Kifordult magából ez a világ. Hová tartunk, ha már a kétharmados kormánypárthoz, a NENYI-hez, NER-hez tartozást sem vállalják föl büszkén legalább azok, akik kitalálták, vagy legalább bólogatórobotként asszisztálnak hozzá?
Ha élcelődünk a szocialisták színváltásán, röhögünk a Jobbik reklámistáinak helyesírásán, akkor ne menjünk el az ország utolsó állva maradt bástyáját ostromló Tarlós István szórólapjának színei mellett sem szó nélkül.
Most, mikor a szocik mindenáron zöldnek akarnak látszani vörös helyett, Tarlós inkább lenne kék, mint narancs. Ha húsz évig bejött a budapestieknek a kék alapon dögkeselyűs minta, hátha most is benyalnak valami hasonlót. A zoknifosós félelem bejátszik szemmel láthatóan. Legalábbis erre utal, hogy a szimbolikusan jelen lévő narancs karikában a Fidesz helyett Tarlós István szerepel. Nem reklámozzuk a hovatartozást, hátha van még olyan hülye, akinek esetleg mégsem világos.
A középső oldalakon sem sokat javul a helyzet. A tarlósított Fidesz repró uralja a teret középen, természetesen kék csíkon, alatta pedig tiszta lapon felsorolva mindaz, amitől Pesta igazi polgármester lesz.
A hátoldal teljesen kék, szinte vártam, hogy valamelyik eldugott szegletből legalább egy tyúkláb minta előbújik utalásként. De nem. Helyette végre találunk egy óriási, 12mm x 25mm-es Fidesz-KDNP logót. Gondolom ennek teljes elhagyása mégis kínos lett volna.
A kerületi jelöltek esetében valamivel jobb a helyzet. Annyival legalább, hogy a hovatartozást felvállalják rögtön a kezdőlapon. Bár kétségtelen, nem tolják a választó arcába a Tarlóséhoz hasonló méretű pártlogót:Papcsák Ferenc is elsősorban felkelő napocskában szereti Zuglót, és csak némi keresgélés után büszke a pártszövetségre.
Innen üzenem Szanyi kapitánynak: Tibikém! Most lehet telesikítani a médiát, hogy a Fidesz plagizál, és lopja a színváltoztatós-logódugdosós kampányotokat!
2010.08.17. 16:16
Tarlós szégyelli a Fideszt?
Címkék: fidesz tarlós istván önkormányzati választás papcsák ferenc
178 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr372228339
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
Egyik banda szánalmasabb mint a másik. Tarlósból remélem nem lesz főpolgármester, azt is ledózerolná, ami áll még Pesten. Egy ilyen gyökér menjen vidékre. Rogánt kellet volna főpolgármesternek, ő legalább szembe mert szállni a gonosz törpével.
Tényleg röhej, hogy mennyire másnak akarnak látszani ezek a szerencsétlenek. A Maszop LMP-nek és elkötelezett zöldnek, Tarlós liberálisnak, Fideszéknek meg a minimum volna, hogy talpig nenyiben legyenek, ha már Hoffmann Rózsa az iskolákba is bevinné azt a szart. Azt bezzeg nem szégyellik.
@ Fabius
Nagy formában vagy, ma kétszer is megnevettettél volna, ha nem lenne mindez annyira-annyira szánalmas.
Épp most dobtam ki 8 pld-t az Orbáni Agymosoda Zuglóra odalőcsölt aduászának szórólapjából. Persze, hogy szereti Zuglót, hogyne szeretné, ide férkőzte be magát az Alamuszi (na nem nyuszi, az legalább mulatságos) Papcsák, és nem kérdezték már tavasszal sem az egyéni képviselőségbe őt beszavazók, hogy mégis mióta izzik benne ez a kiolthatatlan Zugló-imádat, mivel a tavaszi kampány előtt nem sokat járt a kerületben.
Ezt a mérhetetlen szeretetet semmi más nem csillapíthatja, csak ha polgármesterként is ügyködhet érettünk, így talán kijön majd a heti l óra zuglói jelenlét, mert közben még tart ugye a kurkászó-biztosság országos jelentőségű megbízatása is.
Nagy formában vagy, ma kétszer is megnevettettél volna, ha nem lenne mindez annyira-annyira szánalmas.
Épp most dobtam ki 8 pld-t az Orbáni Agymosoda Zuglóra odalőcsölt aduászának szórólapjából. Persze, hogy szereti Zuglót, hogyne szeretné, ide férkőzte be magát az Alamuszi (na nem nyuszi, az legalább mulatságos) Papcsák, és nem kérdezték már tavasszal sem az egyéni képviselőségbe őt beszavazók, hogy mégis mióta izzik benne ez a kiolthatatlan Zugló-imádat, mivel a tavaszi kampány előtt nem sokat járt a kerületben.
Ezt a mérhetetlen szeretetet semmi más nem csillapíthatja, csak ha polgármesterként is ügyködhet érettünk, így talán kijön majd a heti l óra zuglói jelenlét, mert közben még tart ugye a kurkászó-biztosság országos jelentőségű megbízatása is.
A színekkel való kavarást csak az magyarázza, hogy rettentő fontosak a százalékok. Úgy látszik, nem elég nyerni.
@sületlenke:
Őszintén bízom benne, hogy Papcsákot sikerül itt pofára ejteni. Én a magam részéről gyakorlatilag bárkire hajlandó vagyok szavazni, aki csak feleannyira jártas a "tanácsadói szerződésekben" mint ő, és Tóth Csaba. Akár Várnait, akár Janicsákot szívesen látnám polgármesternek.
Őszintén bízom benne, hogy Papcsákot sikerül itt pofára ejteni. Én a magam részéről gyakorlatilag bárkire hajlandó vagyok szavazni, aki csak feleannyira jártas a "tanácsadói szerződésekben" mint ő, és Tóth Csaba. Akár Várnait, akár Janicsákot szívesen látnám polgármesternek.
@legeslegujabbkor:
Ezzel most vitába szállok. Szerintem a színezés célja mindkét esetben az, hogy ne azonosítsanak a választók önmagunkkal.
Ezzel most vitába szállok. Szerintem a színezés célja mindkét esetben az, hogy ne azonosítsanak a választók önmagunkkal.
@Fabius: Nem hiszem, hogy akad választó, aki a kék színre voksol és nem tudja, ki van a képen.
Egyik jelölt szarabb, mint a másik. Egyszerűen nem lehet jól dönteni, megint választunk egy Budapest hercegét, csak más színű lesz, mint a Demszky. Talán akkor megyek el szavazni, ha a szavazólapon rajta lesz a Kétfarkú Kutya is, hogy protest szavazatot adjak. Kár, hogy nálunk nincs "egyik sem" lehetőség a lapon, szerintem akkor kiderülne, mennyire nincs igazi jelölt. Vagy lesz talán "ősszel szavazz pöccsel" mozgalom????
Tarlós még Demszkytől is kikapott; ugye... Csak most a többi jelölt még Tarlósnál is rosszabb... Vagy hiteltelenebb (lásd ingyen bkvs BAL-faszság...) és maximum ezért nyerhet. A többi jelölt ismerleten, vagy negatív nullás arc...
Kicsit szomorú vagyok, hogy nincs jobb jelölt. Elnézve a felhozatlat lehet Kétfarkúak lesznek a legjobb választás...
Kicsit szomorú vagyok, hogy nincs jobb jelölt. Elnézve a felhozatlat lehet Kétfarkúak lesznek a legjobb választás...
Elvtársak szürküni kellene!
Szanyi még most sem tudja,ki a választott.
Aludjatok nyugodtan,biztos befutó.
Tarlós István!
Szanyi még most sem tudja,ki a választott.
Aludjatok nyugodtan,biztos befutó.
Tarlós István!
@G. Wolf: Hát szerintem is Demszkyt Tarlós tartotta benn, egyébként egy rémunalmas, szürke csinovnyik megverte volna.
Lehet, hogy ez nem véletlen? El nem tudom képzelni, hogy a narancsok ennyire elcseszték.
Apropó,
1. lesz 16%-os SZJA?
2. a Kétfarkú kutyapártra lehet szavazni?
Lehet, hogy ez nem véletlen? El nem tudom képzelni, hogy a narancsok ennyire elcseszték.
Apropó,
1. lesz 16%-os SZJA?
2. a Kétfarkú kutyapártra lehet szavazni?
@Fabius: üdv a társzuglóinak! :-)
Hmmm... nálam a fideszes szóróanyagok még nem érkeztek meg, azonban a Pelyvás és a Várnais már igen.
(Ja igen, az új 10. választókerületben vagyok, ahol a Fidesz ifj. Harrach Pétert indítja.)
Papcsák elég valószínű, hogy nyer. Félek, hogy Kulcsár és Ferdinandy alpolgármester lesz...
Hmmm... nálam a fideszes szóróanyagok még nem érkeztek meg, azonban a Pelyvás és a Várnais már igen.
(Ja igen, az új 10. választókerületben vagyok, ahol a Fidesz ifj. Harrach Pétert indítja.)
Papcsák elég valószínű, hogy nyer. Félek, hogy Kulcsár és Ferdinandy alpolgármester lesz...
@Orbán elég volt, takarodj!!!: A doktor bácsi mit mond? Van még remény, hogy kinövöd?
@Ficak: ha összeszedik a 28 150 érvényes ajánlószelvényt, akkor szavazhatsz Victora Zsoltra. Budapesten egyedül a VII. kerületben próbálkoznak polgármesterjelölttel. Máshol a fővárosban nem indulnak.
@Ficak: ezek szerint nem vagy pesti? Főpolgármestert indítanak, ő Victora Zsolt. Az előbb félreérthetően fogalmaztam. Szegeden indulnak még egyébként.
@Ordnassac:
Üdv :-)
A Pelyvás lehet feleslegesen ment ki, ha Szanyiék tényleg visszaléptetik Janicsák javára. :-)
Üdv :-)
A Pelyvás lehet feleslegesen ment ki, ha Szanyiék tényleg visszaléptetik Janicsák javára. :-)
Létezik, hogy az OVI honlapján nincsenek fönt a jelöltek? Lúzer júzer vagyok, vagy még nem is kellene fönt lenniük?
Neked van pofád a Fideszt és Tarlóst gyalázni, miközben ott a logó a hátlapon? Szerintem nézegess mszp szórólapokat, ahol se elől, se hátul nincs sem mszp logó, sem mszp szó. Az nem zavar esetleg? Az újpesti szoci polgármester jelölt szórólapján egy LILA szegfű van. Szerinted...?
@Fabius: a ZÉK elég furcsa egy alakulat. Mindenesetre alapítói között ott van Virág András (az SZDSZ-es Virág fia) és ifj. Killik is.
Aztán kérdés, hogy Láng Márta belemegy-e a visszalépésbe, ha lesz ilyen egyáltalán.
Tényleg, azt nem tudod, hogy Füzynéékkel mi a helyzet?
Aztán kérdés, hogy Láng Márta belemegy-e a visszalépésbe, ha lesz ilyen egyáltalán.
Tényleg, azt nem tudod, hogy Füzynéékkel mi a helyzet?
@BioDroid: itt a kezemben az MSZP zuglói szóróanyaga.
Első oldalon Horváth Csaba vigyorog az arcunkba. Bal alsó sarokban kis piros négyzet, mellette MSZP, a kettő alatt pedig Budapest. A hátlapon Pelyva György néz ránk, nála a jobb alsó sarokban található a piros négyzet, mellette az MSZP-felirattal.
Első oldalon Horváth Csaba vigyorog az arcunkba. Bal alsó sarokban kis piros négyzet, mellette MSZP, a kettő alatt pedig Budapest. A hátlapon Pelyva György néz ránk, nála a jobb alsó sarokban található a piros négyzet, mellette az MSZP-felirattal.
@Ordnassac:
Ha lesz visszaléptetés nem fogják kérdezgetni róla se Láng Mártát, se Pelyvát. Indulhatnak függetlenként (ez ugye tudjuk mivel jár) oszt'jónapot.
Eddig úgy látszik a Maszopnál komolyan gondolják ez a minden mindegy, csak ne a Fidesz dolgot.
Ha lesz visszaléptetés nem fogják kérdezgetni róla se Láng Mártát, se Pelyvát. Indulhatnak függetlenként (ez ugye tudjuk mivel jár) oszt'jónapot.
Eddig úgy látszik a Maszopnál komolyan gondolják ez a minden mindegy, csak ne a Fidesz dolgot.
most ebbe az a legnagyobb vicc, hogy Tarlós nem a fidesz jelöltje és nem is párt tag, hanem független akit a fidesz-kdnp támogat. Innentől miért is kéne pártlogóval kampányolni? Péklapát.
A fideszes jelölteknél miért is nem elég akkora párt logo?(az mellett hogy tiszta narancssárga és fehér az egész oldal) A helyhatósági képviselőnek nem elsősorban a hely hatósági feladatok ellátása a feladata? Mindig az a magyarázás tárgya hogy mocskos centrális, pártkatonás párt, ha meg önmagát helyezi a jelölt előtérbe(az egyértelmű(akinek ez nem azt helyezzék gondnokság alá, súlyos látás és iq hiány miatt) párthovatartozás jelzése melett) akkor az a baj. Van kalap-nincs kalap. Péklapát ugyszint.
Amúgy hány societas bögre járt ezért?(még mindig?)
A fideszes jelölteknél miért is nem elég akkora párt logo?(az mellett hogy tiszta narancssárga és fehér az egész oldal) A helyhatósági képviselőnek nem elsősorban a hely hatósági feladatok ellátása a feladata? Mindig az a magyarázás tárgya hogy mocskos centrális, pártkatonás párt, ha meg önmagát helyezi a jelölt előtérbe(az egyértelmű(akinek ez nem azt helyezzék gondnokság alá, súlyos látás és iq hiány miatt) párthovatartozás jelzése melett) akkor az a baj. Van kalap-nincs kalap. Péklapát ugyszint.
Amúgy hány societas bögre járt ezért?(még mindig?)
@Fabius: azt tudom, a Láng Mártás megjegyzés inkább arra vonatkozott, hogy az MSZDP (és Szili) eljátssza ezt. Szerintem ahhoz előbb Horváth Csabának vissza kell lépnie Schmuck Andor javára, ami fene tudja, hogy mennyire reális.
@xtolzig:
Az a mondat ami úgy kezdődik, hogy Tarlós nem is...az erősen muhaha szint kisbarátom. Vagy Pityu függetlenként ül a nagybüdösben, és kenyéradója nem a Fidesz frakció? Ahham, péklapát.
Az a mondat ami úgy kezdődik, hogy Tarlós nem is...az erősen muhaha szint kisbarátom. Vagy Pityu függetlenként ül a nagybüdösben, és kenyéradója nem a Fidesz frakció? Ahham, péklapát.
Ez a tendencia már jelen volt az országgyűlési választásoknál is.
Ez csak azt mutatja, hogy a választókat enyhén értelmifogyatékos, de a színeket még felismerő masszának tartják.
Ezek marketingfogások, amik a tömeg nagy részénél beválik.
Az a kevés blogolvasó, marketinges szakember, okoskodó, akik átlátnak ezen, nem számottevőek.
Szomorú dolog, de az értelmiség nem segíti, inkább tovább butitja a többséget...
Ez csak azt mutatja, hogy a választókat enyhén értelmifogyatékos, de a színeket még felismerő masszának tartják.
Ezek marketingfogások, amik a tömeg nagy részénél beválik.
Az a kevés blogolvasó, marketinges szakember, okoskodó, akik átlátnak ezen, nem számottevőek.
Szomorú dolog, de az értelmiség nem segíti, inkább tovább butitja a többséget...
@Fabius: köszi, de, ottan nem találtam. Egy nevet se, csak számokat... Mikor kell nekik közzétenni?
@Ordnassac:
Tudtommal hivatalosan KDNP, de ZUPE-s indulásról lehetett hallani egy ideje. De ez már elég régen volt.
Visszalépés esetén szó nincs alkuról :-) Arról volt szó, a Szili brigád csak ott indíthat jelöltet, ahol a Maszop engedi. Különben Kati néninek és a Mozgalmároknak séta van kifelé.
Na, ezért nem fognak kérdezni semmit, ha eldöntik a visszalépést.
Tudtommal hivatalosan KDNP, de ZUPE-s indulásról lehetett hallani egy ideje. De ez már elég régen volt.
Visszalépés esetén szó nincs alkuról :-) Arról volt szó, a Szili brigád csak ott indíthat jelöltet, ahol a Maszop engedi. Különben Kati néninek és a Mozgalmároknak séta van kifelé.
Na, ezért nem fognak kérdezni semmit, ha eldöntik a visszalépést.
@kisa:
Ide majd azok kerülnek, akiknek leadott céduláit hitelesíti az OVB, és valóban indulhatnak.
A pártok jelöltjeit általában a honlapjukon találod még ilyenkor.
Ide majd azok kerülnek, akiknek leadott céduláit hitelesíti az OVB, és valóban indulhatnak.
A pártok jelöltjeit általában a honlapjukon találod még ilyenkor.
@Fabius: ez viszont jogos (már ami az SZJM-et illeti).
A fideszes szórólapon rajta van, hogy a kiket indítanak itt egyéniben? El tudnád küldeni nekem? Mehet Indán keresztül is.
A fideszes szórólapon rajta van, hogy a kiket indítanak itt egyéniben? El tudnád küldeni nekem? Mehet Indán keresztül is.
@Fabius: Nna, pont ezt akartam elkerülni, hogy végig kelljen böngésznem a pártok honlapjait. :-)
Tarlós aktív részese és egyik "főembere" Budapest kálváriájának.
Ha van eszetek polgártársak, ne szavazzatok az ilyen "leverem a szemüveged és megtaposom", hiteltelen emberre!
LEGYEN EGY NORMÁLIS, POLITIKAILAG ÉS ERKÖLCSILEG TISZTA, ZÖLD EMBER JÁVOR BENEDEK A FŐPOLGÁRMESTER.
Vége lesz a sok mutyinak a fővárosban!
Ha van eszetek polgártársak, ne szavazzatok az ilyen "leverem a szemüveged és megtaposom", hiteltelen emberre!
LEGYEN EGY NORMÁLIS, POLITIKAILAG ÉS ERKÖLCSILEG TISZTA, ZÖLD EMBER JÁVOR BENEDEK A FŐPOLGÁRMESTER.
Vége lesz a sok mutyinak a fővárosban!
@Ordnassac:
Olyan összefoglaló jelöltlista, mint az LMP-s lapon van, nincs a Fideszesen. Csak a választókerületi jelölt van, (esetemben 14. választókerület) Majzik Edit színésznő.
Olyan összefoglaló jelöltlista, mint az LMP-s lapon van, nincs a Fideszesen. Csak a választókerületi jelölt van, (esetemben 14. választókerület) Majzik Edit színésznő.
Valamelyik blogon már volt róla szó, hogy a komplementer kék-narancs (ill. az ibolya-sárga) kombináció vonzza leginkább a tekintetet, ezért a hollywoodi plakátok fele ilyen. Biztos olvasták a cikket a fideszes agyak is :-).
@Fabius: Majzik? Mi a fene, ő valami új fogás lehet, nem hallottam eddig róla a Fidesz környékén.
Bár az is meglepett, hogy itt Barabás Ferenc helyett a kis Harrachot indítják.
Bár az is meglepett, hogy itt Barabás Ferenc helyett a kis Harrachot indítják.
Papcsák szereti Zuglót, csak éppenséggel egy ejtőernyős aki sosem élt itt, és csak a fizetését fogja felvenni innen is.
Tarlós pedig nevetséges, ahogy az MSZP is a zöld szórólapokkal. Kit akarnak átverni? (Igaz Tarlós régen SZDSZ-es volt, lehet hogy ezzel kampányol majd?)
Tarlós pedig nevetséges, ahogy az MSZP is a zöld szórólapokkal. Kit akarnak átverni? (Igaz Tarlós régen SZDSZ-es volt, lehet hogy ezzel kampányol majd?)
Tarlós amúgy jelenleg a (független :-) )Fidesz-frakcióban ül a parlamentben, rögtön Schiffer mellett.
@Themisz: az eddigi polgármester, Weinek Leonárd is ejtőernyős. Papcsák is az. Ami mondjuk azért kellemetlen, mert Zugló Bp. harmadik legnépesebb kerülete...
A Szeretem Zuglót! jelszó pedig már négy éve is helyi kampányszlogenjük volt, amikor Rátonyinak nem sikerült az újrázás.
A Szeretem Zuglót! jelszó pedig már négy éve is helyi kampányszlogenjük volt, amikor Rátonyinak nem sikerült az újrázás.
@Ordnassac:
Ne csodálkozz az új arcokon. A lefejezett közszolgálat felszívta a régi, kipróbált kádereket.
Az ejtőernyősökhöz annyit, én szívesebben látnék helyi arcot, aki a saját bőrén is érzi a döntéseit. Úgyhogy Papcsák inkább messziről szeresse Zuglót .-))
Ne csodálkozz az új arcokon. A lefejezett közszolgálat felszívta a régi, kipróbált kádereket.
Az ejtőernyősökhöz annyit, én szívesebben látnék helyi arcot, aki a saját bőrén is érzi a döntéseit. Úgyhogy Papcsák inkább messziről szeresse Zuglót .-))
@Ordnassac: 11. választókerület, szerintem Kulcsárt (szokás szerint), de ennek utána kéne néznem.
Azt amúgy nem tudja valaki, hogy ha a maszop a kopogtatócédulák leadása előtt közvetlenül (tehát szeptember elején) lép vissza Janicsák javára, akkor az ő nevük is ott fog szerepelni a szavazólapon mint jelölőszervezet Janicsák mellett? Mert ha nem, akkor Várnai (LMP) esélyei eléggé megnőnek.
Azt amúgy nem tudja valaki, hogy ha a maszop a kopogtatócédulák leadása előtt közvetlenül (tehát szeptember elején) lép vissza Janicsák javára, akkor az ő nevük is ott fog szerepelni a szavazólapon mint jelölőszervezet Janicsák mellett? Mert ha nem, akkor Várnai (LMP) esélyei eléggé megnőnek.
@Themisz:
No, a jelölteket nem a zuglói Fidesz honlapjáról fogjátok megtudni :-) Az ugyanis friss, naprakész és informatív:
zuglo.fidesz.hu/index.php?Rovat=10349
:-D Minek kapkodni? Az utolsó hír még nincs egy éves...
Én úgy tudom, a visszalépés nem jelenti automatikusan a közös jelölést. Itt inkább az a kérdés, Janicsák belemegy-e a közös jelölésbe?
No, a jelölteket nem a zuglói Fidesz honlapjáról fogjátok megtudni :-) Az ugyanis friss, naprakész és informatív:
zuglo.fidesz.hu/index.php?Rovat=10349
:-D Minek kapkodni? Az utolsó hír még nincs egy éves...
Én úgy tudom, a visszalépés nem jelenti automatikusan a közös jelölést. Itt inkább az a kérdés, Janicsák belemegy-e a közös jelölésbe?
@Themisz: nem jelenik meg.
Szokás szerint nehezen lehet Kulcsár, négy éve listáról jutott be, úgy hogy nem is indult egyéniben. A mostani 11-es ahogy elnézem több korábbi evk egyvelege (többek között a 12-es és a 19-es).
Szokás szerint nehezen lehet Kulcsár, négy éve listáról jutott be, úgy hogy nem is indult egyéniben. A mostani 11-es ahogy elnézem több korábbi evk egyvelege (többek között a 12-es és a 19-es).
@Fabius: a Kulcsár-csapat honlapja se frissebb, ott még a korábbi felsorolás szerepel: www.fideszzuglo.hu/index.php?action=bemutatkozunk
@Ordnassac: Az OGY választáson itt ő volt kiplakátolva mint egyéni jelölt, arra mondtam a szokás szerintet, az előző önkormányzatira már nem emlékszem.
@Fabius: Ha az MSZP egyoldalúan visszalép a javára ahogy az LMP-vel tette, akkor sokat nem tehet ellene. Itt Szanyi kamikaze akcióin múlik minden, szerintem a főpolgármester személye is.
A Janicsákos kérdésem lényege inkább az, hogy párthovatartozás és a szavazólap szempontjából az az állapot számít-e, amit augusztus 18-ig felvesznek és közszemlére tesznek a jegyzők, vagy a szeptember 3-ai állapot.
@Ordnassac:
Kulcsárnál legalább az év átfordult, és eljött a nyár :-))
Ahogy nézem, csak a kormánypárt jelöltjei hiányoznak a listáról. Na bazz, nem csak Tarlós szégyelli a dolgot? :D
@Themisz:
Nem így értettem. A visszalépés nem jelent közös jelölést. Janicsákon múlik, a szavazólapon a Maszop a jelölők között lesz-e? Ha megegyeznek igen, ha nem, akkor nem lesznek rajta.
Szanyiék pontosan tudják, Horváth Csaba abszolút esélytelen. Ha a Fideszt és Tarlóst meg akarják állítani, akkor csak a Kaltenbachos LMP lista támogatása lehet célravezető. Vagy az sem, ez majd kiderül.
Kulcsárnál legalább az év átfordult, és eljött a nyár :-))
Ahogy nézem, csak a kormánypárt jelöltjei hiányoznak a listáról. Na bazz, nem csak Tarlós szégyelli a dolgot? :D
@Themisz:
Nem így értettem. A visszalépés nem jelent közös jelölést. Janicsákon múlik, a szavazólapon a Maszop a jelölők között lesz-e? Ha megegyeznek igen, ha nem, akkor nem lesznek rajta.
Szanyiék pontosan tudják, Horváth Csaba abszolút esélytelen. Ha a Fideszt és Tarlóst meg akarják állítani, akkor csak a Kaltenbachos LMP lista támogatása lehet célravezető. Vagy az sem, ez majd kiderül.
itt mindenki zuglói? akkor mér nem ülünk ki egy sörözőbe...
a tarlós plakát nagyon öreges. véntrotty. hol a kacsa?... szellemileg friss nagyon gondolom. csak össze ne keverje kit kell szidni épp és dicsérni...
a papcsák meg nem nyomozós, hanem épp ellenkezőleg: "keresztapás fíling", csak a nagy karimás maffia kalap hiányzik. vagy a kezében van? főleg a barnás ár nyalat miatt. nem mondták neki hogy zuglóban zöldnek kell lenni.
szerintem sem kollarik sem ferdinandy nem lesz alpolgármester, ahhoz túl értelmesek... bár a látszat nem zár ki semmit. a fene tudja.
itt is feloszlatás után másodszor fogadták el a külsős papcsákot? mint számos helyi fidesz szervezet oszlatás után... ezekl után a helyiek nem tudom hogy állnak hozzá...
mindegy csak szokják ők is, hogy a viktatúra nem fenékig tejfel.
"az élet nem habos torta"
a tarlós plakát nagyon öreges. véntrotty. hol a kacsa?... szellemileg friss nagyon gondolom. csak össze ne keverje kit kell szidni épp és dicsérni...
a papcsák meg nem nyomozós, hanem épp ellenkezőleg: "keresztapás fíling", csak a nagy karimás maffia kalap hiányzik. vagy a kezében van? főleg a barnás ár nyalat miatt. nem mondták neki hogy zuglóban zöldnek kell lenni.
szerintem sem kollarik sem ferdinandy nem lesz alpolgármester, ahhoz túl értelmesek... bár a látszat nem zár ki semmit. a fene tudja.
itt is feloszlatás után másodszor fogadták el a külsős papcsákot? mint számos helyi fidesz szervezet oszlatás után... ezekl után a helyiek nem tudom hogy állnak hozzá...
mindegy csak szokják ők is, hogy a viktatúra nem fenékig tejfel.
"az élet nem habos torta"
@Themisz: amennyiben Janicsák az ajánlószelvényeket ZÉK-es jelöltként adja le, akkor csak a ZÉK logója kerül rá. Az MSZP-logóhoz Janicsáknak vagy MSZP-s jelöltnek vagy közös jelöltnek kell lennie.
@kodó tamás: amennyiben mindenki ráér valamikor a napokban, miért is ne? :-)
@Fabius: a ZÉK-es, SZJM-es és ZUPE-s jelölteket sem tudom. Janicsákéktól már jött szóróanyag, a többitől nem.
@Fabius: a ZÉK-es, SZJM-es és ZUPE-s jelölteket sem tudom. Janicsákéktól már jött szóróanyag, a többitől nem.
@Fabius: Ordnassac a másik blogon meg most nekem pont azt írta, hogy most már tök mindegy visszalép-e az MSZP, jelölőszervezetként csak a ZÉK lesz feltüntve. Amúgy ha az MSZP is ott lenne akkor látnám a rációt Szanyiék konspirálásában, ha viszont Ordnassac verziója a helyes akkor kevéssé.
a fidesz ellen csak az megy ami esztergomban...
egy mindenki ellen mindenki egy ellen:
még a fideszesek is a fideszes jelölt ellen megy...
egy független mögött felálltak MIND.
meggyesahibas.blog.hu/2010/08/15/egyedulallo_osszefogas_egy_meggyes_mentes_esztergomert
ahol ez nem megy ott a fidesz nyer!
tisztességes független civil jelölt. szakmai alapon.
egy mindenki ellen mindenki egy ellen:
még a fideszesek is a fideszes jelölt ellen megy...
egy független mögött felálltak MIND.
meggyesahibas.blog.hu/2010/08/15/egyedulallo_osszefogas_egy_meggyes_mentes_esztergomert
ahol ez nem megy ott a fidesz nyer!
tisztességes független civil jelölt. szakmai alapon.
@Ordnassac: én hétfő/kedd este ráérek. addig elmegyek "pihenni" vidékre.
@Themisz:
Én úgy tudom, ha regisztrált jelölőszervezetek összefogásáról van szó, akkor a jelölőcédulák leadásának pillanatáig módosítható, ki/kik jelölik a jelöltet. Vagyis pillanatnyilag Janicsákon múlik, elfogadja-e az ilyen támogatást civilként. A cetli leadás után módosítás nincs.
Én úgy tudom, ha regisztrált jelölőszervezetek összefogásáról van szó, akkor a jelölőcédulák leadásának pillanatáig módosítható, ki/kik jelölik a jelöltet. Vagyis pillanatnyilag Janicsákon múlik, elfogadja-e az ilyen támogatást civilként. A cetli leadás után módosítás nincs.
@kodó tamás: Tarlóssal nem az a baj hogy vén trotty, hanem hogy a Fidesz PR-osztálya rászólt, hogy ne merje magát adni mert BP megnyeréséhez a liberális szavazóknak is imponálni kéne. Így lényegében pont a saját véleményét nem meri a saját stílusában elmondani, finomkodik, kerüli a határozott állásfoglalásokat és semmi természetesség nincs benne. Mesterkélt az egész (legalábbis ebben a kampányban, eddig).
@Ordnassac:
Tudtommal a ZÉK-nek és az SZJM-nek ennyi jelöltje van. A ZUPE jelöltekről semmi hír, egyáltalán az indulásukról sincs infó.
@kodó tamás: A példa nem egyedülálló:
index.hu/belfold/2010/08/17/a_jobbik_es_az_szdsz_kozos_polgarmesterjeloltet_tamogat/
Nekem a bajom ezzel annyi, hogy akár itt a kerületben, akár a fővárosban csináltak a szocik annyi kárt, hogy egy kényszerpihenő erősen rájuk fér nevelő jelleggel. Van min gondolkodniuk.
Tudtommal a ZÉK-nek és az SZJM-nek ennyi jelöltje van. A ZUPE jelöltekről semmi hír, egyáltalán az indulásukról sincs infó.
@kodó tamás: A példa nem egyedülálló:
index.hu/belfold/2010/08/17/a_jobbik_es_az_szdsz_kozos_polgarmesterjeloltet_tamogat/
Nekem a bajom ezzel annyi, hogy akár itt a kerületben, akár a fővárosban csináltak a szocik annyi kárt, hogy egy kényszerpihenő erősen rájuk fér nevelő jelleggel. Van min gondolkodniuk.
@Fabius: nem úgy van, hogy akkor át kell írni az összes cédulát akkor? Ezzel volt a zűr az MDF-SZDSZ közös jelöltekkel most tavasszal.
@Fabius: A nagykőrösi dolgot a Jobbik felső vezetése cáfolta. :-)
A hétfő-kedd jelen állás szerint nekem is oké.
A hétfő-kedd jelen állás szerint nekem is oké.
@Themisz: ja. a csupasz csiga hozzá képest gerincoszlop (Hofi után szabadon)
@Fabius: a példa gyenge ahhoz képest
NEM KÖZÖS JELÖLT. EGY FÜGGETLENT (értsd normális ember) TÁMOGATNAK PÁRTOK főleg azzal, hogy nem indítanak jelöltet!
@Fabius: a példa gyenge ahhoz képest
NEM KÖZÖS JELÖLT. EGY FÜGGETLENT (értsd normális ember) TÁMOGATNAK PÁRTOK főleg azzal, hogy nem indítanak jelöltet!
@Ordnassac:
De, úgy van. Viszont a lehetőség adott, ha van aki megcsinálja. Mondjuk aki ilyenen gondolkodik, annak nem célszerű ezt szeptember másodikán este eldönteni. :-))
De, úgy van. Viszont a lehetőség adott, ha van aki megcsinálja. Mondjuk aki ilyenen gondolkodik, annak nem célszerű ezt szeptember másodikán este eldönteni. :-))
persze az igazi az lenne hogyha a fidesz se indítana senkit. akkor nem kellene izgulni mert emberek versenyeznének, mindegy lenne ki nyer.
@Fabius: de van eladó 600db cetlim üres, azon átírhatjátok a hibásakat...
@Fabius: na igen. Erre utaltam a Themisznek adott válaszomban.
Azaz, kicsit kibővítve: ha a cédulákon az szerepel, hogy Janicsák István ZÉK (vagy Zuglóiak Érdekképviseleti Egyesülete), akkor ZÉK-es logó lesz rajta. Amennyiben ZÉK–MSZP (vagy fordítva), akkor mindkettő.
Azonban ezt tényleg nem augusztus végén vagy szeptember elején kell eldönteni.
Azaz, kicsit kibővítve: ha a cédulákon az szerepel, hogy Janicsák István ZÉK (vagy Zuglóiak Érdekképviseleti Egyesülete), akkor ZÉK-es logó lesz rajta. Amennyiben ZÉK–MSZP (vagy fordítva), akkor mindkettő.
Azonban ezt tényleg nem augusztus végén vagy szeptember elején kell eldönteni.
@kodó tamás:
Meggyes ellen én is hajlandó lennék összefogni az ördöggel is. :-) Van olyan barátom, aki egy vidéki városban lesz jelöltje a szociknak, érte is összefognék bárkivel, mert tudom milyen ember. Én a fővárosiakról beszéltem, de róluk hangsúlyosan. Ide is belógatták Tóth Csabát, aki a vasi hagyományokat vitte tovább.
Meggyes ellen én is hajlandó lennék összefogni az ördöggel is. :-) Van olyan barátom, aki egy vidéki városban lesz jelöltje a szociknak, érte is összefognék bárkivel, mert tudom milyen ember. Én a fővárosiakról beszéltem, de róluk hangsúlyosan. Ide is belógatták Tóth Csabát, aki a vasi hagyományokat vitte tovább.
@Fabius: Szanyi mondta ma vagy tegnap, hogy a szeptemberi közvélemény-kutatási adatoktól és az ajánlószelvények állásától teszik függővé a visszalépéseket
a 600 cetli vicc volt mielőtt az ügyészség rám ugrana.
de biztos a piacon van már...
@Fabius: a Nemzeti Együttműködés Rendszerét összehozhatja Papcsák ugyanugy mint meggyes... alkalmas rá... elég tenyérbemászó.
zuglóban a szavazok majdnem mind tudatosak, de minimum magasan átlag felett...
azért ha vki szol nekik hogy papcsak= központi pénzszivattyú, akkor talán kevésbé lelkes adózók lesznek...
de biztos a piacon van már...
@Fabius: a Nemzeti Együttműködés Rendszerét összehozhatja Papcsák ugyanugy mint meggyes... alkalmas rá... elég tenyérbemászó.
zuglóban a szavazok majdnem mind tudatosak, de minimum magasan átlag felett...
azért ha vki szol nekik hogy papcsak= központi pénzszivattyú, akkor talán kevésbé lelkes adózók lesznek...
@Ordnassac: Ez pillanatnyilag csak Janicsákon múlik. Meglátjuk mennyire független és civil, ha szavazatokról van szó :-)
@Fabius: amúgy érdekes, hogy az MSZP eddigi frakciójából összesen hárman indulnak csak (Pelyva György, Halász Iván, Lévai Sándor).
A hírek szerint nem indul a Fidesznél sem Rátonyi Gábor, sem Cseke Vanda, sem Kollarik Tamás. Ami azért meglepő.
A hírek szerint nem indul a Fidesznél sem Rátonyi Gábor, sem Cseke Vanda, sem Kollarik Tamás. Ami azért meglepő.
@Ordnassac: evidens. a szétverés nyomai. Rátonyit zsarolják gondolom. biztos szivesen indult volna. egyébként jo esélye lett volna, rá lehet "más" szavazók is szavaznának...
@kodó tamás:
Papcsák és a sukorói Orbán égés most kapóra jött. Ferink az elszámoltatás jegyeben éppen lapít, mint bányászbéka a csille alatt :-))
Ha internetet nem is, azért tévét néznek a választók is.
Papcsák és a sukorói Orbán égés most kapóra jött. Ferink az elszámoltatás jegyeben éppen lapít, mint bányászbéka a csille alatt :-))
Ha internetet nem is, azért tévét néznek a választók is.
@Ordnassac: nem gyanus. szdsz mentőcsónak. van benne pénz, nem? vagy nem hirdetnek? azt figyeld az tuti jel... ahol lé van, ott az szdsz:)
@Themisz:
Tegyék. Október harmadika után se így, se úgy nem lesznek a lapon senki neve mellett. Visszaléptetni ettől függetlenül október harmadikáig lehet :-)
Tegyék. Október harmadika után se így, se úgy nem lesznek a lapon senki neve mellett. Visszaléptetni ettől függetlenül október harmadikáig lehet :-)
@Fabius: én nem nézek... nem sikerült megmagyarázni? hogy a bűnügyben tanuként, vagy vmi hasonlo... szíjpeti nem talált ki semmi jot? vagy nyaral?
@kodó tamás: erre akartam utalni... ifj. Virág, illetve Benedetti elég gyanús.
Rátonyit én is sajnálom. 2006-ban kampányoltam mellette.
Rátonyit én is sajnálom. 2006-ban kampányoltam mellette.
@Ordnassac:
Ez nem érdekes, hanem evidens :-) Ez pont az, amiről az előző posztban beszéltem. A költségvetési cirkusz után a régi arcokat elindítani tuti bukás mindkét társulatnak. Veszélybe sodorni a közintézmények működését nem lehet büntetlenül. Ez az, ami látszik.
Ez nem érdekes, hanem evidens :-) Ez pont az, amiről az előző posztban beszéltem. A költségvetési cirkusz után a régi arcokat elindítani tuti bukás mindkét társulatnak. Veszélybe sodorni a közintézmények működését nem lehet büntetlenül. Ez az, ami látszik.
@Ordnassac: hm most hogy mondod. ő alkalmas lenne "szinte függetlennek is" a sport tolok most ugyis divatosak... bár biztos nagyon rámordultak az "elvtársai"
@kodó tamás:
Nem sikerült megmagyarázni, sőt. Választópolgár éppen duzzog, hogy mé'nem mond ez a Viktor semmit arról, mit keresett magánbeszélgetésen Lauderrel Martonyi lakásán??
Nem sikerült megmagyarázni, sőt. Választópolgár éppen duzzog, hogy mé'nem mond ez a Viktor semmit arról, mit keresett magánbeszélgetésen Lauderrel Martonyi lakásán??
@Fabius: na igen, ez jogos. Bár csodálkozom, hogy Tóth Csaba nem próbálkozik vagy ő majd surranópályán, a kompenzációs listáról?
@kodó tamás: ő most elvan a XVI. kerületi uszodával, másrészt nagyon kegyvesztett lett, miután négy éve nem tudta megvédeni polgármesteri címét.
@Fabius: én neten követtem
pedig meggyőzően hangzott, hogy
először tagadták...
aztán hogy OVi elmondta a "zsidó úrnak" hogy ez már nem banán- hanem narancsköztársaság és a törvényeket mostantól be kell tartani... (és kacsintott, hisz a törvény ő maga...)
IGEN ERRE A FIDESZRE? elgondolkodtató.
és PONT PAPCSÁK.
akkor rossz pártnál kereste a csontvázat. vagy akkor újra összeül a kisz (gyurcsány, bajnai, OVi) egy szűk kis szobácskában?
pedig meggyőzően hangzott, hogy
először tagadták...
aztán hogy OVi elmondta a "zsidó úrnak" hogy ez már nem banán- hanem narancsköztársaság és a törvényeket mostantól be kell tartani... (és kacsintott, hisz a törvény ő maga...)
IGEN ERRE A FIDESZRE? elgondolkodtató.
és PONT PAPCSÁK.
akkor rossz pártnál kereste a csontvázat. vagy akkor újra összeül a kisz (gyurcsány, bajnai, OVi) egy szűk kis szobácskában?
@Ordnassac:
Remélem elégszer elmondtam itt, hogy Tóth Csabát nem kívánjuk Zuglóban látni se egyéniben, se listáról. A blogfigyelő szolgálat működik ezt tudjuk, hátha sikerül komolyan is venni végre a szavazók véleményét.
Vagy egyszerűen kivonják a forgalomból a tanácsadói szerződések miatti feljelentésért. Nekem végülis mindegy, ha nincs itt.
Remélem elégszer elmondtam itt, hogy Tóth Csabát nem kívánjuk Zuglóban látni se egyéniben, se listáról. A blogfigyelő szolgálat működik ezt tudjuk, hátha sikerül komolyan is venni végre a szavazók véleményét.
Vagy egyszerűen kivonják a forgalomból a tanácsadói szerződések miatti feljelentésért. Nekem végülis mindegy, ha nincs itt.
@Fabius: én sem rajongok érte, sőt!
Tényleg a Vezér úton lakik, ahogy a tavaszi kampányban írta vagy csak hazudott egy szépet?
Tényleg a Vezér úton lakik, ahogy a tavaszi kampányban írta vagy csak hazudott egy szépet?
Amúgy a hírek szerint Papcsák nem ambicionálta a polgármesterséget, de úgy tűnik ő olyan lett itt, mint majdnem Simicskó lett Újbudán.
@Fabius: Ha már szocis ügyekről van szó, akkor azért a 25 millás Mogyoródi úti sportpálya se semmi Kulcsár-Bokor módra (ami állítólag 100 millióba kerül más kerületekben), konkrétan egy meglévő pályát kigazoltak, leszórtak egy kis salakot és építettek rá egy faházat. Ja meg ugye a kerítés, ami Pokorninál tényleg drága, 260.000 ft/méter.
@Ordnassac:
Nem tudom hol lakik. De nem lennék meglepődve, ha őt is Tóth Csabának köszönhetnénk. Kellett egy "elszámoltatási kormánybiztos" a "vasi Zuschlaggal" szemben. Mert jól mutat.
Nem tudom hol lakik. De nem lennék meglepődve, ha őt is Tóth Csabának köszönhetnénk. Kellett egy "elszámoltatási kormánybiztos" a "vasi Zuschlaggal" szemben. Mert jól mutat.
@Fabius: a lakás kérdése Tóth Csabára vonatkozott. Ő írta egy szóróanyagán, hogy
Tóth Csaba,
Vezér úti lakos
Tóth Csaba,
Vezér úti lakos
@Themisz:
A Mogyoródi úti pályára ráadásul használható és megvalósítható, sportcélú tervet mutatott be valaki a márciusi ülésen. elvileg Rátonyi is azt szorgalmazta még tavaly télen, hogy bérleti úton hasznosítsák hasonló céllal.
A Mogyoródi úti pályára ráadásul használható és megvalósítható, sportcélú tervet mutatott be valaki a márciusi ülésen. elvileg Rátonyi is azt szorgalmazta még tavaly télen, hogy bérleti úton hasznosítsák hasonló céllal.
@Fabius: Én úgy "értesültem", hogy így a választások előtt kb 1-1,5 évvel elkezdett mindkét oldal elég agresszívvá válni ami a zsákmányszerzést illeti. A mai LMP-s akció gondolom erre is reagált
www.hirado.hu/Hirek/2010/08/17/13/_Ciklus_vegi_kiarusitas__LMP_s_aktivistak_a_Zugloi.aspx
www.hirado.hu/Hirek/2010/08/17/13/_Ciklus_vegi_kiarusitas__LMP_s_aktivistak_a_Zugloi.aspx
@Ordnassac:
Ilyen lappal nem találkoztam. Állítólag itt lakik. Ehhez képest meg...:
index.hu/belfold/fibi0114/
Vagy vasban volt bevándorló, vagy itt az.
Ilyen lappal nem találkoztam. Állítólag itt lakik. Ehhez képest meg...:
index.hu/belfold/fibi0114/
Vagy vasban volt bevándorló, vagy itt az.
@Themisz:
De kár, hogy nem tudtam róla :-) Kimentem volna fényképezni az arcokat. De az tény, a kiárusításnak ősi választás előtti hagyományai vannak. Ideje fellépni ellene valakinek. Várnai szerzett ezzel egy jó pontot. Jutalomból holnap adok érte egy cetlit. :-)
De kár, hogy nem tudtam róla :-) Kimentem volna fényképezni az arcokat. De az tény, a kiárusításnak ősi választás előtti hagyományai vannak. Ideje fellépni ellene valakinek. Várnai szerzett ezzel egy jó pontot. Jutalomból holnap adok érte egy cetlit. :-)
@Fabius: Szerintem a Fidesz tart tőle. Az álelempés lejárató szórólapok tavasszal legalábbis ezt jelzik szerintem. Tudtommal csak szoci jelölteket tiszteltek meg ilyenekkel itt és más kerületekben.
@Fabius: :-)
A vicc az, hogy Czeglédin kívül az összes parlamenti párt által indított polgármesterjelölttel találkoztam már életemben. (Czeglédit is láttam élőben.) Az esetleges talin majd elmesélem. ;-)
A vicc az, hogy Czeglédin kívül az összes parlamenti párt által indított polgármesterjelölttel találkoztam már életemben. (Czeglédit is láttam élőben.) Az esetleges talin majd elmesélem. ;-)
@Themisz:
Szórólapból volt itt tavasszal bőven. Kulcsár-Tóth egymás ellen, egy napon:
varanus.blog.hu/2010/04/02/zuglo_a_celtablanak_valo_videk
álelempés cirkusz amit én is benyaltam:
varanus.blog.hu/2010/04/23/lmp_a_valasztok_menjenek_a_picsaba
Éppen ezért van is mitől félni. A hányás és ingerküszöbön átestek régen.
Szórólapból volt itt tavasszal bőven. Kulcsár-Tóth egymás ellen, egy napon:
varanus.blog.hu/2010/04/02/zuglo_a_celtablanak_valo_videk
álelempés cirkusz amit én is benyaltam:
varanus.blog.hu/2010/04/23/lmp_a_valasztok_menjenek_a_picsaba
Éppen ezért van is mitől félni. A hányás és ingerküszöbön átestek régen.
@Ordnassac:
Én is találkoztam ezzel-azzal :-)) Lesz mit mesélgetni. Themisz: neked is jó a jövőhét hétfő-kedd?
Én is találkoztam ezzel-azzal :-)) Lesz mit mesélgetni. Themisz: neked is jó a jövőhét hétfő-kedd?
@Fabius: mi legyen a hely, amíg Themisz válasza meg nem érkezik vagy az menjen inkább e-mailen?
@Fabius: Én mindig augusztus 20 körül kezdem a nyaralást, úgyhogy szerintem nem (bár időjárásfüggő)
Amúgy tök izgi belharc van a zöld szekfű házában, Hagyó árvák kontra Szanyi-szárny
nol.hu/lap/mo/20100818-szanyi_tibort__gyelmeztettek__kizarhatjak_a_partbol
Amúgy tök izgi belharc van a zöld szekfű házában, Hagyó árvák kontra Szanyi-szárny
nol.hu/lap/mo/20100818-szanyi_tibort__gyelmeztettek__kizarhatjak_a_partbol
@Ordnassac:
Nekem mindegy a hely, mobilis vagyok. Ami nektek praktikus nekem is jó lesz. Mehet itt is, vannak köztünk többen zuglóiak, hátha lesz kedve még valakinek csatlakozni.
Nekem mindegy a hely, mobilis vagyok. Ami nektek praktikus nekem is jó lesz. Mehet itt is, vannak köztünk többen zuglóiak, hátha lesz kedve még valakinek csatlakozni.
@Themisz: Akkor majd meglátod. Ha itthon leszel és lesz kedved, csatlakozol.
Már vártam mikor robban a XV. kerület. Megjegyzem, szerintem ott Hajdunak abszolút igaza van. Sok helyen kellene ilyen arc a szociknak.
Már vártam mikor robban a XV. kerület. Megjegyzem, szerintem ott Hajdunak abszolút igaza van. Sok helyen kellene ilyen arc a szociknak.
@Fabius: a Bosnyák környékén tudsz valami jó beülős helyet?
A többiek is nyugodtan mondják az ötleteket. :-)
A többiek is nyugodtan mondják az ötleteket. :-)
@Ordnassac:
Persze. Itt és most Pelyván múlik, él-e a dologgal ő is. Könnyen meglehet, a kapitány úr hajója léket kapott :-)
Persze. Itt és most Pelyván múlik, él-e a dologgal ő is. Könnyen meglehet, a kapitány úr hajója léket kapott :-)
@Fabius: a Dózsa György útiban voltam. Amennyiben ugyanolyan a kínálat, akkor részemről támogatom. :-)
@Ordnassac:
Hehe :-) A Dózsa György úti pince nekünk kultikus hely :-) De szerencsére náluk a minőség mindenhol egyforma.
Hehe :-) A Dózsa György úti pince nekünk kultikus hely :-) De szerencsére náluk a minőség mindenhol egyforma.
@Fabius: az érdekes lesz országos szinten is. A pártból való kizárás gyanítom a frakcióból való kizárást is jelentené. (Bár nem hiszem, hogy meglépnék, Tóth Józsi mellett a másik tavaszi hősüket kivágni nem túl bölcs megoldás.)
@Ordnassac: Kivágni nem fogják Szanyit. De a visszaléptetősdi dugába dőlhet ezzel a mozzanattal. Pedig országosan sok olyan hely van, ahol a jelenlegi tagság sem ért egyet a vezetés minden dolgával. Amíg a Hajdu féléket hagyják elveszni, addig megújulásról ne is álmodjanak.
@Fabius: amúgy hogy került egyáltalán szóba Szanyi mint kampányfőnök? Engem meglepett, amikor azzá tették.
@Ordnassac: Szanyi addig írogatta a baszogató leveleket a választások után a pártjának amíg azt nem mondták: csináld bazmeg! Mutasd meg, hogy kell! :-))
És ez nem vicc...
És ez nem vicc...
@Ordnassac: kinézheted, nyilvánosak voltak a levelek, asszem a kapcsolat.hu-n.
@Fabius: na, ezt nem tudtam. Látszik, hogy mennyit járok a kapcsolat.hu-ra...
@Ordnassac: Te nem jársz olvasni Minden Idők Legolvasottabb Bloggerét? :-D
Megértelek...
Na, mentem hunyni valamennyit legalább :-) Joccakát!
Megértelek...
Na, mentem hunyni valamennyit legalább :-) Joccakát!
Szeretnék hozzáfingani a témához.
1. Vidéki vagyok.
2. Útálom Tarlós-Tahó Istvánt.
3. Bp. következő főpolgármestere Tarlós lesz.
Jóccakát. :)
1. Vidéki vagyok.
2. Útálom Tarlós-Tahó Istvánt.
3. Bp. következő főpolgármestere Tarlós lesz.
Jóccakát. :)
Janicsák egy "megélhetési ingyenélő"... 0 éven keresztűl ugrabugrált a 6 veresegyházi vénasszonyok körül ..és nyomta a "Hakni tonk Vument :) Két kövér lánya énekelget, de egyiket sem tudta sehová elsütni..neki meg már az asszonykórusos nem jövedelmez...sőt a saját szinkronstúdiója sem jövedelmez..és bizony fenn kell tartani nagy házát. KITALÁLTA ,hogy polgármester lesz , hogy sokat " befogathasson a zsebébe"..Jó üzlet a képviselőség, de még jobb a polgármesterség", JANICSÁK SEM POLITIKUS csak egy megélhetési parazita.
Jól ismerem ...Zenész kollegám ( kicsit Zsidó is)
Jól ismerem ...Zenész kollegám ( kicsit Zsidó is)
Taplós István a vizenyős tekintetével, monoton beszédével ( közben a krákogásával) modorával, kivívta magának BUDAPEST és az ország Unszinpátiáját. Kamu Független! Ő egy igazi FIDESZ SEGGNYALÓ.
Nem is fog nyerni! Kaltenbach JENŐ fog nyerni !sok sok civil, Lmp, SZDSZ, Mszp TÁMOGATÁSSAL!!! .
( a kis LMP-s Jávor kötsög felejtős)
Nem is fog nyerni! Kaltenbach JENŐ fog nyerni !sok sok civil, Lmp, SZDSZ, Mszp TÁMOGATÁSSAL!!! .
( a kis LMP-s Jávor kötsög felejtős)
@nestrot10: Kaltenbach az LMP lista 2. helyén van, kedves beteg. Úgy hogy ha Kaltenbach nyer, Jávor pláne nyer. Jávor szerintem a legvállalhatóbb jelölt, nem lekötelezettje egyetlen érdekcsoportnak sem. Jó programja van, el lehet olvasni itt: lehetmas.hu/budapest
@parttalan: Nagyon elkeseredhet a Tarlós, ha te utálod. A karaván halad.
A nyitó is tudja, hogy Tarlós, nem a Fidesz tagja. Nincs fogás, hogy ilyen balfékséggel is támadod? Szánalmas.
A "független" Pali bácsit is addig tunkolták, amíg bepasszírozták egy elnöki székbe. Tarlós "Független" István is előbb utóbb megkapja a jól megérdemelt pozíciót...
"kodó tamás 2010.08.17. 23:47:31
a 600 cetli vicc volt mielőtt az ügyészség rám ugrana"
Gondoltam, hogy vicc, merthogy nálam vannak. Lenne már egypár vevőm, de túl keveset igérnek érte.
Lesz több is, mint a hatszáz. Dolgoznak a fiúk, most nem foglalkozunk a MÁV rézkábeleivel. A másik brancsot meg szétvertük, autóval együtt.
a 600 cetli vicc volt mielőtt az ügyészség rám ugrana"
Gondoltam, hogy vicc, merthogy nálam vannak. Lenne már egypár vevőm, de túl keveset igérnek érte.
Lesz több is, mint a hatszáz. Dolgoznak a fiúk, most nem foglalkozunk a MÁV rézkábeleivel. A másik brancsot meg szétvertük, autóval együtt.
@kpityu2: kis különbség van. a pali bá nem árt a légynek se (tudod Hofi, a legyeket ne hajtsd el minek csak éhesebbek jönnek)
de főpolgármester még 20 év tarlós után, csak tarló marad
úgy fog kinézni mint drezda a háború után (most is igy néz ki, lásd golyónyomok, drezdában már az sincs.itt van az IKV megőrizte golyóstul a házakat, műemléki egységébben.
ja és tarlós nem volt véletlen IKV főnök?? hu akkor ő már rombolt is...
de főpolgármester még 20 év tarlós után, csak tarló marad
úgy fog kinézni mint drezda a háború után (most is igy néz ki, lásd golyónyomok, drezdában már az sincs.itt van az IKV megőrizte golyóstul a házakat, műemléki egységébben.
ja és tarlós nem volt véletlen IKV főnök?? hu akkor ő már rombolt is...
@ Fabius
Persze, hogy a Várnainak jár a cetlid, és nem csak az említett "kiárusítás" megmozdulás miatt. Én, mint említettem korábbi posztod kapcsán többször is, személyesen is több ízben térképeztem fel őt, az elképzeléseit, meg a minden irányú kvalitásait is. Minden szempontból ő lenne az ideális, na persze nem egy agymosásra és közpénz-lenyúlásra szakosodott politikai közegben. Meg persze pénz-posztó és minden nélkül, pusztán civil elkötelezettségből. Esetleg győződjetek meg róla Ti is a tervezett zuglói összeröffenésen pl.
Mert azért a Janicsákot ugye mégsem gondolhattad komolyan...Függetlenül attól, hogy engedi-e a Zakkant Kapitányt lájkkal-diszlájkkal magára repülni, Pelyvával, Mártával, velük-vagy nélkülük (hú, mekkora veszteség lesz itt mindannyiunknak!), ő szimplán egy szerencselovag. Asszonykórus, vagy Zugló, tökmindegy. Lóvé-lóvé.
Persze, hogy a Várnainak jár a cetlid, és nem csak az említett "kiárusítás" megmozdulás miatt. Én, mint említettem korábbi posztod kapcsán többször is, személyesen is több ízben térképeztem fel őt, az elképzeléseit, meg a minden irányú kvalitásait is. Minden szempontból ő lenne az ideális, na persze nem egy agymosásra és közpénz-lenyúlásra szakosodott politikai közegben. Meg persze pénz-posztó és minden nélkül, pusztán civil elkötelezettségből. Esetleg győződjetek meg róla Ti is a tervezett zuglói összeröffenésen pl.
Mert azért a Janicsákot ugye mégsem gondolhattad komolyan...Függetlenül attól, hogy engedi-e a Zakkant Kapitányt lájkkal-diszlájkkal magára repülni, Pelyvával, Mártával, velük-vagy nélkülük (hú, mekkora veszteség lesz itt mindannyiunknak!), ő szimplán egy szerencselovag. Asszonykórus, vagy Zugló, tökmindegy. Lóvé-lóvé.
@parttalan: Nem feltétlen. Tarlóst jelenleg a kétfarkú kutya követi. Én konkrétan azért fogok elmenni, hogy a kétfarkúakra szavazzak.
@lyken: Konkréten nem hiszem, hogy lehet rájuk. Mielőtt indulnál, érdeklődj!
OK, de a felkunkorodott szélű kerek, narancsos vignyetta amin a név szerepel vajon mit akar jelképezni?
Pl.:
- Nem úgy táncolsz ahogy fütyülünk, le leszel cserélve?
Szóval nem tudom ki tervezte ezt a plakátot, de szerintem lqrta.
Pl.:
- Nem úgy táncolsz ahogy fütyülünk, le leszel cserélve?
Szóval nem tudom ki tervezte ezt a plakátot, de szerintem lqrta.
@avionics: Budapesten a Fidesz listája tavasszal 46,5%-ot kapott. A Fővárosi Közgyűlésbe pedig listás szavazással útján kerül be az ember. Itt a kétharmad tutira nem lesz meg.
@bakaruhában: de lehet, ha Victora Zsolt összegyűjti a 28 150 érvényes cédulát.
@iii: nestrot10 a TG blog egyetlen igazi trollja. Hol szoci troll, hol Jobbik-troll. Kár neki reagálni...
@kovi1970:
"- Nem úgy táncolsz ahogy fütyülünk, le leszel cserélve?"
Ebben lehet valami. Főleg Rogán tegnapi megszólalása óta.
"- Nem úgy táncolsz ahogy fütyülünk, le leszel cserélve?"
Ebben lehet valami. Főleg Rogán tegnapi megszólalása óta.
@Fabius: oké. Amúgy honnan fogjuk megismerni egymást?
Közben nekem is megjött a Papcsákos szóróanyag, ifj. Harrachhal. Van rajta egy honlapcím, de az még nem él (szeretemzuglot.hu).
Közben nekem is megjött a Papcsákos szóróanyag, ifj. Harrachhal. Van rajta egy honlapcím, de az még nem él (szeretemzuglot.hu).
@Ordnassac:
A blogfigyelőben hiszel, vagy a véletlenekben? :-)
190 centi vagyok, és kicsit több, mint egy mázsa. Nem szoktam elveszni a tömegben, szerintem megismersz majd :-)
A blogfigyelőben hiszel, vagy a véletlenekben? :-)
190 centi vagyok, és kicsit több, mint egy mázsa. Nem szoktam elveszni a tömegben, szerintem megismersz majd :-)
@Fabius: nálam meg lesz egy csokornyakkendő. No nem rajtam, inkább a kezemben.
Amúgy szemüveges, 180 centi körül, enyhén túltáplált. :-)
Amúgy szemüveges, 180 centi körül, enyhén túltáplált. :-)
Brühühü, én nem kapok semmilyen szórólapot, egy jelölttől sem...pedig oylan színes mind. Én is kajok ilyeneket:)
@Ordnassac: ja, mondjuk engem meglepett, hogy Derce lelép, kíváncsi lettem volna, mire képes a megmérettetésen.
www.hirszerzo.hu/cikk.lenyomtak_schmuckot_az_mszp-ben.162893.html
Úgy tűnik Szanyi megértette a figyelmeztetést.
Úgy tűnik Szanyi megértette a figyelmeztetést.
@Ordnassac:
Nem nagyon volt más választása. A póráz kényelmetlenebbik végén nézelődik:
varanus.blog.hu/2010/08/18/szanyi_norris_porazon
Nem nagyon volt más választása. A póráz kényelmetlenebbik végén nézelődik:
varanus.blog.hu/2010/08/18/szanyi_norris_porazon