Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/11/22/pinter-sandor-gyermekotthon-reakcio-magyar-peter-miskolc Belügyminisz... (2024.11.22. 22:20) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.01.07. 15:39 Fabius

Összefogva Együtt MSZP - megírom!

Címkék: mszp együtt gyurcsány ferenc összefogás dk

Ha az egyszeri orbánváltó szemével közelebbről szemléljük, akkor az újranyitott tárgyalással végre megtörténhet "a csoda", vagyis a sokfelé kétségtelenül óhajként megfogalmazott teljes összefogás is létrejöhet. Ha egy kicsit távolabbról akkor meg azt látjuk, újra egységbe forr a 2010-es választásokat rondán elvesztő MSZP, Gyurcsányostól, Bajnaistól, kiszakadt pártostól mindenestől. 

Az egyik oldalon ott a hurrá, egység, éjáó, csuhajla, a másikon meg a tény, hogy semmit az égvilágon nem végeztek ezek 2010 óta, ha még mindig erre van szükség. 

Az innen onnan felcsippentett kommentárokból nem derül ki igazából semmi. Elvileg mindenki áldozatot hoz, ha kell visszalép, ha kell előszedi az ujjacskáit és a kialkudott helyeket újraszámolja rajtuk, ha szükséges Ferenc listás helyét is átgondolják, mert a közkutatási adatok kiábrándítóak, és majd ezzel így, hátha megtörténik a csoda, most már aztán tényleg, igazán, hisz nyakunkon a választás. 

Éppen csak abban nem bízik nagyjából senki, hogy az eddigi kudarcok okait rendesen átgondolják és a megfelelő konzekvenciát vonják le belőle: elsősorban az összefogás személyi összetétele rossz

Helyette a lapok újraosztásával igyekeznek majd az elveszett egymillió baloldali szavazót kergetni tovább, gyanús, hogy teljesen feleslegesen. Mert amíg az ember a leosztott helyeket és jelölteket látva csak annyit tud mondani:

összefogás zugló_1.jpg

...addig kevésbé lényeges kérdés, hogy a gyurcsányferi rajta van-e a közös listán, és ha igen akkor hányadik helyen. 

Sokan és sok helyen elmondtuk már, hogy létezik az az összetételű szövetkezés amit akár nagyjából támogatni lehetne. Éppen csak annyi a bibi, hogy ehhez túl sok "jómunkásembernek" kéne a személyi ambíciója elé helyezni az esetleges összefogás és választás sikerét. Itt nem elsősorban és kizárólag arra gondolok, hogy a se hús, se hal pártvezér próbálja kiszorítani azt - nem is sikertelenül - aki a ciklus alatt hozott valamiféle reményt az ernyőszervezet ötletével meg a szakértői imázsával. Sokkal inkább arra, hogy a kiállított jelöltek sok helyen nem alkalmasak a győzelemre vagy az előéletük, vagy a rosszul átgondolt stratégia miatt. Szabó Rebekát pl Vecsésen indítani, mikor Zuglóban tarolhatna? WTF? 

Az eddigi összefogás csomagon nem sok lelkesedni való akadt akkor sem, ha külön listáról szólt a dolog, miniszterelnök jelölti döntővel a végén. Márpedig, ha rezsidémonnal versenyképes üzenetek helyett általános bénultság van, akkor legalább a jelölteknek meg a stratégiának kéne minimum partiban lennie a kormánypártéval. Helyette van most az, hogy akkor átgondoljátok a micsinátokot újra, elméláztok a milegyenaferivel dolgon, de ha egyéb változások nem lesznek akkor ezt is tökfeleslegesen, az esélytelenek nyugalmával csinálhatjátok. 

Ugyanis a bármi áron totális összefogást sürgetők eddig is leszavaztak volna valamelyik alakulatra. Meggyőzni az alkalmasságotokról, a belátástokról nem őket kell. Hanem minket, akik erős kétségekkel nézzük mi sül ki abból, ha újra alakul a 2010-ben vesztes csapat maradék nélkül. 

493 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr315743393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Sir Bates dö Hól: Az új néni a FED-ben praktikus komámasszonynak látszik. Előre megmondta 2007-ben, hogy baj lesz az alacsony kamatokkal. Várhatólag tudja, mit csinál.
@épészmérnök:
érdekes módon történnek a változások arrafelé...ma cenene szépen bele telibe a publikumba trombitálta, hogy a gonosz Koch testvérkék megveszik a konzervatív pártot szőröstől bőröstől bárki is van abban funkcióban az az ő passzátszelüket fújja és a teljes korrumpált kongresszust és szenátust...elterelő hadművelet (gumicsont) Colorádó legalizálta a marihuana-t de már bejelentették, hogy a munkahely azt rúg ki ezért akit akar és abba senkinek beleszólása se lesz...eddig nem rúgták ki? pedig egyetlen szivornyással sem lett több csak most szakboltban szak marihuana-t vesznek

brühüyyy

beleakadtak afganisztánba mint kismacska a függönybe és Iraq meg nem ereszti őket és a többi szárazföldi háború...a néninek lesz mit rendbetennie a konyhapénzen és akkor kurva nagy probléma a 1,5 millió amerikai munkanélküli segélyének +3 hónapos fizetése heti 300 dolcsi egy fél rozsdás tank ára amiből a nevadai sivatagban százával vannak az idők végezetére várva és sohasem harcoltak
@épészmérnök:
képzeld el a magyar ócskavas vas és szinesfém hulladék gyűjtők mit tudnának aratni nevadai sivatagban?

brühüyyy

exportálni kéne őket?
@Sir Bates dö Hól: Szép napot. Hogy hogy ilyen korán? Képzeld ma reggel azt hallottam a rádióban, hogy a gazdasági hangulat tekintetében a franciák is pesszimistábbak mint a magyarok. Szerinted mi lehet ennek az oka?

"A magyarok gazdasági hangulata a tavalyi év tavaszán javult – amint azt más közérzeti mutatók akkori emelkedése jelezte, nagyrészt a rezsicsökkentésnek köszönhetően. 2013 második felében stagnált az elégedettek aránya, mindvégig 10% felett maradt. A lakossági helyzetértékeléseket figyelembe vevő rangsorban magunk mögé utasítottuk az olaszokat, a franciákat és a spanyolokat (ezekben az országokban csupán 5-6% véli az ottani gazdaságot sikeresnek)."

privatbankar.hu/makro/borulatasbol-mar-nem-vagyunk-az-utolsok-de-maradtunk-hatul-264746
@Sir Bates dö Hól:

Megnéztem. El vagyok képedve.
Ugyan kik követték ezt el, már személy szerint?

A média ezt a hangulatot sugallja folyamatosan. Kényelmes hinni, a józan ész ellenére:(
@Sir Bates dö Hól: @Orica Középföldi:

szép prezentáció. megvezetésre is alkalmatlan. bár a hit erős tényező.

mindjárt lezsibbadtam az 'öngondoskodó, szolidáris társadalom' elnevezésű doboznál.

innen tudni, hogy kamu az egész. nincs kizárva, hogy már -más- előbbi dobozkák is ellentmondásban állnak a tényekkel és a szándékokkal, csak ez valahogy elsőre szemet szúrt. mindenesetre a látásomat megvédtem, és őrzöm.

Jó reggelt.

nem jön a zsé az energiaszolgáltatásból eléggé, mert túl jó az idő. no, majd márciusban ülünk át más autójába.
Ma Mon 2018-ra tervezni bármit is botorság.
Orbánék eddigi pályáját (I. és II. uralkodás) tekintve, csak áprilisra szabadna készülni. Egyetértek Bokrossal, h csak a rövid távú, a jelenlegi rendszer eldobására készülésnek van értelme. Ez az a minimum, amiben mindenkinek meg kellene egyezni. Semmi más nem érdekes. Utána lehet újra választani, normálisan.

Igazából ezt az egész rendszert már régen el kellene utasítania minden demokratikus erőnek, minden lehetséges módon, mert ez a választási színjáték is ugyanennek az elfogadhatatlan rendszernek a szerves része, legitimálja azt.

Azt mondjátok meg, mi várható szerintetek, ha jön III. Orbán a.) egyszerű többséggel b.) újabb 2/3-dal?
(Csak megjegyzem, h a fidiótákhoz hozzá kell számolni a szarabbikat is!)

A "semmi jót" nem elég válasz...
helló!

Úgy nézem, nem volt még linkelve tegnap óta. kettes írása a raiffeisen ügyről. benne töröcskei esete a körmendi takarékkal, ami elég érdekes.

orulunkvincent.blog.hu/2014/01/07/rafazen#more5745430
@félázsiai nagymagyar: A fidiótákhoz nem kell hozzászámolni a jobbikot,mert az a jobbik végét jelentené szerintem.
@kifordított nagyanyó:
A fidióták saját kezüket is megkötötték a sok sarkalatossal, meg 2/3-ot igénylő szarral. Ha esetleg meg lesznek szorítva a "versenyben" szerinted mit fognak választani: átengedik a hatalmat vs. beveszik a szarabbikat? Ne legyenek kétségeid, h van az a pénz amivel ez utóbbiak is érdekeltté tehetők...
@jaegtoer: Ha nem lennél elég pesszimista, akkor ezt a két részes cikket olvasd majd el. :(

Huszonhárom évvel ezelőtt alakult meg az államszocializmustól megszabadult Magyarország első szabadon választott kormánya. Botos Katalin és Botos József egy kétrészes cikksorozat keretében az utóbbi bő két évtized statisztikai adatait és gazdasági folyamatait elemezve tekintett végig a rendszerváltás óta eltelt időszakon.

www.penzugyiszemle.hu/vitaforum/merlegen-a-rendszervaltozas-ket-evtized-szamokban-1

www.penzugyiszemle.hu/vitaforum/merlegen-a-rendszervaltozas-ket-evtized-szamokban-2
@félázsiai nagymagyar: A választási eredménytől függően,ha nem kétharmaddal nyernek megint,olyan szép törvénykezési hullám lesz,hogy öröm lesz néni.
Asszem megcsinálják a legrövidebb idő alatt legtöbb törvény rekordját.
A jobbik meg esetleg bevehető,de akkor vagy leszalámizzák őket,vagy nézhetnek a következő választásokon.
Na,mentem aludni,viszlát!
@kifordított nagyanyó: Elgondolkodtató, hogy miközben a Fidesz demokráciáról beszél, miért épít ki egy új arisztokráciát és egy egyre kevésbé bújtatott diktatúrát?
@Orica Középföldi: @jaegtoer: nekem ez tetszik a legjobban..." A negyedik szakpolitikákban érvényesítendő specifikus cél a "Kreatív tudásalapú társadalom, piacképes készségek, K+F+I". "
főleg a K+F+I jelzés:-)... viszont én jót nevettem rajta... igazi kontraszelektált barom a készítője... vagy leütés után kapta a jövedelmét... vagy nagyon jó cucchoz jutott... nincs több lehetőség:-)
úgy látom bővül megint a fidesz szótár! "Navracsics Tibor közigazgatási miniszterhez, azt tudakolva: "Véleménye szerint elhelyezhetőek-e politikai célú plakátok, hirdetések a fent említett oszlopokon?"

A miniszter válaszában kijelentette: "A választási eljárásról szóló törvény, a közúti közlekedésről szóló törvény, valamint a reklámtáblák, reklámhordozók és egyéb reklám célú berendezések közutak melletti elhelyezésének részletes szabályairól szóló kormányrendelet vonatkozó rendelkezéseinek összevetése alapján álláspontom szerint a jogi szabályozás csak a gazdasági célú reklámra vonatkozik, politikai választási plakátra nem. A plakát, mint választási kampányeszköz - sem a választási törvény, sem a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátozásáról szóló törvény alapján пem minősül gazdasági reklámnak."
Ha jól értelmezzük tehát a miniszter jogi bikkfanyelvét: a kampányban újra találkozhatunk az utak melletti oszlopokon díszelgő plakátokkal." www.stop.hu/belfold/a-fidesz-ugy-ertelmezi-hogy-megis-lehet-amit-nem-szabad/1206541/
@Sir Bates dö Hól: nem is tudtam, hogy kiírtak egy nemzeti utópia pályázatot. ez a versenymű nyert?
@Sir Bates dö Hól:
A 07.21.52 -höz.
Nemhiába kedvellek.
Üdv. Vörös reciprok
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: kidobott az ágy:-)...

Leginkább az az oka, hogy tényleg szarul állnak (11% munkanélküli), csak itt nem sikerpropaganda ömlik a médiából, valós tényeket is közölnek... meg maguk is érzik, hogy csak kétszer mennek el hetente vendéglőbe enni... meg az sem tesz senkit boldoggá, hogy az eu vezető államában (még nincs kimondva merkelék részéről sem, hogy ok, akkor csináljuk a politikát is, aki ezt a tényt itt lenyomja - nem mi irányítjuk a politikát az euban már, régi dicsőség, agyő!- a lakosság torkán, az soha többet nem rúg labdába → ne feledd, ez az első modern nemzet!) a jelenlegi összeurópai választék talán talán legtehetségtelenebb vezetője van az elnöki hivatalban egy protest szavazász követően, ami további négy évet vesz el fro életéből... viszont ennek következményei egész eura kihatnak... én sem bíznék az ő helyükben semmiben sem... hollande sarkozyhez viszonyítva jó és kedves ember, ám egy vidéki polgármesteri hivatal osztályának vezetése lehetne egy ideális világban karrierjének csúcsa... ez viszont egész európa, s így mo tragédiája is...
@Sir Bates dö Hól: Közben meg hallom, hogy Le Penék is jönnek fel mint a talajvíz.
@bella _ciao: ja:-)... Cirbi meg nem linkelte, azt majdnem elsikkadt:-)
@kifordított nagyanyó: A Jobbik örömmel omlik Orbán karjaiba. Nézd meg a Szegedi Csanád gárdamellényben feszített büszkém a Morvai mellett az EB ülésén és nem okozott gondot az ellenkezőjére "változni"pár hónap alatt. Mind ilyen car alak, és a fidesz nagyon közel van a Jobbikhoz. Az a vágyuk hogy kormányra kerüljenek és ezt megkaphatják a Viktortól .
Aztán a gárda egyesül a magyar sereggel és nekünk annyi.
Orbán még három évig m.elnök lesz,aztán áthelyezi magát Áder helyére,az + 5 év.

Az lenne a legjobb ha már márciusban Orbán fejére szakadna a csőd,ha már megúszni nem tudjuk.
Pedig kerestem a jót ,hogy azt írjam :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: az nf azért marine vezetésével -aki sokkal értelmesebb és veszélyesebb, mint az apja- a centrum felé nyitott, nem a szélre...
@Sir Bates dö Hól: "ez viszont egész európa, s így mo tragédiája is..." itt mire gondolsz? tragédia fo. rossz teljesítménye mo. számára? rossz dolog a német vezető szerep?
@bella _ciao: fro bénázása egész eura kihat... a német dominancia előtérbe helyezése a politika terén sem biztos, hogy jó, ha egy tehetségtelen, súlytalan francia elnök mellett történik, hollande pedig ilyen...
@bella _ciao:
Ott olvastam tegnap.
Ki is buktam rajta.
Én az Ersténél vagyok.
Hova mentsem a pénzemet???
(OTP-be nem , inkább a ládafia otthon!)
@magándemokrata:

azaz, ha a pártérdek úgy diktálja, akkor a törvények nem vonatkoznak rájuk.
na mi a hejzet?
egymásra talált már a három nővér?
a 3 rohat büdös komcsi?
fletó-mesterhazi-libajnai?

amugy ebben a csapatban kéne focizni a többi büdös komcsi kistitkár ügynöknek is...
orbán kövér simli pintér sifer stb stb

büdös komcsi náci feudál banda ez !
nem lesz ennek lyó véghe...
balf@sz magyarok...
postán rendelnek cigit...
csak még nem külföldről...
agyatlan barmok...
mi a lóf@sznak vesznek bármit ebben az elqrt országban...
na majd a NAV rászoktattya őket a külföldi dohányra...
@Evezős: most gonockodom, előre mondom. helyedben konyakba fektetném és tankönyvekbe.
@Sir Bates dö Hól: Igen tudom, de ahogy elnézem mintha a jobbik is hasonlóra készülne. :)
Péniszre gondolt a bíró a Kétfarkú Kutya Párt nevét hallva

cink.hu/peniszre-gondolt-a-biro-a-ketfarku-kutya-part-nevet-ha-1496945864

neketek mi jutott eszetekbe mogácsékról?
@bella _ciao: na most, ha követünk bizonyos népi hagyományt, oszt egy f@szt rajzolunk a szavazólapra, akkor a kutyáékra szavazunk. legalábbis a bíró szerint.
@bella _ciao: Mondjuk az, hogy mennyivel jobban jártunk volna vele mint Viktorral. :)
@bella _ciao: Tanuljatok spanyolul. Komolyan mondom.
@bella _ciao:

bármilyen farkat rajzolnék a bírónak. nem csak a szavazólapra. mondjuk a homlokára.
@épészmérnök: meg akarsz hívni chillébe? mennék én. talán jobban örülnél, mint martonyinak.
@jaegtoer: az lenne a független bíró tőle független farka.
@bella _ciao: Az biztos. És: az energiaproblémák és a kínai belassulás ellenére itt pezseg a gazdaság. Ha valakiben van egy kis vadnyugati vagányság, igen jól kereshet északon, a sivatagban lévő külszíni bányákban, és napelemes erőmű építkezéseken. Évekig nem érkezett "friss hús", most meg havonta jönnek újabb és újabb magyarok.
@bella _ciao:

Ja, ötletnek nem (volna) rossz, csak ezek mindegyike vagy már állami biznic (tankönyvek), vagy az lesz hamarosan(szesz), úgy hogy azonnal a nyakamra ülne a NAV-tól kezdve mindenféle nyomozó és behajtó hatóság ...
De komolyan kérdem, milyen bankba lenne érdemes átvinni?
(Azt is gondoltam, hogy Ósztrijába kiviszem, de attól félek, amekkora számlaforgalmat én generálok havi szinten, nincs az a bank, ami nekem arra számlát engedne nyitni ..... (havi fizetésem ájróban kb. 580. Halálra röhögnék magukat rajta....)
@Evezős: állampolgári számla nincs arrafelé?

Itt, Chilében az állami bankban mindenkinek joga van személyi szám-számlát nyitni. A számlaszám azonos a személyi számával. Az alapszámla vezetése ingyenes, a többi is olcsó, és a takarékszámla kamata is rendes.
A legtöbb kisvállalkozó számlája is itt van.
@Evezős: nem röhögnek a labancok, olyanok azok, hogy minden kicsit megbecsülnek. én is az első banknál vagyok, egyenlőre maradok is.
@épészmérnök: most hülyéskedsz? tegyem a pénzem egy a matolcsy vezette bankba?
cirbi vagyok, csak egy hírt szeretnék linkelni:

Mesterházy a listavezető, Gyurcsány és Fodor is rajta van

cink.hu/mesterhazy-a-listavezeto-gyurcsany-es-fodor-is-rajta-1496947997
@bella _ciao: Elkészült végre a hogyan ne nyerjünk választást 14-ben receptje? :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: hivatalosan még tagadják. tegnap a horváth csaba még arról nyökögött, hogy két hét is eltelhet a megállapodásig.
@bella _ciao:

" nem is tudtam, hogy kiírtak egy nemzeti utópia pályázatot. ez a versenymű nyert? "

100 pont:)) Zseniális:)))

Nekem meg mínusz kettő, mert gyorsban autópályának olvastam, csak zavarónak tűnt:(
@Sir Bates dö Hól:

Egy újságíró igazán megkérdezhetné,hogy mikorra jutunk el a munka alapú társadalomhoz, és onnan milyen és milyen hosszú út vezet a tudásalapúhoz, ilyen oktatás mellett?
@Orica Középföldi: ha jól hallottam, súgják bizonyos értesültek, akkor kerényi másodközlésre kért engedélyt a mk-ba.
@bella _ciao: kedves klónom, helyes a dörgés, már éppen linkeltem volna, de megtetted helyettem ;)
Mesterházy a listavezető, Gyurcsány és Fodor is rajta van

Most már tényleg lehet hazamenni, csak Hagyó Miklós nem került fel a baloldali ellenzék listájára.

cink.hu/mesterhazy-a-listavezeto-gyurcsany-es-fodor-is-rajta-1496947997
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: várgyál' már! derekas munkát akarok végezni, ha neked már nem megy.

Milliárd euróval csökkent a devizatartalék

index.hu/chart/2014/01/08/milliard_euroval_csokkent_a_devizatartalek/
kis adalék:

Bokros: Orbán leváltásáért a Gyurcsány-kockázatot is vállalni kell

A demokratikus ellenzék teljes körű, feltétel nélküli választási összefogását tartja szükségesnek Bokros Lajos. A Modern Magyarország Mozgalom elnöke azt mondta: ha ez elmarad, pártja nem indul az idei választáson.

hvg.hu/itthon/20140108_bokros_valasztasok
@bella _ciao: baszod, most jutottam gép elé, próbálok képbe jönni, a főcímek meg voltak, de még nem volt időm elolvasni mind, a tartalék csökkenés pont most jönne/jött volna :D
@Orica Középföldi: ok, igazad van, borzasztó, de itt már csak röhögni lehet... s mindezt a közlöny is lehozza, ha jól láttam...
@Sir Bates dö Hól: nem mindegy, magyar közlöny vagy magyar krónika? ugyan már!
@Orica Középföldi: "Egy újságíró igazán megkérdezhetné,hogy mikorra jutunk el a munka alapú társadalomhoz, és onnan milyen és milyen hosszú út vezet a tudásalapúhoz, ilyen oktatás mellett?"

Vazze, ahhoz, hogy kendert tilolj, és a patakban mosófával kiverd a szennyest, nem kell oskola, világos?
Azért én még várnék a triumfációval az összefogást illetően. A DK-t egyenlőre még nem kérdezték meg a dologról. Nem vagyok róla meggyőződve, hogy a "közös lista, közös jelölt,közös program, közös ME jelölt"-ből Gyurcsány pont az MSZP "progjamára" és a ME-jelölt esetében Attisra gondolt. Majd megláttyuk :)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

- Luke, a 444 lehozta az ellenzék közös listáját. Rájuk kell szavaznod...
www.youtube.com/watch?v=cbeR6uYxU50
@GeoCracker: Le bizony és milyen fasza gumicsont lesz majd ez is. :)
@épészmérnök:

Azért az eszközök elkészítéséhez kell:))

Én ritkán szoktam érezni azt a dühöt, amit leginkább - ezt a macsót ki kell herélni - hasonlattal tudnám érzékeltetni, de akik ezt le merték írni, aláírták, elfogadták, azokat saját kezűleg tudnám elintézni.

És egyéb nagyszerűségekkel tudnám viszonozni ezt a mérhetetlen cinizmust, mert azt fel se merem tételezni, hogy egy sincs közöttük, aki ne érteni mit írtak le.
@épészmérnök:
Hát ... úgy lácc, az "elmaradott" dél-amerikaiak előbbre látnak az orruknál ...a csóringert is igyekeznek megfogni maguknak, nem csak a milliárdost.

Nem tudom, egyébként,eddig nem is foglalkoztam vele, de ami itt folyik, az arra predesztinálja az emberlányát, hogy tájékozódjon. Nem annyira szeretném, ha a felcsúti lókupecnek bármiféle csókosa ülne rá a számlámra - amin egyébként ha nem is sok, de azért némi pénzmag:egy lejárt életbiztosítás - mutatkozik. De ezt a "hirtelen kellene gyorsan némi pénz" - időszakra tartogatjuk. A fizetésem viszont - tehát ami effektíve havi szinten mozog - az annyi, amennyit írtam, ilyen jól meg vagyunk fizetve a Rózsikánál ...
Szóval köszi a tippet, amint lehet utánajárok, hogy hogyan van ez normáliséknál, a szomszéd faluban ...
@bella _ciao:
Ha nem muszáj, én sem váltanék - de sajnos az Erste is felmerült, mint olyan, akit ki akarnak csinálni ...Ennél nyugatabbra és nyugatabbit már nem tudok kitalálni.
:-(
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

...ssza meg, pedig ami itt folyik, legszívesebben rá szavaztam volna (főleg a tegnapi és a mai történések után!)!!
@DarthVader:
Biztos lehetsz benne, hogy nem.
Gy. külföldön van és a legbiztosabb jele annak, hogy lószar sem történik itthon, az, hogy nem jön haza.

Tegnap írtam, ha ez a bohóckodás folytatódik és hagyja magát, meg amit itten ennyi idő alatt elért, át ...cseszni, akkor nem szavazok rá(juk). Ahol a jóllakott óvodás Mesterházy a listavezető, arra biztosan nem.
Marad Bokros (ha indul).
@Evezős: pedig most mondta az egyik narancsnik, hogy a fogyasztás növekedésében szerepe volt, és elég nagy is a zseniális életpálya modellnek és a megemelt fizetéseknek, jahhh, nem is fidesznyik, hanem egy "független" ING-s elemző...
meg ő jis:

Varga: ez volt az első "nem válság karácsony"

Varga Mihály szerint 2013-ban trendforduló volt a gazdaságban, a folyamatok az elemzői várakozásoknál is kedvezőbben alakultak, és a kiskereskedelmi forgalmi adatok alapján kijelenthető, hogy a mostani volt az első "nem válság karácsony" a válság 2008-as kitörése óta.

hvg.hu/gazdasag/20140108_Varga_ez_volt_az_elso_nem_valsag_karacson
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Apukájának a .... nem folytatom.

Nem akarok itten ríni, mert naponta szembesülök vele, hogy emberek mennyiből kénytelenek "megélni", de amit most lépten-nyomon az arcunkba vágnak, hogy mennyi lett, na az arra elég, hogy amikor jött a karácsony, akkor nem kellett paráznom, hogy a vendégjárás után mit eszünk, illetve, hogy amikor a fiam itthon volt a barátnővel, akkor egyszer elmentünk étterembe és én fizettem ... zseniális, mi?
Hogy fejlesztene ki már tegnap egy igen erőteljes tumort a Rózsika gégéjében a napi doboz cigarettája ....
@Evezős: akkor ahogy önkéntesen csatlakoztál a nemzeti pedagógusok karhoz, ugyanúgy önkéntesen viszed át a számlád a széchényi bankhoz.
@Evezős: te tudod, én tudom, és tudják még néhányan, na de a nép tömegei ugyan tudják-e?

Költői volt, nem kérek választ.

Példamutatóan dohányzik az kinek nevét nem vagyok hajlandó a számra se ujjra venni?

Csatlakozom a jókívánságodhoz, és még célzatosan sem vagyok igényes, tőlem lehet bármely kültakaróján bévül lévő sejtcsoportosulás.
@bella _ciao:
Lószart, mama!

Inkább a szalmazsákban tárolom!
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Ja, mint a gyárkémény ...
És, hogy a rosseb meg nem eszi, az ilyet nem viszi el a tüdőrák 48 évesen, de aki életében egy szál cigarettát el nem szívott, azt igen!

(Állítólag a szesztől sem menekül el messzire, de ez másodkézből való infó és eccer az indexen erős célzással éltem e tárgyban, oszt ezer nerharcos esett nekem, hogy ez mekkora hazugság, hájszen keresztény asszony, templomjáró és az kizárt, hogy alkoholt venne magához.
(nekem régi kolléganője mesélte, ráadásul az előző, orbánmentes ántivilágban, mikor még nem lehetett tudni, hogy mi lesz belőle, egy vót a sok orbánhívő között...)
@Evezős: igaz, előbb-utóbb beárazzák az országot, oszt' lószart fog érni szalmazsákostól.
@bella _ciao:
Ok.
Éppen most olvastam a Vincenten, hogy hogyan lehet rákényszeríteni akár bankot, akár zállampolgárt arra, hogy mondjuk az állami(lag kijelölt) bankba lépjen át, oda vigye, ott tartsa a pénzét - ezzel persze ezeket a mocskos görényeket gazdagítva.
Hát elég ijesztően hangzik, engem, mint közalkalmazottat simán oda tudnak kényszeríteni a Göcsecsicsárpuszta és Vidéke Állami Takarékszövetkezetbe - ha akarnak.

egy dolog, hogy ezt tőlünk nyugatabbra nem tehetnék meg, itt meg még morajlás sem lenne utána.

Én nem tudom, hova kerültünk. Pár év alatt. Ez a pokol maga - egy rendes konzervatívnak, meg liberálisnak mindenképpen ....
@Evezős: már másodszor mondod... van egy tündér vadászgörényem... tiszta... az igaz, hogy büdöseket tud szarni... de ragadozó a szentem... a nevemben üzeni neked, hogy azért szeret.
@nedudki74:
Hja, ha te komolyan elhitted, hogy I.Orbán alatt 54 %-ra csökkent a GDP arányos államadósság, holott abszolút értékben másfélszeresére emelkedett - szemben a GDP mértékével, tehát nem optikailag tuningolták, akkor nehéz lesz akárcsak némi megértésre is jutnunk. Nem véletlenül keresgélték a csontvázakat, amikor ők egy egész temetőt pakoltak be a szekrényekbe!
+ a 2 év alatt duplájára emelt minimálbér miatti könnyű és feldolgozóipari leépülés is akkora hozta meg az áldásos hatásait az adóbevételek csökkenésében és segélykifizetések növekedésében, amikorra a nyakló nélküli lakáshitelezés folyamatosan növekvő terhe is recsegtetni kezdte a költségvetést (Medgyessy túl későn korlátozta 1 db-ra a korlátlanról és 15 millióra a 30 milliós keretet!)
Ráadásul 2005 volt az első TELJES év, amit az unióban töltöttünk, és az ECOSTAT bírálta felül a zárómérleget. És szépen visszapakoltatta a Szapáry Hazaárulkodó úr által besúgott PPP pénzeket is.
Osztán ettől szépen el is szaladt az adósság - csakhogy annak nagy része Orbán és El Tolcsy hagyatéka volt. Már annak, aki képes A-t és B-t összeadni, és nem csak szép kis
diagramokat bámulgat. Vektor, folyamat - és nem pillanatnyi állapot.
Meg különben is "csak abban a statisztikában bízom, amit magam hamisítottam"
@félázsiai nagymagyar:
Ez könnyű! Azonnal megszüntetné a pártfinanszírozást, aminek nyugaton is tapsikolnának, ugyanis nem is értik, hogyan lehet állami pénzekből kistafírozni a pártokat! Aztán annyika a "2018-ig majd jól megerősödünk" feelingnek!
Eggyedül a fideszt nem érdekelné, mert egyébként is könyékig kotorászik a kasszában - meg az új pártokat, akik zöldmezősen indultak (pl DK, MOMA)
De az mszpnek és Puchnak az lenne a vég.
@Evezős: Bokros azt mondta a 444 interjúban, h csak akkor indulnak, ha teljes összefogás lesz.
@félázsiai nagymagyar: Botnak is két vége van, mindegy melyikkel ütnek fejen, ugyanúgy fáj. Demokratikus összefogás vs. fülkeforradalom, ugyanaz csak vörösben. Ami pedig a rendszerváltást illeti. Minden demokratikus erőnek? Akkor miért nem tették meg, volt rá 12 évük, és még sem tettek semmit, csak a mutyi, a népsanyargatás, civakodás meg a korrupció! Ez jellemezte a demokratikus oldal kormányzását, fura de ebben semmi különbség nincs orbánéktól. Most meg itt játszák az ellenzékesdit! Lakájellenzék, nem többek ők! Ők sem jobbak Orbánnál nem voltak és nem is lesznek soha, maradnak ugyanaz a korrupt banda csak nem narancs színű a kabátjuk, hanem vörös elég csak arra gondolni, hogy korszakváltásról hablatyolnak évek óta, most meg egy csapat leszerepelt, bukott, bűnözővel akarja leváltani az Orbánféle csapat leszerepelt, bukott, bűnözőit. Mi is fog itt változni, mitől lesz a balos csürhe jobb a jobbosnak hazudott csürhénél? Ők nem lesznek korruptak? Ezt az előéletük nem támasztja alá. Nem fognak mutyizni, ezt is nehéz róluk elképzelni. Mutass a baloldalon egyetlen egy hiteles politikust, csak egyet kérek, aki tényleg komolyan gondolja amit mond, fura de egyet sem tudsz mondani. Te egy nagy álomvilágba élsz, mert itt akkor és csakis akkor lesz bármilyen változás, ha a fidesz-mszpés nagykoalíciót és klónjaikat eltakarítjuk a hatalomból, de még az országból is, addig négy évente várjuk majd az "új" kormányváltó erőt, vagy fülkeforradalmat mint a messisát ugyanaz csak a bot két vége, mint ahogy az elején mondtam. A politikai elit meg köszöni jól van és röhögnek a sok zombin akik hol az egyikre, meg hol a másikra rakják az X-et négyévente, abban a hitben, hogy most hogy kitolt a vezetéssel. Arra kellene végre rájönni, hogyha a demokráciának nevezett bohózatban a szavazósdinak valaha is lenne bárminemű tétje, akkor azt a hatalmasok már régen betiltották volna. Látom nem csak fidióták vannak ebben az országban hanem liberióták, szocidióták, demokridióták, összefogidióták, végülis ugyan az mint a fidióta! Ami meg a Jobbikot ileti, jó lenne ha észrevennéd, nekik semmi de semmi közük a fideszhez, ők ugyanúgy ellene vannak, mint hogy szemben álltak a hatalom másik pártjának a lakájellenzék vezérpártjának a kormányával is. Ők az egyetlen hiteles erő ma Magyarországon és nem azok, akik csak hülyének nézik a népet négyévente. Lehet szarabbikozni, nácizni, nyilasozni, lehet rajtuk gúnyolódni meg röhögni, de egyet ne felejts el soha, nem ők voltak az elmúlt 25 évben kormányon, nem ők privatizáltak, nem ők rendszerváltottak, nem ők tettek százezreket meg milliókat utcára, nem ők csináltak reformnak meg kiigazításnak nevezett megszorításokat, nem ők sanyargatták 25 éven keresztül az országot, nem ők azok, akiket maga Kun Béla alapított, nem ők vezették meg a megélhetési bűnözés fogalmát, nem ők voltak korruptak -tocsik, prinz, kulcsár, zuschlag, bkv, máv, malév és sorolhatnám, ezek nem az ő balhéik. Nem ők furtak alagútat 5-600 milliárdért a fővárosban soroljam még? Ezen gondolkozzál el, te nagy demokrata!
@V-PORT: :D:D:D:D:D:D:D és hahahahahahahahahaha, rá aztán "tényleg", nagy szükség van! Mint atestának a keresztvízre kb.! :D :D :D
@félázsiai nagymagyar: Bokros? Hányan is állnak mögötte? Vele együtt vagy 100-an? Tényleg hiteles erő, nélküle nem is nyerne a baloldal. Egy magát jobboldalinak nevező baloldali akarja megmondani mi a tuti. Először is nem kellene kamuznia, hogy ő jobboldali, mert ahhoz semmi köze egy aljas kommunista az is marad, aki most elkezdte nyalni a baloldal seggét! Igazából nyerjen csak az összefogás! Egy éven belül széthúzás lenne a nevük, és Mesterházy max 5 hónapig maradna miniszterelnök, ha ő valaha miniszterelnök szeretne lenni, a helyébe most azonnal kipenderíteném Bajnait meg gyurcsányt, talán akkor 2018-ban lene is rá némi esélye, de így tiszaviágéletű lesz az ő kormányzása. Nyugodtan nevezhetnénk őt pünkösdi kormánynak! :D :D :D :D :D :D :D Én marhára jól szórakozom a maffiabaloldalon, ahogy próbálják leváltani a maffiajobboldalt! :D :D :D :D Ti meg tőlük várjátok a csodát!
süti beállítások módosítása