Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/12/18/online-agresszio-visszaszoritas-magyar-kormany-fidesz-torveny-komment-... (2024.12.18. 21:43) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.04.26. 10:11 Fabius

Jó reggelt, Jobbikország!

Címkék: EP választás együtt pm jobbik vita

Képzeljük el, ahogy a baloldal egyik képviselője egy borongós hajnalon felkapja fejét a Helló Kitty díszpárnáról, mert álmában maga alá gyűrte a megvilágosodás: vitázni kell a Jobbikkal

szigetvári.jpg

Kellemes jó reggelt kívánok, a magam részéról őszintén és tényleg. Ha valaminek akkor annak kurvára itt volt már az ideje, hogy valaki eljusson eddig: "egymillió választó döntését nem szabad negligálni akkor sem, ha "undorodunk attól, amit a Jobbik képvisel". Sokkal jobb és célravezetőbb lett volna ez akkor, mikor még "csak" kb nyolcszázezer volt ez a mostani egymillió, de akkor még a baloldal politikusai és bizony választói egy jelentős része is azt hitte, ha befogott fülekkel trallalázva háttal állnak a Jobbiknak akkor az majd egyszer csak nem lesz. Mert amit nem "legitimálunk" azzal, hogy tudomásul vesszük létezését és nem beszélünk vele/róla, mert undi, akkor az nincsen is. 

A probléma annyi, hogy a Jobbik legitimációját eddig sem a baloldal, hanem a rájuk érkező szavazatok döntötték el. Ebből pedig bőven jutott 2010-ben, és még bővebben április elején. 

Szóval ideje volt eljutni addig, hogy a választási eredményekre választ kell adni, ezt pedig nem a szocialistákban hirtelen fölmerült rendpártiságban kell keresni. Ettől szerintem is sokkal egyszerűbb szóba állni és vitába elegyedni a Jobbikkal, nézeteket és programokat ütköztetni velük, az általuk fölvetett problémákra megadni a baloldal válaszait és pontról pontra megcáfolni a hiedelemvilágukat. El kell ismerni végre, hogy igenis léteznek azok a problémák amiket feszegetnek és kell legyen megoldási javaslata rájuk a baloldalnak is azon kívül, hogy de ezek nácik, és passz. Be lehet mutatni miért hülyeség amit az Unióról gondolnak, szét lehet szedni a gazdasági és társadalmi programjukat - mert van nekik ilyen -  úgy általában le kell vetkőzni a berzenkedést és a választókig nem csak a baloldali különbözőségről festett képet kell elvinni.

A Jobbik és Morvai már készen áll. Hajrá!  

 

818 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr26087505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Csekkliszt#10:
Nem tudom, hogy olvastad-e, az egyik kommentemben írtam a szabad javak kérdéséről, melybe beletartozik a napfény, a víz, a halak, a levegő, a természeti kincsek stb.
Az emberiség javai ezek, és az a kérdés, hogy bármilyen formájú kisajátításuk milyen veszélyeket hordoz magában.
Az ismereteim nem elegendőek ezeknek a gondolatoknak a megfejtéséhez, de ahogyan felmerült ez a téma nálam, el kezdtem egy más vonalon gondolkozni még közgazdasági vonatkozásban is.
Egyelőre csak ráérzés, hogy ez a felvetés sokkal fontosabb a világ működésének felfogására, mint a különféle aktuális magyarázatok.
@Csekkliszt#10:
már nagyon soxor reagáltam erre, itt nem arról van szó, hogy a tőkének mi az ára, még -talán- arról sem hogyan kellene elosztani a profitot

kitaláltak egy rencert saját maguknak (lásd mariann fentebbi szösszenetét hozzám) amelyben saját magukat szabályozzák, a sok cerkófmajom (államelnökök, miniszterelenökök (0-dik OV) szenátorok, képviselők a prlamentekben sötöbö) meg az ő zsoldjukban és teljes anyagi függőségükben létezik mint a legyek a lószaron, és van a nép amely két részre osztható (nem személy szerint csak mennyiségileg, globálisan) az egyik rész az aktív rabszolga a másik rész a passzív rabszolga amely arra vár, hogy aktív rabszolga lehessen (mert most éppen "jobless") azaz a kapitalizmus kizárólag hulladékot és fölösleget termel, a tömegtermelés elfedi azt a valóságot, hogy a megtermelt javak döntő többsége sohasem kerül megvételre eleve szemét vagy hulladék és az emberanyagra ez hatványozottan igaz, igenám de fenn kell tartani a munkanélküliséget mert csakis a rémület meg a rettegés fogja munkára olyan bérekért amiért nem érdemes bemenni és az időt pocsékolni de enélkűl senki sohasem menne dolgozni (az amerikai társadalomban vannak a kívűlállók, azok akik nem fizetnek adót, nem dolgoznak de nem munkanélküliek mert megélnek valahogy de az egész társadalom nem jelent semmit a számukra ezek vannak a lakóparkokban azaz lakókocsi parkokban ahol mindent lopnak áramot vizet és levegőt meg ami belefér de a pénzhulladékból ezt is megtehetik)

a tőzsde ahol a sohasem létezett árucikkeket beárazzák és elaggyák és meg is veszik és bakaszírozzák a hasznot a semmi felfújása a Madoff bebörtönzése pofátlan rohadt cselekmény volt az egész Wallstreet-et begyűjteni és kérdezés nélkűl vagy lelőni vagy 4000 évre bebörtönözni őket a Marson vagy a Holdon hogy ne tuggyanak megszökni...

a semmi van beárazva éa semminek fizetik az árát azért zokognak mikor a Gaddafy nem akart dollárért olajat adni a Saddam sem és Kína meg az oroszok foglalkoznak a nem konvertálható saját valután ami a dollár halála...amíg lehet dollárt nyomtatni és azt bárki elfogaggya addig ennek nem lesz vége

a többi rablómese

brühüyyy

vagy csatolt bohózat
@Csekkliszt#10: "Egyre drágább lesz fennmaradni es ez ösztokelhetne egy nagyobb kormányok közti összefogásra, mert az nem lehet h a világ egyik vége szennyez a masik meg nem,"

Már írtam, hogy a Föld mai politikai berendezkedése nem alkalmas a globális szinten jelentkező problémák (jobban mondva, gazdasági externáliák) megoldására.

A Római Klub 1973-as jelentése nyomán, amely több mint negyven (zusmárija) évvel ezelőtt felhívta a figyelmet minderre, az ENSZ felállította a KÖRNYEZET ÉS FEJLŐDÉS VILÁGBIZOTTSÁG nevű alakulatot, amelyet vezetője, a norvég miniszterelnöknő, Gro Harlem Bruntland nyomán Bruntland Bizottságnak neveztek.

A Bruntland Bizottság beutazta a Földet, és minden régióban találkozott az ottani tudósokkal, környezetvédőkkel, a civil társadalom képviselőivel, és politikusokkal. Ennek alapján jelentést állított össze: Közös jövőnk címmel, mely könyv alakban 1987-ben jelent meg.

Ez a jelentés tartalmazza mindazt, ami mostanában kezd átmenni a köztudatba. A fenntartható fejlődés fogalmát is a Bruntland-jelentés szerzői dolgozták ki. Eredetileg arra vonatkozott, hogy a gazdasági fejlődés nem mehet a környezet rovására.

A dokumentum megvilágította a szegénység és a környezetpusztulás, a túlnépesedés és a környezeti ártalmak, valamint a túlzott fogyasztásból következő szennyeződés súlyos következményeit.

Ennek nyomán 1992-ben ENSZ csúcstalálkozót tartottak Rio de Janeiro-ban, 192 ország vezetőinek részvételével. A "riói folyamat" a globális felmelegedésre koncentrál. Jószerével csak az Európai Unió vette komolyan.

A legtöbb szakértő, köztük az ENSZ és a NASA szakértői szerint is túlvagyunk azon a ponton, ahol a globális fölmelegedés visszafordítható volna.

A többit a fantáziátokra bízom.
@taga20: Pedig az ő százmilla áldozatuk is igazán megérdemli, hogy évről évre megemlékezzünk róluk.
@Csekkliszt#10: ...kéne hogy legyen.
De az anyagi javak mesterséges elosztása mindig tragédiához vezet ezen a téren is.
@épészmérnök:
VAN ERRE EGY NAGYON RÉGI VICC

az amerikai elnök a teljhatalmú a világ ura mondják neki hogy mit csinál, ha nukleáris támadás éri a Fehérházat? hát a repülőre szállok a nambőrvan ra és elhagyom a légteret és akkor valaki megkérdezte:

ÉS HOVÁ FOG LESZÁLLNI?

brühüyyy

a globális felmelegedés is ilyen

bár a paleontológia bizonyította, hogy az utóbbi pár százezer (nem millió mert akkor több) évben hányszor olvadtak meg jelentősen a hófelületek igaz sohasem tűntek el teljesen ez Grönland áasatásai bizonyítják...és az élet sohasem tűnt el bár hatalmas mutációk jöttek létre

hát most is ez lesz

a csótányok immunisak a nukleáris támadásra

brühüyyy
@simple observer 1.0:
Akkor azt hiszem, majdnem ugyanonnan indultunk!:) Aztán az út során beleakadtunk ebbe-ABBA (is?) talán, szóval rendben van ez így.

Én is sok mindent szeretek, stílusokat önmagukban, esetleg még a klasszikusokat higítva és eladva azt olyanoknak, akik nem is hallottak még hasonlót - rendben! Talán ráéreznek ettől egyszer, ha van affinitásuk hozzá.
A srácok rokker szinten jól tolják Vivaldit, de vannak olyan művek, amelyeket nem kellene erőltetni ezen a szinten és ez nem fikázás. Azt gondolom nem vagyok kultúrsznob (remélem nem azt látod), de van egy határ, amelynek átlépése számomra már sok, dacára a sokféle zenei stílus kedvelésének.

Az említett mű: a quattro stagioni - szerintem nem az, amelyik alkalmas az átdolgozásra, gitárokra és egyéb metal zenei akármikre. Igaz, hogy akik előadják, nyilván tiszteletet éreznek a mű és alkotója iránt, különben nem nyúltak volna hozzá. A maguk műfajában meg is csinálták - nem rosszul.
De nekem nem adja azt az élményt, amit az eredeti hangszerelés nyújt, Mari Silje Samuelsenről nem is beszélve... bocs, nem fikázás, csak véleménycsere részemről, jó éjt neked!

www.youtube.com/watch?v=g65oWFMSoK0
3:00-tól... és tudom, ha ma írta volna, talán igen-:))
De nem ma írta...
@taga20: Elég hiba :-)
A Jobbik pedig megér egy misét. Bucsúmisét.
Viszont az igaz, hogy nekik van programjuk. Kicsit pogromszerű, de van.
@Csekkliszt#10: Aki nem vállalkozik, annak miért járna a profitból? Ha meg túlságosan megadóztatod a profitot, elmegy más országba. A valós mozgástér sokkal szűkebb, mint azt egyesek az íróasztal mellett képzelik.
Amúgy nagyon helyes, hogy a baloldal végre felfogta, hogy neki az igazi ellenfele a Jobbik, hiszen az ezüstéremért megy a harc, nem az aranyért. :) Hosszabb távra kitekintve pedig az a kérdés, ki lesz 2018-ban a Fidesz igazi kihívója. Egyáltalán nem biztos, hogy a (szétesett) baloldal. Ezért biza meg kell küzdeni! A baloldaltól a Jobbikhoz távozott szavazók visszanyerése nélkül pedig erre nem sok esély van.
@GeoCracker:
A pogrom is program. Kissé ciki, de csak ennyi jön. Metafizikai szintű értekezést még se várhatsz tőlük... mennyi baj van veletek... egy... dúrót se érdemeltek!
@GeoCracker: egy-két pontot, ha kérhetném! me asz nem progrom, hogy vona simogatja, morvai meg kint bassza:)
@Blogger Géza: te géza, az nem zavar, hogy amíg te itt kiosztod a hülye érmeidet, addig az országnak kicsengetnek?
@simple observer 1.0:
egy valamit -ha megengeded- mindez a másolás az invenció teljes hiánya, azaz ez a két akárki üreslelkű üresfejű műveletlen (talán ez nem is igaz) egyed, akiknek -ha már zenészek- nem jut eszükbe semmi mai zene hanem 400 éves zenéket tesznek tönkre, mindazt ami azokban jelent valamit azt eldobják és valami guitárpengetést tesznek hozzá amely hangszer a legértéktelenebb az összes közűl (vállalom bárki előtt) JS Bach átírta Vivaldi műveit orgonára meg mindenféle más zenekarra mert bele volt esve a csodálatos dallamvilágába és harmóniáiba amelyek a délszaki mediterrán vihart ábrázolják és nem a zord németországit amit viszont Wagner ábrázolt meg Weber és Brahms hogy csak néhányat emlitsek

magam részéről sajnálom ezeket az egyedeket (téged is beleértve) mert kimaradt az életükből olyan valami ami nélkűl az emberi élet nem teljes sőt mondhatnám kiürül és nincs felvértezve a küzdelemre meg a csöndes élvezetekre

csak egy valami ez is Vivaldi de Bach

www.youtube.com/watch?v=y1ZW-C7sxJ8

ezt ma miért nem lehet mai zeneszerszámokra megírni és miért nincs mai zene...? mert az ember kiürült, kiszáradt

hallgasd ezt valami jó fejhallgató kell hozzá és nagy hangerő

brühüyyy
@simple observer 1.0:
a BWV 593 egy két hegedűre írt hegedűverseny Vivaldi eredetiben, most nem keresem meg, de te kutass utána az sem akármi

brühüyyy
@simple observer 1.0:
mivel öreganyádnak szólítottál, íme:
a Vivaldi

www.youtube.com/watch?v=0_0yOY3C1TA

az eredeti RV 522

brühüyyy
@Blogger Géza:
Te nem lehetsz a Géza... az emúttnégyév mond valamit? Baszki.... nem bírom az ilyen izgalmakat (ásít...), semmi dolgod? Nekem van, tudod, nőnemű egyed igényeit is ki kell szolgálnom - szerencsédre neked csak Nulladik Piktor igényeit kell pajkos nyelveddel kielégítened... melyikünk jár jobban? :)
@taga20: Az mi, hogy "kicsengetnek"? Az exportunk egyre erőteljesebben hasít, infláció leszorítva, 5 éve nem volt ilyen alacsony a munkanélküliség, soha ennyire pozitívak nem voltak az üzleti várakozások, soha ilyen alacsony kamattal nem tudtuk finanszírozni Magyarországot, a baloldal meg teljesen szét van esve mentálisan és szervezetileg is... Csupa jó hír!
@rodeo36: Nekem erről eszembe jutott még a múltkori anekdota. :)

Nemsokkal a Haitin 2004-ben történt amerikabarát fordulat után - ekkor űzték el az ország elnökét, Jean-Bertrand Aristidet- meghallgattam Ira Kurzban, Arisztide védőügyvédjének Miamiban tartott felszólalását. Beszédét egy találós kérdéssel kezdte: "Miért nincs soha Washingtonban államcsíny?" A megfejtést is azonnal közölte: "Azért, mert Washingtonban nincs USA követség." Az ügyvéd beszédének ezt a részét viharos tapssal díjazta a hallgatóság, aminek nagy része nálunk élő haiti-i volt. :)
@Blogger Géza:
Állandóan azt rikácsoljátok, hogy a GDP nő(?), az államadósság csökken(?), a munkanélküliség soha nem látott szinten van(... ez spec igaz) és egyébként minden de minden tutifasza, mert dől a lé az adóbevételekből, és szaporodik a költségvetés, nem úgy, mint az előző komenista kormányok idejének alatta.

Rendben, ez fasza (ha igaz lenne-nem az)!
De, ha még is: mit érünk vele, ha a növekményt ellopják?
Na, erre adj választ, te segg.
@Knósszosz:
a zene igen...ezzel az előadással nekem van egy iciripiciri problémám

a fő ritmusa a megírt zenének az emberi szívdobbanás és ezek nagyon idegesek lehettek 100-as pulzussal???

megvárom a lassú (második tételt) de ezek valahová nagyon sietnek

minek ráérünk az örökkévalóság és Gaia nem siet

brühüyyy
@épészmérnök:

"Az Együtt–PM társelnöke szerint a vita arra is jó alkalom, hogy a külön induló baloldali pártok is megmutassák, milyen különbség van köztük, és milyen pontokon tér el egymástól az MSZP, a DK, illetve az Együtt–PM által kívánt jövőkép."

En epp ugyanezt szorgalmaztam bo eve. Meg a streamelest is felvetettem, hogy az "atlag" netpolgar kovethesse, ha tv nem ad teret az ilyen vitaknak.

Ez a Jobbikkal kapcsolatos dontes epp olyan panik-szeru/szagu, mint a szocik rend-parti fordulata.

Es sajnos epp azt mutatja, hogy nem fektettek sok energiat a problema feltarasaba, annak megyarazatainak megtalalasaba.

Hadd emlitsek kapasbol 3 dolgot, ami kulonosebb szakertoi infok nelkul BARKINEK (az Egyutt-PM korul is) rendelkezesre all.

1. Bizony Mo-n van egy (remelhetoleg nem tul nagy, de annal aktivabb) naci kemeny mag. Ez mar '98-ban is jelentett 248 ezer embert a MIEPnek. 2002-ben 245 ezer megsem volt eleg, mert akkor az ugy 15%-kal nagyobb reszveteli arany miatt az 5%-os kuszob is feljebb feljebb ugrott. Azota nyiltan megy a zsidozas, ciganyozas es az utobbi ciklusban ehhez nem kis batoritast, hogy ne mondjam tamogatast is kaptak.

Mara aztan ez a naci reteg, kulonosen a fiatalok megfuzesevel, akik epp a legkevesebbet ertik a vilagbol, akar 4-5 neadjisten 6-7 ezerre is nohetett.

2. Europa-szerte egyertelmu a szelsojobbos es/vagy EU-szkeptikus partok eloretorese.
Itt ugyan nem latszik (tablazat az oldal kozepen):
en.wikipedia.org/wiki/European_Parliament_election,_2014
De vannak elorejelzesek, ahol akar (joval) 10% fole teszik aranyukat. Majd meglatjuk.
Ugyanakkor, ha a meresek igaznak bizonyulnak, akkor hosszu ido ota a baloldal es jobboldal aranya kozti tendencia megfordulhat. Ami TALAN azt bizonyitja, hogy a vilagvalsag utani jobbos fordulat kifulladt, minthogy nekik sem voltak erdemi valaszaik a helyzetre. Mindez pedig a '29 utani radikalizalodashoz vezet.

3. A magyar szituacio. Ismeretsegi koromben (Miskolc kornyeken) is sokan vannak, akik EGYALTALAN NEM nacik, csak nem akartak egyik korrupt partra (Fidesz, MSZP, Gyurcsany...) sem szavazni. S minthogy a kormanyvaltasra, mint legnagyobb 3. eronek a Jobbiknak volt nemi eselye, igy odaszavaztak. Ha ez az ero az LMP lett volna, akkor oda X-eltek volna.

Vagyis jonehany olyan osszetevot lehetne talalni, amit erdemes lenne kielemezni, es megnezni, hogy melyik kerdeskort mivel lehetne kozeliteni, illetve tenni valamit.

Vagyis ANELKUL, hogy a Jobbikot legitimalnak, meg akar (tobb)szazezres szavazoi reteg is leszakithato lenne a Jobbikrol.
@Knósszosz: Ezt nézd majd meg. Tuti padlót fogsz tőle. Ugyanis kínai repcsis videót biztos nem látsz gyakran, főleg ilyet. :)

youtu.be/4zOZWNpVC7M
@Knósszosz: Tőlem nem loptak el semmit. (ellenben jóval kevesebb SZJA-t kell fizetnem.) Ha tőled elloptak, tegyél feljelentést! :)
@Blogger Géza: " Csupa jó hír!"
örülök, hogy boldog vagy.:)
na megyek aludni, me a holnapi félhat hamar itt lesz és kelnem kö. én nem a pártközpontbó kapom a fizetésem, mint egyesek.
jó éjt minden értelmes arcnak, ja és neked is géza:))
@rodeo36:
Ezt én csak ebben az előadásban hallottam, szóval ez van. Meghallgatnám Abbado-val, neaggy'sten Kleiberrel... biztosan más lenne.
@taga20: Tévecc. Én is fél hatkor kelek és nem a pártközpontba megyek. :)
@Knósszosz:
az általad adott linken a mű 3 perccel rövidebb, mint amit én előtte küldtem!!!

www.youtube.com/watch?v=G0XUa3KQx-Y

ez meg több mint 4 perccel hosszabb mint a te hegedűseid száguldása

ez a teljes mű orgonára

brühüyyy

meg kell figyelni, hogy a két "gyors" tétel az menüett vagy keringő ritmus és nem polka, a lassú -középső- meg séta ahogy az emberi szív dobban és a táncban is meg a sétában az emberi szív alapritmusa a mérvadó erre kell a metronomot beállítani

nem sietünk

mintha ezt Knappertsbusch kapcsán (meg Klemperer) már mondtam volna

brühüyyy
@Blogger Géza:
A 16 százalékoddal a fideszes seggnyaló archetípusa vagy, de sajnos a többség nem osztja azt az euforisztikus élményt, amit akkor érzel, mikor a patkóbélig tolod a nyelved a drága főnököd seggébe.

Ez a szar törvényszerűen össze fog egyszer dőlni, utána mit fogsz csinálni?
Szotyiárús leszel Felcsúton?
@rodeo36:
Mondtad... azokat éppen most.
Döcc is lesz, ha már hallgattam őket (kacsint)
@Knósszosz:
ez Karajan első hegedőse és néha helyettese: Willy Boskovsky
www.youtube.com/watch?v=0_0yOY3C1TA

12.19 ami nagyon közelít az eredeti metronom beálláshoz

ez volt a barokk szabadsága...még nem volt metronom viszont mindenkinek volt szíve hahahaha

brühüyyy
@Knósszosz: Ugyanazt, amit korábban: vígan megélek. Tudod, nekem mindig jól megy, akárki van kormányon. :)

Egyébként meg soha olyan messze nem voltunk bármiféle "összedőléstől", mint manapság. Álmodozhattok erről, mint a pincékben bujkáló plusz 1,5 millió baloldali szavazóról, kb annyi értelme is van.
@Knósszosz:
a Boskowsky felvételen a kottában 4:28-nál ki is van írva mint utasítás: cantabile azaz dalolva a két hegedű abban versenyez, hogy ki tuggya szebben kirajzolni a melódiát és koncertálni a másikkal

amikor ez a dallam égbeszáll mint a lélek (ami nincs) na akkor vagyunk ...katharzys ismered ugye?

naugye

brühüyyy
@Knósszosz:
hagyd a gájzát hadd bolondúljon meg hogy senkit sem érdekli

ezt ismerd meg, ez új:

www.youtube.com/watch?v=fKfGDqXEFkE

brühüyyy

remélem
@Knósszosz:
galamb száll fészkére, kapd el

brühüyyy
@Blogger Géza:
Szóval folytatod - ahogyan azt "programként" letette a sík hülye választói elé a cáratyuska... gratulálok.

"Tudod, nekem mindig jól megy, akárki van kormányon. :)" - ez szép volt, komolyan.
Tehát, neked mindegy ki van épp hatalmon, a te nyelved mindenki seggébe beleér. És erre még büszke is vagy-:o
Ritka egy nagy darab szar vagy... de ez bizonyára téged nem zavar.
Ti mind ilyenek vagytok? Már, hogy saját magatokat rúgjátok tökön? A kutyát nem érdekli amúgy, csak hátha a te szádból hallhatom a való világot - csak azért.

De ezt sem...
@taga20: Az nem, de amikor a szebb jövőért felvonulnak jobbikos zászlókal, és egészségügyi önvagonírozásra bíztatják a cigányokat.
@rodeo36:
Elkaptam és... holnap megbeszéljük - fészek szinten! Most fáradt vagyok - itt 23:17 és reggel menni köll... de azért mindent, amit úgy gondolsz... toljad!
@Knósszosz: Picit frusztráltnak tűnsz... Mi a baj? Akarsz beszélni róla?
@Blogger Géza:
Mentálisan az én homlokom sima, a baj a te készülékedben lehet. Ha konkrét és számodra/számotokra kellemetlen kérdést kaptok az arcotokba, arra sosem válaszoltok karakánul. Nem hebhab-hebhab süketelést akarok hallani, hanem...

De igazad van, frusztrált vagyok, sőt mi több hülye is. Ha a satu hülye fajtádtól akarok választ kapni a kérdéseimre, tényleg engem kell kezelni.
Ezt nyilván dicséretnek veszed... szóval nem lőttem mellé nagyon.
@Knósszosz: minden szép. Mint itt.
www.youtube.com/watch?v=x3I8Ykiwh6g

Viktor Patyomkinovics Orbán menyországa
@Mariann19:
"Egyelőre csak ráérzés, hogy ez a felvetés sokkal fontosabb a világ működésének felfogására, mint a különféle aktuális magyarázatok."

Ez a női energia, ez kell a világnak, komolyan. Big smiley!
@GeoCracker:
Köszönöm, ez zseniális!!-:)))
Hiszed vagy sem, rég óta kerestem!
Hatalmas kösz érte!-:)
@Knósszosz: :-)))
Szívesen.
Lassan megint aktuális...
@taga20:

Kosz az elismerest.

Ezert most stilszeruen tiszteletbeli baratomma fogadlak: www.youtube.com/watch?v=IYgbaM0uCu4

Szerintem ez meg siman belefer neked.

"zenéid faszák, csak túl durvák számomra"

Az a helyzet, hogy ennel meg sokkal durvabbakat is hallgattam, nemelyiket meg manapsag is. A legthrashebb thrasht. A linked alapjan feltolultak a faszantos emlekek, mekkorakat headbangeltem az Open your eyes-ra... (IS) ;)

Amugy zeneileg mindenevo vagyok. Marmint, ami tetszik nekem.
Talan illuziorombolo lehet, de siman meghallgatom (nezni megjobb) a szivos szemu Martat is (apam ugyanis egesz turhetoen tangoharmonikazott): www.youtube.com/watch?v=hcm55lU9knw&feature=kp
@rodeo36:
Mély filozofikus igazságok vannak benne, azt gondoltam valami marxista csirát is találok, de még nem leledzem.

Azt hiszem a "kapitalizmus" lényeget h nem fogyasztói hanem túlfogyasztói pontosabban tulsemmittermeloi modell pontosan telibelotted. De közben ez jo a tömegeknek, imádják a munkások es munkanélküliek, a "tőkésekrol" nem is beszélve! Ha tömeg ben nézem ilyen sok erectus ilyen jól meg soha nem élt az ismert történelemben- persze kérdés hogy a számlát ki fizeti majd, ha le kell kapcsolni a villanyt. De ami nagy változás az elmult 182.5 évben az nem az Xyz ipari forradalom, nanem, hogy a tudás igen a tudás hogy felértékelődött annak az újraárazáda a nagy vívmány, az uj kommunista kiáltvány. Egy rendes, (mondom rendes) munkás angol befektetési bankár simán gazdagabb, mint ma a 72. leggazdagabb magyar. Bérből es fizetésből.

A tőzsde -értéktőzsde- fogható, felosztható, de demazerializált javakat oszt szét ujra, tévedés, hogy nem. Az árazás más kérdés, az anticipacio, spekuláció stb, de ugyanúgy termelő tevékenység, mint bármi más -mar ami szolgáltatás, ugye. A null-végösszege játszma, mint kritika teljes matematikai tévedés, csak a határidős illetve más derivatív piacon igaz, ott is módjával. A gond inkább az, hogy ez a szegmens túlnőtt es az alapot veszélyezteti.
@épészmérnök:
Köszi szép - jól megijesztettél.
Van aki vitatja, hogy a globális felmelegedést emberi tényező okozna, mondván h interglaciális korszakban vagyunk egyébként is, de én ezt erősen kétlem.
A tengerszint 30 centis emelkedese is elképesztő összegekbe fog kerülni, láttam prognózist, hogy 50 év múlva Párizs is víz alatt lesz..es a folyamat nem visszafordítható, vannak tervek pl a Földközi tenger védelmére: lezárni háttal a Gibrsltari-szorost: 1200 !!! milliárd dolláros gáttal hollandok megcsinálnák...

Nem látom hogy lesz ennek jo vége, nincs ra komoly politikai akarat még mindig, ez olyan szintű globális összefogást kívánna, amit nem tudok elképzelni h meg tudjon valósulni... Passz. Sakk matt
@taga20:

"te ember, aszt azé remélem tudod,
hogy krisztus nevében tették!"

Beteg vagy te, hogy Gabrielnel az ertelemre apellalsz... :0
A legviccesebb ázsiai stand upos azsiaiakkal viccelodik
youtu.be/Sel1JP_fNRA
@Csekkliszt#10:
Pontosabban ez egy része annak ez inkább a fiú szekció
@simple observer 1.0: "Vagyis ANELKUL, hogy a Jobbikot legitimalnak, meg akar (tobb)szazezres szavazoi reteg is leszakithato lenne a Jobbikrol."

Ezt én is elképzelhetőnek tartom. És félrevezető az az elképzelés, amely a jobbik-szimpatizánsokat tufa vidékieknek állítja be. Az egyetemista fiatalság között is jelentős bázisuk van, akik talán odafigyelnek a racionális érvelésre is.
@Csekkliszt#10:
nagyon bájos, már csak azt árúld el mit vettél magadba (akár folyékony akár szilárd)

ilyet csak "úgy" nem tucc

brühüyyy

jutalmad egy matolcsi által személyesen aláírt váltó négyszázhúszmilliárd fakauriról beváltható felcsútbasznádon a budi mögött páncélszekrényben
@Knósszosz:

Nincs harag. ;)

A mainstream alatt amugyis fokent teged es rodeot ertettem. Bar tole vartam egy a tiedhez hasonlo reakciot. Lehet hogy lejjebb van is, majd kiderul mikor odaerek...

Amugy ABBA is!

Kamaszkoromban a szomsedsagban valo nyekerges miatt nem nagyon tudom ertekelni a hegedut. Sajnos sosem jutott el olyan szintre, hogy ez atbillent volna.

Amugy nem hiszem, hogy sznobizmus lenne a velemenyed. En magam is sok feldolgozast hallottam mar es nagyon-nagyon kis szazalekban erik el az eredeti szinvonalat. Plane hogy felulmulnak azt. Csak ket pelda: Johnny Cash: Hurt , Csik zenekar: Most mulik pontosan.

Azt gondolom, mindenkinek joga van barki munkajahoz hozzanyulni, persze ennek elismerese mellett, es majd a hallgatosag dont, hogy milyen lett a produkcio. Vagyis nem tartom istenkaromlasnak az ilyen probalkozasokat. Ugyanigy linkelhetnek videot az egyik nagy kedvencem a d-moll Toccata es fuga (Egyszer volt ... az ember) gitarfeldolgozasokrol, de azoknal en is ugy gondolom, hogy nem talaltak be. Ami nem veletlen, hiszen az orgona hangzasat lehetetlen visszadni. Plane gitarral.

Nem igazan sikerult tokeletesre, de azert a 2007-es tribute lemezre csak felkerult a Metallica feldolgozasa: www.youtube.com/watch?v=hmtzRo-Qro8
Persze nem igazan erhet Susanna Rigacci produkciojank kozelebe: www.youtube.com/watch?v=1-rHdSWZLpQ

De ahogy korabban is irtam, nem ketlem, hogy Vivaldi es sok klasszikus MA gitaron jatszana. Erre azert eleg jo tampont Paganini, aki 100 evvel szuletett kesobb, de mar a (spanyol) gitarral is probalkozott. Es abban is biztos vagyok, hogy J.S. Bach MA egy Keith Emerson kaliberu urge lenne...
@simple observer 1.0:
az első linkedre, (Joe Satriani) azt tudom mondani mint amit Szerjózsa írt az Ermitázs Modern Szobrok kiállításán az egyik szoborhoz a vendégkönyvbe

a szobor címe: ANYA
Szerjózsa: az lehet, de a tiéd

szóval...ez a fajta guitárodzásos nyavajgás ahol a guitárt arra használják hogy döglődő macska hangját utánozza hát nem egy ünnepi torta...harmóniája nulla, a ritmusa a kifutó bécsi gyors és a forralt tej színvonalán...utól sem lehet érni...talán fél hogy valaki komolyan bele akar hallgatni és józan?

brühüyyy

sajnálom e'vvan
@simple observer 1.0:
hát ha vártad, hogy hozzászóljak, akkor íme:
JS Bach feltalálta a Wohltemperiertes Klavier-t azaz a kalapácszongorát amit utána még sokáig fejlesztettek, de a lényeget Bach találta fel...mert szükség volt egy új hangszerre

a guitár egy nagyon régi és nagyon unalmas hangszer, arra használták, hogy utaztak vele, mert hordozható (már egy hárfa vagy marimba sem az,) a fúvóshangszerek lévén főleg fából nagyon érzékenyek a klimaváltozásra ezért nem igen cipelték és a fém fúvósokat csak harci riasztásra lehetett használni mert még nem fejlődtek ki

itt Marx: a lét meghatározza a tudatot

azaz minden időszak kitalálta és megcsinálta a maga hangszerét kivéve az I VH utáni nemzedékek amelyek nem találtak föl semmit a szintetizátor egy elektromos orgona és nem is képes annyira mint egy jó orgona tehát visszafejlődésről van szó az Emerson és a Palmer "zenéi" csak ujjgyakorlatok semmi zenei mondanivalójuk nincs hangok egymás után és simultán...üres fecsegés

de nem folytatom

engem elborzasztanak ezek a zajok néha egy gyár ipari zajai sokkal hatásosabbak mint eme izék

nem is beszélve arról, hogy a zenének mondandója van

ha megzenésített ipari zajt akarsz az Wagner Siegfried-jének második felvonása amelyben Wotan leszáll az alvilágba (MOrdor) és ott a törpe kapitalista rabszolgáit látja és hallja robotolni

tehát a ma zenéje nem létezik az zajnak is sekélyes és nem mond semmit mint zene

de erről hosszabban kellen ami nem blog téma bár sokakat érdeklhet
@rodeo36: Iiiiigen? Szóval így? Na, akkor hallgasd ezt :-D

www.youtube.com/watch?v=gSedE5sU3uc
@simple observer 1.0:
ez egy ujjgyakorlat arra, hogy kipróbálja hogyan szól az éppen feltalált zongora C dúr-ban

www.youtube.com/watch?v=Dkt75juxvxw&list=PL9152C783D22D5468

Szvjatoszlav Richter

Emerson ezt nem tuggya soha
@épészmérnök: te mint délamerikai most átálltál harci védelembe?
mit védessz? 6 guitar sem képes egy zenekart alkotni mert unisono az egész, csak a hangerő nagyobb de akkor is pilincka

a guitar alkalmas arra, hogy zsebbenhordható okostelefon helyett pöntyögjön valamit és a skálák szépen bele vannak jelölve, hogy megkönnyíccse a játékot nem úgy mint a hegedű és a többi vonós hangszer...ahol neked kell tudnod a"fogást"

de ha ilyen módon adod elő akkor ebből ízlések és pofonk vitája lesz és annak meg nincs értelme és eredménye semmiképpen

brühüyyy

fenntartom a mit korábban mondtam

ez harmonia:

www.youtube.com/watch?v=wm_PERitmGc

az emberi hang ezt csináld utána guitárral 1000 db-bal

brühüyyy
@rodeo36: Hová lett a humorérzéked, Rodi? Ezek a kis kölykök olyanok, hogy sírva kell röhögni rajtuk. Szánalmasak.

A gitár valóban egy hordozható zsebhangszer, hangulatos tud lenni szobában, kocsmában, de abban egyetértünk, hogy koncertterembe nem való.
@rodeo36:

Na igy lenne lotto otosom! ;) Knosszosznak epp irtam is... Esetleg lasd fentebb..

Na latod, te mar kozelitesz a sznobizmushoz. Sot ahogy latom alaposan tul is losz azon.

Elhiheted nincs szuksegem a sajnalatodra. Es amit irsz akkora orbitalis baromsag, hogy ezzel igy akkor kvittek is vagyunk.

HA pedig te orgonat adtal, akkor tolem visszakapod:
www.youtube.com/watch?v=HvXYcQQD1Hc

Es ha erre is azt mondod, hogy micsoda kiuresedett emberek, zene.... , akkor en is azt mondom, hogy en meg teged sajnallak csolatasodert...

Valakinek emlitettem a barokkot, hogy kedvelem, igy aztan siman vegig hallgatom barmely szerzo muvet (igy akar a linkelt RV 522-t is), de azert nem fogok utanna keresni a neten ilyen zenenek, hogy feltetlenul azt hallgassam szabadidomben.

Amugy meg hat izlesek es pofonok...
@simple observer 1.0:
kösz sikerült felbosszantanom...ez fél siker

ez meg amit belinkeltél az
1 méter Emerson ezt folytathattya éveken keresztül semmi sem változik csak ugyanazok a harmóniátlan guitárhangzat másolatok (invenciója nulla alatti) és bárhol kivágsz belőle 1 métert ugyanazt kapod

mialatt a zene fejlődik felaggya a témát és variálja harmóniáit felépíti hangnemet vált
a Grieg zongora verseny alaphangneme a moll de A durban játszódik és fejeződik be közben modulál b mollba is

ez az emerson meg csépeli a dobot vagy a billentyűt és kurva zajos

dehát ha ízlések és pofonok akkor én a pofonokat választom

szerencsétlen emerson assziszi ez zene

brühüyyy
@simple observer 1.0: az önállótalnságára jellemző, hogy Carl Orff Carmina Burana egy témáját másolja szellemtelenűl és ötelettelenűl

brühüyyy
aki még nem hallotta az eredetit...
és ez a fajta dobolás az meg füldugóra kényszerít

miért kell a dobot csépelni az nem búza
@Csekkliszt#10:
@épészmérnök:

Akkor ezt a terkepet mar biztos lattatok:
geology.com/sea-level-rise/
@simple observer 1.0: @épészmérnök:
akkor megnyugtattál magaddal kapcsolatban

az egyszerűke megfigyelőke ....hát nekijje még soksoksoksoksok megfigyelni valóra van szüksége, hogy lásson ne csak nézzen

mint Tamino a Bölcsesség templomának kapujában eltévedt mert átbaszták és akkor egy bölcs aszongya neki

kit baráti kéz vezet az a véghetetlen éjben sem téved el

és magára hagyja a becsapódott kapu előtt de nála van a Varázsfuvola

hát megfigyelőkénk nek is szüksége lenne valmi normális sorvezetőre és nem megenni maszlagot amit csirkepörköltnek címkéznek

brühüyyy

sértegetem itt a csirkepörköltet
@simple observer 1.0:
gondolom ez Bach eredeti invenciója

majd Emersonnak is lesz -talán- 10000 év múlva

www.youtube.com/watch?v=18EMloAEugA

brühüyyy
@épészmérnök:

és

mit mongyak?

szó nincs rá

www.youtube.com/watch?v=RrD423KksRU

és ez nem más mint Klemperer
@épészmérnök:
egy komment ott:
paolo Virgili1 semana atrás

Bravo||| Kein entusiastik worten. . In italiano man spricht: "Ci prostriamo tra le lacrime". Diese Musik kommt aus Landen nicht in unsere Welt. Wir sind in eine sphera wo HerrGott spricht mit uns,, aber wir kann nicht schauen oder bitten:Wir mussen nur weinen und weinen. Und hoffnen

és most...

brühüyyy
@rodeo36:

Na latom kapom rendesen.

Nem fogok mindre valaszolni, mert az elvakultsagod nem er annyit, masreszt valamikor a meccseket (mar csak egy) is nezni akarom kozben.

Az egesz mostani kirohanasod azert erdekes igazan, mert te mint muszaki ember igazan ertekelhetned pl a szintetizator orgonakat (az elektromos gitarokat is, de hat ez nem lep meg). Nem vitatom, es meg amokfutasod elott emlegettem jomagam is az orgonat, mint egyik kedvenc hangszeremet, de azert egy ilyen hangszerben is van annyi tudas, mint egy mechanikusan direktben hangot kelto orgona sipjaiban:
www.keyboardmag.com/uploadedImages/keyboardmag/articles/Emerson_Opener_WEB.jpg
Az ketsegtelen, hogy egy szintetizator sosem fog olyan TELT hangzast adni, mint egy orgona, am emennek hangolasa es specialis effektjei viszont siman verik a legspecibb orgonakat is. A mai studio berendezesek hanghatasai meg plane. Vagyis egyaltalan NEM IGAZ, hogy nem tortent fejlodes.

Vegigolvasva 01:47-ig a reakcioidat, nemhogy nem tudtal felbosszantani, ez egyebkent barkinek is baromi nehez, de a kommentjeidbol sut a minden(ki) mast lenezo sznobizmus, igy meg plane nem er az egesz annyit, hogy felhuzzam magam rajta.

Amit itt osszehordasz (a pozitiv dolgok elismerese mellett, amit mar korabban is megtettem), olyan mintha az asztalt csapkodnad, hogy marpedig szep, sot akarcsak kicsit is elfogadhato verset CSAKIS latinul lehet irni. Hiszen azt mar az okori romaiak is hasznaltak, azota is fennmaradt szamos neolatin nyelvben. Meghat egyebkent is, ha TE mondod, AKKOR az BIZONYARA UGY IS VAN.

Vagy eppen festeni csak bizonyos gyarto festekeivel, illetve meghatarozott technikaval, stilussal lehet, szabad....

Tancolni meg csak a balett mozdulataival...

Satobbi...

Ne vedd szivedre, mert ez egy joszandeku kerdes, de eszednel vagy te, hogy masokat lefitymalsz, lesajnalsz csak az alapjan, hogy milyen zenet hallgat?

Akkor Hitler fasza ember, mert Wagner volt a kedvenc szerzoje? Vagy forditva, Wagner szar szerzo azert, mert Adolf imadta?
En speciel nem hallagtok Wagnert, mert azok a reszek, amikhez szerencsem volt, az szornyen unalmas es hallgathatalan volt, SZAMOMRA.
De ettol meg nem fitymalom sem munkassagat, sem azokat akik hallgatjak, sot urambocsa' meg csak a bayreuthi fesztivalt sem akarom megszuntetni, az egesz helyet felszantatni, es soval beszoratni....
@rodeo36:

"az egyszerűke megfigyelőke ....hát nekijje még soksoksoksoksok megfigyelni valóra van szüksége, hogy lásson ne csak nézzen"

Akarhogy is igyekszel nem tudsz felbosszantani. Sot!

Mig te erolkodsz, hogy sertegethess, en legalabb el tudom mondani, hogy bar NEM SZANDEKOSAN megsertettem epeszmernokot (tenyleg elfelejettem mar azota, hogy mivel), de elnezest kertem tole.

Toled meg mast se kap az ember, mint nagy mellennyel dolyfos kioktatast.

A stilus maga az ember...
@simple observer 1.0:
csak azért, hogy jelezzem végigolvastam ezt is...mint látszik értékítéleted nem megalapozott, és azért, hogy visszadobjam a labdát vedd tudomásul, hogy úgy ahogy vagy el vagy fogadva azaz én nem akarlak megváltoztatni semmilyen módon, a magam részéről felmutattam értékeket, te azokat nem tartod értéknek helyettük más értékeid vannak ettől vagy te te és a másiktól meg én magam maradok

ilyesmire emléxem még kiscsoportos óvodás koromból ott volt az a hatalmas vita a kölkek között, hogy márpedig az én nagyim jobb pogácsát tud sütni mint a tied, (következésképpen) "én" lett légyen bárki is az az "én" gyózött...és milyen boldog volt én meg építettem tovább a homokváramat mert már akkor is jobban szerettem alkotni mint meddő vitákba keveredni

talán egyszer te is kekecmeregsz a véghetetlen éjből kedves Papageno

brühüyyy
@simple observer 1.0:

a nicked jelentése: egyszerű megfigyelő! ez igaz? vagy nem tudok angolul?

ha becézem (mint kisöcsémet, bár nem tudom hány éves lehecc) akkor az borzalmas lelki traumát okoz "megfigyelő"-nek és ordítozni kezd...

ugye nincs harag? de a szintetizátor hangjai nem tudnak megfogni, bevallom annak idején amikor a Emerson még újdonság volt a szintetizátorral együtt akkor azon vitatkoztunk (alapvető easthetica-i ismeretek híján, amit magam részéről régen pótoltam) hogy "mecsodahatalmasizéisezazizé" még nem volt nagyon jó hangvisszaadó rendszerem ami leleplezte volna azt amitől olyan amilyen

nem véletlen, hogy bizonyos filmekben a hatások elérésére igazi nagyzenekart alkalmaznak valódi orgonával és egészen nagy zeneirodalom alakult ki filmzenék komponálása címén és lassan be is hozzák a koncerttermekbe mert megállnak önmagukban is

a jövő hangszere nem a szintetizátor -ha én tudnám mi lesz akkor már lenne egy Nobelem- de bizonyos, hogy ki fog alakulni...nagy szükség lenne rá már régen

kívánom, hogy ismerd meg a világot és ismerj meg új és új értékeket és ne ítélj...

az maga ítélet, ha valamit ne fogadsz be lett légyen az bármi ami művészet... de az az ítélet rólad tenmagadról szól

és nem kell hírdetni, hogy te már pedig...és itt azt helyettesítesz amit akarsz...mert nem mindenkit fog lekötni és lehet olyanokat sem akikről assziszed hogy...

brühüyyy

minden jót...
2 142 142 hazaáruló birka
+ 122 ezer rohattt román !
köszönnyük a nácipuncsot !
1998 tavasz fideSS nyer OYG-n = beregi ÁR
2010 tavasz fideSS nyer OYG-n = bódvai+sajó ÁR
2010 ősz fideSS nyer ÖNK-n = vörösiszap ÁR

2014 tavasz? nyert a fideSS ? = mi az ÁR ?
@Blogger Géza:
"Az exportunk egyre erőteljesebben hasít, infláció leszorítva, 5 éve nem volt ilyen alacsony a munkanélküliség, soha ennyire pozitívak nem voltak az üzleti várakozások, soha ilyen alacsony kamattal nem tudtuk finanszírozni Magyarországot, a baloldal meg teljesen szét van esve mentálisan és szervezetileg is... Csupa jó hír!"
Nem a mi exportunk, hanem a német autógyártók exportja hasít, továbbá a holokauszttal majdnem megegyező emberveszteségünk is hozzájárul a fizetési mérleg javításához a hazautalásaival.
Az infláció deflációközeli, és csak nézd meg,
hogy ez mit okozott a japánoknál.
És persze, hogy csökken a munkanélküliség, ha 3 hónap után kikerül valaki a rendszerből, és az a félmillió sem itthon keresett állást. Viszont azt beszámítják a foglalkoztatásba!
Persze, pozitívak az üzleti várakozások: 1 max. 2 %-os fejlődés már a "hütőszekrények pótlásától" is várható, ami fix lemaradás lesz a környezet potenciális 3-5 %-ával szemen. Majd tárgyaljuk újra a nemzeti büszkeség kérdését, amikor már a románok is lehagynak (esetleg a bolgárok is)
Szart sem ér a kamat leszorítása, ha az árfolyam annál nagyobb értékben növekszik, akkor folyamatosan megdöntik a "történelmi csúcsokat" Ráadásul most kezdik majd törleszteni a 8-10 % körüli kötvényeket.
Ahhoz meg kellene némi józan ész, hogy felfogd azt, hogy El %Tolcsy milyen vékony jégen korcsolyázik felelőtlenül 9 és félmillió emberrel a hátán. A tőke menekülése reflex-szerű és megállíthatatlan egy pont után. Brókeri automatizmusokon alapul. Na és
már eltapsolták az MNB tartalékainak 20 %-át,
és nem lehet tudni, milyen szinten válik újra támadhatóvá a forint.
Ja: és nem a baloldal van szétesve, hanem a jobbközép. A komcsik "odaát vannak"
Én nem értek egyet azzal, hogy Orbán pörögne, mint egy ventilátor. Nagyon is következetes. Kommunista ifjúként kezdte - ma is az! Csak nem tudja megtagadni a származását, és a saját és haverjai zsebét is tömi közben.
@kekex:
Ja, és "soha ne mond, hogy SOHA"
Legfeljebb ha elfogadod, hogy Orbánék előtt nem volt élet.
@Penivaldes: pannis a kedvencz shitnyikovám - nemzetthy hajráff von bagoly
@simple observer 1.0:
Köszi a térképet. Eljátszom majd vele.
Persze a tengerszint növekedés csak az egyik baj lesz sajna...
@vitéž munkášőr:
Ő az alfahim akinek jogában áll meg...hágni bárkit és bármit
@Blogger Géza:

"5 éve nem volt ilyen alacsony a munkanélküliség"

- a választások után máris lefelezték-harmadolták a közmunkások számát.

Ja, a lakossági állampapír hallatlan siker. Okát tán a kamatoknál kell keresni:

www.allampapir.hu/

mert ezzel szemben mennyit ad a legnagyobb kereskedelmi bank?

www.otpbank.hu/portal/hu/Megtakaritas/AkciosAjanlatok/BizalomHUF

Hááát, ezt sokmindennek hívják, olcsó finanszírozásnak talán a legkevésbé.
@kekex: Ha valaki ide utal, az minden, csak nem "veszteség". :) Szinte minden felzárkózó országnak jelentős bevételt jelentenek a határon túl dolgozók hazautalásai, miért pont Magyarországon lenne ez másképp. Még mindig jóval kisebb a magyar migráció (határon belül, határon túlra), mint más, hasonló országoknál. Nálunk az alacsony infláció épp rekord gazdasági növekedéssel párosul, szinte semmiben nem hasonlít egymáshoz a japán és a magyar gazdaság. A 8-10% körüli (Simor -korszakos) kötvények törlesztése jó hír, mert akkor nő a mostani 3% körüliek aránya a csomagban. :)

Az MNB tartalékai pedig lassan már mindenki szerint túl magasak, annyira kedvezőek a pénzügyi mutatóink.

zsiday.hu/blog/sok-devizatartal%C3%A9k
@Fabius: Akkor te mégis minek neveznéd a 2,69%-os egy éves kamatlábat, amiért az állam legfrissebb 1éves papírjait megvették? :D

"A hozamok 2,65% és 2,72% között szóródtak, 2,69%-os átlaghozamot eredményezve. Ez pedig 26 bázispontos csökkenést jelent a két héttel ezelőtti aukcióhoz képest, sőt 21 bázisponttal alacsonyabb a tegnapi másodpiaci árazásnál is."

www.portfolio.hu/gazdasag/akk/soha_nem_latott_kereslettel_szembesult_az_adossagkezelo_2.198199.html
@Blogger Géza: már párszor megpróbálták elmagyarázni, hogy a magyar "gazdaság" 5-7 mocsok multin alapul.
Az AUDI(csak, hogy ne hülyén halj meg: NEM önálló firma, hanem VW Group RÉSZE) jelenleg offenzív növekedési pályára állt Németországban, mert ITT valóban növekszik a gazdaság, jobban fogynak az ÚJ autók, tehát a mo.-i termelés felfutás ennek köszönhető, semmi másnak!
Az alacsony jegybanki kamatok, ennyire kiszolgáltatott gazdaság esetén a defláció rémét vetítik előre. Az alacsony kamatú állampapír eladások viszont NEM jelentenek sikert. Csak átmeneti bizalomnövekedést, de NEM Mo.-ban, hanem az ott(is) termelő multikban.
A munkanélküliség valós adatai NEM tudhatóak, mivel irgalmatlan tömeg dolgozik feketén, külföldön, vagy már nem is szerepel semmilyen nyilvántartásban.
A közmunkaprogramra szánt állami keret felére, harmadára csökkent!
Az MNB tartalékai soha nem lehetnek elég magasak, ilyen gazdasági háttérrel!
Tudod milyen sokan vannak, akik NEM utalnak haza pénzt? Hanem fogják a bankkártyájukat és azzal fizetnek Mo.-n is!?
A baj az Gézám, hogy a gondolkodás képességét és akarását vették el tőletek fidiótáktól!
@vitéž munkášőr: ismertem egy törtető tanárnénit, aki rajongója volt. Egyébkét igazad van. Van a HV-nek egy könyve a Budapesti kerületekről, minden kerületet egy-egy valaki mutat be. Egyes fejezetek egész jók. Panni Kispestnél szerepel.A erületről semmit nem tudtam meg, arról vszont igen, hogy Panni és nemzet..
Most,hogy ideértem.

IGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!
Fabius végre megtért!
Isten hozott drága nemzettársam,testvérem!:))
Egy újabb igaz MAGYAR!:))
a jobbik vonzódik a volt nyilaskeresztes párthoz, esetleg másolja, vallja azokat az eszméket?
ha igen, akkor még véletlenül sem kell szóba állni velük!

" Minden zsidót összeírtak, és sárga csillag viselésére kötelezték őket. Megkezdődött a vidéki zsidóság deportálása, először a Kárpátaljáról (ma Ukrajna), majd az ország egész területéről. A fővárosban a zsidókat úgynevezett csillagos házakba, majd gettóba zárták. A román kapituláció után, 1944. augusztus végén a front Magyarország területére tevődött át. Nagybaczoni Nagy Vilmos honvédelmi miniszter egy időre leállította a deportálásokat. Horthy Miklós kormányzó megpróbált „kiugrani” a háborúból: 1944. október 15-én proklamációjában bejelentette, hogy Magyarország leteszi a fegyvert. Még aznap – német katonai segédlettel – a szélsőséges nacionalisták, az úgynevezett „nyilas párt” (élén Szálasi Ferenccel) átvette a hatalmat.

Ekkor már, miközben az ország fokozatosan az előrenyomuló orosz csapatok kezére került, a féktelen terror lett úrrá. Mivel a deportáló vonatokat már nem tudták útnak indítani, bujkáló és szomszédjaik által feljelentett, vagy az utcán és másutt, kegyetlen módon összefogdosott zsidókból gyalogmenetet indítottak nyugat felé. Ebből a „halálmenetből” csak kevesen tértek vissza. Az életben maradt munkaszolgálatosokat is nyugatra irányították. Közülük is sokan út közben pusztultak el, vagy meggyilkolták őket, mint a bori haláltáborból út közben megölt Radnóti Miklós költőt (1909–1945), vagy Szerb Antal irodalomtörténészt (1901–1945).

A pesti gettót (időhiány miatt) nem tudták deportálni, ott mintegy 70.000 ember zsúfolódott össze, közülük hétezren az éhezés és a járványok következtében elpusztultak. (A Dohány utcai zsinagóga kertjében temették el őket, ott áll ma Varga Imre szobrászművész emlékfája, amelynek „leveleire” a meggyilkoltak neveit jegyezték fel.) A nyilas banditák a fővárosban folyamatosan raboltak, és válogatás nélkül gyilkolták az üldözött zsidókat, az őket rejtegető magyarokat és az ellenállógyanús személyeket. Az úgynevezett „nyilas házak” pincéiben (például a zuglói Thököly étterem épületében) kínzóhelyiségeket rendeztek be. Az elfogott zsidókat a jeges Dunába lőtték. (A gettó két egykori bejáratánál később táblát helyeztek el, a Dunába öltek emlékét pedig a Vizafogónál és a Margit híd pesti hídfőjénél emlékmű őrzi.)"

www.zsido.hu/tortenelem/magyarzs.htm
@rodeo36: Basszus!Te vagy az egyetlen,aki itt büntetlenül zsidózhat.:))
süti beállítások módosítása