Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: mandiner.hu/kulfold/2024/3/amerika-arra-keri-az-ukranokat-hogy-ne-bombazzak-az-orosz-olajfinomitok... (2024.04.16. 11:17) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.02.12. 11:43 Fabius

Mi félázsiaiak új barátokat választunk

Komolyan félteni kezdtem ezt a mi Viktorunkat. Hová lesz így a tekintély, ha gyakorlatilag körbenyalja az összes ázsiai segget?  Mert még Putyin ugye egy dolog, Azer már megszokott, de Irán és Kína egy egészen új keleti nyitás perspektíva. 

Iránnak négyen gratuláltak a világból a 79'-es forradalomhoz: a tadzsik, az azeri és a kirgiz basi, meg mi. Mondjuk mi egyedül többen, mint emezek összesen, hisz Orbán-Áder külön üzenetekben, Kövér levélben, Martonyi szóban. Hiába no, nekünk ennyivel szorgalmasabban kell nyalni gratulálni egy iszlámista forradalomhoz, aminek következtében tízezerszámra végeztek ki katonai vezetőket, a polgári adminisztráció dolgozóit, ellenzékieket, akiket rövid és titkos perekben a védekezés lehetősége nélkül ítéltek el. Nyilván gratulálni kell az Iszlám Forradalmi Gárda és a Hezbollah létrejöttéhez is, aki még a kilencvenes években is az egykori iráni vezetőkre vadásztak Európában, és végezték ki őket gondos aprólékossággal. Ilyenkor azért azt érzem, mintha Viktorban maradt volna hiányérzet, hogy a fideszfundamentalisták puhasága nem teremtett számára is kielégítő forradalmat, és be kellett érnie ezzel a fülkeizével. Na mindegy. 

Nyilván nem véletlen, hogy Szocsiban is a mostanában leginkább kívánatosnak tartott személyek árnyékában szoronganak vezetőink, igaz elég gyomorbajos ábrázattal:

áder_1.jpg

Ha nincs meg segítek: a karvalyorr Mr Aliyev, mellette a duckface Mrs. Aliyev.

A nyelvcsapás edzés nem volt hiábavaló, Kínába érve kamatoztathatta igazán a rutint. Megnyugtatott mindenkit: politikailag éppen olyan stabilak vagyunk, mint a kommunista diktatúra, 2 millió rezsirambó vár tollal a kezében bevetésre április hatodikán. Aki nem tudta az most tudja meg, mi vagyunk az EU növekedési motorja, aki velünk bizniszel az az EU 500 milliós népességével is bizniszel, bibi. Hogy mivel tessék nálunk kopogtatni? Például hulladékfeldolgoztással és energiaiparral.

Mi? Mivan?

Hogy ezeket éppen államosítjuk a rezsiwarsban és nonprofittá tervezzük tenni, ezek meg kínaiak és nem hülyék? Lárifári. Az unióról is aszonta, abbahagyták a keleti régió infrastrukturális fejlesztését, pedig annyi lóvét adnak (97%), hogy a magyar önrész hozzá Lévai Anikó asszony konyhapénzéből is kijön. Na, most képzeljük el együtt a Kínai Nemzetközi Kereskedelemfejlesztési Tanács jelenlévő tagjainak arcát, mikor rájönnek:

1: Orbán habozás nélkül szarja arcon a szövetségeseit.

2: Azt hiszi a távol kelet annyira messze van, hogy oda nem jutnak el a hírek,

3: és ha el is jutnak akkor a kis kínai annyira hülye és hiszékeny, mint egy átlag hazai orbánhitű.

De, hogy kedves is legyen ne csak nagyvonalú emlékeztetett: mink' vagyunk az ázsiai európaiak, akiket szokás kigúnyolni a származásuk miatt, ami amúgy kurva kapós lett és fel is értékelődött, de még nem eléggé. Úgyhogy ezért a motollanyelv, hozzátok a Csájna Bankot meg a sok pézt', léccilécci! 

 

ÁPDÉT: Brunei döntetlenre mentette a világ vs magyarok gratuláció létszámmeccset

1256 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr815810741

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.02.12. 14:26:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@taga20: nekem is. de elébb be kell terelnünk a cöfcöka dennókat a vadasparkba
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: haver, nem kamuzok. tényleg, hétfőn és kedden is megnéztem a taga20@indamail.hu egyetlen email címem. persze rád írhattam volna, de nem olyan családból származok:) nem akartam tolakodni.
@taga20:
Akkor nem azzal regisztráltál be ide te majom... :D
@vitéž munkášőr: egy zsíros bencsik vagy csizmadia vagy ficc:)
Elkezdődött a barátokközt, vagy mi? Kivesztek a jobboldali érzelmű kommentelők széles e hazából?
@taga20: na, majd most faszán tele lesz spammelve a ládád, te!
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: de, me haba is elért. nincs más email címem. ne légy má ilyen szögletes:)
www.napiszar.hu/showPost/Tobbet_soha
@taga20: az energiacellista vadkannak mekkora agyara lehet?
@vitéž munkášőr: ako így jártam, de én egy ember vagyok, egy nick névvel, egy email címmel.
@miva?:
Valamelyik lónyál sorozaton sorvasztják a nemlétezőt?
NEKIK jó lesz...
@miva?: neked az a bajod, hogy ha sok droid van, ako azé pampogsz, ha nincsenek, ako azé:)
@vitéž munkášőr: az egy kapitális vidrabőrös suttyó:) hogy lett ez csilliomos?
@taga20: ja. olyan családi hagyományt követek. Ha esik, akkó nem lehet a fődre menni, ha meg nem akkó elszárad minden.

Én az ostobaságot viselem nehezen.
@taga20:
Megint küldtem mailt... genyó, a Bőrön "viccelődsz"?
@Sir Bates dö Hól: tudom, hogy le vagyok maradva, de mi az a "sub kavics"? Köszi. :)
@miva?: ne kapj be, csak dumálni akartam:)
@taga20: én is tréfálkoznék, de látom nehezen megy
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: dusinak, érdekes módon ezt megkaptam. nem cseszem. egyébként ne haragudj.
Mindenkinek kellemes továbbiakat. Fabius miat kell aggódnunk?
@taga20: akkor én skizofrének vagyok: nekem van vagy 25. ebből aktív 6-7. de nem ez a lényeg, így köllött volna: taga20[kukac]indamail[pont]hu

de te t'od
@taga20: sokat géemkázott a vadásztölténygyárban. érdekes vadkan, nem? most is hasonlóképp túrja a makkot
@miva?: Szerintem csak elfoglalt lehet.
@miva?: én is béna vagyok a humorral. de próbálkozzunk:)
@taga20: jaja. ha belehúzunk, még a végén a szóviccexport is lendít a külker mérlegen egy százalékot
@vitéž munkášőr: te mikre nem emlékszel. vadásztölténygyár(videoton):)) 198_-ban onnan vettünk egy automata esztergát. én csináltam hozzá a tárcsákat.
@jaegtoer:

"Mert bizony így van Kedves Vezetőnk, hogy nekünk pont fasza ez a régi kinyúlt pizsama, amit demokráciának hívnak. Tudjuk, hogy kitérdeltük, a könyökünkön is foszlik, de megszoktuk és szeretjük a maga kopottságában. Nem cserélgetjük ezt a kínai népi demokrácia kézműveseinek erőlködésével készült muszájkimonóra. Ragaszkodunk a megszokott ideológiai, vallási, civilizációs és katonai szempontjainkhoz, és köszi nem kérünk téged, hogy háttérbe szorítsd ezeket nyilván csakis a mi érdekünkben"

oszt' mégis :-(
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: nekem is fátyolos lett a tekintetem - de aztán inkább nevettem
@vitéž munkášőr: te nem azt mondtad, hogy zala megye osztrák határ széle?
@taga20: @Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Két jó barát, nem issza együtt a sörét, borát, mert kazah a borát!
@Pantagruel: mint a sub rosa... hozzá képest a kavics egy nobel-díj várományos, így lett kavics alatt... ennyi:-)
@tristen2005:
Durva ez... ellógta, haggyámá! Itt majd Lajta vizet kap csak.
@taga20: Vas. de de genere Fehérvár. 25 éves koromig ott éltem
@vitéž munkášőr:
Na azóta virágzik Fehérvár!:)
@vitéž munkášőr: vasiakat utálom, me ott mindig a fityesz nyer. persze téged szeretlek:)
@tristen2005: már akinek. nekem ott sem termett babér. azt a Beavis alteregók szüretelik:

hasonmas.blog.hu/2009/05/15/cser_palkovics_andras_beavis
@taga20: hehe, én is utálom a vasiak zömét
@vitéž munkášőr:
Bahhhatod, Zalát meg a vendek tonyó.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: persze vona még a macskát se tudja megdönteni:)
@taga20: Azokat nem is kell csak simizni. :)
@Sir Bates dö Hól: most sem értem. :) na mindegy. más.

Személy szerint úgy vagyok vele, hogy pl. a Kamenyec-Podolszkij körül kialakult botrány lényege nem egy terminológiai probléma, hanem egy humanitárius katasztrófa. Ezzel együtt érdekelne, ki és miért tartozik bocsánatkéréssel. Akik ma élnek, nem tehetnek róla, legfeljebb arról, hogy többet hasonló eset ne történhessen. Ha mégis él még valaki felelős, és tudunk róla, név szerint neveztessék meg, és akkor van miről beszélni. Miért volna felelős valaki mások tetteiért, és milyen alapon venné magára mások bűneit, hacsak nem a Megváltó Jézus Krisztus személyesen? Egyáltalán, milyen bíróság ítélne el és kötelezhetne bocsánatkérésre valakit, akinek egy adott, elítélendő eseményhez semmi köze? Az ilyen bíróságok és ítéletek ellentétesek az értékrendünkkel (merem remélni). Nyilván az ilyesmi nemes gesztusnak tűnhet, nekem mégis inkább tűnik hübrisznek, még inkább nonszensznek.
@taga20:

Megint összejöttök egy langyos estén!
@tristen2005: was? itt vannak a vindustóték a comcédban. az is Vas még
@tristen2005: ha te nem pucsitasz be nekem, ako mit tegyek, te féltékeny:)
@Fabius: no, már kezdtek aggódni Önért itt a népek
@vitéž munkášőr:
Na, erre mondják, cseberből vederbe.
@taga20:

Na de azért válogathatnál, nagyon leadtad ha egy gábrissal is megelégszel.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: szerintem nőkkel ne kezdj:) max. apácákkal, akik a nullát is 100-nak éreznek:))
@Pantagruel: Egyetértek veled. Remélem nem baj? :) Amúgy tőlük pld. ki fog bocsánatot kérni?

Bognár Zalán kutató, a következőket írja a Felső-Tisza vidéki és a Zemplén megyei "németek" elhurcolásáról 1945-ben: "Az előre meghatározott létszámú német nemzetiségű lakosságot produkálniuk kellett, összeíratták a község jegyzőjével a lakosságot és azokat, akiknek a vezetékneve „r” betűre végződött, mint például Molnár, Bognár, Kádár, Göndör, Pintér, azokat vitték el német nemzetiségűként, mondván, hogy Hitler neve is „r” betűre végződik"
@taga20: Miért te nem érted, amit leírtam? :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

én értem. ezért azt mondom, hogy a kurva anyádat, ami valamelyik patájával fejberúgott amikor megellett, mert hogy sok közöd nincs az emberekhez az héccenccség.
@jaegtoer: Neked meg mi fasz bajod van jegecske. Nem csíped a törit? :)
@taga20: Nem kell ehhez képzettnek lenni szerintem. Bőven elég tudni az ilyen elképesztő tényekről. :(
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: pl. mennyi zsidót égettek el? ebben napra kész vagy?
@Pantagruel: egy kavics intelligenciáját nem éri el... az egész kamenyec-podolszk-affér arról szól, hogy elhárítják a felelősséget az akkori magyar társadalomról, azok vezetőiről, az egész akkori rendszerről, mellyel ma folytonosságot próbálnak teremteni ideológiai alapon... holnap megkérdőjelezik a holokauszt létét (már ma holokamuznak!)... túl lehetne ezen lépni, de nem hazugsággal (a némezek miatt volt, ők a bűnösök), hanem elmondani az igazat: igen, sok-sok önkéntes segítővel a teljes magyar államapparátus példátlanul gyors ütemben saját állampolgárait a biztos halálba küldte, s erről tudott... a deportáltak amyagi javait példátlan gyorsasággal hordták szét honfitársaik, s mindezt az '20-as évek óta tartó agymosás és bűnbakképzés tette lehetővé, ezért volt oly segítőkész a magyar társadalom... ezt soha többet... ennyit kellene mondani és tán egy sajnálomot... ehelyett most a cigányokkal tesszük ugyanezt... nem tudom milyen hübriszről beszélsz, nem is értem...
@Sir Bates dö Hól: a kis rokon srácot, most rabolta ki 4 cigány a múzeum krt.-on a nemzeti múzeumnál hajnalban. na most kit szeressek?
@Sir Bates dö Hól: na, legalább ezt a kavics dolgot már értem :D, találó. már az előbb értenem kellett volna, de csak most esett le, valahogy nem raktam össze. ez egy jel: cserben hagy az agyam. úgyhogy elköszönök. érdemi témákról későbbiekben még eszmét cserélhetünk, biztosan lesz rá alkalom, amilyen botrányos a közélet, folyt. köv. egyébként ami engem illet, sajnálom, és ezt nem csak mondom.
@taga20: nem azért rabolták ki, mert cigányok voltak, viszont sokan azért nemtalálnak munkát, mert cigányok... eztkellene megérteni... vagy integrálod a népesség cca. 10%-t, vagy kirakod őket a társadalomból... te melyiket választanád?
@Sir Bates dö Hól: nem vagy hülye! nekem is ez a dilemmám.
@taga20: nekem nincs dilemmám... a kirakás az egyenlő a végső megoldással, ha ez segít, hogy dönts...
@Sir Bates dö Hól: endlösung az volt. de hogy bűnözők hajnalok hajnalán a nemzeti múzeum környékén fosztogassanak az nonszensz. utálom angyal agyát!
@taga20: de nem azért bűnözők, mert valamely etnikumhoz tartoznak, az egy más kérdés, hogy az etnikumhoz való tartozásuk okán kerülhetnek olyan helyzetbe, hogy könnyebben váljanak bűnelkövetővé, főként az eleve lezárt érvényesülési/felemelkedési lehetőségek miatt, de ez a többségi etnikum "bűne"... a fejekben kellene rendet tenni...
@Sir Bates dö Hól: haver eszem az eszed, szeretnék olyan kompetitív lenni, mint te:)
@taga20: Nekem ne higgy, hallgass meg erről egy cigányt. Azért linkeltem. Ő biztos jobban ismeri őket mint mi. Ja és én is csak azt tudom mondani, hogy a tisztességes cigányembernek igenis legyen jobb, de ne azért, mert cigány, hanem azért, mert tisztességes.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: az összes linked szerencsétlen, semmit át nem látó, már-már a "kollaboránsok" vagy "stockholm szindrómások" jeleit mutató emberek (jobb esetben), akik azt sem látják át, hogy mennyire kihasználják őket... ja, valami ellett téged, az tény, sub kavics...
@taga20: "Ha egy libanoni menekült táborborban születtem volna, lehet, hogy belőlem is terrorista lett volna. (Andreotti, Giulio)"
Ez talán megvilágítja, hogy mit jelent, ha nincs esélyegyenlőség. De ezt moon soha, senki sem próbálta igazából megteremteni pozitív módon... mások hátrányba hozása által igen...
@Sir Bates dö Hól: Nézd mondhatsz rólam, a családomról, a gyerekemről, a szüleimről bármit. Mostanában meg is teszed, mert azt hiszed ezzel fájdalmat tudsz okozni. Bőven meg lehetnék sértődve ezek miatt, de fölösleges, hiszen nem jelent ez semmit. Én tudom, hogy jót akarok és szerintem Lakatos Attila cigány vajda is. Aki meghallgatja úgyis pontosan tudja, hogy igazat mond. Végül gondolkodj el ezen a mondáson és kívánok neked sok boldogságot Franciaországban is.

fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1/1911645_10152217254292863_40152194_n.jpg
@Sir Bates dö Hól: "Ha egy libanoni menekült táborborban születtem volna, lehet, hogy belőlem is terrorista lett volna. (Andreotti, Giulio)"

Elsőre logikus, miközben mind a ketten tudjuk, hogy a többség ott sem lett terrorista.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: tartsd meg az mlm-bölcsességeid magadnak, meg a többi ostobának, de, ha már írogatsz, válaszolsz a nap kérdésére:
ugyan miért választja valaki a szolgalétet, ha lehetne szabad is?... mert ti ezt teszitek... hidd el, pont leszarom, hogy neked mi fáj...
@Sir Bates dö Hól: Ha te leszarod, hogy nekem vagy az általad sub kavicsnak besoroltaknak mi fáj, akkor hogy várhatod el tőlük, hogy másokat szintén ne szarjanak le?
A kérdésed megválaszolásához elsőként tudni kéne azt, hogy te mit tartasz szabadságnak?
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

"Nem csíped a törit?"

amikor azt mondtam, hogy elfogytak a jelzők rád, téged nem érintett meg a kijelentésem valós tartalma.

most más szavakkal.
amit itt művelsz -arra mondhatod, hogy- nem népszerűségi verseny. de az az attitűd, ahogy te itt viszonyulsz egyes spontán, vagy a posztokban felmerülő kérdésekhez, többet árt, mint használ az általad dédelgetett ellentmondások feloldásának és az egyrészt valós, másrészt álproblémák megoldásának. ennek a súlyát primitív (sub kavics) voltod miatt nem érzékeled, vagy nagyon is tudatos a viselkedésed. remélem, hamarosan elkerülhetetlenül kénytelen leszel szembesülni vele.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: @Sir Bates dö Hól:

mi van gábris? ennyire hülye vagy, vagy sötét, hogy még a szabadsághoz is mankó kell?

a visszakérdezéses "tárgyalási technika" egyszer kétszer elmegy, sőt hatásos is lehet. de a folyamatos visszakérdezés azt jelenti, hogy te nem megbeszélni, hanem fenntartani akarod a problémát. azaz inkább a széthúzás és az uszítás az érdeked, mint a megbeszélés, netán a konszenzus. ezért vagy gané.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

ez a legaljasabb amit művelni szoktál, olyan emberek, vagy nagyságok mögé bújni, és onnan nyáladzani, miközben a felvetett probléma megoldásáról lövésed nincsen, és nem is lesz, mert nem a megoldások érdekelnek, hanem a "Harcod" és a viszály fenntartása.
@jaegtoer:
Amikor nekiállsz a disznóval birkózni, összesároz. Megéri neked ennyi karaktert vesztegetni egy betegre? Komplexusait itt vezeti le, TI meg aszisztáltok neki... Aljanéppel keveredni? :'(
@jaegtoer:

Jól összefoglaltad. Persze a mélységes bigottsággal szemben nincs jó verbális eszköz, ezért eredménytelen minden beszélgetés vele.

A nyilván nem önkéntes
misszió, amit vállalt, eleve kudarcra van ítélve, mert nagyon rossz terep jutott neki.
Itt egyetlen "lelket" sem fog megmenteni, viszályt nem kelt, mert már mindenki túl van a gondolkodás csecsemőkorán.
Így az eszközei szánalmasak, mint voltál szíves rámutatni:)
@jaegtoer: Szerintem rosszul látod a dolgokat. Szóba került a Málenkij Robot egy szomorú epizódja, erre te elkezdtél megint személyeskedni. Sajnálatos látni, hogy másra a részedről már nem is futja, miközben te is nagy élharcosa vagy a toleranciának és az egymás elfogadásának, arról nem is beszélve, hogy te is elvárod magadnak a tiszteletet.
Magas polcról osztod az észt, tolod az ex cathedra kinyilatkoztatásaidat, "tárgyalási technikámról" meg állítólagos "harcomról", miközben csak azt teszem amit te és bárki más itt, egyszerűen elmondom a véleményem vagy megosztok szerintem érdekes információkat.

Abszolút nem ismersz, de közben serényen ganézol, mindezt természetesen úgy, hogy folyamatos sírsz te is az ország és a köz állapotáról.

A nagyérdemű pedig elvárja és fennen hangoztatja a párbeszéd és a tisztelet hiányát, természetesen csak úgy, hogy a negatív folyamatokért mindenki hibás csak épp ő nem. :)
@jaegtoer: @Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Jég jól szummázta a helyzetet... de megkapod az én válaszom is: ha nem tudod, mit jelent a szabadság -2014-ben európai állampolgárként-, azzal magad minősíted... párbeszédre nem vagy méltó, megkaptad az esélyt, visszaéltél vele... s még egy: sok szörnyűség történt az elmúlt században, ám az a legalábbvaló dolgaid egyike, mikor párhuzamot próbálsz állítani aközt, hogy valakit gondolatai/ideái miatt üldöznek míg másokat egy etnikumhoz való tartozásukért semmisítenek meg... ez lenne nálad az eleve elrendelés?... gondolkozz el ezen...
@Sir Bates dö Hól: Szerintem tévedsz. Mindenki méltó a párbeszédre még te is. A szabadságra azért kérdeztem rá, mert adott esetben mindenkinek más és mást jelenthet. Ha te az EU-s állampolgárságot emelted ki ezzel kapcsolatban, akkor nálad mondjuk az lehet a szabadság, hogy nyugodtan kimehettél pld. Franciaországba. Nos ez is egy vélemény és még igazság is lehet benne, bár szerintem a szabadság ennél sokkal több.

Amit meg a párhuzamról mondtál, nos én elítélek minden megkülönböztetést, akár az elvek/ideák, akár etnikumhoz való tartozás mentén történik.
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: hogy értsd nagyanyó: kapd be a f@szom... gondolod, hogy ők tehetnek a te -szerinted- sikertelen életedről?...
@jaegtoer:
Hát persze, hogy tudatosan változtatja a blogot a nácik szószövévé. Az egy dolog, hogy Fabius ezt hagyja, más dolog, hogy nem igazán hatásos kezelési mód bedugni a fejet a homokba ellene. Merthogy attól még kilóg a püspökfalat, és lezabálhatják az oroszlánok. Boldogabb országokban tudják, hogy "ezekkel" csak erőt lehet szembeállítani. De legalább vitatni kell minden aljas szövegüket.
Pl a zsidók állandó bocsánatkérési igényét elutasítónak szembeállítani a katolikusok állandó mea culpázási igényével, vagy akár a náculók folyamatos komcsi-diktatúra miatti bocsánatkérési igényét.
Főleg, ha ezt olyan szemforgató szöveggel teszi, hogyaszongya: "nos én elítélek minden megkülönböztetést, akár az elvek/ideák, akár etnikumhoz való tartozás mentén történik."
Na ja! Csak úgy csöpög belőle a cigányok iránti empátia!
Nem szívesen szólok bele ebbe a vitába, mert csak ritka vendég vagyok itt. (akkor is félrevezetem jaegtoer-t, bocs) Én sem szeretem a nácikat, nagyon nem. De Gábriel védelmében: ő érvelni szokott, sosem durváskodik, és szerintem értelmes ember, nem elvakult. Talán meggyőzni kellene, nem leordítani. Nem érdemli ezt a stílust - véleményem szerint.
@Sir Bates dö Hól: Mire ez a személyeskedés így hirtelen???
Nem rólam volt szó,hanem a szegény szerencsétlen kirekesztettekről!
@miaturo: Na ott a pont!
Ha tényleg akkora náczi lenne,sokkal durvábban is beszélne.
@miva?: Országunkat széjjeltépték,
Befogadott farkasok,
Előírják, hogy szeressék
Szomszédaik a magyarok!
Mert testvér a román, a mongol
Barát a cseh, szlovák, török!
Ellenség az, ki mást gondol,
A hülyeség végzete örök!
Van-e nagyobb, oly bolondnál?
És akkorát hazudott, vétett!
Ki Erdélyt ment vívni a Donnál,
Mert jóakarónk nekünk a német!
süti beállítások módosítása