Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: ha valaki azt állítja, hogy neki nincs eltitkolt gyereke, az miért nem jobb, mint akinek van? Furc... (2024.11.22. 13:31) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.01.13. 03:51 Fabius

Magyar krónika: hazudozásban keresd a jót?

Címkék: fidesz bencsik andrás kerényi imre magyar krónika

Egyszervolt ország udvari krónikásai összevesztek még az indulás előtt: most akkor Orbán leoltotta alvóra a túlbuzgó Kerényit, vagy nem oltotta le? Nyilván nehéz kérdés ez, hisz nyögvenyelős feladat hazugságtengerből kihalászni a "jót" és valami olyan bukét adni a dolognak, ami nem ennyire büdös. 

Mert valaki egészen biztosan hazudik az akolban, a kérdés csak az, kicsoda?

Jó, oké, az nekem is megvan, hogy az egyik legkisebb királyfi szerint a valóságot amolyan lófaszt, mamaként kell kezelni választási kampány idején:

Meg az  is rémlik még, hogy Fénylő Csillagunk önmagához mellékelt kisokosa szerint se azt kell nézni soha amit mond, hanem mit tesz, de speciel ebben a krónikások hajhúzása műsorban még személyesen nyilvánosság  előtt nem lépett föl, mint iránymutató trubadúr. Így meg csak vicces, mikor a békemenetes harcostársak egymást pofozzák lelkesen a falanxban, hogyaszongya mivánheee, kisgyerek, egy szó nem igaz az egészből, Viktor szerette Kerényit és asztat sem mondta, lófaszt kapunk és nem közpénzt, úgyhogy pitypangnyílásra meglesz a próbaszám is akárki mellássa!!!

Fene tudja mire jó ez a békemenetes házi cicaharc.

Mert azt simán el tudom képzelni, hogy Orbánnak ez a kerényizés úgy hiányzott, mint egy bal lapockáról elővillanó kádárjankó tetkó a félegyházi nudista strandon, és a képet árnyalandó íratott egy cáfolatot az egyik testhezálló de mégsem hivatalos orgánummal. Huth sokadszor is megtette amit megkövetelt a "haza", lehetett volna menni haza, de akkor jött a vitéz úr megvédeni a Kerényi krónikázás becsületét.

Lehet, hogy ez a félnótás már annyira jelentéktelen, hogy elfelejtettek neki szólni: Bandikám, ez nem a Népszabi pártélet rovat, hagyadmá' ennyiben.

1065 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr125755478

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.01.13. 11:52:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Mariann19: Ismét tévedsz, nem busongok, különösebben nem is merengek.:)

És ha szükséges, hogy megértsd, ismét leírom, hogy elegem van a régi kerékvágásból, így nem érzem azt, hogy támogatnom kellene a régi kerekek vágóit, ellentétben Veled.:)

Tudod, mi szavazók többféleképpen dönthetünk, nem csak az általad javasolt az egyedüli üdvözítő megoldás, bár tiszteletben tartom a véleményedet és a döntésedet mindenféle különvéleményem hangoztatása nélkül is.

Meg kell bukni az összefogásnak, hogy a baloldalnak nevezett katyvaszt ne néhány kiöregedett annak idején értelmes ember becsontosodott az idők szavát meg nem halló véleménye irányítsa.

Természetesen ugyanez vonatkozik a narancs népére is. Meg kell bukni orbánnak is, hogy a népe fölébredjen végre lidérces álmából.

Szóval addig beszélgetünk, tesszük kicsiben a dolgunk, munkát adunk, támogatunk, iskoláztatunk, próbálunk civil európai életet teremteni lehetőség szerint kihasználva a rendszer sajátosságait.

Sajnos csak ennyi, országot megváltani nem vagyok képes.:)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: én meg má itt lájkolgatlak, mert a mandis jaffershitnyikeket semmi sem bosszantja jobban, mint ha az ellenség lájkolgatva van, úgy ám, bizony! ;-)

mandiner.hu/felhasznalo/boli
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: te, májkrémpótlék. itt max. az egér meresztené, ha vinne neki a vadai kicsi és kék...
@vitéž munkášőr:
Szerintem is rajongani fognak értem! :DD
Ennyire ecceri narancsqrvák...
@bella _ciao: :-)

juli ánusz a Szentkirályiból manifesztált egy nagyon gyengét. talán 50Ft+ÁFA ki lesz számlázva azért...
@Spániel: Hát ez az:"20" szavazatért elbaszarintottak egy helyet, ráadásul, szerintem ez a PM-el szemben nagyobb ganajság, mint Gyurcsány harmadik helye.
De vegyük a másik kakukktojást (mármint nekem az): Schmuck Andor.Miből finanszírozza például azt, hogy kibérli a Syma-t, összebuszoztat 2000 nyugdíjast és állandóan ott bassza a napot az ATV-n???
@Orica Középföldi:

Meddig lesz még úr a betyárság? Mikor fogunk már összefogni? Mikor mondunk már egy nagyot? Csupa jó kérdést tett fel Ady Endre. Talán most választ kapunk, és ez lesz a mi kapunk egy jobb jövőbe?
Jó álmodozást, és szép. üdítő álmokat!

Ady Endre: Magyar jakobinus dala
Ujjunk begyéből vér serken ki,
Mikor téged tapogatunk,
Te álmos, szegény Magyarország,
Vajon vagy-e és mink vagyunk?

Vajon lehet-e jobbra várni?
Szemünk és lelkünk fáj bele,
Vajon fölébred valahára
A szolga-népek Bábele?

Ezer zsibbadt vágyból mért nem lesz
Végül egy erős akarat?
Hiszen magyar, oláh, szláv bánat
Mindigre egy bánat marad.

Hiszen gyalázatunk, keservünk
Már ezer év óta rokon.
Mért nem találkozunk süvöltve
Az eszme-barrikádokon?

Dunának, Oltnak egy a hangja,
Morajos, halk, halotti hang.
Árpád hazájában jaj annak,
Aki nem úr és nem bitang.

Mikor fogunk már összefogni?
Mikor mondunk már egy nagyot,
Mi, elnyomottak, összetörtek,
Magyarok és nem-magyarok?

Meddig lesz még úr a betyárság
És pulyahad mi, milliók?
Magyarország népe meddig lesz
Kalitkás seregély-fiók?

Bús koldusok Magyarországa,
Ma se hitünk, se kenyerünk.
Holnap már minden a mienk lesz,
Hogyha akarunk, ha merünk.
-
-
Szép almokat a nyulaknak és a mókusoknak, egyebeknek, kellemes ébredést a most kelni kényteleneknek.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: hogy őszinte legyek: megdöbbentő, ami ott megy - mégis, valóban, valami perverz indulat visz oda újra és újra

ennél már csak a csúti faszbuk fallóörjei gázosabbak, de azokon sírva nevetek, sőt, ez a legjobb, mert ez antológia:

orbanviktor.tumblr.com
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Engem deprimál az a rengeteg hülye. Eleinte szórakoztató volt, de most már csak idegesít. Biztos öregszem.
@Habakuk999:
Te valami fatális tévedésben vagy az én politikai elkötelezettségemet illetően.
Tudod jól, hogy liberális vagyok.
A döntésemet elsősorban az ország gazdasági viszonyainak megváltoztatása motiválja, mert ennek pozitív irányú fordulata köré lehet az ideológiai, nemzeti, érzelmi változását kanyarítani.
Előző hsz-ben felsoroltam, hogy melyek azok a tényezők, amelyek mentén nem látok lehetőséget
progresszióra a gazdaságban.
A másik lényeges elem, ami motivál, hogy a parlamentben a sokszínűséget szeretném látni.
Törvényszerű szinte, hogy egy-egy párt túlhatalma az önkény irányába hat, és nem szeretnék úgy élni, hogy az életemet ne a teljesítményem szabja meg, hanem egy párthoz igazodó lojalitásom.
Szűkölő félelmet érzek akkor is, ha az a veszély fenyeget, hogy személyes autonómiámat direktívák miatt adjam fel.
A jelenlegi választék tárháza szűkös, ezért látszólag a protest szerep vállalható fel ebben a helyzetben.
A mai napon számomra kedvezően alakultak a dolgok, a liberálisok is tényezők lettek.
@E.Csaba: asszondják, egyes idős hölgyek sok pénzt fizetnek a selyemfiúknak.
@dr. jenőke (jenőke):
Köszönöm a verset, ez most nagyon jól hatott a lelkivilágomra.
@Mariann19: "A döntésemet elsősorban az ország gazdasági viszonyainak megváltoztatása motiválja, mert ennek pozitív irányú fordulata köré lehet az ideológiai, nemzeti, érzelmi változását kanyarítani. "
Vagyis, ha nincs gazdasági fordulat, akkor addig ne is próbáljunk más ideológia mentén gondolkodni.Te fordítva ülsz a lovon.Milyen liberális vagy te?
@vitéž munkášőr:

Az egyik magyar hazafi egymondatos kommentjében nyolc helyesírási hibát számoltam meg, ha a központozás teljes hiányát egynek veszem.

Viszont kezdem érteni, miért idegesíti őket egy írástudó zsidó, főleg, ha mondjuk még zongorázni is tud.
@bella _ciao: Ki a dzsigoló,Schmuck? Beszarok, van néni, akinek bejön?
@Mariann19:
Nem tűnt fel, hogy a liberális szó és fogalom használata mennyire téves a köznyelvben?
Figyeltem Fodor Gábort, ő sem a megfelelő értelmezést alkalmazta.
Szerintem a liberalizmus nem csak és nem elsődlegesen gazdasági kategória, de nem is csak a jobb, vagy baloldal sajátja.
Gondolom én.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: a mandin arra a @bini nickű szerencsétlenre felfigyeltél már? tudálékos, nyakatekert körmondatok, szinte politológiai értekezések (persze shitnyik módra), de olyan helyesírással, aminél szegény négyelemis nagyim is akadémiaibbakat rittyent
@E.Csaba:
A motivációmat a jelenlegi konkrét helyzet határozza meg, nem az általam elég jól megismert liberális eszmerendszer.
Képes vagyok szükség esetén szelektíven dönteni.
Azonban gondolj bele a széles választó tömegek döntési lehetőségeibe. El tudod képzelni, hoogy a puszta lét fenntartásában érdekelt egyén először az ideológiákat veszi számba választói döntésének meghozatalában, vagy elhatározását a gazdasági kilátások alapján teszi-e meg?
Ezek tények.
Nem lenne helyes most és itt belemenni elvi szintű polémiába, mert nem az a vita tárgya.
@Habakuk999: "...az országot megváltani nem vagyok képes" ilyen kompromisszum készséggel kevésbé lényeges feladat megoldása sem lehetséges.
@Habakuk999:

"_____
@Mariann19: Szerintem évek óta egy oldalon állok, s érveim se nagyon változnak.

A szocik gyakorlatilag becsődöltették az országot
részt vettek egy országos csalási hálózat kialakításában
tervezhetetlenné tették a gazdasági környezetet
olyan szociális és munkaügyi helyzetet teremtettek, ami létrehozta a jobbikot és szerepet játszott 3-4 milla szegény leszakadásában

orbánék ezt szépen megfejelték,

szóval kedves Mariann, valóban itt az idő a döntésre, csak az alternatíva két oldalában van közöttünk véleménykülönbség:

szerintem a két oldalad egy és ugyanaz az oldal, egy rendszer két résztvevője
az én oldalam a jövő tisztességes civilmozgalma szemben a tolvaj-gengster szövetséggel

"Helyes dolog tartósítani olyan rendszert, amelyeknek csak a gazdasági mutatói is a lefelé mélyülő spirált prognosztizálják?"

Tizenhat éve ebben a spirálban vagyunk.
_____"

25 éve. de kicsire nem adok.

tanítani kellene. 5*****
@dr. jenőke (jenőke):
A liberalizmus gazdasági, politikai és kultúrális területek köré helyezi az elveket.
Amennyiben az általam leírtakat látod, én ebben a kontextusban, a választásokkal kapcsolatos motívációkban a gazdaságnak adtam prioritást.
Csupán erről van szó.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
ez már nagyon régi nyavalya...a buta ember mikor nem ért valamit attól -kurvára- rettegni kezd, és még az esernyő is elsűl a kezében...sajnos nekem volt részem ebből...eleinte nem értettem...majd egyszerű lett...és attól kezdve minden könnyebbé vált...lesajnáltam őket és kerültem mint leprást

brühüyyy
minél távolabbi annál kevesebb szag közelít (lábszag meg a többi fokozatok)
@jaegtoer: Ellenség a láthatáron!
- Hogy a tejjel mi lett? Nem tudna valami olyat kérdezni, amire pozitívan tudok válaszolni?

24.media.tumblr.com/5874af3673aa7e0fa91d5271a9174fee/tumblr_mqbnnweqIc1qew0f8o1_500.png
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Kósát még soha nem láttam ilyen szépnek:)
@vitéž munkášőr:

Ja, bini abszolút megvan. Kedvelem a szavak közepére beszúrt nagybetűit pl. Ezt még elütni sem lehet, de akkor meg hogy?
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: kereshettél volna valami rondább macskát, ez tutira nem motorozik
@Mariann19: ne haragudj, de az emberek moon érzelmek alapján választanak, ezen egy eredményesebb gazdaság sem változtatna...
@Sir Bates dö Hól:
Ellenkezőleg.
Az emberek oda fordulnak, ahol a legtöbb igéretet kapnak anyagi vonatkozásban.
Ezt támasztja alá a pártok kampányban folytatott igéret halmaza, hogy csak a rezsicsökkentést, a régi 13. havi nyugdíjat, a béremeléseket, a beigért szociális juttatásokat említsem.
Ennek nálunk hagyománya van.
A 2002-es választási igéretek végrehajtása küldte padlóra részben a gazdaságot. Pl.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: ifjúkori kép. de hol a sárga Pall Mall?
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
:))
Baszki, a hét beszólása volt! Előre...!
Jó éjszakát mindenkinek!
@Orica Középföldi:
"Kósát még soha nem láttam ilyen szépnek:)"

Le kéne jönni a szerről, nem lesz ennek jó vége... :D
Ez azért tanulságos. :)

Gyurcsányról mondták

Szanyi Tibor szocialista politikus (Facebook.com, 2013. november 15.): Egy mentálisan megzakkant bolsi milliárdossal nem lehet normális jövőt építeni.

Botka László szocialista politikus (Klubrádió, 2011. november 15.): Híveivel maga a két lábon járó, egoista küldetéstudat.

Puch László szocialista politikus (Heti Válasz, 2011. május 19.): Olyan politikus, aki a biztos vereség tudatában elmenekült, elhagyta a zászlót, most mégis vinni akarja.

Bajnai Gordon (Magyar Televízió, 2012. december 12.): Gyurcsány Ferenc és az én politikai pályafutásom néhány éve különvált.

Jávor Benedek PM-politikus (Népszabadság, 2013. július 5.): Egy korszakváltó koalícióba nehéz belelátni Gyurcsány Ferencet.

Lendvai Ildikó szocialista politikus (Magyar Narancs, 2013. július 18.): Feri kellett ahhoz, hogy 2006-ban nyerjünk, 2010-ben pedig ahhoz, hogy ekkorát veszítsünk.

Tóbiás József szocialista politikus (ATV, 2013. szeptember 10.): Többet visz, mint hoz.

Mesterházy Attila szocialista politikus (FN24.hu, 2013. szeptember 27.): Most a bizonytalan szavazók megszólítása a cél, s ehhez nem visz közelebb Gyurcsány Ferenc.

Scheiring Gábor volt LMP-s, és most Bajnai-szövetséges független képviselő (napirend előtt a parlamentben, 2011. szeptember 26.): Van egy szomszédom, egy egyszerű ember – mint mindannyian. Évek óta küszködik a hitelével és a bankokkal, kétségbeesetten nézte végig, ahogy az álbaloldali Bajnai- és Gyurcsány-kormányok kiszolgálják a bankokat, akik így egész nyugdíjára rátették a kezüket. (…) Az álbaloldali Gyurcsány–Bajnai-duótól egyetlen dolog különbözteti meg az Orbán-rendszert, tisztelt képviselőtársaim, hogy önök ráéreztek, hogy a spekulációra épülő gazdaság válságban van.

Ugyancsak Scheiring Gábor a csődeljárási törvény parlamenti általános vitája során (2011. június 21.): Az édesanyám a rendszerváltás környékén az Aluker nevezetű alumíniumipari trösztnél dolgozott, ott volt számviteli előadó – nem egy magas beosztású alkalmazott – egészen a 90-es évek első néhány évéig, amikor is az Alukert gyakorlatilag átszervezték, felszámolták, és az én édesanyám utcára került, hasonlóan az édesapámhoz, aki az Egyesült Villamos Gépgyárban volt villamosmérnök. Akkor azt az embert, aki az Aluker felszámolását és reorganizálását végezte, úgy hívták, hogy Gyurcsány Ferenc, aki számos hasonló eljárásban az állami vagyon reorganizálásával szerzett vagyonra építve építette fel a saját politikai várát.
@bella _ciao: ez a tuti! XDDDDDD

Fűegér gifjével összevetve természetesen
Áve Szavazók! Ma kezdődik a nagy baloldali olgia! Összeálltak, mint sok kicsi legó!:P Bál elsőle azt hittem, hogy temetéslől van szó, melt az összes olyan fejet vág, mintha elvették volna a csokiját! Vagy lehet egyik sem hisz benne?:P Látjátok, itt csak egy valaki lehet képes a Plovincia és a Bilodalom ilányításála! Halljam a nevét!

scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/1536525_367084456740116_1999304748_n.jpg

scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1526453_10152126999873431_1385219327_n.jpg
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: hogy te micsoda kis gyűjtögető vagy! én se kedvelem, de nekem elég már annyi az unszimpátiához, hogy ő hozta a nyakunkra ezt a csúti állatkertet
@vitéž munkášőr: Mi történt Csernobilban? Viktor a ruszkikhoz ment, nem az ukránokhoz. :)
"A Fidesz eddig is meghallgatta, és ha mód volt rá, figyelembe vette az ellenzéki javaslatokat."

31.media.tumblr.com/a24c9bab104ad6b4fe6bff522a01ea02/tumblr_ml8d7xlsT21qiip6uo1_400.gif
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
''''Akkor azt az embert, aki az Aluker felszámolását és reorganizálását végezte...''''

Az egész szívhez szóló történet bukik, ha figyelembe vesszük, hogy a felszámolót a bíróság végzéssel megnevezi, és a felszámoló kijelöli a felszámolóbiztost.
Felszámolónak, felszámolóbiztosnak különösen nem bejelentkezett akárkiket választ a bíróság, hanem névjegyzék alapján - előzetes megkérdezés nélkül - dönt.

Annyira sikeres volt a fidesz karaktergyilkolása, hogy már a klaviatúrára is gyanakszom, ha írok valamit.
@dr. jenőke (jenőke): Scheiring Gábor mint a fidesz által pénzelt karaktergyilkos?? :)
Parlamenti jegyzőkönyvnek azért még hiszel??

www.parlament.hu/naplo39/101/n101_059.htm
@vitéž munkášőr: Gyurcsány ellenzékéből Gyurcsány szövetségesei. Hát nem így képzelték.

Csak Unicummal bírták a PM-esek Gyurcsányt :)

hvg.hu/itthon/20140114_ellenzek_osszefogas_PM_Gyurcsany
Ezt láttátok a szektATV-n ma este? :)

Mesterházy: a kétharmados baloldali győzelmet sem zárom ki

Bajnai Gordon kivételével egye asztalhoz ültek az Egyenes Beszéd stúdiójában az ellenzéki összefogás főszereplői. Mesterházy Attila, Gyurcsány Ferenc és Fodor Gábor a győzelemben egyaránt biztosak voltak, csak annak mértékében nem.

www.atv.hu/videok/video-20140114-mesterhazy-attila-gyurcsany-ferenc-fodor-gabor
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Nem azt írtam.
Olvasás = betűk halmaza és értelmezése.
Kezd elölről. Fog ez menni.
Ha sikerült, akkor már nem akarsz majd beszélni róla.
@vitéž munkášőr: Húzol majd egy faszt a jobbikra a szavazólapon? :)
A Megújult Nagy Ellenzéki Összefogás
Mesterházy Attila: MSZP államtitkár Gyurcsány minisztériumában. Bajnai Gordon: miniszter Gyurcsány kormányában. Gyurcsány: na ő a Gyurcsány. Fodor Gábor: miniszter az MSZP kormányában.

Ennyi. Ezek ennyit tudnak. Nagyok vagytok fiúk, csak így tovább, ötven év múlva veletek ugyanitt! (Ja és javaslom, támasszátok már fel Kádárelvtársat!)

fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/q71/1557683_636873876359634_1034464680_n.jpg
@vitéž munkášőr: Jó jó de mit keres FABIUS bárhol is, amikor ilyen történelmi napokat élünk? :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Ha így folytatod, két nap alatt lemerülsz és enervált leszel.
Ügyesen kampányoltál, de ez a huzavona nem viszi előbbre a te dolgod sem.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: látom, nagyon felizgultál! menj mosd meg az arcod, a fogad, verd ki, szép álmokat!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: nem tudom. szerintem reggelre jön az új poszt, még nincs elkésve vele

sőt
@magándemokrata: Tartok tőle, hogy ugyanezt írhatod majd a választások után. :)
@dr. jenőke (jenőke):

Én már nem látom Gábrielt, de úgy látom aggódsz érte.
Nem merül le.

Szerintem Széles rossz helyen keresi az örökéletű energiacellát:)
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
és a függöny hol marad amibe belegabalyodott?
te slendrián

brühüyyy

kurvajó
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
nemes bosszú "ezeknek"

egy hangszigetelt, páncélozott terembe bezárni őket és -teljes hangerővel-
Bach Wohltemperiertes Klavier-ját és a Goldberg Variációk-at játszanám nekik...fotelt neki és minden párnás és még a körmeiket is rövidre reszelni

és felvenni vídejóra az egészet 6 óra tömény öröm

mit cócc hozzá?

brühüyyy

aki élve kijön annak adni disznópörköltet kannás borral
@Orica Középföldi:
Valamikor régen vízben labdáztam és fel sem merült, ha valaki más csapatnak drukkol, akkor cikizzem az ellenfél csapatát, mert lehet, hogy a következő meccsen mi kapunk ki.
Jobban éreztük magunkat, ha erős, kivételesen jó napot kifogó ellenféllel csináltunk döntetlent, vagy éppen kikaptunk.
Valahogy több önbizalmat adott, mint kétbalkezes idiótákat legyőzni, akkor, amikor már kaptunk is ki tőlük.
Gondold el, hogy kikap a fidesz egy vegyesen tarka összetételű, de gyenge parlamenti többséget szerző amatőröktől, hibbant milliárdosoktól, nyugdíjas komcsiktól, tehát azoktól, akiknek most kedveskedve becézik az összefogókat úgy, hogy felszerelte magát kettőzött állampolgárokkal, megnehezítve a kint élő egyállampolgáros magyarok szavazati lehetőségét, átírva a választási rendszert, a választási körzeteket, megvett hozzá ezt, azt technikában is, tele van kommunikációs eszközökkel, pénzzel és felügyeli - ráadásként - a szavazások "tisztaságát".
Ha ez a lesajnált csapat kétharmaddal veri, akkor másfél millió szégyenkező fideszes elhagyja az országot szégyenében?
Ezt azért nem hinném, bár nem lehet véletlen az azeri járat beüzemelése.
@dr. jenőke (jenőke):

Amúgy is felpörög a negatív spirálba került hangulat, a konteózás,a túlérzékenység,a monomániákhoz való ragaszkodás,ezek magyarázata, igazolása.
Nagyon tanulságos az elmúlt két nap.

Ehhez még olyan ember, aki egyik kezével az evangéliumot, Isten szeretetét linkeli, a másikkal a rasszista, irredenta, áltudományos szövegeket - nekem sok.

Éppen elég gondolkodnivalót adnak az előzőek.
@Mariann19: Nagyszerű, örülök, hogy ilyen kedvezően alakult számodra a nap.

Azt ugyan nem tudom, kik is azok a liberálisok, de tudod én csak ugatom a politika résztvevőit.
@KÁTÉó53éúétr6: Tavaly még bősz Bajnaira váró voltam, szerintem ez pont elég kompromisszum részemről.
@Orica Középföldi: Csak az összefogás sérelmeinek kibeszélése zajlik. Nincs ebben semmi rossz, mindenki csalódott, mindenki azt hiszi átverték picit.

Azt hiszem, sokan félnek is, hogy mindez kevés lesz a fidesz ellen, s ebből eredő dühüket igyekeznek rázúdítani kedvencüket "tőrbeejtő" szövetségeseikre.

Érdekes folyamat ez amúgy, de ha nem csinálnak még egy két svédcsavart az összefogáson belül, akkor a jövő héten már teljes egységben ütik a fideszt a vereségig vagy a kiábrándító közvélemény kutatási adatokig.

mert akkor jöhet majd a felelősök keresése.:)
@rodeo36:

Ez túl jó lenne nekik.

Az én javaslatom: Fekete Pákó flexen Kiszel Tünde legnagyobb slágereit adja elő.
@Habakuk999:
Tényleg örülsz, ha nekem szép napom van?
Kölcsönös a szimpátia minden vitánk ellenére.
Azért örültem tegnap, mert Fodor Gábor is emblematikus figurája lesz az ellenzékben liberálisként.
Azért lényeges ez a fordulat számomra, mert a sokszínű parlament jelenti számomra a demokráciát.
Az egypárti önkényuralom nekem nem jön be.
@Mariann19: A Fodor Gábor valóban emblematikus figurája lett az ellenzéki összefogásnak, vele egyértelműen deklarálva van, hogy kormányra kerülve folytatódna a tesze-toszaság és semmittevés mestersége.

A demokrácia amúgy tényleg szép.:)
@Sir Bates dö Hól: ennyire kiismerhető vagyok?
A francba.

Jó cikk, kösz.

Te ismered közelebbről ezt a kört? Én csak nagyon érintőlegesen, húsz éve még nagyon pozitívan láttam őket.
@Habakuk999:
"Folytatódna a tesze-toszaság és a semmittevés mestersége."
Ezt te honnan tudod, vagy gondolod, hogy Fodor Gábornak az ellenzéki összefogásban való megjelenése az édes semmittevés felé terelné az új irányítást?
Meg fogsz lepődni, de én az LMP-nek is szurkolok, hogy bekerüljön a parlamentbe.
Az ellenzékben sem azonos elvek mentén politizálnak a pártok, ott lesz a Fidesz is, ez a többféle irányultság nyilvánvalóan ellentéteket fog generálni.
Márpedig az ellentétek törvényszerűen az optimális döntéseket jelentik majd.
A teljhatalom egyirányú, és az önkényes döntési mechanizmust hordozza magában, nem szólva arról, hogy kontroll nélkül egy országot nem lehet jó irányba kormányozni.
Az álláspontom - mint már írtam - nem jobb, vagy baloldali szimpátiából ered, hanem arra az egészséges többpárti működésre, amelyre a rendszerváltás óta áhítozunk, de hiába.
@Mariann19: Jajj, Mariann, Te olyan kedvesen tudsz írni.

nem is írom, hogy ébredj már fel bársonyos álmodból, mert sokkal jobb téged olvasni, mint az én hitetlenségemet.:)

Sírbatesz linkelt egy hvg cikket, ha van kedved, olvasd el légy szíves!

Szerintem amúgy egészséges többpárti működés van Magyarországon, folyamatosan elhullik a férgese.

Az, hogy a pártok mindegyike férges, a működés nem tehet.:)
@Habakuk999:
Jó hírem van, láttam Sir-rel való hsz-iteket, és ott láttam az ajánlott HVG-s cikket.
A kiváló írás után kezdtem el újra gondolkozni a hazai - magát elitnek tartó - értelmiségünkön, már ami nekünk jutott.
A cikk írójával nagyon is egyetértek azzal, hogy van nekünk egy nyafogó, felülről kritizáló, ám semmittevő értelmiségi elitünk, amelynek behódol a politikai elit. Lásd az írás megállapítását, mely szerint az összefogás is ennek az értelmiségnek akar megfelelni.
És mi fog változni?
Ekkor jutott eszembe, hogy ott van Ukrajna, ott van Klicsko, aki ugyan nem a klasszikus értelemben vett értelmiségi, és civilként felvállalt egy politikai szerepet, melyben az elfogadottsága nagyfokú.
Amikor te a civil mozgalmak mindenek felettiségét tartod megoldásnak hazai bajainkra, meg kell hajtanom a fejem a megállapításod előtt, mert az ukrajnai példa téged igazol.
Ugyanilyen szerepet szánnék a hazai értelmiségnek, kár, hogy nem ismerik fel a küldetésüket, alkalmasságukat nem mutatták még be, de akkor ne is sorolják magukat az elit értelmiségi fogalomkörbe.
@Mariann19: Beszélgettem ma több, mint mint három órát egy jobboldalinak nevezett szürke eminenciással.

Emberekről, szabadságról, hazáról, öntudatról, ifjúságról, oktatásról.
Nagyjából közös nevezőre jutottunk.

Ma hiány van öntudatos, céltudatos, önmagáért és szűkebb közösségéért tevő és nem a gondoskodást váró emberekből.

Ilyen emberek feltűnése és tevékenysége csak a civilszervezetekben és az önkormányzatiságban - bár ez már túlságosan átpolitizált - képzelhető el manapság, így az általuk mutatott jó és követendő példák csak a civilek megjelenésével juthatnak a nagyközönség elé.

szóval, ne úgy értsd, hogy a civilek jelentik szerintem a megoldást. Nem, ők csak a katalizátor szerepét játszhatják el. S ez szerintem még minimum két generáció.
@Habakuk999: nem, én proli vagyok és műveletlen, köldöknézésben messze elmaradok tőlük, nem tudok fókuszálni, így marad a horizont:-)... valamint szűk intellektuális inputra van csak lehetőségem, ezért nem tudok folyamatosan változtatni a nézeteimen (örülök, ha egy valamit megtanulok végre!), ezt a hátrányt eufemizmusból elvhűségnek nevezem... a fentiek miatt sehova sem kellettem hasznavehetetlenségem miatt, ezt függetlenségnek hívom:-)...
@Habakuk999:
"S ez szerintem még minimum két generáció."
Ebben most /kivételesen, kac-kac/ egyetértünk.
A civil mozgalmak mindíg egy speciális területet jelölnek meg a mozgalmaikban, és azokért a cél eléréséig harcolnak.
Nincs előzmény, oldalágról még bevont tényező.
Amennyiben politikai civil mozgalom létesül, az nyilván változtatás célját jelöli meg magának, az eddigieket elveti.
Ebből eredendően a részt vevőknek nem lehet korábbi politikai elkötelezettsége, hiszen nem akar a meglévő bármilyen felépítmény híve lenni.
Ma nem jellemző, hogy a közéletben való részvételt ne jellemezné politikai elkötelezettség.
Ezért kell várnunk egy-két generációra.
@Sir Bates dö Hól:

Rosszul hiszed:)) Kapásból kétféleképpen.
süti beállítások módosítása