Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @taga20: Jajj.. hát ezzel a verssel amúgy sikerült magadat rendesen tökön lőni.. de tuti, hogy nem... (2024.11.23. 19:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.10.03. 09:59 Fabius

Az átvert ellenzék esete Orbán Viktorral

Címkék: ellenzék nézőpont intézet mráz ágoston önkormányzati választás 2014

Ezeknek tényleg ennyi esze van. Nincs megjátszás vagy valami homályos, túlértékelt úgynevezett stratégia, helyette faék egyszerűségű hiszékenység és a kétségbeesett kapkodás ostobasága van.

Orbán meg nyálhabot permetezve a környezetére röhög, ahogy bír.

Vajon mi késztette az úgynevezett ellenzéket, hogy Viktorunk házi kutatóintézetét, a rendszeresen sajátos eredményekkel operáló Nézőpontot bármennyire komolyan vegyék? Miből gondolták ők mindannyian, hogy a - napokon belül érkező - többi, elfogulatlanabb eredmény ismerete előtt vissza kell léptetni Falust, mert a 2014-ig évi 360 millióval vastagon kitömött propagandakutató aszongya: nálatok még a Csomagos Lajosnak is több esélye van? Hol voltak ezek a kampánygurunak meg szakértőnek beállított emberek például akkor, mikor Török Gábor faszbúkján kitört a közvélemény kutató forradalom - hogy, hogynem - a Nézőpont által rendszeresen, a többiekétől markánsan eltérő eredményeken? Plusz mennyire kell önbizalomhiányos, kisebbségi komplexusos balfasznak lenni, hogy tényleg elhiggyék, a gyakorlatilag virtuális pártként létező MOMA-nak reális esélye van befuttatni Bokrost az azért három és fél párt támogatását élvező Falus elé?

Ezzel az éleslátással, remek stratégiai és ütemérzékkel mit akartok Orbánnal szemben?

Az egyszeri választónak, aki az illiberalizmus áldásai ellen szavazna, már régen tele a töke veletek. Az elmúlt, három választással nehezített időszakból a legrosszabbat sikerült kihozni, amivel gyakorlatilag lenulláztátok magatokat és ezeknek az embereknek a választókedvét. Százból százszor, üzembiztosan sikerült azokat a megoldásokat választani amik a legnagyobb kárt okozták. Így ha nyerni esélyetek nincs, akkor legalább egy sokkoló vereségbe szaladnátok bele, mert 1: ezt érdemlitek, 2: ez az egyetlen módja, hogy a választási matekot székmarkolóra cserélő embereitek egy része legalább lemorzsolódjon, titeket meg elsodorjon az elégedetlenség és a népharag. Mert ti tanulságot nem vontok le, nem okultok, nem tanultok, nem fejlődtök, egymással koncon marakodtok, és ilyen könnyen átverhetőek vagytok.

Mi szükség van rátok?

Mert alternatíva nem vagytok Orbán ellen, ez régen látszik. Üzenetek nincsenek, jövőkép nulla, elképzelés meg annyi, hogy ti vagytok a nemorbán, ez legyen elég az üdvösséghez bármiféle tartalom nélkül. Mostanában annyira elfoglaltak vagytok, hogy székmarkolásból felnézve döntitek el, legyen visszaléptetett polgármester jelölt a fővárosban vagy ne legyen, beálltok Bokros mögé, vagy nem álltok, ha igen akkor a pártocskáknak melyik része, és melyik nem. Viktor elérte, hogy van kb 2 millió választó akik rájuk szavaz történjen bármi, ti elértétek, hogy van kb ugyanennyi ezeken kívül, aki rátok biztosan nem, történhet akármi.

Ügyesek vagytok, ez tényleg eredmény, három "sikeres" kampány eredménye. Ha nem lenne siralmas röhögnénk, hogy már egy Mráz Samu is megszívathat titeket. Ettől lejjebb már nem nagyon van semmi.

647 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr286754787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@vigyüktúlzásbaadolgokat: te érted aszt amit idehánytál, me én nem.
@taga20: en inkabb probalom nem erteni…
@Orica Középföldi: "Anélkül, hogy tételesen vitatnám ( itt és most nem fogom:)),"

Melyik ponttal nem értesz egyet? :)

"mitől ezek egy új baloldal ismérvei? Egy centrum vagy konzervatív vagy normális kerdem pártnál nem lehetne igaz?"
Akkor mégiscsak egyetértesz a fenti pontjaimmal? Felmerül benned az igény, hogy egy vállalható jobboldali erő az általam is sorolt pontokat képviselje? :)
Ami a pontokban a baloldali: hangsúlyozza a felvilágosodás eredményeit. Elismeri a Tanácsköztársaság és a Népköztársaság történelmi szükségszerűségét a magyar történelemben.
@taga20: "te érted aszt amit idehánytál, me én nem."

Miben segíthetek? :)
@vitéž munkášőr: azé neked minden nap kihívás, me ilyen verda egy életveszély:)))
anyám, valaki ezé pénzt ad?
@vigyüktúlzásbaadolgokat: konkrétan ebben!
1. A Fidesztől ez porhintés, és nem is veszik komolyan a saját fenyegetőzéseiket ez ügyben. Ezen jajgathatna a TASZ. Vagy azon, hogy a nácik elleni harc jegyében, tiltsa be magát a Fidesz Borossostul, Pozsgaistul stb., mert ők maguk = antiszemitizmus, szociáldarwinizmus.
2. Ha be akar majd tiltani a Fidesz liberális, demokrata rendezvényeket, akkor tiltson! Minden jóérzésű polgár tisztában van azzal, hogy náci beszédeket kötelessége lett volna betiltani az MSZP-Szadesz kormányoknak (nem tették), viszont a többpártrendszert üldözni ("illiberalizmus"), beletaposni a földbe egy Élőlánc nevű párt alapítóit = diktatúra.

előre is, köszönöm:)
@gazoló: ez valami vicc? vagy mi a szar?
melyik ország, melyik politikusa?
várj! barkobázok! élőlény? nem
türkmenisztán? igen
@taga20:
Talált,repül a varázsszőnyeg:)'bombázástnekik!!
'találkoztam imbecill lovagokkal is:))
@taga20:

" én megfogadtam, te beszélgecc vele! "

Akkor a beszélgetésen nem ugyanazt értjük. Van ilyen:)
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

"Akkor mégiscsak egyetértesz a fenti pontjaimmal? Felmerül benned az igény, hogy egy vállalható jobboldali erő az általam is sorolt pontokat képviselje? :)"

Akkor most jobb, vagy baloldal? Nem jellemző, hogy ugyanazt képviselik.
Természetesen nem értek egyet, de mint jeleztem, nem megyek bele egy felesleges vitába.
Ugorjunk:)
@dr. jenőke (jenőke): Van itt nekem ez a Spped Dial a Firefoxba, PuPu be van csempézve (már majdnem win8...) a kedvencek közé.
Jaja... én nagyon bírom!
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Akkor csak a másodiknál maradjunk.
Szerintem (mint a helyzetet értelmezni próbáló-de nem értő), a bojkott nem megoldás.
Itt biztosan nem. Lehet az, egy fejlett demokráciában esetleg, na de… mi még az osztrakiszmosz intézményétől is kurva messze vagyunk, és ahogy elnézem, a Kossuth tér 1-3-ból sosem lesz Areioszpagosz, ez nem az a hely földön, ahol… amúgy látsz te a környéken egy Kleiszthenészt? Naugye.
Még közmunkásnak álcázva, láthatósági mellényben sem.

Trianon? Nem lehet visszacsinálni (meg értelme sem volna), de ezt nem csak egy új balnak, hanem egy normális jobbnak is ki kellene nyilatkoztatnia. Na de hol van itt…

A magyarság tulajdonképpeni születésének dátumát(??), meg mindenki vérmérséklete szerint, és az érzelmei alapján tologatja az idősíkon 1000-től 15000 évig (van ilyen… van), szóval ez nem érdekes egyáltalán…
Európa bölcsője meg nem az athéni demokrácia, hanem a Kréta-Mükénéi kultúra. A demokráciáé igen, az rendben van.

Nem kötözködök, csak a véleményemet mondom.
Szerintem nagy vonalakban egyetértünk amúgy.
@Orica Középföldi:

ha hiszed, ha nem, délelőtt linkelni akartam... majd, gazolóék eltérítettek...

szerettem a régi blogját, ami "felszívódott" nyomtalanul a háló világában, és akkor nagyon kiakadt...
persze, gondolom én, neki sem lett volna szabad annyira direktben és adatokkal, okosan foglalkozni pl az udzr üggyel...

viszont a mai nap termése egy szokatlanul kedélyes tótaw írás, ami így fejeződik be

"Viszont mégis, a nyilvánvaló pszichózis ellenére kedves, aranyos az egész jelenetsor. Két tucat ember találkozott a Blahán, ütköztették elképzeléseiket a meteorológiáról és a repülőgépek fizikájáról, aztán ment mindenki a dolgára. Nem komcsiztak, nem fasisztáztak, csak simán lehülyézték egymást.

Mint valami normális országban."

hvg.hu/itthon/20141005_Nehogy_mar_a_repulo_huzza_a_csikot
@taga20: :)

ideje lenne, bevezetned a szigorított bűntit, mert ez már a zaklatás fogalmát is kimeríti!
legyél már férfi, ne csak nyálcsorgató kamasz, aki alig várja 28.-ka eljöttét, fogadalma mentesítése alól...
:D
figyelmeztesd pl: a neked linkelt anyaga, + 1hét hosszabbítást ér.
örülök, ha segíthettem :))))
@taga20: szo-szo, mar volt ugy, hogy a kipuffer csunyan megegette labamat. persze reszegnek is kellett lennem hozza…
@guma:

"örülök, ha segíthettem :))))"

Gonosz egy mondat:)
@guma:

A behódolás állatok között - valami zseniális:))
@guma:

Ez megy máshol is, a fidesz tagja függetlenként indul, és a fidesz támogatja. Néha még a saját jelöltje mellett is. Ha a választó beveszi, akkor valamelyik fideszes majd csak nyer. A választási bizottság bárányai meg hallgatnak.
és ha ezt elkerültétek volna, ideje elolvasni:

Kell Vilmos: levél a Jézuskának

„Ha enni adok a szegényeknek, azt mondják szent vagyok; ha felvetem a kérdést, miért nincs mit enniük a szegényeknek, akkor azt mondják, kommunista vagyok.” Hélder Pessoa Camara püspök, Olinda és Recife érseke, Brazília

Kedves Jézuska.

Alulírott Kovács Pisti 3. c osztályos tanuló fájó szívvel azt kérem tőled, hogy saját jól felfogott érdekedben az idén karácsonykor ne szülessél meg nálunk. De ha nem tudod elsumákolni a megszületést, akkor legalább kérdezd meg a Kertész Ákost, miként is megy az etnikai alapú menedékjog kérés. A politikai menedékkérésről majd később ejtsünk szót. A tanító néni mindig a lelkünkre köti, hogy ügyeljünk a szép fogalmazásra, ezért én most először tényleg, magamhoz képest cizelláltan, (míg el nem kap az ideg, mert akkor olyan hiperaktív leszek, mint a pártkatonák trafikosztás előtt), azt tudom fogalmazni, hogy itten minálunk, no meg főleg a mi falunkban nem előnyös zsidónak születni. Sőt manapság általában és konkrétan nagyon meg kell válogatni a születés helyét. Bár ebben eltérő vélemények vannak, aminek a taglalásába most annyira nem kéne belebonyolódni. Különben is, Isten szeme mindent lát! Erre mondja az én nagyapám – akiről a nagyanyám váltig állítja, hogy Istentagadó, és a mocskos szája miatt majd jól megveri az Isten -, mire a nagyapám fülig érő szájjal tromfol, hogy a lepcses szádtól nagyobb Isten csapása számomra nem létezik. Szóval az Isten látásélessége, kiváltképpen meg a nézőpontja témát illetően a tatám azt vallja, hogy felülnézetből az Úr biztosan örömét leli a gyarapodásban, de alulnézetből nem annyira szerencsés, hogy a pap bácsitól több gyerek lett a faluban, mint amennyi malac az inszeminátor szorgoskodását követően. Merthogy biztos teccik tudni az iskolánkat, meg az öregek otthonának nevezett szegényházat a papnak adta valami zsidópénzen külföldön kiokosított Két Harmad nevű fejes, akiért a mama esténként a sublóton lévő feszület előtt térdelve imádkozik, a tata meg a kocsma előtt térdelve – no jó, néha fekve is – szidja, mint Mózes azt a bizonyos csipkebokrot, ami úgy megszívatta, hogy módosult tudatállapotba került. Bár minden földi dologról tudsz, azért azt sem árt tisztázni, hogy a 3.c nem azt jelenti ám, hogy három cigány van az osztályban. Mert itt integrált az oktatás. Az a. osztályban a kőgazdag párttagok, a b –ben a személyzetük szaporulata jár. Ez tehát eddig két homogén osztály digitális táblával. Mi c.-sek vagyunk a legtöbben, kréta sincs, és az a pohár büdös tej integrál bennünket, amit a választások előtt kaptunk a cigányokkal együtt. Az én anyukámat és az apukámat a demokrácia kirendelte kényszermunkára. Ettől mi kiváltképpen végképpen tökéletesen integrálódtunk a cigányságba, mert a tata szerint az unijó gulág építésre nem perkálja ám a lóvét csak stadion, meg templom csinálásra. Mert mind a két épületben a tömeg birka módra lesi, hogy kilopják a szemit, amit azért szó szerint elég nehéz elképzelni, de hát állítólag pont ezért kell itt mindenkinek demokratikusan olyan vallásosnak lenni, amit a parlament választ.

Szóval, na, nem kertelek tovább kedves Jézuska; halmozottan hátrányos helyzetűnek tetszene most nálunk lenni ebben a kötelezően keresztény országban. Mert a zsidó származás se nagyon turulos, de az aztán vérciki, hogy mióta demokratikusan kötelező a hit- és erkölcstan, azóta a nagy magyar Klébersberg bácsi örömére minden gyerek kívülről fúja nem csak a tízparancsolatot, hanem a bibliát is. Abból meg egyértelműen kiolvasható, hogy a felnőtt, 33 éves korára szuverén módon gondolkodni képes Jézus, a szegények gyámolítója lett a teremtett világ első kommunistája, mi több, két évezrede övé az egyes számú tagkönyv abban a nemzetközi pártban, aminek a jelszava: „Világ proletárjai egyesüljetek a globális tőke uralma alatt!”. Most azután látod Jézuska, hogy nem a levegőbe beszélek. Persze kapkodni nem kell. A Szent Inkvizíció utódszervezeteként létrehozott Kommunizmuskutató Intézet olyan lassan és pontatlanul dolgozik, hogy mire a kommunistázásban hozzád visszaérnek, járási székhely lesz Budapest a kommunista Kínai Népköztársaságban és a közpénzen imádságosra tuningolt agyú kutatók zabot hegyeznek Tibetben.

Utóirat: Ezt direkt nem előre írtam, hogy izgalmasabb legyen a levelem, mert azért pontosan te se tudhatod, hogy melyik Kovács gyerek óv téged ilyen körültekintően. Kedves Jézuska, én nem ám az az istentagadó, liberális, ateista Kovács Pisti vagyok a néhai szdsz választási plakátjáról. De nem is az a laposra vert bokszoló, aki tapétaként díszeleg a harciasan ágáló kis köpcös mögött a tévében. Én az a létező/éhező százezer Kovács Pistik egyike vagyok, aki tavaly karácsonyra csak egy kibaszott, szar, uraktól levetett, nyomógombos kártyás mobilt kértem Tőled és bár láttad, hogy szívlapáttal szórják a suskát az importmagyar csókosoknak, azért lazán beszoptad az államadóság, meg uniós korlát dumát, és elhajtottál a bánatba.

folyt köv!
...
De látod, én nem haragszom, sőt. Te se haragudjál ránk, hanem szólítsd magadhoz ezt a nyakunkon ülő mocskos bandát (akik miatt a nagyapám szerint ez a kis határok közé szorult nyomorult magyar nép a nap minden percében templom és pap nélkül is áldoz). Ha megteszed, akkor az én nagyszüleim megint smárolásra használják a szájukat, én meg ebből az akaratlan gyakorlati szemléltetésből legalább lopva elleshetek valami jó ütős technikát, és akkor legalább a szexuális felvilágosítás tantárgyból nem bukok meg.

Kelt; Magyarország, Bütyökfalva, 2014. szeptember 15.

Dícsértessék…

Kovács Pisti

tanuló, a harmadik c osztályból

Utóirat 2.0: Amíg aludtál csoda történt a faluban! Az önkormányzati tulajdonban lévő óvodát – amit a tatámék szocialista brigádja a tőled tanult önzetlenségtől és szolidaritástól vezérelve az előző diktatúra idején, társadalmi munkában a kommunista szombatokon épített – a 16 magyar államegyház kegyura az éjszaka államosította, és se perc alatt ezt is a papnak adta. Na, mit szólsz hozzá? Tudsz te ilyen gyorsan keresztény értéket teremteni?

K. P.
@Orica Középföldi:

Minden hozzászólás után + 1 hét, akkor némán temetik el:)
@Orica Középföldi: :DDD

nem győzőm hangsúlyozni, hogy gonosz vagyok (magammal jobban!) és következetes, ha a fejemre szarnak.
:)
@Orica Középföldi:

Jól kimutatta a foga fehérjét ez a háládatlan beste!
Nem átallotta azt állítani, hogy a nevesített politológus szótolók -mivel az eredmények nem hogy jobbak, hanem egyenesen siralmasak- úgy fényezik a kormányzást, hogy egyszerűen elhallgatják a kormányzás lényegét és az alattomos hatalmi technikákat erénynek beállítva fényezik a Főnököt és rendszerét.
Kíváncsi vagyok -no, nem annyira, de azért mégis- Török mit tudna összeizzadni erre a cáfolhatatlan Tokfalvi-i eszmefuttatásra?
@Knósszosz: "Szerintem (mint a helyzetet értelmezni próbáló-de nem értő), a bojkott nem megoldás."

Én nem vagyok jogász, de az a legitimáció-dolog még nekem is világos. :) Hogyha az ember szavaz egy demokratikus választáson, akkor azért szavaz, mert értelmét érzi a részvételének. Ha elmész, és csak a Hazafias Népfrontra lehet szavazni, akkor az egy komédia, ahol igazából nem is számít a véleményed.

"Nem lehet visszacsinálni (meg értelme sem volna), de ezt nem csak egy új balnak, hanem egy normális jobbnak is ki kellene nyilatkoztatnia."
Az, hogy a jobboldal mit nem csinál, nem menti föl a balt. Az tény, hogy aki kimondja, hogy "Trianont el kell fogadnunk.", annak először virtuálisan levágják a fejét, és megkövezik a mai közéletben.

"A magyarság tulajdonképpeni születésének dátumát(??), meg mindenki vérmérséklete szerint, és az érzelmei alapján tologatja az idősíkon 1000-től 15000 évig"
Jelenlegi alaptörvényt olvastad már? :)
"Büszkék vagyunk arra, hogy Szent István királyunk ezer évvel ezelőtt szilárd alapokra helyezte a magyar államot, és hazánkat a keresztény Európa részévé tette. ...
Elismerjük a kereszténységnek a magyar történelemben betöltött nemzetmegtartó szerepét."
Javíts ki, ha tévedek, de ebből hiányzik Árpád apánk dicsérete, illetve az, mikor pont az eretnekség vitt minket előre a történelemben.
Ugyanez megy az uniós alkotmánnyal is, hogy a kereszténydemokraták a Kat. Egyház születésétől számítanák Európa születését, és támadják a nem ker. demokratákat, akik nem vették bele a "keresztény gyökerek" passzust az alapításkor.

Örülök, hogy válaszoltál, és remélem továbbra is egyetértünk sok mindenben. :)
@tristen2005: :))))

kösz a segítséget!
valóban kimaradt a: minden...
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
"A folyosón fektették le a betegeket a gyöngyösi kórházban "

Okostóni, és az jobb, ha nem a folyosón fekszenek, hanem hatágyas kórteremben kilencen?
@Orica Középföldi: "Akkor most jobb, vagy baloldal? Nem jellemző, hogy ugyanazt képviselik.
Természetesen nem értek egyet, de mint jeleztem, nem megyek bele egy felesleges vitába."

Szerinted egy jobboldal fog lobbizni azért, hogy a Tanácsköztársaság és a Népköztársaság alapítói ne úgy kerüljenek az alkotmányba, mint a "nemzet rárontói"? Csodálkoznék, de végülis nem hazudnának.
@jaegtoer:

Török véleménye már nagyon régóta nem érdekel. Egész pontosan, sose érdekelt, de néhányszor elolvastam, hogy ne felejtsem el, egészen jó stílusban is lehet semmit mondani.
De leszoktam, mert egyre többen lettek ilyenek:)
@taga20: "előre is, köszönöm:)"

A hírek arról szólnak, hogy a TASZ szerint: "Márpedig egy demokráciában rasszistának lenni, fajvédő nézeteket vallani önmagában nem lehet bűncselekmény és nem lehet alapja állami beavatkozásnak."

Szerintem ez hibás érvelés, és ez a fajta téves liberális szemlélet ágyazott meg (többek között) Mo.-n a náci és fasiszta pártoknak.
@látjátok feleim szümtükkel:

"Ha a választó beveszi, akkor valamelyik fideszes majd csak nyer."

a választók zöme tájékozatlan, de egyre több a "számító", hiszen nem akarja városát sötétbe burkolni és nem jut el a tudatáig, hogy ő a munkáltató és ezt csak addig csinálhatja egy alkalmazott míg fejére nem koppintanak...
addig is ismerkedés a helyzettel:

Zsarol a maffia

Most kezd beérni az esztergomi példa. Négy éven keresztül egy egész város, harmincezer ember életét nyomorították meg, mert az esztergomiak Tétényi Évát választották polgármesternek.

folytatás

gepnarancs.hu/2014/10/zsarol-a-maffia/

vagy

Illiberális ebola
Akkor a legjobb, ha humanoid terminálok szolgálnak a gépházban. Nem gondolkodnak, ismereteik elégtelenek a kritikához, és nem okoznak frusztrációt. Legföljebb világjárványt, éhínséget, polgárháborút. De minden nem lehet tökéletes. Csak a fétisek.

folytatás

gepnarancs.hu/2014/10/illiberalis-ebola/
@Orica Középföldi:
"Ez valami egészen kitűnő írás."
Valóban! Nagyívű!
Szívemet melengető reális felfogásban elemez.
@Orica Középföldi:

Úgy vélem, hogy szakmai szempontból szégyenítette, alázta meg őket (Lánczit és Törököt), nem következtetésekkel, hanem ténybeli megállapításokkal. Nem, mintha számítana, mert értem én a megélhetésieket, csak hát mégis:)
@jaegtoer:

Lehet, hogy szívesen mondogatják, tükröm, tükröm mondd meg nékem..., csak nem számítottak rá, hogy Tokfalvi lesz az a tükör:)))
@Mariann19:
" a pénzek nagy része közösségi célokra, valamint olyan kormányzati feladatok megvalósítására történt, amelyek nem tartoztak a segítségnyújtók szándékaiba,"

Ezért nem adtam én akkor pénzt, hanem tárgyi segítséget (ágynemű, takaró, ruhanemű, tartós élelmiszer stb).
Megtapasztaltam már néhányszor, hogy a pénzbeli segítség nagy részben nem ér célt, sajnos.
Nincs olyan büntetés, ami elég szigorú lenne azoknak a hiénáknak, akik a bajbajutottakat is kifosztják.
@Mariann19:

Tokfalvi mindig higgadt és tényszerű. Szeretem az írásait.
@Orica Középföldi: Tokfalvi: "én ugyanis sem istenkirálynak nem látom Orbán Viktort, sem a magyar nép legnagyobb ellenségének. (A magyar nép legnagyobb ellensége saját maga.)"

Csodálkozom, ha nem látod, hogy én ugyanezt írtam. Miért ellensége saját magának a legtöbb magyar? Pl. mert nem adják meg a saját válaszaikat arra, hogy "Mi a magyar most?". Ha lenne a magyaroknak egy egészséges identitása, akkor nem lehetne manipulálni őket olyan demagóg dumákkal, hogy "A magyarokra irigykednek külföldön.", "Trianon igazságtalan volt.", "Magyarország a Katolikus Egyház ezeréves támasza." stb.
@jaegtoer:

"...fényezik a Főnököt és rendszerét."

Biztos, hogy így akartad befejezni a mondatot?
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
"A magyar nép legnagyobb ellensége saját maga" - nem vittedtúlzásbaadolgokat.
Orbán csak figyel, és kihasználja a lehetőséget, amit a népe hülyesége tálcán kínál neki. Már aki... mert szerintem itt nincs ilyen marha, ha csak nem bedobott narancsmuzsik.

Demagóg dumákkal pedig lehet operálni, mert sok barom van (sajnos), akik simán beszopják a poloska propaganda szövegét. Tiranon... drágamagyartestvéreim.
Erre: "hurráááá!"
Európa kapja be! Erre: "nyelje-nyelje-hurrráááá!"
"Magyarország a Katolikus Egyház ezeréves támasza." Erre(én), na ettől hányok, és nem hurrrááá...

Nem tetszetős esetleg?
Sajnálom. 27% ÁFÁ-t fizetek én is, meg sarcot-dézsmát-tizedet, a-b-c-d-e-f-g-h-i-j-k-l-m-n-o... és egyéb adókat, talán lehet véleményem. És elküldhetem a ferde dildóra az egyházakat is, akiket te és én tömünk pénzzel, aztán kapjuk érte azt cserébe, amit Overdose valutának hívnak. Azt igen, lófaszt.

Bocs, nem Neked címeztem, hanem egy gittegyletnek, annak, amelyiknek egyik-másik tagja képes bármire anyagi előnyökért. Én ilyenről csak hallottam, létezhet ilyesmi...?
@dr. jenőke (jenőke):

Nem biztos. Rövidre szándékoztam fogni -körülírásoktól, és nehezen követhető körmondatoktól mentesen:)
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Ez viszont nagyon nem hibás érvelés a TASZ részéről. :)

"Nemcsak a törvényes felhatalmazás hiánya teszi azonban jogsértővé a tilalmat. A "fajvédők" szólás- és mozgásszabadságának korlátozására tartalmi alapon, azaz önkényesen került sor, pusztán rasszista nézeteik miatt, anélkül, hogy törvényt sértettek volna. A tényleges jogsértés megelőzése helyett a konferenciát csak azért nem tarthatják meg, mert a kormány és a parlamenti pártok szerint a rendezők és a résztvevők rasszisták.
Jogi szankcióval sújtani egy eszmerendszerrel egyetértőket a diktatúrák sajátja. Holnap kit és mit fog betiltani a kormány csak azért, mert nem tetszik a véleménye?"
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

Lehet, hogy ezt gondoltad, de az "új baloldal ismérveiben" nem ezt írtad.
De mondtam, hogy ugorjunk:)
Aki álmos annak szép álmokat.

A verset talán mindenki ismeri, így nem mutatom be. Aki nem ismeri, annak annyi.

Ő csorda számra tartja gyülevész
Szolgáit! éppenséggel mintha minden
Hajszála egy őrzőt kívánna; sok
Meránit, olykor azt hinné az ember,
Hogy tán akasztani viszik, úgy körül
Van véve a léhűtőktől, s mi egy
Rossz csőszt alig tudunk heten fogadni.

Ő táncmulatságokat ád szüntelen,
Úgy, mintha mindég vagy lakodalma, vagy
Keresztelője volna: és nekünk
Szívünk dobog, ha egy csaplárlegény az
Utcán előnkbe bukkanik, mivelhogy
A tartozás mindjárt eszünkbe jut.
A jó merániak legszebb lovon
Ficánkolódnak - tegnap egy kesej,
Ma szürke, holnap egy fakó: - nekünk
Feleség- és porontyainkat kell befogni,
Ha veszni éhen nem kívánkozunk

Ők játszanak, zabálnak szüntelen,
Úgy, mintha mindenik tagocska bennek
Egy-egy gyomorral volna áldva: nékünk
Kéményeinkről elpusztulnak a
Gólyák, mivel magunk emésztjük el
A hulladékot is. Szép földeinkből
Vadászni berkeket csinálnak, a-
Hová nekünk belépni nem szabad.
S ha egy beteg feleség, vagy egy szegény
Himlős gyerek megkívánván, lesújtunk
Egy rossz galambfiat, tüstént kikötnek,
És aki száz meg százezert rabol,
Bírája lészen annak, akit a
Szükség garast rabolni kényszerített.
@Knósszosz:

Nemrég voltam egy csipányi kis faluban, keresztelőn. Talán elemelő pillanat is lehetett volna, mikor a plebános áldon emelte két kezét a magasba, de rontotta a hatást az elővillanó (nem kicsi) arany karóra.
Már csak a varjú hiányzott.
@dr. jenőke (jenőke):

Még nem vagyok álmos, de köszönöm.
Ennek kapcsán egy szösszenet:)

joreggelteuropa.blogspot.hu/2014/09/tiborc-panasza.html

Azt nem szeretem, hogy Nádasdy Ádámot bántja, de igaza van.

Jó éjt!
@dr. jenőke (jenőke):

Varjak, varjak, kóbor varjak,
Trágyás mezők szabad népe,
Madár-szalon söpredéke,
Ti vagytok a szent madarak.

Ha jajongva fölrebbentek
Lég-hálóként tovább szálltok
S megfullasztjátok az átkot,
Mit utánatok küldenek.

Ti károgón is kacagtok
S mikor tollaitok hullnak,
Nem siratjátok a multat:
Jönnek uj varjak, uj mezők.

Szent madarak, mindig lesztek,
Mindig szálltok, mindig jobban
S a szines madár-szalonban
Szidnak titeket irígyen.

Ti vagytok: a boldog élet,
Az átkozott irigyeltek,
Gyertek felém, gyertek, gyertek,
Varjak, varjak, szent madarak.

epa.oszk.hu/00000/00022/00024/00527.htm

youtu.be/DVdn9Rvbv6k
@Knósszosz:

"drágamagyartestvéreim"

Egy bánatos fa@t testvérek itt az emberek...
Kanál vízben megfojtanák egymást,húszforintért az annyukat is eladnának többségében,éppen ezért nem tudom 'mijafütyiért lehet őket Trianonnal meg 'határontúlimagyartestvéreimmel hülyíteni...Saját országunkat nem tudjuk rendbevágni a 'gengszterv..óta nem még a körülöttünk levő elszakított területeket:))
Szerintem egyébként pld. a szlovákoknál sokkal nagyobb gondot fordítanak műemlékvédelemre(többnyire magyar eredetű),nagyobb biztonságban tudhatjuk ott műkincseinket mint itthon:)

"Magyarország a Katolikus Egyház ezeréves támasza."
:(sajna de a magyar nagyegyházak egyáltalán nem töltik be azt a szerepet amire hivatottak(szegégység,cigányság,hajléktalanok istápolása...A templomok meg többnyire üresen konganak:(
Állami pénzt a karitatív tevékenység,műemlékvédelmen kívül egy vasat sem kellene,hogy kapjanak:))
Még a papság fizujára sem.Éljenek tisztes szegénységben,mint Jézus vagy SzentFerenc vagy a híveik,nem ám audik meg merdzsók meg Pannonhalmi dőzsölés milliárdos sportcsarnokkal stb:))'akurvéletbe:))

Bízom még abban,hogy lesz egy politikus(villanyszerelő)vagy politikai tömörülés aki nyiltan őszintén mer majd ezekről beszélni nem csak a 'nyuggerek hülyítése és a haverok lopott 'zsével való kitömése árán tud majd hatalmon maradni és elküldi ezt a stupid nómenklatúrát a halál faszára,ámen!
@Orica Középföldi:
Nem akartam senkit aludni küldeni.
Hát, véletlen, de jó helyről idéztem. Ugyanis már nem tudom kívülről.
Kösz, hogy írtál.

„százezert”
@vitéž munkášőr:

Persze a karóra nekem a karóra varjúra asszociált, talán azért mert ha hordok is órát, az zsebóra, de ebből nem jól jön ki a Debóra és nincs benne kar, viszont egy jó papnak van karinge, amiben énekkar is énekelhet.
@gazoló:
Jó éjt neked is.
Ha lesz időd, nézd meg az Szja törvények 1. sz mellékletét. Adómentes egyházi tevékenykedők?
@dr. jenőke (jenőke): termeszetesen. a tragyas mezok szabad nepe szarik a foldi hivsagokra. ellentetben a (sz)aranyszaju pasztorokkal, kiket legott bemutattal
@dr. jenőke (jenőke):

Jó,de majd holnap:))
Fel szeretnéd spilázni amúgy sem alacsony vérnyomásomat,de hát dr.vagy majd ajánlasz készítményt amivel lefele tendál!
:)Feltételem lehet hogy,szintelen,folyékony legyen különben nem fogom bevenni:)))
@vitéž munkášőr:

Júúúnóóó:)

Munkásőrnek egy baja, így van-e,
mért nincs három élete, élete:
Egyiket a pártnak adja, másikat a párja kapja,
harmadikkal egy a fegyvere. Hej!

Hogyha puskám rendben tartom,
Tisztítom és zsírozom,
Jobbra sem hord, balra sem hord,
Pont a célba vág golyóm.
@dr. jenőke (jenőke):
Nem akarom senki hitéletét izélgetni, de van tapasztalatom róla, hogyan megy az a nagyon erkölcsös élet, például az én rokonom esetében, aki... nem írom le milyen vallás képviselője - de trágya.

Kell valami, hogy a fennkölt hívek hívjenek?
Vagy kiderül, hogy csak süket ócska duma az egész szar?

Számomra egy hit létezik csak, a magamé.
Ami arról szól, hogy kit szeretek és kit nem.
A többi le van szarva, aki fontos benne van, a többi meg...? Sajna nem. Itt mindenki, de ... jó éjt!
@gazoló:

Még, még, még és még!
A burzsujnak sosem elég.
Láss, láss, láss, már láss,
Sorsod az elpusztulás!
Mert harmada országnak éhengebed,
Az éhség, a szenny marja fel testedet,
Éhhalálra ítélt ez a rend.
A gégédre hurkol statáriumot,
És tapsolnak hozzá a rongy árulók,
Bencsikek, Kerényik, Bayerek.
@gazoló:
Ha valami nagyon finomat kívánsz:
Ararat Vaspurakan 15 Year Old Brandy

Nekem ez a kedvenc, csak ritkán jutok hozzá. Pedig kapható.

www.thewhiskyexchange.com/P-16903.aspx
"Vajon mi késztette az úgynevezett ellenzéket, hogy Viktorunk házi kutatóintézetét, a rendszeresen sajátos eredményekkel operáló Nézőpontot bármennyire komolyan vegyék?"

Fú, nem olvastam a kommenteket, de a feltett kérdésre tudok válaszolni. A szocik kerestek egy ürügyet, hogy kifarolhassanak Falus mögül. A szoci polgármesterjelöltek panaszkodtak, hogy a választóik nem fognak elmenni szavazni (rájuk se), ha Falus a főpolgármester jelölt. Kármentés folyik arrafelé, nem megtervezett kampány, az a legnagyobb probléma.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Csak ismételni tudom magamat, szerintem teljesen hibás ez az érvelés.

"A tényleges jogsértés megelőzése helyett a konferenciát csak azért nem tarthatják meg, mert a kormány és a parlamenti pártok szerint a rendezők és a résztvevők rasszisták."
Ha rasszista a résztvevők eddigi munkássága, akkor igenis legyenek betiltva bármely kormány által (viszont a Fidesz nem lesz ettől szimpatikusabb, hogy a tesóit betiltja). Én a Gábriel angyalt sértő szoborról is 10 kilométerről megmondom, hogy rasszista és történelemhamisító, de a TASZ szerint nem az, mert ezt én mondom? Ha jól tudom, benne van a BTK-ban, hogy aki rasszizmusra uszít, az bűncselekményt követ el.

"Jogi szankcióval sújtani egy eszmerendszerrel egyetértőket a diktatúrák sajátja."
Ezek h.lyék. Rasszistákat jogi szankcióval sújtani szerintem emberbaráti cselekedet és kötelesség (csak a Fidesztől nem, mert tőlük szemforgatás és képmutatás).

"Holnap kit és mit fog betiltani a kormány csak azért, mert nem tetszik a véleménye?"
Ha egy kis szerencséje van a TASZ-nak, akkor őket. Ugyanis akkor rájönnek az emberek, hogy mi van ebben az országban. És nem ringatják a demokraták magukat olyan hamis illúzióban, hogy majd a TASZ megvédi őket bármitől is. Ha kis szerencséje van a TASZ-os h.lyéknek, akkor majd a népharag megmentené őket is -saját maguktól.
@Orica Középföldi: "Lehet, hogy ezt gondoltad, de az "új baloldal ismérveiben" nem ezt írtad.
De mondtam, hogy ugorjunk:)"

Na, kié lesz az utolsó szó? :)
Nem tudom, mi olyan nehezen érthető ezen? Ha Trianont elfogadja valaki, akkor le kell mondania a régi Magyarország fényéről is. Ki kell mondania, hogy igazságos volt a szomszédok kárpótlása! (De nem volt igazságos az Osztrák-Magyar Monarchia szétverése.) Tudod, mi jár ezért ma Magyarországon? Megvetés és karaktergyilkolás a közéletben.
Ki kell mondania, hogy a Tanácsköztársaság az úri Magyarország bénázása miatt jött létre, jogosan. Ki kell mondania, hogy eddig, Magyarország legutóbbi száz évében egyetlen erő volt, amelyik az antiszemita-vulgárkatolicizmusnak (Horthy-rendszer) ellen tudott állni. A zsidókat gyilkoló magyarokat eddig egyedül a kommunista oroszok által támogatott kommunista magyarok tudták lenyomni.
Az a baloldal, amelyik ezt kimondja, számíthat a virtuális keresztrefeszítésre.
@vitéž munkášőr:

Kispest, Csepel,
Vezesd a harcot!
Váci út felelj neki!
Dunántúl, Alföld, együtt a harcban,
Jelszavunk megrengeti, rengeti,
Nem fogunk pusztulni éhen,
Nem tűrűnk csendben tovább!
Kispest, Csepel, zúgjon a hangod:
Kenyeret, munkát!

(mennyire aktuális:(( )
@dr. jenőke (jenőke):
kár, hogy éppen nincs nekik

brühüyyy
@vitéž munkášőr:

bingóó!
legalább aktuális:))

de eezzz('Kárpáttetőn lakik a szeretőm')

www.youtube.com/watch?v=sjR_ZkB5f8s
www.youtube.com/watch?v=sjR_ZkB5f8s

(Magozott cseresznye)
Kassán a szél

Szebb jövőről mesél
Lengnek a magyar zászlók
Kassán ahol
Magyar leány dalol
Húsz évig magyar gyászol
Honvéd vigyázz, fegyverbe
Védjed a hazádat
Most már elég
Többé ne öleljék
Mások a te babádat
Honvéd vigyázz, fegyverbe
Védjed a hazádat
Most már elég
Többé ne öleljék
Mások a te babádat.

Kárpáttetőn lakik a szeretőm
Ott van egy kicsiny háza
Minden este kiáll a kapuba
Csókot ád a kis szája
Egyet kacsint
Büszkén lép
Rózsa az orcája
Kárpáttetőn lakik a szeretőm
Csókot ád vacsorára
Egyet kacsint
Büszkén lép
Rózsa az orcája
Kárpáttetőn lakik a szeretőm
Csókot ád vacsorára.
A mai nemzeti gyásznap emlékére az aradi vértanúk utolsó mondataiból:

"Istenem, az újkor ifjúsága egész ember lesz-e? Árpádok dicső szentjei, virrasszatok a magyar ifjúság felett, hogy Krisztusé legyen a szívük és a hazáé az életük." (Kiss Ernő)

"A mai világ a sátán világa, ahol a becsületért bitó, az árulásért hatalom jár. Csak egy igazi forradalom, a világ új forradalmi embersége söpörheti el ezt az átkozott, meghasonlott világot." (Schweidel József)
@hekate36: lenne, ha ez nem a rezsicsokott Nyuggerisztan lenne mara mar…
.
Ady Endre: Október 6.

Őszi napok mosolygása,
őszi rózsa hervadása,
őszi szélnek bús keserve
egy-egy könny e szentelt helyre,
hol megváltott- hősi áron -
becsületet, dicsőséget
az aradi tizenhárom.
Az aradi Golgotára
ráragyog a nap sugára,
oda hull az őszi rózsa,
hulló levél búcsú csókja:
bánat sír a száraz ágon,
ott alussza csendes álmát
az aradi tizenhárom.

Őszi napnak csendes fénye,
tűzz reá a fényes égre,
bús szívünknek enyhe fényed
adjon nyugvást, békességet:
sugáridon szellem járjon ,
s keressen fel küzdelminkben
az aradi tizenhárom.
...kérdezték Navracsics Tibort, mi a helyzet a felsőoktatás bolognai rendszerű átalakításával, illetve annak hatásaival.

Válaszában Navracsics azt írta: a bolognai rendszer célja a felsőoktatás javítása, a különböző oktatási rendszerek összekapcsolása, és annak szavatolása, hogy minél jobban kiegészítsék egymást.
Navracsics hozzátette azt is: a bolognai rendszer összehasonlíthatóbbá, átláthatóbbá, áttekinthetőbbé és vonzóbbá tette az európai egyetemeket.

A lényeg: vonzóbbá tette az európai egyetemeket.

Mert mit is csináltak a magyar felsőoktatással?
*
Október 6, gyásznap, örömre, mosolyra semmi ok, a reggel írt napló...

'Az ősök és a hősök a semmiért haltak. Korcs utódok nem érdemelnek ilyen hősöket s hű elődöket, s ha nem érdemelnek dicső múltat, csak jó lehet, ha elássák a jövőjüket.

index.hu/index2/#bloghu/tizenegyker/2014/10/05/megszunt_a_kismamapenztar_az_auchanban

"Egy hónapja se, hogy írtam arról, a Savoya Parkban található Auchanban semmit se ér a kismamapénztár. A pénztár funkciója az lett volna, hogy a kismamák és a kisgyermekesek hamarabb sorra kerüljenek, csakhogy mindenki beállt, és az Auchan dolgozói nem merték felvállalni a konfliktust a renitensekkel szemben."

Ez nem orbán, simicska és nem gyurcsány és a libás műve, ez nem pintér-tasnádi maffia, és nem szabóalbert- és bácsfidiaköpet. Ez a táptalaj tenyészete, ez az amikor az egész ország egy Petri-csésze. Itt már nem lesz holnap, itt nem lesz majd. Itt csak a ma van és a most. Nem lesz 'majd én megmutatom'. Nem. Ez az ország riherongy. Folyton beáll a sorba, hol akkor, amikor nem kellene, hol akkor, amikor épp, hogy ki kellene. És csak váltogatják a sorokat. Sőt, önmaguk váltakoznak. Akkor mondanak igent, amikor nemet kellene, és akkor nemet, amikor az igen jelentené az életet. Egy kicsi igen önmagáért, gyerekéért, jövőért, vagy a hős ősökért. Egy nagy Igen az életre. Mindegy. Itt úgy álmodnak, hogy nem kolbászból, hanem aljasságból fonnak kerítést, hazugságból építenek sövényt és utcaszegletet, s ma már elhasznált gerincekből építenek emlékezetet s országvesztőknek emelnek emlékműveket.
Hol az a rettenetes ásó? És hová legyen az a ménkű nagy gödör, amibe ez a Petri-csésze-ország belefér, hogy nyoma se maradjon s írmagja szakadjon. S inkább ma, mint holnap.
@Orica Középföldi:

Ami azt illeti, annyira felháborodtam, hogy alig találtam a szavakat.

A háttérben meg Lázár hazudozik és csúsztat a kitűnő Mészáros Antónia előtt az atv-n
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

"Na, kié lesz az utolsó szó? :)"

Az utolsó szó többnyire az erő(szakosok)é, lettlégyen bármi is - szellem, hatalom, izom - a forrása:)

A témakör elemzését Csernok Attila: A komáromi pontonhíd c. könyvében kiválóan elvégezte.
@jaegtoer:

Szabad halkan megkérdeznem, miért baj az, ha a gyereket anyukájával együtt megtanítják arra, hogy az élet sorban állás?
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

"___"@Orica Középföldi: "Lehet, hogy ezt gondoltad, de az "új baloldal ismérveiben" nem ezt írtad.
De mondtam, hogy ugorjunk:)"

Na, kié lesz az utolsó szó? :)___"

Nagyszerű... Csakhogy az a cikk, amiben nézeteid azonosságát, vagy állításod igazolását vélted felfedezni, más kontextusban másról szól, így mindenképpen a tied (lehet) az utolsó szó.
(én legalábbis a Tokfalvi cikkre és linkre gondolok:)
@látjátok feleim szümtükkel:

"_Szabad halkan megkérdeznem, miért baj az, ha a gyereket anyukájával együtt megtanítják arra, hogy az élet sorban állás?_"

Szabad. Legfeljebb nem válaszolok:)
@jaegtoer:

én, ha érthető, ha nem a humorhoz menekültem...

borzalmasan érzem magam...
pedig még tv-t sem nézek, csak bekukucskálok ide, oda itt a hálón és a gyomrom forog.

azért 6. alkalmából, frissítettem egy régi posztot és lehet, hogy nem mindenki ismeri azt a balladát vagy a színészeink krémjét felvonultató régi tv játékot, akkor itt megnézheti...

Az október 6-án kivégzett aradi vértanúk emlékére...

offforever.blog.hu/2014/10/06/oktober_6-an_kivegzett_aradi_vertanuk_emlekere
@vigyüktúlzásbaadolgokat: "Csak ismételni tudom magamat, szerintem teljesen hibás ez az érvelés."

Én is csak ismételni tudom, továbbra is rosszul ülsz a lovon. :)

Az Orbán-rezsimen a jogállamiságot számon kérő ballib tábort egyáltalán nem érdekelte, milyen eszközökkel akadályozza meg az állam néhány amerikai és eurázsiai bolond szólás- és gyülekezési szabadságát. Fő az antifasiszta látszat.

A nyolcvanas évek minden presszó- és kocsmalátogatója tudja, hogy a Kádár-kor legállandóbb, legmegbízhatóbb intézkedése a váratlan igazoltatás volt, főleg az esti órákban: egyszer csak megjelent két egyenruhás a vendéglátóipari egységben, és minden ok nélkül, tisztelegve, egyenként elkérték a vendégek papírjait, a személyit ugye mindig magunknál kellett tartani. A külföldiek útleveleit különösen hosszan nézegették. Állandóak voltak az ún. közúti ellenőrzések is (bizonyos listákon szereplő egyének esetében a járműbe való bekukkantással, csomagtartó-megnézéssel kiegészítve), amelyekkel nemcsak az autósokat vegzálták, hanem mindenkinek üzentek: a szerv mindenhol ott van, figyel, társadalmi jelenléte permanens.

Ez a társaság és ez a rendezvény kb. olyan közvetlen és nyilvánvaló fenyegetést jelentett kisebbségeinkre, annyira volt veszélyes a magyar közéletre, mint az északír válogatott a magyar csapatra. Mégis ők jöttek ki jobban belőle. Ha a miniszterelnök nem emelte volna fel a stupid konferenciát államüggyé, az illetékes szervek nyugodtan végezhették volna a dolgukat, beépülhettek volna, kielemezhették volna a szélsőjobb aktuális gondolatait, a Jobbik networkjét, ilyenek. De nem, ezeknek a Clock Café kellett. És, most jó? Lecsaptunk a szélsőségekre?

Mivel erős a gyanúm, hogy sokan a hatósági fellépés koncepcióját sem értik, lassan írom, hogy megértsék: ez az egész nem az internácikról szólt, hanem rólunk, többiekről. Akik nem olyan országban akarnak élni, ahol a kormányfő leszól a főrendőrnek, ugyan tiltson már be valamit. Ráadásul a tiltás oka az intézkedő rendőrök számára is homályos lehetett: az, hogy valakinél nincs ott az útlevele, lényegesen szánalmasabb és nyögvenyelősebb érv, mint az eredeti ok, ill. ürügy, hogy ti. az Európa jövőjéről szóló rendezvényen alkotmányellenes nézeteknek adnak majd hangot (ezt odafent előre tudták). Nem véletlenül: az intézkedéssorozat elejétől végéig teljesen törvénytelen volt.

Ami a továbbiakat illeti, semmi okunk szép nyugodtan hátradőlni. A Clock Caféban ugyanúgy a Készenléti Rendőrség emberei csaptak szét, mint nem sokkal korábban az Ökotárs irodájában. Ha ez utóbbit utáltuk, akkor az előbbihez miért asszisztálunk csöndben, kárörömmel?

HA HALLGATÓLAGOSAN ELFOGADJUK, HOGY A KORMÁNYZAT BÁRHOGY HAJLÍTHATJA A JOGOT, AMIKOR NEKÜNK NEM TETSZŐ EGYEDEKKEL SZEMBEN LÉP FEL, AKKOR MI ALAPJÁN TILTAKOZUNK MAJD, HA LEGKÖZELEBB A MI PRIVÁT RENDEZVÉNYÜNKET TILTJÁK BE, A MI SZÁMÍTÓGÉPEINKET FOGLALJÁK LE?

hvg.hu/velemeny/20141006_Seres_Most_jottek_a_fajvedorol
@guma:

Köszönöm, a balladát nem ismertem, a filmet láttam. Nincs jó hangulatom. Különben is ma a másik, a kritikusabb bal lábammal kelőnek érzem magam.

Mindenesetre ezen az sem javított, hogy az origó egészen más képzetet keltő híradásban számolt be a Norvég Alap tárgyában készített interjúkról. Szerencsére láttam az ATV-n az egészet. Arra mindenképpen jó volt, hogy levonhassam azt a következtetést, hogy egészen bizonyos az, illúziókba ringatják magukat azok, akik úgy vélik, hogy Lázárral könnyebben szót lehet(ne) érteni.
@jaegtoer:

kicsit lehiggadtam a "csavargások" után... de úgy érzem kiölnek bennem is lassan minden emberit, mert az indulat soha nem ismert módon és sűrűséggel lep el mostanában...

tegnap is menekülőre fogtam, de már nem igen segít a humor vagy a szépség, és ez a pár sorod mindent tapasztalatomat leírja.

"Ez az ország riherongy. Folyton beáll a sorba, hol akkor, amikor nem kellene, hol akkor, amikor épp, hogy ki kellene. És csak váltogatják a sorokat. Sőt, önmaguk váltakoznak. Akkor mondanak igent, amikor nemet kellene, és akkor nemet, amikor az igen jelentené az életet. Egy kicsi igen önmagáért, gyerekéért, jövőért, vagy a hős ősökért. Egy nagy Igen az életre."

hihetetlenül dühös vagyok amikor a szépkoruak nyomulnak, mert... és ezt mindenhol tapasztalod, ahol sorba kellene állni... és a fiatalok természetesnek veszik már ezt a stílust és a pénztárablakok kivételével sehol sem sort látsz, hanem tömörülést...

de ez az évek alatt kifejlődött sor, ami megalázó és méltóságrabló, jelez valamit...
engem, ez a sor kiütött és nem találom a helyem sehogy sem, ahogy eszembe jut KP levelével összecsengő szöveg és a valóság:

Bornai Tibor, aki a fotókat felrakta a Facebookra, így sokak számára láthatóvá tette, azt írta a képek mellé: "2014, október elseje. Ételosztás a Városliget szélén. És a sorban nem mindenkiről látszik elsőre, hogy ennyire szegény."

nepszava.hu/cikk/1035286-tarlos-eldugta-az-etelosztast-de-hiaba/

félek, hogy a sok hülye nagyon későn fogja megtanulni, hogy ebbe a sorba "besorolják" (vagy "lökik"), hogy tanulja meg mi a rend, ha már ezt "választotta".
@jaegtoer: :)

nem tudok bízni egyikben sem, akik részt vettek a kereszteshadjáratban és isten nevében kizsákmányoltak szerintem gátlástalanul egy országot, maguk örömére...

na megyek megnézni mi okozott még neked is meglepetést ebben az emberben.
@guma:

:)

"_ na megyek megnézni mi okozott még neked is meglepetést ebben az emberben._"

Óóó, nem! Meglepetést nem okozott, hiszen régóta figyelemmel kísérem ezt a részben kíméletlen, részben csúszó mászó táskahordozó törtetőt. Mert táskahordozó ő most is, ez nem változott, csak csiszolódott.
@dr. jenőke (jenőke):
"
Nekem ez a kedvenc, csak ritkán jutok hozzá. Pedig kapható"

De nem színtelen... :))
@Orica Középföldi:

"Még keresem rá a jelzőt." 9:20-kor

Jól elbújhatott!:DD
@látjátok feleim szümtükkel:
"Szabad halkan megkérdeznem, miért baj az, ha a gyereket anyukájával együtt megtanítják arra, hogy az élet sorban állás? "

A történet nem erről szól. A kismamapénztárnál is sorba kell állni, mert egyszerre nem csak egy anyuka akar fizetni.
Itt a gyerek egy valamit tanul meg (illetve kettőt): hogy a szabályok arra valók, hogy megszegjék, és hogy hogyan tapossunk el mindenkit, aki utunkban áll.
Az Auchant meg csókoltatom, a helyi rendészeik mire valók?
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:

Utólag jutott eszembe egy friss történet: Hellenikon repterén egyszer sorba kell állni a beszállókártyáért, egyszer meg a már lemért csomagok feladásához.
Jó magyar szokás szerint két-három ember meg akarta kerülni a kordont és sorban állás nélkül akarta feladni a csomagot (még kb. egy óra volt hátra indulásig, belefért volna az az öt perc). A reptér alkalmazottja, egy vékony, törékeny pici hölgy úgy vágta ki vissza őket a sor végére, mint annak a rendje.
Érdekes módon elfelejtettek tiltakozni és erőszakoskodni, mentek a helyükre...
Szóval fel lehet vállalni a konfliktusokat.
@Knósszosz:

Ez most volt két hete, mikor jöttünk haza a nyaralásból.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:
Azt hittem valamikor "réges-régen, egy messzi-messzi galaxisban..."

Semmi kioktatás, csak tájékoztatásképpen; az Ellinikon az Athén régi repterének a neve. A városhoz közel fekszik, a Szaróni-öböl partján, köpésre az athéniak helyi riviérájától, Glifádától. Az új reptér ami sokkal nagyobb (Eleftheriosz Venizelosz), az kissé beljebb van, ölég közel Marathón-hoz.

Ahol pedig történt az eset amit leírtál, az Kréta Iráklió repülőtere, becsületes nevén a Nikosz Kazantzákisz. Van másik is a szigeten, Haniá-ban, illetve mellette az Akrotíri félszigeten, ez a nyugati oldalt elárasztó turisták miatt került be a forgalomba, előtte katonai reptér volt. Aztán van még egy kisebb Sitiában is, de az csak kisgépes izé...

Csak kiegészítésképpen.
Mennem köll melózni... francba.
@Knósszosz:

Természetesen igazad van, ó minden görögök atyja.
Heraklion helyett írtam a Hellenikont, a franc se tudja, hogy miért. Talán ez volt a tudatalattim sugallata, hogy oda kellene mennem jövőre?
A történet ettől még igaz.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:
Ja, és a vicc az egész névcserében: ifjabb útitársaimat én világosítottam fel, hogy ki volt Nikosz Kazantzakisz...
süti beállítások módosítása