Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 24.hu/belfold/2024/12/04/barandy-peter-hutlen-kezeles-orban-viktor-obt-zsarolas/ Van kétféle hűtl... (2024.12.04. 17:32) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.04.14. 09:59 Fabius

Sajtómunkások: ha követnek szelfizzetek!

Címkék: sajtó fidesz vs.hu

Csodálatos történet esett meg a vs.hu munkatársával a Nagy Büdösben. Rendszerszolgákkal kergetőzés, kukkolás, besúgás, megelevenedett átkos rendszer, Rákosi és Kádár vigyorogva, elégedett arccal bámul fölfelé a pokolból.

Szupertitkos kormányunk mellre szívta, hogy a vs.hu jobban értesült volt bizonyos kormányülésekről, mint kellett volna. Nem véletlenül nem készül ezekről se hangfelvétel se jegyzőkönyv, Kedves Vezetőnk és a Fiúk ezek szerint előttünk vállalhatatlan dolgokat is összehordanak, egyrészt, meg nem is úgy lehet hazudni ezekről ha nyilvánosságra kerülnek, másrészt. Harmadrészt meg mikor belekeverednek a mikor-hogyvótba mint Quaestor csőd idején, az kinek hiányzik? Jobb lenne a békesség, így ha Rogán "Úgyismegtudomkivolt" Antal kirohanásának nincs se eredménye se foganatja, akkor rá kell mászni a sajtómunkások életére.

Szorosan. Emberfogással.

Nem menekülhet a mocskos ellenség se budiba, se el nem szaladhat, nem ülhet magában, szemmel van ő tartva 2-3 emberrel is ha kell. Meg nyilván jelentés is van adva arról, mikor mit csinált, beszélt-e telefonon és abból mit sikerült hallótávolságon belülre kerülve elcsípni, milyen oldalakat nézett a laptopján, esetleg fogadott-e olyan emailt aminek kifigyelhető volt a feladója. Kalandos vállalkozás ma sajtómunkásnak lenni a rendszercsicska besúgók között:

"Amikor a sajtóteremből futva indultam az ülésterem felé, futott utánam a Fidesz-alkalmazott is. Amikor egy folyosóról nyíló lépcsőházba beugorva azt hittem, hogy leráztam, pillanatokon belül benyitott oda egy másik sajtós, aki ezek szerint egy másik pozícióból figyelt."

De adnék én egy tanácsot, ha már így hozta az élet: szelfizzetek, kedves sajtósok, hadd röhögjünk a helyzet komikumán.

selfie2.jpg

Oké, nektek ez annyira sem vicces, mint egy Harrach Péter adoma a KDNP belső életéről, de ha legközelebb  előfordul ilyen, az csak megörökítésért kiált. Szerintem. Meg aztán hátha messzebb ülnek legalább, és nem kell a nyakatokba lihegők egyen kolbász és savanyú izzadságszagát belélegezni. Meg aztán elég röhejes tud lenni a klotyóra is bekövető képe, ha egyszer csak pofán villantja egy vaku.

Ha nem tetszik neki mondd, hogy véletlen volt, te magadat fényképezted, de ha zavarja nyugodtan tegyen panaszt a sajtóosztályon.

196 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr27366686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ezt tegnap bekommenteltem a 444-en:
ha az újságírónak esze lett volna, akkor belesuttogja a telefonba, amikor a klozetban utánajönnek:
"köszönöm, selmeci kisasszony, köszönöm, de most már le kell tennem, nem vagyok egyedül"
Idióta tetves hazaáruló féreg pitiáner banda!
Tegnap az ATV-n nekem úgy tűnt, hogy a KDNP-t áldozza be a szent felcsúti. Akkora a pánik, hogy szerintem bepoloskázták már az egész parlamentet. Nem bíznak ezek már egymásban. Rogán fél Lázártól, Szíjjártótól, Habonytól, Szíjjártó fél Lázártól, Rogántól, ...

Ez a kis KDNP fricskáztatás is azért van kitalálva, hogy megnyugodjanak a fontosbűnözők.

Röhögnék ha Orbánt rakná ki a feltörekvő szuperhősök rettegő hada :D
no, hány ember dolgozhat a fidesz sajtóosztályán, ha ezeket a megfigyelőket nélkülözni tudták fél napra is akár. vajon olyan profik lehetnek, mint a köztévé gyakornokai minimálbéren? vagy közmunkások? gondolom, arra is külön ember van, hogy a főnök által megérintett tárgyakat begyűjtsék havasi bercinek.
@Secnir: Pontosan! Az újságírónak egy taktikai atomfegyvere volt. Se perc alatt szétbombázhatta volna a kormányt egy ilyen húzással, bár én Lázárt kevertem volna bele. Vagy esetleg Semjén...
@Blázser Bozsó:
...vagy minden megfigyelő munkatárs előtt más-más nevet mond :)
aztán összesítsék, ha akarják.
@Secnir: Az már gyanús lett volna!
Vagy az a gyanús, ami nem gyanús ?
Most mit sírnak az újságírók? Akár le is lőhették volna őket. Még jó hogy nem a TEK embereit küldték rájuk. Bár ha ez így folytatódik, akkor nemsokára megjelennek a lefüggönyzött nagy fekete autók barna bőrkabátosokkal bennük.
Úgy látszik már nem csak az orbán Geci, hanem a teljes komány az.

@Secnir: Istenem mekkora hype lenne a Fidesz frakcióban! Na arra akár jegyeket is árulhatnának.
Rákosi és Kádár tuti nem ugyanabban a bugyorban főnek a Pokolban. Rákosit akár az árulók között szurkálhatják az ördögök, de Kádár szerintem "csak" valahol a házasságtörők szintjén héderez.

Ennyi erővel Rákosit és Horthyt is írhatta volna Fabius. Horthynál sem írhattak meg bármit az újságírók.
Ööööööö :)

Tölgyessy Péter szerint ha most lennének a választások, senki nem szerezne abszolút többséget, "a Jobbik beékelődött a két korábbi pólusképző erő közé, nélküle nem képzelhető el kormányzás, és ez nem semmi".

hvg.hu/velemeny/20150414_Tolgyessy_peter_tapolca
Küldjünk-e magyar katonákat Irakba? Erről szavaz a parlament kedden, és várhatóan el is fogadják több mint kétharmaddal, hogy aktív katonai részvétellel harcoljon Magyarország az Iszlám Állam ellen. A kérdés teljesen felborítja a megszokott rendet: ezúttal egy Fidesz-KDNP-DK-Együtt koalíció néz szembe a Jobbik-MSZP-LMP trióval.

index.hu/belfold/2015/04/14/az_iszlam_allam_felrobbantotta_a_parlamenti_arkokat/
@parti_giano: Vasn ami igen van ami nem, de ez korábban is így volt. :)
@miva?:
.
nem csak a kádéenpé, néhány fideszes is sorra kerül, mint az orbáni áldás áldozatai.
a kádéenpé megalapozása a vasárnap zárvatartás volt.
az orbáni indoklás: rossz tanácsadókra semmi szükség, és nem kellenek a lakásuk növekedését megfékezni tehetetlenek sem.
most például - hirtelen - előkerült Németh Zsolt is.
@Secnir:

Szerintem meg Kósa Lajos nevét kellett volna besuttogni, korábban erős ember volt, mostanában kicsit eltűnt. Elképzelhetőnek tünt volna, hogy a háttérből valamit kavar :)
A hazugsággyártás melléktermékei?

Bántalmazták a Híradó műsorvezetőjét

"Megdöbbenéssel fogadtuk a hírt, hogy a munkánk miatt fizikai bántalmazás érhet bennünket, de természetesen az M1 valamennyi munkatársa a történtek ellenére is tovább végzi feladatát..."

www.hirado.hu/2015/04/14/bantalmaztak-a-hirado-musorvezetojet/
@DarthVader:

Alig hihető:)) Soha nem volt erős ember. Még ahhoz is lusta volt, hogy megszerezze a diplomáját.
@Secnir: @DarthVader: ha már fideszes nevet kell bemondani az újságírónak, akkor az igazi zavart havasi berci neve idézne elő.
Magam részéről - meg ha lenne olyan telefonom - lefényképeztem volna az utánam loholó személyt, oszt majd amikor 10 év múlva miniszterelnök szeretne lenni, feltenném a kérdést: hogy is volt az a megfigyelés, besúgás, jelentgetés?

Mellesleg milyen fiatal az ilyen, aki erre kapható, illetve utasítható? Vagy ők is félnek? KITŐL? Talán csak nem...?
@látjátok feleim szümtükkel: "Vagy ők is félnek? KITŐL? Talán csak nem...?"

Én arra is kíváncsi lennék, hogy a vs munkatársa mindig ilyen jólértesült-e? :) Múltkor azt mondták az atv-n, hogy ez a simicskának a lapja.

Megjegyzem, a Népszava azóta olvashatatlan, hogy simicska kiborította a sz.ros bilit. Ocsmány, sunyi pletykákkal van tele, mintha egy megkeseredett, köpködő fideszes irányítaná a sorokat ...
"az MNB teljesítményértékelés nélkül fizette ki a munkavállalóknak a 2013. első félévi bónuszokat, 158,3 millió forintot."

Mondjuk valaki ezek után is futtathatná a csapatát. Mert akadt már ember, akit hasonló miatt hűtlen kezeléssel elmeszeltek.:D

index.hu/gazdasag/2015/04/14/asz_bajok_voltak_a_penzugyi_felugyelettel/
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

No ha ez simicskás lap, akkor meg pont jól értesült lehet. Gondolod nincs Lajosnak embere/i a kormány körül? Ugyé nem vagy ennyire naív?
A Népszava meg biztos ballibsi lett az utóbbi időben:D:D:D
@Gábris szomszéd:
11.40 Akár még örülhetnénk is, hogy eltérnek a parlamenti frontvonalak a szokásostól. Én igazán nem bánnám, ha nem párt-automatizmusok működnének, hanem tényleg ügyek mentén menne a (szak)politikai vita.
Jó, jó, tudom, hogy a "szakértelem bolsevista trükk"
de ez olyan, mint az amerikai vicc szerint egy tucat ügyvéd betonba ágyazva az öböl mélyén: ígéretes kezdet.
Az ötlet, a követő "leszelfizésére" nem is rossz. Civil kurázsi. :-)

Akár bizonyítéknak is jó.

pecheur.info/en/selfie-shark.html

Boccs.
maffia

Rogán nagyon át szeretné tolni a nemzeti parkos törvényt

Kedden nem jött össze a kétharmad az elfogadáshoz, ezért a frakcióvezető arra kérte Fazekas minisztert, hogy tárgyaljon az ellenzékkel az ügyben. A törvény szerint a Nemzeti Földalapkezelő Szervezethez kerülne az összes állami föld, függetlenül attól, hogy védett természeti területnek minősül-e. Rogán szerint a Fidesznél korábban csak Bencsik János jelezte, hogy nem fogja megszavazni az előterjesztést. A frakcióvezető szerint a keddi szavazásnál Hende, Varga és Fazekas miniszterek csak véletlenül nyomták meg a nem gombot. Bencsik János, és a szavazásról elkéső Vécsey László viszont pénzbüntetésre számíthat. (MTI)

444.hu/2015/04/14/rog/
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: "A PM alkotmánybírósághoz fordul"

B+ Szabó Tímea, olyan tüntetést kellene szervezni, hogy Brüsszelig elhangozzon!

Pofátlanul belemondja az FM a magyar olvasók képébe, hogy nem fog elpusztulni 40 ezer anyajuh, "csak" 30 ezer az NFA pályázatai miatt!! Nóórmális?

Miért a műkörmösök kapták a legelőt, miért nem az, akinek már eleve van ötszáz birkája??

www.greenfo.hu/hirek/2015/03/17/tomeges-ehhalal-johet-a-hortobagyi-foldmutyi-miatt
Csak a "szokásos"
index.hu/gazdasag/bankesbiztositas/2015/04/14/megint_nem_eri_meg_becsuletesnek_lenni/
"Ez leginkább abban különbözteti meg a többi bank- és brókercsődtől.... (a Hungáriától és a Buda-Cashtől)... ezt az esetet, hogy ezeknél az állam arra biztatta károsultakat, hogy pereljenek, majd meglátják mennyit kapnak vissza, ha teljesen feltárták a cégcsoport ügyeit.
... a kormányhoz és Szijjártó Péterhez külön is nagyon közeli Queastornál ennek ellenkezőjét kell kifizetteni. Azt, hogy senki ne pereljen, menjen szépen fű alatt felszámolás, és soha ne kerülhessen nyilvánosságra a Quaesor-csoport összes tevékenysége, még a károsultak számára se, akik esetleg kiperelhetnének minden létező adatot."
@kekex:
hogy kissé világosabb legyen:
" az MNB és a felügyeleti biztos adatai szerint a befektetési vállalkozásnál lévő egyéb értékpapírok – például részvények, állampapírok – nem hiányoznak, rendelkezésre állnak, tehát ezeket felszámolás esetén a felszámolónak ki kell adnia jogos tulajdonosaiknak.

Ezek az értékpapírok az egyes ügyfelek nevén nyilvántartott, azok saját tulajdonát képező papírok, tehát amennyiben az MNB visszavonja a Quaestor Értékpapír tevékenységi engedélyét és a bíróság elrendeli annak felszámolását, nem is számítanak a felszámolási vagyon részének, vagyis az értékpapírok kiadásával nem kell megvárni a felszámolási eljárás lefolytatását sem."
www.eco.hu/hir/quaestor-ugy-a-reszvenyek-es-az-allampapirok-nem-hianyoznak/
Pedig a felszámolási eljárást kötelező 2 éven belül befejezni. Ezzel ellentétben a Buda-Cashnál bünügyi zárlatot rendeltek el, amely akármeddig (azaz a büntető eljárás jogerős befejezéséig, tehát tényleg akár 10 évig) fenntartható. Csak ott nem kell kormányzati nyomokat eltüntetni!
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Az a baj, hogy a magyar parasztokat, csak az FKGP és a Fidesz tudta behülyíteni annyira, hogy utcára vonuljanak. 2010 óta bárgyún hallgatnak. Az egész földmutyit az orruk előtt csinálták végig, és Kishantoson kívül csak Váradi András (R.I.P.) emelte fel a hangját.
Most ki menjen ki az utakra? A kivéreztetett állattartók?
A többiek hallgatnak továbbra is. Nekik nem esik le a tantusz, hogy bűnösök közt cinkos aki néma?
@The Ghost Wolf: 11:22.Akkó ez egy spermabank?:)
@ornagy50: Jobban belegondolok, BudaCash, Hungária, Quaestor... Akár még az is lehet.
@The Ghost Wolf: "Kishantoson kívül csak Váradi András (R.I.P.) emelte fel a hangját."

Mivel a hangadó gazdák ki lettek fizetve, és ezért mélyen kussolnak!!! Manapság oylan a törvény, hogy nem adhatod el akárkinek a földed, hanem van 4-5 nagygazda a faluban, azok mondják meg, hogy kinek adhatod el!!!

Ki van ez találva, és a fidesz nagyobb rabszolgaságba taszít minket, mint Rákosi alatt voltunk! Akkor legalább nem pusztították el a termést és az állatokat az ellenfeleiknél!!
@The Ghost Wolf: "Most ki menjen ki az utakra? A kivéreztetett állattartók?"

Nemzeti parkos ügyben nyilvánvaló, hogy ez minden magyar állampolgár érdeke, és talán a városi tömegek is a zászlajukra tűzhetnék ezt a témát! (A jobbikosok ne félj, ott vannak minden iylen tüntetésen, sajnos.)

Ha az NFA fogja kezelni azokat a földeket, akkor várhatjuk a műkörmösök kukoricaföldjeit a beszántott túzokfészkelő legelőkön, lsd. Kishantos bepermetezett és takarmánnyal bevetett földjeit!
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Az a baj, hogy az átlag városi állampolgárt nem érdekli a természetvédelem. Bezzeg amerikában, vagy nyugat-európában. A városi értelmiséget is jobban érdeklik a romkocsmák, mint a nemzetiparkok. Magyarországon sajnos nincs kultúrája a természetvédelemnek. Elég ha körülnézel a települések környékén lévő erdőkben és mezőkön. Az egységsugarú átlagpolgár szemétlerakónak tekinti ezeket a helyeket, tisztelet a kivételnek.
Nem vagyok Jobbik fan, de ha csak ők tartják fontosnak a magyar föld és a természet védelmét, akkor ebben, és csak ebben, egyet tudok érteni velük.
És végülis kiderült miért követték ōket?
Hun a gecibatyu, sikerült végleg elűzni?

/on: igen, a selfie valóban jó ötlet, de Secnir javaslata is megfontolandó. Esetleg még a selfie előtt.
@kekex:
Most olvasom, hogy megszavazták a Quaestor kárvallottjainak kártalanítását.
A lényeg, hogy az adófizetők fizetik meg ezt a döntést, mert a bankok ugyan megelőlegezik a
kártalanítás összegét, de levonhatják a bankadójukból.
Ennyivel kevesebb adó folyik be a költségvetésbe.
Pedig ez a kiesett adó jó lett volna az egészségügynek is. pl.
@The Ghost Wolf: "A városi értelmiséget is jobban érdeklik a romkocsmák, mint a nemzetiparkok."

Ha a környezetvédelem nem is, de annyit azért kimatekozhatnának a városi liberálisok is, hogy sérül a "magántulajdon szentsége" a földtörvénnyel, nem?!
Qanyját az Uniónak is, az nem sérti a versenyt, hogy nem adhatja el Pista bácsi akárkinek a földjét?? Csak akire a falubizottság rábólint!

Ha a gazdák tüntetni mennének, akkor szerinted hány perc, mire arról a polgármester tudomást szerez? Ezért van az, hogy csak városon tudják megbuktatni a fasisztákat, a vidék védtelen tőlük. Párizsból kip.csázták a munkások és más szocdemek az Action Francais-t. Spanyolország meg akkoriban elmaradott agrárország volt, mikor Franco hatalomra került (külföldi segítséggel).
@Nzoltan: "És végülis kiderült miért követték ōket?"

Rogánék keresik, hogy ki súg(ott) a kormányülésről az újságírónak.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: nem értem, mi a bajod a műkörmösséggel, a juhász egyik legfontosabb feladata - mivel éhes farkasfalkák nem nagyon keringenek mostanában a nyájak körül -, hogy rendben tartsa a birkák patáját, körmölnek, mint állat.

Kifejezetten előny a műkörmösség, csak az a városi romkocsmás libsibanda nem lát a kriglijétől.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Amúgy a növénytermesztők miért mennének?
Megkapják a támogatásaikat, egy gazdát nem piszkáltak adócsalásaik miatt - gyakorlatilag kivétel nélkül mindegyik csalt és csalni próbál most is -, ha esik az eső, ha süt a nap, ha fagy, ha meleg van, kártérítést kap, ha olyan kedve van, hogy nem akar szerződést teljesíteni, a bíróság és az állam az ő javát szolgálja, ők egy jóllakatott réteg.

Az viszont igaz, hogy a föld gyakorlatilag forgalomképtelen lett a bizottságok hiénái miatt.
@habakuk000:

Tied a pont. Műkörmösöket a Hortobágyra, de sokat!
@látjátok feleim szümtükkel: Látod, látod, még megérjük, hogy a keleti nyitás legnagyobb stratégiai eszköze a világhírű magyar szilikonvölgy műkörmös-oktatása lesz, ez a sok ázsiai szíjjártó rokonyság úgyse csinál mást, mint birkát hajkurász.
@The Ghost Wolf: Amerikában sem érdekli jobban mint itt.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Ez marhaság. Ma az EU-n belül oda lehet utazni, ahová akarunk.ëa ez ellen a Fidesz sem tehet semmit. Legfeljebb a túrórudival visszacsalogathat.
@habakuk000: "Amúgy a növénytermesztők miért mennének?"

Majd megkérdezem a családtagokat! :) (Apám azt utálja, mikor a fideszes marketingkommandó mindent meg akar magyarázni).
@Nzoltan: Írd be a gugliba, hogy földbizottság!
@habakuk000: Na, ezért szeretem úgy a cinket, mint a hvg-t. :)
@vigyüktúlzásbaadolgokat: pedig nagyon érdekes és elgondolkodtató, érdemes beleolvasni a kommentekbe, erősen osztják Szilit a "sajtószabadság" elleni támadás kifejezésért.

Megütni bárkit is nem szép dolog.

Az m1-et kritizálni nem lehet eléggé és tiltakozni sem ellene.

Érdekes vita.
@habakuk000: Én is ezt mondom.

Jobbak a kommentek, mint a cikk. Tegyük föl, hogy egy széljobbos b.szta pofán a szervilis, bamba hírolvasót!
Ha ez szokássá válik, akkor egyes-egyedül magát okolhatja majd a fidesz, hogy a kis pártfogolt tesópártjuk elszabadult a pórázról.
tuggyátok feleim én mint egy kövér öregedő néger énekesnő nem tudom mit jelent az a földalapú támogatás ami miatt levédiabasznád úgy áll a csőd szélén és sokan meg csilliárdosok lettek tőle

szóval bárki aki 2-3 értelmes mondatban el tudná magyarázni egy néger nőnek mi is ez akkor nagyon hálás lennék és zümmögnék valami kedveset hálából
jó??????
brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Rodeo36:
Tahó, a hazánknak Magyarország a neve.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Nem kell csodálkozni , a verbális erőszak után következik a testi.
@Imola Helyesi: az lehet, de a tied az enyémet megbasztátok már csal levédiabasznád létezik imolával benne

szóval te sem tudod? kár, ebbe fogok lefogyni, ha nem tudom meg

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@évásanyó: Pár napja jártam ott ANYÓKÁM,JÓÓÓ.
@ornagy50: kedves katonám, te tudod-e, hogy kicsi fiam is repülős?.....de az őrnagyokat kimondottan csípem......kkkkkkkkkk
@Rodeo36:
Inkább, aki írta, az tetü.
@kekex: "Gratulálok" a Fidesz+KDNP+Dk+Együtt+MLP koalíciónak, amelynek köszönhetően mától számolni kell Magyaroszágon a terrorveszéllyel. :(

alfahir.hu/gyongyosi_a_mai_naptol_szamolni_kell_magyarorszagon_a_terrorveszellyel
@Gábris szomszéd:
Németh Zsolt nagyban közrejátszott ebben.
@Imola Helyesi:
Már nem csodálkozom a történelmünkön. Mindig voltak, akik a nemzetet a vesztükbe sodorták.
@Gábris szomszéd:
kösz, de pont emiatt szeretnék részleteket ismerni, lennél szives privvy-ben comprehensiven?

kkkkkkkkkkkkkkkkkk

brühüyyy
Öööööööööö :)

Jobbik in dö háuzé

Olvasom a megdöbbent bejegyzéseket. Hogy már a Dunántúlon is. Hogy már a városiak is, sőt, a kisvárosiak, meg a nagyobb városiak is. Hogy már a középosztálybeliek is. Hogy az egykori Fidesz-szavazók is. És persze az egykori MSZP-szavazók is. Hogy a nácik is. És a liberálisok is. A fiatalok? Naná, de már a középkorúak is. Sőt, az öregek is. Már a zsidók is, és a cigányok is (na jó, ők még nem, de erre sem kell sokat várni. :) )

Szóval, minden szociológiailag megnevezhető rétegből találtak Jobbik-szavazót az elemzők. Vagyis, az egész ország jobbikos... És akkor akadnak olyanok, akik lehülyézik a népet, mert az egy Rig Lajost választ magának.

Hát, tisztelt ellustult, elfásult és a világtól lemaradt magyarországi értelmiségiek. Tisztelt városlakó fotelelmélkedők, vulgármarxisták, autoriter-elvű libertáriánusok! Tisztelt médialakájok, akik elpirultok, amikor Simicska kiejti a "geci" szót a száján, de, amikor Semjén azt mondja, hogy állatokat ölni keresztényi dolog, akkor sunnyogtok, amikor Gyurcsány sokadjára retteg attól, hogy holnap halomra lövik a zsidókat a Duna-part még fel nem túrt szakaszán, akkor tapsoltok, és úgy tesztek, mintha ez a veszély létezne.

Tisztelt elemzők, szakemberek - a lakájgárda, akik ebben a büdös demokráciában éltek a pártok pénzeiből, és fizetett zsoldosként azon dolgoztok, hogy a hülyeséget szakértelemnek, a lopást befektetésnek állítsátok be, s mindezt azóta, hogy megérkezett hozzánk a demokrácia.

Tisztelt jogalkotók, akik az önvédelmet bűnözésnek, a rablógyilkosságot apró kihágásnak állítjátok be, és tisztelt bírói kar, akik gond nélkül osztotok ki letöltendőket, ha úgy utasít titeket a politika.

Tisztelt vállalkozók, magyar nagytőkések, akik sosem éltetek kemény piaci verseny keretei között, de mindig is jól kaszáltatok az állammal kötött zsíros üzleteken, akik a zárt pályáztatós rendszerek, a zártkörű részvénytársaságok világában urak vagytok, de alkalmazottaitoknak éhbért adtok, mint egykoron a feudális rendszerekben a földesúr a jobbágyainak.

Tisztelt frisspolgárok, ti régi-új dzsentrik, akik képtelenek vagytok a kulturális megújhodásra, de finnyás orral húzódtok minden elől, ami új.

Tisztelt polgári deklasszált, egykoron hős szocialista értelmiség, akik a giccsparádét állami kultúrpolitikává tettétek, ahol Kerényi Imre kultúrpápa lehet.

Tisztelt politikusok, állami hivatalnokok, pártkatonák. Kinyalt, kikefélt, és szétkefélt arcú, zselézett hajú, a vadiúj csillogó verdáitokban, az "akiknek nincs semmije, annyit is ér" létérzést magatokévá tevő, és azt minden rezdülésetekben hangsúlyozó uralkodói kaszt, akik nem tudjátok, hogy egy sarokkal odébb milyen az élet, de megoldjátok... És megoldásaitokba halunk bele, ezek miatt megyünk el innen...

Tisztelt elmúlt 25 év összes fenegyereke..., tisztelt felsorolt tiszteltek: mégis, kit kellett volna választani? Titeket?

jobbegyenes.blog.hu/2015/04/14/jobbik_in_do_hauze
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Én teljesen máshogyan gondolom.
a szólásszabadság párt es oldalfuggetlen. Ugyanolyan joga van pl itt megszólalni Imolkanak mint pl a Nagyúrnak.

én Szilyvel es a másikkal értek egyet.

a kérdés amugy érdekes, de inkább a felfokozott indulatok miatt, ugy néz ki, tényleg sokakat sikerült felspanolniuk
@vigyüktúlzásbaadolgokat: "Tegyük föl, hogy egy széljobbos b.szta pofán a szervilis, bamba hírolvasót!"

Bármibe lefogadom, hogy nem széljobos volt.
@Gábris szomszéd:

Na akkor ennek apropóján magyarázd már el nekem, Gábris, hogy a Dzsobbik hogyan, milyen keretek között, milyen hatalommal felruházva képzeli el a csendőrséget.

Ugyanis megsúgom neked - de csak neked, a többi hagy maradjon hülye - hogy a Dzsobbikra azért szavaznak a népek, még eddig (többé-kevésbé) értelmesnek hitt emberek tömkelege is, mert a Jobbik "rendet" igér. Igen, a Jobbik azt uigéri, hogy itt rend lesz. Itt meg fognak szűnni a tyúklopások, a zsebtolvajlás, a kis értékre elkövetett lopás, sőtmitöbb megszűnik a közfeladatot ellátó személyek elleni erőszak is. A többi lózung a népet kibaszottul nem érdekli. Röhög a tőke- meg Európaellenességeteken, nem látja és nem is érdekli az oroszbarátságotok, leszarja a zsidóellenességeteket, nem is ismer zsidókat a környezetében a vidéki Magyarország, a nép egyet hall, és ezzel mélységesen egyetért: itt rendnek kell lenni!

Sőtmitöbb, még én is egyetérek vele, Itt rendnek kell lenni. Na, mit szólsz?

Egy a kérdés: hogyan? Milyen eszközökkel? Mert szerintem Észak-Koreában is rend van, meg Szingapurban is rend van, a náci németországban is kurva nagy rend volt. Minden diktatúrában rend van. Mármint a népnek. (Mert azért vannak, akik rendetlenkedhetnek. Talán Szingapurban nem. Nem tudom).

Tehát még egyszer. Mi az elképzelés a csendőrségről? Komolyan kérdem. Mert azt tudjuk, milyen volt a csendőrség akkor. De milyet akar a Jobbik most?
@habakuk000:

"Ugyanolyan joga van pl itt megszólalni Imolkanak mint pl a Nagyúrnak."

Látod, ebben tök egyetértünk. Ezért pl én soha nem is mondtam, hogy Imolkát ki kéne innen rúgni. Azt mondtam, hogy mi a fenének álltok le vele vitatkozni. Ettől sajtószabadság a sajtószabadság :))
@Gábris szomszéd:
kösz, nagyszerű vagy
pontos és érthető, kristálytisztán minden vonatkozásban

kkkkkkkkkk
brühüyyy

a krokogyélusmadár nagy bölcsei sehol sincsenek
@DarthVader: Nézd ha jól emlékszem a Magyar Királyi Csendőrséget 1881-ben Tisza Kálmán kezdeményezésére azért hozták létre, mert a korabeli rendvédelmi struktúra elégtelennek bizonyult arra nézve, hogy vidéken elérje a lakosság által igényelt közrendet — korabeli szóhasználattal élve közbátorságot. Ez a speciális rendfenntartó szervezet Európa-szerte kiváló eredményeket produkált, s ma is az a szervezet képes a leghatékonyabb módon biztosítani, amelyet erre a feladatra specializáltak. Márpedig Európában a csendőrségnek mint testülettípusnak e téren évszázados és példamutató hagyományai ismeretesek. Ezekre építve és e testülettípus újbóli bevezetésével pedig minden bizonnyal jobb eredményeket (és azokat takarékosabb módon) lehetne elérni, mint a távoli, hazánkétól idegen kultúrközegekben kialakuló rendvédelmi testületek Magyarországra történő adaptálásával.
Úgy látom, hogy a csendőrség létét ellenzők érvei között éppen azok szerepelnek, amelyek pedig a csendőrség erényei. Nevezetesen a testülettípust bírálók úgy gondolják, hogy a rendvédelmi testületen belül megvalósuló katonai függelmi viszonyrendszer alkalmatlanná teszi a csendőrséget demokratikus berendezkedésű államban a rend fenntartására. Ez nyilvánvaló tévhit, elég csupán a francia csendőrség létére utalni, amely NAPÓLEON-i újjászervezése óta is eredményesen szolgálja a francia államot.

A csendőrséggel kapcsolatos tévhitek közé tartozik továbbá, hogy a két rendvédelmi testület létrehozásával az országnak a rendfenntartásra fordított energiái oly módon forgácsolódnak szét, hogy a jelenleginél nagyobb arányban részesülnének az irányító és a háttértevékenységet folytató apparátusok a szakterületre fordítandó javakból.
Ez az állítás azonban egy téves feltételezésen nyugszik, nevezetesen a csendőrséget úgy képzeli el mintha két rendőrség teljesítene szolgálatot az országban az egyik a városokban a másik vidéken.
Ez nyilvánvalóan hamis elképzelés mivel a csendőrségen belül a hatáskörök dekoncentrálása valósult meg, íly módon a különböző vezetési szintek minimális létszámmal működtek, a tiszti kar aránya a teljes személyi állománynak maximum 5 %-a volt és a testület vezető szervében a csendőr felügyelőségben 20 érdemi tevékenységet folytató csendőrtiszt teljesített szolgálatot a megfelelő létszámú — mintegy 30 főnyi — segédszemélyzet támogatásával. Ezzel szemben a mai magyar rendőrség létszámának körül-belül 1/3-a tartozik a tiszti karhoz, az ORFK személyi állományának a létszáma pedig 100 fő feletti.
További érvként szokott elhangzani még a csendőrséggel szemben, hogy mintegy 70 évvel ezelőtt működött Magyarországon, és az azóta eltelt időszakban oly mértékben megváltoztak az ország társadalmi, gazdasági, kulturális viszonyai, hogy ma már a hajdani Magyar Királyi Csendőrséggel nem lehetne a rendet vidéken fenntartani. Úgy gondolom azonban, hogy ez csupán részigazság, mivel nyilvánvalóan nincs értelme a csendőrségi testülettípus 70 évvel ezelőtti formáinak reinkarnálására. A hazai tapasztalatok hasznosításának, a külföldi korszerű csendőrségek eredményeinek figyelembevételével azonban van értelme a magyarországi csendőrség típusú testület létrehozásának.
@Rodeo36: "és sokan meg csilliárdosok lettek tőle"

Úgy tudom, az Unióban nem jellemzőek annyira a megabirtokok, mint Mo.-n. Ott több család részesül ezekből a támogatásokból.

Amúgy minden földtulajdonos kap 70 ezer ft-t/hektár. Az pl. öt hektárnál 350 ezer forint.
@Gábris szomszéd:

"a rendvédelmi testületen belül megvalósuló katonai függelmi viszonyrendszer alkalmatlanná teszi a csendőrséget demokratikus berendezkedésű államban a rend fenntartására. "

Ezt nem igazán értem, szóval a csendőrségen belül nem lenne katonai függelmi viszonyrendszer? Hát mi lenne?

" Ezzel szemben a mai magyar rendőrség létszámának körül-belül 1/3-a tartozik a tiszti karhoz, az ORFK személyi állományának a létszáma pedig 100 fő feletti."

Hát ja, szerintem meg 100 %-nak kellene a tisztikarhoz tartoznia, ugyanis az főiskolai-egyetemi végzettséget feltételez, én pedig ismerem a rendőr szakközépiskolába jelentkezők értelmi képességeit, sapienti sat.

Szóval ez mind szép és jó, megmagyarázza, miért ne lehetne csendőrség minálunk, de nem magyarázza, mitől lenne kevesebb a tiklopás?
@habakuk000: Szilyről az jut eszembe, amit Görgeyről mondtak a korabeli Magyarországon.

"Hogy nem akadt egy becsületes magyar ember, aki ezt agyonütötte volna!"

Beleokoskodik mindenbe, élet-halál harc közben leáll jópofizni meg a saját pecsenyéjét sütögetni. Támadó diktatúra közben jut eszébe, hogy Jajj, tartsuk már be a jogállami szabályokat! Darwin-díjas.
@Rodeo36:

"_@Gábris szomszéd:
kösz, nagyszerű vagy
pontos és érthető, kristálytisztán minden vonatkozásban

kkkkkkkkkk
brühüyyy

a krokogyélusmadár nagy bölcsei sehol sincsenek _"

Bizony nincsenek. Tekintve, hogy március 30-adikai a cikk, már régen túl vannak rajta, és négyszer linkelték. Szevasz.
@DarthVader:

Szóval ha a rendőrrel arcoskodik a csibész, akkor mitől nem fog arcoskodni a csendőrrel?
@DarthVader: "Mert azt tudjuk, milyen volt a csendőrség akkor."

Azért ezt sem árt tisztába tenni. Szerintem a csendőrség irányában tapasztalható ellenszenv két forrásból táplálkozik. A testület egyrészt a polgári magyar állam rendvédelmének legszilárdabb pillérét alkotta. Akik tehát a II. világháború időszakáig terjedő polgári magyar állammal szemben ellenérzést táplálnak, azok nyilvánvalóan a korabeli rendvédelem legszilárdabb támaszát is elutasítják. Másrészt a csendőrséget a magyarországi zsidóság deportálásának bűnbakszervezeteként állították be, méghozzá évtizedeken keresztül.
Csakhogy a helyzet árnyaltabb, ugyanis a testület ebben a tevékenységben sohasem játszott a nemzetiszocialista állam SS-szervezetéhez hasonló szerepet Magyarországon. Bár kétségtelenül tapasztalhatók ilyen összehasonlítási törekvések, ezek letérnek a történelmi tények talajáról.
A köztudatba tévesen került be az a megállapítás is, hogy a csendőrséget feloszlató 1690/1945. rendeletben a testület feloszlatásának indokaként a zsidóság deportálása szerepel. Ebben a rendeletben ugyanis ennek témája fel sem merül, a kortársak tehát nem alkottak olyan jogszabályt, amely a csendőrséget tette volna felelőssé. A történelmi tények körébe tehát az tartozik, hogy a csendőrséget hazánkban három ízben hozták létre: 1849-ben, 1881-ben, s az újjászervezés folytán 1919-ben. A testületet pedig mindhárom alkalommal szakmai okokból hozták létre, és mindhárom alkalommal deklaráltan politikai okokból szüntették meg. Két alkalommal azonban — amikor a cél a polgári magyar állam újjáteremtése volt — 1881-ben és 1919-ben, kételyek nélkül építették és gyarapították, talán nem véletlenül.

Végül pedig arra is érdemes figyelni, hogy a két világháború közötti magyar államot fasiszta államalakulatnak tartó nézetek emocionálisan túlfűtöttek, azok sok esetben elrugaszkodnak a valós történelmi körülményektől. Akik a magyar államfejlődés azon szakaszát tartják helytelennek, amely időszakban a csendőrség működött, egyfajta világszemlélettel rendelkeznek, amelytől — függetlenül a történelmi tényektől — nem hiszem, hogy eltántoríthatók lennének.
@jaegtoer: Rodi szerintem nem a linkelt hvg cikkre gondolt, hanem amit priviben küldtem neki. :)
@DarthVader: "Röhög a tőke- meg Európaellenességeteken, nem látja és nem is érdekli az oroszbarátságotok,"

Azért ne bagatellizáljuk el a dolgokat! Igenis sokan utálják az Uniót, és Oroszországra úgy tekintenek, mint egy ígéretes kereskedelmi partnerre.

Nemcsak a tyúklopások miatt nosztalgiáznak a csendőrségről. Az életellenes bűnözőket is sokkal nehezebb manapság elkapni, pláne bevarrni őket életfogytiglantra. Anno a tiszaeszlári asszonyok közül is úgy csikarták ki az egyikből a vallomást, hogy forró kályhára ültették. :(
@DarthVader: "nem magyarázza, mitől lenne kevesebb a tiklopás?"

Modnjuk attól, hogy az adott csendőrnek vagy nevezd aminek akarod, nem kell attól félnie, hogy őt fogják esetleg elővenni ha egy bűnözővel szemben fellép.
@DarthVader: megkaptad helyette Angyalt. Ő se jobb.
@habakuk000:

De. Méterekkel jobb. Ha arra válaszol, amiről kérdeznek :))
@DarthVader: "Ezt nem igazán értem, szóval a csendőrségen belül nem lenne katonai függelmi viszonyrendszer? Hát mi lenne?"

Ha elolvasod az egész bekezdést, amiből kiragadtad az álatalad "nem értett" részt rájössz, hogy miről van szó. :)
@Gábris szomszéd:

De nem értem. Azé' kérdem. Hülye vagyok, na.
@Gábris szomszéd:

Mit értünk azon, hogy "fellép" ?
@DarthVader: Pedig nem bonyolult.:) Én arról írtam, hogy az ellenzői mit mondanak, amivel én nem értek egyet. Akkor tehát még egyszer.

"Úgy látom, hogy a csendőrség létét ellenzők érvei között éppen azok szerepelnek, amelyek pedig a csendőrség erényei. Nevezetesen a testülettípust bírálók úgy gondolják, hogy a rendvédelmi testületen belül megvalósuló katonai függelmi viszonyrendszer alkalmatlanná teszi a csendőrséget demokratikus berendezkedésű államban a rend fenntartására. Ez nyilvánvaló tévhit, elég csupán a francia csendőrség létére utalni, amely NAPÓLEON-i újjászervezése óta is eredményesen szolgálja a francia államot."
@Gábris szomszéd: viszont akkor beleesnek abba a hibába, mint az usában mostanában, hogy csak úgy lődözik le a négereket a rendőrök...hogyan lehet igy a csendőri túlkapást megelőzni?
@évásanyó: Hát mondjuk úgy, hogy nem az USA rendőri szerveit kell másolni, hanem sokkal inkább a Nyugat-Európai példákat. :)

youtu.be/knq_aZOUYzQ
@Gábris szomszéd: nézd, én éltem Belgiumban, ott van és nagyon régen és jól működik a városiakkal együtt, de Belgium többnációs kulturország....
@Rodeo36: Bocs Rodi de ezek tényleg ennyire hülyék? :)

Egy hónap elzárás esővíz-gyűjtésért

Nem mindennapi ítélet született az Egyesült Államokban. Egy Oregon államban élő férfit azért ítélték el harminc napra, és kötelezték 1.500 dollár megfizetésére, mert farmján tárolókban gyűjtötte az esővizet. Az indoklás? Az esővíz az államé.

alfahir.hu/egy_honap_elzaras_esoviz_gyujtesert
@évásanyó: A jó működésnek nem kizáró oka az sem.
A jó példákat át kell és át is lehet venni.
@Gábris szomszéd: na majd, ha téged basz pofán, a csendőr, mert ő úgy gondolja, hogy bűnöző vagy!
akkor is örülsz majd, hogy nem kell retorziótól tartania?
@Gábris szomszéd:

De most a rendvédelmi testületen a csendőrséget (is) érti (az ellenző és/vagy az azt idéző), és a csendőrségen mint rendvédelmi szervezeten belül megvalósuló katonai viszonyrendszer miatt alkalmatlan a csendőrség szerinte (és/vagy az ellenzők szerint), ami egy nagy baromság, vagy peniglen a rendvédelmi testület alatt a rendőrséget érti, és az ebben megvalósuló katonai viszonyrendszer hiánya miatt alkalmatlan a csendőrség? Ami kritikának érthető lenne, de ha igy van, akkor milyen viszonyrendszer lenne a csendőrségen belül?

Ugyanis a rendőrségen mint rendvédelmi testületen belül is katonai viszonyrendszer van, és kiválóan alkalmas (lenne) a demokrácia keretei közötti müködésre, ha nem az, akkor sem a katonai viszonyrendszer miatt.

Érted-e má' a dilemmát?
@punkfrog: Ha bűnözök csapjon csak pofán engem is, de én jogkövető állampolgár vagyok, de ezt te is tudod. :)
@DarthVader: Igen szerintem is hülyeség a katonai viszonyrendszer miatt "rettegni" legyen az rendőrség vagy egy jövőbeli csendőrség.
@Gábris szomszéd:

Az intézkedésért/eljárásért itthon sem basztatják a rendőrt. Legfeljebb nincs foganatja, de az meg nem a rendőrségnek mint szervezetnek a hibája, hanem a működésé, meg a bíróságoké. és ez nem fog változni csak attól, hogy a neve rendőr helyett csendőr lészen. Na nem ragozom tovább, kérdésekkel is rávezettelek volna, de álmos vagyok:

A csendőrség utáni nosztalgia oka, ahogy (!) a csendőr rendte tett: odabaszott, és nem tartozott felelősséggel a saját parancsnokán kivül senkinek. Hogy az odabaszás jogos volt-e vagy se, azt nem vizsgálta senki. Ha az odabaszás következtében a paraszt/cigány/kommunista/egyéb kinyuvadt, hát annak se lett komoly következménye.

Szóval az ország lakossága azért várja tárt karral a csendőrt, mert az "odabaszott".

Horribile dictu azért volt kevesebb a tiklopás 40 évvel ezelőtt is, mert akkor a rendőr is még "odabaszott".

Na holnap folytaccsuk. (Mint a rendőr, aki nem tudta eldönteni, hogy folytattyuk, vagy fojtassuk. )
@Gábris szomszéd:

Csakhogy a csendőr úgy vette elejét a bűnnek, hogy nem csak a bűnelkövetőt csapta pofán, hanem azt is, aki kifogásolni merte az eljárást. És hát az eljárás bizony gyakran pofára ment.

Csak hogy ezt az egészet értsük:

Egy alkalommal egy idős, kissé demens paciens, akivel korábbban összevesztem, és ezért másik orvost választott, bepanaszolt az etikai bizottságnál, hogy nem utaltam időben a kórházba a feleségét, csak másnap került kórházba, ahol 3 nap után meghalt. Na most a tökéletlen öreg összetévesztett az ügyeletessel, aki történetesen szintén szakállas volt, és ennyi elég volt neki ahhoz, hogy bepanaszoljon.

Etikai bizottság, ott a panaszos, aki mondja a panaszát, emigyen:

"Bezzeg a csendőrvilágban! Akkor elvitték vóna az illyen orvost, oszt a körmi alá verték vóna a szálkát, hogy csak úgy ordított vóna."

Na EZ a nosztalgia a csendőrség iránt. Mondhatni,ez egy szenilis öregember volt, de kimondatlanul is a csendőrvilág visszaálmodóiban ennek a nosztalgiája erős.
@DarthVader: igen, de ugyanakkor erős a régi fajta csendőrségtől a félelem is, és egyáltalán nem a kisebbségnél csak..
@DarthVader: Elég sok sztereotípiát leírtál. Olvass majd picit bele a csendőrség valós történetébe, szervezeti felépítésébe, stb. és rájössz, hogy sok dologban tévképzeteket kergetsz.:)
@Gábris szomszéd:

'Annak' a csendőrségnek a visszaállítása már a gondolat szintjén is ott hibádzik, hogy az akkor volt, most meg most van. És ez nem sztereotípia.

Egy mai számítógép alaplapját sem cserélheted ki egy 286-oséval, ha kompatibilis és működőképes pc-t szeretnél.
@jaegtoer: Egyértelmű, hogy nem azt a csendőrséget, hanem egy mai kornak megfelelőt lenne érdemes létrehozni, de ezt szerintem le is írtam.
@Gábris szomszéd: de itt azon van a lényeg, h te nem bűnözöl, mégis pofán csapnak, mert azt gondolják, h igen. ...
@Gábris szomszéd: Nem állom meg, pedig magam is sokat révedezek a múltba.

fullank.com/index.php/a-vilag/1687-szanja-a-kozepkor-emberet-ne-tegye-jobban-elt-mint-mi

Az igaz hogy 10 tojásból 8 megmaradt a jobbágynak, ugyanakkor szabad költözködés nem volt, első éjszaka joga volt, vallási ünnepeken a templomban kellett hallgatni a latin zsolozsmát, lényegében 2. osztályú állampolgár .... dehogy állampolgár. Lényegében rabszolga volt a többség. Akkor már miért nem inkább a művelt római birodalomba vágyunk? Ja, ott még oroszlán eledel is lehetett a pechesebbje.

Arról már nem is beszélve, vitéz kőbányai állandóan azon aggódott, hogy; jaj, mit szólnak az angolok és a franciák? Bakker. Ő ne tudta volna, hogy nem tőlük kell félnünk, hanem a szojvetektől? Ez volt 1919 óta A veszély számunkra. Kikerülte? Nem. Köszike. :-(
A verekedős történetek a liberálbolsevik ellenforradalmárok fellazító politikájának termékei.
Olvastam, hogy az EDDA koncertjén Lázár Zoltán (igen, az egyik CBA-s) megütött egy lányt, pedig a valóság az volt, hogy megkopogtatták a hátát és ő megfordulva megsimogatta a kopogtató arcát. Bizonyos médiumok pribékjei az esetet már úgy tálalták a gyengéd megnyilvánulást, hogy a lány kapott egy pofont.
Skandalum!
Azért nem mindegy, hogy a csapra szeni, vagy a szarra csapni.

A rendőr az a rend őre, a csendőr meg azt vizionálja, hogy csend, a pofád befogod, vagy én cinálok csendet.

A magyar nyelv az olyan különleges ( kérdezzétek meg a nagy nyelvész vendéktől , ő még a gyöknyelvet is nyögi ), hogy a hangbéli eltéréstől a szónak teljesen más lesz a jelentése is. A szezon nem fazon, a csend meg nem rend.
@Kijelölt Önkéntes: mindenki simogatni szokta vadidegen arcát, ha kopogtatják a hátát előtte? :-D
@DarthVader: "Horribile dictu azért volt kevesebb a tiklopás 40 évvel ezelőtt is, mert akkor a rendőr is még "odabaszott"."

Ez azért nem igaz. Nem azért volt kevesebb a tiklopás 40 évvel ezelőtt, mert a rendőr csendőrt játszott, hanem azért, mert az életszínvonal emelkedő pályán volt, az embereknek futotta arra, hogy megvegyék vagy megneveljék maguknak a tikot ( meg minden mást is ). A rendszerváltással viszont sokan elvesztették ezeket a lehetőségeket, és ha tikot vagy mást akart(n)ak enni, akkor bezony azt már lopni kell, mert nem jut zsozsó sem megnevelni, sem megvenni.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: "Anno a tiszaeszlári asszonyok közül is úgy csikarták ki az egyikből a vallomást, hogy forró kályhára ültették. :("

Szerencse, hogy efölötti érzelmedet jelezted, mert már kezdtem azt gondolni, hogy most is szívesen ültetnél egy-két politikust a forró kályhára.:D
@látjátok feleim szümtükkel:
Az alábbi linken található a hivatalos statisztika, mely igazolja a jobban teljesítésünket. Ugyanis a korábbi utolsó helyről elkerültünk és immár az utolsó előttiek vagyunk.
Innen szép győzni!
""nem magyarázza, mitől lenne kevesebb a tiklopás?"

Modnjuk attól, hogy az adott csendőrnek vagy nevezd aminek akarod, nem kell attól félnie, hogy őt fogják esetleg elővenni ha egy bűnözővel szemben fellép."

Persze nem mindegy, hogy az a csendőr hová is lép fel. Ha éppen a tiklopó mellkasára, akkor legyen az rendőr vagy csendőr, bizony feleljen csak érte.

Egyébként a rendőrnek nem kell ma sem félnie, ha előírás szerűen lép fel a bűnözőkkel, meg a nem bűnözőkkel szemben.
mno.hu/magyar_nemzet_belfoldi_hirei/munkaja-miatt-vertek-meg-1281873

"A nyomozó hatóság egyelőre nem vizsgálja az M1 műsorvezetője, Borsa Miklós megtámadását, mivel sem feljelentés, sem bejelentés nem érkezett hozzájuk – írta tegnap a HVG.hu rendőrségi forrásokra hivatkozva."

Na akkor most mi is történt? Megveretünk, de nem jelentünk?

Ez hivatalból is nyomozandó, mert úgy nevezik, hogy garázdaság, és a sajtóhír is elég az eljárás megindításához. Lökjön már be valaki egy erről szóló újságot a rendőrségre ott Balatonfüreden.
?????
"Orbán miniszterei már 2011-ben tudtak Quaestor csalásairól"

Volt feljelentés is, de a rendőrség nem látott semmit.

mno.hu/ahirtvhirei/orban-miniszterei-mar-2011-ben-tudtak-quaestor-csalasairol-1281877
@Mariann19:

"A lényeg, hogy az adófizetők fizetik meg ezt a döntést, mert a bankok ugyan megelőlegezik a
kártalanítás összegét, de levonhatják a bankadójukból.
Ennyivel kevesebb adó folyik be a költségvetésbe.
Pedig ez a kiesett adó jó lett volna az egészségügynek is. pl."

Ezügyben is folyik a"csiribi csiribá a számmágia,detto TAO-s lóvék,E.U-s támogatások,'belvár ingatlanügyek stb.
Csak a kezemet figyelje:)'ittapirosottapirosholapiros:((

Tehetetlen düh van többnyire a 'zemberekbe a cinikus,hazug pávatánccal szemben!
Ilyenek is motíválják pl. a "bemondó 'megtakarását akivel amellet,hogy folyamatosan hazugságokat mondatnak el,irritáló is képe!!
Az egész m1-es 'kutyakomédia olyan messze áll az egészséges értelembe vett szabad sajtótól,mint ezek a pénzek a tisztességtől!!
(Gyűlnek a dühök,sértettségek de sajnos nem a jól őrzött felelősökön csattan a pofon(még most!!)

magyarnarancs.hu/konokdolgok/merjunk-hulyenek-lenni-94522
"Az MFB szerint is volt feljelentés, a rendőrség viszont nem találja a nyomozati anyagokat."
????????????????????????????????????????????????
@gazoló:

A kommentekre adott válaszaiban Konok zseniálisabb, mint a posztban. Óriási:)))))) Rég szórakoztam ilyen jól.
@jaegtoer: Meg ugye a

SZER-etet
a GYŰL-ölet
@Orica Középföldi:

Szia!

El fogom olvasni azt is:))

Szép napot,meg mindenkinek!!
Ja...és éljen az élet!!!

www.youtube.com/watch?v=mNdlWXlTAK8

www.youtube.com/watch?v=QrdeD8LLoCM
@Mariann19: "levonhatják a bankadójukból" itt a lényeg- szóval mi fizetjük meg! Bár sajnos, mint már múltkor említettem, ha nem lenne kártérítés a károsultaknak, akkor perelhetnék az államot közigazgatási hatáskörben elkövetett károkozásért, és ugyanott lennénk.
Igaz, akkor megint néhányan rájönnének, mit ér ez a fityisz maffia caucus, meg arra is, hogy ha valaki magyar az nem garantálja, hogy böcsületes ember is egyben.
@habakuk000: " Amúgy a növénytermesztők miért mennének?" ... etc. Jogos, csak annyit tennék hozzá, hogy az adócsalás hazánkban nem korlátozódik a növénytermesztőkre...
@gazoló:

A kasztanyettás felvétel őrületesen jó, sugárzik belőle, hogy mindenki élvezi azt, amit csinál.
@Imola Helyesi: "a verbális erőszak után következik a testi." Ne reménykedj, imike.
Zajlik az élet. :)

Kiderült, miért nem lehet most Békemenetet szervezni

Bencsik András, a Demokrata főszerkesztője szerint ma nem lehetne Békemenetet szervezni, mert a menetelők vagy áthúznának a Jobbikhoz, vagy otthon maradnának. Bencsik szerint az emberek csalódtak a Fideszben, és nem is az irány, hanem a stílus a probléma. Jöttek "az újhullámos ficsúrok lehetetlenül szúk nadrágokban és zakókban"

index.hu/belfold/2015/04/15/kiderult_miert_nem_lehet_most_bekemenetet_szervezni/
@Gábris szomszéd:
..és hiába bútorozott össze a katonai kiküldetés ellen a jobbik az mszp-vel. Van az a kínai átok, hogy "érj meg érdekes időket" Hitted volna még akár pár hete is hogy Vona és Tóbiás vállt-vállhoz vetve küzd?
@DarthVader:+ haba: "Ugyanolyan joga van pl itt megszólalni Imolkanak mint pl a Nagyúrnak."

Látod, ebben tök egyetértünk. Ezért pl én soha nem is mondtam, hogy Imolkát ki kéne innen rúgni. Azt mondtam, hogy mi a fenének álltok le vele vitatkozni. Ettől sajtószabadság a sajtószabadság :))" +1+1
Annyit tennék hozzá, ha angyal, meg imike nincs itt, tendenciát látok egyébként egyetértők között a másik cseszegetésére. Akkor már inkább a fityiszest, meg a jobbikost...
@Gábris szomszéd:
Csak sajnos egy Lázár kevés egy közpénzügyi öszödhöz!
orulunkvincent.blog.hu/2015/04/15/lazar_arulasa
@Gábris szomszéd:

A népet rohadtul nem érdekli a csendőrség szervezeti felépitése. a lakosság 80 %-a soha nem találkozott csendőrrel, csak a sztereotipiákból itél. (Ahogy a dzsobbikosok 80 %-a se találkozott soha zsidóval, mégis utálja őket. ) És igen, a sztereotipiákból azt szűri le, hogy rend volt, mert a csendőr "odabaszott".
@látjátok feleim szümtükkel:

neked is van igazságod, de 40 évvel ezelőtt azért a rendőr is jobban "odabaszott". Sőt, most is "odabasz", csak ritkábban, és most sokkal többen berzenkednek, mint 40 éve.
@DarthVader: Én lennék a legboldogabb ha nem lenne ok sokmindenért most is odabaszni. A lényeg, hogy legyen egy modern és hatékony rendvédelmi szervezet a vidéken élők védelmében is. Nekem az is tök mindegy, hogyan hívják majd őket.
@DarthVader: "Mit értünk azon, hogy "fellép" ?" Helyettem is kérdezted:-)
A nagyonnemzeti kormány nagyonnemzeti eredményei:
mandiner.hu/cikk/20150415_hegyi_gyula_orban_trianonja
"Ha a trendek így folytatódnak, könnyű megjósolni a közeljövőt. A „»szent őrülteket« leszámítva a fiatalok közül csak azok maradnak itthon, akiknek a munkájára nincs igény a versenyképes nyugati társadalmakban. Meg azok, akik a fideszes pártállamtól várják, hogy eltartsa őket. Együtt a több millió nyugdíjassal, akik - mint Madáchnál az éhes eszkimók -, az egyre kevesebb fóka miatt egymás torkának esnek majd.

Orbán Viktor uralma új Trianont jelent, amelyben nem a terület, hanem a nép tehetséges és jövőt jelentő része szakad el az országtól. Ettől a rezsimtől ments meg Uram, minket!”
@Gábris szomszéd:
Mivel Rejtő óta tudjuk, hogy "nem lehet minden pofon mellé közlekedési rendőrt állítani" ezt bizonyosan kiterjeszthetjük a tyúkokra is. Mivel a körzeti megbízottak és a mezőőrök is kevesek azok megvédéséhez. Ezen a csendőrség sem változtatna - "csak" éppen a vidék kussoltatásához járulnának hozzá. Ha az élet"színvonal" marad, vagy romlik, éhhalál elől továbbra is lopni fognak, ezen még a csendőrség sem segíthet.
Nem akarunk még egy elnyomó szervezetet a nyakunkba! Normális demokratikus államban ez szakmai kérdés, nálunk a diktatúra tovább építésének erős jele lenne.
@évásanyó: Csendőrsortűz, mond valamit? Gábrisnak még nem jutott eszébe.
@Gábris szomszéd:

Ha nem tévedek, erre szántad válaszként, csak nem sikerült.
@jaegtoer:

csend őrség
rend őrség
Ugyanazt kapták jutalmul, mint a többiek büntetésül: az egri Markhot kórház kórházvédői is megszívták korábban:
www.napi.hu/magyar_gazdasag/legyurte_a_szakszervezet_a_magyar_kormanyt_fizethet_az_allam.596390.html
De egyébként az állam gavallérságáról a kormányhivatalba áthelyezett önkormányzati dolgozók is tudnának regélni!
@kekex: Hülyeség hiszen korábban is leírtam, hogy

"a testületet mindhárom alkalommal szakmai okokból hozták létre, és mindhárom alkalommal deklaráltan politikai okokból szüntették meg. Két alkalommal azonban — amikor a cél a polgári magyar állam újjáteremtése volt — 1881-ben és 1919-ben, kételyek nélkül építették és gyarapították, talán nem véletlenül."

Szó sem lenne diktatúra építésről, hanem kizárólag szakmai kérdésről, ugyanúgy mint Nyugat-Európa több országában.
"a kárrendezés egyedi módja indokolatlanul hátrányos megkülönböztetést eredményez a mind időben, mind jogalapban azonos problémával küzdő más károsultakhoz képest, így ellentétes a jogállami jogbiztonság és egyenlőség elvével."
www.vg.hu/penzugy/alkotmanyellenes-a-quaestor-karosultak-karrendezeserol-szolo-torveny-448109
Hja, vannak az egyenlőek, és vannak az egyenlőbbek.
Questor ügyben a qurmány megfogadta nagy költőnk tanácsát: ELVTÁRS, SEGÍTSD A LEBUKOTTAKAT!
@pianolight: Egy sortűz sosem az adott fegyveres szervezet vétke, hanem az őket irányító politikáé.
Ha nálunk ide fajulna a helyzet, (sose legyen) akkor tök mindegy, hogy épp milyen nevű fegyveres szervezet tagjai húzzák meg a ravaszt. :(
@Gábris szomszéd:
Noch einmal: NORMÁLIS országban lenne a csendőrség szakmapolitikai kérdés. Magyarisztán nem az! Autokráciában minden és mindenki "egy szem a láncban"
és a diktatúra erősítését jelenti.
@Gábris szomszéd: Rendőrsortűzről, halálos áldozatokkal nincs tudomásom. Ávéhás sortűz vót 45 után ('56), halálos áldozatokkal, tán még több is, mint H. alatt, azonban azt próbálták titkolni, nem úgy, mint H. alatt. Ettől pláne nem válik vonzóvá a csendőrség.
Bármilyen szervezet, amelyik éles lőszerrel, tiltakozókra, parancsra képes lövöldözni, számomra elfogadhatatlan.
Remélem visszahozzák a pallosjogot is... (valahogy mindig a funkcionális analfabéták körében népszerű a law and order)
@Gábris szomszéd:

De szakmai alapon a jelenlegi rendőrséget is lehetne jobban csinálni, nem kellene a csendőrséget visszaállitani. A Dzsobbik sem szakmai alapon akarja visszaállitani a csendőrséget, mert szakmai alapon törvényjavaslatokat nyujtana be a rendőrség reformjához, vagy a rendőrség reformjának koncepcióját kommunikálná, hanem a nosztalgiára/sztereotipiákra épitve szavazatokat akar szerezni a rend igéretével, nem is sikertelenül.
@gazoló: (Munka)helyen le vagyok tiltva a látásról, így csak elképzelni tudom...
@pianolight: bizony, erre céloztam a megmaradt félelemmel, hát igen, mi ezt tudjuk...
@Sir Bates dö Hól: akkor már a Ius primae noctis se maradjon ki----- bár engem már az sem érint.:(((((.......:)))
@pianolight: Aranyom, ez a kommented felvidította egész napomat...:)))) hogy teneked milyen igazad van, de még így nem fogamazta meg senki...."tendenciát látok egymás cseszegetésére" nagyon jó......kkkkkkkkkkkkkk..
@DarthVader:

pl. szakmai alap:

alapvetés: rossz bűnözési mutatók.

okok: 1, kevés a rendőr
okok:
1/a: alacsony fizetés
1/b: alacsony presztizs
1/c: szinvonaltalan munka
folyomány:
szinvonaltalan munka
romló bűnüldozési mutatók
kevesebb rendőr
2, rossz bírósági gyakorlat (a rendőr munkája eredményének lenullázása, enyhe itélkezés, kevés visszatartó erő)
folyománya:
alacsony presztizs

.
.
.
.

Megoldás:
1, több rendőr
1/a több fizetés !!!
1/b szűrés (alkalmatlanok/gyengék kiszűrése)
1/c presztizs növelése (első kettőből következően nő)
2, bírósági gyakorlat megváltoztatása, jogalkotással(pl. büntetett előélet kizárja a későbbi felfüggesztett itéleteket, ez esetben minden esetben letöltendő büntetés köztörvényes bűncselekményekben, vagy a középarányos büntetési téel a kiindulópont, és innenlehet csökkenteni - büntetlen előélet, részletes beismerő vallomás, stb, stb)
.
.
.

Na valami ilyesmi. És nem "visszaállitjuk a csendőrséget". Mert ha csendőrnek is a szerényebbje megy,ugyanott tartunk.

Aki pedig a magyar rendőrség egyenruháját kitalálta, azt letöltendőre itélném a feltételes szabadulás lehetősége nélkül. Olyan szerencsételnül néznek ki benne, hogy az már maga mindenféle presztizst lerombol.
@DarthVader:
Nagyfater anno (Horthy-)rendőrként elég volt egyedül, hogy tiszteletet ébresszen. Persze volt, hogy kardlappal, vagy gumibottal. Viszont emberként is volt tekintélye a közösségben.
@pianolight:

" tendenciát látok egyébként egyetértők között a másik cseszegetésére. Akkor már inkább..."

Szeretném egyértelművé tenni, hogy az egyet nem értés kifejezése - akár nüansznyi, akár jelentősebb - nem azonos a cseszegetéssel. Ezt vitának nevezik, ami vagy termékeny, vagy nem. Vagy vezet közös nevezőhöz, vagy nem.

Aki ezt cseszegetésnek tekinti, az ne szálljon be, mert biztosan "sérülni" fog. Bántásnak és sok egyéb jelzővel ellátott tevékenységnek fogja fel az ellenvéleményt/kritikát, noha az sose a személyének szól,az az anonimitásban érdektelen, csak a vélekedésének. Még akkor is, ha látszólag e kettő nem elválasztható.

Már a nagy államférfi is megmondta, ne azt nézzék, amit mondok, hanem...
Ez volt az elrettentően rossz példa:))
@évásanyó: A félelmet én nem tapasztaltam meg, de megértem.
A tendencia létezik, kicsit mindenkiben ott van, ha hiányzik a jogos
csesztetés alanya(i), akkor nehezebben leküzdhető, ld. még: vita a
vitáért :-)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

civilizált országban ha problémád van - elveszett valamid vagy nem találsz egy utcát - elsősorban rendőrhöz fordulsz, ha elérhető. És készségesen segiteni fog, mert ez a dolga, és ezt ő is tudja. Hogy elsősorban az állampolgárok segitése a fő feladata. És utána következik a többi szépen sorban. Nálunk pedig alighanem a rendőr az utolsó.

Nem tanitják meg a rendőreinket viselkedni. Ahogy elnézem a rendőrközépiskolák gyerekanyagát, meg is értem. Mivel mint fentebb emlitettem, alacsony a fizetés, alacsony a presztizs, van egy negativ szelekció a jelentkezéseknél.
@Orica Középföldi: Most például biztos, félreérthetően fogalmaztam, mert nem azt írtam, hogy tendencia van a vitára, hanem ... amit írtam.
"Ezt vitának nevezik". Igen, a vitát vitának nevezik, egymás baszogatását meg baszogatásnak, és ebbe bőven belefér a nüansznyi különbségekre vadászat is, amit én szőrszálhasogatásnak hívok...
Úgy tűnik nem én keverem a kettőt...
Tudod, van, aki azzal kezdi az evést, hogy a tányér szélére rakja azt, amit nem szeret, nem eszik meg. Én csak akkor teszem ezt, ha nem férek hozzá ahhoz, amit szeretek, különben megmarad a tányérban. Legjobb azonban, ha nem veszem, és nem is kérem a tányéromra...
@Orica Középföldi:

De a rossz példa ellenére igazad van, csatlakozok.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: "Viszont emberként is volt tekintélye a közösségben."

No ez a kulcs.

A gumi botot, meg a kardlapot pedig a törvény szabályozta.

Ez a sorrend jól tudja alakítani a rendőrségről, meg a csendőrségről is a képet. Mármint előbb emberség, utóbb a jog.

A mai fiatal rendőr mit lát? Kiáll a főpolitikus, oszt szembe fossa a jogot. Le is vonja azonnal a következtetést, akinél a hatalom, annak van joga. Kicsi hatalom- kicsi jog. De jól lehet vele visszaélni.
@évásanyó:

Oké, de akkor minek jársz ide? Nem ellentmondás ez?
@látjátok feleim szümtükkel: nem, én nem érzem annak, viszont jókat szórakázok, te nem? sőt sok olyan okos embert olvasok, akik nem is tudják magukról milyen okosak és szórakoztatóak, és sok olyan ember szórakoztat fennkölt szövegekkel, akik viszont nagyon okosnak hiszik magukat, dehát hinni ugye a templomban......te most ezt pianolighttől is megkérdezed?...kkkkkkkkk
Ezt nem értem:

"Jelentős, megközelítőleg ötven milliárd forintos pénzügyi tartalékkal rendelkezik jelenleg Budapest - erről Tarlós István főpolgármester beszélt kedd este az Inforádióban. Tarlós István úgy fogalmazott: 'a város pénzügyileg jelenleg jól áll'. Hozzátette: soha senki annyi pénzt nem adott a fővárosi közösségi közlekedésre, mint amennyit Orbán Viktor biztosított az utóbbi négy évben."

"Tarlós István elmondta, a BKV 2010 előtt felvett, még megmaradt 52,3 milliárdos adósságát a kormány átvállalta, és erről a kormányhatározat is megszületett. Ez önmagában többletforráshoz juttatta a fővárost - tette hozzá."
orientpress.hu/141930

Nem arról szólt a sirám 2010 óta mindig, hogy nem ad elég pénzt a kormány? Hogy is vanez?

Azért remélem ezt a pénzügyi tartalékot nem a questorban fialtatják.
@látjátok feleim szümtükkel: neharagudj, de öreg hülye vagyok, és elvesztettem a fonalat.....kkkk
Na elmegyek csend őrséget tanulmányozni, mert ebből nem lehet megélni:D
hubazmeg, 123 secundum alatt scrollosztam végig a posztot kommentetekkel együtt, minden különösebb erőfeszítés nélkül.
hol vagy sipi mester? unalmamban úgy le kurváználak, hogy csak na! itten egészen komoly fennforgások vannak, lényeg, hogy a csendőrség kerek legyen, akkor is, ha az illetékes elvtársak éppen fradi drukkerek.
mz/x jelentkezz, jelentkezz!
@látjátok feleim szümtükkel:Oricának "De a rossz példa ellenére igazad van, csatlakozok." Mihez csatlakozol?
Ahhoz, hogy a cseszegetés, meg a vita az nem ugyanaz?
Nem hozok rá példát, mert én a vitát szeretem, még akkor is, ha valaki megint máshogy olvassa a szavakat, mint ahogy le van írva.
Ha meg( gyanúm szerint)az a baj, hogy éanyó egyetért velem, akkor megnyugtatlak, egy jócsomó dologban meg különbözik a véleményünk, ettől még,sok dologban lehet igaza is, és azt nem fogom eltitkolni, mint ahogy, ha neked van igazad valamiben, azt sem:-)
@pianolight:

Ez rendes maszatolás volt. Ok, értettem.
@gazoló:
"A lényeg, hogy az adófizetők fogják megfizetni ezt a döntést."
Kormányunkat is elérte a nemezis tegnaphoz képest.
A Quaestor páciensei kivételes kártalanításban részesülnek mondjuk a Buda Cash-hoz képest.
Ez végleges döntés, mi, ártatlan állampolgárok ki is fizetjük, béka lenyelve.
Az említett nemezis abban áll, hogy a karcagi cég is bebukott több milliárd Ft-tal a Questorhoz hasonlóan.
Most mi lesz? Vajon hány bebukott cég kárvallottjainak kárát kéne az ország egészére szétteríteni?
Látod, ilyen az irányításra alkalmatlan kormányzás következménye.
@hacsaturján:

Én küldök neked tízet is, csak mond már!
@látjátok feleim szümtükkel:

egy rózsaszín rolls-royce-ot, zöld csillagokkal.
@hacsaturján:

Nekem még van, már fényezem. Sőt, lukas két filléresem is van, de azt nem adom:))
@Mariann19:
Felelősség?
Következmények?
Kiskorú ország...
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Bolikám!
Többször írtam itt arról, hogy a politikusi pálya a legveszélytelenebb munkavégzés, mert a kollektív döntés arctalanná teszi a hibás döntések elkövetőit.
Olyan ez, mint a magyar foci.
A mezőnyjátékosok gyengék, de nézd meg a kapusainkat, azok között van néhány klasszisunk.
Ez azért van, mert ott az egyéni felelősség látványos, számon kérhető, inspirálja az embert a minél nagyobb teljesítményre.
Hogyan lehet az, hogy Orbán az országot érintő valamennyi döntés jogát kizárólagos privilégiumaként gyakorolja, személyes felelőssége hivatalosan viszont soha fel sem merül?
@Gábris szomszéd:
www.urbanlegends.hu/2015/04/borton-jar-az-esoviz-osszegyujteseert/

Bocsánat, remélem nem rontottam el a kellemesen bizsergető 'hülyeusa' érzést... :)
Hamár az omegahír nem bontotta ki teljesen a hír minden kis mellékes részletét, remélem nem baj, hogy belinkeltem. :)
süti beállítások módosítása