Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 24.hu/belfold/2024/12/04/barandy-peter-hutlen-kezeles-orban-viktor-obt-zsarolas/ Van kétféle hűtl... (2024.12.04. 17:32) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.04.14. 09:59 Fabius

Sajtómunkások: ha követnek szelfizzetek!

Címkék: sajtó fidesz vs.hu

Csodálatos történet esett meg a vs.hu munkatársával a Nagy Büdösben. Rendszerszolgákkal kergetőzés, kukkolás, besúgás, megelevenedett átkos rendszer, Rákosi és Kádár vigyorogva, elégedett arccal bámul fölfelé a pokolból.

Szupertitkos kormányunk mellre szívta, hogy a vs.hu jobban értesült volt bizonyos kormányülésekről, mint kellett volna. Nem véletlenül nem készül ezekről se hangfelvétel se jegyzőkönyv, Kedves Vezetőnk és a Fiúk ezek szerint előttünk vállalhatatlan dolgokat is összehordanak, egyrészt, meg nem is úgy lehet hazudni ezekről ha nyilvánosságra kerülnek, másrészt. Harmadrészt meg mikor belekeverednek a mikor-hogyvótba mint Quaestor csőd idején, az kinek hiányzik? Jobb lenne a békesség, így ha Rogán "Úgyismegtudomkivolt" Antal kirohanásának nincs se eredménye se foganatja, akkor rá kell mászni a sajtómunkások életére.

Szorosan. Emberfogással.

Nem menekülhet a mocskos ellenség se budiba, se el nem szaladhat, nem ülhet magában, szemmel van ő tartva 2-3 emberrel is ha kell. Meg nyilván jelentés is van adva arról, mikor mit csinált, beszélt-e telefonon és abból mit sikerült hallótávolságon belülre kerülve elcsípni, milyen oldalakat nézett a laptopján, esetleg fogadott-e olyan emailt aminek kifigyelhető volt a feladója. Kalandos vállalkozás ma sajtómunkásnak lenni a rendszercsicska besúgók között:

"Amikor a sajtóteremből futva indultam az ülésterem felé, futott utánam a Fidesz-alkalmazott is. Amikor egy folyosóról nyíló lépcsőházba beugorva azt hittem, hogy leráztam, pillanatokon belül benyitott oda egy másik sajtós, aki ezek szerint egy másik pozícióból figyelt."

De adnék én egy tanácsot, ha már így hozta az élet: szelfizzetek, kedves sajtósok, hadd röhögjünk a helyzet komikumán.

selfie2.jpg

Oké, nektek ez annyira sem vicces, mint egy Harrach Péter adoma a KDNP belső életéről, de ha legközelebb  előfordul ilyen, az csak megörökítésért kiált. Szerintem. Meg aztán hátha messzebb ülnek legalább, és nem kell a nyakatokba lihegők egyen kolbász és savanyú izzadságszagát belélegezni. Meg aztán elég röhejes tud lenni a klotyóra is bekövető képe, ha egyszer csak pofán villantja egy vaku.

Ha nem tetszik neki mondd, hogy véletlen volt, te magadat fényképezted, de ha zavarja nyugodtan tegyen panaszt a sajtóosztályon.

196 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr407366686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@évásanyó: Hát mondjuk úgy, hogy nem az USA rendőri szerveit kell másolni, hanem sokkal inkább a Nyugat-Európai példákat. :)

youtu.be/knq_aZOUYzQ
@Gábris szomszéd: nézd, én éltem Belgiumban, ott van és nagyon régen és jól működik a városiakkal együtt, de Belgium többnációs kulturország....
@Rodeo36: Bocs Rodi de ezek tényleg ennyire hülyék? :)

Egy hónap elzárás esővíz-gyűjtésért

Nem mindennapi ítélet született az Egyesült Államokban. Egy Oregon államban élő férfit azért ítélték el harminc napra, és kötelezték 1.500 dollár megfizetésére, mert farmján tárolókban gyűjtötte az esővizet. Az indoklás? Az esővíz az államé.

alfahir.hu/egy_honap_elzaras_esoviz_gyujtesert
@évásanyó: A jó működésnek nem kizáró oka az sem.
A jó példákat át kell és át is lehet venni.
@Gábris szomszéd: na majd, ha téged basz pofán, a csendőr, mert ő úgy gondolja, hogy bűnöző vagy!
akkor is örülsz majd, hogy nem kell retorziótól tartania?
@Gábris szomszéd:

De most a rendvédelmi testületen a csendőrséget (is) érti (az ellenző és/vagy az azt idéző), és a csendőrségen mint rendvédelmi szervezeten belül megvalósuló katonai viszonyrendszer miatt alkalmatlan a csendőrség szerinte (és/vagy az ellenzők szerint), ami egy nagy baromság, vagy peniglen a rendvédelmi testület alatt a rendőrséget érti, és az ebben megvalósuló katonai viszonyrendszer hiánya miatt alkalmatlan a csendőrség? Ami kritikának érthető lenne, de ha igy van, akkor milyen viszonyrendszer lenne a csendőrségen belül?

Ugyanis a rendőrségen mint rendvédelmi testületen belül is katonai viszonyrendszer van, és kiválóan alkalmas (lenne) a demokrácia keretei közötti müködésre, ha nem az, akkor sem a katonai viszonyrendszer miatt.

Érted-e má' a dilemmát?
@punkfrog: Ha bűnözök csapjon csak pofán engem is, de én jogkövető állampolgár vagyok, de ezt te is tudod. :)
@DarthVader: Igen szerintem is hülyeség a katonai viszonyrendszer miatt "rettegni" legyen az rendőrség vagy egy jövőbeli csendőrség.
@Gábris szomszéd:

Az intézkedésért/eljárásért itthon sem basztatják a rendőrt. Legfeljebb nincs foganatja, de az meg nem a rendőrségnek mint szervezetnek a hibája, hanem a működésé, meg a bíróságoké. és ez nem fog változni csak attól, hogy a neve rendőr helyett csendőr lészen. Na nem ragozom tovább, kérdésekkel is rávezettelek volna, de álmos vagyok:

A csendőrség utáni nosztalgia oka, ahogy (!) a csendőr rendte tett: odabaszott, és nem tartozott felelősséggel a saját parancsnokán kivül senkinek. Hogy az odabaszás jogos volt-e vagy se, azt nem vizsgálta senki. Ha az odabaszás következtében a paraszt/cigány/kommunista/egyéb kinyuvadt, hát annak se lett komoly következménye.

Szóval az ország lakossága azért várja tárt karral a csendőrt, mert az "odabaszott".

Horribile dictu azért volt kevesebb a tiklopás 40 évvel ezelőtt is, mert akkor a rendőr is még "odabaszott".

Na holnap folytaccsuk. (Mint a rendőr, aki nem tudta eldönteni, hogy folytattyuk, vagy fojtassuk. )
@Gábris szomszéd:

Csakhogy a csendőr úgy vette elejét a bűnnek, hogy nem csak a bűnelkövetőt csapta pofán, hanem azt is, aki kifogásolni merte az eljárást. És hát az eljárás bizony gyakran pofára ment.

Csak hogy ezt az egészet értsük:

Egy alkalommal egy idős, kissé demens paciens, akivel korábbban összevesztem, és ezért másik orvost választott, bepanaszolt az etikai bizottságnál, hogy nem utaltam időben a kórházba a feleségét, csak másnap került kórházba, ahol 3 nap után meghalt. Na most a tökéletlen öreg összetévesztett az ügyeletessel, aki történetesen szintén szakállas volt, és ennyi elég volt neki ahhoz, hogy bepanaszoljon.

Etikai bizottság, ott a panaszos, aki mondja a panaszát, emigyen:

"Bezzeg a csendőrvilágban! Akkor elvitték vóna az illyen orvost, oszt a körmi alá verték vóna a szálkát, hogy csak úgy ordított vóna."

Na EZ a nosztalgia a csendőrség iránt. Mondhatni,ez egy szenilis öregember volt, de kimondatlanul is a csendőrvilág visszaálmodóiban ennek a nosztalgiája erős.
@DarthVader: igen, de ugyanakkor erős a régi fajta csendőrségtől a félelem is, és egyáltalán nem a kisebbségnél csak..
@DarthVader: Elég sok sztereotípiát leírtál. Olvass majd picit bele a csendőrség valós történetébe, szervezeti felépítésébe, stb. és rájössz, hogy sok dologban tévképzeteket kergetsz.:)
@Gábris szomszéd:

'Annak' a csendőrségnek a visszaállítása már a gondolat szintjén is ott hibádzik, hogy az akkor volt, most meg most van. És ez nem sztereotípia.

Egy mai számítógép alaplapját sem cserélheted ki egy 286-oséval, ha kompatibilis és működőképes pc-t szeretnél.
@jaegtoer: Egyértelmű, hogy nem azt a csendőrséget, hanem egy mai kornak megfelelőt lenne érdemes létrehozni, de ezt szerintem le is írtam.
@Gábris szomszéd: de itt azon van a lényeg, h te nem bűnözöl, mégis pofán csapnak, mert azt gondolják, h igen. ...
@Gábris szomszéd: Nem állom meg, pedig magam is sokat révedezek a múltba.

fullank.com/index.php/a-vilag/1687-szanja-a-kozepkor-emberet-ne-tegye-jobban-elt-mint-mi

Az igaz hogy 10 tojásból 8 megmaradt a jobbágynak, ugyanakkor szabad költözködés nem volt, első éjszaka joga volt, vallási ünnepeken a templomban kellett hallgatni a latin zsolozsmát, lényegében 2. osztályú állampolgár .... dehogy állampolgár. Lényegében rabszolga volt a többség. Akkor már miért nem inkább a művelt római birodalomba vágyunk? Ja, ott még oroszlán eledel is lehetett a pechesebbje.

Arról már nem is beszélve, vitéz kőbányai állandóan azon aggódott, hogy; jaj, mit szólnak az angolok és a franciák? Bakker. Ő ne tudta volna, hogy nem tőlük kell félnünk, hanem a szojvetektől? Ez volt 1919 óta A veszély számunkra. Kikerülte? Nem. Köszike. :-(
A verekedős történetek a liberálbolsevik ellenforradalmárok fellazító politikájának termékei.
Olvastam, hogy az EDDA koncertjén Lázár Zoltán (igen, az egyik CBA-s) megütött egy lányt, pedig a valóság az volt, hogy megkopogtatták a hátát és ő megfordulva megsimogatta a kopogtató arcát. Bizonyos médiumok pribékjei az esetet már úgy tálalták a gyengéd megnyilvánulást, hogy a lány kapott egy pofont.
Skandalum!
Azért nem mindegy, hogy a csapra szeni, vagy a szarra csapni.

A rendőr az a rend őre, a csendőr meg azt vizionálja, hogy csend, a pofád befogod, vagy én cinálok csendet.

A magyar nyelv az olyan különleges ( kérdezzétek meg a nagy nyelvész vendéktől , ő még a gyöknyelvet is nyögi ), hogy a hangbéli eltéréstől a szónak teljesen más lesz a jelentése is. A szezon nem fazon, a csend meg nem rend.
@Kijelölt Önkéntes: mindenki simogatni szokta vadidegen arcát, ha kopogtatják a hátát előtte? :-D
@DarthVader: "Horribile dictu azért volt kevesebb a tiklopás 40 évvel ezelőtt is, mert akkor a rendőr is még "odabaszott"."

Ez azért nem igaz. Nem azért volt kevesebb a tiklopás 40 évvel ezelőtt, mert a rendőr csendőrt játszott, hanem azért, mert az életszínvonal emelkedő pályán volt, az embereknek futotta arra, hogy megvegyék vagy megneveljék maguknak a tikot ( meg minden mást is ). A rendszerváltással viszont sokan elvesztették ezeket a lehetőségeket, és ha tikot vagy mást akart(n)ak enni, akkor bezony azt már lopni kell, mert nem jut zsozsó sem megnevelni, sem megvenni.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: "Anno a tiszaeszlári asszonyok közül is úgy csikarták ki az egyikből a vallomást, hogy forró kályhára ültették. :("

Szerencse, hogy efölötti érzelmedet jelezted, mert már kezdtem azt gondolni, hogy most is szívesen ültetnél egy-két politikust a forró kályhára.:D
@látjátok feleim szümtükkel:
Az alábbi linken található a hivatalos statisztika, mely igazolja a jobban teljesítésünket. Ugyanis a korábbi utolsó helyről elkerültünk és immár az utolsó előttiek vagyunk.
Innen szép győzni!
""nem magyarázza, mitől lenne kevesebb a tiklopás?"

Modnjuk attól, hogy az adott csendőrnek vagy nevezd aminek akarod, nem kell attól félnie, hogy őt fogják esetleg elővenni ha egy bűnözővel szemben fellép."

Persze nem mindegy, hogy az a csendőr hová is lép fel. Ha éppen a tiklopó mellkasára, akkor legyen az rendőr vagy csendőr, bizony feleljen csak érte.

Egyébként a rendőrnek nem kell ma sem félnie, ha előírás szerűen lép fel a bűnözőkkel, meg a nem bűnözőkkel szemben.
mno.hu/magyar_nemzet_belfoldi_hirei/munkaja-miatt-vertek-meg-1281873

"A nyomozó hatóság egyelőre nem vizsgálja az M1 műsorvezetője, Borsa Miklós megtámadását, mivel sem feljelentés, sem bejelentés nem érkezett hozzájuk – írta tegnap a HVG.hu rendőrségi forrásokra hivatkozva."

Na akkor most mi is történt? Megveretünk, de nem jelentünk?

Ez hivatalból is nyomozandó, mert úgy nevezik, hogy garázdaság, és a sajtóhír is elég az eljárás megindításához. Lökjön már be valaki egy erről szóló újságot a rendőrségre ott Balatonfüreden.
?????
"Orbán miniszterei már 2011-ben tudtak Quaestor csalásairól"

Volt feljelentés is, de a rendőrség nem látott semmit.

mno.hu/ahirtvhirei/orban-miniszterei-mar-2011-ben-tudtak-quaestor-csalasairol-1281877
@Mariann19:

"A lényeg, hogy az adófizetők fizetik meg ezt a döntést, mert a bankok ugyan megelőlegezik a
kártalanítás összegét, de levonhatják a bankadójukból.
Ennyivel kevesebb adó folyik be a költségvetésbe.
Pedig ez a kiesett adó jó lett volna az egészségügynek is. pl."

Ezügyben is folyik a"csiribi csiribá a számmágia,detto TAO-s lóvék,E.U-s támogatások,'belvár ingatlanügyek stb.
Csak a kezemet figyelje:)'ittapirosottapirosholapiros:((

Tehetetlen düh van többnyire a 'zemberekbe a cinikus,hazug pávatánccal szemben!
Ilyenek is motíválják pl. a "bemondó 'megtakarását akivel amellet,hogy folyamatosan hazugságokat mondatnak el,irritáló is képe!!
Az egész m1-es 'kutyakomédia olyan messze áll az egészséges értelembe vett szabad sajtótól,mint ezek a pénzek a tisztességtől!!
(Gyűlnek a dühök,sértettségek de sajnos nem a jól őrzött felelősökön csattan a pofon(még most!!)

magyarnarancs.hu/konokdolgok/merjunk-hulyenek-lenni-94522
"Az MFB szerint is volt feljelentés, a rendőrség viszont nem találja a nyomozati anyagokat."
????????????????????????????????????????????????
@gazoló:

A kommentekre adott válaszaiban Konok zseniálisabb, mint a posztban. Óriási:)))))) Rég szórakoztam ilyen jól.
@jaegtoer: Meg ugye a

SZER-etet
a GYŰL-ölet
@Orica Középföldi:

Szia!

El fogom olvasni azt is:))

Szép napot,meg mindenkinek!!
Ja...és éljen az élet!!!

www.youtube.com/watch?v=mNdlWXlTAK8

www.youtube.com/watch?v=QrdeD8LLoCM
@Mariann19: "levonhatják a bankadójukból" itt a lényeg- szóval mi fizetjük meg! Bár sajnos, mint már múltkor említettem, ha nem lenne kártérítés a károsultaknak, akkor perelhetnék az államot közigazgatási hatáskörben elkövetett károkozásért, és ugyanott lennénk.
Igaz, akkor megint néhányan rájönnének, mit ér ez a fityisz maffia caucus, meg arra is, hogy ha valaki magyar az nem garantálja, hogy böcsületes ember is egyben.
@habakuk000: " Amúgy a növénytermesztők miért mennének?" ... etc. Jogos, csak annyit tennék hozzá, hogy az adócsalás hazánkban nem korlátozódik a növénytermesztőkre...
@gazoló:

A kasztanyettás felvétel őrületesen jó, sugárzik belőle, hogy mindenki élvezi azt, amit csinál.
@Imola Helyesi: "a verbális erőszak után következik a testi." Ne reménykedj, imike.
Zajlik az élet. :)

Kiderült, miért nem lehet most Békemenetet szervezni

Bencsik András, a Demokrata főszerkesztője szerint ma nem lehetne Békemenetet szervezni, mert a menetelők vagy áthúznának a Jobbikhoz, vagy otthon maradnának. Bencsik szerint az emberek csalódtak a Fideszben, és nem is az irány, hanem a stílus a probléma. Jöttek "az újhullámos ficsúrok lehetetlenül szúk nadrágokban és zakókban"

index.hu/belfold/2015/04/15/kiderult_miert_nem_lehet_most_bekemenetet_szervezni/
@Gábris szomszéd:
..és hiába bútorozott össze a katonai kiküldetés ellen a jobbik az mszp-vel. Van az a kínai átok, hogy "érj meg érdekes időket" Hitted volna még akár pár hete is hogy Vona és Tóbiás vállt-vállhoz vetve küzd?
@DarthVader:+ haba: "Ugyanolyan joga van pl itt megszólalni Imolkanak mint pl a Nagyúrnak."

Látod, ebben tök egyetértünk. Ezért pl én soha nem is mondtam, hogy Imolkát ki kéne innen rúgni. Azt mondtam, hogy mi a fenének álltok le vele vitatkozni. Ettől sajtószabadság a sajtószabadság :))" +1+1
Annyit tennék hozzá, ha angyal, meg imike nincs itt, tendenciát látok egyébként egyetértők között a másik cseszegetésére. Akkor már inkább a fityiszest, meg a jobbikost...
@Gábris szomszéd:
Csak sajnos egy Lázár kevés egy közpénzügyi öszödhöz!
orulunkvincent.blog.hu/2015/04/15/lazar_arulasa
@Gábris szomszéd:

A népet rohadtul nem érdekli a csendőrség szervezeti felépitése. a lakosság 80 %-a soha nem találkozott csendőrrel, csak a sztereotipiákból itél. (Ahogy a dzsobbikosok 80 %-a se találkozott soha zsidóval, mégis utálja őket. ) És igen, a sztereotipiákból azt szűri le, hogy rend volt, mert a csendőr "odabaszott".
@látjátok feleim szümtükkel:

neked is van igazságod, de 40 évvel ezelőtt azért a rendőr is jobban "odabaszott". Sőt, most is "odabasz", csak ritkábban, és most sokkal többen berzenkednek, mint 40 éve.
@DarthVader: Én lennék a legboldogabb ha nem lenne ok sokmindenért most is odabaszni. A lényeg, hogy legyen egy modern és hatékony rendvédelmi szervezet a vidéken élők védelmében is. Nekem az is tök mindegy, hogyan hívják majd őket.
@DarthVader: "Mit értünk azon, hogy "fellép" ?" Helyettem is kérdezted:-)
A nagyonnemzeti kormány nagyonnemzeti eredményei:
mandiner.hu/cikk/20150415_hegyi_gyula_orban_trianonja
"Ha a trendek így folytatódnak, könnyű megjósolni a közeljövőt. A „»szent őrülteket« leszámítva a fiatalok közül csak azok maradnak itthon, akiknek a munkájára nincs igény a versenyképes nyugati társadalmakban. Meg azok, akik a fideszes pártállamtól várják, hogy eltartsa őket. Együtt a több millió nyugdíjassal, akik - mint Madáchnál az éhes eszkimók -, az egyre kevesebb fóka miatt egymás torkának esnek majd.

Orbán Viktor uralma új Trianont jelent, amelyben nem a terület, hanem a nép tehetséges és jövőt jelentő része szakad el az országtól. Ettől a rezsimtől ments meg Uram, minket!”
@Gábris szomszéd:
Mivel Rejtő óta tudjuk, hogy "nem lehet minden pofon mellé közlekedési rendőrt állítani" ezt bizonyosan kiterjeszthetjük a tyúkokra is. Mivel a körzeti megbízottak és a mezőőrök is kevesek azok megvédéséhez. Ezen a csendőrség sem változtatna - "csak" éppen a vidék kussoltatásához járulnának hozzá. Ha az élet"színvonal" marad, vagy romlik, éhhalál elől továbbra is lopni fognak, ezen még a csendőrség sem segíthet.
Nem akarunk még egy elnyomó szervezetet a nyakunkba! Normális demokratikus államban ez szakmai kérdés, nálunk a diktatúra tovább építésének erős jele lenne.
@évásanyó: Csendőrsortűz, mond valamit? Gábrisnak még nem jutott eszébe.
@Gábris szomszéd:

Ha nem tévedek, erre szántad válaszként, csak nem sikerült.
@jaegtoer:

csend őrség
rend őrség
Ugyanazt kapták jutalmul, mint a többiek büntetésül: az egri Markhot kórház kórházvédői is megszívták korábban:
www.napi.hu/magyar_gazdasag/legyurte_a_szakszervezet_a_magyar_kormanyt_fizethet_az_allam.596390.html
De egyébként az állam gavallérságáról a kormányhivatalba áthelyezett önkormányzati dolgozók is tudnának regélni!
@kekex: Hülyeség hiszen korábban is leírtam, hogy

"a testületet mindhárom alkalommal szakmai okokból hozták létre, és mindhárom alkalommal deklaráltan politikai okokból szüntették meg. Két alkalommal azonban — amikor a cél a polgári magyar állam újjáteremtése volt — 1881-ben és 1919-ben, kételyek nélkül építették és gyarapították, talán nem véletlenül."

Szó sem lenne diktatúra építésről, hanem kizárólag szakmai kérdésről, ugyanúgy mint Nyugat-Európa több országában.
"a kárrendezés egyedi módja indokolatlanul hátrányos megkülönböztetést eredményez a mind időben, mind jogalapban azonos problémával küzdő más károsultakhoz képest, így ellentétes a jogállami jogbiztonság és egyenlőség elvével."
www.vg.hu/penzugy/alkotmanyellenes-a-quaestor-karosultak-karrendezeserol-szolo-torveny-448109
Hja, vannak az egyenlőek, és vannak az egyenlőbbek.
Questor ügyben a qurmány megfogadta nagy költőnk tanácsát: ELVTÁRS, SEGÍTSD A LEBUKOTTAKAT!
@pianolight: Egy sortűz sosem az adott fegyveres szervezet vétke, hanem az őket irányító politikáé.
Ha nálunk ide fajulna a helyzet, (sose legyen) akkor tök mindegy, hogy épp milyen nevű fegyveres szervezet tagjai húzzák meg a ravaszt. :(
@Gábris szomszéd:
Noch einmal: NORMÁLIS országban lenne a csendőrség szakmapolitikai kérdés. Magyarisztán nem az! Autokráciában minden és mindenki "egy szem a láncban"
és a diktatúra erősítését jelenti.
@Gábris szomszéd: Rendőrsortűzről, halálos áldozatokkal nincs tudomásom. Ávéhás sortűz vót 45 után ('56), halálos áldozatokkal, tán még több is, mint H. alatt, azonban azt próbálták titkolni, nem úgy, mint H. alatt. Ettől pláne nem válik vonzóvá a csendőrség.
Bármilyen szervezet, amelyik éles lőszerrel, tiltakozókra, parancsra képes lövöldözni, számomra elfogadhatatlan.
Remélem visszahozzák a pallosjogot is... (valahogy mindig a funkcionális analfabéták körében népszerű a law and order)
@Gábris szomszéd:

De szakmai alapon a jelenlegi rendőrséget is lehetne jobban csinálni, nem kellene a csendőrséget visszaállitani. A Dzsobbik sem szakmai alapon akarja visszaállitani a csendőrséget, mert szakmai alapon törvényjavaslatokat nyujtana be a rendőrség reformjához, vagy a rendőrség reformjának koncepcióját kommunikálná, hanem a nosztalgiára/sztereotipiákra épitve szavazatokat akar szerezni a rend igéretével, nem is sikertelenül.
@gazoló: (Munka)helyen le vagyok tiltva a látásról, így csak elképzelni tudom...
@pianolight: bizony, erre céloztam a megmaradt félelemmel, hát igen, mi ezt tudjuk...
@Sir Bates dö Hól: akkor már a Ius primae noctis se maradjon ki----- bár engem már az sem érint.:(((((.......:)))
@pianolight: Aranyom, ez a kommented felvidította egész napomat...:)))) hogy teneked milyen igazad van, de még így nem fogamazta meg senki...."tendenciát látok egymás cseszegetésére" nagyon jó......kkkkkkkkkkkkkk..
@DarthVader:

pl. szakmai alap:

alapvetés: rossz bűnözési mutatók.

okok: 1, kevés a rendőr
okok:
1/a: alacsony fizetés
1/b: alacsony presztizs
1/c: szinvonaltalan munka
folyomány:
szinvonaltalan munka
romló bűnüldozési mutatók
kevesebb rendőr
2, rossz bírósági gyakorlat (a rendőr munkája eredményének lenullázása, enyhe itélkezés, kevés visszatartó erő)
folyománya:
alacsony presztizs

.
.
.
.

Megoldás:
1, több rendőr
1/a több fizetés !!!
1/b szűrés (alkalmatlanok/gyengék kiszűrése)
1/c presztizs növelése (első kettőből következően nő)
2, bírósági gyakorlat megváltoztatása, jogalkotással(pl. büntetett előélet kizárja a későbbi felfüggesztett itéleteket, ez esetben minden esetben letöltendő büntetés köztörvényes bűncselekményekben, vagy a középarányos büntetési téel a kiindulópont, és innenlehet csökkenteni - büntetlen előélet, részletes beismerő vallomás, stb, stb)
.
.
.

Na valami ilyesmi. És nem "visszaállitjuk a csendőrséget". Mert ha csendőrnek is a szerényebbje megy,ugyanott tartunk.

Aki pedig a magyar rendőrség egyenruháját kitalálta, azt letöltendőre itélném a feltételes szabadulás lehetősége nélkül. Olyan szerencsételnül néznek ki benne, hogy az már maga mindenféle presztizst lerombol.
@DarthVader:
Nagyfater anno (Horthy-)rendőrként elég volt egyedül, hogy tiszteletet ébresszen. Persze volt, hogy kardlappal, vagy gumibottal. Viszont emberként is volt tekintélye a közösségben.
@pianolight:

" tendenciát látok egyébként egyetértők között a másik cseszegetésére. Akkor már inkább..."

Szeretném egyértelművé tenni, hogy az egyet nem értés kifejezése - akár nüansznyi, akár jelentősebb - nem azonos a cseszegetéssel. Ezt vitának nevezik, ami vagy termékeny, vagy nem. Vagy vezet közös nevezőhöz, vagy nem.

Aki ezt cseszegetésnek tekinti, az ne szálljon be, mert biztosan "sérülni" fog. Bántásnak és sok egyéb jelzővel ellátott tevékenységnek fogja fel az ellenvéleményt/kritikát, noha az sose a személyének szól,az az anonimitásban érdektelen, csak a vélekedésének. Még akkor is, ha látszólag e kettő nem elválasztható.

Már a nagy államférfi is megmondta, ne azt nézzék, amit mondok, hanem...
Ez volt az elrettentően rossz példa:))
@évásanyó: A félelmet én nem tapasztaltam meg, de megértem.
A tendencia létezik, kicsit mindenkiben ott van, ha hiányzik a jogos
csesztetés alanya(i), akkor nehezebben leküzdhető, ld. még: vita a
vitáért :-)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

civilizált országban ha problémád van - elveszett valamid vagy nem találsz egy utcát - elsősorban rendőrhöz fordulsz, ha elérhető. És készségesen segiteni fog, mert ez a dolga, és ezt ő is tudja. Hogy elsősorban az állampolgárok segitése a fő feladata. És utána következik a többi szépen sorban. Nálunk pedig alighanem a rendőr az utolsó.

Nem tanitják meg a rendőreinket viselkedni. Ahogy elnézem a rendőrközépiskolák gyerekanyagát, meg is értem. Mivel mint fentebb emlitettem, alacsony a fizetés, alacsony a presztizs, van egy negativ szelekció a jelentkezéseknél.
@Orica Középföldi: Most például biztos, félreérthetően fogalmaztam, mert nem azt írtam, hogy tendencia van a vitára, hanem ... amit írtam.
"Ezt vitának nevezik". Igen, a vitát vitának nevezik, egymás baszogatását meg baszogatásnak, és ebbe bőven belefér a nüansznyi különbségekre vadászat is, amit én szőrszálhasogatásnak hívok...
Úgy tűnik nem én keverem a kettőt...
Tudod, van, aki azzal kezdi az evést, hogy a tányér szélére rakja azt, amit nem szeret, nem eszik meg. Én csak akkor teszem ezt, ha nem férek hozzá ahhoz, amit szeretek, különben megmarad a tányérban. Legjobb azonban, ha nem veszem, és nem is kérem a tányéromra...
@Orica Középföldi:

De a rossz példa ellenére igazad van, csatlakozok.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: "Viszont emberként is volt tekintélye a közösségben."

No ez a kulcs.

A gumi botot, meg a kardlapot pedig a törvény szabályozta.

Ez a sorrend jól tudja alakítani a rendőrségről, meg a csendőrségről is a képet. Mármint előbb emberség, utóbb a jog.

A mai fiatal rendőr mit lát? Kiáll a főpolitikus, oszt szembe fossa a jogot. Le is vonja azonnal a következtetést, akinél a hatalom, annak van joga. Kicsi hatalom- kicsi jog. De jól lehet vele visszaélni.
@évásanyó:

Oké, de akkor minek jársz ide? Nem ellentmondás ez?
@látjátok feleim szümtükkel: nem, én nem érzem annak, viszont jókat szórakázok, te nem? sőt sok olyan okos embert olvasok, akik nem is tudják magukról milyen okosak és szórakoztatóak, és sok olyan ember szórakoztat fennkölt szövegekkel, akik viszont nagyon okosnak hiszik magukat, dehát hinni ugye a templomban......te most ezt pianolighttől is megkérdezed?...kkkkkkkkk
Ezt nem értem:

"Jelentős, megközelítőleg ötven milliárd forintos pénzügyi tartalékkal rendelkezik jelenleg Budapest - erről Tarlós István főpolgármester beszélt kedd este az Inforádióban. Tarlós István úgy fogalmazott: 'a város pénzügyileg jelenleg jól áll'. Hozzátette: soha senki annyi pénzt nem adott a fővárosi közösségi közlekedésre, mint amennyit Orbán Viktor biztosított az utóbbi négy évben."

"Tarlós István elmondta, a BKV 2010 előtt felvett, még megmaradt 52,3 milliárdos adósságát a kormány átvállalta, és erről a kormányhatározat is megszületett. Ez önmagában többletforráshoz juttatta a fővárost - tette hozzá."
orientpress.hu/141930

Nem arról szólt a sirám 2010 óta mindig, hogy nem ad elég pénzt a kormány? Hogy is vanez?

Azért remélem ezt a pénzügyi tartalékot nem a questorban fialtatják.
@látjátok feleim szümtükkel: neharagudj, de öreg hülye vagyok, és elvesztettem a fonalat.....kkkk
Na elmegyek csend őrséget tanulmányozni, mert ebből nem lehet megélni:D
hubazmeg, 123 secundum alatt scrollosztam végig a posztot kommentetekkel együtt, minden különösebb erőfeszítés nélkül.
hol vagy sipi mester? unalmamban úgy le kurváználak, hogy csak na! itten egészen komoly fennforgások vannak, lényeg, hogy a csendőrség kerek legyen, akkor is, ha az illetékes elvtársak éppen fradi drukkerek.
mz/x jelentkezz, jelentkezz!
@látjátok feleim szümtükkel:Oricának "De a rossz példa ellenére igazad van, csatlakozok." Mihez csatlakozol?
Ahhoz, hogy a cseszegetés, meg a vita az nem ugyanaz?
Nem hozok rá példát, mert én a vitát szeretem, még akkor is, ha valaki megint máshogy olvassa a szavakat, mint ahogy le van írva.
Ha meg( gyanúm szerint)az a baj, hogy éanyó egyetért velem, akkor megnyugtatlak, egy jócsomó dologban meg különbözik a véleményünk, ettől még,sok dologban lehet igaza is, és azt nem fogom eltitkolni, mint ahogy, ha neked van igazad valamiben, azt sem:-)
@pianolight:

Ez rendes maszatolás volt. Ok, értettem.
@gazoló:
"A lényeg, hogy az adófizetők fogják megfizetni ezt a döntést."
Kormányunkat is elérte a nemezis tegnaphoz képest.
A Quaestor páciensei kivételes kártalanításban részesülnek mondjuk a Buda Cash-hoz képest.
Ez végleges döntés, mi, ártatlan állampolgárok ki is fizetjük, béka lenyelve.
Az említett nemezis abban áll, hogy a karcagi cég is bebukott több milliárd Ft-tal a Questorhoz hasonlóan.
Most mi lesz? Vajon hány bebukott cég kárvallottjainak kárát kéne az ország egészére szétteríteni?
Látod, ilyen az irányításra alkalmatlan kormányzás következménye.
@hacsaturján:

Én küldök neked tízet is, csak mond már!
@látjátok feleim szümtükkel:

egy rózsaszín rolls-royce-ot, zöld csillagokkal.
@hacsaturján:

Nekem még van, már fényezem. Sőt, lukas két filléresem is van, de azt nem adom:))
@Mariann19:
Felelősség?
Következmények?
Kiskorú ország...
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Bolikám!
Többször írtam itt arról, hogy a politikusi pálya a legveszélytelenebb munkavégzés, mert a kollektív döntés arctalanná teszi a hibás döntések elkövetőit.
Olyan ez, mint a magyar foci.
A mezőnyjátékosok gyengék, de nézd meg a kapusainkat, azok között van néhány klasszisunk.
Ez azért van, mert ott az egyéni felelősség látványos, számon kérhető, inspirálja az embert a minél nagyobb teljesítményre.
Hogyan lehet az, hogy Orbán az országot érintő valamennyi döntés jogát kizárólagos privilégiumaként gyakorolja, személyes felelőssége hivatalosan viszont soha fel sem merül?
@Gábris szomszéd:
www.urbanlegends.hu/2015/04/borton-jar-az-esoviz-osszegyujteseert/

Bocsánat, remélem nem rontottam el a kellemesen bizsergető 'hülyeusa' érzést... :)
Hamár az omegahír nem bontotta ki teljesen a hír minden kis mellékes részletét, remélem nem baj, hogy belinkeltem. :)
süti beállítások módosítása