Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri111: Leesett egy fikányi mennyiségű hó. Vége a közlekedésnek. A mk felkészült a télre. Mi lenne, ha eg... (2024.11.22. 09:04) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.05.12. 04:17 Fabius

Összefogás! Megvalósult a telekbiznisz nagykoalíció

Címkék: zugló papcsák mszp fidesz nagykoalíció telekbiznisz

A zuglói szocik szeretnek összefogni. Lassan annyira szeretnek, hogy már mindegy a bárkivel, csak legyen egy pacsizható tenyér amibe bele lehet csapni. A görcsös pacsizhatnék nyilván megszüli a maga helyzetkomikumait, az elsietett csinnadrattáról kiderül, hogy oppardon tévedés, vissza az egész. Aztán ha az egyikkel nem megy, akkor majd megy a másikkal, úgy látszik mindegy ki áll a ködből kinyúló tenyérvégen. Azt hinnéd ezzel öröm van és boldogság, nyugalom és béke, de frászt. Egy faszbúkon föltett egyszerű kérdéstől - miért szövetkeznek Papcsákkal? - úgy omlanak össze és akadnak ki, mint egyszeri Paudits Béla egyenes adásban

Ne gyertek most azzal, hogy jó, de melyik zuglói MSZP faszbúkján? Tegyük tisztába, hogy Zuglóban az MSZP ketten van. Vannak az ők, akik kiakadtak, meg vannak a nem ők, akik sokáig ők voltak de most már csak ex-hivatalosan ők. Szemed összeakad mire eligazodsz, mi? Pedig a megfejtés nem bonyolult, akadnak szocik is helyben akik nem rajongják a Tóth Csaba féle vezetési módszereket. Ez egy ilyen öntörvényű kerület. Ennek ellenére pont az az ember hirdet(ne) összefogást, aki a sajátjait se tudja összefogni, helyette inkább átkúrja őket a palánkon. 

Szóval így alakult, hogy más jelentkező hiányában összefogtak Papcsákkal, és tenyér a tenyérben megszavazták neki a másfél milliárdos telekeladás csomagot. Hogyhogyhogy? Na, pont erre volt kíváncsi Várnai képviselő is mikor nekik szegezte A Kérdést a faszbúkon: 

ScreenShot205.bmp

Azt talán nem kell mondani, hogy érdemi válasz helyett úgy terelnek, mint fideszesek a vak komondort szokták: Nyilván Várnai dögöljön meg lehetőleg mostazonnal, mert nem fogott össze azzal a Tóth Csabával, aki a saját szervezetét is szétszakította, megosztotta és az embereit átverte. Továbbá ők faszbúk oldalt üzemeltetnek és nem hírportált, ezért - hüpp - kérdésekkel genyózni nem ér. A faszbúk nem erre van kitanálva!!!

ScreenShot2062.bmp

De nem álltak meg itt, a bekukkantó érdeklődő is megkapja a magáét:

ScreenShot206.bmp

Aszongya: "Reméljük, hogy a sokkal durvább BVSC-s ingatlanügyben és hasonló elánnal teszi fel a kérdéseit Tamás Lászlónak és a ZÉK Egyesületnek." Szóval a BVSC ügy meg a ZÉK-es Tamás László kérdezgetése lenne a belépő hozzátok is a válaszért? Remek, mert ha Várnai nem is, de én ezt a kérdezgetést már letudtam. Szóval nincs kifogás, lehet előjönni a farbával: miért szavaztátok meg Papcsákkal a telekeladásokat? De Várnaival ellentétben én ettől is továbbmegyek mert az is érdekel mit kaptatok ezért? Ugye nyilván nem ingyen volt a biznisz, ha egy nyilvános oldalon kizárólag a kínos kifogásokra, frázispufogtatásra telik válasz helyett. 

Ezen kívül érdeklődnék, hogy számítsunk-e a jövőben is arra, hogy a közgyűlési többséggel mostanában bajban lévő Papcsákot máskor is kihúzzátok-e a szarból? Mert ha igen, akkor csak be kéne jelenteni hivatalosan is, hogy mit értetek ti egészen pontosan összefogás alatt. 

385 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr805296049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Mariann19:
Ezért írtam feljebb:
Erre jött rá Piktor, hogy ezeket a szerencsétlen balfaszokat itt kell megfogni és nem hagyni, hogy önszerveződően, politikai kontroll nélkül jöjjön ez létre, hanem neki, politikusnak kell az egészet irányítania és megszerveznie.
Nekiálltak "független civil" szervezeteket alapítani, dögivel, a nagy számok törvényével is kalkulálva, hogy jó pár majd besül, elhal, érdektelenségbe fullad, illetve kidől a bili bennük - de jó pár majd menni fog, radikalizálódni, fizetett elmebetegek és sértett egzisztenciák továbbviszik, az ő pártfelügyeletük, finanszírozásuk és irányításuk alatt persze, mint "független civil" mozgalom, szervezet.
Így veszik elejét a tényleges civil mozgalmaknak és akadályozzák meg azok felállását.
@rodeo36:

"Incumbent
Pedro Passos Coelho
since 21 June 2011
Appointer Aníbal Cavaco Silva
as President of Portugal

na most ki vagy elégítve? nem voltam messze

brühüyyy

Pedro Manuel Mamede Passos Coelho
(1964–) 21 June 2011 Incumbent
2011 (19th)
Social Democratic
(with the People's Party)"

Jól van no, látszik, hogy nem puskáztál, és hogy igenis képben vagy!! :-)

Nekem rémlett a Coelho vezetéknév, de csakis és kizárólag Paulo Coelhonak köszönhetően, aki szintén portugál illetőségű és világhírű.
@Fabius:
Halihó!
Coci kiskancsó megtalált, bedurcizott rád és Várnaira. :))

"MSZP Zugló Ahogy sejtettük László Várnai pörgőujjú blogos haverjával meg is íratott egy írást. Így lesz szép az összefogás.
9 órája

Júlia Sz Szabo Talán nem Várnait kéne ekézni, hanem körülnézni a házunk táján, mert addig csak azt fogják mondani: az MSZP se különb a fidesznél!!!! varanus.blog.hu/2013/05/12/osszefogas_megvalosult_a_telekbiznisz_nagykoalicio#comments
8 órája · 1

MSZP Zugló Igen kedves Júlia! Pontosan erről a blogbejegyzésről beszélünk, ami részleteket ragadott ki a szövegkörnyezetből. Érdekes, hogy a kommentek közül csak azokat használta, amivel a botrányt lehet kavarni. Valószínűleg az összefogás gyengítése a cél, sajnáljuk ez nem fog sikerülni.
7 órája"

Az összefogás gyengítés... Mondják ezek...
Szánalom, cocik a neved!
Viccpárt, viccemberei!

Azért ha valamelyik ecceri, IQ light balfasz coci olvassa, megkérdezném, milyen érzés ennyire hülyének és átlátszó szar alaknak lenni ott, Zuglóban?
Legalább megéri kurvának állni?
Szopni, nyalni, gombot varrni... :))
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
"A net önmagában alkalmatlan erre"

Önmagában talán igen... de meddig volna önmagában?
Nem szeretnék itt nagyívű ötletelésbe bonyolódni, mert az a marketingesek terepe, én meg nem vagyok marketinges, ezért csak egy gyors elméleti lehetőséget fantáziálnék. Abból indultam ki, hogy naponta több ezer ember olvas blogokat.

" ..., és állítólag évekkel később is szóbeszéd tárgya volt az, ahogy kezdődött: összedugta a fejét kéttucatnyi blogger, majd megírtak egy posztot. Egyetlenegyet, ami aztán azonos címmel és tartalommal, mindenféle kommentár nélkül mindegyikük weblapján megjelent a következő hétfőn, de a sajtó - a külföldit is beleértve - csak akkor kapta föl igazán a fejét, amikor kedden, sőt, szerdán megismétlődött a dolog, újabb bloggerek önkéntes csatlakozása mellett. Pénteken már Skype-interjúkat készítettek a kezdőcsapat arcukat kitakaró, elváltoztatott hangú összekötőivel, és a téma annyira érdekesnek bizonyult, hogy még a hétvégén elérték az egymillió Youtube-os letöltést az interjúkról készült összefoglalókkal. Két parlamenti képviselő nyíltan vállalta az akciókban történő részvételét, őket pártjaik azonnal kizárták, de a 20..-os, bő ötmillió aláírást gyűjtő népi kezdeményezés utáni választásokon az új összefogás vezéralakjaiként elsöprő győzelmet arattak. Egyiküket a volt kormánypárt egy fanatikus híve röviddel később lelőtte (ahhoz a naphoz kötik ...ország utolsó köztéri lincselését), ám ez a változásokra különösebb befolyással már nem volt: nagyapám úgy mesélt a polgári öntudatra ébredés diadaláról, mintha valami rég elveszett kincset találtak volna meg, amit aztán soha többé nem akartak kiadni a kezükből.
A történészek a tekintetben, hogy a környező országok politikai berendezkedését milyen mértékben befolyásolták a hazai események, máig megosztottak: egyesek szerint a társadalmi szerződés nyilvános aláírását és betartását vállaló képviselők többfelé is önként jelentkeztek a magas fizetéssel járó 'szigorúan ellenőrzött' állásokba, míg mások úgy gondolják, hogy..."

Há' vagy álmodok valamit, vagy nem :-)
Számomra a mai poszt bebizonyította, hogy amikor valami anyagi érdek felmerül, valami zsákmány még van a láthatáron, akkor a cocik és a fidesz bárkivel hajlandó összefogni, még egymással is.
Én azonosulni tudok Légifarkas azon felvetésével: "Akit gúzsba köt a jövő évi választás, meg a "jaj, mi lesz, ha Orbán marad", az - már bocsánat - erre egyelőre alkalmatlan."
Szigorúan magánvéleményemként jelezve két irány közt lehet választani:
1- fentartani ezt a sehova sem vezető állapotot a két, egymást váltó párttal;
2- jelezve az elégedetlenséget a fenálló rendszerrel, nem részt venni a szavazáson, s akkor talán elgondolkozik az "ellenzék", mit tett rosszul, hogy szólítson meg. Mivel a fidesz ebben az esetben tarol, idejük úgyis lesz bőven. Sokat nem kockáztat az ország, ezt a gazdaságot és társadalmat konszolidálni szinte lehetetlen.
@Légifarkas:
Álom, álom, édes álom...
Ehhez kőkemény politikai marketing kell, nem valamilyen "marketing".
Én tanultam marketinget, nem csak alap fokon, ezért megmosolygom és átlátszónak tartom ezeket a trükköket, amiket a narancsbolsevik párt folytat.
Viszont ide olyan szakember kell, olyan csapat, akik ezt egyben átlátják, tudják, hogyan vegyék elő azokat a trükköket és viselkedésnormákat, bevált recepteket, amik ezekre a szitukra alkalmasak, beváltak - ez egy külön szakma, a marketingen belül.
Nem lehet játszadozni, sokkal élesebb ez, előre kell gondolkozni, sakkozni, modellezni a viselkedésnormákat, a reakciókat.
Fel kell építeni egy embert, egy pártot, egy pozitív képet. Barkácsolni nem lehet.
Ott egy része az egésznek ez a web-es terep.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: A civil szervezetek vagy radikális, megfélemlítő hatásokra, vagy a vezetőik befolyásolása által lassan megszűnnek. HÖOK, lassan már a HA-HA és így tovább.
A hivatalos érdekvédelmi szervezetek egyes vezetői cserbenhagyták a tagjaikat, leálltak, átálltak, hivatali beosztásokat kaptak a kormánytól.
A szakszervezetek egy része is behódolt a "tárgyalásos" módszerre való hivatkozásokkal, a végeredmény a kormány eredeti akaratának az érvényesülése lett.
Mindebből látható, hogy céltudatosan és folyamatosan megy végbe azoknak a szervezeteknek az ellehetetlenítése, amelyek az érdekvédelem miatt kezdtek el dolgozni.+
@Mariann19:
Ezeknek az ellensúlyozására és a látszat megtartására hozták létre a politikusok a többi "civil" szervezetet.
@Légifarkas:
Szép elv a visszahívhatóság - csak éppen nagyon alkalmas a populista uszítgatásra. Mert hogy néha a képviselőnek meg kell olyat is szavaznia, ami az ország hosszú távú érdekét szolgálja (pl strukturális reformok) de bizonyosan sérti néhányak magánérdekét. Ha emiatt a feje felett lebegne a visszahívhatóság, akkor elgyávulna, ami hosszú távon nem előnyös. Hiszen még nem visszahívhatóan sem léptek 20 évig semmi érdemi változtatást!
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Annyi energiával, amivel elmagyarázták, hogy miért nem válaszolnak a facebook oldalukon - akár MEG IS VÁLASZOLHATTÁK VOLNA A KÉRDÉST - VAGY AKÁR FELTEHETTEK VOLNA EGY LINKET ARRÓL, AHOL MEGVÁLASZOLTÁK. mERT ANÉLKÜL SAJNA az a jól meglapozott benyomása az embernek, hogy NINCS mivel mentegetni a tócsa húzását. És aki tócsába trappol - az nyakig sáros lesz, hiába magyarázkodik utána!
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Sokkal nagyobb problémát látok abban, hogy a kormány és az ellenzék között nincs esélyegyenlőség a választók megnyerésére.
A kormánynak megvan a lehetősége arra, hogy akár hamis vádaskodással is jogi úton eljárásokat kezdeményezzen az általa kiválasztott ellenzéki meghatározó politikusok ellen még akkor is, ha a kimenetel eredménytelen, elég a stigmákat rájuk lőcsölni.
A másik homályosító eszköz a média, amely teljesen a kormány érdekeit szolgálja ki mind az 5-6 kormányszóvivői és kerekasztali beszélgetések közreadásával. Ezek tartalma nem az informálás, tájékoztatás, hanem az állampolgárok félrevezetésére szolgál.
Mindezek pontosan elegendőek ahhoz, hogy a dezinformáltság által a lakosságot téves következtetésekre juttassák.
A módszer mesteri.
@sírbateszezazegész:
Ja,ja! Szinte lehetetlen a konszolidálás. Már most. És milyen esélyek lesznek 4-5 év múlva?
Amikorra már felélnek minden tartalékot?
Magyarország jobban teljesít - Észak-Koreánál.
MOST MÉG!
@Mariann19:
De amikor Bartus 2 éve már megírta, hogy nálunk épül az Unió első fasiszta állama (olasz stílusban, állami érdekegyeztetésekkel, ellenzék bedarálásával) akkor lehülyéztétek!
@Légifarkas:

Ezeket az elmebetegeket nézd meg! :))

www.facebook.com/pages/MSZP-Zugl%C3%B3/211089588986612

"A legnézettebb és legnépszerűbb demokratikus ellenzéki facebook-oldallá váltunk Zuglóban. Köszönjük a bizalmat! Számolj velünk, az összefogás Nálunk kezdődik."

200 lájkkal!

Hőőőőő...

Ha holnap feldobok egy oldalt, a "legnézettebb és legnépszerűbb szőrös nyuszifülek simogatóinak oldala" címszó alatt, 3 nap alatt több lájkot szedek össze, mint ezek a szerencsétlen balfékek hónapok alatt. :))

Itt a tökéletes példa a balfaszságra és tehetségtelenségekre, a politikai kreténségre.
Ezért kell ezt profikra bízni, itt az elrettentő példa!
@Mariann19: @Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Ne misztifikáljátok a civil szervezetek szerepét.

Nálunk nincs múltja, hagyománya, a működésük mindenkor hatalom/pénzfüggő volt. Következésképpen nem érdekük a regnáló hatalommal való szembenállás. Nem is feladatuk. Pl. Vöröskereszt, Nagycsaládosok Szövetsége, etc.

A szakszervezetek - bár szívesen tekintik magukat civil szerveződésnek, ami baromság - nem képesek igazi érdekvédelemre. Hol tanulták volna?

A mai szervezetek ld. CÖF ,egy ripacs bohózat,jól kistafírozva.

Ami tényleg civil és jól működik, a különböző betegségek körül létrejövő szerveződések, és a hobbik ilyen-olyan egyletei.
@sírbateszezazegész:
Felfedezni vélek bizonyos egyezéseket abban, ahogyan erről a kérdésről gondolkodunk.
Beindult Zuglóban az előrehozott kármentés ( vagy valami ilyesmi ) és az biztos, hogy ebbe az egzisztenciális vetésforgóba beszállnak olyanok, akik párthovatartozás nélkül tuggyák magukról a cáfolhatatlan tényt, miszerint az üzleti életben a tehetségük alapján éhen döglenének.

Na, mit is lehet ilyenkor csinyánni, mikor az ember az ég-világon semmihez sem ért és azt is tudja, hogy ezt ráadásul nem kevesen tudják is róla?
Az egyetlen lehetősége a betagozódás, vastag pofalemezzel és tágra nyitott hátsó bejárati lehetőséggel, a behatolni kívánó fizetőképes kereslet számára.

Okádni kell…
@kekex:
Most is lehülyézem! Attól, hogy részekben igaza van és volt is, még a többi marhasága megmarad.
@Orica Középföldi: Tudod hol vannak civil szervezetek? Ahol vannak civilek. A wikipédián jellemzően magyarul nincs ilyen szócikk.
en.m.wikipedia.org/wiki/Civitas
Mert nálunk nincsenek. Alattvalók annál többen.
Ez van:(
Érdemes most vetni egy pillantást az idézett mszp zugló facebook oldalra. Az összes hozzászólásom kigyomlálták igen elegáns módon, így aztán most önmagukkal vitatkoznak.
@Knósszosz: A mai poszt tökéletes lenyomata a mai helyzetnek. Országosan. Nem tudom így akarta-e Fabius, de ebben a tekintetben mestermunka.
coci, fidesz, teljesen mindegy melyik marad/jön. Egyik sem akar a közjóért tenni semmit.
Azt pláne nem értem, helyi szinten mi szükség elvi/ideológiai alapon bármely összefogásra. Ott ténylegesen csak a helyi közösség érdeke számíthat csak! Nem is engednék helyi képviselőnek, polgármesternek azt, aki életvitelszerűen nem ott lakik. Sőt, ha költözik, akkor eleve elvesztené már megszerzett mandátumát is.
Érdekes módon ezek a "nagy" nevek soha nem egy szegény borsodi, baranyai településen bukkannak fel.:)
@huzzadneki shakespeare:

ha csak a tréffffa kedvéért is, az itteni "vérnyúl"-unk a kedves nyulambulam is lehetne Coelho ugyanis coelho portugálúl "nyúl"-at jelent

Coelho Sangriento lenne a megfelelője a mi vérnyulunknak habár ez inkább vérengző nyulat jelent

brühüyyy

ne árúld el nekije
@Orica Középföldi:
Nálunk álcivilek és lelkes őrültek vannak csak.
@Orica Középföldi:
"Ne misztifikáljátok a civil szervezetek szerepét."
Köszi a felszólító mondatot. Nincs szó misztifikálásról, viszont én csak szerényen kérdezek.
Nem kérdést kéne inkább feltenni, hogy akkor mivégre léteznek nálunk.
A "nálunk"-on van a hangsúly.
A nyugati civilizácókban eredményesen működnek, és nemcsak ott.
Tehát van létjogosultságuk.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Bartus eléggé megosztja a környezetemben előforduló nertársak véleményét, én is olvastam tőle olyat amivel egyet értettem, meg olyat is, amivel... hát.

A volt mélczímed csak volt?
Tennap küldtem egy kérdést, lehet, nem műxik már ami nekem van? Ha inkább elmentél evezni, egészségedre!
Épp ma nézegettem képeket, nem csodálom, hogy szeretsz arrafelé.

A gugli mindig kihozza a Mosoni dunyhába becsúszó rendőrössy telepjárót?
A vizirendészetnek nincs motoross csónakja?
@varnai:
Szánalmas gittegylet van felétek, nemrég néztem, fentebb linkeltem.
Láttam Fabiust, a "pörgőujjú blogos haver"od is megemlítették... :D
Nem tudtam, hogy megrendeléseket is elfogad tőled! :))
@rodeo36:
Ne, ne... még elbízza magát az a kis szenya! :)
@kekex: "Akkor lehülyéztétek." Mármint Bartust.
Én biztosan nem, mert két éve egyébként is ismert volt Orbán Berlusconival való szimpátiája illetve barátkozása.
És ha már a példa is ott van...
@sírbateszezazegész:
Kukacoskodsz csak.
Egy nyíregyházi virtigli büdös bunkó, hogy ne lenne már tisztában mi a stájssz Zuglóban?
Viccelsz?

Ezek, meg a fajtájuk egyedei mind polihisztorok b+!
@sírbateszezazegész:

Alakul ez nálunk is!
Elképesztően tudnak küzdeni, kiharcolni, utána járni/keresni, segíteni ezek a szervezetek. Ld.Down kórosok. Tudják a szülök, nagyszülők, hogy helyettük senki nem oldja meg. És ez a lankadatlan tenniakarás hozza a szimpatizánsokat, a szellemi/anyagi támogatásokat. Na persze nem CÖF-méretűt, sajnos.

Az angoloknak kellett több, mint 200 év, hogy ez kialakuljon és működjön.

Nem kizárólag alattvalókból áll ez az ország:))
@Mariann19:

" akkor mivégre léteznek nálunk. "

Hát a legtöbbje semmire:))
@kekex: minden a keretrendszeren múlik, ami pedig megegyezés kérdése.
Alapvetően én pl. ne kezdeményezhessek semmit egy ...tudomén veszprémi képviselővel szemben, mert nem az én választókerületem; ha az ottaniaknak megfelel, legfeljebb naponta fikázom őket ezért. A saját kerületünkben ugyanakkor a populista faszok visszatartása a normálisabbak dolga, amennyiben a populisták többen vannak, rossz helyen lakunk, le kell lépni.
Nem hiszem, hogy ne lehetne ezt elfogadhatóra kidolgozni, csak hát a közjoghoz értő tisztelt birkák még annyira sem bégetnek, mint a közjoghoz sem értő magamfajták. Mindenki arra vár, hogy az orra elé toljanak egy törvényt, amitől aztán ujjonghat, pedig ilyen nem lesz, ki kell harcolni soronként mindent.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Én itt nyomát se látom.
Valamit elgyurcsányoztam?
@rodeo36:

"ha csak a tréffffa kedvéért is, az itteni "vérnyúl"-unk a kedves nyulambulam is lehetne Coelho ugyanis coelho portugálúl "nyúl"-at jelent

Coelho Sangriento lenne a megfelelője a mi vérnyulunknak habár ez inkább vérengző nyulat jelent

brühüyyy

ne árúld el nekije"

Hallgatok mint a sír!!

Most azonban megragadnám a lehetőséget, hogy kijavítsam magam. Coelho természetesen nem portugál illetőségű, hanem portugál anyanyelvű (büdös kölkök, mindig a nyakamban ugrándoznak,zavarkodnak). :-)
@GeoCracker: rettentően öregnek érzem magam, mert ezt a hírt azonnal összekapcsoltam (ide is linkeltem gondolatom) a több száz bolt és több ezer ember vagyonának, munkájának, lehetőségének kisajátításával, elvételével...
velük mi lesz?
hányan, hogyan élik túl?

el kellett adni sok patikát...
elvették a játékgépek tulajdonjogát azután, hogy beruházást írtak elő nekik... stb.
tarolnak!
tisztogatnak!
mert csak a fidesz élhet...
és valahogy se a teljesítmény se a gazdaság nem tükrözi, hogy valamit is jól csinálnának vagy hogy melózni tudnának.

a mezőgazdaságról pedig tükörképet ad a zenélő marhatelep, állami pénz milliárdjaiból mely azonnal lecserélte a tejes flakonok képét ahol zöld mezőn napsütésben legelnek a jószágok...
közben szűk helyre bekötve topognak homokban.

eszméletlen milyen érdek világot épített a politika az ország kizsákmányolására...
@Légifarkas: te melyik országban élsz?itt nálunk Magyarországon egy haveri törvénygyár működik ami saját magára szabott törvényeket gyárt futószalagon.a választási rendszert is úgy alakítják ahogy akarják.a parlament működését is ők szabályozzák.
te meg közben a képviselők visszahívhatóságáról álmodozol, meg civilekről akik ezt meg azt kikényszerítenek.
mintha a civilek különbek lennének a politikusoknál.ugyan már!!!
@Orica Középföldi: kint a uk-ben mindenhol gyüjtenek az önkéntesek a kis csupraikkal. Adnak is nekik! :)
Félreértetted. Nem az ilyen "karitatív" jellegű egyesületekről írtam. Hanem a pártok alternatíváiról. Mozgalmakról. Biztos érted. Most beszedtem a fogalmazásgátlót;)
Ami ezen a szeméttelepen történik ( csak a politikát aposztrofálom így ), azt jól jellemzi egy dalszöveg, bár nem vagyok promótere a zenekarnak, de;

"Öregek gyerekek éhezők
Engedélyezett bűnözők
Választott tolvajok
Asz' mondják, hogy jól vagyok de
A dohány mindig a másoké
A dagadt iparmágnásoké
Korrupció enyészet
Leszarnám ezt az egészet"

Nem Kárpátia és nem szidolozott nemzeti fejbőr, nem-nem.
@Orica Középföldi:
Mi kijé?
A szöveg? Minha nemtunnád...
Tankcsapda:
www.youtube.com/watch?v=GVy3jWevLJc

(bocs Rodeo, én ilyeneket is szoktam... brühühühü )
@GeoCracker: A jelenlegi magyar gazdadág alapjait támadod, azt tudod, ugye? Itt kockázatvállalás helyett a redisztributív visszaosztás és az állami dotáció a kulcsszó. Éljen a vissza nem térítendő támogatás, mely a magyar piacgazdaság/kapitalizmus motorja! :)
@punkfrog: pont erről ír Légifarkas. Hogy nem lehet elfogadni azt, hogy a pártok, politikusok a társadalmi hierarchiában felettünk, állampolgárok felett helyezkedjenek el. Nem ott van a helyük.
Ja, igen... Találgassatok, melyik szájjtátó cserépedény a bizottság magyar vezetője?? :D
Igen, igen, AZ a cinikus kiskancsó!
@sírbateszezazegész:
persze, hogy nem ott van a helyük!
de csak ilyenek vannak!túl kicsi ez az ország.
ha lenne másik politikai garnitúra már tudnánk róla!
@punkfrog: én úgy értem, hogy nekem minden parlamenti képviselő, minden köztisztviselő (minisztertől a portásig), rendőr, bíró, ügyész, mind-mind az én alkalmazottam. Mert állampolgár/választópolgár vagyok, s mindenki tőlem kapja a felhatalmazását. Ha ezt elég sokan megértik, akkor lehet, akkor lesz változás.
@sírbateszezazegész:

A civil mozgalmak nem igazán alternatívái (még?) a pártoknak.

Nézd meg mi lesz/lett a zöld mozgalmakból, ha bekerülnek a hatalom darálójába. Olyan szűk és kizárólagos értéket/érdeket képviselnek, hogy a teljes spektrummal való szembesülés óhatatlanul lenyomja az érdekérvényesítő képességüket.Pedig fontosak!

A lengyel Szolidaritás egy adott történelmi pillanat egyszeri, megismételhetetlen jelensége volt.

Egyébként nem baj, ha elválik a civil tevékenység a hatalomgyakorlástól. Más a funkciója. Normális esetben.
@Knósszosz:

Bizisten nem tudtam:)))) Én nem hallgatok semmiféle könnyűzenét.
Bár! Kitalálhattam volna, hogy a kedvenceid. Bocs:)
@sírbateszezazegész:
"én úgy értem, hogy nekem minden parlamenti képviselő, minden köztisztviselő (minisztertől a portásig), rendőr, bíró, ügyész, mind-mind az én alkalmazottam. Mert állampolgár/választópolgár vagyok, s mindenki tőlem kapja a felhatalmazását. Ha ezt elég sokan megértik, akkor lehet, akkor lesz változás."

Ez, ugye demagóg szöveg, még akkor is, ha igaz.
Egyet értek veled.
@Knósszosz:

Böcsületből belehallgattam. Nem lettem rajongó:))
@punkfrog: naccerű. Miután - sokadikként - elmondtad és szépen alátámasztottad, miért reménytelen az én elgondolásom, feltenném a kérdést neked, meg mindenkinek, akiből ennyire hiányzik az önállóságra való hajlam: hogyan tovább?
@Orica Középföldi:
Ugyan má, én blúzon meg rokkon nyőttem fel, de mindent megeszek, ami tetszik.
Kekex linkelt egy elképesztő vidiót (köszöntem de még egyszer köll!), komolyabb műfajban. Frenetikus volt, elmentettem mert az a mű a kedvencem.

Én villázok Tankon öt sör után, meg hallgatok Bachot meg Vivaldit is, és mindent ami megfog.
Nem vagyok kultúrsznob, ami tetszik az jöhet.

Trance-house-mulatós isten nyilazatja az nem. Van egy minimum, a szart nem bírom.
Köb ennyi, amúgy megtisztelsz.
@sírbateszezazegész: ezt soha nem fogják elég sokan megérteni.mindenki csak a saját kicsinyes érdekét nézi.
én teljes nyilvánosságot szeretnék a politikában.minden szinten.szigorú NYILVÁNOS elszámolást minden közpénzzel.akinek ez nem tetszik az ne üzleteljen az állammal!ebbe beletartozik a képviselők összes jövedelme és költségtérítése is.
na ilyen nálunk sose lesz!
@Orica Középföldi:
Nem baj, nem téríteni vagyok itten.
Szerintem Fab sem fog haragudni ezért, Ő is csak azért hallgatja Lukácsékat, hogy tudja mit köll elkerülnie.

Hát, én is azé...-:)))
@Légifarkas: teljes nyilvánosságot!
minden szinten.a netről elérhető legyen az összes szerződés ami közpénzt érint.a képviselő telefonszámlája is pl.ha költségként elszámolja.költségtérítést csak számla ellenében fizetni stb.stb

EgyetemistaPartyzán (törölt) 2013.05.12. 23:35:51

És ezek után az MSZP központban vakarják a fejüket és mondják: "A FIDESZ szinte mindenkivel kibaszott az országban, de még így sem nő a támogatottságunk! MIÉRT VAN EZ? Pedig MEGÚJULTUNK hiszen Gyurcsányt is kibasztuk közülünk!"
/facepalm
@punkfrog: hm... Ha az én elgondolásomat álmodozásnak minősíted, vajon hogyan értékelnéd a sajátodat? Költői kérdés volt.
Te is, mint még sokan, összekeveritek a dolgok sorrendjét. Normálisan működő politikai rendszerhez normálisan működő politikusok kellenek: a maiakból sem a te álmaidat, sem az enyéimet nem lehet kikényszeríteni, hiszen egyrészt nem érdekeltek ilyesmiben, másrészt a kényszer hatására állandóan az ellenálláson törnék a gonosz kis fejüket. Nem, ez így nem menne.
Az első lépés: tömegesen deklarálni azt, hogy szavazatunkért cserébe bizonyos garanciákat várunk el a képviselői munkával kapcsolatban. Adódik, hogy mindehhez tömeg kell, a nulladik lépés tehát: értesíteni a tömeget arról, hogy tulajdonképpen ő is ezt akarja. Igen, a nép szájába kell adni, mert sokan majdnem reménytelenül le vannak ragadva a paletta nézegetése vagy köpködése szintjén, pedig az, hogy kínálathoz igazítunk igényt, csak minőségromláshoz vezethet.
@Orica Középföldi:
A' biz a!
Nem teljesen Japó, Berlini fül harmonikusok és a többi.
Kurva jó!
@Légifarkas:"a nulladik lépés tehát: értesíteni a tömeget arról, hogy tulajdonképpen ő is ezt akarja."
a tömeg csak akkor fogja tudni, hogy mit akar, ha tudja, hogy mi folyik politika címén nálunk.
addig csak hallgatja a propagandát.
a valóságot , hogy juttatod el hozzájuk?
a tömeg pedig sose lesz egységes.ennél kisebb jelentőségű kérdésekben sem tudnak összefogni.
van gyereked?voltál már szülői értekezleten?
esetleg lakógyűlés?
a "tömegre" ne számíts!
@huzzadneki shakespeare: A Nyulak klánja nagyhírű a luzitán tájakon, de mi sajnos csak Nyúl Pál művészetét ismerjük, igaz ő nem portugál, de erről is biztosan írt már vmi nagyon frappánsat.
@Knósszosz: Egyáltalán nem gondolom, hogy ez demagógia lenne.
Véleményem szerint ez az igazság és nem vagyok hajlandó elfogadni azt, hogy más és másként határozza meg a társadalomban elfoglalt helyemet.
Rabszolgák egészen addig voltak rabszolgák, amig így tekintettek magukra. A tudatod határozza meg a léted, s nem fordítva. S itt a blogon majd minden kommentelő ilyen. Legfeljebb ennek nincsenek tudatában.
@Orica Középföldi: Ha "szerencsénk" lesz és marad a fidesz, lehet megismétlődik a Szolidarítás. Ott van még az olasz Tiszta kezek vagy most az Öt csillagos (?) mozgalom is.
@punkfrog: Amit kettővel feljebb írtam Knósszosznak.
@sírbateszezazegész: igazad van, de mi nagyon kevesen vagyunk!a tömeg pedig:(((((
Az a jó ebben a Zuglóban, hogy ott mindig történik valami. Elég sok hülye van ott egy rakáson, úgy néz ki.
@punkfrog: tökélyre fejlesztitek azt, amivel a "miért nem lehet" magyarázatokat generáljátok; ehhez való jogotokat elismerve megadom magam, be is fejeztem a győzködést. Csüccs, nézzétek a műsort csendben, integessetek majd a kamerába, teli lesz a világ részvéttel az agónia láttán.

Laktam társasházban, van gyerekem, voltam szülőin, volt ötven katonám, van tíz kollégám - és valahogy mindig volt, van szövetségesem is. Akinek tízmillió másik csak ellensége lehet, mi a picsának lakik itt?
@punkfrog: ha csak egynek is elmondod,aki megérti, majd az egy másiknak.. folytassam?:)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Szerencsétlen félkegyelműek...:-))))

Sokat dolgoztak a fiúk ma: Várnait kicenzúrázták, rólam "kiderítették", hogy az "összefogást akarom gyengíteni", éppen csak egy dolgot nem tettek meg ma sem:

- Nem adtak választ miért szavaztak együtt Papcsákkal.

Tökvéletlen. Nyilván.
@guma: én is nagyon öregnek érzem magam. Öregnek és hülyének. Aki egy sötét kórteremben üvölt a süketeknek.

@sírbateszezazegész:
A felelősségvállalás az élet, az emberi társadalmi lét alapja. Csak stupid diktátorok akarnak ovodás vakok közt félszeműek lenni.
összenő, ami összetartozik.

mondta egyszer valaki. :)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Pedig pont az az erőssége Bartusnak, hogy az elszigetelt részletekből már igen korai szakaszban képes rendszert felállítani. Akik akkor még csak a kaleidoszkóp kövecskéit látták - ezért szoktak elcsodálkozni, amikor nekik is összeáll a kép.
Abban a cikkben mi volt az "egyéb hülyeség"?
@Légifarkas:
Egy olyan országban, ahol az időközi választásokon is stabilan hozza a fidesz a 2/3-ot, és ahol a lakosság rendszeres és szisztematikus agymosásnak van kitéve - ott akarnál te internetes közvetlen demokráciát?
Ott IS meglenne a 2/3!
@guma:
De EBBEN legalább őszinték voltak: CSAK a fidesz! Ennél még a Jobbik is szimpatikusabb a "Csak a NEMZET" szlogenükkel. Már eltekintve attól, hogy mit értenek "nemzet" alatt. Cigányok nem, zsidók nem, fél ország nem....
@Knósszosz:
Egészen megkönnyebbültem, hogy nem a tűzijátékos tetszett. Pedig a maga show-műfajában az sem rossz.
@kekex: :)

láttad ezt a kis videót a tündéri öreggel? most komolyan, lehet még itt kérdés amikor 10e forintból vezetőnk 100-t csinál?

444.hu/2013/05/10/jovore-orban-viktor-mar-az-ablakbol-nezheti-az-mb1-es-meccseket/
@GeoCracker: :)

ilyen az élet...
de komolyan sajnállak benneteket, ha ezen nem tudunk változtatni.

a fenti videó neked is szól - ez már több mint hit.
@kekex: Nemzet alatt nyilván azokat értik, akik a nemzet részei akarnak lenni.

Akik nem, azokat nyilván nem.
Várnai és az LMP milyen jogon szól bele a zuglói összefogásba? tudtommal Várnai ebben részt sem vesz. Meg ha akarna sem vehetne részt, mert az LMP-ben központi tilalom van a szocikkal, Bajnaival meg Gyurcsánnyal összefogni.

Az LMP 2013-ban is a szocikkal szemben(!!!) identifikálja magát. Az LMP számára még 2013-ban is a szocik a nagy ellenség, akikkel tilos összefogniuk.
Az Orbán kormány elvett 3200 mrd ft manyup pénzt, csinált 2700 mrd megszorítást (Matolcsy-csomagok), idén megint csinál egy 270 mrd ft-os megszorítást (az első Varga-csomag), 1/3-dal csökkentették a felsőoktatás finanszírozását, de csökkentették az egészségügy támogatását is és a szociális ellátásokat is. Nem épülnek autópályák, a panelprogram is lelassult. Az államadósság mégis nőtt. A munkanélküliség is nő. A tavalyi évben a GDP 1,7%-kal csökkent(!!!) és az ipari termelés is csökkent.
Az Alkotmányt szinte félévente módosítja a Fidesz. És Alkotmányellenes törvényeket nem megsemmisíti, hanem az AB hatáskörét csökkenti inkább, és az alkotmányellenes törvényeket meg beleírja az Alkotmányba, hogy az AB utána már ne tudja megsemmisíteni.
És ezek után az LMP-nek még mindig a szocik a nagy ellenség, akivel tilos összefognia, és akiket mocskolni kell (meg mindazokat, akik a szocikkal mégis összefognak).
Várnai mit tett a Fidesz-rezsim ellen? Vagy mit tett Papcsák ellen Zuglóban? A médiában többet tud megjelenni mint a szocik, és mégis mire használta eddig fel ezt a médiatámogatását? Hol vannak az eredmények Várnai? A szájtépés nem eredmény!!! Konkrét kézzel fogható eredményekre kíváncsi a nép, és nem a szájtépésre!
A tavalyi Papcsák ellenes tüntetéssel pedig ne jöjjön elő Várnia, mert azt nem ő szervezte, hanem azok (a mostani zuglói ellenzéki összefogás), akiket ő és LMP-s társai gyaláznak. Ő csak odaállt a kamerák elő nyilatkozni, meg bement az ATV-be előadni magát, mintha az ő érdeme lett volna.
Vajon hányszor lehetett Várnait látni Zuglóban Papcsák és intézkedései ellen aláírást gyűjteni, vagy kitelepülni, vagy bármi érdemi kézzel fogható dolgot csinálni? Ezeket kellett volna csinálnia, és nem az ellenzéki szervezeteket a neten szapulnia és az ellenzéki összefogást bomlasztania!
@kifordított nagyanyó: Szassssz náczi! Na ki a bajnok? Várjál...hát nem a Real :))))))))))))))
@Mariann19:

Azok a szankciók nem Orbánt és társait büntetnék, hanem minket mezei átlagembereket. Orbánék ugyanúgy áthárítanák ránk a büntetéseket, ahogyan a bankok is a különadókat. Sőt, Orbánék még az alaptörvénybe is beleírták, hogy minden büntetést és szankciót a magyar adófizetőkkel fizettetnek meg.
Nem az EU-tól kell várnunk Orbánék megbüntetését, hanem nekünk magyaroknak kell ezt megtennünk: jövőre le kell váltanunk őket. Lehetőleg minél többen kell elmenni szavazni, hogy egyszer és mindenkorra megtanulja a Fidesz, hogy a magyar nép többet már nem kér belőlük.
Aki pedig a leváltása és az ellenzéki összefogás ellen van az nem mást csinál, mint Orbánék hatalomban maradását támogatja (mivel a szavazatokat darabszámban mérik, ezért ennek felismerése sima általános iskolai matematika).
@kekex: tudod, végiggondolva azt, hogy az ellenfél ereje mekkora mértékű, és mennyire általánosan romboló reményvesztettséget, beletörődést okoz az ellenzéki sorokban, kénytelen vagyok kendőzetlenül hangot adni annak a véleményemnek, miszerint inkább nem akarok én itt semmiféle demokráciát. Miattatok nem, basszátok meg, mert alkalmatlanok vagytok rá: a nyertes oldalon állni, az de fasza lenne, ám az első nehézségek úgy fújnak el benneteket, mint tehénfingot a passzátszél. Aki elfárad az ujjai tördelése közben, annak tudok adni fogót.
@fehérfarkas:

Blablablablablabla.

Pedig a kérdés egyszerű volt: miért szavazott együtt a zuglói MSZP Papcsákkal a telekeladásról? Blabla meg cenzúra van, válasz továbbra sincs.
@Fabius:
Bonyolult a kérdés a coci ettársaknak, esetleg szövegértési problémáik vannak, vagy netán csak magyarul nem értenek?
Talán az egész társaság intelligenciahányadosának alacsony szintje hátráltatja a kérdés megértését?

Merthogy esetleg MUTYI, vagy valami összefonódás lenne a háttérben, azt fel sem merem tételezni ezekről a derék és becsületes emberekről!
BEZONY'ÁM!
DE'TÉLLEG! :D
@Fabius:

A konkrét ügyben a szavazás eredményét nem tette fel Várnai blogjára. De ha meg is szavazták volna, az miért is jelentene Szoci-Fidesz együttműködést? Mert a szocik nem mindenben szavaznak nemmel? Lehet, hogy azért mert társasházépítés célra eladandó önkormányzati telket nem találták olyan ügynek, hogy emiatt szavazzanak nemmel?
Egyébként a szocik igennel szavaztak vagy tartózkodtak? Azért ez lényeges különbség, és erről várnai egy szót nem említ a blogján.
Az igazi nagy kérdés, amit a szocik nem szavaztak meg a BVSC-ügy. Az valóban nagy horderejű és Zuglót jó pár évig érinteni fogja.
Arról nem is beszélve, hogy hol van itt az MSZP szétszakítása?
A zuglói MSZP valóban szétszakadt, de még az előző ciklusban, amikor kb. a fél képviselőcsoport kilépett. Volt aki más pártba lépett át, és volt aki független lett.
De akkoriban teljesen más volt a zuglói pártelnök, és az elnökség is más tagokból állt. Az akkori MSZP vezetésének kellene feltenni ezeket a kérdéseket.
Tudom, hogy országos szinten ezek nem ismert dolgok, de akkor nem kell róla posztot írni. Ha meg posztot ír valaki egy kerületi ügyben, akkor legalább az a minimális ismerete legyen a helyi ügyekben, hogy tudja időrendben mikor mi történt az adott szervezettel. A zuglói MSZP nagy szétesése még 2008 előtt történt az előző vezetés idején. És pont ez vezetett el a régi vezetés lecseréléséhez, és az új elnökség megválasztásához.
Ja, hogy Várnai blogjából ez nem derül ki (miért is derülne ki a szocikat utáló Várnai blogjából bármi, ami a szockiat nem sározza be?), a posztírónak meg nincsen ennyi helyismerete. Ez jól jellemzi a posztíró színvonalát.
A telkek eladása helyett miért nem építenek néhány bölcsődét, óvodát és iskolát? Zugló szégyenszemre azon néhány magyar település közé került, ahol nincs elegendő iskolai férőhely...
Az ovis témánál maradva: igaz a hír, hogy az óvodai körzeteket azért rajzolták át, hogy a TV2 dolgozói simábban bekerüljenek a celebek kedvenc óvodájába és előnybe kerültek az adott körzetben dolgozók?
@fehérfarkas: Mielőtt állást foglalnánk ebben az ügyben, tisztázni kell egyrészt azt, hogy lehet-e szankció, és az hogyan érinti a magyar állampolgárokat.
Mégegyszer leírom, hogy ebben az esetben az eu témája a magyar alkotmányozás, az alaptörvény, és az erről szóló
folytatom:
Tavares előterjesztés, melyet az EB-nek kell értékelni. Ennek semmiféle anyagi kihatása vagy szankciója nincs. Hozadéka viszont az lehet, hogy az alkotmány, az alaptörvény olyan mederbe terelődjék, amely tartalmazza a jogállamiság elveit.
Vajon ezzel veszít a magyar állampolgár?
A támogatások megvonása szankcióként nem ebben a körben valósulhat meg, hanem a költségvetési deficit eljárásban, ami merőben más terület.
Amennyiben ezt az eljárást az eu nem szünteti meg, mivel a számaink nem biztosítják tartósan az előírt szintet, akkor jöhet pénzbeli szankció a támogatások elmaradása által.
Valószínű, hogy nem választottad ketté a két témát, azért gondolod úgy, hogy szankcióknak nem kéne drukkolni.
Annak senki sem szurkol, én sem!
@fehérfarkas:

"Ha meg posztot ír valaki egy kerületi ügyben, akkor legalább az a minimális ismerete legyen a helyi ügyekben, hogy tudja időrendben mikor mi történt az adott szervezettel. "

Bizony, az hasznos ha valaki képben van kerületi ügyekből, meg a mi-mikor volt idővonalról. Pláne, ha kioktatni próbál.

tocsaenigyszeretlek.blog.hu/2012/01/27/0_eloszo_helyett_1

Ez jól jellemzi a színvonalad. Meg a zuglói emeszpéét is. Ahogy a faszbúkotok cenzúrázása és a válaszadás helyett további ködevés is.

Az a rossz hírem van, hogy itt picit többen figyelik lesz-e válasz a föltett kérdésre annál a kétszáz lájkolónál. A mismásolás meg várnaizás ezen már nem segít.
@Fabius:
Ezek szopni járnak ide!
Valami furcsa perverzió lehet ez a cociknál.

A VÁLASZT még mindig nem tudták megadni!

Várnánk, hátha van ott is egy, csak 1 ember, aki ezt képes megfogalmazni, abban az fene nagy IQ cunamiban, ami ott leledzik...
Várjuk...
Várjuk...
@Fabius:
Beszarás a zuglói face oldal! :))
Visszarakták a levett kommenteket!
Hihetetlen egy társaság, lebuknak, tagadnak, Várni szóváteszi a cenzúrát, majd sunyiban visszateszik a kommenteket... :D
Ezek tényleg olyan szánalmasak, ahogy kinéznek!
ÉS BÜSZKÉK!
200 lájkra! :x
süti beállítások módosítása