Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @Neytiri111: Megtakarítást/befektetést nem csak pénzben lehet eszközölni, léteznek különféle érték... (2024.11.21. 19:53) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.09.25. 11:58 Fabius

Papcsákisztán: behajtók és 100 millió zsebbe

Címkék: fidesz korrupció zugló hangfelvétel papcsák

„És tudod Mazsu volt a behajtó – tehát oda kellett hordani a lóvét, de megmondom őszintén, becsületszavamra, nem hazudok – 100 millió forint lett elhordva. Úgy zsebbe. De ezek lenyúlták simán, ezek nem adtak oda senkinek semmit”

mazsu.jpg

Sej, lassan olyan evidencia lesz a fenti idézet, mint, hogy a gumi nélküli fesztiválkúrás veszélyes. Emlékszünk még, kedves Feleim, mikor ez a mi Papcsák Ferink körbe cenzúrázta a netet szigorú üzletit titokra hivatkozva, ha valaki a Zuglói Vagyonkezelő körüli anomáliákról leírt bármit. Üzleti titok, mi? Hááááát, végül is ezt nem csoda, ha titkolni szerették volna ezek a nagyszerűek. A felvételen hallható állítások után már az sem okoz fejtörést, a bizalmi ember Mazsu Gergely miért távozott hirtelen halál jelleggel, és miért kellett ezt a derék behajtót jómunkásembert (portréért, kronológiáért katt)  vastagon kistafírungozni 9 millióval. 

Mit mond erre ez a mi Ferink? Kijátssza a vak és hülye kártyát, naná, ebben a helyzetben merni kell hülyének lenni. 

Mer'hogy a Mazsu egy degeci ezzel a visszaosztósdival, ejnye bejnye, és ugyebár a másik talpas Pusztai Péter zsarolási ügybe keveredéséről sem tudott egy hangot sem. Mert ő nem egy pártökle elszámoltató biztos, egy dörzsölt, átverhetetlen nagyágyú, hanem őszintén és igazán ennyire nyeretlen kétéves, egy igazi balfácán, hogy a bizalmas belső emberei úgy basszák át a palánkon, ahogy az nekik tetszik. Éppen csak az nem világos, hogy miért nincs egy hang tájékoztatás sem legalább a képviselő testület felé az 1000 befogadott számla miatt indult belső vizsgálatról, a Pusztai ügy és a Vagyonkezelőben történetek miatt - állítólag - megtett feljelentésről? Mert kuss és mély hallgatás van, most már hangfelvétel is van, de válaszok valahogy nincsenek. Arra sincs magyarázat, hogy a Vagyonkezelőben a Mazsu cimborája hogy verte el egyetlen év alatt a Gyorsszolgálati divízió 3 évre tervezett 400 milliós költségvetését. 

zuglói-vagyonkezelő.gif

Mondd, Feri, azon elgondolkodtál már, hogy a pártodnak se egy lebukott mutyizóra, se egy akkora balfaszra nincs szüksége a választások előtt, aki ennyire láma amekkorának most beállítani igyekszel magad? Ezzel az üggyel - bármi legyen is a vége - végképp olyan fájó ballaszttá váltál, mint a pisavezetékben elakadt húgykő. Nem lepne meg, ha "hirtelen" benned is feltámadna a belátás képessége, mint Meggyes Tamásban. 

 

 

565 komment · 4 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr365532731

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Bírói vs Írói Függetlenség 2 2013.09.26. 08:56:26

Az iGazságszolgáltatási-maffia Ellenes Csoport jelenti 2: Vavrikné Tripsánszki Ágnes "független bíró" vs. Iván Gábor IGe független gondolkozó, internetes naplóíró és közéleti személy veti össze erejét a  "Verhetetlen Banzuke" extrém  kihívási...

Trackback: Lopni, csalni nem nehéz 2013.09.26. 07:29:52

Fali áldás Orbán Viktortól, F.MPSZ-eseknek: Lopni, csalni nem nehéz. Nem kell hozzá túl sok ész. (F.MPSZ = Fidesz Magyar Polgári SZövetség)

Trackback: Fő bűnelkövetők a vagyonunk ellen 2013.09.26. 07:29:24

A vagyon elleni bűncselekmények nagy részét egy agresszív kisebbség követi el. Pártpolitikai kisebbség.

Trackback: Papcsák Ferenc hattyúdala 2013.09.26. 07:28:29

Van bőr a pofáján és jó vastag: "Az önkormányzat az MTI-hez szerdán eljuttatott közleményében azt is írta, hogy Papcsák Ferenc (Fidesz-KDNP) polgármester rágalmazás és jó hírnév megsértése miatt feljelentést tesz a felvétel kész...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Penivaldes:
korán kel, mikor nálatok dél van nála kora hajnali 10 óra...

esetleg 11 és mással van elfoglalva esetleg teszi azt amiből él?

brühüyyy

ő nem főállású mint némely szárnyasok?
@E.Csaba: Egyáltalán nem mondott ilyet.
@Penivaldes: szia:) csak később jelentkeztem be:)
védelmi pénz:

Tarlós 8 milliót ad a főpolgármesteri keretéből a Felcsúti Utánpótlás Neveléséért Alapítványnak
MTI/Máthé Zoltán

Ez az az alapítvány, ami tudják kié.

444.hu/2013/09/26/tarlos-istvan-a-fovarosi-kozgyulesben/
ööööööööööööööööööö

Gumibotot kaptak a közteresek
Reszkessetek, iskolakerülők: a közterület-felügyelők­nek a gumibot mellett hamarosan bilincsük is lesz.

index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fbelfold%2Fbudapest%2F2013%2F09%2F26%2Fgumibotot_kaptak_a_kozteresek%2F
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: sőt kalodába zárjuk azokat akik iskolaidőben kószálnak
@rodeo36: Milyen szárnyasra gondoltál??? :)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Ezért kell a gumibot. Van igény a rendre s van szándék is.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
kendermagosra...kappan jó kövér...levesbe való

sok zőccséggel és erős paprikával, és a többi hozzávalóval én cérnametélttel

és semmi rablómese a tikban

brühüyyy

linkségek nélkűl
@gipsz.jakab:

" ne engemm libáztass bajnai miatt"

De igen. Ha az a cél, hogy gábriellel egy szinten tanyázz, akkor szólj. Ketrec, mint említettem:))
Ezt Nyúlnak, tegnap volt az emberről egy film a tvben, nagyon jó házakat épített... csak úgy érdekességként... jobb, mint a mandátum-latolgatás :)) fr.m.wikipedia.org/wiki/Patrick_Bouchain
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
rendnek kő' lönnyi...azt a jebuzeussát nekijje vala

ha már éhezik és nincs píííízzze legalább vigyázzban mennyen a zuccán

egyenlóden és bakancs is be lesz vezetve?

brühüyyy
@saravad: @rodeo36: aha

Szekszárdon tilos leírni a Hadházy nevet

A helyi lap főszerkesztőjének állásába került Szekszárdon, hogy le merték írni a Hadházy nevet. Pedig nem is a trafikmutyiról beszámoló volt fideszes képviselőről, hanem az édesapjáról volt szó, akivel interjút kellett volna készíteni, de inkább a rovatot is megszüntették. A polgármester a csütörtöki közgyűlésen nem cáfolta Hadházy állításait, csak azt mondta: a képviselő személyes harcot folytat.

hvg.hu/itthon/20130926_szekszard_helyi_ujsag_polgarmester
@gipsz.jakab:

nem pali gipszjakab, olyan törékeny és értéktelen

brühüyyy

elolvassa és kidobgya hejjjjjjjj
@rodeo36: @sírbateszezazegész: "Okos" rejtett erőforrásaink ismét hozták a formájukat. Nem hogy ők voltak a gyilkosok még a pofátlanul felvett kártalanítást is visszafizethetik, ha azóta nem verték el ezt a közpénzt is.:(

nol.hu/belfold/20130926-perujitas_lehallgatas_alapjan
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
de lehet turul főve a saját levében sok linkkel és offal

brühüyyy

biliben
Ennél bunkóbb ma már nem lesz

A Maszop tahófrakciója ledrogosozza a szombathelyi alpolgármestert. Ez már olyan szemforgatás, hogy Gyurcsány sem tudná kilövetni.

444.hu/2013/09/26/ennel-bunkobb-ma-mar-nem-lesz/

--------------------

Tényleg kitette az MSZP a filmet a drogot szippantó fideszesről

Új korszakba lépett a magyar politika, és nem a Fidesz húzta meg a legundorítóbbat.

cink.hu/tenyleg-kitette-az-mszp-a-filmet-a-drogot-szippanto-fid-1398978265
@rodeo36: egy kis csipetnyi Wagnert lehetne hozzá tenni??? :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: ne kezd megint... próbáljatok meg továbbmenni a parkolóból... mit vársz tőlem, a hátamon vigyelek mindig?:)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
te azt teszel hozzá amit szerecc...én anélkűl eszem de nem a turulperkeltet

brühüyyy

több önmagad és kevesebb linkség
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
te vagy itt a kabaré meg a vidámszínpad? linkeljünk ma többet mint tegnap

brühüyyy
szár nyalunk
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
"Helyben vagyunk.

A bunkóságnak olyan kancsendzöngájára sikerült felhágni oxigénmaszk nélkül, ahová még a leglelazultabb Szanyi Tibor a vakkomondoros Balogh serpába kapaszkodva sem merészkedne. Lázáry Viktornak van igaza: ezekhez a csávókhoz kemény cucc kell. (Ad notam: Miért a kokain? Megvannak okaim.)"

:D:D
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Előtte pedig felszólították, hogy mondjon le az alpolgármesterségről, különben közzéteszik.
@CSENDES: És azért azt se feledjük el, hogy szemforgató módon éppen ők szigorították a droggal kapcsolatos büntethetőséget.
"Az egyik legfontosabb változás júliustól, hogy maga a fogyasztás is büntetendővé válik. 2003 és 2013 között a kábítószer-fogyasztást önmagában nem büntette a törvény, bár a megszerzésen és a tartáson keresztül a eddig is bűncselekmény volt – írja a TASZ összefoglalója."
Hetek óta foglalkoztat az, hogy többen is a liberalizmust állítják követendő példaként az ország elé. Az jó is.
Viszont nem tudok szabadulni attól a gondolattól, hogy a liberalizmus egyik alapvetése a magántulajdon szentsége. Ez is jó. Csak azt nem értem, hogy a '45 utáni földreform/vagyonelkobzás nem ellentmondásos-e ezzel egy kicsit. Vagy az, hogy '90 után mindenki aki hozzáfért, a közösből lopott (attól, hogy azt privatizációnak hívják, még a morális alapja nincs meg), kivéve azok, a rohadtmultik, akik valóban casht raktak bele.
Mintha mindenki a neki tetsző, számára kedvező időpontot jelölné ki az időszámítás kezdetének. Persze biztos én látom rosszul.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: néha? Nem sűl le a bőr a képedről?:) mindig ott vagy:)
@rodeo36: csőd? ugyan már:

Meglepetés: 165 milliárddal több bevételt lát a jegybank

A Magyar Nemzeti Bank 0,1 százalékponttal mérsékelte idei hiányprognózisát, a jövő évit pedig 0,4 százalékponttal rontotta. Így az idei kormányzati várakozáshoz képest 2,7 helyett 2,6 százalékos hiánnyal számol, míg jövőre a hiány megegyezhet a jövő évi költségvetési tervezetben is várhatóan szereplő 2,9 százalékkal.

hvg.hu/gazdasag/20130926_meglepetes_165_milliarddal_tobb_bevetelt_
@sírbateszezazegész:

Basszus! Erre milyen hozzászólást vársz, amikor igazad van?
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Miért lepődnénk meg?

Ennek az oka tudomásom szerint az előrehozott IMF törlesztés.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: A jövő évi növekedésnek pedig a tervezett USD kötvénykibocsátás.
@sírbateszezazegész: nem látod rosszul, de ezen kitétel nem csak a liberálisságnál működik, lásd szelektált nemzetieskedés, vagy keresztényiesség ;)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Hogy Kusza Szem mit lát, arra azért ne építsünk a légváron kívül semmit.
@CSENDES: olyan vagy, géjzásodni akartam, és nem értékeled az igyekezetemet :D
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: basszus, most olvastam el. A címet félreértettem. Hülyeségeket irkáltam.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
ha ezek a negatív %-ok nem a csődöt mutíttyák, akkor mit?

és hazudnak mert a kinnlevőség meghalaggya a 118,99% -ot napi árfolyamon

brühüyyy

csak a nép nem tud gazdaságiúl hanem hallgattya a misét amit a háziszentyye szolgáltat ahelyett hogy máglyára rakná és lenne belőle máglyarakás
@Orica Középföldi: semmit:) csak tudomásul kell venni, hogy szarból nem lehet várat építeni:) ez mo veszte... ezért ültem fel a lelátóra... hihetetlenül szórakoztató... ezért van igaza Jégnek is... egyéni kármentés... ennyit tehetsz... ebbe beletartozik az is, hogy a kölköket eleve arra trenírozod, nem moon fognak élni:)
@sírbateszezazegész:
A liberalizmus nem kovetendo pelda. Bizonyos korulmenyek eseten- tarsadalmi tapasztalatok birtokaban- alkalmas eszkoz egy elheto vilag kialakitasahoz. Mo-n nem.
A magantulajdon, az uzleti es magantisztesseg csak mellektermekek. A kolcsonos tisztelet es az elni hagyas, a kovetkezetes onkritika, az ezekre epulo bizalom kovetkezmenye. A korlatolt ego szamara ez maga a szegyen+kaosz. A kompromisszum vereseg. Mo. meg a feudalizmus es a fasizmus valamint a kommunizmus korat eli (sztem ez mind ugyanaz). Meg is latszik.
@rodeo36: Persze mert nem tudod, hogy "nem csak kenyérrel él az ember..." :)
@rodeo36: hmmm, majdnem ezt mondta Zita tegnap itt, meg azt is, amit én is meg a többiek is szajkózunk egy ideje:

Látszat sikerek, de lényegében döglődik minden.

www.klubradio.hu/bview.php?bid=archiv_n

2013.09.25
17:58:53
@saravad: szerintem a liberalizmus jó dolog, viszont annak egy szerves fejlődéssel kell kialakulnia, ezt akadályozták meg a kerekasztal mellett... aminek eredményeire mécs a minap olyan büszke volt... aki nagy lexikális tudással rendelkező ember lehet, de a korlátoltság mintapéldája... mintha a folyamatokban való gondolkodás valamiért nem lenne divat moon... a lexikális tudás a könyvekben megtalálható, a gondolkodást kellene elsődlegesen megtanítani a gyerekeknek... meg a felnőtteknek, mert anélkül még száz év múlva is csak a szart fogják tapicskolni moon:) ami a lelátóról viszont szórakoztató egy ideig:)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
magam részéről -bevallom- rámférne egy pár hónapos kis...izé hogy te önmagaddal kapcsolatban?

esetleg linkségek nélkűl?
brühüyyy
@sírbateszezazegész: arra akartam utalni, hogy világnézet szempontjából az általad kiemelt, valamint a többi nem említett sem különbözik lényegében. Mindhez folyamat kell, ha erőltetik, akkor mindnél valami öszvér és elfajzott szörnyedmény lesz a végeredmény.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

"Zita" azkijaz?

államcsőd van

brühüyyy

és ügyetlenűl leplezik
oops:

Hiába készült mindenki Papcsákra

A szocialista Török Zsolt meglepetéssel várta a Városligetben a zuglói polgármestert, de Papcsák Ferenc - egy nappal azután, hogy minden lap cikkezni kezdett a zuglói korrupciógyanúról szóló hangfelvételről - lemondta sajtótájékoztatóját.

hvg.hu/itthon/20130926_Hiaba_keszult_mindenki_Papcsakra
@sírbateszezazegész:

Értelek, de légy őszinte. Miközben igazad van, nem a lelátón ülsz. Nem szórakoztató, hanem siralmas.
Jégnek csak elefántcsont-tornyilag van igaza, bármennyire szeretem.

És igen, a gyerekemet régóta arra trenírozom, hogy élni bárhol lehet, ahol szakmailag jól érzi magát.
@sírbateszezazegész:

a legjobb a liberalizmus, mint úszóverseny, bedobni a delinkvenseket a vízettyűbe és aki előbb ér a célba (azt illik előre kijelölni egyébként kapitalizmus lesz belőle, ott van az, hogy mire eléred addigra már nem is kell és nem is emlékeznek rá...lásd lobby)

brühüyyy

hogy a magyarok nem tudnak úszni? hát a Dunában és a Tiszában nem mernek a balatonban meg a hasuk belelóg az iszapba
@Orica Középföldi:
megyek orbániába a lacabácsiszivattyúját basztatni a zorbánban

brühüyyy

új blog született
@rodeo36:

"hát a Dunában és a Tiszában nem mernek a balatonban meg a hasuk belelóg az iszapba"

Te nagyon-nagyon hülye:))))))))))))))
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: két malomban örlünk:)... minden ideológia lehet, de ott ne hivatkozz a tulajdon szentségére, ha azt eleve loptad... moon ez történt... ennyi:) csak ezt látom ellentmondásosnak:)
@rodeo36: :) igen értelek:) ezt már többször megbeszéltük... ezért vicces mikor bárki is a piacgazdaságról beszél moval kapcsolatosan... mintha az egész orszáh egy hatalmas önszuggeszciót gyakorolna... mindenki azt mantrázza: itt kapitalizmus van, kis hibákkal, de működik a piacgazdaság, ez nem feudalizmus hűbéri rendszerrel, a kliensrendszer az a piacgazdaság velejárója, stb... de nézd, végülis elhitték, hogy ez igaz... ki akarna azzal szembesülni, hogy nem szabad polgár, hanem csak egy jobbágy, aki éppen mercedesben ül?:)
@Orica Középföldi: de én már ott ülök:)... nem mondom, hogy teljesen önszántamból, de ott vagyok:)... nem gondoltam volna, hogy ennyire igazad van a komplexitás hiányának tekintetében... inkább nem akartam tudomást venni róla:)...
@sírbateszezazegész:

": két malomban örlünk:)... "

3. javítás:)) Szinoníma nincs:)
Ejtsd ki hangosan!
@sírbateszezazegész: miért, miközben pusztítasz, hivatkozhatsz a keresztényi szeretetre? ;)

Azééé értelek, pedig molnár legény sem vagyok :D
@sírbateszezazegész:

Lehet, hogy rosszul ítélem meg, de nem lelátó, hanem partvonalon kívüliségről van szó. Ami nem feltétlenül a te hibád.

Ez nem ront semmit az értékítéleten.
@Orica Középföldi: "oóöő" nem érvényes:)
Nem azonos helyen lészen búzánkból/gabonánkból liszt, ahogy látom.:)
Ez most elcsúszott csak:) smartphone:)
@sírbateszezazegész:

Ó. dehogynem érvényes az oóöő:)) )Kérdezd zagyvát:))

A malom bizony azonos.
@sírbateszezazegész:

Ó. dehogynem érvényes az oóöő:)) )Kérdezd zagyvát:))

A malom bizony azonos.
@Orica Középföldi: az én esetemben a végleges elimináció szándéka áll fent, ennek szinonímája a partvonalon kivülre helyezés, így inkább szívesebben vagyok a lelátón, persze a mecs végén a pályám kivül majd találkozhatok a játékosokkal, biztos autogrammot akarok majd kérni, meg gratulálni a játékhoz:)
@sírbateszezazegész:
"Többen is a liberalizmust állítják követendő példaként az ország elé. Az jó is."
Hithű liberálisként a megállapításaidhoz egyelőre inkább kérdéseim lennének.
Kik azok a többen?
A továbbiakban a liberalizmus alaptételét idézed, a magántulajdon szentségét, és megkérdőjelezed a magántulajdon tiszteletét a 45 utáni földreform és vagyonelkobzás gyakorlatát illetően.
Milyen összefüggést látsz a liberálisok és a történések között a vagyonok elvonásában a két példád alapján?
"Vagy 90 után, mindenki, aki hozzáfért, a közösből lopott."
Ez a liberálisok indíttatásából történt?
Keresném az összefüggéseket.
@Mariann19: hehe, üdv a klubban, te is lecsaptál arra mire én, lehet te összeszedettebben kommunikálod le magad, mi párhuzamok a végtelenben találkoztunk a kétmalomban őrlésnél :D
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Én is he-he, üdv a klubban.
Mint megszállott liberális, minden vitatható megállapítást szeretnék a helyére tenni, különösen az igaztalan vádakat, amelyekkel a liberálisokat támadják.
A liberális - mint tudjuk - napjainkban szitokszó, a miért kérdésre általában nincs válas.
@Mariann19: szia:)
Mint oly sokszor, úgy ez esetben is gondolataim írasjelek általi megjelenítése képességének hiányával küzdöm, s minden bizonnyal emiatt értetted félre -természetesen teljes joggal- azokat a mondatokat, melyeket papírra vetettem.
1- azt nem értem, hogy gondolhatták azt az ún. liberálisok és az ún. konzervatívok, hogy a '45 utáni földreform és vagyonelkobzás az valóban jogos volt a magántulajdon szentsége alapján. Nem tudok példát erre vonatkozóan a történelem folyamán azon helyek egyikéről sem, hol valóban szárba szökkent volna a liberalizmus (VIII.Henrik általi katolikus birtokok elfiskálását azért nem tekinteném ennek);
2- a '90 utáni események az ún. liberálisok egyetértésével és hathatós közreműködésével történtek, melyet nagyvonalúan "eredeti tőkefelhalmozásnak" aposztrofálunk.

A fentieket lehet cáfolni, megmagyarázni a mindenkori politikai realitásokkal, de liberális alapállásból nem lehet morális szempontból elfogadni azokat. Én viszont nem láttam a liberalizmus vezető képviselőinek azt az álláspontját, hogy ez immorális cselekedet lett volna.
A fenti logikán végighaladva, miért is probléma a trafikmutyi? A földpályázat? Mert az most történik?

Egy gondolattal sem támadtam a liberalizmust. Sem a piacgazdaságot. Azt gondolom, hogy moon '45 óta nincs piacgazdaság és az elmúlt 23 évben a liberalizmus néhány gondolata valósult csak meg... talán... de gyöketet biztos nem vert.

Többek alatt pedig elég, ha a blog némely szereplőjét értem.

Nem kritika volt. Csak egy gondolat megosztása.:)
@sírbateszezazegész: @Orica Középföldi:

"Jégnek csak elefántcsont-tornyilag van igaza,(...)"

A zárójelessel kitüntetsz, köszönöm.

Azért vagyok mostanság rosszkedvű mert nagyon is a földön járok, és éppenséggel a liberálisokat VÁDOLOM azzal, hogy elefántcsonttoronyból vezényelnék a való életet.
tetszik nem tetszik a 2 X 2 az akkor is 4 ha jólelkűségből sokan úgy gondolják legyen inkább 7.
az is igaz lehetnék kissé képmutatóbb, vagy álszent. de nem leszek.
Én minden egyes fillérét megdolgoztam mindig, és most is.
Te talán nem érzékelhetted de én a két szememmel láttam, hogy egyes "rezsihátralékosok" 20 % önrész befizetése mellé akár 1,2 millió forint támogatást kaptak a hátralék felszámolása érdekében, miközben az ilyen olyan címeken kifizetett egyéb segélyek összege meghaladta a kollégám netto fizetését.
ugyanakkor konstatáltam, hogy egyrészt százmilliárdokat szórnak a szélbe, másrészt százmilliárdokat mentenek ki offshorba narancs és szegfű független csapatjátékban.
ez a javarészt "kilopott" pénzt mindenki tudomásul veszi, majd legyint, de buzgón mutogatnak a felső 10 %ra, közben nem tudom tisztességesen támogatni sem anyámat, sem a gyerekeimet s néha azt sem tudom, hányfelé kellene szakadnom.
Láttam a legnagyobb nyomort és láttam a nagyon-nagyon-nagyon jólétet, 37 év alatt 21 munkahely, ebből az utolsó 18 év 2 melódia, 4 házasság, 3 feleség 4 gyerek, úgyhogy velem kapcsolatban elefántcsonttornyot emlegetni kissé vicces... nem mintha időnként nem lenne rá igény:D
Remélem a lányaim után a fiaim is eliszkolnak innen amint csak tehetik.
Aztán jövünk mi.
És aztán lehet egyenlősdizni, meg szociálisan érzékenykedni, miközben szemberöhögnek a "segélyezettek" mindenkit.
És ha már cigányoztam egyet, akkor azt is elmondom, 20 év múlva közel 2 millió lesz a cigány magyarországon. nem akarok se együtt, se velük, se mellettük élni. Nem olyanok a tapasztalataim. mert ha kissé empatikusabban közelítem meg a dolgot lehet hogy mégis van ebben az elefántcsontos dologban valami, ha azt veszem, hogy kurvára tudom, honnan jöttem, hova megyek, de azt sem árt tudni, hogy van földszintje is. az emeletek a kisjánosoké, kőszegferenceké, és persze mondhatnék narancsosabbakat, meg szegfűseket is, de minek, egy fészekalja mind. különösen ami az eredményt illeti.
most a fiúk elvetették a sulykot, dehát tesztországban miért ne lehetne? új világ épül.

Üdv a félemeletről!
@Mariann19:

Fujj LIBERALIZMUS! viszont szükség van rá.:D
@Mariann19:

"____"Vagy 90 után, mindenki, aki hozzáfért, a közösből lopott."

Ez a liberálisok indíttatásából történt?____"

ki ne felejtsük a tényeknél a tisztakezű demszky gábort&group.
@jaegtoer:
"Fujj LIBERALIZMUS! viszont szükség van rá."
Nagyon remélem, hogy ezt komolyan is gondolod, mert ha nem, egy világ omlana össze bennem rólad.
Ennek az eszmének az elutasítói csak egyetlen egyszer vennék a fáradtságot, és elolvasnák, hogy milyen elvek mentén alakult ki.
Társítják a hatalommal, a zsidókkal, az erőszakos fellépéssel, a vagyonnal.
Magát a liberalizmust nem lenne szabad annak fényében megitélni, hogy e tanok hírdetői néha
hibásan képviselték elveiket a politikai és gazdasági életben Valóban volt Demszky ügy. Ám a többi pártnál nem volt?
@sírbateszezazegész:
Az első hsz-edre azért reagáltam, mert nem világos még a mostani válaszod után sem, hogy a múlt vagyonelkobzás és lopás bűneit miért hozod össze kizárólag a liberalizmussal.
A földosztást nem ők hajtották végre, abban a rezsimben nem volt beleszólásuk a folyamatokba.
A 90-es évek privatizációját az MDF, mint kormánypárt támogatásával hajtották végre.
Jóllehet a kerekasztal tárgyalásokon, a parlamentben az SZDSZ jelentős politikai erővel volt jelen, de az akkori történésekért az aktuális kormányzat a felelős.
A privatizáció kedvezményezettjeinek két csoportja volt. Az egyik a hatalomra került politikai szereplők tábora pártállástól függetlenül, a másik a privatizálandó vagyon helyi potentátjai, az addigi menedzserek, akik jólértesültségük révén hozzájutottak a javakhoz.
Itt sem látok kiemelkedő liberális résztvevőket, belesimulva a lehetőségekbe, éltek ők is az előnyökkel, de nem jobban, mint az egyéb szereplők.
Miért a liberálisoktól várod, vártad az események immorális elítélését? A többiektől nem?
Végezetül. Senki jobban nem szorgalmazta a 23 év során a szabad piac és kereskedelem meghonosodását, az életmód szabadságát, az egyéni jogokat, a gondolat szabadságát.
Talán túlzottan is, ez hiba volt.
@sírbateszezazegész:
Első bekezdés utolsó szó: liberalizmussal = liberálisokkal
@Mariann19:

a legkomolyabban gondolom. Mégis mit gondolsz, miért vagyok itt és nem a konzi csürhénél tolom?
Nyilvánvalóan azért, mert a konzik jelentős részénél egy belterjesség alakult ki, éppen úgy mint a libsi bandánál. És hidd el, nincs megalázóbb, amikor a saját "tábor" mentalitása, vagy megnyilvánulása miatt kell szégyenkezni.
ugyanakkor mindenütt vannak üdítő, inspiráló kivételek. nagy veszteség, hogy konzi-katko Paszternak már nem vezet blogot és nem is kommentel. be is szarnátok, Ti libsik. és mi konzik is. nem kicsit.

osember.blog.hu/

"Aszongya, miről szól a blogom? Hát miről szólna? Rólam. Nyomom a billentyűket, hogy kifejezzem magam, oszt jónapot. Mindenesetre kevésbé fáradságos leütni a műanyagot, mint a gyapjas orrszarvút. Hehe."

altamira.blog.hu/

ezek idézőjel nélküli idézetek, mind mind P.Maestro esze-keze-lelke nyomán.
[nagyon nem kötelező]
------------
A gyertya-gyújtás
Lekapcsolom a villanyt a lakásban
Olyan erőszakos a lámpa fénye
Nem csak világít de zümmög is
pedig én csendre vágyom és sötétre
Kezemben gyufa Tapogatva
megfordítom a foszforos fejével
a doboz felé s találomra
végighúzom a dörzspapíron
Parányi szikra ugrana elő
de máris elnyeli a lobbanó
lángocska Ez majd fellobog
a vízszintesen tartott kis hasábfa
testét emésztve mérgesen
A gyufát két ujjam közé szorítva
a gyertya kis kanóca mellé helyezem
Testesedik a láng s a gyertyabél
lassan elfeketedik A gyújtó
betöltötte rendeltetését Meggörbül
kínnal hajlik anyaga hamvadón
A lángja kékül csökken szétterül
Már nincs mi égjen és az éltető
anyag a légből is elfogy körűle
De ég a gyertyaláng s midőn a
gyújtó fa lángja lobbanva kihúny
bátor új fény teríti be szobámat
és őrzi szándékom Őrzi a kis gyufa
nem hasztalan elhamvadt életét
S én nézem óvatosan lehelgetve
lélegzetem Nem gondolok most rá
milyen sötét lesz majd ha ő is elfogy

-------------
Üresen

Felkel a nap Ébren talál
Lóg rajtam tegnapi ruhám
Lóg rajtam tegnapi napom
Szememben ott a délután

Gyermekeim ébresztgetem
Megterítek az asztalon
Teszem a dolgom csendesen
S elmosogatok hasztalan

Hisz a mosatlan újranő
Akár ujjamon a köröm
Áthatol mint röntgen-sugár
Átmegy testemen az öröm

Lóg rajtam tegnapi ruhám
Lóg rajtam kinőtt életem
Szememben ott a délután
S megölelem a gyermekem
------------
Kisfiamnak

Csak emlék ne legyen belőled
Csak nehogy mások nappalijának
falán megfakult fénykép legyél
Csak nehogy elhibázd fiam
Kicsi fiam csak díszlet ne légy
Hímzett párna kanapék oldalán
Színes szép vacak Üveg alá
való régi tárgy ne légy soha
Öleld meg az életet fiam
mint sóvár asszonyt és légy ura
perceidnek Mint juhász
széjjelkóborló indulataid
tereld együvé Kicsi fiam csak
emlék ne légy Könnyön tört
fénysugár szemzugban remegve
------------
@jaegtoer:

Ama tornyot a hsz-ben kizárólag a választásokra értettem:))
Amit most írtál, az nagyon keserű és nagyon igaz. Semmivel nem tudok vitázni.

Vigasztaljon az a tény, hogy a toronyba szabad bejárásod van, otthonosan is mozogsz benne, még akkor is, ha azt gondolod a félemeleten laksz:))
@Mariann19: azért, mert a magántulajdon szentségét nem a kommunisták és a kisgazdák emlegették leginkább... de, ha akarod miattad elfogadom, hogy a volt latifudiumok felosztása a liberalizmus szempontjából megengedhető... csak akkor azt nem értem, hogy a szegényparaszt földet kapott, a gyári munkás meg mit is... mert nem láttam a melósok után járó részjegyeket a gyárból... a menedzserekre meg írtam valamit, de inkább kitöröltem, mert még a kurucról iskitiltanának miatta... ha akarod miattad azt is leírom, hogy volt liberalizmus és piacgazdaság moon... de nem gondolnám komolyan... az ún. magyar piacgazdaság szereplőinek nagy része a bukott állam szomália mogadishu nevű városának piacán is elvérezne napokon belül... ennyi... a liberalizmus soha nem arra épült, hogy adott társadalmon belül ne ismerje el a tulajdonhoz való jogot... csak moon... nem is lett belőle semmi
@sírbateszezazegész:

ezt véletlenül egész pontosan tudom, mert a kellős közepében voltam. a liberáncsok is leszerepeltek és a konzervatívok is, egyik az ellenkezése, a másik a szakszerűtlensége és elvtelensége okán.
a komcsik kussban voltak, mert pozicionáltságok folytán addig is zavartalanul lophattak amíg a holdkóros konzik és libsik ezeken vitáztak és pocsékolták a drága plenáris és törvénykezési órákat, napokat, hónapokat.
@Mariann19: elnézést, nem szerettem volna indulatos lenni
@jaegtoer:
A politikai hovatartozás eldöntése egy folyamat végkifejlete.
Először az embert tapasztalatok érik, elvek hangoztatása, majd a kutakodás következik a megismerés érdekében.
Egy eszmerendszerben sem találtam annyi humán és gazdasági tartalmat, mint a liberalizmusban.
Áttanulmányoztam történelmi kialakulását, az alapelveket, és elszegődtem mellé.
Ez is egy belterjes közösség szerintem, és egyre jobban az lesz, mert a folyamatos támadások felénk szorosabbá teszik az összetartozást.
@sírbateszezazegész:
A válaszodat tartalmilag kettéválasztom.
Az első téma a liberálisok felelőssége a piacgazdaság megteremtésében hazánkban.
A lberálisok soha nem voltak olyan politikai fölényben Mo-n, hogy meghatározzák a gazdasági irányokat, és végig is vigyék azt.
Tehát e tekintetben nem jogos ez a kritika.
Mikor volt arra mód, hogy a magántulajdon és az egyén szerződésében manifesztálódjanak a gazdasági események, amikor rendre utasításos, direkt gazdaság működött nálunk.
A liberalizmus minden formája a szabadságot védi. Hogyan valósulhatott meg az előző rendszerekben a gondolati szabadság, amikor még az életmódban is beavatkozás van a mai napig?
Nem engedem el magam, mert felsorolás láz tör ki rajtam.
Amit a parasztság földhözjutása és a gyári munkásoknak a nemzeti vagyonból való részesedésének ellentmondásáról írsz, az igaz.
Beosztásomból eredően testközelben volt szerencsétlenségem látni egy óriási vállalat széthor5dását. Európai szintű gyáregységeik külföldi befektetőknek való átjátszását búsás baksis fejében. A vállat felső vezetőinek a kimazsolázott javak egymásközti felosztását, és KFT-be való menekítését, a fel-és végelszámolókkal való korripciós együttműködést. Még mi, középvezetők is csak földbegyökerezve néztük a folyamatokat, miközben a melósoknak gőzük nem volt sem arról, hogy az országban milyen trendek taroltak, sem arról, hogy mi történik körülöttük.
Nézd meg a cseheket. Ott a rendszerváltás után részvényekre osztották a vagyont, a melósok és alkalmazottak akkortájt tulajdonosokká váltak.
Az más kérdés, hogy az évek folyamán még ott is a politikai hatalom és a korrupció semmissé tette a kezdeti igazságos elosztást.
Bocsi, hogy elengedtem magam, itt lassan már csak ketten beszélgetünk, ezért bátorkodtam kissé szélesebb körben leírni az általam tapasztaltakat.
@kifordított nagyanyó:
Korábbi reagálásaid alapján nem egy táborba tartozunk,és mégis vannak pontok, amelyekben egyetértünk.ek.
Ez a nézetazonosság szerintem a sorsközösségünkből ered, a kijátszott, kifosztott emberek természetes összetartozásából jött létre.
Kár, hogy elfelejtjük, hogy mit nem szabad hagyni újra életre kelni.
@Mariann19:

ezt szoktam figyelembe venni, amikor egy liberális eszmeiségű ködevőt:) hoz az utamba a sors, és eltekintek attól, hogy egyes -képviselői mandátummal továbbá képmutatással valamint - széllel-bélelt magyarországi képviselői milyen káros hatással voltak az országra a Liberális Elvek eszenciális alkalmazásával, egyes jelenségek eltúlzásával, ami odáig fajult, hogy még nácit is béreltek nekünk szabó albert személyében, miközben nem vitatható, hogy Király B. Izabella környékén valóban volt egy szabó alberttől független de erőtlen szerveződés.
Szóval... ahogy a hazai konzervatívoknak van bőven újragondolni-, és tennivalójuk, a liberálisok sem panaszkodhatnak e téren. Túl sokáig sündörögtek a szocik napernyője alatt és a hatalom útvesztőiben miközben a vegytisztaságú eszenciák méricskélésével kábítottak ország-világot és a népeket elvesztették vagy kiöntötték a józan észét, és még mindig egymás között susmognak arról, ami sosem volt igaz, hogy övék a bölcsek köve. Ugyanakkor el kell ismerni, hogy egy Kuncze Gábor úgy hiányzik a Parlamentből, mint éhezőnek a falat kenyér.
Mindazonáltal az a véleményem, hogy a liberális és a konzervatív eszmevilág remekül kiegészíti egymást, de a kettő közötti harmónia a szociáldemokraták nélkül nem teremthető meg, hogy kamingutoljak egy cseppet én is. rossz konzervatív vagyok, mert mindig a gyengébbek mellé állok, most a liberáncsok szorulnak egy kis támogatásra, ha majd megint nagy lesz a hatalmuk és a pofájuk, akkor rezignáltan visszavonulok a konzi védművek mögé és sáncok mögül a status quo fenntartása érdekében szórok rájuk tücsköt bogarat, és ha nagyon elszemtelenednek, akkor kígyót-békát.
@jaegtoer:
A konzervatívok és a liberálisok térnyerése igazán a szocialista országok rendszerváltása után valósult meg Európában, így nálunk is.
A rendszerváltáskor erőre kapó liberális irányzat új követőkre talált az addig is létező mag mellett, az új résztvevők főként az értelmiségi és alkalmazotti rétegből származtak.
A köztudatban egyre fokozottabb távoltartás mutatkozott meg irántuk, hiszen az oda nem tartozók bizonyos fokú fennsőbbrendűségi magatartást feltételeztek, a rokonszenv azóta sem jelent meg irányukba.
A liberálisok térnyerésükben biztatást éreztek elveik érvényesítésében, később politikai és gazdasági részvételüknél fogva erőszakosan próbálták akaratukat lenyomni a társadalom torkán, amely erre nem volt felkészülve.
Hiba volt a liberálisok részéről az eszméik gyakorlatba való beleerőszakolása, lásd. a gazdasági reformok végrehajtásában való elsődleges szerepüket.
Nemcsak nálunk, hanem a világban is megfigyelhető az emberi szabadságjogok szélsőséges érvényesítése, mely egyelőre szemben megy a társadalmak tradicionális értékrendjével és morális szabályaikkal.
Mindezek ellenállást eredményeztek és eredményeznek ma is, és gazdasági és politikai sikertelenségekben okozókként nevezik meg őket.
Lényeg az, hogy az eszmék elváltak a végrehajtástól, a liberalizmus képviselői - hasonlóan más eszmék képviselőihez - részleges hatalmukat hibásan értelmezték, mellyel elértek egy bizonyos fokú antipátiát.
Korrupciós ügyeik sem mások, mint a többieké, melyben a makro irányítás vétke az, hogy nincs kontroll a hatalom képviselői számára.
Ez régi és örök vesszőparipám.
A másik hsz-edre válaszolva, láthatóan te is ráéreztél az itteni együttélésnek arra a pontjára, amely kártékony, és nem felel meg az adott környezet játékszabályainak.
Férfiasan fogalmaztad meg az intelmeket, és jól eső érzés, ha az ember visszaigazolva látja a véleményét.
süti beállítások módosítása