Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @Neytiri111: Megtakarítást/befektetést nem csak pénzben lehet eszközölni, léteznek különféle érték... (2024.11.21. 19:53) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.02.03. 09:34 Fabius

A rezsicsökkentés milliárdos nyertesei

Címkék: orbán fidesz választás 2014

ÉdesViktor lassan olyan hatást kelt, mint aki hanyatt verte magát az ÓnTábornokkal vívott csatában, és felakadt benne a lemez. 

orbán törés.jpg

Politikai ügy! - sikoltozza, politikai bizony, pedig minden látszat ellenére az ügyek nem politikaiak. Nem politikai ügy, hogy Felcsút lassan úgy néz ki, mint Ricsirics milliárdokkal leöntött terepasztala kisvonattal és reptérrel. Nem politikai ügy, hogy Mészáros Lőrincből az elmúlt ciklusban az egyik legnagyobb Nemzeti Oligarcha vált. Nem politikai ügy, hogy a Fideszoton főnök Garancsi István előbb egy offsór bizniszen keresztül az ország numeró unó rezsicsökkentés nyertese lett, majd a takarékját se kellett államosítani. Nem politikai ügy, hogy az áfacsaláshoz seggel állnak, nem politikai ügy, hogy Putyin elé térdeltek, nem politikai ügy az emlékmű sem, hanem nettó túlreagálás

De nyilván nem politikai ügy az sem, ha a kormánypárti média belenyúl egy videó hangsávjába

Szóval itt politikai ügyek abszolút nincsenek, mert ezek nem azok. Ezek mindössze a ner hétköznapjai milliárdos rezsiharc nyertesekkel, csúcsra járatott gázszerelőkkel, manipulált médiával, jelképes emlékművekkel és a szovjet utánérzés nyakunkba szuszogott Putinka vodka leheletével. Aki jól teljesít annak megvan a fix helye, nem kell aggódni semmin. Nincs itt semmi látnivaló, semmi érdekes, csak a haladó karaván felkavart pora, amit tessék megszokni végre valahára, és nem túrházni ennyit össze vissza tőle. 

 

566 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr205795076

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Felcsút 2014.02.03. 17:06:05

Kedves Naplóm! Sok minden fog még történni Felcsúton, üzenem a politikai ellenfeleinknek. Mert hiába csinálnak ezekből a kérdésekből politikai ügyet, az élet már csak olyan mifelénk, hogy a karaván halad, és haladni fog a jövőben is. A kutyák meg uga...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Igyá' akkó'!!!
Figyelj, ez a Putyi gyerek, óvatos duhaj, nem azonnal kezd rúgkapálni, ha szembesíted a faxságaival! Ezért kell igen alaposan, hosszasan tisztázni vele minden kérdést. A portás csávó, meg az IQ szobahőmérséklet szintről indít, gondolom azért vannak párban, mert az egyik jelent a másikról!
@tisztapista: Az idolod na, mit is mondott Bajnairól külföldön?

""A külföldnek kalapot kellene emelnie Magyarország előtt" címmel közölt interjút szerdán Orbán Viktorral a Frankfurter Allgemeine Zeitung. A miniszterelnök szerint "Magyarország két egymást követő kormánya" olyan lépéseket tett, amik "összességében többet tesznek ki, mint amire bármely más európai ország vállalkozott. Tulajdonképpen ezért kijárna, hogy a külföld kalapot emeljen" – fogalmazott Orbán Viktor."

privatbankar.hu/migracio/orban_megint_kulfoldon_dicserte_a_bajnai-kormanyt-231457
@Evezős: "És pontosan úgy van, ahogy nem hiszed: itt mindenki kifelé igyekszik, vagy már kinn is van."

Szövegértés, csókolom. Én elhiszem, hogy mindenki kifelé igyekszik. Azt is elhiszem, hogy ezt most, Orbán alatt történik. Én azt nem hiszem el, hogy ez 2010 óta kezdődött, és más oka nincsen.
@nincs_itt:
Ja, amikor mi vettük meg a tesónak a számítógépet, amit aztán lemásolt, és sajátként értékesített a vissza nekünk. Olyan bazinagy tortaalátétek szolgáltak merevlemezként, és bazi nagy orsós magnók adattárolóként. Csak illusztrálom a pitáknak, milyen volt akkor a számítástechnika. De a -29 voltos szabvány fesszel nem tudok betelni.
@vitéž munkášőr:
:-)
Mondjuk itten a környéken megisznak olyat is, amit rendes ember a szájáig nem engedne ...
:-)
@tisztapista: Putyi, igen leégetted magad! Melyik USA diplomagyárból van a végzettséged?
ezt most találtam, de más is találta, a pontos forrást nem tudom feltüntetni:

"25 év telt el a rendszerváltás óta,HUSZONÖT ÉV,a közvagyont azóta szétlopták,a szociális háló cafatokban,értékrend nélküli,elbutított,agymosott generációk tengődnek napról napra fillérekből,miközben semmiféle ígéret nem jött össze amit ezek a címeres gengszterváltók ígértek,(20 év múlva Ausztria szintjén lesznek a fizetések,stb bullshit)itt még mindig ugyanaz a nóta szól,nyugaton lényegesen jobbak a fizetések,Ausztriában kényelmesen keresel annyit mint itthon 3 hónap alatt kemény munkával,a kinti árakat már régen utolértük,le is hagytuk,és közben ugyanazok a bukott,gennyes szardarabok veszekednek ugyanazért a hatalomért,mint 25 éve,RÉGES RÉGEN pusztulnia kellett volna már mindegyiknek a közéletből,az hogy hazudik mind,az evidencia ,számtalanszor bebizonyosodott,hogy semmiféle érdek nem fűzi őket ahhoz hogy a magyar jobban éljen.

Ha EZEKEN MÚLIK 25 év múlva is pontosan itt tartunk majd,csak a hitelállomány lesz 50ezermilliárd,az éhező nyugdíjasok ellepik majd az ingyenkonyhákat,a polgármesteri hivatalokat meg a segélyre/közmunkára váró cigányok fogják terrorizálni.
Magától értetődően a bűnözés új dimenziói nyílnak meg.
Akinek SZAKMA lesz a kezében,az lelép innen a francba,aki olyan hülye hogy itt marad,az villámgyorsan megismeri a magyarok istenét,amikor vele,és egyre kevesebb sorstársával akarják majd eltartatni az inaktív/semmirekellő/léhűtő/nyugdíjas milliók tömegeit,a bedőlő infrastruktúrát,meg az egész lepusztuló országot."

kimaxolva.
@épészmérnök:
Kár a gőzért. Ezek azt nem hallják, amit kint mondanak a csúti és csicskásai, ahol minden tárgyalópartner tisztában a mimerrehányméterrel. És sajnos azt is gondolják, hogy kint viszont nem hallják meg, amit itthon mondanak a csútiék. Putyin biztos tudna erről mesélni, mikor kihívat és aláírattat.
@tisztapista:
A könyvtárost így lenézni???
Ne'ba!
Amíg eljut egy ember a CÉG-hez, tanulnia, iskolába kell járni, meg kell ismerkednie a szépirodalommal, ami otthonról nem minden esetben jön mindenkinek ugyebár - ez manapság különösen látszik.
Ráadásul egy csomó szakirodalom még mindig nem hozzáférhető digitálisan, tehát...
Nekem kb.8-900 könyvem van itthon, de hol van ez a helyi könyvtárhoz képest?
Egy igazi, művelt könyvtáros pedig igen is a magas kultúra, nem a szotyiköpködős béközép...
@épészmérnök:
Köszi, ez szép volt.
+1 mai napság aki azt hiszi, hogy a könyvtárosság a könyvekről szól, azt eléggé tudom sajnálni (nem Rád gondolok), illetve: két csúcsszerv létezik, az OSZK és a Parlamenti Könyvtár. Ott dolgozni .... hát, talán ez a szegény piiiiista is megérti, hogy kb. olyan, mint szakácsnak lenni Michelin-csillagos étteremben. És most kiderül, hogy ott olyanokat alkalmaznak most, akik még a szakmunkásképzőt sem végezték el????

Ez tényleg mindennek a legalja. :-(
@Hannibal ante portas: "Cégük több mint 450 EU-s projekt előkészítését nyerte el a Pályázat Előkészítő Alap keretében.""

Meg vagyok rendülve. Csúnya dolog volt.

Pláne, ha pályázók lettek volna, és pályázatot nyernek. Úgy, hogy rájuk van kiírva a pályázat. Vagy úgy van megállapítva az összeg, hogy pályázni se kelljen. Mert ma ez megy. Úgy, hogy fölöslegesen erőlködsz.
@épészmérnök:
Ez pontosan így van!

(egyszer olvastam egy statisztikát, hogy kb. húsz évvel ezelőtt az USA-ban egy ember az élete folyamán átlag nyolcszor váltott szakmát.
Nálunk kb. most fog eljönni ez az idő.)
@tisztapista: De, 2010-ben kezdődött. Az európai munkaerőpiac, beleértve a britet, már 2004-ben megnyílt. Amikor én 2007-ben Angliában dolgoztam, alig találkoztam magyarral. Ez persze, csak anekdotikus bizonyíték, viszont a statisztika azt mutatja, hogy 2011 táján indult be, és azóta egyre erősebb a kivándorlás. Addig szórványos volt, a brit statisztikákban például nem jelentek meg a magyar letelepedők korábban, mert elhanyagolható volt a számuk.
@tisztapista:
Szövegértés, muci!
Épp azt magyarázom/magyrázzuk, hogy igen, a jelenség létezett korábban is, de IGEN, sajnos a felcsúti lókupec uralkodása alatt vált ilyen mértékűvé.
Hoztunk rá sok-sok példát. Azokat kéne megérteni ...de ekkora vastag narancsszínű szemüveggel a fejeden ez nem fog menni.
@Evezős: drámai amit írsz. Evezz más vizekre, barátom. Hátha ott kolbászból lesznek a hullámok.
Azért, miközben megy itt a tódítás az 500 ezer elmenekültről, érdemes megnézni, hogy a többi volt szoci országból mennyien mentek el, s még azt is, hogy nálunk mennyien jöttek vissza, (kb. 10 ből 7) mert nem találták azt, amit reméltek.
Meg még azt is, hogy mit tesz Isten, majdnem az összes régi EU országban moratórium volt, ami 2009 - 2010 - 2011 - ben járt le, azaz előtte nem foglalkoztathattak új EU országból érkező munkavállalókat.
@Knósszosz: "Szolgáltatásban dolgozom és rengeteg ismerősöm szintén. Vizes-gázos-festő-mittudomén.
Négy év alatt hatalmasat csökkent a megrendelt meló állomány. A te információid honnan származnak? "

Figyu, lassan mondom, hogy értsed, mert az én 42 IQ-s mondataim lehet, hogy túl alávalók a te magasztos értelmednek. Biztosan legalább kétszer olyan okos vagy mint én, legalább 80 lehet az IQ-d.

2008 előtt
- Dübörög az építőipar, mert a világgazdaság elhiteti mindenkivel, hogy van ingyen pénz.
- Dübörög a szolgáltatóipar, az újonnan épített lakások, házak miatt. "Ha már felvettem ezt a kombi hitelt, akkor ebből jut egy kis felújításra is"
- Többen vettek lakást befektetési céllal is.

2008 után
- Eltűnik az olcsó pénz a piacról
- A frankhitel már nem olyan jó üzlet, felmegy az árfolyam, amelyre megugrik a törlesztőrészlet, és (itt tessék kapaszkodni) felmegy a tőketartozás is. Emberek 10 milliót érő lakásban, 15 millió hitellel.
- A fogyasztás visszaesik. A felújítások, szolgáltatások halasztódnak.
- Az építőipar gyakorlatilag megszűnik Magyarországon. Cégek ezrei mennek csődbe.
- A szolgáltatásokat végző vállalkozások ennek folyományaként óriási mínuszt szenvednek el, a többség megszűnik, vagy vegetál.
- A visszaeső életszínvonalra reagálva tömegek mennek külföldre dolgozni.

Az egyetlen dolog amit állítottam: hogy ezt nem a patásorbán 2010-es színre lépése indította el, hanem 2008-ban, sőt előtte indult el.
@Hannibal ante portas:
Igen, pl. ilyen faxságok miatt is lett az előző garnitúra a halál faxára elzavarva.
Oszt ez akkor feljogosítja a következő balfasz csürhét, hogy überelje azokat?
Ráadásul az arányok.
Vagy számolni se???
Érdekes szemlélet... nem irigyellek...
Amúgy kérdezz megy egy építészt, aki ilyen pl. Közgépes térköves munkát látott... Ismerősnek felállt a szőr a hátán, ahogy naponta ott ment el egy ilyen mellett, pláne, hogy ő műsz. ellenőri munkát is végez. Azt mondta, ezt a melót átvenni SOHA - nem lenne annyi pénz, amivel megvesztegethetnék!
@Evezős: nekem mondod? Sajtóinformatikus tanfolyamot végeztem, a megboldogult Műszaki Könyvtárba, az MTI-be, meg a Széchényi Könyvtárba jártunk adatbáziskezelést, meg könyvtári informatikát tanulni. Azóta meg itt, Chilében is jártam olyan egyetemi könyvtárban, amilyet odahaza el sem tudnak képzelni. És nem a csilivili felszerelésen, hanem a modern könyvtári szakismereten múlik.

A mi tanfolyamunk volt egyébként az utolsó. Többet nem indítottak, érdeklődés hiánya miatt.
@Evezős: "Szövegértés, muci!
Épp azt magyarázom/magyrázzuk, hogy igen, a jelenség létezett korábban is, de IGEN, sajnos a felcsúti lókupec uralkodása alatt vált ilyen mértékűvé."

Hannibál kommentjét ajánlom a figyelmedbe a munkavállalási moratórium feloldásáról, továbbá a Knósszosznak írt válaszomat, amely nem pillanatképként értelmezi a mai helyzetet, hanem múltbeli események KÖVETKEZMÉNYEKÉNT. Tudom, ezt nehéz felfogni, de bizony, a mai események többségének az oka a tegnapban keresendő.
@Hannibal ante portas: A többi szomszédos országból már korábban megindult a kivándorlás. Ezért is volt feltűnő, hogy a magyarok nem mozdultak. És még feltűnőbb, amikor mégis.

A visszaáramlás Lengyelországba akkor kezdődött, amikor vége lett a villámikrek regnálásának (rip), és a gazdaság elkezdett felfutni. Azért nem kell annyira fellelkesülni ettől, a lengyelek nagyon jól berendezkedtek Angliában.
@vitéž munkášőr: Csak nyugodtan :-)))
Majd jól beleírom egy blogbejegyzésbe. Oszt jónapot :-))
@Evezős: "emberarcú" jaffershitnyik

tudálékos troll
@Hannibal ante portas:

Hűűűű... te nem ezen a bolygón élsz!

"...nálunk mennyien jöttek vissza, (kb. 10 ből 7) mert nem találták azt, amit reméltek."

Tévedsz! Egy ismerősöm se jött vissza!
Még a kretén x-es képmutató keridömi tagozat is 5-10 db visszatelepülőről tudott számot adni!

Az össze szakmával rendelkező és nyelvet beszélő kint marad.
Rosszabbat mondok!
A középiskolások nagy része már most külföldre készül, az én gyerekem is!
Nem akármilyen iskola, az országos top 5-ben vannak, már most az osztály harmada tudja, hogy kint fog tanulni, másik harmad a pénzügyeken vacillál, a harmadik harmad meg kőkemény anyagi gondokkal küzd, de ők is az érettségi után ki akarnak menni, először dolgozni, majd még tanulni!
Külföldi egyetemek, iskolák már most elkezdik levadászni a magyar középiskolásokat, hogy érettségi után oda menjenek.
Ezek a gyerekek 10 éve tanulnak németül, 5 éve angolul, nem lesznek elveszve...
Az országunknak pedig rohadt nagy veszteség, mert nem fognak egy versenyképes diplomával hazajönni, hogy Simicska féle senkik ugráltassák őket!
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: "A könyvtárost így lenézni???
Ne'ba!
Amíg eljut egy ember a CÉG-hez, tanulnia, iskolába kell járni, meg kell ismerkednie a szépirodalommal, ami otthonról nem minden esetben jön mindenkinek ugyebár - ez manapság különösen látszik.
Ráadásul egy csomó szakirodalom még mindig nem hozzáférhető digitálisan, tehát...
Nekem kb.8-900 könyvem van itthon, de hol van ez a helyi könyvtárhoz képest?
Egy igazi, művelt könyvtáros pedig igen is a magas kultúra, nem a szotyiköpködős béközép..."

Bocs, de nekem csak kevés tapasztalatom van. Amikor a természettudományi diplomámat szereztem, akkor a tanszéki könyvtárban voltak meg a legújabb külföldi könyvek, folyóiratok, és a prof (docens, stb) mondta meg, hogy mit hol keressek. Nem kellett könyvtáros.

Amikor a bölcsészdiplomát szereztem, akkor a bármilyen könyvtárba mehettem (elég volt a Szabó Ervin, a Szécsényibe nem mentem el), de a konzulens prof mondta meg, hogy melyik könyveket olvassam (fejből mondott egy húsz könyves listát). Könyvtárossal nem volt szerencsém találkozni, szerintem nincsenek az én szintemen, sem a professzorjaim szintjén. Sorry.
@Hannibal ante portas:
Barátod neked a szibériai kardfogú tigris ... ha kérhetem.
Drámai. Tényleg. Hát még ha fel is tudnád fogni, mennyire!
De örvendek, hogy az egy év alatt PHD-t szerzők (Newporti Business School) mind idecsődültek ma Orbán-apologétának ...
@tisztapista: "Őszinte válasz: nem tudom. Tippem azért van. Szerintem arra a munkakörre nem kell 5 éves bölcsészképzés, meg büfé-könyvtár szakos diploma. "

Rendben. A parlamenti irattárhoz talán tényleg nem kell. Akkor vajpn miért többdiplomás, több nyelven beszélő közmunkásokat, és miért nem közszolgálati bérrel megfizetett középfokon képzetteket vesznek fel?
Költői kérdés. Az értelmiség szivatésa az egyik, a statisztika jobb kozmetikázása a másik fontos szempont.

"Orbán sok dologban hazudik, csúsztat, torzít. Ennek ellenére rá fogok szavazni áprilisban."
Az más. Hitelveken nem vitázok. Ha Te vakon hiszel a győzedelmes vezérednek, miközben saját bevallásod szerint is tojsz a tényekre, akkor aligha van miről beszélni.
@Hannibal ante portas: ahhoz az 500k-hoz minimum 250k-t még nyugodtan hozzátehetsz. forrás nincs, de biztos vagyok benne
@épészmérnök:
Hát igen ...:-(
Látod, most megoldották: közmunkásokkal ...
:-(
@tisztapista:
Aha... segíts nekem... komolyan!
Könyvtáros viszont volt, van ... illetve csak ott van, ahol természettudományi és bölcsész képzés van?
Máshol?
A plebs igényei?
Városi könyvtárak?
Én, amikor az informatikai képzésemet csináltam lószart sem találtam a könyvtárban hozzá!
Saját magamnak kellett megvennem mindent, egy része 2 félév múlva elavult volt azonnal, egy részét meg mi írtuk meg a tanaraknak, volt amiről én tartottam képzést az osztálynak.
A bölcsészek egy hangyafasznyit el vannak szállva maguktól!
Sokaknak egy könyvtárosra inkább van szüksége, mint egy fellengzős, nagyképű bölcsészre...
@Hannibal ante portas:
"Azért, miközben megy itt a tódítás az 500 ezer elmenekültről, "
Igen. Igazad van. Mára már alighanem több.

"érdemes megnézni, hogy a többi volt szoci országból mennyien mentek el,"
De csak a lakosság arányában.
" s még azt is, hogy nálunk mennyien jöttek vissza, (kb. 10 ből 7) mert nem találták azt, amit reméltek."
Ám itt sem, és a zömük újra útnak indult, de már családostól. Ugyanis nem a csalódás, hanem a család miatt jöttek sokan vissza. Majd amikor továbbra sem találtak itthon munkát, tartós kiküldetésre, 20-30 évre beremdezkedve távoztak.
"Meg még azt is, hogy mit tesz Isten, majdnem az összes régi EU országban moratórium volt, ami 2009 - 2010 - 2011 - ben járt le, "
Aztán mégis csak 2011 nyarától emelkedik folymaatosan a távozók száma. Természetesen véletlenül sem a tartóssá váló hazai recesszió és a nem egyszer mesterségesen rontott hazai valuta, és a befektetési tőke folyamatos állami lenyúlása miatt. Csak úgy, holmi pénzfeldobás miatt.
@épészmérnök: ebben erősen tévedsz, de tudom, ma már az "épészképzés" nem olyan, mint régebben volt. Persze, abban az időben nem vettek föl mindenkit, bárkit a kvótapénz miatt, meg nem is képeztek az ország több pontján "épészeket".
Hozhatnék én is sok-sok példát, de fölösleges, mert a ti elvakultságotok és bornírtságotok az eget veri. Aztán, az előző bejegyzésben volt más is, nem csak a Gönz Kinga és fiának esete. Mondjuk persze az se kevés.
Azután körül is lehetne nézni kicsit, s máris feltűnne, hogy mi minden is történik itt, ebben az országban, ami jó. Történhetne persze még több jó és kevesebb rossz. De lehetne örülni az eredményeknek. Köpködni, gyűlölködni, gátlás nélkül szidalmazni: ez megy nektek, sajna, ebben nagyon jók vagytok és láthatóan néhányan jól összezártok, bár az is lehet, hogy egy valaki írja ezeket a kommenteket más-más néven, mondjuk a Jókai utcában. Ezt látom, és ebből nem lesz sose békesség.
@tisztapista:
Sok minden el lett baszva 2010 előtt - ezért lettek azok nagy arányban leváltva. De az nem volt benne a váltásban, hogy egy nagyotálmodó, neurotikus barom meg egy kancsal idióta unortodoxiája sokszoros katalizátorként ráerősít a korábbi elbaszásokra.
Történelmi lehetősége volt ennek a csúti zizének, országos összefogást, értelmes célokért hajtó összefogást, igazán nagy dolgokat művelhetett volna a 2/3-s hatalmával. Ehhez képest Európa kreténjévé és sereghajtójává változtatta az országot. A saját klientúráját hozta minden szempontból helyzetbe, sokszor vérlázítóan arcátlan módszerekkel: trafikügy, közgép. Elmebetegeket engedett a kultúra élére, mint ez a kerényi nevű szar. Egyik ostoba döntését egy még nagyobb ostoba döntéssel próbálta orvosolni. A korábbi nagy céloknak propagált dolgokat degradált le, és tett parkolópályára, ha nem jöttek össze: ócsai devizagetto, államadóság elleni harc.
És az uralma koronájaként beengedte az oroszokat a spájzba, úgy ötven évre.
(A félreértések elkerülése végett: mindig is azon a nézeten voltam, hogy az oroszokkal politikailag, méginkább gazdaságilag jóban kell lennünk. De ezt nem annak az embernek kellene levezényelnie, aki korábban "hazazavarta" őket, és a vezetőjükről sem éppen baráti hangon beszélt. Az ilyen alak jó üzletet, nekünk, az országnak jó üzletet nem köt, az hétszentség. Erről szól Paks, ha nem vetted volna észre.)
@tisztapista:
Ha minden tökéletes, és a felcsúti lókupec akkora királyság, mint ide Lacháza ... akkor vajon nekiindul-e 500.000 ember az ismeretlennek???

Szerintem sem. Ezt kéne beismerni.
@tisztapista: " (fejből mondott egy húsz könyves listát). "
Ergo, évekkel volt lemaradva a napi szakirodalomtól, és azt a néhányat már oldalszámra ismerte :-)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: 2000 óta minimum 50 ismerősöm ment ki. EGY SE jött vissza, de ezerrel buzdítanak mindenkit, hogy tiplizzen innét minél gyorsabban
@Evezős:
Teheccséges vót!
Szimplán... az orosz alapfok is azért jött össze MOCKBA-ban.
Essetunni...
@tisztapista: Hol élsz te, ember?

Manapság nem folyóiratokat olvasnak, hanem szakcikkeket hívnak le az előfizetett adatbázisokból, vagy egyenként vásárolják meg a cikkeket a rezümé alapján. Nincs idő egy évet várni, hogy megjelenjen egy cikk. A könyvtáros elvégzi a kutatómunka egy részét, ismeri az adatbázisokat, és a keresési algoritmusokat. Rengeteg időt megspórol a kutatóknak.

Mi több, akkorák már az adatbázisok, hogy metaadatbázisokra van szükség.

Az egyetemi doktorik is elérhetők az interneten jobb helyeken (pl. Chilében), sőt, némelyik egyetemi szövetség, konglomerátum a szakdolgozatokat is kirakja. A másolás nem gond, mert ezer program van, amelyikkel azonnal ki lehet szúrni a plágiumot.

Magyarország még a 19. században él.
@tisztapista:
Ezek alapján te a büdös életben nem jártál felsőfokú tanulmányi intézménybe(n).
És ez hóttkomoly.

(Főleg úgy, hogy "Szécsényi" ... kész.)
@vitéž munkášőr:
Itt ennyi belefér... a nagyképű bölcsész, aki lófaszhoz se ért, az már kevésbé...
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Az emberek szembeállítása régi trükk.
A történelem során mindíg azok tették, akik el akarták terelni a figyelmet az országirányitás elégtelenségéről.
Ezt nem is kell tanulni, elég ellesni, ez az gyengeelméjűeknek is elsajátítható.
Azonban most kifinomultabbak a módszerek, mert tudják, hogy a nyomorúság a táptalaja annak, hogy az emberek gyenge jellemű egyedei árulókká váljanak. Ezek a lealjasító módszerek teszik a magyarokat alkalmatlanná a szolidaritásra.
A környező országokban nincs erre példa. Legalább az érdekközösség tartja egybe a népeket.
A nemzeti érzés pedig itt kéne, hogy megmutatkozzon.
@Hannibal ante portas: pfújvazzeg, szánalmas módon projektálsz. kurvára nem jól látod a Jókai utcát vagy miafaszt
@Hannibal ante portas: "mi minden is történik itt, ebben az országban, ami jó."

Ebben az országban olyan bő két éve semmi jó nem történik. Mármint a zembereknek.
A fideszrabszolgákat nem számítom az emberek közé. Nekik igen, nekik jóvilág van.
Szintén zenész?
@vitéž munkášőr: bettem a top post utsó mondatába :-)
endresy.blogspot.com/2014/02/allamtitkar-fuzios-novenyekert.html

" Ez az utóbbi azonban még jelentheti azt, hogy Jávor Benedek alapvető tévedésben van. Nem egy kabaréműsor, hanem tulajdonképpen egy putyini promóciós előadás részeként került bemutatásra a Moszkvai Energetikai Egyetemen Kovács Pál felszólalása. Javasolni lehetne persze, hogy mindezért pont annyi bért kapjon a Parlamentben, mint azok a közmunkások, akiket például a parlamenti könyvtárban alkalmaznak. De alighanem ezt a javaslatot hinné mókásnak az a miniszterelnök, aki a közrabszolgákkal kozmetikázott statisztikával veri az atompaktummal kibélelt mellkasát. Mert embereinek kimaradt az ELL (Early Life Learning), és ezért a többségnek marad az LLS (Long Life Sucking).
"
@Hannibal ante portas: "Köpködni, gyűlölködni, gátlás nélkül szidalmazni"

Kérlek, mondj példát arra, amikor én köpködtem, gyűlölködtem, és gátlás nélkül szidalmaztam.
Búcsúzom, hamarosan indulunk a barátainkhoz, Uno-t fogunk játszani. Ismeritek?
@Hannibal ante portas:
Ez így van!
Mert magadból indulsz ki...
El sem tudod képzelni, hogy valakinek a tolvaj korrupt cocikból és pl. a 70-30% féle mutyijaikból is elege lehetett (pláne, hogy az életben nem szavaztam rájuk), most pedig kritizálni mernénk egy olyan rendszert, ahol a tolvajlási arány 100%, ráadásul cinikusan a szemünkbe is hazudnak és hülyének próbálnak nézni bennünket, miközben "trükkök..." 1000 vannak?
Tényleg... tapsolnunk kéne, és a seggünk a földhözverni, milyen jó is nekünk az a sok stadion, a 3x árú felújítások, az eu ellenes fröcsögés...
A bécsi ismerősök tényleg hülyének néznek apránként, hogy még itt vagyok...
@GeoCracker:
Na, erre fel sem figyeltem! Pedig nagy igazság!
Továbbmegyek: aki csak könyveket olvastat .... hát azt is sajnálni kell.
Nekem volt olyan tárgyam, amihez csak cikkeket tudott adni az oktató (munkaerőpiaci képzések pl.), mert könyvben max. az alap dolgok voltak, a többi folyamatosan változott.
Igaz, ippeg most tudtuk meg nevezett-től, hogy az 1980-as diplomával jól meg lehet itten élni ...bár előtt meg LLL-ről beszélt.
@Mariann19:
Orbán az ellenségkeresésben és a folyamatos árokásásban egyedül a jó.
Ki is hirdette meg a 2 Magyarország politikáját?
Vannak az ők és a MI?
Innentől nincs több kérdésem...
Akinek minimális szövegértési képessége és IQ-ja megvan annak adott a válasz.
@GeoCracker: "Rendben. A parlamenti irattárhoz talán tényleg nem kell. Akkor vajpn miért többdiplomás, több nyelven beszélő közmunkásokat, és miért nem közszolgálati bérrel megfizetett középfokon képzetteket vesznek fel?
Költői kérdés. Az értelmiség szivatésa az egyik, a statisztika jobb kozmetikázása a másik fontos szempont. "

Biztos, hogy csak ez lehet az oka? Nem lehet, hogy éppen a közmunkás szinten sínylődő több diplomás értelmiségit akarják méltó munkával ellátni, ezzel együtt méltó bért nem tudnak adni.

"Az más. Hitelveken nem vitázok. Ha Te vakon hiszel a győzedelmes vezérednek, miközben saját bevallásod szerint is tojsz a tényekre, akkor aligha van miről beszélni."

Nem ezt mondtam. Én azt szögeztem le, hogy szerintem Orbán sokszor hazudik. De ez sajnos a politika természete, és ha bele akarok szólni a demokratikus döntésekbe, akkor három lehetőségem van:
1. Öncsalás, amely során azzal hitegetem magam, hogy a másik hazudik, de az én keblemen melengetett kígyó, na az nem (vagy csak kisebbeket, vagy nem mindig, vagy nem annyiszor). Az enyém az majd más lesz, mert LEHET MÁS. Persze...
2. Kiábrándult apolitikus, aki nem megy el szavazni, mert ő hazugokra és gerinctelenekre nem szavaz. Őszinte, de merőben haszontalan hozzáállás.
3. Támogatok egy pártot, azért mert egyet értek a programjával. Ja, hazudni fog, persze, az olyanok meggyőzésére, akik nem olvassák a programot, mert tuskók (és tuskóságban tartják őket). De ezzel együtt tudok élni, öncsalás nélkül, mert én nem leszek hazug attól, hogy egy hazugra szavazok. Buzi sem lettem attól, hogy Elton Johnt hallgattam...
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Na, azon pláne kiakadtam: ottan tanult a híres-nevezetes Határőrtiszti Főiskolán (vagy hol?) és csak alapfokon ért oroszul???
Hát milyen káder vót ez????
@épészmérnök:
Igen. De régen játszottam!
:-)
Jó szórakozást!
@Hannibal ante portas:
"egy valaki írja ezeket a kommenteket más-más néven, mondjuk a Jókai utcában. Ezt látom, és ebből nem lesz sose békesség."

Én e, én írom, két billentyűzeten, egyszerre. Nem tűnt fel a stílus alapján? Gondolom a Jókai azért merült fel, mert a Lendvay így csinálja, és ergo messzebb nem tetszik látni.
Sose lesz békesség? Nem, baszod alássan, kérlek Lecter antiportás úr/hölgy. És hogy miért? Azért, mert "aki velünk van tűzzön kokárdát", és "aki nincs velünk, az hazaáruló".
Nem én kezdtem. '98-ban joviális derűvel néztem a filyug győzelmét, és szurkoltam: mutassák meg, mit tudnak.
Megmutatták...
@GeoCracker: most már lassan kiérdemled, hogy csináljak egy blogspot-os reget ;-)
@Evezős:
Általános suliban 4 évig legalább tanult oroszt.
A repülőgépes suliban is kellet az orosz - + 4 év
A KGB iskolában igazán megtanulhatott volna rendesen oroszul - + 2 év.
Utána az oroszt a Kossuth-on sem hanyagolhatták annyira - + 4 év.
Persze ha nem, hát nem - de... ha valaki 14 év alatt alapfokú orosztudást szed össze, akkor az viszont szimplán hülye. Több kérdésem nincs.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: "Én, amikor az informatikai képzésemet csináltam lószart sem találtam a könyvtárban hozzá!"

Nem vagyok meglepve. És ez nem a könyvtároson múlik, hanem a könyvtáron. Szerinted, ha 20 IT témájú könyvet rendelhet a könyvtár, akkor a PHP black book lesz rajta a listán, vagy a Windows 8 zsebkönyv?

Ha pedig te csináltad a jegyzetet a tanárnak, akkor az még középiskola lehetett.
@tisztapista:
Akár, még vannak olyan pontjai is az állításhalmazodnak, amivel egyet értek, de...
olvasd ezt, igaza van:

Sok minden el lett baszva 2010 előtt - ezért lettek azok nagy arányban leváltva. De az nem volt benne a váltásban, hogy egy nagyotálmodó, neurotikus barom meg egy kancsal idióta unortodoxiája sokszoros katalizátorként ráerősít a korábbi elbaszásokra.
Történelmi lehetősége volt ennek a csúti zizének, országos összefogást, értelmes célokért hajtó összefogást, igazán nagy dolgokat művelhetett volna a 2/3-s hatalmával. Ehhez képest Európa kreténjévé és sereghajtójává változtatta az országot. A saját klientúráját hozta minden szempontból helyzetbe, sokszor vérlázítóan arcátlan módszerekkel: trafikügy, közgép. Elmebetegeket engedett a kultúra élére, mint ez a kerényi nevű szar. Egyik ostoba döntését egy még nagyobb ostoba döntéssel próbálta orvosolni. A korábbi nagy céloknak propagált dolgokat degradált le, és tett parkolópályára, ha nem jöttek össze: ócsai devizagetto, államadóság elleni harc.
És az uralma koronájaként beengedte az oroszokat a spájzba, úgy ötven évre.
(A félreértések elkerülése végett: mindig is azon a nézeten voltam, hogy az oroszokkal politikailag, méginkább gazdaságilag jóban kell lennünk. De ezt nem annak az embernek kellene levezényelnie, aki korábban "hazazavarta" őket, és a vezetőjükről sem éppen baráti hangon beszélt. Az ilyen alak jó üzletet, nekünk, az országnak jó üzletet nem köt, az hétszentség. Erről szól Paks, ha nem vetted volna észre.)

A te mondókád tele volt seggségekkel, még akkor is, ha nyomokban tartalmazott igazságokat.
Egy biztos: sosem fog meggyőzni senki arról, hogy a fidesz hazafias párt.
Szarházi tolvajok A-tól Z-ig, nem kell az agitprop duma, felesleges.
Betárazom magam az ágyba. Azzal az örömhírrel, hogy már csak párat kell aludni, és jön a Colombo szobor rogániában.
@Evezős: "Ezek alapján te a büdös életben nem jártál felsőfokú tanulmányi intézménybe(n).
És ez hóttkomoly.

(Főleg úgy, hogy "Szécsényi" ... kész.) "

Sajnálom, de már a nárcisztikus önszeretetből is kiábrándultam. Én nem az egómat fényezni járok ide, és főleg nem bizonygatni.

Ja, és leszarom, hogy hibásan írtam le a Széchényi nevét. Örülj, hogy az é betűt eltaláltam, mert tudtam, hogy nem az Istvánról, hanem a Ferencről van elnevezve. Én kérek elnézést, hogy egy betűhiba miatt szavahihetetlenné váltam. Ígérem, legközelebb majd jobban fogok vigyázni, különben - idézzük a klasszikust: szart se ér a véleményed, ha nyelvtani hiba van benne.
@tisztapista:
Nem. A több diplomás értelmiséginek az akatatologatás nem igazán méltóbb mnka, mint a hólapátolás. Amellett az országnak netto pénzkidobás. A tanulmányaiba fektetett anyagi tehervállalás ignorálása.
Két eset lehetséges. Vagy alkalmatlan a feladatra, és akkor pont annyi értelme volt diplomát adni, mint annak az idióta energetikusnak a növényi fuziójával.
Vagy alkalmas az értemiségi munlára, s akkor az országnak ki kellene tudni használni az innovációs alkotó erejét. No meg megfizetni, hogy ne Dublinba kamatoztassa.

A röghözkötés nem megoldás. Meg sem valósítható valójában.

Ergo marad a szemfényvesztés

A másik témában te írtad korábban, hogy a tények nem érdekelnek. De ezen nem veszünk össze :-)
@vitéž munkášőr: A Google emelt fővel fogja viselni ezt a csapást :-))))
@tisztapista:
Windows 8???
Ne!
Windows még nem volt, csak DOS 3.3-al kezdtünk talán... és nem a jegyzetet, hanem az osztály (2 tanár is beült) oktatását, Norton Commander-ből, kb 3 órában.
Pascal volt, abból remek könyvek voltak, ölni lehetett volna velük, a NY-i telefonkönyvhöz is hasonlítottak.
Windows 3.0 akkor jelent meg, szerettünk volna olyant.
Egyetemi könyvtár - "már hallottunk róla, de ..."
Városi könyvtár - "már hallottunk róla, de ..."
@GeoCracker: Az "alighanem több" meglehetősen pontatlan érték.
@GeoCracker:
Igaz...
Tudod, ilyen gazdag ország vagyunk.
@Evezős: Anno a diplomámhoz a külső konzulens csak különlenyomatokat tudott adni -- 1980.
Igaz, ő egyedüli magyar tagja volt egy nemzetközi munkacsoportnak a növény-virológia terén. Már nem él sajnos, és itthpn kevesen is ismerték, de Beczner László megérdemli, hogy holtában is megneveződjék nagy tisztelettel.

Volt olyan tanárom később, aki feladott3 könyvet, és abból kellett vizsgázni. azokat tényleg oldalszám szerint tudta. A legfrissebb is 10 éves kiadás volt.

Az ilyenekről Lord Dorwin jut mindig eszembe az Alapítványból
@épészmérnök: "Hol élsz te, ember?"

A 19. században - mint azt voltál szíves oly helytállóan megállapítani. Csak azt tudnám, hogy férek hozzá a SciDir-hez, meg az Elsevierhez.

Ha benne vagy a tudományos cikkezgetésbe, akkor azt is tudod, hogy az impact vadászat miatt mennyi semmitmondó cikk születik. Ez például 20 éve nem így volt. Igényes, tartalmas cikkek jöttek ki. Bezzeg ezek a mai fiatalok, találnak valamit, aztán már publikálják is, pedig azt sem tudják, hogy mit találtak. Igen, szerintem a minőség rovására megy.
@Hannibal ante portas: Ha ennyi az össz cáfolatod, legyen félmillió :-)
@tisztapista: elég sokáig tartott, míg megkerested Széchényit a Wikipedián
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: azért a 100% erős túlzás, persze ha a 70 % utáni maradék 30% az alap, akkor még csak nem is lenne sok. De hát ha így van, irány Bécs, szép város, sokat jártam ott, éltem is egy darabig, amíg ösztöndíjas voltam (osztrák ösztöndíjas). Mivel azonban az elvtársaknak nem írtam "útijelentést", nem kaptam engedélyt a hosszabbításra. Hát hazajöttem, pedig - abban az időben! - kinézett egy jó kis állás. Fínom fahéjas forraltbort mérnek, Karl Platz, Rathausplatz, stb.
Na, lököttek, én elhúztam alukálni, jó rosszak legyetek, reggel nehéz eset vár rám, meg kell magyaráznom ügyfélnek, miért hülyeség amit csinálni akar... Persze az ő pénze, meg nálam költi...
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: "Pascal volt, abból remek könyvek voltak, ölni lehetett volna velük, a NY-i telefonkönyvhöz is hasonlítottak."

LSI- Számalk könyvek, Commodore 64, hmmm. A Pascal egyébként - állítólag - a könyv szerzőjének halálakor kopott ki a BME által tanított tárgyak közül, a 2000-res években...
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
tapasztaltam.
Azt hittem a fiamnak majd jobb lesz. Tévedtem.
Ma közölték vele, hogy mehet közmunkára aktát rendezgetni az irattárba. 2 diplomával, és angol,spanyol,kínai nyelvvizsgával.
Lehet saccolni, meddig lesz az országban.
@Hannibal ante portas:
Nekem 80 km... Viszont ilyen hülye magyar vagyok, aki itt szeretne boldogulni, akinek tényleg ezer éve itt vannak az ősei eltemetve, akinek magyar az anyanyelve.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Tehát kompenzál a drága ....:-) Bár lehet, hogy amilyen szelek fújnak, hirtelen felsőfokú lesz az az orosztudás ...
:-)
@vitéž munkášőr: "elég sokáig tartott, míg megkerested Széchényit a Wikipedián "

Elég sokáig tartott, mire a félregépelésemre kitaláltál valami ütős beszólást.

Pedig kár, én hibáztam, rosszul írtam le a nevét. Én kérek elnézést, hogy egy betűhiba miatt szavahihetetlenné váltam. Ígérem, legközelebb majd jobban fogok vigyázni, különben - idézzük a klasszikust: szart se ér a véleményed, ha nyelvtani hiba van benne.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
"Windows még nem volt, csak DOS 3.3-al kezdtünk talán... "
S a "barátom a winchester" vagy mi szinte alapzsebkönyv volt :-)

"Norton Commander-ből, kb 3 órában."
Az öreg Pétermester a világítótornyával :-) Máig kváziszabvány. Ha sokan nem is tudják :-)

"Pascal volt, abból remek könyvek voltak, ölni lehetett volna velük, a NY-i telefonkönyvhöz is hasonlítottak."
Viszont a gyári 10 kilós kötethalmazban mionden benne volt a Turbo Pascalhoz, ami szem szájnak és programozónak ingere.

"Windows 3.0 akkor jelent meg, szerettünk volna olyant."
Höhö. Nekem 1.x a mai napig van valahol egy VMware.image-en. Mert nem fut VGA monitorral. Túl jó neki :-)
@tisztapista:
Ha gondolod, elmondom miért...
A tanári mentalitás miatt. Tanár ismerős közölte - amikor kérdeztem, miért ezt tanítja még - hogy "hülye vagy? Ezt tanultam, ezt tudom, nem gondolod, hogy majd megtanulok mást?" Magyar oktatás, igaz ez általános iskola volt. Hívtak oda oktatni, de ... köszi... :D
@tisztapista:
Nem a betűhiba miatt: amit és ahogyan beszélsz a felsőoktatásról, azt maximum valahol olvastad, vagy hallottad.
A "Szécsényi" már csak hab volt a tortán ...de valóban, jellemző.
Nem vagyok nyelvtannáci, néha kedvem lenne teljesen hanyagolni a helyesírást, aztán mindig eszembe jut, hogy NEM. Vannak dolgok, amik pont annak a jelzői, hogy mit gondolunk magunkról.
Többek között, az én szemeben ez az egyik ilyen.
@tisztapista: tudálékos pistik forgassák is gyakran azt a klasszikust
@GeoCracker:
Megvan ezekből jópár! :D
A DOS 5.5 is komoly volt a maga kb. 550 oldalával, de egy frankó Pascal (talán enciklopédia volt a neve) x kötetének a közelébe nem jutott! :)
Fortran, C, RPG (nem az orosz:D), Clipper... Clipperben írtam a szakdolimat. A francba, itt van mind a polcomon máig...
@GeoCracker: "A több diplomás értelmiséginek az akatatologatás nem igazán méltóbb mnka, mint a hólapátolás. Amellett az országnak netto pénzkidobás. A tanulmányaiba fektetett anyagi tehervállalás ignorálása. "

Ebben is egyetértünk. Most nem fejteném ki, hogy szerintem a hazai (felső)oktatás mennyire az életre készít fel, beszéljen helyettünk Pisa és az a derék alpesi ország, melynek devizájában szarrá adósították magukat az ország pénzügyileg művelt értelmiségijei.

Az én diplomáim sem érnek olyan sokat, nem is azokból élek, hanem az őszinteségből. Amikor kiléptem azon a bizonyos kapun, zsebemben az oklevéllel, akkor őszintén magamra néztem, és rájöttem, hogy most vagyok kb. a nullán, de esélyt kaptam, hogy tanuljak. És éltem az eséllyel. Nem kreditpontos, OKJ-s, PHD-s, külföldi ösztöndíjas képzésekkel, hanem önképzéssel. És nem azért, mert az önképzéshez való pozitív hozzáállást megtanították az áttanult kb. 20 év alatt, hanem azért, mert lusta voltam haszontalan dolgokat bemagolni, viszont mindig érdekelt a valódi problémák megoldása.
@GeoCracker:
Hülye lenne maradni! Iszonyú szellemi tőke áramlik ki az országból, a középszerűség viszont diadalt ül...
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: tudod, volt életmenk egy szakasza, kb. 30 éve, többet nem árulhatok el róla, amikor igen nagy beruházásokért voltam felelős műszaki ellenőr. Nemzetközi hírű állami cégnél, azóta már újra magáncég lett, visszakapta az eredeti nevét is. Mocskos, rongy kivitelezés, miniszteri átadás előtt 1 nappal ordibáltunk a kivitelező cég (állami) - ma is megvan még, némileg más néven (és persze prvatizált, az akkori pártvezetés vette meg magának), szóval utasítottak, hogy át köll venni, mert mit akarok én, átvételt vagy akadékoskodást. Hogyan tudna ma valaki térkövezni, hiszen már szakmunkások is alig vannak. Ez persze nem mentség, ezzel kell kezdeni valamit. S arról meg vagyok győződve, hogy bármennyi szar dolog is történik mostanság, ha visszajön ez a levitézlett 4 évvel ezelőtti garnitúra, még rosszabb lesz. S akkor kezdődik minden elölről. Engem már kevéséé fog érinteni, no de pl. ti, a fiatalabb generáció, vagy a gyerekeim, ti lesztek az igazi vesztesek. Mi a fenét vártatok 8 annyira elrontott év után? varázslatot? Ugyanez volt a rendszerváltás után is, mindenki csodát várt. De hát itt nincsenek csodák, csak baromi sok és kemény munka.
@Evezős: "Nem a betűhiba miatt: amit és ahogyan beszélsz a felsőoktatásról, azt maximum valahol olvastad, vagy hallottad."

Semmit nem kell elhinni, amiről nem tudsz meggyőződni. Dubito, ergo cogito.

Ha még nem győződtél meg az emberek sokféleségéről, és gondolkodásuk szerteágazó mivoltáról, akkor még nagyon fiatal lehetsz.

A felsőoktatásról pedig elég sok tapasztalatom van ahhoz, hogy - ha nem is szakértői - de legalább értői véleményeket írjak.
@Hannibal ante portas:
Ebben sok igazság van, ezért is szoktam itt (sok libsibolsi közt :))) azon a véleményen lenni, hogy igen, ideje volt elzavarni a cocikat, ahogy most ideje elzavarni I. Piktort és bolsevik mentalitású naplopóit - viszont a "befogom az orrom és szavazok a cocikra" nem tetszik, nagyon nem... egyenlőre nem megy...
Amiket meg tudok, látok a környezetemben a narancsosoktól, a követőiktől, magukról a helyi és országos ügyeikről, egyértelműsíti, hogy a fideszbolsevizmus mocsok rossz útvonal!
Az államosítások és lopások durvák, a piac egyre gyengébb, mennek tönkre zsinórban a vállalkozások, a cégek a terhektől és a vége nem látszik...
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: "hülye vagy? Ezt tanultam, ezt tudom, nem gondolod, hogy majd megtanulok mást?"

Semmi baj, megvan ennek a felsőoktatási megfelelője is. Amikor szenátus előtt az egyik tantárgyfelelős félrehívja a másikat, és egy visszautasíthatatlan ajánlatot tesz:
- Ha te nem érvelsz az én tárgyaim elavultsága, és megszüntetése mellett, akkor én is támogatni foglak a te régi szar tárgyaid megtartásában.

Nincsenek intézmények, csak emberek vannak.
Hangos tűzijáték!
A budai Várban élők közül sokan nehezményezték a hangzavart, mely mint utólag kiderült, Horváth László, tiszteletbeli kazah konzul 50. születésnapi ünnepsége miatt történt.

A Heti Válasz szerint:
„Undorító és kiábrándító...holmi kiskirály és nagykutya pénzes haverjainak tivornyája a művészet templomában.....,nemzeti kincs műtárgyak közt .Partyzni,böfögni,az esti csendet szétlövöldözni eszelős robajjal...ezeknek ezt is lehet?? Pénzért bárkinek? Ez ám a kazah módi...!Urak és elvtársak,röstelljétek a pofátokat,a kivagyi nyálverésnek is van határa!" - írta a Kossuth-díjas énekesnő.
@dr. jenőke (jenőke):
Ott írták?
Nem lesz ennek valami baja ebbõl?
Elvtársazza a kurzuslovag urat?
Ráadásul pénztárgépmutyis ettársat... hová jutunk?
Bár ma majd kell a sajtónak egy kompenzáló cikket hoznia vmi hasonló coci kreténrôl...
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Igen, az ő érdeke az lenne, ha menne. De valahogy nem egészen őszintén tudok ennek örülni....
@GeoCracker:
Hát, a mai napig használják, rendszeresen belefutok, volt, hogy szerkeszteni kellett (editor), a programozó örült, hogy végre valaki, aki érti, mirôl beszél... :)
@GeoCracker:
Sejtem, nálunk is ez lesz, csak hamarabb...
@tisztapista: A CHF-gubanchoz bőséggel járult hozzá Sijjártó és Kósa. Nem szerintem, a NewYork Times szerint. Az ország legnagyobb devizakóklerei a kormányban ólnek. 190 Ft körüli EU-árfolyamon tarható lett volna a bankszektor.

A diploma sosem volt garancialevél, csak jogosítvány. Az alapdiploma után akkor szereztem másikat, amikor valami miatt úgy tünt, hogy
a/ kell a papír
b/ érdekelt.

Jelenleg így mondhatom el, hogy 4 szakmával és 5-6 diplomával vagyok munkanélküli. A dübörgő gazdaság nagyobb dicsőségére. S amikor "műsoron kívül" elbeszélgettem a munkaügyi központ terápiás nénijével, akkor elmesélte, hogy a kuncsaftok közel 80%-a diplomás.
Viszont a felcsúti csőszerelő milliárdos.
Na ezért a falubikája szemléletért sz..rom le a jelen kabinetet.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Akkor megérted, hogy kicsit személyes indítttatásból is pofázok a társadalmi abortusz problémájáról. Úgy elképzelem, amint unokázni 8000 km-t kell megtenni majd .... S akár már évente is láthatom őket.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Én is meglepődtem, azért hoztam ide ezt "hírt".
A másik ok a kazah kapcsolat.
süti beállítások módosítása