Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: Always www.youtube.com/watch?v=IyW-VAMXo9c (2024.03.28. 19:52) Zeneszoba
  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/03/28/gulyas-gergely-miniszter-mutet-gyogyulas-fajdalmak-kormanyinfo "Vélet... (2024.03.28. 18:56) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.02.07. 08:56 Fabius

Simicskával nem lehet gecizni

Címkék: fidesz simicska lajos médiaháború reklámadó

Lajosnak tegnap elgurult a gyógyszere. Részemről régen várt a pillanat jött el ezzel, de a reakció hevessége azért meglepett. Geci mindenki, Orbán és Bayer a főgecik, az áruló menedzsment meg a kisgecik. De Lajos nem lenne Lajos, ha nem mutatná meg, vele nem lehet így gecizni. 

simicska4.JPG

Olvasom faszbúkon a reakciókat és azt látom, emberek nem nagyon mernek konkrétan állást foglalni a kérdésben. Szerintem nem ciki aszondani, bár nem rajongom Simicskát, ebben a sztoriban simán neki szurkolok. Törvényszerű volt, hogy Viktort előbb vagy utóbb igazán fingatni kezdi valaki, erre pedig autentikusabb személyt nehezen lehet elképzelni a minden disznóságról tudó, azokban évtizedekig aktív résztvevő Lajosnál. Ő tényleg tud ártani, ha akar, mondhat akárki akármit. Aki ennyi mindenben benne volt, aki pénzügyileg felépítette a pártot és párt körüli személyek egzisztenciáját, az lerombolni is képes az egészet. 

Csak az a kérdés, akarja-e?

Vele kapcsolatban ugyanis nem kérdés, ami az RTL buliban igen: ha úgy alakulnak a dolgok, akkor simán visszavesz a stílből és elhalkulva elvonul megint az árnyékba. Valszeg erre célzott Rogán is mikor a kormány első rémületében kitolta a fénybe és kimondatta vele: Lehet nem terjesztik ki a reklámadót. Mert azért annyira bátrak nincsenek, hogy kapásból járassák csúcsra a Lajossal gecizést. A veszíteni való sok, az egyébként is beindult lejtőn száguldás alatt vazelinozni a pályát szerintük is nettó hülyeség. A jobber média pálfordulása érzékeny veszteség még akkor is, ha éppen a közszolgálatit igyekeznek hivatalos hírlakáj médiává tenni. Ráadásul Lajosnak volt annyi esze, hogy bőven kifejtse: ők anno azért szövetkeztek, hogy a diktatúra megszűnjön, és a minden elkövetése alatt sem arról volt szó, hogy akkor majd GeciViktor lesz itt az új despota. Ezzel kimondott valami olyat, amitől ha akarjuk, ha nem, legitimebbnek látszik az Orbánt utálók szemében, akik újult erővel mutogathatnak:

- Ugye, na azért ehhez már Simicska sem adja a nevét! 

 

1155 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr857148411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@ornagy50:

Tudod őrnagyom, én itt sok szempontból a futottak még kategóriába tartozom. De Imol még engem is alulmúl. ))))))
@taga20:
Szóval ismer... :D
Egyszerűbben is mondhattad volna!
@jöttem:
Kiscsillag, nem ócsárolom a férfiakat, ha ez nekem szólt, de ITT nem is kacérkodok velük, mint te.Egy feminista ezt ne tegye!
@gazoló:
"Szia Maci,most kijöttél vagy nem?:)"

Hát személy szerint énmaci azon a bizonyos napon bizony csak délután jöttem ki, tehát akkor vagy hosszú tél lesz, vagy nem, de ez egészen biztos :)
Ma délelőtt viszont a Mátrában gyönyörű napsütés volt, láttam az árnyékomat.
Lett is délután hózápor.
@Imola Helyesi:

Csak nyomasd nyugodtan! Kíváncsi vagyok hogy néz ki az, amikor te valakinek beindítod a fantáziáját. Ahhoz is elég egy kis hízelgés? )))
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: na jó, a hétvégén szájmenésem van:)
egyébként, gondolom má várod a jó időt:)))

www.funpic.hu/_files/pictures/original/24/52/45224.gif
@Imola Helyesi:
Azért barátkozz béla a "Rotz" szóval... :)
Mert te nem ismered, még lehet!
@taga20:
Hát, ott a kajak orrán max 3 szitakötő tud ilyesmit! :)
@Imola Helyesi:

kis esti vers Belgától szeretettel:))))

Na ennyi mára pondrók, polgárok és pórok
eddig örülhettek, hogy hozzátok szólok.
Adótokat köszi, az autóm ezér’ döfi
etesd meg a röfit, meg az eszed legyen rövid.
Na befelé a kocsmába falcoljál, az autópályánál jattoljál, ingyen csak anyádba parkoljál.
Viszlát kisköcsög állampolgár, aki emlőt, hogy szopjon, az államtól vár,
de faszt kap, hogy szopja torkig a szájba,
a végén meg verheti a nyugdíjára rá.

Politikus barátaim, testvéreim, félvéreim. Fogjunk össze ne hagyjuk, ezért a fasz országért vérünk ne adjuk

„MC 20%mindenbőlésmehet” a házban,
mindig megkapja a szót a tisztelt házban
és még itt van minimum négy évig a házban
egy pár törvényen felüli képviselőtársam.
Jobb vagy bal, fasz és szopó.
Mikor melyik? Már a parasztnak is tökmindegy.
Minden évben mindenki megszavazza a fizetésemelésünket infláció felett.
Amíg a baromarcú tahó az utcán tüntet,
én horvátba’ nyaralok és eszem a homárt.
Hogyan és honnan és mennyit lopunk,
annak csak a fantáziánk szabhat határt.
Az adótokból tripla áron hidat építek,
aztán kurvákra meg kokainra költöm a pénzeteket.
A titkárnőm meg leszop a limuzinba’ az asszony meg reggel a jakuzzimba’.
Nem is értem, hogy lehet valaki ekkora király,
a koronát is haza kéne má’ vinnem mostmá’.
Ha meg ha felhív egy multi, hogy ez meg az meg amaz,
20% a nevem, oszt csinálsz amit akarsz,
[nejlon] szatyorba hozzad és nem lesz semmi gebasz.
Meg csináljá’ járdát, annak örül majd a paraszt.
Meg beszól nekem a tirpák, hogy nem ezt ígértem
„Jujjujjuj, Úristen, Jézusmária! Nem ezt ígértem”
Takaroggyá’ má’ innen, büdös paraszt geci,
nesze itt van egy 100as, oszt mostmá’ húzzanyádba, buzi!
Mi kell, bazmeg’? Pénz, bazmeg’? dolgozzá’, bazmeg’! Ne pofázzá, bazmeg!
A pofázás, bazmeg, az kurvára megy itt, bazmeg!
Hát ezért tart itt ez az ország, bazmeg!
Meg is mondom nyíltan, ha kérdezi majd a Baló,
hogy ez az a meló, ami nekem való.
Fasza képviselő vagyok és az ügyészek is mondták,
hogy itt senki nem tud lebukni csak az az idióta !
@Imola Helyesi: ebola, nem nézed a hírtévét. kurva jó lett párnapja a műsor!
má várom a híradó21-et:))
@jöttem: én Csak a válaszaitokból sejtem,hogy
miket adhat elő mivelhogy az 5.böffenete után
megszabadultam tüle.
@Imola Helyesi:

El vagy tévedve, mint Orbán a kézcsókkal. Az, hogy időnként némely regekkel meredekebb témáról is beszélünk, nem jelent flörtölést. Mindenki tudja hol a határ. Csak ezt érteni is kellene.
Bújj ki a vaskalapod alól!

A szüfrazsettekhez hasonlítasz időnként az erőszakosságoddal, de azok nemes célért harcoltak.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Igazad van, már megtaláltam én is, de ez egy új forma, és a régi jobb volt.
@jöttem:
Én? Eltévedve? Esti mese - ideje már elmúlt.
@ornagy50:

Én nem tiltok a kíváncsiságom miatt.)))
@jöttem: apám, nagyon kemény, de igazságos vagy:)
egyre jobban teccel! ja, és ez nem flört:)))
Gazoló, az azért ne zavarjon, hogy a Gyurcsány név tipikus trpak név.
@Imola Helyesi: mit tudom én. a civil kaszinót néztem. a kis pondró tökécki gecinek, meg a másik mocsoknak( ha jól emlékszem fricctamás) néha nem volt őszinte a mosolya, mikor a műsorvezető feltette a kínos kérdéseket:)))
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
De nem teszik be egy újságba, ellentétben itt ezen csámcsognak , mémeznek, rémeznek. Nagyon kulturáltak.
Meg a fenti rap is , gödörszleng.
@taga20:

ha én itt flörtölni próbálnék, kb 3 napon belül szedhetném a sátorfámat. nem kitiltás miatt. úgy átnéznétek rajtam testületileg, hogy önszántamból takarodnék el.
@taga20:
Még semmi változás nincs. Legfeljebb annyi, hogy Fábrit tegnap meghívták. Én sem nézem , sokszor uncsi. Belesek a hírekbe mindenhová, s annyi.
@gazoló:
Undorító, ezért szoktalak kinyomni.
@jöttem:
Persze, mert nincs kit elcsábítanod.
@Imola Helyesi:

Nem,nem ez undorító,te és az agyatlan szervilitásod,szófosásod!!
@jöttem:
ui. ide rendes házasemberek és nők írnak.
@Imola Helyesi:
'Tenmagadat még nem próbáltad kinyomni?
@gazoló:
Se a mondanivaló, se a rímek nincsenek a helyükön, tele van undorító, szleng útszéli szavakkal.
@gazoló:
De, akkor viszont nagyon unalmas lett a blog.
@Imola Helyesi:
Elemezgesd,csócsálgasd nézz mögé?!
@gazoló:
De Gyurcsányt miért sértegeted, hogy tirpák?
@taga20:

Ez komoly? Kínos kérdések az eddig mikrofonállványként működő műsorvezetőtől? Meg kell néznem:))) Látnom kell az önelégült fejüket.
@gazoló:

Mögéd néztem, és többször kijött, hogy rasszista vagy.
@gazoló:
Tudod, hogy ezzel a szlovák betelepülőket is megsértetted?
@Orica Középföldi: törzsnéző még nem lettem, de a civilkaszinóra valahogy másképp emlékszem. mindenki ugyanaz, de a műsorvezetőben úgy láttam, hogy szoftvert cseréltek:)
persze lehet, hogy a pia hatása megy ki belőlem:)))
kapcsolj oda, most kukorelli van, persze a műsorvezető buksza se rossz:))
@Imola Helyesi:
Ki beszélt Gyurcsányról gyökér?
Bevetted vagy netán elgurult?
?@gazoló:
"Meg beszól nekem a tirpák, hogy nem ezt ígértem"
Ez mi?
@jöttem:

"én itt sok szempontból a futottak még kategóriába tartozom. "

Nana:))
@Orica Középföldi: jó csinálja a csaj. én is alkalmazom eszt a teknikát:)
na megyek aludni, me unom má magam, titeket meg pláne:)))
@gazoló:

Nem az én világom, de tagadhatatlanul tehetséges pasi volt, és hosszú életű.
@jöttem:
"Nem disputa volt."
Elnézést kérek, hogy a disputa kifejezést használtam az általad helyesbített "beszólás" helyett.
Disputa = vita, vitatkozás
Én az enyhébb kifejezést használtam, mert ez a megfogalmazás jobban illik hozzám.
@taga20: oh, még aznap este meghalt, amikor említetted? :O (részvétem)
Kéne egy kis segítség nekem. Szeretném kivetni Simicska Lajosra, valamint régi és új haragosaira a 98%-os vagyonadót.

Ehhez viszont kell a népi erő.

Szóval ezt kérem osztani minden portálon:
www.facebook.com/98szazalek.vagyondado.a.korrupt.politikusoknak

Köszönettel:
Vámos Zsolt
www.facebook.com/abonyivamoss
@Orica Középföldi:

A tények makacs dolgok. De nálam működik a felfelé nivellálás / ezt a fogalmat neked köszönhetem /.)))
@Mariann19:

Én kérek elnézést. Így visszaolvasva elég durvának tűnik a "Nem disputa volt." mondatom.
Nem bántó szándékkal írtam, csak így szakadt ki belőlem.)
Na, léptem aluba én is, de azért csak megcsinálták a következő "Bukás" videót:

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vwQ2Y1JLOuo

"Igaz, a feliratban vannak helyesírási hibák, és a szöveg is leül helyenként, de a "Nyugi, Ildikó, mindjárt itt a tolmács." mondat hangosanröhögős".
Nehéz dolog a nyelv. Hát még a pártcsicskáknak!

"Bár az MTI a lapszemléjében nem tér ki rá, de a német lap utal arra, hogy minősítette Simicska Orbánt ("Orbán egy geci"), a Süddeutsche Zeitung a "Wichser" szót használja, amely a német argóban (az internetes keresők alapján) stricit és "faszverőt" is jelent. Mindenesetre németül ez nagyon durva káromkodásnak számít."

Az irodalmi német is vakaródzik a "problémán"... :D
Az MTI pedig ugye... szóval továbbra is küzd a szavahihetőséggel, meg a hírek megemésztésével.

No meg a franciák is...
"A francia lap utal is arra, hogy Simicska "gecinek" nevezte a kormányfőt, igaz a Le Monde a "bite" szót használja, amely franciául hímvesszőt jelent. Franciául ez is elég durva jelző, amelyet aligha olvashatunk hivatalos nyilatkozatokban.

A Le Monde megjegyezte, hogy miután megtudta, hogy "lelkiismereti okokból" a médiabirodalmának teljes vezérkara lemondott, amiért előző nap arról beszélt, hogy totálissá válhat a médiaháború, ha a kormány az RTL-lel való békülés jegyében öt százalékra csökkenti, és egyben kiterjeszti a reklámadót -, négy óra alatt több interjút adott, mint az azt megelőző négy évben, és azokat is elsősorban a baloldalhoz közel álló sajtóorgánumoknak.

A lap szerint "az ügyes pénzügyi szakember többször megmentette a Fideszt, például szaftos ingatlan-tranzakciókkal", majd pedig Orbán "visszatérési stratégiájának támogatására médiabirodalmat épített ki". A Fidesz 2010-es választási győzelme után az építőiparban, valamint az állami földek újraelosztásánál jutalmazták, a 2014-es választásokat követően azonban Simicska "csillaga halványodni kezdett", mert Orbán egy "új generáció felemelkedését támogatta", akik közül Lázár Jánost és Szijjártó Pétert - emelte ki a lap."

index.hu/belfold/2015/02/08/nehezen_tudjak_leforditani_simicska_jelzoit_a_kulfoldi_lapok/
@Dotty, a Vörös Cipellős, Szadista, Katgimis DOMINA:
Csak most olvastam.
A külföldi elemzők most vakaróznak, várhatták ezt, de a hevesség meglephetett ott is mindenkit.
Na, várjuk meg a mai folytatást, kérdés Lajos rendesen kiszánkózta-e magát... :D
Jók legyetek, mentem melózni.
Reggelt, Mindegykibe!

Címlapos hír?
miközben:

Kiherélt RTL híradó: belvíz és balesetek
írta: Örvös Tatu

giphy_2.gif

Megnéztük az RTL Klub ma esti híradó c. műsorát. A kormány terve jelentjük bejött. Az eddig politikai témákkal és kormánykritikus felütésekkel telis teli híradó most balesetekről, belvízről, fiatal zenészekről és egyéb, szuperizgalmas témákról számol be. Politikának híre, hamva sincs.

ujkurir.blog.hu/2015/02/08/kiherelt_rtl_hirado_belviz_es_balesetek
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Na, most nagyot szóltál, te is, meg az index is, nem tudják lefordítani a "fehérje" szót, vagyis igazam volt.
@Imola Helyesi:
Illetve nem használják argónak.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Az igen tisztelt, rettenthetetlen szabadságharcos Miniszterelnök úr néhány hete kijelentette, hogy Magyarországon béke van. Egyéni érdekből motiváltan és felelőtlen magatartással egyeseknek sikerült néhány napra némi bizonytalanságot és nyugtalanságot előidézni, de - megfelelő válaszok révén - a korábbi állapot hamarosan vissza fog állni.
Simicska pedig nyugodtan szánkózhat:
napigif.postr.hu/simicska-elment-szankozni
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: tatu mester tán a tv2-t nézte...
Ha nem is nyomták fullba, de azért volt orbán-simicska maffiázás, kormányközeli ügyvédi irodák pénzzel tömése, akasztani vágyó jobbikos.
Vajon miért ilyen nagy a csend a kormány házatáján?
Talán nem akar a mesterterv működni?

nol.hu/belfold/orban-mesterterve-1514907
Nagy bejelentés készül: Orbán és az Erste-vezér ma valamit aláír

A meghívót olvasva mindenhol megindultak a találgatások: újabb bankot vehet az állam. Tavaly év végén Lázár János ugyanis már beszélt arról, hogy a kormány osztrák bankokkal tárgyal és állítólag Treichl és Orbán is egyeztetett korábban. Az Erste és a Raiffeisen mindeddig kitartóan tagadta, hogy eladásról tárgyalnak a kormánnyal, azt azonban mindkét bank elismerte, hogy megbeszéléseket folytatnak.

A Figyelő múlt héten már írt is arról, hogy valószínűleg az állam kisebbségi részesedést vesz az Erstében. A lap úgy tudja, február 5-én körlevelet kaptak az Erste-csoport hazai munkatársai, hogy nem szabad a bank részvényeire üzletet kötni és az ügyfeleknek sem lehet azt kiajánlani. Ilyen a céges bejelentések előtt szokott lenni.

index.hu/gazdasag/2015/02/09/nagy_bejelentes_keszul_orban_es_az_erste-vezer_ma_valamit_alair/
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Ez hazugság!
Igen is volt politika, kormány közeli, érdekes ügyvédi megbízások, Trócsány és a mostani szóvivő ...
@Orica Középföldi: elolvasva, a következő interpretációs lehetőség jutott eszembe: om sem tartja elfogadhatónak a büfé-ruhatár szakok továbbélését, így a demján-parragh oktatáspolitikai koncepció mellett állt ki tekintélyének teljes latba vetésével...
@elmeherceg: @Marcellusca: nektek akkor jobban hiszek, én ugyanis nem néztem, orrszívó porszívó ment a hétvégén :(
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: :D
Köszi, hogy hiszel nekünk. :)

Simicskás sztori elejétől, régi, '90-es évek eleji felvételekkel (Vida Ildikó is többször feltűnt Lui mellett :D), pénztárnokoskodástól, APEH elnökségen keresztül az olagarcháskodásig minden volt.
Meg a Trócsány (vagyhogyarossebbe híjják a zigasságügymenájsztertet) és a jelenlegi fityisz (vagy frakció) szóvivő ügyvédi irodáiknak a több 10 millás megbízásai ...
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Ja és @Marcellusca: + Lászlóné (mint Simicska bizalmas) megszólalás is vót.
@Sir Bates dö Hól:

Látszatra ez is lehetne, de nem erről van szó. Ez egy nagyon hosszú interjú kiragadott részlete. Tán két éve beszélgettek vele, olvastam akkor.

Megállapításokat tett az oktatás színvonalára, de nem tett javaslatot - nem lévén oktatáspolitikus - a megoldásra.Egészen elképesztő példákat mondott a hallgatók felkészültségéről. Akkor döntött úgy, hogy nem tanít tovább.

Megjegyzem Demján és Parragh se az.Elmehetnek a büdös francba.
@Orica Középföldi: azt írtam, hogy ez is egy lehetséges interpretáció... sem "lelkiismereti okoból " felmondó uújságíró, sem lápi-magyar nem vagyok... a "geci"-t ellenben nem gondolnám inszinuációnak:-)...
@gazoló:
Disznók elé gyöngyöt, Imola elé Belgát? Herda!
@Vámos Zsolt:
A 98 %-ot már elmeszelte az Unió: aki sokat markol, az keveset fog! A javaslatom 70-30 az ország javára.
VALAMI azért a gombnyomogatásért is jár, meg enni nekik is kellett.
@Sir Bates dö Hól:
Szerintem sem, ha egy Woody Allen is be tudott öltözni annak. Csak azt nem értem, hogy miért nem tudták a "sperma" szót eltalálni?
@Sir Bates dö Hól:

"ez is egy lehetséges interpretáció"

Nem, ez egy sugalmazás:))
Ebben az esetben valóban nem inszinuatív az említett szó, sőt a büdös jelző is indokolt. Így gondolok rájuk már elég régóta.
velemenyvezer.444.hu/2015/02/09/a-nagy-oligarcha-haboru-tetje/
"Ezzel szemben Simicska Lajosnak nem nagyon lesz más választása, mint lapjain és tévéjén keresztül a növekvő orosz irányultságot támadni."
Meg egy kötelező "vörös farok" némi Gyurcsányozás.
Mondjuk a szerzőt az sem zavarja, hogy ha BÁRMI bizonyíték lett volna, hogy Gyurcsány korrupt, Orbán az nagy örömmel felhasználja. Az ellenkezőjét mentő bizonyítéknak tekintem.
@Orica Középföldi: sugalmazás, sugalmazás... ahogy látom, hiány van moon tehetséges szakemberekből... lehet, hogy lánczi küld egy szerződés tervezetet:-)...
@Sir Bates dö Hól:

Szerintem van elég, csak magasról tesz rájuk a hatalom és/vagy rosszul válogat közülük.
Ebben az egész simicska-orbán háborúban az a legszomorúbb, ami a kádári, meg az azóta eltelt időben hatalmon lévő pártok esetében. Mindegyikhez nevét adta a tagsága. Lehet, hogy a fidesz tagság sem különb a deákné vásznánál, és hallgatásával díszletet biztosít a mutyizáshoz, háborúzáshoz?

És! A cöf-röfről még nem is beszéltünk, ők is támogatják a saját becsapásukat, félrevezetésüket?

Talán ki kellene kimondani, hogy anyám én nem ilyen rendszerváltási lovat akartam. No de akkor milyet?
@Kijelölt Önkéntes:
A megfelelő válasz, hogy lapítanak, mint fekália a fűben?
Neked aztán jó erős lehet a gyomrod, hogy mindent bevesz hányinger nélkül!
@látjátok feleim szümtükkel:
"Lehet, hogy a fidesz tagság sem különb a deákné vásznánál, és hallgatásával díszletet biztosít a mutyizáshoz, háborúzáshoz? "

Jó reggelt, jó ébredést :)))
Én még tovább is mennék ennél: nem csak díszletet biztosít, de nagy részük még tapsol is hozzá.
@látjátok feleim szümtükkel: Takony gerincű a magyar! Ezt a történelem már többször is bizonyította. Elég csak az 56 utáni első "szabad" május '.-re gondolni ahol több százezren éltették Kádárt.
Persze ennek van egy pozitív oldala is mégpedig az , hogy ha pl Simicskát lelövetne/lelőné Orbán ...... vagy fordítva a nép ugyan úgy megéljenezné a tettest mint anno Kádárt.

Most már akkor Lajos & Viktor elő a párbaj pisztolyokat, háttal egymásnak 10 lépés előre - utána megfordulni és lőni!!! Úgy szeretnék már valakit megéljenezni.
@kekex:

Orbánnak az elmúlt öt év után egyetlen lehetősége maradt (és amíg az megvan, mindent megtehet - mindent - abszolút korláttalanul):

"A másik se lenne jobb."

Elég sokan dolgoznak rajta, és bizony meglehetős sikerrel.
@kekex: Alighanem Simicska kezében valóban az a legnagyobb adúász hogy betudja bizonyítani ,hogy Orbán korrupt és úgy tudja bebizonyítani, hogy dokumentálni és közzé tenni is tudja.
S ha ezt megteszi akkor a saját médiája mellett a ballib média is ezt harsogná és akkor Orbán ledől mint hajdanán a Sztálin szobor.
....egy kis sima gecizés is milyen visszhangot kapott a sajtóból ....ha meglebegtet néhány konkrét ügyet Orbánnak vége.
@jöttem: ha én itt flörtölni próbálnék,.....

nugodtan, nem te lennél az első, voltak itt már olyan sistergő lelki aktusok, hogy csak úgy izzott a zinternet.
@búvár kondér:
"a saját médiája mellett a ballib média is ezt harsogná és akkor Orbán ledől mint hajdanán a Sztálin szobor"

Optimista vagy. A megrögzött fanoknak (és nagyon sokan vannak) semmilyen harsogás nem bizonyítaná be, hogy Orbán korrupt. Összeesküvést, alávaló rágalmazást látnának benne, és egyetlen percig sem lennének még csak kétségeik sem.
Lásd a Simicska-cikkek alatti kommenteket, itt is idéztünk néhányat, pl a "Simicskát megvette a baloldal" hangzásút, és hasonló is sok volt.
Szóval nem lesz ez olyan egyszerű, bár én azt mondom, hogy ma legyen a napja, ne holnap.
@Spániel:

Nem csodálom. Az értelem és a humor a két legfőbb szexepil. Mindkettőből van itt bőven. ))
"Elég baj az nekünk, hogy állandóan róluk szólnak a hírek, és elég sanyarú képet ad az országról, hogy egy ilyen ócska kis maffia-háború határozhatja meg tartósan a közéletet. Ha még csak arról lenne szó, hogy egy kisvárosban kié legyen a kocsma, akkor érthető lenne, hogy ilyen szintű figurák közt dől el a dolog és a kocsmában folyton erről pusmognak az emberek. Azt viszont kikérem magamnak, hogy ilyen műveletlen, puhatestűségig gerinctelen, magyarul is elég pocsékul beszélő és szellemileg szinte értékelhetetlen figurák képviseljék az országot mint Simicska vagy a másik tábor tenyérbemászóan krakéler sleppje, a lázárok, rogánok, habonyok, hadd ne soroljam, mert rájuk gondolni is olyan, mintha meztelencsigát kéne megérinteni. Madarat tolláról alapon a főnökük se különb. (Ha és amennyiben tényleg ő a főnökük.)"
media.mandiner.hu/cikk/20150209_kardos_gabor_nyilt_level_a_helyet_kereso_simicska_sajtonak
@kekex:

ááááááááááááááá!ez fájt!)))))))))))))))
Bibas kollégisták,erre nevelték át őket.
Egy kis visszacsatolás 2006:

"A végjáték kezdete? - Vezércselek

2006.10.16., 2006. évfolyam, 41. szám
szerző: Nagy József * forrás: 168óra

Kacagtunk, amikor a 72 órás ultimátum lejártát követően Orbán vezénylő tábornok kamerák kereszttüzében kibökte: "Nyakunkon a forintválság, és a miniszterelnök ragaszkodása a hatalmomhoz egyre valószínűbbé teszi ennek bekövetkeztét." Gyöngyszem. Hogy a túloldalról is citáljunk egy kapitálisat: Gyurcsánynak úgy egy éve a köztévén sikerült "összeforrt csontok" helyett "összecsórt fontok"-at artikulálnia. Ők ketten a vezérek. És egyre inkább úgy tetszik, rajtuk kívül csupa gyalog áll a sakktáblán. Gyalogok, akik érdekeseket kombinálnak a nekik jutó információmorzsákból. Közülük beszélgettünk néhány fideszessel a múlt héten.

Az első kérdés természetesen az ultimátum. Az ultimátum, amin még a harcedzett fideszesek is meglepődtek. "Van önbizalma a főnöknek - kommentált egyik forrásunk. - Ráadásul eredetileg 24 órát akart adni, az elnökség többi tagja tornászta fel a határidőt. Ebből is látszik, Orbán biztos volt benne, hogy elutasítja a koalíció." (Lásd még: "Hazug és ócska trükk.")

"Még hogy vonják meg a bizalmat Gyurcsánytól? - így másik segítőnk. - Mi van, ha nem? Tartunk egy nagygyűlést? És?! Vagy Viktor mond egy pattogós beszédet? Elsőre nem is értettem, mit akar."
Aztán másodikra megértette.

Pofon a szavazóknak

"Orbánnál sose az első szándékot nézd, az csak porhintés. Ha valaki úgy hiszi, az elnök hirtelen felindulásból dönt, nagyon téved." Az ultimátummal több informátorunk szerint is pont azt akarta elérni O. V., hogy zárjon a koalíció, hogy kitartson Gyurcsány mellett. "Nem az azonnali miniszterelnök-csere Orbán vágya. A cél: előrehozott választások jövő tavasszal."

Az elnök úgy kalkulál - véli forrásunk -, hogy a Gyurcsány-csomag a vártnál lényegesen kevesebbet hoz az államháztartásnak (egyetlen példa: idénre 30 milliárdot terveztek kamatadóból, lesz belőle 1 milliárd), ezért a kormányfő legkésőbb januárban további megszorítást lesz kénytelen bejelenteni. Az egyik út a 13. havi nyugdíj visszavétele - vagyis pofon a párt törzsszavazóinak. A másik megoldás összetettebb, de nem kevésbé fájdalmas: a 20 százalékos áfakulcs 23 százalékra emelése (ez 180 milliárdot jelentene jövőre a büdzsének), esetleg a 2008-ra ígért ingatlanadó előrehozása, netán rendkívüli, 2007-re és 2008-ra vonatkozó egyszeri (pontosabban kétszeri) 0,2-0,4 százalékos ingatlanadó kivetése (például tízmilliós lakás után évi 20-40 ezer, ötvenmilliós után 100-200 ezer forintot kellene fizetni - kétszer).

Ráadásul a magyar nagyvállalkozókkal sem éppen felhőtlen Gyurcsány viszonya. Úgy tudjuk, egy a választási kampányban zajlott többfordulós tárgyaláson adókedvezményt, fejlesztési támogatást, beruházási könnyítést ígért a miniszterelnök a honi tőkének. Cserébe azt kérte, kerüljön haza a "nagy magyarok" külföldön pihenő pénze. (Hivatalos források szerint 2,5-3 ezermilliárd forintról van szó, ám egyes becslések ennek ötszöröséről szólnak. Hatalmas összeg. Összehasonlításképpen: az EU-tól 2007-2013 között 8 ezermilliárdot várunk, Magyarország tavalyi nemzeti jövedelme pedig 23 ezermilliárd forintot tett ki.)

Annál nagyobb volt a meglepetés, amikor a Pénzügyminisztérium - mondván, hogy a vállalkozókban lehetetlen megbízni, így is, úgy is csalják azok az adót - kihátrált a kormányfői ígéretből. Inkább megszorító csomagot rakott össze különféle fiókokban elfektetett ötletekből. "Benne komoly érdeksérelmeket okozó, sokakat a koalíció ellen hangoló piti egymilliárdos tételekkel, amelyekért le sem szabadna hajolnia a költségvetésnek" - teszi hozzá fideszes segítőnk. A koronát pedig az az OÉT-ülés tette fel a vitára, amelyben Gyurcsány ingerülten jelezte: "El lehet innen menni."
Folyt.

"Most vagy soha

De mindez vajon elegendő-e az előrehozott választásokhoz? Egyáltalán: miért dobná be a törülközőt a 2010-ig mandátummal bíró többség? Nem tudunk elképzelni akkora általános sztrájkot, blokádot, ami erre késztetné a ballibet. Bár tévéostromot sem tudtunk elképzelni szeptember 18-a előtt.

"Amíg ellenzékben van, a jelenleginél nem lesz, nem lehet erősebb Orbán. Most kell végeznie Gyurcsánnyal. Mert ha a miniszterelnök politikailag túléli a következő fél évet, akkor pacifikálja a helyzetet, újraépíti magát, s ő lesz a 2010-es ellenfél. Amikor is azzal az előnnyel indulhat, hogy előző összecsapásukon ő győzte le a másikat. És ha az előrehozott választásokat nem, csupán a kormányfő leváltását sikerül kierőszakolni, már van egy skalpunk 2010-re. Most vagy soha" - véli forrásunk.

Tegyük hozzá: attól forgatókönyv, és nem kész film a vázolt eseménysor, mert feltételezi, hogy a nép úgy mozdul, ahogy Orbán elképzelte. És azért is, mert nem számol Gyurcsány ellencsapásaival. Amelyekből alighanem lesz néhány. Hogy mennyire démoninak tartja őt a jobb, arra illusztráció fideszes segítőnk áderi aggodalma, mely szerint a kormányfő megmerényelteti önmagát. "Egy könnyű kis comblövés hamar gyógyul. A média zabálná." Visszakérdezünk: Orbánból nem nézne ki hasonlót? Némi szünet után a válasz: "Hát, nála sem lepődnék meg semmin."

Duzzogó radikálisok

Bizony Orbán pártbéli megítélése sem egységes. Néhányszor híre kelt már végső bukásának. Legutóbb tavaszi veresége után írta le őt szinte mindenki, erre most... Pedig - nagy pénzt tennénk rá - még a Fidesz elnökségében is többen szeretnének valaki mást a párt élére, mint ahányan az ő irányításával képzelik a jövőt.

De Orbán ereje nem az elnökség, a választmány vagy a frakció, hanem az utca, a polgári körök népe. Pláne ilyen "történelmi" önkormányzati győzelem után. (Bár az figyelmeztető lehet számára, hogy a Kossuth tér radikálisainak már kevés "a Viktor" úgymond szalonradikalizmusa. Tanulság: nincs az a bekebelezett szélsőség, amelyen túl ne teremtődne egy még szélsőségesebb. A nemzeti radikálisok azt várják Orbántól, hogy saruban járuljon színük elé bűnbocsánatért a kitaposott Kossuth térre. Akkor talán kiengesztelődnének. Duzzogva.)

Orbán helyzete tehát jelenleg stabilnak látszik a párt élén, méltán hirdetheti magáról: én vagyok a magyar jobboldal vezére. "Van valakinek ellenvetése?" Persze hogy nincs. Tett, tesz róla, hogy ne legyen. Gondos kertész: kezében folyamatosan csattog a sövényvágó, ha valaki magasra nő a pártsusnyásban, nyissz. Deutsch-Für, Pokorni, Rogán "és sokan mások" naplójában, ha vezetnek egyáltalán ilyet, bizonyára találnánk olyasmi bejegyzést, hogy "Viktor ma (is) csúnyán visszametszett engemet".

Legutóbb Ádert nézte tujának az elnök. Több forrásunk is megerősítette, hogy a tavaszi vereség után Orbán nem akarta a Ház alelnökségéhez engedni volt frakcióvezetőjét, mire a szigorú bajuszos ember kijelentette: "Ha ezt megteszed velem, Viktor, többé nem látsz." Hatott a fenyegetés. Ennek ellenére Áder átmeneti önkéntes száműzetésbe vonult, augusztus végéig szavát sem lehetett hallani.

Orbán (miként Gyurcsány) vérbeli szólista. Egyedül dönt, s csupán egyetlen szekundánst tűr meg maga mellett: Kövér Lászlót. A végrehajtásban Deutsch-Für mellett újabban Kubatov Gáboré a főszerep - a miértbe és a mitbe persze ők sem, legfeljebb a hogyanba szólhatnak bele.

Viszont az önkormányzati választás felértékelt néhány "örökzöldet". Kósa Lajos a szavazatok háromnegyedét szerezve tarolt Debrecenben, az égig nőhet ő - a Hajdúságban. Pokorni Zoltán már úgy egy éve emelte zsarolási potenciálját azzal, hogy (valaki) elhintette egy nemzeti liberális párt megalakításának lehetőségét. Informátorunk szerint Pokorni ambicionálta a főpolgármesterséget, de Orbán nem engedte rajthoz állni. "Az elnök tudja, a pártban csak Budapestről lehet őt megpuccsolni" - mondja forrásunk. Így "csak" a XII. kerületben győzött Pokorni.

Miként prolongálta magát bizalmasa, a Fideszen belül sokat támadott Nagy Gábor Tamás is a Várban. És új győző a belvárosi Rogán Antal. Szinte halljuk a sercegést, ahogy magyar nemzetes Egei Antal ceruzáját hegyezi. Kíváncsian várjuk, Orbán mikor ad papírt a nem létező, pár hónapja egy Pokorni-elleneset cikkező egyetemista kezébe. Sokért nem adnánk, ha tudnánk, mely nevek szerepelnek majd sorvezetőként. Aligha kell éveket várnunk a válaszokra."
Folyt.

Orbán természetesen a Fidesz vezető testületeiben is "zsugázik". Jó példa erre szeptember 23-a története. O. V. még a nyáron jelentette be, hogy egy héttel az önkormányzati választás előtt nagygyűlést tart a Kossuth téren. A Fidesz szeptemberre utcahosszal vezette a népszerűségi listákat, pusztán az volt a kérdés, mennyivel veri a koalíciót a helyhatóságin. Csakhogy közbejött és bonyolította a helyzetet a Szabadság téri rettenet. Azt is tudni lehetett a közvélemény-kutatásokból, hogy abban a feszült helyzetben a "polgárok" közel kétharmadának különösen ellenszenvesek a tömegrendezvények - vagyis egy nagygyűlés valószínűleg csökkentette volna a párt támogatottságát. Ráadásul titkosszolgálati információk érkeztek arról, hogy "alvilági akció épülne a rendezvényre". Nem meglepő, hogy a Fidesz elnöksége szinte egyhangúlag a halasztás pártján volt, a testület egyik tagja állítólag egyenesen azt mondta Orbánnak: "Ha utcára hívod a szimpatizánsainkat, s akár egyetlen embernek is baja esik, tíz évre kiiratkozunk az európai politikából."

Édes a hatalom

Szeptember 21-én reggel még úgy volt, hogy Orbán hajthatatlan. Mert hát hogy is nézne ki, ha a sosem hátráló vezér föladná kampányzáró mulatságát? Aztán a délelőtti elnökségin visszavonulót fújt. Majd szűk két héttel később, múlt pénteken, szintén a Kossuth téren mégiscsak nagygyűlést tartott. Mert? Mert akkor már túl volt az önkormányzatin, túl azon, hogy féltenie kellett volna a választási eredményt. Ne legyen kétségünk: eleve "így volt ez elképzelve".

Édes a hatalom. Meg a pénz is. Már ha van.

Úgy hallottuk, Orbán egy választmányi ülésen másfél milliárd forintra becsülte a Fidesz tartozását. (Információink szerint 3 milliárd a korrekt szám - nagyjából a párt éves forgalma.) De hírlik, még sincs ok a pánikra, mert valaki felvásárolta a Fidesz-mínuszokat: banki és közműtartozásokat, mindent. Vajon ki? "Biztosat nem tudni, de ki más volna erre képes, mint Simicska Lajos?" - így egyik forrásunk.

Ha tényleg Simicska a hitelező (a hitelezők megbízottja), valóban nincs mitől tartania Orbánnak. Pontosabban: neki nincs mitől tartania."

Mindez 2006-ban íródott.

Most -akinek van kedve ehhez- tegye, illessze hozzá az időközben történteket, és máris a 'geci-nem geci' társasjáték számláit vehetjük szemügyre.
@jaegtoer:

Jó ez az írás így utólag is.

Ez viszont érdekes és tényszerű: "Annál nagyobb volt a meglepetés, amikor a Pénzügyminisztérium - mondván, hogy a vállalkozókban lehetetlen megbízni, így is, úgy is csalják azok az adót - kihátrált a kormányfői ígéretből."

Azért a Viktornak ettől több esze van, nem ő szégyenkezik utólag, hanem a pénzügyminiszter illetve Varga. Mert Varga kijelent, utóbb a Viktor meg kinyilatkozza az ellenkezőjét. Ezt a Gyurcsány nem tudta/merte? megtenni.
Szerintem nem tudta, merte volna, csak nem hagyták neki. Ez fajsúlyos különbség a szocik és a fidesz közt.
süti beállítások módosítása