Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: index.hu/belfold/2024/12/03/vedelmi-beszerzesi-ugynokseg-hekkertamadas-bizottsagi-ules-titkositas-... (2024.12.03. 19:01) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.03.18. 04:31 Fabius

Kövér Laci meg a "kommunisták"

Címkék: fidesz kövér lászló

Te, ostoba, ott fent a pulpituson!

Igen, te, aki annyi tiszteletet sem érdemel, hogy a titulusán szólítsák. A tiszteletet ugyanis kiérdemelni szokás, neked meg ez nem sikerült. 

Olvasom az tegnapi agymenésed összefoglalóját és csak kapkodom a fejem. Tudod a hadoválás arról, hogy vágtak ki a németek legutóbb hidegen hagy. Egy unott ásítással elintézem a kötelezően felmondott habonyárpi leckét a rezsicsökkentés vs alaptörvény módosítás mesedélutánról, hisz közjogi méltóság helyett te is csak egy ócska káder vagy akit ezért tartanak. De mikor veszed magadnak a bátorságot és kedvesen lekomcsizol, akkor elindul fejembe a vér, aranyapám, és nem hadakozok a kísértéssel, hogy a helyedre tegyelek. 

a mai tüntető fiatalok apukája valószínűleg olyan kommunista vezető volt, akik ellen a rendszerváltás idején ők tüntettek.

Érdekes kijelentés ez. Azt kitalálhattad, hogy vagy olyan korú gyerekem akikről beszéltél, de az sem titok, hogy részt vett diáktüntetésen a Nagy Tandíj És Röghöz Kötés Háború idején. Ettől szerinted én olyan kommunista vezető voltam, aki ellen te, a kibaszott hős tüntetni méltóztattál. 

Aha.

Az első probléma annyi, hogy te tizenhárom évvel hamarabb találtál megszületni, mint én. Mondd csak jópofa fiú, a Fidesznek már a kezdeteknél is hajlandósága volt a diákok ellen tüntetni? Mert én, a renitens gyerekem apja még iskolás voltam akkor, és nem kommunista vezető. 

A kettes számú probléma, hogy az én családom nem rendelkezik tanácsköztársaságig visszamenő szocdem pedigrével, mint a tiéd, ahogy voltál kedves elbüszkélkedni vele az Indexnek adott interjúban. Az én nagybátyám nem jaszkarizhat sehol - "Laci édesapja, két lánytestvérem és magam is párttagok voltunk" - a családi pedigrével, mert nekünk ilyen nem jutott. Tudom, hogy így nem vagyok elég nerkompatibilis, de mit tehetnék, ha én a "Szocialista Hazáért Érdemrend" bűvölete helyett csak a demokrácia és szólásszabadság igényét hoztam otthonról? 

Ha egymás mellé teszem kettőnk életrajzát akkor is szembe ötlenek a különbségek.

86'-ban 14 évesen, elsős középiskolásként megtagadtam a belépést a KISZ-be. Pedig kurvára akarták, mert iskolarádiót nem vezethetett rendszeren kívüli szakadár egyén, ezért először kapacitáltak, később kicsit ráhatással igyekeztek befolyásolni minden eredmény nélkül. 

Hol voltál és mit csináltál te ekkor? Az  MSZMP KB Társadalompolitikai Intézet munkatársa voltál, mert elbírta az az érzékeny gyomrod. Tudjuk, ne is mondd, fiatal voltál és kellett a pénz, blabla, hogyne. 

kövér.gif

88'-ban végre magánkiadásban megjelenhetett az első Ricse nagylemez, mi közelharcot vívtunk az iskolai cenzúrával, hogy lejátszható-e iskolarádióban olyan szám ami azt mondja, "Térden állva csak térden állhat a szó."

Hol voltál és mit csináltál te ekkor? A Népfrontos Stumpf bábáskodása mellett megalapítottátok a Demokratikus Szocialista Ifjúsági Szövetséget - illetve mit is beszélek, hiszt ezt a nevet végül elvetettétek, szóval a Fideszt. Majd néhány hónappal később szintén Stumpf bábáskodásával és Pozsgay jóváhagyásával, a kongresszusotok kétharmados - micsoda véletlen - támogatásával beléptetek a KISZ utódszervezetének tekinthető MISZOT-ba, aminek te magad alelnöke lettél Gyurcsány Ferenccel együtt. Ekkor még - az átkosban, ugye - törekvésetek volt a hatalom megosztása, ami mára hogy megváltozott.

 De ebben az időszakban álltál az "idegentőke szolgálatában" is, a Soros Alapítvány és a pénze akkoriban még nem volt büdös, te sem voltál finnyás, eszedbe sem jutott fikázni ahogy most teszed, mikor nem titeket pénzelnek és nektek osztanak tanácsot,  hanem az ellenetek tüntető diákoknak. Tudjuk, ne is mondd, fiatal voltál és kellett a pénz, blabla, hogyne. Ha Soros akkor tudja mi lesz belőled meg a főnöködből, akkor egy petákot nem fordít rátok, de nem volt látnok a jóember. 

Azóta eltelt huszonegynéhány év. Én felnőttem, megszülettek a gyerekeim, soha semmilyen politikai szervezetnek nem voltam és nem leszek tagja, azt hittem kilencvenben rendszert váltottunk és mekkorát tévedtem. Te voltál az SZDSZ-szel közös rohattliberális jelölt még csikó korodban, térdre imádkoztattad a csuhásokat a Nagy Megtérés előtt, dobtál egy köteles beszédet, és amíg én a versenyszférában GDP-t termelve nyomom az ipart máig, te böcsülettel megmásztad a szamárlétrát, egy másodperc termelő munkát nem végezve váltál az ország legdemagógabb közjogi kulijává. A pártodnak kétharmados többségével esze ágában nincs nyilvánosságra hozni az ügynöklistákat, sőt, egy besúgót neveztek ki és hagytok ámokot futni az MTVA élén. Eszetekben sincs elvenni mondjuk Stumpf Pisti apósától, az egykori belügyminiszter és besúgójelentés haszonélvező Horváth Istvántól a komcsi nyugdíjat, csak a pofátok óriási. 

Te, meg a pártod azzal a Pozsgay Imrével ünneplitek október huszonharmadikát, aki 1957-ben a Petőfi népében „Tépett szájú, hasított körmű sok kis senkinek” nevezte a forradalmárokat, árulónak és revizionistának Nagy Imrét. Ezzel az emberrel írattatok magatoknak alaptörvény, aminek negyedik módosításával elértétek, hogy az ellensúlyok kiiktatásával ugyanúgy ne gátoljon titeket semmi az ég egy világon, ahogy Kádárt se gátolta. A hatalommegosztás elve elavult, kifakult gondolat lett, az csak addig volt érdekes amíg Jani bátyátok alatt nem jutott belőle egy morzsa se. 

És te kommunistázol le engem, töki? Tényleg? 

Pedig belőlem csak a gyerekéért bármikor és bárkivel szemben kiálló szülő vált, meg választópolgár. Nem ülnek az ölemben a múlt kommunista bölényei úgy, ahogy a tiédben, cserébe szó nélkül hajlandó vagyok összedobni bármilyen kirótt büntetést amivel a "gyerekeinket" sújtjátok. Mert: “Azt a precedenst nem szabad megengedni senkinek, hogy úgy érezze, büntetlenül megsértheti a törvényt” - és tényleg nem lehet. Jól is néznénk ki, ha holmi diákok megengedhetnék maguknak a büntetés nélküli jogsértést, ami kizárólag ÉdesViktornak privilégiuma mondjuk kordonbontáskor, az AB döntéseinek felülírásánál, és aminek fennhatósága természetesen kiterjed a propaganda videójának szereplőire is.

Jó, ha időben megtanulják: elül ülnek a világos kékek a ner buszán, ők, a sötétkékek meg kussolhatnak hátul. 

Éppen ezért nem kérem, hogy a jogsértő pártól kérjétek el azt a fejenként húszezret ami az autópályán övhasználat elmulasztásáért jár, de legalább hirdessétek már ki, hogy a rendkívüli helyzetre való tekintettel amnesztiát kapnak. Hadd ne kelljen a holnap hajnalt is azzal kezdeni, hogy ezúttal a seggszáj miatt küldelek el a picsába. 

Köszelőre, oszt'jónapot!

1413 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr605140474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@kekex: alaptörvény módosítás.
Köszi a linket.
@le Látó:
Aha, egy golyója van, de az mekkora a testéhez képest! :D
A farkát meg úgy vonszolja maga után...
Helyezzen valaki képbe légyszi, mi történt pontosan?
@simple observer 1.0: "Nos azota tudhato, hogy alig telt el szuk 3.5 honap, a kormanyzat kituntette, Szaniszlot, az irredenta-jobbikos-naci Karpatias fazont, es a "tudost", akinek nevenek kideritesere nem szanom ra meg azt az 1 percet se..."

Ez pont olyan egyoldalú és megbélyegző skatulyázás, mint amin ti vagytok állandóan kiakadva. Kb. olyan mint amikor előkerül, hogy Izrael az igazi apartheid állam, nácibbnál nácibb megnyilvánulásokkal jelenkori tevékenysége kapcsán is.
@Habakuk999:

"Vagyis bármennyire is fáj, el kell olvasni a levelet, ha az nem a Cionista bölcsek jegyzőkönyveinek valamelyike és bizony vitatkozni kell. Meggyőzni a csodálóikat, milyen baromság is az, amiről beszélnek, ha tényleg baromság."

Kicsit lemaradtam a temarol, pedig en (is) kavartam meg a kakit. mire ideertem az olvasasban latom, hogy mar a most nem reg irt HSz-om is kesei, ugyhogy nem is nagyon eroltetnem a temat.

De annyit azert csak erdemesnek tartok megjegyezni, hogy szerintem itt a vitat senki nem utasitja el, sot tavaly meg komoly vitak kerekedtek egy-egy temaban. Emlekszem, amikor en kezdtem irogatni, akkor eppen azert tettem, mert ugy gondoltam, hogy olyan szempontokat tudok felvetni egy-egy vitaban, amikre mas esetleg nem gondolt, nem emlekezett esetleg valamilyen hirre, infora...

Azota viszont kiderult, hogy szo sincs itt vitarol. Falra hanyt borsokent pereg le rola minden erv. Akar masodszor, harmadszor, szazadszor, vagy eppen ezredszer ismetled is azokat.

Mivel epp potyogok, nem tudom, hogy Peni ir-e nekem valamit. De ha nem, akkor reszemrol is zarom a temat.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Nem mondod, hogy normálisnak tartod az az izét, aki a kőkorszaki rajzokon székely rovásírást "fedezett fel"?!
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: :D:D:D

Szoktam járni azon az oldalon. Vettem egy AR604-es retro rádiót (1958-as), sikerült életre villanyoznom néhány elkó cserével. EZ80-a gyenge :( sajna.

Amúgy tiéd az oldal? Mert akkor szívből irigyellek!
@Fabius:

Namitirtok besokallt Gébre, hogy mindíg szétzsidózza a blogot, és mindíg akad valaki, aki válaszol.
Fontolgatja a lelépést a blogról,
vagy ne válaszoljon senki, vagy csinálj valamit:))
Innentől aztán pro és kontra, abban cca. egyetértve, hogy szinte mindenki rühelli.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Szaniszló gyakorló elmebeteg. Neked kínos, ha megvéded.
@kekex: Balog Zoltán gerinctelen tette roppant beszédes, hiszen az elmúlt napokban (és órákban) az amerikai és izraeli nagykövetség (értsd: helytartóság) is "jelezte" (értsd: követelte), nem "jó helyen van a díj". Előbb Ian Mor, Izrael magyarországi nagykövete, majd a zsidó állam hűbérese, az Egyesült Államok Magyarországon állomásozó helytartója követelte az Echo Tv műsorvezetőjének Táncsics-díjának visszavonását.

A két "nagykövet" mellett természetesen megmozdult a hazai liberális és szélsőbaloldali garnitúra is, telefröccskölve a hazai és nemzetközi sajtót a hazugságaikkal.

Így legalább újabb bizonyítékot nyerhettünk, kik és hogyan irányítják hazánkat.
@Fabius: Szerintem ez így nem teljesen igaz. Voltak olyan szövegei amivel én sem értek egyet, de vannak olyanok is, amelyek szerintem rendben voltak/vannak. Nála is igaz az ami mindenkinél, hogy a dolgok sohasem csupán feketék vagy fehérek.
@kekex: Mondom nem mindenben értek egyet vele, de hallottam olyan műsorát, ami szerintem OK volt.
@Orica Középföldi:

Ahham.

Nehéz ügy. Gábriel engem is ki tud hozni a sodromból, és gyakran olyan, mintha a borsó falra hányásának több értelme lenne.

Viszont a véleményszabadságot elég komolyan veszem, és azt sem akarom, hogy hülyére moderálással egyoldalú legyen minden. Akkor sem, ha többnyire veletek értek egyet.

Na mindjárt szülök valami kompromisszumos verdiktet.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Az ilyen beteg faszt eddig Lipótmezőn kezelték és nem kitüntették. Gondold meg kétszer akarsz-e bármilyen szinten azonosulni ezzel az emberrel.

Ez még a radikálisoknak is gecikínos kell, hogy legyen.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Meglehetősen ritkán jártam itt néha, így nincs tiszta rálátásom, mi is volt szív-vel, miért nincs itt.
Feltűnt, hogy nincs itt - utolóskommentjeiből nem derül ki az oka.

Mi történt, miért marad távol a blogtól?

Köszi a választ.
Clmb
@De hol van Columbo felesége?:

Szív torkig lett Gábriellel és itthagyta a blogot.
@Fabius: Nem tudom. Szerintem Szaniszlónál 1000-szer gecikínosabb dolgok vannak idehaza.
Vagy te is komolyan azt hiszed meg lenne minden oldva, ha az összes jobboldalit a Lipótba zárnák??? :)

Tartom amit előbb írtam. Van amivel nem értek egyet és én is csak röhögtem rajta, de az ő munkássága sem csak ebből a néhány kritizálható részből áll.
@Orica Középföldi: Ez hülyeség. Nem miattam hagyta itt a blogot.
@Fabius:

"Ez még a radikálisoknak is gecikínos kell, hogy legyen."

Ezek szerint még nem olvastad Vona levelét:))))
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Akkor a következőt kérem:

A saját véleményedet nyomhatod bármekkora terjedelemben. De ne derüljön ki róla ha rákeresek, hogy idézőjel nélküli idézet.

Ha citálnál valamit akkor csak a linkjét. Akit érdekel elolvassa, akit nem az átszkrollozza, nem szükséges a radikálisok összes faszságát betű szerint bekommentelni. Aki ezek után kattint és felháborodik az magára vet.

Könyveld el, hogy a szokásos, mindenre univerzálisan ráhúzott Gecinagy Zsidó Összeesküvést kiröhögjük, próbálj meg érvelni helyette, mert ez nem az. A Szaniszló esetben sem. Te elvárod, hogy ne jézusfaszázzunk itt vég nélkül, innentől én is elvárom, hogy erre tekintettel legyél.

Mindenki másnak:

Használjátok a tahótlanítót amikor úgy érzitek túlmennek a határon. Arra lett kitalálva és bevezetve, hogy az ilyen vitákat ne legyen muszáj végignézni. Megjegyzem nem csak rányomni, a vita végén levenni is lehet valakiről. Önkiszolgáló a rendszer, arra van ne lássátok akit nem akartok mikor nem vagyok gépközelben.
@Orica Középföldi:

Nem olvastam, de őszintén szólva kurvára le is szarom.

Szaniszló munkáját Vona Gábor véleménye nélkül is ismerem, a véleményem kialakításához sincs szükségem sorvezetőre.

Az övére különösen nincs.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

A Lipótra nem a jobboldaliakat zárták hanem az elmebetegeket. Ha ez megnyugtat tőlem Szaniszló nyugodtan lehet szobatársa Szanyinak.

Ettől azonban még az ember és a vele azonosulás továbbra is gecikínos.
@kekex: hmm... milyen ,,felfedezett abc'' lehet az, aminek egyes hangjai csak a honfoglalás után jelentek meg? Nem zavar senkit? Hogy nem hívhatták a vezért Előd-nek és Töhötöm-nek sem, mert nem volt rá hangunk? (Ez nem zárja ki, hogy volt 7 vezér, sztem 10, de hogy nem így hívták őket, az tuti.).

Lásd:

m.blog.hu/sp/sptanacs/image/rovasiras.gif

Fenti képen jel van számos olyan hangra, amelyek egyébként csak cca. 1000 körül, sőt később(!) kezdtek elterjedni a magyar nyelvben. Ugyanakkor számos olyan hang volt, ami eltűnt a magyarból. A kihalt hangok közül ma már csak az ly maradt meg -- az írásban.

Forrás: 11. és a12. fejezetet olvasd el.

www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=11&ved=0CCwQFjAAOAo&url=http%3A%2F%2Fwww.jegyzet.hu%2Fnotes.aspx%3Fdownload%3D1%26id%3D1305&ei=8dtIUZeOI9GN4gStgIGoAw&usg=AFQjCNEam-lVIXWI73TGWScmYUZcWcUlTw&bvm=bv.43828540,d.bGE&cad=rja

Tehát szép-szép az ,,ősi székely rovásírás'', csak nem a mai köztudott formában...
@Fabius: Mivel illedelmes ember vagyok igyekszem majd betartani a kéréseidet.
@Fabius: Nem a Szaniszlóval való azonosulás vagy kiröhögés a gecikínos, hanem az, ahogyan mostanra működnek idehaza a dolgok.

Ha jól sejtem legközelebb augusztus 20. alkalmából lesznek kiosztva állami kitüntetések. Alább az elbíráló és engedélyező bizottság fényképe látható.

fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/64380_554591781240738_1406804125_n.jpg
@Fabius: "Könyveld el, hogy a szokásos, mindenre univerzálisan ráhúzott Gecinagy Zsidó Összeesküvést kiröhögjük,"

Egyébként ezzel nem lesz probléma mert ezt már én is elég régóta kiröhögöm, ugyanúgy mint a gecinagy nácik jönnek vissza a jobbikkal konteót. :)
@Fabius: Ez egy kicsit indulatosra sikerült ,de megértem.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Ez úgy baromság ahogy van.

Szaniszló az elmebetegségén kívül mit tett az asztalra? Semmit.

A Kárpátia énekese mit tett oda azon kívül, hogy nektek tetszik? Semmit. Kapjon díjat a gesztipéter, a bunyóspityu meg a keresztesildikó (is), mert van akiknek ők tetszenek.

Sunyovszky "művésznő" úgy kapott díjat, hogy a rendszerváltás óta nem színész.

Szórakozol velem? Minőséget meg jogosságot nem divat nézni, ha az az "oladalunknak kedves"?
@Orica Középföldi:

Így már értem. Köszönöm, ezt nem tudtam.

A hangnem miatt én is többször megfogadtam, hogy csak olvasok (nem csak itt, máshol is), de sajnos nem tudom megállni, hogy szó nélkül menjek el egy.egy téma vagy komment mellett.

Pedig én nem vagyok sem zsidó, sem cigány,sem meleg, sem libsi, sem komcsi, de még csak szoci sem, mégis, ha ezekkel jön rám valaki, akkor azt nagyon zokon tudom venni.
Így aztán tökéletesen megértem, ha fentihez hasonló adottság miatti "megtalálás" okán valaki besokall.
Attól, hogy demokrácia van (majdnem és még), nem kell senki idióta degenerált fröcsögéseit eltűrni.
Nem csoda, hogy van, aki ezek után nem kíván megnyilvánulni - még itt sem, ahol azért van egyfajta légkör (talán nem véletlen, hogy a varanus.blog komment-száma kiemelkedően magas).

Szóval köszi.
Remélem, szív visszatér. Nekem hiányzik.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Azért mutatok én neked olyan jobbikos kommentelőt innen, aki nem a kislányával villog, mint te, hanem Rommel a profilképe a faszbúkon.

Titeket sem kell általánosítani, de azért nem alaptalan. De tenni is ti tudtok ellene leginkább. Terjeszd pl amit Vona kidolgoztatott:

docs.google.com/file/d/0B6E6gDXRqhFSWWlZdmM2bF83MTA/edit?usp=sharing

Elég világosan leírja, hogy aki azt akarja, hogy komolyan vegyék az ne szarjon az asztalra.
@Fabius: Én úgy hallottam Balogh is Szaniszló korábbi külpol újságírói munkásságára hivatkozott pld. a délszláv háború idején. Ha a mostanit te egy az egyben elmebetegségnek tartod akkor az előbbit esetleg még te is értékelni tudod.

Petrást annyira nem ismerem, mivel én ugye IA rajongó vagyok, bár tavaly Nyerges is kapott kitüntetést. Mondjuk ő sokkal inkább megérdemli mint a Karpatia vezetője.
@De hol van Columbo felesége?:

Nekem is hiányzik, különösen, hogy 2008 óta együtt nyomtuk Tótánál:)
@zollerbá: Édes angyalom, nem stimmel a matek!

Antall honnan tudta, hogy az ügynökök között külföldi ügynökök vannak? Azoknak az országoknak az ügynöklistáihoz is hozzáfért?
@le Látó: "Nagyobb gondom, hogy 4. sz. módosításról, alaptörvényről és annak aláírásáról szinte 1/4 szót sem találni sehol a magyar hírközlésben. Csak én olvasnék szelektíven, vagy tényleg nem aktuális már? "

Nagy igazság. Szaniszló fontosabb téma mint az alaptörvénymódosítás. Sikeres a terelés.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

A dél-szláv háború lassan húsz éve volt. Akkoriban még Sunyovszky művésznő is színész volt.

És azóta, mit csinált egyik vagy a másik, hogy állami kitüntetést érdemel? Semmit.

Nyerges kitüntetése Orbánékat minősíti. Ők ugye a kormány, ti meg az ellenzék. Szabad ellenezni, még ha furcsán is hangzik :-D
@Fabius: Egyébként meg Rommel szerintem rossz példa, mivel ő pont nem volt az a klasszikus náci.

"Az újabban előkerült dokumentumok megerősíteni látszanak azt a korábban már ismert feltételezést, hogy Rommel 1944 tavasza óta tudott a Németországban kibontakozó ellenállási mozgalomról és szimpatizált azzal. Törzsfőnöke, Wilhelm Spedeil, aki aktív résztvevője volt az ellenállási mozgalomnak, próbálta rábeszélni Rommelt is a Hitler elleni fellépésre.

Az összeesküvés résztvevőit kivégezték. Rommellel kapcsolatban annyit bizonyítottnak láttak a nyomozó szervek, hogy Rommel tudott a készülő merényletről, és azt nem jelentette Berlinbe."

hu.wikipedia.org/wiki/Erwin_Rommel
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Őőőőő...nincs probléma? Pontosan mi is változott? Mert a hangnem nem, azt hiába kérte. Pedig a blogok kommentelésénél ott van:

- kulturáltság és lényegre törés,
- jó benyomás keltés
- a kíváncsiság fölkeltése.

Ezeknek pedig a kurvaannyát a cigányzsidóknak, pofán kúrlak egy Rommel képpel díszített vagonajtóval nem felel meg.

Ezért mondom, hogy nyugodtan terjesztheted.
@Fabius: Nyergeséket és az IA-t szerintem a jobbnál jobb zenéi:

youtu.be/39Wu3Nl48PI
youtu.be/MInvyB_CFkU

és mondjuk az ilyen megnyilatkozásai minősítik. Nekem abszolút korrekt és vállalható.

"Több mint tíz éve állunk színpadon, és gondolkodunk következetesen ugyanúgy bizonyos dolgokról. Ez alatt a tíz év alatt pártok szűntek meg és újak születtek. Soha nem ezeknek a pártoknak a jelszavait hangoztattuk, sokkal inkább ők voltak, akik átvéve gondolatokat, használva idézeteket, kezdtek hasonló munkába, mint mi. A pártok azonban jönnek-mennek.(Kisgazdák, MIÉP, SZDSZ)

Az emberek meg maradnak. Kiábrándultan, csalódottan. Nem akarok fideszországban élni, és nem akarok jobbikországban, mszpországban sem. Az én hazám Magyarország, és a honfitársaim Magyar emberek.
Határon innen és túl. Nem teszek különbséget!
Ezt mondtam el a Fidesz-rendezvényen, és ezt mondtam el számtalan Jobbik-rendezvényen is.

És ezt mondtam volna el az MSZP-rendezvényen is, ha hívnak. Már akkor hitet tettünk ezen gondolatok mellett, amikor a Jobbik még a pályán sem volt.
Most meg felelősségre vontok minket, hogy hogy tehettük ezt? Engem nem érdekel, hogy választások vannak, ahogyan nem érdekel az sem, hogy hétvége van, vagy hogy szabadságon vagyok, vagy hogy rossz napom van. Minden egyes napon úgy kelek fel, hogy kötelességem van a Hazám irányában. Nekem nincs választásom! Figyelnek a Nagyapáim, figyelnek, akik hisznek bennem, és figyel a Jóisten."
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Rommel a Szellemhadosztály vezetője volt. Ez így maximum a kisebb szar esete, szerintem ne erőltesd.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Aszittem a Zsóti Nyergesről beszélsz. Ezt benéztem.
@Fabius: Kérdezd mondjuk Bolit. Fogadjunk, hogy ő is el fogja ismerni, hogy zseniális katona és nagyszerű tábornok volt, akit mind a mai napig oktatnak mondjuk az USA West Point-i katonai akadémiáján.

Lehet őt erőltetni nyugi, sokkal inkább mint, hogy mindenki náci, aki él és mozgott az akkori Németországban. :)
@Fabius: Ja nem bocsi. Én Nyerges Attiláról beszéltem, mivel ugye ő is együttes vezető, mint mondjuk Petrás.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

"Szerintem Sziv távozásához elég kevés közöm van."

Nezd. Szerintem a HSz-om eleg vilagos volt, de ha gondolod kifejtem.

NEM azt irtam, hogy a veled valo vitai fajultak odaig, hogy aztan onkentes szamuzetesbe vonult! (Eppen ezert irtam Peninek: "Nem emlekszem, hogy TE eppen mennyire vitaztal vele. Ha igen, ha nem, meglehetosen cinikusnak erzem sommas velemenyed.")

Hanem azt (es ezt csak az altalam elolvasott, nem mindegyik bejegyzese utan bennem kialakult velemeny alapjan irom), hogy FOLEG a TE megitelesed, es a blogon valo (masok altali) megturesed okan fokozatosan (ugy 2-3 het alatt, talan gyorsabban) ment fel nala a pumpa, es lett egyre kemenyebb nehany "torzsvendeggel". Es ha jol emlekszem, magaval a blog felelosevel/tulajaval is.
Vagyis ha direktben nem is, de kozvetve IGENIS van kozod a tavozasahoz.

Annak ellenere, hogy mai korabbi HSz-aim alapjan (sot meg korabbrol is) tudhatod rolad alkotott velemenyemet, megis valaszolok neked, mert egyreszt a VITAZAS, erveles hive vagyok, masreszt mivel erintett lettel az ugyben (javareszt miattam), igy tisztessegesnek akkor erzem, ha en is valaszolok neked. Persze a kesobbiekben is minimalisra szoritom a veled valo tarsalgast, sot ha ez az en blogom lenne, mar regen nem irkalnal ide. A kovetkezo HSZ-od pazarul mutatja miert is:

"Ez pont olyan egyoldalú és megbélyegző skatulyázás, mint amin ti vagytok állandóan kiakadva. Kb. olyan mint amikor előkerül, hogy Izrael az igazi apartheid állam, nácibbnál nácibb megnyilvánulásokkal jelenkori tevékenysége kapcsán is."

Irod ezt arra a SERTESRE, hogy meg mertem emliteni: - hogy az allam egy idiota, az eszementseg hataran is tulmeno konteokkal hazalo Szaniszlot kituntetett,
- hogy Bakay Kornél, szinten "zenesz", egyetem nelkuli professzor, ugyszinten baromsagokkal boltolo, es ketszeres MIEP kepviselojelolt naci kituntetest kapott,
- hogy egy irredenta, homofob, Bocskayban feszito, Szebb jovot! lemezzel buszkelkedo naci kituntetest kapott.

Egy normalis orszagban egyikojuk SEM kaphatna (plane nem ilyen magas) allami kituntetest. A Fideszes holdudvar tobbi kituntetettjet mar nem is emlitem...

Erre beloled megint csak annyira futotta, HOGY DE BEZZEG IZRAEL!

Latod ez a legnagyobb baj veled! Mar eszre sem veszed, hogy az eleted, az ervkeszleted nem szol masrol csak Izraelrol!

1, Irhatnam, hogy sajnallak, hogy nem maradt mas beloled, mint egy (Izrael es meg kitudja mely egyeb nepek/orszagok (francia, orosz, USA, roman, szlovak....) elleni gyulolettel atitatott hustomeg.
2, Irhatnam, hogy kivanom, hogy megtapasztald, milyen modon intezi ugyeit Kina, a kulonbozo orszagokba letelepult befektetesein keresztul.
3, Irhatnam, hogy kivanom tudd meg, milyen az amikor a muszlim testvereitek patyolgatjak a melymagyar hazaffyakat.
.
.
.

De nem teszem, mert nics semmi ertelme. NALAD MAR NINCS.

Egyreszt mert nics ertelme(1,), masreszt mert ugysem erdekelne egyeb iranyu gyulolet-preferenciad okan (2,). Es mert EN tudom (3,) (volt irani kollegatol) milyen is az amikor ok sem igazan emlegethetik a pre-iszlam dicsoseges perzsa tortenelmuket, vagy hogy egy europaban elo muszlim hetkoznapi tarsalgas kozben elmondja, hogy itt ugyan tiszteletben tartja a hely kulturajat es legkoret, de otthon egy szo nelkul vagna el a torkat barkinek, aki rosszat szol az iszlamrol. Mikozben draga muszlim testvereitek egymassal sem bannak kesztyus kezzel:
index.hu/kulfold/2012/07/03/tobb_szaz_ev_emlekeit_semmisithetik_meg_hetek_alatt/
(ez utobbi ket esetben raadasul en is rabasznek istenesen)

Vagyis nagyon ugy tunik, hogy neked mar tul keso ervekkel operalni. Eppen ezert foglak en a tovabbiakban is kerulni.
A náci zombi megtűrését igazolni kívánó érvek:

1. szólásszabadság.
Ez az illető nem véleményt mond, hanem uszít. Az uszításra nem terjed ki a szólásszabadság.

2. úgyis elhangzanának az ő (állítólagos) érvei, és mivel a blog nyilvános, a naív olvasókra tekintettel cáfolni kell ezeket.
Nincsenek érvei, nincs mit cáfolni. A jelenléte viszont azt sugallja, hogy a paneljei elfogadható alap vitatkozásra. Hát nem!
Vannak mások, akik hasonló dolgokkal előjönnek, és vitatkozunk is velük. Érvelünk. Ennek a zombinak nincsenek érvei.

Megjegyzés: ha egy helyen (a Varanuson) tartózkodunk vele, azzal hallgatólagosan legitimáljuk a lázálmait.
@épészmérnök: Nem tudom, hogy terelés-e, ebben az esetben. Inkább annyi baromságot csinálnak, hogy már nem lehet súlyozni őket, azt se tudjuk, hogy hová kapjuk a fejünket hirtelen. Ahhoz, hogy rendesen terelni tudjanak, idő kell a tervezéshez, az meg nem a fiúk erőssége, mint kiderült.
@épészmérnök:

A naiv olvasó 1.000.000 + 1 helyen találkozik az érvkészletükkel szerte az interneten.

Ha soha sehol nem teszi ezeket helyre senki, azzal sokkal előrébb leszünk, és majd megszűnnek maguktól, vagy hogy lesz?

Ez a "hallgatólagos legitimálás" valami újkeletű hülyeség. Nem veszünk tudomást Magyarország 800 ezer választójáról és parlamenti pártjáról? Ők nem indulnak a választáson, nem fossák a szót napról napra? Nem igyekeznek híveket szerezni?

Nem Gábrielt kell meggyőzni bármiről, hanem mikor arról beszélnek, hogy a zsidók felvásárolják a zországot akkor oda kell tenni mellé, hogy az Mo-Izrael export-import mérleg szerint egyelőre mi "vásároljuk föl" Izraelt, és nem ők minket.

De ezt valakinek oda kell tenni mellé. Vagy állhatunk nekik háttal, befogott füllel, és harsányan trallalázva, nem látlak, nem hallakot kiabálva tehetünk úgy, mintha nem történne semmi. Hisz nem is történik.

Azt leszámítva, hogy a legképtelenebb faszságból is elfogadott féligazság válik. Höhö, mer' nem cáfolták még a Varánuszon se. Pedig.
@Fabius: Tehát a Varanus hivatása, hogy a nácik érveit cáfolja. Jól értem?
@Fabius: Arra gondolj (nehezen élem bele magam, de mégis), hogy mit érez ilyenkor egy zsidó vagy cigány. Cáfoljon? Mit? Védje magát ezekkel szemben? Annyira megalázó lehet ez.
De nem irigylem a helyzetedet most, nem te vagy a felelős azért, hogy 1/10 megkattant már megint.
@épészmérnök:

Nem.

Mindössze azt állítom semmire nem jó homokba dugott fejjel seggel kifelé állni a világban.

De ha szerinted igen, és ez eredményes, akkor vázold a hogyant is legyél kedves. Mert azt vágom, hogy pfej náci, de ezt nem, hogy gondolod ezzel a módszerrel felvilágosítani azokat, akik mégis elolvassák amit mondanak.
@tucano:

Olvashatod feljebb, most kértem meg Gábrielt, hogy legyen erre tekintettel. Ha a jézus faszára érzékeny, akkor a minimum, hogy ezt innentől elvárom.
@Fabius: Egyszerű. Gabrielt törlöd. Ha jön helyette más, aki nem ennyire tenyérbemászó, és amelyikkel lehetséges a párbeszéd, mint pl. nagyanyó, akkor azzal lehet vitatkozni. Gabriellel nem lehet, és még ráadásul sunyin röhög rajtad.
@épészmérnök:

És ha nem egy nagyanyó2 jön helyette, hanem sindlerpista vagy jlászló, akkor őket is törlöm egymás után?

Azzal mennyivel leszünk előrébb? És főleg mit oldottunk meg? Mert azt amit feljebb leírtam nem.
@Fabius: Te vagy a bloggazda, te szabod meg, hogy milyen hangnemet és kommunikációs stílust tűrsz meg.
szép lassan megmérgeznek minket és mindent. Ahogy nő a nyomor, úgy lesznek egyre többen és többen. Berlinben, ha kimentek a nácik az utcára (bocsánat nemzeti radikálisok), akkor kapucni föl és darabokra vertük az összeset. És ez nem változott azóta sem, pedig eltelt vagy 20 év. Nálunk a tv-ben évtizedek óta kötelezően keverik az antifákat a csőcselékkel, mert nem tudják, hogy ott diákok és családos emberek is kimennek megmutatni, hogy nem lesz az övék sem az utca, sem semmi.
De otthon ilyen nincs. Nem az utcai erőszak hiányzik, (sőt!) hanem az ellenállás, mint olyan. És ugyan emiatt lehet egyre erősebb az a sok szörnyűség, ami miatt egy sor kispolgár a Jobbiknál keres menedéket. Mert csak bólogatni tudunk, harsányan vagy belegyezően. (közben könnyeket morzsolgatok:)
@tucano:

magam részéről a háziszárnyas tahótlanítva van mától és már x-edik esetben, engem az bosszant föl, hogy sohasem válaszol semmire még érintőlegesen sem hanem hoz valami katyvaszt ahelyett, hogy le lehetne futtatni egy egészséges vitát és meggyőznünk egymást, érvekkel szemben térdre szoktam állni de ilyet ez a szárnyas nem akar vagy tényleg nem is tud...

hagyd Fabi-t neki igaza van nem kitiltania kell hanem -esetelge, talán- meggyőznie bízd ezt rá

brühühühü

ezért engem meg jaffa kijaffázott brühüühhü
@épészmérnök:

Az odáig rendben van, hogy én szabom meg.

Viszont a felvázolt problémára megoldást te sem hoztál, a kérdésekre nem tudsz jobb választ. Márpedig a megcáfolt dogmánál a cáfolatlanul hagyott és féligazsággá váló, embereket befolyásolni képes marhaság rosszabb. Hogy a tények szemléltetése közben néha szarba kell nyúlni? Szar ügy, de ha nem akarunk 800 ezer helyett 1,5 millió marhaságoknak felült szavazót akkor valahol muszáj.
Akkurátusan, nem sajnálva rá az időt, elolvastam a mai vitát.
Fabius közölte Gábriellel az álláspontját a jövőre nézve, hogy ez sikeres lesz-e vagy sem, majd eldől.
Lehet, hogy Gábriel nem olyan véleményen van, mint a többség, lehet, hogy az értékrendjétől utálkozva fordulnak el az emberek, de akkor is joga van elmondani a véleményét. Lehet tahótlanítani, de nem az a megoldás. Azért, mert sok olyan ember van, aki csak olvas. De nem kommentel. Azoknak, akik itt hozzászólnak, felelősségük van. Azok irányába, akik csak olvasnak. Ha valaki uszít, azt is meg kell jelentetni. Majd megcáfolni. Vagy a humort, szarkazmust felhasználva nevetségessé tenni. Mind őt, mind az érveit. De, ha a nagy többség itt a blogon alapvető értéknek tekinti a szólásszabadságot, akkor nem lehet ezt mással szemben korlátozni. El lehet hallgatni, hogy van Magyarországon antiszemitizmus. Azt is lehet mondani, hogy a többség nem veti meg, nem idegenkedik a romáktól. De ez nem igaz. Legfeljebb az ilyen és ehhez hasonló, számomra már "intellektüel" környezetben szégyellnivaló ezt bevallani. Ha nincs olyan nézet, mint amit Gábriel képvisel, akkor biztos jobb lesz a hangulat. Mindenki közel egy véleményen, minimális eltérésekkel. És majd egymást meggyőzi mindenki, hogy nincs is más álláspont. Mint ahogy a politikusok is saját magukat, mikor csak azt hallják a környezetükben, hogy minden ok, jól haladunk, biztos nyerünk újra. Én nem hiszek ebben. Igenis a Jobbik nagyon szilárd és stabil bázisra számíthat. Leginkább azokra akikkel senki nem törődik. Én nem vagyok antiszemita. De azt sem lehet rám mondani, hogy filoszemita vagyok. Olyanokkal, mint Gábriel meg kell értetni a különbséget a két kifejezés között. És csak az olyanok segítségével lehet megértetni, mint Gábriel. Aki lehet, hogy "sunyin röhög" rajtad, de Te le tudod írni a véleményed, és aki nem kommentel, hanem csak olvas, megismeri azt. És lehet, hogy elgondolkodik rajta. És ez a legtöbb amit tehetsz azért, hogy megváltozzon az emberek gondolkodása.
Én legalábbis így gondolom.

Ha valaki "mocskos kommunista,megszálló oroszok" paneleket használt, csak annyit kérdeztem tőle: ok, mindent értek, csak azt valaki megmondaná nekem, hogy milyen magyar érdeket védett a 2. magyar hadsereg a Donnál, határainktól cca. 1500 km-re?
De azt a kérdést is felteszem, amikor valaki nagyon óbégat az antiszemitizmus ellen, hogy igen csúnya, elítélendő dolog, de arra mi a válasz, hogy Izrael létezik, mint önálló entitás, Palesztína pedig nem, holott mindkettő megalakulására ugyan az az egyezség vonatkozik? Még eddig nem kaptam kielégítő választ egyikre sem.

Elnézést kérek a terjengősségért, de mivel éjszaka van, ezért úgy gondoltam belefér.
@tucano:

Itthon az emberek nem szeretnek konfrontálódni. De legalább már azt elértük, hogy egy bejelentett "ellentüntetéstől" nem ugrik meg a nép. Az számít haladásnak, ha nem félnek.
Leginkább azért kell a Jobbikkal és az egész ún. jobboldalal küzdeni, mert kisajátították azt a kifejezést, hogy "nemzeti". Ez nem egy szítók szó, nem a kirekesztés szinonimájának kellene lennie! De most már így használjuk. Sajnos.
Késő van, ezért most csak röviden szólok hozzá a Gábriel vitához, holnap hosszabban.

Gábriel nem eszmét cserél, hanem ontja azt.
A saját, illetve a széljobb szája íze szerint.

És ha kiderül, hogy bármilyen szempontból nem oké, amit mondott, akkor lazán vált (terelés), vagy "debezzegel".

Majd újra kezdi, s folytatja ugyanazt, mintha mi sem történt volna.

Ezt nem véleménynyilvánításnak, hanem egyoldalú, tudatos propagandának tartom.

Fab, a kérdés az, hogy akarsz-e ennek továbbra is felületet adni a saját blogodon?

Most ennyi.

Holnap, illetve ma bővebben is.
@rodeo36: őszintén bevallva, már talán egy éve ketrecben, csak teflonon látom, amit ír, azon meg riktán látom.

@sírbateszezazegész: mindig is ezt csinálták, ha szarkupacot kell takargatni, akkor jön a nemzet, meg a zászló.

@Fabius: csak a fiatalokban bízom hanghallatás ügyben, kb. 25-től felfelé már senkiben sem (magamban sem +gyevi bíró)
rénjeim az ijjenekre szokják mondani, hogy oké, de hova tünt damon hill?
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Rendes kis csatornapatkány vagy! Rendszeresen búvárkodol a szennyben. Ennyit arról, hogy nem fogtok tajtékozni Amerika ellen. Merthogy ott is élnek tisztességes és derék nácik.
@sírbateszezazegész:
A "ha nem tudok róla, akkor nem fáj" és "jujj nem nyúlok a szarba, mart az olyan undorító" hozzáállás csak a trágya halmozódásához járul hozzá. A gyereket tisztába kell tenni és nem lehet nyakig kakisan hagyni, csak mert forog a gyomrunk.
Ráadásul ez a "nem veszek róla tudomást" meg "legalább itt nácik nélkül lehessen beszélgetni" oda vezet, ahova az MDF jutott 94-ben:
A választás előtt dugig tömték a stadiont, ott tényleg mindenki bősz MDF hívő volt - és ezért teljes nyugiban mentek bele a választásba, aztán hogy csodálkoztak az eredményen?!
És a "borsót hányni a falra" halmazállapot kérdése. Nyersen és feldolgozatlanul lepereg, de például előcsócsálva és előemésztve fennmarad. Ha nem is Gábrielen - akkor a vele rokonszenvező olvasókon. És értük érdemes.
@kekex: Te sem érted a lényeget de várj leírom. Itt van pld. egy idézet mondjuk Rodeo egyik mai kommentjéből.

"Izrael történelmileg 6000 év óta nem tud megállapodni egyetlen szomszédjával sem ezen felűl a határain belűl lévőkkel sem, a sunyi nemzetközi politika nem meri kikényszeríteni azt, hogy bármibe is kerül létrehozzanak egy szuverén Palesztín államot és utána dumcsizzanak nem pedig a militarizált államapparátus kikényszeríti hogy mindenki más mint akiket ők jónak mondanak az marad a helyén a többinek kuss és van egy GÁzai övezet ami a világ szégyene"

Ha én írtam volna ugyanezt akkor megint zsidózó náci vagyok, miközben csupán arról van szó, hogy bármivel kapcsolatban meg lehet fogalmazni véleményt vagy kritikát, viszont ha ez a zsidókat érinti az automatikusan antiszemitizmus.

Ez az igazi csatornapatkányság és nem az, hogy az ember ha úgy látja őket is kritika alá veheti.
@simple observer 1.0: "Persze a kesobbiekben is minimalisra szoritom a veled valo tarsalgast, sot ha ez az en blogom lenne, mar regen nem irkalnal ide. A kovetkezo HSZ-od pazarul mutatja miert is:

"Ez pont olyan egyoldalú és megbélyegző skatulyázás, mint amin ti vagytok állandóan kiakadva. Kb. olyan mint amikor előkerül, hogy Izrael az igazi apartheid állam, nácibbnál nácibb megnyilvánulásokkal jelenkori tevékenysége kapcsán is."

Ja értem tehát ha az ember leírja a valós tényeket mér azzal is baj van?? ;) Mert te pld. minek nevezed azt, amikor mondjuk egy utca el van választva Izraelben, ahol az egyik oldalon közlekedhetnek a palesztinok a másik felén meg a zsidók. Ha ez nem a színtiszta apartheid akkor micsoda??? ;)
kopipész, és tematizálás, helyén kell kezelni a dolgokat, és szembe kell nézni a valósággal, röviden csak ennyi:
fidesz+jobbik=nacionalista diktatúra

Ideológiailag megy a meggyőzés és az elfogadtatás, és a tájékozatlanok megvezetése.
horthy restaurálás, szálasi mentegetés, háborús bűnök relativizálása, emberiség elleni bűnök elhallgatása.

Az a baj, becsukott szemmel a tények és ezek a történések megmaradnak, és a technikák is amik egyidősek az emberiséggel.

Az emberiség nagyon lassan tanul, és nagyon lassan vetkőzi le a zsigeri gyűlöletet, ellenség kép nélkül a többség elveszett bárányka, és ezekre az elvezettekre vadásznak az ordas eszmék, minden eszközzel.

A legszomorúbb, hogy általában ez a küzdelem, meddő, és rombolja a jóérzésű ember szellemét, gyorsan kiég tőle az ember, ellenben az ellenfél, csak erősödik, hisz neki csak hinni kell, kétely nem emészti fel. Vannak akik tovább bírják a lassú mérget, vannak akik gyorsan kidőlnek.

Pont ez a célja az összes szélsőséges nézetnek, romboljon, pusztítson, elnyomjon, megtörjön, és ha fásulnak a népek, már ellent sem mondanak, meg is van a kritikus tömeg, és nyertek is, sikeresen elértek a tematizált társadalomhoz=a diktatúrához.

uff, én beszéltem

ui:megoldásokat én sem tudok, mert már én is besokaltam a sok szélsőséges faszságtól, eljutottam a fásultságig, de még ellent mondok, ki tudja meddig, és ha érzem közel a kritikus tömeg, akkorra nem marad más, csak a menekülés, mint annyiszor az emberiség történelmében
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: A tekintetes helytartó tanács viszont köszöni szépen jól van és még világkongresszusozni is fog nemsokára, hiszen egy szörnyen antiszemita és náci ország a miénk. :)
köszi, Gabriel hoztad ismét a formád, na pont erről beszélünk kedves, de tök mindegy, úgy sem akarod megérteni, a göbbelsz is elismerően csettint a pokolban.
Ellenben amikor februári vonulnak az agyatlan nácik, avagy koszorúzzák az átok szálasit, vagy ide gyűlnek a világ náciai, az ugye semmiség. Nem túl taktikus dolog a tegnapiak után, ott folytatni, ahol abbahagytad, de lelked rajta.
@Poszthoz: Az izlandi példában nem az a lényeg, hogy mennyi mindenben lehet vagy nem lehet összehasonlítani velünk vagy más országokkal, hanem sokkal inkább ez.

2.bp.blogspot.com/-cFfAoYRsdzM/URuWH6GTN0I/AAAAAAAALUQ/XoAMkPYZ78U/s640/Izlandi+eln%C3%B6k.jpg

Ja és kukk, hogy miket is mondott az illetékes Davosban:

youtu.be/pTpUBeO1SRA
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: A probléma például ott van, hogy leagyatlan nácizod azokat, akik egy történelmi esemény kapcsán megemlékeznek az áldozatokról és a hősökről.
Na,látom ajvékolnak a libsik Szaniszló miatt.
Akkor jó.:))
Díjat egyébként nem kellett volna kapnia de amúgy engem nem zavar.
hehe, de ha nácik, nem mondhatom, hogy nem azok, csak a ruha és az ideológia, na meg a jelképek azonosítanak ;)
@simple observer 1.0: Arról már nem is beszélve, hogy egy olyan államról beszélünk ugye, amely évtizedek óta szembe megy az ENSZ szankciókkal, állampolgárait etnikai alapon osztályozza, és ártatlan civilek ezreit mészárolja le az általa gyarmatosított területeken.
@simple observer 1.0: Hát én nem tudom elhinni hogy szív azért ment el,mert kiutálták.
Szerintem vagy nem ér rá vagy nagyon beteg és nem akarja elmondani.
Butaság hogy jaj a csúnya náczik kiutálták.
Engem lazán kinyomott mindkét nevemen.
A kedvenc blogomról senki sem tudna elüldözni.
Mindig hozzászólnék valamit.
Ha mást nem annyit hogy pina ha már a témához nem értek.
Vagy esetleg tényleg nagyon érzékeny a lelke de én ezt nem hiszem hogy ennyire.
Fenti "fenyegetésemmel" ellentétben rövid leszek a "Gábriel-ügyben":

1. Fabius dönt, övé a blog.

2. Én sem engedném meg, hogy a saját blogomon ez történjen.

3. Akárcsak eddig, ezután is csak akkor reagálok Gábriel hsz-eire, ha valami gázosat vagy valótlant állít, illetve ha a Móricka-effektus beindul nála.

Az indoklásom:

Ha történetesen a 160 cm körüli, vékony, szőke, kékszemű lányokat kedvelném, egy ideig nem foglalkoznék azzal, és nem is zavarna, ha valaki a 180 feletti, fekete hajú, barna, testes alkatú hölgyeket ajánlaná a figyelmembe.

Egészen addig, amíg:

- ez nem állandósul,
- nem látom, hogy szinte mindenről ez jut az eszébe,
- nem érzem, hogy kizárólagosan ama nagyobb testű hölgyek vélt vagy valós előnyeit mantrázza,
- elismeri, hogy a szőkéknek is lehet előnyös tulajdonságuk.

És jelenleg ez van itt, ez megy már jó ideje!

A szólás(avagy ízlés)szabadságra hivatkozva megy Gábriel részéről a tudatos, egyoldalú, önreflexiót nyomokban sem mutató széljobb propaganda!
@kifordított nagyanyó:

"Hát én nem tudom elhinni hogy szív azért ment el,mert kiutálták."

Mint irtam, nekem igy jott le, azok alapjan, amit akkoriban olvastam a hozzaszolasokbol tole-neki. De NEM azt irtam, hogy a nacik utaltak ki!
Bevallom oszinten, nem tudom mi a helyzet, akar mindket altalad felvetett lehetoseg is fennallhat. Valaki 1-2 honapja irta ide, hogy privatban informalodott Szivrol. Ha jol emlekszem, akkor olyasmit emlegetett, hogy kedvetlen lett, vagy valami ilyesmi.
Teny, hogy december 20. ota meg csak nem is hasznalta blog.hu profiljat.
lezáró gondolatok, amiket alapjaiban nem tudok vitatni, részleteiben lennének kérdéseim, de ebben a formában is tanulságos:

hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20130320_Nehez_ezektol_felni
@Orica Középföldi:

"_Nekem is hiányzik, különösen, hogy 2008 óta együtt nyomtuk Tótánál:)"

asztapaszta! mekkteccikírni, hanemciki milyen középföldiként tolta ott? nadon kífáncsi lettem.
@simple observer 1.0:

bocsi. belekotty. elege lett. G csak egy csepp volt. az uccsó. nem is voltak egy "súlycsoportban". tsak Szívem egy kicsit érzékeny ahhoz hogy "olyanokat-ilyeneket" tűrjön-toleráljon.
@Fabius:

aki meg rommelt összekeveri a nácikkal, annak meg úgy kell.
ellenben abban igazad van, hogy egy senki ne bújjon egy amúgy "akadémiai tananyag" mögé.
@épészmérnök: Édes Angyalka Kollegina!
Antall saját felesége elmondása szerint is 10 évet készült otthon a miniszterelnöki feladatra.
Antallék a kormányalakítás előtti éjszaka három miniszterjelöltet lehúztak a listáról, az orosz kapcsolatai miatt nem lett miniszter Széles Gábor. Helyette lépett képbe az iparhoz abszolút tudatlan Bod Péter Ákos. A matekról meg annyit, 2011-ben Dr. Torgyán József volt politikus az nyilatkozta a TV 2-ön, hogy Antall és az összes minisztere fogott volt, értsd Ügynök volt!!! 100 % érted?
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Úgy látom te is besúgó voltál, azért véded az ügynököket, remélem már nem sokáig!!!
Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :(
süti beállítások módosítása