Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: @pollutio: nem lépcsőn megy, hanem a hajamon húzom fel, hol fog zihálni és mitől? Max. prüszkölhet... (2024.11.07. 21:53) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.06.08. 10:44 Fabius

Az elveszett összefogás nyomában

Címkék: zugló összefogás önkormányzati választás tócsa

Péntek estére két érdekes programmeghívásom is akadt: Szülinapi buli pálinkával, barbekjúval és illusztris társasággal, vagy közéletről, önkormányzati választásról és minden egyébről fecsegés az általam nem kedvelt, de ettől még Papcsák verő országgyűlési képviselőnkkel, TóCsával, meg Várnaival és a Civil Zugló Egyesület éppen ráérő és kíváncsi tagjaival. Vagyis a hedonizmus vívta küzdelmét a mazochizmussal, és naná, hogy utóbbi kerekedett végül felül. Túl azon, hogy mindenképpen támogatom, ha választott képviselőink - vagy a képviseletünkre jelentkezők - igyekeznek közvetlen kapcsolatba kerülni velünk választókkal, van bátorságuk megmártózni a mocsárban, nem volt tanulság nélküli az este.

tócsa.jpg

Kiderült, hogy TóCsa minden prekoncepcióm ellenére tudatos és profinak mondható politikus, és az is, az MSZP nagyon mást gondol az EP választás eredményének értelmezéséről, mint mi egyszerű halandók. Szerintük a választók simán "csak" megbüntették őket azért, mert nem vonták le időben az áprilisi eredményekből következő konzekvenciákat - gyik: nem mondott le Mesterházy azonnal - de valós átrendeződés nem történt, a sallerbünti után az erőtér visszakorrigálja majd magát eredeti állapotába. A nyilvánvaló hibáikat simán bevállalta, nem igyekezett kimosakodni a Szkinhed Zsótti által elmutyizott kampányból és a többi szarságból sem. Cserébe a jövő fontos kérdéseire adandó egyértelmű és világos válaszok helyett kaptunk negyedórás körmondatokat, amiket hallgatva olyan érzésem volt, mintha egy méretes angolnát akartunk volna kifogni egy kerti medencéből kézzel.

A kihámozott lényeg:

- Az MSZP mindenképpen összefogásban gondolkodik - és ebben érdekelt - az önkormányzati választásokon.

- Hogy ebben érdekelt legyen a másik két fél is, esetleg tárgyalási alap lehet azok frakcióalapításának elősegítése.

- A zuglói MSZP-nek úgy van polgármester-jelöltje, hogy megnevezni nem kívánták, de állítólag ő is tudja, találni kell helyette olyan valakit aki mögé besorolhat minden baloldali formáció a kerületi civilekkel együtt.

- Az eddig fölmerült neveket - a Civil Zuglótól Várnait, az Együtt esetleges jelöltjét, Janicsákot (ez mondjuk önmagában tripla muhaha faktort ér)  nem támogatnák. Állítólag van a tarsolyban 4-5 nevük, akik szerintük alkalmasak is lennének és vállalnák is, de erről pont nem tudtunk meg semmit.

Érdekes, hogy a szocik legnagyobb ellenfelüknek az Együttöt tartják. TóCsa gyakran bezzegelt, így az Együtt, meg úgy az Együtt, akik a választási eredmények utáni legújabb korban az összefogás kerékkötői lettek. Még érdekesebb tanulság, hogy azok a civilek akik tavasszal is az összefogásért ordítoztak az eredménytelenséget és Orbánék újabb kétharmadát, a Jobbik erősödését látva sem hagyták ezt abba. Erőltetik, mint egyszeri zöldek a bikafing kvótát, nincs meg nekik, hogy külön megmérve - ha nem is sokkal - de jobb lett az eredmény, és hogy a baloldali választók ízlésével inkább találkozott ez, mint az áprilisi buli. A szocik részéről nyilván mosolygós a fogadó szándék erre, hisz a legutóbbi eredmények szopórollerszaga után kapaszkodnak bármibe. TóCsa is elmondta, PfújViktorék megint átrajzolták a választási törvényt, hokedlihez szögelt sámlihoz kötött tonettszék nélkül odalesz Budapest, és ha Budapest odalesz akkor kerületenként értelmét veszti az esetleges polgármesteri győzelem. Mert csak, azért.

Azt értem, hogy a szocik a mostani helyzetben kétségbeesetten vadásznák a szövetségeseket. Azt viszont nem, hogy miért lenne ez kötelező jellegű akár az Együttnek, akár a DK-nak. A legutóbbi eredmények szerint a különülés eredményesebb, mint az összefogás. A frakcióalapítás nem lebecsülendő lehetőség és az is megeshet, hogy valami csoda folytán sikerülhetne főpolgármestert nyomni Tarlós helyére. De ha elszámolják magukat - leginkább Együtték megint - akkor könnyen a pénisz előnytelenebb végén találhatják magukat ismét. Onnan pedig nehezen lehet visszajönni korszak és emeszpét is váltó alternatívának újra.

 

 

377 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr866286230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@fehérfarkas: Ismételten kérdem, honnan veszed?
@Benjamin Eisenberger: de ha nekünk pont ez a két isten kell, Bendzsi-
Láttad a táblákat, polókat a birkamenetben: Orbán az élő isten.
Ahhoz mit szólsz?
@iii:

Na és róla hallottál-e már? Mert mostanában ""egy kicsit"" mintha háttérben lenne az ifjú szoci :)

kep.cdn.index.hu/1/0/168/1682/16828/1682865_03accbc0cb7fd322d1a40dd2711f9523_wm.jpg
@iii:

mondjuk kerületi emberektől - olyanoktól akik aktívan részt vesznek a helyi politikai életben, és a kampány során is lehetett velük találkozni Zuglóban?
@iii:

Tudod, a saját lakóhelyem környékét és politikai életének a szereplőit nemcsak a médiából ismerem.
@iii: Ezt a baromságot. Lehet, hogy a jobbikos liberálisabb még nálad is, sőt egészen valószínű, ismerve egy átlag liberális "demokrata" toleranciaküszöbét.
@fehérfarkas: Aha. Én nem vagyok zuglói, de utánaérdeklődöm.
@♔bаtyu♔: A jobbikos saját magát sem tartja liberálisnak, így komplett hülyeségeket beszélsz. Az emberjogi liberalizmus az egész nyugati civilizáció alapja, na persze akiknek a kazahok, irániak és putyinok a barátai, az nyilván nem így gondolja.
@iii: "Aha. Én nem vagyok zuglói, de utánaérdeklődöm. "

Nyugodtan.
Bár Szigetvárit ismerve, hamar be fogja áldozni Janicsákot, ha arról van szó. Ugyanis Zuglóban van esély nyerni összefogással, és ne felejtsük el, hogy az országban először itt Zuglóban történt meg az összefogás. Amikor még az országos pártvezetők vitatkoztak egymással, akkor Zuglóban már együtt kampányoltak.
@fehérfarkas:

De Zugloban azért nyertek Tócsáék mivel az Örs Vezér téri panellakótelep (Füredi uti) hozzá lett csatolva egy másikhoz áprilisban, ez a városrész viszont erősen Fideszes!

Most viszont mivel a 14. kerület része ezért Papcsák előnyben lesz!

Ezt nem veszitek számításba!!
@iii: Te ennyire ostoba vagy? A Jobbikos olyan liberálisnak nem tartja magát, amilyen te is vagy, de ez nem is csoda. A legtöbben elutasítják a a magadfajta "liberálist", nem csak a jobbikosok.

Gondolkodásod hiányát jól mutatja a második bekezdésed is. A nyugati civilizáció alapja egyrészt a gyarmatosítás volt, másrészt egyáltalán nem biztos, hogy Brüsszelben jobb összeesni az utcán mint Teheránban.
@fehérfarkas: Persze, de erről az összefogás tripről le kell jönni, barátom. Ez már áprilisban se jött be. Összefogni csak olyan mértékben és formában, amennyire feltétlen szükséges.
@Benjamin Eisenberger:

Zuglóban mind a 15 választókörzetben áprilisban az összefogás nyert. A családi házasokat tartalamzóban, a Városliget melletti polgári bérházakban és a paneles területeken egyaránt.
@Benjamin Eisenberger: Én általában odzkodom mindennemű olyan megállapítástól, ami túlontúl változtathatatlan és vulgáris, de most muszáj leírnom a következő véleményem:Te nagyon hülye, Te!!
@iii:

Zuglóban jelenleg nincs más esély.
Összefogva áprilisban nyert a baloldal listán és egyében egyaránt. Májusban a sokkal alacsonyabb részvétel ellenére (amikor a Fidesz törzsszavazó biztosan elmentek szavazni) pedig a 3 párt együttesen 0,15%-kal, vagyis 55 szavazattal kapott kevesebbet a Fidesznél.
@iii: Erre még reagálni sem érdemes. :)
@♔bаtyu♔: Nincs ilyen liberális meg amolyan liberális, ez tipikus jobboldali hülyeség. Vannak alapvető elvek, lásd Emberi Jogok Nyilatkozata, aki ezt elfogadja, az liberális. Utána már lehetnek részletek, amiben különböznek.

Nyugati civilizáció alatt a mostani állapotot értem, sötétkém, ahogy kereszténység alatt se az inkvizíciót értjük.
@fehérfarkas: Nos, elsőkézből kaptam a választ a PM vezetéséből: nem igaz.
@fehérfarkas: Az összefogás mindig kevesebb szavazatot hoz, mint külön-külön. Az EP-választáson is többet értek el külön, mint közösen.
@iii:

Az is liberális dolog, nemde??

Na, ebböl nem kér a magyar nép!!

A liberalizmusbol! Tapasztaltuk már a fodor gabriella meg a "magyar" bálint féle libsi méylségeket! ELÉG VOLT!

Ezt nem érti meg a baller ellenzék!
@iii: Na szerintem ezt hagyjuk.
@Benjamin Eisenberger: Az neki a liberalizmus, aki elfogadja az Emberi Jogok Nyilatkozatát.

Nyilván ez a szemkilövető vérszadeszosoknak semmibe nem került:)))
@Benjamin Eisenberger:
Te kerényi mesterhez jársz különórákra, hogy így bebuzultál? Szíved joga, azonban azt se felejtsd el, hogy a hetero házasságnak is vannak olykor komoly veszélyei, az egyik legsúlyosabb következményként mindjárt itt vagy te. Csak óvatosan evvel...
@taga20:

Lehet bárminek nevezni, a lényeg akkor is az, hogy a fidesz rákényszerití az ellenzékre az összefogást. Nos ha nem megy, az nem a fidesz hibája.

Összefogni meg nem azt jelenti, hog egy ágyban is kell aludni, csak azt, hogy kell találni egy madzagot, amit mindenki meg mer, és meg tud fogni, oszt amellett menni. Ha ennyi kompromisszumra nem képesek, akkor mi vagyunk egy nyomorúságos nép, aki még egy jól gondolkodó ellenzéket sem tudhat magának.
@Benjamin Eisenberger: Először is buziházasságnak csak a homofóbok nevezik. Amit te művelsz, az szimpla gyűlölködés, nyilván jól megfér a mély vallásosságoddal...

Ha rákérdeznék, semmilyen konkrétumot nem tudnál mondani, ami Fodor Gabrielláról szól (magyarul nagybetűvel írják, egyébként).

Olyan erősen katolikus országokban, mint Spanyolország és az USA több állama, nem látnak ebben problémát. A magyar nép, ha nem ilyen acsarkodásban élne, valószínűleg ugyanígy nem bánná, hiszen miért zavarná az én házasságomat az, hogy mások is házasok?
Mondjuk azon csodálkozom hogy a déká a szocikhoz ült be nem a libsikhez az ep-ben!
@iii:

Bennem és a legtöbb emberben a leginkább a tulzott homoklobbi kelt undort!

És tévedsz! Spanyolországban nincs homokházasság!
@iii: "Az összefogás mindig kevesebb szavazatot hoz, mint külön-külön. Az EP-választáson is többet értek el külön, mint közösen. "

Csakhogy a mostani győztes mindent (győzteskompenzáció) visz választási rendszerben a vesztesek töredékszavazatai a győztest erősítik. Az új választási törvényben nincs olyan, hogy ha 3 vesztes koalára lép, mert együtt többet kaptak mint a Fidesz, akkor ők vezethetik majd a kerületet. Ugyanis pont a győzteskopenzáció miatt nem lesz annyi mandátumuk, mint szavazatarányosan járna nekik - a győztesnek több mandátuma lesz,, mint amennyien százalékosan rá szavaztak, a veszteseknek meg kevesebb.
A régi választási rendszerben, ahol a töredékszavazatokat a vesztes pártok kapták ott működött a külön induló aztán később koalíciót kötő stratégia. De az újban sajnos nem. Ezek a játékszabályok - és ezek alapján kell a választási, kampányolási és szövetségesi stratégiát kialakítani.
@Benjamin Eisenberger: Egy világ fog benned összeomlani! Kapaszkod meg, már 9 éve van.

www.origo.hu/nagyvilag/20050711megkotottek.html
@iii: A magyar népet nem a buziházasság zavarja, hanem az a hiszti ami körülötte van. Ha valahol magasról szarják ezt le, az inkább épp itt van. Az emberek legkisebb problémája is nagyobb annál, hogy ezzel foglalkozzanak.

Épp ez irritálja azokat, akik provokálni szeretnének.
@fehérfarkas: Éppen ezért listán külön kell indulni és az egyéni jelöltekről meg kell egyezni, ki hol indul. A polgármesterjelölt lehet közös.
@Mariann19: még énekeltek is :)

"A vonuló menet percről-percre nőtt, folyamatosan csatlakoztak hozzá újabb és újabb demonstrálók. Sok a fiatal és a kisgyerekes család, valamint a biciklista, így kifejezetten majális hangulat uralkodott, az Alagútban meg fiesztává alakult a menet, mert az Alagút akusztikáját kihasználva énekelni kezdtek és különböző rigmusokat skandáltak, egyebek mellett azt, hogy "Nem kell Orbán, Nem kell Lázár, szabad népnek nem kell császár" vagy hogy "Megcsörren a telefon, haptákban a Telekom"."
@♔bаtyu♔: Provokálni te és kis barátod provokál, például a buziházasság kifejezéssel is.
@iii:

Még az amerikai South Park is buzizik.

Akkor ők is provokálnak?? :))
@iii: Ne vedd provokációnak és kész. Ha pedig annak veszed, a te bajod.
@Benjamin Eisenberger: Már megy is feljelenteni a Suth parkot. Liberális:)))
@♔bаtyu♔: Aha. És amikor mondjuk a pápával tréfálkoznak, akkor miért hörög a jobboldali sajtó? Ne vedd provokációnak? Amikor a nemtudom milyen rabbi bőgatyázott és fütyülős barackozott, azt se kellett volna provokációnak tekinteni?

Ezt nem én tekintem provokációnak, hanem te használsz direkt olyan szót, amiről tudod, hogy az. Mindenki annak tekinti.
@Benjamin Eisenberger: Én nem nézek ilyen nyugati mocskot, mint a South Park, úgyhogy nem tudok erről véleményt nyilvánítani. Buzizni a melegek is szoktak, ha ez nyilvánvalóan vicces. Te viszont nem viccből mondod, hanem direkte bántó módon.
@iii:

Ja! mert a fidesznyikezés meg a narancsdrodiozás, meg birkamenetezés az nem bántó ám!!!
@taga20:
Oké!:))
Ez aztán méretes... meg sem merném fogni, mert még leejtem és eltörik.
@Benjamin Eisenberger:
Aki az út szélén illegeti magát (rodázik), az ne csodálkozzom ha lekurvázzák. Mily érzékeny lelkűségre vall a beröfögésed.
@iii:
Az önkormányzatinak más a logikája mint az OGY-nak. Itt aki nyeri a körzetet, az viszi. 23 képviselőből 15 egyéni körzet, és 8 a listás. De a győzteskompenzáció miatt, még ezt a 8-at sem tudják elvinni a vesztesek.
2010-ben az önkori választás előtt alakította át a Fidesz az önkoris képviselők számát, akkor csökkent le 23-ra. De a mandátumok kiosztása még a régi szerint történt. Akkor az ellenzéki pártok összesen csak 6 helyet tudtak megszerezni a 8 listásból - pedig akkor még a veszteskompenzáció működött. A 15 megnyert fideszes egyéniből a több párt listása a régi szerint összesen csak 6 mandátumot ért. Az új választási rendszer alapján a 2010-es eredmény csak 2-3 (max 4) mandátumot jelentene összesen az ellenzéknek. Ezért fontos, hogy legyen összefogás, hogy a baloldal ne megosztott legyen, hanem egységes és csak 1 jelöltet indítson körzetenként.

A másik pedig az, hogy Zuglóban az összefogás hivatalosan tavaly májusban kezdődött, de a valóságban már 2012 januárja óta közösen kampányol az MSZP, DK és az Együtt-PM-Szolidaritás tagsága. Ezért volt egy nagyon erős, és összetartó csapatmunka az GY választásokra - mert itt egységben volt az erő.
A probléma az, hogy a nagyon jó eredmények miatt az országos vezetésből (vagy abból a körből) többen megpróbálkoznak ide ejtőernyőzni - és ez a helyi összefogást szétszakíthatja. Janicsák ötletét sem helyileg dobták fel a zuglói Együtt-PM-esek, hanem a felsővezetésből jött az 5let (valakinek a valakije odafent).
Mind a 3 párt felsővezetésének azt kell figyelembe venniük, hogy ha Zuglót nyerni akarják, akkor azt a helyi zuglóiakra kell bízniuk, azokra, akik tavasszal eredményt és sikert értek el. Ha ezt a helyi együttműködést odaföntről szétbarmolják, akkor azzal Papcsák embereit betonozzák be a városvezetésben. Más lehetőség nincs - legközelebb újabb önkori választás csak 5 év múlva lesz (az új törvény alapján már nem is 4, hanem 5 év múlva lesz önkori választás).
@iii: Honnan tudjam, én nem vagyok a jobboldali sajtó. Amúgy látom, hogy kivagy, nem heverted még ki április 6-át. Pedig hidd el, azon kívül, hogy fasza lesz a GDP, semmilyen hatással nem lesz rád. (Hacsak nem vagy valami ballibsi politikus, mert akkor nyilván mehetsz állást keresni).
@iii:

Pünkösd előtt még Janicsák neve volt bedobva a részükről, amin nemcsak a helyi szocik voltak kiakadva, hanem a DK-sok, meg a Szolidaritásosok is. Ha azóta változott az álláspont, és Janicsákról letettek, akkor annak csak örülök. :)
@Knósszosz: neked meg nem kell a rossz kurvákat felszedned egy menetre sem... :)

persze nem akarok a magánügyedbe beleszólni, csak féltelek :DDDD
@♔bаtyu♔: Rám lehet hogy nem lesz hatással (egyébként igen, mert egy egyetemnek dolgozok és feltehetően újabb pénzeket fognak tőlük elvonni), csak az ország megy gajra és még több lesz a szegény. A GDP-t meg várjuk meg, ne a választási évre felmpumpált adatokból induljunk ki. Az ország kifosztása meg egyébként is minden jóérzésű embert bántana. A "narancsdroidok" persze úgy gondolják, hogy eddig ők loptak, most mi lopunk és ez így rendben van. Egyrészt nincs rendben, másrészt meg nem csak ez történik, hanem az ország olymérvű elnyomása, amely csak a Kádár-rendszerhez fogható.
@fehérfarkas: Lehet, hogy volt olyan kóbor őrült, aki ezt dobta be, de ez komolytalan volt. Janicsák egyáltalán nem vett részt az Együtt munkájában, milyen alapon lenne ő pm-jelölt?!
@guma:
:))
Én ilyet akkor sem tennék, ha cserébe elvinne a pilótacsaj a kétüléses Gripenen egy iskolakörre. Tényleg van csaj, én őrá gondoltam:
wowelle.com/2010/10/11/captain-catherine-labuschagne-the-first-female-gripen-pilot-of-saaf/
Más eszembe sem jutott:))
@Spániel:

"@fehérfarkas: kérek egy érvet, miért szeressem az mszp-t. "

Mert maszop. és holnap is fog.
@iii: Az egyetem kiszervezte a takarítást?
@jaegtoer: Janicsák István, volt Zizi Labor énekes, valamint 2010-ben a Zuglóiak Érdek-képviseleti Egyesületének a nevében indult. Tehát nem a Veca :)
@♔bаtyu♔: Ja és pont olyan embert keresnek, mint te vagy.
No, kérem szépen, félelmetes 2000 főnyi tömeggel sikerült megjeleníteni a sajtószabadságot féltőket a Kossuth téren, egy órával később a Magyar Telekom székháza előtti tiltakozásra ez a szám mintegy 1000 főre leduzzadt. Most komolyan, ki mit hitt? A résztvevőknek ezután magasabb lesz a percdíj, vagy mi?

Esetleg tényleg érdemes elgondolkozni, hogy milyen hasznos időtöltések, és egyéni, maximum naccsaládos célok lehetnének. még.
@iii:

az a janicsák mé nem Veresegyházán gambányol? Micsoda időket élünk?! Jesszus!
@guma:
Megmondom úgy ahogy van, ettől a ma délutáni rendezvénytől többet vártam.
Jönnek a szervezők nekem 700 forinttal (2×350 BKV vonaljegy a metróra) + az izgi bliccölés Sóbánya-Kispesttől hazáig a buszon. Ennyit nem ért!

Nem vitatom a szándékot, tök egyet értek vele, én is azért mentem ki. De ismét bebizonyosodott sokadik alkalommal, hogy valahogy nem találják ellenzéki oldalon a hangot a hatalom szennyességével szemben. Persze ez nem szigorú értelemben vett párt rendezvény volt, ahol profi politikusok tolják a stájzot, oké… A blogger jól adta elő, retorikailag rendben volt, csak szerintem erőtlenre sikerült kissé. Aztán a másik ami előtte nem nyerte el a kényes ízlésem tetszését, az a hölgy szónok beszéde. Nem a hímsoviniszta állat beszél belőlem, pusztán arra akarok utalni, hogy gyújtó hangú beszédet mondani nem lehet kölyökmacska hangon, vagy ha mégis, annak kábé annyi hatása lesz, mint kiképzés kezdetekor a marcona őrmesterre az újonc válasza, akitől megkérdezi:
- Neve?
- ( vékony, sipító hangon ) Cérna Elek
- A szentségit magának, ez a hadsereg, legyen férfi és mondja mérgesen!
- ( vékony sipító hangon): Cérna Elek, irgum-burgum…

Nekem a szervezéssel volt bajom, de nem piszkálom különösebben őket, nem profik ezek a területen és akkor vegyük számításba a meleget, a hosszú hétvégéről hazatérőket akik a holnapi munkanap tudatától már amúgy is ki vannak borulva.

Viszont érdekes figurákat láttam a tömegben, egyik-másikukról csak úgy sütött, hogy ’munkaidőben’ vannak. Én a Kozma Ferenc és az Alkotmány utca sarkán álltam és feltűnt, hogy páran igen érdekes körsétákat tesznek és közben tolják az okos telón a… nem tudom mit. Ilyen mindenhol van persze, de a parkolójegy automatától azért ösztönösen arrébb húzódtam – biztos ami biztos - hátha egy álcázott tekes a rohadék. A többit nem követtem, mert ásítás lett a vége és inkább sétáltam egyet az amúgy tök üres belvárosban.

Lázárnak volt egy jó estéje, biztosan jól szórakozott, én kevésbé…
@iii:
jaa, a pápa az nem tréfa onnan származik a kövér laca és még néhány oszlopszent

brühüyyy
@Knósszosz:

Talán mert a magyar polgárok nag ivbüöl lefossák a "sajtószabaccsságot" meg a "jogállamot" és egyéb liberális illuzionista ostobaságokat?!

MIT VÁRTATOK??!! :DD

Néhány belpesti bölcsész lúzer meg nyugger kiment azt ennyi, de a NÉP leszarja ezt!
@Benjamin Eisenberger:
Szóval, ezek szerint te vagy az igazi magyar polgár. Leszarod a sajtószabadságot és a jogállamot.

Tudod mit, akkor én inkább vagyok egy szarházi balga-belga, vagy spanyol, vagy olasz, vagy...
Neked pedig ajánlom Phenjant, mint álmaid netovábbját.
Ha van eszed, miért vagy hülye?
Mit fogsz csinálni, ha ez a rendszer megy a kazánba? Te dolgod, a magad fajta poloskák általában megtalálják a számításukat, amíg jön a permet. Amit régen a Bábolna... tudod, ugye?
@rodeo36:
Most meg vagy sértődve?
Épp töltök - amit toltál - rumom nincs, csak söröm, az is egy.
@Knósszosz:

Nekem?!

Elöször is, ti vagytok KEVESEBBEN!!

A magyar leszarja ezeket a libsi sápítozásokat, ajvékolásokat!

Ki a faszt érdekel hogy "jogállam"?!!

Miért, diktatúra van?! A lófaszt!
Még a választási lehetőség is nagyobb volt a pártokat nézve mint a szoclibek idején! Mindenki íze szája szerint választhatott több tucat párt közül áprilisban!

Kurva nagy diktatúra tényleg!

Na menjetek a picsába! A büdös életben nem lesz ebbe az országban már neolibsi politika!!
@Knósszosz:

Ááááá! Benji nem ismeri a "Hodie mihi, cras tibi!" (Ma nekem, holnap neked!) örökbecsűt... talán majd akkor esik le neki, ha úgy alakul, ma tőlem, holnap tőled, ma engem, holnap téged:)) bár... mindegy is....
De biztos akkor volt jogállam meg szólásszabaccssááág amikor fletó 2006-ban a tüntetők közé lövetett! Magyar emberek szemék lötték ki!

Ez aztán demokratikus, jogállamista dolog volt elvtársak!

Na húzzatok a picsába!
Menjetek hollandiába vagy berlinbe, ott dúl a liberalizmus! Fasza hely lehet mind a kettö de tényleg!

De a Magyar embereket lécci ne akarjátok már "átnevelni" ilyen züllött "nyugatos" liberálissá!

A fasz ki van ezzel! A magyar nép megmondta 2010-ben: Nemzeti politikát akar liberális, züllött politika helyett!

Csókolom!
@Benjamin Eisenberger:
Szóval akkor mégis csak szabad a választás lehetősége, sőt, liberális a rendszer... Ez új, de örülök neki, mert így te is szabadon eldöntheted, melyik picsába húzol vissza.
Van üres a családban?
@Knósszosz:

Tehát mégsincs diktatúra, ellenben a ballib megmondóemberek folyton "diktatúrát" kiáltanak.
Valamilyem szinten valóban liberális az Orbán Viktori politika is, de sokkal sokkal csekélyebb mértékben mint gyurcsány-bajnai idején volt. Hálaégnek!
@Benjamin Eisenberger:

Látom, öntudatra ébredt benned a szar. Ez nem baj, csak ne hivalkodj vele.
@jaegtoer:
Ja:))
És a fidex hitvallását sem:
De nobis, sine nobis.
Viszont örül neki, egy bittel ez is kimagasló teljesítmény, ezt be kell látnod.
@Benjamin Eisenberger:
Újra megkérdezem: miért vagy hülye?
Bár... nem is érdekel, ha jól esik...
Ha meg olyan nagy liberálisok vagytok akkor fogadjátok el hogy a magyar emberek tulnyomo többsége NEM AZ!! Ezért nem akarok én libsi dékát meg nemegyüttpéemmet látni a közéletben!
@Benjamin Eisenberger:

"Csókolom!"

még a használt wc papíromat se, csak a magadét.

Azé jó, hogy azok a rohatt libsi hollandok meg a németek tejelnek, mert különben hol, mikor, hogy vágná át a szalagot a Főnök az ünnepélyes átadókon.

Amúgy Berlinben most épp a CDU adja kancellárt és a CDU nem éppen Die Freie Demokratische Partei... már ha egyáltalán...
@Benjamin Eisenberger:

Osztán ki a bánatos lófaszt érdekel, hogy te mit akarsz, bazdmeg? Úgy csinálsz, mintha olyan valami lennél, ami számot tart valami érdeklődésre. Mint a kutyaszar a szőnyegen.
@jaegtoer:

A CDU sokkal liberálisabb mint a Fidesz. Tájékozódj!

Sőt, náluk a legtöbb párt jóval liberálisabb mint nálunk. Dehát ha nekik ez jó!

Berlinben már lassan több a török mint a német!!

Ha nekik ez jó akkor szavazzanak csak liberális pártokra nemzeti helyett! Nem tudom öket sajnálni!!

Na jóccakát!
@Benjamin Eisenberger:

"Ha meg olyan nagy liberálisok vagytok akkor fogadjátok el hogy a magyar emberek tulnyomo többsége NEM AZ"

nyugtával dicsérd a napot. addig gyakorold az összeadást meg a kivonást.
@Benjamin Eisenberger: Szóval neked nem érdekes a sajtószabadság? Szerinted rendben van, hogy a miniszter kirúgatja az újságírót? He? Szerinted ezt támogatja a magyar nép? Akkor ezt plakátold ki, bazd meg, ezzel kampányoljál!

Köcsög.
@Benjamin Eisenberger:

"A CDU sokkal liberálisabb mint a Fidesz. Tájékozódj!"

csak látnám, hallanám már, hogy a főnök visszautasítja őket: -Nekünk ilyen pénz nem kell!
@iii:

Nem Lázár rugatta ki, semmi köze hozzá!
Lépj át a 444, index, hvg...nevezetű hazugságszarokon.

Na jóccakát!
@Benjamin Eisenberger:

"Sőt, náluk a legtöbb párt jóval liberálisabb mint nálunk. Dehát ha nekik ez jó!"

Taníts, kérlek, mondjál valamit az egy főre jutó GDP-ről is - ott, meg itt?
@Benjamin Eisenberger:
Megtennéd, hogy elmeséled szerinted mi a liberalizmus? Csak, hogy tudjuk, mi a vita tárgya. És hogy jön a liberalizmushoz a nemzeti kérdés?
@Benjamin Eisenberger:

mit jóccakázol? nem mindegy neked? nálad reggel is éppen olyan sötét van, mint este, meg az eligazításkor. jóccaka?! Ugyan ,már!
Letelt a műszak, tán még túlóra is volt. Nem szégyen az.
@Benjamin Eisenberger: Jaj, te kis te! Már megint jössz a németekkel???
Csillagom, meséjjé má' arról, hogy a CSU (nem, nem ugyanaz mint CDU, mer ez nem fidesz bolhája kdnp) mit is nyomott át a durva liberális nagykoalíción?
Ha nem tudod, akkor ne pofázz!
Még valamit, kicsi bendzsi mesélnél arról, hogy mióta is "bóvli" Háccsó Hátasztán? Ájvé, csak nem????
Ja hogy a nagymellényű GDP növekedést is jó esetben felezik, de inkább harmadolják, amit szintén a "libsibolsi" multiknak köszönhet a csúti Rám-szesz és Wudugyurka.
Na akkor, mesélj még hogyé van 1 db zsömle itten, na nem a tacskó gazdaságos, másnap ehetetlen.
Kila hús? El ne tűnj, mert azt hiszem majd, hogy gyáva vagy a gyorsnaszád árnyékában!
@jaegtoer: de műszakpótlékot nem kap a gyökér, legfljebb megint megnézheti slejmeczi új fogsorát...
@dr. jenőke (jenőke):

ennek még Széchenyi is egy baloldali elhajló...
@Benjamin Eisenberger: ugyi asztatat is tudod, hogy a gummi csimmás senki, annak idején az angol liberális! pártok történetét "tanulmányozta"!?
utánna meg liberális internacionálé! aztán meg "csuhások! trédre imához! meg a trianon napon kivonulás" de mára! huhh, de kemény konzerv, meg rom.kat.
kicsit hasadt a személyisége a mókusnak...
@iii: nyugi! ahol egy "lázár" miniszter lehet, ott bármi megtörténhet. gondolj csak a méltán közröhej tárgyát képező matolcsira, smit pálra, vargára, orbánra és a többi alkalmatlan senkire!
értem ez alatt a zemútt25év TELJES politikai garnituráját!
@Knósszosz:
miért lennék? most éppen csak vizet mert tegnap több volt mint gondoltam

brühüyyy
@dr. jenőke (jenőke):
na most elűldözted -végre- ilyen bonyolúlt kérdésre...csak nem képzeled nekik van a libcsibolcsi azt beléjük dugták és bennszorúlt

néha kilóg

aggyál neki...még egy ilyen kérdés és fel is ravatalozza magát

brühüyyy
@Benjamin Eisenberger:
az mijaz, hogy nemzeti politika

pirosfehérzöld vagy csak lila mint a lófasza

brühüyyy

de mint@jenőke én is kérdem: tudod e definiálni mi is az a liberalizmus?

nem libcsibolcsi assam tudom de az nem is érdekel
A bolsik önmaguk a legnagyobb ellenfelei. Ha nem így lenne, az utóbbi húsz évben azzal foglalkoztak volna, hogy a fiataloknak is mutassanak alternatívát, nem csak a vén fogahullott őskommunistáknak.

Nem mutattak, most minden nap elvesztenek párszáz szavazót (a kaszás dolgozik és ugye elsősorban az öregek közt), és új meg nem jön, csak mert pár karrierista fiatal megtalálta a helyét az ingyenélők közt, mind Mesterházi, vagy Kunhalmi. Az új pártolók tömegéhez program is kellene! Vonzó, a fiataloknak is perspektivikus.
és megint jön ez a hülyeség, hogy fogjunk össze álljunk be a sorba, de MÖGÉM.

és mindegyik ezt fogja harsogni csupán.
süti beállítások módosítása