Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @Neytiri111: Megtakarítást/befektetést nem csak pénzben lehet eszközölni, léteznek különféle érték... (2024.11.21. 19:53) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.10.07. 16:15 Fabius

Mi lesz veled, Kocsis Máté?

Címkék: fidesz kocsis máté

Letörtem, mint a napelemtenderét vesztő Orbán vő: itt hagy minket a kiapadhatatlan humorforrás, A Máté.

kocsis-máté_1.gif

Pedig ember nincs másik a Fideszben, aki ekkora átéléssel sírja bele a kamerába: kémprogramot telepít a Bajnai, megfigyelneklehallgatnakeladnakkitudjahova?! Senki nem tud úgy belvárost feldúló tanárhordákról látomást osztani, mint ő. Mi lesz velünk a fekete öves székházfúró nélkül? Ki fog annyira reményvesztetten meredni maga elé az Egyenes Beszédben, mintha Kálmán Olga máris Bajnai ölén twerkelné magát farizomlázasra? 

kocsis máté.jpg

Igazságtalan az élet, hogy mindig a legjobbak mennek el. Ők nem bírják a gyűrődést és akarnak meghúzódni az önkormányzati langyoskásban, belőlük lesz először agyirokkantja a nernek. Képzeljük már el, hogy fog mondjuk a selmeczigabriella interpellációt írni " Milyen előnyei származnak Magyarországnak és a Magyar Honvédségnek a Gripen bérleti szerződés módosításából?"- címmel, vagy ki fog azért aggódni borzalmasan, hogy jutott el a Barózó Józsi levele Mong Attila újságíróhoz

Megfontoltad te ezt rendesen? 

Kaptál legalább egy trafikot vagy felszámolói jogosultságot családi vonalon? Ne hagyj minket kétségek között, mert ha arra gondolunk, hogy az önkormányzati választás után nem a hajléktalanok rovására elkövetett jófejséged miatt fognak kiszorítani az irodádból, hanem a választóid akaratából szorulsz ki onnan, bizony mardos bennünket a kétség a jövődet illetően. Bár, ha belegondolunk mennyire strammul viselted a székházfoglalást annyira nem féltünk. Szőke Ferivel kapuőrnek még jó lehetsz. 

346 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr255555336

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.10.08. 12:39:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tudom én vagyok a rossz, mert erre asszociálok, de ez a mondat egy nő szájába illenének szerintem ;)

"A feleségemmel szeretnénk lassan gyermeket vállalni"
Pedig micsoda humoros gyerek volt... :((
Igaz, rajta még a Girosz gyereknél is jobban látszott, hogy mikor hazudik. Márpedig egyfolytában....
egy kis megalapozása a posztnak:

Első nap elhasalt a BKK Futár tesztje
Hétfőn kezdődött a 6 milliárdos utastájékoztatási rendszer tesztüzeme. Gyorsan be is fejeződött.

index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fbelfold%2Fbudapest%2F2013%2F10%2F07%2Felso_nap_behalt_a_bkk_futar_tesztje%2F

-------------------------------------

700 milliót vesznek el a művészektől
De az NKA szerint nem baj, mert az állam jobb gazda, mint az Artisjus. Ma lesz a szavazás.

index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fkultur%2F2013%2F10%2F07%2Faz_nka_olcsobb_mint_az_artisjus%2F
meggyes és kocsis is gyereket akar?
azé vonulnak vissza ?
Valahogy majd csak kibírjuk...:))
Jó döntés!
Azonban kiváló megoldás az lenne, ha oda kerülne, ahová a legtöbben küldték/küldik.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: "z NKA szerint nem baj, mert az állam jobb gazda, mint az Artisjus"

Az Artisjusról ismert dolgok alapján ez még akár igaz is lehet >:->
@gipsz.jakab:
Egymástól... Egymásra nézve... :)
Nem véletlenül mondják, hogy "narancsbuzik"!
Szerintem még nem ért szijjártói magasságokba, de meglett volna no. Főleg egy kis ellenzéki szóvivősködés után.
@kifordított nagyanyó:
Nem, dehogy... Gondolj bele, egy új kretén érkezése várható! :D
Mennyit fogunk kacagni...
@7esbusz:
Tulajdonképp szegény ecceri Giroszt el sem ismerték egy kis polgármesterkedéssel, vagy hasonlóval...
Ennek is a gyomrára mehetett a sok hazudozás? Mert olyan gyomorbajos forma a feje.
Amúgy most néztem a soroksári gyilkosságról amit Gábris belinkelt.
Most látom,hogy a férjet ismertem látásból a konditeremből.
A képek alapján a feleség nem tűnik ismerősnek.
Pedig milyen nyugis helyen élek és mik történnek.
Nemrég Barna Róbert esete,most meg ez.:((
Amúgy most néztem a soroksári gyilkosságról amit Gábris belinkelt.
Most látom,hogy a férjet ismertem látásból a konditeremből.
A képek alapján a feleség nem tűnik ismerősnek.
Pedig milyen nyugis helyen élek és mik történnek.
Nemrég Barna Róbert esete,most meg ez.:((
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Nem csodálkozom a jogdíjak elvonásán. Ugyanaz, mint a nyugdíjvagyon. Fidesznél úgy írják a gazdasági stratégiát, hogy körülnéznek, hol lehet még egy kis zsét találni. Gyorsan beszedik. Most már az aprópénzért is lehajolnak.

Még tudják palástolni, de kong a kassza.

Másik gazdasági stratégiai tervezés: haver szól, hogy ez az iparág kell nekem Viktor, írjatok ki valamim klassz kis koncessziót nekem. Nem baj, ha páran beledöglenek, nekünk az jár 8 év ínség után.
Ennyi idő kell a Nerben a meggazdagodáshoz? Tele a buksz....szög!

Marad az önkormányzatnál????? Milyen fasza, h praktikusan ezt nem ő dönti el, hanem a választók!!! Remélem süllyesztő, és remélem örökre!
Tele a buksz....szög!

helyesen...

Tele a buksza....szög!
Basszus,elküldte kétszer,pedig csak egyszer akartam.:))
Na további jó mulatást!
Tanárhordák.

Cáfoljatok meg, én egyszerűen nem hiszem el, hogy ezzel a nettó gyűlölködéssel és nyílt hazudozással, mint kommunikációs stratégiával nyerni tudnak jövőre. Ellentmondana minden emberi logikának. Kizárt, hogy a nagy többség nem kap hányingert tőlük.
@Husz_János_Puszita: jól látod, én is ezt tapasztalom, jahh ez is tanulságos:

Opten: Hullanak a magyar cégek

Az év harmadik negyedévében 8511 cég szűnt meg Magyarországon, 32 százalékkal több, mint a megelőző év azonos időszakában - közölte az Opten céginformációs szolgáltató hétfőn. Az Opten szerint a következő hónapokban tovább csökken a gazdasági társaságok száma.

hvg.hu/kkv/20131007_Opten_Hullanak_a_magyar_cegek
@Husz_János_Puszita: bár csak igazad lenne, mert én ennyire nem vagyok optimista :S
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Az év elején még rá lehetett fogni az új céginformációs rendszerre, de most már nem. Egyezik a hétköznapi tapasztalataimmal. Mindenki vergődik jó ideje, gyenge kereslet, céges hitelek, költségek az egekbe szálltak. Rettegnek, mivel rukkol elő megint a Varga hirtelen. Egyre többen adják be a kulcsot.

Olvastam, a cégek jövedelemtermelő képessége a 2006.-os felére esett vissza. Erre kapják az újabb terheket a nyakukba folyamatosan.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Nem optimizmus, csupán emberi logika. Ország-világ előtt lebuknak Baján, erre ráfogják a szocikra a csalást???? Szerintem átléptek egy határt. Nem baj, mert abban a pillanatban, ahogy elhiszik magukról, hogy mindenhatóak, a pusztulás útjára léptek. Elhitték.
@Husz_János_Puszita:

A világ és az emberek egyszerűen nem így működnek.
@Husz_János_Puszita: Olvass az eduline-on cikkeket, aztán nézd meg a kommenteket ... éppen ölni készül egyik másik a tanárokat.

Kocsisról:
1. a fidesz egyik - ha nem A - leggusztustalanabb férge. Csodálom, hogy van nő, aki magához engedi ....
2. Azt találta mondani a szombati tüntetésről, hogy csak aztán semmi agresszió a tanárok részéről, mert azt nem szeretnék. Már ezért a mondatért húsz év vasban, nyolcágyas körletben ....
3. Menekülnek a patkányok a süllyedő hajóról? Tud valamit?
Aztán nem elfelejteni ennek a Kocsisnak, hogy mit művelt éveken át. Akkor is, ha most lelép(ni készül, de majd elválik, hogy a felcsúti lókupec engedélyezi-e neki!)....
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: "az állam jobb gazda, mint az Artisjus"
Nem nagyon tudom értelmezni a kijelentést.
Az tény, hogy az Artisjunál rosszabbnak csak igen lelkes genyókkal az élen tudnának lenni, de...
@Husz_János_Puszita:
A jogdíjak kapcsán több szempontot kellett mérlegelnem, és nem tudtam egyértelműen állást foglalni.
Az első az, hogy a kormány megint lecsapott a lepkehálójával egy nem jelentős bevételre. Deklarált célja jónak tűnik, miszerint a feltörekvő tehetségeket támogatná ebből a forrásból, nem a befutottak bevétele lenne ez a rész.
A vendéglátásban csak egy rádió működtetéséért is sok ezres a vállalkozók kiadása erre a célra, emiatt sok helyen megszabadulnak ezektől az eszközöktől kisebb helyeken, így egy kis kultúrát közvetítő eszköz sincs ezeken a helyeken a terhek miatt.
Bródy János: "A jogdíj a mi munkánk gyümölcse."
Igen, munkásságuk pénzbeni eredményét életük végéig élvezik. Azonban ha figyelembe vesszük, hogy előadásaik honoráriumába beleépítik előzetes munkájuk költségeit, hangszereiknek amortizációját és egyéb költségeiket minden esetben, akkor munkájuk befektetése megtérül.
Lehet, hogy nem jól látom, de ha más szakmákban emberek javakat hoznak létre, bérüket megkapják, a javak hozadékából, profitjából a továbbiakban nem részesülnek.
Ilyen összefüggésben nincs egyenlőség a munkavégzés szereplői között.
@Husz_János_Puszita: Kit érdekel, hogy a józan ember hányingert kap tőlük, ha már most elcsalták a jövő évi választást, és pontosan tudják, melyik körzetben, hány szavazatot fognak kapni, és ennek fényében állapították meg a körzethatárokat. Kubatov lista megvan még? Méltánytalanul elfeledett. Pedig a "titkos" választásra mért taktikai atomcsapásról van szó, amit valahogy senkinek nincs kedve napirenden tartani. Vajon miért? Neked nem hiányzik a válasz?
Brüsszelnek már búzlik a magyar rezsipolitika

hvg.hu/gazdasag/20131007_Brusszelnek_mar_buzlik_a_magyar_rezsipoli#rss

Hogyezmekkora buli.
A Nagy Rezsiháborút megvívták, tudva, hogy törvénytelen, utána a zeu erőszakjának engedve visszaemelik.Jó, ha nem negyven százalékkal.
Mekkora pofáraesés, ökölrázás meg anyázás lesz még ebből.
A majmok még beszopják. Észre sem veszik, hogy a fidesz választási háborút folytat a retkes szavazatukért.
Nagy kérdés, mi lesz a betonalkotmánnyal.
@Evezős:

Mindig lesznek olyanok, akiknek a gyűlölködés a lételemük, találkoznak az igényeik a kormány kommunikációjával. De ők vannak kevesebben, az átlag nem olyan. Normál esetben nem.
@Husz_János_Puszita: "ráfogják a szocikra a csalást"
Nem csak hogy ráfogják, de a szavazóik el is hiszik nekik kritika nélkül. Mer ez a szemét gyurcsány meg a libás csak rombolni tud, bezzeg szeretett vezérünk a szabadságunkért harcol.

El kellene fogadnod végre, hogy a fideszt olyan emberek támogatják, akiknek ha a Kedves Vezető személyesen szarna az arcába, akkor is lobogtatnák a narancsos zászlót. Persze, ha mindenki elmenne ellenük szavazni, akinek kicsit is a sarkára léptek, simán meglenne a kétharmad, és véget érhetne a rémálom. De a legtöbbeknél elég azt mondani, hogy Gyurcsány, és inkább otthon maradnak.
@nemecsek ernő áruló:

Bizonyos támogatottság alatt nincs az a csalás, amivel megoldható. Kubatov belelát a listáján szereplők fejébe? Kötve hiszem, az még érvényes lenne.

Az is igaz, egyes körzeteket kell csak manipulálniuk, nem az összeset. Nagy szavazatkülönbség esetén az ellenzék javára viszont ott is kétséges az eredmény. Nem lefutott meccs ez szerintem. Túlságosan elvetik a sulykot az ostoba fidesznyikek.
@nemecsek ernő áruló:

Szerintem túlbecsülik a fanatikus hívek számát. Tízből kilencen anyáznak, amerre járok. Ennyire nem élhetek alternatív valóságban.

Épp az ellenkezőjét sejtem egy ideje. A fidesz teremtett egy virtuális valóságot, amiben minden csak illúzió. Nem kellemes benne élni, mert semmi sem biztos.
@Husz_János_Puszita: Én is mindenfelé anyázást hallok, csak én ezt betudom annak, hogy az én mikrokozmoszom eredendően kommunista liberális nagytőkés (sic!) és eleve kerülöm a fideszesek és jobbikosok társaságát, mert a hülyeségeiktől fejfájást kapok, és legszívesebben csak halkan suttognám a fejemet fogva, hogy "bazdmeg, de gecibuta vagy". Többek között ezért kuruc.infót se olvasok, és a hosts fájlomban a mno.hu/magyarhirlat/stb. is a 127.0.0.1-re van irányítva.
@Husz_János_Puszita:
Az előbb olvastam a Hívatlanul oldalán a face-n, hogy a tv2-ben tegnap este olyan telefonos-szavazós kérdés volt, hogy Ön adózna-e többet azért, hogy a tanárok még több fizetésemelést kaphassanak? (a tüntetés kapcsán, mert hogy éppen azt sulykolja ezerrel a fideszmédia, hogy a tüntetés azért volt, mert keveselljük a pénzt ....) Hidd el, hogy sokan el is hiszik és szavaznak, hogy JQÉ-t a sok dologtalan tanárjának!)
troll elvtársak mikor gyünnek ide át a tanarakról, hogy megvéggyék kocsis elvtársat a mátét aki olyan szép és okos meg hű a párthoz és a pénzhez amit kap érte...ingyen is csinálná? meddig?

brühüyyy

várom a zinváziót és hogy megmongyák a tutti-t nekem is ...
@nemecsek ernő áruló:
Szerintem a hónap kreténje kinyögte a hónap legkreténebb mondatát:
"az állam jobb gazda, mint az Artisjus"

Miért nem mondta mindjárt, hogy a tolvajtól lopni nem bűn? Mert hát... :D
"L. Simon László parlamenti sajtótájékoztatón állt ki a szerzői jogi törvény módosítása mellett, mely szerint az üreshordozói díjak (ilyet minden üres cd, dvd, pendrive vásárlásakor fizetünk) 25 százalékát az NKA átveszi a jogkezelőktől. Emellett az NKA kezeli a jogdíjak 7 százalékát, melyet a jogkezelők korábban kulturális célokra ajánlottak fel. Az Artisjus szerint a művészeket meglepte, hogy egyeztetés nélkül veszik el a pénzük egy részét, és a kis kiadók különösen nehéz helyzetbe kerülhetnek a módosítás miatt."
index.hu/kultur/2013/10/07/az_nka_olcsobb_mint_az_artisjus/

Ez visz mindent... Ha belegondoltok, most már igazából az "aprópénzekre" vadásznak, hisz itt 1-2 milliárdról beszélünk, egy ország költségvetéséhez képest semmi, akiktől elveszik, azoknak meg jelentős!
Persze az irigy és kádári népléleknek ez megfelel...
KÁDÁR NÉPE GYŐZNI FOG!
@kifordított nagyanyó: Ez megvolt?

""Az anyuka felelőtlen volt, magának kereste a bajt és se a gyerekére, se a férjére nem volt tekintettel. Azt kapta amit megérdemelt!" - írja Hodovánszki Csaba, a Futapest elnökségi tagja."

Azaz lefordítva: minek megy egyedül futni, hülye ez, és igazából ezen a szálon elindulva Bándi Kata is megérdemelte, Páva Zsolt lánya is megérdemelte......
@Mariann19:

A fidesz és az ő deklarált céljai háháhá nyehehe.

Ki fogja kiválasztani a támogatandó tehetségeket, Kerényi?
Nem az állam dolga. A szakma, a producer, a mecénás, a kiadó, a felvevő piac dolga felkarolni a tehetségeket. Már megint az állam akarja a szőrös mancsából etetni a művészeket, mint mindenkit ebben a szerencsétlen országban. Katasztrófa a kultúra szereplőinek államfüggése a jogdíjak elvonása nélkül is. Amióta az eszemet tudom, hol az egyik csoport sír, hol a másik, attól függően, az új kormány kiket preferál és támogat.

Egy kérdés: lehetséges független művészet független egzisztencia nélkül?

A szellemi termék, know-how stb. különleges jószág, szerintem nem vethető alá normál költségelemzésnek. Gondolj mondjuk a Microsoftra vagy egy újonnan kifejlesztett rákgyógyszerre, hasonló a helyzet.
A zene- és filmipar hatalmas bevételektől esett el az internetes letöltések elterjedésével, ezt hivatott kezelni elvileg a jogdíjfizetés rendszere. Gondolom lehet jobban csinálni, de hogy nem az állam kezében van jobb helyen, abban biztos vagyok. Sima lehúzás ez is, mint a többi, illetve a források átcsatornázása a haveroknak.
@Evezős:

Nagyon alattomos módja a gyűlöletkeltésnek, oszd meg és uralkodj. Mindig mondtam, a fidesz az irigységre alapozza a politikáját, sajnos elég sikeresen.
@Evezős:
A tévé2 és ez a Tvrtkó gyerek csontig nyaliban van a fidesznek.
Manipulálnak, a híradójuk fidesz párthíradó, szánalmasan átlátszóak.
Viszont a plebsnek erre van igénye...
@Husz_János_Puszita:

"Cáfoljatok meg, én egyszerűen nem hiszem el, hogy ezzel a nettó gyűlölködéssel és nyílt hazudozással, mint kommunikációs stratégiával nyerni tudnak jövőre. Ellentmondana minden emberi logikának. Kizárt, hogy a nagy többség nem kap hányingert tőlük."

Ma olvastam egy okos embertől. a mítosz termékenyebb, mint a való, a história, mint a történelem.

Hajlok rá, hogy ez nálunk működik, egyben nehezen fogadom el.
Igen, én is azt gondolom, minden logikának ellentmond, miközben hajlamos vagyok elfelejteni (veled együtt!), hogy "a logika az érvényes következtetések és bizonyítások illetve az ezzel összefüggő filozófiai, matematikai, nyelvészeti és tudománymetodológiai kérdések tudománya".
Felhív a haver nagy feldúltan, mit szólok hozzá, hogy a gázkészülékek felülvizsgálati költsége a szolgáltatót terheli. Aszondja, hogy ez olyan, mintha a kocsijának a műszaki felülvizsgálati költsége a szervizt terhelné. Mondjuk, jó lenne, de hát ez baromság.
Mondom, neki, alapvetően hibásan látja a dolgokat. Ez abszolút nem olyan, mintha a szervizt terhelné a kocsija műszaki felülvizsgálati költsége, hanem olyan, mintha a benzinkutat terhelné. Okos csávó, rögtön látta, hogy igazam van,és megnyugodott.
@nemecsek ernő áruló: Jaja kb. két napja már. Amúgy tényleg nagy baromságot mondott, bár azóta már elnézést kért és le is mondott az ürge.
@Husz_János_Puszita:
Nekem elvi problémáim vannak azzal, hogy melyek azok a foglalkozáások, amelyeknek pénzbeli elismerését rendhagyó módon oldják meg.
Amennyiben egy gitáros igen, a szívsebész, vagy
egy tervező miért nem . Természetesen itt azokra utalok, akik életük végéig pénzbeni juttatásokat kapnak - mondván, hogy műveik a piacon vannak, és hasznosulnak, míg egy tervező mérnök gépe, amelyik éveken át nyereséget termel, nem.
Tradicionálisan a művészvilág munkája túlmisztifikált, és nem illendő ezt a mesterségesen fenntartott hitet más értelmezésben közreadni.
Nem helyes ebben a kérdésben egy síkon tárgyalni a rákgyógyszer feltalálóját egy könnyűzenei képviselővel.
Nem tudni, hogy az állam jobban fogja-e elosztani az ifjú tehetségeknek a jogdíjak e részét, de az sem helyes, ha egy szűk szakmai csoport kezében van az elosztás joga, komolyabb kontroll nélkül.
OFF

Na ezek sem lesznek már hülyébbek. ;)

Cigány- helyett magyaros lesz a pecsenye

Hiába keresnénk a cigánypecsenyét és a fűszeres cigányszószt a hannoveri menzákon, ilyen név már nem szerepel a helyi étlapokon, írja a Tagesspiegel. A helyiek szerint ugyanis egy jó szelet fokhagymás-szalonnás hús vagy a csípős-paradicsomos mártás ezen a néven maga a rasszizmus. A hannoveri szinti és roma közösségek képviselője szerint ideje lesöpörni az asztalról az ilyen megkülönböztető fogalmakat, Samantha Rose ezért a négercsókot is átnevezné.

www.index.hu/kulfold/2013/10/07/nincs_tobb_ciganypecsenye_hannoverben/
@Orica Középföldi:

Az emberi logikába a psziché logikáját is beleértem, ami igaz, hogy a matematikai logikához mérten sokszor teljesen paradox módon működik, de nem nélkülözi a kapcsolatot a valósággal. Illetve, elrugaszkodhat a valóságtól, de az már betegség.:)

Ekkora tapló, nyilvánvaló hazugságokkal nem lehet mítoszt teremteni. Ez így szimpla gőg és pofátlanság. Visszatetszést kelt.
@DarthVader:
A rezsicsökkentés keretében be fogják vezetni, hogy a meghibásodó számítógépeket nekem, a szervizesnek kell garancia idő után is ingyenesen megjavítanom.
Lesznek itt még ötletek!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Apám.:)
Az ilyenek miatt utálják a népek a liberalizmust, holott semmi köze hozzá. Tébolyda.
Ako ide is:

Nahhh, ez az én olvasatomban egyértelmű beismerése a választási költségvetésnek, amit eddig kategorikusan cáfoltak, vagy ha nem, akkor én vagyok egy fogalmatlan hülye:

A Fideszt segíti a 2014-es költségvetés

Varga Mihály a frakció előtt arról beszélt, a jövő évi költségvetés növeli a Fidesz választási esélyeit.

index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fbelfold%2F2013%2F10%2F07%2Fsegiti_a_fideszt_a_jovo_evi_koltsegvetes%2F
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: nem értem mi a gondod. a férfi dönti el hogy mikor.

én egyébként szurkolok nekik a babaprojekthez.

(már 5 cm:)))
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
valanint ticcsákbe a svédasztalt, a franciasalátát, a texasi bbq-t és a pekingi kacsát.
A hannoveri romaknak elment az esze.
Ez most komoly? Nem, ez nem lehet. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Mindig a plebst fikazod pedig ha tudnad miket gondolnak! Bajnai közismert agresszív kitörései kutyfül.
(Én is gummicsimmát kértem karira. Lepkéset.)
@Penivaldes: Biztos Bajnai tett vele valamit! Ez tuti. Írt neki egy sms-t vagy küldött neki sütit.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: akiket ez érdekel. tudod vannak akik festeni jrnak, mások úszni, mások meg orális gyakorlásra.
:)
@V-PORT: sütit, és tett bele sárkányt, mg füvet
@Mariann19:

Talán ott lehet meghúzni a határt, hogy mely termékek azok, amelyeket 30-40-50 év múlva is fogyasztanak. Műszaki területen is léteznek jogdíjak, szabadalom, know-how formájában. Le kell védetni a szellemi terméket, aztán a piac majd eldönti, mennyit ad érte.

Én például azt nem értem, miért keres egy focista vagy golfjátékos dollármilliókat? Illetve tudom, azért mert megveszik annyiért. Kereslet-kínálat.

A mai celebekről simán lemondok, egy Pavarottiról nem szívesen.:) A komolyzene is benne van ám a pakliban, nem csak a populáris. Ízlésekről pedig nem lehet vitatkozni.

Véleményem szerint a jogdíjak elosztása sem az államnál, sem az Artisjusnál nincs jó helyen. Én a piacra bíznám, de biztosan vannak jól működő modellek a világban, amit át lehetne venni. Annyira nem vagyok otthon zene fronton.
@Penivaldes:
Mi??? Dehogy!
Hát olyan vagyunk MINK??? :D
@Penivaldes: Vagy elküldte neki Orbán hungarocell fejét. Veszélyes ez a Bajnai.
@V-PORT: vagy a hungarocell kezét.
én is félek tőle.
@saravad: ne akadékoskodj. Ilyen van, húzd fel a kezedre.
@Penivaldes: És mi lesz Rogánnal, meg Kósával? Nem bírnék ki több veszteséget ma!
@V-PORT:

De szép lenne az élet nélkülük!:)
@V-PORT: melleted leszek, ne félj.
én is aggódom értük..
@saravad:
Na, jólvan'ám!
Csak a baj van veletek, a kisujjamat nyújtom oszt ... más nem kéne??? :)
A VÁLOGATÓS MINDENEDET!
@Penivaldes:

Te élj velük, ha akarsz, én nem.:)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: ilyenek ezek, látod. kifekhetsz nekik, nem értékelik.
ne is törödj velük, nem érdemelnek meg téged.
:D
@Husz_János_Puszita:
egyetértésem mellett hozzátennék: Pavarotti 350 millió dolláros vagyont hagyott hátra és ő nem volt a legjobb közöttük, a Placido Domingo-nak -szerintem- több mint egy milliárd dollárra rúghat a vagyona de lehet, hogy lefelé tévedek,

a kapitalizmus meghatározza minek van értéke és minek nincs (azaz az általa fenntartott piac) de a piacot lehet befolyásolni sőt kell is mert ha nem...

nem zavar az, ha olyan "műalkotások" létrehozói jutnak hozzá hatalmas összegekhez akiket én magam semmire sem tartok vagy jobb esetben nem érdekelnek, hát még azok akik és amik igenis lekötnek...megtanultam -jól rosszúl- hogy a műalkotások értéke olyan "dolgoktól" függ aminek művészethez semmi köze de ebben a szférában legyen az, hogy nyerjen az akinek jobb felvevő piaca van (bizonyosan jókat röhögsz azon amikor én "útálom a Vettel-t...tagát bosszantandó meg bevallva az igaz érzéseimet) de a hivatásos sport ugyanolyan szórakoztató iparág mint minden más művészet (hiába jobb karmester egy Kis János a Zeneakadémián, mint egy Karl Böhm, ha senki sem ismeri) a foci és kosárlabda éhadd ne soroljam mind a birkózás is szórakoztató és annak mérétékében fizetik...hogy hogyan van ez a sok pénz, hát van mert megfizetik azok akiket érdekel és befektetnek milliárdosok szép csendben adómentesen

a tudomány ugyanaz a tészta addig lesz Big Bang amíg nem találnak nagyobb dilit helyette akkor már senki a KFKI-ben már nem fog iránta érdeklődni

brühüyyy
@nemecsek ernő áruló:

"a "titkos" választásra mért taktikai atomcsapásról van szó, amit valahogy senkinek nincs kedve napirenden tartani"

Igen.

"A mostani ellenzéki összefogás részesei valamiért meg vannak győződve róla, hogy ahol kicsi a különbség a kormánypárt és őközöttük, ott a varázslatos kampánnyal majd a maguk javára tudják billenteni az eredményt. Nem fogják fel, hogy az egész választási rendszernek, törvényes és illegális oldalának egyaránt, csupán egyetlen célja van: a népakarat terelgetésével és imitálásával jogosnak feltüntetni az egyeduralmat. Hogy nyugodtan lehessen mondani Brüsszelben,
Strasbourgban, Genfben, New Yorkban, Velencében, Washingtonban és Berlinben minden bírálónak: pofa súlyba, a magyarok ezt akarják. És ezért semmi sem drága."

www.parameter.sk/rovat/paravelemeny/2013/09/28/alvajarok

Mégsem kell feladni, sokat hibáznak és fognak is, és minél határozottabb az ellenállás, minél inkább érezhető, hogy van politikai erő, ami megalkuvás nélkül fordul szembe velük, annál abszurdabb lesz a választás számukra kedvező eredménye.

Fordulatnak tűnik az is, hogy Bajnai jelezte, elfogadják Gyurcsány javaslatát a közös október 23-i ünneplésre. Amennyire lehet, azért elmaszatolják a jelek szerint, egyrészt arra az ostoba Juhász Péterre bízta a szervezést, aki az Együttben a fő hangja volt az antigyurcsányizmusnak, másrészt már megint fűt-fát oda akarnak hívni, remélhetőleg nem ölik meg vele az egészet.

www.atv.hu/belfold/20131007-gyurcsanyt-is-meghivtak-bajnaiek-oktober-23-ara
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Régebben kedveltem a híradójukat,mostanában belenéztem és szembesültem azzal ,hogy 'van az a pénz'...ez a 'trutykógyerek' nemsemmi...mé nem megy vissza délszláviába, muszáj itt nyalnia a vezért???
@gazoló: onnan nem ére ide a nyelve? erre gondolsz?
@Husz_János_Puszita: @Mariann19:
egy Rafael Nadal 27 éves korára 60 milliót keresett hivatalosan a díjakból, de az üzleti tevékenysége ebben nincs benne (R. Federer aki ráadásúl svájci szintén ilyen nagyságrendű dijakat kapott de hogyan van saját légitársasága és utazik bárhová a saját gépén? ahhoz 500 milliónál sokkal nagyobb vagyon kell és van neki mert befektet és rábízta valamelyik svájci bankra, hogy fektesse be és és ő maga is csinálja, a Woods is 500 milliós díjakról tudunk róla ésa többiek sem nyomorognak egy real estate guru mint a rozsdásfejű "hülye" amerikai a Boeing 737-esével az sem akárki

szóval tudni kell és hagyni, hogy legyen miből mikor már nem tud teniszezni a McEnroe nem keresett annyit meg el is baszta most riporterkedik és egyéb izéket csinál a Navratilovának erre nem igen van szüksége

szóval hagyni kell mert ezek munkahelyeket és nagyon jó munkahelyeket teremtenek világszerte és nem háborúznak

brühüyyy

a háború sokkal drágább de az olyan móccer mint amit a zalcsútbasznádi törpe és bandája csinál: rádfogja a... és elvi szempont
@rodeo36:
Domingo sofőrje az unokatestvérem férje.
Az esküvőjük után a tokiói házában voltak a "mézeshetek", a srác testvére a programszervező managere, magyar származású szintén.
A csaj apja mondta, hogy volt, este egy szál gatyában pálinkáztak a konyhában, Amerikában... :D
@Penivaldes:

igeen...

mi volt a Pilisben??"Túró kúra"??
@Husz_János_Puszita:
A vitatott téma szereplőinél valóban különbséget kell tenni a világszínvonalú, a világot szinte megváltó, és a hétköznapi teljesítmények között.
Ellenérzéseimnek egyik oka, hogy nem tudom elfogadni azt, hogy művészvilágra más szabályok vonatkozzanak morális, életvitel és anyagi elismerés tekintetében, mint a társadalom más tagjaira.
A jogdíjak tekintetében nálunk nem minden esetben a piac határozza meg az ebből származó bevételeket és elosztást, hanem a művek direktben történő forgalmazása.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: a franciám féltékeny lesz:)) pedig ez csak pocisimi, semmi más.

na jó, feküdj ide elém.:)
@Penivaldes:
Hmmmmm...hmmmm...hmmmm...
(Dorombolok...)
NEM KUKKOL A TÖBBI!!!
@gazoló: a pilisben kérlek családi találkozó kiskörben volt.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: fogsz még joban is dorombolni:)))
na jó, betartom a határt. van ahová én sem érhetek:)
(többieknek szembecsuk!))
@gazoló: sziklákat néztünk, ettünk, ittunk, nevettünk
@gazoló:
Bakker... a víz levert, hogy a szósorrend... ÁLLAT! :D
Holaza nyomorult csigazabáló vajdaörökös sírbatesz? :-)
@Maghrebi Disznózabáló Muzulmán Kinnszülött:
dobozban:)
megvan ne aggódj, csak elsőnek hozzám rohan, és csak aztán ide.)
semmi közöm hozzá,bocs...bizonyára jó volt!!
@Penivaldes: hA TANÁKSZOL VÉLE, MONGYAD MEGHÁT NYUGOTTAN: BEKAPHATTYA, MARSEJBEN A VIDÁM HULLARABLÓBAN:-)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Előkeveredik előbb utóbb, de sirbatesz felizélte az agyambulam, a leszólt 10 rugós turistamenüm miatt, közbe meg vaskampóval kukázik némi egérrágta sajtmaradék után a szelektívben:-)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: most inkább fordulj más szögbe, és ne magyarázz:))
a ló csatakos:)
@Penivaldes: előtte vegye kija protekjét, mer érzékeny vagyolok:-) amúgy a Lyon lioni javaslatát köszönöm:-)
@Maghrebi Disznózabáló Muzulmán Kinnszülött: tévedés!! Ő főz magának finomakat. iazi inyenc a srác, tudja élvezni az életet, és engem is.
@Kowalski, helyzetjelentést!: Mire eljön október 23-a, már azzal lesz tele a sajtó, hogy az ötlet -a közös fellépés - egyenesen tőlük származik, hisz mindig is ezt akarták. Ami pedig az antigyurcsányista Juhászt illeti:a neve garancia arra, hogy úgy lesz megszervezve ez a közös buli, hogy lehetőleg a DK minimális lehetőséget kapjon, ellenben "boldog-boldogtalan" ott fog tobzódni a színpadon.Olvasom a Facebook-on sok hozzászólótól, hogy Bajnainak megjött az esze, holott csak annyi történt, hogy be vannak s*arva, mert mennek ki a párt mögül a támogatók.Szóval én nem tudok teljes meggyőződéssel örülni ennek, csak az a megnyugtató, hogy valószínűleg a DK jól fogja kezelni a helyzetet és a maga javára fordítja az eseményt.Egyébként kíváncsian várom, hogy milyen nyilatkozatok fognak megjelenni ellenzéki oldalon a különböző pártok vezetőitől..
"A parlament hétfőn elfogadta a múzeumi törvényhez L. Simon László és Gyimesi Endre (Fidesz) által beterjesztett módosító javaslatot, amely többek között a kultúráért felelős miniszter hatáskörébe emelte a műtárgykölcsönzést. A javaslat ellen az ellenzéki pártok mellett a szakma is tiltakozott.
Címkékmúzeum, törvényjavaslat, l simon lászló, műtárgy, balog zoltán
A módosító javaslat szerint a kultúráért felelős miniszter – a nemzeti kulturális érdekre figyelemmel és a széleskörű hozzáférés céljait szem előtt tartva – határozott időre kijelölheti a muzeális intézmény alapleltárában szereplő, állami tulajdonban lévő kulturális javak őrzési vagy bemutatási helyét."
index.hu/kultur/2013/10/07/a_szakma_retteg_hogy_kirabolhatjak_a_muzeumokat/

Lesz itt Felcsúti Krisztus!
A narancsköcsögök "kikölcsönözhetnek" bármit a nemzeti kincseinkből.
Piktorka végre lenyúlhatja a koronát, lehet széthordani a múzeumok anyagát.
Ez igen, ezt bazz még Rákosi csürhéje se merte ilyen nyíltan meglépni!
@Penivaldes: Sírbatesz volt a névadó, amikor leszólta a Füstölt kacsamellles, konfitált kacsamelles saláta, burgundi veresboros marhaperkeltes krumpedlis, csokimuszos kurvadrága menünet:-) Csak alkalmazkdom a bestetestéhez:-)
@Maghrebi Disznózabáló Muzulmán Kinnszülött: nem azért mondom, de ez egy tányéron öesszeöntve valóban hagy kívánni valót maga után:)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
nagyon sok jó magyar van ebben a business-ben is ...

az nem egy "eset" gatyában otthon piálni...normál

(ugye az unokatestvéred esküvőjéről beszélsz?)

ha néznéd milyen évszázados lakóegységeket árúlnak Angliában a vidéken....ott van az, hogy árról nem is igen van szó mert ha nincs pénz és alkudni kezd akkor abbahagyják mert nem érdemli meg...lekáderezik a vevőt akárkinek nem adják el az ilyen egységeket és Europa tele van ilyen helyekkel Portugál, Spanyol Olasz Francia és az angolok Ausztria? a többieket lerombolták vagy lerohasztották

brühüyyy
@Fabius: miért kell így elkeseredni, van még elég hülye ott ahonnan ez jött.
Hajrá, fel a következőre! :)
@Penivaldes: @Maghrebi Disznózabáló Muzulmán Kinnszülött: nekem az elozo nevek jobban tetszettek, amugy hibbantsagod kendnek nekem mar hianyzott :)
De sebaj, ha ma mar kommunista lettem, belefer ennyi :)
@rodeo36:
A rokony meg Domingo pálinkáztak éjjel együtt, Domingó konyhájában... :D
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Feljön a csatornából a szar, körülnéz, teleszívja magát friss józsefvárosi levegővel és aszongya:
"hogy nekem milyen jó illatom van..."
Az igazi gyöngyszem a poszt második linkje alatti cikkből:
„A feleségemmel szeretnénk lassan gyermeket vállalni, és ő azt kérte tőlem, hogy ha nem muszáj, ne dolgozzak annyira sokat, mint most, mert a családi életünkre kellene koncentrálnunk. Megértem ezt az igényét.”

Miután, a mulatós koktélokkal tévészékházat felgyújtó, autókat borogató, kockakővel rendőröket dobáló, kopasz, gyökér, véglények hordájához volt szíves hasonlítani a
demonstrálni készülő pedagógusokat a feltételezett és lehetséges brutalitásuk okán, oszt szinte lehordta őket a narancssárga NER földig (aminél lejjebb már csak magma kamrák vannak), nem csak a „sok munka” egy részéről kellene lemondania ennek a derék mi gyerekünknek, hanem sok más egyébről is…

Legelébb is mindenféle betöltött társadalmi pozíciójáról, ha valóban elkötelezett híve annak az egyébként álságos és kurva szar dumának, amit a pártya hirdet. De ez nem elég mára, ezt még tromfolja a Vargamiska gyerök avval, hogy ők majd saját foglalkoztatási mutatószámot dolgoznak ki, merhát a kormányzati intézkedések hatásainak mérése az nem pontos. Nem domborodik ki igazán, mecsoda melót végeznek. Sikerrel. Folyamatosan.

Köllenek a „valódi” számok, merarohattkomenyisták állandóan félremagyarázzák a (borzalmas) valóságot! Saját módszereket, unortodox matematikát a nemzetnek!! Szakítsunk a liberálbolsevista szorzótáblával, elég volt! Kétszer három legyen nyolc! Előre az egymillió új munkahelyért, mi meg fogjuk teremteni!
2089-re!

Szóval, saját számrendszerben, saját adatokat fognak hamisítani, amit saját hazugságokként népszerűsít majd a NESIKOTI (Nemzeti Sikerkotkodácsolási Intézet), ami természetesen nonprofit szervezet lesz, az állam csak az induláshoz szükséges 39 milliárd forintot biztosíccsa, a hat munkaerőt foglalkoztató szervezetnek, amelynek az irodáját már meg is vásárolták a VIII-ik kerület, Kisfuvaros utca 12/B - félemelet 2. szám alatt. A 32 négyzetméteres helység felújítását, mintegy 112 millió forintért elvégezte a Közgép Zrt, már csak a beköltözés van hátra.
A magyar birka meg csak bámul...
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:
Elbujdokolt az magától is! :))

@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
KomancsCirbi! :)
Remélem, mint hithű komcsi, kirakod az Orbáncos képet a falra, otthon!
@Maghrebi Disznózabáló Muzulmán Kinnszülött:
Szia!
Futólag olvastam a hozzászólásokat, és a stílusból gyanítottam, hogy te lehetsz, hiába van új nick neved.
Bolival most hogyan tudunk téged becézni?
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Nyugi. Visszatérek reboot, csak agyvizeletkövesdeségem még nem hullott vissza:-)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

megnyúzták és csináltak neki csiszolt sertésbőr burnuszt

brühüyyy

mit csinál a Maghreb-ben?
@rodeo36: szia! leszólta a vacsimat, hogyaszongya, klasszikus turistabeetető menú, amit egy maghrebi muzulmán külsőfrancia állampolgár is kihányna, oszt inkább gyesznyóhúst zabálna francia Sörrel... erre mimást lehetne mondani?
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

mint emlékeim nem csalnak spanyolok tudnak inni ha próbáltás igazi Calvados-t?

brühüyyy
@Mariann19: Szia! NEm kell becézni, csak ma vagyolok muzgulmár, holnapra visszavérnyulasodomiam:-)
@Maghrebi Disznózabáló Muzulmán Kinnszülött:
A kondérból zabáltál?
Az dereng, hogy volt valami feketemosogató által se evett kaja... :D
@Mariann19: Szia! Amúgymeg életemben elöször esett meg, hogy amikor megláttam a Tetveshalom táblát, megkérdeztem magamtól, mijalófaszt keresek én itten, oszt miért is vagyok itt? Sose hittem volna...
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Elmondanám, egy 3000 fős picsányi kis faluban, Valezeyben találtam egy 2csillagos Michelint, ami nem volt nagyobb, mint a garderobeszekrényünk... és a nyitvatartása csodás vóóót...: szerda, péntek, 16-22 között... rohaggyon meg. És megélr a rohadék séfje, oszt még csellagot is dobálnak utána... ha nem csütörtökön lettem vona ott, rászántam volna a 80 ejrót egy disznóhusos menüre, csak, hogy egye a pénisz a kóbortengerésztet:-)
@rodeo36:
A prémét árulgatja?
Passz.. Rongálja az ottaniak idegeit! :)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Nemmellesleg egy vesekűgörcsös utitárs.... 15 percenkénti próbapisiléssel, közben könnyárral a szemében... nagykaland...
@Mariann19:

"Nem tudni, hogy az állam jobban fogja-e elosztani az ifjú tehetségeknek a jogdíjak e részét, de az sem helyes, ha egy szűk szakmai csoport kezében van az elosztás joga, komolyabb kontroll nélkül."

most majd egy még szűkebb, ellenben homogén csoportocska kezébe kerül a döntés, s ha nagyon nem lesz az az ominózus nem, akkor még a kezébe sem, hanem a fejébe.
jól van ez.
nagyon szerettem volna ezt az ezeregynéhányszáz művészt más emberek zsebét érintő kérdésekben is testületileg tiltakozni.
Mivel ez elmaradt, ennek az elmaradásnak a gyümölcse mára megérett, mert idővel minden beérik. Az Egyetlen időnként valóban szórakozott, de hosszú idő átlagában igazságosan igazságtalan, olykor igazságtalanul igazságos.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: elbujdokolt, vagy elástad? ;)
@Knósszosz: Gondolj bele, vagy inkább mégse, hogy él valami nő féle lételem, aki ezzel gyereket csinálna... Hát van ennél lejjebb?!
@Mariann19:
Ne keress új becenevet, csak berágott kicsit a franczija kollégára, mer múútkor elküldte nekem mit burkolt éppen, az a... az meg lefordította nekem.

Semmi, majd ratatúllyozunk Médoc mellett - proppó, most a Lidl árul finom galliai illetőségű löttyöket.
Egészségedre!
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:
Nemán... Csekk!
És a tonya, a rogánnyoschh
Czili?
Naugye!-:))
@Knósszosz: brrrrr. Hihetetlen, hogy egyes nőfélék milyen kapitális baromságot művelnek, ha ketyeg az a biológiai óra, nem igaz?:D
@jaegtoer: Tessék tudomásulvenni, hogy a fülke forradalom óta csak egy jó tulaj van, az pedig az állam. Így az Artisjus pazarlásától az NKA megmenti azt a röpke 1,2 milliárdot. Szóval ne tessen itt hangulatot kelteni.:D
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Ember, hát nem figyelsz. A gázkészülék gyártója egy dolog. A gázkészülékbe gázt tápláló szervezet meg a másik.Na ez az utóbbi fog
fizetni. Tehát a meghibásodott számitógép felülvizsgálatát nem a szeviz fogja fizetni, hanem a bele anyagot tápláló, jelesül az oprendszer előálliója, név szint Billi Gatyesz. Az meg neked miért fáj? Fizessen a köcsögje.
@rodeo36:
Szia Mester!
Baszki, ha akkora mennyiségben küldesz dolgokat mint tennap meg előtte (amit kúrvárra nem bánok, amúgy!), mikor lesz időm meg is hallgatni? He?
Mindegy, azért igyekszem, meg nem is esik nehezemre.

Az orosz vonal nem semmi, de tudj isten(...), nekem van annál jobb. Persze az én fülem nem a tiéd, azért ezt vedd számításba.
Calvadoshoz mi illik?
@gazoló:
az én sorozatom:
Vienna Philharmonic
Berlin Philharmonic
Concertgebow
London Symphony
Kirov Opera
Moszkvai Kamara
Cheh Philharmonic

de idő híjján ez nem teljes...és karmestere válogattya meg a mű amit előadnak

Simón Bolivar Youth Orchestra Caracas

brühüyyy
@rodeo36:

Igen, a nagy pénzek a klasszikus zenében forognak, nem a pop iparban.
Nekem Pavarotti a kedvencem.
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:

az artisjus semmivel sem kisebb gané, mint az nka, csak más kép:)
@Knósszosz: Calvadoshoz prosiutto jellegű házisonka és kurva büdös kennivaló penészes sajt friss kenyérrel és zöldhagymával

de erős paprika és érett paradicsom is jó

brühüyyy

ellenjavallat a Rachmanyinov ellenében? itt várom...vagy küldd "máshogy"
@jaegtoer: Én sem szeretem őket, de szerintem ők jobb gazdák, mint az állam. Mint az orbán haverek.
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:
Igaz!
Timi&Endi..., hogy mást ne mondjak.
A szerelem erejével...
@DarthVader: Innen már csak egy lépés, hogy Bill gatyesz fizessen mindenkinek egy laptopot... Agyam eldurran ettől a rezsidémon üzekedéstől.
index.hu/video/2013/10/07/mi_szamit_a_rektor_urnak_kirivonak/

Faszomat már ebbe' a kibaszott országba!

utolsó néhány mondat:

- Miért vannak kevesen?
- Az alsósoknak az OF megtiltotta, hogy kijöjjenek.
- Ezt hogy lehet?
- Első év végén van a rosta, ahol kirugják azt aki elvileg nem felel meg a követelményeknek.

Basszátok meg, kölykök, tanuljátok már meg, hogy ha mind (!!!) de tényleg mind kimentek, a rektor belefoshat a kalapjába, akkor se ő lesz a nyerő. Legalább Ti ne legyetek már beszariak, könyörgöm!!!
@Maghrebi Disznózabáló Muzulmán Kinnszülött:
"Oszt miért is vagyok én itt?"
Máris megadom rá a választ. Miattunk, értünk, akik epekedve vártuk a jöttödet. /kezdek átmenni költőibe./
Átéltem néhányszor ezt a traumát, együttérzésemről biztosíthatlak.
Nem kell ahhoz külföldre menni, hogy ez a kérdés felmerüljön.
Ennek az érzésnek az ellensúlyozására szombaton bulizni voltam, egy fergetegesbe.
Kollégális találkozóinkról maradt pénzünket is elittuk -szoktunk ilyet csinálni - mert a betétben lévő pénzmaradványunk kamatát 4.6-ról levitték 2.5%-ra. Úgy döntöttünk, hogy véget vetünk a maradványnak. Még a hajamat is borvörösre festettem, hogy éjféltájt harmonizáljon az orrom szinével. Nem jött be.
A fogyasztás ehhez nem volt kielégítő mértékű.
@DarthVader: Ez a mai nemzedék. Meghúzzák magukat, mintha csak ezt tanulták volna egész életükben.
@Knósszosz: Naugyi:-) Keblencbéli:-) Te emlékeszelsz:-) Mintahogy én is... de nem is ezabaj, hanem, hogy nekem ünnep ottan rohadni... emmeg lóbálja a lompos farkát évszámra...
jaaaa?! a Máátééééé?! ki nem szarja le?! ez egy senki. egy triplanulla. az abszolút zéró, akinek zsebe van.
@Knósszosz: Szia Knósszi!
Akkor a sirbatesz fordítása az oka annak, hogy itt állandóan hiányolja ma este.
Furcsállottam is néhány perce ezt a vágyakozást, de ez fordulat mindent megmagyaráz.
Milyen galliai lötty van a Liedl-ben?
@Knósszosz:

"NESIKOTI (Nemzeti Sikerkotkodácsolási Intézet)"

:DDDDDDDD
@Husz_János_Puszita:

ezen nem vitázom, de megjegyzem, hogy a Björling mellett sehol sincs, és Alfredo Kraus-nak vannak felvételei amit Pavarotti meg sem próbált soha

van egy Karl Böhm Cosi fan tutte ahol Alfredo Kraus, Schwartzkopf, Ludwig és Berry a fő szólisták és ha nem tévedek a Vienna Philharmonic vagy a bécsi opera na az felűlmúlhatatlan máig...sokan próbálkoztak van egy Leontyne Price Tatyana Troyanos felvétel ugyanerről és azt is csak térdenállva érdemes hallgatni de Pavarotti már csak akkor vállalkozott Mozart-ra amikor már nem volt hangja Idomeneo-t csinált és nem nagy sikerrel ugyanakkor a Kraus

www.youtube.com/watch?v=ipuuVOJoyBY

www.youtube.com/watch?v=bNwhHwFl_JE
ezt Pavarotti meg sem próbálta

és ne feledd Nicolai Gedda-t aki mindent tudott

www.youtube.com/watch?v=_QFgPtmM7Ps

és a mesterek mestere az égből leszállt:

www.youtube.com/watch?v=1H-O1WxDf40

brühüyyy

és most vitatkozhatunk, van miről, ugye?
@rodeo36:
Nincs ellenjavallat, mert nem arról van szó, hogy nem értékes, csak annyi, hogy van ami nekem jobban tetszik.

A halálra piszkált Wagner például, akinek a nevétől is hánytam, pedig zseniális.
Ennyit tesz a negatív píár, merugye a führer is őt, annak idején.
Marhaság!

Majd haladok sorjában és lehet, hogy Rachmanyinov is ott lesz a szívesen hallgatottak között!
Gracias
@Mariann19: Há', megmondom... én gépállattal szokok ideoda gyünni-menni, így nemakkora tramantula a dolog. Mosmeg busznyáztam, ráadásul kb 800 km-rel a valagamban... katasztrófiális volt... brrr... amúgy egészségetekre a veresorrot. Mocskos irrgumburgenladesztániak... Rájuk rohad a veres lőre, ennek ellenére 1,5 decic 5-5,50 ejroért mérnek. Oszt a ser sem alternativa, mert egy kori flancija Kronenburg, ami a sörben a seprő, kocsmában, 5-5,5 ejro... és láss csodát... Burgungerlandesztánban nincs nagy idegesforgalom, oszt csóró egyetemistákkal esténkinnt teli az uccai étteresetető, mer meg tuggyák fizetni, mink meg néztünk kija fejünkbőőő, oszt gondokodtunk, nemrohadt e meg a 3 napos kolbászzswíros kenyir a száálónak nevezett romépület picsányi szobájába' :-)
@Mariann19:

'_Még a hajamat is borvörösre festettem, hogy éjféltájt harmonizáljon az orrom szinével. Nem jött be.
A fogyasztás ehhez nem volt kielégítő mértékű. _"

nocsak nocsak. egy liberáncs ne is legyen vörös orrú. kékülni kékülhet, de voros ne legyen már! szeretem a színtartást és a szinttartást.
@Mariann19: Há ha Aszterfixfalvai negédes kesergő... arra nem fizetnék be... vóóótam Gallfalva fővárobrossurában... a helyi sámán löttye... Mitkeverszix bájitala iszonyú:-)
@jaegtoer: Egy libbancs is lehet jobboldali elhajló... megfelelő mennyiség után:-)
@Husz_János_Puszita:
csak az orosz tenorok:
Ljemeshew,
www.youtube.com/watch?v=9Vb8PdrQsyQ

és a többiek tudtak az olaszban opertatechnikaként használt "mezzavoce"-t megcsinálni ami pianisszimóban zengeti az egész testet és nem a gégéje szól mint egy orgona ezt Pavarotti a nagy pillanataiban sem tudta nem tudom miért?

Szobinov aki bejárta a világot és Lohengrintől a Gyöngyhalászig mindent sikerre vitt

www.youtube.com/watch?v=7_bDGYt1990

ez is mezzavoce

brühüyyy

most a knosszi nem jár erre? gyere és kapd ki
@jaegtoer:
"Nagyon szerettem volna ezt az ezernéhányszáz művészt más emberek zsebét érintő kérdésekben is testületileg tiltakozni."
A vonatkozó kérdésedre az alábbiakban olvashatod
Bródy János kislánya kérdésére adott válaszát, de ne idegesítsd fel magad.
"Mintha megkérdeznék, hogy a fizetésemből szoktam-e segíteni másokon. Ha azt mondom, igen, akkor azt mondják, jó, ezt a részt elvesszük, és majd mi segítünk."
Ez részéről a kormány lépésére való reagálása.
Bennem mosolyt fakaszt. Miért durrant be ezen az agya? Tőlünk is folyamatosan veszik el a fizetésünket, hogy másokon segítsenek. Minket sem nevesítenek forrásként a segélyek folyósításánál.
Na, ezért voltam fentebb kissé ultra, mert miért gondolják Bródyék, hogy rájuk más szabályok vonatkoznak?
@Knósszosz:
@huszi-nak beraktam egy csomó csodát

szedd le

ajándék, sohasem felejted el

brühüyyy
@rodeo36:

Budapest Festival Orchestra??
@rodeo36:
Rodi! A sajtimádók tudják, hogy csak a kevésbé illatos, ám minimum penészes sajtok az ínyenc falatok.
Egyik-másik fajtát csak az utcán merem megenni, otthon nem engedik, de nem tudok ellenállni.
Szégyen!!!
@Knósszosz:
www.youtube.com/watch?v=MO6vuQBODVg

hogy maradjunk otthon és...

www.youtube.com/watch?v=ftIoaJu9eO4
Anton Dermota a bécsi opera sztárja

brühüyyy
@jaegtoer: "Szeretem a szintartást és a szinttartást."
Igyekezni fogok betartani az elvárásokat, különösen az egykulcsos véleményharmonizáció érdekében is.
A múltkori kiállásodért egyébként is a lekötelezetted vagyok. Tényleg.
@Maghrebi Disznózabáló Muzulmán Kinnszülött:
Hú, de lóbálnám én is!
Igaz, a magamfajtának ünnep az ilyesmi, más meg meg se érdemli-:)
Azé nem haraxok rája, mer néha lecsúszik a torkán pár kisebb darab rája. - ezdeszar vót-:((
Mindegy, majd gyön, kelmed meg lökjön képeket, igen jó teheccsége van a fotóapparátokhoz, mondom!
@gazoló:
mondám, hogy sok mindenki kimaradt...ez is oda való

brühüyyy
@rodeo36: Halihó! Usácskában mizujs?? Összedőlt már a kártyavár vagy még húzzák egy ideig?? :)

A republikánusok szerint Obama önfejűsége csődhöz vezethet

www.dehir.hu/vilag/a-republikanusok-szerint-obama-onfejusege-csodhoz-vezethet/2013/10/07/
@Mariann19:
Frencs borok hónapja - vagy mi a szösz - de kaphatsz igen kellemeseket ám!
Nézd csak:
www.lidl.hu/cps/rde/xchg/SID-20098045-DDEA1F71/lidl_hu/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=36144

Mondjuk nem vagyok nagymagyarkodó, de az biztos, hogy mára kinőtte magát Levédiában is egy borász generáció, amely szerintem felveszi a versenyt sok híres külfőddi borászattal. Ha még értenék is hozzá...

Én úgy szelektálok, hogy szar-nem szar. Ami az utóbbi kategória, azt hideglelés nélkül iszom és semmi tanninn izé, meg karakteres feketeszeder ezmegaz, Ízlik-nem ízlik.
Azért kedvelem a bort, de baromi szubjektív az én véleményem egy-egy nedűről.

Sörben viszont...:))
@Maghrebi Disznózabáló Muzulmán Kinnszülött:
Látod, ebben a külföldi utazás mikéntjében kivételesen nem azonosan gondolkodunk.
Én csak akkor megyek ki, ha királyi módon élhetek ott, nagyon nem bírom a szegénység érzetét elviselni.Inkább kihagyok, de aztán én akarok lenni a tékozló magyar honleány odakinn, gondosan elhallgatva a valóságot.
Tényleg elég drága volt neked a bor és a sör. Attól függ, hol ittad. Kell neked jobb helyeken dorbézolni?
A busznyákozás a legrosszabb forma, de van olyan út, amelyikre ez a legcélszerűbb. Tudom.
Majd legközelebb a Sólyom gondozásában repülj.
Eszembe jutott egy repülős szlogen, lehet, hogy ismered:
"Repüljön Burmába, haza visszük urnában."
@Knósszosz: "mecsoda melót végeznek"
Hát,ennyit hazudni nem könnyű !!!
@Husz_János_Puszita:
Szia!
Most kapsz te is zenét gazdagon, rágjad csak!
Rodi tuggya mitűűl... csak győzzed de megéri!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
hogy te mekkorát tévecc?

a Boener-nek percei vannak hátra és már nem is lesz House Speaker

brühüyyy

már megvan a plot...a Tea Party-t ki kell végezni és ez megy

tájékozóggy
@E.Csaba:

Szerintem nem akkora nagy a gond.

Ezt irtam 26.-an:
"Gyurcsany jon fel, mint a talajviz, es huzza magautan a DK-t. A kovetkezo honapra szerintem az ollo meginkabb zarul a DK es az Egyutt kozott. Ugyanakkor a kicsik fokent az E14 es a DK miatt 3-400000 szavazatra megkozelithetik a szoci tabort.
Ekkor mar nekiallhatnak faragni az MSZP-t.

Gyurcsanynak nyilvan mandatum szamban merheto elonye szarmazna belole, ahogy egy radio interjuban figyelmeztetett (koszi a linket barki is volt), es nyilvan nem lenne szamara sem erdektelen, ha Mesterhazi huzasa utan egy harmadik nev lenne vegezetul Viktor kihivoja.

Az E14 az indulasi, mindenki egyutt temahoz terhetne vissza, ami talan szimpatikusabb lenne a szavazok szamara is, es persze Bajnainak sem lenne erdektelen, hogy ne egy totalis kudarccal erjen veget politikai palyafutasa. Hiszen egy harmadik szemely eseten meg akar gazdasagi miniszteri poziciot is vihetne.

Azonban ezt mihamarabb le kellene tudni, hogy aztan a vegso jeloltet fel lehessen epiteni, es vegre az egyesult baloldal erot mutatva tenyleg Orban-valtasra eselyes kepet mutathasson."

Ugyanakkor be kell valljam, tegnap beszelgettem a familia egyik DK-fanatikusaval, es egyetertettunk, hogy nem fogjak Gyurcsanyekat bevenni. (Basszus kezdem elvesziteni a Mojo-mat ;))
Pontosan azert gondoltuk igy, mert ez tul "gyanus" lehet a szavazok szamara, hogy csak a szorult helyzetebol igyekszik menekulni az E14. Szamomra erdektelen az ok, ha vegeredmenyben a mainal jobb helyzet alakul ki belole.

Azt hiszem az egy pillanatra sem lesz kerdeses, hogy az E14 nem tudja ezt sajat otletekent eladni, lekommunikalni. Egyreszt mert az emberek jol emlekeznek arra, hogy utobbi idoben milyen volt az E14-PM hozzaallasa a kerdeshez.
Masreszt Gyurcsany es a DK nem fogja megadni azt az eselyt, hogy ezt toluk elvitassak. Hiszen ez egy nem igazan nagy, de megis fontos gyozelmecske Gyurcsany szamara. Hiszen o mar joideje a TELJES osszefogas mellett ervel. Meg akkor is amikor az MSZP "kiutalta" az osszefogasbol.

Sot, azt hiszem inkabb a DK-nak kell majd kisse visszafognia magat, nehogy elszaladjon veluk a paci a nagy vallveregetesek kozepette.

Bajnai szamara itt van - talan az utolso - lehetoseg, hogy valamelyest iranyithassa az esemenyeket. Eppen azt jatszhatja ki a szocik ellen, amit tavasszal toluk kapott: meg kell hivnia a kicsiket is az oktoberi rendezvenyre. (Bokrost, esetleg Fodort).

Egy uj fejlemenykent pedig a honap vegere kaphatnank egy harmadik szemely nevet (sem Bajnai sem Mesterhazi), aki KOZOS jeloltje lehetne az ellenzeknek.

Szamomra ez lesz Okt. 23 kerdese: Lesz-e annyi ver Bajnai pucajaban, hogy eroltessen egy ilyen forgatokonyvet, vagy inkabb raulnek a kibulizott egyeni jelolti helyekre....
@Knósszosz:
Amikor a szar osztja az észt a polcról, a befőttesüvegből... :D
@Mariann19: Tündérbogár!
Nem jószántambó mentem, hanem sima emberi kiváncsiságból... Oda rappülő, oszt vissza északkeletre repüllő. mer így dobta a gép... Lyon, La Tourrette-Cluny-Tournus-Autun-Vazeley-Bourges-Dijon-Fontaney-Ronchamp-Bregenz-Salzburg nemigen járható le repülővel... nem a lovettán, hanem a látnivalón múlott. Ezeket a világörökségeket a büdös életben sose látom... akkormeg?
@ornagy50:
Viszont ebből élnek. Még.
Sajnos úgy néz ki, 14 után is. Egy darabig.
Nem vagyok optimista, de még lehetek.
Ezért iszom egy sört, az talán segít a szart rózsaszín belsejűre sütött bélszínnek láttatni.
@ornagy50:
Még csak egy szar polgármesteri állással sem szúrják ki a szemét?
Egyre szarabb a megbecsülése a narancsbolsevik hazudozóknak.
Ehhez a munkához kell gyomor, nem a hullamosdatáshoz! :(
Megfizethetetlen.
@Maghrebi Disznózabáló Muzulmán Kinnszülött: Bocsi visszafelé nem reppülő, haNEM otóbuusnya... mer oda huss, vissza, ereszkedés...
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
De nem vót szalicil, oszt kezdett romlani.
Magátul leurott a pócrúl, pedig nem is Allen.

Szarházi
@rodeo36: Basszus megint lemaradtam valamiről? Mesélj röviden a lényegről. A te interpretációd sokkal élvezetesebb. :)
@rodeo36:
Dermota... próbáltam bekasztlizni az általam kedvelt maiak közé, de nem ment.
Elsőre Domingo ugrott be, de neem... nincs kihez hasonlítani.

Csak úgy magában csoda a hangja és erre mongyák: oszt jónapot!
@Knósszosz: Na uda erflanc 100 személyes Bombardier... középfolyosón lehajtott fejjel, meg 100 ember.... ilyen maccsboxgépen még nem voltam, de baromi kényelmes...sztyuvi egyse.. a száraz ropit a légimarshall osztogaata... már csak a kecsekék hijányosztak:-)
@Maghrebi Disznózabáló Muzulmán Kinnszülött:
"De van olyan út, amelyikre ez a legcélszerűbb."
Ezt én írtam a busz utakra neked, ezért nagy az egyetértés.
Tudom, hogy nábob vagy, nem a szükség visz a zötykölődésbe.
Tudd meg, hogy nagyon irígy vagyok /jó értelemben/, hogy ennyi mindent láttál.
Fotóztál eleget?
Nemsokára én is megyek. Már úgy beelőztél, hogy az életben nem érhetlek utól.
@simple observer 1.0:

"Szamomra ez lesz Okt. 23 kerdese: Lesz-e annyi ver Bajnai pucajaban, hogy eroltessen egy ilyen forgatokonyvet, vagy inkabb raulnek a kibulizott egyeni jelolti helyekre.... "

nem negligálva a téged foglalkoztató kérdésre adandó választ, engem inkább az aggaszt, hogy a tudatos vásárlók, a tudatos választók, az érték, a tudat és a realitás nem egy dimenzióban vannak jelen.

de a kérdésedre válaszolva: nem vérpuceráj kérdése, hogy bajnai erőltet-e valamit, vagy nem. a legtöbb amit tehet, (szerintem) ha sürgősen visszavonul a vérszemet kapott kalandorok (juhász-kónya) halálos támogatásából.
@Maghrebi Disznózabáló Muzulmán Kinnszülött:
Annyira jó szemed van!
Mennyi gyönyörűséget láthattál...
Ugye lesz még a jövőben ilyen sok szépség, a Knosszinak küldötteket is megnéztem.
@Maghrebi Disznózabáló Muzulmán Kinnszülött:
Regionállis Dzset, olyan ATR sztájl, vagymint a nagyon kedvelt Brazil Embraer, kurvára törnek elő a piacon és jók.

A képek is, majd ránézek a megosztódra, ha főtteszed a zöszseset!!
@Knósszosz: Oljan sok SÖR a TESCO-ban sincs!!!
@ornagy50:
Tényleg... igazad lehet.
Akkor csak egy marad: elhúzni innen.
Neked van hova? Nekem nincs.
De lassan elindulok Hegyeshalom felé kopac seggel, tán Boli megszán két öveg komlószűrlettel, mielőtt távozok innen.

Majd, egyszer. Ha lesz hova.
@Knósszosz:
csak, hogy legyen pontosabb képzeted erről, Dermota etalon volt és maradt a bécsi operavilágban és persze Salzburg-ban is, a Joseph Krips féle Don Giovanni hozzáférhető a youtube-on az 1930-as években csinálták vagy Bécsben vagy Salzburg-ban és ott Anton Dermota Don Ottavio

őt nem kasztlizzuk ő a kasztli

sajnos el kell keseríccselek Domingo-val kapcsolatosan (miután meghallgattad Beniamino Gigli-t a Gyöngyhalászban ő volt az aki Aureliano Pertile-t semmi kevesebbnek nem hívta, mint: ÜVÖLTŐ KUTYÁNAK ha ugyanő Domingo-t hallaná én nem is merem elmondani mit mondana róla, Domingo közel 100 szerepet merészelt elvállalni és meg is csinálta Pavarotti 35-38 -nál többet semmiképpen és az is sok volt neki van egy vagy több Domingo a youtube-on Je croix (Gyöngyhalász) és az első mondat után kikapcsoltam hallgathatatlan, van még Nicolai Gedda aki Bach-ot ugyanúgy mint Wagner-t és tökéletesen, mert megtanult énekelni és volt hangja ő volt az aki egyesegyedűl a világon megcsinálta eredetiben a Bellini I Puritani
credeasi misera-ban a magas C fölött egy quarttal F-et énekel teli hanggal senki soha Pavarotti meg sem próbálta bár a szerepet elvállalta és csinált egy magas C-t röhej

www.youtube.com/watch?v=9w_TTK7UP1c
everli Sills meg csodás

szóval ez van...nem akarok előadást tartani de ez van

brühüyyy
@Knósszosz: Nem sirdogálni! Maghrebben kurvára nagy szükség van egy jó motyogógépszerelőre. Feltéve, ha 20 literes Marmonban vizet is viszel magaddal:-) Ser meg mindenhol van... árpát és komlót rohasztani még a pigneusmajmok is tudnak:-))))
@simple observer 1.0: "Lesz-e annyi ver Bajnai pucajaban, hogy eroltessen egy ilyen forgatokonyvet, vagy inkabb raulnek a kibulizott egyeni jelolti helyekre...."

Én a kibulizott helyeket sem venném életbiztosításnak az E14-PM helyében.
Csontig lerágott tény, de leírom most is, hogy Bajnaiék népszerűsége folyamatosan - stagnálással vegyítve -csökken.Ha én lennék Mesterházyék helyében, biztosan elgondolkodnék azon, hogy hol van az a népszerűségi mutató(Bajnaiék),amelynél - vagy az alatt - már őrültség 31 helyet átadni és inkább azt mondják, hogy köszönjük de ez a teljesítmény a szövetséghez kevés.

Szerintem kijelenthetjük nyugodtan, hogy Bajnaiból nem lesz jelölt, sőt azt is kijelenthetjük nagy valószínűséggel, hogy ezzel ő is tisztában van, hiába kommunikálja az ellenkezőjét.Tehát neki nem lenne akkora áldozat a harmadik(külső) jelölt támogatása.DE! Jelenleg ez egy ugyanolyan felelőtlen hazárdjáték lenne, mint az eddigi kibulizott szövetség.Nem arra gondolok, hogy ez mennyi támogatottságot hoz vagy visz, hanem arra -mivel szinte biztos vagyok benne-, hogy az MSZP nem tágít attól, hogy ő adja a jelöltet, amiből adódik, hogy az ellenzék végérvényesen kettéoszlana.Lehet, hogy egy új jelölt nevének bedobása csak még nagyobb kárt okozna (bár nem lenne ellenemre) Akárhonnan csűröm csavarom, mindig oda lyukadok ki, hogy a DK látja a legtisztábban a helyzetet, vagyis a legoptimálisabb minimum cél: közös egyéni jelölt, külön lista.A számomra legoptimálisabbnak az tűnne (álmodozom) Közös egyéni jelölt, közös lista, közös miniszterelnök-jelölt aki egy új név lenne
@Orica Középföldi:
Azt írtad: "Ma olvastam egy okos embertől. a mítosz termékenyebb, mint a való, a história, mint a történelem."
Úgy gondolom, van ebben igazság.
Mo, de lassan vége a napnak. Kívánok jó éjszakát.

Kosztolányi Dezső: Akarsz-e játszani?

A játszótársam, mondd, akarsz-e lenni,
akarsz-e mindig, mindig játszani,
akarsz-e együtt a sötétbe menni,
gyerekszívvel fontosnak látszani,
nagykomolyan az asztalfőre ülni,
borból-vízből mértékkel tölteni,
gyöngyöt dobálni, semminek örülni,
sóhajtva rossz ruhákat ölteni?
Akarsz-e játszani, mindent, mi élet,
havas telet és hosszú-hosszú őszt,
lehet-e némán teát inni véled,
rubinteát és sárga páragőzt?
Akarsz-e teljes, tiszta szívvel élni,
hallgatni hosszan, néha-néha félni,
hogy a körúton járkál a november,
ez az utcaseprő, szegény, beteg ember,
ki fütyörész az ablakunk alatt?
Akarsz-e játszani kígyót, madarat,
hosszú utazást, vonatot, hajót,
karácsonyt, álmot, mindenféle jót?
Akarsz-e játszani boldog szeretőt,
színlelni sírást, cifra temetőt?
Akarsz-e élni, élni mindörökkön,
játékban élni, mely valóra vált?
Virágok közt feküdni lenn a földön,
s akarsz, akarsz-e játszani halált?

Jó éjszakát mindenkinek, szép álmokat!
@Knósszosz:
a credeasi misera-t manapság már többen is csinálják
Mateuzzi, és persze a NAGYMESTER Alfredo Kraus, és még néhányan van aki csak lemezre merte és élőben nem mert ha valaki indiszponált nincs az a gégész aki segíteni tudna, és légzéstechnika is kell hozzá, beszélnek Brownlee-ről is a Kunde csak C-t énekel és azt sem valami nagyon jól, szóval nem könnyű kenyér egy tenor élete

brühüyyy
@Maghrebi Disznózabáló Muzulmán Kinnszülött:
Majd a napokban virágnyelven megjelölöm a célt.
Nehogy Kubatov elkisérjen.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

gondolkoggy is: Boener egy seggfej, beleesett a csapdába amit a Koch testvérek által pénzelt Tea Party szélső jobboldali baromállattyai akarnak, semmi kevesebbet, mint választás nélkűl megbuktatni Obamát, manapság már lelőni nem fogják, pedig szerintem fel vannak rá készűlve, de a Demokrata párt tartya a vonalat az elnök halála esetén is... a Republikánusok nagy része már elpártolt a Boener-től de még várnak valamire...szerintem meg fog bukni és akkora botrány lesz, hogy a sok ugató kutya a republikánusokból mind meg fog bukni visszahívják őket és ettől rettegnek...de a párt már szétesett akkor amikor a Romney nem nyert és még ki is lettek röhögve

szóval ez van

és ha az usa bejelenti, hogy csődben van azaz fizetésképtelen mert nem emelik meg a debtcieling-et, akkor lesz egy világválság (a svájci hadsereg már készűl rá) mint a 30-as években de most vér is fog folyni

brühüyyy
@Maghrebi Disznózabáló Muzulmán Kinnszülött:
De én nem Afrikában... inkább Ojrópában, ha lehet.
Bármi, ami mediterrán!
A Földközi tenger medencéje persze arra is, de inkább Hispánia, vagy a Gallok déli része, nem bszélve Itáliáról, az Adriáról és naná... Hellászról!! Meg Anatólia sem maradhat ki, ott micsoda kaják (is) vannak!!!

Haggyábékén!-:D
@Mariann19: Neked meg segítség:
Lyon: Kommunista kiáltvány, "Világ prolijai egybesüljetek!, Montgolfier testvérek: Kergessünk léghajóval légvárakat, Büdös cigány: Töjük, romblázzuk a gépeket!, takácsok uccája, első lyukkártyás szövőgép, Hollerith...

Egyebek: World herritage... hu.wikipedia.org/wiki/Lyon

Le Tourette:La Corbusier...en.wikipedia.org/wiki/Sainte_Marie_de_La_Tourette

Cluny: hu.wikipedia.org/wiki/Clunyi_ap%C3%A1ts%C3%A1g
@rodeo36:
Tarts csak előadást, tanulni nem szégyen.
Aki szarik az új ismeretekre, az a szégyen és a szégyellni való segg, szerintem.
Az más, hogy olyan mélységben nem fogom érteni azt amit te, de azért lehetek műkedvelő és ezzel szerintem agyunk így itt páran!

Szóval lökjed csak, én biztosan átnézem.
@Knósszosz: A 20 LITERES EVIAN KOMOLY CSEREÉRTÉKET KÉPVISEL UGYANENNYI BURGUNDI-ANUS VERESRE... NE ADD FEL:-), lehet sörrevalónak kapsz még ráadásul egy koresz 1664-et:-)
@Maghrebi Disznózabáló Muzulmán Kinnszülött:
OKKÉ, kűggy egy Bombargyijét, megpróbálom.
De a kusz-kusz nem kedvencem.
Jó jét!-:)
@rodeo36: A svájci hadseregről már én is hallottam. Meg arról is, hogyha ez bekövetkezik, ahhoz képest a 2008-as válság csak gyerekmesének számít.
@jaegtoer:

Rolam tudhato, tukeppen tavaly tavasz ota, amiota komolyabban irkaltam ide, hogy a jelen helyzetben kevesse erdekelnek moralis vagy etikai kerdesek. Vagy akar olyan filozofiai magassagu dolgok, mint ertek vagy tudat.

Szamomra most a legfontosabb, hogy ezt a maffiat el KELL takaritani. AZTAN, ha mondjuk 1 ev, 500 nap utan egy tisztesseges valasztasok kereteben akarnak a partok ujra donteni arrol, hogy mennyi es mely valasztokat milyen ertekek mozgatjak, mire szavaznanak, akkor nekem nincs/nem lesz ellene kifogasom. Johet egy uj valasztasi kor.

Azert emeltem ki Bajnait, mert szerintem vannak ott gondok a PM korul is. Ugy tunik ott is van 1-2 emberke, akik szeretnek iranyitani a dolgokat sajat izlesuk szerint.
Marpedig az E14-PM konglomeratumban igazandibol o az egyetlen HUZONEV. Marpedig csatolja fel vegre a tokeit es csinaljon vegre valamit, amit nem csak a tobbiek eroltetnek ra!

Amikor tavaly nyar kornyeken nehanyan emlegetni kezdtuk, hogy Bajnai lehetne egy kozos jelolt, majd kesobb oktoberben be is jelentkezett, akkor egy rovid idore nagyon bizakodo voltam.
Es valami ilyesmit ereztem:

"Fly, on your way, like an eagle".

Aztan sajnos sorozatban kovette el - velemenyem szerint - a tobbiek altal raeroltetett hibakat.
Es ekkor sajnos felsejlett a refren masodik sora is:

"Fly as high as the Sun".

(Ha nem ismeros, akkor segitsegnek:
www.youtube.com/watch?v=udUlQmI3Mys)
@simple observer 1.0: Engemet ez már kb. 2 hónapja kurvára idegen hagy... elvoltam 3 hetet, majd egyet, oszt attak 2KINEMSZARJALE" TABLETET. mÁR NEMÉRDEKEL EZ A NYOMORULT SÁRDAGAVÁNY... Se Orbánnal, senem nélküle... dagonyázzon a saját trágyájában... kit érdekel? ....
@simple observer 1.0: Tököm-pöcsöm senki... soha nem cserélnék vele... a bitó alatt plánenem...
@Maghrebi Disznózabáló Muzulmán Kinnszülött:
NG, winglettel ésss... T-vezérsík mint a Tupiknál volt! Gyönyörű madár!

Kössz!!
Cserébe Dickinson kapitány 757-200-asa:
1.bp.blogspot.com/-nbvanUo7jBc/TX1h5okHWPI/AAAAAAAAAPA/KuoK6gGo94Y/s1600/im2.jpg
A 666-os világkörüli járat. A Boeing is tudott szép gépeket...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
emlékeztetlek rá, hogy a szíriai "válságot" amit 9 éve CIA és az összes szarházi előkészített államcsínyre, most 48 óra alatt megállapodtak az oroszokkal és már nincs is semmi háború pláne, a netán yahoo hiába repűlt washingtonba leszarják, nem tényező többé sokkal többről van szó

ne 2008-hoz hasonlicsd az kiscsoprtos óvoda volt ahhoz képest ami most várható...világháború és embertömegek megindúlnak valamilyen irányban

a világrend meginog és semmi soha többé nem lesz ugyanaz

brühüyyy
APOCALYPSIS
@rodeo36:
Szótagold le nekem lécci, mi fog következni?
Azt megemésztettem, hogy harakiri nélkül lesz-e ámerikai elnök döntés - de apokalipszis?

Annak következménye, vagy?
Mire gondolsz?
@Knósszosz:
hosszú lesz és mégsem teljes, koncentrálok a lényegre:
tény: az usa 15 éve államcsődben van és kín keservvel fizeti vissza a háborúiban rabolt javakból készített financiális eszközökkel a tartozását

EZ AZ ALAPÁLLÁS trilliókkal tartozik a világban fűnek fának és nem tud fizetni, mert nincs termelés és ami befolyik édeskevés...tehát háborúzik 60 éve!!!!!, hogy legyen munka nélküli jövedelme: lopva rabolva sarcolva, már nincs a világban olyan rész ahol ne lenne ellensége és joggal

most a Maghrebben és a Levantén újra felkavarta a szart de amit én látok az...szóval nem bírja a farka (kitalált és csinált egy alkaloida nevű mondvacsinált ellenséget ami már régóta nem műxik de fenn kell tartani mert ellenség nélkűl nem megy a háború, de a háborúhoz 3 dolog kell: pénz, pénz, pénz...és pénz nincs csak nyomtattya de ha holnap senki sem fogaggya el mert szart sem ér és ez már 15 éve igaz!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kényszerítik: árúlják a termékeiket: fegyver meg katonai tanácsadás de sokaknak tele van a töke velük és most egyszerre összejött a világ megszólalt: KUSS, hátrább az agarakkal ÉS KÉT PILLANAT ALATT MEGÁLLAPODTAK AZ OROSZOKKAL ÉS DÍCSÉRETET ADNAK aSSZADNAK!!!!

északafrika és a levante kicsúszott a kezeikből és most mégis katonai akciókkal bolondíttyák a saját népüket mialatt nincs kaja és éhhalál lesz meg egymást fogják gyilkolni annyi a fegyver magánkézben hogy egy polgárháború kivégzi őket

a világ erre vár

ha a dollár nem világpénz akkor mindenki csődbejut de van aki felkészűlt van aki nem és háborúval lehet kaját és vizet meg fűtőanyagaot szerezni (a szélerőművek és a naperőművek, meg a víizierőművek megmenekűlhetnek de le lebnnéenk bombázva csak azért hogy a védelmi képességet ncsökkencse (a dunahidak fölösleges lerombolása hasonló)

szóval nincs kiút belűl rohadt és most kibújt a hernyó és megmutatta hogy a királyon nincsen semmi

brühüyyy
@E.Csaba:

Olvastam mar korabban ezt a forgatokonyet, de nem tudom elkepzelni, hogy valora valjon.
A szocik a DK-s balfekseg utan nem tudnak eladni az embereknek, hogy ez az E14 miatt lenne, es nem sajat huzasuk volna.
Igy aztan a 2/3-os Fidesz ismetles utan, a soron kovetkezo szoci tisztujitason Mesterhazy ugy repulne, mint a gyozelmi zaszlo. Es az elnoksegben is egy-ket emberkenek lezarulna a politikai karrierje (pl. Tobias). Ezt pedig az elegge akarnok Mesterhazy NEM AKARHATJA, meg megkockaztatni sem.

"Szerintem kijelenthetjük nyugodtan, hogy Bajnaiból nem lesz jelölt, sőt azt is kijelenthetjük nagy valószínűséggel, hogy ezzel ő is tisztában van"

Mindket feltetelezesed osztom.

"DE! Jelenleg ez egy ugyanolyan felelőtlen hazárdjáték lenne, mint az eddigi kibulizott szövetség."

Teljesen jogosak felelmeid.

Sot! Szerintem meg az E14-PM-ben is lehetnek akiknek ez nem tetszene, hiszen az 1-2 kevesebb eselyes jeloltet jelentene a dolog vegen.
Am a betyarbecsuletnek is van hatara! Ha igy marad, akkor Bajnai hatan bejut a Parlamentbe egy rakas urge, mikozben o maga - valoszinuleg - vegleg kiesik a politikabol. Ilyen szempontbol akkor mar inkabb a Gordon, mint 1-2 erdektelen emberke.

Az MSZP valoban nehezen kiszamithato. De Bajnaiek hazon belul vannak, vagyis azzal, hogy esetleg szervezkednek a kisebbekkel kozosen, aligha rugja fel az MSZP a megallapodast. Ha viszont eleg ero van a kisebbek osszefogasa mogott, akkor mar osszemerheto poziciobol targyalhatnak a szocikkal. Marpedig oket is meg lehet szorongatni, mint barmely masik szervezetet.

Nyilvan van benne riziko, de ha meg sem probaljak, nem is sikerulhet...

" Közös egyéni jelölt, közös lista, közös miniszterelnök-jelölt aki egy új név lenne"

Szerintem is ez lenne az idealis a jelenlegi helyzetben.
@rodeo36:

A Tea party egy hatalmas zsakutca. Ha jol emlekszem egyetlen jeloltjuk sem nyert tavaly a valasztasok soran.

Amugy a GOP mar regen elvesztette a dolgot:
www.businessinsider.com/government-shutdown-obamacare-delay-not-focus-marlin-stutzman-2013-10

A valasztok meg LEGALABB ugy megbuntetik oket, mint 2011-ben, es tavaly, amikor valami nagyon hasonlo huzasokkal akartak megpuccsoloni Obamat.

Marpedig csak 13 honap es ujra midterm election!
@rodeo36:
Háát, nem mondom, hogy lehetetlen amit mondasz, de ha így van, az valóban apó és kalüpszó lesz.
Na, várj csak!
Ha az elméletedben van csak tizednyi valóság, akkor a WTC az...?
Ne mán! Nehéz ezt elhinni!

De akár lehet is és akkor a zusa?? A világ csendőre??
Bassz!! Nem is gondolok bele, mekkora játszma ez az egész.
A törpét meg kihagyják ebből, pedig olyan szépen adja elő a fontosat, akit amúgy mindenki leszar Ojrópában.

Nekem jóccakaát, neked meg ropogós malacsültet, úgy vettem le, hogy azt különösen kedveled. Hát amennyi beléd fér kedves barátom!!!!
@Knósszosz:
még valami a Wallstreet tartja a frontot és ha figyeled a tőzsde nem reagál semmire mert ezek interveniálnak -ameddig tudnak, és még sokáig- mert: NEMCSAK DOLLÁRJUK VAN, HANEM MINDENFÉLE MÁS PÉNZÜK IS, próbálták az arany árát lenyomni de nem sikerűlt mert senki sem hülye, ezek meg venni akartak, a Fort knox üres vagy legalábbis nem elegendő...

most lesz szerepe az orosz rubelnak, a kinai pénznek a japán jennek svájci franknak és az eurónak (szerintem a németek nem zúzták be a márkakészleteiket!!!) és a fontnak

most az energia és a pénz a két nagy cél és eszköz, az energiába ércs bele mindent ami belefér

szóval ezzel megfejelve és azzal, hogy na zsidók most agyon vannak hallgatva van náluk fontosabb is és (LÁTHATÓ MINDENNAP) létkérdés Irán, Lybia, Egyiptom tehát a Levante és Maghreb megoldandó azonnal és középafrika is a távolkeletet már elveszítették ott Kína és japán meg az oroszok uralkodnak meg az ottani pénzügyi központok

figyeld a pénztőzsdét az árutőzsde érdektelen a pénz mozgását kell figyelni izzanak a drótok

brühüyyy
@Maghrebi Disznózabáló Muzulmán Kinnszülött:

Megiscsak a Hazamrol van szo, vagyis nyilvan jobbat szeretnek a mostani maffia-kormanyzasnal.
@Knósszosz:
gyerekem a WTC az számomra sohasem volt kérdés én élőben láttam ahogy önmagukba dőltek a tornyok, és az a repülő hazugság mellett lehetetlen...

kis húzás volt nagy füsttel

3500 halott? mi az egy világháború 50000000 halottyához képest vagy most 100000000 lenne?

brühüyyy
amikor a Lehmann bedőlt akkor ébredtek fel és lett Madoff, mai napig és a többiről megy a hallgatás

a Wallstreet irányíttya a világot de más nem sokáig...
brühüyyy
@simple observer 1.0:
pontyosan, és Obama nyer azaz a demokrtaták (figyeld a Clinton Dinasztia előretörését és állandó mutogatását)
és a Wallstreet is liberális meg demokrata nemcsak a Soros hanem a nagyon nagyok is az amerikai zsidók mind demokraták és liberálisok

a dinoszauruszoknak vége

brühüyyy

Michelle Bachmann

a hülyepicsa tipikus esettye
@simple observer 1.0:
és az amerikai zsidók kis része az ortodoxok meg a dinoszauruszok támogattyák a netán yahoo-t és bandáját azok még csak kövületek mint a száraz szar...és most elhagyják őket, magukra maradnak de legalábbis csend lesz körülöttük mert a nagyobb érdek úgy kívánnya

brühüyyy
@rodeo36:
Szóval, akkor...
Csak hülyeségbűűl felmerült bennem, hogy mi volna, ha ezt az egész izét megrendezték azért, hogy aztán alapjuk legyen egy agresszióra és... és...

Viszont nem megy a fejembe, hogy valóban leszarják majd négyezer ember életét. Ja, igaz nem komplett háború sokszorta több áldozattal, viszont baromi látványos.
De akkor is marha nehéz ilyesmit feltételezni.

Persze, ha azt veszi az ember alapul, hogy ennél milliószor több áldozata volt a keresztes háborúknak, akkor nem csodálkozik ezen.
@simple observer 1.0:
itt a kulcsmondat már azóta ismerem mióta publikálták:

“We’re not going to be disrespected. We have to get something out of this. And I don’t know what that even is.”

a többi annak beismerése, hogy elveszítették a pókerparty-t és kurvára

brühüyyy

Boehner-nek percei lehetnek hátra
@Knósszosz:

ez nem kétség ez tény vésd be a kobakod lágyabb részeibe

brühüyyy

futóáldozat a sakkparty-ban
@rodeo36:

A Kohn bratyokrol olvastam, de annyira nem melyultem bele a dologba. A Wiki cikket mar korabban vegigolvastam, da a republikanusok azert ennel jobban nem erdekelnek.

Amugy az elobb tevedtem. A szenatusra gondoltam, de 2 jeloltjuk a 13-bol igenis nyert. Milyen meglepetes, hogy epp Texasban es Arizonaban...

Talan tendencia:
"In the Senate races, Tea Party-endorsed candidates fared even worse in 2012 than they did in 2010. This year, national Tea Party groups and their PACs endorsed thirteen candidates. Eleven lost. Only Jeff Flake in Arizona and Ted Cruz in Texas won, giving them a 15% winning percentage in 2012. By contrast, in 2010 10 of 16 Tea Party endorsed candidates won – a 62.5% winning percentage."

www.irehr.org/issue-areas/tea-party-nationalism/tea-party-news-and-analysis/item/442-tea-party-endorsed-candidates-and-election-2012
@Knósszosz:
háziszárnyas küldte, ez egy rádióállomás ami valami spec de igaza van érted az angolját?

majdnem azt mongya mint én

brühüyyy
www.youtube.com/watch?v=eMRfDv8v-UM&feature=share&list=UUEHsSWvrGVSIA63OV3J6vhA
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
ez az ürge ugyanezt mongya, mint én:

még valami a Wallstreet tartja a frontot és ha figyeled a tőzsde nem reagál semmire mert ezek interveniálnak -ameddig tudnak, és még sokáig- mert: NEMCSAK DOLLÁRJUK VAN, HANEM MINDENFÉLE MÁS PÉNZÜK IS, próbálták az arany árát lenyomni de nem sikerűlt mert senki sem hülye, ezek meg venni akartak, a Fort knox üres vagy legalábbis nem elegendő...

most lesz szerepe az orosz rubelnak, a kinai pénznek a japán jennek svájci franknak és az eurónak (szerintem a németek nem zúzták be a márkakészleteiket!!!) és a fontnak

most az energia és a pénz a két nagy cél és eszköz, az energiába ércs bele mindent ami belefér

szóval ezzel megfejelve és azzal, hogy na zsidók most agyon vannak hallgatva van náluk fontosabb is és (LÁTHATÓ MINDENNAP) létkérdés Irán, Lybia, Egyiptom tehát a Levante és Maghreb megoldandó azonnal és középafrika is a távolkeletet már elveszítették ott Kína és japán meg az oroszok uralkodnak meg az ottani pénzügyi központok

figyeld a pénztőzsdét az árutőzsde érdektelen a pénz mozgását kell figyelni izzanak a drótok

brühüyyy
@rodeo36:

Ja, ja. Nincs sok idejuk, mert 17-en teljes shutdown. Az lesz am csak az igazi moka! ;)
@simple observer 1.0:
nem Kohn hanem Koch és valami dinoszaurusz Texas-i vagy Arizona-i gecik szélsőjobb

brühüyyy
a szenátus demokrata és most a HÁZ is a demokraták mellé áll
@rodeo36:
Az elébb láttam már.
Fél perc és feláll a szőr a hátamon az ámerikai angol vartyogástól, szóval kikapcsoltam.
A lényeget értem, bár húsz éve nem gyakoroltam a nyelvet.
A nyelvet.

Jóccakát magamnak!
Neked meg, ami jót akarsz!-:)
Cső!
@simple observer 1.0:
nem fogják megvárni, a Goldman Sachs és a JPMORGAN and Chase, HSBC meg az AIG ...Soros interveniálnak...néhány milliárdos csődbe fog menni seperc alatt

figyeld a dürgést

brühüyyy

a NYEXCHANGE nem lesz egyedűl meg lesz ez szervezve, Szingapúr kezd, Tokyo, Shanghai, és Frankfurt meg London és máris kés 16 óra alatt
@rodeo36:

"nem Kohn hanem Koch"

igaz, elgepeltem...
@rodeo36:

"figyeld a dürgést"

Figyelni fogom, mert tortenelmi napokat elunk...

Amugy nem ertem Knosszosznak mi a baja az amerikai angolla? szerintem a legtisztabban ertheto akcentus.

Na en is lepek tovabbi jo szorakozast valamelyik operahoz...
@simple observer 1.0:

szépálmokat, az az amerikai angol ami a videón van az egy valaki aki nem amerikában született...ha egy délszaki és ott is falusi amcsit hallgatnál először meg kellene fejtened milyen nyelven vartyog recseg és büfög majd megkérni, hogy köpje ki a vacsoráját vagy nyelje le és a rágógumit is...és ismételje el...megtörtént...borzalmas...a nagyvárosoknak is különféle szlengjei alakúltak ki ember legyen a talpán..nekem a british inglish nteccik mert az az eredeti és a legtréfásabb

a többit nem elemzem pedig van bőven és egymást sem értik

brühüyyy
@rodeo36: Régi magyarokkal hogy állsz? Réti József, Székely Mihály... Palánkay Klára a Kékszakállúban...
Dermotáról jutottak eszembe, aki nagy kedvenc (kantátákban, Magnificatban is tolta)
@borzzz:
Réti-ről tettem be egy linket, csodáltam, Székely, Palánkay nem csak a Kékszakállúban, hanem mindenben amiben résztvettek, Svéd Sándor, fodor János, Faragó András, Osváth Júlia, Takács Paula,
Házy Erzsébet, Szőnyi Olga, Báthy Anna, Basilides Mária, Rősler Endre aki Toscanini-vel Mozart-ot énekelt Salzburg-ban ugyanúgy mint Osváth Júlia, Littasy györgy, Ernster Dezső, és még egy Domahidi László is ragyogó Ozmint és egyebeket tudott

folytassam?

brühüyyy
@borzzz:
és ne felejtsük el Szecsődy Irén-t akivel 1956-ban naponta 100x játszotta a rádió Un bel Dí a Madama Butterfly-ból és az ország zokogott de a Verdi requiem-ben a szoprán szólót úgy mint kevesen

a nagy Verdi Quartett Bécsben (és akkor a budapesti Operával együtt volt igazgatva a 30-as években:
Bárhy Anna, Basilides Mária, Svéd Sándor, Rősler Endre) de ne felejtsd el Joviczky József-et aki olyan Trisztán-t tudott -többek között- hogy Bayreuth-ban megirigyelték és Pilinszky Zsigmond

és akkor az újabbakról hallgatok pedig a nagyon nagyok között ott ragyog Melis György ha valaki úgy a Winterreis-ét el tudná..

brühüyyy
@avanivi:
ezt én fentebb belinkeltem...egyetértek...ő ebben a verhetetlen

brühüyyy
@rodeo36: Amúgy ez is egy nagyon jó videója. Ebben is sok minden visszaköszön azokból, amiket mondani szoktál. :)

youtu.be/HP7L8bw5QF4

Ehhez egyébként van már magyar felirat is.
@rodeo36: Igen tudom :)))onnan loptam :)
nicsak nicsak:

10 milliárd szélessávra – a semmiért
Nem aggódott az NFM az öt ugyanakkor, ugyanott alapított cég miatt, most viszont leállították az uniós projektjeiket. Egy KDNP-s neve is feltűnik az ügyben.

index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fbelfold%2F2013%2F10%2F08%2Fnem_csinaltak_semmit_a_10_milliardos_tamogatasbol%2F
180 Margitszigetnyi föld juthatott Simicskáéknak pályázat nélkül

Néhány igazi nagyágyú is akad a 34 ezer hektárnyi állami föld haszonélvezői között, a teljes listát hamarosan nyilvánosságra hozza a földalapkezelő. Simicskáéknak 582 millió forint területalapú támogatás járt idén az első félévben, de az egyéb jogcímeken történt kifizetésekkel együtt 1,6 milliárdot tettek zsebre.

hvg.hu/gazdasag/20131008_180_Margitszigetnyi_fold_juthatott_Simics
oops:
/és a haverok???/

A NAV Nagy Testvérként követné a kamionokat

Az e-útdíjrendszer adatai alapján ellenzőriznék, ki hova szállít.

www.origo.hu/itthon/20131008-az-e-utdijrendszerrel-figyelne-a-nav-a-kamionokat.html?sec-2
Bocs, hogy egy picit hosszú OFF, de egy érdekes poszt a facebookról. :(

"Már az is fárasztó, ha végiggondoljuk, hányféle módon bátorítja államunk a bűnözőket, nemhogy szembeszállna velük. Közhely, hogy a rendőrök tömegesen hagyják el a hivatásukat, mert elegük lesz abból, hogy hiába dolgoznak erejükön felül, magasztos és elvont elvekre hivatkozva másnap szabadon van a közveszélyes, ostoba bűnöző, és addig nem is igazán kell félnie a börtöntől, amíg meg nem gyilkol valakit.

Nehogy azt higgyük, hogy mostanság azért olvashatjuk hetente akár többször is, hogy idős embereket fiatal bűnözők vernek agyon, mert ez valami új jelenség, amivel szemben letolt gatyával, értetlen arccal állnak a kriminológia szakértői. Azok a 18-19 éves kis akasztófavirágok, akik ezeket a bűncselekményeket elkövetik, nem ezzel kezdik a pályafutásukat. Mire idáig eljutnak, már öt-hat, talán még több éve tapasztalják, hogy nyugodtan lehet lopni, rabolni, erőszakoskodni, hiszen nincs következmény, ők az élet császárai. Beviszi a rendőr? Reggelre kint van. Megint beviszi? Akkor is. Harmincadszor is beviszi? És akkor mi van? Eljárás indul? Évekig tart, és a végén adnak valami ejnyebejnyét. Hát persze, hogy egyre bátrabban vállalnak egyre durvább cselekményeket. Bolti lopásból kerékpárlopás lesz, robogó, laptop, aztán rablás, szórakozásból verekedés, majd betörés, gyilkosság. A primitív bűnöző élvezi, ha a gyengébbet megalázhatja. Persze, hogy bemegy a faluszéli házba és agyonveri az egyedül élő idős nénit, hiszen ezzel csak imponál magának és környezetének!

S mindehhez éppen azok asszisztálnak, akik a társadalom védelmére esküdtek fel. Magas rangú rendőrök, ügyészek, bírók, s közben mind egymásra mutogatnak. A rendőr állítólag nem tehet semmit, mert az ügyész úgyis kiengedi. Az ügyész nem zárhatja be, mert a rendőr nem hozott elég bizonyítékot. A bíró enyhe büntetést ad, mert úgy gondolja, jóságos apukát kell játszania. És így tovább. Ja, de ha az épp aktuális kormány ellen tüntető állampolgárokat kell nyomorékra verni, akkor aztán nincs akadály...

Most éppen tele vele a sajtó, hogy megszökött két emberi testben élő dúvad, aki egész életében csak rabolt, gyilkolt. Az ároktői rablógyilkosok tudniillik. Hogyan volt ez lehetséges? Hát úgy, hogy Cserny János bíró lehetővé tette nekik. Az a Cserny János, aki bírói hivatása mellett politikai szervezetet alapított, s amely szervezet rendszeresen felszólal a bűnözők jogainak védelméért.

Szóval ez a Cserny arra hivatkozva, hogy a gyilkos állatok előzetes letartóztatása lejárt, és nem hosszabbítható, kiengedte őket a börtönből, és házi őrizetet rendelt el - eddig törvényes is a dolog, még ha ellentétes is a józan ésszel. Csakhogy a rendőrség többszöri kérésére sem rendelte el az otthonukban tartózkodó gyilkosok állandó őrzését. Mert nem. Mert ő a bíró, és azt csinál, amit akar. Meg is szöktek. Naháát...

Mellesleg nem sok újság számolt be róla, hogy az ároktői gyilkosok kilóra felvásárolták a megyei rendőri és ügyészi vezetőket is, akik elintézték nekik, hogy egy sor büntetőeljárásukat megszüntessék. Ebben az ügyben is most van vádemelés. Nem tartozik rátok, parasztok. Húzzatok vissza kapálni.

Csodálkozunk ezek után, hogy miután egy országgyűlési képviselő ma megkérdezte a belügyminisztert, hogy miért tombol egyes iskolákban az erőszak, Kontrát Károly belügyminisztériumi államtitkár hivatalos válaszában azt felelte: a vámospércsi általános iskolában az év kezdete óta 42 alkalommal történt rendőrségi intézkedés? Pedig testvérek között is még csak 26 napja folyik az iskolaév! Hát miféle hely az, ahol annyi kezelhetetlen kis gyökér van, hogy naponta kétszer kell kiszállnia a rendőrségnek, mert a tanárok tehetetlenek? Van ilyen iskola Magyarországon?

De nem is ez a fő baj. Hiszen ha kiszállna, és rendet rakna, a kis bűnözők pedig a nap hátralevő részében gumibottal betört orral szipognának a sarokban, tovább is léphetnénk. De nem ez történik. Azok, akik ezekben az iskolákban társaikat kirabolják, összeverik, csicskáztatják, most tanulják azt, hogy a bűnözés nagyon is kifizetődő. Hogy hiába jön a rendőr, majd elmegy. Hogy úgysem lesz következménye az egésznek, mert csak a szájuk jár ezeknek a hülyéknek. Majd papol egy sort valami fekete köpenyes idióta a bíróságon, és folytatódik minden tovább. Az élet szép, lehet drogozni, elvenni a másét, összeverni a gyengébbet, késsel villogni, osztálytársnőt megerőszakolni. Így alakul sok-sok kis ároktői banda, akik soha nem ismertek mást, mint a bűnözést, az alfahím-életérzést, az alvilág varázsát. Nem is kell túl sokat várni rá, hogy ők is meggyilkoljanak valakit. Talán éppen téged, a te gyermekedet vagy idős szüleidet, kedves Olvasó. És az ilyen Cserny János-féle, Vaskuti András-féle bűnpártolók, akik szintén nagyon sokan vannak, elnézően bólogatnak majd, ha eléjük kerülnek. Kint lesznek hamar megint, és folytatják, ahol abbahagyták.

ON
@Knósszosz:

egy tipp: katt a 'translate' ikonra a kép alján: english. a 'fordítás' ebben az esetben olyan pontos, hogy kvázi egy transcription. a space-gombbal szünetelsz, ha túl gyors lenne. bye.
Hogy öreg kommentelő társat idézzem: brühühü. :)

Pestiesen meg: most hova sz@rjak? :D
@rodeo36: "annyi a fegyver magánkézben hogy egy polgárháború kivégzi őket"

Mondasz valamit. :)

incogman.net/wp-content/uploads/2011/10/IM-STRAPPED-PSA-V52.jpg
1 választási csalóval kevesebb lesz legalább a következő parlamentben ez már tutti.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Pár 100 milkával megoldható lett volna,hogy a bizonyítékok feldolgozása töredék ideig tartana...Faszság és inkompetencia van ott ahol bűnpártolást vizionálsz.Ennyi ésszel masinisztának mehetsz a csuti kisvasútra.
@rodeo36: igy mukodnek a dolgok..
egyszer fent, egyszer lent...

persze van mas megoldas is, haboruk, ahol megcsapjak a nepesseg par szazalekat - a mostani letszamnal nehanytizmilliot - ugy 50 evente es akkor marad stabil a gazdasag:-)

tudod, semmi sincs ingye'

akik a gazdasagot mukodtetik, kitalanak uj modszereket, penzkereseti modokat, uj iparagakat, uj technologiakat nem fognak egy kazankovacs bereert melozni. marpedig ez amellett, hogy inspiralo ohatatlanul a gazdasag idonkenti tulporgesehez vezet aminek par evnyi valsag a kovetkezmenye, majd utana megint par evtizednyi boseg, aztan megint par ev valsag. so it goes..

az emberek ott basszak el a sajat eletuket amikor abban akarnak mindenaron hinni, hogy a vilag lehet a mercejuk szerint tokeletes. pedig igy az:-)
a valsagokkal es buktatokkal:-)

persze egy pillanatig nem akarlak visszatartani a panik erzesetol, ha teged az kielegit:-D
@gipsz.jakab: fideSS? Kifejtenéd? Különös tekintettel a történelmi összefüggésekre. Úgy gondolom, hogy rátapintottál a lényegre... ;)
nagyon irritáló volt ez a kis nyikhaj! De milyen üstökösszerűen jött!
Gondolom jól megszedte magát, és nyugdíjba megy. Innentől kezdve az lesz a legnagyobb gondja, hogy milyen Porsche-t vagy Aston Martin-t vegyen magának.
Megnézem az ATV-t,
Hátha Olga "Ön ma gát?"
Kérdésére önmagát
Leleplezve Máté vét.
@simple observer 1.0: Egy blogbejegyzés a témáról, ha van kedved elolvasni:

www.pupublogja.hu/
Igazándiból az édesanyja egészsége aggasztotta, mintha megátkozták volna, egyre ledérebb lett.
Valamiről lemaradtam. Mit követett el, hogy nem lehet képviselő? Én azt hittem, hogy 2014 után minimum államtitkár lesz belőle.
@Online Távmunkás: sajnos nem sikerült Goebbelset űberelni, így legfeljebb polgármesternek alkamas.
nem visszavonul, csak pihen egy kicsit, elvégre fiatal, megvárja míg a dinoszauruszok eltűnnek, hogy a bébiszauruszoknak is legyen esélyük.
Hű, hát ez milyen szellemesen sziporkázó, irónikus kis írás... Hát fábiuska csak azt nyújtja megint ami a lényege... Ez egy suttyó, pitiáner, gonosz, irígykedő firkálmány.
És persze bajnai söpredéke tényleg nem lopta el a fél országot, és tényleg nem figyeltettek senkit, ugye...
És egy ilyen igénytelen f@sadékot persze kitesznek az index címlapjára.
Kisbarátom, egyszerűbb lett volna, hogy ha kiállsz a blahára és addig rikácsolsz tehetetlen dühödben, hogy "gyűlölöm a zorbánt" amíg szétreped a segged, de legalább megnyugodtál volna, és nem vetetted volna papírra ezt az igánytelen epeömlést.
Hál' Istennek eltűnik ez a hazug szar!
@fists: Tahótlanítani vagy nem tahótlanítani? Ez itt a kérdés!

Balfaszkám! Az, hogy a bajnaiék loptak még ti is csak piti tolvajok vagytok ha loptok. Mert loptok. Ostoba, hazug, mutyizó, tolvaj banda...
@kovi1970: Bocs, ezt biztos nem nekem írtad, mivel én semmit nem loptam, de nem is áll szándékomban :) Fentebb ismertetett véleményemet természetesen továbbra is fenntartom.
@fists: ez a dumád téged minősített, gyökér.
@rodeo36:

Köszi Rodeo, ha ráérek lementegetem őket. Pavarottinak a hangszínét imádom, nem a technikai tudását. Tudod ízlések.
Nem vagyok képzett zeneileg, az élvezet az enyém viszont.
Sokat kap az ember a művészettől, sivár egy hely lenne a világ nélküle. Szerintem nem lehet pénzben mérni az értékét, mint ahogy az orvos vagy a jó pedagógus munkáját sem lehet forintosítani.
Baján 5-6 fideszes kocsi követi állandóan Teket Melindát, a 444-en hosszú videó is van róla.
Egyetemista diákok ülnek benne. Ki alkalmazza őket?
Miért nem az egyetemen vannak napközben?
Kapnak-e fizetést, és adóznak-e utána?
És hogy lehet annyira elhülyült debil egy fiatal diák, hogy értelmes időtöltés helyett a fidesz spiclijévé alázza le magát?
Képesek ott ülni egész nap és követni, meg folyamatosan videózni?
Tisztában vannak vele hogy ugyanazt csinálják, mind a Kádár ügynökei 30 éve? Akiket épp tegnap védett meg Orbán a lebukástól....

Szánalom a köbön...
@Mariann19:

Értem mit mondasz, számomra is visszatetsző, amikor egyesek különleges elbánást várnak, kizárólag a becses személyük miatt.
Különösen bírom, amikor 40 éves pályafutás után sírnak, hogy minimálnyugdíjból kell megélniük szegény művész lelkeknek. Jó sok adót fizethettek.

Kb tudom, milyen tarifákkal turnéztak, megszakad értük a szívem.:)
Gyereket szeretne a sunyi, hát basszátok.....orrba is....
@Knósszosz:

A tannint és a szeder izéket tanulják, az egy külön szakma.:)
Vannak kicsi illatminták üvegcsében, odatartják a pohár bor mellé, és akkor együtt szagolgatják. Hihetetlen, de lehet érezni borban őzszagot, pézsmát, szedret, ibolyát, amit csak akarsz, még vagy 40 fajtát. Próbáltam, nagyon klassz.
Nekünk elég, ha inni szeretjük.:)
@E.Csaba:

2-3 naponta az o irasait is vegigfutom.
@tobeor: Melyik, oh, te intelligens toleranciabajnok? :) Igazán mókás látni, ahogyan túráztatjátok magatokat, csak mert megírtam a véleményemet, mely szerint ez az írás egy primitív, cikis, stílustalan, hisztérikus gyűlöletroham. Fábius gondolom spongyával törölgette a nyálát a monitorról. Erre találták ki a komment műfaját, hogy leírjam amit gondolok. Minél idegesebbek vagytok, én annál vidámabb...:) . Fröcsögjetek, utálkozzatok, sértegessetek csak. Egyrészt a stílus maga az ember, ugye (tehát te minősíted magad lelki szegényke), másrészt csak emelkedjen az a vérnyomás, lüktessenek azok az erek...! :)
@dr. Kóser Malac (a legnagyobb demokrata)!: ????

fideSS ?
mi a gond????
ez egy feudális komcsi náci "párt" (ércsd: BŰNSZERVEZET)

van még kérdésed ?
@fists: Egyrészt a stílus maga az ember,"
Annyi érdekes hozzászólás volt itt. Aztán jöttél te. Ha így látod, el kell mondjam, te nem vagy ember.
"@fists: 2013.10.08. 11:48:21
Hű, hát ez milyen szellemesen sziporkázó, irónikus kis írás... Hát fábiuska csak azt nyújtja megint ami a lényege... Ez egy suttyó, pitiáner, gonosz, irígykedő firkálmány.
És persze bajnai söpredéke tényleg nem lopta el a fél országot, és tényleg nem figyeltettek senkit, ugye...
És egy ilyen igénytelen f@sadékot persze kitesznek az index címlapjára.
Kisbarátom, egyszerűbb lett volna, hogy ha kiállsz a blahára és addig rikácsolsz tehetetlen dühödben, hogy "gyűlölöm a zorbánt" amíg szétreped a segged, de legalább megnyugodtál volna, és nem vetetted volna papírra ezt az igánytelen epeömlést. " NAGYON JÓ!!
"fists 2013.10.08. 14:50:14
@tobeor: Melyik, oh, te intelligens toleranciabajnok? :) Igazán mókás látni, ahogyan túráztatjátok magatokat, csak mert megírtam a véleményemet, mely szerint ez az írás egy primitív, cikis, stílustalan, hisztérikus gyűlöletroham. Fábius gondolom spongyával törölgette a nyálát a monitorról. Erre találták ki a komment műfaját, hogy leírjam amit gondolok. Minél idegesebbek vagytok, én annál vidámabb...:) . Fröcsögjetek, utálkozzatok, sértegessetek csak. Egyrészt a stílus maga az ember, ugye (tehát te minősíted magad lelki szegényke), másrészt csak emelkedjen az a vérnyomás, lüktessenek azok az erek...! :)" ITT PEDIG MINŐSITED MAGAD! Fabius leirja a véleményét kocsismátéról, te leirod róla, ide irom, (tehát te minősiteted magad lelki szegényke) egy blogtársunk rólad, és te vagy felháborodva? Leirtad, hogy a stilus maga az ember.. Miért háborogsz? Mi nem jutott? Ha válaszolsz, nagyon szépen tedd! Köszönöm!
De most miért kell bejelenteni, hogy házaséletet akar élni? Észrevettük volna,
hogy már nem az idegeinket.
@magándemokrata: Én nem vagyok felháborodva, jót szórakozom. Én azért járok ide. :) Én nem haragszom egyikőtökre sem, hajrá, dühöngjetek csak tovább! :)
@Könnyen elkaptuk, uram!: Jujjj...! De megsértődtem... Brühühü... :) Ez a cikk akkor is sz@r, ha a fejetek tetejére álltok, de hajrá, hajrá...! :) Én is szeretlek... :)
@nemecsek ernő áruló: Valahogy sejtettem,hogy te ilyen közgben mozogsz.
Nem tudom..talán női megérzés!:))
@fists: Igen, te leírtad amit gondolsz, én meg leírtam amit rólad gondolok. Primitív, gyűlölettel teli, agyatlan tahó vagy. További kellemes gyűlölködést vadbarom :)
@nemecsek ernő áruló: Ja.Az Istenbarma.Szarban lenne ha a férj elbeszélgetne vele.
@Husz_János_Puszita:
"Számomra is visszatetsző, amikor egyesek különleges elbírálást várnak."
Akkor különösen berágtam, amikor a vonatkozó törvényben tegnap láttam, hogy egy-egy rendezvény nettó árbevételének 9%-át kell szerzői jogdíjként befizetni.
Ez a mérték annyira megdrágítja a rendezvényeket, hogy vagy magas jegyárakkal kell dolgoznia, vagy nem szervez ilyet, ez utóbbival korlátozza a hozzáférést pl.
Milliárdos bevételekből - ahogyan olvasom - elsődlegesen egy 26 fős csoport részesül, aztán ami marad. Az elosztás sem korrekt.
Az továbbra is szimpatikus, hogy az fiatal tehetségeket kívánja a kormány támogatni.
Ezt a kezdeményezést most el kell ismerni.
@Mariann19:

Nem vagy te naiv Mariann, nem hiszed el, hogy nem pofára fogják kiválasztani azokat a fiatalokat. Ebben az országban a tehetség, ami legkevésbé számít. Nem úgy ismerlek téged.:)
@Husz_János_Puszita:
"Nem vagy te naív Mariann?"
Nem a fenét, ha azt gondolom, hogy optimális kiválasztás lesz a tehetséges fiatalok közül.
Legalább megmozdul ezen a téren valami, és nem árt a közfigyelem.
A helyzet az, hogy elfogult is vagyok ebben a témában, mert látom a vendéglátásban, hogy mekkora terhet jelentenek ezek a marginálisnak tűnő terhek a számukra.
Spermára gyúr azé mén el.
De lehet ő fog szülni. ránézésre el tudom képzelni. gondolom ez is jogász volt.
biztos vagyok benne, hogy anyaként jobban ki fog tudni teljesedni mint politikusként.
@tobeor: A gyűlölet ebből az ócska kis firkálmányból és belőled csöpög, te européer, liberális demokrata :) . Mindíg elámulok a toleranciátokon, amit a veletek más véleményűekkel szemben tanúsítotok... :) Szar lehet neked, tele indulattal, vigyázz megbetegszel tőle. :)
@fists: Látom, nem ment át. No, elmagyarázom, bár lehet, hiába.
Nem a véleményeddel van gond. Te írod: "a stílus maga az ember."
Mindezt olyan stílusban, amire azt írtam, hogy akkor nem vagy ember. Mert ugye a zéró eredője is zéró.
@rodeo36: A felsoroltak közül nem mindenkit hallottam, jó, ha a felét, de pl. Melist élőben is. Nem övé volt a világ legjobb hangja (Winterreisét főleg Fischer-Diskauval ismerem), de amikor hófehér atlaszselyemben felugrott az asztalra a Don G címszerepében, az nagyon ott volt:-)
Kincses veronika volt ott Zerlina, Sas Szilvia Donna Anna, Sudlik Mária D. Elvira... bírtam azt az előadást, többször is elmentem rá.
Operai dolgokban felnézek rád, Amerika dolgában nem értünk egyet, de ez mellékszál.
süti beállítások módosítása