Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @taga20: Jajj.. hát ezzel a verssel amúgy sikerült magadat rendesen tökön lőni.. de tuti, hogy nem... (2024.11.23. 19:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.03.23. 09:17 Fabius

Vasárnapi zárva tartás: hazudj, hazudj, hazudj!

Hogy a Nemzetgazdasági Minisztérium folyamatosan hazudik nem újság, megszoktuk. De ennyire bénán Kusza Szem uralkodása alatt sem csinálták. Amúgy is szánalmasan röhejes, hogy állításuk szerint a vasárnapi zárva tartást hatástanulmány(ok) nélkül, semjénharrach vasárnap fétisére alapozva vezették be, de a csúcspontja az egésznek ez a denemde létező hatástanulmány és hazugságcunami.

hazudj1.jpg

A Népszabó szerint létezik tanulmány, ami elég súlyos megállapításokat tartalmaz:

  • 10-15 ezer ember veszítheti el a munkáját, jó részük később sem tud elhelyezkedni az ágazatban
  • 20 milliárdos forgalomcsökkenés
  • Az áfakiesés és a csökkenő járulékbevételek miatt 50 milliárdos buktára készülhet a költségvetés.

Vargáék szerint ők aztán kurvára nem számoltattak ki semmit senkivel, számolászni egyébként is az érintettek dolga, a kormány és a nemzetgazdasági minisztérium nem bajlódik ilyen baszokkal, ők a színes fagolyók tologatása helyett érzésből nyomják a gazdaságpolitikát. Úgyhogy ha esetleg mégis lenne valami hasonló tanulmány, akkor hiteltelen volna, mert számok alapján, orákulum nélkül az ilyesmit átlátni nem lehet.

De azért megnézik még egyszer, hátha csak elkallódott a pinyóban pár ki nem sorsolt trafik koncesszió és a be nem vethető győzelmi jelentés között.

Aztán jöttek, hogy nabazz, kerestük, mint kormánypárti jelölt szavazóit az időközi választáson, de mi sem találtuk. Nincs itt. Istenuccse. Anyánk életére és a rezsicsökkentésre esküszünk! Aki nem törölte ki a kormány.hu listáról a „vasárnapi nyitvatartással kapcsolatos felmérés, elemzés” 3,2 millió, MS Concord Bt. tartalmú sort, azt kirúgják a picsába még ma. Kinek kell egy ilyen szabotőr, mikor Lázár nertárs szerint ha lenne népszavazás a vasárnapi szabad vásárról azt csúnyán elveszítenék. Lehet kikérni a szerződést, de mi addig is azt tesszük amihez a leginkább értünk:

Hazudunk a végsőkig!

 

324 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr187293513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ezt nem hiszem el:

" Blogger Gézának még a szombatja is szörnyű volt a vasárnap miatt:

„Én tegnap egy laza 14 órás munkanap végén elrohantam még vásárolni a Tescoba, mert ugyebár nem csak a vasárnapot szüntették meg ezek, hanem a 0-24-es nyitvatartást is. Olyan fáradt voltam, hogy a negyedét kihagytam a vásárlandó cuccoknak, igy baszhattuk a vasárnapi levest, mert zöldséget és egyebet nem vettem. Pluszban kertészkedtem volna, de a Tescoban nem volt cucc, a kertészet meg nem nyithat ki vasárnap. A gyerek nálunk is beteg, tegnap váltottam ki a gyógyszereit az utolsó 5 nyitvatartási percben. A fele természetesen nem volt, menjek máshová"

444.hu/2015/03/22/nyomorult-magyarok-akiket-tonkretett-ez-a-vasarnap/
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA: :))))

ésszerű megállapítás! vagy nem? de akkor is tetszik :DDDDD

no, most pedig:

mindenkinek JÓ éjt!
@kvadrillio: @Gábris szomszéd:
Na, picit fóbiás gyerekek... A pöcsöm se kérdezett ez ügyben semmit, nem érdekel a ti véleményetek sem a zsidókról, a közel-keleti harcokról és hasonló faszságaitokról.
Amennyiben nem tudtok a blog keretein belül maradni, séta... vagy segítek.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Ifj. Drótos Károly buszsofőrrel beszélgettünk a mai Margit hídon történt incidensről. "Éppen csapattam neki 80al, mert hallottam, hogy a Jászain az Éva presszóban akciós a kevert, amikor Humbák Feri odaszólt nekem, hogy "fogadjunk Karesz, hogy nem mersz kézifékkel megfordulni". Én csak annyit mondtam, hogy "nem-e???? Fogd meg a söröm!" /Tibipress/ :D:D

fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/11122_677271259079838_7786700081428868274_n.png?oh=8500f74d4b26c7c3773b666d63d419f3&oe=55B072F2&__gda__=1433411999_7b0287e6d4ddad257818f6c577c782c1
@guma:
A gyökerek erre azt mondták; majd megszokják és alkalmazkodnak.
Persze... egy darabig még. Az törvényszerű, hogy ezek mennek majd a latrinagödörbe - csak az időfaktor kérdéses - de aztán mit fognak csinálni a semmihez sem értéssel? Az kevés lesz, hogy orbánseggnyaló voltam. Persze csak akkor, ha úgy alakul, ahogyan én szeretném.
Ezt fordítsd le az ellenzéki(??) oldalra is.
Pusz...
@Shabby Bear:

"Hiába hosszabbítja meg sok bolt a hétköznapi nyitva tartását, a diákok főleg hétvégén érnek rá, különösen, ha nem akarják, hogy a munka a tanulás rovására menjen. Eddig sok száz diák dolgozott vasárnaponként az üzletekben, nekik a kötelező zárva tartás miatt most más munka után kell nézniük. A vasárnap kiesésével a diákszövetkezetek is rosszul járhatnak.

A pénztárban diák áll, az árut diák tölti, a vevőszolgálaton diák foglalkozik a vevőkkel: aki vásárolt már hipermarketben, tudja, hogy a feladatok jelentős részét diákmunkások végzik. Ennek egyszerű oka van, a diákok után jóval kevesebb béren felüli költséget kell fizetni. A Műisz diákszövetkezet honlapján található számítás szerint 100 ezer forintos havi nettóval kalkulálva több mint 50 ezer forintot takaríthat meg egy cég, ha felnőtt munkaerő helyett diákkal dolgoztat szövetkezeten keresztül."

www.origo.hu/gazdasag/20150320-diakmunkasok-szazaival-szurt-ki-a-kormany.html

Ja, menjenek el mást dolgozni... Az én kereskedelemben dolgozó ismerőseim nem örvendenek.

"Akár hány kereskedelemben dolgozó emberrel beszéltem eddig, kivétel nélkül mind örült a szabad vasárnapnak.. " - kérdezd meg, mennyi fizetéstől estek el a vasárnap is dolgozók. Azt is elmondták neked? Vagy olyanokkal beszéltél, akik eddig sem dolgoztak vasárnap. Állítólag nem jókedvükben melóznak az emberek vasárnap. Ahogy én sem, meg a benzinkutasok, a mentősök, a kórháziak, a rendőrök, a tűzoltók, a...
@Shabby Bear: Persze, hogy örül neki. Majd meglátja a fzetését és nem fog annyira örülni.

Fel kéne fogni végre, hogy azt kell elérni, hogy aki nem akar, annak ne legyen baja abból, ha vasárnap nem dolgozik. Aki meg akar, az dolgozhasson.
Az államnak nem az a feladata, hogy a nyitvatartást szabályozza, hanem az, hogy a munkaügyi szabályokat megalkossa és betartassa.

remélem, érthető volta.
@kisQtya:

"Ki jár nagyon rosszul?

„A vasárnapi munkavégzés hiánya érinti a munkavállalók számára fizetendő munkabér összegét is. Korábban a vasárnapi rendes munkavégzésért ötven százalékos bérpótlék járt. A hosszabb nyitva tartás következtében ugyan növekszik a délutáni műszakpótlékkal honorált munkaórák száma, de a munkabér - várhatóan - még így sem fogja eléri a vasárnapi munkavégzés kiesése miatt a korábbi bérszínvonalat” – hangsúlyozta a jogi szakértő.

A kereskedelemben a vasárnapi munkavégzést szerették a munkavállalók: hiszen rendes munkavégzés esetén 50 százalékos bérpótlékot kaptak. Ezt a lehetőséget a jövőben a jogszabály nem biztosítja, ezt a jövedelmet a hétköznapokon kellene megkeresniük, de a 18 óra utáni harminc százalékos pótlékkal még akkor sem jön vissza a kieső munkabér, ha a hét több napján is hat óra után túlórát vállalnak a munkavállalók.

Ráadásul a munkáltatóknál munkaerő-felesleg következik, hiszen még a meghosszabbított nyitvatartással sem fog kelleni annyi munkaerő a vasárnapok kiesésével. Szűcs László szerint ez elsősorban a nagyobb üzleteket, hipermarketeket fogja érinteni. Mivel a kereskedelemben viszonylag magas a munkavállalók fluktuációja, ez nem vezet feltétlenül leépítésekhez, hiszen egyszerűen csak nem kell betölteni az üresen maradó álláshelyeket. „Ám ha mégis elküldenek dolgozókat, ott attól szabadulnak meg, akitől egyszerű, a részmunkaidősöktől mint a diákmunkások és a kölcsönzött munkavállalók. Azok is az intézkedés egyértelmű vesztesei lesznek, akik csak hétvégén vállaltak részmunkaidős munkát: mint a kismamák, akik csak ekkor tudtak dolgozni, hiszen a párjuk otthon volt."
www.vg.hu/vallalatok/kereskedelem/sokan-sirathatjak-a-vasarnapot-446647
@guma:

Lesz ez még jobb is. ))
Gábris napi munkájáról folyamatosan a bogáncs jut eszembe, amit tapadókának hívnak mifelénk.
Ha beleragad a ruhádba, nagyon nehéz tőle megszabadulni.
@jaegtoer:

Drága Mester! Élvezettel olvasom sorait. Bár nem minden mondatát értem, de élvezem a kreativitás magasiskoláját.
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA:

hülye is. plusz szorgalmas. felmondja a brossúra szövegét.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Légy picit megértő. Ez az összes tudományuk.
@Shabby Bear:

Én hétfőtől péntekig, este hattól reggel hatig dolgozok (éppen most is).
Fasszopó, kocsog KDNP engem le se szar???
A sok surmó mind törvényt akar csinálni magának, hogy a hülye kölke előtt tudja döngetni a mellét, és azt mondani büszkén, látod, ezt apádnak köszönhetik az emberek.
@huzzadneki shakespeare:
Dehogynem... ezt azonban ilyen alpári módon mégsem mondhatja ki a képmutató tagozat! Te is le vagy, sőt mindenki, sőt még a Tömjéneszsótti, meg az a másik álszent képmutató kdnps barom is.
Na, most jobb? :)
@fzs.1933:

"vajon mi lehet az én státuszom ebben a rendszerben, ha szívem szerint elzavarnám melegebb égtájakra az összes országrontót, ellenben vasárnap nem vásárolok, a családdal vagyok és még templomba is járok?:)"

Egy nyitott szemű,megfelelő IQ-jú, hívő háztartásbeli, némi segítséggel megtámogatva:))
Egyébként meg a legjobb a bantu négereknek. Nincs pénz, nincsenek bankok, nincsenek közüzemi számlák, nincsenek szolgáltatók, nincsen adóhatóság, nincsenek politikusok. Egész nap ülnek a tűz körül, eszegetnek, táncolnak, este kufircolnak, majd döglenek...Ők a legboldogabbak... ;)
@huzzadneki shakespeare:

www.hirado.hu/2015/03/24/lazar-erdemes-csokkenteni-a-vasarnap-dolgozok-szamat/

Én emlékszem olyanra, amikor az orvosok két műszakban dolgoztak, meg volt még éjszakai ügyeletes is. Persze nagyon jó volt, amikor bevezették a minden második szombat szabad rendszert, majd a minden szombat szabadot. Ehhez pont jól társult később az üzletek vasárnapi nyitva tartása.

Mellesleg miért van egy kormánynak arra lehetősége, hogy ő döntsön arról, mikor és mennyit áruljon egy kereskedő? A szabályozás ezen a téren nem a piac dolga lenne? Vagy egy jó kis népszavazásé?

MI EZ A VASÁRNAP? KÖTELEZŐ IMANAP?
Nem sérti ez a vallásszabadságot? Meg a munkához való jogot?

Pihenni meg mindenki úgy, és annyit pihen, amennyiből meg bír élni. Akinek 170 millás villája és kanala van, az ráér vasárnap pihenni, mert neki a cseléd hét közben bevásárol. Ő meg ráér reggeltől estig a minisztériumban üldögélni, ahelyett, hogy délután négykor-ötkor haza menne a családjához. Látja egyáltalán a gyerekét? Mert ugyé vasárnap pihen.:D
Hijába no, csak repül az a büdös dög, arra délre, nem véletlenül ott nyitogatnak. A bantuknál.

www.youtube.com/watch?v=FDyOruGN76Y
Javult az elmúlt 4 évben. Ilyen kéne nekem is, ami nem rosszabb, hanem egyre jobb lesz az évek múlásával. Néhány hónapja még nem is látták:D:D:D

www.atv.hu/belfold/20150324-vasarnapi-zaras-elokerult-a-tanulmany/hirkereso
Csonka Magyarország nem ország, egész Magyarország mennyország. Mondták felénk gyerekkoromban egyes idős emberek.

nol.hu/belfold/uvolto-freudi-elszolas-az-allami-hirteveben-1523899
@Gábris szomszéd:

" én is ilyen vagyok. ;)"

Csak szeretnél ilyen lenni!
@látjátok feleim szümtükkel:
Honnan is lehet az a zsé Petikének? Hisz vmi olyant emlegettek, hogy "befektetésekből" (Győr, Questor?).

"5 nagyon súlyos dolog, amit megtudtunk ma arról, ahogy az állami vagyont kezelik

Egészen felfoghatatlan reakciót küldött Külgazdasági és Külügyminisztérium arra az értesülésre, miszerint a tárca alá tartozó állami vállalatok pénzt tartottak a Quaestornál.

A legelső sokk az, hogy az értesülésnek ezt a részét nem tagadták."

444.hu/2015/03/23/5-nagyon-sulyos-dolog-amit-megtudtunk-ma-az-allami-vagyonrol/

Most akkor Selmeczi lovagina bevágtat és közli, hogy az azért tűrhetetlen, márminthogy az állam eltőzsdézi az állampolgárai pénzét?

Most akkor felmerül a "bennfentes kereskedés" gyanúja?

Most akkor a minisztérium pénzének azonnali kivonása mennyiben járult hozzá a rendszer összeomlásához?

Most akkor a kisbefektetők tájékoztatása miért volt nyolcadrendű a többihez képes - ők ugye nem tudták "kivonni" a befektetéseiket...

Most akkor az állam és annak vezetői hány ilyen pénzügyi stikliben szerepelnek még, mint "befektető"?
MIVAN a Quaestornál????????????????

nepszava.hu/cikk/1052072-vagyonkimentes-a-quaestornal/

"... Orbán Viktor kormányfő, ám mint a Fidesz elnöke is határozott hangon szólalt meg a közszolgálati televízióban a 100 milliárd forintos nagyságrendű, fiktív kötvénykibocsátás kapcsán: "A brókerek visszaéltek a pénzügyi hatalmukkal, a károsultak száma pedig meglehetősen nagy, ezért nincs vesztegetni való idő, meg kell hozni azokat az intézkedéseket, amelyekkel meg lehet óvni a "kimenekítéstől" a kártalanítás alapjául szolgáló vagyontárgyakat" - mondta a kormányfő.

Szavaiból kitetszik, hogy bár határozott elképzelése nincs arról, hogy Tarsoly Csaba fiktív kötvénykibocsátását hogyan minősítse, az azonban látszik, hogy a pénzember kezét kezdik elengedni a kormányzati körök, de mint elvbarátjukat ideig-óráig szeretnék megóvni a felelősségre vonás alól, ám senki sem tudja, hogy ez a furcsa kettős játszma még meddig folytatható."
@BiG74: jó az a mondat........, mantrázd, míg megérted.
@látjátok feleim szümtükkel:

"Elkezdték kiüríteni és eltüntetni a Quaestort?

Határozottan fura dolgok történnek a Quaestor cégcsoport központi cégében, az anyavállalatban, amit Quaestor Pénzügyi Tanácsadó Zrt-nek hívnak. És ennek csak egy része az, hogy miért nincs Tarsoly Csaba bilincsben (annyira nincs bilincsben, hogy ügyvédje szerint még ki sem hallgatták a nyomozók).

A Quaestor Pénzügyi Tanácsadó Zrt. eddig egy lichensteini cég, az Insula Management Establishment tulajdonában volt. De most már nem. Március 16-a óta a Quaestor csoport kötvénykibocsájtásokat végző kft-je, a Quaestor Financial Hrurira lett a nagytulajdonos a cégiratok szerint, 50 százalékot meghaladóan.

Igen, az a cég szerzett többségi befolyást az anyavállalatban, ami március 8-án öncsődöt jelentett, és aminek tulajdonosa egyébként maga az anyavállalat. Szóval mintha egy kígyó elkezdené felfalni saját magát."

444.hu/2015/03/23/elkezdtek-kiuriteni-a-quaestort/

Persze így...
Ez a csúcs, van még lejjebb? Kell ehhez a videjóhoz egy kis deadelon.:D

Ellenzéknek már mosolyogni sem lehet? Ráadásul a szoci fickó nem is mosolygott. Szemüveget L. Simonnak, hogy nem csak azt lássa aki kitünteti, hanem azokat is, akiket nem. Egyáltalán aki nem fideszes, az mosolyoghat e hazában?????:

www.atv.hu/belfold/20150327-satani-vigyor-nezze-meg-lukacs-es-l-simon-csortejet/hirkereso
Ja, és bemutatom az új vezérigazgatót a Questornál:

www.google.hu/search?q=Orgov%C3%A1n+B%C3%A9la&tbm=isch&imgil=ImHRXJqZgqrqDM%253A%253BH5TlQn0LbMPqHM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fnava.hu%25252Fid%25252F1632728%25252F&source=iu&pf=m&fir=ImHRXJqZgqrqDM%253A%252CH5TlQn0LbMPqHM%252C_&usg=__mS5WSl2zi-86iRn5_dZBQRKuaOc%3D&biw=1024&bih=473&ved=0CDsQyjc&ei=CAERVdWqN9CKaK6IgrgB#imgrc=ImHRXJqZgqrqDM%253A%3BH5TlQn0LbMPqHM%3Bhttp%253A%252F%252Fkeyframe.nava.hu%252Fservice%252Fgallery%252Fkeyframe%252F2013%252F08%252F19%252Fm1-55584%252Fm1-55584-03375700.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fnava.hu%252Fid%252F1632728%252F%3B384%3B288

"Az új vezérigazgató Orgován Béla, tápiósági lakos. Róla nem lehet tudni sok mindent a cégiratok szerint, bár tagja két, idén alapított, és a jelek szerint (egyelőre?) nem igazán működő cégnek is, az Onszid-Ma Kft-nek és Konimonika Kft-nek, mindkettő az ő címén van bejegyezve, Tápióságban, és mindkettő az ő kizárólagos tulajdona.

Tarsoly Csaba és családjának képviseleti joga már törlés alatt van."
Vasárnapi zárva tartást nem kellene a templomokra is kiterjeszteni? Végül is pap is dolgozó ember, még ha nem evilágit is? szolgál. :-)

Vissza a múltba. Áfész mozgó boltok.

majdnemklaudia.tumblr.com/page/4
"A nyilvános bejelentés szerint a Hrurira március 9-én kért öncsődöt. Olvasónk március 20-án (miután megjelent a Figyelő cikke a csőd elmaradásáról) addig kitartott az egyik fiókban, hogy a következő tájékoztatást kapta:

IMG_0649

Tehát a cég gyakorlatilag hazudott, amikor azt állította március 9-én késő este, hogy öncsődöt kér.

A trükk az, hogy az MNB-s felügyelőbiztos a Quaestor Értékpapírhoz ment ki, a cégcsoport többi részéhez viszont, úgy tűnik, nem.

Így hiába rendeltek ki felügyeleti biztost a cégcsoport egyik tagjához, Tarsolyék simán megkezdhették Quaestor Pénzügyi Tanácsadó kiürítését.

Egyszóval valami nagyon bűzlik az MNB szerint 150 milliárd forintos kötvénycsalást bonyolító cégcsoporttal."
@Gábris szomszéd:

Az itteni szereplésetek alapján van "képem" rólatok, aminek semmi köze az önképhez.
Lehet, hogy a kurucon visszaigazolnák az önképedet, itt soha, mint tapasztalhatod nap, mint nap.
@rdos:
Majd megkapod, hogy üldözöd a keresztényeket. A templomban, vagy mellette lehet kufárkodni, tessék tudomásul venni.

index.hu/mindekozben/poszt/2015/03/19/olasz_cipo_plebania/

"Cipőt vennél vasárnap? Menj a terézvárosi plébániára!

2015 március 15-től borzasztóan nehéz helyzetben van az, akinek szombaton lyukad ki a cipője, és vasárnap szeretne újat vásárolni. A plázák nagy része ki sem nyit, és vannak települések, ahol nemhogy egy pár csizma, de egy kiló cukor beszerzése is nehézségekbe ütközik. A KDNP által forszírozott vasárnapi zárvatartás azonban nem mindenkinek átok, és van, aki kifejezetten versenyelőnyhöz jut így.

Például a terézvárosi Avila Nagy Szent Teréz plébánia.

Március 22-én itt olcsó olasz cipővásárt rendeznek a Regina Pacis közösség nővérei, derül ki a plébánia honlapjáról. Az “olcsó cipővásár” persze gyakorlatilag karitatív tevékenység, ahol nyoma sincs annak a nyerészkedésnek, ami sajnos a fogyasztás budapesti templomaiban gyakran megjelenik. Azonban a tény, hogy van, aki árulhat cipőt vasárnap is, és ez a valaki mit ad isten egy bizniszt üzemeltet a vasárnapi zárvatartást a népakarat ellenében is forszírozó törpepárttal mulatságos."

444.hu/2015/03/19/cipot-vennel-vasarnap-menj-a-terezvarosi-plebaniara/

Áldassék a digók neve...
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Keresztény összeesküvés és kufár nővérek a vasárnapi zárva tartás mögött. Isten hozott a DK világában! :D

A kötelező vasárnapi zárva tartás egy baromság.
Az, hogy ezt a KDNP többek közt vallási okokkal is indokolja, még nagyobb gáz. Ám fletóék ismét megbízhatóan hozzák a formájukat: akkor is taplók, ha akár még igazuk is lehetne.

alfahir.hu/leleplezodott_a_dk_cukikampanya
@Orica Középföldi: A te szemüvegeden át nekem eleve nem lehet helyes önképem. Viszont neked mint kereszténynek illene tudni, hogy kinek a szemével látsz jól. :)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Próbáltam logikusan gondolkodni, de kezdek rájönni. Abszurdisztán és a logika? Egy mondatban nem kéne. :-(

Hrurira, Tarsoly és a jóeftársak tarsolya, ... Ha ebben nem bukik a teljes politikumunk és közszereplőink, akkor miben? Pedig ebbe sem fog. :-(
@rdos:
Márpedig az OMERTA alapján kimossák.
Lásd fennen, Orgován Béla.
Néha arra lehet következtetni,hogy "lézer dzsoni" valami mást is lát a világból - nem csak azt,amit a vezír akar mondani...-Azért valami csak lehet a háttérben!Lehet,hogy Ő valamit már sejt,vagy akar is már "valaki" mást?
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Igen. :-( Csak ha időd és jókedved elég sok, akkor vágj bele. Mindkettő fogyni fog. :-( A forrás necces, a történet legalább is két olvasatú. Mint az izsáki rendőrőrsön. Jelentem, a gyanúsított a veséjével összetörte a kézfejemet. :-(

www.hirarena.com/lojetek-le-a-gecit-orditottak-a-rendorok-a-meggyilkolt-lakatos-pal-ellen--interjuinkbol-_893
@Gábris szomszéd: "én is ilyen vagyok" akkor te egy torz énképű vagy
@rdos:
Hogy milyen ügyben buknának? Ez már az ötvenmilliós fődíjat jelentő kvízkérdések kategóriájába tartozik.
Nekem sajnos - a harmatgyenge képzelőerőm miatt - fogalmam sincs arról, hogy mit kellene nekik még elkövetni ahhoz, hogy az emberek többségénél igazán kiverjék a biztosítékot.
@Gábris szomszéd:

"A te szemüvegeden át nekem eleve nem lehet helyes önképem. Viszont neked mint kereszténynek illene tudni, hogy kinek a szemével látsz jól. :)"

Ez milyen álszent duma:))

Mindenkit a saját értékrendemen keresztül látok.
Mennyi az IQ-ja, EQ-ja, és ennek semmi köze az IQ-teszthez, vagy ahhoz, hogy szereti-e Istent.

Milyen a gondolkodása, képes-e analízisre,szintézisre, absztrahálásra, összehasonlításra, összefüggések felfogására, stb., vagy simán funkcionális analfabéta.
Ez mind kiderül a megszólalásokból, a preferált linkekből.

Felnőtt ember önképét nem lehet megváltoztatni. Vagy képes a korrekcióra egyedül, vagy nem.
@Orica Középföldi: "Milyen a gondolkodása, képes-e analízisre,szintézisre, absztrahálásra, összehasonlításra, összefüggések felfogására, stb., vagy simán funkcionális analfabéta.
Ez mind kiderül a megszólalásokból, a preferált linkekből.

Felnőtt ember önképét nem lehet megváltoztatni. Vagy képes a korrekcióra egyedül, vagy nem."

most ellesz egy darabig a szótárazással...
@Sir Bates dö Hól:

Hát, ha ez 8+4 oktatási év alatt kimaradt,és 60%-nak kimaradt, nemigen fogja érteni:))
@Orica Középföldi:

"_Mindenkit a saját értékrendemen keresztül látok.
Mennyi az IQ-ja, EQ-ja, és ennek semmi köze az IQ-teszthez, vagy ahhoz, hogy szereti-e Istent._"
:D
No-no. Csak ne hagyjuk ki az Istent. Isten minden teremtményben benne van, bennünk is él és általunk. Gondolatainkkal létezővé tesszük, akkor is, ha létét tagadjuk. Isten - egyszerűen van.
Bennünk van, belőlünk szól, általunk cselekszik.

Ugyanakkor Isten végtelen kegyelmében és tréfás kedvében egyes szólókat hasonlatossá tesz a két bites rendszerekhez. 0 és 1. Az ilyennek aztán lehet beszélni Grey 50 árnyalatáról, csak fingja lesz arról, hogy miről van szó, de az legalább büdös.
:D
@KÁTÉó53éúétr6:

Ne terheld ilyenekkel, hogy 'énkép'. Nem tudja, nem érti.
Ha konyítana hozzá, nem ő lenne. Így csak marad az, ami: -szar*. Szaporodni képes szar*.

(ír*hattam volna, hogy 'kaka', de még azt is félreértené.)
@jöttem: @guma: hm, nagyon ritkán hülyézek le bkit is, főleg komolyan, de van, aki menthetetlen.
@jaegtoer:

Erről két dolog jut eszembe.

A 90-es évek elején volt az egyik pártnak vallási tagozata. A vezetőjéről egy politikus azt mondta: ilyen büdös kurvát, aki kapásból idézi a Bibliát bármilyen szituációban, még nem láttam.

Nem vitatkozom. Ha él bennem egy Isten, biztos nincs rokonságban Géb Istenével.
@Orica Középföldi:

Istennek annyi arca van, ahány ember, ahány teremtmény:)
@jaegtoer: @Orica Középföldi: @Sir Bates dö Hól: Ajjaj srácok. Mióta is jártok ide? Még mindíg nem esett le, hogy ezzel velem kapcsolatban semmire sem mentek? :)
@Gábris szomszéd: (hölvyen, uram, skac!... így helyesebb...) gondolod, hogy bármelyikünk is nevelni/meggyőzni akarna?...
@Sir Bates dö Hól: Miért gondolnám? Te is jól tudod, hogy egy párbeszédben a személyeskedés soha nem nevelésről vagy megyőzésről szól. :)
@Gábris szomszéd:

Így igaz. Egy drámaian látványos kísérlet volt itt, de ő is hamar belátta a kudarcot.

Ezért is nem beszélgetnek veled. Részemről is csak egy lázas és egyszeri kitérő volt, és ha töredékét értenéd annak. amit mondtam, azt is értenéd, hogy nem neked, hanem rólad szólt a mondandóm.
@Orica Középföldi: Azért az sem ártana, ha te is értenéd amit én mondok. Főleg úgy, hogy ti mint ügyeletes IQ bajnokok itt is képviselitek az ész és a humánum diadalát. :)
@jaegtoer:

iqeq é sazisten benned, mint kristálytisztán látható,
benned a teljes szentháromság ott kereng és kitörésre vár,
mikor kitörsz majd morzsolj el egy énistenemjóistenembecsukódikmáraszemem-et,
hogy lássad a grey mind az 5000000000000 ár nyalatát

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Gábris szomszéd: nem vagy tisztában a "személyeskedés" fogalmával/jelentésével...
@jaegtoer: Orica ellátta őt ismérvekkel rendesen....most ellesz egy ideig a guglival
@Gábris szomszéd: "..ha te is értenéd amit én mondok"
nekem az a bajom, hogy te soha semmit nem mondasz, csak közvetítesz olyan eseteket, amik ezt a társaságot nemcsak nem érdekli, de el is itéli
Véleményed mindig mások által megfogalmazottakkal megírtakkal fejted ki. A stílust az szerint választod, ahogyan valakik ezt a propagandát elvárják tőled
Ezért vagy te okosan sunyi és alattomos .....az ilyen embert nem szeretem, sőt messze elkerülöm
@KÁTÉó53éúétr6: Ugyanúgy van saját véleményem és semmivel sem teszek be több linket mint mások. Ja és senki nem vár el tőlem semmit, de már ezt is 1000-szer kitárgyaltuk. :)
@KÁTÉó53éúétr6:

Valóban nem mond semmit. Ritkán elolvasok egy alfahíres cikket. Azok a finom vagy kevésbé finom csúsztatások, a tudatlanságra való rájátszás, az érzelmi manipuláció, ami ott folyik, mesteri.

Géb nem érti meg, hogy itt ezt nem eszi meg senki. Ez nem a másik oldal véleménye, hanem egészen más. De azt se érti.
Na befejeztem:)
a blog témája: vasárnapi zárvatartás, semmi más, személyeskedve egyetlen blogtársunkat kínozzátok áporodott szövegekkel amelyeknek semmi közük a bezárabazár című rossztréfához...orica, jégeső, sírbatesz, és a többi egyirányú fidex titkos követő megaszongya a többienk meg kuss mert a bölcsek kavicsai hullanak és csak félreugrálni lehet ...

kellemes bloggintást csak nehogy szilárd legyen jobb ha kifingotok

brühüyyy
@Rodeo36:

Már annyira, de annyira hiányoztál, te kis büdös.
@jaegtoer: the holy trinity stinks ????

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@jaegtoer:
jessey roque carillo

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@KÁTÉó53éúétr6: én csatlakoznék @Orica Középföldi: véleményéhez... nem az a legfőbb gondom, ha valaki rasszista/antiszemita/homofób/etc. (ez normális, hisz mindnyájunk jön valamilyen szocializációs környezetből, mely tartalmaz prejudikációs paneleket, rendelkezünk empirikus tapasztalatokkal (nem, nem tautológia), melyek formálják világképünk, s reakcióink), hanem az, ha valótlan információkat axiómaként próbál feltüntetni...
@Rodeo36: nincs igazad... (tán csak abban, hogy a te esetedben helyes az -am végződés használata... jóval több halmazban vagytok közösen, ti ketten...)
@Sir Bates dö Hól:
"-am" nem írtam..."-unk" írtam

a többi tautologia részedről

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

halmaznak itt a krokogyélus madár...rücskös, büdös, pikkelyes, és csóválja
és aszongya hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
@Sir Bates dö Hól:
tényekről és a valóságról nem érdemes..., arra ott vagy te meg a fidexkftkdnp a rétvári bencussal aki herma...frodíta

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Rodeo36:

"____@Sir Bates dö Hól:
"-am" nem írtam..."-unk" írtam

a többi tautologia részedről___"

"A tautológia egy olyan állítás, amely a saját értelménél fogva igaz: igazságtartalmuk közvetlenül következik a benne szereplő fogalmak definíciójából, illetve az axiómákból. Lazábban értelmezve sokszor mondják más analitikus jellegű állításokról, hogy értelmetlen tautológiák – ez a szóhasználat azonban pongyola, hiszen a tautológia az analitikus állításokhoz hasonló, de annál szűkebb osztály. Van olyan vélekedés, miszerint a matematika és logika minden igaz állítása tautológia."

Keresd meg az árnyékodat:)
@jaegtoer: megtaláltam és át is léptem rajta

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
milyen jó, hogy van wiki?
és milyen pongyola?
@Rodeo36: neked miért gond, ha valaki hermafrodita, homoszexuális, cigány vagy más etnikumú, hívő, stb.?... mert ezeket mindig beleszövöd a kommentjeidbe... engem jobban zavar, ha morál vagy etika hiányzik, esetleg a világképe teljesen elfogadhatatlan számomra...
@jaegtoer:

tau·tol·o·gy tôˈtäləjē
noun
noun tautology
the saying of the same thing twice in different words, generally considered to be a fault of style (e.g., <i>they arrived one after the other in succession</i> ).
a phrase or expression in which the same thing is said twice in different words.
pleonasm repetition reiteration redundancy superfluity duplication
a statement that is true by necessity or by virtue of its logical form.
Web definitions
(logic) a statement that is necessarily true; "the statement `he is brave or he is not brave' is a tautology"
wordnetweb.princeton.edu/perl/webwn?s=tautology

1. Tautologia

Por MARIA DA GRAÇA (RS) em 24-01-2008
A tautologia é , na retórica, um termo ou texto redundante, que repete a mesma idéia mais de uma vez. Como um vício de linguagem pode ser considerada um sinônimo de pleonasmo ou redundância. A origem do termo vem de do grego tautó, que significa "o mesmo", mais logos, que significa "assunto". Portanto, tautologia é dizer sempre a mesma coisa em termos diferentes. (wikipédia)

O exemplo clássico é o famoso "subir para cima" ou o "descer para baixo". Mas há outros, como você pode ver na lista a seguir: - elo de ligação - acabamento final - certeza absoluta - quantia exata - nos dias 8, 9 e 10, inclusive - juntamente com - expressamente proibido - em duas metades iguais - sintomas indicativos - há anos atrás - vereador da cidade - outra alternativa - detalhes minuciosos - a razão é porque - anexo junto à carta - de sua livre escolha - superávit positivo - todos foram unânimes - conviver junto - fato real - encarar de frente - multidão de pessoas - amanhecer o dia - criação nova - retornar de novo - empréstimo temporário - surpresa inesperada - escolha opcional - planejar antecipadamente - abertura inaugural - continua a permanecer - a última versão definitiva - possivelmente poderá ocorrer - comparecer em pessoa - gritar bem alto - propriedade característica - demasiadamente excessivo - a seu critério pessoal - exceder em muito .

Note que todas essas repetições são dispensáveis. Por exemplo, "surpresa inesperada". Existe alguma surpresa esperada? É óbvio que não.
1. Redundância

Sinônimos: pleonasmo tautologia pleonasmo ou tautologia excessividade excessivismo superfluidade superabundância taltologia
2. Pleonástico

Sinônimos: redundante difuso excessivo expletivo pleonástico tautologia repetitivo
3. Superfetação

Sinônimos: excesso abuso demasia descomedimento desmando destemperança encharcar exagero excedente exorbitância extremo imoderação incontinência intemperança pletora profusão requinte rompante sobejo sobra superfetação superfluidade violência excrescência apófise protuberância saliência tumor redundancia pleonasmo sobejidade superabundancia redundância tautologia

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Sir Bates dö Hól:
tőletek ragadt rám...jövevényszók

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

engem nem zavar de észreveszem, hogy... éleslátás...

Sir John Falstaff mi is a becsület? és megaggya a választ
én meg elfogadom
@Rodeo36:

Mindenesetre figyelemre méltó, ha már a wikin is csekkoltad, mert saját kútfőd nem volt elegendő az idézet tartalmának jelentéstani ismeretéhez, mégis a pongyolánál ragadtál le, és a logikai mátrixot figyelmen kívül hagytad.

Ez vagy te. Egy pongyolában tetszelgő pongyola.
@Sir Bates dö Hól:
úgy is lehet mondani, hogy (ídézlek) a kommunista cigány orbán mihály teljesen neélkülözi a moralitás alavető feltételeit és ebből kifolyólag egy szarházi buzi erkölcstelen aki szexuális szolgáltatásokért kapta a diplomáját ugyanúgy mint a többi koleszos a dajcstami és a szijjgyártó még kis légyottra való lakást is fenntartottak párizsban államköltségen

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

morál meg erkölcs és magyar örökös piramisok fából beásva mélyen de oda lehet képzelni

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@jaegtoer:
nincsen logikai mátrix csak az van, hogy a tautologia ugyanaz az "érv" mint a fidex szavai a miért kérdésre:
"CSAK" na ez a tautologia mátrixa

mint jézus léte...
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

meg a 34000 éves magyar piramis amit a bosnyákok eldugtak a hegyeikben
@Rodeo36:

Nesze, bazmeg, érezd magad nagy fiúnak.
"__
"P And Not(P)", as well as "[Not(P)] Or P"; also "If P, Then P"

Let P be a sentence which is true or false, but not both true and false. The sentence ``P and Not(P)'' is known as a contradiction. Regardless of whether P is true, ``P and Not(P)'' is always false. If P is true, Not(P) is false and the ``and'' of the two of them is false. If P is false, the ``and'' of the two of them is false. The table below summarizes these facts:

P and Not(P) P Not(P) P and Not(P)
T F F
F T F
Of course, ``Not{P and Not(P)}'' must then be always true. Such sentences are called tautologies (sentences which are always true). Recall that ``Not{P and Not(P)}'' means the same as ``[Not(P)] or [Not(Not(P)]'' (see "not" of an "and" sentence). Also, ``Not(Not(P))" means the same as ``P'' (see the story of "not"). Hence, ``[Not(P)] or P'' is always true. Recall that "if P, then P" means the same as "[Not(P)] or P" (see the story of "if...then"). So, "if P, then P" is also always true and hence a tautology.

Second, consider any sentences, P and Q, each of which is true or false and neither of which is both true and false. Consider the sentence, ``(P and Not(P)) or Q''. This means exactly the same as Q, because ``P and Not(P))'' is always false. This principle is more formally explained by the truth table below: note that columns 2 and 5 have the same truth values.

[P and Not(P)] or Q P Q Not(P) P and Not(P) [P and Not(P)] or Q
T T F F T
T F F F F
F T T F T
F F T F F

Third, let us continue with P and Q as above. The sentence ``if [P and Not(P)], then Q'' is always true, regardless of the truth values of P and Q. This is the principle that, from a contradiction, anything (and everything) follows as a logical conclusion. The table below explores the four possible cases, but the truth is simpler than that. In an ``if---then'' sentence, if the sentence in the ``if'' part is false, the entire ``if---then'' sentence is true. Since ``P and Not(P)'' is always false, making it the ``if'' part of an ''if---then'' sentence always produces a true sentence. This is like making a promise based on conditions that you know will never be satisfied.

If[P and Not(P)], then Q P Q Not(P) P and Not(P) If [P and Not(P)], then Q
T T F F T
T F F F T
F T T F T
F F T F T

Fourth, continue with P and Q as above. The sentence ``if Q, then [P and Not(P)]'' means the same as ``Not(Q)''. This captures the principle of proof by contradiction. If some assumption such as ``Q'' implies a contradiction such as ``P and Not(P)'', then ``Q'' is false. Here the ``then'' part is always false; the only way for the entire ``if---then'' to be true is that ``Q'' is likewise false (see the story of "if---then"). The truth table below presents this more formally: note that columns 5 and 6 have the same truth values.

If Q, then [P and Not(P)] P Q Not(P) P and Not(P) If Q, then [P and Not(P)] Not(Q)
T T F F F F
T F F F T T
F T T F F F
F F T F T T

Fifth, let us continue as above but play this time with ``{[Not(P)] or P} and Q''. Note that ``[Not(P) or P]'' is always true, and thus the truth of the entire ``and'' sentence is determined by Q. This sentence means the same as Q. Here is a truth table for this principle: note that columns 2 and 5 have the same truth values.

{[Not(P)] or P} and Q P Q Not(P) [Not(P)] or P {[Not(P)] or P} and Q
T T F T T
T F F T F
F T T T T
F F T T F

Sixth, with P and Q as above, consider ``If {[Not(P)] or P}, then Q''. Note that the ``if'' part is always true. So the truth of the whole ``if---then'' depends only upon Q; if Q is false the promise is broken and if Q is true the promise is kept. This sentence means the same as Q, as the following truth table formalizes: note that columns 2 and 5 have the same truth values.

If {[Not(P)] or P}, then Q P Q Not(P) [Not(P)] or P If {[Not(P)] or P}, then Q
T T F T T
T F F T F
F T T T T
F F T T F

Seventh, with P and Q as above, consider ``if Q, then {[Not(P)] or P}''. This time, the ``then'' part is always true which makes the entire ``if---then'' always true. It's like promising something that the universe always provides no matter what---it's any easy promise to keep! Here is a truth table for it:

If Q, then {[Not(P)] or P} P Q Not(P) [Not(P)] or P If Q, then {[Not(P)] or P}
T T F T T
T F F T T
F T T T T
F F T T T

Go to an overview of logic.
Go to the home page for Tom Ramsey
Go to the home page for the UHM Department of Mathematics
Your comments and questions are welcome. Please email them ramsey@math.hawaii.edu.

__"
@jaegtoer:
te ídézted a wiki-ről de az egy pontatlan (pongyolka) megfogalmazás
amit én adtam be az viszont precíz, kár, hogy nem érteni görögöt "én lenni görög diplomat"

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@jaegtoer:
és ennek mi a bánatos köze van a tautologia-hoz?
ez egy logikai bukfenc a csinnbummcsirkuszban:

ha semmi sem igaz akkor minden igaz
vagy

ha minden igaz akkor semmi sem igaz

A-tól Z-ig bármilyen csoportosításban

agyficam

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

most bújt ki belőled a szentháromság és a kígyó

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Orica Középföldi: Így látom én is.De ezt más sokan leírták neki,
@jaegtoer:
hogy elloptad a szentháromságot és lenyelted

meg azt is hogy igyak több friss folyadékot az lebegtet

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Sir Bates dö Hól: "valótlan információkat axiómaként próbál feltüntetni" mást nem csak ezt teszi. Még arról sem győzött meg, hogy rasszista vagy antiszemita lenne /átmenet a semmi és a valami között"
@látjátok feleim szümtükkel:

Teljes mértékben igazad van!!
Egyébként meg a kereskedelemben se kell mindenkinek, mindig, minden nap dolgozni.Kis szervezéssel egy, de max (néha) két vasárnapi munka esne havonta egy főre.
Boli!

Ide egy fordítógépet kéne telepíteni, mert az már pofátlanság, hogy hotten meg tottául, oszt a többség még magyarul se vakerál.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: ...hmmm.....TE....AKKORA SEGGFEJ VAGY, MINT IDE IZRÁHEL !!! :o)
KURVÁRA NEM VAGY MÉRVADÓ...SENKINEK ! :o)
süti beállítások módosítása