Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: index.hu/belfold/2024/03/29/magyar-peter-varga-judit-bayer-zsolt-valas-interju-balhe/ "És ugyanol... (2024.03.29. 14:36) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Always www.youtube.com/watch?v=IyW-VAMXo9c (2024.03.28. 19:52) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.06.16. 08:44 Fabius

RTL híradó kontra Bayer

Címkék: magyar hírlap bayer zsolt rtl híradó reklámadó

Bayer Zsolt is felébredt a lármára. Körbenézett, pislogott kicsit, majd a fogd, csibész! - parancsnak megfelelően leszaladt a Széles Birodalom lépcsőjén, és az összes arra járót megugatta: faszhelikopter! Faszhelikopter! Faszhelikopter! Fasz, fasz, faszhelikopter! Majd felemelt lábbal lehugyozott egy film plakátot és visszamászott a kosarába. 

bayer2_1.jpg

Amúgy meg látványosan nem érti ezt az egészet. Végül is, nem várta tőle senki komolyan, hogy megérti. Elvégre a reklámbevételek megadóztatásáról szól a fáma, és nem arról, hogy

- Negyven százalékkal csökkentik a közintézményeknek kötelező Hírlap előfizetések számát,

- hogy negyven százalékkal kevesebbért kell rendelnie mondjuk Zugló önkormányzatának örömódát Papcsákról a helyi Harsonába, 

- hogy negyven százalékkal kevesebb jut Békementre,

- de még csak arról sem szól, hogy Bayernak és Csizmadiának negyven százalékkal kevesebbet kell egymásra mutogatni, ki számoljon el a plakátpénzzel

Szóval semmi közvetlenül húsba vágó nincs, klaffoghat a pofa jókedvében. Bezzeg régen, amikor Leggyűlöltebb Ellenségünk, gyurcsányferi hirdetett bojkottot a Magyar Hírlap ellen mit tesz isten, egy Bayer publi miatt, akkor rettentően teccettünk sírni, és nyomban megvolt a sajtószabadság féltés is: 

"Stefka István, a napilap főszerkesztője az MTI-nek nyilatkozva alkotmányellenesnek, a sajtó és a véleménynyilvánítás szabadságát sértő, a Rákosi- és a Kádár-rendszert idéző ellehetetlenítési kísérletnek nevezte a kormányszóvivői közleményben foglaltakat. Közölte: "száz százalékig Bayer Zsolt mögött állunk, semmi kivetnivalót nem találunk abban, amit leírt."

Csöndben kérdezném Bayer és Steffka urakat, hogy ha ez az ügy a Rákosi és Kádár rendszert idézte, akkor a mostani vajon mit idéz, továbbá arról is, milyen érzés mikor a felköhögött és felköpött turha az arcotokra esik vissza? 

993 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr876304776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
"A hatalom hoz egy döntést, hogy nem szabad gyilkolni a területén."
A politikai és gazdasági döntéseket, amelyeket a hatalom gyakorol, elválasztanám azoktól a törvényektől, melyeket egy adott közösség együttélési szabályai tartalmaznak, és az egyetemes értékrendre épülnek.
Nagyon jó volt beszélgetni veled, én is köszönöm .
@nincs_itt: az lejött, nekünk, itt. -)
de sűltbagolynak, nem fog!
ez egyre szebb, stílus maga az ember, ez a halálmadár, haláli madár :D

és még kellően tollas is a háta
@magándemokrata ( gábriel! menj te a pics.ba! ): jajj! miért is nem vagyok meglepődve!
azért a g@ci guglit meg be kellene tiltani, vagy 440%-os reklámadóval sújtani a rohadékját!
ha valaki még nem hányt ma, vagy csak jó napja volt,
és elfelejti, milyen a ner...
g.fodor az atv-n....
engem érdekelne, hogy az rtl-s "ámokfutás"
mérhető-e párt/politikus népszerűség vesztésben. nem olvasott valaki ilyesmi (gyors)mérést', tudom még rövid ez az idő, de azé 'csak majd egy hete ráncigálják a vezényló fütykösét :)
@nincs_itt: akargyák' ezek aztat is meg a faszbukot, csak még nem tudják hogyan csinájják, mer' az amerikások simán körbe röhögik őket...az l simon megaszonta
@magándemokrata ( gábriel! menj te a pics.ba! ):
G. fodor...
Hátra szóltam a nézőnek itthon, hogy kezdjen el gyorsan szörfözni a TV-n, már a hang is halálsikolyt hoz ki belőlem.
@nincs_itt:
Nekem csak legyen vau-vau-d, úgy imádom.
Hát elbeszélgettünk bagollyal váltakozó frekvencián, de elvoltunk.
Biztosan olvastad a vitánkat.
@Mariann19: jó..
de nekem, ma jó napom volt!
vissza kell zökkennem...-)
@batka manó: csak nyugalom! a nyuggati métejtet nem!!! nem, nem soha! lesz majd NER-könyv, ahova csak kerényin keresztül vezet az út, mer ő majd megaszongya hogy ki nem buzizsidó, esetleg fordítva. Fideszes "honatya" kedvellése = +1 hét közmunka,
csúti Rámszesz, mint avatár = +2 hét közmunka
a foci mindenekelőtt = parlamenti belépő!
@nincs_itt:

baszki van egy sanda gyanúm, mi már a ner-könyvből simán kicsúszantunk ezzel a liberálbolsevikzsidóbérenchazaellensége diagnosztikált betegségünkkel :)
@Mariann19: na el is dugtam a blog feliratú mappámba!
én tényleg elszörnyedve figyelem, milyen angyali türelemmel társalogtok, mi több vitát próbáltok kezdeni, ilyen "bagoly" féle hegyi trollokkal. én simán le durvaanyázom, kicsit beviszem az erdőbe, ott megzavarodik, mint kezdő buzi a gőzben, utána már nem is válaszol arra sem, hogy ma milyen nap van szerinte!
az a baj, hogy túl liberálisok(-sak, megfelelő aláhúzandó) vagytok! Az ilyen előgerinchúros hazudozót le kell csapni, mint a biztosítékot.
@batka manó:

ja és még a focit is qrvára utálom... mi lesz így velem? ajjjaj :)
@batka manó: sebaj! majd visszakönyörögjük magunkat, amikor megláttyuk, hogy mekkora durva fényességes a siker!
gumicsimmás Rámszesz élőben nézi, Brazíliában a döntőt. Nem eredmény? Nem a faszt!
Igazam van? Igen! 1
@parti_giano: @Orica Középföldi:

Úgy látom emelkedik az ázsióm.

Megpróbálom felidézni mi történt velem pár éve, szóval:
Pályafutásom ivének egyik fénylő szakaszát éltem meg 53 felé tartva. Egyszercsak azt vettem észre, hogy a diáklányok csókolommal köszönnek nekem és egyre több már férfiember van kínban, magázzon vagy tegezzen. Aztán beütött a ménkű! A kézbesítő srác aszondja, hogy: -Jó napot Laci bácsi! Asztakurva! - mondom én. Ez van. 53. Két hétre rá egy kellemes, napos decemberi napon állva a megállóban villamosra várva -a készítendő szabályzaton tűnődve, arcomat a nap sugaraiban fürdetve, egyszer csak arra leszek figyelmes, hogy egy 'csavargó' közeleg felém, arcán széles mosollyal, könnyed léptekkel, lazán lóbálva szatyrait. Olyan kortalan 1000 éves lehetett, aki épp úgy lehet 40, mint 70... Közelembe érve vidáman rám köszön: -Szevasz! és mosolyog mint a vadalma.
Hello! Mondom én, és rámosolygok.
-Szép időnk van!
-Szép.
Ránéz a lábára, új bakancs van rajta.
- Most vettem a piacon.
-Jónak látszik.
-Jobb, mint a magáé.
-Az bizony meglehet.
-Á, nem, a magáé jobb. De ez 2700 volt.
-Akkor az bizony jobb vétel, mint az enyém, igaz, én kaptam. Napszámért.
-A, akkor én jobban jártam, ez csak 2700 volt.
-Bizony, jól alkudott.
-Meg kell hagyni, alig akart engedni a 3000-ből, pedig a segély nem sok, 27500-ból nem sokra futja, de ha van munka azt elvállalom.
-Hát igen, meg kell fogni a munkát.
-Magának könnyű, kapja a nyugdíjat, az mégiscsak több.
[asztakurva, mit gondol ez?! tökön rúgom!erőt veszek magamon:]
-Á, még dolgozok.
-Nahát! Jól fizetnek?
-Nem panaszkodhatok.
-Jó magának, bár nekem is mindig akad, csak nincs rendes lakcímem, ezért aztán most nehezebb egy kicsit, de márciusban megyek rokonokhoz vidékre, akkor jobb lesz.
Kis szünet, fürkészve néz rám, mejd megkérdi:
-Innen a szállóról?
[Most mit mondjak, nyugdíjasnak nézett, a cipőjét is jobbnak találta, mint az enyém, most meg már hajléktalannak. Hát legyen:]
-Nem, egy barátomnál húzom meg magam, aztán nyár elején majd csak lesz valami.
Ekkor berobogott a villamos. Elköszöntünk, felszállás után végig néztem magamon, gojzervarrott bakkancs, kicsit kopott, farmer, farmering, bőrkabát, erősen kopott notebooktáska, hozzáképzeltem még a teljesen ősz hajamat, 4 napos ősz borostámat, meg az aznapi 12 óra melót,- hát igen, bármi lehetek... így kinézetre.

Ennyi a történet.

Ezek után azért el tudjátok képzelni milyen rezignált somolygással tudom fogadni a különféle "diagnosztikálásokat" és titulusokat:)

Mocsi? hmmm... milyen kedves! Giano, te gané:)
@batka manó: na ezt ne! még itt sem! én eccer(soxor)kérdeztem, hogy mijafaxotbámulnak 22 FÉRFIN a férfiak, akik céltalanul szaladoznak a legelőn. oszt mi lett belőle? piálás!
@jaegtoer: tudod mit? baz+!!! elszorult a torkom, elgondolkodtam(2 hete is próbáltam, nem sikerült.azóta nem erőltettem...)
mi lett abból az országból. mi lett belőlünk! igen, baz+ BELŐLÜNK!

szívemből köszönöm!
ma már megérte felkelni! jövök egyel jägtor!
@nincs_itt:

felőlem akár ott is maradhatna, tanulmányozni a brazil pengék labdatechnikáját úgy ötven-hatvan évre, esküszöm a repcsijegy árát sem sajnálnám érte, pláne ha vinné a szárnysegédeit is, jankot, meg azt a futsalos gyereket aki a szavát vitte, meg a többi hóhányót... :)
Hú bakker, géefgé halálkomolyan mondja, hogy a közmunka program segíti a középosztály kiépülését.
Milyen képük van ezeknek egy/a középosztályról?
@Orica Középföldi:
Szerencsétlen elmebetegnek bőven soknak látom én a "középosztályt" akkor.
47e szerintem necces nála, annyit az a szerencsétlen muzsik nem ér!
@Orica Középföldi:

"Milyen képük van ezeknek egy/a középosztályról? "

vészjósló üzenet ez.
@wallenberg8805:

"wallenberg8805 2014.06.17. 15:34:24
@Könnyen elkaptuk, uram!:

Az Orbán, Deutsch, Lázár, stb, azok jobbliberális cionisták."

Ööööö... biztosan nem lesz neked ebből bajod?
Még a végén lecsap a CÖF balfaszkommandó rád és ellehetetlenít!
Aggódom érted! :)
DE'TÉLLEG!
KOMOLYAN!!!
Ezek a zsiráfok ... sosem lehet tunni...
@Orica Középföldi: figyelj! ezeknek a valósággal semmiféle kapcsolatuk nincs és nem is volt! van egy cimborám, mindegy miért, de elég sokat volt közel a pocakoshoz. ez a cimbi mesélte, hogy ott felejtette valahol pénztárcáját a csúti Rámszesz, 2 hét után vette észre, amikor valaki a kezébe nyomta! benne az összes irata, némi pénz...gondold el, ezeknek fogalmuk sincs arról, mennyi 1000 forint!
@jaegtoer:
Ööööö... vodka se vót?
Akkor tényleg gáz... :D
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): na mivan, mivan, mivan? újabban negligálod szerénytelenségemet?
kezdek mérges lenni, akkor pedig megiszom, amit neked tettem félre!
@jaegtoer: ez (meg)ütött rendesen... nem is tudom :( vagy :)

ui: nekem is b.ssza a csőröm, hogy néha már a (kis)csajok csókolómmal köszönnek, pedig én még egy fiatalos(nak mondható) motoros gazember vagyok. azé' sem öregszünk meg, ahogy martin riggs őrmester mondaná: "bírom én a gyűrődést" :)
@nincs_itt:

Szia!

Kedves tőled, köszönöm.

Nem akarom elviccelni, de ezt írtad:

"_elgondolkodtam(2 hete is próbáltam, nem sikerült.azóta nem erőltettem...)_"

Szóval, mi nem sikerült? Amit azóta nem erőltetsz. Kérlek.
@jaegtoer: öregszel, vagy kevés volt a vodkában a zusatz? a gondolkodást próbáltam 2 hete utoljára.
de mostan te biztosan ugratni méltóztacc engemet!
ez azért nem volt montipájtoni magaslat!
@magándemokrata ( gábriel! menj te a pics.ba! ):
"Ma nekem jó napom volt."
Miért vagy úgy feldobva?
Csak nem gfg igézett meg?
@nincs_itt:
Te, backi, vegyé'vissza... Most jöttem haza edzésről, egy valag dolgom van még, erre cukkolsz?
Igyá, vagy bacogasd a zomibi Piktor hívőket, vagy (KÉZCSÓKOM ASSZONYPAJTINAK!) élj ... családi életet... Komolyan... pont engem kő bacogatnod???
@nincs_itt:
"Elszörnyedve figyelem, milyen angyali türelemmel társalogtok"
Taktikus vagyok. A győzelemnek többféle válfaja van.
Vau-vau!
Két mai cikk, mindkettő simogató :)

444.hu/2014/06/17/az-rtl-ma-semmisitette-meg-a-miniszterelnok-lanyanak-eskuvojet/

www.akk.hu/object.8F795A09-653C-4C74-A293-63A17D6EEC49.ivy

Soha nem látott magasságokban a központi kőccségvetés adóssága :)
@jaegtoer:
"Megpróbálom felidézni mi történt velem pár éve"... és a többi:DD

Én meg a friss két napos élményemmel gyövék, mikor is kispesti városünnep vót vasárnap. 49 eszetlendőt, meg egy H - zsártos menyecskét magam mögött hagyva úgy döntöttem, lesz ami lesz, én kimegyek a hakniszínpad elé, és megnézem mi folyik ott. Kár volt. Előszőr is, ami folyt az drága volt, másodszor meg az odavezető út volt rém(brr..) tanulságos.

Három suttyó kölök jött velem szembe a parkban... illetve ők ültek, én haladtam.. mindegy, szóval közeledtünk egymás felé, eközben épp telefonhívást fogadtam. Namostan, az én készségem a legnagyobb jóindulattal sem nevezhető trendi kütyünek, jött is a lesajnáló suttyó-gás; "nézd a vén szart, ilyennel ki mer jönni az utcára" - és röhögés.

Hagyd te a cuccot amiben dolgozni mész, szard le a legvadibb trendeket, nem érnek lófaszt sem, ha csak, nem vagy... de szerintem nem.
Ez van, vén hülye vagy, meg én is. De azért még megnyaljuk... ha a sót nem is, de a sósat még igen.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): na tessék, csak érdeklődtem... erre mijaválasz?
jól vagyol? mit edzettél? ha száraz edzés volt el se mondd!
@Mariann19: na ezt megkaptam! de igazad van!
@DarthVader: ez teccik!! mindkét hivatkozás!
leginkább az egyre jobban felCSÖKKENŐ adósság!
de az a legszebb, hogy Rogán Tonyó már hitel ügyileg is durva nagy szagember!
www.portfolio.hu/vallalatok/penzugy/mi_lesz_a_lezart_devizahitelekkel_rogan_megszolalt.3.200245.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox
@Mariann19: családi, öröm hírek.. -)
gfodor visszazökkenni kellett a valóságba,
mielőtt kiüt az optimizmus!
@nincs_itt:
Jézusom!
Rosszul szóltam? Pedig veled ilyet sose tennék!
@DarthVader:
A gyurcsányésabajani a hibás!
Essetunni... :(
@DarthVader:

Viszont az RTL-Klub abba nem fog beleszállni, hogy az Orbánék 6 milliárd forintot költenek újabb holokauszt emlékhelyre, miközben többszázezer gyermek éhezik, mert az RTL-Klub tulajdonosának politikai-faji érdekeit sértené a holokauszt pazarlásról tájékoztatni a népet.
@wallenberg8805:
A processzorok ára meg azért magas, mert a zsidók nem adják ingyen a rizspálinkát!
Ez a logikája...
DE'TÉLLEG!
Ja, meg ennyire tehetnek is róla, hogy az Intel ennyire kizsákmányoló!
KOMOLYAN!
"Az egész azzal kezdődött, hogy Putyin azt mondta: nem szereti a külföldről támogatott civil szervezeteket. Pavel Csikov orosz emberi jogi ügyvéddel beszélgettünk arról, hogy hogyan nehezíti meg Putyin azoknak az életét, akik nem értenek egyet vele."
index.hu/kulfold/2014/06/15/kulfoldi_ugynokok_az_orosz_civilek/

Honnan ismerős a forgatókönyv?
Ki, kit utánoz?
Agyhalott narancsbolsevik kurvák kommentje hidegen hagy, evégre egy igaz bolsevik ezt nem is akarja érteni...
ÉLJEN A PÁRT!
CSAK A JAVUNKAT AKARJÁK!

"Tizennyolc vadonatúj fényhidat vásárolt nemrég a Nemzeti Adó- és Vámhivatal, darabonként egymillió forintért. A beszerzési pályázatot egy konkrét típus említésével írták ki, végül az is nyert. A fényhidak amerikaiak, európai szabványjelzés nincs rajtuk.

A korábban vásárolt, de azonos motorral szerelt Renault Méganera szerelt Federal Signal P7000/8000 sorozatba tartozó, villanócsöves magas fényhidakkal éves átlagban 7,36 liter gázolajat fogyasztott száz kilométerenként az autó, míg az új Valorokkal felszerelt, néhány hónapja már használatban lévő Lagunákkal ez az átlag 6,33 liter lett. Vagyis autónként körülbelül egy litert takarítanak meg a drágább fényhidakkal, száz kilométerenként. Gyors fejszámolás után sehogy sem jött ki, miért érte meg a tartozékaival együtt egymilliós Valor fényhidat választani, különösen azért nem, mert több, hasonlóan modern típust is megkaphatunk, mindennel együtt, darabonként pár százezer forinttal olcsóbban."
totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/06/17/nav_fenyhid/

Még jó, hogy lehet kapni... a hülyének is megéri!
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

Nem beszélve arról, hány orvosi műszert lehetne venni abból a 6 milliárdból a daganatos gyermekeknek. Ettől megsemmisülne az Orbán-rezsim, de az RTL-Klubnak a luxusholokauszt beruházás faji alapon tabu.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

Közép és Dél-Amerika kormányainak megbuktatását a CIA általában külföldről finanszírozott civilszervezeteken illetve azokon keresztül támogatott heli politikusokon keresztül szokta végrehajtani, amikor elegendő katonai megszállás nélkül.
Bezzeg ha nálunk külföldről finanszíroznának mondjuk anticionista és antirasszista szervezeteket, akkor már az izraeli nagykövetség tajtékozna.
@wallenberg8805: tetszett volna a fajtádnak nem kiirtani a lakosság több mint 5 százalékát,akkor nem kellene holokausztemlékmű.
@DarthVader: Nagyúr! Igazad vagyon, de nem kéne wallemberggel szóbaállani, mert csak zsidózni akar.Itt az este, jönnek a zsidók, minden nap ezt csinálja, és széthányja a blogot.Hányadék ez a pasas/csaj.
a gyurcsánybajnai kormány 1,2 milliárdal többért építették fel az új üllői úti stadiont...
rogán, lázár vizsgálatot követel! kinek a külföldi számláján landolt a + pénz?

jó, nem ilyen formában, de a drágább stadion igaz.....

444.hu/2014/06/17/egymilliarddal-dragabb-lesz-a-groupama-arena/
@évásanyó:
Minden agyhalott, komplexusban szenvedő, fajtiszta (azért magymuttert kérdezzék meg, mert Csanci komplexussal rendelkezőkön szétröhögöm magam megint majd) honfitársunk apránként idetalált már?
Megnyugtat... akkor tényleg minden rendben ebben a kurva országban!
Már csak a ... más vallásúakkal vannak gondok! Megnyugtató ezt is tudnom.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
Zsidó tempó, tudhatnád.
Az AMD meg követi őket, tulajdonképpen egy cég, csak szopatják a közönséget.

A hülyéknek is kell konteó, mert avval sokat lehet... sok hülyét, érted!?
Amúgy nem is biztos, hogy teljesen ökörség...
Olyan szép, hogy az XP megdöglött kurvára... de azért mégis vannak hozzá frissülések. A nyolcas nem lett valami nagy izé, a hetes viszont rendben, persze megfelelő hardverrel a háttérben.

Na, ennyi, mert még beleizélek itten...
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): Békésen olvasgatom a blogot, sokszor meg se kukkanok, viszont nagyon jókat röhincsélek a szövegeiteken,aztán jön egy-két baromarcú, és órákig csak azt lehet olvasni, hogy a normális közönség megpróbálja meggyőzni a nyomorultját, hogy idióta dumát lök, és ez megy minden nap, szerintem ők tudják, hogy ezzel szétrázzák a blogot és élvezik. Nem így látod Bolikám?
@Knósszosz:
Mazsola... de igaz!
Látszik, hogy iszol rendesen... :D
@DarthVader:

"tetszett volna a fajtádnak nem kiirtani a lakosság több mint 5 százalékát"

Na ez a durva mocskos rasszista általánosítás, amikor azt hazudjátok hogy egy egész fajta minden tagja a csecsemők, nők, öregek mindannyian irtották a lakosság több mint 5%-át.
Gondolom a Talmudban olvastad ezt a humanista eszmédet.
@évásanyó:
Ugyan... meggyőzni?
Ezeket a zigótákat?
Nem.
Szívlapáttal csapkodnám agyon a parazitákat, hogy élősködnek az adóforintjainkon. Igaz, ezeknek a pártkurváknak is meg kell élniük valamiből, no de miért én tartsam el a sok ecceri muzsikját?
Csak mert a Kubatov aszondta? Ugyan...
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
Te, evezős... ha van megkeresésed, mi a szarért fizetsz 27%-os áfát ennek a trógernek, miért nem mész el innen a picsába??? Esetleg még be is ajánlhatnál mosogatónak valami étterembe, ahol suszterolod a Windózt.

Most akkor semmi reményem egy élhetőbb életre?
Rajtad fog száradni, de fel vagy mentve.. Mozartnak köszönd.
Kora reggel rákattintottam az Origora. Bár ne tettem volna. :)))))
'reggelt, Népek!

Vo't valami érdekes?
Mer' gyorsan átgörgetve látom, hogy megen jól megetettétek ezt a tollas trollt. :)
Vagy érdemes azé' olvasnyi is? :)
@wallenberg8805:

Hát, ez kurvagyenge riposzt volt, maximum egykettedre értékelem, fuss neki mégegyszer. Viszont bármily hihetetlen, fossága ellenére is előre visz. Tényszerűen akkor a lakosság 5%-ának kiirtása megvolt a fajtád által, már csak a fajta mint halmaz összetételén folyik a vita. Nos, a náci-nyilas fajtádba a náci-nyilasok tartoznak bele. Nagymamák és kisgyermekek kívűl esnek a halmazon, amennyiben nem náci-nyilas eszmék hordozói.

Szóval kezdd újra. De lehetőleg máshol.
@jaegtoer: Hehe!
Szappan, meleg víz meg egy borotválkozás csodákra képes. :DDD
@Knósszosz:
érted? azokat a szavakat miket a Sprecher mond mielőtt elmegy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

www.youtube.com/watch?v=8Xu9ZiP-UIU

és akkor tudni fogod kérdésedre a választ

brühüyyy
@batka manó: Na, ja. :(
A legjobban az ütött szíven, mikor pár hónapos külföldi melóm után ismét összefutottam a liftben az igencsak formásra sikeredett 16 éves szomszéd leányzóval (akiről elsőre nem az ugrott be, hogy a lányom lehetne), aki addig mindig nagy hellóval köszönt, de akkor simán "lecsókolomozott". :D
@magándemokrata ( gábriel! menj te a pics.ba! ):

Gyurcsány: Nagy hiba volt miniszterelnöknek lennem

Nem kellett volna kormányoznia, és főleg nem az MSZP-vel. Már 2008-ban le kellett volna mondania. Szégyenteljes volt a 23 millió románozás. Elismeri, hogy szavazókat riasztott el. Ezt is ő mondja.

index.hu/belfold/2014/06/18/gyurcsany_interju/
@jaegtoer:

""Milyen képük van ezeknek egy/a középosztályról? "

vészjósló üzenet ez."

Emlékszel OV 98-as víziójára a középosztály kiépítéséről/megerősítéséről?
Akkor vázolta először - ki is verte a biztosítékot - aki nem képes megkapaszkodni, az bizony lecsúszik, azzal nincs mit kezdeni.

Azóta figyelem, mit tesz ezért a fidesz. Mára ebből a lecsúszás jött össze, igaz ebben nagyon jól, sőt túlteljesítettek.

Elhiszem, hogy az elemzés a középosztály nem létéről kínos, némi magyarázatot/cáfolatot kíván, de ezt és így, géefgével, nagyon szánalmasra sikeredett.

Koltai Tamás közérzetrajza jutott eszembe.

www.168ora.hu/velemeny/hervad-pitypang-megirom-127700.html
@Marcellusca:
hiúság ember a neved....és ez jó, ebből élnek a kozmetikusok és hasonló szakmák...ismerek olyat aki nálam 20-on valahány évvel fiatalabb és leborotválja még ott is ahol...mert őszűl...egyébként egy fitness star és senki meg nem mondaná, hogy hány éves...de genetikusan korán őszűl...az őszülés az olyan hülyeség...keresik a megoldást is, ugye nagyon kevés nő van aki kopasz mer a női hormonoknak hajnövesztő hatása is van, a hímek meg hát ezt elveszítik vagy mást és megkopaszodnak de ha megnézed a Plácido Domingo-t aki több mint 80 éves, akkora hajzattya van de ősz nem izgattya és van aki meg azért borotválja fényesre a fejét (kibaszott randa) mert hullik a haja egyes helyeken a fején

az, hogy hogyan köszön a fruska az nem érdekes amikor látod, hogyan viselkednek a Vajna és a többi milliomossal mert dolgozni nem akar és tuggya a Vajna sexben sem fogja sokat fárasztani inkább bojt a hacacán de jól megél belőle

a női lélek rejtelmei meg a férfié

és..

ne izguljatok köszönj vissza neki kezit csókolom bibike -vel hogy megy a nagymamaság:

erről én GBShaw meg Summerset Maugham ötleteit kedvelem

brühüyyy
hmmm

Valaki 750 ezret adott Orbán Viktor tolláért

Politikusok ereklyéit bocsátották árverésre a tőzsdealapítás évfordulóján. Orbán tolla szép pénzt hozott - írja a Blikk.

hvg.hu/gazdasag/20140618_750_ezerert_kelt_el_Orban_Viktor_tolla

--------------

Megéri bratyizni egy diktátorral?

Szerdán Budapestre érkezik Türkmenisztán elnöke, Gurbanguli Berdimuhamedov. Az elnök látogatásáról nem sokat tudni, korábban azt lehetett hallani, gazdasági megállapodásokat is köt a türkmének vezetője a magyar kormánnyal. A közép-ázsiai állammal egyelőre alig kereskedünk, de az ottani kapcsolatok kiépítése teljesen más mederben zajlik, mint nyugaton. Az meg, hogy az ország gyakorlatilag egy diktatúra, a nyugati kormányokat sem zavarja az üzletelésben, a magyar kormány is pragmatista megközelítést visz.

hvg.hu/gazdasag/20140618_Megeri_kvaterkazni_diktatorokkal

----------------------

Lázár hódmezővásárhelyi polgármesterként háromszor volt francia riviérán
lazar_janos_mako_lakossagi_utca_forum

Testvérvárosi feladatok látott el strandszezonban a Cote d'Azur-ön.

444.hu/2014/06/18/lazar-hodmezovasarhelyi-polgarmesterkent-haromszor-volt-francia-rivieran/
@DarthVader:

Ez alól nem fogsz tudni kibújni, a náci és a nyilas az nem egy emberfajta hanem egy politikai irányzat. Ti szoktátok a Talmudotokban összevonni a kettőt és a kollektív bűnösség embertelen eszméjét hirdetni.
@nincs_itt:

@ausländer Sipi: ez neked is szól!

@sjz: ámátőrök!
Auchroisk 21 éves
Bruichladdich 19 éves
ha már...

Áááá... , rájöttem, Te élvezed, ha kínozhatod a szesztestvéreidet :)

Jól van.

A titkos készletből, csodafegyverekkel támadok.
Más fegyvernem, de magadra vess. :)

Cirokpálinka.
Van egy haverom, aki mindent megiszik, de ettől rázza a hideg, azt mondta még két hét múlva is felbüfög. Kb. 15 év sem volt elég, hogy felitassam a haverokkal.
Ma már sokan ismerik, de beszerzésekor újdonság volt.
Maga a RauchBier.
Mintha füstölt sonkát innál.
Az ebből készült bosszú: RauchBierSchnaps.
A név magáért beszél.
Ha ismerted már, bocs, de ezek számomra a büntetőszeszek, ja meg valami romlott görög mézes bort sikerült vásárolni egy nyaraláson, a kártyaparti veszteseknek kellett meginni esténként.
@batka manó: @nincs_itt:

@batka manó: csak nyugalom! a nyuggati métejtet nem!!! nem, nem soha! lesz majd NER-könyv, ahova csak kerényin keresztül vezet az út, mer ő majd megaszongya hogy ki nem buzizsidó, esetleg fordítva. Fideszes "honatya" kedvellése = +1 hét közmunka,
csúti Rámszesz, mint avatár = +2 hét közmunka
a foci mindenekelőtt = parlamenti belépő!

Ja már akartam kérdezni, akkor most mi van a kommenteléssel?

A faszbuk adó nekem is teccik, sajnos a nagy tezsvír kínának és a fejlett iszlám társadalmaknak sem akar összejönni a cenzúra sem, pedig csak a mindenki által jól ismert torbrózert használja ez ellen a nép.
Nehéz ügy lesz az aranyapáknak, dehát setétek mint a főd.
@jaegtoer: a történetre

:)

Tetszik.

Nem tudok ilyennel előállni, velem csak annyi történt, hogy pár éve a villamoson egy rendkívül részeg szimpatikus és szőrös hajléktalan, kezében sörösüveggel odaaraszolt hozzám, már messziről kifigyeltem, mondom megint le leszek húzva, gondolkodtam, hol mennyi apró lehet a zsebeimben - engem mindig megtalálnak, rendkívül balek kinézetem lehet - szóval odaért mellém és azt mondta, fogadjak meg egy egy jótanácsot tőle mert ő nagyon tudja ezt a témát, vágassak a szakállamból, mert már nagyon szálkás és higgyem el, így kevésbé előnyös. Megköszöntem neki és az összejövetel után (amire indultam) elmentem fodrászhoz. Ja, pénzt nem is kért.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

"Tizennyolc vadonatúj fényhidat

baszki, hülyülök, először aszittem a fényhíd ahhoz kell, hogy a ramszesz járkáljon felettünk az égen.
Aztán rájöttem, hogy megint a piti tolvajlásról van szó, kiábrándító.
@Knósszosz:
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
Te, evezős... ha van megkeresésed, mi a szarért fizetsz 27%-os áfát ennek a trógernek, miért nem mész el innen a picsába??? Esetleg még be is ajánlhatnál mosogatónak valami étterembe, ahol suszterolod a Windózt.

Most akkor semmi reményem egy élhetőbb életre?
Rajtad fog száradni, de fel vagy mentve.. Mozartnak köszönd.

Mindkettőtöknek, tehát Bolinak is.

Lehet hülyének tartotok, de az egyik fő ok ez volt, eldöntöttem én ezeknek a barmoknak nem fizetek több adót. Nem teljesen kivitelezhető, de jó kezdet, ha nem az országban tevékenykedik az ember.
@jaegtoer: semmiféle "diagnosztikálásokat" nem tettem. azt majd az urulógusod, mikor pucsítasz nekije. és ad majd receptet is, de fartőre kérj tőle, mert levesbe jó az. :)
@Knósszosz:

Hello!

Köszönöm a választ, örömmel konstatálom, hogy továbbra is egy platformon és hullámhosszon vagyunk.
:-)

Az idióták (akik lehet, hogy egyébként nem is azok, csak ez a taktika, hogy kiszedjék a kommentelők legmélyebb gondolatait) oltása nálam terápiás jellegű volt.

Én belefáradtam - pedig engem is módfelett szórakoztatott egy ideig. Már olvasni is ritkán járok ide, de Ti itt azonban kitartóak vagytok, s a bloggazdával egyetemben jár is ezért egy gigalájk:
+++++++1.

Az ország helyzete sajnos siralmas, de egyre többen ébrednek fel... a remény hal meg utoljára.

Minden jót és üdv!
Zébácsi (másoknak Columbo)
@sjz:
Nem, egyáltalán nem tartalak hülyének. Én vagyok egy barom, hogy nem használtam ki az alkalmat és maradtam kinn nyugaton. Igaz, ki a lophas látta előre ezt a szart és 86-ban nagyon más volt a helyzet. Korántsem olyan szar, mint azt most rikácsolják egyesek, persze nézőpont kérdése. Akkor, 21 évesen kurva jól kerestem (igaz, szerencsém is volt, de kurva sokat is melóztam), nekem nyitott volt a világ. Akkor már lehetett utazgatni és volt is miből. Másként láttam akkor a dolgokat, ezt a szart ami meg van, álmomban sem gondoltam volna. Ha nem szállok fel a visszafelé gyövő gépre, ma már spanyol állampolgár vagyok és szarok az egész trágyára ami itt van ezen a szeméttelepen. (ezt politikai értelemben értsd)

Franc tudja hol lennék éppen, azóta sok év eltelt, de az akkori lndületemet ismerve, biztosan nem b...nám a rezet ilyen színvonalon.
Szóval nem mondtál hülyeséget, kösz!
@Elhárított királycsel:
Köszi!
Neked is minden jót, bár azt sajnálom, hogy ritkán jársz ide. Mindig szívesen olvastalak és olvaslak ma is. Azé gyöhetné sűűrűűbben is!:)))
@Knósszosz:

Nézd így vagyok én is, és szerintem sosem késő.
89-ig agyaltam azon hogyan is kéne lelécelni, de ez csak ilyen tervezgetés szinten maradt.
Utána vártam a csodára, de nem jött, gondoltam minek menni, úgyis a helyünkbe jön minden, minden jó lesz.
Eltelt 25 év és minden más lett, de inkább rosszabb, mint jobb.
Aztán jött a lábbal szavazás, most az új élet alapozása zajlik.
@Elhárított királycsel:

" Már olvasni is ritkán járok ide,"

Helytelen. Vegye lazára a figurát, azért atomvillanás még nem volt, úgyhogy van remény. Pont egy Columbo-nak magyarázzam?
@Marcellusca:

"Szappan, meleg víz meg egy borotválkozás csodákra képes. :DDD"

Te Hülye vagy? Mire való az eső? Akkor még nem volt rezsicsökkentés. Te luxusra bújtogatsz?
Egyébként minek képzeled Magad? Életvezetési tanácsadónak, B+ ? :DDDD
@Orica Középföldi:

"Emlékszel OV 98-as víziójára a középosztály kiépítéséről[...]

Emlékszem.
Ellenben most már mindenki tudhatná, kiket nem hagynak az út szélén, és kiket igen.
@bölcsbagoly: "szakmámba vág a diagnosztikálásotok! "
Hogy te mennyire hülye vagy!

meszotar.hu/keres-diagnosztiz%C3%A1l
@bölcsbagoly: Akkor van olyan hogy kozmetikálja?
Vagy kozmetikázza?
Elkommunizál, vagy elkommunikál?
Fasizálódik, vagy fasisztikálódik?
Liberalizálódik, vagy liberalikálódik?
Kapitalizálódik, vagy kapitalikálódik?

Te tényleg ennyire hülye vagy?
@bölcsbagoly: "szakmámba vág a diagnosztikálásotok! "

- Legalizál, vagy legalikál?

Te ostoba ökör! Még az anyanyelved sem ismered. Vagy nem is magyar az anyanyelved?
@Lucky Larry SiIverstein: Igen, @bölcsbagoly: ennyire hülye.
A butasága makacssággal párosul, így szépen egyre jobban elsüllyedt a saját hülyesége mocsarában.
@bölcsbagoly: Most "kozmetikálod" magad? :-))
@Knósszosz: @jaegtoer:

:-),

OK, vettem az adást és köszönöm.

Columbo hadnagy kissé elfoglalt, de ha minden ügyet lezárt, kivitte a kutyust és garázsba tette a kispözsót - jönni fog, felemeli a kezét feltesz még néhány kérdést...

Üdv és minden jót!
@magándemokrata ( gábriel! menj te a pics.ba! ): "Akit Isten el akar pusztítani annak eszét veszi el!" Miénket a választásra elvette! Mikor a penészbaktériumokra szavaztunk! Amiről tudott a rothadás, lebomlás "ügyintézői" Csak a előzőn a rothadás látszott, őrajtuk később fog! De "hatékonyabbak, virulensebbek, útolérik, mint a kapitalizmust sikerült, rothadó voltában!
1851/1951/2014
Széchényi naplóbejegyzés: Ferenc Jóskára a „tökkolop” a legenyhébb jelző. (emlékezet:Rákosi szép, okos feje) A császári ház (moszkvai központ) szedett-vedett, tetves csőcselék. A birodalom vezető rétegei, nemzetközi színtéren alázatosan kolduló, itthon pedig a népek nyakán élősködő, testi és lelki nyomorék banda!”
@ szlovakia adocsalora mindig lehet szamitani ha ugatni kell masok ellen.

index.hu/kultur/2015/02/06/bayer_zsolt_simicska_mediahaboru/
süti beállítások módosítása