Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @látjátok feleim szümtükkel: Bla-bla-bla. Nem volt érett :)))) Meg a szándékai sem voltak tiszták... (2024.11.25. 14:09) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.09.25. 05:10 Fabius

Orbán: az Ambrus Attila Terv

Címkék: fidesz korrupció közpénz átlátszó.hu

A helyzet komoly, az ország fogoly! - mondja az átlátszó.hu, és a bemutatott kapcsolati érdekhálót elnézve nem járnak messze a valóságtól. Orbán Viktor mégsem hazudik mikor azt mondja, a kormánynak nincsenek oligarchái, mert valóban az oligarcháknak van kormánya. A Transparency International országjelentése szerint szintet lépett a korrupció Magyarországon, és ha csak a legutóbbi szédítő gyorsasággal kiírt és leosztott 700 milliós közbeszerzést vetjük össze a cuslági ügyeskedéssel, szabad szemmel is láthatjuk ezt mindannyian. A state capture-nak nevezett jelenség iskolapéldája a fejlesztési miniszterré tett Laciné, akit gondos gazdaként őriz államtitkára, a Nyerges fivér. Úgy tűnik a Füstbement Tervek sokasága mellett azért van egy hírhedt emberről elnevezett ami faszául működik:

orbán-ambrus-attila-terv1.gif

Az átlátszó.hu négy körre osztja a fogva tartókat: Simicskáék, Nyergesék, MFB-BÁV kör, Betonút csoport. Igaz emlegetik a mezőgazdasági vállalkozókat, a szolnoki Nyerges Zsolt miniszterét, Fazekas Sándort és államtitkárait, de szerintem ezen a vonalon több dolog van, ami a felsorolásból hiányzik. Aki olvasta a III. Ángyán-jelentést - aki még nem, az itt megteheti - az sejti miről beszélek: az érdekes arányban elosztott földekről, a haveroknak nyomott agrártámogatásokról, a gázszerelőhaverból csinált oligarcháról és az állami földből kiosztott Orbán Ráhel hozományról. Ragadjunk ki egy ábrát a sok közül Ángyán jelentéséből és nézegessük:

ScreenShot468.bmpAz ábráról azt kell tudni, hogy a nevesített pályázók a haverok, ez a kilenc csoport a fejér megyében szétosztott 5040 hektárból 4558-at elvitt, a helyi gazdáknak 24 felé osztották azt a kis maradékot. Ne felejtsük el, hogy a földdel együtt jár hektáronként 56911 forint SAPS támogatás, ami összeszorozva a 4558 hektárral elég szép kerek számot ad ki. A Darányi Tervben 300 milliárdot terveznek szétosztani, új sertésstratégia van annyi disznóra, amit fel se tudnánk dolgozni, és 5 éves program van hirdetve a magyar tarka szarvasmarhára is. Röpködnek a milliárdok, egymás sarkát tapossák érte a kenyerespajtások, mert nem csak Fejérben ilyen az elosztás aránya, hanem az országban mindenhol hasonló. Olyan biznisz ez, amiért habozás nélkül áldoznak be BNPI igazgatót, amiért Fazekas Sándor pislogás nélkül hazudik is akár, Budai Gyula meg a 'kartelleztem, oszt?' szállóigével tudja örökérvényű tenni.

Ha ehhez hozzávesszük a földtörvény egy darabkáját, miszerint nem csak úgy ész nélkül adjuk-vesszük a magántulajdonunkat - a törvények és a moratórium figyelembevételével, nyilván - hanem majd elballagunk a Helyi Budai Gyulák Hivatalába engedélyért, akkor máris megérkeztünk itt is a state capture helyzetbe, aminek köszönhetően nem csak az állam lesz fogoly, hanem akár te magad is a saját földeden.

A fentiek tükrében is érdekes Orbán mai freudi elszólása: "Ha a Jóisten megengedi, hogy még egy-két évig dolgozzunk Magyarországon" - mondta, a hívek pedig csak néztek csodálkozva, mint buziskodáson tanakodó jobbikos képviselők az új Dallasra: tényleg kell ehhez a Jóisten személyes engedélye?

A Dallason bambuláshoz nem tudom kell-e, - talán kaphatnak feloldozást a pucsító oroszlánosok, ha amúgy jók lesznek, - de Orbánnak kétségtelenül nem marad egyebe az imán a fohászon és engedélyért könyörgésen kívül, ha így haladnak.

631 komment · 9 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr394800994

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ki lehet a Disznó? 2012.09.25. 12:51:35

Vajon mi lehet az összefüggés a Gripen ügy, a sertésállomány erőltetett növelése és az oktatási rendszer módszeres szétverése között? Ki lehet a Disznó, akinek alakja az egész szövevényes ügy mögött felsejleni látszik? Az Elvarázsolt Kastély újabb okny...

Trackback: 120 ok, ami miatt nem szavaznék a Fideszre 2012.09.25. 10:24:43

Fülkeforradalom, gyorsnaszád, alaptörvény, manyup, békemenet, választási regisztráció… Bűnlajstrom 2010 áprilisától 2012 augusztus elejéig. Ha kihagytam valamit, írd meg kommentben! * 1. A Kubatov-lista 2. Pintér Sándor belügyminiszteri kinevezés...

Trackback: Kádár frizsider-szocializmusától Varga Miska frizsider-kapitalizmusáig 2012.09.25. 10:21:42

A frizsider-szocializmus kifejezés a gulyáskommunizmus szinonimája volt. Arra utaltak vele, hogy a keleti blokk legvidámabb barakkjában nem utolsósorban éppen azért volt az élet csupa móka és kacagás, mert nem csak annak jutott rétes estére, aki egysze...

Trackback: Kormány konkurencia 2012.09.25. 09:49:30

Szórakoztató képes erkölcstan

Trackback: Kormány konkurencia 2012.09.25. 09:49:21

Szórakoztató képes erkölcstan

Trackback: Kormány konkurencia 2012.09.25. 09:49:15

Szórakoztató képes erkölcstan

Trackback: Kormány konkurencia 2012.09.25. 09:48:46

Szórakoztató képes erkölcstan

Trackback: Butaság, erkölcstelenség, cinizmus 2012.09.25. 07:49:43

Ha három szóban kellene összefoglalni, hogy 2010-ben miért büntették a választópolgárok példátlan mértékben az MSZP-t és az SZDSZ-t akkor ez a három szó lenne az. És pontosan ugyanez lesz a Fidesz veszte is.                                             ...

Trackback: Butaság, erkölcstelenség, cinizmus 2012.09.25. 07:49:38

Ha három szóban kellene összefoglalni, hogy 2010-ben miért büntették a választópolgárok példátlan mértékben az MSZP-t és az SZDSZ-t akkor ez a három szó lenne az. És pontosan ugyanez lesz a Fidesz veszte is.                                             ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Dr. simonmondja.: részlet a fentiből:

"A helyszíni szemlén készített jegyzőkönyvet a bíró nullának nevezte, szerinte „egy kocsmai verekedésnél is” ennél részletesebb és ténygazdagabb jegyzőkönyvet kell készíteni. „Mit kezdjek vele? Dobjam ki? Mert ennyit ér" – mondta felháborodva."
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Mi a helyzet? Bakker, nem jutottam fel az ITB röffenésre én sem... :((
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Már nem is tudom, hanyadik cigány házat lőtték-robbantották már,

amikor a sajtó még mindig a rendőrségi közleményeket cincálta,

mert a rendőrök mindenről azt mondták, hogy ezek csak a vidéki uzsorások,

és minden újság, blogger meg az egész tetves index és hirszerző csak az uzsorásokról értekezett hosszan, pedig már halottak voltak.

Akkor elegem volt már a hazudozásaikból, és a magam finom módján jeleztem, hogy az uzsorásmesét hová dughatják föl, és hogy ebbizony sorozatgyilkosság...

... na akkor pocsékul kifordultak magukból a fidesznyik trollok.

Régen volt, tán igaz se volt.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Gondold el, kimentek egy faluszéli házhoz, ahol a család közé bedobott valaki egy molotov-koktélt, amire a rendőrök kimentek, és közölték a sajtóval,

hogyhát illenek ezek az uzsorások, ...felejtős...

Kicsit se volt gyanús a nyavalyás sajtónak, hogy ilyen gyorsan nyomoznak, bazmeg.
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:

Valami csoda folytán nem akarta az igazságot az "árnyékolt" laptopom.
Akkor oldalba vágtam és bejött a postafiókom.

Bár ne tettem volna:(

Ez tényleg te vagyol?

Ha igen, akkor az azonnali elásást elkerülted, mert ez nem a CHT mellett gyepelő csóka!

Na, megyek keresek a képed után valami nyugtatót!
@Penivaldes:

"minden értelmes alternatívát tönkrevágnak."

Amit tönkre lehet vágni, az nem alternatíva. Valószínűleg nem életképesés, bármennyire értelmesnek tűnik.
A Milla nem alternatíva. Az egy lelkes buli. Helyenként esetlen, helyenként bumfurdi,de szerethető:))
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

De a szélsőség már ebben a jegyzőkönyvbe belelátta, hogy akkor szegény gyanúsítottak ártatlanok!
@Kijelölt Felelős:
Bulivót na!!! :D
Ilyennek volt az egész csapat kimázolva. Állítólag én voltam a legrondább, de nekem könnyű volt!! :)
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:
Háá, semmi különös, de köszi a megszólításot!!
Álmos a paraszt, ha hajnalban kelt.
Olvaslak benneteket nagy élvezettel, közben szaporodnak a kérdőjelek.
Na nem miattad vannak kérdőjelek, mer akik olvasásra méltóak, pont olyan lököttek mint Te. -:)))
Jóvanna, ez ugye nem sertésedésnek okának alaptya?
Pihi, aztán holnap is húzzuk az igát/igét.
Kaliníhta ke efharíszto polí!
(jó éjt és kösz!!)
@Dr. simonmondja.: lélegzetelállító, hogy mennyire érzéketlenek a magyarok többségükben! Az agyuk el van kocsonyásodva. Értem én, hogy ez Stockholm-szindróma, meg tanult tehetetlenség, magam is ilyeneket motyognék, ha kérdezne valaki, de mégis...
Semmi, de semmi szabad akarat, és efféle nincsen?
Tudom, ez amolyan nagypapás, karteziánus morgás, mert a szabadjára engedett ösztönök idejét éljük, de nem bírok napirendre térni felette.
@Knósszosz:
Altatásképp mindjárt küldök egy képet neked is... :DD

JÓ ÉJT!!
@épészmérnök:

Dühített mindig, ahogy zabálják a rendőrségi közleményeket.

Géppisztolyos lekaszált egy rendőrjárőrt egy balatoni kereszteződésben. 2-3 halott...

...rendőrség ott nyilatkozik, hogy

- buzibarátok, férfiszerelem, van ilyen, felejtsük...

Bazmeg, és beszopták.

Rá egy napra meglett a géppisztolyos főbelőve egy erdőszélen.

közlemény...

...öngyilkos lett a buzi a bánatában.

és ezt is beszopták.

És most is Pintér minden közleményét, mint a kacsa a nokedlit...
@Kijelölt Felelős: @Dr. simonmondja.: @Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Piktorunk gyárlátogatni volt. Ott is feltűnhetett, hogy szarul néz ki. Mindjárt dobtak neki pár bogyót... célzásképpen... SZEDNI KÉNE!!

www.portfolio.hu/img/upload/titleimages240/O/orbanegiscimlapkep120925.jpg
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:
Gyáá heee!!!
Denevér a blogon-:))
Hun az evező, he?
Meg a gps?
Ja, értem. Ultranggal tájékozódsz a Mosoni dunán... OK!!! -:D:D
@Knósszosz:
Evezővel a vízen vóttak mások! (79 másik csapat...)
Mi éppen ivásban vóttunk! :D
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:
Ezt fel sem tételeztem vón' látva a képet.
Egy konszolidált, absztinens, teuton családapa nézett rám, aki csak olvasott a lyégermájszter káros hatásairól... ja! -:D
Tovább elemezvén a fotót, azt sem feltételezem, hogy egyáltalán ösmered-e a fogalmat, úgymint: Stella Artois, uram bocsá' Dortmunder Actien... etcetc...
@Kijelölt Felelős:
Szerintem mondták Piktornak, hogy a sárgákat nappal kell szednie, a pirosakat meg akkor szedje, amikor megemlítik előtte a hárombetűs szót, hogy IMF. Mert akkor beremeg a szája széle... :)
@Knósszosz:
Söröcske és "lyégermájszter" mértékkel volt, nem vagyok én olyan! Talán egész nap ittam 3 sört, meg 1 feles Jaegert, 1 feles pálinkát.
Mértékkel a lényeg... :)
@King of Shadows: Szerintem nem. Hogy miket nyilatkozik egy dolog, miket tesz, az a másik. Óbuda sem volt megelégedve vele, hallottam vele dolgozót őt jellemezni, hát akkor inkább a Demszky...

Egy tahó, pont jó Orvbűnnek. Ja, hogy őt is magasról leszarja és csicskáztatná - lásd Új Színház - és neki se ad nagyon zsét? De a fejére ülteti a rokon kisfiút alázásul? ... Szánalmas ez a figura ide.

Ez a véleményem, neked más, oké.
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:

Szerintem meg a "lepisilt lángésznek" senki se merje megmondani, mikor, mit nem vesz be!
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:

"Talán egész nap ittam 3 sört, meg 1 feles Jaegert, 1 feles pálinkát.
Mértékkel a lényeg... :) "

Napjában ötször kellett bevenned a gyógyszereket...:)
@Kijelölt Felelős:
Azt se mondjam, hogy bekap6ssa a sok majom narancsos? :((
Alakul. A postások is egyre többször mondanak véleményt. Igaz, ők is csak miután szétnéztek háromszor:

fn.hir24.hu/gazdasag/2012/09/20/ingyen-kell-kivinniuk-az-allami-dolgozoknak-a-magyar-nemzetet/
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:

Elképzelem, hogy a Tisza túrán mivel itatnálak meg.
Tabletta helyett.
Felső Tiszán minden megállóhoz 5 km közelségben főzde csatlakozik!
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:
Én nem azt mondtam, hogy olyan vagy mint a wurlitzer-dijas Pálffypista, he!
Lehet élvezni egy jó piát pohárral, meg hordóval is.
Nahát! Én sem pirulában veszem magamhoz az alcsúti rettenetes cuvée-t, inkább Gere nedűit, ha már. De inkább sört, azt szeretem igazán. A rövid sem lyáccik, maximum Jaeger, de az is csak ritkán.
A kép jooó!!
Mosmá télleg jó éjt Boli!
(a mai nap fekete, olvastad Charlize-t???, brühühühü)
@Kijelölt Felelős:
Na, majd gyere el jövőre velünk... Ami ott lefolyt a Lajtán! :))
@biohouse: Én mint hívő ateista, - nem. hitetlen hívő - így jobb. Kis képzelőerővel látom az általad felvázolt jelenetet. Kovács lő és a megdermedt kormánypárti képviselők talán fellélegeznek, a gonosz itt múlik ki a szemük előtt. Kovács háromszor lő, a démonok azonban eltérítik a golyókat, mert annyira balfácán nem lehet az a Kovács, hogy ne tudjon azzal a vacakkal célozni, hiszen tudatában van, hogy ha nem sikerülm, neki vége, meg ha sikerül akkor is. De a negyedik golyót magának tartja fenn, és lő, de túléli. Az egész milyen drámai. És sosem tanulunk belőle!
A következtetés: Gonoszsággal a gonoszt nem lehet legyőzni. De nincsen olyan igazság sem a birtokunkban, amellyel ezeket legyőzhetnénk?
Gecibazmeg, az a kép, Viktor a pirulákkal! :DDD

Direkt csinálták, nekem senki ne mondja, hogy nem!

Ja és ÖTVEN!!! (50!) ÚJ MUNKAHELY!!!

:DDD

@Knósszosz:

Gyere, sírj a vállamon... :(((

Összeálltak egy fotóra, ne szopjatok már be mindent...
@Habakuk999: "Hol marad a magyar nép tájékoztatása?"

Arra gondolsz, hogy tele lehetne az M1,M2, Duna TV, TV2, RTL Klub és az ATV a jobbik előremutató földvédelmi javaslataival is??? Gondolom ezek a médiák mind tárgyilagosan akarják bemutatni ezen a téren is a jobbikot csak ők nem akarják. :)
@Mariann19: Nem tudományosan ezt mondom a magam paraszti eszével. És ezt élem, mert a nincsből nem tudok annyira jajdenagyon törvénytisztelő lenni, pláne , ha azok a törvények egy rablóbandáéi..

Aki pedig annyira nagy hangon veri a mellét a bazi sok adójára, az vegye figyelembe, hogy rúgnak ki bankárokat is alacsonyan szállva, rúgnak máshonnan is seperc alatt. Láttam ilyet, nem is az alja népnél.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Mi ötven? A múltkor beadott mozgó piszoárusból lett ennyi?
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:

Látszik a fején, hogy kezdi kapiskálni, hogy holnap kicsinálják a net mémgyárosai! :D
@szantoistvan: Pinochetet is többször megpróbálták lelőni, de nem sikerült.
Hiba lenne egyébként mártírt csinálni bárki politikusból, hiszen egy mártírt nem illik kritizálni, így szőnyeg alá lenne minden söpörve.

Eddig a hidegvérű elemzés. Most pedig az én indulataim: akárhogyan is gyűlölnék valakit (nem szokásom), vagy megvetek (ez előfordul), de a halálát nem kívánom senkinek.
@Habakuk999:
"Horn-Bokros kormányban egyetértünk.

Mondjuk, nekem meggyőződésem, hogy korábbi tevékenysége Németh Miklóssal együtt az országnak tíz év előnyt adott.
A németek háláját nekik köszönhetjük."

En sem igazan hiszek a "Horn a maganyos hos" sztoriban. Sajat szakallara a kormanyzat tudta nelkul, esetleg annak elleneben aligha nyitogathatta volna a hatart. Am ketsegtelen, hogy ugyesen hasznalta ki a lehetosegeit.

"Gyurcsány kormányzásáról más a véleményem:
szerintem Orbániáda előszobája, ha nem olyan balfácán, akkor most nincs kétharmad."

Nem erzem feladatomnak Gyurcsanynak a szuksegesnel komolyabb vedelmet. Vedje meg magat, amit amugy megtesz, most az IMF szerzodes urugyen ugyis remek alkalma nyilik. Ha nem tudja valamelyest javitani a megiteleset, akkor meg is erdemli...

Am azert 2 dolgot:
-Amit 2006-ban meg kellett volna tennie (azt hiszem ebben nincs vitank, hogy azokat meg is akarta) mar valojaban a rendszervaltozastol, '98-tol, vagy eppen 2002-tol huzodo ugyek, amire persze o is ratett a valasztas megnyerese erdekeben. Vagyis lett legyen az barmily nevu minielnok 2006-ban az gyanusan hasonlo helyzettel nezett volna szembe. Am meglatasom szerint eppen hogy a part maga szabotalta az intezkedesek meghozatalat, en ugyanis erre latom bizonyiteknak az oszodi beszedet.

Masreszt mind a part, mind az o szemelyes megiteleseben voltak szakaszok. A Tarkit es az Ipszoszt tudom korabbrol, hogy vannak elerheto tablazataik, es azokon is jol latszik, hogy a valasztas utan (meg a szeptemberi "forradalom" elott)rogton lejtore kerult mindket kategoria. A megszoritasokkal 2008-ra elertek egy minimumot, majd az ev vegere mindket mutato lathato, trendszeru emelkedesbe kezdett. (Csak mellesleg ezekkel jol korrelal a GDP novekedesi grafikon).

Amely trend megtort, hiszen megiscsak egy evszazados vilagvalsagot kapott a nyakaban, amikor meg a nemetek is hozzank hasonlo mertekben zuhantak (GDP), a mintaorszag irek meg ketszer akkorat...

De hogy ne csak "fenyezzem", mondok egy peldat is amit en egyik (s talan legnagyobb) hibajanak tartok, a balfacansaga helyett:

Ugy 2000-tol emlekszem meg-megjeleno cikkeire. Tehat mar akkortol gondolkodhatott komolyan, hogy politizalni akar. Vagyis azt varnam, hogy a szocikat fokozatosan figyeli, mi tortenik naluk, hol lehet neki helye....

AM megsem keszult fel igazan. Tukeppen semennyire. Mert azert az ideologiai hozzaallas egy dolog, de Medgyessy lemondasa es a Kiss Peter - GYurcsany
csorte mar idoben bizonyitotta, hogy nem volt felkeszulve. Par nap alatt kell kampanyt szervezni, megfuteni az elegedetlen, a dontesbol kihagyott videki 2.-3. vonalt, hogy tamogassak ot.

Es ami megszornyubb, hogy ezen 2006-ra sem valtoztatott!!! Ugy kezdte az uj ciklusat, hogy volt egy szuk gardaja, majd a szoci gorek, es a vele tobbnyire szembenallo platformok.

En nem ismerem GYurcsanyt, igy nem tudom megmondani, hogy egyszeruen a helyzet meg nem ertese (az oszodibol kiderul, hogy nem errol van szo), lustasag (fokent 2004 elott, utanna kormanyzati munkaja lefoglalhatja, de azert hatter epitesere kellett volna embert es idot keritenie), vagy valoban szemelyisegi jellemzoje (oszodi beszed alapjan nem szereti a frakciozast, van ki elhiszi, van ki nem...). Marpedig az, hogy a parton belul nem volt egy bazisa, amit mar csak meglehetosen keson hoztak letre a platformjukkal, alapvetoen meghatarozta a munkaja potencialis eredmenyet is.

"A szociális érzékenységével sem értek egyet, simán nem foglalkozott a szegényekkel."

Mar korabban reagaltam. A mostani kormanynal azert sokkal tobbet torodott veluk. Persze lehet tamadni balrol, mint Szanyi es oly sokan tettek, de szerintem az a fajta balossag is benne van, hogy ilyen helyzetben van az orszag.

"Azt viszont elismerem, elfogult vagyok Gyurcsánnyal szemben, én az ő vétkének tartom a 2/3 orbánt."

Ebben nyilvan nem ertunk egyet, de szived joga azt gondolni, amit akarsz.
@Fabius: Nm mentem neki, csak a nyafinak. Attól, hogy semmi és senki nem jó nagyon sokaknak, itt marad, ami van sőt/és rosszabbodik minden, még pofátlanabbá válnak. Nem tecc a politikusi felhozatal - ez van, nekem se, én régebben szívok, mint Peni - ilyet termelt ki ez a huszon "szabad" év. De akkor a fiatalok tegyenek valamit.

HaHa már létezik, egyetemisták indították az első 2000-es tüntit a sajtószabiért 10 decemberében a Szabadság téren - miért nem szerveződnek még jobban?
Megírta Peni: herótjuk van, unják. Most ha unják, ám senki nem jó nekik, aki zsizseg kicsit mégis - mégis ebből hogy lesz változás szerinted? A Földesnél, Radnótinál láthatja szülő-diák, hogyan bánnak el bármivel, ami szerintük útban van. ez nem elég pofon és ébresztő a tevésre?

Igen a tüntiken a korosztályom - az az ezerszer minden rossznak, hülyének elhordott nyuggerbanda van jelen leginkább. Milláson, máson is. Fiatalok lenézően röhögnek a neten kurkászva a képeket ezekről, hogy néémááá,jaj de ciki, csupa zombi, akik kiszabadultak a hűtőtepsikből. Ok, ez is egy vélemény - mindenki ilyen nagyképű pár évesen, aztán, hacsak James Dean-esen el nem száll, akkor hülye nyugger lesz maga is..

Ám ők a jobbikos masírkán túl hol vannak? A fiam jön ilyenekre, más ifjabbak is találhatók ott, de amúgy tényleg nem ez a jellemző korosztály. Most én vívjam ki a tisztább közéletet a többi Ratkó-babával? És közben hallgassuk, hogy minden nyugger hülye, az öregek, fúj, ellopják a jövőnket, mit akarnak még itt - különben is megyünk nyugatra, ki nem szarja le, mi lesz itt. Aki marad, az lúzer. És öntudatosan hordja ki a pizzát Londonban.

Még a Tiszta Kezeknél a Kunigundában akadnak lelkes és erre hajlandó huszon de inkább harmincasok hárman-négyen.

Máshol? Milla béna. Jó, az is lehet. De megy oda valaki segíteni nekik ötletekkel? FB-on ott vannak, lehet írni. De jó jézus a jégen, feltűnt két tüntijükön civilben kurva nagy kussban Bauer Tamás!!! Akkor köpünk az egészre, blöááá. Egy árva szót nem szólt, csak lélegzett a téren. De ott volt, fúj!! a Milla direkte nem is vegyül politikusokkal. A baltás tüntin megkérték a DK-t ne lengesse a zászlóját. De ezt se lehet soká csinálni, mert sok atomi izére bomolva - ami Orvbűn legnagyobb eredménye=no összefogás- itt nem jön el változás.

Ne Szanyi, Szekeres, Lendvai szerepeljenek, de nem igaz, hogy pl. a maszopban egy normális fiatal sincs. Nem tudom, októberben kik lesznek a programban. főleg, akik megengedhetik maguknak, hogy legyenek, mert rohadtul félnek az emberek.

Akkor vigyen oda pár kényes ízlésű ifjú számukra hiteles embert. Senkit nem ismernek?
@épészmérnök:
"hiszen egy mártírt nem illik kritizálni, így szőnyeg alá lenne minden söpörve."

Masreszt a martirok szimpatikusak is, legyenk elok vagy eppen holtak.

Reszben ennek is koszonheti (szerintem) Horn a '94-es jo szerepleset, es tukeppen a Fidesz-FKGP az onrobbantasoknak '98-at...
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: :-DDD Mind tömjék belé!!! Placebo tudom, de... ;-)))
@Dr. simonmondja.:
"- buzibarátok, férfiszerelem, van ilyen, felejtsük..."

Szerencsetlen rendor meg hiaba szolgalatteljesites kozben halt meg, nem kap hosi elismerest, ami amugy jarna, ahogy hallom.

Csak semmi buzulas!!!

www.youtube.com/watch?v=7_6sBaLzjuI
@Penivaldes: Anyád mit lát? Ha már őt meggyőzöd, hogy nem Orvbűn a csoda stefisen értelmezve, sőt kártákony ártány, az már valami.

Én is mesélem annak, akit érek, mi van itt, miről fecsegünk, kirakok sok mindent a FB-ra, küldök el emailben ide, oda. Csak úgy bedobálni idegenekhez a Varánuszt szerintem nem jó, mert ennek van egy bukéja, egy stílusa, aki erre nem cuppan rá, az eleve elutasítja.

Kis lépések, igaza van épészmérnöknek. De ami volt a Kádár alatt egy komoly popba ágyazott ellenállási magatartás, az nincs. Ifjú új Bródyk, Baksák se léteznek, vagy nem kerülnek felszínre úgy és annyit, hogy hassanak. Hogy egy mai Ha én rózsa volnék összefogjon mindenkit.
@a szív fészkei: Eközben csúszik le a középosztály, mely a széles hátával az országot lenne képes fenntartani, mint a németeknél. Ami ezzel együtt jár, az az értelem lecsúszása is, hiszen akinek a gondolatai prózai, létfenntartási kérdések körül mozognak, annak már nincs energiája nemes ismeretek felé fordulni.
A legrosszabb érzés a bizonytalanság miatti szűkölő félelem.
Végig menve az utcákon, látva, hogy minden kiadó és eladó, jelzi, hogy egyelőre nincs kiút.Azt hiszem, mi már ezzel az emlékkel távozunk el az örök vadászmezőkre. Hátha ott jobb lesz, íme a javuló kilátások. Mindíg van remény...
@a szív fészkei: Szív, teljesen jól megírtad, amit gondolok.

Ez a Kis Generáció... :-(
@Mariann19: "Azt hiszem, mi már ezzel az emlékkel távozunk el az örök vadászmezőkre."

Na ne! Arról szó sem lehet!
@simple observer 1.0: Bocs, nem a buszokat gyártja ő, vagy micsoda, hanem a cége szállt be a BKV-t kiváltani, pl. a mi útvonalunkon. Őnála landol a haszon, a sofőröket meg hugyér-szarért veszi fel, adót csal velük, stb.
@a szív fészkei:
Meg annyit tennek hozza, hogy bizony a partok beagyazottsaga is nagyon hianyzik! A ket kisebb DK, es LMP nem is annyira fontos a kerdesben, de sokkal kenyesebb, hogy meg a viszonylag nagy MSZP is elvesztette a kapcsolatat a lakossaggal. Marpedig igenis az nagyon fontos.

Az anyam hazaban (emeletes haz) volt 1-2 megmondo ember (egyikuk csaladi vonalon erintett volt fideszes gyermeke korabbi szocik altali kirugasa okan), akik kavera is meghivtak a lakotarsakat es naphosszat, heteken-honapokon at gyurtak a tobbieket. Nem is meglepo, hogy az egesz epulet 2-3 ember kivetelevel a Fideszre, vagy epp a Jobbikra szavazott.

Mert bizony azt a fajta lassu, fokozatos, de kitarto meggyozest nem lehet kivaltani blogok posztjaival.
@a szív fészkei:
"Bocs, nem a buszokat gyártja ő, vagy micsoda, hanem a cége szállt be a BKV-t kiváltani, pl. a mi útvonalunkon. Őnála landol a haszon, a sofőröket meg hugyér-szarért veszi fel, adót csal velük, stb."

Ha meg a Szelesre reagaltal, akkor megleptel vele, mert errol nem tudtam. Azt olvastam, hogy van ilyen kivaltos otlet, de nem tudtam, hogy ez a fajta atallas mar folyik is.
Nyilas Viki gyógyszert kapott.
@simple observer 1.0: visszavonom egyébként, amit a "Kis Generációról" mondtam.

89-ben egyszerre három cserkészszövetség alakult. Az egyházak környékén, és gondolom, a jobboldali pártok is benne lehettek. A mai jobboldali és náci húszasok-harmincasok törzsgárdája a cserkészek és cserkész ifjúsági vezetők közül kerül ki. Ők a Magyar Sziget törzsgárdája is, és a Pázmányt, meg a történelem szakokat megszállták. Ez szerintem teljesen tudatos építkezés volt.

Van tehát egy öntudatos, szilárd ideológiával rendelkező, aktív jobb- és szélsőjobboldali fiatal réteg, amellyel szemben nem áll semmi hasonló, sem baloldali, sem liberális részről.

A baloldaliak gondolom, nem merték életben tartani az úttörőmozgalmat (ami nem baj), és a liberálisok meg semmilyen szervezeti étoszban nem hisznek, individualisták.

Az eredményt látjuk.

Holott nem törvényszerű, hogy a cserkészcsapatok vallásosak, és jobboldaliak legyenek. Léteznek a világban humanista, és baloldali ideológiájú szervezetek is. Ezeket meg kellett volna keresni, és dolgozni a gyerekekkel. Nevelni őket, mert másként nem megy.
@épészmérnök:
tudod nekem már akkor és előőtte is az volt a véleményem erről, hogy nem a bundabugyit kell csipkés tangára cserélni hanem jófajta cipőket felvenni amiben lehet keményen menetelni előre és nem tolatni a múltba bele...ezek a dolgok amik semmit -mai napig- meg nem oldanak rózyaszínű fing jöbn a szaross seggekből a korábbi piros helyett? de a bűz ugyanaz

dolgozni nem akartak csak szervezkedni és azok -mint az egyház és a feltörekvő új senkiházi pártocskák- akiknek létérdekük mindez persze támogatták közben más barom állatok -bocs állatok ezek annak sem jók- lebontották azt a mi működött és csináltak rablópandúrosat ahol munka nélkűl a máséból jól lehetett megélni mai napig...de meddig tart a kenyér amit 1986-ban sütöttek?

brühühühühühühü
@a szív fészkei:

drágám ezt -kérdezd fiadat- a spanyol nyelvben úgy híjják: "maricón" nem a buzi értelmében, hanem a nyavajgós fasztalan töketlen fiúkák akiknek semmi sem jó ami van de képtelenek mert sem fel nem tuggyák állítani sem súlyt nem tudnak rákötni hogy úgy láccon...a lánykák dettó a szájrüzs által összetartott ribik akik anyuból élnek de kritizálják a vén picsát hogy nem ad eleget és még él ahelye3tt hogy

hát dögöljenek meg a sok semm8irekellő a fityesz termékei a ZIX a rétváribencemaricón és a többi akiket már soroltam máshol

megérdemli az ország ez a felhozatal...libafosnak sem jók

a duródóra meg a többi kaparós piha

brühühühühühü
@rodeo36: Láttad már ezt a képet?? Nekem elég furcsa gondolataim támadtak amikor megláttam. :)

hvg.hu/nagyitas/20120925_ader_obama_hazaspar
@rodeo36: Krízis van. Nem csak gazdasági. Egy krízis alapjaiban rázhatja fel az embereket, és mindenképpen változásokat indít be. A szétesett elemekből valami mást lehet összerakni. Csak hát ezek az elemek is milyenek, lassan mind ki kellene cserélni.

Ha valaha pozitív változások lesznek Magyarországon, azok érzésem szerint csakis a most kitelepülő fiataloktól indulhatnak ki, majd amikor megszedik magukat, megunják az idegenben levést, és visszaköltöznek vállalkozni. Ha elegen lesznek, akkor a szétrohadt mocsárban tudhatnak valami újat építeni.

Sok esélyt azért ennek nem adok.
@Knósszosz: + 1 Én is ezt hallottam meg még aljasabbakat is. Undor, illik Orvbűnhöz.
@Mariann19: Ahol lakom apámnak hála, teszem hozzá - és az nem a város pereme a guanoval - is teli van eladó táblával. Pedig, ha ott se tudják a csicsát fenntartani, akkor már gáz van.

Mert az már nem is a középosztály problémája.
@épészmérnök: Hát mi mire mentünk a Naggyal? ;-DD A nagy csillagaink elfakultak, kihúnytak: Bódy Gábor ügynök volt és öngyi lett, Baksám drága megzakkant, a másnak drága Cseh Tamás alkesz lett és ebből kifolyólagosan halott, , mint pl. Bereményi Orvbűn kultúremberemár mióta vagy a Kossuth-díjért rázza Orvbűnt kezét: ez Hobo, Révész Sanyika. Jó színészek elvonulnak magánszáműzetésbe: Cserhalmi. Aki nem, az kapar szappanyos szerepért, hogy mgéljen vagy éhezik, mint Galkó...

Solt Ottília régen nem él és talán jobb is, mert abba halna bele, stb.

DE mi azért fiatalon valamit akartunk abban az undor megváltoztathatatlannak hittben is. Legalább picit lázadni hajjal, minivel, zenével, nem igazodással.
A kölykeink meg már mindenre immunisak.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Az a szomorú, hogy az idén, ebben az ágazatban kb. 200 dolgozót bocsájtottak el, 3 különböző cégtől, míg a negyediknél, ezen leépítések örömére drasztikusan csökkentették a munkabéreket. A mérleg -150 munkahely. És ez csak vigyorog.
"Kossuth-díjért rázza Orvbűnt kezét: ez Hobo, Révész Sanyika."

Nebazz - Hobo????
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
a sorozat protokol fotó közben szerintem nem is tudták ki áll közéjük, ha a biztonságiak odaengedték akkor ők mosolyogtak

brühühühühühü

nekem nem mond semmit különösen a záder
@sörtelen: Kedves sörtelen fiam. Magam is érzem, ingoványos az állításom. Mit is állítottam?

"Ebben az a vicc, hogy ha igaz, ez nem vicces :-("

Már most ha bizonyságot, bizonyítékot szeretnél, csak nézz körbe :-(.
@King of Shadows: "Már megint ezek az "erők". Ez a baj veletek." Bocsi. Egyedül vagyok :-).

"Nem mindenféle "erők", hanem magyarok. És amíg egy kitalált ellenségre köpködtök, Zorbán azt csinálhat, amit akar. :S"

A tudatmódosító "szabad sajtó" az egyik legfontosabb hatalmi ág. Afelől kétségem sincs, hogy akik kizsigerelnek minket, azok magyar állampolgárok. Még azt is hihetik, hogy szabad akaratukból olyanok, hogy Fabiusnak az Ambrus Attila jut róla eszükbe. Joggal, bár a viszkis "praktizáló" korában korrekt úriember volt a politikumunkhoz képest :-(. Ahogy mondtam, tudom, hogy magyar állampolgárok. És azt tudni vélem, itt-ott tapasztalom, hogy nem értünk vannak. Akkor kiért?

Sajtó általi befolyásolás.
konteo.blogrepublik.eu/2012/08/28/robert-maxwell-halala/

A frissen megválasztott Obama első útja a gúglihoz vezetett. Biztos véletlen.

Nagy átverések folynak szerte e sártekén. Ezek közül az egyik legnagyobb, az idegháború volt (hidegháború). Mert hogy a komcsik állítólag összevesztek a győztes szövetséges hatalmakkal.

Amit most ajánlok, az biza nem fősodrat. Vagy igaz, vagy nem. De hogy sok mindent másképpen, sokszor logikusabban magyaráz, az számomra elgondolkodtató:

www.angelfire.com/realm3/hmult/IIvh/IIvhhern1.htm

Kiért is vannak tehát, ezek a "magyarok"? Kérdésemre kérdéssel felelek. Mikor ment el a kágébé Magyarországról? Azt nem tudni, mert hogy titkos.

Mikor is jött be a szíájé Magyarországra? Úgy 22. éve. Zavarta az amikat a szojvet múltú szolgálataink léte? Nem. Niné. Egy csapat ez, még mindig. Magát nemzetinek és jobboldalinak mondó befolyásoló mondta találóan?

Elmentek a tankok, bejöttek a bankok. Találó. Csak azt felejtette el mellé tenni a "sajtó általi befolyásolást" végző agitPRókátor, bár a tankok elmentek, de az eftársak maradtak :-(.
@simple observer 1.0: "Ugyanakkor nem is ketlem, hogy bizonyos uzleti korok komoly befolyassal rendelkezhetnek, de ezen nem sirankozni kene, hanem tenne azert, hogy olyan pozicioba keruljunk... "

Ebben teljesen egyet értünk. Bár az "üzleti körök" magyar hányada elég vicces megfogalmazás. Az eftársak soha sem értettek az üzlethez, csak a lopáshoz értettek és értenek a mai napig :-(.

A "pozíciónk" bár szűkül a kötelező regisztráció miatt, de adott. El kell menni választani. És ha nincs vállalható jelölt, akkor azt kell választani, hogy köszönjük eftársak. Elég volt! Ugyan menjetek már! Első linkem szólt erről az opcióról.
@a szív fészkei: Igen, ez igaz. Anyáink, apáink még lázadtak. mi már nem. Egyszer valaki azt mondta, hogy utoljára a nyolcvanas években lázadtak utoljára igazán. A mai fiatalok érdektelenek, mindent megkaptunk. nem ismerjük azt, hogy ezt meg ezt nem lehet, bárhová mehetünk. ez az egyik, a másik meg a csalódottság. az egészben, nem csak a pártokban. és ez a nagyobb gond. sőt ez valójában az elmúlt 2 évtized legnagyobb tragédiája.
@a szív fészkei: Anyám is kezd abba az 52 % politikai árvává válni. Mert mindig oda jutunk ki, hogy oké, oké ez nem jó, ők sem, na de akkor kit is?
@orica: Igen a Milla nem az, és szerintem lehet, hogy nekik nem is kéne azzá válni.
@batka manó: pedig valós sztori.:))
tesóm mesélte, hogy egyszer elment a kerékpáros szaküzletbe. na volt pár fura alak. az egyik fel volt háborodva, hogy defektes lett a gumija, pedig most vette. akkor volt egy öregnéni, akinek elmondása szerint a kerékpárjára dőlt a kerítés. meg volt egy pasi, aki kért egy jobboldali pedált. hiába mondták neki, hogy nem árulnak külön jobbos pedált....))
@rdos:
Most nem allok neki vegigolvasni a linket, de elmentettem, aztan egyszer, hatha ir ujdonsagot is...

Amugy az elejen, irja, hogy leszedi a keresztet a nyertesekrol a megalaztatasokert...

Hat sajnos a vesztesek javareszt megerdemeltek. Marmint az tudhato, hogy mindig a gyoztesek diktalnak, ez akkor is igy volt amikor az osztrak birodalom eppen jo passzban volt, vagy az angolok (es nem csak a gyoztes oldalon alltak).

Fritzek meg nezd meg, hogy neki mentek erobol a felvilagnak, lepofoztak oket. Majd bekevel nemi segitseggel a haboru utan, de kemeny munkaval vilaghatalomma nottek ki magukat, Europa kiralyaiva, lekorozve a franciakat es angolokat egyuttveve is.

Akkor megerte haboruzni?!?!
@simple observer 1.0: "Akkor megerte haboruzni?!"

Persze hogy nem. Elég nagy árat fizettünk érte, hogy ezt a bölcseletet megértsük. Az erőszak semmit sem old meg.
@épészmérnök: index.hu/belfold/2011/03/14/a_kossuth-_es_szechenyi_dijasok_nevsora/ Azzal a Blaskóval együtt vette át nagy meghatottsággal, ki anno nem fogadta el Gyurcsánytól, mint hősleg ellenálló. Nekem Hobo innentől nemhiteles - by the way eddig se volt az annyira.
@a szív fészkei: Miért nem hiteles? most nem akarod azt mondani ugye, hogy az aki a jelenlegi kormány alatt veszi át a díjat az hiteltelen, és rossz?
@Penivaldes: Árva vagyok magam is, hiszen hittem a liberális pártban, az ezt mély elkötelezett hitem megcsalta - bár nem annyira szörnyű és isten tudja milyen bűnökkel, amikkel itt folyton vádolják - és nincs nekem se senki akire isten igazából. De mivel felnőttem, már nem Andersen mesékben hiszek - azok amúgy is kurva szomorúak - így tudom, nincs bűntelen, hibátlan tökély ember, pláne ekkora hatalom& pénz közelében. Tehát a legkisebb rosszal is megelégszem már. Így szavaztam az LMP-re.

Most az a legfontosabb számomra és a hasonlóan gondolkodó, szintén árva csalán családom számára, hogy Orvbűn eltűnjön örökre, mert hihetetlen pöcegödröt csinált a hazámból.
Ehhez képest - és igen van ehhez, ahhoz képest fokozat - mindenki más gyengus ipari tanuló rombolásban.
Az az erő kell, amelyik a legkevesebb ront tovább, sőt - remélni se merem, de talán van ilyen célkitűzés is valahol - építeni akar európait, nyugatit, modernet, szabadat a romokon.
Mert maja daragaja rogyina ejszty v ruinah - ahogy a művelt orosz mondja, ha már haver és keleti szél.
@Penivaldes: Nem hiteles számomra kedvesem 1971 óta. Én láttam őt a kezdetekben, az első perceiben: ergo tudom, mit nyúlt le Baksától - nem nagyon mondja és köszöni meg neki azóta se - nem szimpi és kész. Hogy most Orvbűntől kellett neki a Kossuth-díj azok után, hogy ő aki állandóan a szabadságról nyarvékolt - mert hangja semmi - a sajtószabadság elleni támadótól veszi át mosolyogva, az hab az ő tortáján.
@rdos:
Nem Apukám, ezt állítottad:
"Az átkosban a szatelliták párt főtitkárai több időt töltöttek Szocsiban a Fekete-tenger parti kágébé üdülőben, mint "hazájukban"."

Szóval, az állítás bizonyítása:
@a szív fészkei: Khm, óbudai vagyok. :) Ha Demszky maradt volna, Budapestből is Esztergomot csinál a kormánypárt. Egyébként meg ilyen pozícióknál a személy lényegtelen. Te is tudnád úgy vezetni a fővárost, mint Tarlós, ha a Fidesz ugyanennyire együttműködne veled. Vagy bárki más is.

@rdos: Ahogy gondoltam. Ezek Jobbiknyik szövegek, csak most zsidózás nélkül. :D A fideszesek magukért csinálják, önálló elhatározásból, és nem az amcsikért, meg az ilyen-olyan "erőkért". Épp erre mondtam, hogy azok, akik ezeket nyomatják, nem hajlandóak elismerni, hogy nincsenek itt semmilyen "háttérhatalmak"...
@sörtelen: Kedves ideiglenesen elfogadott gyermekem! Zsigerből nem szoktam személyeskedésre, durva hangnemű kommentre válaszolni, mert amúgy is túl sok az indulat. Miután családtaggá akarsz válni, egy kísérletet még teszek veled. Stílusodon múlik esetleges kapcsolatunk.

Láttam egy filmet. A port.hu-n néztem meg utólag a film adatait:

port.hu/mult-kor/pls/fi/films.film_page?i_perf_id=18367789&i_topic_id=1
2012-05-23
9:55MÚLT-KOR '25
Rendező: Lukin Ágnes
Forgatókönyvíró: Bartal Csaba
Operatőr: K. Nagy Lajos
Felelős szerkesztő: Bartal Csaba
Szerkesztő: Bartal Csaba

Megnézni újra, nekem sajnos nem sikerült. Apád öreg mán a multimédejához. A múlt-kor.hu-n megtaláltam ugyan az állítólag teljes interjú szöveget, azonban ez nem a teljes szöveg!

mult-kor.hu/20120526_kadar_tolmacsa__a_teljes_interju

Nádja eftársnő ebben a filmezett intejrúban mesélte, hogy a főtitkárok elég sokat voltak Szocsiban. Nem állítom, hogy valóban többet voltak, mint idehaza, mert ezt nem mondta. Úgyhogy nyertél. Igazad van, kissé túloztam.

Nagyobbik gond, hogy ebből a teljes szövegből nem csak a "szocsis" rész hiányzik!

Az is kimaradt, hogy miért szeretett janibá vonaton utazni. Mert nem lehetett telefonon elérni, és mert, ... most figyelj, remekül el lehetett dominózni (esetleg kártyázni?) a

"kísérő szojvet eftársakkal"!

Nádja eftársnő mindkét állításán elhültem. "Visszatekerhetős" tv-nk van, a reklámokat ugyanis nem szeressük, így természetesen mindkét részre visszatekertem, hogy hallucináltam-e? Fel is írtam, hanyadik percben "árulkodik", akarom mondani, szólja el magát az öreg kominternes Nádja eftársnő.

Kedves sörtelen gyermekem. Ha akarod, elhiszed, ha akarod nem. Ha én neked lennék, megkeresném a vágatlan filmet.
@King of Shadows: "háttérhatalmak" Meglehet, Neked van igazad.

Azon azért csak elfilózok néha hogy a pártállami (kollaboráns, azaz szojvet szolga) titkosszolgálati archívumainkban ugyan mi targatni való van, egy olyan 2/3-os, vagy III/III-os többségű, minden étkezésre "komenyistákat evő", állítólag (saját maga és a hazai sajtó, de a világsajtó szerint is!) jobboldali bolseVikinek?

Ha erre tudsz racionális magyarázatot, nagyon is érdekelne.
@rdos: Egyrészt a Fideszben vannak volt MSZMP-sek - magas pozíciókban is - másrészt meg volt KISZ-titkárok - köztük maga a pártelnök is - . Amíg nincs rá egyértelmű bizonyíték, hogy nem csak beléptek oda, és "vele is eggyel többen voltak", hanem tevékenykedtek is, addig minden ilyen állítás csak rosszindulatú feltételezés.

És a pártok alkalmazták a "belső elhárítás" embereit is, főleg egymás megfigyelésére, és az ilyesmi elleni védekezésre. Ha a személyeket már nyugdíjazták is, a szakmájukat megtaníthatták másoknak, és az utóbbiak jelenleg is azzal foglalkoznak.
@épészmérnök: Reményt adtál abban, hogy a az örök vadászmezőkhöz vezető utunk fináléja már dal, nóta és kacagás lesz. Lehet, hogy leértékelődött vagyoni állapotom a régi fényében fog tündökölni? Fohászkodom Manituhoz, bár ha így haladok, még egy csirkét sem tudok neki áldozatként bemutatni.
@a szív fészkei: Kérlek, ne haragudj, de lenyűgözött a 11.05-kor írt kommented, melyet a pártpreferencia váltásról írtál, remek!
Amit szláv nyelven írtál /nem is merem leírni melyik szláv nyelvről van szó/ még mindíg értem. Olyan orosz tanárunk volt általánosban, hogy a középiskolába ahová négyen mentünk tovább, négy évig semmit nem tanultunk, mégis ebből a nyelvből mind a négyen jelesek voltunk.Úgy féltünk ettől a tanártól, mint a tűztől.
@King of Shadows: Én más óbudaitól hallottam,elég nagy kerület vagytok. :-DDD Amúgy Demszky ellen meg mit meg tett ellenzékben, kormányon Orvbűn? Szervezett véres puccsot.
@Mariann19: Kösz, de miért haragudnék? mindig megtisztelsz, komolyan! :-))

Nekem gimiben volt olyan orosztanárnő, Stein Irénke, legyen ennyi emléke - akiért mindenkitől kigúnyolva és kiröhögve de - nagyon megtanultam és imádtam az oroszt. Sőt felvételiztem belőle, de mivel érvényben volt munkás-paraszt származásúak preferálása,én az É betűmmel nem nyertem kétszer se felvételt nappalira, mert azonos pontszámmal Fizikai dolgozó gyerekét: F-est vettek fel. Megmondták,kész.

Akkor maradtam levelezőn és nem oroszon.
Azóta elfelejtettem sajna. De az irodalmukat imádtam, bár lehet, hogy most nem lenne már türelmem hozzá.

Ez a v ruinah=romokban kifejezés megmaradt bennem a világháborús sztorikból.
Azért hihetetlen, hogy a kölcsönösen magasztalt tanáraink milyen alapokat voltak képesek nyújtani nekünk. A magyar tanárnőmnél az irodalom és a nyelvtan magától értetődő alap volt, a szóhasználatot és fogalmazást tartotta különlegesen fontosnak és verte belénk. Pl. a "muszáj" szót tiltotta, és mindenmagyartalan kifejezést javított.
Az orosz irodalomban emlékezetem szerint Dosztojevszkij kissé nehéznek tűnt. A klasszikusokon kívül néhány kortárs írótól is olvastam, főként a II. világháborút ábrázoló regényeket. Mostanában láttam a Filmbox Extra-n a Csendes Don-t amerikai filmfeldolgozásban.Teljesen képes volt az atmoszférát közvetíteni kíváló casting mellett.
Sajnálom, hogy a továbbtanulás ilyen igazságtalan körülmények mellett ment végbe Nálad. Megmutattad, hogy ennek ellenére hogyan lehet értékes ember valaki.
@rdos: My dear Apuka!
Mielőtt röviden reagálnék a tkp. kedves ideiglenes befogadó nyilatkozatodra, tekintsük az alábbit:
"most figyelj, remekül el lehetett dominózni (esetleg kártyázni?) a

"kísérő szojvet eftársakkal"!

Nádja eftársnő mindkét állításán elhültem."

Mitől hűltél el?
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: mire jó a photoshop- szépen eltünt a két hátsó megkötő a köpenyről,de azért látszik ,az eleje van hátúl.
kep.index.hu/1/0/336/3360/33609/3360920_7894199d6700435e905d919a5ba3251e_wm.jpg
@a szív fészkei: Persze, le is rohadt a főváros. :(
Most is keresztbe fekszenek, ha valami nem tetszik nekik. A főváros meg most is rohad, csak így lassabban...
@sörtelen: "Mitől hűltél el?"

Hát azon, hogy a kísérő "szojvet eftársak" azok biza kágébés? efeszbés? "testőrök" lehettek! Janibá mozgástere szó szerint igencsak szűk lehetett.

Szocsiba is ezért volt a díszes főtitkár kompánia együtt. Olcsóbb volt így vigyázni rájuk, szemelőtt voltak, ...
süti beállítások módosítása