Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @taga20: Jajj.. hát ezzel a verssel amúgy sikerült magadat rendesen tökön lőni.. de tuti, hogy nem... (2024.11.23. 19:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.11.10. 09:37 Fabius

Kés a hátba után bumm a fejbe

" A baloldal önmagával, és nem az emberek gondjaival volt elfoglalva." - mondja találóan az eddigi szövetségből frissen kiszakadó PM. Könnyen beszélnek ennyire okosakat, nem kellett hosszasan keresgéni a bölcsességet, nekik egy tökegyszerű önvizsgálat is elég volt hozzá. 

pm1_3.jpg

Kés a hátba után bumm a fejbe. 

Ha akarom szimbolikus a pillanat is: a Jobbik éppen rommá nyeri magát Ózdon, az Együtt - PM pedig szétesik. Végül is az önmagunkkal szöszmöszölés bár nehezen, de meghozta a várt eredményeket a pártvezetés számára: Szabó Tímea a nagy büdösben, Jávor Benedek Brüsszelben, Karácsony Gergő nálunk Zuglóban és a fővárosi közgyűlésben találta meg a széket, amit a következő években markolhat serényen. További összefogdosásra és szövetkezésre nincs már szükség, úgyhogy pá, kis aranyom, pá! 

Na, most tegye fel a kezét az, aki az önkormányzati választás kampányában történtek után valami másra számított. (én speciel fogadtam is rá, a jogerőre emelkedéstől számított harminc napon belüliséggel nyertem egy marcipán tortát, köszipuszi!) 

Senki? Értjük. Nehezen is védhető dolog, hogy Falus visszaléptetésén megsértődünk, Bokrost nem támogatjuk, de közben a baloldal ikonikus TóCsájával együtt nyomjuk a 14'-es választások leggusztustalanabb kampányát - a papcsákisták ellen? hülyéskedsz? - egykori pártalapító és harcostársunk, az azóta civillé visszavedlett Várnai ellen. "Új fejezetet kell nyitnunk a baloldal életében: új eszközökkel kell politizálnunk" - mondják, én meg kérdezem, hogy a fentiek már ezek, vagy az új fejezet meg eszközpark majd csak most jön? Mer'tecciktunni új embereket bevonni a közéletbe nehéz lesz úgy, hogy a régi ember a régi módszereit használva ül a hátunkon, és tépi a három választás végére teljesen elkurvult szánkban a gyeplőt. 

karácsony2.jpg

 

De mi nyilván elhisszük, hogy ti innentől majd teljes erőtökkel és minden idegszálatok maximális összpontosításával azon lesztek, hogy "reményt és jövőképet adjatok az embereknek." "A politikának bizonyítania kell! A politikusoknak – minden oldalon – tettekkel kell bizonyítaniuk, hogy kiérdemelték a választók megelőlegezett bizalmát." - mondjátok, mi meg bólogatunk: bezony, ha valakiknek akkor nektek most egyéb választásotok nincs is, mint a bizonyítás. Mert jól látjátok, a politika nem csak a politikusok, hanem az emberek dolga is. A közösségek kezükbe veszik a sorsukat, nálunk például Weinektől Papcsákig megtanulták már ezt néhányan. Bizony veletek sem lesz ez másképp, ha kevéssé meggyőzőre sikerül a bizonygatás, és a remény meg jövőkép egyet jelent a TóCsának stricheléssel. 

 

 

342 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr836882875

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mit kell tenned, hogy kitiltsanak az Egyesült Államokból? 2014.11.10. 20:16:36

Valójában semmit. Elég, ha nem tetszik valamelyik hivatalnoknak a fizimiskád. Ha túl kövér vagy. Ha túl sovány. Ha túl alacsony. Ha túl magas. Ha túl fehér. Ha túl fekete. Ha túl sárga. Az USA hivatalnokai szemében a nem amerikai állampolgárságú földl...

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.11.10. 12:39:43

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@látjátok feleim szümtükkel:
Nem tudom miből gondolta, de sikerrel járt.

Az index cikke szerint a nagykövettel 1 óra 30 percen keresztül dumáltak az ügyvédjével (arról nincs hír, hogy teszem azt volt-e ott tolmács).

És neki se mondtak semmit. Szóval az érintettel se közöl Amerika semmit.

Szankciók vád, és ügy nélkül.
Welcome To America.
@Imola Helyesi: "Te látsz még a szümüddel? Mert a sötéterő már nem lát. "

Néha zavarba vagyok, mert nem tudom a hatalmas sötétségről eldönteni, hogy a látásom romlott-é meg, vagy téged látlak. Eddig mindig az utóbbi vari volt a helyes válasz.:D
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: :D

Nagyon tutti. Majd Hágában a böriben a közös jogi képviselőjük ismerteti az összes iratot, ha a nyomozás már lezárult :D

Juj de félnék, ha Fidesz közeli nagykutya lennék.
A Juncker-bizottság ellen óriási botrány készülődik, olvastam valahol, ui nemzetközi multicégeknek segített az adóelkerülésben Juncker, amig miniszterelnök volt. Meg USA korrupciós ügyekről is olvastam. No, akkor a fejeiktől bűzlenek a nagyhalak.És ők akarnak itt nálunk rendet rakni. Állítom a jelenlegi devizahiteltörvénybe is ők szóltak bele.
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Te mondád:

"A NAV pedig nem vizsgálódik büntető ügyekben, te tudatlan marha !"

"Gazdasági bűncselekményekben nyomoz a NAV."

No akkor a gazdasági bűncselekmlény mégis csak bűncselekmény?
@Imola Helyesi: Hol olvastál erről drága :D
@miva?:
Hágában emberi jogi bíróság van, nem böri.

Mellesleg a böri előtt szokás legalább 1 vádpontot felmutatni, bíróság elé vinni, és bizonyítani.

Én a váddal is beérem.
Tényleg érdekel mi a szart csinált.

Titeket nem ?
Beleszólt Junker a devizahitel-törvénybe, mint bizottség elnöke, ami két hete lett :D

Egyébként a rossznyelvek szerint azért ment át Junkerrel Navra, mert úgyis bukik hamar.
@miva?:

Hát igen a magánügyemben akarok érdeklődni, de a hirtv ott liheg a nyakamban.:D
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: meg EUROPOL központ, tudatlankám, veled nem lehet élcelődni, mert nincs meg hozzá az információs bázisod :D
@látjátok feleim szümtükkel:
Tudod, hogy a szüm egy ősi sumer szó? Ha már használod. A magyar nyelvemlékeinkbe bekerültek eme ősi szavak.A szüm-öt be kellett csukni a nagy királyok előtt, nem pillanthattak rá.Aki viszont kinyitotta a szüm-ét, és látott is, azt megölhették.
@látjátok feleim szümtükkel:

Büntető ügyekkel (lopás, gyilkosság, korrupció, vesztegetés, kenőpénz, ...) az ügyészség foglalkozik.

A NAV gazdasági bűncselekmények felderítésével.

Vili ?

Csak azért segítek, hogy ne csinálj magadból hülyét, mikor leírod, hogy Vida vizsgálná saját magát, mert nem így van.
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
"Az index cikke szerint a nagykövettel 1 óra 30 percen keresztül dumáltak az ügyvédjével (arról nincs hír, hogy teszem azt volt-e ott tolmács).

És neki se mondtak semmit. Szóval az érintettel se közöl Amerika semmit."

ostoba.
szerinted mennyi időbe telik elmondani egy embernek (még tolmáccsal is), hogy nem mondhatnak semmit?
mondjuk a törvény felolvasásával együtt negyedóra. fél, mert jóindulatú vagyok, meg ildikó lassú felfogású.
de másfél óra? szerintem goodfriend mondott is neki ezt-azt meg adott is neki mindenfélét. más kérdés, hogy azt, hogy nem mondott semmit, azt vida mondta a hörrtévének, minden más közlés másodkézből ment.
simán el tudom képzelni, hogyha a fidesz erőlteti ezt a 'nem mondott vidának semmit' szöveget akkor holnap goodfriend kiáll és cáfol, közli , hogy 4 aktát adott át, viszlát.
@Imola Helyesi: Most akkor mégsem olyan kemény legény a Viktorunk, hogy aszongya a mi hazánkban mi döntünk és abba nem szólhat bele senki sem??
Értem én, hogy úgy van az, ha valami jó történik, azt mi tettük, ha rossz, azt más...
@látjátok feleim szümtükkel: Szerintem az összeesküvés elméletek mind szánalmasak, de engem birizgál egy gondolat.

Az OLAF vizsgálódott ugye Simicskánál, aztán hirtelen csend, mad a vélasztások lezárultával kibukik, hogy vannak szankciók, de valami miatt nem adnak infót a kormánynak - ilyen ügyekben az OLAF és az EUROPOL - INTERPOL együttműködik. Magyarán nem olyan, mint ha a "nyomozás érdekében" ?
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: De, minket is. Ezért sem értem, hogy miért nem állítanak fel egy független vizsgáló bizottságot arra, hogy megvizsgálják, hogy tényleg tussolt-e el a NAV-on belül bárki is komoly adócsalásokat.
Szerinted?
@Imola Helyesi: Már értem, miért csukod be a szemedet. Félsz.
@Imola Helyesi: Vannak ennél súlyosabb érvek is, csak azt butusok nem tudhatják.
@Krétagarbó:
Minden törvénynél konzultálnak - szerintem, bár nem biztos, különben kötelezettségszegési eljárást indítanának. Így gondolom.
@miva?:

Nagyon úgy néz ki. Talán nem véletlenül.
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Vida nyilatkozta az mno-ban, hogy kivizsgálja, hogy történtek -e visszaélések a hivatalban. Gondolom nem a büntetőeljárást kívánja személy szerint lefolytatni, ez azért vili, nem?
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
"Az MSZP pusztán gazdasági szempontok alapján szarabb" - írod. Ha összevetjük őket a fidesszel, mitől voltak szarabbak? Tényszámokban nem érték utól őket? Nyilván nem, de ez nem mentség a lopásra.

A lenyúlás az kazánt érdemel akkor is ha jobbról előz, akkor is ha balról.
Más - és ez nem (csak) gazdasági kérdés;
" Egyformán hozzák helyzetbe a saját embereket, és egyformán sajátítják ki a médiát." Részigazság. M?indegyik hatalom igyekszik helyzetbe hozni az övéit, itt is a mérték a vitatott. Mára mi jellemzi a magyar médiát? Ugye, ezt nem kell leírni, aki követi az eseményeket az pontosan tudja, hogy akasztottak be a kritikus hangvételű sajtónak.

És akkor itt van egy másik vágány is, az "átkozott" Horn nem élt vissza a 2/3-ával. Tetszik vagy sem, így volt. Nem volt halálra baszogatott Klubrádió, akit különböző frekvenciasuszterolásokkal akartak ellehetetlenítni... és lehetne még sorolni.

Szar ügy, de a fidesz és a másik(egyelőre nem létező - majd őt kihívó) párt között az a különbség, hogy nem akar szarba döngölni valakit, mert nem azt fújja ami a kormánypárt kottában van lejegyezve.

Sosem lesz ebben az országban konszenzus, nem erre van kódolva ez a nép - sajnos.
@Imola Helyesi: Rendszeresen más szerepel a fordításban mint a magyar szövegben. Gúnyosan legyintenek errefelé a kormányunkra, és azzal viccelődnek, hogy ha Orbán nem támadta volna Junckert, soha nem választották volna meg :D
@Secnir:

"simán el tudom képzelni, hogyha a fidesz erőlteti ezt a 'nem mondott vidának semmit' szöveget akkor holnap goodfriend kiáll és cáfol, közli , hogy 4 aktát adott át, viszlát. "

Ezt én is el tudom képzelni.

Viszont azt is, hogy nem mond semmit Goodfriend, mert tényleg ezt mondta.

Majd kiderül, mit mond Goodfriend.
Kíváncsian várom.
@Imola Helyesi: akkor rosszul gondolod. volt is/van is/lesz is elég kötelezettségszegési eljárás ellenünk.
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Nem tudod meg sem abból hogy kiáll-e a nyilvánosság elé, sem abból hogy nem.

Gyanítják hozzáértők, hogy Infózárlat van, mert nyomoznak :D

Ez de gáz, nem?
@Krétagarbó:
Hát a bankok eme világrendszer erős várai, azokat bizony nehéz bevenni.
@Krétagarbó:

A vizsgálóbizottság a magyar történelem során soha nem derített ki semmit.

Ezt az újságírók tették rendszerint konkrét ügyekben. Legyen szó Kulcsárról, Olaj szőkítésről, privatizációs visszaélésekről, ügynök listákról, ... bármiről.

De minden esetben volt támpont (kik, merre, mikor, mit csináltak)
Itt nincs.
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
"Csak azért segítek, hogy ne csinálj magadból hülyét, mikor leírod, hogy Vida vizsgálná saját magát, mert nem így van."

mno.hu/magyar_nemzet_belfoldi_hirei/vida-ildiko-semmilyen-korrupcios-ugynek-nem-voltam-es-nem-vagyok-a-reszese-1256795

"– Igen. És mégis, látjuk, hogy mindez nem volt elég. Mit tud még tenni?
– Nagyon nehéz helyzetben vagyunk, hiszen a felmerült kevés konkrétumról bebizonyítottuk, nem állják meg a helyüket, a homályos, általánosságokban megfogalmazott vádakkal szemben pedig szinte lehetetlen védekezni. Mégis, tudom, hogy ez nagyon súlyos ügy, amelyben mindenképpen gyors eredményeket kell felmutatnunk. Amit tenni tudok: felállítok a NAV-on belül egy külön vizsgálati csoportot, amelyik képletesen szólva mikroszkóppal fogja újra átvizsgálni a Magyarországon működő összes számba jöhető céghez kötődő eddigi ügyeket és szálakat"

de szar,hogy maga vida cáfolja meg azt, amit írtál...
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
de kimaradt a legszebb rész:
"A vizsgálati csoport munkáját személyesen én fogom felügyelni,"

ennyi.
@Imola Helyesi: ugyan, ugyan, megy az egy ilyen tökös legénynek.
@miva?: Gabriella, a kiflitolvaj?
:)))
nem tudom, hogy mit mond. tolmácsot szeretnék kérni.
:D
kész vagyok :D
mikor asszon látta a tv-ben, olyat mondott (pedig úrinő), amilyet én szoktam, mikor reábaszok kalapáccsal az ujjamra.
@Knósszosz:
"Ugye, ezt nem kell leírni, aki követi az eseményeket az pontosan tudja, hogy akasztottak be a kritikus hangvételű sajtónak."

Ez nem egészen így történt.
Az RTL teszem azt a beakasztás után vált kritikussá, előtte pont leszarta a politikai ügyeket.

"Nem volt halálra baszogatott Klubrádió"
Ne vicceljünk már. Nem volt a jobboldalnak semmilyen TV-je.
Az összes TV az MSZP-SZDSZ híreket lökette.
Nem véletlenül mondta Medgyessy: "akinek TV kell az vegyen magának."
Nos vettek.
@Secnir:

Vida azt tudja megnézni, milyen ügyek lettek eltusolva a NAV-on belül.

Nyomozást maga ellen nem folytathat.

Még ő sem.
Azt hittem ez nyilvánvaló bizonyos kor (cirka 14 év), és 80 IQ felett.
@miva?:
Tudom, te okos vagy, de mi is a célod itt nálunk Mo-n? Ja, hiányzik a fal neked.
@Secnir: "A vizsgálati csoport munkáját személyesen én fogom felügyelni,"

Kérdés, hogy a hivatala működését is ekkora elánnal felügyeli?
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: sztem nem parlamenti vizsgáló bizottságra gondoltam. Van ezen túl is élet...
@miva?: ezert utaztak ketten. Kellett vaki, aki segit tajekozodni.
@látjátok feleim szümtükkel:

Nézzük pár hírt az utóbbi pár napból:
hvg.hu/gazdasag/20141030_Milliardos_afacsalo_hazaspart_fogott_el_a/
Milliárdos áfacsaló házaspárt fogott el a NAV

nol.hu/gazdasag/pintertol-reszkethetnek-az-afacsalok-1495337
Az áfacsalások elleni, Európában egyedülálló új ellenőrzési rendszer, a Trade Controll január 1-jei bevezetésének részleteiről egyeztetett Varga Mihály nemzetgazdasági és Pintér Sándor belügyminiszter szerdán - tájékoztatta a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) az MTI-t.

www.uzletresz.hu/vallalkozas/20120920-a-nav-szeptemberig-80-milliard-forintnyi-buncselekmenyt-deritett-fel.html
Egymilliárdos áfacsalást leplezett le a NAV

...
@Krétagarbó:

+1
pestisracok.hu/varga-indult-nyomozas-bunge-jelzese-alapjan/
indult nyomozás a Bunge jelzése alapján
Varga most a kormányülés szünetében azért állt a nyilvánosság elé, hogy elmondja, a NAV nagyon is komolyan vette a Bunge bejelentéseit, tart a nyomozás, és nem is eredménytelen. Az eljárás bűnszervezetben elkövetett csalás miatt zajlik, Szlovákiából, Ausztriából, Csehországból hoztak be áfacsaló láncolaton keresztül cukrot, olajat és kávét.

Nyolc ember már vizsgálati fogságban van, négyen lakáselhagyási tilalom alatt, további négy ember ellen közokirat-hamisítás miatt folyik eljárás. Sikerült azonosítani a bűnszervezet vezetőjét is, eddig 800 millió forintot foglaltak le, a beazonosított, költségvetést érő kár 2 milliárd forint – mondta a miniszter.

Összesen háromezer vizsgálat folyt és folyik az ügyben, még tart a felderítés, ötven házkutatást is tartottak. Varga arra a kérdésre, hogy a Bunge-t az áfacsalás miatt mekkora kár érhette, egyelőre nem tudott válaszolni. A miniszter azt mondta, arra kéri az amerikai nagykövetséget, hogy ha van még információjuk van az ügyben, azzal segítsék tovább a NAV munkáját.
@Knósszosz: "Ön fia vágta sebét"!!!:(
@Mariann19:
Mariann a magyar államnak olyan arányban kellene viselni a devizamentés terheit, amilyen arányban közrejátszott az elcseszett gazdaságpolitikájával a forint gyengülésében. Tehát a 2010-es kormányváltáskor átvett árfolyam és a napi árfolyam különbözetének arányában. Az tényleg közel van a 25 %-hoz. Viszont az abszolút értéket tekintve ez 100 %!
Azaz ha maradt volna az árfolyam, nem szállnak el a törlesztők sem.
Az egyoldalú kamat- és kezelési költség emelések egy másik tészta - azt tényleg viselje a bank.
A német szövetségi bíróság pl most rendelte el 10 évre visszamenőleg a "hitelbírálati díj" visszafizetését, mert az a banki tevékenység szokványos és át nem hárítható költségei közé tartozik. Az Erste be is vezette az előbírálati igazolást már nálunk is!
De nem lehet valakit azért felelőssé tenni, hogy nem látta előre EZEK ámokfutását és annak gazdasági kihatásait.
@kekex:

Kekex, te kekeckedsz.

2010. május 29-én az Országgyűlés 261 igen és 107 nem szavazat mellett elfogadta a Fidesz-KDNP kormányprogramját és miniszterelnökké választotta Orbán Viktort.

A deviza középárfolyamok a kormányváltást megelőző naptól a mai napig, az MNB honlapján rendelkezésre állnak.

A rendelkezésre álló adatokból világosan látható, hogy a svájci frank forinthoz képest kimutatott drágulásának túlnyomó részét , csaknem kétharmadát a svájci frank euróhoz képest erős megdrágulása tette ki, amit a magyar kormánynem képes befolyásolni, mivel nem Mindenható..

A válságban a svájci frank az euróhoz képest is menekülő valuta lett!

Ezt egy normális ember könnyedén felfoghatná, de egy érzelmektől vezérelt propagandista számára ez magas, mint majomnak a zongora!
@miva?:
Azért az érdekes menet lesz, ha valóban Junecker vizsgálhatja ki azokat az "adóoptimalizálásokat" amit Luxemburgban az ő vezetésével követtek el. Mert akkor lehet majd Brüsszel felé mutogatni, hogy miért Vida vizsgálhatja ki Vidát.
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
hvg.hu/gazdasag/20140528_Afacsalasi_botrany_titkos_dosszie

És eddig erről miért nem hallottunk? Miért volt eddig az a védekezés - akár a fent belinkelt Horváth András féle ügy kirobbanásakor is - hogy nem tudjuk miről van szó, kérünk konkrétumokat stb...

Persze, bizonyos áfacsalásokat elkezdtek feltárni, bizonyosakat pedig még véletlenül sem.
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
"Vida azt tudja megnézni, milyen ügyek lettek eltusolva a NAV-on belül. Nyomozást maga ellen nem folytathat.
Még ő sem.
Azt hittem ez nyilvánvaló bizonyos kor (cirka 14 év), és 80 IQ felett."

hát igen. és ha ő korrupt, akkor majd jelenteni fogja az ügyészségnek, hogy korrupciót talált, nem? vagy elhallgatja, vagyazona szálon nem is nyomoztat, nemdebár?
azthittem, ez nyilvánvaló bizonyos kor és 50-es IQ felett.

@látjátok feleim szümtükkel:
""A vizsgálati csoport munkáját személyesen én fogom felügyelni,"
Kérdés, hogy a hivatala működését is ekkora elánnal felügyeli?"
azt nem ő felügyeli. a nav-ot simicska felügyeli, vida egy stróman.

@Vidéki:
"A rendelkezésre álló adatokból világosan látható, hogy a svájci frank forinthoz képest kimutatott drágulásának túlnyomó részét , csaknem kétharmadát a svájci frank euróhoz képest erős megdrágulása tette ki, amit a magyar kormánynem képes befolyásolni, mivel nem Mindenható..
A válságban a svájci frank az euróhoz képest is menekülő valuta lett!"

segítek, chf/eur:
2010.03.01 174/269
2014.11.07 257/312
hát, én itt nem látom a menekülést a chf felé. ja, de. magánszemélyek forintból chf, azt igen.
@Imola Helyesi:
Fuss neki még egyszer! Hátha megérted! Egy árva betűvel nem írtam, hogy Németh Miklós nem volt párttag. A KISZ-ről szó sem esett.

"
jöttem 2014.11.10. 17:28:31
@avanivi:
Hát hogyne hatódna meg.
Itthon le mocskoskommunistázzák. A németek pedig hálásak lesznek neki örökké. Ahogy Horn Gyulának is hálásak voltak.
avanivi 2014.11.10. 18:26:41
@jöttem: Nekem szimpi volt Németh mindig.Az idióta fidesznek mindenki komcsi,csak ők nem. "

A hozzászólásaid igazságtartalma azonos a szövegértéseddel.
@Secnir:
És arról nem nyilatkozott, hogy Horváth dossziéja után miért nem állította fel ezt a bizottságot?
Hogy az abban foglalt ügyeket miért nem vizsgálta ki?
Annyit már elértek az össze-vissza hazudozásaikkal - meg az összes cikk-cakkjukat követő kommentelő trolljaikkal - hogy már azt sem hisszük el, amit kérdeznek. De még annak az ellenkezőjét sem!
@Secnir:
Tegnap a 444-en Ocsmánykodtak. Blogger Béla Rózsa Milán halálán viccelődött.

Kár volt annak a spermiumnak célba érni.
@miva?: ha akarod, legyen így... bár az áfa úgy kifejezetten nem országok közti bűncselekmény, illetve az általad jelzettek -inter-, europol- kifejezetten segítő szervezetek, önálló nyomozati jogkörök nélkül, de legyen úgy, ahogy te mondod...
@Vidéki: Az egyetlen igazságos út az lenne, ha mindenki az eredetileg átadott forint összeggel számolna el. Devizát ezek a hitelek még véletlenül sem láttak soha.
@Vidéki:
Apóca, ha már kekeckedés: én a forint-euró árfolyam változására hivatkoztam. 2010. május 267, napjainkban 307, na jó, tényleg nem 25, "csak" 15 %-os növekedés.
Viszont én Gyurcsány alatt fizettem vissza a hitelemet, ami egyrészt amíg tartott, addig is hónapról-hónapra csökkent a törlesztő, másrészt tokkal-vonóval együtt KEVESEBBET fizettem vissza a végtörlesztésnél, mint a felvett tőke. Merthogy akkoriban javult a forint. Miazhogy? Nagyonis!
Na ennyit az Mszp rossz és katasztrofális gazdaságpolitikájáról. Azért devizahitelesnek élőszóban ne add ezt elő, mert drasztikus lesz!
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Hehehe! "Ne lopj. Az állam nem tűri a konkurenciát!"
Azaz ezek nem a maffiának loptak, ezért kapták el őket.
És Vida szerintem sem korrupt, de hivatali hatalommal való visszaéléssel, befolyással üzérkedéssel - vagy egyszerűen alkalmatlansággal - alaposan gyanúsítható!

És vajon megint volt "hosszú bájtok éjszakája"???. Vagy mafaszért terelték ki a NAV-os dolgozókat onnan?
@Secnir:
pedig ez véletlenül tényleg igaz: a CHF majdnem 50 %-al emelkedett, azaz a hír egyik oldala igaz: valóban jobban, mint az euró 15 %-os emelkedése.
De tényleg véletlen, hogy elvétve igazat is ír!
@ornagy50:
Befejeztem...
Most inkább valami más, annak van értelme.
Jó éjt.
Ezen meg jókat lehet kacarászni - de a kommentek se
semmik!
444.hu/2014/11/10/vida-ildiko-talalkozasa-andre-goodfrienddel-rendezoi-valtozat/

Sztahanov • 4 órája
Köszönöm Jóbarát!
Dél óta ezen röhögök!
Elképzelem, ahogy valamelyik titkárnő odaszól az ablakból Goodfriendnek:
- Né, André, itt ólálkodik a Vida egy tévéstábbal!
Mire Goodfriend:
- Jó, akkor lemegyek véletlenül összefutni vele ...
Istenem, ez tényleg BENNY HILL!!!!

metos kkw • 3 órája
szerencsétlen itt élsz és láthatóan Te sem ismered az országot sem a világot és még tájékozatlan is vagy előtted százan elmondták neeeem naagyköööveeettt fersténzi tehát ahogy nálatok a narancsföldön modják nix ugribugri"
@kekex: Nem is értem, minek erőltetik a forintosítást, ha nincs jobb ötletük a kivitelezésre. Ennél még az árfolyamgátas megoldás is százszor jobb volt. Ebbe buknak az adósok, bukik a kormány, csak a bankok járnak jól.
Tehát a legtöbben még többet fognak fizetni, mint most. A kötelező visszatérítések ellenére is.
A hülyeséget leszámítva csak egyetlen esetben lehet racionális magyarázata a piaci áron történő forintosítás erőltetésének (ugyanis kvázi kötezővé teszik): ha utána drasztikusan "elengedik" az árfolyamot (pl. 400 forintos euró). De akkor is csak azt jelentené, hogy brutális veszteséget nyeletnek el az adósokkal, hogy a későbbi még nagyobb veszteséget elkerüljék.
Ha viszont folytatódik a forinterősödés (ami éppen a hírek hatására indult el), akkor a bankok extraprofitja még nagyobb lesz. Egyszerűen elképesztő...

A forintosítást amúgy már 2010-ben, meg kellett volna lépni, ahogy a jobbik is javasolta már.
Így még inkább úgy néz ki, hogy nekik volt a legjobban megalapozott rendezési tervük.
Akkor még sokkal jobb volt az árfolyam. Igaz, a forintkamatok magasabban voltak, de erre is lett volna megoldás: úgy megfogalmazni a szabályozást, hogy az itt alkalmazandó forintkamat mértéke a mindenkori jegybanki alapkamat +2% (hozzátéve, hogy 3 százalékpontot egy lépésben is lehetett volna csökkenteni, de még a kormányzat ütemezésében is mára minimalizálódtak volna a kamatterhek).
Ha akkor nem forintosítottak, akkor most, sokkal rosszabb feltételekkel miért lett hirtelen sürgős?
Akkoriban azzal is érvelt az ellenzék, hogy ezek után megnőne a kormány gazdasági mozgástere. Most már sokkal súlyosabb az ár.

Ha ezt így, ebben a formában meglépik, akkor több százezren fognak megesküdni, hogy a Fideszre soha többé nem szavaznak. Olyanok is, akiket egyébként ki se lehetne robbantani a párt mellől. De önmagának - legalábbis tudatosan - senki nem ellensége.
A poszthoz: A parazita, miután a gazdatestből kiszívta az összes, számára elérhető pozíciót, leválik az áldozatáról, hogy újabb kiszipolyozható gazdatestet keressen magának.
@jöttem:
Ezt írtam:
"Még ilyet, a másik cikknél siratják Németh Miklóst, aki nem volt komcsi szerintük, de Orbán meg az, mert Kisz-titkár volt.Meg imádják azt a falat, amit hazánk köré építenek a német, francia, amcsi újságírók meg a jóbarátunk".
Nagyon meghatódtatok Németh Miklós kapcsán, fájt nektek, hogy lekomcsizzák , de olvasd el a kommenteket előlről, mit írtak Orbánról, mint Kisz-titkárról. Erre utaltam, ui. utána nekem estek, mint éhes oroszlánok az áldozatuknak.
@glinolid:
Hát ez?!!!
Ez már tényleg mindennek a legalja? Így égetnek bennünket, ezek a nagymagyarok?
Ennyi telik a fityeszes agykommandótól? Ezek tényleg azt hiszik, hogy mindenki, az egész világ! olyan ostoba fideszbirka, mint az ő egybites választóik?
Én mindenesetre nagyon szégyellem, hogy a NAV elnöke egy nyekket sem tud angolul, és ilyen nagyon.nagyon megalázó procedúrára lehet kényszeríteni.
Meddig sáros ez a nőszemély, és a megbízói, a "tiszteletreméltó" maffiavezérek??!!!
És még hülyék is, mint a feketeföld!
@AKIsTUDATLAN: Ja, és figyeljétek Vida nem verbális kommunikációját! Kell több? Nem mond az eleget?
Hja kérem, ő még korántsincs azon a professzionális hazudozás-szinten, mint mondjuk rogán, lázár, szíjÁrtó...vagy éppen a Kedves Beteg.
@Krétagarbó:
Ehh, nagyon dühítő ez az egész! Amikor megmentették saját magukat(rogán, kósa...meg a többi díszvirág)akkor milyen árfolyamon is történt a törlesztés?
Az nem a mi adóforintjainkból történt?! Noha azok a szemétládák a saját mellényzsebből(mellesleg lopott pénzből) ki tudták volna pengetni, az akkor éppen érvényes deviza árfolyam alapján.
De a nyomorultak, csak hadd fizessenek így(meg mi segítsünk rajtuk).
És mi van az önkormányzeti, igen tetemes devizahitelekkel?
Azt is, mint ahogy az egyéb hiteleiket, mi nyeljük le? Azért ez érdekes, hogy pont a fityeszes polgármesterek a sárga földig eladósították a településüket, mi mindannyian pedig fizessük ki?
A Vida-ügyet nem az teszi piszok kínossá, hogy nem tud angolul. Az ő korosztálya nem azt a nyelvet tanulta. Bár ha az van az önéletrajzában, hogy van nyelvvizsgája, akkor elgondolkoztató, hogy mire kapta. Az egészet, a körítés tette cikivé.
1. Nav vezetőként ő tudja a legjobban, hogy csak a recepcióig lehet jutni bejelentés nélkül. Hozzá még bejelentéssel sem. (Szél Bernadett)
2. Az Usa nagykövetsége, az, az Usa. Vagyis a hivatalos nyelv angol. Viszek valakit, aki tud angolul. Hogyan akarok beszélni másképp Goodfriend-vel?
3. HírTv? Spontán elmegyek a követségre, és viszem magammal Császár Attilát? WTF?
4. Fel vagyunk háborodva, hogy csak úgy megvádolnak, meg, hogy nekem kell az ártatlanságomat bizonyítani? Mi minden nap ezen háborgunk már 5 éve.
@V-PORT:
Igen, de az is, hogy nem tud angolul. Elvégre nem egy patagóniai utcaseprőről van szó, hanem egy NAV elnökről! És egyáltalán nem mentség, hogy amikor ő tanult, akkor...blabla.
Azóta már egymilliószor megtanulhatott volna.
(a jelek szerint még pénze is akadt volna rá:))
@AKIsTUDATLAN: Nem kellett. Nem volt rá szüksége. Neki annyi állt a szakmai önéletrajzában, hogy Simicska barátja. A köreikben ez 1000 angol nyelvvizsgával ér fel.
A kis gyökér rogán rendes nagykövetet követel444.hu/2014/11/10/hozzon-mar-valaki-rogan-antalnak-egy-rendes-amerikai-nagykovetet/

Mekkora pofájuk van,és milyen beképzelt kis pöcsök.
A nagy igaz államférfinkat pedig nem látja senki.Elbujdokol a probléma elől.
@kekex:
A hosszú bájtok éjszakája is csak egy MSZP-s blöff volt.
Mostanra kell megtudnod te szegény ?

"Ami biztos

Az már kiderült, hogy a "legendák" szerinti módosításokhoz az APEH-nél több számítógépes adatbázisban kellett volna az adatokat átírni, ehhez pedig ismerni adatbázisok különböző rendszereit, programnyelvét, miközben az egyes rendszerek belső összefüggéseivel is tisztában kellett volna lenni. Nem elég ugyanis az adatokat megváltoztatni, szükség van az összegzések átírására is. Ezenkívül a különböző rendszerek eltérő naplózási programját is szükséges lett volna módosítani, hiszen az adatbázis-kezelők állandóan regisztrálják a változásokat.

Specialista kerestetik

Olyan szakemberre egyelőre nem akadt a vizsgálat, aki valamennyi rendszert ilyen mélységig ismerte volna, így - mondják a szakértők - vélhetően tíznél is több - ráadásul régóta az adóhivatalban dolgozó, e téren specialistának számító - embert kellett volna megnyerni az akcióhoz. Ám egyelőre egyetlen olyan személyt sem fedeztek fel, aki egyáltalán ismerne olyat, aki részt vett volna ilyen akcióban. A vizsgálat mindenesetre tovább folyik."
@Vidéki: "A rendelkezésre álló adatokból világosan látható, hogy a svájci frank forinthoz képest kimutatott drágulásának túlnyomó részét , csaknem kétharmadát a svájci frank euróhoz képest erős megdrágulása tette ki, amit a magyar kormánynem képes befolyásolni, mivel nem Mindenható..

A válságban a svájci frank az euróhoz képest is menekülő valuta lett!"
Köszönöm.

Látszik, hogy nem is annyira vidéki maga, mert teccik tudni, hogy a magyar kormány nem mindenható. Csak a Viktor.

Gondolom azt is látták előre, hogy a gyerek bankszámláját mégis svájcisapkában kell őrizgetni, no nem itthon, hanem Svájcban. Állítólag a mindent látó sem csak a lyányát jár látogatni.

Sajnos én még nem jutottam el a svájci sapkáig sem. Te?
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Ennek nincs linkje? Így nagyon kétes a hírértéke. Főleg a tíz hozzáértő szakemberre vonatkozó.
Berágott a Fidesz vezetése az ózdi kudarc miatt

A Fidesz központi vezetésében nagy elégedetlenséggel fogadták az ózdi választási eredményeket. Egyes hírek szerint maga Orbán Viktor is foglalkozott a témával, és csalódottságát fejezte ki, mivel a miniszterelnöknek a jelenlegi helyzetben - internetadó, NAV-botrány - nem hiányzott egy felesleges, súlyos választási vereség.

alfahir.hu/beragott_a_fidesz_vezetese_az_ozdi_kudarc_miatt

Lesz még több is, ez még csak a kezdet. :)
Beszarás, a Wiki napra kész:

"2014. november 10-én Vida Ildikó bejelentkezés nélkül, több televíziós stáb kíséretében elment az amerikai nagykövetség elé, ahol az épp sétára induló André Goodfriend ideiglenes követségi ügyvivőt a diplomáciai protokoll teljes mellőzésével, közterületen, a riporterek közvetítésével szólították meg. Goodfriend mindezek ellenére fogadta Vida Ildikót és jogi képviselőjét irodájába invitálta. 80 perces benttartózkodás után a kijövő Vida Ildikó azt nyilatkozta a sajtónak, hogy semmiféle bizonyítékot nem adtak át neki. Ügyvédje ehhez hozzátette, hogy az amerikaiak nem voltak hajlandók tényekkel és bizonyítékokkal alátámasztani a vádakat, viszont azt jelentették ki, hogy Vida Ildikónak lehetősége van vízumkérelmet beadni és bebizonyítani, hogy nem érintett korrupciós ügyben. Vida Ildikó kijelentette még, hogy az amerikaiak nem tudtak arról, hogy Horváth András volt NAV-dolgozó úgynevezett zöld dossziéja alapján a rendőrség már korábbról, 2013 óta vizsgálódik azokban a korrupciós ügyekben, melynek köze lehet az ő kitiltásához is."

Ezt most olvastam, ez ám a hiteles és gyors tájékoztatás.
Csak a több televiziós stábot nem értem.
Js, közben leesett, hogy a fijúk a bányában dolgoznak.:D
Látom, megint összefújta a szél a szemetet. :)

És egyesek képesek voltak érdemben foglalkozni velük, ahelyett, hogy lesöpörték, figyelembe se vették volna. :(
@Marcellusca: :)

Csökkenő Fidesz-népszerűséget mért a Nézőpont Intézet

A Nézőpont Intézet kutatása szerint a potenciális szavazók körében a Fidesz–KDNP 40, a Jobbik 26, a DK 11, az MSZP 9, az LMP 8, az Együtt–PM pedig 4 százalékon állt.

www.origo.hu/itthon/20141110-csokkeno-fidesz-nepszeruseget-mert-a-nezopont-intezet.html
OFF

Ha Viktor valóban olyan szabadságharcos nagylegény lenne, amilyennek láttatni akarja magát, akkor az alábbiakról lenne néhány szava, netalán tényleg e_z_e_k__a_l_a_p_j_á_n tenne valamit. Ami történik az viszont mutatja, hogy mennyire segédmunkás a politikában. Mondjuk szarkeverőnek jó, ahhoz van tehetsége.

"A hét elején hat óriásbankot is megbírságolhatnak a brit szabályozó hatóságok a devizapiac manipulálása miatt. A pénzintézetek összesen másfél milliárd fontos büntetést kaphatnak - írja a Reuters. A hat érintett pénzintézet a svájci UBS (Zürich), az amerikai JP Morgan (NYSE) és a Citigroup (NYSE), a brit HSBC (London), Barclays (London) és a Royal Bank of Scotland (London).
A svájci UBS a devizapiac manipulálása miatt kialakult ügye mellett a nyersanyagpiaci kereskedése során elkövetett szabálytalanságok miatt is bűnhődhet – írja a Financial Times. A pénzintézet a nyersanyagpiacon is elkövetett különböző szabálytalan ügyleteket, ami miatt szintén tetemes (még nem nyilvános összegű) büntetést fizethet."

Ez a régebben már említett Libor botrány 'továbbgyűrűzése'.

[investor.hu]

ON
@jaegtoer: Itthon meg most épp ezt a minősített csalást és uzsorát akarják kötelező jelleggel törvényesíteni, "forintosítás" címszó alatt. :(
Jól gondoltam tegnap a befolyásolást a devizahitelekről, csakhogy nem eus, hanem inkább amerikai nyomásgyakorlásra. A Bankcsapda vezetője nyilatkozott, miszerint amerikai nyomásra történhetett az átváltási árfolyam meghatározása.
A kockázatviselést ui. amerikai biztosító társaság viseli.
Bankcsapda.eu.
@AKIsTUDATLAN:
Javaslom,hogy két alapvető kérdést tisztázzunk!
1. Hazánkban magyar a hivatalos nyelv, mihez kell/ene/ neki az angol?
2. Miért ne vizsgálhatná saját maga, vagy az apparátusa a korrupciós ügyeiket, amikor Ő és munkatársai ismerik legjobban a részleteket?
@Fabius:

A közvélemény kutatási számokból az is látszik, hogy a Jobbik elképesztően megerősödött (26 %),

Ózd, meg Goodfriend!

Ózdon a Jobbik elképesztő fölénnyel győzött, a baloldali ellenzék gyakorlatilag elpárolgott, szavazóik szemmel láthatóan átpártoltak a Jobbikhoz.

Goodfriend, a Jóbarát sokat segített a Jobbiknak!
@Secnir:

Segítek:

Ha veszed a fáradságot és a tőzsdeász.hu Euro/CHF öt évvel ezelőtti grafikonját megnézed (hasra ütés helyett) akkor érzékelheted, hogy kb öt évvel ezelőtt január 10-én 1 euro még 1,52 svájci frankot ért, majd január 11-én hirtelen 1 euro értéke 1,03-ra zuhant, majd a svájci bankrendszer beavatkozására január 14-re felvette az 1,2-es értéket, ahol jelenleg is tartózkodik. Tehát hirtelenül 27 %-al romlott az euro a svájci frankhoz képest.

Továbbá ha veszed a fáradságot és az MNB középárfolyamokat Euro/Ft és CHF/Ft tíz éves távlatban szemlélő grafikonját megnézed (hasra ütés helyett) akkor érzékelheted, hogy 2004 nov. 11-től még három és fél éviga 1 euro 1,67 svájci frankot ért, tehát azóta az euro mintegy 38 %-al gyengült.

Nem a magyar kormány repítette az egekbe a svájci frank árfolyamát az eurohoz képest!
@kekex:
Azt mondod, hogy az árfolyamváltozás miatt bekövetkezett , a devizahiteleseket ért veszteségeket bizonyos arányban az államnak kell vállalnia.
Tehát minden állampolgárnak, mert hibás az a gazdaságpolitika, amelyben ez a szituáció létrejött.
Ezt a társadalmi kockázatviselés kötelezettségének jegyében kell betudni.
A kockázatos ügyletek jellemzően a szereplők közreműködésével köttetnek annak reményében, hogy az ügyletből származó előnyöket illetve veszteségeket a szereplők közösen viselik.
Egyrészt a vétlen állampolgárok nem voltak szereplői a megköttetett ügyleteknek, másrészt az azokból származó előnyökből való részesedés kérdése fel sem merülhetett, hiszen teljesen egyéni célok érdekében történtek a hitel felvételek.
Készséggel elismerem és vállalom a teherviselést azokban a kérdésekben, amelynek kialakulásában részt vettem, amikor állampolgári jogaimat érvényesítve választottam, és rossz lóra tettem.
Az állampolgárok élethelyzetének tőlük o b j e k t í v okokból bekövetkezett hátrányos fordulatai miatt vállalnom kell a megsegítésüket.
A devizahitelesek helyzete azonban nem objektív okok miatt következett be, hanem egyéni döntésük alapján, melynek megakadályozásában, vagy egyáltalán kialakulásában nem vehettem részt.
@Krétagarbó:
Több véleményt olvasok az Orbán kormány megbuktatásának szereplőit illetően.
Az, hogy a nép buktassa meg, annak rövid távon nincs esélye.
Tapasztalat, hogy az ellenállás a megbuktatást illetően nem a legtöbb sérelmet szenvedett emberektől indul ki, hanem a jobb helyzetben lévők, egyben magasabb szellemi potenciált képviselőkből, akiket szintén elér, megcsipked a lefelé csúszás esélye.
Egyelőre ez utóbbiak lefelé történő érzékenysége nem érte el ezt a fokot, a lázadáshoz szükséges empátia még nincs meg.
Átgondoltam a véleményedet a Fidesz belső szétbomlásáról.
Orbánra jellemzően - és nemcsak napjainkban - észrevétlenül sok sértett embert kreál a sorai között. Egy ideig futtatja kegyeltjeit, utána félre dobja őket, miután újabb csillagokat nem állít hadrendbe. Ezek a tüskék a megbántott hívekben megmaradnak.
A Fidesz most kezd minden oldalról támadhatóvá válni, mely veszélyeket jelez.
A belső feszültség a Fidesz tekintélyének csorbulása miatt belső ellenállást fog gerjeszteni, ehhez társulnak a múlt személyes sérelmei, amelyek miatt az Orbánhoz való feltétlen hűség a hamvaiba hull.
Ezért lehet, hogy neked lesz igazad.
A devizahitelekhez fűződő véleményemet kekex társunknak megírtam, kérlek - ha érdekel - pillants bele.
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Vizsgálati módszer: Te töröltél az adatbázisból? Nem?
Mert ha igen, akkor fegyelmivel rúgunk ki.
Ezek után meglepő lett volna, ha valaki is vállalja (Horváth persze kivétel, de ő nem informatikus)
Tedd már meg azt a szívességet, hogy nem nézel minket olyan hülyének, mint Te vagy!
@Mariann19:
TISZTESSÉGES gazdaságpolitikával is ennyi lenne a törlesztő? Kalkulálható kockázat volt egy világgazdasági válság?
@AKIsTUDATLAN:
Nem, az nem a mi adóforintjainkból történt, hanem az rablás volt fényes nappal a bankok pénzéből, de egyetlen pénzszállító autóból sem lehetne gépfegyverrel annyit rabolni, mint ezzel piaci alatti árfolyamos előtörlesztéssel tették.
MINDENKI, aki részt vett benne, élt vele: az társtettes volt.
@Gábris szomszéd:
Egyértelműen rontani akarják tovább a forintot, de azzal alápakolnának az államadósságnak is. Meg tovább csökkenne a belföldi vásárlóerő és az adóbevételek. Ezért nyomnak át mindenkit a forintba - mert az el lehet inflálni. Lesz az euró még 350-400 között is!
süti beállítások módosítása