Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: 24.hu/belfold/2024/11/27/levai-aniko-szajer-jozsef-konyvbemutato-terror-haza-schmidt-maria-g-fodor... (2024.11.27. 08:59) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.10.07. 09:06 Fabius

Lázár: a mieink is lopnak

Lázár János meglepő dolgokat produkál mostanában. Tegnap például váratlanul olyan őszinte volt, hogy szerintem a mezőgazdasági albizottság ülése után nyomban vért vettek tőle és azóta is nyomozzák, hogy a picsába került a vérébe nátrium-pentotál.

 

A megmámorosodott Lázár ledöntött egy jókora tabut és arról beszélt, nem csak a szocialista, a fideszes menedzsment is lop. Lehet miután földről volt szó eszébe jutott, hogy a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal egykori menedzsmentje is lopott fideszes képviselővel kéz a kézben, ráadásul annyira hülyén, hogy a Drajkó-Baranyai páros ügye vádemelésig jutott.

drajko_1.jpg

(kép: Blikk)

Most már csak arra lennék kíváncsi, hogy miből gondolják ezek a féleszűek, hogy ezek után a Bazi Nagy Földkiárusítás rendben, csencselés és mutyizás nélkül fog lezajlani? Mikor a földbérlet pályázatok körül semmi de semmi nem ment mutyi és csencselés nélkül, mikor az állami vízfej menedzserei a képviselőikkel alkottak támogatáscsaló maffiát. Az eladásra amúgy sem indok, hogy azé'kell mert úgyis ellopják-ellopjuk-eltűnik. Mi lenne, ha az ellopás tudomásulvétele helyett teccenénk tenni valamit? Jó, mostanság oligarchák kezére verni nem túl ildomos, bőven sok a SzörnyetegLajos féle gecigét. Felpiszkálás helyett etetni kell őket, oszt' legfeljebb lesz pár stróman "zsebszerződés" amiért elverik rajtunk a port, na bumm. Egyrészt Lázár megmondta előre, a fideszesek is lopnak, másrészt meg majd nem ordít a budaigyula, hogy oszkópéter a vízerbe mit keres.

409 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr997921322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagyon készül ez a jános a jövőre. gondolom, ez rogánnak is egy figyelmeztetés féleség tőle. de nem feledteti a trafikmutyiban vállalt szerepét. figyelő szemetek tátraiékra vessétek, üzenem nekik. nem mindig lesz a ti kezetekben a jogszolgáltatás.
Én azt hiszem, Lázár nem-kívánatos személy lett mostanában. A heti válasz is ekézi, látványosan az érdekei ellen lépnek a kjormányban. Kíváncsi vagyok, meddig lesz még ott, ahol most.
1571-ben október 7 vasárnapra esett.
A nap,amikor a Don Juan de Austria vezette flotta győzött Lepantónál.
egyébként október 7-e a tisztes munka világnapja.
mindent bele!
Lázár szavaiból az jön le, hogy noha mindenki csak szétlopja, amit lehet, azért mégiscsak úgy lenne a legjobb, ha a földeladásokkal biztosítani lehessen, hogy innentől csak a fideszes menedzsment lophassa azt szét, lehetőség egy szétlopás keretében.

Próbálja itt játszani az emberarcú fideszest, a belső ellenzéket, pedig még mindig ő az egyik leggusztustalanabb féreg a dobozban.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): a klasszikus megfogalmazásban: "hazaviszem, mielőtt valaki ellopná..."
@PeniValdes:
"1571-ben október 7 vasárnapra esett."
julianus-naptár vagy a gergely-naptár szerint?
@parti_giano:
"egyébként október 7-e a tisztes munka világnapja"
és azt tudtad, hogy október 8.-a a tisztes munka világnapja kitalálójának agyonverésének a világnapja?
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Ezért akarhatják először őt feltűzni a horogra, hátha a többiekről elterelődik egy kicsit a reflektorfény és nyugodtabban lophatnak tovább.
@Secnir: igen, mert október 10. a halálbüntetés elleni harc világnapja. összehozták ezt, na.
Ha már a naptár: ma van minden oroszok cárjának 63. születésnapja is.
úgy érzem, eljutott a fidesz odáig, hogy már semmi sem számít!
ez a lázár valóban az egyik legvisszataszítóbb alak, akit valaha láttam.
már a látszatra sem kell adni!
ahogy kinéz, a fodbalokos zseb-dúcsénak meglesz a mesterhármas 2018-ban.
ez az én olvasatomban azt jelenti, hogy a fidesz a legjobb...
@parti_giano: ááá, nem rá gondoltam. arra a fazonra, aki kiépítette az abszolút(vodkás) monarchiát és vadul adóztatott.
de mi van akkor, ha ez tényleg hadüzenet az ellenfazekaknak??
ugyi, ha jól veszem ki, dúl a belső háború a fideszosok között.
lázár pedig nem ostoba, hiszen eloldalgott odáig ahol most van...
szerintem ez már a dossziék, hangfelvételek, ámítógépes fájlok ideje, hosszú kések majd később. de az előző poszt is erre enged következtetni... a kényelmetlen figurák, kényelmetlen helyzetekbe kerülhetnek!
igazi maffia sztájl és fíling!
arról szólt-é a lézer manó, hogy a mutyi tervben van egy kitétel, hogyaszondja a bérleteseket akik ugye haverok, némi védelmük is van. Már most is bérelnek 20-30 évre, tehát ha valaki meg akarná venni /nem haverok közül/ akkor ténylegesen ennyi idő múlva juthatna a tulajdonához, és az első kőrben kiszórandó területek a geciző lajos érdekeltségeibe tartoznak.
@nincs_itt:
Talán egy kicsit eltúloztam ezt a Nagy Péter dolgot:-))
@nincs_itt:

Mivel arról beszélünk, aki szerint a kormánytagoknak Bibliaként kéne ismerniük a Keresztapát, aki előszeretettel beszél a "politikai család krédójáról", és aki a "visszautasíthahatlan ajánlatok" háromdanos mestere, igazából ez a minimum.
Egyetlen mondatban tudnám jellemezni Magyarország jelenét és jövőjét:
Árpi bácsi elment, maradtak a lázárrogánorbánok.
Ez csak azoknak lehet meglepetés, akik menthetetlenül vakok a sajátjaik lopására (ld. "de legalább ezek értünk lopnak!"), és akik nem ismerik például a "korrupciómeghajtású demokrácia" történetét:

w.blog.hu/2007/02/19/ezek_lopnak
A kutyafáját neki!

Ha jól tudom, a Nagy Bölcs Államreformer (aki lopott pénzből nézett le a házfalról, ugyebár), 2006. után beterjesztette a pártfinanszírozás átláthatóságáról szóló törvényt, melyet végül a FIDESZ fúrt meg.

Ahhoz, hogy beterjeszthesse (ezt is, mint reformot), meg kellett nyerni a választást. Megtehette volna, hogy csak az engedélyezett összeget használja fel a pártjával, és a választást szépen, becsületesen és simán elveszti, mert az ellenfél röhögve használja fel, amit nem szabad. Ki mit tett volna a helyében?

Összehasonlításképpen:
A FIDESZ 1998-ban is, 2010-ben is és 2014-ben is az engedélyezett összegek sokszorosával kampányolva (nomeg MAHIR némi pluszként) nyerte meg a választásokat, és pártfinanszírozási törvényt regnálásának 9,5 éve alatt egyszer se terjesztett be.

Viszont ennél a túlbonyolításnál sokkal egyszerűbb a mindkettő lop. Nemigaz?
a ner nem lop, de vesz, ragad.
vagy nem tudjátok mily' szörnyű a ner?
@vakapad:

És 2012-ben is.

Sőt, beterjesztett egy indítványt a képviselői költségtérítésről is, ami meg sokak szerint az egyik elsődleges oka volt annak, hogy a saját párttársai megfingatták.

Nem az volt a kérdés, hogy melyik és miért a nagyobb tolvaj, de attól a tény még tény marad... Mert különben ott vagyunk, ahol a part szakad, a "de legalább értünk lopott" szlogennél.
@hacsaturján:
s a ner hajdan csak eledelt kivánt,
mivelhogy akkor még állat vala;
de az állatból végre ember lett,
s emberhez illik, hogy legyen trafikja.
szűcs lajos (fidesz) mai gyöngyszemei a zárszámadás vitájában bepillantást engednek az emlékezés és mitológia terén vívott nehéz harcaiba:

"a megszorításokról Mesterházy Attilának talán mégsem kéne itt megszólalnia, mert az ő idejükben a 13. havi nyugdíj elvétele, a rezsicsökkentés, és még ki tudja, mi minden történt"

"önök azt mondták, hogy ez a költségvetés nem lesz jó, nem lesz betartható, mégsem bizonyultak ezek a szirénahangok igaznak"
@ördöngös pepecselés:
A ballibák (pontos definíciót kérek arról, hogy azok milyen állatok) "össze akarják ugrasztani" lézert meg a rokkánt? Érdekes gondolatszerűség. Én is össze akartam ugrasztani a libát a kacsával a bakterház mögött a nyáron, de azok csak fostak egyet, és tovább lefetyelték a lepotyogott szedret. Aztán attól bebaszva később békésen eltámolyogtak az árnyékba aludni. Szóval a gyúcsányahibás szamizdat tevékenysége miatt aligha fog összeugrani a fityesz két erősembere. A hatalom és a konc megosztásának kérdésében erre már nem mernék fogadni.
@Bakter:

" de azok csak fostak egyet, és tovább lefetyelték a lepotyogott szedret. Aztán attól bebaszva később békésen eltámolyogtak az árnyékba aludni."

Ismerős kép:))
Politikafüggetlenül mindig ez jut eszembe, ha meglátom a piacon a szeder árát.
@Orica Középföldi:
A régi házunknál két fa is volt, egy vörös meg egy fehér szeder. Mindkettő a csirkeudvarban. Volt mit söpörni permanens módon.
@Gábris szomszéd:

Hány fidesz-fan fog itt válaszolni neked? Megint eltévesztetted a blogot.
@Bakter:

" Érdekes gondolatszerűség. "

Én 3 komment után elküldtem pepecset a tahóketrecbe, azóta ott wellnessezik, de régi emlékeim alapján a "gondolatszerűség" is erős túlzás:)
"2011 óta 432 milliárd forint ment el a közmédiára"

Valaki sajnálja, hogy a kuglófarcú trafikos takonynyálgépnek legyen saját véleményű hírolvasó állása? Arról a sok-sok kiváló műsorról nem is beszélve, amit ugyan nemnagyon néz senki, de legalább jópár havernak be lehet fogni vele egy ideig a lojálisárú száját. Ne legyetek már ilyen kicsinyesek, ők is érző emberek, jár nekik, ami jár nekik. Ugyan én kicsit rosszmájúan hozzátenném, hogy szívesen elküldeném Darth Anakin Skyvaderwalker nagyurat, mint a Mustafarra, hogy meg is kapják tőle, ami jár nekik.
Szívélyes Üdvözlettel, Bakter Sidious Palpatine.
@Orica Középföldi:
Ma szokottnál megengedőbb vagyok, és nagyvonalúbb. Egyelőre a krokodilokat sem engedtem ki.
""És mit láttatok itt a határ mellett?" – kérdezi erre a köztévé riportere. "A migránsokat" – válaszolja a kisfiú. Óvónőjük szerint a fiúk katonásat, a lányok menekülteset szoktak játszani."

hvg.hu/itthon/20151007_Video_Ovodasokat_vittek_a_hataron_szolgal

Már az oviban is...
Kurva anyját minden tetves politikusnak, közéleti szereplőnek, megmondóembernek, stb, akinek ehhez az egész hisztihez köze van, és ott forduljon fel, ahol szarik éppen.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

És még ez is kevés a 4/5-ös imádottság előállításához.
@Bakter: gondold át a fenti krokodilost, igaz még az is túl humánus ezek ellen a galandférgek ellen
@parti_giano:

"bepillantást engednek az emlékezés és mitológia terén vívott nehéz harcaiba"

Ő csak a leporello változatát ismeri.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Ehh, régi szép idők. Nem változott azóta semmi, ill, dehogynem! Minden sokkal rosszabb lett. A "korrupciómeghajtású demokráciából" ge@idiktatúra lett, és a lézerjánosok sem érik már be rongyos tizennyolc misivel évente.
@Bakter: Izé, nem eperfa volt az véletlenül? Milyen az a fehér szeder, tessék mondani!
@AKIsTUDATLAN:

Ugyanolyan, mint a fekete:) Tájegységenként változik a neve. Nálunk is szedernek hívták. Amikor életemben először láttam szedret (apró, nagyon illatos epernek nevezném, máshol szamóca:) alig hittem el.
Szép a nyelvünk:))
@Bakter: amikor az első eper lepottyan, akkor közelharcot vívnak és futóversenyt, aztán a végén már unják. :)

Poszthoz: Eszerint nemcsak antilop (l: Artydodactyla).
@Bakter:
"Kurva anyját minden tetves politikusnak, közéleti szereplőnek, megmondóembernek, stb, akinek ehhez az egész hisztihez köze van, és ott forduljon fel, ahol szarik éppen. "

És egyébként meg szarjanak farfekvéses sünt. Óvodásokat a határra? Milyen emberek ezek? Egyáltalán, emberek ezek?
@parti_giano:

"A Kehi szerint az államnak az erdőterületekből több mint kétszázszor nagyobb bevétele származott volna, ha haszonbérbe adta volna, mint az ELMÚLT KÉT ÉVTIZEDBEN – tehát a Fidesz és az MSZP-kormányok alatt egyaránt – működtetett rendszerből.

A vizsgálat az összesen mintegy 1 millió hektáros állami tulajdonú területen gazdálkodó 22 erdészet közül 6 társaság, a Bakonyerdő Zrt., az Egererdő Zrt., a Verga Zrt., a Mecsekerdő Zrt., a Sefag Zrt. és a Zalaerdő Zrt. 2010. ÉS 2013. KÖZÖTTI GAZDÁLKODÁSRA TERJEDT KI."

Azaz: a KEHI a 2010-2013 közötti 3 évet vizsgálta, és ebből olvasta ki, hogy 20 év alatt mi történhetett volna ha. Nagyon okos. Vagy csak ravasz?
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Értem. Tehát igaz ugyan, hogy Gyurcsány terjesztette be (már az első adandó alkalommal, hogy vessünk véget az eddigi lopásoknak), és az MSZP megszavazta volna (nem volt megfingatás), ám a FIDESZ megakadályozta (ők nem akarták az addigi lopásoknak véget vetni, és azóta sem akarnak), de azért MINDKETTŐ tolvaj, és kész. Legföljebb az egyik nem annyira. Érted, hülyegyerek? (ez én lennék). Közben elnéző mosoly.

Akkor immár x-edszer (most is hatástalanul, gondolom):
www.origo.hu/itthon/20090220-interju-gyurcsany-ferenc-miniszterelnokkel-a-valsagkezelo-program-kapcsan.html?pIdx=2

"- De a kampányfinanszírozást illetően lehet, hogy az MSZP is újra meg fogja sérteni a szabályozást jövőre.
- Szerintem állati egyszerű a dolog. Ön, az [origo] és a teljes magyar nyilvánosság igényelje azt, hogy legyen egy átlátható, korrekt, a világ által betarthatónak tekintett reális pártfinanszírozási törvény. Az MSZP elnökeként azt tudom mondani, hogy látatlanban aláírom. Önnek nem engem kell meggyőznie, ön ebben az ügyben ne velem kardozzon, nem én vagyok az ellenfele. Kopogtasson be egy másik nagy párthoz, és annak az elnökével beszélgessen, és kérdezze meg, hogy A SZAKÉRTŐK ÁLTAL MÁR TAVALY MÁRCIUSBAN MEGFOGALMAZOTT TÖRVÉNYT MIÉRT NEM ENGEDI ALÁíRNI?. Ha azt mondja, hogy ő is aláírja, akkor holnapután van törvény. Ebben az ügyben a Fidesz mocskos játékot játszik a magyar közéletben. Nem tudom, mi takargatnivalója van. Nekünk nincs. A 2006-os választási győzelmet követően én a pártfinanszírozási törvény benyújtásával kezdtem. Nem én vagyok az, aki egyetlen kétharmados ügyben sem hajlandó megállapodni. Épp ezért ebben nem fair dolog a szocialista pártot bántani. Valakinek elég bátornak kellene lennie és ugyanilyen hangot használnia Orbán Viktorral szemben. Ha használ ilyen hangot, és ő pedig hajlandó beadni a derekát, akkor Magyarország jobb lesz."

Hogy hülye vagyok, mert mijafasznak? Úgyse olvassa el senki, vagy ha mégis, megvonják a vállukat, oszt annyi? Igen. Valószínűleg hülye vagyok.
@vakapad:

Most IS elolvastam:))

Áruld el, mi jelentősége van, - lassan tíz év távlatból - hogy mit nem tudott megvalósítani?
@Orica Középföldi: Szerinted tehát, Gyurcsány miatt nincs, átlátható pártfinanszírozási törvény, mert nem tudta megvalósítani!:O
@punkfrog:

Természetesen nem. OV miatt nincs, de egy ME-t nem a szándékai, hanem az eredményei minősítenek.
@punkfrog:

Arról se vagyok meggyőződve, hogy a szocik igazán akarták. Nem volt kockázata a benyújtásnak. Tudható volt, hogy nem megy át.
@vakapad:
Megtennéd, hogy nem csinálsz úgy, mintha egy TÉNY idézésével téged személyesen megsértettelek volna, hogy ekkora hisztit kelljen levágni egy 10 éves sikertelen szavazás miatt, amit nem én, ISMÉTLEM, nem én hiúsítottam meg, hanem a Fidesz?

Nem hülye vagy, csak csalódott, és az nem ugyanaz.

"Tehát igaz ugyan, hogy Gyurcsány terjesztette be (már az első adandó alkalommal, hogy vessünk véget az eddigi lopásoknak)..."

Ez "ugyan" nem igaz, az első adandó alkalom 2004. szeptember 30. lett volna.

"Önnek nem engem kell meggyőznie, ön ebben az ügyben ne velem kardozzon, nem én vagyok az ellenfele."
@vakapad:
Nem vagy hülye, de a paranoia fő jellemzője, hogy a betegek agyában működik egy szűrőrendszer, és minden információ ezen áramlik át - vagy akad fenn. Aki szerint gyurcsányahibás, annak linkelheted ugyanazt százszor is - nem megy át, be van dugulva erre nézve az agya.
Ugyanez viszont nálunk is működik: bármit mondanak vagy tesznek a fidesznyikek, nálam egy infó jön át: ezek loptak, lopnak és lopni fognak. De nagyon ám!
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
Pedig nagyon jól összefoglaltad a lényeget:
"Lázár szavaiból az jön le, hogy noha mindenki csak szétlopja, amit lehet, azért mégiscsak úgy lenne a legjobb, ha a földeladásokkal biztosítani lehessen, hogy innentől csak a fideszes menedzsment lophassa azt szét"
A sok baromarcú fidesznyik meg örömködik, hogy legalább nem a másik oldal lop. Holott aki a haszonélvező, az hülye lenne itt verni a klavit, tehát az itteniek ingyenhülyék.
@ördöngös pepecselés: akkor megnyugodtam, má' aszittem zavar támatt a ner-erőben!
@punkfrog: az átlátható és főleg elszámoltatható pártfinanszírozás a teljes magyar "politikai és gazdasági elit" számára elfogadhatatlan!
legkésőbb '89-ben berendezkedtek: "nekünk mindent, bármit lehet" attitűdre. ha megtekinted pl. a saját juttatásaik emeléséről szóló szavazások eredményét, azonnal láthatóvá válik, hogy ott oldal-semlegesen 110%-os részvétellel szavazták meg, totális egyetértésben.
csak egy kedvenc példám, mindegyik! képviselő és kormány-tag lelkesen vallja be, vagyonilag, a majd 400 ezer forintra taksált laptopot. mondom 400 ezer! mondom 1 db laptopért!!!

nem mekbúker 359 ezeré' albérlet sok csilliójé, mer' szentendrén lakik és a többi vegytiszta lopásról már nem kell szót ejteni!
@vakapad: bocsánat, hogy bele vau-vau! de! gyurcsány azért volt annyira nyugodt - szerintem - mert pontosan tudta, hogy valaki (sájszegál, hogy ki) de keresztbe fog tenni a törvénynek!

a fidesz??? naná! a többiek? mi az hogy! az mszp? kituggya, de benne van a pakliban...

a lényeg, amint fentebb is írtam: "egy sor magyar politikus, egy sortűz... " lehet gyurcsány tényleg ezt akarta, de vannak ott még "páran", akiknek durvára nem buli!
@nincs_itt: @Orica Középföldi: maradhatunk annál, hogy Gyurcsányt, csak azért csesztetjük, ami a számlájára írható?
a feltételezések alapján elkövetett sárdobálást, hagyjuk meg a fideszjobbiknak!
köszi!
@kekex:

" bármit mondanak vagy tesznek a fidesznyikek, nálam egy infó jön át: ezek loptak, lopnak és lopni fognak. De nagyon ám"

Kevéssé zavarna a lopás, ha vele párhuzamosan nem tennének tönkre mindent, de mindent.
Az épít szót tágan értelmezve egyetlen eredményt tudnak felmutatni, az üres stadionokat. Minden mást sikerült leépíteni.
@punkfrog:

Természetesen.
Az elmúlt néhány évben párszor leírtam itt,- ezért nekem természetes - nem összehasonlítható GyF és OV.
Nem kérdőjeleztem meg soha Gy szándékait, de kifogásoltam a megvalósítást.

Bármennyire sajnálom, de elkúrta a lehetőségét, és a fidesz ezt kegyetlen módon ki is használta. Ocsmány,de tökéletes munkát végzett a karaktergyilkossággal.
Nem hiszem, hogy a főnix-attitűd létjogosult a politikában.

Nem írom le ismét, hogy mi minden vezetett ehhez, amivel Gy-nek számolni kellett volna. Elmúlt.
@Orica Középföldi:

"___
@vakapad:
Most IS elolvastam:))
Áruld el, mi jelentősége van, - lassan tíz év távlatból - hogy mit nem tudott megvalósítani?___"

Nagyjából elmondható, hogy 'ázsiai horda' (nem félig, hanem teljesen egészen)maradt ez az ország, az hogy van néhány nagy fia, nem bizonyít semmit, talán még a Bolyaiak valamit, de nagy becsületük nekik sincsen, nézzük csak az utcaneveket, kossuthból 3500, Bolyai-ból mondhatni 12? Persze ez mellékszál megint...

Ott tartottam, hogy 10 év távolából az a jelentősége mindennek, hogy Mo ugye egy elmaradott ország. Így is-úgy is.
Az utóbbi 30 évben a globalizáció kiteljesedése, a számítástechnika és általában a technológiák fejlődése, a tömegmanipuláció és tömegpszichózis általánossá válása miatt visszavonhatatlanul gyorsan változik a világ. 1990-ben jó esélyt kapott az ország, amit az szdsz sértődöttsége és a jobboldali konzik gőgje miatt elúszott. Ez az elúszás folyamatos, és a középszernél is középszerűbb (pardon: szarabb) kormányok tovább úsztatják, olykor még eveznek is hozzá.
Be kell látni, a középszer került a hatalomba, az kormányoz és gondosan ügyel arra, hogy más ne férhessen hozzá. Valamennyi miniszterelnök elévülhetetlen érdeme, hogy kormányzásával sikerült megvalósítani azt, hogy a pártelitek senkitől és semmitől, főként nem a jogrendtől és a törvényektől valamint a választóiktól zavartatva lopják el, kótyavetyéljék el mindazt, amit a horda munkaszerető, cselekvőképes, kreatív és alkotásra képes hospes kisebbsége megtermel, megalkot.

A 150 éves elmaradásból való felzárkózás még valahogy így vagy úgy, izzadva vagy sem, még csak valahogy menne. (uniós felzárkóztatási alap, ez+az)
Csakhogy ez a tolvajjá süllyedt elit a felzárkóztatás anyagi alapjait is ellopja.

A mai világ változásai viszont olyan jellegűek, aki MOST nem zárkózik fel, Most nem változik, Most fejlődik, később már nem lesz rá sem ideje, sem lehetősége, a magyarok esetében már az sem lesz, aki változzon, mert a világ, de legalábbis Európa szerencséjére kivesz, kihal, felszámolja önmagát.

Orbán éppen ezt intézi. Ezért ez az eszméletlen mértékű harács, hogy az az 1000-1200 ember bárhol új életet kezdhessen. Bárhol, és piszok jó kondícióval ükunokáig bezárólag.
@jaegtoer:

Osztozom a gyékényeden, ha megengeded. Akkor is, ha nem:)

Én Fleto szemszögéből nézve mondom, hogy nincs értelme, hatása, eredménye - ma már - a 10 évvel ezelőtti szándékait felemlegetni.

Azt hiszem mindenkinek van egy Gy-képe. Vagy saját tapasztalaton alapul, vagy hitéleti, mindegy. A polírozás nem változtat rajta alapvetően.
@jaegtoer: "Orbán éppen ezt intézi. Ezért ez az eszméletlen mértékű harács, hogy az az 1000-1200 ember bárhol új életet kezdhessen. Bárhol, és piszok jó kondícióval ükunokáig bezárólag."
Sajnálatos, hogy a hospesek egy része békésen tűri, egy másik része meg még tapsol is hozzá.
@jaegtoer:
.
Úgy gondolom, hogy az igazgatásukra bízott állami vagyon közelsége és annak megszerzésének gyakorlati megvalósítása elveszi a távlatos gondolkodás képességét.
Csak a főcímet olvastam valahol (tegnap?) de én is meglepődtem ezen a mondaton.
@dr. jenőke (jenőke): Pontosan. Már, ha feltételezzük, hogy volt ilyenjük valaha, és nem kizárólag a fenti célból alakítottak anno a Bibóban egy gittegyletet. Mert én ezt sem tartom kizártnak.
Hihetetlen, de három magyar politikus - három egészen különböző pártból! - képes volt derűsen, tisztelettel, érdemben vitázni egymással.

Vona, Schiffer, Szigetvári: Orbán leváltható

mno.hu/politika/vona-schiffer-szigetvari-orban-levalthato-1308017
@kisa:

Ne tessen mán méltatlankodni! Épp most magyarázták el itten többen, hogy nincs kire leváltani Orbánt. Nem volt érthető?

Egyébként el lehet menni a HVG-re, ott is elmagyarázzák:
"Az első ilyen megmérettetés a nemzetközi hitel- és általános gazdasági válság volt, amikor – mit ad isten?! – szintén egy alkalmatlan kormány szöszmötölt országunkban, próbáltak választást nyerni, próbálták úgy meghúzni magukat, hogy senki se vegye észre őket, és – amatőr, kisstílű alkatuknál fogva – loptak is, nehogy már megszakadjon az évezredes hagyomány."

Ha ennyi magyarázat után is bizonytalan az ember, az mán orvosi eset.
Október 8
1871 Chicago-i tűzvész kezdete
@vakapad:

"Ne tessen mán méltatlankodni! Épp most magyarázták el itten többen, hogy nincs kire leváltani Orbánt. Nem volt érthető?"

Itt, ilyet senki nem magyarázott,(bocs a tahóketrec lakóit nem látom).
Akkor leírom, hogy értsd, ezerszer inkább egy Gy vezette kormány, mint a mai.

De!
Legyünk már reálisak. Tizenszázalékkal nem lehet kormányt váltani, és bármennyire szeretném, az ellenzék nem akar összefogni.A programjuk is csak annyi - folytatnánk:)
Hát ez baromi kevés.

Te direkt érted félre?
@PeniValdes: délután kettőkor. 1871. okt. 09. - aludni térnek a chicagoi tűzoltók. közben fáklyás felvonulás.
amúgy off: szkitahun.wordpress.com/2014/04/28/a-szkita-nep-nem-rokon-hanem-a-magyar-nep-ose/
imola, tessék olvasni és művelődni (kolléga nem értette, miért röhögök sírva)
@vakapad:
Ha szentté avattatnánk Gyurcsányt, megnyugodnál végre?

Ki a tököm mondta itt neked "többen", hogy Orbánt nem lehetne Gyurcsánnyal leváltani, vagy hogy ehhez Gyurcsánynak makulátlannak és sérthetetlennek kéne lennie?

Ennyire nem lehetsz fogalmatlan vagy sértődötten begőzölt a politikai szimpátia és választás alapvető természetéről, ami kényszerűen a megalkuvásról szól. Teljes történetében és minden döntésében, tagjában hibátlan párt ugyanis nincs, és aki arra vár, az folyamatosan áldozatnak fogja érezni magát a poltikai sodródás miatt. De hogy ki mivel alkuszik meg, egyéni ízlés kérdése. Nem ideális állapot, hogy a különféle szempontok szerint relativizált, tolvajokkal, korrupt f*szfejekkel, tehetségtelen barmokkal és lusta, közönyös alakokkal szenyezett formációk közül lehet csak válogatni, de aki szerint ez valaha is nem így volt, vagy hogy pont csak az ő kiszemeltjei mentesek ezektől, az nyugodtan becsukhatja a mesekönyvet, mert lassan itt a csendes pihenő ideje.

Szerintem baszogasd azokat, akik erre rászolgáltak! Alás'szolgája!
@Secnir: :o)))

"Az biztos, hogy népünk szenvedéseinek oka nem abból ered, hogy el lennénk átkozva, vagy Isten haragudna ránk, s „verne” bennünket. Az úgynevezett balsorsunk főleg annak tudható be, hogy mivel a magyar aranykori nép, ezért nem tud vaskoriként alkalmazkodni. Ez az egyik oka Magyarország pusztulásának."

szoval a csuti vaskori, igy mar mindent ertek

#koszorban
@Orica Középföldi: Szeretnék egyszer az életben úgy szavazni, hogy nem valami/valaki ellen, nem "jobbhíjján", hanem tényleg VALAMIre. Itt pártra gondolok, nem személyre, nekem nem kellenek "karizmatikus" vezetők, legyen egy középszerű emberke, megfelelő programmal. Ezért sajnálom pl. haogy Bajnai kihátrált a buliból, nekem eddig ő volt a legszimpibb.
@Orica Középföldi:
"Legyünk már reálisak. Tizenszázalékkal nem lehet kormányt váltani, és bármennyire szeretném, az ellenzék nem akar összefogni.A programjuk is csak annyi - folytatnánk:). Hát ez baromi kevés."

Na nehogy azt hidd, hogy pár balos fanatikus szemében nem te leszel a hibás emiatt a lesajnáló "kevés" miatt! Hát mi az, hogy nem isteníted őket csak azért, mert ők a "nemorbán"?!

Én meg csak azt szeretném megkérdezni, hogy mit lehet elmondani arról az ellenzékről, amelyik annyi erővel, tehetséggel, kompromisszumkészséggel és arányérzékkel nem rendelkezett, hogy a 2010-2014-es kormányzást követően a második kétharmadot is képtelen volt megakadályozni? Mert aki szerint ők ennek érdekében minden szükséges dolgot megtettek, hogy tisztesen helytálltak, és az átírt választási törvény meg a tököm tudja mi miatt ebből nem is lehetett volna jobb eredményt kihozni, az szerintem nem normális.

Talán azzal kellett volna kezdeni, hogy nem kilenc hónapig a személyi kérdéseket, pozíciókat sakkozgatják, hogy utána két hónapjuk se maradjon a közös elképzelések tolmácsolására...
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Nem érdekel a fanatikusok véleménye. Para-Kovácsból is le/kiveszem azt, amit fanatikusnak ítélek.

Próbálom reálisan szemlélni az eseményeket, és nem hiszek abban az önámításban, ha nem írunk (pl. itt) kritikus véleményt - akárkiről - akkor több szavazója lesz.

És nem, nem tekintek egyetlen politikust se államférfinak, ha nem az.
@Secnir: hűűűűbakker, sírok, ezen meg különösen:

Milyen ember a magyar?
Valójában a magyar ember vendégszerető, végtelenül befogadó, ingét-gatyáját odaadja a vendégnek még akkor is, ha neki nem marad, önzetlen, segítőkész, idealista, határtalanul türelmes, nagyon okos, hiszen rendkívül sok művészt és tudóst, felfedezőt adott és ad ma is a világ számára.

ellenpont:

Orbán Viktor nyerte a Lázár - Rogán háborút

Rogán Antal azért lesz miniszter, hogy örökké kampányhangulatban tartsa az országot. És azért is, hogy Lázár Jánossal egymást bosszantsák.

444.hu/2015/10/08/orban-viktor-nyerte-a-lazar-rogan-haborut

--

Merkel: Azért segítettünk Magyarországnak, mert valakinek meg kellett mentenie Európa méltóságát

A német kancellár keményen nekiment a kelet-európai országoknak menekültügyben. Az Orbán-kormányt külön bírálta.

444.hu/2015/10/08/merkel-azert-segitettunk-magyarorszagnak-mert-valakinek-meg-kellett-menteni-europa-meltosagat
@kisa:

" Szeretnék egyszer az életben úgy szavazni, hogy nem valami/valaki ellen, nem "jobbhíjján","

Én is:))
Szintén nagyon kedveltem Bajnait, de ne felejtsd el, kegyelmi állapotban kormányzott. Nem kellett napi szarakodást végeznie a maszoppal.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): szerintem, félreérted @vakapad: zsörtölődését!
nem kívánja ő, hogy istenítsd Gyurcsányt.
csak valami olyasmit,(amit én is írtam) hogy azért csesztessük csak, ami az ő sara.van neki, senki nem tagadja.
de például, a világválság és a menekülthelyzet kezelése közé, egyenlőségjelet tenni, ráadásul azzal a konklúzióval, hogy ők is loptak, nagyon meredek csúsztatás!

"Én meg csak azt szeretném megkérdezni, hogy mit lehet elmondani arról az ellenzékről, amelyik annyi erővel, tehetséggel, kompromisszumkészséggel és arányérzékkel nem rendelkezett, hogy a 2010-2014-es kormányzást követően a második kétharmadot is képtelen volt megakadályozni? "

a választási rendszer buherálása miért marad ki mindig, az ilyen érvelésből?
az 50%-os küszöb és a 2. forduló eltörlése, a "kényszerkoalíció" kikényszerítése,stb
ez nem szabad választás, hiszen rám erőszakol a rendszer olyan pártot is, amire sose szavaznék, de a fent említett okok miatt kénytelen vagyok, vagy nem szavazok!
de hiába nem szavazok, ha nincs érvényességi küszöb!
orbánt, nem lehet demokratikus úton megbuktatni!
és erről nem Gyurcsány tehet!
@punkfrog: "orbánt, nem lehet demokratikus úton megbuktatni"

ezzel a társadalmi apátiával máshogyan sem...
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Meg tudom érteni ezt a nőt.
Olyan ez, mintha a háztartásodban te lennél az egyetlen, aki takarít, rendet tesz.
Elvégzed mások munkáját is, csak azért, mert van egy elképzelésed arról, hogyan kellene kinézni az otthonodnak.
@Eszter jött: jó hasonlat, de én nem házban gondolkodom, hanem egy utcában. Ahol az összes szomszéd szerte szét dobálja a szemetét, figyelve arra, hogy csak nála ne legyen.
@punkfrog: jééé, mik vannak! de azért köszönöm:" orbánt, nem lehet demokratikus úton megbuktatni!"
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: vitáztak cirbi, mert megvolt már. beszámoló:

"na hát a képviselők szerint nem az, az idei ciklus egyik legrövidebb ülését zavarták le, 1 óra 45 perc

tulajdonképp még ez is bravúr, az alelnök már épp megadta volna a szót a zárszóra, amikor befutott a jobbikos vezérszónok, és ha ő nem nyújtja el a beszédét, akkor elkésik az LMP-s is

így végül úgy néztük ki, hogy 1 kormánytag, 2 fideszes (igaz, egyikük kétszer is), 3 szoci, 1 jobbikos és 1 lmp-s szólalt meg"
ugye a handó tündéről a szavazás titkos volt. répássy nemmel szavazott, orbán kirúgta. demokrácia rulez.
@punkfrog:

Dehogynem várja @vakapad: , hogy istenítsem. Hát azt nem lehet leírni ennyi év után, hogy "lopott", amit Gyurcsány maga is elismert a feljebb idézett interjúban is. Mert ha leírom, akkor úristen, biztos kisebbíteni akarom a mostani rendszer nyílt és arrogáns szemétkedését! Naná, mi mást is akarhatnék?!

"a választási rendszer buherálása miért marad ki mindig, az ilyen érvelésből?"

Nem maradt ki, csak egy mondattal kellett volna továbbolvasni.

Egyébként meg tetszik vagy sem, az volt az akkori választási rendszer, egy újabb tényező, amihez alkalmazkodni kell... azaz kellett volna. Lehetett volna lázadást, forradalmat vagy polgárháborút is szítani, de ez sem történt meg, meg a hátam közepére sem kellett volna nyilván. Helyette volt bojkottról ábrándozás, több hetes röhögőgörcsöt garantálva a Fidesz prominenseinek. És nem az a kérdés, hogy merre lejtett a választási rendszer vagy hogy mennyire tette tisztességtelenné, etikátlanná a versenyt, de erre a kétharmad a Fideszt feljogosította, és mert soha nem az önmérsékletükről vagy az empátiájukról voltak híresek, így bolondok lettek volna nem megtenni. Ezért kellett volna legalább az újabb kétharmadot meggátolni.

A nagy "kényszerkoalíció"-ból is jórészt az egyéni ambíciók és a személyi kérdések látszottak. Áruld el, ha ezek a pártok, az "Összeadás" tagjai elvileg mind a balos ellenzék tagjai voltak, mi volt olyan sarkalatosan eltérő pontja az elvrendszerüknek, ami ennyire lehetetlenné tette ill. késleltette a közös alapok lefektetését, a közös programpontok, közös akciótervek kidolgozását, és azt, hogy a saját szavazóikat meggyőzzék és felkészítsék az esetleges átszavazásokra, mozgósítva őket, még ha nem is a "saját embereiket" juttatták volna ezzel első helyen pozícióba?
@parti_giano: kell ehhez hozzátennem bármit is?
szerintem felesleges...

álmomban felénk is történt egy s más a focibolod portohossal, pont mint ezzel a maffiással:
/kár hogy felébredtem.../

Blattert, Platinit és Valcke-ot is felfüggesztette a FIFA

Maradt még ott valaki egyáltalán?

444.hu/2015/10/08/blattert-platinit-es-valcke-ot-is-felfuggesztette-a-fifa
@parti_giano: a vakondokok narancsosak régtől, tudja eztet a káderjani is...
@punkfrog: @Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

"orbánt, nem lehet demokratikus úton megbuktatni!"

Ja, de, lehet, csak igen, az apátiában van a kulcsa.

A 20 ezer-millárdos kérdések:
- Miért apatikusak a magyar választók, és hogyan lehet őket kirángatni ebből?
- Mi az oka, hogy az ellenzéki pártok nem (voltak) alternatívák még ezzel a kormánnyal szemben sem?
- Mit tehetnek meg annak érdekében a mostani keretek között, a mostani lehetőségeikkel, hogy ez javuljon?

Magas labda kell?
Most vallotta be egy Fidesz-vezető, hogy tudomása van a párttársai körében zajló lopásokról, de nem tett és tesz ez ellen semmit, sőt, még meg is ajándékozza a tolvajokat az elővásárlási joguk keretében.

Csak lehetne ez is olyan hívószó, mint a "kurvaország", nem?
@nincs_itt: Én meg pont azt olvastam délelőtt, hogy állítólag le lehet váltani. :)

hvg.hu/itthon/20151008_Olyat_vitatkozott_harom_ellenezki_vezeto
Rogán a Miniszterelnöki Programirodát vezeti majd

A miniszterelnök fogja megnevezni a Rogán Antal mellett dolgozó államtitkárt, a tárcát pedig Miniszterelnöki Programirodának hívják majd.

hvg.hu/itthon/20151008_Rogan_a_Miniszterelnoki_Programirodat_vez
és akkor most mi lesz a mai napra rendelt szent evangyéliom sorsája???
lézerjanó geci, a tonya is, az OGV pláne és, hogy mást sem csinálnak csak lopnak és árúlkodnak meg csalnak az sem újdonság

brühüyyy

kkk
szóval le fogjuk őket ma is.........????
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): tovább olvastam én először is de ezt találtam:
"az átírt választási törvény meg a tököm tudja mi miatt ebből nem is lehetett volna jobb eredményt kihozni, az szerintem nem normális.":-D
@punkfrog:

:)) Lepedőtől karajig:)

Elvileg, ha minden párt összefog, leváltható. Ezt a formációt viszont nem tudom elképzelni.
@punkfrog:

És a "véletlenül" kihagyott félmondattal együtt is sikerült elolvasni:P?

Nem baj, ha nem akarod megérteni, mit jelent ez a mondat, csak akkor szólj, és nem fárasztom tovább magam, mert így még azt hihetem, van értelme pontosabban kifejteni a mondandómat, ha esetleg félreérthetően fogalmaztam.
@Orica Középföldi: egy olyan választási szövetségre, amiben minden párt benne van, sose szavaznék!
és rengetegen vannak még ezzel így.
a bizonytalanokat meg, egy ilyen formációval, esélytelen megszólítani.
szerintem.
@Orica Középföldi:

A szimpla összeadás már az Összefogás esetében sem működött, bármennyit is elmélkedtek az okosok a "matematikai" esélyekről.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Ott működhetett volna, de az óriási egok lehetetlenné tették, és ez máig nem változott.
@punkfrog:

Olyan szövetség nem is lesz:))
@nincs_itt: Vagy erre gondoltál esetleg? :D

Az emberek több mint fele kiábrándult a demokráciából

www.atv.hu/belfold/20151007-atv-start-sik-endre-biro-nagy-andras
Na ja. Gyurcsány végül is, ha nem is isten, de félisten. Minimum. Mindig ezt mondom, mint Mrs. Lipton. Illetve Blans.

Nopersze, teljesen elvetemültek úgy is értelmezhetik, hogy amiket ide írni szoktam, azokban arról sohasem ejtettem egy szót se arról, Gyurcsány (Bajnai, Mesterházy, stb.) hóbortos, vagy nem az, buta, vagy nem az, rosszindulatú, vagy nem az, hanem konkrétumok esetén szoktam nem egyetérteni. De ezek teljesen elvetemültek, a normál emberek rögtön látják, hogy én egy virtigli gyurcsánybajnaimesterházy fan vagyok, akinek a rettenetes elfogultságon kívül semmi sincs a tarsolyában, és mégis vitatkozik. Átgondolva a dolgot, bizony ebben van igazság, nem is kevés.

Először is komolyan hiszem(!), hogy a baloldal fő erejét, az MSZP-t miniszterelnököstül a liberális értelmiség (baloldali meg jobboldali értelmiség nincsen, konzervatív értelmiségből meg nagyon kevés található kies hazánkban) tette tönkre, akik a szoc. népsz. utáni viselkedéséért végletesen megutálták, és ennek megfelelően föstötték le őt meg a komcsikat a saját médiafelületeiken. Ezek a médiafelületek pont azokat érték/érik el, akik nem meggyőződéses komcsik, persze nem is fideszesek, hanem elkötelezettség nélküli emberek, és korábban inkább a "baloldalra" szavaztak. A mai közömbösök táborának jó része innen verbuválódik, akiken nem sokat kellet lökni, hogy a "baloldali" zóna belső széléről a közömbös zónába csússzanak. Korábban ők biztosították a Medgyessy és a Gyurcsány pártok győzelmét a választásokon, de 2010 óta nem. Sőt, messze nem.

Ezt hívom én az értelmiség árulásának, amely nem látta (igen, jól olvasták, az értelmiség nem látta!!! - különben nagy erővel dolgozott volna ellene), hogy mi következik 2010. után, holott az Orbán kormánynak volt már előzménye, nem is rövid ideig.

Meg vagyok győződve arról is, hogy ezek a középre sodort emberek visszasodorhatók ... ha valakik veszik a fáradtságot, és ezzel foglalkoznak. Ahhoz persze, hogy valaki vegye, sokminden kell, és én ezt nem is ragoznám, mert az esély elhanyagolható. A fölényes fiatalság leginkább arra ugrik, ha valaki kiröhöghető, és ennél mindegy nekik hogy tényleg az, vagy csak ifjonti erőlködés, a fölényes középkorúak inkább egymásközt "beszélik meg", hogy mindenki más hülye, köznek szánt írásaikban ezt a szomorú tényt néhány odavetéssel jelzik, a fölényes öregek meg elfáradtak már, hagyják őket békén, az a lényeges.

A fentiek alapján bárki kiszámíthatja, meddig lesz Orbán hatalmon. Pluszmínusz két év a tűrés. Maximum.
@Rodeo36:

ne röhögj, csak ámuldozzál! :)))
@vakapad:

lényegre teccett törni ismét, ahogy mondani szokás +1, csakhogy bedöglött a szélmalom.
@vakapad: ezzel a hozzászólásoddal tulajdonképpen maradéktalanul együtt tudok érteni.
(vannak csodák)
@hacsaturján:
Egy NATO-tagállam fiatal újságírónője felhívja telefonon az orosz vezérkart és megkérdezi:
- Hogyan különböztetik meg Szíriában a bombázás közben a közönséges terroristákat a mérsékelt ellenzéktől?
A szolgálatban lévő tiszt ezt válaszolja:
- Mi még a műveletek megkezdése előtt felelősségteljes döntést hoztunk.Ennek a lényege, hogy Oroszország korrekten jár el, ezért a lőszereink(bombáink) két csoportra vannak osztva: hagyományosra és mérsékeltre.
A hagyományos terroristákat hagyományos, a mérsékelteket terroristákat pedig mérsékelt bombával bombázzuk. Ne aggódjon mi nagyon tiszteljük az egyes terroristák mérsékeltségét és igazságosan bánunk velük.
Az újságírónő megkönnyebbült és megkérdezi:
- Akkor Önök a mérsékelt terroristákat kizárólag mérsékelt bombákkal bombázzák?
- Ez egy orosz tiszt szava! - válaszolta a katona.
Az újságírónő már teljesen megnyugodva felteszi az utolsó kérdést :
- Mondja, miben különbözik a hagyományos lőszer a mérsékelt lőszertől?
- A mi hagyományos lőszereink úgy különböznek a mérsékelt lőszerektől , ahogy Szíriában a hagyományos terroristák különböznek a mérsékelt ellenzéktől: más színnel vannak lefestve, sötét és mérsékeltebb színűekre.-mondta a tiszt, majd letette a telefont.

brühüyyy

kkk

ez minta arra, hogyan lehet a fidexkft és a ködmönösök közötti különbséget zongorűlni

hogy témánál maraggyak, mert ha nem evezők fognak hullani és döglött pontyok
@vakapad: +1

Még 3 szezon, biztosan!

Ennyi kell, hogy biztosan leüljön a rendszer....
@ördöngös pepecselés:

Nem, itt fogok röhögni rajtatok, hogy harmadszor is megszavaztátok azt a bagázst, amelyiknek egyik vezetője éppen bevallja, hogy ugyan ők ugyanúgy lopnak, mint a szocik (pedig nem, nem úgy), de most aztán egy életre be tudják biztosítani a lopást, törvényileg levajazva, úgyhogy minden fasza, pacsi-pezsi.

Ez a lopás nektek jó, örültök neki, hát legyetek boldogok vele, amíg tehetitek.
@vakapad:

Hogy a következmény ez lett, az nem kérdés, de azért annak a sztorinak csak utána kéne nézni, hogy 2008-ig itt minden fasza volt, majd egyszercsak a liberális métely megfojtotta, megkaraktergyilkolta az egyébként igen tehetséges és aktív MSZP-patkót.

Persze azoknak, akiket ezek a történetek éltetnek, nem szóltam semmit...

A többiek visszaemlékezhetnek -ha már 10 éves sztorikat cibálunk elő- 2006-ra, a Beszédre, amikor Gyurcsány maga baszta le az illusztris delegáltakat, hogy 20 évvel Kádár halála után ideje lenne kihúzni a fejüket a seggükből.
@vakapad:

Azt nem hiszem, hogy bárki állította volna, nincs semmi a tarsolyodban. Az viszont biztos, hogy egy fan képét sugallod, bármennyire nem szeretted volna. Sajnálom.

Lehet, most egy kicsit eklektikus leszek, de sok minden eszembe jutott a hsz-ed kapcsán.

Értelmiség.
Azt tapasztaltam, hogy az igazi értelmiség alapvető attitűdje liberális. Erre a legszebb példát talán a konzervatív Solymosi prof szolgáltatta. Meg is írta. Közös konferenciát csinált a szoci tudományos tagozat vezetőjével, az ugyancsak tudós atomfizikussal.
A fidesz a keresztvizet is leszedte róla. Azt hiszem akkor jött rá, hogy nem azonosan értelmezik a konzervativizmust:)

Volt, van baloldali értelmiség, de nem tartottak igényt rájuk. Kikoptak. Ez egy hosszú történet, és inkább már történelem. Horn is idegenkedett tőlük. A következő generáció meg nagyon rosszul szocializálódott ezen a téren.Amint rájöttek, hogy csak kontraszelekcióval képesek élen maradni, na ott kezdődött a lejtő. Summa summárum nem voltak képesek megtartani se, nemhogy bővíteni a kört.
Belátom, marha macerás dolog.

Amennyiben Lendvait, Hillert a liberális értelmiséghez sorolod, egyetértünk. A szadival karöltve morzsolták fel a pártot, és persze önmagukat.
Persze ez sem ilyen egyszerű (fekete-fehér:)).

Az újságírókat, megmondóembereket nem tekintem feltétlenül az értelmiség részének, bármekkora liberális máz van/volt rajtuk. Azt nem vitatom, hogy médiabeli szerepük ártott.
A most lassacskán kikopó generáció nem volt hozzászokva az igazi ellenzékiség elemzéséhez, felismeréséhez (ld. Kéri). Nézd meg, a fiatal generáció egészen más (ld.pl.Ceglédi).

Az, hogy Babarczy, mint eszme- és művészettörténész mit gondol a napi politikáról, irreleváns. Azt hiszem megjárta a maga canossáját, és talán tanult is belőle.

Azt nem tudom, hogy a maszopnak miért nem volt soha profi kommunikációs csapata. Illetve dehogynem tudom:) Azt nem tudom, miért nem ismerte fel, profik nélkül nem megy, és hogy ki a profi, azt nem egy outsider mondja meg.

A visszaterelés esélyeire nem térek rá, mert ennél is hosszabb lenne:)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
A Miniszterelnöki Hadova Programiroda, arrogáns hadovaminiszterrel az élen.
na kiknek???

Magyar kormány döntött arról, hogy lehetőség szerint még az idén – de legkésőbb 2016 első felében – értékesíti az átmenetileg állami tulajdonban levő MKB Bankot és a Budapest Bank is - mondta Lázár János, a Miniszterelnökséget vezető miniszter a csütörtöki kormányinfón.

www.napi.hu/magyar_vallalatok/eladjak_a_mkb-t_es_a_budapest_bankot_itt_a_bejelentes.604251.html
@ördöngös pepecselés: Ámde az, hogy mindössze 43,55% kétharmadot jelent, mindenképpen az új választási rendszer "okossága".
Meg voltak egyéb furcsaságok is, pl. a 18. kerületben, ahol Kunhalmi - ha jól emlékszem -60 szavazattal maradt le, és milyen furcsa, a senki által nem ismert, Szepessy-féle Összefogás pont százvalahány szavazatot kapott.
Török Gábor írja a három ellenzéki párt sárvári vitájáról:
"Hihetetlen, de három magyar politikus - három egészen különböző pártból - képes volt derűsen, tisztelettel, érdemben vitázni egymással."
Ennek a találkozónak a néplélekben sokkal nagyobb a jelentősége, mint ahogyan az látszik.
Az emberek ebből azt láthatják, hogy Orbán magányos farkas lehet a magyar politikában, már nem dőlhet hátra kaján pofával, kényelmesen , az ellenzék marakodásán röhögve, mert új idő vette a kezdetét.
A konstruktív vitát tapasztalva az ellenzék már erőt képvisel az együttműködéssel, és - egyelőre tétován - de megmozdíthatja az embereket arra, hogy passzivitás helyett elkezdjék figyelni, szemlélni a
mozdulásokat, melyek idővel a pártok kiválasztását jelenthetik számukra.
Mielőtt bárki belekötne az "együttműködés" kifejezésen, már most mondom, hogy demokratikusan működő országokban ez trendi. Korántsem idegen, hogy eltérő, különböző ideológiát követő pártok az ország érdekeit szem előtt tartva együttműködnek.
Én, az örök optimista, örülök ennek az összeborulásnak, szeretném, ha folytatnák.
Az államot a szerencsejátékon keresztúl érő veszteség vajon mikor kerül ennyire a kormány érdeklődésének középpontjába? Vagy nem mindegy, hgy hol lopnak?

index.hu/gazdasag/2015/10/08/valami_tenyleg_nem_stimmel_az_allami_erdeszeteknel/
@ördöngös pepecselés: Ez nagyon ismerős, honnan is? Honnan is? "hazudtunk reggel, éjjel meg este", na ez sem kiragadott részlet egy hosszabb beszédből, igaz?
@ördöngös pepecselés: Aztán mondj már még egyet,ahol 43 %-kal kétharmadot lehet nyerni...
Tekintve, hogy mi anno nem az angol választási rendszert adaptáltuk, hanem a németet, ha jól tudom.
@ördöngös pepecselés: mi van faszkalap, előkerült a köteled? szeretné már libsit akasztani, te görény!
@Mariann19:

Én azt nem bánom, hogy együttműködés volt/van/lesz, de muszáj konstruktívnak lennie?
@ördöngös pepecselés: "Undorító!! Olyanok vagytok az ATV-s hírhamisitóval, videó összevágóval mint a komcsik!!"

Igazad van, utálatos, hogy a királyi köztv-t, rádiót utánozzák, amelyik reggel korán bemondja a korányra névze kellemetlen híreket, oszt egész nap nem szól többet róla. No ezek meg a jó hírekkel bánnak hasonlóan. Micsoda bunkók, hogy így eltanulják a trükköt. Nahát!
@látjátok feleim szümtükkel:
"De muszáj konstruktívnak lennie?"
A szó nemes értelmében, igen, ha az együttműködés haladó, előre vivő.
Abban biztosan, ha az Orbán kormány megbuktatásában közösen vesznek részt.
Milyen jól mutatna, ha az orbáni ármányos törvények szavazásában látványosan valamennyi ellenzéki párt
a Fidesz ellen szavazna a parlamentben.
Ez csupán egy példa, de az egyesült erőnek ilyen fajta megjelenése az orbáni rezsim rogyadozását segítené elő.
@ördöngös pepecselés: Teljesen igazad van, tényleg még több fideszes képviselő kéne a parlamentbe. Sőt, a többiek teljesen feleslegesek. Milyen klassz lenne egy csupa kormánypárti képviselős parlament! Nem kéne holmi kellemetlen ellenzéki kérdésekkel pepecselni. Végül is milyen okésan működött 40 évig...
@PeniValdes: szija húgi. mostanában kerülsz bennünket:)
@taga20: én várlak titeket a fej-nyak sebészeten, de nem jöttök.(:)
@PeniValdes: az merre van? nem vágom.:)
@PeniValdes: mit kerestél ott? fejre estél?
@Mariann19:

Nekem az együttműködés szó már magában azt jelenti, hogy előre haladnak, egy célért dolgoznak. Együtt.
@PeniValdes:

Talán csak nem csirke shacter vagy-é?:D
@taga20: bírjál magaddal, hallottál tolem olyant, hogy guminőnek nevezem az agybangyengéket?! tökönrúgdosodlak!
@Mariann19: Egyetértek veled. Az ország érdekében jó lenne végre túllépni a lövészárkokon, azt keresve, ami összeköt és nem azt, ami elválaszt.
@ördöngös pepecselés:

Én csak aztatat nem értem, miért is nem képesek külföldön dícsérgetni a magyar kormányt. Nem az ellnzéket, aki nem csinálja a magyar politikát. No persze nem Putyincárra gondoltam.

„Azok, akik szerencsésnek tekinthetik magukat, mert átélték a hidegháború végét, most azt gondolják, hogy teljesen kimaradhatnak a globalizáció bizonyos fejleményeiből. Ez lesújt engem, ez valami nagyon érthetetlen, furcsa dolog...

„Igen, segítettünk Magyarországnak, ezért is sokat kritizálnak Németországban. Azért segítettünk, mert úgy gondoltuk, valakinek meg kell mentenie Európa méltóságát”... ”

www.atv.hu/kulfold/20151008-elesen-biralta-magyarorszagot-merkel/hirkereso
@parti_giano: haver bocs, értem az érzékenységedet:)

de azé nem mindegy, hogy citrom vagy lócitrom. görény vagy vadászgörény:))

www.napiszar.hu/showPost/Allatos_vicc_1
@PeniValdes:

A sachter az, aki a csirke nyakát elvágja.:D
@Dr.Phd.Prof.SajtosKaraj: angyal, ma még nem raktál be egy alfahírt sem.

öregszel?:)))
@Dr.Phd.Prof.SajtosKaraj:

Gábris! Ezen a lózungon kívül tudsz egyetlenegy pontot mondani, amiben egyetértettek?
@PeniValdes: "gégészet"

Meleg kendő a nyakra, kamilla tea, ha nem használ, akkor szükség szerint egy-két kanál nyakolaj.:D
@látjátok feleim szümtükkel:

"A sachter az, aki .."

Megint tanultam valamit:))
@Orica Középföldi: @PeniValdes: Minő pech de egyik sem vagyok. Egyéb kérdés?
@Orica Középföldi: ez most simogatás vagy saller volt?:))
@ördöngös pepecselés:

Nem magadra gondoltál véletlenül, amikor Merkelt említetted?
@KorlátlanTollpárna: "Lázár újságírói kérdésre arról is beszélt, hogy a gazdasági növekedés élénkítéséhez szükség van a kereskedelmi banki hitelezés élénkítéséhez. A kormány ezért úgy döntött, hogy értékesíti fél éven belül az MKB-t és a Budapest Bankot is.
Az MKB-t lehetőleg az év végéig, de legkésőbb fél éven belül szeretnék eladni. Lázár hibának tartaná, ha külföldi többségi tulajdonba kerülne az MKB, de nem zárható ki a külföldi tulajdonos bevonása.
A Budapest Bankot legkésőbb jövő év első felében adják el."

EZ MI A KURVAISTEN?????
@látjátok feleim szümtükkel: ne etesd má eszt a gnómot!! kifordul a gyomrom tőle:)
Hat megyében indul a földeladás

Első körben hat megyében indul földárverés október közepén - mondta Lázár János, aki szerint nem áron alul adják el a földeket. Nem szociális szempontból rászorulókat akarnak földhöz juttatni, így csak piaci ár fölött szeretnék eladni az állami földterületeket. A miniszter szerint azért történik az egész, nehogy külföldi kézbe kerüljön a magyar föld.

Lázár megmagyarázta a héten tett elhíresült mondatát, amely szerint a mezőgazdasági cégeket "a szocialista kormány alatt a szocialista menedzsment lopja szét, a fideszes kormány alatt fideszes menedzsment lopja szét". A miniszter szerint csak a közvélekedést ismételte meg a mezőgazdasági bizottság ülésén. Ez a közvélekedés szerinte a valóságtól független, de mindig is érezhető volt.

index.hu/belfold/2015/10/08/lazar_janos_99_szazalekban_kesz_a_horvat_hatarzar_-_kormanyinfo_26_tajekoztato/
@taga20:

" ez most simogatás vagy saller volt?:))"

Pontosan az, aminek érzékelted:))
@PeniValdes:
"Naivitás tőled."
Megindokolnád?
@taga20:

Nyugi!
Egy kis nyakolaj neked sem ártana meg.:O
@látjátok feleim szümtükkel:
Látod, hogy megmozdultak, újszerű módszereket vetnek be, nálam nem kétséges, hogy jót akarnak.
A pedig nagyon jó, hogy te is így látod.
@látjátok feleim szümtükkel: má bevettem, de nem segített:))

és tiszta ideg vagyok, hogy elverjük a asztalosok, ovóbácsik, börtönőrök tisztességes csapatát, a magyar selejtprofi csapatunkkal:(
@Mariann19:

Én még ezt az újszerű módszereket nem látom. Nagy baj?
@taga20:

Majd akkor félj, ha egyszer is válaszol arra, amit írok neki. Addig nekem még a fejem sem fáj.:D
@Dr.Phd.Prof.SajtosKaraj:
Nagyon sajnálatos, hogy ebben az országban ha elindul valami előre mutató szervezés, azonnal elindul a fanyalgás.
Az is baj, ha az ellenzék passzív, az is, ha új utakat keres.
Jóllehet, a három politikus nem minden kérdésben vallott azonos nézeteket, a korrekt tárgyaló készséget illene elismerni.
@taga20:

Gondolod, hogy kiárlyfi álruhában?
@taga20:

Más nézetből parasztvakítás mester fokon.
@látjátok feleim szümtükkel:
Már az is újszerű, hogy leültek tárgyalni egymással.
Mint már mondtam, egy biztos, hogy az Orbán rezsim eltávolítása a céljuk, és azt egymagában egyik párt sem tudná véghez vinni.
Érdekes, hogy a baloldal nem képviseltette magát ezen a vitán.
Jobb is!
@Mariann19:

No én ezt a korrektet nem érzékelem.
@Mariann19:

Eccer még az átkosban mondta nekem egy nagyon rendes vidéki párttikár, hogy x,y-nal 3 órát tárgyalt. Csak azt nem mondta miről. No, azóta én utálom ezt a szót.
@Dr.Phd.Prof.SajtosKaraj:

" Egyéb kérdés? "

Ugyanaz, mert nem válaszoltál. Szóval milyen pontokon lehet árkot temetni?
@taga20:
Haver, én már tegnap éjszaka sem aludtam, belebetegszem a várakozásba!:)) A srácok profik, megoldják. De ebbe belexarnak a törökök kissé, mert pont most jönnek avval, hogy a magyar Messi, a nyírségi Romlandó egyszerűen nem teljesít jól...
inforadio.hu/hir/sport/torok-klubjanal-elegedetlenek-dzsudzsakkal-764142
Pedig Zsuzsika épp a csúcson van megint, nem is értem ezt a szemétséget:O
(te, benn van a keretben amúgy?...)

Inkább nézd majd Szocsit, hajrá Seb!!
@Mariann19:
.
Korrekt?
Tudok rá magyarázatot.
Volt egy kolléganő, aki a férjéről - "frivol" téma felmerülése esetén - mindig arról nyilatkozott, hogy a pasas rendkívül korrekt.
Meguntuk, mert nem értettük, hogy szerinte mit is jelenthet a korrekt magatartás.
Célzott rákérdezésre kaptuk ez a választ: Konkrét tényállású helyzetben a megvalósítást kézzelfogható élethelyzet kialakításával tetőzi be, és ez azért korrekt, mert nem használ "gumikesztyűt".
@Knósszosz: igazad van tezsvérem:)

asztán nézhetyük putyinevtársat, ahogy efegyesautót is tud vezetni:))

törökök meg kapják be, inkább kérjenek bocsánatot a 150 évért! ja és kárpótlást is perkáljanak!:)))
@Orica Középföldi: Ha jól látom Mariann meg is adta a választ.

"az Orbán rezsim eltávolítása a céljuk, és azt egymagában egyik párt sem tudná véghez vinni."

varanus.blog.hu/2015/10/07/lazar_a_mieink_is_lopnak/full_commentlist/1#c28304754
@taga20:
.
És mi legyen kettedik Szolimánnal?
@dr. jenőke (jenőke): klónozzuk le ha megtaláljuk a sírját, fölépítünk egy új Sziget várát, belepakoljuk orbánt, talán ő is kirohan, mint Zrinyi
@dr. jenőke (jenőke): szopni fog a kurva migráns, ha nem regisztráltattya magát:))
@taga20:
Ja!:D
Faxe - Lidl, literes 530...
Alonsót kedvelem, de a Mekláren az még arrébb van, viszont Vettel legalább kicsit Schumacher, adjy az éceszt a mérnököknek és... majd meglátod. Idén nem, de majd jövőre lesz eredménye, bár idén hármat behúzni a kísérletezésekkel... szóval akár mennyire nem volt a favoritom, kalapot le előtte!

Ja igen, Lázárék is lopnak mint az állat - mielőtt offolásért Boli kitessékel...:))
@Dr.Phd.Prof.SajtosKaraj:

Angolna, ne bújj ki. Mariann nem a kérdésre válaszolt. Tehát milyen pontokon kezdődhet az ároktemetés? Mi a közös ?
@ördöngös pepecselés:
:DDD
48 órán belül másodszor is hallani akarod??
Akkor tessék: dögölj meg!
@Orica Középföldi: "Tehát milyen pontokon kezdődhet az ároktemetés? Mi a közös ?"

Szerinted az nem eléggé közös pont, hogy mind a három párt el karja zavarni viktátort és csapatát a jó büdös francba?
@ördöngös pepecselés: és ki lett még, te szerencsétlen?
@Knósszosz: ez a turha, mi a faszt erőlködik itt? mindenki belerúg, mint egy veszett kutyába.
@taga20: aknakereső, arabokkal!tipikus gábris féle vicc!
www.netesjatekok.hu/jatekok/Mine+Sweeper
@Dr.Phd.Prof.SajtosKaraj:

Ezzel a szöveggel nálam nem jutsz előre. Szóval a 3 pártnál mi a közös pont, amin elindulhatnak a buktatáshoz?
Tudom, a parlagfű az LMP-nek is lehet érzékeny pontja. A többi? Legalább egyet mondj.
@taga20:
A vicc(?) az, hogy a pepecselő féle kretének valahol célt érnek. Nézd végig három év történéseit, hány jó fej húzta el a szennyest a Varánuszról?!

Lehet lebecsülni, hülyézni a fajtáját, de az tény, hogy sikerül nekik a folyamatos tevékenységükkel közösséget szétgórni. Hiszen ez a feladatuk!
Hagyd a francba, egyetlen önálló gondolata sincs, én is csak azért reagálok a baromságaira, mert van egy pont, amit átlépve nem lehet kussolni.

Ez az én bajom, de szerintem hamarosan elérek odáig, hogy már ez sem fog érdekelni. Tolj egy jó Faxe-t és szarj rá!:)
@taga20:

Hoztak kávét. Nem elég?
IGEN! VEZETÜNK!!!:))))
@Eszter jött: utálom, még a szagát is:)))
@ördöngös pepecselés: mi vagyunk az ötödik hadoszlop, előkészítjük a viking partraszállást:)))

édes istenem, mi a fasznak vered a segged itt a földhöz?
@taga20:
,
Valóban. Nem átutazóban volt.
Megszerettük. Emlékét kőbe vésték.
Ezt a kis ecceri balféket minek etetitek? Esze mint imoláé, a szépségét meg gondolom a kecskétől örökölte...
Sok ilyen ökör volt még?
@taga20: Haver és hol fognak partra szállni a vikingek? ;)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: egyre kevesebb. mamá egy minőségi troll aranyat ér:))
@Gábris szomszéd: felcsúton indítjuk az inváziót, asztán csákváron a csárdában folytatjuk:))
@taga20: Vannak azért tehetséges focistáink, csak ők épp külföldön nyomják. :)

hirtop.in/elkepeszto-magyar-csodagolon-amul-egesz-amerika-nezd-meg-te-is/
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: ez még a kínai céllövöldében is egypálcán van:))

mosoni befagyott már? a kajakodat lezsíroztad má?:))
@Gábris szomszéd: ki vagyunk a vízből, mint anno koplárovics bélával:))
@taga20:

Meg sem merem kérdezni, mitől indul be reggel a napod.
@taga20:
Ne is mond... 3 hete nem voltam vízen, ahogy elnézem, nincs is sok esélyem rá. Du. 5kor hideg van, én meg melóba...
@Eszter jött: két bögre teja, reggeli, és közben hallgatom a klubrádiót hatig:))
Azért az ugye megvan, hogy ha az ellenzéknek csak harmad annyira hatékony marketing és kommunikációs csapata lenne, mint a fidesznek, akkor lézerdzsonnit már rég megfektették volna.
@Eszter jött:

"Meg sem merem kérdezni, mitől indul be reggel a napod."

Felnéz a karnisra, helyén van. Kinéz a dédelgetett fűre, Jég üzenete nem tette tönkre, gyönyörű.Guminő nem eresztett le.
Mi kell még?
@Orica Középföldi:
Jó, a kutya nem pisili reggel, az azért még bejátszhat... NEM?
@Knósszosz:

Há,wazz hazajövövök 'belekattinccok m4-be és látom a 'fradizóóleumban szívunk a bálnavadász-hentes-cukrász válogatottól:))(nekik drukkolok!!)
A család elmonDta,hogy előtte bemutatták a különkonyhát,sportárúházat,stb. ami ezeknek a falábú,belőtthajú faszoknak jár alanyi jogon!

mIVAAAA????
@Orica Középföldi: te lebuktatod a százkutyákokat?:))
@Orica Középföldi:

)))))))

ez tökéletes lett.
@gazoló:

Elolvastam, rád gondoltam.)

Kiss Judit Ágnes: Macska télire

Vegyél egy macskát. Vagy fogadj örökbe.
Egy félvak, lekoszvadt is megteszi,
vagy egy tépázott fülű csatakandúr,
ki éppen hitvány zsákmányát eszi
egy belvárosi, sötét kapualjban,
vagy egy autó alól pislog ki rád,
vagy elnyúlik az őszi napsütésben –
csak az a fontos, hogy legyen cicád.
Lehet girhes, vagy kövér, mint egy hurka,
öklömnyi szőrgombóc, még kékszemű.
Akár ajándékba is kérhetsz egyet,
macskához jutni roppant egyszerű.
Mert tél jön mindjárt, és hideg, és
mi lesz veled, ha nincs cicád?
Ki bújik be, hogy melengessen,
melléd a takaró alá?
Ki dorombol füledbe éjjel?
(mancsát arcodra fekteti)
Ki kelt hajnalban nyávogással,
hogy rögtön enni adj neki?
Ki kaparja a bezárt ajtót,
mikor hazaérsz, ki örül?
Kunkorodó farkkal ki rajzol
nyolcasokat bokád körül?
Legyen egy macskád. Míg kávézol reggel,
öledbe mászik, éles karmai
behúzva, puha tappancsokon sétál
az életedben. Alig hallani.
Bundájából kipattognak a szikrák,
ágyadra gömbölyödik és dagaszt.
Bújj mellé, tanulj dorombolni tőle,
ketten könnyebb kivárni a tavaszt.
@gazoló: Sokáig a legveszélyesebb magyar helyzet egy vendégvédő hazafejelt labdája volt.:) Két percig tudtuk beszorítani a félamatőr riválist. Pedig az északírek vezetnek, ha nyernénk, biztosan megvan a 3. hely.
@Eszter jött: egy jó kis macskadzsúz, az tényleg jó lenn reggel:)
alf is szerette:))
@Dr.Phd.Prof.SajtosKaraj:

Ki az a 'mazó aki szakadó esőben kimegy egy ilyen emberkínzásra:))
@gazoló:

Bevallom, Knosszira is gondoltam, mert ő is szereti a szőrgombócokat.
De csak rögtön utánad.))
@taga20:

Te csak maradj a teádnál! Remélem, valami férfias feketét iszol. Mert ha gyógynövényest, át kell értékeljelek. )))
"Így utólag lehet, hogy egy zárt kapus mérkőzés mégis jobb lett volna. Zárt kapuba csak nem lőnnének gólt a feröerek."

Hírcsárda
@Eszter jött:

Itt 'sodorja mellettem az édes:))
@taga20:

" te lebuktatod a százkutyákokat?:))"

Mit gondoltál, egy szellemi oligarcha nem a falkát küldi?
@Eszter jött:

Közben diadalt ül a tömeg,egyenlítettünk:)

Csodálatos!Dől a nyál a királyiból:))
@Eszter jött: ginsenget nyomok, hogy rendesen álljon a cerka:)))
@gazoló:

A legutóbb, mikor hazamentem a hosszú munkaszolgálatból, testületileg eljátszották, hogy nem ismernek.
Addig tartott a rezignáltság, míg elő nem vettem a kedvenc konzerveiket a táskámból.
Aztán kitört a nagy szerelem.
@dr. jenőke (jenőke):

Reggel nem lehet sör. Elfelejti, hogy mennyire kell beállítani a pupitászt:)
@gazoló:

Szintén a Hírcsárdáról:

Lehet, hogy nekünk is jobban menne a játék, ha a csatársorunkban nálunk is egy pék, egy tanár és egy hidegburkoló játszana.
@taga20: Alfot én is nagyon bírtam. :)
@gazoló:

- Móricka, te kergeted azt a macskát?
- Tekergeti a fene! Meg akarom fogni!

ja és!:))

www.napiszar.hu/showPost/Nem_nem_lattam_a_macskat_

na jóéjt, mennem kell, me dorombol a vadmacskám:))
@taga20:

égig érő paszuly ))))
@taga20: lehet jobban járnál a jó hajnalhoz szól a nótával, legalább danolászva ballagnál esztergálni nem búvalbaszottan:)
@Eszter jött:

Meg 'fokjuk kapni a szolgalelkű ebek fanjaitól,hogy érdekből szeretnek bennünket ezek a királyi entitások:))

kepkezelo.com/images/bn9egr8ul00tklru3wxg.jpg

kepkezelo.com/images/mbvlkdanbsxemq9mxzsk.png
@Eszter jött: :))

Egyperces néma felállás:)

Vezetünk!
@gazoló: ha orbán véletlenül kitéved kézi meccsekre is, akkor a kéziseknél is az ellenfélnél drukkolsz majd?

függetlenül attól, hogy az a nyálözön, ami a sajtóból özönlik, tényleg undorító, ezek a focisták ebben a szezonban nem érdemlik meg a fikázást, arról meg nem tehetnek, hogy tele vagyunk szolgalelkű sakálokkal, túrót, tetvekkel vagy kullancsokkal, a sakálokat nem sértegetem
@gazoló: Mire leülsz lehet megint döntetlen lesz. :)
@gazoló:

Nem bírok magyar focit nézni. A töketlenkedés teljesen kiakaszt.
Dárdai iránt érzett tiszteletből próbáltam időnként, de csak fél óráig bírtam.
@Eszter jött:

Én is csak a háttérből,néha felnézve,cica!
@habakuk000:

Ugyan,ugyan,gyomorfordító az,hogy ezeknek a kinyaltseggű,falábú,aluljegyzett senkiknek és sportáguknak mennyire nyalva a segge adófizetői forintokból,mert most ez a trend meg a führer hobbyja!
Hányok és amíg ez így lesz igenis ellendrukker leszek!
@gazoló: ez azért beteges már meg ne haragudj, de legalább büszke vagy rá:)))
(a kézisek semmivel sem különbek adóforintilag)

mondjuk Eszternek igaza van, én sem tudok végignézni magyar meccset, persze kézit sem, de nem azért, mert folyik a nyál a hangszórókból
@Dr.Phd.Prof.SajtosKaraj: végtelen örömmel tölt el, hogy a 3 politikus akik együtt sem képviselnek kormányváltásra alkalmas szavazóbázist, kellemesen elbeszélgettek a szokásos semmit mondó és eredménytelen gondolataikról. olvastam a cikket, vona szájából az erő és hitelesség, szigetvári valami "választási pártról" hablatyolt - mé' utána má' mindegy? -, schiffer meg rajzógatni akar...

mondom én! olyanok mint a júdea népe felszabadítási front, a brájen életében...

teccik nem teccik, ez van...
@Mariann19:
Bartus leszedi a keresztvizet Törökről:
nepszava.us/bartus-laszlo-torok-gabor-es-a-vilagpolitikai-tenyezo/
ilyeneket ír(és igaza van!):
"Török az Orbán farpofái közt eltűnt politológusok egyik legképmutatóbb képviselője, aki nyerészkedésből járat le egy szakmát.
...Machiavelli hozzá képest moralizáló pap, aki még tudta, mi a hazugság és az igazság közötti különbség, legfeljebb értette, melyik a célravezető. De Töröknél nincsenek előjelei a tetteknek, nem létezik jó és rossz. Ez a cinikus ember ad tanácsokat politikusoknak.
...Török nem független elemző. Érthetetlen, a magyar sajtó miért idézi az Orbánba szerelmes udvari bolond elfogult ostobaságait. Szakmailag minősíthetetlen, Török immorális lény. Megélhetési propagandista..."
@Mariann19: Amúgy igazad van, és kivételesen még a fenti úriember, Egyrésztmásrészt Gábor is okosságot mond.
Csak a név szembetűnése után eszembe jutott, amit róla olvastam mostanában.
Grátisz, ugyanott Kövérről:
nepszava.us/kover-a-keresztenyfasiszta-ideologia-nem-turi-a-szabadsagot/
Ps. Nem áll szándékomban ellenoldali szentgábriel lenni.:)
@látjátok feleim szümtükkel:
Vagyis: most az állami erdészeteket fogják fityeszes tolvajkezekre játszani.
@AKIsTUDATLAN: Azért azt is rögzíthetjük közösen, hogy Bartus finoman szólva sem egy zsinórmérték. :)
@Gábris szomszéd:
És ki a zsinórmérték?
Jósnak tűrhető, sőt...
Írni nem annyira tud, túl szószátyár.
Neki is vannak rögeszméi, de azért tiszteletreméltó teljesítmény az Amerikai Népszava.
.
Részben Potzner Ferenc tervei alapján visszaépítik az egykori budavári királyi lovardát és Főőrségi épületet. Ez is része a kormány 200 milliárd forintos Hauszmann-tervének, amelynek célja a Vár felújítása. Ami részben a korábbi állapotok helyreállítása.

falanszter.blog.hu/
.
@dr. jenőke (jenőke):
"az egykori budavári királyi lovardát "
remélem, amikor készen lesz az egész, akkor visznek oda mutatóba egy lófaszt is ;)
Furcsa helyekre osztják a lottómilliárdokat

Többmilliárdos profitot kaszál a Szerencsejáték Zrt. évente. A haszonból nem minden forint megy az államnak, százmilliókat elosztogatnak. Megmutatjuk a furcsább tételeket.

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fgazdasag%2F2015%2F10%2F09%2Fszerencsejatek_zrt._tamogatas_kozpenz_veritas_moscell_lmp%2F
Négyszer annyit költ sportra a magyar állam, mint az utak karbantartására

Idén már közel 230 milliárd ment el stadionépítésekre, támogatásokra. A rendőrségre 254 milliárdot költünk egy évben.

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fgazdasag%2F2015%2F10%2F09%2Fszerencsejatek_zrt._tamogatas_kozpenz_veritas_moscell_lmp%2F
Lázár lopásos vallomása: "aljas támadásról" beszélnek az erdészcégek

A hat erdészeti vállalat, amelyeknél a hírek szerint súlyos szabálytalanságokat állapított meg a Kehi, visszautasítják az "aljas támadást", és állítják: még semmit sem láttak a vizsgálati anyagokból. Lázár János a Kehi-eredmények nyomán az összes állami erdészetnél átfogó vizsgálatot rendelt el.

hvg.hu/gazdasag/20151009_Lazar_lopasos_vallomasa_visszaszoltak_az
muhhahhahhahhaaa, onlájnteeeeekkk

Ingyenes wifi lesz a Kossuth téren
MTI2015.10.09. 11:170

Díjmentes internet-hozzáférést biztosít az Országgyűlés Hivatala a Kossuth téren, >>>>>hogy segítse a korszerű, barátságos közösségi terek létrejöttét<<<<<<<, az Országház látogatóinak és a környékbelieknek a könnyebb tájékozódást - közölte az Országgyűlés Sajtóirodája.

www.origo.hu/techbazis/20151009-ingyenes-wifi-lesz-a-kossuth-teren.html
Katonáknak hálálkodó ovisok: nem hagyják annyiban a dolgot

A TASZ és az Eötvös Károly Intézet szerint sérülhettek a zákányi gyerekek személyiségi jogai, amikor a szülők megkérdezése nélkül szerepeltek az országos médiában, ráadásul katonákkal. A szülők lelkiismereti szabadsága és emberi méltósága is kárt szenvedhetett, amikor a militáns megoldások népszerűsítésének váltak eszközévé. Mindezért a civilek ombusmanhoz és az óvoda fenntartójához fordultak.

hvg.hu/itthon/20151009_Katonaknak_halalkodo_ovisok_nem_hagyjak_a
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
ja, olvastam, ingyenes - napi 30 percet. hát igen, így néz ki a fejlődés a XX. század vége felé, én azt mondom, olyan 2000-re elképzelhetőnek tartom, hogy a mobilszolgáltatók is egységesítik és leviszik a jelenlegi aranyárban lévő mobilnetes tarifáikat...
@hacsaturján:

Döbbenetesen jó. Még nem volt időm beleolvasni a kommenteke, de ezért szétszedik Tótát.
Az alámerült Sirtől kérdezem, még mindig bejön?

www.youtube.com/watch?v=9WzG-TUORWs
Elhunyt Nemeskürty István

Neki köszönhetjük az Egri csillagok filmet, és az István a királyt is. És először mert hozzányúlni a Don-kanyarban elesett kétszázezer magyar fiú elhazudott, agyonhallgatott történetéhez is. Sokkal szegényebb lett volna nélküle az elmúlt 90 év. Isten nyugosztalja!

index.hu/belfold/2015/10/09/elhunyt_nemeskurty_istvan/
@Gábris szomszéd:

Nem kell megragadni minden lehetőségnek látszó alkalmat, hogy bebizonyítsd, tényleg fostalicska vagy.
@Orica Középföldi: Kicsit elhízott. Amúgy mi volt a baj a mondandójával? :)
@Orica Középföldi: Te írtad, hogy biztos szétszedik majd. Szóval az alkalmat te ragadtad meg, s nem én. Egyébként el tudod képzelni mennyire izgat a véleményed velem kapcsolatban? :)
Ma épp Genfben magyarázkodhatunk Paks2 titkosítása miatt

Az ENSZ-nél panaszkodtak a kormányra, hogy mindig ki kell perelni Paks2 információit.

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fgazdasag%2F2015%2F10%2F09%2Fma_epp_genfben_magyarazkodhatunk_paks2_miatt%2F
Új út, uszoda, sportcsarnok, újjávarázsolt színház és kemping is lesz Kaposváron. Orbán Viktor Kaposváron járt, amelyet régi szerelmének nevezett.

Hosszú, több hónapos kihagyás után Kaposváron folytatta a Modern Városok programot Orbán Viktor. Tudják, ez az a program, amelynek keretében a kormányfő végigjárja a megyei jogú városokat, és mindenféle fejlesztést ígér, amely lehetőleg a 2018-as választásra készen lesz.

Orbán Kaposvárnak is rengeteg fejlesztést ígért, és a pénteki sajtótájékoztatóján különösen dicsérte a várost, illetve az évtizedek óta hatalmon lévő fideszes Szita Károly polgármestert.

index.hu/belfold/2015/10/09/orban_felkereste_regi_szerelmet_es_120_milliardot_igert_neki/
hihi

Az év vicce! CÖF-ös kamutanárok védik a 3-as metrót
Király Dávid
2015.10.09.
Hozzászólások

A 3-as metró elfogadható állapotban van, sem a sínek cseréje, sem a járművek felújítása nem indokolt – ezt állítja két, magukat a BME tanárainak kiadó nő. Csongrádi Eszter tanársegéd és dr. Kaltenekker Anikó professzor (muhaha) csütörtökön írt egy-egy, a lerohadt 3-as metró állapotát bagatellizáló levelet több szerkesztőségnek, amelyek tartalmilag lényegében azonosak, csak a megfogalmazás tér el.

bkvfigyelo.cafeblog.hu/2015/10/09/cof-os-kamutanarok-vedik-a-3-as-metrot/
.
Találtam egy török közmondást:

„egy ház négy feleséggel olyan, mint egy viharba került hajó”.

És az anyósokról még nem is esett szó!
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

A CÖF és a nyugdíjasok átverésére, bepalizására szakosodott termékbemutatók között az a különbség, hogy utóbbiaknál a nyugdíjas legalább kap egy kiló olcsó mosóport. Semmilyen hazugság nem drága, ha a mundért kell védeni, de miért is lenne az, hiszen sem külső korlátozásuk, sem belső gátlásuk nincs?! Az öt másodperc guglizással szétszedhető szövegeiket meg úgysem azoknak szánják, akik öt másodpercet rászánnak a guglizásra, sőt ők éppen ettől lesznek nemzetellenség.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Például ezt is valami hasonló CÖF-ös "szakértő" agyalhatta ki:

444.hu/2015/10/08/magyar-idok-a-liberalisok-hitler-es-goebbels-utmutatasai-alapjan-gondolkodnak-a-menekultkerdesrol

És ím, a "liberálnáci" kifejezés hogy be lett bizonyítva! Taps!

Persze hogy Goebbels mondott olyat is, hogy vádold meg az ellenfelet azzal, amit éppen te teszel...
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): ilyen ha a szélek összeérnek, remekül kombinálják a szélbal agitpropot a széljobb agitproppal
Ilyen esetben mondják, ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna. Lehet, hogy Lázár János ezt nem ismeri.

"A belső piaci szabályozásért felelős biztos szerint
sehol nem ennyire feltűnő Európában, hogy csak olyanok árusíthatnak dohányterméket, akiknek jó a kapcsolatuk a kormánnyal.
Ha kiderülnek a nyertes üzleti tervek, akkor már csak vesztes üzelti tervekkel kell őket összevetni. Ebből kiderülne, hogy bármenynire is számíthatott-e ez a döntéseknél. A dolgot az nehezíti, hogy korábban megszegte már az adott szavát az állam, és gyorsan visszaküldözgette vesztes pályázatokat. Azzal a jelszóval, hogy azt nem kell megőrizniük, viszont a tulajdonosok sem hozhatják nyilvánosságra."

index.hu/gazdasag/2015/10/09/kiderulhetnek_a_trafikosztas_titkai/
@látjátok feleim szümtükkel:
A tegnap estihez:
"Én még ezt az újszerű módszert nem láttam."
"Ezt a korrektet nem érzékelem."
Leányos lelkesedésemre megkaptam a "naív" jelzőt, nem tőled.
Azt tartom újszerűnek a három párt együttműködésében, hogy fölös energiáikat nem egymás lejáratásában hasznosítják, hanem az ország nagyobb kérdéseivel közösen foglalkoznak.
Ráadásul a hírek szerint baráti, derűs légkörben.
Tudok örülni minden olyan együttműködésnek, amely felváltja a gyűlölködést, és megjelenik az emberi hang.
így kell ezt, utánunk a vízözön...

Nagyon egymásra találtak a V4-ek

Úgy várnak migráció és klímaváltozás ügyében szolidaritást a világtól, hogy ők ettől elzárkóznak – derült ki Balatonfüreden.

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fbelfold%2F2015%2F10%2F09%2Fv4_allamfoi_talalkozo_balatonfured%2F
@dr. jenőke (jenőke):
Tegnap a korrekt jelzőt vetted górcső alá a három ellenzéki párt vitájában, mert én annak minősítettem örömömben a sárvári találkozót többek között.
Hozzá fűzted azt, hogy egy kolléganőd ugyanilyen elismerő szóval méltatta a férjét.
Namármost, ha ezt az intím pillanatokra értette, akkor a hölgy nem irígylésre méltó, mert a férj valószínű, hogy egy visszafogott pasas akkor is, ha a helyzet a vadulást kívánja.
A politikában ellenkező a figura, mert a korrektség itt egy együttműködő magatartást feltételezett, amely a hibák kiküszöbölése érdekében vette fel a tárgyalások eme formáját.
@Mariann19:

Ez újszerűség lehet, főleg ha mindenki értesül is róla. Én csak itt hallottam az ügyről, bővebben nem tudom miről van szó.

Az lesz az igazi újszerűség, ha eljutnak az eccerűkig, legalább akkora elánnal, mint a cöfösök. Azért én optimista vagyok, mert a jó pap is hóttig tanul.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Ennek a kiagyalásnak az a szépséghibája, hogy ez el is jut a tömegek azon részéhez, ahol nem agyalnak azon amit hallanak. Talán ezt a technikát kéne megtanulni/kiagyalni ellenzékben.
@AKIsTUDATLAN:
Az indító kommentemben Török Gábort csupán idéztem, de teljesen egyetértek Bartussal Török Gábort illető minősítésével.
Kezdetben, amikor politológusként megjelent a nyilvánosság előtt repdeső szempillákkal, a baloldalt képviselte, mert akkor az volt aktuálisan célszerű.
Ebből az állapotából átment egy egzakt módon soha állást nem foglaló véleménynyilvánításba, ami még a politikai pálfordulásnál is rosszabb. Azért, mert olyan helyzetbe helyezi magát ezáltal, hogy mindíg biztos legyen számára a nyerő pozíció.
Az antipátiámat egy személyes eset után veszítette el. Most egy kicsit fecsegek.
A blogjában részt vettem, sokat írtam oda, megismertük egymást, egy kialakult jó közösség volt.
Egyszer csak Török Gabika egy akkoriban menő blogot leutánozva közölte, hogy a sajátjában is csak kiemelt foglalkozásúak írhatnak. Ez baromian sértő volt, mivel főként állandó kommentelők tartották a szintet.
Akkor úgy gondoltam, hogy Török Gábor le van szarva végleg, a társaimmal együtt jó időre ott hagytuk ezt a nagyképű faszkalapot. A blog dögledezni kezdett, és Gabika kénytelen volt visszaállni a szabad kommentelésre, de addigra a krém már szétszéledt. /nem magamra gondoltam./
Ezért értek egyet Bartussal:"Török immorális lény."
@Mariann19: nem tudhatod, lehet korrekten vörösre harapdálja
@látjátok feleim szümtükkel:
Ne legyél ilyen kishitű!
Cöfösökkel bármilyen összehasonlítás dehonesztáló.
Ugye nem teszel egyenlőségjelet Csizmadia Laca és Szigetvári Viktor közé?
@habakuk000:
"Lehet, korrekten véresre harapdálja."
Dilis!
A kettő kizárja egymást.
@Mariann19:

Közéjük nem, de mindkét táborban nagyon sok a hasonlóan "magas" színvonalon gondolkodó ember, csak egyik tábor megfogja őket, a másik meg nem tudja. Teccik-nemteccik, az emberek többsége nem olyan intelligenciájú, mint amilyennek úgy általában szeretnénk, hogy legyen.
http://vs.hu/kozelet/osszes/ha-az-eu-nem-kezeli-a-helyzetet-veszelybe-kerulhet-a-demokracia-1009?utm_source=hrkrs&utm_medium=rss&utm_campaign=main#!s17

Mit látni? Az az orbánimádatnak is vannak határai.:D
@látjátok feleim szümtükkel:
Van egy állampolgári álmom.
Olyan kormány szerepel az álmaimban, amelyben fiatal, dinamikus, munkamániás kormánytagok vezetik az országot.
Tudod, hogy mi az érdekes?
Van is belőlük egy pár, akik alkalmasak lennének erre.
Nem szeretnék lavinát indítani, de ezek a politikusok a Együtt, a LMP, és a PM soraiban vannak.
@Mariann19: nem biztos, hogy elég ismérv,Lázár is ilyen
@habakuk000: lázár egy tolvaj geci, aki még a bírósági ítéletet sem tartja be, me ő lézerdzsoni az s8-assal.
@Mariann19: vagy pl itt van Angyal
@taga20: nem tudom mi bajod Grofóval..
pl a bulibáróban úgy néz ki mint egy kokainos kanári
@habakuk000:
Valóban, Lázár is dinamikus, láthatóan sokat dolgozik, és fiatal is.
Azonban Lázár az orbáni politikát csupán közvetíti, a tartalom nem a sajátja, azt nem ismerjük.
Jó svádájú, erőt sugárzó politikus, ugyanakkor a sorok között egy ellentmondást nem tűrő ember képe rajzolódik ki, humanitás nem fedezhető fel a rezdüléseiben, akár kegyetlen döntésekre is képes.
Itt jegyzem meg - hogy a poszt témájánál maradjak - speciel én egy percig sem hiszem, hogy az időnkénti - kormányt erősen bíráló - kirohanásai a saját akaratából történnek.
Egy jól megkomponált szcenáriót mutat be, amit én nem veszek be.
@PeniValdes: a faszomat érdekli ez a grofó, aszt se tudom, hogy fijú vagy lány, de ahogy a focistamajmok örültek ennek a korszakos sikernek, az bicska nyítogató volt.

szarjanak sült!:))

u.i.: nem rád haragszom, hanem gecivitya trágyárája.
-
Фирма «Стейнвей», известная своими музыкальными инструментами, закончила работу над уникальным заказом, общая стоимость которого составила 2,3 миллиона катарских риалов, что составляет примерно 621 тысячу долларов США.

Akkor mennyibe is került Matolcsi zongorája???

fuza.ru/uploads/posts/2015-09/1441291036_1.jpg
@Mariann19:
.
Kösssz a választ.
Van az úgy, hogy valamiról valami más jut az eszembe.
Ez történt most is.
Néha játszik az ember agya, mintegy önállósodik, de ezhez még nem kell orvos (szerintem).
Mint például mondhatod, hogy a gróf nem poros. Mi ez, ha nem pornográf?
@dr. jenőke (jenőke):
Jó volt ez így.
Mindketten jót derültünk.
@Mariann19: Kedves Mariann19,

szerintem arra gondoltál, hogy az sem hátrány, ha értenek is a munkájukhoz. :)

Hangyaszorgalommal párosult hülyeségre már volt példa...
@PeniValdes: Hódolatom Hercegnő! :)
Régen jártál errefelé. Minden ok?
@dr. jenőke (jenőke): húha, az már kész piac! :D
Ikreket kell választani, az csökkenti az anyósok számát! :))
@graphics: nem igaz, tegnap is berakott valami dátumot:)
@taga20: a mai nagyon aktuális :)
@graphics: naná, bolitól kaptam virtuálisan:))
@taga20: akkó egy új guminő modell, igaz csak 2D-ben:

s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/91/62/cb/9162cbbd7e742ff5caa23eb9df991196.jpg

...testvéreim, ügyeljetek és serénykedjetek,
hogy a korcsmából hazafelé menet,
minden korsót alaposan megvizsgáljatok és
amelyikben sert vasgy bort találnátok,
azt azonnal kiigyátok!

... és így cselekedjetek minden poharak poharain át!
@graphics: állandóan jönnek,hogy vérzik a nózijuk
@PeniValdes: azt nem, csak egy egzotikus sziget nevét ismeri ;)
@habakuk000:

"ha orbán véletlenül kitéved kézi meccsekre is, akkor a kéziseknél is az ellenfélnél drukkolsz majd?"

Ne keverjük össze a dolgokat és az arányokat!
A kéziben nagyságrendekkel kevesebb állami gempa van és a színvonal eléri a világ élvonaláét!

'Foddbalban békasegge alatt százméterrel!
Ha harmadikok leszünk kapunk egy tökösebb ellenfelet az előselejtezőben aki felmossa velünk a pályát,ha netán másodikként bejutnánk akkor ott fognak szarrá verni,pedig ez csak egy EB:))

Ráadásul,ha ezeket a falábakat nézem mindjárt megy a vérnyomásom és eszembe jut a sok szélbe szórt állami zséé!!
@graphics: csinos darab:) főzni tud?:))
@gazoló: +1. ez egyeseknek mé nem egyértelmű ez?
@PeniValdes: magas vérnyomás és Fermented alcoholic Beverie? mértéktelen fogyasztása a távdiagnózis. Esetleg szóba jöhet még a kiskertben felejtett gereblye is...
@PeniValdes: még soha nem jártam arra. Eltévednék egyedül.
@taga20: kispárnát.
Ez a menekült meg edz a gyodára :))) A szögesdrót le is vághatta a melleit, mert alig maradt belőle valami.
Persze az is lehet, h álcázza...

www.caak.mn/downloads/images15/201209/erotik-eldev-pic/grownupZ.jpg
@PeniValdes: micsoda felvágósak egyesek! :)
már nem lézerrel égetik el a sebet, hogy ne vérezzen?
@gazoló: az bizony, holnap szombat, dec.24.-én meg karácsony:)))

kár krenkolni magunkat ezé a hülye péntekért. de azé:))

www.napiszar.hu/Thumbnails/25956.w-800.h0.q100.jpg
@PeniValdes:

Mi "végre? Végre egy férfi?
Végre ideértél vagy kiábrándultan reagáltál a 'végére vidijóra?:)
@PeniValdes: 'Kúrán:) voltál vagy szülni?
@graphics: ha neked így jó, ako nekem is:)))
@PeniValdes: én csak ezt tudtam.. volt a rokonságban magas vérnyomású, aki hanyagolta a gyógyszert (a szesz miatt) és elrepedt egy ér az orrában. Behegesztették.
@taga20:

DDD

Na erről lánctalpasokkal se szaggathatnának le napokig:))
@PeniValdes: nekem alacsony. Ha felizgatnak talán 130-ra is felmegy.
@PeniValdes: kedvenc évszakom az ősz és sok finom gyümölcs van. Tagának még a bikinisek is túlöltözöttek.
@graphics: és én is őszi gyerek vagyok. a tavasz is szép,amikor ledobálod a ruháid az utcán.
@taga20: nekem ez a link nem jött be, csak erőlködik. biztos sok szerveren megy át :(
@PeniValdes: ettől kissé rendszeretőbb valék...
@PeniValdes: pedig már pasit is vizionáltak egyesek, mondván: életbevágóan fontos randid miatt nem jössz. ;)
@graphics: én is szoktam vizionálni magamnak.)
ááá munkamániás, s mindig elmegy.
@PeniValdes: az egészséges, ha minden alkalommal van orgazmusa.
@graphics: valóban nagyon egészséges, jó génekkel.
ésmég okos is,csak néha kissé fura.
@PeniValdes: hamarosan lelépek, mert az én gépem nem jó, ezt meg vissza kell adnom.
@Orica Középföldi: hamá' a gyerekeknek megigé'tem... majd szerzek egy apáca-jelmezt neki...
@PeniValdes: az nem baj, ha a másik picit másként látja a világot. Képzeld, ha mint a hangyák, olyanok lennénk... brrr...:(

Az sem baj, ha még nem nagyon vesz észre, ez csak idő kérdése. Egyszer csak rád csodálkozik és akkor ne hagyd elmenni, bár nemigen akar majd menni.
@PeniValdes: dehogy!
Tudja és kölcsönkértem, mert az enyémben elhunyt az akku 6 év után.
További szép estét és szép álmokat!
@gazoló: Kaposvár most kap sportcsarnokot. Szerinted nem a mi adonkbol?
A kezisek sikereire, de ugyanúgy a viziplolosokera vagy bárki máséra ugyanúgy ratelepul a politika szennye-java.
Persze, hogy nem ugyanaz a színvonal. Én pl , aki nagyon szeretem a focit, valóban nem nézem végig még a válogatott meccsét sem, mert van jobb foci is.

De: ezek a legények, ha focizni nem is nagyon tudnak, megtanultak küzdeni. Ezért érdemelnek elismerést.

Fikázni őket azért, mert a vezír hobbijavl azonos dolgot kedvelnek, meglehetősen sovanka dolog.

Holnap kék túra nap lesz a tv-ben. Én pl nagyon szeretem, de holnap nekem fogtok támadni, micsoda hányinger, hogy a Garancsi hobbijának haszonélvezője leszek? Dobjam a tűzre a füzeteket a sok pecséttel, hogy megfeleljek az *ellenzékiek * kényes ízlésének?

A foci részben sport, részben üzlet, a kettőt keverni lehet, csak igazságtalan lesz a végeredmény.
@taga20: akkor minek nézed? Én pl nem értem, mi az a gróf, a linket meg nem vagyok hajlandó megnyitni, igy nincs véleményem
@Gábris szomszéd: átlagos, mindennapos sebességgel és hétköznapi körülmények között hajtva az tesla-t, 147 km-re elegendő egy feltöltés...

ha szerencséd van, akkor nem gyullad ki, a túlhevült akkumulátor csomag.

igaz az i8-as kevesebbet tud csak villanyosan megtenni!

ez még nem kiforrott technológia, csak muszály hercules-ek...
@nincs_itt: Ilyen részletkérdések nem állhatják útját a fejlődésnek. ;)
@Mariann19:

“Tudom a te dolgaidat, hogy te sem hideg nem vagy, sem hév; vajha hideg volnál, vagy hév. Így mivel lágymeleg vagy, sem hideg, sem hév, kivetlek téged az én számból.” Biblia

Török Gáborról és a legtöbb 'cuciológusról mindig ez jutott eszembe,már akkor is amikor még csak 'elemeztek...
Egy idő után a legtöbbjüknek eljön a pillanat amikor 'előbúj a prostituált meztelencsiga valósága:(

....................
Jó reggelt!

kepkezelo.com/images/5awqbuaf9l9090shde0c.jpg
"amikor szocialista kormány van, akkor a szocialista menedzsment lopja szét, amikor fideszes kormány van, akkor a fideszes menedzsment lopja szét”

Három dolog jut erről eszembe röviden: Polt... Öszöd ...Márianoszta
Jó reggelt mindenkinek!

Van egy mondás: ahol gyalulnak, ott hullik a forgács.

Persze, tudomásul vesszük, hogy a hatalom közelében élőknek némileg jobb dolguk van (és lehetőségük bizonyos összegek kevésbé korrekt kezelésre.). Nincs is ezzel komolyabb gond, amíg a lenyúlás nem halad meg egy bizonyos, társadalmilag elfogadott szintet. Az persze megérne egy külön posztot, hogy melyik országban hol helyezkedik el ez a tűréshatár (ami felett már nem érdemes, mert elítél(het)nek).

Ennek az egész világon elfogadott alapelvnek a nyílt felrúgásáról szól Lázár.

Nagyon úgy néz ki, hogy a magyar rendszerváltás utáni korszakról úgy fognak írni egykoron, hogy a felelőtlen, nemtörődöm kormányok és szakszerűtlen intézkedéseik miatt százezrek kényszerültek elhagyni hazájukat (Abszurdisztánt). Miközben a kapott uniós pénzek tartották lélegeztetőgépen az országot, gyakorlatilag térkő burkolásban merült ki az összes beruházás, leszámítva azt a néhány összeszerelő üzemet (amelyek összesítve is mintegy 10%-ot tettek ki az össz-termelésből.). A hatalmon lévő eéit egyfajta nemesi kiváltságnak tekintette megbízatását ahelyett, hogy érdemi munkát végzett volna.
A népesség folyamatosan fogyott és öregedett, miközben egyre inkább igyekeztek elültetni a fejekben az ,,eltartott nyugdíjas'' fogalmát...

Nem, nem kérem más pénzét, ha nyugdíjas korba érek: elég lesz, ha azok alapján fizetnek ki, amit befizettem. Jól is néznénk ki, ha egy bankba hordanám évtizedeken át a pénzem és amikor szeretnék VISSZAkapni belőle, azt mondanák, hogy nincs, mert elfogyott!

Indítónak ennyi a tegnapi laza nap után.
@gazoló: Mmmm (kispárnámnak elfogadnám), és a kezében tartott tornacipő+háttér alapján más az értékrendje, mint errefelé egyeseknek.
@Fabius: jókor lesznek már nyilvánosak.
Mivel tegnpi jelszó lazíccsunk volt, ma módosítsuk, és lódíccsunk.:D

"A szocialistákhoz közeli volt tulajdonos cégek és
a jelenlegi offshore kötődésű tulajdonos felelőtlensége miatt nem kerülhet veszélybe a környéken élők biztonsága"

www.atv.hu/belfold/20151010-feljelentest-tett-jozsefvaros-a-volt-mszp-szekhazzal-kapcsolatban/hirkereso

Mondja mindezt a VIII. kerületi önkormányzat közleménye egy felszámolás alatt álló cég tulajdonában lévő épületről. Csak azt tudnám mi köze van ehhez a szociknak, és a korábbi tulajdonosoknak? Azt viszont lehet tudni, hogy már több mint 5, azaz ÖT éve fidesz kormány van, és talán az önkrmányzat is fideszes ( egyébként mit tett az önkori építási hatósága ez ellen? ). Ha nem jól tudom, akkor kövezzenek meg érte.
@graphics:

Erre a rablók válasza:

Közöd:))
Úgyis a központi költségvetésbe kellett volna beperkálni azt a lét,meg egyébként is a kollektív szolidaritás jegyében áldozzál,míg én 'lopikázokmutyizok 'kisköcsög (dolgozó)magyar állampolgár!!
süti beállítások módosítása