Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: ha valaki azt állítja, hogy neki nincs eltitkolt gyereke, az miért nem jobb, mint akinek van? Furc... (2024.11.22. 13:31) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.02.23. 09:09 Fabius

Csá, kétharmadom, csá!

Címkék: vereség időközi választás FIDESZ

Hogy az a megváltó kurvaélet baszná meg a mocskos pofátokat, miközben köröm nő a rongyba tekert, ótvaras pöcsötökön, hogy Lőrinc öntsön nyakon titeket egy Kamaz frissen szedett disznószarral, hogy száradjon az az orrlikatokba - mindkettőbe, gecik! - hogy levegőt is seggeteken tudjatok csak venni, ha már az agyatok odaszorult!

Hogy hoztátok össze ezt?!

Hol volt Kubatov a SZECS-csel? Hol volt Árpi, hol voltak a szavazószállító konvojok, hol voltak legényeink a gátról?! Nem adtam elég pénzt óránként?! Nem kaptak elég trafikot a patrióta hangadók?! Hol volt a médiatámogatás, hol volt a vonalkódos lista?! Miért nem vitt magával mindenki még egy embert?!

Miért hagytátok kicsúszni kezünkből a kétharmadot, he?!

kesz-zoltan_1.jpg

Az nem lehet, hogy a zemberek kiszerettek belőlem! Csak az lehet, hogy ti elszabotáltátok, ellazsáltátok a napot, mikor tudtátok mi múlik ezen. Nem voltatok ideológiailag elég képzettek, hogy fölmérjétek, máris pörög a Bukás videó, és tuti nem kell ma délig várni, hogy a fogatlan manusz is mirajtunk röhögjön!

 

Lyukat téptek a nimbuszomon, oda a kétharmad és oda a legyőzhetetlenség mítosza is miattatok! A centrális erőtér már csak egy bennfentes viccnek látszik mióta Gépont kifecsegte, "politikai termékekkel" nézzük hülyének a mieinket is. Mégsem hittem, hogy ti hagyjátok ezt megtörténni! A baloldal megosztott maradt, az LMP nem állt be a sorba, a Jobbik és a mikropártok is elindultak önállóan, az eredmény mégis akkora saller, hogy egy hétig rajzolja körbe elzuhant pártunk testét a politika-baleseti helyszínelés.

Kész nem nyert! Mi vesztettünk!

Pontosabban ti nem hoztatok elég szavazót, nem tettetek, nem ígértetek eleget! Így Kubatov feldughatja a listáját magának, a közmédiába ölt milliárdok meg lófaszt érnek. De majd most, most aztán tényleg lesznek változások személyzeti és politikai szinten is! Nem hagytatok más választást. Ha az országot nem tudom kétharmaddal kormányozni, akkor a párton fogom kiélni magam. Ti nem mondhatjátok, hogy elszigetelem magunkat minden szövetségesi rendszerben, múlthét óta, a lengyelek óta már a Visegrádi Négyek között is. Ti nem mondhatjátok, hogy a netadó, a kitiltási botrány, az útadó, a szappan adó, a reklámadó vagy akármi más miatt orroltok rám, mert együtt csináltunk mindent! Ti nem hivatkozhattok semmire, nem mosakodhattok, nem kereshettek kifogást. Rendszerünk lebonthatóvá vált, legitimitásom elgyengülve megkérdőjelezhető, hatalmam megdönthető.

Miattatok. Azanyátokpicsáját!

 

 

 

 

524 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr347207243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Imola Helyesi: "Még örülni sem tudtok normálisan."

Normális ember nem iszik előre a medve bőrére.

"...Orbán Viktor méreti, az asztalra leteszi.
Sajnálom, sajnálom, az asztalra leteszi.

Igyál Viktor, nem bánom, úgyis elmész a nyáron!"

Ez nem vers, ez az Este van már nyolc óra c. magyar népdal átírása.
@irógép:

Így jár aki csak be-bekukkant. Éppen tegnap előtt írtam erről egy rövidet, hosszabban meg többször is régebben.
Amúgy nem orbánozok, hiszen egy klasszikust idézve, ő szimplán egy geci.
Ha nem így lenne, nem árultatná a Hajdú BÉT volt vezérigazgatójával a magyar állampolgárságot fűnek-fának offshore cégeken keresztül. Ezzel el is mondtam (majdnem) mindent arról, hogy mit gondol Orbán a nemzetről, a magyarságról és a szabadságharcáról. Minden csak politikai termék, azaz áru, amit el kell tudni adni. Ez az ő hozzáadott értéke.
Én meg igényes vevő vagyok. Attól, hogy a szart piros-fehér-zöldbe csomagolják, még nem leszek rá vevő.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
szívesen a válladra borulnék. Nem bánt engem senki!
De azt te sem tagadhatod, hogy itt csak az utálat megy!
De ez a szám azért ott van, ebben egyet érthetünk:)
www.youtube.com/watch?v=jxvR7ZUjaJk
.
Úgy tűnik, hogy neked hiányzik néhány billentyűd, vagy elkopott a szalagod és emiatt támadnak sötét gondolataid.
Csupa jóindulatú kritikára hogyan mondhatod, hogy itt gyűlölik Orbánt?
@jaegtoer:
Tudod valahol igazad van, hiszen ezt érzed!
Orbán egy kurva jó politikus, de ez nekem is kezd már kevés lenni.
Hiszen nincsen olyan, hogy keresztény polgári haza.
Ő sem abból jött.
Én keresztény vagyok és az értékrendem teljesen más.
Sok száz kommenttel ezelőtt leírtam, hogy semmi más alternatíva nincsen.
És amíg csak a gyűlölködés megy addig nem is lesz.
@jaegtoer:

Kíváncsi vagyok, mikor lesz látványos a patkány-effektus.
@irógép:

Már bocsánat, de a kerdemek ettől inkább riasztanak.
@Gábris szomszéd: Gábris, meg ne szakadjon a kis demokratikus szíve az alfahíresnek!!

Idézet tőle: "A dicső hőstett ugyanis valójában azt jelentette, hogy Ságváriék 200-an megrohantak egy 80-100 fős szélsőjobbos irodalmi estet, ahol össze-vissza verték a jelen levőket."

Azt azért nem tette hozzá, hogy "Mind gyakoribbá váltak a nyilasok támadásai a baloldali szervezetek, a kiránduló ifik ellen. 1937 nyarán, a hűvösvölgyi Nagyréten majálisukat ülő szociáldemokrata-kommunista fiatalokra törtek és hasbalőtték Bonyhádi-Litzmann Jenőt, az egyik vasas ifit. A merénylet nagy felháborodást keltett munkásberkekben, és arra az elhatározásra juttatta Ságváriékat, hogy visszavágnak. Így született meg a Tompa utcai nyilasház elleni akció gondolata. "
@irógép:

"_Orbán egy kurva jó politikus, de ez nekem is kezd már kevés lenni._"

Nem politikus, hanem intrikus. Kurva nagy különbség.
Egyelőre sikeresen adja el azt, hogy ő politikus, de valójában egy klasszis tolvaj, aki intrikával machinál és üzletel. Tulajdonképpen egy intrikus zugírász.

Írod, hogy nincs alternatíva. És mondd, azt mire véled, hogy akik sem a hivatalos utazásaik céljával és eredményével, sem vagyongyarapodásukkal nem tudnak elszámolni, azok a civil szervezetek vezetőit akarják vagyonosodási vizsgálatnak alávetni. Nem baj, tegyék. De mégis hogyan nevezhetném másként őket, mint anyagi gyámolítójuk és tettestársuk, Simicska Lajos?
Nincs olyan benyomásod, hogy államigazgatási eszközökkel akadályozzák a civil mozgalmak tevékenységét, fejlődését, aminek eredményeképpen kialakulhatna egy (vagy több) alternatívát nyújtó szervezett politikai erő?
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Na jó de azért a folytatást is idézd. :)

"Ne feledjük: 1937-et írunk. Ekkor a nyilasok, és a többi nemzetiszocialista párt ellenzékben voltak, sokszor ugyanolyan üldöztetéseknek kitéve, mint a kommunisták. (Fél évvel a támadás előtt tiltották be Szálasi első pártját, fél évvel utána csukták le magát Szálasit is.) Vagyis Ságváriék egyáltalán nem a hatalom ellen lázadó vagány csávók voltak. Csak egy raklapra való agresszív bolsi, akik pusztán azért kenték el egy csomó ember száját, mert azok másként gondolkodtak, mint ők. Ennél jobban semmi sem jelezte előre, hogyan készülnek majd kormányozni, ha hatalomra kerülnek. (Nota bene: agresszióért a nyilasok sem mentek a szomszédba, de róluk, ugye nem is nevezünk el iskolákat.)"
@Orica Középföldi:

Szörnyű, hogy ilyet írok, de a NAV-os gyilkosság után az is felgyorsul hamarosan, most hogy kiderült, nem egy életbiztosítás a rezsimet szolgálni egy korrupt szervezetben.
Ez akkor is így van, ha azok a szerencsétlenek becsületesek voltak, és az elkövető meg egy gazember.
@irógép:
Utálat, itt?
Ugyan!
Nézd meg, van itt csökkent értelmi képességű ... khmmm... hölgyike, akit a csapat felkarol, pl. Mariann rendszeresen foglalkozik vele, próbálja felzárkóztatni, igaz nem sok sikerrel, de ez nem az ő hibája.
Jaegtoer kolléga is rendszeresen korrepetálja, jó ő sem túl sikeres, de a jószándék a fontos.
Jöttem a gyógypedagógiai szakképzettségével már feladta, de továbbra is vannak lelkes blogtársak, akik kitartóan fejlesztik motorikus képességeit és próbálják a nyelvi alkalmazkodóképességét felturbózni.
Szavad nem lehet, bár az tény, bottal sem piszkálnám meg. Azonban a blog témái sajnos a legutolsó, amihez koreai és hasonló magasröptű sorozatokon edződött IQ-ja alkalmassá teszi a hozzászólásra. Erről sem ő tehet, tudjuk be az oktatási rendszer hibáinak a múltban.
Látod, még most is keresem a mentő okokat a benne kialakult szervilizmusra, alpáriságra, tájékozottlanságra, a mai újbolsevik nepotizmus lelkes ünneplésére.
Hiába, a fene jó szívem...
@Gábris szomszéd:

"_"Ne feledjük: 1937-et írunk. Ekkor a nyilasok, és a többi nemzetiszocialista párt ellenzékben voltak, sokszor ugyanolyan üldöztetéseknek kitéve, mint a kommunisták."_"

Látom, sajnálkozol. Tróger.
@Gábris szomszéd:
.
Nem vitát akarok eldöntetni, csak jelzem, hogy a történtek megítélése meglehetősen árnyalt.
Így van ez Tisza Istvánnal, Károlyi Mihállyal és így tovább....
.
''''Sajnálatos módon mindkét oldalon föltűntek az álláspontokat erősen diszkreditáló szereplők, jobbról a Jobbik, míg balról az agg Hollós Ervin, s a Legfelsőbb Bíróság ítéletének szerencsétlen indoklása (mely sokak szerint úgymond legitimálta az 1944-es Sztójay-kormányt stb.) szintén meglehetős gellert adott az amúgy is jócskán elmérgesedett vitának. Mégis, ha dacolva a kínálkozó mellékkörülményekkel, megpróbálnánk a leglényegesebb kérdésre egyszerűsíteni a kiterjedt polémiát, akkor az alighanem így hangzana: lehet-e antifasiszta hősként tisztelni egy kommunistát? Ámde mivel még ez a rövid kérdés is fölöttébb terhelt politikailag, valahogy ilyesformán fogalmazhatnánk át a vélt kulcsproblémát: 1944-ben hazafinak volt-e tekinthető minden magyar, aki a nácik és honi kiszolgálóik ellen küzdött, fegyvert fogott és meghalt? S ha mármost erre a kérdésre keressük a választ, akkor alighanem bölcsen figyelmen kívül kell hagynunk megannyi zavaró életrajzi adatot és ideológiai ferdeséget, amint azt példának okáért Bajcsy-Zsilinszky Endre esetében is tenni szoktuk. S ekkor, ha mégoly mélyen átérezzük is a XX. századi, diktatúráktól sorsüldözött Magyarország utófájdalmaktól terhes történetét, vélhetőleg tartózkodni fogunk attól, hogy egyszer s mindenkorra kiselejtezzük Ságvári Endre emlékét. Hisz annyira azért nem dúskál utolsó évszázadunk a nemzeti hősökben, hogy akár csak egyetlenegyet is pazarlón átengedhessünk a feledésnek!''''

magyarnarancs.hu/belpol/melyik_az_igazi_-_sagvari_endre_elete_es_utoelete-65447
.
@irógép:

"És amíg csak a gyűlölködés megy addig nem is lesz."

Gondolkodtam, hogy vezesselek rá de
@jaegtoer megfogalmazta helyettem is:

"Nem politikus, hanem intrikus."

Innen ered a gyűlölködés és a békétlenség.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Tényleg hagyhatnátok
ezt a degeneráltat már a PELCSÁBA!!!
Szerintem JÖTTEM is emiatt lett ma MENTEM!
@Gábris szomszéd: A folytatást idézzem?? Ott a pont a történet végén, hogy a nyilasok a német barnaingesekhez hasonlóan kommunistát öltek !!(vagy legalább megpróbálták), és aztán még nekik állt feljebb, ha megpróbálták magukat megvédeni a baloldali munkások.
@ornagy50:
Éééén? Ki sem mondtam a nevét... Szörnyű ez a durva előítéletes világ... :(
@irógép:
.
Nem lenne rossz, ha mondanál valamit az értékrendedről.
Kezdve azzal, hogy mit jelent neked az értékrend, mint fogalom?
@jöttem: Na remek!:)Látom érkeztél Prágám.:)))
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Na ja. Akkor még nem voltak túró rudi automaták, így jobb híján maradt a csendőr gyilkosság.
@dr. jenőke (jenőke): Igaza van a mancsnak! Szerintem Bajcsy-Zsilinszky Endrének is ott a helye az antifasiszta panteonban, úgyhogy Ságvárit is békében kéne hagyni ugyanilyen alapon. 1:1, sportnyelven szólva.
@dr. jenőke (jenőke): Ugye nem nagyon fogsz megharagudni rám, ha nekem nem egy magyarnarancs fogja elmagyarázni a nemzeti hős fogalmát? :)
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Nem mondod, hogy a rendőrgyilkosok már akkor is az önvédelemre hivatkoztak?
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Arról nem is beszélve, hogy Kristóf Lászlót, az egyik intézkedő csendőrt a Legfelsőbb Bíróság (LB) 2006. március 6-án rehabilitálta, hatályon kívül helyezve az ellene 1959-ben többek között Ságvári meggyilkolásáért hozott halálos ítéletet. A Legfelsőbb Bíróság kimondta azt is, hogy Ságvárival szemben a csendőrök a korabeli jognak megfelelően jártak el.

index.hu/belfold/sagv0306/
@Gábris szomszéd: Nem a rendőrgyilkosokról beszélek, hanem a MÁRTÍROKRÓL és FORRADALMÁROKRÓL. Talán nevezzük át az összes Petőfi Sándor utcát, mert nagy költőnk fegyveresen védte a magyar szabadságot Segesvárnál?
@dr. jenőke (jenőke):
elmondom.
megírtam már.
persze ez nem én vagyok, nem sikerül megközelíteni, de megfogalmaztam.
Nem fér ki egyben ezért két részletben jön.
Hiszek a szeretetben…

A szeretetben való hit erőt ad és reményt mindenkor, minden helyzetben a boldogságra, ezért ne csak gondolj a szeretetben való hitre, hanem add át neki magadat és általa: cselekedj!

Hiszek a szeretetben,
mert elfogadja, hogy minden ember más, mindenki másra vágyik, másban hisz és mást szeret,
mégis van amiben az összes ember ugyanúgy érez,
mindenki érzi, ha szomorú, vidám, fáradt, fázik, szomjas vagy éhes,
és van még egy érzés amire szükség van
ami nélkül minden sötét és borzalmas lesz,
ez a szeretet!

Hiszek a szeretetben,
mert megmutatja, hogy az életet és a mindenséget felfogni nem lehet,
abból az ember mást nem lát, csak egy szeletet,
ezért megérteni úgysem lehet,
de nem azon kell gondolkozni miért van ez,
hanem, tegyük meg ami a feladatunk és szerezzünk minél több örömet!

Hiszek a szeretetben,
mert ez a legnagyobb erő, és legfontosabb érzelem, melegséget és fényt nyújt az életben,
de a szeretet csak akkor költözik a lelkünkbe, ha nem csak gondolunk rá, hanem általa is cselekszünk,
és nap mint nap, amit tudunk a szeretet elmélyítéséért megteszünk!

Hiszek a szeretetben,
mert ha általa, és mindig a jóra törekedve cselekszünk,
annyi boldogságot és szépet megélünk,
hogy a belőlük nyert erővel gyarlóságainkkal szemben győzni tudunk!

Hiszek a szeretetben,
amely ha betölti az életünk, megmutatja a saját utunk,
erőt ad ahhoz, hogy merjük vállalni azt, akik vagyunk,
és ezáltal belső késztetésből tudunk élni,
amely segít az élet által ránk mért feladatokban görcsös erőlködés nélkül helytállni!

Hiszek a szeretetben,
amely megtanítja, hogy az életben ne azt kérdezzük és kutassuk, miért épp olyanok lettünk amilyenek vagyunk,
hanem fogadjuk el amit kaptunk és azt megbecsülve,
másoknak örömet okozzunk,
mert az ez által megélt boldogság segít, hogy megértsük, miért ez a mi feladatunk!

Hiszek a szeretetben,
amely megtanít arra, hogy tetteinken, érzelmeinken és az élet dolgain gondolkodni túl sokat nem szabad,
hanem mindent aszerint tegyünk, ahogy azt szívünk súgja nekünk!

Hiszek a szeretetben,
amely figyelmeztet minket, mikor az önzőség ránk tör, és csak saját magunkra gondolunk,
hogy boldogok akkor vagyunk, ha másokért élünk, és velük mindent megosztunk!

Hiszek a szeretetben,
amely vigyáz ránk mikor bűnös gondolatok uralkodnak el rajtunk, és a gonosz feltámad bennünk,
akkor a tüzet eloltja, és megnyugvást hoz nekünk!

Hiszek a szeretetben,
amely mikor ránk tör a félelem, és lépni nem merünk, világosságot gyújt és megnyugtat,
megfogja kezünk és segít, hogy cselekedni merjünk!
Mi van ma itt? Ex-OPNI zártosztálytalálkozó?
@dr. jenőke (jenőke):
Hiszek a szeretetben,
amely megtanítja, hogy az életben ne azt kérdezzük és kutassuk, miért épp olyanok lettünk amilyenek vagyunk,
hanem fogadjuk el amit kaptunk és azt megbecsülve,
másoknak örömet okozzunk,
mert az ez által megélt boldogság segít, hogy megértsük, miért ez a mi feladatunk!

Hiszek a szeretetben,
amely megtanít arra, hogy tetteinken, érzelmeinken és az élet dolgain gondolkodni túl sokat nem szabad,
hanem mindent aszerint tegyünk, ahogy azt szívünk súgja nekünk!

Hiszek a szeretetben,
amely figyelmeztet minket, mikor az önzőség ránk tör, és csak saját magunkra gondolunk,
hogy boldogok akkor vagyunk, ha másokért élünk, és velük mindent megosztunk!

Hiszek a szeretetben,
amely vigyáz ránk mikor bűnös gondolatok uralkodnak el rajtunk, és a gonosz feltámad bennünk,
akkor a tüzet eloltja, és megnyugvást hoz nekünk!

Hiszek a szeretetben,
amely mikor ránk tör a félelem, és lépni nem merünk, világosságot gyújt és megnyugtat,
megfogja kezünk és segít, hogy cselekedni merjünk!

Hiszek a szeretetben,
amely megtanít arra, hogy az életben mindenhez türelem kell, ahhoz is, hogy elérjük céljainkat,
és ahhoz is, hogy megértsünk másokat,
és hogy ha haragosak leszünk, bármit is csak indulataink csillapodása után tegyünk!

Hiszek a szeretetben,
melynek erejével segíteni másoknak úgy tudunk, ha a másik gondját először meghallgatjuk, hogy érezze nehéz helyzetében vele vagyunk, és segítő kezet csak ezután nyújtunk!

Hiszek a szeretetben,
amely megtanít arra, hogy amit a világban megélünk és megtapasztalunk, vagyis amit a világról és az emberekről gondolunk,
az mindenki számára mást jelent, és nem a mi véleményünk az egyetlen út, az igazság eldöntése nem a mi dolgunk!

Hiszek a szeretetben,
amely megmutatja, hogy mindenki más, és hogy hova szánta az ég arról senki nem tehet,
ezért bárkit megítélni csak is az ő szavai és tettei alapján lehet!

Hiszek a szeretetben,
amely segít abban, hogy mindenkit olyannak fogadjunk el amilyen, el ne ítéljük semmiért, és bármi történik
érezze, hogy szeretjük és vele vagyunk!

Hiszek a szeretetben,
amely az egyetlen érzelem, ami igazi szabadságot ad nekünk, se pénz, se eszme, se ideológia szabaddá minket nem tehet,
annak csak látszatát teremthetik meg,
igazán szabadok akkor leszünk, ha a szeretet által cselekszünk!

Hiszek a szeretetben,
amely megmutatja nekünk, el kell fogadnunk és megbecsülnünk mindenkit, mert az ember gyarló, de a jóság végtelen,
és az emberek között béke csak is a szeretet által terem!

Hiszek a szeretetben,
amely megtanítja nekünk, hogy senki és semmi nem tökéletes, ezt el várni senkitől nem lehet, az számít, hogy mi mindent megtegyünk, hogy senkit meg ne bántsunk,
és tudjuk, boldogok nem a gondok és rossz dolgok nélkül, hanem azokkal együtt leszünk, ha a szeretet által élünk!

Hiszek a szeretetben,
amely erőt ad ahhoz, hogy mikor idegenektől vagy szeretteinktől bántást kapunk,
feléjük ne haraggal, hanem megbocsájtással forduljunk!

Hiszek a szeretetben,
amely segít elfogadni a múltat, hogy a rossz emlékeken és érzéseken túljussunk,
azoknak akik megbántottak megbocsássunk,
és arra figyeljünk, hogy a jelenben mindent megtegyünk, hogy mi mást meg ne bántsunk!

Hiszek a szeretetben,
amely megtanít arra, hogy mások életére, sikerére irigyek sose legyünk,
hanem azokból inkább saját magunk számára erőt merítsünk!

Hiszek a szeretetben,
amely megmutatja, hogy az életben semmilyen fölösleges tárgyi, szellemi javakra és egyéb pazarlásra nincs szükségünk,
mert a szeretet minden fontos tudást és értéket megad nekünk!

Hiszek a szeretetben,
amely megtanít arra, hogy az élet kiszámíthatatlan és nem tudjuk mit hoz nekünk,
ezért szerényen, hivalkodás nélkül, az élet ajándékait megbecsülve éljünk!

Hiszek a szeretetben,
amely erőt ad ahhoz, mikor fáradtak, csüggedtek és elkeseredettek vagyunk,
akkor is megküzdjünk a gondokkal, feladatokkal, hogy elérjük azt, ami az életben a célunk!

És végül hiszek a szeretetben,
amely erőt ad ahhoz, hogy mikor nehézségeket, fájdalmakat és sérelmeket mér ránk az élet,
olyankor is meglássuk benne a szépet!
@jöttem: Légyszi ÍÍÍÍrja hogylétetek felől!
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Hagyd már ezt a "mártírforradalmáros" hülyeséget.:)

"...Ságváriék egyáltalán nem a hatalom ellen lázadó vagány csávók voltak. Csak egy raklapra való agresszív bolsi, akik pusztán azért kenték el egy csomó ember száját, mert azok másként gondolkodtak, mint ők. Ennél jobban semmi sem jelezte előre, hogyan készülnek majd kormányozni, ha hatalomra kerülnek."
@Gábris szomszéd:
.
Én nem veszem zokon rendíthetetlen törekvésedet, csak néha elfelejtem, hogy a hit elvakít.
Így én kérek elnézést, hogy zavartalak.
@Gábris szomszéd:

"azért kenték el egy csomó ember száját, mert azok másként gondolkodtak, mint ők."
--------------------De hogyan másképp balfasz???

Sajnos nem kenték el eléggé,most sem ártana a 'dzsobbikos utód'barikáitoknak és 'ilyenolyan betyárcsürhéiteknek egy kíjózanító csihipuhi!!
@Gábris szomszéd: Igen, megállapította a bíróság, hogy a kérdéses időben be voltak tiltva a komcsik, ezért Kristóf nem gyilkos (ebben az esetben), hanem a munkáját végezte.
Ez így van, ezért nem lehet hibáztatni, de ettől még szemét dolog volt a hatalomtól a komcsikra vadászni, és a szocdemeket vegzálni.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Nem jó, a kereszt-apuskát kihagytad, aki te vagy.
Tudod, a fog-ész.Volt ilyen film is, ott is tanítottak a fúróval.
Dehát itt nem kéne gyakorolnod.
@jöttem:

Lassan mondom,hogy mindenki hallja:)

SZ.E.R.E.T.Ü.N.K!!!
@Sir Bates dö Hól:

Van egy söröd egy levél haloperidollal,ha nincs káromkodni fogok? :))
@Sir Bates dö Hól:
Há'depersze! Csak rád vártünk, plüm, plüm, plüm... :)
@Gábris szomszéd: Nem zavar, hogy egy nettó hazugságra hivatkozol, immár másodszorra? :)

1. Éppen hogy Ságváriék a hatalom ellen lázadtak, vagy mégis miért voltak betiltva szerinted??
2. A hasbalőtt társuk megbosszulása csak nagyon elvakult komcsigyűlölők szemében = "másként gondolkodók szájbakenésével".

Ságvári nem érte meg az ötvenes éveket, pont oylan kemény csávó volt, mint Bajcsy-Zsilinszky (pedig neki sem makulátlan a múltja). Hülye, aki az ilyen vagányok üldözésével van elfoglalva. Az a nyápic dzsobbikos, aki most kampányol ellenük, összesz.rná magát hasonló helyzetnek a tizedénél is.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

"tuti nem kell ma délig várni, hogy a fogatlan manusz is mirajtunk röhögjön!"

Erről semmi? Ver a víz annyira várom:))
@gazoló: "Sajnos nem kenték el eléggé, most sem ártana a 'dzsobbikos utód'barikáitoknak és 'ilyenolyan betyárcsürhéiteknek egy kíjózanító csihipuhi!!"

Aztán amikor a hülye jobberek ugyanerre hivatkoznak, a ballibek kapcsán egyből jön az ordaseszmézős világvége és a sírás rívás. Persze tudom, amit neked szabad azt másnak mér nem.
Amúgy ha ennyire kemény vagy miért nem mész el egyszer egy hasonló rendezvényükre? Biztos egyből lerendeznéd az összeset. :)

betyarsereg.hu/a-kuzdelem-napja-a-legnagyobb-csataban-a-betyarok/
@gazoló:
Szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet, szeretet... Ez neked nem is elég?

A Schiffer felhorkanásán akadtam le, az a szerencsétlen be akarja most még perelni a veszprémi győztest?
Hogyan is mondták róla? "A pincsi pincsije"? Durva.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Ne légy lüke. A nyilasok is be voltak tiltva és a hatalom ellen lázadtak. Ezzel az erővel ők is épp olyan bátrak voltak mint Endre haverod. :)
Ez a Boli teljesen bekattant. Vagy gyakorol, mert feledékeny?
@Gábris szomszéd:
Igaza van írógépnek, ezekkel nem lehet vitatkozni.
1. Szabály: nekik mindig igazuk van
2.Szabály:ha nincs igazuk esetleg, akkor életbe lép az első szabály.
Írógép, kösz a zenét.
Jó ez a táncos-énekes.Nem ismertem.

Taga révén meg toto cotugnót fedeztem fel megint.
@gazoló:
Lehet irigykedni.
Juj, még swarzi is fényképezkedett vele.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Az olyan "kemény csávókat" szokták amúgy komcsi terroristáknak hívni. De persze ez is nézőpont kérdése. Anno az Irgun terrorszervezet, akik a King David szállodát robbantották fel, a britek szemében szaros terroristák voltak, az izraeliek viszont hősként ünnepelték őket. Vagy például a coventryzálás mocskos fasiszta népírtás volt a drezdai holokauszt viszont szükséges taktikai húzás, stb.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Tömjél:)füst,sekrestye,sejtelmes fények,szeretet...szeretet...szeretet!!

A sok 'jó pap és 'zegyházi 'pedogógosz sem pedó,csak szereti a gyerekeket,én sem vagyok beteg csak hipochonder:))
@Imola Helyesi: Kedves Imola! Meg szeretném köszönni személyem iránti együttérzésedet, én egy 80-hoz közelítő "vénasszony" vagyok, aki eléggé el nem ítélhető módon, ahelyett, hogy évfolyamtársait látogatná a Kerepesiben, számitógépet kér a szülinapjára ajándékba a gyerekeitől és kommentelni tanul.Három diplomája, élettapasztalata, stb. ellenére, bizony a mienket úgy írta, hogy milyenk, s ezért most a kisstílűség és mekkelekség tort űl rajta a nákjaival együtt.Engem a családomban megbecsülnek, tisztelnek és szeretnek, nem szeretnék olyan családban élni, ahol az idős emberek koruknál fogva hülyék és vénasszonynak titulálják őket, a legelemibb tiszteletet sem megadva a nagyinak, persze ez nem a nagyit minősíti.Nos legalább tudom, hogy nekem volt igazam, tahó az akolban. Mégegyszer köszönöm a pártfogásod.
@Imola Helyesi: Nem kell itt nagyon vitatkozni. Bőven elég leírni az eltérő véleményt. :)
@gazoló: Ha ezt hallom tőled, akkor biztos vagyok benne, hogy nem terelek. :)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Bírom az 'elempé és "pincsi pincsije újabb és újabb meghatározásait különböző hírforrásokban!
Egyszemélyes,elvtelen,szarkeverő 'orálbété megtévedt jobbról érkező jobbik irányába finnyás báránykáknak!!
@gazoló:

Köszönöm! ))

Benjámin László

Ahogy eljátszik

Nevetséges, de nem nevettető,
ahogy eljátszik velünk az idő:
ahogy odaad, ahogy visszavesz,
ahogy kicselez, ahogy kicserez,
ahogy elkever, ahogy felfedez,
ahogy élre tesz, ahogy félre tesz
ahogy eltöröl, ahogy megjelöl,
ahogy életre kelt, ahogy megöl,
ahogy megtalál, ahogy elveszít,
ahogy görcsbe ránt, ahogy kifeszít,
ahogy mélybe húz, ahogy partra vet,
ahogy kinevet, ahogy betemet
ahogy naponta újra hiteget
@évásanyó:
Nagyon szívesen, máskor is. Lehet, hogy a kritizálóknak nincs diplomája, ki tudja.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
.
Budaházyt első fokon elítélték. Másodfokon is elítélték. A Legfelsőbb Bíróságon felmentették.
A felmentő ítéletet ugyanaz a bíró hozta, amelyik azt a csendőrt felmentette, amelyik Ságvárit lelőtte.
@jöttem:

Kösz!

Minden pátosz nélkül ma egész nap ez járt a fejemben!

www.youtube.com/watch?v=sd9sN7Colm8
@évásanyó:
Egyébként én is ki szoktam felejteni betűt, van, hogy nem jól írok le egy idegen szót, emberek vagyunk.
Egyébként régen úgy írták le, a j ejtéskönnyítő hangot is leírták. Ez lenne a természetes egyébként, mert a magyar nyelv sem a magánhangzó-, sem a mássalhangzó torlódást nem szereti. Gondolom, valamelyik észkombájn finnugrista találmánya volt, hogy így írjuk: mieink, mienk, tieitek, stb
Meg gondoljunk pl. csak a határon túli területekre, és annak is örüljünk, ha egyáltalán valaki műveli a nyelvünket.
@gazoló: Hát egy cukisodónál mit vársz? Majd ha betyárokat vernek agyon azt linkeld. :)
@Imola Helyesi: Nem hiszem, hogy a diploma adná a tudást s a megfelelő szerénységet hozzá, ez egy kínai közmondás:Üres kalász fennhordja a fejét.Azután lehet, hogy nem, de én így hallottam. A kihanemén gőg nem vezet semmi jóra, gátolja a tisztánlátást.Nos vannak emberek, akiknél ez már nem gyógyítható...kkkk.
@Gábris szomszéd: Harmadik hazugság: "Ennél jobban semmi sem jelezte előre, hogyan készülnek majd kormányozni, ha hatalomra kerülnek."

Semmit nem jelzett előre Ságvári működése, mert az életrajzában is leírják, hogy a moszkoviták is utálták a háború után, mint a véresrongyot. Gondolom, mert Sztálin utasításával ellentétben partizánkodni is kész volt a nácik ellen.

"Az olyan "kemény csávókat" szokták amúgy komcsi terroristáknak hívni."
Olvasd végig a Magyar Front névsorát, hány komcsi van benne, kb. három? De ha Bajcsy-Zs. Endrének nem volt büdös néhány bolsi magyar melós, akkor te nem tudom mit finnyáskodsz?? A német-náci megszállás ellen fogtak össze, csak sajnos befújta őket valami féreg a NYILASOKnak, akik éppen HATALOMBAN voltak ...
A nacionalista Bajcsyt, meg a székely tábornagy Kiss Jánost árammal csapatták, majd felakasztották a nyilasok vezette csendőrségen ...
Pont ma olvastam hogy június 1. én jön el a nagy nap.

U20 as VB "nyúzéland"

Magyarország - Észak-Korea csoport meccs lesz.

Kim jong un és gvicctor a VIP páholyban. A nap fénypontja lesz.
@Gábris szomszéd: "A nyilasok is be voltak tiltva és a hatalom ellen lázadtak. Ezzel az erővel ők is épp olyan bátrak voltak mint Endre haverod. :)"

A nyilasok ugyanolyan fasiszta, fajvédő elméleteket hangoztattak, mint a nagykutyák, nem ezért üldözték őket. Azért utálták őket Horthyék, mert a komcsikhoz hasonlóan Szálasi állami tulajdonba vette volna a nagytőkések birtokait, vagyonát. Közismert dolog, hogy sok kisnyilas a komcsi elvek miatt csatlakozott hozzájuk, mert az MKP éppen akkor be volt tiltva, a nyilaspárt meg nem, amiből minimum volt vagy egy tucat ...

Azt, hogy egy csapat fegyvertelen munkásra pisztolyokkal rátámadnak, semmiképp se nevezném bátorságnak. Az már inkább érdekes, hogy Szálasi ellent akart mondani a németeknek, vagy le akarta állítani a pesti zsidók Dunába lövését, kár, hogy béna volt hozzá, és nem emberbaráti indokból tette (települjenek ki Madagaszkárra). Valamint nagy szégyene a horthystáknak (terrorház múzeum), hogy minden baklövésüket a csóró nyilasok nyakába varrják kezdetektől ...
és akkor hetente vagy évente újratárgyalják a történelmet, és mindíg lesz legalább egy bíró meg a sok barom állat hozzá aki másképpen fogja látni ugyanazt mint az előtte ítélkező, ezeket az "ítélkezőket" egymásnak kellene ereszteni egy nagy ketrecben és a ketrecet addig nem nyitni ki amíg egy is életben van a probléma meg lenne oldva, egyébként kurva sokba kerül, utcák amelyek hetekre hónapokra nem tuggyák hogy híjják őket, meg iskolák és még hátravan a kihantolás visszahantolás és a tetemek átcepelése egyik parcellából a másikba a hős 56-osok közűl a hőstelen a 56-osok közé csak tudnám wittner mariskát hová fogják temetni meg a legfelső bíróság agymentes tagjait akik a valóságot politikai szemüvegen át nézik

volt egy esemény a történelemben emlékezzünk rá

de olyan párt amelyben a novákemőke pártelnök helyettes lehet az ne sokat dumáljon és az olyan párt még kevésbé amelyben egy orbánviktor pártelnök lehet sokkal kevésbé
a gyurcsányot azt most nem mondom meghagyom az ellenkezőknek hátha bepisilnek örömükben, hogy most azután lehet II: Rákóczy Ferenc herceg -ből is idegen hadak ura akit levertek

brühüyyy

és attila nagy magyar király....valamint bendegúz és társai
@vigyüktúlzásbaadolgokat: "német-náci megszállás ellen fogtak össze, csak sajnos befújta őket valami féreg a NYILASOKnak, akik éppen HATALOMBAN voltak ..."

Nem nagyon akarlak elkeseríteni de 1944. július 27-én a nyilasok még kurvára nem voltak hatalomban. ;) A többi zagyvaságodról már nem is beszélve. Na jóccakát.
@Gábris szomszéd:
.
Ha már rákérdeztél, igen, de mi közöd hozzá?
@dr. jenőke (jenőke): Milyen jó neked, hogy tudsz ilyen belső infókat. :)

Egyébként a kommunisták most visszakapják azt a névváltoztatási ámokfutást, amit ők rendeztek. Nem tudom, pl. Szenczi Molnár Albert prédikátor miben szolgálta a klerikál-fasiszta feudális rendszert? :)
Tök hülye az, aki most ugyanezt csinálja, csak fordítva (MTA). Ha van Bajcsy út, akkor szerintem a Ságvári is felférne (a térképre), de talán a mostani fura urak "összecsinálják magukat néhány (kócos hajú) gyerektől (felnőttől)", mint Hóbagoly bácsi mondta "szellemesen" anno ... nyilván magából indult ki.
esszem lekéstem a mai szeánszot...már lejárt a műszak...kialudtak a gyertyák és csak a füstyük maradt

brühüyyy

mikor kezdődik a műszak? csakhogytuggyam
@Gábris szomszéd: Jó, akkor pontosítok: a Magyar Nemzeti Felkelés Felszabadító Bizottságának (MNFFB) elnöke volt Bajcsy. A nyilasok az MNFFB vezetőit - Bajcsyt és Kiss János altábornagyot-, letartóztatták, majd kivégezték.

Így nyugodtan belesirathatod a fájdalmad a párnába, hogy miket is csináltak a nyilasok ...
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
.
Az ítélet száma: Bfv.X.l.185/2005/7.
ítéletet rendelkező része:
A háborús bűntett és más bűncselekmények miatt Kristóf László és társai ellen folyamatban volt büntető ügyben a Kristóf László I. rendű terhelt testvére által benyújtott felülvizsgálati indítvány elbírálása során a Budapesti Katonai Bíróság B.I. 065/1959. számú és a Legfelsőbb Bíróság Katf.Kt. 094/1959. számú ítéletét a Kristóf László I. rendű terheltre vonatkozó részében hatályon kívül helyezi.
Kristóf László I. rendű terheltet az emberek törvénytelen kivégzése által elkövetett háborús bűntett miatt emelt vád alól felmenti; az emberek törvénytelen megkínzása által elkövetett háborús bűntettként értékelt cselekményeket 4 rendbeli hivatali hatalommal visszaélés bűntettének minősíti, s az emiatt, valamint a fogolyszökés bűntette és hatósági közeg elleni erőszak bűntette miatt indított büntetőeljárást megszünteti.
A felülvizsgálati eljárás során felmerült 9000 /kilencezer/ forint bűnügyi költséget az állam viseli.
Az ítélet ellen fellebbezésnek nincs helye.

Az indokolást csak akkor, ha valaki nagyon kíváncsi.

Egy, abból az időszakból származó kritika:

''''Kónya István a demokratikus köztársaság igazságszolgáltatásának csúcs-szervét képviselve 2006-ban utólag jogállamnak minősítette a náci megszállás után is helyén maradó magyar államapparátust. Jogtalannak ítélte az ellenállást az addigra több mint négyszázezer állampolgárát kirabló, bevagonírozó, halálba küldő állammal szemben, az értelmetlen, véres háborút a nácik oldalán, saját népével szemben folytató magyar állammal szemben.

Senki nem vonta kétségbe Kónya István jogát arra, hogy felmentse egy 1959-es koncepciós per áldozatát, de azt, amit ezzel együtt kimondott, és megfellebbezhetetlen ítéletével üzent a magyar közvéleménynek, döbbent, keserű, felháborodott publicisztikák sora utasította vissza.
Sokan mondták ki akkor: az a 2006-os ítélet jelentős lépés volt a magyar jogállam lebontásában, és szembefordulást jelentett a nácizmus újraéledését kizáró, második világháború után kialakult európai és világrenddel.''''
@Rodeo36: Engem maga a névváltoztatás nem zavarna, inkább a körülötte kialakult hisztéria. Olyanok lehetőleg ne pofázzanak az antifasiszta kommunistákról, akiknek (szerencsére!) fogalmuk nincs arról, milyen az, mikor közrefog néhány SS a budapesti lakásodban, akik anno akár többszáz zsidót is sírba lőhettek naponta ...
Azok az emberek, akik azokban az időkben képesek voltak megőrizni a józan eszüket és a cselekvőképességüket, szerintem minden tiszteletet megérdemelnek.
Nem maradtál le semmiről, a műszak holnap folytatódik, tuti. :) Jó éjt.
@dr. jenőke (jenőke): Magyarul: a bíró szerint hivatali visszaélést elkövetett a tormás zacskót vagy ilyesmit használó csendőr, de nem követett el emberiség elleni bűntettet a komcsik üldözésével.

Olyan ítélet csak nem lesz, ami Endre László beosztottait felmenti, de hát "bármi megtörténhet" ...
@Oxica: Majd a Gáspárt ülteti középre. :) Jó éjt.
@irógép:
Nagyon tévedsz. Mi nem gyűlöljük Orbánt (az nagyon közel van a szeretethez) hanem UTÁLJUK. Őt is, a sameszait is és a rendszerét is. Forog tőle a gyomrunk.
Következésképpen azokat is utáljuk, akik erről a szarról azt kívánják állítani, hogy íncsiklandó. Hát egyétek nyugodtan - és ne csodálkozzatok, ha az a véleményünk, hogy szaros a szátok!
@dr. jenőke (jenőke):
" az emberek törvénytelen megkínzása által elkövetett háborús bűntettként értékelt cselekményeket 4 rendbeli hivatali hatalommal visszaélés bűntettének minősíti,"
Inkább nem kommentálom, amíg finom vagyok és úrinő.
B+!
Reggelt, Mindegykinek!

Címlapos hír?
Tennap félig-meddig néztem, hallgattam a híradásokat, reakciókat.
Észrevételek:
1) a zemszpé rárepült a sikerre, mintha annyi közük lenne hozzá;
2) a fityiszesek próbálják elbagatelizálni a dolgot, mintha nem is akkora csapás, bukás lenne a 2/3-nak.
:)
@Marcellusca: A majmaik meg vagy eltűntek, vagy besértődnek meg személyeskednek. Nehogy már a -11ezer szavazóról legyen szó bárhol.
@Marcellusca: "Címlapos hír?"

semmi. mondjuk brezsnyevnek is a halála után két nappal mertek szólni...
@miva?:
Nem ám arról van szó, hogy elpártoltak a fityisztől, hogy kisebb a támogatottság, ááá, lóf@szt!
Az van, hogy nem voltak aktívak a fityiszesek, mer biztosak voltak a győzelemben, meg mán nem is olyan fontos a 2/3, ezért nem mentek el szavaznyi.
Bezzeg a baloldal! Na, ők asztán mozgósítottak mindenkit.

Szánalmas magyarázkodás.

Az meg méginkább, hogy a vereség után már nem is volt olyan fontos hír a veszprémi választás.

vastagbor.atlatszo.hu/2015/02/24/vasarnap-meg-vezeto-anyag-volt-de-hetfon-mar-csak-egy-kis-szines/
@Secnir:
Én tudok várni 2 napot. :)
Akár egy hetet is. :D
@Marcellusca: egy dolog biztos. A fidesz szavazó droidjai mindig ott tolonganak a szavazásokon közel 100%-os létszámban. Ahol vesztenek, ott azok is elmennek szavazni, akik eddig a seggükkel tették (gyk: otthon maradtak)
@pythonozok:
Pont ezért mondom, hogy szánalmas magyarázkodás.

A fityiszes törzsszavazók mindigis elmentek szavazni.
@évásanyó: Nézd a' búzakalászt, büszkén emelődik az égnek,
még üres; és ha megért, földre konyíttya fejét.
Kérkedik éretlen kincsével az oskola gyermek,
még a' tellyes eszű Bölcs megalázza magát.

(1806.)
Verseghy Ferenc
@explanatus:
"Tahó akol"
"Elfogadsz ezért egy virágcsokrot?"
Tahótlanításomtól meggyötört szívemnek gyógyír az általad küldött gyönyörű csokor.
Köszönöm szépen!
Te és blogtársaid kedvessége egyébként is biztosítja a balanszt a lelkivilágomban.
Természetesen itteni barátaim úgyszintén.
@pianolight: köszönöm, kedves vagy, nem késő sosem tanulni....
Ez lenne az utolsó bejegyzés?
2015.02.24. 15:31:51

Most 22:56 van.
?
@dr. jenőke (jenőke): Vessünk véget a spermatolvajlásnak! #geci #nőbűnözés #nőerőszak klou.tt/2cg82zjsf28e
süti beállítások módosítása