Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: Édesdrágakincs, szív szakad őt hallgatva és látva... www.youtube.com/watch?v=rRAOmbVHHiw A sok sz... (2024.03.18. 23:07) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: @Neytiri1: szerintem is kurva jó. :) Félálmos vagy "olyan" szintre kerülős zene. A klippek is jók... (2024.03.01. 09:25) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.07.07. 00:21 Fabius

Zeneszoba

938 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr674634077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Neytiri1: Na... ezek itten biztosan nem háborúznak! :)
@Neytiri1: Ezek meg oroszbérenc genyák! Muszorgszkij, mi...!?
@pollutio: mióta ismerlek, azóta másként látom Pólt. :)
Itt is milyen helyes és édes. :))
@Neytiri1: Egy igazi genya! Nem adott autogramot Kenwoodban! :)
@pollutio: mikor volt ez?
És ha adott volna, akkor hol tartanád? :)
@Neytiri1: 2005-2006-ban.
Valamelyik Beatles vinyl lemezem borítójába csúsztatva...
@pollutio: biztosan rossz napja volt.
És te kedves voltál hozzá? :)
Nekem van egy lemezem tőle. Ez.
www.youtube.com/watch?v=hyoQncGGwAM&list=PLiaAut-7Gn2Qg2AHAvL5RpkrZCJQSkciT&index=2
Nem vagyok rá büszke. :))
@Neytiri1: Nem én kértem, hanem nekem kérték volna... Éppen zabált... :)
Nincs ezzel baj...
@pollutio: nos, akkor a kérő volt buta. Evés közben nem csesztetünk senkit. :)
Azt mondod, hogy nincs vele baj?
De ez már olyan távol van a régi Póltól.
Érdekes lenne, ha belehallgatnál és eltalálnád, hogy melyik volt a kedvencem.
Ahogy én a neved, annak idején. :)
@Neytiri1: Ül a csávó egy padon a parkban, mellette az éppen akkor esedékes falábú felesége, s chpiset töm az arcába. Azért ez nem nevezném per definitionem evésnek. :) De a falábú legalább kedves volt, mosolygott, s mentegette a vénembert... :)
Rendben, ha időm engedi majd megpróbálkozom vele.
@pollutio: ha 2006, akkor már a váláson gondolkodott, miközben elbambulva rágcsálta a chipset, és Heather éppen arról beszélt neki, hogy mit akar megkapni a házasságból, te csodálod, hogy egy autogram állt tőle a legtávolabb? :)

Nem sok időd van, így elállok attól a gondolattól, hogy meghallgasd a sok számot és gondolkozz azon, vajon melyik a kedvencem. :)
@Neytiri1: Jó... ezt az érvet elfogadom... :)
Csak idő kérdése, hogy meghallgassam, ám az nem kérdés, hogyha lesz időm, meghallgatom...
videa.hu/videok/film-animacio/27-2023-1MFH7RbXnuZ7vx5T
2023 Cannes-i Filmfesztivál Rövidfilmek Arany Pálma
2023 Annecy Nemzetközi Animációs Filmfesztiválon a legjobb rövidfilmnek járó Cristal-díj
@Neytiri1: Én ezt korábban már megnéztem néhányszor, mer' keresgéltem benne a díjesőre érdemes tartalmat, de hiába, mer' nem találtam meg. Ellenben ótvar nagyon rossz ez...
@pollutio: nekem a cicásnőstemetős film jut róla stílusában eszembe, és mivel az nyert, lehet, hogy megpróbálták, hátha bejön ismét.
Csak amíg az finoman és érzékien tartalmazott erotikát, ez durván és közönségesen.
De az is lehet, hogy éppen ezzel akart valamit érzékeltetni.
A maszturbáló nővérhez benyitó öcsike közömbössége után tulajdonképpen mindenre el voltam készülve.
Az azért a valóságban elég ciki lenne, szerintem, én nem tudom, hogy mikor és hogyan lennék képes kimenni utána a konyhában, hogy hélóhélójöttemreggelizni...
@Neytiri1: Az jó film volt, ez viszont pusztán csak a nyers hatáskeltésre épít, amivel már számtalanszor éltek a filmtörténetben, ennél ráadásul jóval hatásosabban.
@pollutio: viszont a bírákat jellemzi, hogy ez is megkapta ezt a díjat. :)
Ez a film volt egyébként, amire a magyar állam nem adott pénzt (vagy alig, már nem emlékszem), ellenben a franciák (azt hiszem) igen, és mikor nyert, akkor a fideszmédiában is ömlöttek az örömmondatok, hogy húmicsodacsoda... amire az ellenzék rá is repült, hogy bezzegnemadtatokrápénzt, így jogotok sincs örömködni.
Ez a politika...
Az édesanyja ezen a napon még vele a testében tért nyugovóra.
267 nappal ezelőtt ezen a napon még ketten voltak eggyek.
(Hogy az milyen tökéletesen boldog jó érzés)
Aztán jött a holnap...

www.youtube.com/watch?v=4hIRXX_7gME
Csak egy jelképes sír jutott neki... :(
Valakinek pedig a mai nap jutott még egészben, a holnap már nem teljesen az övé...
S bár Pollutio ki nem állhatja, nekem sem a kedvenc, január 27-ének ő is hírese.

Ady Endre
Akik helyén éltem

Nyár-naphoz szép, halk Nap-leszállat,
Vert gondolathoz enyhe bánat,
Sokított Sokhoz az Elég
S hozzám a Béke illenék
És béke nékem nem hagyódik.

Minden, mi itt fájdítva rezdül,
Rajtam fut át kasul-keresztül,
Én vagyok fájdalom-kamat,
Én hurcolom meg magamat
S magam életét alig éltem.

Jól megüzött magam a sorsom
S mégis a magyar sorsot hordom
S mégis ez átkozott mezők,
Magyar mezők és könnyezők,
Magamnál százszor jobban fájnak.

Nagy mámorokban és hevülten
Százszor hiába menekültem,
Csók-örvényben, kinok között
Mások jaja megütközött
Az enyémmel és mások győztek.

És csodának így megmaradtam,
Mert száz örvény vészlett alattam
És most a béke-áhitót
Ébren-tartják a riadók
És béke helyett mindig harcok.

És tán lassanként elfelejtem
Sorsom, életem, magam, lelkem
S hogy a magamé is vagyok
S úgy halok meg, ha meghalok,
Hogy helyettem meg sokan haltak.

Az ő teste neve alatti síremlék alatt nyugszik.
"Minden jó volna, ha a lelkemet is valami viharállóbb szerkezettel lehetne kicserélni, és ha nem szoktattál volna arra, hogy csak veled, melletted és általad tudjam viselni az életet."
Szerb Antal írta Klárának
Ő szintén a január 27-esekhez tartozik, 79 éve már, hogy nem várja a tavasz illatát.
"Az ember mániákusan, veszendően, a pokol és a halál határán vágyódik valaki után; keresi, kergeti, hiába, és az élete elsorvad a nosztalgiában."
Utas és holdvilág
@Neytiri1: Az Ebony And Ivory volt a kedvenced, az enyém meg a The Pound Is Sinking.
@Neytiri1: Na... ez a tipikusan egy adys vers... Suta és ügyetlen, nem több, mint üres bombasztikus frázisok pufogtatása, döcögő ritmus, fogyatékos rímek. De azé' isten éltesse Bandit Adél napján, ha má' nem csapta az anyja idejekorán a falhoz ezt a szerencsétlent!
@pollutio: de szeretlek! :)))
Köszönöm. :)
Az Ebony And Ivory miatt vettem meg, és mivel még bőven zsebpénzes lányka koromba jött ki, és nem voltam elhalmozva a forintokkal otthonról, reméltem, hogy lesz benne több nekem tetsző szám.
Ez volt az egyetlen olyan lemez, amit úgy vettem meg, hogy nem ismertem csak egy számot róla, és az előadóját sem igazán kedveltem (mertugyebár én Johnt szerettem).
Viszont a kedvencem kétféle lett, egy szomorkás (Somebody Who Cares), és egy bohócos (Take It Away).
A The Pound Is Sinking egy totális zenei összevisszaság az én fülemnek, és sokszor hallgattam, hogy megszokjam, mert aztán megszoktam és kedveltem én is.
És sajnálom, hogy én nem írtam meg, hogy szerintem neked melyik tetszhet, mert kíváncsi lettem volna, hogy eltalálom-e. :)
Egy számot hagytam ki mindig és léptem át, a Dress Me Up As A Robber számot. Ezt nem sikerült még annyira sem elfogadni, hogy meghallgassam mindig, amikor a lemezen a tű odaért.
@pollutio: ennek biztosan örülne, hogy azt mondod, hogyazé' Isten éltesse. :))
@Neytiri1: Korának Pataki Attilája már csak azért is megér egy kalaplevételt, mer' a nője, a Brüll Adél, akivel állítólag vérbajosan kufircolt, annyira ijesztően csúnya volt, hogy középiskolában mindig borzongva néztem a képét a tankönyvben.
@pollutio: és ő is táltos volt a hatujjúságával, mint Ati, aki bár nem volt hatujjú, de Ady miatt annak nevezi magát. :)
@Neytiri1: Akkor Adél napján isten éltesse a Patakit is! :)
@pollutio: "középiskolában mindig borzongva néztem a képét a tankönyvben"
Minek nézted akkor mindig?
Lehet, hogy borzongani szerettél.
Szeretsz még most is? :)
@Neytiri1: De mennyire! Aligha van nálam nagyobb horrorfilm rajongó...
@pollutio: valahogy ezt nehezen tudom elképzelni rólad...
@Neytiri1: Pedig de... :) Akkor ez olyan mint a csípős paprika, azt sem tudtad elképzelni rólam. Holott mindkettőből a lehető legdurvább a legjobb.
@pollutio: de jó. :)
Az, hogy meglepetés vagy, az még érdekesebbé tesz nekem.
Tényleg nem tudtam volna elképzelni, hogy horrort szeretsz és durvát.
Én nem szeretem, meg-meg nézek néhányat, ha nincs más és kapcsolgatok, de félek tőle. Azt szoktam csinálni, hogy teljesen leveszem a hangot, amikor eksön van, mert a látványt és a hangot együtt nem bírom ki.
Sajnos én ezeket úgy látom, hogy mi van ha... megtörténik velem, a szeretetteimmel, és innentől már ettől nem tudok elvonatkoztatni.
Remélem még vannak ilyen dolgaid, amit el sem tudtam volna képzelni... :))
@Neytiri1: Akkor elárulok még egy titkot... Tudok kerékpározni! :)
@pollutio: ha nem én lennék én, akkor ez most meglepne.
Ha én te vagyok, ahogy szoktad mondani, akkor ketten együt kerékpározunk. :)
@Neytiri1: Én nem állítom, hogy te létezel... :)
@pollutio: de én igen. :))
És ha nem lennék, csak te, akkor éreznem kéne magamban téged, nem? :)
@Neytiri1: Gogolák elvtársnő, hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának! :)
@pollutio: pedig szoknyám is új, Virág elvtárs.
Egyébként hagyjuk má' ezt a hanyatló nyugati világot, kérem!
A nyugat már elhanyatlott, nem tudta? :)
@Neytiri1: Ez igaz! A Távol-Keleten ezzel szemben buján virágzik mind a szexualitás, mind az ópium... hajjj a mesés Thaiföld...
@pollutio: minek Thaiföldre menni, ha itt is van szexualitás és buján virágzása a két embertől függ?
Vagy a Thai lányokon van inkább a hangsúly? :)
Ott vannak Thai fiúk is, egyébként, vagy csak nem olyan híresek?
Houellebecq szerint a thai lányok páratlanok.
@pollutio: és mit mond Houellebecqné?
@Neytiri1: Na ezen most alaposan meglepődtem! Eszembe se jutott, hogy ennek, a beteg kriplinek felesége lehet, rákerestem, s kiderült, hogy valóban házas. Houellebecqné tényleg létezik! A kutyafáját!
@pollutio: Mondjuk ahogy elnézem az asszony képeit thaijellegűnek látszik... :)
@pollutio: a thai feleségeket nem zavarja biztos, ha más thai lányok is páratlanok. :)
Kellemes hangja van, egyébként.
www.youtube.com/watch?v=LLULVpcb5Mw
@pollutio: Michel Houellebecq
Félek ezektől a színjózan emberektől

Félek ezektől a színjózan emberektől;
mért veszik tőlem el az amfetaminom?
a leghűségesebb, az utolsó barátnőm;
ez maradt életen, testen – romhalmazon.

Az orvosok sötét, gennyes kis hólyagok;
a közhelyeivel gyötör a sok köcsög;
kérdés, túl-éljek-e, vagy a normák között;
a célom nem ez az élet; beleszarok.

Izzadtan ébredek; kiáltok felijedve,
ez hamar véget ér, de addig rossz nagyon,
és bekaphatja az egész társadalom;

egyedül vagyok, és Kantot olvasok este,
átélem a napom – ez igazán sebészi;
szart; a kezdetbe kell valahogy visszatérni.

Ady, vagy ő? :)
@Neytiri1: Hát hallod, megint sikerült meglepned - ráadásul kétszer is - a két utolsó hozzászólásoddal. Lassan már meg sem lepődöm rajta, hogy képes vagy meglepni... :)
Nem is sejtettem, hogy ez a félnótás a popzenébe is belekotnyeleskedett, amúgy határozottan elég kellemes hangulatú dalocska ez. Azt sem tudtam, hogy verseket is ír, pedig többször is elolvastam már az összes magyarul megjelent könyvét, de verset még nem olvastam tőle egyetlen egyet sem. Amúgy jó vers ez, ösztönös, őszinte, nincsen benne semmi adys képmutató felfuvalkodottság. Vajon ki fordította, Kosztolányi? :)
@pollutio: én szeretek úgy olvasni, vagy megismerni egy költőt, annak a versét, zenészt, festőt, hogy utána nézek, kicsit, vagy jobban, attól függően, hogy mennyire kelti fel a figyelmem.
Szerintem ez József Attilával kezdődött még suliban, hogy melyik versét mikor írta, mi történt vele akkoriban, miért lett az a vers és miért olyan, ami hozzáad így ahhoz egy ismeretet és jobban érthető. Persze nem lehet mindennek időpontot és eseményt találni, de itt is van amikor leírtam, hogy az évszám mellett milyen esemény volt, és például Pólnál is, amikor nem kaptál aláírást, abban az évben indította a válást, gondolom előtte már érett benne a gondolat.
És itt van egy ilyen "pali" is, akiről nem is gondoltad volna, hogy milyen kellemes a hangja, hogy verset is írt, zenét kiad, és máris egy szélesebb megvilágításban látható. :)
Örülök, ha meglephetlek, kár, hogy ennyit elpukkantottam egy nap, mert akkor már mára biztos nem jut. :))

Oszkó Edina és Horváth Viktor fordította egyébként, akikről nem tudom, hogy kicsodák, de mivel felmerült benned a kérdés, megnéztem, hogy kik ők
barkaonline.hu/megkerdeztuek/6073-megkerdeztuk-horvath-viktort
És a könyvről a moly-ban ez jelent meg (tartalom és vélemények)
moly.hu/konyvek/horvath-viktor-tankom
És még egy:
konyvesmagazin.hu/nagy/aki_irodalommal_foglalkozik_az_figyelje_a_tobbi_muveszetet.html
Akár még érdekes figura is lehet. :)
@Neytiri1: Unalmas és kiszámítható tulajdonságod, hogy mindig meg tudsz lepni valamivel... :)
@pollutio: akkor nem is akarok izgalmas és kiszámíthatatlan meglepetés lenni...:)
@Neytiri1: És izgalmasan és kiszámíthatatlanul unalmas? :)
@pollutio: amennyiben az unalom képes nem izgalmas és kiszámíthatatlan is lenni. :)
Borsófőzelékről nem írnak zenét, egy finom, illatos, friss és ropogós retro kifliről sem tejjel.
If You Want Me
www.youtube.com/watch?v=mHqT7LpkwXE
hvg.hu/itthon/20240131_giorgia_melonia_orban_viktor_antifa_tamadasok_telefon?s=hk

Nem tudom, hogy milyen a körülmény és valós-e ez a "borzasztó higiéniai körülmény", vagy csak nincs külön wc-je a kisasszonynak, és mivel nem takarítanak két percenként, nem éppen szállodai tisztaságú, vagy közös a zuhany és nem zuhanyozhatnak mindennap, vagy retkes minden, koszos ágyneműk, koszos tányérok, stb. az, ami a valóság.
Viszont azt gondolom, hogy azok a járókelők, akik nyugodtan sétáltak egy biztonságosnak hitt város utcáin, és ez a kisasszony úgy döntött, hogy meg lesznek verve, és közben azt sem tudták, hogy éppen "csak" verés, vagy jön majd más is, akár az életét is elviszik, azoknak mit mondanak ezek a kedves szülők, akiknek az édes pici lányuk ezt csinálta.
Én azért elképzelem, hogy sétálok és nekem esnek ennyien, csak úgy, vagy valakinek, akit szeretek.
Az pedig, hogy bilincsben viszik be a tárgyalásra valóban megér egy kormányfői cseszegetést, ebben a már egyébként is pattanásig feszült helyzetben (eu és Magyarország közötti)?
Ez a kedves olasz miniszterelnöknő esetleg megkérdezte azt is, hogy hogy vannak az áldozatok, és tud-e valamiben segíteni, vagy csak a verekedős honfitársának a bilincsei bántják a szemét?
9 ember sérült meg.
Volt akit viperával vertek meg.
@Neytiri1: nem ide akartam írni, kár, hogy nincs törlési lehetőség. Miértnincsegyébként?
Wayamaya
www.youtube.com/watch?v=b2DB450mz-8
Vájt fülűek hallják, hogy ki ő.
@Neytiri1: Sőt! Továbbmegyek! Még a (ki)vájt szeműek is látják, hogy ki ő...!
@pollutio: (ki)vájt szemű is nézi a zenéimet?
Hiába no', a zenének gyógyító ereje van, ez is példa rá. :)
kepkuldes.com/images/504907c143cd958fbb007a37c2c99abd.jpg

Frank Zappa szerelmet vall Méhes Mariettának a Tilos az Á környékén Edward Hopper műtermében
DrMáriás képe

balcsi.tripod.com/szovegek/sajto/interju_mm_02.html
Mint a mezőn...

Mint a mezőn a kisfiut, ha
eléri a vihar
s nincs tanya, anya, hova futna
kapkodott lábaival,
a tömött, dühödt ég dörög,
a tarlón szalmaszál pörög,
ő, mint az állat, nyöszörög,
zokogna, de a félelem
elveszi könnye melegét,
sóhajtana, de hirtelen
reálehel a hideg ég
s csak akkor, amikor sovány
testén és arcán halovány
borzongás villan, mint a villám
s fekete eső dől szakadva,
az mintha belőle fakadna,
mint mérhetetlen nagy sirás,
amely fölgyül a földeken,
fénylőn csorog a zöldeken,
árkot betölt és gödröt ás,
hömpölyög a réten, az éren,
hömpölyög fönn a levegőben
s a gyermek megindul a téren,
útja van ebben az időben -
így tört e vágy rám, ily veszetten,
ily hirtelen, ily szilajon,
férfi létemre sírni kezdtem.

S e könnyel ázott talajon,
hol nehezen emeli lábát
az ember, ki pedig sietne,
megállok most. A kívánságát
már észre se venném, ha szeretne.

József Attila 1936. november
@Neytiri1: A sminkelős az nagyon aljas volt... :)

Na, sebesség:

www.youtube.com/watch?v=10zbW-mK2x4

Meg még egy sebesség:

www.youtube.com/watch?v=Wr9ie2J2690
@pollutio: de jó, ha aljas volt. :)))
A Highway Star tetszett jobban a kettő közül nekem. :)
@Neytiri1: Ezek mind jobbnál jobb feldolgozások, de azér' Buja Kata nem hiányozhat innen!

www.youtube.com/watch?v=RkYcD-Kh78o
@Neytiri1: "Azt hittem, a melled, pedig csak a bérleted!" ezen mindig vigyorognom kell, amikor meghallom, ugyanis elképzelem, micsoda rubensi idomokkal lehet megáldva a csaj, ha egy lapos bérlet tapintását idézi fel... :)
@pollutio: már itt is van általad. :)
@pollutio: nem azt jelenti, hogy laposmellű a nő, és a bérletet hitte a mellének?
Bár akkor egymellű.
Vagy két bérletű. :)
@Neytiri1: De, pontosan azt jelenti, épp' ezen a hasonlaton vigyorgok...
@pollutio: régen kisebb mellek voltak, mint mostanában.
@Neytiri1: No... ez a zene! És mindmáig él, a hétvégén voltam a Jazz Showcase-en a MÜPA-ban, s a fellépő fiatalok még mindig Miles Davist és John Coltrane-t említették meg inspirációként. Amíg lesz jazz, ők is lesznek...
@Neytiri1: Ez milyen statisztikából lehet kiolvasni? :)
@pollutio: A tárgyesetet nem ismered, te barom?
@pollutio: ha igazi hedonista lehetnék, ha megteremthetném, hogy az legyek, bármikor, bármeddig, akkor az alapja valószínű, hogy a zenehallgatás lenne, mint mindentől és mindenkitől független "élv". :)
@pollutio: nem voltak műcicik, amik száma drasztikusan nő. :)
De egyébként is, ha bármilyen régi képet nézel, nem igazán látsz nagy melleket a nőkön.
@pollutio: ne ostorozd szegényt, csak egy t betűt hagyott le (milyen sokat jelent egy t betű, még egy esetet is...)
@Neytiri1: De jó, hogy felidézted ezt a számot, ezer éve nem hallottam, pedig milyen hátborzongatóan gyönyörű!
@Neytiri1: Ahogyan ez is lenyűgöző!
@Neytiri1: Ez meg egyszerűen kurva jó! Már attól trippem van, ha csak nézem és hallgatom... :) Tök jó, ahogyan azok az apró kis mozgások vannak a klipben, ami első látásra állóképnek látszik, de mégsem! Ez már önmagában kábítószer, s akkor még ott vannak azok a mutatós nőstény macskák is az elsőben. :) Ezeket te honnan szeded?
@pollutio: nekem belejött akkoriban a fülembe és még éjszaka is ott volt (vannak olyan számok, amik köré csavarodik valami álomféle, vagy félálmos zsongás), aztán eltűnt, és egy dallamfoszlány, ami megidézte, eszembe juttatta és megkerestem, betettem ide. :)
Vannak olyan dallamok, amik a lehető "legtisztábban" jók. Ha nem csinálnak köré csinnadrattát, hanem "elviszi" a dallam és a hang, és totálisan megfogja az ember szívét.
@pollutio: őt az Amelie csodálatos élete filmben ismertem meg.
@Neytiri1: szerintem is kurva jó. :)
Félálmos vagy "olyan" szintre kerülős zene.
A klippek is jók, a vizuális igényt bizony kielégíti, jó volt a kreatív team.
Sok zenét hallgatok, így nekem a youtube a barátom és felkínál zenéket, vagy vezetés közben hallott zenét megkeresek aztán itthon, és az előadóktól (ha nem ismerem) több számot meghallgatok, hogy csak egyszámos nekem, vagy tud többet is. Ha tud, akkor meghallgatok sokat tőle és amelyik a legjobban megfog, az lesz a nyerő.
Ez az előadó egy youtube feldobásból jött.
Mondjuk nem könnyű a "barátomnak", mert sokféle zenét szeretek, mint már írtam. :)
Örülök, hogy tetszenek neked. :))
süti beállítások módosítása