Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: ha valaki azt állítja, hogy neki nincs eltitkolt gyereke, az miért nem jobb, mint akinek van? Furc... (2024.11.22. 13:31) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.09.21. 13:48 Fabius

Rezsikotmányt a népnek!

Címkék: fidesz államosítás rezsicsökkentés

Muhaha.

Annyira bírom ezt az álságos színjátékot amit Orbán próbál elnyomni a népnek: Vitya szabadkozva polémiázik a rezsibaszás alkotmányba taposásával, aszongya igény(e) lenne rá, dehá' azért az csak olyan - autokrata - izé, ha egy "európai jogász" engedi, hogy az egészséges árszabási dolgokat sarkalatos törvényben rögzítsék. Erre rögtön ott terem egy "nem európai jogász", aki nyilván lecsap az ötletre, mint félázsiai gyöngytyúk az elhullott takonyra, és felkéri a szűzkurvaság szerepébe merevedett kormányt Viktorostól, vizsgálná meg azért, hátha mégis trópusi ország vagyunk, ahol tulajdonképpen rezsire szükség sincs, de a 2010-től másképp sütő nap alatti hőség elviselésére kampány kerti medence szabadon osztogatható. 

rogán-antal_1.gif

 

Ha ez esetleg nem sikerülne, akkor viszont reprivatizálunk. Igen, ezt úgy kell érteni, hogy kormányunk a ki tudja miből megvenné a közműcégek 51%-át, és a döntésképtelenségbe sodródott, lakossági nonprofitosított kisebbségi tulajdonos majd benne hagyja a pénzét Viktor vizenyős tekintetéért. 

Merész álom ez, óriás bicepszes, na és? Lehet amit mi hastájékon gömbölyödni látunk az nem a bendő, hanem egy óriási bicepsz, csak ő máshol hordja. 

De ha ez sem jönne be, akkor egy váratlan tettel szenet bányászunk. Igen úgy, hogy az egyetlen most működő bányát is bezárjukHöhö, nálunk nem vájárok bányásznak, hanem - a hagyományokból kiindulva - miniszterelnöki megbízottak fognak. Ha belegondolunk a számba vehető jelöltekbe könnyen belátható, egy Selmeczi Gabriella tárnalátogatástól nincs az a szén ami felszínre ne jönne azonnal. Ott meg csak szét kell osztani a szociális igények szerint, meg legfeljebb belefogalmazni a rezsikotmányba, hogy alanyi jogon kinek hány kupányi és mennyi szociális temetés jár egy évben.

Az a biztos, a rohattszocialisták meg a gázárukkal gebeggyenek meg, bibibí!

 

 

928 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr415527232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

A tanulástól kellene fáradnom, ehelyett itt .. izé a rezet.:))
Sajnálom itt hagyni a jó kis pörgős véleménycserét.
@guma: lehet nem is a blog, hanem te vagy a target?!?!?! szerintem ez összefügg a dunaferrel!?!?! így üzennek, ez az első figyelmeztetés... egy virtuális lófej:)
@Kowalski, helyzetjelentést!: racionális józan gondolkodás szerint nincs nagy eltérés, de jelenleg nem itt tartunk, hanem a zsigeri érzelmeknél, gyűlölve és vágyva arra, hogy mikor pusztíthatjuk el egymást, csak mert más véleménye van, mint nekünk. Stockholm szindróma, keverve egy kis reménytelenséggel, egy kis fásultsággal, egy kis messiás várással. Még ha az egyetlen megoldás Gyurcsány lenne, még akkor is esélytelen az egész kavarás, de még csak nem is alkalmas arra, hogy kivezesse az országot a szarból, amibe saját magunk kormányoztuk magunkat, Viktor, csak felrakta az i-re a pontot.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

" és a hatalom kontrollja sincs meg nélkülük"

A legfontosabbat kihagytam, tényleg. Önálló, független egzisztenciák kritikus tömege nélkül nincs kontroll, hiába az intézményi keretek. Nem lehetett volna lebontani secperc alatt a fékeket és egyensúlyokat, ha a 23 év alatt a legkisebb hangsúlyt is fektették volna a pártok és kormányok a középosztály erősítésére. A demokrácia egy ilyen játék, nem szimplán törvények halmaza.
@guma: gondolom windows, telepíts malwarebytes.org-ról free keresőt, majd csökkentett módba futtasd le, utána víruskereső frissít és futtat az is. Ez is lehet pl. egy próba verzió, ha kell adok linket is.
@Kowalski, helyzetjelentést!: az

@Husz_János_Puszita: így megy ez, ha az ember a lét és egzisztenciális fenntartásával van elfoglalva
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: "Stockholm szindróma, keverve egy kis reménytelenséggel, egy kis fásultsággal, egy kis messiás várással."

nagyon jo meglatas
@ausländer Sipi: Ez megint egy városi legenda, olyan is van, hogy Gyurcsány adta ki az egészet.

De nem ez a lényeg, mellébeszélsz. A lényeg, hogy nem azért lett népszerűtlen, mert meg akarta szüntetni a mutyizást. Egyrészt semmi olyat nem tett később sem, ami erre mutatna, másrészt ez legfeljebb a puchi irányvonalat haragította magára.
@iii: "másrészt ez legfeljebb a puchi irányvonalat haragította magára."

tehat az mszp prominenseit, vagy legalabbis a mutyiban erosen erdekelt prominenseit. tehat a tobbseget:-)

egyebkent ha varosi legenda szerinted mikent kerult ki az mszp zart gyuleserol a felvetel?:-)
@iii:

Nem azért lett népszerűtlen, de azért indult az össznépi hecckampány ellene.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Ha így van - márpedig így van, ha az indulatok nem is feltétlenül az eltérő véleménynek, jóval inkább a szabadság és tulajdonelvételnek és az ezt tűrő bárgyúságnak szólnak -, akkor csak két lehetőség marad: feladni vagy arra tenni, ami a maradványa vagy csírája az épelméjű, élhető rendszernek. Sokat veszteni nem lehet az utóbbival, ha nem jön be, úgyis az előbbi következik. :) Gyurcsány aligha akarna amúgy miniszterelnök lenni abban a kevéssé valószínű esetben, ha ez felmerülhetne: arra föl lehet kérni az alkalmas embert (ez lehetett volna Bajnai).
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Veled is egyetértek ám, bonyolult lenne mindig leírni. Tudod mit? Ezt oszd be egy időre: ++++++++++++1
@ausländer Sipi: Nem tudom, de nem is érdekel. Rágja ezt a gittet más. :)

@Husz_János_Puszita: Akkor helyben vagyunk, tehát nem a hecckampány miatt lett népszerűtlen. Q.E.D. Ami egyébként már Bajnainál se működik.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

nem fogom végignézni, belenéztem, de az igen-igen-nél meg az MSZP-szimpatizánsok interjuinál abbahagytam. A gyurcsány-i mondatokra vagyok kiváncsi, azért meg nem fogom végigszenvedni. Halljuk a lényeget.
@Husz_János_Puszita:
"Széles, erős középosztály nélkül nincs, aki megtermeli az erőforrásokat."
Orbán Viktor a választások megnyerése után fő célkitűzésként a középosztály felemelkedését tűzte ki egyik fő céljaként.
Amióta viszont elindult a magyar oligarchia kialakítása, ez a törekvés háttérbe szorult.
Kár, hogy nem vesz példát Németországról, amely
működésének prioritásaként fogalmazza meg a középosztály folyamatos megerősítését, hiszen ez a nagy csoport tartja a "hátán" az országot.
@iii:

Ha nem akarod, nem érted, de igazad van, én is unom már a gittet. Koncentráljunk a jövőre.
@Husz_János_Puszita: nem kell ám velem egyetérteni, de azé beosztom :D

@Kowalski, helyzetjelentést!: még jó, túl magas labda lenne a fidesznek, még a listára kerülése is az, és amik kemény háttérmunkával ezt a hátrányt nem tudja ledolgozni, addig csak árt ,agának is, ha nem tudja mikor kell kicsit csöndben lenni és mikor kell konfrontálódni.
@iii: "Nem tudom, de nem is érdekel."

szep visszavagas:-)
@Husz_János_Puszita: Az alacsony részvétel viszont hagyományosan a gyengébbeknek szokott kedvezni.

@iii: Szerinted meddig kell várni a fideszesek olyan érvelésére, hoyg az összes többiben csaltak Bajnaiék?

@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Szreintem nem okvetlenül, de az sem lenne kizárható
-no comment-

Tasó László visszavág: az LMP-s nők provokálják a férfiakat!

Az a két nő, Ertsey Katalin és Széll Bernadett az oka mindennek. Provokálnak és hazudoznak, aminek a fideszes képviselő itta meg a levét. Az év cáfolata egy hétpróbás nőalázótól

cink.hu/taso-laszlo-visszavag-az-lmp-s-nok-provokaljak-a-ferfi-1370713306
@Mariann19:

Ja szavakban mindegyik nagyon elkötelezett a középosztály, a kis- és középvállalkozások stb. iránt, a gyakorlatban viszont szimplán fejőstehénnek nézik őket. Szegény tehén egyre soványabb.
Orbán prioritása a nemzeti tőke, bármit jelentsen is az. Tök mindegy, mert alapvetően nem érti a tőke és a pénz természetét, sem a gazdaság törvényszerűségeit.
@GeoCracker:

" Az alacsony részvétel viszont hagyományosan a gyengébbeknek szokott kedvezni."

A gyengébbnek kedvezett nem?:)
@iii:

Nos johiszemu leszek, es feltetelezem, hogy suru dolgod felol nem erkezel az erdemi esemenyekkel foglalkozni, azokrol hirt szerezni/kapni.

"Csak annyit, hogy Bajnai egyáltalán nem foglalkozik Gyurcsánnyal, olyat meg biztos nem mondott, hogy "gyurcsanyahibas"."

Ez felig-meddig igaz.
KAracsony mar 10.-en(!) azt mondta:"Mi a magunk részéről minden áldozatot meghoztunk azért, hogy ez megtörténhessen és azt remélem, hogy ez valóban be is fog következni... megjegyezve: Gyurcsány Ferenc feltehetően ismeri a választási rendszer által rárótt felelősséget és "nyilván ennek a felelősségnek a tudatában fogja alakítani a politikáját".
Csodalatos eufemizmus!!

11.-en mar Szigetvari mondta:"A szocialisták korrektül tárgyaltak, Gyurcsány Ferenc azonban saját érdekeit a DK érdekei fölé helyezte - jelentette ki."

A Konya-fele faszbuk posztot mar nem is hozom, mert olyan friss.

Ekozben pedig Bajnai kepes ilyen alsagosan fogalmazni:"Úgy fogalmazott, bátorítaná az MSZP-t és a DK-t, hogy az eredménytelenül záruló tárgyalások után fontolják meg újra álláspontjukat."

Ami a sameszok egyertelmu fogalmazasa utan azert elegge beszedes, hogy azt jelenti, hogy a patas a hibas az eredmenytelen targyalasokert...

"Gyurcsány viszont annál inkább kaserolja Bajnait..."

Hat hogy a picsaba ne!?!? Amikor ezt kapja nap, mint nap?!

"A nép bizony bevette a rezsimákonyt, ettől nőtt meg a Fidesz népszerűsége."

Ebben kulonbozik velemenyunk, hogy NEM, nem nott meg a nepszeruseguk. SOT!

"Igen, verhető, szerintem is, az irány jó."

Az irany NEM jo.

"Most hadd ne kezdjem magyarázni, mit értünk a korszakváltáson, ott van az E14 honlapján. Számos olyan javaslat van (pl. az adóalkotmány), ami korszakváltás lesz, ha megvalósul."

Hogy a francba lehet korszakvaltas, amikor Viktor takolmanyat akarjatok csak csiszolgatni?!
Amugy korszakvaltas temaban azt a szanalmas politikai lavirozast sem latom hitelesnek, amit jelenleg az E14-PM a mandatum maximalizas erdekeben folytat. AM az joval fontosabb, hogy a kozvelemeny sem igazan ertekeli a cikk-cakkokat.

"De, megvalósult a 3 legnagyobb párt összefogása, valószínűleg átaludtad :)."

Nem, nem aludtam at, mert nem volt mit. Ugyanis ilyen osszefogas NEM VALOSULT MEG. Eppen ettol pezseg a kozelet, hogy ennek kudarcaert, a ket nagyobb eppen Gyurcsanyt akarja megtenni bunbaknak. (Aki amugy koszoni szepen a reklamot, es hogy martir szerepbe kenyszeritette az MSZP)

"Igen, van olyan dolog, ami jó volt és még van egy pár dolog. Ebből is látszik, hogy nem vagyok elvakult ellensége Gyurcsánynak sem. Az oktatás egyébként az Szdsz privilégiuma volt, tehát nem igazán az ő érdeme. "

Majdnem elerzekenyultem, hogy egy korszakvalto vegre elismerte, hogy nem hiaba szavaztam oly sokaig az SZDSZ-re. Az mar mas kerdes, hogy igy Magyar Balint nem csak a "szervezett felvilag" (milyen jol latta mar akkor)kifejezes miatt maradt meg nemelyekben.
De azert nemileg ki kell abranditsalak: Magyar csak ugy bo 1.5 evig volt oktatasi miniszter, ellenben Hiller haver majd' 3-ig (sot maradt meg Bajnai idejen is bo evig).

Bocsánat, hogy válaszolni mertem.

Semmi gond. Mint lathatod, en ha ugy gondolom mindenrol el tudom mondani a velemenyem.

"Gyurcsány hol vállalja fel a középosztályt? És Bajnai miért nem?"

Esz reszlet kerdes. Met a helyzet az, hogy :
"míg 15 százalékuk az alsó osztályba tartozik, ami azt jelenti, hogy az MSZP-hez és a DK-hoz képest Bajnaiék szavazói között van a legkevesebb szegény (MSZP: 30 százalék, DK: 19százalék)."
index.hu/belfold/2013/09/12/sci-fi_bajnai_miniszterelnoksege/

"Ha ez igaz, akkor miért Gyurcsány az egyik legelutasítottabb politikus? "

Pontosan azert, amit az MSZP es az E14 politikusai is csinalnak. Nezd mar meg a legutobbi kutatast, ahol a szoci szavazok, hogy nyaljak-faljak az E14-et, es forditva!! Ez pusztan kommunikacio kerdese.

" Az Ipsos adatai azt támasztják alá, hogy még a szocialista szavazók 30 százaléka is kedvezőtlenül ítéli meg Gyurcsány Ferencet, az Együtt-PM hívei között ennél is többen alkotnak rossz véleményt a volt kormányfőről, míg az aktív bizonytalanok 37 százaléka ötös skálán 1-esre, 24 százaléka pedig 2-esre osztályozza a DK elnökét."
www.klubradio.hu/cikk.php?id=16&cid=162353
Vagyis, ha a szocik es az E14 nem allandoan csak savaznak a patast, akkor bizony szamai bizony megugrananak, 25-30 kornyekere.

Na de van idonk, majd kiderul, hogy mive is alakulnak a dolgok...
@guma: Szia Guma!
Közös problémánk mély együttérzést vált ki bennem, de a helyzet nem olyan vészes.
Virágnyelven írok.
Van kiút, a tiedhez hasonló esetben láttam egy
izotópos beavatkozást.
Örülök, hogy már kezdesz kijönni a helyzetből.
Én itt a neten mindent összeolvastam erről, lehet, hogy átképezem magam, és ha a szakmámból nem tudok kijönni, átállok valami javas foglalkozásra.
Kicsit későn válaszolok, bocsánat, de barangolok ide-oda.
@simple observer 1.0: csak félve tenném hozzá: viktimológia, és nem is mondok többet
@Husz_János_Puszita:
Az utolsó mondatod nagyon ül, de kétségeim vannak, hogy a nemzeti tőkével tisztában van-e.
Elnéztem, ahogyan Bálványoson magyarázta a makrogazdaságot, kb. olyan testbeszéddel, mintha a Corvinuson állna a katedrán.
A középosztály fontosságát nemcsak a gazdaság mérhető eredményei jelentik, hanem azt a szellemi tőkét, az innovációt, a közgondolkodásra való hatást, amelyek az ország szellemi értékeit is felemelik.
Nálunk ez már nem fontos, a középosztály csúszik lefelé, aki pedig ezt nem kívánja megélni, húz el az országból.
@Mariann19: @Husz_János_Puszita:

Augusztusban újabb 110 milliárd forinttal nőtt az államháztartás hiánya, így az első nyolc hónapban a 961,2 milliárd forint volt a deficit, ami az éves terv 112 százaléka. A parlament kedden szavaz 2013-as büdzsé hetedik módosításról, amely a hiányt 170 milliárd forinttal 1050 milliárdra emeli.

www.napi.hu/magyar_gazdasag/mar_nem_titkolozik_az_ngm_szazmilliardos_meglepetes_johet.565170.html
@iii: "kötve hiszem"
Igen, te hiszel.Az a beszéd azért tudott 1%-ot hozni, mert ti összehoztátok azt a bitang arcátlan "összefogást". Ez elemi felháborodást okozott számos helyen.
Belinkelted Bajnai nyilatkozatát.Minek?Aki itt kommentel, az követi a sajtót.Én is követem, hallottam.Egy nagy hazugság.Tőled, mint aktivistától, sokkal eredetibb válaszokat várnánk el.Ha kihúznád a fejed Bajnai seggéből lehet, hogy meghallanád mások véleményét is.Ti pontosan azért kaptatok 31-helyet, a minimum 27 helyett, hogy másnak ne jusson.Amennyiben valóban az összefogás híve lenne a csapat,akkor azonnal felajánlottátok volna az ajándék plusz 4 helyet a többi ellenzékinek és ezzel lerázhattátok volna magatokról ezt a mocskot.
De, nem is értem, hogy mit foglalkozok itt veled, egyedül te erőlködsz még ezzel a Bajnaival, pedig többször megfogadtam, hogy nem reagálok már erre a szarra,amit nyomsz, mert csak felbas*szol agyilag, ezzel a mellébeszéléssel..
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Bevallom nem igazan ertem, hogy mire celzol.
Rakerestem a wikin, de ahogy latom egyik fo kategoriaba sem igazan lehet besorolni. Illetve talan a masodikba, de az sem igazan pontos...
Moon arra a kérdésre, hova sorolja magát a megkérdezett, az emberek többsége mind kultúrálisan, mind egzisztenciálisan a középosztály/polgárság rubrikát keresi, oda akar ikszelni:)...:)
@Husz_János_Puszita:

"A görögök sem a valósággal szembesültek, hanem a zájemeffel.:)"

szeretnék én is szembesülni ~200 mrd euro-val a saját zsebem környékén könyékig benne belül... aztán megvitatnám a helyzetet ampatikussan...
ha hő áhítattal imádott hazámhoz hajintanának némi, de még elviselhető mértékű puccoskodás után ennyi zsét, már nem lennék ilyen optimista bizakodó, mer tunnám, abbul csak kéccáz stadion épülne, s ebből 7 a magasságos Felcsút határában a főbb világtájaknak megfelelően... úgymint észak. észak-kelet-kelet, dél-kelet, dél, uncovájter... a budi ablakbúl most éppen épen láccódó nem tom melik iránba esik, de talán arra is ráférne egy kisebb felújítás, amihez egy újabb transz akció utáni átokfutást követően bőven lenne fedezet. és meg is lenne fedezve. aszszenccség!
@E.Csaba:

Ugye ugye azok a fránya érzések.:)))
@simple observer 1.0: alapot is adott rá, lehetett rá felépíteni egy karakter gyilkosságot

de felesleges minden, mert amíg közel azonos platformon lévők úgy tudják egyelni egymást, mint ott fent, addig semmi sem fog változni, sőt egyre gyorsulva csak rosszabb lesz.
@Husz_János_Puszita: bizony, és ezzel is a fidesz dörzsölgeti csak a markát, miközben kaján mosoly ül az arcán
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Nem mernek a mocskok még egy csomagot bejelenteni, meghagyják a választás utánra.
bizonyára észrevette Mindenki, hogy az új, 2013. évi, új veretű érméinkről valósághűen eltűnt a Magyar Köztársaság, és ízlésesen a trafikprofit tágasságával egyező karakterközzel az szerepel, hogy: "Magyarország". ehhez tartsátok Magatokat, jó egészséget kívánok sokk szerencsével és türelemmel.
Magam részéről a köztársaságtól én is elköszöntem, ellenben a köz társaságára továbbra is igényt tartok. mind eszmei, mind forint alapon. az én bemondásom: -betli. ha visszaszólna valaki, akkor előre is mondom: -renonsz!
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

A valóság tagadása mindannyiunkban hasonló érzéseket vált ki, tehetetlen dühöt.
E.Csaba is eljutott idáig már párszor, úgy látom.:)
ööööö:

A költségek növekedése is jelenjen meg a számlákon!

Nyomtatás
Email

Részletek
Kategória: DK hírek
Létrehozva 2013. szeptember 23. (hétfő) 14:43

portal.dkp.hu/index.php/2011-12-05-15-42-05/dkhirek/5047-a-koeltsegek-noevekedese-is-jelenjen-meg-a-szamlakon

-----------------------------------------

16:36
Ráiratná a számlákra az áthárított adót az MSZP

Az MSZP törvényjavaslatot nyújtott be a parlamentnek, amelyben előírnák, hogy a számlákon egyértelműen és összegszerűen tüntessék fel a lakosságra áthárított terheket - jelentette be hétfői, Bárándy Gergellyel közösen tartott budapesti sajtótájékoztatóján Simon Gábor.

hvg.hu/gazdasag/20130923_Rairatna_a_szamlakra_az_atharitott_adot_a
@jaegtoer:

mert ugye a távolmaradással meghagynám a kiskaput, hogy a fidesz győzelmet követően bele lehetne szarni az örömükbe azzal, hogy bocs, nem tekintyük érvényesnek a választást, hiszen eleve fideszre baszott öööö ájzé...szabott volt a pálya...és gébzelőerő... gébzelő erő gedves liberáncsos ellenfelejim.... képzelőerő...

mijenlyólelbeszélgetekmagaddal...
@Mariann19:

Egyetértek, annyit tennék csak hozzá, a szellemi tőke szoros kölcsönhatásban áll a gazdaság eredményeivel.
@jaegtoer:

Szerintem folytasd a gondolatmeneted az új poszt alatt, éppen témába vág.
@sírbateszezazegész:

"_Moon arra a kérdésre, hova sorolja magát a megkérdezett, az emberek többsége mind kultúrálisan, mind egzisztenciálisan a középosztály/polgárság rubrikát keresi, oda akar ikszelni:)...:) _"

én már jóval alább adtam, beérném az emberség és ésszerűség eccerű kettősével is. de ez még várat magára...
@jaegtoer: én ezért vagyok lumpenproli:))
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Érdeklődéssel figyeltem Varga Mihályt a jövőbeni gazdasági stratégiát illetően.
Több kiadás jellegű feladat vár a kormányra, többek között a devizahitelesek ügye is.
Varga utalt a bankok - jelzem újszerű - durcás hozzáállására, mely szerint ódzkodnak az újabb terhektől.
Már így is egyes bankoknál az anyabankok tőkésítik a leánybankjaikat nálunk, így tud a bankrendszer valahogyan működni.
Elhangzott, hogy amennyiben a kormánynak kéne a hazai bankokba ilyen tőke injekciót pumpálni, honnan lenne pénz egy ilyen konszolidációra.
Varga erre lazán nem válaszolt.
Felmerül a kérdés, hogy amennyiben 50%-os hazai tulajdonú lenne nálunk a bankrendszer - mint ahogyan terve van véve - honnan teremtődne meg a konszolidációra a pénz.
Láttunk már ilyet a Postabank esetében, drámai volt.
Az államháztartási hiány 112%-a azt jelenti, hogy először a túlköltést kéne visszapótolni, és beállni 100%-ra. Viszont még csak szeptember van, a választási költekezés újabb pénzeket igényel.
Sötét jövő vár ránk jövőre, ezt az évet papíron még ki lehet bulizni, de a görgetett hiányt be kell hozni. Rajtunk.
@Husz_János_Puszita:
"A szellemi tőke szoros kölcsönhatásban áll a gazdaság eredményeivel."
Igaz. Mint a munkamegosztásban, mindegyik tényezőnek egyszerre kell jelen lennie.
A szellemi tőke fontosságánál azonnal a felsőoktatás leépítése jut eszembe, mint olyan körülmény, amelyik nem bővíti a középosztálynak sem a létszámát, sem a színvonalát.
@simple observer 1.0: Te egyre hosszabb leszel.

A te beszámolódból is kiviláglik, hogy Bajnai semmilyen értelemben nem "patásozta" Gyurcsányt, ez a te fóbiád. Ha tehát ők azt mondják, hogy Gyurcsány állapodjon meg a szocikkal, az patásozás, de ha Ferkó ostorozza Bajnait, az meg természetes.

A Fidesz népszerűsége nőtt az utóbbi időben, ez tény. Nem tudom, miről beszélsz.

Szerintem meg jó az irány, ott ahol együtt indult az ellenzék, sikerült a Fidesz megverni vagy megszorongatni.

Te is azt a hülyeséget nyomod, mint az elvakult DK-sok. Ha egyszer nincs kétharmad, akkor marad Orbán alkotmánya, akkor nincs más út, mint az ellenzékkel megegyezni. Ennek meg nincs szoros köze a korszakváltáshoz egyébként. Nincs semmiféle cikk-cakk, ezt sem értem.

De, a 3 legnagyobb párt összefogása megvalósult, te valami fatális tévedésben vagy. A DK egyelőre még valóban kimaradt ebből, de ettől ez még valóság. Az, hogy ők szeretnék ezt világkatasztrófának beállítani, hogy egy 2-5%-os párton múlik minden, az sajnálatos, de téves. És ez nem kudarc, hanem az egyetlen járható út. Ez megint Gyurcsány-féle megtévesztés, a PM mindig is ebben volt érdekelt.

Mint egy korábbi vitamenetben már megállapítottuk másokkal, Gyurcsány népszerűtlenségének nem oka semmilyen kommunikáció.

"Vagyis, ha a szocik es az E14 nem allandoan csak savaznak a patast, akkor bizony szamai bizony megugrananak, 25-30 kornyekere."

1. Nem savazzák a patást.
2. Te kevered a pártok kommunikációját a szavazóinak véleményével. A kettő nem függ össze, csak rendkívül lazán.
@sírbateszezazegész: :DDDDDDDDD

basszus!
én néha magyarul sem értek már úgy elvagyok bambulva, erre te itt ide káromkodsz egy ilyet : target! :)))
nem ismerem!
nem találkoztam vele!
de mostanában a náthán kívül ebben a nagy tolongásban ez is belém bújt?
a lófeje meg ma kicsit drága.inkább varju lenne az a valami amivel ijesztgetnének, azt hiszem...

most, hogy újra bekapcsoltam: remek minden!:)
lehet, hogy tőletek? :))))
@sírbateszezazegész:

hagyjál már ezzel a kruplikriplivel, Teeeeeee... Teee... Te... bagett lovag
@Mariann19:

"_A szellemi tőke fontosságánál azonnal a felsőoktatás leépítése jut eszembe, mint olyan körülmény, amelyik nem bővíti a középosztálynak sem a létszámát, sem a színvonalát._"

csillagos hatos megállapítás.
mi összeszerelő szalagmunkásország lennénk, csak nem teccik a szalag színe. a visszája sem.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: :)))

kösz!
én vagyok az aki használja a kis gépét, de alig tud vele mit kezdeni :)
ha gondom van a szomszéd srácok jönnek segíteni és egy kettőre már OK minden.
tehát a link sem segített volna, mert lépésről lépésre mondanod kellett volna mit tegyek :DDD
ez van...
ilyen béna vagyok sajnos...

de roppant hálás a segítőkészségetekért!:)
ahogy most visszajöttem, rendben van minden.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

"alapot is adott rá, lehetett rá felépíteni egy karakter gyilkosságot"

Ilyen erovel BARKIRE ra lehet dolgozni, egy jo kis karaktergyilok erejeig. Akarcsak Bajnai eseteben a libakkal, es ki tudja Mesterhazinal mi lesz majd a fo csapas irany...

Amugy GYurcsany mar Oszod elott is a bogyukben volt. O volt a "lotto 5-os", akit mar a hivatalba lepesetol kezdve apritottak.
@E.Csaba: Nos, én pl. nem vagyok annyira híve annak, hogy legyen egyáltalán megállapodás Gyurcsányékkal, nem véletlen, hogy a szocik is ambivalensek ebben. Ugyanis legalább annyi embert taszít ő, mint amennyit hoz a konyhára. Ezt a híveknek nehéz megemészteni, én megértem. A politikában 1+1 az nem feltétlen 2.

Az E14 35 hely helyett kapott 31-et, így teljesen korrekt az az állítás, hogy 4 helyről lemondott. 27 helyről soha nem volt szó.

És ismétlem, hol van az az 1%, amit a beszéd okozott? Még mérés sem volt azóta.
@V-PORT:
Kénytelen vagyok erre "gágogni" valamit.
Az alapállás a DK-nál az volt, hogy Bajnai legyen a miniszterelnök, és mindenki tolja az ő szekerét vs. egységes ellenzéki fellépés.
De mi lett ebből?
Az Együtt PM kifundálta, hogy a Gy. és DK szavazók menesszék Gy.-t és Vadai vezényletével szavazzanak a fent említett alakulatra. Hogy GY. szemkilövető 2006-ban terrort vezetett be az ártatlan, maszületett bárány forradalmárokkal szemben. Hogy Bajnai százszor megtagadta, és elárulta az "apját".
Végül az egész problémát Gyurcsányostól rálőcsölték az MSZP-re, és tudjuk mi történt.
Ezek után pedig mondja ki kerek-perec, hogy az ő jelöltjük, márpedig Bajnai?!!!

Nem azér, de ti ott azt hiszitek, mindenki más egy nagy hüjjje, csakis nektek van egy kis sütnivalótok.:)
@Mariann19:

Nekem a legkézenfekvőbb jutott eszembe, az immateriális javak egy cég mérlegében.
Persze az oktatás adja a bázist, világos.
@Mariann19: :)))

szia!

hihetetlen szerencsém van, mert qrva jó orvosokat fogtam ki és annyira gyorsan tudták kezelni az eseményt, hogy még ők is meglepődtek, hogy félév alatt visszaállították szinte a normális szintre...
a baj az, hogy ahogy szaladtak a kilók, rettenetesen lelassultam és minden energiám elvitte. az egészben ez dühösített mert egy csavargó csaj vagyok, és ez a nyomott lassúság, fáradékonyság nem az én asztalom.
de talán már itt is van "mérhető" változás... :D

utólag olvastam csak én is össze mindent a témában és ahogy kontrollra járok elnézem az odajárókat nem sok szavam lehet még most sem :)
szóval azt mondom, ez legyen a legnagyobb baj, ha ezután napi féltablettát be kell vennem és még most már fogyok is kiegyeztem a helyzettel, bár még mindig szokatlan.
az meg azért elképesztő, hogy milyen alattomos és mi mindent befolyásolhat anélkül, hogy bárhol jelezne a szervezetedbe a változásról...
már csak az eredménnyel szembesülsz és vagy sikeres a kezelés vagy nem... (gondolj szegény Cserhátira.)
elmegy az energiád magadba roskadsz és már pszichológushoz küld némelyik orvos mert depressziós vagy... szóval nem mindegy kihez keveredsz és mit kezd veled...
@AKIsTUDATLAN:
"Az Együtt PM kifundálta, hogy a Gy. és DK szavazók menesszék Gy.-t és Vadai vezényletével szavazzanak a fent említett alakulatra."

Ezt nem is értem egészen, de főleg honnan veszed ezt? Ez valami egészen új városi legenda. A DK nyilvánvalóan nem is létezne Gyurcsány nélkül, akármilyen kellemetlen is az ő személye.

"Hogy GY. szemkilövető 2006-ban terrort vezetett be az ártatlan, maszületett bárány forradalmárokkal szemben. "

Ez is egy hatalmas sületlenség, de ezt bizonyára tudod. Gyurcsány 2006-os szerepével kapcsolatban még hasonlót se mondott senki az E14-ből.

"Hogy Bajnai százszor megtagadta, és elárulta az "apját".

Gyurcsány olyannyira nem az apja Bajnainak, hogy nem is őt javasolta kormányfőnek maga helyett, csak miután mindent kimerítettek, találták meg. A hála egyébként se politikai kategória, vannak annál fontosabb szempontok is.

Gyurcsány tavaly október után nagyon hamar letett Bajnairól, amikor kiderült, hogy nem jön össze az az ernyőszervezet, amit Bajnai elképzelt. Onnan kezdve már Mesterházy volt a favorit nála, ez és a politikai különbségek természetessé teszik, hogy az MSZP-vel állapodjon meg. A "korszakváltás programja" kissé hiteltelen lenne Gyurcsány Ferenccel.
@Mariann19:

Az a gonosz EU megmondta előre, nem lesz meg a hiánycél. Meg mi is, nem kellet hozzá nagy képzelőerő. Pár száz milliárd megszorítás még a nyáron befigyel.
@iii:

Miért is? Az öszödi beszéd gyakorlatilag a korszakváltásról szólt.
@Husz_János_Puszita: Messze nem és abból se lett semmi. Gyurcsány utána is médiakormányzást folytatott. A 2006-os események kezeléséről meg ne is beszéljünk. Az őszödi beszéd pedig nem teszi jóvá azt a két évet, amit előtte folytatott, főleg, hogy ebben azóta se gyakorolt önkritikát, illetve most legutóbb halványan és elkenve.

A másik, hogy a választópolgárok tudatában ez a kettő kizárja egymást. Mindegy szinte, hogy miért, de ez a helyzet.
@iii:

Az öszödi beszéd maga volt az önkritika, ember!

Hagyjuk, nem akarok már rugózni rajta. Nem tudom, miért szóltam bele.
@jaegtoer:
"Mi összeszerelő szalagmunkások lennénk."
Mi ez a feltételes mód?
Vagyunk és leszünk.
És hogy ne érezzük magunkat nagyon alul ebbéli munkaköreinkben, hogy vonalas legyen a feladat megnevezése, hozzátesszük, hogy asszisztens.
Mondjuk így: Tróger asszisztens
Jó lesz?
@Husz_János_Puszita:
"Immateriális javak egy cég mérlegében."
Ezt csak a beavatottak tudják, te gazdasági szakember vagy, igaz?
"Pár száz milliárdos megszorítás még a nyáron befigyel."
Olvastam ilyen prognózist a 2015-ös kilátásokról, mely az ezévről átgörgetett terhek miatt valószínű.
@Husz_János_Puszita: Hogyne, egy zárt ülésen. De már csak ismétlem magam. És még abban se említett semmit a saját tevékenységéről, folyamatosan többes szám első személyben beszélt.
@Mariann19:

:)

transzporter manager
transzporter senior manager
@jaegtoer: többségükkel inkább intellektuális különbözőségünk okán nem hoznám magam közös halmazba:)
@guma:
Igen, alattomos, szerteágazó hatása van, nem ismerik fel idejében és kevés az endokrinológus.
Örülök a javulásodon, és szerencséd van, mert szellemileg inkább ellenkező az előjel az aktív gondolkodásod láttán.
Ehhez nemsokára még karcsú is leszel.
@jaegtoer: Mondtam már, hogy magasan értékelem a humorodat.
Megint jól beletrafáltál. Jó vagy!
Kivéve az egykulcsosat...
@kekex:
Szia!-:)
Geo-nál válaszoltam, asszem neked is.
@Husz_János_Puszita: amíg a citizen vs. subject nem interpretálódik helyesen a fejekben, addig igen, az maradok... azért nálam is van egy határ, kivel vállalok sorsközösséget:)
@Mariann19:

Olyasmi ráadásul pszichológia hobbival. Nem kell mondanom, duplán fáj, ami folyik.:)
Szertenézek, s nem lelém honom e hazában.

2015.-ig biztosan nem kell várnod a megszorításokkal, nyárra elfogy a pénzük. Egyre kevesebb bevétel folyik be a költségvetésbe. Nincs fedezete az osztogatásnak.
@iii: A hívőknek az nem is kell. Ld. még a libázást. N+1 bírósági ítélet dacára is kitartanak és kitarthatnak benne.

@Husz_János_Puszita: :-)))
@iii:

"Te egyre hosszabb leszel."

En altalaban ilyen vagyok. Az archivumban ellenorizheto. Fontos es erdemi dolgokrol nem szeretek 2-3 mondatos kommentekben "ertekezni". Ez is egyebkent az egyik oka, hogy csak ritkan vadulok be annyira, hogy hozzaszoljak valamihez, mert tudom, hogy akkor az nem lesz rovid. ;)

"A te beszámolódból is kiviláglik, hogy Bajnai semmilyen értelemben nem "patásozta" Gyurcsányt, ez a te fóbiád."

Hat ez a nagy gond, hogy egy ilyen egyszeru kommunikacios fogast is igy felre tudsz (probalsz?) magyarazni. Ugyanis Bajnai koruli emberek sorra gyurcsanyahibas-oztak, o neki mar CSAK nem kellett nekik ellentmondani. Amivel gyakorlatilag egyetert veluk, de o nem mondja ki direktben a dolgot. Amugy ezt a trukot mar regota ugyesen csinalja a Fidesz.

De sajnos van ennel direktebb fogalmazas is, amit azert szerintem mar TE sem igen tudsz maskent magyarazni:
"Ugye lemondtunk néhány helyről annak érdekében, hogy Mesterházy Attila úgy ülhessen le oda, hogy egy méltányos(!?) és ésszerű(!?) ajánlatot tehessen a Demokratikus Koalíciónak. És ezt szerintem(!) meg is tette. ... Sajnálom és bizonyos értelemben meg is lepett, hogy ezt a DK nem fogadta el."
"Mesterházy ajánlata méltányos(!?), ésszerű(!?) volt, nyilván egy konstruktív tárgyalási folyamatban erről gyorsan meg lehetett volna állapodni."
(A felkialto- es kerdo jelek tolem)
Hat ha meg ezt is igyekszel kimagyarazni, akkor inkabb hagyjuk is abba...

"Ha tehát ők azt mondják, hogy Gyurcsány állapodjon meg a szocikkal, az patásozás, de ha Ferkó ostorozza Bajnait, az meg természetes."

De hat eppen arrol van szo, hogy NEM azt mondjak! Az csak a maszlag, hogy terelhessenek. Ok bizony azt mondjak, hogy:
"Gyurcsány Ferenc úgy döntött, hogy az összefogás helyett inkább az ellenzéki vetélkedést választja." (Konya)
Bajnai es Mesterhazi meg azt kapja vissza, amit Gyurcsany toluk kapott. Mert ugye meg lehetett volna probalni turheto esellyel GYurcsanyra kenni az egeszet, de Mesterhazi szovegebol (Vadaival, Varjuval, Molnarral is gondja volt), amit cafolni nem is probaltak, egyertelmu volt, hogy az egesz csak megalazasi szandekkal eloadott szinjatek volt. Vagyis ha Attila nem ennyire bosszuszomjas, akkor talan sikeresebb lehetett volna a trukk, de igy nem igazan jott be. Es ezek utan mondja Bajnai, hogy ez tisztesseges eljaras volt, es hat ki is volt aki nem tudott megallapodni?

"A Fidesz népszerűsége nőtt az utóbbi időben, ez tény. Nem tudom, miről beszélsz."

A kutatoknal, igen. A valosagban, amint az idokozik mutatjak, NEM.

"Szerintem meg jó az irány, ott ahol együtt indult az ellenzék, sikerült a Fidesz megverni vagy megszorongatni."

Pusztan CSAK azert, mert a Fidesz alulmulja onmagat. Vagyis nem a baloldal, az osszefogas hoz tobbletszavazatokat, hanem a Fidesz szamai csokkennek a balos jeloltekeihez. Vagyis az irany NEM JO mert a balos NEM osszefogas nem tudja felrazni az embereket, nem tud hitet adni nekik, hogy kepesek lennenek levaltani ORbant.

"Te is azt a hülyeséget nyomod, mint az elvakult DK-sok. Ha egyszer nincs kétharmad, akkor marad Orbán alkotmánya, akkor nincs más út, mint az ellenzékkel megegyezni."

MAr hogyne lenne! Lehetne magat az egesz valasztast nepszavazassa tenni, pl arrol, hogy maradjon-e Viktor rendszere, alkotmanya. Csak hat ehhez a korabban meg szent gralkent ahitott, mara viszont teljesen elvetett kozoslistas indulas kellene. De lehetne megismetelt valasztas, mint Bokros javasolja.....

"Ennek meg nincs szoros köze a korszakváltáshoz egyébként. Nincs semmiféle cikk-cakk, ezt sem értem. "

Ezt mar masok kiveseztek, csak roviden: A jojjon mindenki, fgojunk ossze helyett mara lett senkivel nem kozoskodunk...

Foly kov..
@Husz_János_Puszita:
Majd kibocsájtunk kötvényt folyamatosan.
A tényleges államadósságról már most sem lehet adatokat találni pár hete.
@Mariann19:

Nem lehet a túlzottdeficit eljárás miatt. Most mondja Vértes Olgánál, a jegybanki devizatartartalék 38-ról 31 milliárd euróra csökkent 20 hónap alatt. Szépen csendben csak olvadásnak indult.
@iii:

"De, a 3 legnagyobb párt összefogása megvalósult, te valami fatális tévedésben vagy. A DK egyelőre még valóban kimaradt ebből, de ettől ez még valóság."

Legalabb probalnal valami koherens szoveggel hasba akasztani! Az Isten szerelmere, nem latod a sajat onellentmondasodat?!
HAt milyen OSSZEFOGAS az, amelyikbol a 3 legnagyobb kozul (a kicsiket mar nem is emlitem) AZ EGYIK megiscsak KIMARAD? SEMMILYEN!
Es hat maga az MSZP-Egyutt megallapodas is szanalmas, korabbi onmaguk es velemenyuk szembekopese mindket oldalon.

"Az, hogy ők szeretnék ezt világkatasztrófának beállítani, hogy egy 2-5%-os párton múlik minden, az sajnálatos, de téves."

Ha nem a DK szavazoin mulik minden, akkor miert erolteti mindket nagyobb part a gyurcsanyahibasozast??? Mellesleg szerintem se rajtuk mulik, ezert is nem hitelesek, es sikeresek ezek az erofeszitesek.

"És ez nem kudarc, hanem az egyetlen járható út. Ez megint Gyurcsány-féle megtévesztés, a PM mindig is ebben volt érdekelt."

MOst keressek ra, hogy amikor meg eselye volt BAjnainak a kozos listavezetoi posztra milyen kudarcnak allitotta be, ha nem jonne letre egy ilyen osszefogas? Nem teszem, mert nem er annyit, es amugy is eleg idot vesz igenybe, hogy bepotyogom neked, rakeresek cikkekre...

"Mint egy korábbi vitamenetben már megállapítottuk másokkal, Gyurcsány népszerűtlenségének nem oka semmilyen kommunikáció."

Es ez TE meg iii, meg esetleg egy masodik nicked voltatok? Maga Semjen nyilatkozta buszken, hogy milyen sikeres volt az eveken at Navracsiccsal kozosen vitt lejaratokampanyuk. Akkor most mirol is beszelsz?

"1. Nem savazzák a patást."

De bizony. Az elozomben Konya egyertelmu, Bajnainak pedig egy burkolt velemenyet masoltam be a korabbi Karacsony es Szigetvari idezetek utan....

"2. Te kevered a pártok kommunikációját a szavazóinak véleményével. A kettő nem függ össze, csak rendkívül lazán."

Egy francokat nem fugg ossze.

"Az Együtt-PM táborában szeptemberben Bajnai Gordon 75-ös népszerűségi mutatóval rendelkezik, őt Mesterházy Attila követi 58 ponttal. Az MSZP hívei elnöküknek 76 pontot adnak, a második helyezett Bajnai Gordonnak 61-et.
nol.hu/belfold/a_rejtozkodok_fele_kormanyt_valtana?ref=sso

Vagyis azzal, hogy (viszonylag) pozitivan nyilatkoztak egymasrol, igy meg a Korszakvaltok is mennyire megszerettek Mesterhazit.

A ketto bizony erosen osszefugg!
Mert vagy a part szimpatizansai veszik at egyre inkabb a part altal hangoztatott elveket, velemenyeket (a Fidesz kommunikacioja eppen errol szolt az elmult legalabb 10 evben, hogy a papagaj kommandok minel tobb emberrel hitessek el hazugsagaikat), vagy eppen forditva, egy part valtoztatja meg velemenyet, es ezzel parhuzamosan kommunikaciojat a szavazok preferenciainak ismereteben (Fidesz '93-'95 koruli jobbra sodrodasa). Amugy meg elegge remenytelen dolog lenne egy parttol, a szavazoi velemenyevel homlok egyenest ellentetes dolgokat kommunikalni....

Es pontosan ez a partok felelossege, hogy ertelmes es fontos ugyekrol, megoldasokrol kommunikaljanak, ezzel is befolyasolva nemelyest szavazoikat, a tarsadalmat. A Fidesz pontosan ezt tette, letre is hozott egy massziv szektat.
@iii: Szerintem téged semmiképp nem lehet kiállítani a vallásodból.
Igenis, pl itt a blogon is, maga a nagy Fábiusz is, beleállt abba, hogy jó, legyen DK(értsd nyíltabban: csak a szavazóik!!!), de Gy. nélkül, pl. Vadaival az élen.
Ez a lotyaszájú pedig szerényen tűnjön el, mer' ezt követeli a haza. Röhejes!
Bajnai saját szájúlag jelentette ki, hogy Gy. rendőri terrort alkalmazott 2006-ban a felkelőkkel szemben.
Jobb, ha tőlem tudod meg, hogy Bajnai volt Gy.jelöltje a lemondása után, csak először hagyta ámokfutni a kitűnő szoci vezérkart. Oszt a végén az lett, amit a cirkusz nélkül is megtehettek volna: na, de egy Gy.jelölt?
És, igen, akkor mindenki, még saját szoci szavazóik is elgondolkodtak ezen a borzalmas miniszterelnök keresési cirkuszon. Akkor is veszítettek legalább 10%-ot!
Az összefogás dolgot pedig igenis Bajnai, és pimpócska cseszték el karöltve a szocikkal.

Amit Orica írt neked, az nagyon gyilkos, és nagyon igaz. Csatlakozom.
Meg még érvelj Simple Observer ellenében is.
Kíváncsian várom.
@AKIsTUDATLAN:

"Ezek után pedig mondja ki kerek-perec, hogy az ő jelöltjük, márpedig Bajnai?!!! "

A dolog ugy all, hogy amit irtal nem egeszen pontos. Ha megengeded...

Eredetileg kommunikacio szintjen a DK es Gyurcsany egyik felet sem preferalta. (persze meg lennek lepve, ha nem Bajnait favorizaltak volna kulonosebb felhajtas nelkul)
Meg az MSZP-Egyutt targyalasok 2 honapja soran is vegig azt mondta(k), hogy a ketto kozul az egyik, vagy egy kozos megallapodassal megnevezett 3., de ez utobbinak folyamatosan csokkent az eselye, hiszen egyre kevesebb ido maradt a jelolt "felepitesehez".
A felemas megallapodas utan az MSZP-vel valo "targyalasok" soran a DK elfogadta, hogy ha kozos listan es egyeni jeloltekkel indul a ket part, akkor ertelemszeruen a DK Mesterhazit tekinti sajat minielnok-jeloltjenek.
Azok utan amit a MSZP, Mesterhazi vezetesevel muvelt aligha hiheto, hogy nagyon imadnak o(ke)t a DK haza tajan.
10.-en kapta meg a DK a selyemzsinort az MSZP-tol, amit koszonettel visszautasitottak.
11.-en volt a Republicon konferenciaja, ahol a linkelt cikk szerint (index.hu/belfold/2013/09/12/sci-fi_bajnai_miniszterelnoksege/) szinte kozmegegyezes szuletett, hogy Bajnainak aligha van mar eselye, hogy minielnok legyen.
Majd mindezek UTAN 13.-an(!) jottek a hirek, hogy GYurcsany szerint Mesterhazy vagy Orban lesz a kovetkezo minielnok.

Vagyis nem voltak itt valtasok, hanem az esemenyek folyamanyakent valtozott a kommunikacio.
@iiibphun: " Arra is kell gondolni, hogy mi lesz a választás után, minél több párt szerepel benne, annál nehezebb kormányozni."

ilyen ez a prularizmus..
a diktaturat, ahol egy az akarat nem kunszzt vezetni:-)

dehat eppenhogy a sokparti demokracia az, amire szukseg lenne.

"Nem értem, miért lenne az Együtt-MSZP megállapodás szánalmas."

attol, hogy bajnait a mit sem valtozott, korrupt es tespedt mszp siman becsicskasitotta.

nekik semm mas nem kell, mint bajnai neve, mert o rakta rendbe a szarkupacot es ezt egyre tobben felismerik. az egeytlen amitol en tartok ha az mszp nyer, hogy eltanultak a fidesztol a stilust. ugyanis ez volt az alapveto kulonbseg az mszp es a fidesz kozott. a stilus. ha keresztapas hasonlatot szeretnel, az mszp vito korleone, a megfontolt, lassu, regi stiulus uriember maffiafonok, a fidesz meg a nagypofaju, arrogans sonny. volt eddig. de attol tartok, hamarosan jon egy michael az mszp reszerol. jonnek vissza a regi mszps arcok es kemenyebbek akarnak lenni, mint barmikor elotte. mert eltanultak a fidesztol, hogy ez a hatalom receptje, kizarolag az onos erdekeik es haracs, valamint a fidesz ellenuk tett lepeseinek a megbosszulasa a celjuk. az orszag uzemeltetese helyett.
@iiibphun: mrkel nincs egy kasztban orbannal. ezt merkel kikerne maganak. merkel egy tisztesseges, konzervativ politikus aki nem egy alkalommal biralta orbant es tevekenyseget.

orban meg a magyar lukasenka.
@ausländer Sipi: Lehet az MSZP korrupt és tespedt, de

1. nincs más, akivel meg lehet dönteni Orbánt

2. még mindig nagyságrenddel jobbak Orbánnál

3. azért ők is változtak és remélhetőleg tanultak is

Tehát a megállapodás ettől még jó. De biztos vagyok benne, hogy simple-nek nem ez volt a baja ezzel.

Merkel és Orbán ugyanannak az európai pártcsaládnak a tagja, nem véletlenül tegezte le őt Orbán Viktor. Különbségek nyilvánvalóan vannak.
@iii: az iiibphun is én vagyok.
@ausländer Sipi: Nem, de egy nickhez csak 5 blogot lehet rendelni... :)
@ausländer Sipi: Van még iii4 és iii1001 is :))
@iii: meglatjuk.
tenyleg jobbak voltak orbannal eddig barmikor. de nem tudom, hogy ez a mostani totalis vereseg mit erositett fle bennuk. attol tartok, nem azt a gyurcsany altal favorizalt "csinaljunk mar valami hasznosat, a kurva eletbe" vonalat, hanem sokkal inkabb azokat, akik elmutyizgatnak a hatterbe szepen csendesen.

egy ismerosom egyszer ugy jellemezte a fideszt es az mszpt, hogy az mszp csendesen uszkalva hugyozik bele a medencebe, a fideszes pedig rohogve a startkorol. lassan ideje lenne egy tisztesseges uszomesternek...

mindenesetre en nem egy elkotelezett politikai vonal hive vagyok. talan jobboldali liberalisnak neveznem magam, mert gazdasagi vonalon a kapitalizmust es a szabad versenyt favorizalom, ideologia szintjen pedig a prularizmust es a minnel nagyob szabad(os)sagot.
süti beállítások módosítása