Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @taga20: Jajj.. hát ezzel a verssel amúgy sikerült magadat rendesen tökön lőni.. de tuti, hogy nem... (2024.11.23. 19:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.10.31. 11:30 Fabius

Viktor kapitulált

Győzött a népakarat, avagy a Gondos Vezető meghallotta a nép szavát, kukába került a netadó.

038_2_anim.gif

(via)

Tekintsünk most el attól az apró, gusztustalan kis szépséghibától, hogy adót kivetni vagy visszavonni minálunk Orbán Viktor egyszemélyi döntésén múlik, és örüljünk egy kicsit, hogy a Főnök nem süket teljesen. Bár érdemes nem túlságosan belemerülni az eufóriába, mert Vezetőnk csak az "én szopatlak titeket személyesen" kitételért nem vállalta a felelősséget, de azért a "nemzeti konzultáció" című maszatolós megosztott felelősség kiskaput megtartotta magának.

Erről meg tudjuk, hogy "valahogy" mindig a főnöki akarattal egybeeső, azt legitimáló eredménnyel jár akkor is, ha a kipostázás-visszaküldés-kiértékelés szentháromság közben mindössze egy árva hét telik el.

Úgyhogy kezeljük kellő fenntartással a dolgot, legalábbis egyelőre. Meglátjuk Vitya tényleg meghallotta az emberek szavát, vagy csak egy frissen éledő Bazi Nagy Összeesküvés Elmélet tanúi vagyunk, miszerint: A netadóval elgumicsontozott korrupciógét után a visszavonással a költségvetési vita van elgumicsontozva.

1317 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr906850761

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Követelés a diktátorhoz 2014.10.31. 20:35:04

Egyáltalán Nem Tisztelt Orbán Diktátor Úr! Mi, a nép, mind az 1200-an, azonnal követeljük, hogy folytassa az internetadó bevezetését. Viselkedése, hogy az eredeti ötletét visszavonta, nem európai stílusú lépés volt, ezért mélyen megvetjük Önt! Értse ...

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.10.31. 14:26:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@dr. jenőke (jenőke):

+1

ezt próbáltam körbejárni "prózaibb" formában...
@jaegtoer:
Véleményedet láthatóan a hétvégi családi együttlét mindenek felettisége motíválja, azonban a család tartalmas, harmonikus együttélését ezen felül számtalan tényező jelenti.
Te egy 30-as évekbe illó nagypolgári, ideális vasárnapot vizionálsz, amely napon délben a családi porcelán van az asztalon, és délben a porcelán leveses tálban behozzák a gőzölgő levest. Boldog mosoly, a lányokon fehér gallér, a fiúk feszesen elegánsak.
Csakhogy 2014. van, megváltozott körülményekkel, szemlélettel, és sajnos kényszerű kötelességekkel a létfenntartás érdekében.
Ehhez át kellett struktúrálnunk a gondolkodásunkat, idomulni a feltételekhez, és tudomásul kell vennünk, hogy a munka az, amely
prioritást élvez az életünkben még akkor is, ha ez a tény nem ad teret az igényeinknek.
Tehát van egy álom és van egy kényszerű valóság.
A munka teremti meg a feltételeit annak, hogy egyáltalán családi élet létezzen, és annak tradicionális értékeit meg tudjuk teremteni.
A munka feltételeit nem mi diktáljuk korunkban -kényszerű helyzet - de a munkavégzés a szervezett munkamegosztáson nyugszik, ehhez alkalmazkodnunk kell.
Ezekből a tényekből lehet átevezni most már a vasárnapi nyitva tartásra, amelyben a kereskedelemben dolgozó nők méltánytalan jövőjét félted. Jelzem, mellettük vagyok, mint olyan ember, mint aki a szakmájánál fogva hét végén és este és éjszaka is dolgozik. Gratis!
Sok olyan munkakör van, ahol a túlmunkát ki sem fizetik, van a "csúszás", amely a hétköznapon kiadott szabadnapokat jelenti.Ergo, a bolti vasárnapi munkavégzésnél van rosszabb is.
Ezt csupán azért említettem, hogy érzékeld a kényszert, amely miatt elsőbbséget kap a bérért való kötelesség, mint az óhajunk.
Kettőnk álláspontja között az a különbség, hogy te az óhajok síkjáról közelítesz, én a realitások talajáról szemlélem a kérdést.
@Gábris máris: A valasz szerint nem. Nekem végül is mindegy
@jaegtoer: az a baj, hogy te abból indulsz ki, hogy ez a vasárnapi zárva tartás ötlet a családok érdekében történik.
+ azt gondolod, hogy ezzel LEHET családi életre késztetni az embereket.nem lehet.
akik családként szeretnek élni, azok családként élnek bármilyen műszakbeosztásnál.
az állam tűnjön el erről a szintről.
sokkal magasabban van neki dolga a gazdaságban.
ne a nyitva tartással babráljon, hanem végezze rendesen a saját dolgát.
versenyképes,stabil,tervezhető(min.5 év-re) gazdasági környezetet alakítson ki!
@Knósszosz: :)))

+1

igen ez egy valódi élmény... pedig én csak ici-pici betekintést kaptam ebből a világból, amit "távolról" csodálok.
@Gábris máris:
és akkor sokan nem értik a 127-128 %-os államadósságot mert emellett (az én 4 éves adataim:) 38000 milliárd HUF hiányzik a magyar gazdaságból

brühüyyy

mit kell ezt ennyire részletezni, levédia alsó csődben van már 5 éve, de az ejú kirángattya évente a többi ország adófizetői finanszírozzák a magyar rablók útszéli útonálló stílusú rablásait

seperc alatt meg lehet szüntetni egyetlen tollvonással

ezt már 4 éve blogolom mindenki leszarja

brühüyyy
@dr. jenőke (jenőke):
Jenőke!
Nem tudnák csak ismétlésekbe bocsájtkozni és azonos magyarázatokat megfogalmazni mindazzal amit leírtál.
Erre a tárgyra írtam jaegtoernek egy véleményt, amennyiben érdemesnek tartanád, kérlek, olvasd el.
@Mariann19: igen.
vannak szakmák ahol sokkal rosszabb beosztásban dolgoznak emberek.
és igen, 2014-ben mást jelent a vasárnap, mint 1910-ben.
@punkfrog:
"Akik családként szeretnek élni, azok családként élnek bármilyen műszak beosztásban."
Pontosan.
A családi élet folyamatos, az együttlét nem egy jelképes eseményen nyugszik, hanem számtalan, apró közös közreműködésben, a szeretet megnyilvánulásaiban, a családi összetartásban.
@Rodeo36:

"nincs különbség kedd és vasárnap között? vagy igen? és akkor mi az???"

hivatalos megfogalmazás szerint: pihenőnap
(a szombat szabadnap)

más pótlékok jártak rá, ha munkára rendeltek be, vagy ha ezen a napon dolgoznod kellett.
és más pótlék járt ha ügyeletben kellett tölteni...

nálunk minden bonyolult. a svédek is nehezen értették rendszerünket amikor tanítottak minket munkajogról...
kapitulált? kapitalista lett?
kár hogy nem katapultált...
@punkfrog: Pontosan ,ahogy mondád !!!
@punkfrog: Az a nő, akit a vasárnapi szünnap miatt elengednek munkából, más megoldást keres. Kimegy Ausztriába ápolni (2 hetes turnus) vagy Németországba (3 hetes turnus). Ugyanis akik Kelet-Magyarországon élnek, más lehetőségük alig van.
Ez mennyiben lesz jobb a családoknak?
Vannak, akiknek nem perspektíva a közmunka.
Bocs, hogy belekaffogok ilyen egyszerűen.
De pumpahalmazok mennek fel bennem. Elolvastam Rétvári Bence cikkét a Mandineren.
@guma:
namost akkor a vasárnap és a szombat deklaráltan ünnepnapok? azaz Magyarországon -a világon egyedűlállóan- 140 körüli hivatalos ünnepnap van?

ez a teljes csőd? vagy még rosszabb

brühüyyy

szerintem ez baromság
@guma:
Ne távolról csodáld, engedd be.
A kulcs a te kezedben van, annak nyitsz ajtót, akinek akarsz.

Kurva egyszerű ez, nem kell túlmagyarázni. Ha tetszik a Guns' Roses akkor az is kell, és ha befér mellé a Tankcsapda és jól el van ezekkel a bensődben Mozart, vagy Beethoven, az teljesen jó! Szerintem. Akik lesznoboznak azokat meg magasról leszarom, igen, van olyan, hogy az ember bexarik egy csodálatos klasszikustól. Oszt?

Attól még emlékszem Hobóra és a többiekre is - bár egyre kevésbé. Nem a zenéjük miatt, hanem a gerinctelenségük okán. Szar vagy sem, nekem nem szalonképes aki narancssárga segget nyal, és ez alól nincs kivétel. Ha szerettem valamikor, ha nem. Sok zenész ment a kukába, és közülük sokért nem kár.

Na, jó éjt kedves guma, most kikapcs.
Vagy ha mégsem, akkor majd nem:)
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős Katgimis DOMINA:
Ennél lényegesebb témát nem is tudtál volna Bolinak feldobni!:)))
Az ítésusztertől innentől kezdve NEM szabadulsz. Köllött ez neked?
@jöttem:
Erről is érdemes szólni, hogy a létfenntartás kényszere külföldi munkavállalásra ösztönzi az embereket.
Aki itthon él a cégek sűrűjében, tapasztalja, hogy az emberek sok helyen remegnek a túlmunkáért, mert abból jön némi lehetőség a jövedelmek kiegészítésére.
Hogy a témáshoz illeszkedjen az ok, ebből lehet megvenni esetleg a vasárnapi ebédhez a csirkét, vagy jobb minőségű húst.
Ez a zord valóság, és a tömegszerűsége nagy, sajnos.
@Rodeo36:

munkanapnak a heti 5 napot "tekintik".

a vasárnap "szellemét" értékelik Jég fogalmai szerint és igen többet is ért...

és tudod mi a vicc? még a menetrendekben is ezeket a fogalmakat találod.
@punkfrog:
@guma:
@Mariann19:
Elolvastam.
Most másként próbálom meg értelmezni a problémát.

Károli Gáspár:
Kezdetben teremté Isten az eget és a földet.
Mikor pedig elvégezé Isten hetednapon az ő munkáját, a melyet alkotott vala, megszűnék a hetedik napon minden munkájától, a melyet alkotott vala. És megáldá Isten a hetedik napot, és megszentelé azt; mivelhogy azon szűnt vala meg minden munkájától, melyet teremtve szerzett vala Isten.

Ez az égnek és a földnek eredete, a mikor teremtettek. Mikor az Úr Isten a földet és az eget teremté, Még semmiféle mezei növény sem vala a földön, s még semmiféle mezei fű sem hajtott ki, mert az Úr Isten még nem bocsátott vala esőt a földre; és ember sem vala, ki a földet mívelje;

Figyelem: ember sem vala, ki a földet mívelje!
Károli Gáspár revideált fordítása: Mózes második könyve a zsidóknak Égyiptomból kijöveteléről, 20. fejezet: Mert hat napon teremté az Úr az eget és a földet, a tengert és mindent, a mi azokban van, a hetedik napon pedig megnyugovék. Azért megáldá az Úr a szombat napját, és megszentelé azt.

MOST lehet problémázni, hogy hová lett a vasárnap, vagy azon: ha vasárnap isten pihenőnapja, ember kisajátíthatja e saját használatra? Ámde vasárnap még nem is volt ember.
A lényeg: szombat. SZOMBAT a pihenőnap.

Evangéliuma Máté szerint:

1. Gyógyítás szombaton. Onnan továbbhaladva [Jézus] betért zsinagógájukba.
2. Talált egy félkezére béna embert. Megkérdezték tőle: "Szabad-e szombaton gyógyítani?" - hogy vádaskodhassanak ellene.
3. Ő így felelt: "Ha valakinek közületek csak egy juha van, és az szombaton gödörbe esik, nem követ el mindent, hogy kihúzza?
4. Pedig mennyivel többet ér az ember a birkánál! Tehát szabad szombaton jót cselekedni."

Vagyis?
Aztán rá is térhetünk a netadóra. Abban a családban, ahol minimum egy ember külföldön dolgozik, alap a net. Eszembe jutott az a 17-éves lány, aki a miskolci tüntetésen sírva annyit mondott: "A két bátyám Angliában dolgozik, mert csak így tudunk megélni. Szeretném, ha hazajönnének, nagyon hiányoznak."
Ezekben a családokban a net jelenti az egyetlen kötődést. A skype, az FB.
Ezen nincs mit konzultálni- üzenem a kormánynak.
@guma:
ez a Frédi és a Béni a kőkorszak

és kurva drága és ugyanakkor nincs nyeresége semmi a magyar családok mind szétesőben és a KDNP meg a rétvári lujza nevű ócska útszéli buzi nem tuggya megoldani mert nem is akarja csak a fidex szarral teli szekerét toszogattya a harapós ló helyett

brühüyyy
@guma: ha jól vettem ki eddigi szavaidból, akkor te érdekképviseleti vonalon mozogtál... én csupán jelzem, azt, hogy a blogon (melyről már régen eltűnt a könnyed jókedv, talán Nyúllal együtt) a nagy többség számára konformmá vált a lápi-magyar... az általam feltett kérdésre (mi a különbség a generális és a speciális "dns/genetikai" érdeklődés közt) feleletet nem kaptam...

azon is érdemes lenne elgondolkodni, mennyivel megengedőbb a moi társadalom a cigány jelző pejoratív használatánál, mint a zsidónál... (persze, ennek lehet oka az is, hogy a putriban nincs szélessávú internet...)

Éljen a weimar utáni komfort!guma: a reggel hozzám írtadra, tán most elmegy:
@Rodeo36: Egyetértek. Kezd olyan érzésem lenni, hogy a kdnp látens homoszexuálisok gyülekezete. (Bocsánatot kérek a melegektől.)
Gyűlölik a nőket. Ahol tudnak, kiszúrnak velük.
@jöttem:
Elég ehhez egy vörös cipellőre koncentráló fetisizmus is.
@batka manó: amennyiben a "jusson is valamire" alatt a normális, nyugat-európai értelemben vett emberi létet értjük, akkor jól gondolod... nagyon szigorúan betartják a munkaidőt (alapban 35 óra/hét)... nagyobbrészt azért dolgoznak, hogy éljenek, s nem azért élnek, hogy dolgozzanak... (bár a rendszerük fenntarthatósága tekintetében van nému kétségem, s annak "finanszírozóit"/anyagi alapjait is másként látom, mint itt az átlag jean vagy jeanette, de ebbe most nem mennék bele...)
@guma:
tények:
ugye szijjártó volt kínában is meg ontario-ban is, üzlet semmi ontarioban nem is tudták hogy volt!!!
ugyanakkor az ontarioi tartományi miniszterelnök (aki lesbikus és a feleségével utazik) kínába ment egy pár napra tegnap ért vissza egymilliárd dolláros csomaggal közös üzlet kínával ez 230 milliárd forint

a szijjártó elköltött 5 milliótn a kéjutazására és nem írt alás egyetlen üzleti jellegű megállapodást

akkor minek a vasárnapokról meg a szombatokról beszélni?

brühüyyy
Ezt most bontsd ki, kérlek. Egész nap húztam az igát. Agyilag zokni vagyok. De nagyon érdekel. :))
@dr. jenőke (jenőke
Próbálom értelmezni az általad közreadottakat.
Eszerint a szombaton - mint pihenő napon - el lehet térni az erre a napra vonatkozó regulától, ha a cselekvés hasznos.
A hasznosság relatív, kérdés, hogy ebbe mi fér bele.
@dr. jenőke (jenőke): Ezt most bontsd ki, kérlek. Egész nap húztam az igát. Agyilag zokni vagyok. De nagyon érdekel. :))
@dr. jenőke (jenőke): OK tehát továbbléphetünk.
A vasárnap mellett a szombat is legyen pihenőnap. :)
@dr. jenőke (jenőke):

a vasár vagy VÁSÁRNAP az kifejezetten munkanap volt, akkor üzleteltek és abból éltek nagyon sokan

a hét többi napján meg dolgoztak, és voltak a kiemelt ünnepek, mint a bor, a sör a bárány és a kalász ünnepe akkor zaba volt meg pia és körtánc ünneplőben

manapság ezek nincsenek csak a körtáncot erőlteti a KDNP ha beledöglik is a hülye aki 2/3-os (az egy betegség!!!)

brühüyyy
@Sir Bates dö Hól: Lehet, hogy ez is egy picit Weimaros?

"Nem elég megszerezni a hatalmat egy szervezetnek, mert a szervezet is kádári, és a szervezet tagjai is. Az egész létállapot az! Nem úgy van a történelem, hogy kitudod emelni saját magadat a gödörből. Hanem úgy van, hogy minden, ami körülvesz az az!

Ha lenne egy jó kis fasiszta, vagy komcsi diktatúra már beljebb lennénk, mert abból meg lehetne térni. Azzal szembe lehetne nézni, lehetne saját identitásunk, valamihez képest. De nekünk csak az az identitásunk, hogy fasiszták azok mások voltak, nézzenek szembe mások, a kommunisták is mások voltak, minket csak szivattak, minket most már tessék békén hagyni, bontott csirkével, vagy valami ilyesmivel, amit ismerünk.

Mi ünnepeljük ’48-at és ’56-ot, vagyis ünnepelteti velünk a hatalom, miközben mind a kettőt elárultuk, elárulja, elárultatja velünk. És úgy csinál, mintha ezek győztek volna, de nem győztek, hanem leverték azok, akikkel kiegyeztünk. És mi utólag azt hazudjuk, hogy legyőztük őket, pedig csak tettek egy olyan ajánlatot ami nekünk is előnyös volt.
Ha, nincs rendesen elkövetve egy bűn, akkor nem lehet elkövetni a bűnbánatot sem. Amikor a bűn zajlott, mi akkor is azt akartuk, hogy hagyjanak minket a faszba ezzel, amikor szembenézés van, akkor is azt mondjuk, hogy ez a másoknak a dolga."

internetfigyelo.wordpress.com/2014/10/30/puzser-csurkanak-igaza-volt-tenyleg-elmaradt-a-rendszervaltas/
@Mariann19:

Jól érted. A hasznosság relatív. Másrészt a vasárnapról a bibliában illetve az evangéliumokban embert érintő rendelkezés nincs.
A szombati munkavégzés a Tórában komoly probléma volt, elsődlegesen háborús időszakokban. Ha jól tudom, ez a kérdés Vespasiánus és Titus idején került a helyére.

A kádéenpé kompetenciája miatt néztem meg a mérvadó írások (nem hagyományok) előírásait, minden későbbi értelmezést figyelmen kívül hagyva.
@jöttem:
Nincs más kibontani való, mint a kádéenpé és tagjai felhorgadása hamis érvekkel a szombat, vasárnap nyitva tartó üzletek bezárása érdekében.
Ki ezért támogatja, ki azért ellenzi.
Én marhaságnak tartom az egészet, mert csupán a kormánybarát kereskedelmet akarják favorizálni a kerekedő láncok korlátozásával.
@Gábris máris:
kurvára útálom, amikor megmongya a naptár hogy mikor legyek ünnepi? itt csináltunk egy plusz ünnepet az együttgajdolás vagy közösségi vagy a család napja címen...olyan is volt aki aszon'ta, hogy mijafasznak még egy ünnep a dög unalommal...azaz sokmindenfelé vannak emberek akik nemcsak az ünnepnapokon hanem általában unatkoznak mert tartalmatlan üres életet élnek amibe az egyház egyre kevésbé tud bármit is beleönteni mert a Budweiser olcsübb és folyékonyabb meg a béizból is zajosabb mint a mise...és nagyképernyőn az ágyból lehet...

szóval nincs ennek a szombat vasárnaposdinak

nekem akkor van ünnepem amikor akarom azaz 7 napon át dolgozva és mást tevékenykedve

alvás közben is az is a nap része

brühüyyy

orbán lopja az álmod
@dr. jenőke (jenőke):

Cave Hominem Unius Libri

brühüyyy
@dr. jenőke (jenőke): Értem. Közben arra a következtetésre jutottam, talán összekeversz valakivel. Jártam már itt. Elmentem, visszajöttem. Hiányzik a régi nevemből két szó.
@Gábris máris:
Egy kissé hamis írást cipeltél most ide.
És október 6?
56.ból sem október 23 napja az érdekes, de mindenki tudja, hogy leverték.
Az öntudat nem alszik, eddig rendben. Az önértékelés hibás: nincs rendben.
!8-nak és 56-nak leverői az oroszok voltak. Ha önként betagozódunk, nem lesz kit leverni? Vagy mi ennek az ideológiája?
Nem fejtem ki bővebben, mert elment a kedvem.
@jöttem:
Elnézést.
Amikor írtam, nem néztem kinek válaszolok.
Kaptam egy kérdést.
Most megnéztem, tényleg összetéveszthető lett volna a neved, de nem ez történt.
@dr. jenőke (jenőke):
49-ben is meg 56 ban is valakik behívták őket

(18)49-ben osztrák császárnak hívták(19)56-ban a nyugati világnak mert a Cecilienhof-i megállapodást be akarták tartatni nem akarták a szovjetekhez lökött lesatnyult országokat felkarolni

Cave Hominem Unius Libriű

brühüyyy

pedig Hruscsov adta volna a vasfüggönyt kilóra, nem voltak rá vevők
@Gábris máris: Elolvastam és ez jutott az eszembe:
"Aki huszonnyolc szóban mondja el azt, amit tíz szóban is megtehetne, az egyéb aljasságokra is képes."

Moldova György
Szép álmokat és emlékezést mindenkinek.

"Ha valakit elveszítettünk, akit szerettünk, a lélek azonosulással gyógyul. Egyszer csak észrevesszük, hogy bizonyos tulajdonságait, mozdulatait öntudatlanul is átvettük annak, akit nehéz elengedni.
Valami apró gesztust, hangsúlyt vagy mindennapi szokást. Például úgy terítünk, úgy hajtjuk össze a szalvétát, ahogy az elhunyt édesanyánk tette. Valamit föltámasztunk abból, aki elment, egy darabkát belőle beépítünk az énünkbe.
Őt már nem kapjuk vissza, de valamit belőle mégis megőrizhetünk halálunkig. Így folyamatosan össze vagyunk kötve mindazokkal, akiket valaha szerettünk, mert a lelkünkben ott van az emlékük, és a viselkedésünkben néhány motívum, amiről tán magunk se tudunk, mert nem tudatosítottuk ezeket. De ha megfigyeljük, rájöhetünk, hogy mit támasztottunk fel azokból, akiket elveszítettünk és megsirattunk." /Prof. Dr. Bagdy Emőke/
@Gábris máris: alap1) lápi-magyar vagy (sztem sunyi is, de ez egyrészt szubjektív, másrészt irreleváns); alap2) nem gondolom, hogy bármit is változtál volna...

Weimar utáni komfort alatt azt értettem, hogy hitler hatalomra jutását követően nem lett a németek többsége sem zsidóevő, ám kényelmes volt tudomásul venni, hogy kik a gondjaik fő okai, s jogfosztásukba belenyugodni, valamint az sa, ss tagjait "azért mégis csak a mieink, hordatagok" érzéssel szemlélni.

puzsért érintve, többször leírtam már itt is: arra a kérdésre, hogy én rasszista vagyok-e, a válaszom mindig az, hogy természetesen, hisz magyar vagyok, s mint ilyen "hétköznapi" konzervatív, homofób, antiszemita, rasszista és a sovinizmust súroló nacionalizmus van és lesz lelkem mélyén halálom órájáig, mint a honfitársaim többségének, csupán én ezt tudom, s így menedzselni is képes vagyok tán, s remélem, hogy a következő generációnak már nem adom át mindezt...
nem, puzsér nem weimarról írt, hanem a moi társadalom, "nemzet" átlagos tagjáról... hogy te beketartozol-e ebbe vagy sem szerintem, most inkább nem osztom meg a bloggal...
@Sir Bates dö Hól: Szerintem te sem változtál, de nem is azért linkeltem. :)
@dr. jenőke (jenőke):

"@Gábris máris:
Egy kissé hamis írást cipeltél most ide."

mint mindig!:)))
@punkfrog: Csak kíváncsi voltam a véleményekre. ;)
@Sir Bates dö Hól: "a nagy többség számára konformmá vált a lápi-magyar..."
miért?
ezért:
"a válaszom mindig az, hogy természetesen, hisz magyar vagyok, s mint ilyen "hétköznapi" konzervatív, homofób, antiszemita, rasszista és a sovinizmust súroló nacionalizmus van és lesz lelkem mélyén halálom órájáig"
@punkfrog: mindig tudtam, összhangban vagyok a másik macskával:-)... sosem veszünk össze...
A multik vasárnapi zárvatartása klasszikus gumicsont. Lám, itt is ez lett a fő téma.
Az egész nem ér annyit, és ha mégis meg mernék lépni, iszonyatos közfelháborodást szülne ez is, akárcsak a Nethasználat adóztatása.
Azért mert ezek eléggé egyszerű, könnyen tudatosuló dolgok, és mindenkit körvetlenül, azonnal érintenek.
Elvégre nem köztársaság, meg jogállam, meg state capture...stb."úri huncutságok".
@AKIsTUDATLAN: ez is csak terelés a köbön. Sajnos.

@dr. jenőke (jenőke): megszólítva érzem magam :-D
.
A települések ezentúl adót vethetnek ki bármilyen adótárgyra, amit még nem terhel központi adó. Így, ha az önkormányzat úgy dönt, akár a telkeden lévő meggyfára is adót vethet ki.

www.femina.hu/hirhatter/adok_2015-ben
@AKIsTUDATLAN: Olyan érzésem van, mintha a kormánynak nevezett alakulat folyamatosan tesztelné az emberek tűrőképességét.
Vajon miért teszi ezt?
Lassan így fogunk fohászkodni???
.. mindennapi gumicsontjainkat add meg nekünk ma..
@Sir Bates dö Hól:

"természetesen, hisz magyar vagyok,...."

Egészen jó elemzés:))
Kicsit más szemszögből elemzi ugyanezt Koltai Tamás a 168 órában, Néplélek címmel.( Még nincs fent.) Érdemes elolvasni.

A komfort zónába való becukiskodásról, annak veszélyéről már leírtam a véleményem.
minő dolgok várnak a csúti "gömböc"-re (!!!IS!!!) mint az alábbi izé mutíttya addig mongya (a "jóbarát") amig a kút vagy a köcsög?

szóval?

"Ceterum censeo Carthaginem delendam esse" ou "Ceterum autem censeo Carthaginem delendam esse" (em latim, "Portanto, creio que Cartago deve ser destruída"), costumeiramente abreviada pra "Ceterum censeo", "Carthago delenda est", ou, mais frequentemente, "Delenda est Carthago"1 ("Cartago deve ser destruída") é uma frase célebre da oratória latina cujo uso se popularizou na República Romana, no século II a.C., durante os últimos anos das Guerras Púnicas, travadas por Roma contra Cartago, especialmente pelos membros do partido político que visava eliminar qualquer ameaça à República Romana de seus velhos rivais cartaginenses, que haviam sido derrotados anteriormente por duas vezes e tinham uma tendência a reconstruir rapidamente suas defesas após cada derrota militar. Simboliza uma política de aniquilação dos inimigos de Roma que se envolvessem em quaisquer atos de agressão, e a rejeição de tratados de paz como uma forma de dar um fim a conflitos bélicos. A frase é lembrada por ser proferida frequente e persistentemente, de maneira quase absurda, pelo senador romano Catão, o Velho (234-149 a.C.), que a usava para finalizar seus discursos.2

brühüyyy
@Orica Középföldi:

ha így van??? (és miért ne, ha már ti ketten aszongyátok) akkor kibaszott jó lehet magyarnak lenni

olyan cizellált

brühüyyy
@vitéž munkášőr:

Ahogy ígértem, kicsit körülnéztem.
Az a helyzet, hogy a vasárnapi vásárlások mindenhol visszaestek. A Spár vidéken kifejezetten veszteséges, nem éri meg nekik a nyitvatartás.

A kereskedelemben erős nap a szerda-csüt- péntek, a szombat még, de már nem annyira.
Egyrészt nincs pénz, másrészt él a mikroközösség (család) önvédelmi ösztöne.
Ez persze kicsit úgy hangzik, mint a viccbeli harangozó: 100 oka van, hogy nem harangozunk, első, mert nincs harangkötél.

A kereskedelemből nem lehet már elküldeni embereket, annyira minimális létszámmal dolgoznak. Ennek ellenére ez el fog hangzani néhányszor, mint ellenérv.

A pótlék 50%, ez 75 000 nettó, 22 munkanap esetén bakfitty.Morognak is a nők a vasárnapi beosztás ellen. Tehát Jégnek van igazsága.

Az ki fogja verni a biztosítékot, ha a multikat bezárják, a CBA-t nem. Ez nem járható út. A trükközéshez van kiskapu, de akkor se.
Vagy mindenki, vagy senki. Ez az egyszemélyes /családi kisboltokra természetesen nem vonatkozik.

Sokkal nagyobb fejfájást okoz a kereskedőknek egy új adó, amiről nem nagyon esik szó, pedig Miska 150 oldalas pekidzsében benne van.

Röviden ennyi.
@Orica Középföldi: ez mind oké, de nem lehetne a cégekre bízni, hogy megéri-e nekik a nyitva tartás, vagy nem?
Másrészt az összes foglalkoztatott hány százaléka dolgozik a kereskedelemben? 10-20? Közülük nem hiszem, hogy a harmadánál vagy negyedénél többet érintene a vasárnapi műszak, őket is általában havonta csak egyszer, ritkábban kétszer.
Ha ezen múlik a magyar családok boldogsága, akkor valami nagyon el van cseszve, és ezen a családi vasárnap sem segít.
@dr. jenőke (jenőke):

1 kérdésre

A kényszerből, megélhetés miatt vasárnap dolgozók vasárnapi munkában tartása tüneti kezelés. Egy 'normálisan' szervezett társadalomban ez nem napirend és nem kérdés. Az emberek általában elfogadják, hogy a pihenőidő a honfitársának is vasárnapra essen, éppen úgy, ahogy önönmagának.

2. kérdésre:

A kerdemek lihegő loholása a vasárnapi munkavégzéssel kapcsolatban elég álságos, egyetértek veled ebben, azonban nem ok arra, hogy ne fordíthassuk a társadalom javára. (életmínőség)

3. kérdésre

Hogy miért éépen ez?
Gondolom belátható, hogy kényelmesebb a vasárnapi nyitva-zárva tartással maszatolni, mint napirendre tűzni azt, hogy a krisztusi szeretet jegyében nem nézhetjük tovább tétlenül azt, hogy 3 millió ember mélyszegénységben tengődik az országban és nem várható sorsuk jobbra fordulása akkor sem, ha történetesen isteni csoda folytán gazdasági fellendülés következne be. A gazdasági csoda, fellendülés ugyanis a strukturális szegénységen nem változtat, a strukturális szegénység az, aminek az oka az iskolázatlanság, az alacsony hozzáadott érték teremtés, és a rabszolgatermelésre történő állami-társadalmi berendezkedés. Ezen még Semjén Zsolt is csak egy szemölcs a pöcsön.

... más érdeklődőknek még egyszer, s ezzel be is fejezem.

Szeretném teljesen csupaszra, fekete-fehérre leegyszerűsíteni az álláspontomat.

Én szívesen lemondok arról, hogy vasárnapra időzítsem a vásárlásaimat, mert úgy vélem, ezzel hozzá tudnék járulni a kereskedelemben dolgozók életminőségének javításához, amibe beletartozik az is, hogy a szabadidejük nagyjából nagyjából arra az idő intervallumra essen, amikor nekem sem kell dolgozni.

Úgy vélem, ezzel a nőkért is többet tennék, mintha naphosszat tépném itt a billentyűzetet, hogy márpedig a nők így lehetnek vagy úgy lehetnek egyenjogúbbak és különben is támogassuk a nőket, mert csak és mindazonáltal.... A társas, és társasági élet egyik szervezési feltétele, bár nem kizárólagos, de lényeges eleme lehet, hogy a szabadidő-pihenőidő nagyjából mindenkinek egy időszakra essen.

Ez természetesen 8 órás munkanap és 40-44 órás munkahetekkel bíró gazdaságokra igaz. Ahol hetente már csak 32-35 órát kell dolgozni, vagy csak napi 6 óra a "kötelező" munkaidő, ott már nyilván más megközelítést is méltányolni tudok, de Magyarországon egyelőre azért nem, mert itt -bár hivatalosan 8 órás a napi munkaidő, valahogy mégis sokszor azzal találom szembe magamat, hogy kb. mégiscsak 50 óra alatt lehet elvégezni a penzumot, vagy olyan leterhelés mellett, amire a német szakszervezetek már erősen fontolgatnák milyen ellenlépéseket foganatosítsanak a "munkáltatókkal" szemben.

A társadalmi szolidarítás egyik formája lehet az is, hogy nem várom el azt a honfitársamtól, hogy szükségtelenül dolgozzon akkor is, amikor éppen a pihenőnapomat töltöm szabadidős tevékenységgel, és saját kényelmi szempontomból vagy feledékenységem miatt nem ágálok amiatt, hogy mi az hogy vasárnap nem tudok vásárolni borókabogyót a szarvaspörkölthöz, vagy 25 dkg libazsírt a töltöttkáposztához, vagy a gyereknek cipőt és kabátot, mert szombaton inkább moziba mentünk, pénteken meg kocsmába a haverokkal.
Szerintem ez ilyen egyszerű, úgy hívják, hogy elemi szolidaritás.

FOGLALKOZTATÁS:

Majd ha a nagyáruházak valamennyi pénztáránál mindig minden kassza üzemel, akkor elhiszem, hogy a vasárnapi munkavégzés megszűnése munkahelyeket veszélyeztet.

GDP

Az emberek annyit költenek amennyijük van, vagy többet:) Az, hogy ezeket az összegeket 6 nap alatt költik el, vagy a hét 7 napján, arra azt tudom mondani, hogy több gazdaság jól prosperál annak ellenére, hogy vasárnap az "üzletek" zárva tartanak.

Kellene az önzésnek egy önnönmagunknak szabta határ, ami a mások kényelmét is 'figyelembe veszi'.

@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

A diákmunkások kizsákmányolása az egy külön magyar ember-állat-orvosi-nemzeti ló -a mai diák munkavállalás szabályozási környezetben.
***

Hétfő alkalmából vidám és szép munkahetet kívánok mindenkinek vasárnapi munkavégzéssel:)
@elmeherceg:

Nyilván az lenne az egészséges, ha ezt a cégre bíznák, de nem ilyen egyszerű a dolog.
Miközben a Munka törvénykönyve a munkavállalót hivatott védeni, rendesen kiherélték a munkavállalói jogokat illetően - egyrészt.
Másrészt most sem a munkavállaló jogairól van szó .

Itt senkit nem érdekel a család boldogsága, boldogulása.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

"_Bezzeg az a qrva internet működjön vasárnap, ünnepnap (hisz azt nem emberek üzemeltetik a háttérben, felügyelik), a szolgáltatások elérhetőek legyenek, az orvosok, a közművek... minden működjön._"

Ez a minimum elvárás!
Azon még dolgozhattok ti, informatikusok, hogy a hét nyolc napból álljon, de úgy, hogy a nap is nyolcszor keljen fel, minden nap 24 órából álljon (ez opcionális, lehet 21 is), maximum 25-ből de összesen 168 óránál ne legyen hosszabb. Máris belátható, hogy nagyjából 5 órás munkanap a megoldás 2 pihenőnappal, ebben az esetben az egyik vasárnap eshet szerdára is. Mi olyan felháborító, vagy nem érthető, vagy nem elfogadható ebben?
@jaegtoer:
és akkó'a szent VÁSÁRNAP ügyéban be kell zárni a:
romkocsmákat
mozikat
színházakat
templomokat
a televízíját mind a zösszes kanálissal együtt
a rádijót
a görkorcsolyaszakkört
és a juhokat meg a marhákat is majd hetfűn kapnak
ha el nem felejtyük vagy levágjuk űket szerdán
a disznótorost
és a kerdemet meg a fidex-et és a kdnp-t is a
a zegri kazamtákbva és kidobni a kulcsot a Holdra

szóval tilos legyen dolgozni a szentjebúzeussát nekijje mert rendnek kell lennyie gyemokrácijá jeszty és
kuss

mindenkinek aki ...szóval VÁSÁRNAP ÉS SCHÁBESZ kor lehet a család jövőjét egyebngetni a zágyban dugványozva? és semmi leszbia meg búzulásch mert mega szonta

brühüyyy

rendnek kő lennyi, mert a testamentony aszongya meg hát van tejem mér' ne szoptassak?
@Rodeo36:

Majd ha lesz családod, visszatérhetünk rá.
@jaegtoer:
CAVE HOMINEM UNIIUS LIBRI

brühüyyy
@jaegtoer:
van...te térsz?

meg
le
el

be
????

brühüyyy
@jaegtoer:
CAVE HOMINEM UNIUS LIBRI

brühüyyy
@jaegtoer:
melyik VÁSÁRNAP?
hetfű?
kredd?
szerda?
csütörtög?
prénteg?
schabesz?
ez már 6+1 ami általában = 7

hogy is van ez?

brühüyyy
@Rodeo36:

Könnyebben rájössz, ha beíratkozol egy magyar nyelvtanfolyamra és azt sikeresen el is végzed.
@jaegtoer:
jééééééééé és akkó' mi vagyja m Agáta?

szóval nem...értesz semmit?
kááááááááááááárr

brühüyyy

mexoktam má'
@Rodeo36:

Rodi, nem baj, ha hülye vagy. Az sem baj, ha ezt menedzseled úgy-ahogy, de miért hivalkodsz azzal, hogy akkora hólyag vagy mint az aláírásodban az R-betűd felső hurka, amit az aláírásod többi részével olyan kétségbeesetten próbálsz utolérni, de ez nem lehetséges, mert nincs hozzá 'szufla' a fejedben, csak egy összetört violinkulcs szünetjel dobozban?
@jaegtoer:

már megint mélységes tájékozatlanságod dominál eme írásodban is...

csak nem lettél gra Foló Gus? is? meg még mi?

szóval messze nem erről van ott -sem- szó...egyébként nem érek rád...Mozart Őszencségével társalgok akit Edwin Fischer képvisel a zongoránál...ki seccerű C dúr...t'odd???

brühüyyy

és mivel, éppen vezényel is Mozart úr csak úgy feltette a lábait a másik székre és...van koncert

el vagy veszve? találj magadra...vagy emléxel bizonyos dolgokra? már nem sokat kell várni...
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Rodeo36:

Már eddigi kitüntetőnek szánt figyelmed is meglepett. Idétlen szó-tagolásod eléggé untató, ha a szavak hangjainak zenéjét ennyire nem hallod, nem tudom, mihez kezdesz a zenével? Vésőt húzogatsz a lemezen, vagy flexet az edzett acélon? Méghogy Mozart?! Szegény Maestro!
@jaegtoer:
akkó' te most lesajnáltad a Maestro-t

jellemző

brühüyyy

mexoktam soxóval de semmitse mondacc bolond likból bolond szél fúúúúúúúúúúúúú
@jaegtoer:
az igaz legenda, hogy a maestro kb gyermekkorában...a császár jelenlétében blattolt, majd fejreállította ugyanazt és azt is eljéátszotta

te még szótagolni sem tucc...beszélni meg még úccse

brühüyyy
@Rodeo36:

"te még szótagolni sem tucc...beszélni meg még úccse"

Ehhez képest meglepően erőlködsz, idáig érződik az izzadságszagod.

"_akkó' te most lesajnáltad a Maestro-t
jellemző
brühüyyy
mexoktam soxóval de semmitse mondacc bolond likból bolond szél fúúúúúúúúúúúúú_"

Már említettem, hogy egy magyar nyelvtanfolyam segíthetne rajtad.
@jaegtoer:
lehet

de rajtad mi fog segíteni @the moment of the truth???

brühüyyy
@Rodeo36: @jaegtoer:
Hé, majmok! :(
Ha szeretnétek, beszélek Fabiussal (de tényleg CSAK A TI KEDVETEKÉRT), hogy egy HÜLYEGYEREK-SZOBÁT alakítson már ki a kedvetekért, ahová privát belépőtök után kedvetekre baszogathatjátok egymást, vazelinnel, vagy anélkül.
Qrva unalmasok vagytok.
Már megint elvettétek egymás kislapátját, vagy homokot szórtatok a másik vödröcskéjébe?
Eszem-fa..om megáll rajtatok...
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Tisztelt Óvó Bácsi, nem érünk mi annyit, nekem minden lapátom és vödröm megvan, a homokot meg mind odaadtam Rodeo bácsinak, hadd homokozzon, nem tudom mi a fasz kellene még neki, bár a múltkor 12 lovast kért, nem tudom, megkapta-e?
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

"Eszem-fa..om megáll rajtatok..."

Maga csak ne pihentesse rajtam, ha kérhetem:D
@jaegtoer:
Én? Dehogy, az rodeo bácsi lószerszámkészlete! :)
@Orica Középföldi: mivel nincs fent még, tudod, hogy nem is olvashattam:-)... (nem tudom, hogy a párhuzam nekem dics3ret vagy neki sértés:-)...)
@Sir Bates dö Hól:

a napokban kicsit Ancsel Évát "lapozgattam". és ha össze is olvasok mindent ami néha még a lelkemnek is gyönyörűség vagy gyilkos támadás azt nem tudom megfelelően szavakba önteni...
nincs hozzá tehetségem, sem elég tudásom a legtöbb esetben. a személyes kontaktus nélküli irkálgatás meg sosem volt erősségem (le is döbbentett amikor a fiatalok blogolni hívtak!).
néha meg úgy érzem amikor itt "beszélgetek" mintha párhuzamos sínen haladnánk legtöbbször, mert a kultúránk színvonala sem találkozik...
sokkal, sokkal felszínesebbnek tűnök mint az átlag, mert én más szemüveggel szemlélem a világot.

"ha jól vettem ki eddigi szavaidból, akkor te érdekképviseleti vonalon mozogtál..."

sosem függetlenként, "csak" mert volt véleményem és ki is mertem mondani, amikor a többség csak a "zuhanyhíradóban" jártatta a száját...

"én csupán jelzem, azt, hogy a blogon (melyről már régen eltűnt a könnyed jókedv, talán Nyúllal együtt) a nagy többség számára konformmá vált a lápi-magyar..."

igazad van és lehet, hogy "nincs". a "konform" szót fogalmat valótlannak tekintem...
a mindennapi harci készültség fásulttá teszi az embereket, ha nincs igazi csata. már pedig az nincs és nem tud kibontakozni a propagandagép automatizált szerepe miatt...

"az általam feltett kérdésre (mi a különbség a generális és a speciális "dns/genetikai" érdeklődés közt) feleletet nem kaptam..."

nem is fogsz...

"azon is érdemes lenne elgondolkodni, mennyivel megengedőbb a moi társadalom a cigány jelző pejoratív használatánál, mint a zsidónál... (persze, ennek lehet oka az is, hogy a putriban nincs szélessávú internet...)"

talán azért mert embertelenül sok "fehércigánnyal" találkoznak...

"Éljen a weimar utáni komfort!"

ne éljen! van más út csak nehezebb és lassúbb sok buktatóval...

tehát: rendben van. értettem és értelek sőt (megkockáztatom) értettelek eddig is... csak van amin nehezen lépek túl, nem úgy mint egy "láthatatlan", blogon dumáló propagandistán.

szó sem róla van veszélye, hogy csak ritkán teszem helyre, amiért mindig belefurakodik durván a lelki békémbe...
tudod én a hétköznapi (akár utcán is, vagy bolti sorállásnál) harcot, szemtől szembe vívom és sosem volt belőle bajom.

ezt a nyálas "emberszerető" valakit azért hibáztatom én is alapvetően, mert fel sem fogja, mekkora szerepe van személy szerint, a kialakult ember üldözésben.
@guma:

"sokkal, sokkal felszínesebbnek tűnök mint az átlag, mert én más szemüveggel szemlélem a világot. "

Ez marhaság, felejtsd el, egyszerűen nem igaz:))))
Egy felszínes embert soha nem érintenek meg érdekvédelmi problémák.

A többire nem reagálnék, lévén más a címzett.
@guma: nem gondolom, hogy igaz lenne sem a felszínességre, sem a nívóra történt utalás, te sem gondoltad ezt komolyan:-)...

csupán szolidaritásodra az elesettek iránt próbáltam apellálni az első mondattal...

a konformitással annyiban van igazad, hogy eleve azzal ül le a többség... ezt hoztuk otthonról, tetszik, nem tetszik...

"fehércigány": lásd a fentebb írtakat... én arra céloztam, hogy morális kötelesség szót emelni azok helyett, kik erre képtelenek...

pedig a komfort irányába haladunk, pont a fentiek miatt...

nem szoktam szükségtelenül trágár/közönséges lenni, még annyira sem, mint a téged életed során körbevett "fiúk" (többször leírtad, így nem gondolom inzultusnak irányidba:-)), ha teszem -mint írtam volt-, tudatosan teszem... ezen lehet megbotránkozni, felháborodni... vagy elgondolkodni az okán (nyilván az első kettő reakció kevésbé fárasztó:-))...

a kérdésre nem fogok választ kapni, én is így gondolom... ám nem neki tettem fel:-/...

hogy klasszikussal zárjam soraim (mely interpretálása nem egyszerű... vagy csupán kényelmetlen): "mindegy, hogy a kóró sokasodik vagy az ökör"...
@Orica Középföldi: "A többire nem reagálnék, lévén más a címzett."
A pofám leszakad:-D
@Sir Bates dö Hól:

:)))))))))))

1. Hosszú belemenni a komfort zóna, konformizmus értelmezésébe, a blogra vetítésébe.
2. Már lusta (nem belefáradt!!) vagyok ehhez, lassan csak szórakozni járok ide meg a sajtófigyiért, ami változatlanul jó.
3. Miért kényelmetlen egy klasszikus idézése?
@Orica Középföldi: arra vonatkozik, ha valaki nem érti meg a klasszikust vagy, ha ez nem interpretációs deficit, csupán a komfortérzet védelme:-)...
@Sir Bates dö Hól: @Orica Középföldi:

Leegyszerűsítve, végül is komfortos a lakás akkor is, ha a fürdőszoba bent van a házban, bár a meleg víz csak a sparheltről jön fazékból és csak a WC-hez kell kimenni az udvarba.

Miért lenne ez másképpen a -zónákkal és -izmusokkal?:)

Ancsel Évát 'lapozgatni' meg maga a vidámság. Feltéve, hogy ezt a temetőből visszaérve teszem a fotelben és a melegben.
@Orica Középföldi:

@Sir Bates dö Hól:

"sem a felszínességre, sem a nívóra történt utalás, te sem gondoltad ezt komolyan:-)..."

valóban nem történt erre utalás, de ezt én úgy érzem, hogy hihetetlen hátrányba vagyok ha kicsit figyelmesebben olvasok egy- egy véleményt...
tudod mikor belecsöppentem abba, hogy több ezer ember szociális ügyeit intézem - akkor még elvégeztem egy felsőfokú sulit is, hogy értsem miről is vitázunk a tervek követelményeinél, összeállításánál.

"nem szoktam szükségtelenül trágár"
én azt hiszem azt a kifejezést használtam: kegyetlen.
a fiúk a környezetemben pedig nem trágárkodtak "feleslegesen" hanem hihetetlen szellemesen kapcsoltak át a legkülönbözőbb témánál a közérthető és pajzánul vidám "szakkifejezésekre".
szerintem ez egy szelepként működik ott ahol a szellemi és fizikai munka ennyire kizsigerel és összekapcsolódik. ezeknek az embereknek a legkorszerűbb berendezések javításával, üzemeltetésével kell munka mellett ismerkedni a legkoszosabb, legmelegebb körülmények között 4 műszakos folyamatos munkarendben, miközben a hagyományos elektrikusi és villanyszerelői munkát sem hanyagolhatják el.
vagyis a leghülyébb kolléga is iskolaigazgató lehetne a vezér által megálmodott szakiskolában...

kollegalitásuk példaértékű és szoros. segítenek egymásnak mindig mindenben (egymásra is vannak utalva. bízni kell egymásban, hogy a hihetetlen nagy területükön nem szakaszol rá, stb a falon túl tévedésből a kolléga - ja és segédmunkás sincs mellettük!). a tudást elismerik, irigységet alig, de végtelen cikizést (azzal szemben is akit szeretnek, ha olyan dolgai vannak) tapasztaltam náluk...

tudnak morogni, veszekedni, de ez 90%-ban valamilyen meló miatt van. öt évvel ezelőtt míg köztük voltam sosem hallottam származás miatti szövegeket, pedig zöme a környező falvakban lakik és cseppet sem angyalok.

már többször volt részem ökör sütésben, tehát prózai választ adhatok költői kérdésedre:

""mindegy, hogy a kóró sokasodik vagy az ökör""

talán az ökör hasznosabb. persze az amelyik a kórót is felzabálja...
a másik értelemben pedig szerintem káros, ha rajtunk élősködnek és akkor még

@jaegtoer:
zónáit, - izmusait, budiját, fürdőjét meg sem említettem...
@guma: én másik malomba vittem a búzám... s ezt te is tudod:-)...
@Sir Bates dö Hól:

"arra vonatkozik, ha valaki nem érti meg a klasszikust vagy, ha ez nem interpretációs deficit, csupán a komfortérzet védelme:-)..."

Érteni vélem mit akarsz mondani, de tuti, hogy valamelyik életben sokat sertepertéltél Dodona környékén:))
süti beállítások módosítása