Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @Neytiri111: Megtakarítást/befektetést nem csak pénzben lehet eszközölni, léteznek különféle érték... (2024.11.21. 19:53) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.07.20. 03:34 Fabius

Csányi nem ment meg több devizahitelest

Címkék: gazdaság fidesz otp csányi sándor

A magamfajta emberek szeretnek valami jelentőset véghezvinni, valami rendkívülit. Tíz évig maradnak a válságadók - mondta Kedves Vezetőnk, mire a Nemzeti Oligarcha Válogatott tag Csányi Sándor besétált az OTP-be és kisöpörte a padlást. Úgy látszik ennyi rendkívüliség már neki is féknyomot farol a klottalsóba. 

csányi.jpg

Csányi húzása nem váratlan a héten kiszivárgott új devizahiteles mentőakció és az évtizedre megmaradó válságadók tükrében. De azért üzenete van többféle is:

1: Bankrészvényesnek szar ma lenni Magyarországon.

2: Lófaszt fogod az én zsebem terhére a devizahiteleseket menteni, Viktor öcsém!

Kíváncsi vagyok mekkora lehet a fejvakarás a többi banknál az országban? Azt a mesét, hogy Csányi nertárs rendkívüli részvényeladás akciója a véletlen, és nem időben kiszivárgott információ műve valószínűleg hozzám hasonlóan nem hiszik el ők sem. Az ember hisz a véletlenekben, de mikor a kósabeszéd idején is hogy, hogynem pont jó időben bizniszelt a Csányi gyerek a papírokkal, akkor azért felmerül némi egészséges kétkedés. Különösen, ha a "szerencsés véletlen" beköszön az OTP komplett vezérkarához is, nem csak a gazdit szerencsélteti egyedül. 

portfolio.hu_.png

Azon sem csodálkoznék, ha hétfőtől megújult logóval és a "megbízunk egymásban" szlogen újraértelmezett változatával jelentkezne az ország vezetője által faképnél hagyott bankja.

Otp.jpg

Pedig a bizalom fontos dolog ám. Annyira fontos, hogy Ragyogó Csillagunk erről is irányt mutatott a The Wall Street Journalnak adott interjújában. Aszongya növekszik a nemzeti intézményekbe vetett bizalom. Gondolom a csányisándor is éppen vakon bízik, csak ilyen furcsán adja jelét a bizalmának. Mert, ha ez nem így lenne, akkor az Viktor szerint "vezetési probléma, és végső soron demokráciaprobléma"-lenne, úgyhogy még szerencse, hogy így van. 

Remélem a többi bank is követi Csányit a töretlen bizakodásban. Mert a csoportos megvilágosodás - mekkora szívás lesz a héten belengetett új minden - könnyen menekülő, pénzüket mentő bankárhordákat eredményezhet minden nyugati határátkelőnél. Matolcsy lézerágyújáról már kiderült, hogy egy kinyúlt gumis csúzli, és ha nem lesz aki azt a kevéske igényelt hitelt kihelyezze, akkor a hazai kkv szektornak hiába hajtogatják, hogy pszt! - nyugi, a Vezér éppen valami jelentőset és rendkívülit hajt végre. 

1494 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr705415850

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Erkölcs és szaktudás 2013.07.21. 15:36:03

Mert nincsen ingyen ebéd. De van szaktudás. És akinek van, az keres a devizahiteleken. A vágóhídon....

Trackback: Erkölcs és szaktudás 2013.07.21. 15:36:03

Mert nincsen ingyen ebéd. De van szaktudás. És akinek van, az keres a devizahiteleken. A vágóhídon....

Trackback: Hazugságnak áradata 2013.07.20. 18:38:26

Orbán a The Wall Street Journal európai kiadásának adott interjújában annyi hazugságpatront sütött el, hogy alig látni a sűrű füsttől. Szinte minden mondata cáfolható: Magyarország 2002-ben még Közép-Európa élvonalában volt, 2010-re viszont a l...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@jaegtoer: az mégis jobb, mintha munkával @mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik):stresszelné agyon magát. :)
ennyi:

A jövő elitje készül elhagyni az országot?
2013. július 23. 08:47

Míg a jelenlegi középiskolai végzősök 18 százaléka jelentkezett külföldi egyetemre vagy főiskolára, a mostani 9-11. osztályosok 36 százaléka tervezi a jövőben ezt - derült ki a GVI felméréséből. Különösen a budapesti és elitgimnáziumokból, a jó tanulmányi eredményűek, illetve a lányok tervezik így.

www.portfolio.hu/gazdasag/munkaugy/a_jovo_elitje_keszul_elhagyni_az_orszagot.3.186972.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: és ehhez még társul a tegnap küldött és szintén elkeserítő KSH jelentés. :(

Termékenységi csapdában: egyre kevesebb nőnek kellene egyre több gyermeket szülnie

Bár Orbán Viktor miniszterelnök februárban tartott évértékelő beszédében rendkívül optimistán nyilatkozott a demográfiai kilátásokat illetően, mára bebizonyosodott, hogy ez a lufi is kipukkadt: a számok egyre rosszabbak. Tegyük hozzá: talán törvényszerűen azok. Kérdés, hogy a kormány új programja képes-e fordítani a trendeken.

nol.hu/belfold/20130722-termekenysegi_csapdaban?ref=sso
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: viszont a nol.hu szerint a telekom adót megtarthatja orbán.

Orbánék győzelme: visszavonult a Bizottság telekomadó-ügyben

nol.hu/gazdasag/orbanek_gyozelme__visszavonult_a_bizottsag_telekomado_ugyben
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: hanyatlunk, fiataljaink elmennek, asszonyaink nem szülnek. mi lsz így velünk?
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: géb! mennyire vagy tisztában a magyarság lélekszámával a kárpát-medencei tartózkodásunk alatt?
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: @punkfrog:

1.)
cipőt a cipőboltból, közhelyet a közhelytárból

de! azt is írtam Orica-nak, hogy:

"de abban egyetértünk, nagyon sokan nem tudják jól viselni sem elviselni a magyarságukat."

ehhez jött a csatolás, amelyet önmagában kifogásolt punkforg netkollega.

dehanekemmindentegybekellírnomamiösszefüggakkorazhogynézki?

2.)

még komolyabbra fordítva a szót.
ne tegyünk már úgy, mintha nem lett volna egy olyan időszak, s azt követően olyan esetek sokasága, hogy aki a magyarság problémáit az álproblémák elé helyezte, az mindjárt nacionalista, soviniszta, de minimum náci volt, ha a választási, vagy egyéb politikai érdek, vagy csupán a retorikai fordulat úgy kívánta.

Ezért nincs "kibeszélve" sem, trianon, sem a holokauszt se semmi.

s miután kedvenc álláspont hogy csak oldalazva lehet beszélni túl sokszor állítja valamely fél hogy ő az igazság letéteményese, de legalábbis ő szarta a spanyol viaszt és mindenki ehhez tartsa magát. most éppen a Főnökre jött a szapora, s ez nem tetszik sokaknak. okkal és joggal, mi több megalapozottan. de én ehhez azt is hozzáteszem, hogy annak szenvedő alanyai, részesei vagyunk, hogy túlságosan sokszor gúnyolták a "magyart" a "nemzetet" Most pedig nem történik más, mint kileng az inga a másik szél irányába, aztán majd elindul visszafelé, s mindaddig leng erre-arra, amíg nyugvópontra nem jut. a liberális oldalon is van olyan szél, ahol a tényszerűség ritkán zavaró tényező, de a ködevés teljesen bevett szokás.

szóval van mit "kibeszélni" de addig nem megy, amíg a közbeszédben mindig előtérbe kerül az a jelenség, hogy majd én megmondom, hogy te mikor vagy komilfó, egyáltalán magyar vagy-e, hazafi vagy-e, nem lehetz igazad, mert te cigány vagy, vagy zsidó, vagy egyenesen piréz, más esetben meg úgy lehet szórni a náci, fasiszta címkét, mint a coca-cola co. a ragasztható reklám-etikettet világszerte.

3.

Legalább nekünk tudomásul kellene vennünk azt a tényt, hogy a magyar társadalom a végletekig manipulált, a politikai elit nem a társadalmi hasznossága alapján kerül mindenkor pozicióba, hanem a társadalom megosztásának, a rétegek egymás ellenhangolásának elégséges mértéke révén.

4.

az sem elvetendő, ha disztingválunk, mikor vegyük magunkat komolyan, van-e annyi humorérzékünk, hogy akár öngúnnyal is demonstráljuk milyen erősek vagyunk, hogy lám, ez sem árt annak a kikezdhetetlen szellemi erőnek és értéknek, amivel bírunk, vagy amit meg próbálunk képviselni több-kevesebb sikerrel. példa:
(még hajdanában írtam TótaW-nál,)

"azért olyan mélyen nincs a nyelvem, hogy a Főnök farpofái teljesen beborítsák a fülemet, így képes vagyok (még) az enyémmel ellentétes véleményeket is meghallani, és mérlegelni etc.
.....vagy valami ilyesmi...

Rodeo és Szív emlékezhet erre.

szóval csak kiegyensúlyozottan, mérlegelve, és nem méreg eleve:)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

"Míg a jelenlegi középiskolai végzősök 18 százaléka jelentkezett külföldi egyetemre vagy főiskolára, a mostani 9-11. osztályosok 36 százaléka tervezi a jövőben ezt - derült ki a GVI felméréséből. Különösen a budapesti és elitgimnáziumokból, a jó tanulmányi eredményűek, illetve a lányok tervezik így. "

Helyes. pláne ha "muszáj":D
@jaegtoer: Egyetértek az általad leírtakkal.
@bella _ciao: nekem ne öltözzön! Nem ez a club lényege! :))
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: jó, mert a probléma inkább az öregedés, ami persze összefügg a szaporulattal. szerintem még nincs pánikra ok.
@jaegtoer: köszi, a pontokkal engem igazoltál, úgy hogy kinevezhetnél jó pénzért szóvivődnek :D
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

"_Egyetértek az általad leírtakkal. _"

szia Angyal!

:D nagyon kérlek, ne élezd ki a helyzetet. :DD
@jaegtoer:

a nacionalizmus -igen emléxem rád onnan- az nácizmussá válik seperc alatt...a bádogon a kocsmában és minden hasonló helyen mint példáúl a magyar parlament aminek mióta a dagadt idióta a házmestere már ócska kocsmának sem nevezhető

brühüyyy

faszom kivan a sok bocskaiban flangáló fasiszta nácitól
@jaegtoer: "de abban egyetértünk, nagyon sokan nem tudják jól viselni sem elviselni a magyarságukat."
ez, és az egész magyarságtudat kérdése nem csak a liberálisok miatt alakult úgy ahogy.
én csak azt kifogásoltam, hogy az egészet rá akarod tolni a liberálisokra.
ez a hozzászólásod lehetne válasz a "vitaindítódra" is.te se beszélj oldalazva:))
így is nézhetjük, főleg a kommondorosságok után:

Férfitársadalmat nevel a kormány?
Több lány akar külföldön továbbtanulni, mint fiú, a támogatott műszaki terület nekik nem pálya.

index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fgazdasag%2F2013%2F07%2F23%2Fa_budapesti_elitgimnazistak_vagynak_kulfoldre%2F
@jaegtoer: :))
Tegnap este szóba elegyedtem itt egy franciával. Mondja merre dolgozott. Mondja cottbus. Mondom ja, energie a focucsapat neve. De ő '90 előtt dolgozott ott. DDR? Kérdem? Én hallottam arról? Itt sokan nem is tudják, hogy volt olyan, mondja. Várjak egy percet. Visszajön egy üveg henessyvel. Erre inni kell, talált egy embert aki tudja volt ndk is! A konyak jobblétre szenderült, de ő igazán boldog volt, főleg mikor a salamandert megemlítettem, mint cipőmárkát:))
Ettől itt világlátott polihisztor vagyok!:D
Attól függ, te miként állítod be azt a szintet, ahol már tájékozottnak tekinthetnek, ahol a "tudás" birtokában vagy. Én azt gondolom 185 magad vagyok. Ezt általában vitatják, főleg azok akik 160-175 magasak. Ők azt állítják legalább 195-200 a magasasságom, hisz ők tudják, hogy 170-185 magasak. Rájuk hagyom. Miért romboljam az önképüket?:))
Ha semmi máshoz, de a tudáshoz aztán tényleg alázattal kell viszonyulni. Főleg annak, aki tisztában van saját középszerűségével:) de ettől még lehet boldog, kiegyensúlyozott életet élni...csak néha meglepődhet, ha akadémikusi rangra emeli a környezete...viszont ilyenkor megfelelő öníróniával nagyon jól szórakozik:))
@punkfrog: az én magyarságtudatomról:
nem érzem magam különbnek senkitől, pusztán azért mert magyarnak születtem.
viszont sokan különbnek érzik magukat nálam, mert ők - a saját meghatározásuk szerint - magyarabbak nálam.
@sírbateszezazegész: a 185 cm megtévesztő, könnyen magasabbnak lehet nézni
@Penivaldes: optikai tuning remélem az egész testre vonatkozik:))
@punkfrog:

"ez, és az egész magyarságtudat kérdése nem csak a liberálisok miatt alakult úgy ahogy."

a legkomolyabban mondom, hogy ebben egyetértek. ugyan kivették belőle a részüket, de a fő ok a nemzeti gőg, amit viszont már nem egyszerű megkülönböztetni az egészséges identitástól.
Én azt gondolom nincsen minőségi különbség semmilyen kultúra közt...legfeljebb kevesebbet tudunk az egyikről, mint a másikról...mindegyik tiszteletre méltó...a római-görög ugyan úgy, mint a kétszáz főt számláló amazonasi, pápua-új-guineai törzsi...legfeljebb az előbbi jobban dokumentált...ha ezt elfogadod a nacionalizmus már meghaladott a számodra...de ez szigorúan az én véleményem, senkire nem erőltetném rá
@jaegtoer: magyarságom hozzámtartozik mint orrom hosszúsága, szemem fénye. nem kell azt bizonygatnom senkinek
@sírbateszezazegész: persze, de a sajátod mégis belőled fakad a lelkedből és ezért kedves neked, mint saját gyermeked
@sírbateszezazegész: "Erre inni kell, talált egy embert aki tudja volt ndk is!"

Képzeld ha még a Waffen SS-ről is dumcsiztatok volna. :)
@jaegtoer: nagyon nehéz úgy át- vagy kibeszélni bármit is, ha sokak számára tudományos axióma mások talpának szőrössége:))...hiszen ez is csak az ő kiválóságukat bizonyítja:))
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: hihetetlen...a kis bajszost megint ide tudod keverni...zseniális :D (csak viccelek)
@jaegtoer: Utána rájöttem, hogy miattad mégsem kellene egyetértenem veled, de ahogy elnézem már te is nácinak vagy elkönyvelve. :)
@rodeo36:

hát ha nem is mind náci, de herótom van nekem is ettől a magyarkodó múzeum stíltől.

mindennek megvan a maga helye.

Szoktam is mondani, nem csoda hogy 'trianonban' néztek Andrássyékra, amikor megjelentek ott egy falut érő díszmagyarban aranysújtással, a románok, csehek, szlovákok meg frakkban, cilinderben, mint ők/mármint a győztesek, hát nem csoda a végeredmény.

az más kérdés, hogy nem hiányzott se a franciáknak, se az angoloknak egy erős gazdasági egység európa kellős közepén.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

szó nincs róla.

amúgy meg vicceltem.

és ami jó, kiegyensúlyozott véleményhasonlóság mutatkozott meg. ritka pillanat, és ritka eset.
@jaegtoer:
Ahogy olvastam, úgy erősödött a szándék, hogy megírjam egy élményem. Volt egy kollégám, aki teljese át volt itatva - valamilyen számomra ismeretlen oknál fogva - nemesi gőggel és fensőbbségi tudattal. Amúgy nem volt egy buta gyerek. Velem, mint egyenrangúval kivételezett, ezért többet röhögtem rajta, mint mások. Egyszer kifejtette, hogy miért is különb magyar, mint bárki a környezetében. Mondtam neki a te szádban a lófasz is jobban áll. Felcsillant a szeme, hogy egyetértésre talált, és kibökte: naugye?!
@Penivaldes:
Móricz Zsigmond féle dzsentri (vagy gentry?), de nem tudta magáról.
Nem érzékelte a nevetségességét, nem fogta fel a kritikát.
@simple observer 1.0: A nyilatkozó őrt azóta vajon már kirúgták???
@jaegtoer: becsüld meg, nagyon ritka pillanat ;)
és gyorsan tova is száll :D
Egy kis csárda. :)

HÁRMAS IKREKET SZÜLT ORBÁN VIKTOR

"Semmivel sem vagyunk alábbvalók az angol királyi háznál" - kommentálta Orbán Viktor anyává válását Selmeczi Gabriella.

hircsarda.blog.hu/2013/07/23/harmas_ikreket_szult_orban_viktor
@Dr. jenőke (jenőke):

én meg eccer a francia haverommal császkáltam a francia szőlőben, oszt vót ott a szőlőbe egy bakter bácsi, aki viszont tejjesen kanadai francia vót és akinek a haverom úgy mutatott be, hogy én az ő szintén kanadai unokaöccse vagyok, csakhogy nem beszélek franciául, mer világ életembe angol kanadaiak között éltem. nu, a bácsi úgy megörült nekem, a honfitársának, hogy azonnal átállt ő is angolra és jól kitárgyaltuk egész kanadát, miközben a haverom fetrengett a röhögéstül. mindeszt csak azér viritottam, mivel időnként tejjessen jó magyarnak lenni, még ha nem is tehetünk róla. persze a réneknek hijába magyarázok, még asse értik, hogy hajsz! meg csá!
@Penivaldes: ááá csak kutyabőre volt, amit egy disznótól vett kölcsön :D
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: én azt szoktam szeretni amikor rég kihalt családok leszármazottainak adják ki maguk:)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Nem tudom, de az minimum, hogy en mar akkor, de a mostani video alapjan egeszen biztosan feljelentenem valamilyen cimen.
Kiderítettétek már, mi áll Csányi részvény-eladásának hátterében?
@Penivaldes: családfa kutatás, hogy mik ki nem derülnek rólad? :D
@Habakuk999: szerda lesz a kinyilatkoztatás, Csányinak is és Vezénylónak is. Szerintem nem fogja a zortépé vezér bő lére ereszteni, mondá majd ekképpen:
- ezé
oszt majd mutassa vezénylóék dumáját
oops:

Közalkalmazottak, figyelem! Itt a Kúria ítélete
Minden bankhasználati költség az államot terheli.

"Mit tegyenek a közszolgák?

Minden bankhasználattal kapcsolatos költséget meg kell téríteni a közallkalmazottak, köztisztviselők, kormánytisztviselők, illetve a fegyveres szerveknél dolgozók részére. Valamennyi státusztörvény rögzíti ugyanis azt, hogy a bankszámlahasználatból nem származhat hátrányuk a munkavállalóknak - mondta el a Pénzcentrum.hu kérdésére Magyar Gábor ügyvéd. A Kúria ítéletével csak megerősítette, hogy a bankszámla-fenntartási költséget és a bankkártya éves használati díját attól függetlenül meg kell fizetni a közszférában alkalmazottak részére, hogy a bankszámlájukat más célokra is használják-e. Vagyis miközben az állam különböző különadókkal sanyargatja a bankokat, "lábon lövi saját magát", mivel egyre növekvő összegű költségtérítést kell kifizetnie az alkalmazottak számára - jegyzi meg"

www.penzcentrum.hu/karrier/kozalkalmazottak_figyelem_itt_a_kuria_itelete_a_banki_koltsegteritesrol.1037167.html
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Mindenesetre úgy tűnik, az ifjú párttitánoknak - akiknek tényleg semmi nem számít - sikerül az összes maradék szakértelmet kiölni orbán mellől.

csak a talpnyaló senkiházik maradnak.

az isten irgalmazzon ennek az országnak.
@Penivaldes: hun? A Tisza mederről is pontosabb infóid vannak? Na ki vele, hagy kotorjuk fel a magor tesóját :D
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: ne beszélhetek sokat, csak annyit mondhatok hogy Atillát puzle darabként temették el az ország különböző helyein.
:)
@Habakuk999: kontraszelekció, az összes központosított, egyeduralmi, fél, egész diktatúrának ez a vége, nem lehet más, és igen csak az irgalomra számíthatunk.
Rossz hírem van, mert ilyen nem lesz:

600 milliót bukott Csányi Sándor

Csak az Opus kötvényein tűnt el ennyi.
Csányi szerdán mondhatja el, miért adta el részvényeit

----------------------

Tovább drágult a magyar munkaerő
Tavaly a dolgozónkénti a teljes munkaerőköltség 4,1 százalékkal, 309,6 ezer forintra nőtt.

----------------------+

Németh Zsolt: "Agyelszívásnak vagyunk az elszenvedői"

Románia és Magyarország együtt próbálja megállítani a szakemberek elvándorlását - jelentette be a Külügyminisztérium parlamenti államtitkára.

hvg.hu/karrier/20130723_Nemeth_Zsolt_Agyelszivasnak_vagyunk_az_el

------------------------
www.napi.hu/magyar_vallalatok/igy_vesziti_el_a_sokmilliardos_beruhazasokat_magyarorszag_elfordulnak_tolunk_a_nemet_cegek.560037.html
@Fabius: üdv! olvasd el a linkelt verset, meg alatta Klinkerhoffen kommentjét.
@jaegtoer:
a nacizmus különféle fokozatai a bocskain át a turukűlakéményenigésmindenkinek a kurva annyát

a háborúk sohasem lelkiek hanem gazdaságiak és mindíg meg kell és lehet találni a gazdasági érdekeket nagyon mezítelenűl

a többi rablómese

aki bocskaiban meg lajbiban hülye az kezelhető de ha kitűzi a turultollakat is
akkor vége

brühüyyy
@bella _ciao:

őőőőőőőő, a - khm - "vers" nagyon kemény.

- stilisztika,
- szemantika,
- rím
- hejjesírás

csak ezek problémásak picit. de amúgy kafa.
@Dr. jenőke (jenőke@hacsaturján

nekem meg az az egyetlen, velem született szerencsém, hogy nagyon hülyén venné ki magát, ha Mariana-árok mélységig verném a mellemet egy -a Vereckei hágón önön két kezemmel kitépett- sziklával a magyarságom miatt, mint ahogy az is viccesen venné ki magát, ha a Fekete erdőből kiszakajtott szálfával karistolnám a levegőégbe milyen echte német vagyok, és akkor még nem említettem a bocskoros oláh testvéreimet és a családi legendárium emlékezetéből kifelejtett egyéb tót, gótgepidakunistentudjaki nációkat. Ez mindig kedves önmérsékletre int, de nehezen viselem mégis, ha tapossák a magyari zászlót, de hogy ez miért van, arra tippelek, hogy szennyezett lehetett a tetanusz, amit akkor kaptam, amikor gyerekkoromban egy haragos kutya belém harapott, ami persze nem az ő hibája volt, mert esztelen kevélységemben azt hittem, hogy nekem mindent szabad, és ő egészséges életösztöntől vezettetve megmutatta nekem a helyes utat.
mindemellett néha meglep, hogy néhány magyar történelmi sorsfordulóról több ismeretem van, mint egyes pirosfehérzöld szemű és lelkű felebarátomnak. de ez meg attól lehet hogy a gyengeelméjűségnek csak egészen enyhe formája mutatkozik meg, igaz esetenként kicsit sem kell tettetnem magamat.
@hacsaturján:

"persze a réneknek hijába magyarázok, még asse értik, hogy hajsz! meg csá!"

távol áll tőlem, hogy elbizakodottságomban egyenrangúnak tekintsem magamat a rénjeivel, de a hajsz, meg a csá nekem is idegenül hangzik, hacsaknem a hajsz az hogy istenhozott, a csá meg az, hogy istenáldjon.

de nem is ez a legfontosabb, hanem az, hogy itt a gyár északi oldalán kiszáradt a moha meg az a zsenge zuzmó, és már hiába is mondanám hogy jöjjön erre a rénjeivel, mert nincs itt már lószar sem, nemhogy réncsemege. a kevésbé szabadságharcos időben még bőven zöldellt. ez rossz előjel.
@Habakuk999:

"Mindenesetre úgy tűnik, az ifjú párttitánoknak - akiknek tényleg semmi nem számít - sikerül az összes maradék szakértelmet kiölni orbán mellől."

nem. a Főnök teszi lapátra őket, csak még ehhez sincs gerince, hanem a nyuszira fogja. csak jók a multik is valamire.
@jaegtoer:

no, lássa kend a tétova kivagyiságot! a "hajsz" és a "csá" szakkifejezések a magyar ökrösfogat hajtás sinequanonjai, ámbár a jámbor fríz hidegvérű sem érti meg a "gyí te!" meg a "bandi, nyeeee!" parancsszavakat, jóllehet a kocsist éppen szepinek híjják.
@bella _ciao: ez nagyon jó. igazi magas költészet. a motívumok kidolgozottsága, az ahogyan a gondolatok összefornak.
@hacsaturján:

nyelvtanfolyam? uniós támogatással?
@jaegtoer:

nincs az a nyelvtanfolyam, nincs az az úniós támogatás, ami a magyar-magyar szemantikai problemát képes lenne föloldani, ezért aztán inkább csikkszedésben utazok, az biztosabb biznic.
@hacsaturján:

hamár a rének nyelvtanfolyama sem biztos az említett relációban akkor követem, tisztelt Mester. Csak határolja be a területet, amit el kell kerülnöm, mert nem venném a lelkemre, ha üzleti eredményességét vétlen törekvésemmel veszélyeztetném.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Mátyár nyelv lenni nehéz, olvás kicsi-kicsi?
Görényi úr, a fosprefektus, sintérpándor barátja és üzletfele (ja, és nyuszija is) mint az OSE főfőfő felelőse (no természetesen csakis a gyurcsótányfajzat és a libajnai ludmilla nemzetirtó rablógyilkos tolvajfenevad után, ugye 2010 szeptembere óta tölti az életfogytiglani kötéláltali golyót, kurtavasban?
süti beállítások módosítása