Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: www.youtube.com/watch?v=naHhE_HW1ng Valahol tetőled távol Nem látlak én téged többé, Soha soha s... (2024.04.26. 15:42) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.12.08. 04:47 Fabius

Ki felel 50 elbaltázott millióért?

Címkék: rogán antal ingatlanmutyi portik tamás

Mikor elolvastam Rogánia ingatlanpanamájáról szóló legfrissebb híreket, akkor egy olyan cifra káromkodás szaladt ki a számon, amit báránylelkű jókeresztény olvasóim lelki békéje miatt idézni sem merek. Mert szerepelt benne a Jóisten személyesen, az ő legősibb mesterséget űző édesanyja, meg némi szekszuális együttlét.

Mert teciktunni az van, hogy légyegében tökmindegy, a Tonyó ismerte-e ezt a Portik gyereket, vagy sem, találkoztak ők kicsimutyizni személyesen, vagy sem. Ettől még ugyanis ez a tényállás:

  • 2011. október: Portikék bérlők lesznek
  • 2011. november: a képviselő-testület kijelölte elidegenítésre az ingatlant
  • 2011. december: Portikék megveszik az ingatlant Rogán önkormányzatától 52 millió forintért 
  • 2012. július: Portikék eldják az ingatlant piaci alapon 102 millió forintért

 

2012. szeptember: Az önkormányzat lemond elővételi jogáról,

Vagyis Rogánia önkormányzata el teccett itt bukni 50 millió forintot. A világért sem célozgatnék én arra, hogy a Portik gyerek nem az a tisztességes mintapolgár, ahogy Tonyónak sem sikerült megnyugtatóan elszámolni honnan van a napfénytől bővülő Pasa park és a fenntartására szükséges lovetta, mert bizonyára módfelett törvényes és tisztességes volt minden. De azért azt csak megkérdezném, hogy amit közleményezni teccettek az ügyben...

"A Károly körúti ingatlan ügyében is zajlott vizsgálat, ennek eredményeként távozott az önkormányzat akkori jegyzője.”

...azt úgy kell érteni, hogy akkor mostan minden rendben van, a jegyző nertársnak semmi elszámolni valója nincsen az ötven elhullatott millió miatt, mert a "távozással" példásan meg lett őkelme büntetve? Csak azért kérdezem, mert énnekem úgy rémlik, hogy pár sarokkal arrébb, nem is olyan régen volt valami kísértetiesen hasonlatos okoskodás, ami miatt - teljes joggal - zajongani teccettek teli tüdőből meg minden. Az érintett faszingerek rabláncon sétáló képe választási slágertéma lett, és ugyan a pórázast elengedte a bíróság, de a haverját - Gál Györgyöt -  8,5 évre be teccettek varrni a műanyaglakat mögé. Ami nagyon jól van így.

Éppen csak fölmerül, akkor most ennyire megújítottuk Magyarországot, hogy 50 elhullatott misi után már egy tockos sem jár?

 

465 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr786966023

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Csak így tovább, fiúk! Csókpuszi: Lenin elvtárs 2014.12.08. 12:45:40

Titkosszolgálatok támogatják, módszerük a hazudozás, céljuk az erőszakkal történő kormányra jutás. A magyar baloldal ugyanazt teszi, mint amilyen a leninista bolsevikok receptje volt 1917-ben, amikor német titkosszolgálati segítséggel először az orosz ...

Trackback: A liberálisok szerint célszerű lenne betiltani a kommentezést 2014.12.08. 12:42:40

Túl sok a gyáva, névtelen troll, aki fizetett propagandát végez az oroszok meg a kínaiak pénzén - tudhatjuk meg Bede Márton cikkéből. Aki egyébként bevallottan leszarja az olvasói véleményeket, mint ahogy azt az írásából vett idézetek egyikében a saját...

Trackback: A kereszténydemokraták és a gyermekéhezés 2014.12.08. 12:18:16

Pontos korrajz a KDNP „tündökléséről” és bukásáról, hogy milyen javaslatok és botrányok köthetőek „kereszténydemokrata” képviselőinkhez az elmúlt hónapokban. Hosszú elemzések készülhetnének róla milyen szemléleti torzulásokat okozhat ha egy párt ciklu...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Secnir: Akkor az én kislányom is, a maga 11 évével ballibsi: amikor a családban szóba került az a baromság, szinte szó szerint ugyanazt mondta, mint Rubovszky unokája...
Barmok...
Pontosítok: ő nem akar elköltözni - viszont pisilni sem mások előtt, parancsra. Még az orvosnál sem sikerült neki, soha. Akkor ő ezek szerint a drogok pártján áll.
Mint említettem: barmok...
@ornagy50:
Megnyugodtam. Dönthetjük tovább a rendszert. Bár, a fideszfiúk keményen odateszik magukat ezért.
Az jutott az eszembe, hogy már az is polgári engedetlenségnek fog számítani, ha valaki normálisan akar élni.
Pl. vasárnap plázázni egyet a családdal, megóvni a gyereked az iskolai drogteszttől, stb.
@jöttem: Remélem,hogy a Nép Az "isten adta nép"egyszer csak a búrájához KAp
Oszt akkó beszart a halott!!!
@ornagy50:

Nem lesz egyszerű. A parlamenti beszámolót olvasva egyértelmű, hogy ezek egy másik világban élnek. Mindenre van válasz. Az egy másik kérdés, hogy mellébeszélnek.
Arrogánsan, gőgösen.
De számomra örvendetes volt ma az ózdi hír. Önkormányzati képviselők léptek ki a Fideszből. Igaz, csak kettő. Az első fecskék.
Ez jelez valamit.
@KÁTÉó53éúétr6:
Valami olyasmit mondott, hogy legyen férfi, és vállalja a kijelentései következményeit.
Ezdeszép...

Mondja ezt, hogy legyen férfi egy olyan (...) olyan, aki a földalatti alagútján menekült az operából. Igazi álamférfi, akárcsak s, mit?
@Knósszosz: Hát má hogyne!én meg a csekk norisz
vagyok!!!:DD
@Knósszosz:

Ez az egyik olvasat:)

A másik pedig az, hogy megfeledkezett arról, nem a kocsmabeli cimborájának vakkantott, hanem az Egyesült Államokat képviselő ügyvivőnek... aki nem sokáig váratta a válasszal, hanem két mondatban leiskolázta:) Talán még tananyag is lesz:)
@jöttem: Nyugtával dicsérd a NAPOT!
@jöttem:

Ez a drogteszt vízió más vonatkozásban nyílt beismerése annak, hogy nem hisznek sem a hittan, mind az általuk tanított erkölcstan sikerességében.
„Valahol olvastam, hogy rosszul állunk a PISA-pontok tekintetében, ezért gondoltam, hogy javíthatnánk a helyzeten. Meg azt hallottam, hogy a fiatal fiúk vizelete fiatalosan tartja az arcbőrt, de ezt ne írják le az interjúban” - fogalmazott a posztjában Kocsis, aki egyébként az apákra is kiterjesztené a vizsgálatot, mert az utcán fültanúja volt, ahogy egy nő azt mondja a gyerekének, hogy „úgy viselkedsz, mint apád”.
index.hu/index2/#bloghu/hircsarda/2014/12/08/kocsis_mate_felreertes_volt_a_drogteszt
@ornagy50:
Akkor te is beszólsz a Francinak?
Te megteheted simán, abból nem lesz diplomáciai gebacc... Na de a góré az más tészta. Igaz, nem teljes kiőrlésű lisztből van sütve, csak olyan mezeiből, ezért sületlen a szerencsétlen.
@ornagy50:
Nem mondom, hogy most. De hallottál te már eddig arról, hogy a fideszből kilépett volna valaki?
Mertek?
Nem mertek.
Már van rá precedens.
Felbátorodhatnak az emberek.:)
@jaegtoer:
Én azon igen jókat derülök, ahogyan André leckézteti ezt a ... ezt. A francba tudja reggelre azokat a röhögéstől beégett ráncokat eltüntetni az arcáról... rejtély.

Én nagyon bírom azt, ahogyan kezeli a kezelésre szorulót:)))
@jaegtoer:
Eddig sem hittek. Azért vezették be, mert kellett az álkeresztény maszlag hivatkozási alapnak, a melldöngetéshez.
Ugye azt már mondtam egyszer, hogyha Jézus leszállna a földre karácsonykor, első dolga lenne ezeket kiverni az éjféli szentmiséről. Szöges ostorral.
Mert ők a kufárok.
@jöttem: Dehogy sületlen ,ez mán KISÜLT !!!:(((
@fabatka2:
Fölöttébb gyanús az a gyerek! Még a miép ifjúsági tagozatába sem akart belépni?
PLÁNE!!!
@jöttem:

Más dolog nem hinni és ezt elsumákolni, s megint más következetlen elszólással beismerni. Az pedig, hogy mindez törvényjavaslat ötletelésben került napvilágra Advent idején, ez egyenesen nonszensz.
@jaegtoer:
Értsd meg! Már azt sem tudják, mit hazudtak tegnap. Hogy emlékeznének arra, mit hazudtak egy évvel ezelőtt?!
Ezek minden nap elmondják az öszödi beszédüket.
Itt tartunk, és még nincs vége.
A legképtelenebb ötletből is lehet törvényjavaslat. Aztán megszavazzák.
@ornagy50:
Lesz ez még jobb is! :)
@Sir Bates dö Hól:

Ez egy sokvörösboros téma.

Az előző linkjeid sem szálltak el:)
@jöttem:

"_Ezek minden nap elmondják az öszödi beszédüket._"

Nem. Gyurcsány becsületére legyen mondva, ő, akkor, ott az igazat mondta.

Orbán feltehetően nem jut el arra a szintre.
.
NE LEGYEN BETEG GYERMEKED!!!!!!
CSAK EGY GYÓGYSZER A SOK KÖZÜL! ! ! !

RINOFLUIMUCIL oldatos orrspray például
- vazomotoros orrnyálkahártya gyulladás
- arcüreggyulladás esetére.

Ha a gyógyszert nem terápiás céllal alkalmazzák, doppingszer használatnak minősül. Ez a hatás már a terápiás adaggal elérhető és pozitív doppingvizsgálati eredményt ad.

Rengeteg gyógyszer tartalmaz drog, vagy dopping hatású hatóanyagot.
@Knósszosz: Már megszoktuk, hogy ő csak a "páncélok" között bátor...és azt a '"fecnit" ha láthatnám bizonyítandó, hogy kit kell perelni.
@jaegtoer:

Ez így igaz. Minden sorod, Mást nem tudok hozzátenni.

Az előbb kíváncsiságból benéztem G.Fodor blogjába. Egy mondatos poszt volt a drogtesztről szóló cím alatt: Miért ne?
A hozzászólásokat megérte elolvasni. Legtöbbször így indult a komment: "Én a fideszre szavaztam, de..."
Senki sem értett egyet.
Öröm volt olvasni.
A fidesz kitermelte a tűzálló embert!

Ő Rogán Antal!

Igaz, még csak ott tartunk, hogy az arca nem égett, amikor kijelentette:
"Aki ellenzi általánosságban a drogtesztet, az a drogfogyasztást támogatja" – mondta.

A szavazáskor úgy tűnik, húgysavazás lesz.
@KÁTÉó53éúétr6:
A perelésről... tegnap vagy előtte egy kiragadott izét idéztem a 61-es bécsi szerződésből, a 31. cikket, görgess lefele... szóval mit is akarnak ezek?
net.jogtar.hu/jr/gen/getdoc2.cgi?dbnum=1&docid=96500022.TVR
@Knósszosz:
A 31. § utolsó bekezdése szerint: A diplomáciai képviselő mentessége a fogadó állam joghatóságától nem vonja ki őt a küldő állam joghatósága alól.

Nem tartozik a magyar joghatóság alá. Hazájában perelhető, a személyében elkövetett cselekményekért, de nem felejthető el, hogy egyébként a küldő állam képviselője, és e körben a küldő államot kell perelni.

Nagyon röviden, de remélem érthetően ennyi.
@jöttem: Öszödi beszédüket? ez most téves hasonlat Mikor fogják ezek mondani, hogy "hazudtunk éjjel nappal, reggel meg este, nem csinálom tovább"?
@KÁTÉó53éúétr6:
az öszödi beszédet a hazugság szinonimájakét használtam. ahogy te is és jég is rámutatott, tévesen.
elnézést.:)
@Knósszosz: olvastam tegnap. ám jogi analfabétaként is felteszi az ember a kérdést, hogy ki itt a vádló? kit akarnak ezek perelni? tényleg ennyire hülyének néznek? persze a "batyuk" lelkesen tapsolnak harcos vezérüket éltetve
@ornagy50:
Megnyugtato, hogy nem vagyok egyedul a velemenyemmel, hogy nem ragadok le ilyen himi-humi osszegeknel... ;)
@jöttem: Nem kell elnézést kérned, de az említett beszéd / ami "tisztítótűz+ szándékával hangzott el/ szándékos félre értelmezése olyan sokszor váltott ki belőlem dühöt,hogy...
Csak haladóknak (több, mint öt mondat:-))... bár a fostalicska-klubnak lenne kötelező, de az ignorált duó visszaüt... ám egy konzervnek -@jaegtoer: -nek (aki lelke mélyén nem is glóbus)- így is muníciót ád:-)... a többieknek meg csak miért is ne?... (én is értettem egy délfrancia vörös után...sajttal, musszal, bogyóval... bár, az is igaz, hogy ez nem 15 éves shiraz volt... mondjuk nem is volt 10 dollárcentre leárazva, mint beragadt tétel... [ennek ki kellett jönnie... mé' kő' hülyének nézni mindenkit?...])... www.grotius.hu/publ/displ.asp?id=EDXDFT
.
80 millióért vesz az Országgyűlés autókat,
Az Országgyűlés Hivatala és az Országgyűlési Őrség sokat futott járműveit cserélik le.
Az Országgyűlés hat Ford S-maxot, egy Volkswagen Transportert és nyolc Škoda Fabia kombit vesz.

Hiába néztem eddig a tévét. Úgy láttam, hogy az örségváltásra a váltók mindig gyalog érkeztek.

De hol a francban van még dolguk az Országházon kívül?
Hányszor kell körbeautózni az Ország házát, hogy leamortizáljanak 15 személygépkocsit?
.
@dr. jenőke (jenőke): mi a baj az űrsütivel?... vagy a rakétával?... ma is annyian gombásztak itt...
@dr. jenőke (jenőke):
Nekem mint joghülyének akkor ez azt jelenti, hogy Vida Ildikónak az Usát kell perelnie, ha nem akar repülni. Vagy nem?

De ha igen, akkor ez olyan szép történet, amire nem tudom van-e példa?
@KÁTÉó53éúétr6:
Bocs, lejjebb dr.jenőkének tettem fel egy kérdést, abban van a válasz a te kérdésedre is - ami szerintem költői volt. Tehát, nem elsimon...
Jó éjt neked és minden még virrasztó bagolynak!

Ja, Hosszú Katinkának hatalmas nagy gratula és minden létező elismerés a teljesítményéért!!
@simple observer 1.0: a kínáy lukra (nem keresem vissza)... többször írtam: max. 500 fő ismeri a valós helyzetet (én nem vagyok köztük, hál'istennek)...
@Knósszosz:
.
Azt is csak repülve teheti meg, ha perel.
@dr. jenőke (jenőke): " De hol a francban van még dolguk az Országházon kívül?"
nem ez a kérdés... mi a lópélót csinálnak a fabia kombikkal?:-)...
@dr. jenőke (jenőke):
:))
Ildikó tragédiája, hogy mindenképpen repülni fog. Így vagy úgy, de biztos (szerintem).

Még a feltétlen hívek is érzik egyfolytában a góré jeges lehelletét a tarkójukon, megéri a rettegés nekik? Nyilván. De magukkal hogyan számolnak el? Ja... ezt vissza is vontam.

Jó éjt!
@KÁTÉó53éúétr6:
..nem hagyhattad szó nélkül. tudom, én is így voltam vele.
pontatlanul fogalmaztam, figyelmeztettetek.
elnézést kértem.
nem esett le az aranykorona a fejemről. :))
azt megtanultam már eddigi pályafutásom alatt, hogy a dühös férfit legjobb lecsillapítani. :))

jó éjt mindenkinek!
És jó8 előtt Mindentudás Egyeteme: Trollok: youtu.be/uRRLDtfb2Ic...
Ja, a poszthoz... steiner alatt minden jobb vót'... meg tiszta és átláccó', mint a tejüveg... (akkor vissza is tértünk a blog mottójához...)
.
Jó reggelt, vidám hajnalt.
.
Zelk Zoltán: December

Cammogva lép, szelet köhög
s reszketve rázza vén fejét,
amelyről hulló hajaként
repül, száll a hó szerteszét.

Olykor megáll és nézi a
rőzsegyűjtő szegényeket
s ő őrzi csillaggal ama
jászolban alvó kisdedet….

Zörgőkarú fák sorfala
köszönti őt, amerre jár
s háta mögött jégfogait
csattogtatja már Január!
.
@dr. jenőke (jenőke):

Jó reggelt!

A reggeli verseket is kedvelem:)
.
Felvonó helyett elvonó, drogtesztelésre örömmel vállalkozó fideszes politikusok: beindult a mémgyár az interneten. Kocsis Máté javaslatából sokan merítettek ihletet. Videó.
.
www.atv.hu/belfold/20141208-drogteszt-felrobbantotta-az-internetet-kocsis-javaslata/hirkereso
.
@Knósszosz: Jó reggelt /remélem a jó éjed után/ a kérdést /ki vádol és kit akar perelni/ én is költőinek szántam, mert egyértelmű, hogy az csak USA és nem a szóvivője lehet.Ez az őrült olyan mértékben elszigetelődött a világban és itthon is, hogy már csak akkor figyelnek rá, /hűbéresein kiül/ ha őrültségeket mond
@Knósszosz Ja és Hosszú Katinkának nagy-nagy gratula
@jöttem: Jó reggelt! soha nem akarok neked bántó szándékkal válaszolni
@dr. jenőke (jenőke):

Én is kedvelem a reggeli verseket:)
Jó reggelt!
@Sir Bates dö Hól:

Melyik előadásra gondoltál? Ez a link nem jó.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
"Magyarország Megmentője" mégsem azt mondta, akkor fogja felmenteni Polt Pétert, ha nem nyújtja be jogsegélykérelmét az Amerikai Egyesült Államok felé
@dr. jenőke (jenőke):

Jó reggelt mindenkinek!
Kössz jó volt erre ébredni:)
Havas decembert!

www.youtube.com/watch?v=JfXKEySv_wA
Ez a SCHIFFER mekkora pojáca!!!olyan átlátszó szándékkal indokolja miért nem támogatják a veszprémi független képviselőt
@jaegtoer:
@Orica Középföldi:
@gazoló:
.
A reggeli ébredésem legalább annyira bizonytalan, mint a téli vonatok érkezése.

Reményeim szerint lesz még.
@KÁTÉó53éúétr6:

"Magyarország Megmentője" próba'pert ajánl spanjainak,miközben a napnál is világosabbak a tényállások,manipulálások 'molvezér és 'navvezér ügyben is:)
A bedarált 'szügyészség és a bíróságok tudni fogják a dolgukat:(
Köpni kell!!!
Ezzzz talált!!

pezsma.blog.hu/2014/12/08/a_hatalom-teszt

Orwell így ír az 1984-ben:

“A valódi hatalom, a hatalom, amelyért éjjel-nappal küzdenünk kell, nem a dolgok, hanem az emberek fölötti hatalom. - Szünetet tartott, és egy pillanatra ismét olyan arcot vágott, mint a tanító, aki valamelyik sokat ígérő növendékét faggatja:

- Hogyan érvényesíti a hatalmát egyik ember a másik fölött, Winston?

Winston elgondolkodott.

- Úgy, hogy szenvedést okoz neki - felelte.

- Helyes. Úgy, hogy szenvedést okoz neki. Az engedelmesség nem elég. Amíg nem szenved, hogyan lehetne bizonyos az ember afelől, hogy az illető az ő akaratának engedelmeskedik, s nem a sajátjának? A hatalom a fájdalom és a megalázkodás előidézésében rejlik. A hatalom abban rejlik, hogy az emberi lelkeket darabokra tépjük, s aztán olyan új alakba rakjuk össze, amilyenbe akarjuk. A haladás a mi világunkban a több fájdalom felé való haladás. A régi civilizációk azt állították magukról, hogy a szeretetre és igazságra épültek. A miénk a gyűlöletre épül. A mi világunkban nem lesznek más érzelmek, csak a félelem, a düh, a diadalmaskodás és a megalázkodás.
@dr. jenőke (jenőke):

"A reggeli ébredésem legalább annyira bizonytalan, mint a téli vonatok érkezése."

Remélem nem betegségre gondoltál csak a MÁV-ra:))
Egy fiatal ismerősöm nemrég éjjel,álmában ment el,azóta hálás vagyok minden ébredésért!

"'Vasútnál lakom. Erre sok
vonat jön-megy és el-elnézem,
hogy’ szállnak fényes ablakok
a lengedező szösz-sötétben.
Igy iramlanak örök éjben
kivilágított nappalok
s én állok minden fülke-fényben,
én könyöklök és hallgatok."
18++ felnőtt tartalom:)
Érzékenyebb drogtársak(bocs nem blogtársak) ne 'kaccincsanak rá:))
"megjöttek a fehérvári pirézek"(bocs nem vitézek)

www.youtube.com/watch?v=eP-h4o1rYXc

'szondát-drogtesztet nekik a kurvannnyukba!!
@gazoló:
.
Egyszerűen csak rossz alvó vagyok. Van amikor 2-3 óra elég, és van amikor a nyolc is kevés.
@guma:
De jó,hogy itt vagy végre:)
Ezt 'loptam!
köszönöm, hogy tudtam hiányozni (ennek, annak :DDDD)!

nincs semmi baj...
csavarogtam... még Prágába is elvonatoztam (18 euró) és amilyen bamba vagyok elfelejtette, sört inni...
viszont a boltba kapható kenyér, pékárú szerelmem lett.

ez meg csak úgy

www.youtube.com/watch?v=zMDTP6gYpsE
.
Szijjártó Péter: ha egy magyar nagykövet nyíltan, nyilvánosan súlyos gyanúba keverné, fogalmazna meg súlyos vádat fogadó államának egy kormányzati tisztségviselőjével szemben, arra bíztatná, hogy lemondva a diplomáciai mentességről, a fogadó ország szervei, bíróságai előtt bizonyítsa be igazát. Hétfőn Orbán Viktor miniszterelnök az Országgyűlés plenáris ülésén felszólította az amerikai ügyvivőt, hogy ne bújjon a diplomáciai mentesség mögé.

Ez valódi probléma!
Egy külügyminiszter nem tudja, hogy a nagykövet sem lehet per részese, csupán azon oknál fogva, hogy ő nem is tilthat ki senkit. Ezzel az okkal nem perelhető.

Régi beidegződés a rossz hír hozóját fel kell akasztani, utána elítélni és felnégyelni.
.
@gazoló: :)

szia csibész!

lopj amit akarsz, neked szabad. hahahaha
most lepődtem meg, hogy megrohamozták a Popper, Ransburg véleményt és 2 nap alatt kb 2000-en látták
.
Nem tudja vaki, hogy hová lett a poszt pontokba foglat megállapítása?
.
@dr. jenőke (jenőke): :)

tiszteletem!

nem is lenne ekkora baj, ha csak ezt nem tudná...
@Orica Középföldi: Mindentudás Egyeteme: Trollok: youtu.be/uRRLDtfb2Ic

nekem megnyitja:-)...
@Orica Középföldi:

Szia!

Van a linkben egy felesleges 'pont'

Egészen pontosan erre gondolt Sir:

www.grotius.hu/doc/pub/EDXDFT/2014-11-27_szucs-anita_sztereotipiak-es-kozkeletu-tevedesek.pdf
@gazoló: "...ügyszség és bíróságok tudni fogják a dolgukat" Rohamosan haladunk arra, mint amikor a rákosi érában a "főni" elrendelte Kardos /Magvető igazgatója/ letartóztatását és Kardos beérkezett bilincsben, úgy köszönt "hol írjam alá az ítéletet?"
Tényleg köpni kell
@jaegtoer:

Kösz, az megnyílt, éppen olvasom:)
@Orica Középföldi:

én meg összekevertem a mákost a dióssal:)
@Knósszosz:

Nekem erről a Vida féle perlésre kötelezésről ez jutott eszembe:

www.youtube.com/watch?v=eEjyzMPUkgI
@guma:
Tetszik a banda:)

Máskor vigyél el!
Én majd emlékeztetni foglak a 'serre:))))
@dr. jenőke (jenőke):

www.atv.hu/belfold/20141208-drogteszt-felrobbantotta-az-internetet-kocsis-javaslata/hirkereso

No a jövőben Béláim nem pálinkával és borral, hanem sörrel lesznek kénytelenek gondolkodni, mert nem lesz elég a pis.
@dr. jenőke (jenőke): Az a baj, hogy ezek az eszement nyilatkozatok célba érnek a választókhoz mindaddig, amíg "NÉPEK"_-et ilyen mértékben nem érdekli a politika és annak mechanizmusa. Mikor jutnak el az emberek odáig, hogy "nem tudok politizálni, de érdekel a politika "?
@jaegtoer:
olvastalak. el is öntött a büszkeség.:))
jó reggelt mindenkinek!
kinyitott már a fidesz?
van újabb kabaréjelenet?
@dr. jenőke (jenőke): ez nagyon elképesztő...

lehetséges?

Megszűnt a bank: több ezer ember nem tudja, mi lesz a pénzével

Kétségbeesett emberek telefonálnak szerkesztőségünkbe napok óta, mert válaszokat akarnak. Konkrétan tudni akarják, mi lesz a pénzükkel, melyet a Tisza Takarékszövetkezetben helyeztek el, vagy éppen utalták át oda fizetésüket, nyugdíjukat, melyhez jelenleg képtelenek hozzáférni.

www.szoljon.hu/jasz-nagykun-szolnok/kozelet/megszunt-a-bank-tobb-ezer-ember-nem-tudja-mi-lesz-a-penzevel-585415
@KÁTÉó53éúétr6:
Na, igen.
Majd akkor lesz ez a többség számára is élhető ország, amikor majd az ilyen valódi sikerekről fog tudósítani minden média, és nem a gumicsontok tucatjairól, amikkel takargatni akarja a kormány a balfasz lépéseit.

Hosszú Katinka valahogy nem kap akkora publicitást amekkorát megérdemelne. Helyette alpári büdös bunkókkal foglalkozik a sajtó, mert ugye egy színvonalas twitter beröfögés mégiscsak több olvasót vonz. Az, hogy Katinka túlsúlypótlékot fizet a repülőre cepelt poggyásza után mert tele van arannyal? Na és? Nagy dolog. Majd a Nemzet Ballába platina fokozatának átadásáról biztosan nagyobb lesz a hírömleny, pláne ha egy felcsúti focista kapja. Akár tiszteletbelileg is.
@látjátok feleim szümtükkel:
Belefújja búját a birka bőrébe,
Szélnek ereszti belőle. :D
@nincs_itt:
"nana, megmondták, hogy mocsaras, lápos terület!! "

Persze, emlékszem, hogy gyerekkoromban csak gólyalábon lehetett a határban járni :))
@dr. jenőke (jenőke):
"1991-ben az UVATERV Zrt. tanulmánytervet készített a lehetséges nyomvonalváltozatokra, mely 3 elvi változatot tartalmazott."

Az a baj, hogy a legtöbb ember a kőröshegyi völgyhídról csak azt tudja, hogy nem völgy felett és nagyon drágán épült. A háttérről, hogy ez az önkormányzatok ellenállása miatt történt így, nem tudnak és nem is akarnak tudni.
süti beállítások módosítása