Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @taga20: Jajj.. hát ezzel a verssel amúgy sikerült magadat rendesen tökön lőni.. de tuti, hogy nem... (2024.11.23. 19:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.03.23. 09:17 Fabius

Vasárnapi zárva tartás: hazudj, hazudj, hazudj!

Hogy a Nemzetgazdasági Minisztérium folyamatosan hazudik nem újság, megszoktuk. De ennyire bénán Kusza Szem uralkodása alatt sem csinálták. Amúgy is szánalmasan röhejes, hogy állításuk szerint a vasárnapi zárva tartást hatástanulmány(ok) nélkül, semjénharrach vasárnap fétisére alapozva vezették be, de a csúcspontja az egésznek ez a denemde létező hatástanulmány és hazugságcunami.

hazudj1.jpg

A Népszabó szerint létezik tanulmány, ami elég súlyos megállapításokat tartalmaz:

  • 10-15 ezer ember veszítheti el a munkáját, jó részük később sem tud elhelyezkedni az ágazatban
  • 20 milliárdos forgalomcsökkenés
  • Az áfakiesés és a csökkenő járulékbevételek miatt 50 milliárdos buktára készülhet a költségvetés.

Vargáék szerint ők aztán kurvára nem számoltattak ki semmit senkivel, számolászni egyébként is az érintettek dolga, a kormány és a nemzetgazdasági minisztérium nem bajlódik ilyen baszokkal, ők a színes fagolyók tologatása helyett érzésből nyomják a gazdaságpolitikát. Úgyhogy ha esetleg mégis lenne valami hasonló tanulmány, akkor hiteltelen volna, mert számok alapján, orákulum nélkül az ilyesmit átlátni nem lehet.

De azért megnézik még egyszer, hátha csak elkallódott a pinyóban pár ki nem sorsolt trafik koncesszió és a be nem vethető győzelmi jelentés között.

Aztán jöttek, hogy nabazz, kerestük, mint kormánypárti jelölt szavazóit az időközi választáson, de mi sem találtuk. Nincs itt. Istenuccse. Anyánk életére és a rezsicsökkentésre esküszünk! Aki nem törölte ki a kormány.hu listáról a „vasárnapi nyitvatartással kapcsolatos felmérés, elemzés” 3,2 millió, MS Concord Bt. tartalmú sort, azt kirúgják a picsába még ma. Kinek kell egy ilyen szabotőr, mikor Lázár nertárs szerint ha lenne népszavazás a vasárnapi szabad vásárról azt csúnyán elveszítenék. Lehet kikérni a szerződést, de mi addig is azt tesszük amihez a leginkább értünk:

Hazudunk a végsőkig!

 

324 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr37293513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

és akkor tegyük hozzá, hogy lázár már az egész marhaság bukásáról beszél, kiderült, hogy nem is egy, hanem három tanulmány lehet. itt a tavasz, közben minden havas...

nol.hu/gazdasag/harom-tanulmanyt-is-rendelt-az-ngm-1523633
És igen! Létezik olyan blog, amelyik ezt is a Fidesz-KDNP kormány sikereként képes elkönyvelni, és még posztot is ír róla. Ehhez kell egy gyomor.
Borzasztó szar lehet ám belezavarodni abba, hogy nem tudják eldönteni, melyiket a nagyobb ciki a gomblyukba tűzni: hogy nem volt hatástanulmány, vagy hogy volt, de leszarták, mert csak.

Nem úgy volt, de ha mégis, akkor se...
No, most akko a csöbörbe vagy a vödörbe vagyunk? Mármint hazugságügyileg?

Mert ugyé régön ( nem az amérikai ) hazudtak rögge, délbe, mög este, most mög "Hazudunk a végsőkig!"

Mikó lösz mán az a végső? Ez lösz majd az a végső?
gyerekek!

van ennek egy döbbenetesebb oldala is! a boltok 6 előtt nem nyithatnak ki!

nálunk a 3 vagy 4 műszakban dolgozók megszokták, hogy a reggel 6-kor kezdődő műszak előtt megveszik a friss pékárut, rántott húsos szendvicset, túrós batyut, pogácsát a tejjel vagy kakaóval...

most ez nincs!

készülhet este vagy hajnalban, indulás előtt a szendvics...
ezek keményen dolgozó melós embert csak a tv-ben láttak és úgy is járnak a kedvükbe. borzalom...
@guma:

A keményen dolgozó kisember otthon is dolgozzon keményen a szendvicséért. Tényleg a céda nénikéjüket.
@Orica Középföldi:

annyira finoman fogalmaztál a céda nénikéjükkel, hogy kapsz egy számot, amit nem szeretsz) a Republic írt és vitt sikerre.
ez egy kevésbé ismert változat és Cseh Tamás (aki szerintem forog a sírjában a változások miatt!) inkább mondja mint énekli:

www.youtube.com/watch?v=V7vHlCjK9P0
@Orica Középföldi:
Ezzel is a keményen dolgozó kisembernek akarnak kedvezni, hogy ha már a munka kemény, legalább a szendvics legyen szottyadt.
@guma: Remélem valamelyik keményen dolgozó kisember munkája után megvárja valamelyik KDNP-s potentátot, és szívlapáttal magyarázza el neki az éjszakai nyitva tartás fontosságát.
@guma:

Valamikor azt ígérték, hogy ők soha nem hazudnak sem nekem, sem a népnek, főleg nem saját választóiknak. Vagy esetleg a választóik ezen meg sem lepődnek?
Majd megint aktuális lesz a régi szlogen, hogy melós ( kisember ) ököl vas ököl, oda üt ahova köll.:D
Bocsi, hogy OFF csak szólok. :)

A héten ismét leszavazták a kormánypártok az állambiztonsági múlt átláthatóvá tételéről szóló képviselői indítványt, melyet - mint mindig - támogatott a Jobbik is, többször szorgalmazva az ügynöklisták nyilvánosságra hozatalát, a mágnesszalagok megnyitását. Schiffer András (LMP) aktanyilvánosságról szóló törvényjavaslatát nyolcadszor szavazta le a Fidesz-KDNP frakció. Annak ellenére sikerült ez, hogy a jelenlévő ellenzéki és független képviselők egyöntetűen támogatták az indítványt.

kuruc.info/r/2/141036/

ON
"A vasárnapi zárva tartás ellen egyébként a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége és a Liga Szakszervezet közösen kezdeményezett népszavazást, melynek kérdéseire rá kell bólintania a Nemzeti Választási Bizottságnak, illetve a kiíráshoz össze kell gyűjteni 200 ezer aláírást is. Érvényes népszavazást ráadásul az Alaptörvény elfogadása óta még óriási népharag esetén igen nehéz lebonyolítani; ugyanis míg korábban az összes szavazásra jogosult egynegyed része plusz egy fő kellett az érvényességhez, addig 2011 óta már 50 százalék plusz egy fő. Ez azt jelenti, hogy több mint 4 millió embert kellene urnához szólítani, ami óriási mozgósítást igényel."(index.hu/gazdasag/2015/03/23/lazar_vasarnapi_zarva_tartas_nepszavazas/)

Azért ha vagy 3 millió ember aláírna, mint annak idején a fidesz által szervezett aláírásgyűjtéseken az az egy millió, és azt belöknék a kormány ajtóján, annak csak lenne némi kedvromboló hatása.
csak a szokásos:

Vida Ildikó nem ment el a bizottsághoz, csak egy levelet küldött

Vida Ildikó, a NAV elnöke nem jelent meg hétfőn a parlament költségvetési bizottsága előtt. Levelében azt írta, nem kíván élni a meghallgatás lehetőségével.

hvg.hu/gazdasag/20150323_Vida_Ildiko_nem_ment_el_a_bizottsaghoz_cs
Szerintem a többi is el fog tünni szépen sorban.

Eltűnt luxusvillájából a Quaestor-csoport vezére

Az elmúlt napokban biztonsági emberek jelenlétében teherautókra pakolták a budai ház berendezését, majd mindenki odébbállt.
A Blikk szerint Tarsoly Csabát azóta sem látták a környéken. Ott jártukkor a kapucsengőre nem válaszolt senki, mozgást nem láttak az épületben és telefonon sem érték el a milliárdos vállalkozót.
Az egyik szomszéd szerint Tarsoly egy Audi R8-assal jár, lányai Lexusokat vezetnek, ám ezek a járművek sem voltak a ház előtt. Egy másik környékbeli "utánajárt" és úgy tudja, hogy az ingatlan egy lichtensteini offshore cég tulajdona - írja a lap.

Mielőtt két hete bedőlt a Quaestor-csoport kötvénykibocsátásokkal foglalkozó cége, a Hrurira a gyanú szerint 150 milliárd forint értékben fiktív kötvényeket bocsátott ki, amire azért volt szüksége, mert az ügyfelek követeléseire nem volt fedezet. A Nemzeti Nyomozó Iroda csalás gyanúja miatt nyomoz ismeretlen tettes ellen.

www.hir24.hu/belfold/2015/03/23/eltunt-luxusvillajabol-a-quaestor-csoport-vezere/
.
Elnézést, olvastam egy hírt.

Rogán Antal:azoknak a vezetőknek, tulajdonosoknak a vagyonát is zárolni kell, akik a csalások előkészítésében részt vehettek. Ez vonatkozik a céget jegyző vezetőkre, a csalások óta eltelt időszakban meghatározó tulajdonosokra, az igazgatótanács tagjaira, a felügyelőbizottság tagjaira és a könyvvizsgálókra is.

Namármost az MNB felügyelőbizottság nélkül működik.
Kérdés: segítette-e ezzel a csalások előkészítését?
Az ellenőrzés elmulasztása és/vagy hanyag, felületes végzése mindenképpen. Viszont adott esetben bűncselekmény is lehet - gondatlanság esetén is.

A jegybank látja el a pénz-, tőke- és biztosítási piac felügyeletét, továbbá a PSZÁF eddigi fogyasztóvédelmi és piacfelügyeleti funkcióit.
Varga Mihály indoklása szerint az integráció alapvető feltétele annak, hogy biztosított legyen a pénzügyi rendszer stabilitását veszélyeztető rendszerkockázati tényezők nyomon követése és ellenőrzése. A PSZÁF feladatainak MNB-be integrálásával szélesebb eszköztár áll a jegybank rendelkezésére az egyedi vagy rendszerszintű pénzügyi válsághelyzetek megelőzése, továbbá a már bekövetkezett válsághelyzetek gyors és eredményes megoldása érdekében.
Mégis volt NGM-tanulmány a vasárnapról
Index
2015.03.23. 08:39

Az M.S. Concord Bt. társtulajdonosa, Mátyási Sándor szociológus készítette a szabad vasárnaphoz kapcsolódó tanulmánysorozat egyik részét még 2011 áprilisában. Az egyetemi oktató az Átlátszó.hu-nak elmondta, felmérésükben az Ipsos-hoz hasonló eredményeket mértek, ebben az emberek döntő többsége elutasította a vasárnapi boltbezárást. A minisztérium elfogadta a cég munkáját.

index.hu/gazdasag/2015/03/23/megis_volt_ngm-tanulmany_a_vasarnaprol/
A nyugdíjamat már megvédték. nem is lesz. Most a vasárnapi zárva tartással a családokat is.
Gyerekek mikor jönnek?
Csak, hogy addigra a kasza egyenes legyen.
@dr. jenőke (jenőke): bűűnös gondolatok, asszem mindjárt kopogni fognak /jobb esetben/ a zajtódon :D
@dr. jenőke (jenőke):

én másikat olvastam! csaknem súgtak neki? áprilisig még menekülő utat is biztosítottak????

A Quaestor-vezér eltűnt a luxusvillájából

www.blikk.hu/blikk_aktualis/a-quaestor-vezer-tarsoly-csaba-eltunt-a-luxusvillajabol-elkoltozott-a-milliardos-2340313
és folyik a cicaharc:

"Nacsa Lőrinc, az IKSZ szombaton megválasztott elnöke közleményében azt írta:

Ki kell mondani, hogy a Jobbik korábbi megnyilvánulásain és országgyűlési képviselőjük, Kulcsár Gergely nyilvánosságra került különböző antiszemita akcióin, legyen az a cipőbe köpdösés, vagy a horogkeresztes e-mail, felbátorodhatnak emberek, akik a mai és ehhez hasonló bűncselekményeket követnek el.

Az IKSZ célja, hogy küzdjön a szélsőségek ellen, és a fiatalok valódi problémáira találjon válaszokat – közölte, hozzátéve: ebbe nem fér bele az a gyűlöletpolitika, amit a Jobbik és országgyűlési képviselői képviselnek."

propeller.hu/itthon/3079933-kdnp-ifiszervezete-nekiment-jobbiknak#v1296191
@guma:

Talán mégsem volt az a brókervállalkozás ennyire nyereséges?
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
"A minisztérium elfogadta a cég munkáját."

helyesbítek: a minisztérium BEfogadta a cég munkáját. ha ELfogadta volna, az két dolgot jelent magyarban: elolvasták és megfogadták.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
"Vida Ildikó, a NAV elnöke nem jelent meg hétfőn a parlament költségvetési bizottsága előtt. Levelében azt írta, nem kíván élni a meghallgatás lehetőségével [...] amelyet Burány Sándor (MSZP) bizottsági elnök ismertetett. Ő külön megköszönte a levelet, mert ez a mauritiusi bélyeg hiányzott a gyűjteményéből."
esetleg nincs fotója valakinek orbánról, amikor közölték vele a káposztásmegyeri eredményt?
@Secnir: bakker átolvastam még egyszer, de a kiegészítésed nem találtam :D
ennyi, nincs mit hozzá tennem:

"Még valamit, talán épp a lényeget: kéretik nem elfelejteni, ez nem csupán házi, ez vizsgafeladat. Ha nem találják meg a kallódó embereket, ha nem jön össze a győzelemhez szükséges kétmillió, be kell csukni a boltot. Lehet újabb négy évig rizsázni, és azt a látszatot kelteni, hogy van ellenzéke Orbánnak, és ez elég is lesz ahhoz, hogy országgyűlési képviselőként egy-két tucat (tucat-) ember továbbra is honatyai fizetésből éljen, de ezért kár ott lenni. Úgy értem, nagy kár, ha azt hiszik, elég az is, ha ezért ülnek ott.

Amit Orbán eddig művelt, maga a rettenet, az európai értékeket messze elkerülő, és azokból csúfot űző rendszere bőven megérett a bukásra. Azt tehát már tudjuk, hogy melyik rendszer érett meg a bukásra. Már csak azt kéne látnunk, hol van az az erő, mely megérett a győzelemre."

www.hir24.hu/poszt-itt-publi/2015/03/22/nagy-bando-tessek-visszafogottabban-orvendezni-a-fidesz-csokkeno-nepszerusegenek/
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: No fene! Egy állami intézmény vezetőjének meghallgatása lehetőség???
és ismét a fideszjobbik szimbiózis:

Előre, kurvák, gengszterek!

Orosz alvilági kapcsolatokat talált a titkosszolgálat Kiss Szilárdnál, aki prostituáltaknak nagy tételben szerezhetett be vízumokat. Fazekas Sándor tudta, hogy megbukott az átvilágításon, mégis ragaszkodott hozzá. Később Kiss élettársának irányítása alá került a moszkvai vízumközpont is, amit az orosz titkosszolgálat is kihasználhatott.

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fbelfold%2F2015%2F03%2F23%2Fkiss_szilard_alvilag_prostitualtak_moszkva_vizumkozpont_titkosszolgalatok_iii_resz%2F
@CSENDES: látod, még a meghallása is csak közel nulla lehetőséges esély :D
Az ukrán fronton ölték meg a férjemet

" Rettegnek a kárpátaljai magyarok a háború miatt, és dühösek az anyaországra"

www.blikk.hu/blikk_aktualis/az-ukran-fronton-oltek-meg-a-ferjemet-2340317
@CSENDES:
Igen, sőt kérésére - magyarról magyarra fordító - tolmácsot is kell biztosítani!
Egyébként mi a fenének menne a saját maga által megvizsgáltatott és minden tekintetben rendben levőnek találtatott NAV ügyében?
"bizonyára vannak emberek, akik nem örülnek annak, hogy vasárnap zárva vannak a boltok, de a többség egyetért ezzel, és örül annak, hogy vasárnap vásárlás helyett értelmes programmal, a családdal töltheti az idejét"

l. simon
@guma: Kulcsár szombat délután közleményben tagadta, hogy a horogkeresztes e-mail is tőle származik. „Már az furcsa, hogy egy politikus kizárólag mások vélt vagy valós magánleveleivel foglalkozik, ráadásul, ha valós levelet hoz nyilvánosságra, akkor bűncselekményt követ el, ami nem maradhat következmények nélkül" – írja a képviselő. „Ahogy a múlt héten elismertem, hogy az én levelemről van szó, úgy most kénytelen vagyok visszautasítani a vádat és nyilvánvalóvá tenni, hogy a DK képviselője egy általam meg nem írt, el nem küldött e-maillel szeretne politikai tőkét kovácsolni magának és lejáratni másokat! A továbbiakban a nekem tulajdonított magánlevelekkel nem kívánok foglalkozni - hisz ismerve az adott párt gátlástalan képviselőjét nem kizárt, hogy hetente próbál majd ügyeket kreálni – ehelyett jogi úton fogok elégtételt venni.”

http://vs.hu/kozelet/osszes/horogkeresztes-jokivansag-a-duna-parti-cipobe-belekopo-jobbikostol-0321#!s1
@Kijelölt Önkéntes: "A bizottságok révén megvalósuló ellenőrzés fontos területe a különböző beszámolók, jelentések és tájékoztatók megvitatása.....Meghatározott témakörökben a bizottsági tagok kétötödének kezdeményezésére is meghallgathatják a minisztereket és a központi közigazgatási szervek vezetőit." (parlament.hu)

Csak ezért:-))
A sofőrök szerint a VOLÁN-ok is megszüntetnek néhány helyközi járatot vasárnapokon utas hiány miatt.Kereset kiesést jelent nekik .....ők is dühösek
@parti_giano:

"...a többség egyetért ezzel, és örül annak, hogy vasárnap vásárlás helyett értelmes programmal, a családdal töltheti az idejét", mondta L. Simon , vagy kija*- Deutsch után szabadon.

Ezek szerint a kormány annyira hülyének nézi az embereket, hogy maguk nem tudják eldönteni, vásárolni mennek-é vasárnap, vagy a családdal töltik a szabadidejüket.
Mellesleg a családdal EGYÜTT elkövetett vásárlás az nála hová is tartozik?
@Kijelölt Önkéntes: "Igen, sőt kérésére - magyarról magyarra fordító - tolmácsot is kell biztosítani!"

Én is kérek tolmácsot olyat, aki lefordítja nekem, miként fordulhatott elő, hogy a magas rangú nav dolgozó olyan információkat szerzett meg, amelyhez nem volt jogosultsága? Talán ezen okból dolgozik a vezérkarban a rokon is? Ott az informatikán.

Egyébként meg minden rendben van, akinek nem teccik, azannya a sarkon várja.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: "Fazekas Sándor tudta, hogy megbukott az átvilágításon, mégis ragaszkodott hozzá."

Nekie van ezért az erkölcsi felelőssége? És ő érte ki viszi a balhét? Mármint Fazekasért.
@guma:
Egy riportban egy pék nyilatkozott, akinek az üzletében 6 előtt vettek kenyeret és péksüteményt.
A kemencéjébe egyszerre 168 kenyeret sütött, ezek után 20 db-ért be sem üzemeli a kemencét.
Ugyanis 6 előtt fogyott 140 db körüli kenyere.
Nemcsak a boltokban lesz elbocsájtás, hanem a hasonló pékségek is rákényszerülnek.
Ki tudja, hogy milyen esetek fordulnak elő a vállalkozások körében emiatt. Pl. a fuvarozók.
@Gábris szomszéd:

nyasgem!
(tudod mit! nem is az enyém, hanem a birkákét, akkor ha tiszta a nyelved, amit kötve hiszek!)

tudod cusi lemondott... a köpködős fazon meg terpeszkedik, magyaráz, ti véditek (meg a többi véresszájút) ezerrel...
gerinctelenek!

mint a kárpátaljaiknak, a nagyon nagy kárt okozó putyin látogatást, akinek itt kellett bejelenteni: "hogy az ukránok adják fel Debalcevet"
ocsmány kufárok!

nocomment!

kár itt neked szót vesztegetni, mert ezt a hsz-t mindig mindenre megkaphatod ezentúl!
A nem létező tanulmány:

http://www.kormany.hu/download/4/59/40000/vasarnapi%20nyitvatartas.pdf#!DocumentBrowse
@Mariann19: :)

tök igaz, ahogy hallom!
nálunk sok kisebb bolt és 1, 1 dohánybolt meg a pékségek 5-kor már nyitva voltak...

na most nem lesz, mert alkalmazottakkal üzemel szinte mindegyik!
megyek megnézni mi a helyzet, mert el sem akarom hinni ezt az oltári kibaszást.
@guma: El vagy tévedve. Én nem védem csak betettem amit nyilatkozott. Ja és nem nagyon akarlak elkeseríteni de a kárpátaljaiaknak sokkal inkább a "forradalomnak" csúfolt puccs és az abból következő események tettek be.:(
@Fabius: :D

sőt:

"A tanulmány létét ugyan a tárca cáfolta, ám az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára is azt állította: olvasta annak idején az irományt."

www.blikk.hu/blikk_aktualis/megis-van-felmeres-a-vasarnapi-boltbezarasrol-2340307
@Fabius: Na sikerült végre megtalálni? Ez amúgy eredeti lehet vagy mostanában gyártották? :)
@KÁTÉó53éúétr6: Ez csak a hatástanulmányok hiánya miatt tűnhet így. Azért mert a zemberek vasárnap nm tudnak bemenni a városba vásárolni. Azért nem fognak kevesebbet utazni. Majd járnak templomba, és megismerni az ország turisztikai látványosságait. És ezt röhögés nélkül el tudta mondani valami turisztikai hajjakend az állami M1 kanálison.
@Gábris szomszéd:

nyasgem!
(tudod mit! nem is az enyém, hanem a birkákét, akkor ha tiszta a nyelved, amit kötve hiszek!)

tudod cusi lemondott... a köpködős fazon meg terpeszkedik, magyaráz, ti véditek (meg a többi véresszájút) ezerrel...
gerinctelenek!

mint a kárpátaljaiknak, a nagyon nagy kárt okozó putyin látogatást, akinek itt kellett bejelenteni: "hogy az ukránok adják fel Debalcevet"
ocsmány kufárok!

nocomment!

kár itt neked szót vesztegetni, mert ezt a hsz-t mindig mindenre megkaphatod ezentúl!
index.hu/tudomany/2015/03/23/mamut-dns-t_ultettek_egy_elefantba/

"Ez az első alkalom, hogy több mint 3300 év után mamutgének éltek - igaz egyelőre csak laboratóriumi körülmények között."

Remélem sokáig nem is fog laboratóriumon kívül sikerülni a kísérlet, mert a sikeres következményekbe szörnyű még belegondolni is.
12:18
Kikerült a vasárnapi boltzáras jelentés
Kikerült a vasárnapi boltzáras jelentés

A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) kiadta azt a 2011-es kutatási jelentést, amely szerint a megkérdezettek többsége ellenzi a vasárnapi boltbezárást. Az adatokból az is kiderül, hogy a vasárnap többnyire a család megy bevásárolni, a hitéleti tevékenységet pedig elenyésző mértékben zavarja a nyitva tartás.

hvg.hu/kkv/20150323_Kikerult_a_vasarnapi_boltzaras_jelentes
@Fabius:
nézd meg a pdf properties-ét.
Created: 2015.03.23 10:37:22
Application: TOSHIBE e-STUDIO281c
PDF Producer: MFPImgLib V3.5

LOL
most szkennelték be két órája. viszont már tudjuk, hogy milyen szkennereik vannak a kormánynak
@Fabius: ott a lényeg a (7) pontban

- a vásárlás 69%-a a multiknál történik vasárnap
Mi lehet az esetleges megszavazás esetén a fideszvezeklés oka? Vagy ők nem zsarolják egymást, mert a fideszben, illetve a szövetégükbenben békesség, szeretet van?

www.napi.hu/magyar_gazdasag/beszolt_a_kdnp-nek_a_kamara.595307.html
@ausländer Sipi:

Azért ha egy-két-három mamutot megszaporítanak, az nem annyira kívánatos.:D
és akkor:

A Terrorelhárítási Központ a magyar társadalomra veszélyesnek minősített egy 13 éve itt élő kurd családot. Hiába születtek itt a gyerekek, beszélnek magyarul, vissza kell menniük Irakba – írja az Abcúg.

www.hir24.hu/belfold/2015/03/23/hazakuldik-az-iraki-csaladot-nem-tudhatjak-meg-miert/
@látjátok feleim szümtükkel:
A nagy állat kategóriában politikusokat fognak klónozni még...
@guma:

Ne beszélj hozzá, magától is megmutatja, hogy nincsenek érvei.
@látjátok feleim szümtükkel: nem hinnem, hogy eletkepesek lennenek es felni kellene a tulszaporodasuktol. minnel nagyobb egy allat terfogata, annal kisebb aranyaiban a holeado felulete, azaz konnyen tulhevulnenek. a huvosebb eghajlaton meg nincsennek eleg nagy nyilt terek, amik kepesek lennenek ellatni oket elelemmel. esetleg az orosz tajga kornyeken. talan.
hahaha

"Kereszt formájúra nyírt szeméremszőrzetű, hasát Bibliával takaró meztelen nő fotóját tette közzé a szocialista politikus. Profilja reggelre eltűnt a Facebookról. Az átmeneti hiány a Mandinernek szúrt szemet.

Vasárnap éjszaka osztotta meg a meztelen nő fotóját az MSZP EP-képviselője, aki a képhez ezt írta kísérőszövegként. „Miután levontuk a mai zárvatartás tanulságait, most nézzük meg szépen a dolgok ideológiai oldalát! :)”"

www.hir24.hu/belfold/2015/03/23/a-facebook-kicsit-torolte-szanyit/
és még nincs vége a fideszesek agymenésének:
/éljen a visszalopakodó nemzetiszocializmus/

Reszkess, boltos, nyakadon az árkommandó!

Már dolgoznak az árak monitorozásáról szóló törvényjavaslaton a Fideszben, utoljára Gyurcsány próbálkozott ilyennel. Mi lesz itt még?

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fgazdasag%2F2015%2F03%2F23%2Farkommando%2F
A népszavazás sok pénz,az L.C.M ajánlotta,tedd a kérdést vagy az üzeneted az 1% borítékba május 30-ig az adóbevallás mellé,azt a borítékot felbontják.
@látjátok feleim szümtükkel: :)))

amire képes volt reagálni ez a gerinctelen, azzal bizonyította is észrevételed!

ha hozzám dumál: reagálok, mert határtalanul elszemtelenedett.
már azt vizionálta, mellettem pisilt a homokozóba és ugyanolyan fotelgyökér lettem mint ő, aki eldönti másnak mi a jó!
muhhhahhhahhhahhhahhhahhhahhhahhhahhha

13:05
>>>>>>Az adófizetők pénzének felelős felhasználásáról beszélt az MTVA vezére<<<<<<<<<

A közmédiában is nagy jelentősége van az átláthatóságnak és az integritásnak - mondta a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) vezérigazgatója az Állami Számvevőszék (ÁSZ) konferenciáján.

hvg.hu/gazdasag/20150323_Az_adofizetok_penzenek_felelos_felhasznal
@guma: Mert az ilyen családok elterjesztik a szorgalmas munka és korrekt adófizetés mételyét. Most gondolj bele abba szörnyűségbe, ha ezt a mentalitást elterjesztik a politikusaink között. Ezt te sem akarhatod. :)
@The Ghost Wolf:

"_És igen! Létezik olyan blog, amelyik ezt is a Fidesz-KDNP kormány sikereként képes elkönyvelni, és még posztot is ír róla. Ehhez kell egy gyomor._"

És _nyomor_ teszem hozzá. Szellemi, leginkább.
13:37
Miniszterelnökség: kitaláció, hogy Lázár a boltzár bukásáról beszélt

Nem szeretnének találgatásokat, a sajtóban megjelent kitalációkat kommentálni - közölte az Origo kérdésére a Miniszterelnökség. A Népszava korábban azt írta, Lázár János egy bizalmas találkozón arról beszélt, hogy ha lesz népszavazás a vasárnapi zárva tartásról, azt a Fidesz el fogja veszíteni.

hvg.hu/gazdasag/20150323_Miniszterelnokseg_kitalacio_hogy_Lazar_a

---

13:42
Boltbezárás: előre megfontolt szándékkal

A vasárnapi boltbezárás kiváló példája annak, amikor egy, az emberek képviseletével megbízott párt előre megfontolt szándékkal árt az országnak. Sem a gazdaság, sem az emberek oldaláról közelítve nem védhető intézkedés, egy törpepárt diktátuma. A felelősség mégis a Fideszé.

hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20150323_Boltbezaras_elore_megfontolt_szandekkal
@jaegtoer: Azt hiszed csak viccelek? De vicc nélkül itt a linkje: polgarda.blog.hu/2015/03/22/vasarnapi_zarva_tartas_a_fidesz_ujabb_zsenialis_huzasa
És még isteníti is ezeket a mentális kihívásokkal küzdőket.
Ezt(is) Orbán G. verte keresztül, kizárólag azért, hogy Ítéletidős Lázár haverok jóljárjanak. És igen, G. már teljesen hibbant, annyira elszakadt a valóságtól, hogy nem számít semmi. Sem az, hogy mennyibe kerül ez nekünk, sem az, hogy még a fityeszhívők is nagyon felháborodnak emiatt.
KURVA FIDESZ!
Vajon hányadik szög ez a koporsójukba?
(Ha pedig netántán lesz népszavazás, az arról fog szólni, Kedves Ellenzék, hogy akarják e még magyariak a fityeszuralmat.)
@Gábris szomszéd: Cselédadót putingazdának vagy az irániaknak kell utánad fizetnie?Feleslegesen tolakodsz emberek közé artuka,ha nem volnál tele hibás tranzisztorokkal magától is kilökné a processzorod.Rebootoltasd a logikai kapcsolataidat.
@The Ghost Wolf: es igen erdekes, hogy a posztolo a kommentekben nem csak a liberalis, de a demokrata szot is szitokkent alkalmazza:-)
@Toportyán Zsóti: Jujj zsótika megint, hogy megilletődtem. :)
@The Ghost Wolf: @ausländer Sipi:

Húúú, vaze .... :(

"s külön Semjén Zsolt!"
@Gábris szomszéd: Csak szólok,zéró tolerancia van neonácikokra,megütöd a bokád artuka most hogy veszélyesen közel vannak a zombikok a narancs g e c ik hez.
@Toportyán Zsóti: Csaxolók, hogy megint hülye vagy és nácizni kb. az a szint min zsidózni. :)
@Gábris szomszéd: Látom nemcsak a logikai panelekkel van gond hanem a processzorod is meggárgyult,nem csoda mostanság sok jó nem vár a neonácikra és az arabseggnyaló zsidrákfóbiásokra.
@Toportyán Zsóti: Akkor neked több félnivalód lehet. :)
@Gábris szomszéd: Kész van a komplett hardvered artuka,ha ez jött ki.Fussál neki ujra ne égesd a gazdit.
@guma:

Ne forrald feleslegesen az agyvized!
Tegnap Moszkva hivatalosan is deklarálta az európai szélsőjobb összefogását.
Ilyen támogatás mellett még jobban el fognak szemtelenedni.
Legjobb lesz, ha a gép mellé készítesz több doboz lecarom tablettát.
@jöttem: Az már nekem is ott van elég régóta. :)
@jöttem: Egyre felkapottabbak ezek a hülye nácik. Ukrajnában az USA futtatja őket, máshol meg ugye a ruszkik. Ki érti ezt? :)
"De azért megnézik még egyszer, hátha csak elkallódott a pinyóban pár ki nem sorsolt trafik koncesszió és a be nem vethető győzelmi jelentés között."

Fabius igazi party arc. Ekkora kibaszott nagy szöveget rég olvastam.
Ez a faszkirályfi vargamisi már a nav ügyben sem tudta, hogy mi a faszt hazudjon. Elvergődtek addig a pontig, hogy most már hazudnának bármit, csak tudnák, hogy az lesz a jó.

Akár már a jövő héten megegyezhetünk az imf-fel, igaz, misikém. Hogy basznád telibe azt a büdös kurva rohadt anyádat nekifutásból, hogy még a szája sarkáról is a geci csöpögjön, te agyalágyult értelmi fogyatékos vadbarom.
@Gábris szomszéd:

Te kis butus! El vagy tévedve!
Hozzád hasonló elemi csapásoknak tökéletesen elég, ha reggel összecsókoljátok a nagymagyarország térképét a kettős kereszttel együtt.
Aztán elmormoljátok a Hiszek egy Istenben, hiszek egy hazában, hiszek Magyarország feltámadásában c. rigmust.
Rögtön feléled bennetek a küldetéstudat.
Készen álltok a bevetésre és jöttök nekünk hirdetni az igét.
Remélem, vasárnap bocskaiban netezel.
Szerintem meg nem hazudnak! Sőt még sohasem hazudtak .....ezek mindig igazat mondanak ..... csak nem érti őket senki se! S szerintem a tolmáccsal van a baj. ....mert ugye mindig mást fordít mint amit ők mondanak. ....vagy a hallgatósággal ....mert olyant hallanak amit nem is.
-no comment-

Bírósági döntésre sem adja ki titkait az állami óriáscég

Az MVM-nek a MET-es szerződéseket is nyilvánosságra kellett volna hoznia. Közérdekű adattal való visszaélés a gyanú.

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fgazdasag%2F2015%2F03%2F23%2Fa_birosag_dontese_ellenere_sem_adja_ki_titkait_az_allami_oriasceg%2F
@Gábris szomszéd:

Én. Csőcselékre minden tábornak szüksége van. Erre használnak titeket. ))))
@jöttem: Ezek közül egyiket sem szoktam csinálni. Még valami esetleg? ;)
@jöttem: Jaja a ballib "civileket" viszont nem használja senki. ;)
@Gábris szomszéd:

Olyan kifejezés nincs, hogy ballib. Ezt is rosszul tudod!!
Jegyzeteld ki a politikai alapfogalmakat holnapra!
@jöttem: Ez esetben nem alapfogalmakról beszélünk, hanem jelzőkről. De persze ezt te is tudod. ;)
Milyen hazugságok?
A jövőnk munkaalapú társadalmának - gőzerővel történő - előkészítésében a t. politikusaink nem elmaradott (szakszóval: ortodox) megoldásokat alkalmaznak. A tények vizsgálatát nemcsak szektás, dogmatikus módon, hanem dialektikus módszerekkel és más dimenziókban is végre lehet hajtani.
Ebből következik, hogy nem hazugságok, hanem értelmezési különbségek vannak.
Nincs szükség a koholt vádakra!
@Gábris szomszéd:

Sok dolog van, amit nem tudok.
Viszont a legfontosabbat, igen. Per pillanat etetlek.
Ezen rögvest változtatok.
@Gábris szomszéd: Régen több kellett hogy ennyire lerobbanjanak a tranzisztoraid artuka,gazda lehet hogy kidob a kukába.
fabius, meggyalázod ezt a remek sorozatot :) most nézem végig kb ötödjére - idén :) naggggyon szeretem, mondjuk főként eli loker miatt, de ez már télleg részletkérdés.

a topic meg hát ha, én hétközben pl mire eljutok a bótig, az utolsó zsömiket tudom max elhozni, szombaton általában döglött bogarat játszottam, vasárnapra kapartam magam annyira össze, h mikor kilépek a házból, nem dobáltak meg az utcán, és még majdhogynem friss pékárut leltem (valszeg az utolsó lesütésükre értem oda :)). ennek a bioritmusnak lőttek, viszlát 21. század, üdv 80-as évek. mikor lesz megint hétfői adásszünet?
@jöttem: Épp most akartam én is szólni miatta. ;)
nem sikerült teljesen összehangolnom az igeidőket, dehát igy jár, aki újrafogalmazza a mondatait.
Egyrészt a most előkerült irat nem tanulmány, csak egy fecni, másrészt úgysem számít, mert nem taggyűlésen készült.
@Toportyán Zsóti: Téged már rég kidobott, nekem meg keresni kell, nehogy teljesen magad alá kerülj. ;)
@bioLarzen: Pedig már kezdtem örülni, hogy Lázár egyszer igazat mond de aztán mégsem. ;)

propeller.hu/itthon/3080103-lazar-szerint-mese-vasarnapi-boltbezaras-bukasa
@guma:
Valamelyik hülye kormánytag úgy nyilatkozott, hogy 2 év múlva rájövünk, hogy helyes volt a vasárnapi zárva tartás, addigra megszokjuk.
Ezt a nyegle dumát!
@guma: Ezt magam is tapasztaltam. 5órára járok dolgozni, és már 2hete így van ez. Nem rossz a tegnap este gyártott szendvics, de a faszomér' kell elvenni az élet apró örömeit, mint a még meleg kakóscsigába harapás reggel 4:55kor...helyette a melósparasztnak marad hétfőre a szombati kenyér...
@jöttem: :))

nem gyógyszerezem magam. :D
nem forr az agyvizem sem, csak nem tudom elhinni, hogy valaki ennyire "korlátolt" és tudatosan szemét és alattomos módon propaganda gépezetté válik...

egy idő után ilyen akárkivel meg sem jópofizni nem akarok sem szóra sem méltatni.
erre ő mindig megszólít, tehát viselje a következményeket.

amikor megfogadtam, hogy totál durván csak lerázom, azt az utolsó szemét válasznak álcázott böffenete váltotta ki.

láthattad, össze-vissza hoztam linkeket amikor kedvem volt és valamit érdekesnek tartottam. régebben meg is dumáltuk általában a többségét.
ma meg...
hagyjuk is... ez van.
@AKIsTUDATLAN: I'm afraid: érckoporsóban végzik:-)) (már a szögek számát tekintve)
@bioLarzen: Különben sem élnek a meghallgatás lehetőségével:-))
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

lehet, hogy kiderülne mekkora árcsökkenést kellett volna már rég csinálniuk az általuk nagyon megemelt gáznál - és akkor oda a rezsicsökkentés nimbusza?
A kormány nem mondhatja ki, hogy az a célja a vasárnapi zárvatartással, hogy legalább a vasárnapi forgalmat a magyar kiskereskedőkhöz csatornázza, mert Brüsszel azonnal ná(r)cizmust, meg illiberalizmust kiált.
Így csak az ánusz blogokon fröcsöghetnek a "hazafiak", hogy ez már megint a demokrácia és a szabadságjogok vége és amúgyis hűde rossz vagy 2-3 ezer embernek az országban. Persze azt nem írja le senki, hogy a vendéglátásnak mennyire jót fog ez tenni, vagy hogy a konzumidióták végre nehezebben hódolhatnak önnön elhülyítésüknek.
@Ma Baker:

Miután a "magyar kiskereskedőket" kinyírta először a dohányárusítás korlátozásával, aztán most az éjjeli nyitvatartás megszüntetésével.
@Ma Baker:

Mert ugye a "magyar kiskereskedők" nyitva tarthatnak vasárnap... ha bírják a gyűrődést, és nem vadházasságban élnek. :)))
@Ma Baker: indoka az mindig van, azt elhiszem. csak joga nincs hozza. az pedig, hogy gyakorlatilag nyiltan kijelented, hogy a dolog bar jogellenes, de legalabb helyzetbe hozza a haverokat szerinted jo, az csakis teged minosit:-)

persze mindig is nyilvanvalo volt, hogy a fidesz szavazoi nem becsuletes emberekbol, hanem felig-meddig bunozokbol allnak, akik az erdekeket a jogok ele helyezik:-)
@Ma Baker:

hol élsz? mert, hogy nem mo-on az biztos! röhej:

"a vendéglátásnak mennyire jót fog ez tenni"

ahol milliók 100ezer átlagot keresnek, a közmunkás meg 47e-t, ott a rezsi kifizetése után vendéglőbe étkezik a család!
mesélj máshol, ahol nem értik mit zagyválsz...
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: :)

+1

különben, jó lesz az!
van aki tovább aludhat, mert csak 6-kor nyithat ki...
este 10-kor meg kötelező csicsika a hitvesi ágyban.
Hogy a kommunisták és csatolt szerveik folyamatosan hazudnak, azt megszoktuk. Amint hogy azt is, hogy a tények ellenére is hazudnak.

A vasárnapi nyitva tartás csak a multiknak hiányzik - esetleg. De még ez sem biztos, hiszen egy kanyit sem adtak a hivatásos tüntetőknek a lihegve reklámozott felforgatásra - ami így el is maradt, ugye, mert ingyen a kommunista nem randalírozik.

Tegnap meg itt volt az első "olyan" vasárnap, és senki se halt éhen, senki se lett öngyilkos, és még a magyar-Komáromiak se mentek át szlovák-Komáromba a teszkóba.
Ennyit erről az egész nyáladzásról.
@Gábris szomszéd: Lassan takarítórobotnak sem leszel alkalmas ezekkel a kusza tranzisztorokkal,javíttasd meg legalább a processzerhűtésed,anélkül kékhalál is beüthet.
@Gábris szomszéd: “Ahhoz, hogy Magyarország megint nemzet legyen, megbecsült család a világban, ki kell pusztítani egyfajta ember lelkéből a “jobboldaliság” címkéjével ismert különös valamit; a tudatot hogy ő, “mint keresztény magyar ember”, előjogokkal élhet e világban egyszerűen azért, mert ő “keresztény magyar úri ember” joga van tehetség és tudás nélkül is jól élni, fennhordani az orrát, lenézni mindenkit, aki nem “kereszténymagyar” vagy “úriember”, tartani a markát, s kereszténymagyar markába baksist kérni államtól, társadalomtól: állást, kitüntetést, maradék zsidóbirtokot, potyanyaralást a Galyatetőn, kivételezést az élet minden vonatkozásában.
Mert ez volt a “jobboldaliság” igazi értelme. S ez a fajta nem tanul: Aki elmúlt harmincéves és ebben a szellemben, légkörben nevelkedett, reménytelen; talán megalkuszik, fogcsikorgatva, s mert önző és gyáva: bizonnyal hajlong majd az új rendszer előtt; de szíve mélyén örökké visszasírja a “jobboldali, keresztény, nemzeti” világot, amelyen belül olyan szépen lehetett zsidó vagyont rabolni, versenytársat legyilkolni és aladárkodni a nagyvállalatokban, képzettség és hozzáértés nélkül.
S lehetett “előkelő közhivatalnok”-nak lenni és sérthetetlen, páncél-inggel védett katonatisztnek; s mindezért nem adni semmit, csak saját becses létezése tényét. Ez a fajta soha nem változik. De amíg ezeknek szavuk van, vagy befolyásuk, Magyarország nem lesz nemzet.
@szárny: "Hogy a kommunisták és csatolt szerveik folyamatosan hazudnak, azt megszoktuk. Amint hogy azt is, hogy a tények ellenére is hazudnak."

fidesz-kdnp-fidelitas-jobbik?

"A vasárnapi nyitva tartás csak a multiknak hiányzik - esetleg. De még ez sem biztos, hiszen egy kanyit sem adtak a hivatásos tüntetőknek a lihegve reklámozott felforgatásra - ami így el is maradt, ugye, mert ingyen a kommunista nem randalírozik."

tehat a kapitalistaknak hianyzik a vasarnapi nyitvatartas es utoljara a rendszervaltas elott volt kotelezo zarvatartas vasarnap, tehat a kommunistak altal vezetett szocializmusban. akkor ki a kommunista?

hogy nem robban szet a fejetek az ekkora onellentmondasoktol?:-)
belebetegednek a melóba:

"16.04 Ketten ülnek a patkóban - egyik állva alszik, másik ülve húny

Egyik LMP-s olvas föl a másik LMP-snek, Ikoty Scmucknak. "...a vasút országszerte gyalázatos állapotban van, de a Balaton partján különösen."

Aztán Scmuck Erzsébet olvas föl Ikotynak. Szalmabálákról! "...a tűz ezeket is elérte."

És most - vaze - Ikoty is kimegy!

Így nem hallhatja, hogy "egy nagyobb kupac avar elégetése során több szennyezőanyag kerül a levegőbe, mint kettőszáz ötven autóbusz husznnégy órás működése során."

Ez tényleg beszarás: Scmuck egyedül ül bent, vele szemben a pulpituson a levezető elnök, lent két gyorsíró.

Sírunk. Hol az M1?!"

www.hir24.hu/belfold/2015/03/23/tesz-a-fidesz-a-b-het-hetfojere/
@szárny: És mi a problémád?
@Toportyán Zsóti: Ne magyarozz mert lezsidóznak. :) Amúgy szerintem ez sokkal inkább rólad szól.
OFF

Így menjenek a magyarok harcolni az ISIS terrorszervezet ellen, hogy közben az USA sorban dobja a fegyvereket és utánpótlást az ördögi fekete seregnek? Irakot az amerikai hadsereg 12 évvel ezelőtt másfél hónap alatt leigázta, most meg képtelen egy pár ezer fős, nem túl inteligens, terrorista csordát elpusztítani.

www.islamicinvitationturkey.com/2015/02/25/official-us-planes-continue-dropping-weapons-supplies-for-for-isil-in-iraq/

ON
@szárny: Te ökör mostanában, mióta a forint hála a kormánynak és az MNB-nek így szárnyal, azóta inkább a sógorék, meg a szlovákok jöttek át Magyarországra elkölteni a megkeresett GDP-jüket.
Ez pedig egyszerű alap közgazdaságtan. Persze, ha te a Kusza Szem által tanított unortodox közgazdaságot tanulod, akkor biztosan a magyarok járnak át a szomszédba a drágán vett Eurót költeni.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

A magyar kiskereskedők online pénztárgéppel, online vesznek részt az online misén, és onlányon élik a családi életüket.
@Ma Baker:

"_Persze azt nem írja le senki, hogy a vendéglátásnak mennyire jót fog ez tenni,_"

úgy-úgy, a vendéglátásnak halmozottan:)

Szesztilalom mikor?
@guma:

No-no. Teher alatt nő a pálma:)
@Peetee:

"_5órára járok dolgozni, és már 2hete így van ez. Nem rossz a tegnap este gyártott szendvics, de a faszomér' kell elvenni az élet apró örömeit, mint a még meleg kakóscsigába harapás reggel 4:55kor...helyette a melósparasztnak marad hétfőre a szombati kenyér... _"

Még mit nem?! 05:00-re jársz dolgozni, és még habzsi dőzsi is kellene? Te, te kakaóscsigafób! Az élet nem kakóscsiga és habostorta továbbá valamint!
@kokuszpok:
Hááát, én inkább néztem Kelli Williams és Monica Raymund miatt, de ízlések és pofonok ... :D

Egyébként, egyik kedvenc sorozatom.
@bioLarzen: És nincs minden oldal aláírva.
@The Ghost Wolf: NGM: nem hatástanulmány készült a vasárnapi zárvatartásról

Mik ezek?
Van dokumentum a vasárnapi zárvatartásról, de nincs - nagyjából ez az üzenete a kormány kommunikációjának. A Nemzetgazdasági Minisztérium azt közölte: az NGM 2011-es külső beszerzései közül csak az M.S. Concord Tanácsadó és Szolgáltató Bt-től megrendelt közvélemény-kutatás foglalkozik a vasárnapi pihenőnappal.

A cikk a hirdetés után folytatódik
A cég 2011 áprilisában készített felmérést a vasárnapi nyitva tartás lakossági megítéléséről a minisztérium megrendelésére. Ebben 800 főt kérdeztek meg vásárlási szokásaikról.
Az NGM most azt írta: a dokumentum – a Népszabadságban megjelent hírekkel ellentétben – nem a vasárnapi pihenőnap lehetséges következményeiről szóló hatástanulmány. A Nemzetgazdasági Minisztériumnak továbbra sincs tudomása arról, hogy ebben a témában elemzés született volna a minisztérium megbízásából - fogalmaztak.

A hivatalos kimutatás szerint a három hetes munkáért áfával együtt 3 millió 187 ezer forintot fizetett ki a tárca négy évvel ezelőtt.

www.vg.hu/gazdasag/ngm-nem-hatastanulmany-keszult-a-vasarnapi-zarvatartasrol-446686
@Peetee:
"melósparasztnak marad hétfőre a szombati kenyér... " - én ma pont ilyen szendvicseket hoztam magammal. :(
@guma:
"kötelező csicsika a hitvesi ágyban" - Csakis!!! :)
Meeer jó körösztyény móggyára csak és kizárólag utódnemzés célzattyábúl löhet szekszenyi, úgyhogy az ki van zárva (mer nem tudom). :D
@jöttem:

"_@Gábris szomszéd:

Olyan kifejezés nincs, hogy ballib. Ezt is rosszul tudod!!
Jegyzeteld ki a politikai alapfogalmakat holnapra! _"

De van, csak hiányos a szótár!
Még billib is van, nemhogy ballib... és ha elmesélném, hogy még egy Ball Ibivel is találkoztam egyszer, mindjárt változtatnál a tanácsadói Atti Tüdőn! Igen.
Tessen forgatni az kalapfogalmakat. Ki. Át. Fel. Közelebb visz a NER-hez. Valamint a gránitfélék családjához az aligobcén utáni miobcén korhoz a palagázzal egybekötött diétára is tekintettel.
@szárny:
"Hogy a kommunisták és csatolt szerveik folyamatosan hazudnak," - lásd: Fidesz + KDNP!

"még a magyar-Komáromiak se mentek át szlovák-Komáromba a teszkóba." - ha olvasnál híroldalakat, blogokat - és nem csak a fidesz.hu-t - akkor találkozhattál volna cikkekkel, miszerint: DE!
A határ menti településekről átmentek bevásárolni.
Borítékolható, hogy az igenek győznének, de a részvétel miatt nem lenne érvényes. A magyar lakosság 77 %-a nem szokott rendszeresen vasárnap vásárolni..
"_Az áfakiesés és a csökkenő járulékbevételek miatt 50 milliárdos buktára készülhet a költségvetés._"

A poszthoz azt szólom hozzá, hogy sokkal nagyobb buktára készülnek. De csak azért, hogy megvédjenek. A saját pénzünktől. Mint nem egyszer volt már rá példa.
Bróker botrány is ki lesz pipálva. :)

Talán Rogán Antal felhívja majd Budai Gyulát vagy Papcsák Ferencet, hogy csináljanak valami elszámoltatási showműsort”, de valójában legutóbb is több volt az elszámolóbiztos, mint az elszámoltatott személy.

alfahir.hu/harcost_jatszik_a_fidesz_de_nem_szavazza_meg_az_elszamoltatast
@A megvalósult amerikai ólom..: "A magyar lakosság 77 %-a nem szokott rendszeresen vasárnap vásárolni.."

Ezt honnan szoptad? Azt tudom, hogy ha Orbán elvtárs kérné, akkor a fidesz lakosság 95%-a nem vásárolna vasárnap, a maradék 5% meg azt mondaná, hogy na mostkapdbeafasztorbángeci. Különben, ha a sötét vezír kérné, a fideszparasztok vasárnap nem is dugnának.
@A megvalósult amerikai ólom..:
A mondatod önmaga tagadása, logikai bukfenc.
Üdv!

Jómagam is elég későn (huszonéves fejjel) jöttem rá, hogy nem egy tuti dolog egyik hazugságból a másikba esni.
Én rájöttem. Ezek 20+ év után sem... Elmeroggyantak társasága.

Szép estét (már ha épp nem hazudok)!

:)
Meg még az alábbiakat:

vajon mi lehet az én státuszom ebben a rendszerben, ha szívem szerint elzavarnám melegebb égtájakra az összes országrontót, ellenben vasárnap nem vásárolok, a családdal vagyok és még templomba is járok? :)
@Marcellusca:

én kiterjeszteném az egész hétre, hónapra, évre, életre, hogy kik hagyják már abba a "munkát"!
@Marcellusca: "Meg Harrach, meg Rétvári, meg ... "

... ezek a keresztények szívesen lámpavashalált halnának az igaz hitükért meg azért, hogy a parasztok húzzanak vasárnap a templomba.
@A megvalósult amerikai ólom..:

" A magyar lakosság 77 %-a nem szokott rendszeresen vasárnap vásárolni.. "

Mivel Magyarország népességének 90 %-a nem állíthatja magáról, hogy ősei mindegyike a hét vezérrel érkezett e kies honba, ezért készségesen elhiszem hogy a statisztikád igaz lehet.
A 10 % 77 %-a valószínű, hogy nem szokott vasárnap rendszeresen vásárolni, csak amikor a szükség és a kényszer úgy hozza. Pl. az is teljesen hihető, hogy fizetés utáni hétvégén ki sem mozdulnak otthonról, csak a misére mennek el, s hazaérve is álló nap zsoltárokat dúdolnak, továbbá Orbán Viktor beszédeit nézik-hallgatják azon tanakodva, ki a franc teljesít jobban a félelmetes életszínfonal fogyta forradalom mellett. Mert az életszínvonalat Lázár, Rogán, Mészáros és tettestársaik ismerik közelebbről.
A pór csak a Standard & Poor's ganéságairól jól tájékoztatott. Életszínvonalnak ott a 47ezer HUF.

Az autók meg maguktól jártak mindenhova vásárolni, hogy dugig voltak a parkolók.
@jaegtoer:

a tudatos kárt okozó törvénykezésre nem lehetne népszavazás?

az EU lépett és azt a törvényt elmeszelte amivel az embereken direktben szedték volna be azt a pénzt ami az EU jogba ütközés miatt kiesik...
jaj!

a cöf még a templomot sem tudta megtölteni Sümegen!
ezt a blamázst!

www.hir24.hu/belfold/2015/03/23/sumegen-turnezik-a-cof/
@guma:

Már a választási bizottságon sem menne át, mert azt állítanák, hogy a költségvetést érintené.

Ellenben, ha ötszázezer ember kiballagna az utcára követelve, hogy azok fizessék ki az uniós "követelést' aki törvénykezési gyakorlatukkal elbaszták, vagy kussolnának, vagy kiküldenék a TEK-et.
A békemenet már sokesélyes, mert a NER-fekély rágja szét.
@jaegtoer: Ez egy Szonda ipsos kutatásban szereplő adat.

"csak amikor a szükség és a kényszer úgy hozza" Tehát nem rendszeresen..

"az is teljesen hihető, hogy fizetés utáni hétvégén ki sem mozdulnak otthonról, csak a misére mennek el, s hazaérve is álló nap zsoltárokat dúdolnak,"

Tehát csak két lehetőség van: Vagy a tecsóban töltöm az időmet vasárnap, vagy a templomban vetem a kereszteket. Más út nincs..
(Azt egyébként tudod, hogy a katolikus Olaszországban és Lengyelországban vasárnap is nyitva tarthatnak az üzletek, míg a sokkal szekularizáltabb Ausztriában és Norvégiában nem? Úgyhogy kár vallási síkra terelni az ügyet..)
@Jules Verne: Abban a Szonda kutatásban szerepel, ami kimutatta hogy a lakosság kétharmada nem támogatja a vasárnapi zárvatartást. Ha az egyik adatot elfogadod, a másikat is el kell..
@BiG74: Miért is? Ha 77% nem szokott vasárnap vásárolni, miért is menne el 50 % szavazni?
@parti_giano:
Igaza van!
Sőt, a boltbezárás nem csak a családosok érdekeit szolgálja, ugyanis az egyedül élők is nyernek vele. Például ajándékba kapnak egy napot a nőtlen, poéta lelkű, gipszhabarcsba habarodott kőműves szakmunkások is, akiknek eztán majd lesz idejük vasárnaponként szétbaszott zsidó kurvák seggeivel is foglalkozniuk, na persze csak a költészet adta kereteken belül, hiszen az igazi magyar kőműves az keresztény (naná) és nem paráználkodik.

Annyit nem, mint akik az igét hirdetik...
@Mariann19:

már Katona Tamás se mond semmi jót a jövőnkre nézve.

(hosszú, de) alapos "Helyzetkép" -nek tűnik.

"Katona Tamás részletes esszét írt a társadalmi és gazdasági folyamatokról, melyek Magyarországra és a kelet-európai térségre voltak jellemzők 2014 december és 2015 január között. Írása PDF formátumban olvasható és ajánljuk olvasóink figyelmébe. A szerző – többek között – az Eurostat, a Központi Statisztikai Hivatal és a Magyar Nemzeti Bank adatait használta fel igazán kimerítő tanulmánya megírásakor. Tanulmányában jelzi: Magyarország gazdasági növekedése – amely 2014-ben “kiemelkedő dinamikával bővült” – nem fenntartható."

kanadaihirlap.com/wp-content/uploads/2015/03/gazdasagi-helyetkep-katona-tamas.pdf
@guma:

Bezzeg, ha a Fő téren, a kocsmában tartották volna ... :)

Egyébként meg, a helyi atya (plébános, esperes, kanonok vagy mijalóf@sz) mennyire leszen megb@szva, hogy ilyen nyíltan beengedte a politikát a templonyba?! Az sem OK, hogy a fityisz-kádéjempének kampányoltak mise címén, de ez már tulzás. Sőt! A valóban hívők (akik tényleg misére és imádkozni járnak oda) szemen köpése.
@Marcellusca: kelli williams télleg jó csaj, de úgy érzem, itt főként kromoszómabeli különbségünk az oka, h nálam inkább eli vezeti a nézettségi listát :)
@A megvalósult amerikai ólom..:
Mert nem csak a nyitva tartáson van a lényeg!
@Marcellusca:

most derül ki, hogy mindenre jó a templom!

már cipővásár is lehet vasárnap a templomban számlagép nélkül és a cöf politizálhat pedig közpénzből működik, sőt osztja azt (törvény állítólag ezt tiltja, hogy politizáljon akkor a civil!) és még sem üti meg a bokáját akkor mit vársz????
@kokuszpok:
Így érthető, keziccsókolom. :)

(Hogy miből gondoltam/gondoljuk elsőre, hogy egy kommentelő - hacsak nem egyértelmű - hogy férfi? :D)
@Knósszosz:

egyem azt az arany szíved :)))
már a kőművesekért is aggódsz?

én meg reggel érted "izgultam a másik posztban, hogy remélem semmi közöd ahhoz a mósogpéhez... :DDD
@A megvalósult amerikai ólom..: "Ha az egyik adatot elfogadod, a másikat is el kell.. "

Persze, hogy elfogadom, azzal a feltétellel, hogy beismered azon születési rendellenességedet, hogy nem tudsz magyar szöveget és fogalmakat értelmezni. Mi köze egyik adatnak a másikhoz? Én sem szoktam rendszeresen vasárnap vásárolni, de attól még nem támogatom a vasárnapi boltbezárásokat. Elvből.
Ezért nem kellene a két dolgot szándékosan összemosnod, mint kiskorodban a kutyaszart a macskaszarral lent a homokozóban, aztán meg azzal kenegetted össze a pofid, amikor nem figyeltek rád.
@Knósszosz:
Híííjjjj, be szípen megfogalmaztad. :)))

Mer, ugyi, vasárnap még a betony senem köt (csak a nagymama). :D
@Marcellusca: nincs harag ;) viszont ha térfelet váltok, lesz miről beszélgetnünk :)
@Gábris szomszéd: Ez még 1 takarítórobottól is gyenge terelés artuka.
Most olvasom, hogy a vén hülye mégtöbb emberre akarja kiterjeszteni a vasárnapi munkatilalmat.

:))))
Az egyházakról, de főleg a katolikusról, megvan a véleményem. Valahogy nem sikerült az utóbbi években felhívni a fideszes banditák figyelmét arra, hogy a népet meglopni bűn. Érthető, hiszen anno Hitlernek is elfelejtettek szólni, hogy zsidókat ölni bűn. Így aztán a szerencsétlen katolikus nyilasok fenntartások nélkül, a keresztényi szeretet hevületében lőtték bele a zsidókat a Dunába, mint Tömjén Zsóti a kismadarakat az erdő mélyébe.
@guma:
Köszönöm!
Érdekes az a reggeli tűz, pedig nem is jártam arrafelé!
A karbantartás hiánya... is lehet.
Ha a vízszint szabályzó légcsapdája bedugul vala a zselévé összeállt mosószartól, akkor a szárazjárati védelem nem van és azt hiszi a gép, hogy tele vagyok vízzel, hát akkor fűtsünk! Szárazon, víz nélkül.

Ez általában a mosógépszerelők álmoskönyve szerint nem sok jót jelent a gép jövőbeli állapotára nézve, nem beszélve a tulajdonos mentális egészségéről.
És igen, a kőművesekért is aggódom, remélem nem Simont olvasnak L Radnóti, vagy Ady helyett!!
@kisQtya: "a vén hülye mégtöbb emberre akarja kiterjeszteni a vasárnapi munkatilalmat"

Lehet, hogy kerti munkára fogta a banya a vén szarost, ő meg így akar kibújni alóla.
@guma:
Ma este áttanulmányozom Katona Tamás esszéjét, nagy tisztelője vagyok.
Figyeltem a nyilatkozatait - kissé szakmai szemmel is - ő az a közgazdász, akinek egy döntésnél legalább 10 terület jut az eszébe, amely kapcsolódik ahhoz.
Az is érzékelhető, hogy mindegyik területen otthon van, az alsó szintektől a makroig.
Ki szoktam az ilyen anyagokból írni a számokat, és összehasonlítom a hazugságokkal.
Hát nem röhögök kéjesen a látványon.
Ezek a számok elég furcsák. A nagyobb fmcg láncok éves forgalma Magyarországon több ezer milliárd forint, csak a tesconak volt 2010-ben az éves forgalma 700 milliárd körül. Az egész szektor szintjén jelentkező húsz milliárd eléggé kevésnek tűnik. A húsz milliárdos forgalomcsökkenésből adódó 50 milliárdos adó és járulék csökkenés pedig soknak.
@Marcellusca:
Vasárnap más is köt... azt mondják rossz nyelvek, hogy a gipsz is. Ezt nem értem, valami metafora lehet...
De azért sok minden kiderült már a zanyaszentfegyházról e-tekintetben (is).

Van ez a cöli-baktérium, az nagyon egy agresszív tetű. Harcolnak is ellene sokan sok egyházon belül, de dicséret helyett általában elmarasztalás a jutalmuk.
Nem is értem...?
Az álkeresztények szerint nyáron nem fontos a család dolgozzanak csak a boltosok:
"Harrach Péter szerint két hónap múlva át kell tekinteni a tapasztalatokat, és a kormánynak rendeletben, kivételekkel kell biztosítania, hogy az üdülőhelyeken vasárnap is nyitva legyenek az üzletek."
@kisQtya:
Ha már az emberek közérzetét jobbító szándékkal óhajt valaki törvényekhez nyúlni, akkor elsősorban nem a lakosságot kellene eltiltani a vasárnapi munkától, sokkal inkább a kdnp-t a lakosságtól.
@Jules Verne: Inkább neked kellene olvasási különórákat venned. Senki sem állította hogy összefüggés lenne a kettő között. Ti vontatok kérdőre, hogy honnan vettem a 77%-ot, amire válaszoltam, hogy abban az ipsos kutatásban szerepelt, amiben a sokat emlegetett kétharmados szám is volt.
Én azt állítottam, hogy mivel 77% nem szokott rendszeresen vasárnap vásárolni, nem igazán fog összejönni az 50 %-os szükséges részvétel az érvényes népszavazáshoz, mivel a többségnek nem különösebben fontos, és elvi kérdést sem csinál belőle..
@Marcellusca: most magad ellen beszélsz, ugye vágod? :D tamara jó volt a bones-ban, bár inkább a jól megtalált stílus miatt, sela wardtól engem a hideg kiráz, úgyh azért van esély, h nem sokszor ütköznének az érdekeink :) mindenesetre maradok addigis a langaléta arcleső mellett, ha már így felszabadultak a vasárnapjaim ;)
@Gábris szomszéd: Ennyire futja ahogy a kibertér mutatja,terelés cetlizés floodolás,saját gondolat nuku ahogy az IQ engedi.Cseléd adót is felelegesen fizeti putin gazda.
@Toportyán Zsóti: Ismét lefostam a bokám Zsótika. Egyéb okosság? :)
@Marcellusca:
Ezt a sok civilt...
Ha én csélászló lennék, csak ügyelnék rá, hogy ne lehessen az én összefogásomat avval támadni, hogy milliomos köcsög(ök) vagyok-unk. Ez általában a 49 ezrek világában nem igazán célravezető pöffeszkedás, de hát ő a civil ő tudja! (köp)
Ennyire fussa neki, de ezt is meg kell becsülniük azoknak, akik mögé állnak. Vonulhatnának polgári T-34-esekkel is, szóval fanyalogni nem ér!
gyerekek, merre van b.? rég láttam, nemtán beteg.
Ezt Mariann megmagyarázhatná, mert egy-két dolgot nem nagyon bírok érteni.

index.hu/gazdasag/2015/03/23/kulugy_kereskedohaz_quaestor/
Az ország nem biciklitároló, nem kéne kreténekre bízni...
@látjátok feleim szümtükkel: Mit nem értesz? Külügy, szíjjártó, haverok, buli, luxusvilla.
Szerintem te direkt nem akarod érteni.
Csemer Boglárka “Boggie” nyilatkozata

Szeretném remélni, hogy a 21. században van művészi alkotószabadság. Eddigi életemben világnézetüktől és származásuktól függetlenül az embereknek, emberekért és egy jobb világért énekeltem. Ettől senki és semmi nem tud eltántorítani ezután sem.

orientalista.hu/csemer-boglarka-boggie-nyilatkozata/
Érdekes...

www.napi.hu/magyar_gazdasag/orban_bekemenyitene_hozzanyulna_a_maganvagyonhoz_is.595322.html

Ezek szerint a magán nyugdíjpénztár tagokat is bűnözőknek gondolta(?)
@Gábris szomszéd:

"_Ha hívsz én megyek.:) _"

Téged? Aki állandóan azzal hivalkodik topizsótinak, hogy mindjárt lefosod a saját bokádat?
Ne őrjits már meg! Még a nylon zacskóval is rohangásszak, No, neeem:)
Átadták a Radnótiról elnevezett antirasszista díjat
Az elismerés tizenöt éves az idén

MH/ MTI – 2015.03.23. 19:14

Idén tizenötödik alkalommal adták át a Radnóti Miklós költőről elnevezett antirasszista díjat. A kitüntetést a Magyar Ellenállók és Antifasiszták Szövetsége (MEASZ) alapította.

radnóti díjHanti Vilmos, a MEASZ elnöke beszédet mond a Magyar Ellenállók és Antifasiszták Szövetsége (MEASZ) Radnóti Miklós antirasszista díjának átadásán. MTI Fotó: Máthé Zoltán Radnóti-díjat kapott Borszéki Gyula XIII. kerületi alpolgármester, Fischer Ádám karmester, Galkó Balázs színművész, Holopné Schramek Kornélia XIII. kerületi alpolgármester, Janisch Attila filmrendező, Komássy Gyula, a MEASZ felügyelőbizottságának elnöke, Koncz Zsuzsa előadóművész, Konrád György író, id. Lasz György rendőrségi és biztonságpolitikai szakértő (posztumusz), a Szegő Tamás Díj Alapítvány, Szerényi Jánosné, a MEASZ alelnöke, a szombathelyi zsidó hitközség, Szunyogh Szabolcs újságíró, Ungvári Tamás irodalomtörténész, műfordító, egyetemi tanár és Vitray Tamás újságíró.

Hanti Vilmos, a MEASZ elnöke nyitóbeszédében azt mondta: a nemzetközi antirasszista világnaphoz kötődő díj idén tizenöt éves, eddig csaknem kétszáznegyvenen kapták meg.

Fischer Ádám beszédében hangsúlyozta: neki Radnóti Miklós egy jelkép, annak a jelképe, hogy az ember szereti az otthonát. Tragikus sorsnak nevezte azt, ha valakit arra kényszerítenek, hogy elhagyja a hazáját, akár azért, mert életveszélyben van, akár mert a gyermekei számára reménytelennek érzi a jövőt.

Úgy fogalmazott: aljasság, hogy ezeket az embereket kriminalizálják, börtönbe zárják, és "járványszerűen védekeznek ellenük".

Főleg akkor aljasság, amikor populista és demagóg politikusok így akarnak szavazatokat szerezni - jelentette ki.

Olyan személyiségek, közösségek részesülhetnek a Radnóti Miklós antirasszista díjban, akik, illetve amelyek "kiállásukkal, példamutató cselekedetükkel hitet tesznek az antirasszizmus eszméje mellett".

NEMÉRTEM.....NEMÉRTEM.......MIÉRT CSAK ZSIDÓK KAPTÁK MEGINT A DÍJAKAT ???????????!!!
...jahhh ! tudom már !!!...HOGY LEGYEN NEKIK MIT VISSZAADNI, HA NEM TECCIK NEKIK VALAMI !!!!! :o)
Tovább bővítik a börtönöket
Rétvári: Már sok iskola lecserélte a Ságvári nevet

Baranya Róbert – 2015.03.23. 19:25

A Ságvári-Gimnázium átnevezése, a börtönférőhelyek növelése és az ingyenes internetszolgáltatás is téma volt hétfőn a parlamentben.

Az új házszabály alapján interpellációk nem, csak kérdések és azonnali kérdések hangzottak el hétfőn az Országgyűlés plenáris ülésén. A fideszes Tuzson Bence a börtönférőhelyek növeléséről érdeklődött Kontrát Károly belügyi államtitkártól, jelezve, hogy a hazai büntetés-végrehajtási intézetek túlzsúfoltak, átlagosan 161 százalékos a telítettségűek, így szükség van új intézményekre. Az államtitkár közölte: hétfő délelőtt adták át a martonvásári büntetés-végrehajtási intézet új részlegét 126 új hellyel, valamint múlt héten a Budapesti Fegyház és Börtön új gyűjtőkörletét, 36 hellyel. Még idén 396 hellyel bővül a szombathelyi, 108 férőhellyel pedig a solti intézet. Év végére tervezik Szirmabesenyőn egy új, ötszáz férőhelyes intézet építését 4,5 milliárd forintos beruházással – közölte. Olyan programon dolgoznak, amellyel elérhető, hogy 2019-re száz százalékra mérsékeljék a zsúfoltságot.

A szocialista Szabó Sándor azt kérdezte, mikor és hogyan akarják megváltoztatni a Szegedi Tudományegyetem Ságvári Endre Gyakorló Gimnáziumának nevét. Szerinte a Magyar Tudományos Akadémia (MTA) állásfoglalása egyfajta javaslatot jelent, és a névváltoztatás kikényszerítése csupán erőfitogtatás lenne. Rétvári Bence, az Emberi Erőforrások Minisztériumának parlamenti államtitkára elmondta, hogy a rendszerváltás előtt nagyon sok intézmény viselte Ságvári nevét, de a rendszerváltás után törvényi kötelezettség nélkül megváltoztatták azokat. Mint mondta, bízik benne, hogy sikerül a törvényességet és az MTA ajánlását betartani.

Farkas Gergely (Jobbik) az alapszintű ingyenes internetszolgáltatás bevezetéséről érdeklődött, ami álláspontjuk szerint segítené a távmunka, az e-közigazgatás kiszélesítését is. Úgy vélte, a költségek a reklámadóból finanszírozhatók lennének. Kara Ákos infokommunikációért felelős államtitkár rögzítette: internetadó nincs, internet-konzultáció van. A kormány elkötelezett a szélessávú internet elterjesztésében, ami másfél millió háztartást érint majd – hangsúlyozta. Szerinte a reklámadóból a kezdeményezés nem finanszírozható, és jelezte: legkésőbb 2020-ig lehetővé teszik, hogy legalább a másodpercenként harminc megabites szélessávú elérés rendelkezésre álljon.

A MAGYAR PARLAMENTBE JÖVŐ HÓNAP ELSEJÉTŐL...RÉTVÁRI BENCE NEVŰ EMBERKE NEM LÉPHET BE !!!
MÁS NÉVVEL SEHHHH !!!!!!!
Akár hány kereskedelemben dolgozó emberrel beszéltem eddig, kivétel nélkül mind örült a szabad vasárnapnak.. Spar és Tesco dolgozókról beszélek.. Csak nem hazudott a csemegepultban az eladó hölgy..Vagy lehet hogy átbaszott és titokban meghal a vasárnapi melóért..Hmmm..
Mellőzte Palesztina ügyét az Egyesült Államok
Washingtoni küldöttség utoljára közel két éve szólalt fel a közel-keleti konfliktus kérdésében az ENSZ Emberi Jogi Tanácsa előtt

Kristály Lehel – 2015.03.23. 16:02

A gázai háborúról vitatkoztak az Egyesült Nemzetek Szövetségének jogi tanácsában, de sem amerikai, sem izraeli küldöttek nem fejtették ki véleményüket a témában.

Sem Izrael, sem az Egyesült Államok nem szólalt fel az ENSZ Emberi Jogi Tanácsának hétfői ülésén, amelyen az előző évi gázai fegyveres konfliktus során esetlegesen elkövetett izraeli jogsértések ügyét vitatták meg.

AZ USA...IZRAEL MARIONETT-FIGURÁJA !!!

(nemnemnem.!.nem..izrael az előretol.t usa-mészárló serege..fordítva vagyon......)
a kirúgott emberek pedig.....ELŐRE ELTERVEZETT FIDESZI NÉPIRTÁS...ÁLDOZATAI !!!
Balog Zoltán átadta a Scheiber Sándor-díjakat

MH/MTI – 2015.03.23. 15:38

Balog Zoltán átadta a Scheiber Sándor-díjakat. Az emberi erőforrások minisztere a díjátadón elmondta: a magyar zsidó kultúra kincsei a nemzetet gazdagítják, annak szerves részét alkotják, miközben az évezredes zsidó kultúra részét is képezik.

MÁÁÁÁÁÁÁÁ...MEGENT ZSIDÓKAT DÍJAZNAK ITTEN !!!!!

MAGYAR ZSIDÓ KULTÚRHA ??? JAHHH.....A ZSIDÓK TÉLLEG AZ UTOLSÓ ARANYGYŰRŰIT, EZÜST NYAKLÁNCAIT VÁSÁROLJÁK FÖL TONNASZÁMRA A MUNKANÉLKÜLIVÉ, FÖLDTELENNÉ TETT MAGYAR NYOMORGÓKNAK !!!!! JAHH... EZ TÉLLEG A ZSIDÓ "KULTÚRHA" GYARAPÍTÁSA.... A MAGYAR EMBEREK KIFOSZTÁSÁVAL !!!!! BASSZAMEG !
@kvadrillio: Nem értem...Nem értem...Honnan tudod, hogy ki a zsidó? Aki antirasszista díjat kap?
ez aztán a gerinces kiállás!
pont mint Gábris!
szánalom a köbön!
444.hu/2015/03/23/ilyen-mesterien-meg-nem-menekult-el-elolunk-jobbikos/
@jaegtoer: :DDD

+ hahahaha

ajándék:

Este jó, este jó,
este marha jó!
Apa iszik, anya bőg
Együtt lenni jó!

Ég a ház, az apám
Vésznótát fütyül.
Füstkarika forog
A lámpa körül ...

Vavyan Fable
Mesemaraton
@jaegtoer:

na jó! azért kapsz egy eredetit is:

Zelk Zoltán: Este jó, este jó

Este jó, este jó
este mégis jó.
Apa mosdik, anya főz,
együtt lenni jó.

Ég a tűz, a fazék
víznótát fütyül
bogárkarika forog
a lámpa körül.

A táncuk karikás,
mint a koszorú,
meg is hal egy kis bogár:
mégse szomorú.

Lassú tánc, lassú tánc
táncol a plafon,
el is érem már talán,
olyan alacsony.

De az ágy, meg a szék
messzire szalad,
mint a füst, elszállnak a
fekete falak.

Nem félek, de azért
sírni akarok,
szállok én is mint a füst,
mert könnyű vagyok…

Ki emel, ki emel
ringat engemet?
kinyitnám még a szemem,
de már nem lehet….

Elolvadt a világ,
de a közepén
anya ül és ott ülök
az ölében én.
@jaegtoer:

miután kimenekítették a külügy pénzét, mondhat és gondolhat is akármit akárkiről, a rengeteg porul járt szerencsétlen meg hallgat...
@kvadrillio: Nekik mindent szabad. :)

Saját tragédiájuk mértékének megkérdőjelezését már büntetik, de az izraeli nagykövet simán relativizálhatja a gázai gyermekgyilkolást.

mandiner.hu/cikk/20150323_meg_kell_vedenem_a_hazamat_izrael_nagykovete_az_eurovizios_dalbotranyrol
@punkfrog: Én tuti, hogy odaálltam volna. Kulcsár tényleg szánalom. :)
ezt nem hiszem el:

" Blogger Gézának még a szombatja is szörnyű volt a vasárnap miatt:

„Én tegnap egy laza 14 órás munkanap végén elrohantam még vásárolni a Tescoba, mert ugyebár nem csak a vasárnapot szüntették meg ezek, hanem a 0-24-es nyitvatartást is. Olyan fáradt voltam, hogy a negyedét kihagytam a vásárlandó cuccoknak, igy baszhattuk a vasárnapi levest, mert zöldséget és egyebet nem vettem. Pluszban kertészkedtem volna, de a Tescoban nem volt cucc, a kertészet meg nem nyithat ki vasárnap. A gyerek nálunk is beteg, tegnap váltottam ki a gyógyszereit az utolsó 5 nyitvatartási percben. A fele természetesen nem volt, menjek máshová"

444.hu/2015/03/22/nyomorult-magyarok-akiket-tonkretett-ez-a-vasarnap/
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA: :))))

ésszerű megállapítás! vagy nem? de akkor is tetszik :DDDDD

no, most pedig:

mindenkinek JÓ éjt!
@kvadrillio: @Gábris szomszéd:
Na, picit fóbiás gyerekek... A pöcsöm se kérdezett ez ügyben semmit, nem érdekel a ti véleményetek sem a zsidókról, a közel-keleti harcokról és hasonló faszságaitokról.
Amennyiben nem tudtok a blog keretein belül maradni, séta... vagy segítek.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Ifj. Drótos Károly buszsofőrrel beszélgettünk a mai Margit hídon történt incidensről. "Éppen csapattam neki 80al, mert hallottam, hogy a Jászain az Éva presszóban akciós a kevert, amikor Humbák Feri odaszólt nekem, hogy "fogadjunk Karesz, hogy nem mersz kézifékkel megfordulni". Én csak annyit mondtam, hogy "nem-e???? Fogd meg a söröm!" /Tibipress/ :D:D

fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/11122_677271259079838_7786700081428868274_n.png?oh=8500f74d4b26c7c3773b666d63d419f3&oe=55B072F2&__gda__=1433411999_7b0287e6d4ddad257818f6c577c782c1
@guma:
A gyökerek erre azt mondták; majd megszokják és alkalmazkodnak.
Persze... egy darabig még. Az törvényszerű, hogy ezek mennek majd a latrinagödörbe - csak az időfaktor kérdéses - de aztán mit fognak csinálni a semmihez sem értéssel? Az kevés lesz, hogy orbánseggnyaló voltam. Persze csak akkor, ha úgy alakul, ahogyan én szeretném.
Ezt fordítsd le az ellenzéki(??) oldalra is.
Pusz...
@Shabby Bear:

"Hiába hosszabbítja meg sok bolt a hétköznapi nyitva tartását, a diákok főleg hétvégén érnek rá, különösen, ha nem akarják, hogy a munka a tanulás rovására menjen. Eddig sok száz diák dolgozott vasárnaponként az üzletekben, nekik a kötelező zárva tartás miatt most más munka után kell nézniük. A vasárnap kiesésével a diákszövetkezetek is rosszul járhatnak.

A pénztárban diák áll, az árut diák tölti, a vevőszolgálaton diák foglalkozik a vevőkkel: aki vásárolt már hipermarketben, tudja, hogy a feladatok jelentős részét diákmunkások végzik. Ennek egyszerű oka van, a diákok után jóval kevesebb béren felüli költséget kell fizetni. A Műisz diákszövetkezet honlapján található számítás szerint 100 ezer forintos havi nettóval kalkulálva több mint 50 ezer forintot takaríthat meg egy cég, ha felnőtt munkaerő helyett diákkal dolgoztat szövetkezeten keresztül."

www.origo.hu/gazdasag/20150320-diakmunkasok-szazaival-szurt-ki-a-kormany.html

Ja, menjenek el mást dolgozni... Az én kereskedelemben dolgozó ismerőseim nem örvendenek.

"Akár hány kereskedelemben dolgozó emberrel beszéltem eddig, kivétel nélkül mind örült a szabad vasárnapnak.. " - kérdezd meg, mennyi fizetéstől estek el a vasárnap is dolgozók. Azt is elmondták neked? Vagy olyanokkal beszéltél, akik eddig sem dolgoztak vasárnap. Állítólag nem jókedvükben melóznak az emberek vasárnap. Ahogy én sem, meg a benzinkutasok, a mentősök, a kórháziak, a rendőrök, a tűzoltók, a...
@Shabby Bear: Persze, hogy örül neki. Majd meglátja a fzetését és nem fog annyira örülni.

Fel kéne fogni végre, hogy azt kell elérni, hogy aki nem akar, annak ne legyen baja abból, ha vasárnap nem dolgozik. Aki meg akar, az dolgozhasson.
Az államnak nem az a feladata, hogy a nyitvatartást szabályozza, hanem az, hogy a munkaügyi szabályokat megalkossa és betartassa.

remélem, érthető volta.
@kisQtya:

"Ki jár nagyon rosszul?

„A vasárnapi munkavégzés hiánya érinti a munkavállalók számára fizetendő munkabér összegét is. Korábban a vasárnapi rendes munkavégzésért ötven százalékos bérpótlék járt. A hosszabb nyitva tartás következtében ugyan növekszik a délutáni műszakpótlékkal honorált munkaórák száma, de a munkabér - várhatóan - még így sem fogja eléri a vasárnapi munkavégzés kiesése miatt a korábbi bérszínvonalat” – hangsúlyozta a jogi szakértő.

A kereskedelemben a vasárnapi munkavégzést szerették a munkavállalók: hiszen rendes munkavégzés esetén 50 százalékos bérpótlékot kaptak. Ezt a lehetőséget a jövőben a jogszabály nem biztosítja, ezt a jövedelmet a hétköznapokon kellene megkeresniük, de a 18 óra utáni harminc százalékos pótlékkal még akkor sem jön vissza a kieső munkabér, ha a hét több napján is hat óra után túlórát vállalnak a munkavállalók.

Ráadásul a munkáltatóknál munkaerő-felesleg következik, hiszen még a meghosszabbított nyitvatartással sem fog kelleni annyi munkaerő a vasárnapok kiesésével. Szűcs László szerint ez elsősorban a nagyobb üzleteket, hipermarketeket fogja érinteni. Mivel a kereskedelemben viszonylag magas a munkavállalók fluktuációja, ez nem vezet feltétlenül leépítésekhez, hiszen egyszerűen csak nem kell betölteni az üresen maradó álláshelyeket. „Ám ha mégis elküldenek dolgozókat, ott attól szabadulnak meg, akitől egyszerű, a részmunkaidősöktől mint a diákmunkások és a kölcsönzött munkavállalók. Azok is az intézkedés egyértelmű vesztesei lesznek, akik csak hétvégén vállaltak részmunkaidős munkát: mint a kismamák, akik csak ekkor tudtak dolgozni, hiszen a párjuk otthon volt."
www.vg.hu/vallalatok/kereskedelem/sokan-sirathatjak-a-vasarnapot-446647
@guma:

Lesz ez még jobb is. ))
Gábris napi munkájáról folyamatosan a bogáncs jut eszembe, amit tapadókának hívnak mifelénk.
Ha beleragad a ruhádba, nagyon nehéz tőle megszabadulni.
@jaegtoer:

Drága Mester! Élvezettel olvasom sorait. Bár nem minden mondatát értem, de élvezem a kreativitás magasiskoláját.
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA:

hülye is. plusz szorgalmas. felmondja a brossúra szövegét.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Légy picit megértő. Ez az összes tudományuk.
@Shabby Bear:

Én hétfőtől péntekig, este hattól reggel hatig dolgozok (éppen most is).
Fasszopó, kocsog KDNP engem le se szar???
A sok surmó mind törvényt akar csinálni magának, hogy a hülye kölke előtt tudja döngetni a mellét, és azt mondani büszkén, látod, ezt apádnak köszönhetik az emberek.
@huzzadneki shakespeare:
Dehogynem... ezt azonban ilyen alpári módon mégsem mondhatja ki a képmutató tagozat! Te is le vagy, sőt mindenki, sőt még a Tömjéneszsótti, meg az a másik álszent képmutató kdnps barom is.
Na, most jobb? :)
@fzs.1933:

"vajon mi lehet az én státuszom ebben a rendszerben, ha szívem szerint elzavarnám melegebb égtájakra az összes országrontót, ellenben vasárnap nem vásárolok, a családdal vagyok és még templomba is járok?:)"

Egy nyitott szemű,megfelelő IQ-jú, hívő háztartásbeli, némi segítséggel megtámogatva:))
Egyébként meg a legjobb a bantu négereknek. Nincs pénz, nincsenek bankok, nincsenek közüzemi számlák, nincsenek szolgáltatók, nincsen adóhatóság, nincsenek politikusok. Egész nap ülnek a tűz körül, eszegetnek, táncolnak, este kufircolnak, majd döglenek...Ők a legboldogabbak... ;)
@huzzadneki shakespeare:

www.hirado.hu/2015/03/24/lazar-erdemes-csokkenteni-a-vasarnap-dolgozok-szamat/

Én emlékszem olyanra, amikor az orvosok két műszakban dolgoztak, meg volt még éjszakai ügyeletes is. Persze nagyon jó volt, amikor bevezették a minden második szombat szabad rendszert, majd a minden szombat szabadot. Ehhez pont jól társult később az üzletek vasárnapi nyitva tartása.

Mellesleg miért van egy kormánynak arra lehetősége, hogy ő döntsön arról, mikor és mennyit áruljon egy kereskedő? A szabályozás ezen a téren nem a piac dolga lenne? Vagy egy jó kis népszavazásé?

MI EZ A VASÁRNAP? KÖTELEZŐ IMANAP?
Nem sérti ez a vallásszabadságot? Meg a munkához való jogot?

Pihenni meg mindenki úgy, és annyit pihen, amennyiből meg bír élni. Akinek 170 millás villája és kanala van, az ráér vasárnap pihenni, mert neki a cseléd hét közben bevásárol. Ő meg ráér reggeltől estig a minisztériumban üldögélni, ahelyett, hogy délután négykor-ötkor haza menne a családjához. Látja egyáltalán a gyerekét? Mert ugyé vasárnap pihen.:D
Hijába no, csak repül az a büdös dög, arra délre, nem véletlenül ott nyitogatnak. A bantuknál.

www.youtube.com/watch?v=FDyOruGN76Y
Javult az elmúlt 4 évben. Ilyen kéne nekem is, ami nem rosszabb, hanem egyre jobb lesz az évek múlásával. Néhány hónapja még nem is látták:D:D:D

www.atv.hu/belfold/20150324-vasarnapi-zaras-elokerult-a-tanulmany/hirkereso
Csonka Magyarország nem ország, egész Magyarország mennyország. Mondták felénk gyerekkoromban egyes idős emberek.

nol.hu/belfold/uvolto-freudi-elszolas-az-allami-hirteveben-1523899
@Gábris szomszéd:

" én is ilyen vagyok. ;)"

Csak szeretnél ilyen lenni!
@látjátok feleim szümtükkel:
Honnan is lehet az a zsé Petikének? Hisz vmi olyant emlegettek, hogy "befektetésekből" (Győr, Questor?).

"5 nagyon súlyos dolog, amit megtudtunk ma arról, ahogy az állami vagyont kezelik

Egészen felfoghatatlan reakciót küldött Külgazdasági és Külügyminisztérium arra az értesülésre, miszerint a tárca alá tartozó állami vállalatok pénzt tartottak a Quaestornál.

A legelső sokk az, hogy az értesülésnek ezt a részét nem tagadták."

444.hu/2015/03/23/5-nagyon-sulyos-dolog-amit-megtudtunk-ma-az-allami-vagyonrol/

Most akkor Selmeczi lovagina bevágtat és közli, hogy az azért tűrhetetlen, márminthogy az állam eltőzsdézi az állampolgárai pénzét?

Most akkor felmerül a "bennfentes kereskedés" gyanúja?

Most akkor a minisztérium pénzének azonnali kivonása mennyiben járult hozzá a rendszer összeomlásához?

Most akkor a kisbefektetők tájékoztatása miért volt nyolcadrendű a többihez képes - ők ugye nem tudták "kivonni" a befektetéseiket...

Most akkor az állam és annak vezetői hány ilyen pénzügyi stikliben szerepelnek még, mint "befektető"?
MIVAN a Quaestornál????????????????

nepszava.hu/cikk/1052072-vagyonkimentes-a-quaestornal/

"... Orbán Viktor kormányfő, ám mint a Fidesz elnöke is határozott hangon szólalt meg a közszolgálati televízióban a 100 milliárd forintos nagyságrendű, fiktív kötvénykibocsátás kapcsán: "A brókerek visszaéltek a pénzügyi hatalmukkal, a károsultak száma pedig meglehetősen nagy, ezért nincs vesztegetni való idő, meg kell hozni azokat az intézkedéseket, amelyekkel meg lehet óvni a "kimenekítéstől" a kártalanítás alapjául szolgáló vagyontárgyakat" - mondta a kormányfő.

Szavaiból kitetszik, hogy bár határozott elképzelése nincs arról, hogy Tarsoly Csaba fiktív kötvénykibocsátását hogyan minősítse, az azonban látszik, hogy a pénzember kezét kezdik elengedni a kormányzati körök, de mint elvbarátjukat ideig-óráig szeretnék megóvni a felelősségre vonás alól, ám senki sem tudja, hogy ez a furcsa kettős játszma még meddig folytatható."
@BiG74: jó az a mondat........, mantrázd, míg megérted.
@látjátok feleim szümtükkel:

"Elkezdték kiüríteni és eltüntetni a Quaestort?

Határozottan fura dolgok történnek a Quaestor cégcsoport központi cégében, az anyavállalatban, amit Quaestor Pénzügyi Tanácsadó Zrt-nek hívnak. És ennek csak egy része az, hogy miért nincs Tarsoly Csaba bilincsben (annyira nincs bilincsben, hogy ügyvédje szerint még ki sem hallgatták a nyomozók).

A Quaestor Pénzügyi Tanácsadó Zrt. eddig egy lichensteini cég, az Insula Management Establishment tulajdonában volt. De most már nem. Március 16-a óta a Quaestor csoport kötvénykibocsájtásokat végző kft-je, a Quaestor Financial Hrurira lett a nagytulajdonos a cégiratok szerint, 50 százalékot meghaladóan.

Igen, az a cég szerzett többségi befolyást az anyavállalatban, ami március 8-án öncsődöt jelentett, és aminek tulajdonosa egyébként maga az anyavállalat. Szóval mintha egy kígyó elkezdené felfalni saját magát."

444.hu/2015/03/23/elkezdtek-kiuriteni-a-quaestort/

Persze így...
Ez a csúcs, van még lejjebb? Kell ehhez a videjóhoz egy kis deadelon.:D

Ellenzéknek már mosolyogni sem lehet? Ráadásul a szoci fickó nem is mosolygott. Szemüveget L. Simonnak, hogy nem csak azt lássa aki kitünteti, hanem azokat is, akiket nem. Egyáltalán aki nem fideszes, az mosolyoghat e hazában?????:

www.atv.hu/belfold/20150327-satani-vigyor-nezze-meg-lukacs-es-l-simon-csortejet/hirkereso
Ja, és bemutatom az új vezérigazgatót a Questornál:

www.google.hu/search?q=Orgov%C3%A1n+B%C3%A9la&tbm=isch&imgil=ImHRXJqZgqrqDM%253A%253BH5TlQn0LbMPqHM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fnava.hu%25252Fid%25252F1632728%25252F&source=iu&pf=m&fir=ImHRXJqZgqrqDM%253A%252CH5TlQn0LbMPqHM%252C_&usg=__mS5WSl2zi-86iRn5_dZBQRKuaOc%3D&biw=1024&bih=473&ved=0CDsQyjc&ei=CAERVdWqN9CKaK6IgrgB#imgrc=ImHRXJqZgqrqDM%253A%3BH5TlQn0LbMPqHM%3Bhttp%253A%252F%252Fkeyframe.nava.hu%252Fservice%252Fgallery%252Fkeyframe%252F2013%252F08%252F19%252Fm1-55584%252Fm1-55584-03375700.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fnava.hu%252Fid%252F1632728%252F%3B384%3B288

"Az új vezérigazgató Orgován Béla, tápiósági lakos. Róla nem lehet tudni sok mindent a cégiratok szerint, bár tagja két, idén alapított, és a jelek szerint (egyelőre?) nem igazán működő cégnek is, az Onszid-Ma Kft-nek és Konimonika Kft-nek, mindkettő az ő címén van bejegyezve, Tápióságban, és mindkettő az ő kizárólagos tulajdona.

Tarsoly Csaba és családjának képviseleti joga már törlés alatt van."
Vasárnapi zárva tartást nem kellene a templomokra is kiterjeszteni? Végül is pap is dolgozó ember, még ha nem evilágit is? szolgál. :-)

Vissza a múltba. Áfész mozgó boltok.

majdnemklaudia.tumblr.com/page/4
"A nyilvános bejelentés szerint a Hrurira március 9-én kért öncsődöt. Olvasónk március 20-án (miután megjelent a Figyelő cikke a csőd elmaradásáról) addig kitartott az egyik fiókban, hogy a következő tájékoztatást kapta:

IMG_0649

Tehát a cég gyakorlatilag hazudott, amikor azt állította március 9-én késő este, hogy öncsődöt kér.

A trükk az, hogy az MNB-s felügyelőbiztos a Quaestor Értékpapírhoz ment ki, a cégcsoport többi részéhez viszont, úgy tűnik, nem.

Így hiába rendeltek ki felügyeleti biztost a cégcsoport egyik tagjához, Tarsolyék simán megkezdhették Quaestor Pénzügyi Tanácsadó kiürítését.

Egyszóval valami nagyon bűzlik az MNB szerint 150 milliárd forintos kötvénycsalást bonyolító cégcsoporttal."
@Gábris szomszéd:

Az itteni szereplésetek alapján van "képem" rólatok, aminek semmi köze az önképhez.
Lehet, hogy a kurucon visszaigazolnák az önképedet, itt soha, mint tapasztalhatod nap, mint nap.
@rdos:
Majd megkapod, hogy üldözöd a keresztényeket. A templomban, vagy mellette lehet kufárkodni, tessék tudomásul venni.

index.hu/mindekozben/poszt/2015/03/19/olasz_cipo_plebania/

"Cipőt vennél vasárnap? Menj a terézvárosi plébániára!

2015 március 15-től borzasztóan nehéz helyzetben van az, akinek szombaton lyukad ki a cipője, és vasárnap szeretne újat vásárolni. A plázák nagy része ki sem nyit, és vannak települések, ahol nemhogy egy pár csizma, de egy kiló cukor beszerzése is nehézségekbe ütközik. A KDNP által forszírozott vasárnapi zárvatartás azonban nem mindenkinek átok, és van, aki kifejezetten versenyelőnyhöz jut így.

Például a terézvárosi Avila Nagy Szent Teréz plébánia.

Március 22-én itt olcsó olasz cipővásárt rendeznek a Regina Pacis közösség nővérei, derül ki a plébánia honlapjáról. Az “olcsó cipővásár” persze gyakorlatilag karitatív tevékenység, ahol nyoma sincs annak a nyerészkedésnek, ami sajnos a fogyasztás budapesti templomaiban gyakran megjelenik. Azonban a tény, hogy van, aki árulhat cipőt vasárnap is, és ez a valaki mit ad isten egy bizniszt üzemeltet a vasárnapi zárvatartást a népakarat ellenében is forszírozó törpepárttal mulatságos."

444.hu/2015/03/19/cipot-vennel-vasarnap-menj-a-terezvarosi-plebaniara/

Áldassék a digók neve...
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Keresztény összeesküvés és kufár nővérek a vasárnapi zárva tartás mögött. Isten hozott a DK világában! :D

A kötelező vasárnapi zárva tartás egy baromság.
Az, hogy ezt a KDNP többek közt vallási okokkal is indokolja, még nagyobb gáz. Ám fletóék ismét megbízhatóan hozzák a formájukat: akkor is taplók, ha akár még igazuk is lehetne.

alfahir.hu/leleplezodott_a_dk_cukikampanya
@Orica Középföldi: A te szemüvegeden át nekem eleve nem lehet helyes önképem. Viszont neked mint kereszténynek illene tudni, hogy kinek a szemével látsz jól. :)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Próbáltam logikusan gondolkodni, de kezdek rájönni. Abszurdisztán és a logika? Egy mondatban nem kéne. :-(

Hrurira, Tarsoly és a jóeftársak tarsolya, ... Ha ebben nem bukik a teljes politikumunk és közszereplőink, akkor miben? Pedig ebbe sem fog. :-(
@rdos:
Márpedig az OMERTA alapján kimossák.
Lásd fennen, Orgován Béla.
Néha arra lehet következtetni,hogy "lézer dzsoni" valami mást is lát a világból - nem csak azt,amit a vezír akar mondani...-Azért valami csak lehet a háttérben!Lehet,hogy Ő valamit már sejt,vagy akar is már "valaki" mást?
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Igen. :-( Csak ha időd és jókedved elég sok, akkor vágj bele. Mindkettő fogyni fog. :-( A forrás necces, a történet legalább is két olvasatú. Mint az izsáki rendőrőrsön. Jelentem, a gyanúsított a veséjével összetörte a kézfejemet. :-(

www.hirarena.com/lojetek-le-a-gecit-orditottak-a-rendorok-a-meggyilkolt-lakatos-pal-ellen--interjuinkbol-_893
@Gábris szomszéd: "én is ilyen vagyok" akkor te egy torz énképű vagy
@rdos:
Hogy milyen ügyben buknának? Ez már az ötvenmilliós fődíjat jelentő kvízkérdések kategóriájába tartozik.
Nekem sajnos - a harmatgyenge képzelőerőm miatt - fogalmam sincs arról, hogy mit kellene nekik még elkövetni ahhoz, hogy az emberek többségénél igazán kiverjék a biztosítékot.
@Gábris szomszéd:

"A te szemüvegeden át nekem eleve nem lehet helyes önképem. Viszont neked mint kereszténynek illene tudni, hogy kinek a szemével látsz jól. :)"

Ez milyen álszent duma:))

Mindenkit a saját értékrendemen keresztül látok.
Mennyi az IQ-ja, EQ-ja, és ennek semmi köze az IQ-teszthez, vagy ahhoz, hogy szereti-e Istent.

Milyen a gondolkodása, képes-e analízisre,szintézisre, absztrahálásra, összehasonlításra, összefüggések felfogására, stb., vagy simán funkcionális analfabéta.
Ez mind kiderül a megszólalásokból, a preferált linkekből.

Felnőtt ember önképét nem lehet megváltoztatni. Vagy képes a korrekcióra egyedül, vagy nem.
@Orica Középföldi: "Milyen a gondolkodása, képes-e analízisre,szintézisre, absztrahálásra, összehasonlításra, összefüggések felfogására, stb., vagy simán funkcionális analfabéta.
Ez mind kiderül a megszólalásokból, a preferált linkekből.

Felnőtt ember önképét nem lehet megváltoztatni. Vagy képes a korrekcióra egyedül, vagy nem."

most ellesz egy darabig a szótárazással...
@Sir Bates dö Hól:

Hát, ha ez 8+4 oktatási év alatt kimaradt,és 60%-nak kimaradt, nemigen fogja érteni:))
@Orica Középföldi:

"_Mindenkit a saját értékrendemen keresztül látok.
Mennyi az IQ-ja, EQ-ja, és ennek semmi köze az IQ-teszthez, vagy ahhoz, hogy szereti-e Istent._"
:D
No-no. Csak ne hagyjuk ki az Istent. Isten minden teremtményben benne van, bennünk is él és általunk. Gondolatainkkal létezővé tesszük, akkor is, ha létét tagadjuk. Isten - egyszerűen van.
Bennünk van, belőlünk szól, általunk cselekszik.

Ugyanakkor Isten végtelen kegyelmében és tréfás kedvében egyes szólókat hasonlatossá tesz a két bites rendszerekhez. 0 és 1. Az ilyennek aztán lehet beszélni Grey 50 árnyalatáról, csak fingja lesz arról, hogy miről van szó, de az legalább büdös.
:D
@KÁTÉó53éúétr6:

Ne terheld ilyenekkel, hogy 'énkép'. Nem tudja, nem érti.
Ha konyítana hozzá, nem ő lenne. Így csak marad az, ami: -szar*. Szaporodni képes szar*.

(ír*hattam volna, hogy 'kaka', de még azt is félreértené.)
@jöttem: @guma: hm, nagyon ritkán hülyézek le bkit is, főleg komolyan, de van, aki menthetetlen.
@jaegtoer:

Erről két dolog jut eszembe.

A 90-es évek elején volt az egyik pártnak vallási tagozata. A vezetőjéről egy politikus azt mondta: ilyen büdös kurvát, aki kapásból idézi a Bibliát bármilyen szituációban, még nem láttam.

Nem vitatkozom. Ha él bennem egy Isten, biztos nincs rokonságban Géb Istenével.
@Orica Középföldi:

Istennek annyi arca van, ahány ember, ahány teremtmény:)
@jaegtoer: @Orica Középföldi: @Sir Bates dö Hól: Ajjaj srácok. Mióta is jártok ide? Még mindíg nem esett le, hogy ezzel velem kapcsolatban semmire sem mentek? :)
@Gábris szomszéd: (hölvyen, uram, skac!... így helyesebb...) gondolod, hogy bármelyikünk is nevelni/meggyőzni akarna?...
@Sir Bates dö Hól: Miért gondolnám? Te is jól tudod, hogy egy párbeszédben a személyeskedés soha nem nevelésről vagy megyőzésről szól. :)
@Gábris szomszéd:

Így igaz. Egy drámaian látványos kísérlet volt itt, de ő is hamar belátta a kudarcot.

Ezért is nem beszélgetnek veled. Részemről is csak egy lázas és egyszeri kitérő volt, és ha töredékét értenéd annak. amit mondtam, azt is értenéd, hogy nem neked, hanem rólad szólt a mondandóm.
@Orica Középföldi: Azért az sem ártana, ha te is értenéd amit én mondok. Főleg úgy, hogy ti mint ügyeletes IQ bajnokok itt is képviselitek az ész és a humánum diadalát. :)
@jaegtoer:

iqeq é sazisten benned, mint kristálytisztán látható,
benned a teljes szentháromság ott kereng és kitörésre vár,
mikor kitörsz majd morzsolj el egy énistenemjóistenembecsukódikmáraszemem-et,
hogy lássad a grey mind az 5000000000000 ár nyalatát

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Gábris szomszéd: nem vagy tisztában a "személyeskedés" fogalmával/jelentésével...
@jaegtoer: Orica ellátta őt ismérvekkel rendesen....most ellesz egy ideig a guglival
@Gábris szomszéd: "..ha te is értenéd amit én mondok"
nekem az a bajom, hogy te soha semmit nem mondasz, csak közvetítesz olyan eseteket, amik ezt a társaságot nemcsak nem érdekli, de el is itéli
Véleményed mindig mások által megfogalmazottakkal megírtakkal fejted ki. A stílust az szerint választod, ahogyan valakik ezt a propagandát elvárják tőled
Ezért vagy te okosan sunyi és alattomos .....az ilyen embert nem szeretem, sőt messze elkerülöm
@KÁTÉó53éúétr6: Ugyanúgy van saját véleményem és semmivel sem teszek be több linket mint mások. Ja és senki nem vár el tőlem semmit, de már ezt is 1000-szer kitárgyaltuk. :)
@KÁTÉó53éúétr6:

Valóban nem mond semmit. Ritkán elolvasok egy alfahíres cikket. Azok a finom vagy kevésbé finom csúsztatások, a tudatlanságra való rájátszás, az érzelmi manipuláció, ami ott folyik, mesteri.

Géb nem érti meg, hogy itt ezt nem eszi meg senki. Ez nem a másik oldal véleménye, hanem egészen más. De azt se érti.
Na befejeztem:)
a blog témája: vasárnapi zárvatartás, semmi más, személyeskedve egyetlen blogtársunkat kínozzátok áporodott szövegekkel amelyeknek semmi közük a bezárabazár című rossztréfához...orica, jégeső, sírbatesz, és a többi egyirányú fidex titkos követő megaszongya a többienk meg kuss mert a bölcsek kavicsai hullanak és csak félreugrálni lehet ...

kellemes bloggintást csak nehogy szilárd legyen jobb ha kifingotok

brühüyyy
@Rodeo36:

Már annyira, de annyira hiányoztál, te kis büdös.
@jaegtoer: the holy trinity stinks ????

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@jaegtoer:
jessey roque carillo

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@KÁTÉó53éúétr6: én csatlakoznék @Orica Középföldi: véleményéhez... nem az a legfőbb gondom, ha valaki rasszista/antiszemita/homofób/etc. (ez normális, hisz mindnyájunk jön valamilyen szocializációs környezetből, mely tartalmaz prejudikációs paneleket, rendelkezünk empirikus tapasztalatokkal (nem, nem tautológia), melyek formálják világképünk, s reakcióink), hanem az, ha valótlan információkat axiómaként próbál feltüntetni...
@Rodeo36: nincs igazad... (tán csak abban, hogy a te esetedben helyes az -am végződés használata... jóval több halmazban vagytok közösen, ti ketten...)
@Sir Bates dö Hól:
"-am" nem írtam..."-unk" írtam

a többi tautologia részedről

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

halmaznak itt a krokogyélus madár...rücskös, büdös, pikkelyes, és csóválja
és aszongya hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
@Sir Bates dö Hól:
tényekről és a valóságról nem érdemes..., arra ott vagy te meg a fidexkftkdnp a rétvári bencussal aki herma...frodíta

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Rodeo36:

"____@Sir Bates dö Hól:
"-am" nem írtam..."-unk" írtam

a többi tautologia részedről___"

"A tautológia egy olyan állítás, amely a saját értelménél fogva igaz: igazságtartalmuk közvetlenül következik a benne szereplő fogalmak definíciójából, illetve az axiómákból. Lazábban értelmezve sokszor mondják más analitikus jellegű állításokról, hogy értelmetlen tautológiák – ez a szóhasználat azonban pongyola, hiszen a tautológia az analitikus állításokhoz hasonló, de annál szűkebb osztály. Van olyan vélekedés, miszerint a matematika és logika minden igaz állítása tautológia."

Keresd meg az árnyékodat:)
@jaegtoer: megtaláltam és át is léptem rajta

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
milyen jó, hogy van wiki?
és milyen pongyola?
@Rodeo36: neked miért gond, ha valaki hermafrodita, homoszexuális, cigány vagy más etnikumú, hívő, stb.?... mert ezeket mindig beleszövöd a kommentjeidbe... engem jobban zavar, ha morál vagy etika hiányzik, esetleg a világképe teljesen elfogadhatatlan számomra...
@jaegtoer:

tau·tol·o·gy tôˈtäləjē
noun
noun tautology
the saying of the same thing twice in different words, generally considered to be a fault of style (e.g., <i>they arrived one after the other in succession</i> ).
a phrase or expression in which the same thing is said twice in different words.
pleonasm repetition reiteration redundancy superfluity duplication
a statement that is true by necessity or by virtue of its logical form.
Web definitions
(logic) a statement that is necessarily true; "the statement `he is brave or he is not brave' is a tautology"
wordnetweb.princeton.edu/perl/webwn?s=tautology

1. Tautologia

Por MARIA DA GRAÇA (RS) em 24-01-2008
A tautologia é , na retórica, um termo ou texto redundante, que repete a mesma idéia mais de uma vez. Como um vício de linguagem pode ser considerada um sinônimo de pleonasmo ou redundância. A origem do termo vem de do grego tautó, que significa "o mesmo", mais logos, que significa "assunto". Portanto, tautologia é dizer sempre a mesma coisa em termos diferentes. (wikipédia)

O exemplo clássico é o famoso "subir para cima" ou o "descer para baixo". Mas há outros, como você pode ver na lista a seguir: - elo de ligação - acabamento final - certeza absoluta - quantia exata - nos dias 8, 9 e 10, inclusive - juntamente com - expressamente proibido - em duas metades iguais - sintomas indicativos - há anos atrás - vereador da cidade - outra alternativa - detalhes minuciosos - a razão é porque - anexo junto à carta - de sua livre escolha - superávit positivo - todos foram unânimes - conviver junto - fato real - encarar de frente - multidão de pessoas - amanhecer o dia - criação nova - retornar de novo - empréstimo temporário - surpresa inesperada - escolha opcional - planejar antecipadamente - abertura inaugural - continua a permanecer - a última versão definitiva - possivelmente poderá ocorrer - comparecer em pessoa - gritar bem alto - propriedade característica - demasiadamente excessivo - a seu critério pessoal - exceder em muito .

Note que todas essas repetições são dispensáveis. Por exemplo, "surpresa inesperada". Existe alguma surpresa esperada? É óbvio que não.
1. Redundância

Sinônimos: pleonasmo tautologia pleonasmo ou tautologia excessividade excessivismo superfluidade superabundância taltologia
2. Pleonástico

Sinônimos: redundante difuso excessivo expletivo pleonástico tautologia repetitivo
3. Superfetação

Sinônimos: excesso abuso demasia descomedimento desmando destemperança encharcar exagero excedente exorbitância extremo imoderação incontinência intemperança pletora profusão requinte rompante sobejo sobra superfetação superfluidade violência excrescência apófise protuberância saliência tumor redundancia pleonasmo sobejidade superabundancia redundância tautologia

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Sir Bates dö Hól:
tőletek ragadt rám...jövevényszók

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

engem nem zavar de észreveszem, hogy... éleslátás...

Sir John Falstaff mi is a becsület? és megaggya a választ
én meg elfogadom
@Rodeo36:

Mindenesetre figyelemre méltó, ha már a wikin is csekkoltad, mert saját kútfőd nem volt elegendő az idézet tartalmának jelentéstani ismeretéhez, mégis a pongyolánál ragadtál le, és a logikai mátrixot figyelmen kívül hagytad.

Ez vagy te. Egy pongyolában tetszelgő pongyola.
@Sir Bates dö Hól:
úgy is lehet mondani, hogy (ídézlek) a kommunista cigány orbán mihály teljesen neélkülözi a moralitás alavető feltételeit és ebből kifolyólag egy szarházi buzi erkölcstelen aki szexuális szolgáltatásokért kapta a diplomáját ugyanúgy mint a többi koleszos a dajcstami és a szijjgyártó még kis légyottra való lakást is fenntartottak párizsban államköltségen

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

morál meg erkölcs és magyar örökös piramisok fából beásva mélyen de oda lehet képzelni

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@jaegtoer:
nincsen logikai mátrix csak az van, hogy a tautologia ugyanaz az "érv" mint a fidex szavai a miért kérdésre:
"CSAK" na ez a tautologia mátrixa

mint jézus léte...
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

meg a 34000 éves magyar piramis amit a bosnyákok eldugtak a hegyeikben
@Rodeo36:

Nesze, bazmeg, érezd magad nagy fiúnak.
"__
"P And Not(P)", as well as "[Not(P)] Or P"; also "If P, Then P"

Let P be a sentence which is true or false, but not both true and false. The sentence ``P and Not(P)'' is known as a contradiction. Regardless of whether P is true, ``P and Not(P)'' is always false. If P is true, Not(P) is false and the ``and'' of the two of them is false. If P is false, the ``and'' of the two of them is false. The table below summarizes these facts:

P and Not(P) P Not(P) P and Not(P)
T F F
F T F
Of course, ``Not{P and Not(P)}'' must then be always true. Such sentences are called tautologies (sentences which are always true). Recall that ``Not{P and Not(P)}'' means the same as ``[Not(P)] or [Not(Not(P)]'' (see "not" of an "and" sentence). Also, ``Not(Not(P))" means the same as ``P'' (see the story of "not"). Hence, ``[Not(P)] or P'' is always true. Recall that "if P, then P" means the same as "[Not(P)] or P" (see the story of "if...then"). So, "if P, then P" is also always true and hence a tautology.

Second, consider any sentences, P and Q, each of which is true or false and neither of which is both true and false. Consider the sentence, ``(P and Not(P)) or Q''. This means exactly the same as Q, because ``P and Not(P))'' is always false. This principle is more formally explained by the truth table below: note that columns 2 and 5 have the same truth values.

[P and Not(P)] or Q P Q Not(P) P and Not(P) [P and Not(P)] or Q
T T F F T
T F F F F
F T T F T
F F T F F

Third, let us continue with P and Q as above. The sentence ``if [P and Not(P)], then Q'' is always true, regardless of the truth values of P and Q. This is the principle that, from a contradiction, anything (and everything) follows as a logical conclusion. The table below explores the four possible cases, but the truth is simpler than that. In an ``if---then'' sentence, if the sentence in the ``if'' part is false, the entire ``if---then'' sentence is true. Since ``P and Not(P)'' is always false, making it the ``if'' part of an ''if---then'' sentence always produces a true sentence. This is like making a promise based on conditions that you know will never be satisfied.

If[P and Not(P)], then Q P Q Not(P) P and Not(P) If [P and Not(P)], then Q
T T F F T
T F F F T
F T T F T
F F T F T

Fourth, continue with P and Q as above. The sentence ``if Q, then [P and Not(P)]'' means the same as ``Not(Q)''. This captures the principle of proof by contradiction. If some assumption such as ``Q'' implies a contradiction such as ``P and Not(P)'', then ``Q'' is false. Here the ``then'' part is always false; the only way for the entire ``if---then'' to be true is that ``Q'' is likewise false (see the story of "if---then"). The truth table below presents this more formally: note that columns 5 and 6 have the same truth values.

If Q, then [P and Not(P)] P Q Not(P) P and Not(P) If Q, then [P and Not(P)] Not(Q)
T T F F F F
T F F F T T
F T T F F F
F F T F T T

Fifth, let us continue as above but play this time with ``{[Not(P)] or P} and Q''. Note that ``[Not(P) or P]'' is always true, and thus the truth of the entire ``and'' sentence is determined by Q. This sentence means the same as Q. Here is a truth table for this principle: note that columns 2 and 5 have the same truth values.

{[Not(P)] or P} and Q P Q Not(P) [Not(P)] or P {[Not(P)] or P} and Q
T T F T T
T F F T F
F T T T T
F F T T F

Sixth, with P and Q as above, consider ``If {[Not(P)] or P}, then Q''. Note that the ``if'' part is always true. So the truth of the whole ``if---then'' depends only upon Q; if Q is false the promise is broken and if Q is true the promise is kept. This sentence means the same as Q, as the following truth table formalizes: note that columns 2 and 5 have the same truth values.

If {[Not(P)] or P}, then Q P Q Not(P) [Not(P)] or P If {[Not(P)] or P}, then Q
T T F T T
T F F T F
F T T T T
F F T T F

Seventh, with P and Q as above, consider ``if Q, then {[Not(P)] or P}''. This time, the ``then'' part is always true which makes the entire ``if---then'' always true. It's like promising something that the universe always provides no matter what---it's any easy promise to keep! Here is a truth table for it:

If Q, then {[Not(P)] or P} P Q Not(P) [Not(P)] or P If Q, then {[Not(P)] or P}
T T F T T
T F F T T
F T T T T
F F T T T

Go to an overview of logic.
Go to the home page for Tom Ramsey
Go to the home page for the UHM Department of Mathematics
Your comments and questions are welcome. Please email them ramsey@math.hawaii.edu.

__"
@jaegtoer:
te ídézted a wiki-ről de az egy pontatlan (pongyolka) megfogalmazás
amit én adtam be az viszont precíz, kár, hogy nem érteni görögöt "én lenni görög diplomat"

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@jaegtoer:
és ennek mi a bánatos köze van a tautologia-hoz?
ez egy logikai bukfenc a csinnbummcsirkuszban:

ha semmi sem igaz akkor minden igaz
vagy

ha minden igaz akkor semmi sem igaz

A-tól Z-ig bármilyen csoportosításban

agyficam

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

most bújt ki belőled a szentháromság és a kígyó

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Orica Középföldi: Így látom én is.De ezt más sokan leírták neki,
@jaegtoer:
hogy elloptad a szentháromságot és lenyelted

meg azt is hogy igyak több friss folyadékot az lebegtet

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Sir Bates dö Hól: "valótlan információkat axiómaként próbál feltüntetni" mást nem csak ezt teszi. Még arról sem győzött meg, hogy rasszista vagy antiszemita lenne /átmenet a semmi és a valami között"
@látjátok feleim szümtükkel:

Teljes mértékben igazad van!!
Egyébként meg a kereskedelemben se kell mindenkinek, mindig, minden nap dolgozni.Kis szervezéssel egy, de max (néha) két vasárnapi munka esne havonta egy főre.
Boli!

Ide egy fordítógépet kéne telepíteni, mert az már pofátlanság, hogy hotten meg tottául, oszt a többség még magyarul se vakerál.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: ...hmmm.....TE....AKKORA SEGGFEJ VAGY, MINT IDE IZRÁHEL !!! :o)
KURVÁRA NEM VAGY MÉRVADÓ...SENKINEK ! :o)
süti beállítások módosítása