Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: "A lengyel igazságügyi miniszter szerint csak akkor lesz jogállam Magyaroszágon, ha leváltják Orbá... (2024.12.18. 18:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.08.05. 08:36 Fabius

Csoda történt!

Címkék: zugló ellenzék főváros karácsony gergely falus ferenc önkormányzati választás 2014

Nem, nem mondott le Seszták Offshore Miklós, mert erre kérték professzorok, meg lehet nyugodni, ekkora csoda azért nem történt. Azt egy sokkal nagyobb csodatévő embernek is akarni kell.

De azért egy apró, jelentőségében kisebb, ám meglepő csodácska mégis volt itt tegnap: kiegyezett az ellenzék a fővárosban. Jó-jó, várjál, nem ez a csoda magában, erre Orbán kijelölte nekik a kényszerpályát. A csoda inkább az lenne, hogy a kiközösködött jelölttől nem kaptam se röhögőgörcsöt se hányingert elsőre. Falus Ferenccel kapcsolatban egy "ügy" ugrott be elsőre, a tű-kupak gét, az meg nem hátrány, ha egy közéleti szerepre készülő emberről nem egy Lutra Album Kezdő Mutyistáknak szerű valami jut az ember eszébe, mint Sesztáknál. Szóval ringbe lépett a komolyan vehető hármas a főpolgármesterségért, indulhat a meccs.

önkori3.jpg

A koordinált jelöltállítás sem rossz ötlet. Most nem a teletúrházott cseresznyéstálat tolják elénk, hogy akkor ezt sikerült összehozni, lelkeseggyé' érte ne fintorogjál, teérted van összefogva kis ostoba.

A koordinált indulásnak köszönhetően itt nálunk Karácsony Gergely lesz a jelölt. Így az is megeshet vele, hogy egyszer végre nyer valahol. Ha az elmúlt hónapok pletykáiból indulok ki - előszedik megint Janicsákot, stb - akkor ennek is örülni kell. Ha meg abból, hogy csak jó lett volna egy kerületi ember, aki pontosan képben van Zugló bajaival és helyzetével, akkor mit tudom én. Elég furcsára sikerült a ciklus nagyjából egyetlen valódi ellenzékként működő emberének, Várnainak a dolga is. Koordinált képviselőjelölt lehet, de támogatni egyetlen párt sem tudja a háromból. Azt mondja a hírek, hogy azért nem indítanak ellene senkit, ne legyen kedve a Civil Zugló színeiben független polgármesterjelöltként elindulni, kb lenullázva Karácsony győzelmi esélyeit. Félretéve a tényt, hogy egy Karácsony - Várnai csatával szinte biztosan megágyaznak a Papcsák utód Rozgonyinak, azért érdekes lett volna látni, mire mennek ők ketten egymás ellen.

De, ha már így alakult akkor van ebben valami pozitívum is: - ha nyernek - nem szükséges lelkiismeret-furdalást éreznie, mikor kikéri a következő ciklus mindenféle szerződéseit.

 

 

274 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr56574475

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fagyilkosok nyara Újbudán 2014.08.05. 13:47:55

Idén nyáron több száz rendkívül forgalmas területen álló fának a kivágását tervezte meg a Főváros és Újbuda vezetése kart karba öltve, boldog egyetértésben. Szerencsésebb esetben legalább engedélyt kértek a pusztításhoz, de Őrmezőn a hivatal számára el...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

van ellenzék? és van megoldás mindenre, szobor(skizo)frénia marxki marx be a múzeumba a zorbán hátizsákja mellé a szabaccságtéren csak a szabaccságról nincsen szobor de van mindenféle bronzmegbeton és turolok amik összedőlenk idő előtt csupaszobor elvédia meg a gáz ami nem ki fog jönni hanem be fog menni hogy utána kijöhessen ez is magyar találmány...televanazország tal(álm)ányokkal

és milyen jól fejlődik van nekijje bohóca meg ordítós őrűltye a többiek kóborolnak

brühüyyy
Asszonta állítólag a Horváth Csaba, hogy az Együtt-PM megzsarolta a szocialistákat. Ez akkor most ellenzék, vagy nem ellenzék. S kinek az ellenzéke? Őfelségéé?
@GeoCracker: A cocik már annyira röhejesek, hogy már megzsarolni sem érdemes őket. :)
@GeoCracker:

...sőt, egyenesen a háttérhatalmak ármánykodása, hogy nem IngyenCsabi lett jelölt.

Szánalmas és röhejes egyszerre ez a díszfasz.
@Fabius: Ha így folytatja, a végén még az ő bábúját is felakasszák majd Érpatakon. :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Én inkább arra leszek kíváncsi, megháborodott kócsagtollas emberünknek sikerül-e újráztatnia magát...
@Fabius: Na jah. Amúgy ugyanazt látom, amit anno az áprilisi zakó előtt. Nem a feladathoz keresik az embert, hanem az emberekhez a pozíciót. Ezt továbbra is biztos útnak látom a bukáshoz
@Fabius: Érpataki Autónom területen? Valószínűleg
@GeoCracker:
fasznak bonyolítod a kérdést...most tolják arrébb a marxkároly szobrot (nem a marxkárolyt azt nem merik meg nem is tuggyák ha befosnak akkor sem)és ezzel assziszik, mert a broönz odakerül az orbán hátizsák mellé a vitrinybe...azzal már az marx-i tétel, mely szerint a lé(!!!!!) meghatározza a tudatot

az rájuk akkor is érvényes ha 4000000000 PhD-ben cáfolni próbálják

e zilyen eccerű

el kell venni a rongybabát (pénz=lé) orbéántól mingyárt kisebb pöcs lesz, sőt nem is lesz látható

brühüyyy
@rodeo36: Orbán így is egy hatalmas szimboleum. Csak a fejiről nem jár le a bőr...
@GeoCracker:
kik is ezek a bagázs rakás hülye pöcs...mit alkottak, vagy csak vannak mint zeusz fasza (ja az nem az termelt sok utódot)

ezek meg csak költik a pénzt semmire

brühüyyy

még egy gittegylet
@Fabius: Nem tudom én is kíváncsi vagyok. :)
@GeoCracker:
ha nem választyák újra, akkor nyit bábszínházat meg állandó álarcosbált és ő lesz a falu bolngya

nagysó lesz első hátsó

brühüyyy
@Fabius: Pluszbónusz. :)

"nyugdíjas köztisztviselő..."
"az MSZP-nek nem közös jelöltje..."
"kaptunk egy ultimátum csomagot..."

Elindult a kampány a fővárosban

www.atv.hu/videok/video-20140805-elindult-a-kampany-a-fovarosban
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
igen hallottam, egyet is értenék vele ha az eredetit beleöntenék a bronzba

brühüyyy
"A kiközösködött jelölttől nem kaptam se röhögőgörcsöt se hányingert elsőre"
Valahogy így.
Amikor a DK előállt Balázsovics Lajossal sírva röhögtem.
Ezek után most még boldognak is érzem magam.
Ez a Horváth Csabi tényleg azt hitte, hogy ő lehet a közös jelölt:-) Eddig azt hittem, hogy csak azért izeg mozog, hogy az MSZP-t erősebb tárgyalópoziba segítse, de így most már kezd sírvaröhögősnek tűnni a személye.Most már csak a szerdai közös bejelentés utáni Horváth interjúra vagyok kíváncsi, valószínűleg szórakoztató lesz..
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Most már láttam.

Azt láttam ,hogy csüng a taknya Horváthnak a hisztitől, mer' ő négy évig volt főpolgármester jelölt, mostan meg nem az, és a rohattkutvaannyát az ultimátumgeciknek, akiknek ő nem jó sehogyse, brühühü.

Ettől a faszitól eddig is hánytam, de ez...
@E.Csaba:

Négy év sulykolás után még ennyicske IQ-val is el lehet hinni, hogy te vagy a jövő embere:)
Lendvai ilyenkor tükörbe nézhetne, elmélázhatna a saját felelősségéről, és sürgősen visszavonulhatna büszke nagymamának.
Szerintem Horváth simán idióta - várom mikor kezd néniket villamos alá rugdalni.
Épeszű nem gondolhatja, hogy miután az mszp az eu választáson utolsó lett a 3 baloldali párt közül, ők jelölik majd a polgit, főleg a Bp-i főemberük személyében. Ennek akkor lenne bármi esélye, ha nem 13-13-11, hanem mondjuk 8-8-20 lett volna az eredmény.
Láthatóan a pártja is tudja ezt, ráadásul belőle is elegük lehet, gyakorlatilag kivették a kezéből Bp-et. Simán megállapodtak a feje felett. Ő meg hisztizik, kavar, gyakorlatilag próbálja Falust kicsinálni. Amúgy ez krv jó megállapodás az mszp-nek, a nyerhető kerületek nagyobb részét ők kapták, ezért egyszerűen kidobták a nehezéket a csónakból.
@nedudki74: Nem láttam a beosztást, hol olvasható?Tudsz dobni egy linket?
Steiner Pál is produkálja magát:
index.hu/belfold/2014/08/05/feltetel_nelkuli_megadastol_retteg_az_v._keruleti_mszp-s/
Gyakorlatilag az mszp vezetése hiába állapodik meg a másik két párttal, nem tudja keresztülvinni akaratát a saját emberein.
Horváth Csaba Mesterházy2. Nem fogja fel, hogy nem szavaznának rá. Ő a metroszexuálisok szégyene.
@Fabius: en, mint mo.-i kozugyekben jaratlan, csak a pocegodorben legfelul uszkalo darbokat van szerencsem ismerhetni a median keresztul, a jelolt, Falus az kijafene?
@nincs_itt: Viktorék ezeket fogják majd előszedni a kampányban róla.

archivum.magyarhirlap.hu/kronika/falus_ferenc_nyakig_sullyedt_az_evtized_ipari_kembotranyaba.html

Amúgy volt ordszágos tisztifőorvos is
@Fabius:
apropó önkori választások: mik a hírek esztergomból, szeretett meggyesünkről? és Tétényi Éváról?
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Viktorék mindenkiről elő tudnak mindent szedni. Csak magukról nem sikerül.
@Fabius: az opni újraindítása 50 milliárd lenne. tehát maradhat polgármester, mert addig is szem előtt van.
Kunhalmi művésznőt (esetleg Tóbiás J-t) kérnénk, hogy nyilatkozzon! Most érvényes a megállapodás vagy nem? Ki nyilatkozhat/dönt az mszp főpolgármesteréről?
Ha nem Csabi már a főnök, nincs jelentősége mit mond, elindulhat függetlenként. Ha Ő diktál akkor Kunhalmi miért nem mond le? És miért támogatná a kerületekben a másik két párt az mszp-s jelölteket?
Ez az igazán szomorú. :(

Látlelet arról, hogy a fiatal generáció hogyan látja az ország helyzetét. Mi a baj a magyar mentalitással? "Ma Magyarországon az emberek nem élik az életet, hanem próbálják azt túlélni. Ha sétálunk az utcán, látni a legtöbb honfitársunk szemében, hogy már réges-rég feladott mindent."

hataratkelo.blog.hu/2014/08/05/a_magyarok_nem_elnek_csak_tulelnek
@Secnir:

Ott egy holgyet indit a Fidesz. Azonban engem is erdekelne, hogy Tetenyi sorsa mi lesz? Illetve kit inditanak helyette/vele szemben az ellenzeki partok?
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
és a nagy egyházak még csak lépéseket sem tesznek ennek megváltoztatására

lélekkufárok

brühüyyy
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

nahát
ez alapján egy kövérebb gyurcsányozás sem fér bele, nemhogy falusozás.
l. simon meg nekifutásból ugrik a szakadékba mostanság, ha közszereplésről van szó

vastagbor.atlatszo.hu/2014/08/04/l-simon-atadta/
@Secnir: Nem szabad lebecsülni a fidesz lejárató kreativitását. :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
mit miből?
most írtad emberek kétségbe vannak esve az egyházak meg dagadtra hízzák magukat

brühüyyy
mi ez vídejó?
nem nézem meg
@rodeo36:

Vicces, táncos miséket rendeznek, standup-al megspékelve:)
@V-PORT: rá kéne bízni, hogy ezeket a sport- és hobbi(t)evezős muksóknak rendesen megszervezze a viziközlekdését. úgy hallom, pl. a lajta mentén nagyon elkanászodtak.
@V-PORT:
Úgy tűnik, nem tudsz ultizni.
A végén kell a hetessel ütni, ha a hetest is ütik, az ulti bukott.
A mostani játék leginkább csendes ultira megy ki, és még nincs vége a partinak.
Még Lázár is elfoghatja a Tömör Gyönyörűség tök hetesét egy tokfilkóval.
Már most egyértelmű, hogy az egész hajcihőnek Horváth Csaba a vesztese /de elsősorban velem együtt ti/, pedig már nagyon számítottam arra, hogy a kampányban megígéri (nemcsak az ingyenes utazást, hanem)a BKK által történő, havi pénzbeli utastámogatást és a heti tombolát is...
@rodeo36: Na jó inkább nem fárasztalak. Inkább pihenj el ezzel. :)

"Orbán Viktor eszméletlenül karizmatikus figura" - megszólalt a portréfestő

Nagy Kriszta Tereskova, aki 6,5 millió forintot keresett Orbán Viktorról készített portréival, ihletetten nyilatkozott modelljéről a Hír Tv-ben. "Olyan változást hozott az életembe, hogy úgy érzem, leszállt a szárnyaival és oltalmazott, kihúzott egy nagyon nehéz anyagi helyzetből" - fogalmazott a művész.

hvg.hu/kultura/20140805_Orban_Viktor_eszmeletlenul_karizmatikus_f#
@DR. INKVIZITOR: Megspékelve néha egy jó kis ellenőr utasveréssel. :)
sztem a nap hire megis az ecclestone per. annyira gyonyoru sztori akar magyarorszagon is tortenhetett volna. kiderult hogy nem problema korrumpalni ha utana megveszed hivatalosan kilora a birokat is. szep precedens biztos van visszarto ereje is.

www.mfor.hu/cikkek/23_5_milliard_forintert_menekul_a_perbol_Ecclestone.html
Tóth Árpád: VISSZHANG

Mi az, mi szerte a hazában
Üres hordónál különb módra pang?
A (bank).

Mi az, mit összeszedni nem tudok,
Bár falba verjem a homlokomat?
A (kamat).

Mi az, mi délibáb gyanánt övez,
És nincs isteni hatalom,
Amelynek segélyével testet öltsön?
A (kölcsön).

Hová küldöm az uzsorást,
Míg vigaszt keresek dalba, zenébe?
(Fenébe.)
@parti_giano:

gondolom, a Bolond nem fogja alább adni, neki miki bá' egykori hivatali szobája fog kelleni.
Hát ha vicctor lesz a király a várban akkor amúgy is mindegy ki lesz a főpolgármester bohóc. Budapestnek így is, úgy is vége mint a botnak.

Ennél az ellenzéki jelöltállításnál még viccesebb hogy az NB-1 első fordulóját 20 ezren, a másodikat meg már csak 17 ezren látták összesen.
Nahát ennél viccesebb dolog már kevés van hogy ennek a "hatalmas" közönségnek épülnek új stadionok.
@parti_giano: csak a hejet foglallya.Olvasni nem szokasuk, meg kell a hely a Nagyon Kedves Nagyon Betegnek, majd ott fogja a lovagga utni a hubereseit, igaz egy svajci bicska hosszu lenne neki.
@xvxvxv:
gyerekek, meddig áll el a szar?
2016-ban fogják elfogadni a terveket, 10 év van a kivitelezésre az azt jelent 2026-ig nincs költözés addigra vicctorka már a hamut is mamunak mongya ha még él akkor ezzel a géntévedéssel ami

brühüyyy

azaz 2030 előtt nincs befejezett költözés

és a járulékos kölcségek? addigra lesz gáz magyarországon hogy lehet exportálni valamit?
@rodeo36: a helyzet az, hogy azok nagyon gyorsan is tudnak cselekedni, ha nekik fontos. A sarokra allitott felcipo meg sok-sok gyoccerral ellesz addig. Ahogy azt mar nem eccer leszogeltuk, Szotyisztan Alson mar eleg hosszu ideje loszar sincs. Pofozgattyak a szart, hatha nem az...
ugyan már. be fog ez a kokszos idióta oda rögvest furakodni, mihelyst kialakítják a prezidenciális rendszert.

legyen kész a Kormányzó dolgozószobája, be lehessen hajtatni, és végig tudjon tekinteni az alant messze végigterülő Hitbizományán, oszt jó napot! az egész 1 év alatt kész van, a többi meg szép lassan, ahogy a csillag jár az égen.

aztán mellette végezhetik a jó munkásemberek a dolgukat, a betonozástól a fúrás-faragásig - azt a munkát, amit a Gondviselő nekik szánt.
Két és féléves mélypontra zuhant a forint! - az euróval szemben.
A gyengülés igen hirtelen jött délután két óra körül, ami mögött az állhat, hogy jelentős pozíciókkal rendelkező kötvénytulajdonosok próbálnak kiszállni a magyar piacról, de ahhoz az túl vékony.
Közvetlen híresemény ehhez az időponthoz nem köthető
@nincs_itt:

jaaaaaaaaa, és nemzetgazdaságilag ez ma a legeslegfontosabb állami intézkedés, mekkora nagy homokozót akar magának ez a pöcs...piramist nem akar valahol alcsútbasznád mellett, ha másból nem hát a szőlőbányászatból

brühüyyy

és gántot is hogy fel lehetne futtatni
.
A piaci vélemények szerint az esés mögötti legfontosabb ok az, hogy jelentős pozícióval rendelkező kötvénytulajdonosok próbálják elhagyni a magyar piacot.

www.portfolio.hu/chart.php?h=2&i=0&s=4&d=1&t=eurhufcomp

.
Szigetvári megtette azt, amit az áprilisi választásnál is akart, és ami akkor kisebbségbe maradt, külön listás, koordinált indulásos. Nincs "ha", de nem tudom mi lett volna, ha áprilisban is ez kerül többségbe.
@dr. jenőke (jenőke):
ha pozicio tulajdonosok vészeladásba kezdenek az 1000 forintos euro-t jelenthet percekken belül

és kis államcsőd

brühüyyy

bejelentve nem titkolva mint eddig 2008-tól
@rodeo36:
.
A másodpiacon eladott kötvényekből kapott pénzt a külföldi szereplők kivitték (átváltották) és ez gyengítette a forintot - értékelik a hirtelen lezajlott délutáni forintgyengülést és a hozamemelkedést az elemzők.
.
@rodeo36: Az 1000 az sok (szvsz) de 400 lehet pikk pakk pánik esetén. Ez nem pánik még, csak fosnak, h beragadnak a forint pozikba.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: te meg eppen azon serenykecc, h a dzsobbikkal meg lejjebb sullyedjen Mo.
@rodeo36:
"És a járulékos költségek?"
Orbán várba költözésére gondolsz?
Ha igen, az 1 mrd négyszázmillió Ft.
@rodeo36: draga kollega ur! Emlekeztetni szeretnem, hogy Alcsuton mennyi ido alatt pofosztakossze a Pancho-ldat?
Tovabba, ahogy azt kb 1 hete voltunk batrak elorejelezni, a forint megkezdte melyrepuleset, amibol konnyen melyszantas is lehet. Templomos Toniek elkezdtek bukasra jaccani. Mi lehet az az ok, amiert ilyen tomegesen szallnak ki a magyar piacokrol?
@nincs_itt:
nézd (ugye azt tudod a temlomosok azok tulképpen austál goldmansachs?)
kormánybuktatás csak úgy cum trucc? mert játékos kedvük van

nem kellett az IMF védőhálója mert akkor nem lehetett volna ennyit lopni vagy egyáltalán nem lehetett volna...

akkor most rábasztak

megvették magyarországot kilóra és becsomagolják sztaniolba ráírják szar és máris értékén árúlják és akkor híhattya a mattolcsit, hogy gyurikám ebből hogyan mászunk ki

érzékeli ez a guggolómellszobor mi is az?

brühüyyy
@rodeo36: "ha pozicio tulajdonosok vészeladásba kezdenek az 1000 forintos euro-t jelenthet percekken belül"
Az nagyon valószínű. Mondjunk inkább 10 vagy 100 ezret. Attól már csak befosunk. :)
@Mariann19:
és dunára néző lesz a dolgozószobája a vérzivataros történelmi festményekkel vagy a várhegyre néz hogy minél kisebbnek láccon a hegyek mellett?

brühüyy

és mi az árkülönbség?
@Mariann19: ez csak a kezeles koltsege, amig varnia kell a foci Ramszesznek!
@nincs_itt:
kis szépséghibája a pancsoldának is maradt azét?

csak uszodának használható de nincsenek rajtkövek csak a leveli békák tenyésznek csoportosan és kutruttyolnak a szomszédnak hadd legyen még bolondabb

brühüyyy

a kolostorból is lehet pinceszínházat csinálni csak hagyni kell hogy beleessen az egyik alatta lévő kazamatába

brühüyyy

és akkor kilátás se belátás csak rálátás
hogy már megint szar van a palacsintában
@Mariann19:

Az csak a tervezés!! A kivitelezés az + milliárdok+ a költözés.
@rodeo36: sejtettem, h bukta alap a templomos is, fingja nincs, h mit csinal. Az eu-s penzek majd eccercsak, ha...
@nincs_itt:
nab+ kezelési kőccség...

hogyan bírja ki hogy naponta ne mennyen oda megnézni milyen lesz a kilincs?

brühüyyy
@rodeo36:
Most is vérzivataros festmény van a szobájában, ha jól emlékszem.
Biztosan látja benne a jövőt, és inkább elköltözik.
@nincs_itt:
"Ez csak a kezelés költsége."
De cseles vagy! Milyen kezelésre gondolsz?
@nincs_itt: van még esélyed, gyere csak haza! azért ezt még el tudnád végezni.

Juhászképzés indul három egyetemen

inforadio.hu/hir/belfold/hir-657216
@dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata)!: figyi emlexel, mit mondot a pocakos mellszobor? Tudod, mer doktor vagy, a 300 froncsis euro osszefuggese a mini.elnoki szekelessel. Na te takarek langelme, miota 300 folott a forint? Persze ez veletlen es csak a sikereket akarjak elfedni a tuggyukkik
@rodeo36:
Ezt írtad: "akkor most rábasztak"
Sajnos nem ők, hanem mi (vagyis az a 9/10, amelyből összejött nekik a 2/3).
@nincs_itt:

hát utánozza a horthy-t? lesz milliárd milpengő és csilliárd is

majd a Sándorpalota fog érni 1 doboz gyufát

brühüyyy
@parti_giano:
Ehhez a rengeteg birkához kell is!
@tristen2005:
"Az csak a tervezés."
Érdekes, hogy Orbán a belmagasságot soha nem kifogásolja, így legalább ezt a kiterjedést nem kell tervezni, tekintettel a testmagasságára.
Legalább spórol a nemzetnek.
A terület- számítást nagyon tudja, mert a korábbi 70 nm-es ből átcsusszant a 180 nm-es Nándorfehérvári terembe, most biztos olyat terveztet, ahol egy helyen meg lehet rendezni a Nemzeti Vágtát.
@DR. INKVIZITOR: d: na ja. szemináriumi anyag lesz a terelés a kossuth térre.
@parti_giano:

trehányság

utcaseprésből nagydoktori és tányérmosogatásból PhD

brühüyyy

tanszék van bőven és székelni is tudnak

mi hiányzik hozzá

a kiöntöttatiszaszipi polgi naponta lajbiban és strandpapucsban

brühüyyy

akkora túristaforgalmat még nem láttál ha ez meglesz, ki is teszik a határokon teltház faház csak bolondok
@rodeo36: hat gyorsnaszadot mar latott deliriumban, a feher lo meg hatra van. Bar a rozsaszin egerek sem rosszak ott grazban. Mi lesz a kovetkezo, nem tudom de az biztos, h Mo. egyre lejjebb csuszik
@Mariann19:

Stadion lesz az, nem nemzeti vágta.
@Mariann19:
A nagy belmagasság a szálfa-termetűeknek sem előnyös. A Kedves Vezető - mint tudjuk - más kvalitásokkal rendelkezik (by SP exálamfő) - ennek megfelelően álmennyezet kialakítása szükséges az ideális optikai hatást kiváltó arányok eléréséhez.
@DR. INKVIZITOR: talán kevesen tudják, a kádár-rendszer utolsó éveiben horthy egykori dolgozószobája adott otthont a nemzeti múzeumból való felköltözés után az uk szerkesztőségének. bedolgozóként az akkori "urbánus-népi ellenzék" számos notabilitása tapodta a szoba padlóját - radnóti sándortól szörényi lászlóig. könyvkritikákat többek közt ilyen arcok írtak akkoriban az uk-ba

az égkülte Bolondunk leendő Kormányzó Úri szobája története eme pikáns szegletéről valszeg mit sem tud, s ha tudna is, kurvára nem érdekelné.
@DR. INKVIZITOR:
"Álmennyezet kialakítása szükséges az ideális optikai hatást kiváltó arányok eléréséhez."
A funkcionális szempontokhoz is lehet igazodni, és álmennyezet helyett jöhet a galériás megoldás.
Ott fent helyezkedne el a mini focipálya, ahol magányosan lehetne edzeni, senki nem látná sem a vészesen domborodó pocakot, sem a két bal lábat.
@nincs_itt:

Lehet, hogy taplós pista a balfasz baloldal ellenére is totál esélytelen Bépén? Ez jó lenne.
@tristen2005:
"Stadion lesz az, nem nemzeti vágta."
Lásd: DR. INKVIZITOR-nak írt ötletemet.
@rodeo36: milyen lenne? Focilabda alaku, jo alacsonyan elhejezve, turral keretzve, max 40 cenit magasan.
Őszre beérik unortodoxia teljes csődje azért kellett a választási szabályok megváltoztatása.aztán jövőre lehet megint az orálmuzsiknak Moszkvába kanosszát járnia remélem mostmár Vona is beszáll és édeshármas lesz ha már Tusványoson színt vallott a liberálszélkakas pocakos.
@tristen2005: Külön alkuk, külön tárgyalások, sértődések és korai öröm

Lázadó MSZP-sek fúrhatják meg Tarlós baloldali kihívóját. :)

Bár többhetes alkudozás eredményeként találta meg a baloldali ellenzék Tarlós István kihívóját, az MSZP-ben vannak, akik megtorpedóznák a megállapodást. A főpolgármester-jelöltségről lecsúszott Horváth Csaba kész a lázongók élére állni. A budapesti szocialisták pénteken mondják ki a végső szót, de a cikkünk megjelenésekor éppen összeülő fővárosi párttanácson is többen Falus Ferenc és a megállapodás ellen fognak érvelni.

hvg.hu/itthon/20140805_Lazado_MSZPsek_furhatjak_meg_Tarlos_balo
@parti_giano: na ne! Eddig kellett varnom? Ma csomagolok es megirom azbszt tisztan gyereknek, h a bojtar kepzon tul vagyok. De azert o meg gyakorolhatna a furulyazast!
@Mariann19: magacska mire mert gondolni?
@toportyánzsóti: Ha te itt leszel, holnap is jó napom lesz. :)
@parti_giano: ja, birkat meg majd csinal maganak...
Azért ez nem semmi, hogy sikerült az összes jelölt-jelölt közül legismeretlenebbet kiválasztani. Ha meg mégis ismerné valaki, annak kellemetlen emlékei lehetnek a vakcina-ügy miatt. Önkormányzati tapasztalata nulla, népszerűsége és karizmája kb ugyanakkora lehet. Ennyi erővel tényleg akárki mást is indíthattak volna, akit látnak a körúton sétálni. Úgy látszik, belső felmérések alapján látják, hogy úgysincs esélyük, és elvitetik a balhét egy outsider lúzerrel.

Vagy annyira meg tudnák fojtani egymást egy kanál vízben a rivalizálástól, hogy egy ütősebb jelölt mellé nem akar beállni a konkurencia.
Egyébként miért három komolyan vehető jelölt van? Komolyan elhiszi bárki, hogy a parlamentbe kerülésért gigászi küzdelmet vívó LMP egyedül sikeres főpolgármester-jelöltet tud állítani?
Blogger Géza Reptilián Kálmán • egy órája
Érdekes, mégis minket másolnak elég sok dologban a nyugati országok. Pl. a MANYUP ügyben is nem egy ország tette azt amit mi.
Az meg, hogy egyes ballib pártok minek néznek minket ott az senkit sem érdekel, de a Fideszt még úgy se érdekli.

444.hu/2014/08/05/azert-nem-baj-ha-balog-zoltan-emberminiszter-hulyesegeket-beszel-a-romaholokausztrol-mert-bukott-baloldal/
@tristen2005: "jól menő pénzügyes vagyok, csak tudom, mi a jó a gazdaságnak? :)"

"te, te fideszes seggnyaló, te tényleg közgazdász vagy? :DDDDDDDDDDD"

ma
@xvxvxv:

Hol hol hol, hol írta ezt?? Hehehehe mekkora kretén ez te úristen.
@xvxvxv:

Minden blog kedvence!

Dövan Reptilián Kálmán • egy órája
Gejza olyan, mint wmiki, csak sokkal grafománabb.
9 • Válasz•Megosztás ›
Avatár
nemtom Dövan • egy órája
Nem olyan. wmiki a vallás/tudomány témára van rácsavarodva, és hellyel közzel szórakoztató, de legalábbis ártalmatlan bolond, ez meg itt egy bélgiliszta.
@xvxvxv:

Wááá már látom is, atyaég ez ostobább mint hittem. És nem adja fel az istenért sem!
@Blogger Géza: na Gejza itt a te napod! Danojjad man el penzugyeskem(te vagy a berszamfejtoje a kozmunkasoknak), hogy is all az a sziklaszilard, mint a zalaptorveny, forint? Arrol is regelhetnel, hogy az allianznal kotott nyugdij elotakarekossagomat mikor cserelik be egy kiflicsucsokre, itt del vizigociaban?!
@nincs_itt:

Majd válaszolok helyette:

"A magas ojró az jót tesz a zexportnak"
@nincs_itt: Ejnye, nem figyeltél, az gránitszilárd, amelyre fel lehet építeni egy jól működő államot. És pont ez zajlik. :)

Az árfolyammal nekem semmi bajom, tovább fogja javítani az exportpozíciónkat.
Bazmeg és tényleg ezt írta amit én szarkazmusnak szántam, ezt nem hiszem el!

Gejza mi vagyunk a kirájjok!

Tisztelet a zexportnak!
Jajj de jó, megint az alteregómmal vagytok elfoglalva? Ez a fickó zseniális, önként terjesztitek, amiket ír. :) Hiába na, lassan franchise leszek. :) Azért ezt ki mondhatja még el magáról? ) Marhára élvezem. :)
@nincs_itt:
Melyik kitételem olyan rejtélyes?
@Amadeus62: Na, nem vagy te annyira hülye, lassan megérted, mi hogy működik.
@Blogger Géza:

Gézagéza!
Eltévesztettél egy betűt!
Nem gránitszilárd, hanem gránátszilárd.

Figyelj!
@Blogger Géza:

Én nem, de te igen. És szorgalmas is vagy emellett, ami sokkal gázabb!
@Amadeus62: Miért baj a szorgalom? Inkább te is szorgalmasan művelődj:

"A pénzpiaci pánik elmúltával a válsággal szembeni közös fellépés helyébe egyre inkább az adott országok recesszióval szembeni küzdelme került. Ennek a küzdelemnek rendkívül hangsúlyos elemévé vált, ahogy szinte minden ország próbálta gyengíteni valutájának árfolyamát. Túlzás nélkül állítható, hogy egyfajta valutaárfolyam-háborúról beszélhetünk, ahol az érintett felek minden eszközzel próbálták saját valutájuk árfolyamát csökkenteni. "

www.polgariszemle.hu/?view=v_article&ID=384
@Blogger Géza: neked kéne néha szépirodalmat, nemcsak pártsajtót olvasni. segítene pl. abban, hogy valamiféle önálló gondolatcsírát kitermelj.

"Az önkormányzat jelenlegi, Fidesz-KDNP-s vezetéséhez tartozik Németh Szilárd polgármesteren, Borbély Lénárd, Morovik Attila és Ábel Attila alpolgármestereken kívül még Dobos Sára, Dr. Scheuer Gyula és Samna Gábor is."
BATE Boriszov átvette a vezetést 2:1 re. Most kezd érdekes lenni a meccs, bár eddig sem volt rossz.
@parti_giano: Ez most valami szépirodalmi idézet akart lenni? Minden esetre elolvastam. Most akkor jobb nekem?
@Blogger Géza: ezt az újságot komolynak lehet tekinteni, ahol a főszerkesztő külföldi publikációi ennyi és ilyen folyóiratokban újságokban? kurva igénytelen vagy.

lentnercsaba.com/doc/2_3.pdf
@Blogger Géza: mi van, már azt sem nézed, kit idézel? egyre röhejesebb vagy.
@parti_giano: Tök mindegy, kit idézek, ha igaza van. Ehhez nekem nem kell amúgy idézet, csak a ti oktondi buksitokba szántam homályoszlatónak. :)
@parti_giano: Hát, a Varánusz blog törzsközönségéhez képest min. 100-szor komolyabb. :) Miért, neked milyen hosszú ez listád pénzügyekben?
@parti_giano:
Gonosz vagy...
Szépirodalmat akarsz propagálni Gézának?
Te vagy a legeslegmodernebbkori Sziszüphosz b+!:o
@Blogger Géza: aham, kijelented, hogy igaza van, akkor igaza van. hiszen egy párttag mondta. bravó géza!
@Blogger Géza:

Akkor mi a kurvaanyádért írsz ide, ebbe a liberális fertő blogba?

Na mindegy nem etetlek tovább te segg. Ha olyan hülye vagy, hogy szerinted jó a 260-as chf meg 315-ös euró akkor menthetetlen vagy.

"Exportnak jó" Meg a faszom az.

Te seggfej.
@parti_giano: ez egy fideszrészvényes féreg. szépen zsírosodik ez a szmájlis fideszköcsög ebből a rendszerből, miközben vigyorogva szmszétájlizza, hogy ő csak egy szimpatizáns. az ilyet 10 kilométerről megérzem.

ez a legutálatosabb fajta mind közt, ez a sima szájú, mosolygós fajta; aztán leboltólnak a háttérben - olyan "polgárian", gondviselősen, tizenötmilliómagyarosan, mert nekik ez jár.

ha meg akarjátok ismerni ezt a gusztustalan magyar faját, és mostani reminiszcenciáikat, a fideszköcsiket:

karinthy ferenc-fábry zoltán - gyertek el a névnapomra
www.youtube.com/watch?v=cJs8VrdV-Hc
@Blogger Géza: nem vagyok pénzügyes. ez a külföldi pubi lista gyenge. egyetlen angol nyelvű sincs köztük. a legnyugatibb egy bécsi megjelenés. vagy ez is a keleti nyitás, mi? d:
@xvxvxv:

Ez a faszfej már napok óta a 444-re is ír, ott is elküldik természetesen a kurvaanyjába mert egy hazug arrogáns féreg, de még ezek után le is tagadja, hogy ott is szokott kommentelni. Nem csodálkoznék ha valami századvéges bennfentes szardarab lehet akit ezért fizetnek, mert, hogy nem civil az tutifix.
Boriszov begyötörte a 3. gólt is
@Knósszosz: @parti_giano:

szerintetek Hacsa jár arra? _DDDD esetleg a cöf (civilnek öltözött fideszesek) bénítják meg az ellent...

Rénszarvas-invázió miatt le kellett zárni egy alagutat Norvégiában

Norvégia lezárni kényszerült egy fontos autóutat az Északi-sarkvidéken, mert rénszarvasok szállták meg az egyik alagútját, menedéket keresve a nagy meleg elől.

www.origo.hu/nagyvilag/20140805-renszarvas-invazio-miatt-le-kellett-zarni-egy-alagutat-norvegiaban.html
@Knósszosz: tudom. bármit ajánlhatnék, de nem tudom überelni szemében kerényi nemzeti könyvtárát, amit csak dísznek járat persze. orbánt és matolcsyt olvas szorgalmasan.
@Amadeus62:
Ba+! Ez az ecceri Gézuka szerényen azt röfögte nemrég, hogy a Közgázra neki tanítani kéne mennie, de ő ennél sokkal többet ér... :))
Unortodoxiában, há'depersze! Matolcsy meg a... HÚÚÚBAZZZZZ!

"Megítélésünk szerint a gyengébb forintárfolyam az export szempontjából csupán elenyésző mértékben jár kedvező hatással. Egyrészt a kivitel 80 százalékának importszükségletei is vannak, másrészt az ország exportpiaci részesedése 2008 óta csökken, főként a feldolgozóipar romló árversenyképessége miatt. Továbbá a kivitel 75 százaléka multinacionális vállalatokhoz kötődik, amelyek a termelés szintjét a globális kereslet alakulásának függvényében határozzák meg."
(Gárgyán Eszter, a Citigroup magyarországi vezető elemzője)

Persze néhány alapfogalommal gondjai vannak az ecceri narancsbolsijának, de hát a hülye és szorgalmas kombó ilyen eredménnyel van...
Vége. BATE Boriszov - Debrecen 3:1

Még a Diósgyőrnek lesz egy krasznodari vesszőfutás aztán megint elleszünk itt a bundásligában. Azzal a sok szép stadionnal meg azzal a 17 ezer nézővel.
@parti_giano: Speciel van közte angol nyelvű, de nem attól lesz valakinek igaza, hogy milyen nyelven ír. :)
@Amadeus62:
Ne persze te civil vagy, az tutifix, mi?
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): Eszterke nem kicsit buta. :) Attól, hogy valaminek importszükségletei IS vannak, még baromira fontos, hogy az előállításhoz szükséges Ft-os kiadásokkal szemben milyen árfolyamú devizás bevételek merülnek fel. (ez minimum a bérek és közterhei).

" az ország exportpiaci részesedése 2008 óta csökken, főként a feldolgozóipar romló árversenyképessége miatt" Igen??? És ebben vajon a 2008-ban és környékén mesterségesen erős Ft-nak mekkora szerepe volt, Eszterke?

" termelés szintjét a globális kereslet alakulásának függvényében határozzák meg" Csak éppen nem mindegy, hogy melyik telephelyén gyárt és futtatja fel a termelést.
@Oxica:
Átok ül a magyar focistákon!
A fiúk mindig igyekeznek, jól játszanak, de nekik - sorscsapásként - mindig jobb csapatok, erősebb ellenfelek jutnak...
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

kiemelem! csak a múlt héten: "Tehát minden egyéb változatlansága mellett 180,65 milliárd forintos devizaadósság-növekedést írhatunk csak a múlt heti forintgyengülés számlájára. "

Ezért nem csökkent úgy az adósság, mint kellett volna

részlet:

Ha tehát mindezeket összevetjük, akkor az adósságunk a múlt héten a tényleges 103 milliárd helyett 362 milliárddal kellett volna, hogy csökkenjen. Ez pedig felveti a kérdést: hova lett 259 milliárd forint?
Fillérpontossággal megtalálni ugyan nem tudjuk, de az biztos, hogy majdnem a 70 százalékát magyarázza a forint múlt heti gyengülése. Míg ugyanis 308,35 forintot kellett adni egy euróért még július 25-én, addig múlt héten pénteken már 314,07 forinton zárt az árfolyam. Ez pedig 1,855 százalékos gyengülést jelent. Mivel a devizaadósság nagyságára csak havi adatok állnak rendelkezésünkre, a június végi állapotból indulunk ki, melyet a hetedik havi eurókötvény-törlesztéssel korrigáltunk. Tehát minden egyéb változatlansága mellett 180,65 milliárd forintos devizaadósság-növekedést írhatunk csak a múlt heti forintgyengülés számlájára.

www.mfor.hu/cikkek/Ezert_nem_csokkent_ugy_az_adossag__mint_kellett_volna.html
@Blogger Géza:
Ez bizony így van!
Ezért ő Citigroup magyarországi vezető elemzője, te meg Nulladik Piktor utolsó seggnyalója!
Értem én Géza, de ... valahol mégis nem ciki ennyire hülyének és hazug trógernak lenned?
Ennyire semmi tartásod nincs?
Bazzz... te tényleg az alja vagy... egy szimpla hegyibalfasz... a boltba sem engednek le téged 2 kifiliért!
@Amadeus62: Picit frusztráltnak tűnsz... Esetleg nem érzed Falussal diadal ízét szádban? :)
Vegyetek gyorsan eurót libsik 315-ért, mert zárolni fogja a számlátokat a patás! Majd ha megint 300 lesz és mégsem zárolta a patás, akkor váltsátok vissza forintra:)
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): A Citi Magyarországon nagyon gyenge, és folyamatosan épít is le. Szerintem őt fogják legközelebb kirúgni, ha így folytatja. :)
@guma:
Ha ez Svalbárdon is így van, ott rábacnak a rének, mert arrafelé nincsenek alagutak, legfeljebb bányatárnák, amikbe viszont nem a derék északi agancsosoknak jár a bebocsájtás hűsölés célzatjából, hanem a gumós zápfogú magyar képviselő egyedek melegedni, miután rájuk robbantották a bejáratot.
@Blogger Géza: nektek a pszf-en nem kellett idegen nyelvű irodalmat olvasni?
@Blogger Géza:
Alapgond, hogy te hóóóóótt hülye vagy aranyom, hazudsz, hazudsz, hazudsz...
Legalább tudnád, hogy kiről-miről van szó!
Hisz a jelenlegi bolsevik párt egyik támasztékai:

"2013 főszervező a Magyar Köztársaság 3,25 milliárd dolláros államkötvény-kibocsátásában

2012 az ÁKK Az év elsődleges állampapír-piaci forgalmazója díjának elnyerése 2011-ben, majd 2012-ben

2011 a magyar történelem legnagyobb államkötvény-kibocsátásának lebonyolítása (3,75 milliárd dollár)

a Citi Mobilbank, a Citi Life kártya és az Ultima kártya bevezetése

az EMEA Finance magazin „Legjobb külföldi bank Magyarországon” díjának elnyerése, majd díjismétlés 2012-ben

2010 nemzetközi portfóliódiverzifikációs megoldások a hazai ügyfeleknek a Citi International Personal Bankon keresztül
főszervező a Magyar Köztársaság kétmilliárd dolláros államkötvény-kibocsátási tranzakciójában"

Te, kib.szott ciki amit művelsz, szánalmas az ámokfutásod - persze a te köreiben, a te eszeddel ott, a sötétben... még világítasz is, ha bedobsz egy Negrót!
@parti_giano:
Én az alaptörvényre verem... majd ha elfogy a csalán. Komolyan.
Itt van nekem, a lányom kapta az érettségije alkalmából.

Van a pincében sok szar, ez már igazán elfér közöttük. Baromi jól szórakozok rajta, ha épp eszembe jut kézbe venni. Ez az eredeti, nincsenek benne pótlapok, nagyon fasza! A Kerényi mester által magasztalt illusztrációkkal, háát... felülmúlhatatlan.

Valahol ez is irodalom, bár nekem elég bulvárnak számít, de Gézának talán etalon a smitt-féle Blikk.
@Blogger Géza: gezam, elarulok egy titkot. Az exportnak a TERMELES tesz jot!!!! Semmi mas!
@nincs_itt:
HÜLYE!!!!!!!!!!!!!!
Most összezavarod!
@Knósszosz: :)))

de jó, hogy zápfogakat említesz! már akartam írni, hogy a majoranna mellett kb ugyanannyi bazsalikom is kell a paradicsomszószba, hogy igazán finom legyen.
:D
tehát a bazsalikomot kifelejtettem! bocs! :DDDD
Blogger Géza nemtom • 3 perce

Azért valljuk be, eléggé átlátszó volt amit csináltak. Egész eddig nyugi volt, aztán miután adózniuk kell, neki állnak dedós módjára kormányt szidni, hazudozni, rágalmazni. Persze eléggé besültek, mert egyre kevesebben nézik az rtl-t a felmérések alapján. :)

444.hu balogos, mikrofonos poszt
@Knósszosz: inkább, mint az alaptörvénnyel verd, mert tudod, gránitszilárdságú...
különben meg néha rá kell nézni a szarra is, hogy tudjuk, mi a jó.
@nincs_itt: Te, én meg egy még nagyobb titkot árulok el: nincs termelés megrendelés (iletve piaci kereslet) nélkül. És ha a magyar ipar nem versenyképes, mondjuk az árfolyam miatt, nem innen fognak rendelni.
@Blogger Géza: mar csak az erdekel, ha az expirtnak jo, akkor az importnak? Csak azert kerdezem, mert ha jol tudom a mo.-i dzsidipi kozel 90%-at a mocskosmultikok aggyak. Eddig tucc kovetni? Mert most jon a neheze! Ha a zextraprofiterolosmultidurvaannyanak, megnonek a termelesi koltsegei a magas euro arfolyam(xar az importnak) akkor mit fog csinalni?
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): Jaj, de buta vagy. Attól, hogy külföldön kibocsátást szervez, Magyarországon még gyenge.

"A vidéken még megmaradt fiókjainak több mint felét szünteti meg a Citibank"

"Még fél év sem telt el azóta, hogy négy kirendeltségét megszüntette a Citibank tavaly október végén, újabb fiókoktól búcsúzhatnak az ügyfelek"

hvg.hu/kkv/20140311_Fiokokat_zar_be_es_leepit_a_Citibank
@nincs_itt: Nem nőnek meg a termelési költségei, ellenkezőleg, csökkenek, EUR-ban számolva (egyetlen multi sem számol Ft-ban.)
@Amadeus62: Remek ez a Géza 2, kösz az infót! :)
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): Jajj, te butus, ahhoz ti olyan kevesek vagytok, mint Mackósajtban a brummogás! :)
@Blogger Géza:
Kevered az ok-okozatot...
Az Bolsevik Pártod és Qrmányod "sikere", hogy annyi embert lapátra tettek a bankok is - néhányan még zártak be fiókokat, de tényleg csak néhányan...
T-Com most fog 1700 embert kirúgni.
Értem én, hogy arról is a bajanaiésagyurcsány tehet, csak qrva unalmas vagy az idióta szervilis hazudozásoddal és félrenézős emlékeiddel.
@DR. INKVIZITOR: Amúgy a BATE Boriszov is új stadionban játszik, úgyhogy már arra is terjed a kórság.
Mondjuk ott még nem készül a vezír beköltözni a várba de az illiberális berendezkedés már pont olyan mint itt. Annyival rosszabb a beloruszok helyzete hogy ők nem EU tagok és a kint is vagyok, bent is vagyok hinta palinta pávatáncos politikát nem tudják eljátszani de a focijuk meg jobb.
jó este!
látom, edzés van... -)
összeállt a varánus futball csapata!

géza, lehetett volna labdaszedő... -)

de valahogy inkább labda szeret lenni!

mondjuk a vadászos sztori is megállná a helyét, de azt hagyjuk az ünnepnapokra... -)))
@Blogger Géza:
Hőőő... ez igen... eredeti a dumád... anyucitól most hallottad?
Kissszfijjú...
@Blogger Géza: tessek? Szoval gyorben az audiban euroban fizetik az energia szamlat a munkabert? Te tudod, h mirol beszelsz? Az adokat es egyeb kozterheket is euroban fizetik? Szegeny Geza, ideje lenne legalabb az erettsegit megszerezni.
@Blogger Géza: te, ha ez a citty bank olyan qrva szar ott Mo.-on, meg altalaban, mert ha ott szar akkor mashol is az, miert biznak ra ekkora feladatot woodoogyurkaek?
@nincs_itt:
Túlzottak az elvárásaid egy NERCSICSKÁTÓL!
Mindjárt azt mondod, ne hazudjon...
HELLÓ, HELLÓ... hol él maga?
Naja, in Bayern...
@Blogger Géza: géza!
ha az általad nem kedvelt politikusok valamelyike,
építene stadiont, állami pénzen a saját földjére,
ha folyamatosan lezáratná a lakhelye környékét,
ha létre hozta volna a TEK-t,
ha azt mondta volna, hogy nem a rendszerrel volt baja, hanem működtetőivel,
ha, a gyermekkori barátja 4- év alatt bekerülne a 100 leggazdagabba,

és még sorolhatnám 1 évig...
akkor mi lenne a mantrád?
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): aaa, nem nagyok, csak szeretnek vegre tisztan latni, kerdezem a MESTERT, mit mester, Istenkiralyt, h mongya man el, had adjam tovabb a tudast, itt a rothado, lepukkant nyugaton is, hatha vegre beerik Haccso Szotyisztant!
Tóth Árpád: LÁNG

Eldobtam egy gyufát, s legott
Hetyke lobogásba fogott,
Lábhegyre állt a kis nyulánk,
Hegyes sipkájú sárga láng,
Vígat nyújtózott, furcsa törpe,
Izgett-mozgott, előre, körbe,
Lengett, táncolt, a zöldbe mart,
Nyilván pompás tűzvészt akart,
Piros csodát, izzó leget,
Égő erdőt, kigyúlt eget;
De gőggel álltak fenn a fák,
És mosolygott minden virág,
Nem rezzent senki fel a vészre,
A száraz fű se vette észre,
S a lázas törpe láng lehűlt,
Elfáradt, és a földre ült,
Lobbant még egy-kettőt szegény,
S meghalt a moha szőnyegén.
Nem látta senki más, csak én.
@Blogger Géza: cba-pénztáros, te ezt a sok hülyeséget csökkenthetnéd, mit ideírsz... b+ géza, moon amúgy sem túl magas az általános nívó közgazdasági/pénzügyi ismeretekből, miért erodálod tovább azt?... ok, kamuznod kell, de legyél már kreatívabb... nézd már meg, hogy mikor jó a magas árfolyam az exportnak, szerinted ez mora mennyire klappol?... import nélkül csak az olyan ökröket tudnánk exportálni, mint te... arra viszont a kereslet nem túl nagy...
@magándemokrata ( gábriel! menj te a pics.ba! ): a zemuttnyoccev! gyurcsany takaroggy, libajnai, balliberalis mocskok.
A masik, h ez a szerencsetlen, egyszeruen nem erti mirol beszelsz, stadion a kertvegibe, bekoktozes a varba, tek stb... az nem ugy van, meg az nem.is az orban kertye, meg nem is gazdag
@Sir Bates dö Hól:
Ne légy kishitű!
Megaszonta az eccerije, aki leírta, hogy "Megítélésünk szerint a gyengébb forintárfolyam az export szempontjából csupán elenyésző mértékben jár kedvező hatással. Egyrészt a kivitel 80 százalékának importszükségletei is vannak, másrészt az ország exportpiaci részesedése 2008 óta csökken, főként a feldolgozóipar romló árversenyképessége miatt. Továbbá a kivitel 75 százaléka multinacionális vállalatokhoz kötődik, amelyek a termelés szintjét a globális kereslet alakulásának függvényében határozzák meg", szóval a Gárgyán Eszter, a Citigroup magyarországi vezető elemzője, szerinte nem kicsit buta!
Bezzeg ő!!!
Na, ő, a Géza, viszont segghülye! :D
Még Kusza Szem seggénél is...
@Sir Bates dö Hól: ez az urge a megtestesult atlag fidiota! Olvasta a partlapba, h ez most jo. Mert a zexportnak jo, es a zimportnak senem baj. Csak tudna, melyik mit csinal, mert ilyet meg nem irt fel neki az orvos.
@nincs_itt: -)

én kíváncsi vagyok, -)
meg is öregedtem.. -)
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): bizonyos összefüggések átlátásához/megértéséhez nem kell közgazdasági nobel-díj... iszonyatosan kártékony az, amit ez az izé itt művel... terjeszti az ökörséget... nem hiszem el, hogy ez ennyire hülye... akkor írni sem tudna...
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): ha meg ertene is, amit a no irt. Most lazasan keres a manus, hatha talal valami ner-kompoti-bilis magyarazatot
@Sir Bates dö Hól: ez az atlag jomagyar fidesz szavazo, ez ennyire huje! Fogadd el!
@nincs_itt:
Matolcsy Összest kéne lapozgatnia, hamar menne. :(

@Sir Bates dö Hól:
Gézuka szintjéről csak ennyi jut eszembe:
indavideo.hu/video/Zilla_vagyok
@dr. jenőke (jenőke): t,nyleg jó, hogy újra kezdted a kis "fellépésedet"

én is köszönöm!
@nincs_itt: nincs a magas € árfolyammal gond, ha van mit exportálnod... de semmit nem exportálsz gyakorlatilag, csak a hozzáadott értéket, ami az összeszerelési munkabér... ezért erős a német gazdaság, hisz ott a kkv-k viszik a prímet (mely saját maga is fejleszt)...
@guma:
Uff - illetve; off:
A paradicsomszósz, az valami olyan képződmény a gasztronómia színes palettáján, mint a marhaperkelt, amit lehet készíteni Balatonmentiesen, Börzsönyiesen, vagy Pestszentlőrinci Józsi bácsiasan is, a lényege mindegyik kreálmánynak az, hogy az ízek kvintesszenciájának autentikus megvalósításában, kizárólag a magunk szája íze a számító etalon.

Így van ez a paradicsomszósz esetében is, Itália 50 millió szakácsa is osztja a véleményemet, szerintem. És ott vannak a hellén séfek is, meg a hispánok is...
Véleményem szerint, a paradicsomszósz az úgy néz ki, hogy olivaolajon megfuttatunk két hatalmas gerezd szétnyomott fokahagymát, majd ebbe a serpenyőbe (magas falú) beleöntünk három doboz hámozott paradicsomot, villával kissé szétnyomkodjuk, ízesítjük sóval, őrült borssal, pici alaplevet teszünk hozzá (lehet marha-illetve csirkehús leves), majd rottyanni hagyjuk úgy tíz percen keresztül...
Amikor kitűnő illatokat kezdünk érezni, akkor jöhet a bazsalikom és az oregánó. Ezek elmaradhatatlan kellékei a mediterrán konyhának - szerintem. Görög tájakon járva érdemes beszerezni e-két fűszer szárított keverékét, varázsolni lehet a segítségükkel, főként, ha az oregánó a vadon termő fajtából származik 'rigáni' néven - ezt érdemes ellenőrizni.

Szóóval a ragunk lassan elkészül, közben a tésztát kifőzzük (figyelem: lófaszt kell a főzővízbe olaj!!!), megfelelő minőségű spaghetti, bucatini és egyéb tészták esetén ez fölösleges és szentségtörés, a forrás után eg óvatos keverés és nem ragad össze, ráaddásul megmarad az a keményítős izé a felületén, amire "ragad" majd a szósz. Tehát, 'al dente' - fogkemény állagúra főzzük a tésztát megfelelő só mennyiséggel (két literenként egy evőkanál), aztán ha kész azon mód forró mivoltában a ragura szedjük és türelmesen összefogatjuk a tésztát vele. Az nagyon javítja a végeredményt, ha közben a tészta főzővizéből kanalazgatunk a raguba, mert az abból kioldódó keményítő selymessé és fényessé teszi az ételt. Erre már csak sajtot kell reszelni, az nem árt neki ha Parmezán, de mivel elég drága, megteszi a Pecorino is - bár az sem sokkal olcsóbb. A Trappista szentségtörés!!

Jótvágyat.
@Sir Bates dö Hól: Ezt en nagyjabol ertem, de a zatlag magyar politikusnak sejtese sincs errol, a polgarrol nem is beszelve.
@Knósszosz: majdnem tökéletes.. -)

én dobok neki babérlevelet...-)
a főző vízhez is.. -)
@nincs_itt: Mert az USÁ-ban azért jók.
@magándemokrata ( gábriel! menj te a pics.ba! ):
Azt én nem szoktam, helyette ha a szósz állagát nevesíteni akarom mondjuk 'Arabbiata'-ra, akkor mgy bele chili, és magozott-félbe vágott fekete olajbogyó, de számtalan változata van az olasz tésztaételeknek, én imádom őket!!!

Szeretsz enni, mi?:)))
Ezért érdemes élni!
Egészségedre!!!
@dr. jenőke (jenőke): pedig nem is ismerte a felcsúti törpét...
Géza, te nem vagy pénzügyes.
Szerintem még közgazdász se.
Te akarsz a Corvinuson tanítani?
Mit?
@Knósszosz: grana padano... az tehéntej alapú, mint a parmesan, ellenben a pecorino juhtejből készül... nem mindegy (ízben, állagban)...:-)
@magándemokrata ( gábriel! menj te a pics.ba! ): Nem állami pénzen épült, és nem is övé a stadion, hanem pont ellenkezőleg: ingyen bocsátotta rendelkezésre saját, pénzért vett földjét azért, hogy fejlődjön a hazai sportélet. Tehát áldozott érte úgy, hogy semmi haszna nincs belőle: Bárki követhetné példáját, tisztelném érte.

Eben az országban szinte mindenhol lezárnak időnként valamit, nem nagy was ist das, nem izgat, nem járok arra, amerre Orbán lakik. Ezekről egyébként sem ő dönt.

Semmi bajom a TEK-kel.

Nem azt mondta, hogy nem volt baja a rendszerrel, hanem hogy a rendszer működtetői ellen harcolt. Igazából egy rendszerrel nem tudsz harcolni, csak az azt megtestesítő emberek ellen, ezt akarta Orbán mondani.

Én bármely hazai vállalkozó sikerének örülök. A 100-as lista nyilvánvalóan manipulatív, közismert gazdag embereket lehagytak róla, hogy beletehessenek másokat, akik cikizése politikai érdek.

Ha konkrétan tudsz bármi negatívat Mészáros cégeiről, hozd nyilvánosságra, jelentsd fel. (pl nem fizeti ki alvállalkozóit, és ebből gazdagszik meg, irreális áron végez munkákat, feketén foglakoztat valakit, bármi) mivel a fél sajtó ott liheg a nyakában évek óta, és semmivel, de semmivel nem tudták még csak meg sem gyanúsítani, arra kell gondolnom, hogy alapvetően egy jól működő vállalkozásról van szó. Aki a megfelelő időben lépett be a megfelelő piacokra.
@nincs_itt: Te idióta, és ilyet soha nem mondtam.
@De hová tűnt Columbo felesége?: Sebaj, hálistennek a te véleményed ebben a kérdésben teljesen érdektelen. :)
@Sir Bates dö Hól:
A Pecorino-ra mondta az olasz sógornőm, hogy: birkaszagú. Naná, hisz juhsajt.

Minden karácsonykor jön és olyanokat főz, hogy... mmmmmmhhhhh...
Osso Bucco, ismered? Biztosan.
A zseni szelleme hatja át, ahhh....
És a valódi Tiramisu... jól kibactam magammal, mist csurog a nyálam.
Kell egy kis vatta, azt hiszem jó lesz erre valami klasszikus, de nem mondok semmit - le lennék sznobozva.

Van csoda, ha érdekel.
Negyedik, Mahler... Abbado.. és kész, komment fölösleges.

De van más is, a könnyedebb oldalon, semminek nem vagyok rontója.
Akkor megint jó éjt Szőr!:)
@Blogger Géza:
GEJZA!!
Mindezt röhöges nelkul leirni... (nemet billentyu, meg dolgozom ugyfel gepen)
Komolyan becsuljenek meg Kubatovek, keves ilyen hulyet talalnak mint te, pedig vagytok paran.
Te, megvan az urrepulo aljan a keramiareteg?
Na, a kepeden sokkal vastagabb van...
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): Ma, most végigolvastam az egész írását, ez a csaj tényleg nagyon butuska. Illetve még túl fiatal, nem érti a dolgokat.

Érdekes részek:

"az MNB munkatársai azt az álláspontot képviselték, hogy a gyengébb forintárfolyamnak a gazdasági növekedésre gyakorolt nettó hatása, ha kis mértékben is, de pozitívnak tekinthető

gyengébb forintárfolyam exportőröket érintő kedvező hatása valamivel meghaladhatja a mérlegben bekövetkező negatív hatásokat. "

Hát én inkább hiszek ez ügyben az MNB munkatársainak, mint Esztikének, ez van.

Nézzük a legérdekesebb konkrét jóslatát:

" Úgy véljük, hogy az alapkamat szintje év végére eléri a 3, 2015 közepére pedig a 4 százalék körüli szintet"

Na, hát nézzük meg majd év végén, meg lneék lepve, ha bejönne neki.

www.vg.hu/velemeny/elemzes/a-forintgyengules-hatasai-424878
@Blogger Géza: dehonnem!!!! Ja penzert vett foldjeit... ugyan Geza.
Meszaros gyerek, hja a sikersztori maga. Csak ra kell nezni. Te tenyleg ekkora seggnyalo, gerinctelen fereg vagy? Ki kell jelentenem, h IGEN! Azert tart itt az az orszag, mert ilyen senkihazi, ostoba, bugrisok akarjak iranyitani mint orban, te meg tapsolsz hozza. Csak a tobbi meg epeszu magyart sajnalom, de oket isegyre kevesbe, mert a fajtadat bizony agyon kellene verni! Eddig nem tettek meg, mert libsibolsik. Szavakat nem talalok a sotetsegre, szervilizmusra ami beloled arad.
@punkfrog:
Végre egy testvér!!:))
A franc kitör az olasz konyháért, igyexem minden tudást megszerezni róla, fantasztikus izé.

Azt tudnod kell, hogy egységes olasz konyha nincs. Tájegységek alapján lehet róla beszélni. Emilia Romagna, Toscana, Puglia etc... mind-mind más, a gasztronómiájuk alapján...

Fel kell fedezni, mindenhol csak gyönyörűségekbe botlik az ember.
Mediterrán? Az!
Hát, ezért.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): De nézzük meg Eszterke éleslátását 2012-ben: (Ezt már rögtön ellenőrizni tudjuk.)

"A Citi szerint egyre nagyobb a valószínűsége annak, hogy az idei második félév előtt nem születik megállapodás az új IMF-hitelkeretről. Ennek következtében további 200-300 bázispontos kamatemelésre lesz szükség az MNB részéről – vetíti előre a szakértő"

index.hu/gazdasag/magyar/2012/01/04/gargyan_a_kormany_elmegy_a_falig/

Ehhez képest egymás után kamatcsökkentések jöttek. :) Nemhogy a mértéket, de az irányt sem találta el. Na, ilyen a magyar Citi. :)
@Blogger Géza: MNB "munkatars" juhasz volt elotte, esetleg valami egyeb relevans szaktudassal birt, pl. fideszes?
Tet komolyan elhiszed, amit gyurka gyerek beosztottja mond?
@Blogger Géza: geza, tudod Eszter szakember, nem woodoogyurka, akia reggeli vizeletebol dont. Minimalis ismeretekkel sem rendelkezik a penzugyekrol a gyurika gyerek, nehez kiszamitani, mit almodik meg,
Jelenleg a szar az allatokig er, es meg logybolik is!
@Blogger Géza:
Neeee... te eddig ezen erolkodtel,hogy tevedest talalj penzugyi elemzok joslataban?
BAZZZ!
Hulyebb vagy gyermekem, mint a sokeves atlag!
Igaz, ennel mar csak Kusza Szem pajtas szokott szebbeket "tevedni".
Geza, komolyan most mar keresd meg orvosod, csak a gond van veled.

Kis sarga bogyoit beveszi a kedves beteg, megnyugszik es a falfele aluka kozben ismetegeti, hogy hianycel, hianycel, hianycel, rohadtmulti, rohadmulti, rohadmulti...
Almaban csenget egy picit.
@Knósszosz: én lenni olasz származású.:)
il mio nome originale è rossi.
sajnos nem tudok még rendesen olaszul de a rossi valós!
@punkfrog:
Geza meg pirez lehet, azert olyan randa utalatos!
@punkfrog:
Ha olasznak vallod magad, akkor duplán jár neked... Vivaldi és Cecilia Bartoli, ezt kihagyni nem lehet:
www.youtube.com/watch?v=jWYaPE2WZNs

Magadra vess!!:))
Kacagj vele, nem bánod meg!!
@Knósszosz: húúúúúúúúúúúúúb+
egy Bartoli inkább teniszezzen!azt jobban elviselem.:))))
@Sir Bates dö Hól: "muzulmán politikus, aki részt vehetett a brit kormányüléseken."
képzeljük el ezt fordítva.
tényleg egy szemét dolog ez a liberalizmus!

(főleg, hogy a lápiék meg visszaélnek vele, de köpködnek rá mint az utálatos képre!(sic!):)))))
Falusi jelölése szánalmas. De ugyanilyen szánalom, ahogy a közszolgálatinak becézett fideszkurva m1 esti híradója már meglehetős buzgalommal próbálta befeketíteni mindenféle mondvacsinált ügyekkel az ex-tisztifőorvost. Beindult a lejárató gépezet fideszéknél, de iziben.
@Amadeus62: "Nem csodálkoznék ha valami századvéges bennfentes szardarab lehet akit ezért fizetnek, mert, hogy nem civil az tutifix."

Én ezt már régóta mondom. Ül a blogokat elárasztó libsiző-orbánista tetűhad a Századvég, a Nézőpont intézet, valamely minisztérium, egy állami sóhivatal mélyén, és megbízásból (v. unalmában) ontja a primitív baromságokat.
@punkfrog:
"az" a Bartoli visszavonult

süketeknek hiába beszélünk, ugye békuci?

brühüyyy
punk-oKBA MEG KÁR IS CSAK ÁGYÚDÖRGÉS való
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

mondd ti meg is dugtátok azt a buzit -a gájzára gunúttam- vagy csak szopik?

és tud szopni legalább? vagy továbbképazésre kell javallani a rétvári elvtársnénél?

brühüyyy
@Knósszosz:

a Békásshy Pank KIrázosshy az nem olasz név a rossi az meg az meg akármi is lehet

pláne, hogy ahogy löki az olaszt be az asztal alá

és nem is tud főzni...most képzeld el...magadnak: egy Pank Alajos aki Rossz Szí alsóbékás ról hogyan tudna ...

itt láccik

hallott má' Bartoli-ról csak az teniszbajnoknő volt aki nyugdíjba ment tavaly

brühüyyy
@punkfrog:
se sapere italiano;

Davi Morgado com Carlos Júnior e outras 9 pessoas
Forte! leia e compartilhe

Sra. Francisca Romero, 70 anos, entrou em coma, os médicos não lhe deram nenhuma esperança de recuperação.
Seu cão de estimação e mascote da família todos os dias se recostava em sua cama e segurava-a como se vê na foto, e assim ficava duas horas sem solta-la.
Após um mês, aconteceu o inimaginável, a Sra. Francisca acordou do coma em que estava para surpresa e felicidade de sua família.
O mais impressionante foi que a primeira coisa que a senhora fez quando estava acordando foi perguntar:
- Onde está o Anjo Branco que todos os dias dizia no meu ouvido que tudo ficaria bem?.

rsrsrsrsrsrs
Háborog a teljes magyar bankszektor az MNB múlt héten közzétett képlete miatt. Várható volt, hogy az árfolyamrés miatt visszajáró összeget az ügyfelek tőketartozásából vonják majd le, az viszont legfeljebb a lidérces rémálmokban került elő, hogy a múltbeli túlfizetéseket a múltbeli tőketartozást csökkentő tételként kell majd elszámolni, hónapról hónapra újraszámítva a hiteleket. Nem véletlen a felháborodás: a képlet mintegy másfélszer akkora veszteséget jelenthet a bankoknak, mint amit becslésként eddig közzétettek (összejöhet a 900 milliárd forintos bukó). Ráadásul úgy gondolják a bankoknál, jogilag nekik van igazuk...

www.portfolio.hu/vallalatok/penzugy/devizahiteles_keplet_kopni-nyelni_nem_tudnak_a_bankok.202191.html
@Knósszosz: :)

"Így van ez a paradicsomszósz esetében is, Itália 50 millió szakácsa is osztja a véleményemet, szerintem."

látom, megmozgattad az ízlelőbimbókat rendesen :DDD
olasz és a mediterrán konyha fortélyai? sosem tanulom meg azt az ízorgia képzést... a sajtoknál pedig a tananyagom igen hiányos... enni szeretek, de én leegyszerűsítem a főzés fortélyai és (micsoda bűn!) még méricskélni és kóstolni sem szoktam... szemre, "érzékre" és illatra bízom az eredményt...

a paradicsomszósz pedig ami a (töltött paprikához) húsgombóchoz kell az legyen sok, nagyon sok... nem tudom ezt a mediterránék miként készítik, de szerintem ez akkor jó, ha kanalazható és csábítóan harmonikus íze miatt egész nap nem lehet abbahagyni "csipegetését" (a gombócnak ami ugye benne főtt a paradicsomlében, amiért igen pikáns ízzel bír) és a kész szósz kanalazgatását...

botrány, de a töltött káposztánál is azt szeretem, ha a szálas káposzta is rendesen képviseli magát az adagban, nem csak megmutatják a gombócnak...

szóval, (köz)veszélyes veled kajákról eszmét cserélni, mert ma sem fogok fogyni...
:D

(mit főzünk holnap? hahahaha pusz, pusz :)))))
@Blogger Géza:

Tévedsz Géza, az én véleményem egyáltalán nem érdektelen. Esetleg az lehet, hogy NEKED érdektelen.
Eben guba.

Az ugyanis, hogy mit gondolok rólad, számomra - mikor olvasom hozzászólásaid - igen nagy jelentőséggel bírnak, és be kell valljam, "be is árazzák" azokat.

Nem tudom miért, de te (tapasztalatilag) láthatóan foggal-körömmel véded ezt a hazug kurzust.
Tedd.
Lehet, hogy ez is a dolgod.

Én meg kritizálni fogom, ha lesz miért (most éppen van miért, s még szabad választóként ez dolgom is), és ezentúl is ki fogom szűrni a nem releváns, vagy tévedéseken, részigazságokon alapuló hozzászólásokat. Legfőképpen azokat, amiket állítólagos, a témában jártas szakemberek írnak.
Közgazdászként ezt gazdasági témákban meg is fogom tudni tenni; és meg is fogom.
Ha több cég menedzsmentje, igazgatósága és felügyelőbizottsága esetén ezt objektíven meg tudtam tenni, akkor néhány komment kapcsán is sikerülni fog.
@De hová tűnt Columbo felesége?:
Olyan ize tucc lenni!
Gejzuka egy echte ... na, ezt ratok bizom, minden esetre Matolcsy ettars egy alkatresze.
Nem, nem az amire gondoltok... hisz ugat!
Geza szakember es neki van igaza, mert aszonta, na!
Essetunni... komolyan... szultel ma mar? :)
@Blogger Géza: Talán mert ők a logikus, ésszerű irányt vázolták fel. Mondjuk 2 év unortodox izé után ezektől logikus és ésszerű lépést feltételezni óriási hiba.
@punkfrog: "muzulmán politikus, aki részt vehetett a brit kormányüléseken."
képzeljük el ezt fordítva.
tényleg egy szemét dolog ez a liberalizmus!"

Biztos tudod, hogy a moszuli keresztények a múlt hét végéig kaptak ultimátumot a vahabista állat ISIS-től, hogy eldöntsék: áttérnek-e az iszlámra, különadót fizetnek-e, vagy elmenekülnek. Mert különben meghalnak. Házaikat nagy N, vagyis ن betűvel jelölték meg. Ami azt jelenti: naszráni, vagyis keresztény.

Képzeld fordítva, ha mondjuk zsidók házait jelölgetnék? Persze holmi nazarénusokért nyilván nem fog megindulni az USA vagy Izrael hadserege. Őket nem érdekli, hogy közben eltűnik a közel-keleti kereszténység maradéka... "Statisztikai veszteség", ha közben Szíriát, Iránt vagy Irakot destabilizálja, az ISIS.

Meg minek is indulna meg az USA vagy az IDF, amikor előtte ők képezték ki őket.

www.globalresearch.ca/u-s-trained-isis-at-secret-jordan-base/5387532

www.globalresearch.ca/isis-leader-abu-bakr-al-baghdadi-trained-by-israeli-mossad-nsa-documents-reveal/5391593
@De hová tűnt Columbo felesége?:

"Esetleg az lehet, hogy NEKED érdektelen. "

neki minden adat érdektelen amit nem a központból kap meg...
még a kiadott hivatalos adatokat is képes megcáfolni, főleg ha azt valaki még elemezni is meri...

én hülye vagyok a (köz)gazdasághoz (is), viszont tudtam fontossági sorrendet felállítani, tervezni körültekintően még a legnehezebb időkben is...

ezért csodálkozom mindig, hogy ennyi energiát fordítotok egy propaganda robotra...
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

jó az a plakát :DDD
mindent visz!

"Essetunni... komolyan... szultel ma mar? :) "
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:

"ezektől logikus és ésszerű lépést feltételezni óriási hiba"

szerintem még nagyobb baj, hogy a valóságképük sincs az országról, csak az erő vonalán működnek és működtetnek mindent...
@dr. jenőke (jenőke):

azt a 35-50% veszteséget amit az árfolyam változás generált, mert a fidesz szétbaszta az árfolyamot 2010 áprilisában, azt a fidesz kasszából fizetik vissza bankoknak? már persze hogy tuggyanak miből teljesíteni

és mi van ha bank aszongya hogy nyasgem?

mi tud csinálni a matolcsi?

brühüyyy

nyekereg? tovább
@De hová tűnt Columbo felesége?: :D Ez jó, a nap vicce. :D És milyen objektív módon szűrted le, hogy én nem vagyok pénzügyes közgazdász? És miben adtál tanácsot? Hogy bubi vagy bubimentes legyen a víz az asztalon? Mert ennél relevánsabb hozzászólást most sem sikerült kipréselned magadból. :) És micsoda cégóriások voltak ezek? :)
@De hová tűnt Columbo felesége?:

"Közgazdászként ezt gazdasági témákban meg is fogom tudni tenni; és meg is fogom.
Ha több cég menedzsmentje, igazgatósága és felügyelőbizottsága esetén ezt objektíven meg tudtam tenni, akkor néhány komment kapcsán is sikerülni fog.

Komoly fenyegetés:)))Hajrá!
@Blogger Géza:

Géza, tökéletesen elég, ha olvaslak és tökéletesen elég, ha erre írt hozzászólásom a magam számára nem érdektelen (hiszen a saját véleményem). Az engem nem zavar, ha te érdektelennek tartod. Az sem, ha e blog közönsége annak tartja.
De láthatóan nem tartja annak, így releváns is, neked ez bármennyire nem tetszik.

Hol írtam azt, hogy tanácsokat adtam? Nem emlékszem ilyesmire...
Bár nem lep meg, hogy félreértelmezed soraimat, hiszen a gazdasági összefüggéseket is ennyire pontosan ítéled meg.

Bubis víz, nem bubis víz? Üvegtigris szintű, erőltetett poén.
Öngól.

Ja, és igen: egyszer már kértelek, hogy ne sértegess.
@Orica Középföldi:

Nem fenyegetés, ígéret.
De asszem jobb, ha nem foglalkozunk olyasmivel, ami reménytelen.
egyébként is: nem dolgom és nem is szándékom bárki meggyőzése: a Gézához hasonló kommentelőké pedig végképp nem.

Egy blog felülete nem arra való, hogy mélyrehatóan belemenjünk olyan témákba (magyar gazdaság helyzete), ami egyébként rengeteg összefüggés hosszadalmas vizsgálatát, modellezését kívánná (ezt team-ek végzik, nem valami self-made-economist-man).
Lehet rugózni mutatókon, csámcsogni egy-két adatot összevető diagramokon, csak a a baj, hogy ezek alapján levezetni a teljes tutit nem lehet.
Annyit meg lehet ítélni, hogy egy-egy állítás mennyire áll meg (aki nem szakács, az is meg tudja állapítani, hogy egy húsleves jó-e), de ebből ex chatedra levezetni a teljes valót nem felelős gondolkodásra vall.

Ennyi.
@De hová tűnt Columbo felesége?:

"Egy blog felülete nem arra való, hogy mélyrehatóan belemenjünk olyan témákba"

Egyetértek, de jelzésszerűen meg kell szólalni, ha eszement dolog jelenik meg a felületen. Vallom ezt még akkor is, ha én magam egyre nehezebben mozdulok rá egy-egy marhaságra, bornírtságra:)
Nem is a meggyőzés szándéka miatt, hanem a többiek kedvéért.
@Orica Középföldi:

Jelzésszerűen igen, ez találó megfogalmazás.

Azonban általában ez megy:

"- Nézd, e a mutató milyen jól alakult idán!+ Nincs itt semmi baj"

na, ez viszont vérciki, ilyet felelős közgazda nem mond. A szemész se mondja azt, hogy minden tuti, mert a páciens remekül lát, hanem elküldi őt fogorvoshoz, ha rossz a lehelete.

Mi történik itt, és nemcsak itt, hanem más blogokon is? Mi jön elő jobbról (vagy inkább pszeudo-szélsőbalról)?

Elmúltnyolcév.
Libásbajnai.
Gyúrcsótány.

Mindez kánonban.
Amikor pedig valami jó, akkor azzal magyarázunk mindent.

Példa:
A gyenge forint jó az exportnak!!!
Bémeg, ehhez nem kell közgazdásznak lenni!

Ahhoz viszont igen, hogy átlássa, a magyar export jelentős import-alapanyag szükségletű, jelentős része multikhoz kötődik, de az ő termelésüket a világtrend mozgatja (pl. autóipari felfutás), míg igen csekéály az a bevétel, amit hazai KKV-k teljesítenek (egy csomó cégünk szopórolleren van import tekintetben).
Meg ahhoz is, hogy tudja: a magyar gazdpol korántsem mikro- is kisvállalkozás-barát. Ez az attitűd, no és a pár csókos cégre kiírt pályázat (jelentős visszaosztás mellett), sokkal inkább káros, mint a kicsit erősebb, s emígyen az exportra hátrányos) árfolyam.

Az elmúlt 4 évben csak a szűk lakókörnyezetemben 5 olyan, több éve működő szakbolt zárt be, amelyik magyar kézben volt, de vevő híján nem bírta a versenyt.
Ez elsősorban nem árfolyamfüggő (monetáris jellegű), hanem gazdaságpolitika függő. De csak az alacsony árfolyam, cds felár, diszkont kincstárjegy-jegyzés miatt dicshimnuszt zengeni, nem vall valami széles-látókörre.
Közmunka témaköre dettó.

Hagyjuk is, csak felmegy a pumpa.
@Orica Középföldi: azt a szamaritánusba ojtott filantróp lelkedet...
@punkfrog: látod, hogy ebből is mi jött le neki csak:-/...
@Orica Középföldi: nem, én a vas alfajt birtoklom:-)... (na mi az?)
@rodeo36: igaz minden szavad.
pedig gyerekkoromban a nővérem zongorázott, én hegedültem, a Zeneakadémiára jártunk.(nem röhög!tényleg így volt.)
aztán eltévelyedtem...de nem utálom a klasszikusokat, sőt hallgatom is néha.
Bartoli meg... nem szeretem a női teniszt
@Orica Középföldi: na, tessék, ez most mi? sir csak kedveskedik, oszt te görényezel? tessék jobban mozgolódni! nézzenek oda!
@Sir Bates dö Hól: látom-látom, igen küzdesz a dugulással. de ehhez már ütvefúró kell.
@punkfrog:

azért ennek valami okát -hamár ilyen a helyzet- csak elregélnéd nekem kurvára érdekelne

ilyet még nem tapasztaltam

én meg 12 éves koromban fedeztem fel magamnak azt amit...és és minden mástól kiütéseket és frászt kapok

szóval ide nekem a magyarázatot

brühüyyy
@parti_giano: Eszemben sincs, mert olyanom nincs is. :) Én csak egyetemekre jártam.
@Blogger Géza:
és milyen volt takarítani az egyetem termeit? jól fizetett? 47000 vagy több?

brühüyyy
@Blogger Géza:
egyetemekre?
sorold fel lécci

kíváncsivá tettél

nekem csak 2 PhD-m van meg egy Masters -em

és 8 nyelvből felsőfokú államvizsgám külföldi egyetemeken és az Eötvös-ön

na gyere béla grundold ide bele mit tucc? és amiről papírod is van és amit le tudok ellenőrizni

brühüyyy
@guma:
"Ezért csodálkozom mondíg, hogy ennyi energiát fordítotok egy propaganda robotra."
Annyit energiát mindenképpen kell Blogger Gézára és a hasonszőrű Fidesz propagandistákra fordítani, amely megcáfolja a hazugságaikat.
Ugyanazt harsogják, amelyet a közszolgálati média, szerepük pontosan az, hogy megtévesszék az embereket.
Ezt a blogot nemcsak írjuk, hanem sokan olvassák is. Azt nem szabad engedni, hogy ahol lehetőség van rá - márpedig a blogokon van - ott ne mutassuk meg mi a valóság.
Én személy szerint azért is reagálok, mert nem vagyok képes tolerálni az emberek vakítását.
@Sir Bates dö Hól: hurrá! smart kártyán kapom? mire lehet beváltani? baguettet ne emlegesd, abban már nem hiszek.
@De hová tűnt Columbo felesége?: Jah, szóval senki nem volt kíváncsi a véleményedre? Na, ez így már reális. :)
@Blogger Géza:

Egyáltalán nem zavar, nem szenvedek ettől.
Te viszont nem voltál rest és visszanézted, majd ideböffentettél valamit.

Tóth Pistát csókoltatom.
@guma:
Hát, izé... nem volt főzés éppen, meló volt.
Szia!
A töjtött parika szósza az nekem megvan, valaki(...) elküldte:))) Isteninek hangzik, az a paradicsomszósz... szószai mennyegző... már Alexandrosznak képzelem magam a konyhában, ahh!

Biztos fogunk főzni, de majd ha valaki bedobja, én már nem merek semmit, mert ki leszek ebrudalolva. Lálálá...
@Knósszosz:

Te nyugodtan főzzél itt:)) Olyan élvezettel tudod leírni, hogy közben látom, ahogy érzed az illatát, az ízét a kajának.
@Orica Középföldi:
:))
Köszönöm, való igaz, hogy imádok főzni és a produktumot bezabálni... ha 'provokáció áldozta' leszek, akkor előveszem a vituális fakanalat.

Szóval főzök Neked is, igen nagy szeretettel...!:)
süti beállítások módosítása