Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: Édesdrágakincs, szív szakad őt hallgatva és látva... www.youtube.com/watch?v=rRAOmbVHHiw A sok sz... (2024.03.18. 23:07) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: @Neytiri1: szerintem is kurva jó. :) Félálmos vagy "olyan" szintre kerülős zene. A klippek is jók... (2024.03.01. 09:25) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2016.09.26. 12:38 Fabius

Bazmeg!

Drága honfitársaim helyenként hihetetlenek vagytok, basszátok meg!

 

Tekintsünk most el attól, hogy én is el tudok képzelni a tegnapi robbantásról számtalan konspirációs elméletet onnan, hogy Mindenórás Tábornok így akarja felpörgetni a közhangulatot, odáig, hogy maga Allah adta parancsba a no-go zóna kiépítését a Király - Teréz körút sarkára, ha már, ugyebár.

De egyelőre annyit tudunk, hogy két rendőrnek gyakorlatilag az arcába robbant egy szögesbomba. (nyelvtannáciknak: szeges)

Így aztán az van, hogy én speciel konkrétan leszarom az Orbán vagy rendőr utálatotokat, teszek magasról bárki egyéni sérelmére, mert a hék lekapcsolták gyorshajtásért, nem vitézkedtek a szomszédos tyúkperben vagy tudjatököm micsodában. Helyette a kárörvendést látva elgondolkodom, emberek vagytok ti egyáltalán? Két szolgálatot teljesítő fiatal közel járt a halálhoz, erre az a legfontosabb, hogy megérdemelték és minek mentek oda? A robbantás motivációjáról, az elkövetőről - az esetleges megrendelőről - semmit a világon nem tudunk, de az üvöltve hirdetett verdikt lármája már elnyomja az együtt érzünk, jobbulást! - motyogását. Nem, hogy "je suis magyar rendőr" vagy francia zászló helyett rendőr igazolvánnyal összemontírozott faszbúk profilkép nincs, de a rendőrök állapotáért aggódás vagy együttérzés is alig. 

Egész biztos normális dolog ez?

 

959 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr3511743975

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tabok elszálltak, berakom csv-ként is (comma separated value, ha jól rémlik a formátum neve), minden táblázatkezelő "megeszi".

"Kategória","fő","%"
"Nem szavazott",4699659,56.9%
"Összes szavazat",3561735,43.1%
"Érvényes szavazat",3338481,40.4%
"Érvénytelen szavazat",223254,2.7%
"Nemet szavazott",3282723,39.7%
"Igent szavazott",55758,0.7%
"Teljes népesség",8261394,100.0%
@punkfrog: "és a többi 5 millióval mi van?"

tehát a 2003-as EU csatlakozást szintén elutasítottuk, hiszen 4.373.020 db választópolgár baszott elmenni szavazni. :)

https://hu.wikipedia.org/wiki/Népszavazás_Magyarország_EU-tagságáról
Radnóti Miklós
NEM TUDHATOM

Nem tudhatom, hogy másnak e tájék mit jelent,
nekem szülõhazám itt e lángoktól ölelt
kis ország, messzeringó gyerekkorom világa.
Belõle nõttem én, mint fatörzsbõl gyönge ága
s remélem, testem is majd e földbe süpped el.
Itthon vagyok. S ha néha lábamhoz térdepel
egy-egy bokor, nevét is, virágát is tudom,
tudom, hogy merre mennek, kik mennek az uton,
s tudom, hogy mit jelenthet egy nyári alkonyon
a házfalakról csorgó, vöröslõ fájdalom.
Ki gépen száll fölébe, annak térkép e táj,
s nem tudja, hol lakott itt Vörösmarty Mihály;
annak mit rejt e térkép? gyárat s vad laktanyát,
de nékem szöcskét, ökröt, tornyot, szelíd tanyát;
az gyárat lát a látcsõn és szántóföldeket,
míg én a dolgozót is, ki dolgáért remeg,
erdõt, füttyös gyümölcsöst, szöllõt és sírokat,
a sírok közt anyókát, ki halkan sírogat,
s mi föntrõl pusztítandó vasút, vagy gyárüzem,
az bakterház s a bakter elõtte áll s üzen,
piros zászló kezében, körötte sok gyerek,
s a gyárak udvarában komondor hempereg;
és ott a park, a régi szerelmek lábnyoma,
a csókok íze számban hol méz, hol áfonya,
s az iskolába menvén, a járda peremén,
hogy ne feleljek aznap, egy kõre léptem én,
ím itt e kõ, de föntrõl e kõ se látható,
nincs mûszer, mellyel mindez jól megmutatható.
Hisz bûnösök vagyunk mi, akár a többi nép,
s tudjuk miben vétkeztünk, mikor, hol és mikép,
de élnek dolgozók itt, költõk is bûntelen,
és csecsszopók, akikben megnõ az értelem,
világít bennük, õrzik, sötét pincékbe bújva,
míg jelt nem ír hazánkra újból a béke ujja,
s fojtott szavunkra majdan friss szóval õk felelnek.

Nagy szárnyadat borítsd ránk virrasztó éji felleg.

(1944)
Aztán amin még elméláztam úgy általában a szavazásról.

Teljes népesség, teljes szavazókorú népesség. A legfiatalabb 18 év ugye ki van zárva a szavazásról, hiszen még gyermek.

A "másik vége" sem teljesen biztos hogy szavazóképes. Cia-cia demencia, Alzheimer, Parkinson, ... plusz nálunk még játszik a "narancsköd" is. :-(
@rdos: Amiről nem szólnak a hírek...

A levélben szavazók névjegyzékében lévő választópolgárok (határon túli magyar szavazók) száma: 274 627. Érvényes szavazási iratok száma: 74 653 (27,18 %)
Továbbá:
Külképviseleteken névjegyzékbe véve: 11 233 fő (330-500 ezer közé teszik a mo-i lakcímmel rendelkező, tartósan külföldön élők számát), azaz szavazhatott 1,5%!
@KorlátlanTollpárna:

Akkor még nem volt érvényességi küszöb, tehát érvényesen csatlakoztunk az unióhoz. Az 50% os érvényességi küszöböt, pontosan a g..ik írták bele a zalaptörvénybe 2011 ben.
Csak akkor nem gondolta a mindig tévedhetetlen g..i, hogy még 51% embert sem tud az urnákhoz csalogatni.
@Oxica: Ebben a kérdésben nem az érvényességi küszöbb volt a lényeg, hanem az, hogy punki kolléga azt sugallta a most nem szavazók tulajdonképpen a nem szavazattal szembeninek - tulajdonképpen igennek számítanak. Ezen logika alapján mondtam, amit mondtam. :)
Megközelítőleg sem szavaztak soha ennyien érvénytelenül

index.hu/belfold/2016/10/02/ervenytelen_szavazatok/

------------------------
más (alakul ov vona putyin egység???):

"A népszavazást Orbán vereségeként fogják értékelni Moszkvában is, ahol az országunkkal kapcsolatos lényegesebb döntések az utóbbi években születtek. Moszkvában könnyen odajuthatnak, hogy Orbán már csak a Jobbikkal szövetségben lehet elég biztos képviselője a Kreml érdekeinek, ezért lehet arra esély, hogy a következő hónapokban megkezdődik Orbán és Vona közeledése, a két párt kiegyezése Moszkva gyámsága alatt. Ezt -- teljhatalmának elvesztését -- Orbán csak a Merkellel és Junckerral való kiegyezés árán akadályozhatja meg, ami viszont nagyon függ attól -- amit nem tudunk --, hogy Putyin mennyire erősen fogja Orbánt, és az utóbbinak lehet-e egyáltalán esélye ilyen visszahátrálásra a Nyugat felé."

hafr.blog.hu/2016/10/02/orban_meggyengult_mi_lesz_a_nepszavazas_utan#comments
A megújulás és a korszakváltás ismét elkezdődött. :)

Elkezdődött az MSZP és a DK összeborulása

index.hu/belfold/2016/10/02/erik_az_uj_osszefogas_elkezdodott_az_mszp_es_a_dk_osszeborulasa/
"nagyon úgy fest, hogy a referendum nem volt több, mint egy közel 20 milliárd forintos közvélemény-kutatás, aminek az eredményét pénz nélkül is pontosan tudta mindenki.
A kormányfő egyet tehet: lemond posztjáról."

alfahir.hu/ervenytelen_lett_a_kvotareferendum
@guma:

Kérdés, mit fog kijátszani Simicska ( szerintem nála van ász ). Vajon ő nyugat vagy kelet párti, mert az biztos, hogy most jobbik párti.
@rdos: az odáig OK. hogy ogv veszített(?), de nézzük csak azokat az adatokat kicsit más szemmel.

idézlek:

"Nemet szavazott",3282723,39.7% tehát 3,3 milliót mozgósított ogv

"Igent szavazott",55758,0.7% tehát az "ellenzék" 0,7%-t 56 ezret mozgósított

a nem szavazók pedig xarnak az egészre... se "ellenzék", se a kormánypártok nem képesek megmozdítani őket.

tehát egyenlőre úgy tűnik, ogv mégiscsak "győzött".
@Oxica:

Azért jó dolog nézni, hogy bezavarták magukat az erdőbe, oszt fejszét nem vittek és nem találnak kivezető utat. Mármint a kétharmados törvények erdejéből/fogságából.:D
@nincs_itt: "...tehát egyenlőre úgy tűnik, ogv mégiscsak "győzött"."

Akik nem mentek el, azok nagy valószínűséggel eddig is tudták, hogy OV és csapata tudja legjobban elbaszni a magyar adózók pénzét, ezért minek kell ehhez még szavazni is? Akkor törvényesebb lesz? He?
@Gábris szomszéd: istenem, ez a dzsobbik... mijafaxról hadoválnak? ogv + dzsobbik hozott 3,3 millió voksot... ezek tényleg ennyire ostobák?
@látjátok feleim szümtükkel: ez világos, de ha az "ellenzéknek" sikerült volna, egy közel azonos igen-nem arányt produkálni (nem 56 ezer vs 3,3 millió), akkor lehetne fújni a passat-szelet. de így csak....
@rdos:

Azért ne legyél ennyire gonosz, nm kell mindenkit egy kalap alá venni! Tv-ben láttam, hogy otthonban élő mami reklamált, ő nem kért mozgó urnát, valaki még is megrendelte neki. Altzi?
@KorlátlanTollpárna: "apró" különbség, hogy az a szavazás érvenyes és eredményes volt!
@nincs_itt:

Mivan? Tán neked is jutott a kampánypénzből?

Mi bajod a passzát széllel? Fútt az rendesen és törvényesen. A népsavazás érvénytelen. Pont.
Oszt ebbe a fidesz azt magyaráz, amit akar, a nép nem hüje, még akkor sem, ha nem tudja rendesen leírni. Mert a törvényt a fidesz alkotta érvényességi részével együtt. Ja, hogy nem ilyen lovat akartak? Mi sem.
Mellesleg ha érvényes lett volna, akkor sem lett volna kötelező, mert a törvény úgy szól, a fidesz meg parlamenti többséggel szavazhatott volna a drága népsavazás nélkül is azt, amit akar. Jobbik segített volna. Így meg nem tudja a döntést a népre tolni, bár próbálgatja.
@punkfrog: Még apróbb, hogy a logikád megbukott, hiszen te arról beszéltél, hogy aki tegnap nem ment el, az tulajdonképpen arra szavazott, hogy nem zavarja ha az EU kvóta alapján migránsokat telepít hozzánk. Hab a tortán, hogy szerinted ez is érvénytelennek számít ugyebár. :)
@KorlátlanTollpárna: nem sugalltam én semmit Gábris!
aki otthon maradt az úgy döntött, hogy nem zavarja ha az EU-ban döntünk valamiről!
@látjátok feleim szümtükkel: "a népsavazás érvénytelen. Pont."

Ahogy az igenek, az érvénytelen szavazatok és az el sem mentek gyuriferi féle nem kicsit nagyon "győzelme" is. :)
@KorlátlanTollpárna: "nem zavarja ha az EU kvóta alapján migránsokat telepít hozzánk."
tegnap se ezt írtam!
Basszus! Ez az igazi "győzelem".
"A szájüregi daganatos megbetegedések okozta halálesetek száma Európában Magyarországon a legmagasabb."

nol.hu/belfold/elsopro-gyozelem-fogorvos-sem-marad-magyarorszagon-1634571

Emiatt miért nem ír ki a kormány népsavazást?
@punkfrog: "...aki otthon maradt az úgy döntött, hogy nem zavarja ha az EU-ban döntünk valamiről!"

Ezt úgy is lehet értelmezni, hogy ők jól megvannak az EU-val, pedig nem is kapnak az onnan befolyó pénzekből köszpénzt.
@punkfrog: "aki otthon maradt az úgy döntött, hogy nem zavarja ha az EU-ban döntünk valamiről!"

Igen ez a hazugság.

"nem zavarja ha az EU kvóta alapján migránsokat telepít hozzánk." tegnap se ezt írtam!"

Amit írtál az pontosan ezt is jelenti, hiszen azt írtad, hogy "5 millió úgy döntött, hogy nem zavarja ha az EU dönt valamiről!"

Teljesen egyértelmű, hogy a "valamiben" ez is benne van. :)
@látjátok feleim szümtükkel: látom nem akarod érteni! 3,3 millió szavazat érkezett nem-re. 56 ezer az igen-re.
érvénytelen volt, persze. tökön szúrta magát a ogv... de!

mégiscsak szerzett 3,3 millió voksot, ami ogv-t "támogatja", míg az "ellenzék" 56 ezret hozott össze. ez ugye csak mutatja, hogy nem létezik az ellenzék!
Tóta W.: Repül a nehéz kő, nagyot koppan ottan

részlet:
"Az a baj, fiúk, hogy ti tökre félreértitek a fasisztákat. Meg a kommunistákat is.

A hazudozás meg az ellenségkeresés az ő sikerüknek csak egyik titka. Hitler nemcsak zsidózott, hanem millióknak adott munkát, reményt, életszínvonalat meg esélyt. Kádár sem abból élt, hogy teleplakátolta az országot vérszomjas jenkikkel. (Rákosi inkább, de az nem is bizonyult fenntarthatónak.) Nem, ezek a csodálatra méltóan manipulatív rezsimek egyben szociális forradalmakat is hoztak. Kézzelfogható gyarapodást, tömegeknek. Önmagában az uszítás nem elég. Kormányozni is kéne."

hvg.hu/itthon/20161003_Repul_a_nehez_ko_nagyot_koppan_ottan
@KorlátlanTollpárna:

"tehát a 2003-as EU csatlakozást szintén elutasítottuk, hiszen 4.373.020 db választópolgár baszott elmenni szavazni. :)"

Ezt mondtad. Én meg azt mondtam, hogy nem utasítottuk el, mert nem volt érvényességi küszöb.
@nincs_itt:

ÉS?????
Mi ér OV a 3,3 millió szavazttal? Lehet rá mutogatni, de amikor te mutogatsz a főnöködnek egy rosszul sikerült munkára, azért nem dícsér meg. Gondolod, hogy a plusz 1 millió az OV-nek meg a fidesznek szól?

Annak szól, hogy a jobbiknak is van közel egy millió támogatója. Ha több lenne, akkor azok mind elmentek volna, vagy mozgóurnát kértek volna.

A 8 millió szavazásra jogosultból otthon maradt szavazók, meg akik érvénytelenül szavaztak, azért valami mást gondolnak. Szerinted?
@Oxica:

Nem érted, pedig OV elmondta, hogy aki nem ment el, az rábízta a döntést azokra, akik elmentek. Akkor is, amikor az unióba kellett belépni. Pont.
Ja, hogy most nem lett érvényes a népsavazás? Hát ez a hátulütője, ha szar tövényt írnak a saját számítógépen ahelyett, hogy a hivatalin írnák.
"Nemcsak fasisztául nézett ki a hadművelet, de magában is hordozta a további, még intenzívebb gyűlölet lehetőségét. Ha sikerrel jár, ha ezt visszaigazolja az ország, akkor ez folytatódik, és ki tudja, kit hogyan talál meg. A világ szégyene lett volna, ha a magyarok többsége megeszi ezt a nyers uszítást."

A lényeg valahol itt van. A magyarok többsége tartott tőle, ha a g..ik győznek akkor még intenzívebben folyik tovább az uszítás és a pénzszórás.

Bár én tartok tőle, hogy így is folytatódni fog, pedig kurvára elég volt már belőle. A g..ik nem tudnak leállni, mert belemanőverezték magukat ebbe a gyűlöletspirálba.
@látjátok feleim szümtükkel: semmi és! ezt elbaxták, csak a szokásos. viszont! ugye azt te is érzed/érted, hogy ez egy újabb hivatkozási alap a saját legitimitásuk igazolására! sántít, meg nem is igaz, de azért mondogatni fogják! a nem-re leadott 56 ezer voks, a későbbiekben lesz hatalmas fegyver ogv-ék kezében, mert akármit is akarna az "ellenzék" elég annyit mondani, hogy 56 ezer ember áll mögötted - ez persze nem igaz, de a számok ennyit mutatnak-, tehát kussti!

ezt meg az "ellenzék" kúrta el, nem kicsit...

akik nem mentek el, azok gondolhatnak bármit, bárhogy, de egyik oldal sem hivatkozhat rájuk! mert nem voksoltak se igen-re, se nem-re. tehát xarna mindkét oldalra.
gepnarancs.hu/2016/10/a-fidesz-tuzijatekkal-unnepelte-a-vereseget/

Bazmeg! Ezek a g..ik ennyire biztosak voltak a győzelemben. Most meg csak néznek ki a fejükből, hogy a fasiszta uszítás nem hozta meg a megfelelő végeredményt. Ezt álmukban sem gondolták volna.

Hajrászarszagúmagyarország, hajrámagyarok.
@guma: es akkor most mi lesz? lampavas? vagy lemondanak? esetleg elve eltemetik oket?

bruhuyyy
kkk
Szeglny fideszt még a hekker is húzza.:D

"Az Origo állítása szerint hackertámadás áldozata lett a site, ráadásul a támadás egy nyugat-európai országból érkezett (keletről nem jöhetett, azok a barátaink - a szerk.). A hacker átvette az ellenőrzést a szerverek felett, és fájlokat is letörölt. A lap úgy tudja, személyes adatok nem kerültek ki."

nol.hu/belfold/hackerek-inteztek-el-a-fidesz-honlapjat-1634573
@guma: Jól néz ki, amikor egy tótaw akceptálja Hitler vagy Kádár eredményeit. ;)
@nincs_itt:

Sántít a logikád, mert az ellenzéki oldalon arra biztattak, hogy ne vegyenek részt a szavazáson, vagy ha igen, akkor szavazzanak érvénytelenül. Ez nem azt jelenti, hogy nem értettek egyet a migráncsok kizárásával, csak nem akartak a fidesznek igazat adni egy népszavazáson. Hehehe.
Mert pl. egy akármiylen parlamenti döntés, még egy alkotmány módosítás is lehet ellentétes már ratifikált nemzetközi törvénynel, vagy nemzetközi szerződéssel. Nálunk ugye az alkotmány módosítást nem lehet kezdeményezni népszavazáson, mert miért is lehetne, ha eccer már a népé, így minden trükköt bevetnek, csak elég balfaszul. Ennek a népszavazásnak azonban a célja egy csomó köszpénz behúzása a saját tarsolyba/bugyellárisba. Nem kell ezt púderezni, nem vagyunk mi hülyék.
@látjátok feleim szümtükkel: értem én! de akkor az ellenzék eleve arra "játszott", hogy kevesen mennek el - ami ugye borítékolható volt, nem kellett energiát fektetni bele - viszont hazardíroztak, mert azt nem tudhatta senki, hogy érvényes lesz, vagy sem!

viszont abba a "kényelmetlen" helyzetbe került, hogy egy demokratikus intézmény bojkottjára szólít fel(mindegy most az indok, de ez is egy olvasata lehet!), továbbá sikerült 56 ezer ember támogatását igazolnia!

öntökönrúgás, duplán!

a narancsködös félnótások pedig erre fognak hivatkozni!
@Gábris szomszéd: A szokásos hüjjje vagy!
Jellemző rád ez a "gyuriferi" színvonal.
Javasolnám a dzsobbiknak, hogy küldjön ide egy értelmesebb ágenst, ha már...
Mert te csak merő kidobott pénz vagy.
444.hu/2016/10/03/rotyoreszve-ertekelte-a-vasarnapi-nepszavazast-orban-a-parlamentben

Már azok a kurva erős gyógyszerek sem hatnak, bár ilyen bukta után nem csodálkozom ha megtébolyodott szegény. Azok szoktak így vihorászni, mikor elszakadnak a valóságtól.

Hajrászarszagúmagyarország, hajrámagyarok.
Már csak a külképviseleti 11 ezer hiányzik.

valasztas.hu/hu/ref2016/1154/1154_0_index.html

Reggeli táblázatom kissé módosult, milyen érdekes az érvénytelenek (szerény) gyarapodása mellett. A leadott szavazatokhoz képest az érvénytelen majdnem 7%, ha lenne ilyen párt - meg a(z amúgy is állandóan változó) fityisz-játékszabály engedné, akkor bejutna a parlamentbe az érvénytelen.:-)

"Kategória","fő","%"
"Nem szavazott",4678201,56.6%
"Összes szavazat",3583193,43.4%
"Érvényes szavazat",3338483,40.4%
"Érvénytelen szavazat",244710,3.0%
"Nemet szavazott",3282928,39.7%
"Igent szavazott",55555,0.7%
________________________________
"Teljes népesség",8261394,100.0%
@nincs_itt:

Most már csak azt nem tudom, mennyit kapsz azért, hogy agyba-főbe védd a fideszkormányt?

Miért ne lehetne egy demokratikus intézményt bojkottálni? Hiszen a kerítést, oppárdon a kordont is le lehetett bontani. Mutattak nekünk már egy-két demokratikus trükköt, mint pl. a nyugdíjvagyon elherdálását ( ugye nem baj, ha nem sorolok? ), miért ne lehetne őket utánozni?.
""A magyar demokrácia történetében még soha egyetlen párt vagy pártszövetség sem kapott ilyen mértékű felhatalmazást" - jelentette ki hétfői napirend előtti felszólalása közepe táján Orbán Viktor miniszterelnök a népszavazásról, ami a kormány korábbi érvei szerint pártokon felüli ügyről szólt. Ekkor egy pillanatra elcsuklott a hangja,
ő maga is elröhögte magát."

SZÉGYEN!

Röhögjön a saját pénzén, ne az adózókén!
@Gábris szomszéd: Sportnyelven szólva igencsak moszkoVitya felé lejt a pálya az a fél milla - eltiltott szavazó kitalálom nem szimpatizál "túl kedves vezetőnkkel".

@nincs_itt: Ugye tudod mi a különbség a mostani népszavazás és az éves autópálya matricám között? Az hogy a matricám az érvényes. :-)

Ugyan a kicfijúk győzelemittasak meg miazmás, de még a saját szabályaik szerint sem érvényes a mostani népsavi. Semmi baj, saját szabályon átlép, ahogy a gránit szilárdságú alaptörvényen is "csiszoltak" még egy kicsit. Bolsevik tempó, rendeleti (kormány)kormányzás, már csak a leninfiúk "hiányzanak".

@látjátok feleim szümtükkel: Alighanem az Alzheimer lehetett az. :-(
@rdos: Boccs. "rendeleti (kormány)kormányzás," helyett

"(kormány)rendeleti kormányzás,"
@AKIsTUDATLAN: Nyugi a hibbant néró bírja a kritikát, nem úgy mint te a kis tudatlan. :)
@nincs_itt: "a nem szavazók pedig xarnak az egészre... se "ellenzék", se a kormánypártok nem képesek megmozdítani őket."

Na de várj, mivel gyuriferi most úgy kommuniklája a dolgot, hogy ő meg a déká fényes győzelmet aratott nem kicsit, hanem nagyon. Evidens ugye? :)
@nincs_itt: Úgyis mondhatnám, hogy van 4.791.358 déká szavazó, csak még nem tudnak róla. :)
@látjátok feleim szümtükkel: szerintem hülye vagy, de azért toljad csak! feldobtam egy lehetséges olvasatot, ami a balfax "ellenzék"-nek nem jó. ezért lettem fideszes???

ha nincs akváriumod, akkor buzi vagy!
@rdos: éppen erről merek ugatni! érvénytelen, nagyszerű! tehát EGYIK FÉL SEM hivatkozhat az eredményekre, de mindkettő ezt teszi!

ez számomra Herr Alzheimmerrel való közeli ismeretséget feltételezi! illetve azt, hogy csontig lexarják a népet, a lényeg, hogy ők maradjanak a politikusok...
Mert azt hitték, sose lesz vége a habzsidőzsinek!?...A határvadászok kezdjenek el figyelni, hgy kik mennek mostantól kifelé...kkk
@Gábris szomszéd:

Ki mondta hogy bojkottálni kell ezt az idióta népszavazást? A Gyurcsány. Otthon maradt a többség? Otthon. Na ugye. Akkor ki nyert ? A Gyurcsány. Ennyi.
@Oxica: Már te is olyasmire hivatkozol, amely minden elemében érvénytelen? :)
@Oxica: Azért azt nem gondoltam volna, hogy gyuriferi azt hiszi, akik nem mentek el azok rá szavaztak és ők most ezzel "győzelmet" arattak. Azt hittem a hibbant néró ennél ezért "cseppet" jobban látja a magyar valóságot. :)
@Gábris szomszéd:

Vona is villogott már olyannal, hogy igazából mindenki Jobbikos szavazó, csak nem tud róla.
Így megy ez, szétlopják ennek a korszakos zseninek az ötleteit jobbról meg balról is... brühühü...
@Gábris szomszéd:

Gyurcsány remekül ismerte fel, hogy a fideSS ennyi korrupt üggyel úgysem tud 4 milla embert megmozgatni és elsőnek szólított fel a bojkottra. A csuti g..i meg a saját csapdájába esett mikor bevezette a baloldal ellen az érvényességi küszöböt.
A Gyurcsány maximálisan kihozta, amit ki lehetett hozni ebből a történetből. A kutyások mellett ő nap nyertese, a g..i meg a nagy vesztes. Ennyi.
@Gábris szomszéd:" Már te is olyasmire hivatkozol, amely minden elemében érvénytelen? :) "

Egy elemében érvénytelen, az érvényességi küszöbben.
szerencsére Koscielny kézzel bepaskolt gólja érvényes lett tegnap. Arsenal : Fidesz 1:0

:)
@Oxica: Remekül felismerte gyuriferi, ami már egy nyeretlen kétévesnek is evidens volt? Valóban csodás "teljesítmny". :)
@Gábris szomszéd:

Meg az is igaz, hogy az emberek döntő többsége jobban fél a g..i túlzott teljhatalmától, mint a migránsoktól, mert mindenki tudja, hogy milyen bosszúálló kis féreg a g..i.
Ez a vereség is meg lesz torolva a magyar népen, kétséged ne legyen felőle.
@Oxica:
Az egyetlen eredmény tizenpár milliárd kibaszása lett az ablakon, pontosabban belecsúszása a haveri zsebekbe.
Akinek ez bármilyen formában is győzelem...
@Oxica: "Egy elemében érvénytelen, az érvényességi küszöbben."

Értem tehát az eredmények szerinted is érvényesek csak a küszöb nem. :)

Nem: 3 282 723 db
Igen: 55 758 db
Érvénytelen: 223 254 db
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): "Az egyetlen eredmény tizenpár milliárd kibaszása lett az ablakon, pontosabban belecsúszása a haveri zsebekbe. Akinek ez bármilyen formában is győzelem."

Gyuriferi azt mondta neki ez egy győzelem. :)
@Gábris szomszéd:

Vagy tíz éve nem a földhözragadt nézőpontjáról híres, szóval lelke rajta.
Majd ha a következő kétharmadot meg tudják akadályozni, az lesz valami, nem az, hogy erre veri magát.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Egyetértek. 2018-ban ugrik majd igazán a vízbe gyurimajom. :)
@Gábris szomszéd: "Érvénytelen, de eredményes :)"

Ami érvénytelen, az nem lehet eredményes. Max. a zacsóstóni haverjainak, nem is kicsit.
@Gábris szomszéd: "Egyetértek. 2018-ban ugrik majd igazán a vízbe gyurimajom. :)"

Vagy a vonabarom. :)
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Az kétségtelen, hogy a zacskóstóni haverjai a legnagyobb nyertesek és a magyar nép a legnagyobb vesztes. Ez így van minden választásnál és népszavazásnál, még a 300 forintos vizitdíjnál is. A g..i győzelmet aratott, a kórházak meg összedőlnek.
@Oxica:

A tarisznyatömés is érvénytelen, de eredményes.
@Oxica:

Utóbbi már beugrott, oszt a Lajos, nem a Kósa, a másik ki is halászta.
@nincs_itt:

Tessen vigyázni a nyaka fölötti része! Ottan szokik az agy ( már akinek van ) vérezni, amibe bele lehet pusztulni. Szokják gutaütésnek is nevezni.
@látjátok feleim szümtükkel: ez számodra is csak külsős infó lehet!

csak nagyon teccik, ahogy megpróbáljátok az impotens, már csak virtuális létező "ellenzék" sikerének beállítani, ami egyik félnek sem siker!

a fenti jelzők a valóságot fedik, ugyanis ogv már a harmadik ciklusát tölti, jó esélyekkel fut neki a negyediknek is, ebben elévülhetetlen érdemeket szerzett a baloldalnak nevezett vicc- és gittegylet...

mindenesetre, gratulálok!
@nincs_itt:

Tudtad?

5 millió magyar embert nem tudott átbaszni a fideSS. Hát ennyi az esélye a g..inek 2018 ban.
Az egy teljesen más választás lesz, mert 8 év korrupció lesz a fideSS háta mögött.
@Oxica: nem tudtam, mert emlékeztetlek, hogy ez az 5 millió jelentős része valszeg a választásoktól is távol marad, viszont a 3,3 millió inkább részt vesz azokon. ahogy a korrupcióra is az a válasz: azok is loptak! + egy vállrándítás.

emlékeztetlek, mennyi vokssal is lett 2/3-a másodszor! bizony! 2,3 millió szavazattal!

de a reményhal és a többi vízi élőlény...

ki kellen végre találnotok valami tényleg ütőset!
“a populista a vereség pillanatában leplezi le magát”, és míg egy demokrata el tudja ismerni vereségét, a populistának muszáj megszépíteni, győzelemként ábrázolni a kudarcot. Azt is kiemelte, hogy a referendum révén politikai szempontból “gyakorlatilag semmi sem változik”.

Míg David Cameron lemondott és távozott a politikából a vereség után, a g..i a büdös életbe nem fog lemondani.
@nincs_itt: " nem tudtam, mert emlékeztetlek, hogy ez az 5 millió jelentős része valszeg a választásoktól is távol marad, viszont a 3,3 millió inkább részt vesz azokon. ahogy a korrupcióra is az a válasz: azok is loptak! + egy vállrándítás."

Megint tévedsz, mert akkor a g..i leváltása a tét. Azt minden magyar tudja, hogy létkérdés levéltani és megbüntetni a g..it. Nem fog 5 millió magyar otthon maradni, mikor veszélyben a haza. Senki nem akar 12 éves fideSS uralmat. Nagy lesz a részvétel 2018 ban.
@Oxica: A hibbant néró már rég lejárt lemez, aki még mindig azt hiszi szépen szólhat, miközben serceg és karcos mint az állat. Szóval továbbra is gyurbán takarodj! ;)
@nincs_itt: "ki kellen végre találnotok valami tényleg ütőset!"
neked milyen ötleted van?
ott messze a kispolgári létben, van időd és energiád gondolkodni!
mi itt, "hátsószotyisztánban" küzdünk a túlélésért!
meg hülyék is vagyunk hozzá szerinted!
@Gábris szomszéd: haver, mi lenne, ha befejeznéd mára már a gyucsányhoz való szerelmed egésznapi bemutatását?

www.napiszar.hu/showPost/Gratulalunk_ugyes_vagy__1
@nincs_itt:

Magának rossz a szeme, keresse fel látszerészét!

Én nem próbálok senkinek semmit sikerként beállítani, mert engem csak az érdekel, amit a hatalom csinál. Miután rám polgárra, csak annak van hatása. Majd olvasd figyelmesebben a hsz-eimet, és ha találsz olyat, ami az ellenzék sikeréről, nagyszerűségéről stb. szól, akkor jelezd. Azt, hogy néha van róluk véleményem, az nem beállítása semminek.

Egyébként meg részedről nagy terelések tapasztalhatók, mert minden témát ami a mai kormányzás hibáiról szól, igyekszel a migráncsokra, az ellenzékre, az usára, meg a mit tudom én kire tolni, csak a kormányra és pártjára nem. Pedig ővék a hatalom és az ország. Majd hallgasd meg vasárnap a templomban. Ráadásul a népszavazási törvény ervényességi szabályait is ők találták törvénybe iktatni. Ezek után mi itt a kérdés? Ha nem voltak annyian, amennyit ők előírtak, akkor nincs eredménye a népszavazásnak. Minden más duma parasztvakítás, meg az emberek hülyének nézése.
@taga20: Inkább neki kéne már végre elfelejteni, hogy ismét meg akarjon "menteni" minket. :)
"Közel egy órás akadémiai székfoglaló beszédnek is beillő sajtótájékoztatón boncolgatta Kósa Lajos a „siker” és a „kudarc” filozófiai értelmezését. A lényeg, hogy a referendum siker volt, amiért Orbán Viktornak lehetünk hálásak, amúgy meg kudarc, amiről a Jobbik tehet." :)

alfahir.hu/tudta_a_nepszavazas_sikereert_orban_kudarcaert_a_jobbik_a_felelos
@Oxica:

Már nem azért, de te melyik mesecsatornán láttad ezt?

Abból az 5 millióból kb. 4-et az egész demokráciásdi hidegen hagyja, soha a büdös életben nem voltak még szavazni semmire. Így máris legfeljebb 1,5 millió áll szemben a 3,3 millióval, ami az egyéni körzetek többségi szavazatával felkerekítve éppen egy következő kétharmadot vetít előre.
A "8 év korrupció" is kitörölheti a valagát, ha egyszer a "4 év korrupció" sem volt elég még a kétharmadot megakadályozni sem, és azóta Orbán lett a nemzet megmentője, nem tudtad? Az van legalább olyan ütőkártya, mint a rezsicsökkentés, és amivel szemben nincs az a lopás, amit ne néznének el neki milliónyian.
@látjátok feleim szümtükkel: látom neked sem erősséged a logika! mert egyetlen szóval sem kenem senkire és semmire ogv és köre disznóságait!

viszont, azt sem kell tagadni, hogy az "ellenzék" sok-sok évnyi tevékenységének és hibáinak (is)az eredménye a jelenlegi helyzet mo.-on, amit te is kénytelen vagy eltűrni.

az utolsó mondatoddal teljesen egyetértek! ugyanis eredménytelen volt, tehát sájszegál mennyien és mit csináltak! a kormány marad, maradni fog, legalább a ciklus végéig. viszont az eredménytelen szavazás számai, több mint elgondolkodtatóak! remélem ezt belátod!
emlegetted az elbarmolt munkadarabot, tudod abból is sokat lehet tanulni, következtetéseket levonva nem elkövetni még egyszer a hibát!
@Oxica: megelőzött a válasszal @Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): csak annyit fűznék hozzá, hogy a dzsobbik és a fidesz elég pontosan ismeri a számot, akik rájuk szavaznának, viszont a baloldal ezzel a "maradj távol" szöveggel elérte, hogy fingja sincs a valódi bázisáról...

amiben biztos lehet, az az érvénytelen 200 valahány ezer és az 56 ezer, ez együtt sincs 10%-a a 3,3 milliónak
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

"Abból az 5 millióból kb. 4-et az egész demokráciásdi hidegen hagyja, soha a büdös életben nem voltak még szavazni semmire. Így máris legfeljebb 1,5 millió áll szemben a 3,3 millióval, ami az egyéni körzetek többségi szavazatával felkerekítve éppen egy következő kétharmadot vetít előre."

Abban a 3.3 millióban benne van a 200 ezer érvénytelenül szavazó és a megtévesztett baloldali szavazók is. Meg azt sem gondolom, hogy 4-5 millió magyar otthon ücsörög majd, mikor a g..i harmadszor is ráront saját nemzetére.
Na meg egyre több a kiábrándult fideSS szavazó (a mostani sikertelen mozgósításból is látszik) akik inkább otthon maradnak mint a baloldaliak.
Ha a baloldalon, minden körzetben egy jelölt lesz akkor nincs a fideSSnek esélye a győzelemre.
@Oxica:

Először is a 3,3 millió az a tényleges NEM szavazat (3 282 928).
Másrészt de, otthon fog ülni saccra 4 millió, mert eddig mindig otthon ültek.
Harmadszor meg lehet hinni benne, hogy a balos pártok tanultak a 2014-es választás máig velünk élő hibáiból (amikor a népszavazás kapcsán abban sem tudnak megegyezni, hogy ki hogyan bojkottál, ami bazmeg, facepalm két tenyérrel!!!), és a hátralevő két év alatt kijavítják ezeket az Egyetlen Közös Jelölt érdekében, minden körzetben... de szerintem inkább húzd ki a kezed a biliből.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Hát én azt nem tudom elképzelni, hogy 4 milla magyar otthon üldögél, mikor a g..i harmadszor is lerabolja az országot és kifosztja a magyarságot.
Szerintem nagy lesz a részvétel és a baloldal fog nyerni.
Mondjuk egy variáció még lehet. Az hogy a g..i lesz a kosztársaseggi elnök 2017 ben, putyinista jogkörökkel. Akkor viszont tényleg mindegy már hogy kire szavazunk, akár otthon is maradhatunk. Akkor hullarablók leszünk, a legpocsékabb nemzet, mint régen.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Nem értem miért próbáljátok össze vetni azt a kérdést, hogy jöjjenek-e migráncsok vagy sem azzal, hogy a jövőben is a fidesz kormányozzon-e, vagy sem. Nem egy kategória, és nem kell a népet ennyire lenézni. Érti az, amit érteni kell. A 3,3 millióból lehet, hogy a fele sem fog 18-ban a fideszre szavazni. Addig ugyan is még nagyon sok víz lefolyik a Dunán ( meg a többi folyón ).
@látjátok feleim szümtükkel:

Az, ja! Érteni...
Amikor a magyarok azt fogják hallani minden lehetséges testnyílásukon 2018-ban, hogy itten senki más nem akarta megállítani a migránsokat, csak a Fidesz (esetleg kicsit a Jobbik), akkor próbálj apellálni a józan észre meg a lopásokra.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Nyugtával a napot. 2018-ig még van majdnem két év. Ha eddig nem jöttek migráncsok, miből gondolod, hogy pont ez alatt fognak jönni? Kétszer ugyan azt a blöfföt nem lehet eladni.
Mert ugyé a kórházi várólisák nem rövidülnek, és a szavazó bázis jelentős része ezzel talákozik, vagy találkozni fog, és nem fog örülni. Az iskolák illetve az oktatás szintén a béka segge alatt, annak se örülnek, a nyugdíj kérdésére még meg sem kísérelt a fidesz megoldást felvázolni, ez megint jelentős réteget érintő probléma. Örökké-ammen nem lehet mindig a migráncsokkal takarózni.

Ja és azok a kurva lakások állandóan tágulnak, a köszpénz meg csak úgy robog kifelé a kamijonkkal, és a stadijonyok meg úgy nőnek mint a gomba eső után, de néző csak mutatóba téved beléjük. Ráadásul akinek nincs pénze tüzelőre, sze sem engedk be a fűtött fűre. Szóval...
@látjátok feleim szümtükkel:

Megmondta, hogy urizálni a ficsúrok szoktak, nem az olyan egyszerű parasztgyerekek, mint ő.

Engem is az asztal körül kergettek gyerekkoromban, ha nem helikopterrel mentem valahova.
@látjátok feleim szümtükkel:

Nem figyelsz. Jó eséllyel nem az lesz a lényeg 2018-ban, hogy lesznek-e migránsok, hanem hogy ki akarta tőlük megvédeni a magyar nemzetet. Ez már tök független attól, hogy voltak-e migránsok, hogy veszélyben volt-e a nemzet tőlük vagy hogy azzal, amit tenni akartak/akarnak, ténylegesen meg lehet-e azt védeni. Minden Fideszes elmondta ma, hogy a népszavazással sikerült egy közösségi élményt felépíteni, amit alig másfél év múlva elég lesz csak felmelegíteni. Akkor kiderül.

A többi meg nekem kincstári optimizmus, de legyen úgy. Nem tudom, ha hat évig semmi gyakorlatilag megingatni sem tudta a Fidesz pozícióját, akkor Orbán a gyilkosságon kívül mi olyat tud szerinted még elkövetni, amivel elegen kiábrándulnak belőle ahhoz, hogy a stagnáló balos szavazatok elegendőek legyenek. Szerintem ideje lenne már elengedni azt a tévképzetet, hogy a balos ellenzéknek elég kivárni azt, amíg Orbánékat a feltornyosult mocsok maga alá temeti, és végre szíveskednek elveszteni a választást.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Vakok vagytok, mert akik nem mentek el eddig, azok nem balosok. Nem kell mindig a balra mutogatni. Azok csak magyar választók, akik egyszer meggondolják magukat.
süti beállítások módosítása