Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @látjátok feleim szümtükkel: Figyelj csak, te szemforgató majom... Pontosan látja mindenki, hogy ... (2024.11.25. 19:10) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.08.07. 05:42 Fabius

Hofiország összefogása

Címkék: mszp összefogás szolidaritás 4k LMP

Lassan olyan érzésem van, mintha a szép emlékű Hofi Géza által megálmodott falugyűlés lenne az egész ország. Tudod - ha nem, katt ide - benne vagyunk a slamasztikában, oszt akinek tipptye van az hordja szorgos halomba! - mondják a pártok, mikor a kormányváltásról esik szó. De az istenadta nép - már úgy értem a fidesz vallásúakon kívüli része - tippty hordás helyett inkább énekelné el - nem a himnuszt - az összefogás dalát. Mintha azzal a választások előtt két évvel, a választási szabályok pontos ismerete nélkül megoldódna valami. De kell a remény, kell valami gondolatkapaszkodó amire rá lehet markolni, amit el lehet tenni és szűkösebb napokon elő lehet venni. 

Biztosak vagytok abban, hogy ezt kell most követelni mindenáron?

 Vityu kán megrogyott, mint tócsában toporgó tohonya hóember, akiről nem tudod eldönteni ennyire olvad, vagy ennyire be van hugyozva. A kétségbeesett kapkodás, az érdemi döntések cikluson áttolódó halogatása, a vadabbnál vadabb választási ötletelések mind azt mutatják, a vereség gondolatával, mint nagyon is reális lehetőséggel régen foglalkoznak a Fideszben. 

orbán-szeletel.gif

A Jobbik a Szegedi ügy kipattanása óta a teljes lakosság körében elszenvedi a már mérhető népszerűségesést, és ennek a java - a sajátos uniós pénzügyek hatása - csak most jön. A baloldalon meg csak erőltetjük ezt az összefogás izét hónapok óta ahelyett, hogy épkézláb gazdasági programokat, a közélet megtisztulását jelentő változásokat, és minden olyat követelnénk, ami előrébb visz egy tipegésnyit legalább. Úgy teszünk mint akik nem ismerik ezeket a pártokat, és a csodára várunk. Pedig az borítékolható volt, hogy az összefogás nyomás hatására lesz valamilyen válasz, és az is, ez nem biztosan fog tetszeni az összefogás pártiaknak. 

Az MSZP sajátosan közelíti meg a dolgot: Lázárfalván az közös ellenzéki jelölt állítás tárgyalását felrúgták, majd Suchmann Tamás kijelentette, hogy az összebútorozás akár a Fidesszel is elképzelhető lenne. Szigorúan a köztársaság végett, nem másért. Az alapgondolat megfejtéséhez - Orbán lebontotta a köztársaságot, de majd helyreállítja, ha mi szocialisták fogjuk a kezét - nyilván szocinak kell lenni, ez meghaladja az én képességeimet. 

orbán suchmann_1.jpg

Mindenesetre Molnár Zsolt budapesti elnök kirohanásában közölte, mindenki hülye és nem tud olvasni, aki félre akarja érteni az félre is fogja. Mert ők nem azt mondták össze kell bútorozni a Fidesszel, hanem azt, "ha a köztársaság érdeke megkívánja, akkor nem szabad kizárni az Fidesz-MSZP-nagykoalíció lehetőségét". Nem tudom mennyire tenne jót a "köztársaságnak" egy ilyen nagykoalíció, de azt igen, hogy a frissen megválasztott pártpénztárnok Velez úr Simicska - Közgép érdekkörös családi vállalkozásainak hátrányára bizonnyal nem válna

 A baloldal másik fele az LMP  Ökopolitikai Nyári Egyetemén agyalt az összefogáson a 4K, a Milla, és a Szolidaritás részvételével. Szerintük van ma Magyarországon egy jelentős választói csoport, akiknek elege van mindenből, és akiket meg lehetne szólítani. Ezzel nem lőttek mellé, van ilyen csoport. Az alapgondolatok:

 - színes és széles összefogás,

- a közös vízió fontos, de nem merülhet ki az Orbán kormány elzavarásának szándékában,

 rendben is lennének. De. Fölmerülnek azok a fránya kérdések amik eddig is: ki fogja ezt megcsinálni, és főleg hogyan? Mert a hangsúly elsősorban azon van, sikerül-e felnőni a feladathoz. A Köztársasági minimum megfogalmazása helyett én sokkal szívesebben látnék egy olyan gazdasági programot, amire mi is azt mondjuk: kiindulásnak legalább megteszi. Az LMP-nek volt alternatív költségvetése, a 4K-nak is van programja, de mindkét alakulatra nagyon ráférne egy technokrata gazdasági szakember, mert ezekben a kérdésekben nagyon hadilábon állnak, és ilyen szakember/program nélkül kizártnak tartom, hogy jelenlegi felállásukra akarnám bízni a gazdasági kormányzást. Szerencsés lenne kinőni az olyan gyerekbetegségeket, mint a végtelenül kínossá vált alternatív köztársasági elnök választás és a nevezd át a wifid marhaság volt, helyette az LMP parlamenti parkolós és Közgép udvaros irányába lehetne menni új ötletekkel. Az ördögbotosoknak is ideje lenne eldönteni, mit akarnak csinálni és kikkel. Ez a félévenkénti frakcióvezető váltás mindent, csak nem egy stabil, határozott párt képét mutatja. Ha egy frakcióvezetés súlyát se bírjátok el mit gondoltok ki bízna rátok egy miniszterelnöki széket? Abból vicces lenne kiugrálni hathavonta azzal, oppardon, ez lehet mégse fér össze az egyéni céljaimmal, vagy baszki, el kell ugranom Cambridge-be mert elfelejtettem a szakdogát leadni. Felelősnek látszó és felelősséget vállalni tudó emberekre lenne szükség, lehetőleg tegnapra. 

 Nos, kedves összefogás fanok, ez a összefogás biznisz pillanatnyi kínálati oldala. Tudom, hogy nem ezt vártátok, de megbarátkozni - vagy nem barátkozni - egyelőre ezzel kell.

 

 

 

658 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr814699469

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.08.07. 10:39:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: 120 ok, ami miatt nem szavaznék a Fideszre 2012.08.07. 10:05:11

Bűnlajstrom 2010 áprilisától 2012 augusztus elejéig. A lista folyamatosan bővül. Ha kihagytam valamit, írd meg kommentben! * 1. A Kubatov-lista 2. Pintér Sándor belügyminiszteri kinevezése 3. Kósa és Szíjjártó nyilatkozatai az ország csődközeli helyzet...

Trackback: 120 ok, ami miatt nem szavaznék a Fideszre 2012.08.07. 10:04:26

Bűnlajstrom 2010 áprilisától 2012 augusztus elejéig. A lista folyamatosan bővül. Ha kihagytam valamit, írd meg kommentben! * 1. A Kubatov-lista 2. Pintér Sándor belügyminiszteri kinevezése 3. Kósa és Szíjjártó nyilatkozatai az ország csődközeli helyzet...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@rodeo36:
Bakker, ha Viktorka is azt lapozgatná, kevesebb gond lenne. Most húzósan jó a forint, nyaralnak a bolsik, úgyhogy be kellett vásárolni a keményebb pénzből. Néhány nap, kretének visszajönnek, oszt adnak az árfolyamnak. Akkor már nyerjünk rajta mi, kicsik is...
@Fabius:
"Hehe, ne ferdítsünk. Nem ezt üzente Jávor. Szó szerint valami olyat üzent, hogy a pártkasszást gondolják át, mert a Velez személye (és a mögötte álló kör Simicskástól) miatt nem jól alszik. "

Nem akarom az egesz bekezdest bemasolni, de ha ertelmezed, akkor bizony ertheto, hogy a regi garda (Pl. Puch) es emberei boltolnak a Simicska-fele vonallal. Ez adja az MSZP-ben az oregek helyzeti elonyet. Eppen ezert, az MSZP ilyen helyzete miatt nem volt, es nincs eselye egy fiatalok altal vitt valtozasnak. Ezzel is a bekezdes elejen reszletezett valtozasok, fiatalitas fontossagat huzza ala. Vagyis igen, az oreg garda meneszteset jeloli meg, mint elofeltetelt:

nol.hu/belfold/ismet_frakciovezetot_cserelhetnek_az_lmp-ben#

Es a Lazarfalvai temaban, ha mar rakerestem a cikkre:

"A szocialisták jelöltjét személyesen nem ismerem, és bizonyosan számos erénnyel rendelkezik, de a tévedés kockázatával kijelenthető: nem tűnik olyan erős jelöltnek, aki le tudja győzni a kormányerőket. Ez egyben a válaszom is arra, hogy be kívánunk-e állni mögé, vagy sem."

Ez julius 26-an jelent meg. Nem tudom, hogy aztan milyen egyezkedesek folytak, de ez nem tul biztato az LMP reszerol. Ketsegtelen, hogy kovetkezo mondatai viszonylag biztatoak, de meg nem jelentenek garanciat. Ezert kertem toled (is) tobblet infot mert en bizony ferfiasan bevallom, hogy nem tudok tobbet a sztorirol...
@simple observer 1.0:

A szocik eltántoríthatatlan kemény magja annyi, amennyi most is látszik. Aki elhiszi, hogy ezt nem lehet felülmúlni egy koherens gazdaságpolitikai programmal, egy hitelességi deficittel és Simicska árnyékával nem küzdő vezető irányítása és szakembergárdája alatt, az nem ismeri a magyar népléleket.

A szocik meglévő táborából is sokan protestként vannak jelen, mint pl Sipi, aki csak addig látja bennük a céljaihoz megfelelő eszközt, amíg jobbat nem lát.

Csigóval és abszolút nem értek egyet. Ma indulva a választásokig simán meg lehet csinálni egy versenyképes erőt. Amerre elindultak lehet nem lesz rossz. Az különösen tetszik, hogy a váltás nem kizárólag Orbán elzavarását jelenti, - ami egyik legnagyobb bajom pl a DK programjával - hanem az utána következő jövőt, az ország irányba állítását is.

De sokismeretlenes ez az egyenlet, nincsenek meg egyelőre a személyek akik - szerintem - képesek lennének ezt úgy összehozni, hogy annak valóban olyan hatása és értelme legyen, amilyen lehetne. Mondhat bárki bármit, a mostani szakember gárda annyira képes amit eddig láttunk. Az meg kevés lesz, úgyhogy én az erősítésen gondolkodnék elsősorban.
@Gábriel angyal:
Szerintem arra célzott, hogy ott is akad olvasni nem tudó pártkretén.
@simple observer 1.0:

Gréczy:

"Az előkoalíciós tárgyalások eredménye az is, hogy Hódmezővásárhelyen az első ellenzéki egyeztetés után az MSZP váratlanul bejelentette, hogy egyedül indít jelöltet, ráadásul olyat, akit legutóbb a Zöld Baloldal is legyőzött. Nehogy esetleg a vártnál szorosabb legyen a meccs Lázár János birodalmában. "

greczy.blog.hu/2012/08/01/fidesz-mszp_nagykoalicio

Na, most egy ilyen után te milyen jelölt állnál oda?

A maszop öregek dolgán feleslegesen vitatkozunk. Te dogmaként elkönyveled, nem lehet velük kezdeni semmit. Szerintem meg lehetne. Csak nem akar senki. Nem fogjuk meggyőzni egymást.
@Friss fahéjas Edward Boli – Ch.T. is, meg’há...:

ez azért borzalmas, nem gondolod? ezek itt toszogattyák a forintárfolyamot első napjuktól kezdve és váltogatnak oda vissza

ez az egyetlen "gazdasági program" ötletük van? ja ne felejtsük a simlicska trezort sem...

a kurva annyukat

brühühühühühühü
@Fabius: "Ma indulva a választásokig simán meg lehet csinálni egy versenyképes erőt."

Nosza, rajta, lassan vége az olimpiának, jönnek az új magas labdák..
@Fabius:

ha (és legyen x ha) azaz hahahahahahaha

valamelyik pártnak nvezett gittegylet leírna -esetleg helyesebben képes lenne leírni- egy 3 usque 4 A4 -es oldalt mint hatástanulmányt (feasibility study) a magyar gazdaság per pillanat címmel...

akkor lenne miről vitatkozni

egy 95 oldalas vagy 19995 oldalas telefonkönyv nem alkalmas az össznépi vitára de pártmélységű (össztagsági) vitára sem

ha valaki nem képes ezt megérteni és arra sem, hogy a tanulmányt érthetően, világosan, koherensen leírja akkor mennyen a picsába

ez a mai brühühühühühü-m

de nem adom fel folytatom a zolvasást vassalbert/scheirig....
@mamitirtok sír derék (kommensevik):

ez tényleg megjelent, így?

pontos, és....szóval a kövérlaca fején nem áll jól a kalap...a bajúszának moslékszaga van

brühühühühühü
@rodeo36: Meg biza, valamelyik régebben, más mostanság! Nem léphetsz kétszer ugyanabba a folyóba, ugye?
@rodeo36:

Szükség lenne egy ilyenre, és a dolog sikere nem az oldalak számán, hanem a benne foglalt tartalmon múlna.

Megjegyzem én pozitívumnak értékeltem tavaly, hogy az LMP ilyen részletesen beleásta magát, mert sikeresnek értékeltem az addigi baszogatást. Soha előtte még nem csináltak ilyet, akkor legalább elég komolyan vették. A tartalommal lehet vitázni, - én is megtettem - de már legalább ott tartunk, hogy van min. Mert a többieknél nincs.

Én remélem idén is megcsinálják, meg azt is, hogy nem lesznek vele egyedül. Ha ma pártvezér lennék ebben az országban, ahol legégetőbb probléma az elkúrt matolcsyzmus, én bizony megtenném.
@mamitirtok sír derék (kommensevik):

Nosza, csináld, politikus nem leszek az életben, de segítek ha kell :-D
@renevol:
"A kérdésem nagyon egyszerű és egyértelmű: vajon Fabius miből gondolja azt, hogy az LMP-ben nincsenek technokrata szemléletű gazdasági szakemberek?"

Hadd segitsek, ha szabad, bar azota mar valoszinuleg valaszolt is neked, de en sorrendben haladok:

hvg.hu/gazdasag/20111207_lmp_matolcsy_novekedesi_terv

Az elso mondat sokat segithet kerdesed megvalaszolasaban. Csak kiegeszites, hogy Scheiring kozgazdasz/ szociologus, de azert doktorijat szociologiabol csinalja....
@Fabius: Csinálja a halál, így is van elég ellenségem, főleg, ha a barátjaimat is odaszámolom..:-D
@Fabius:
igaz, ráadásúl én excel-ben csinálnám a rablómese mellőzésével lábjegyzetekkel, mert az excel lehetőségei szinte korlátlanok az illusztrálhatóság valamint az adatváltozás azonnali bemutatására

amit nem lehet felülírni

mikor én csináltam ilyet vállalati szinten, önmagam is meglepődtem (sajnos az elsőt még kézzel és 1 méteres kocsis mechanikus írógéppel...de mindenki el volt ájúlva, mert a számok mindent elmondtak, azóta ezt már a PC-n játék...de valós adatok kellenek) ennek alapján beindítottuk az ISZSZI-ben az elektronikus adatfeldolgozást 1978-ban!!!!!!!!!!!!!! remélem egy scheiring-nek a doktorija nem akadály, hogy ilyet összedobjanak kalákában két hideg citromlé mellett, hogy ne legyek narancsos
@Veszett Fejsze:
"'14-ben akkor sem lesz frissítés, ha koalícióban jutnak be, meg akkor sem, ha véletlenül önállóan tarolnak."

Egy koalicios bejutasnal joval nagyobb eselyuk lenne. Joval nagyobb, mint 2010 ota barmikor is voltnekik. Onallo gyozelemnel a hatteremberek (Puch es babjai) nyilvan a legfontosabb poziciokat azonnal elfoglalva ezt keresztbe huznak.

"Joggal mondhatnák az öregek, hogy ejnye már, fiatalok, fialó kocát akartok vágni? Szétterülne a fejükön a magabiztos, üdvözült mosoly, és kezdődne minden elölről. Úgy 2002-től."

Mondhatni nyilvan mondanak, de nyilvan a jelen allapotban sem az oregek szep szeme, vagy velemenye a donto erv a valtozatlansag mellett.

"Fiatal, küldetéstudatos (hehehe - de enélkül minek csinálni?) szociként én már tutira kiváltam volna a pártból, és vagy sikerül hasonló fiatalokat összegyűjtve elindítani valami újat, vagy elkapálgatnék otthon csendesen. A nevemet ehhez már biztosan nem adnám."

Szemelyszerint ruhellem a kuldetestudatosokat. Legyen az politikus, barmilyen mas pozicioban levo ember, vagy akar szimpla kozember.

Azok a fiatalok, akik megiscsak valtoztani akarnanak nyilvan nem veletlenul maradnak. Kivalasuk a Szilyehez hasonlo ongyilkossaggal erne fel. Most arra varnak, hogy mikor van olyan lehetoseg, amikor realis esellyel indithatjak el a belso harcot. Es szerintem helyesen, ugy latjak, hogy az meg nem jott el.
@rodeo36:

Valós adatokhoz jutni nem különösebben megerőltető egy országgyűlési képviselőnek. Scheiring nem buta gyerek, belőle inkább az a technokrata szemlélet hiányzik, amivel a költségvetés kiadási oldalához is hozzá merne nyúlni. Az állam racionalizálásával sokat lehetne faragni, ami visszaforgatva kiemelne minket a recesszióból. Ma mindenre van minisztérium és/vagy hivatal, ahol embereket dolgoztatunk, de szinte mindenhol az érdemi munkát kiszervezik tanácsadóknak és külsősöknek. Vagy egyik nem kell, vagy a másik. Mert ma egy adott dologért sokszor fizetünk kétszer úgy, hogy a felesleges vagy túlárazott tanácsot nem is számoljuk.
@simple observer 1.0: rühellheted a küldetéstudatosokat, de arra kíváncsi volnék, hogy mi egyéb mozgathat valakit egy közösség érdekében végzett munka során. Ha csak a pénz, akkor az annyit is ér; ha van "majd én megmutatom" gondolat, akkor máris ott a küldetéstudat. Egy minimális mértékben szerintem ebből baj nem lehet.
Azt hiszem, belelátsz valamit az ifjú szocikba, ami nincs ott. Ha valamire várnak, akkor az a vének tanácsának döntése.
És amikor kormányon vannak, bizony lefogják az önjelölt böllérek kezét azok, akik igen jól járnak a vének kormányra kerülésével... Hiszen ha ott kezdődne a mészárlás, abba a holdudvar is belebukna. Megnyert választás után pedig ugyan ki akarna bukni?
Mindenesetre azt tartom: közvéleményt felrázni, valami meglepően újat, ráadásul megszokhatót villantani most még lehet, választások előtt vagy győzelem után annál kevésbé. Ha valami kurvára nem hiányzik senkinek, az egy belharcoló kormányerő.
@Fabius:
"A szocik eltántoríthatatlan kemény magja annyi, amennyi most is látszik. Aki elhiszi, hogy ezt nem lehet felülmúlni egy koherens gazdaságpolitikai programmal, egy hitelességi deficittel és Simicska árnyékával nem küzdő vezető irányítása és szakembergárdája alatt, az nem ismeri a magyar népléleket."

En ezt nem irtam. De ha mar igy felvetetted, akkor igen, jelenleg ezt nem latom realis lehetosegnek. Plane nem az LMP vezetesevel a korulottuk tomorulo(?) csoportocskak altal. Egy ilyen polus '18-ra komoly ero lehet, de azt gondolom, hogy az LMP 2 eves parlamenti munkaja, es annak "sikere" nem igazan predesztinalja oket arra, hogy 6 ev alatt, plane 2 ev alatt '14-re ekkora nagy valtozast okozzanak...

"A szocik meglévő táborából is sokan protestként vannak jelen, mint pl Sipi, aki csak addig látja bennük a céljaihoz megfelelő eszközt, amíg jobbat nem lát."

Nincs is ezzel semmi gond. En is igy vagyok veluk, meg ha errol eddig nem is sikerult meggyoznom teged.

"Csigóval és abszolút nem értek egyet. Ma indulva a választásokig simán meg lehet csinálni egy versenyképes erőt. Amerre elindultak lehet nem lesz rossz."

Latsd fentebb!

"Az különösen tetszik, hogy a váltás nem kizárólag Orbán elzavarását jelenti, - ami egyik legnagyobb bajom pl a DK programjával - hanem az utána következő jövőt, az ország irányba állítását is. "

En nem latom a DK-t ilyen soteten. Ha lenne realitasa, akkor nagy valoszinuseggel rajuk szavaznek, de korabban mar emlitettem a kukat...
Van ott program, csak eppen nemelyeknek bizonyos szempontok alapjan tul liberalis masoknak meg nem annyira szimpatikus:
www.youtube.com/watch?v=e4ZEwfgelz0&list=UUvfTSiJL-sT_9yqCuXWwMvg&index=5&feature=plcp

"De sokismeretlenes ez az egyenlet, nincsenek meg egyelőre a személyek akik - szerintem - képesek lennének ezt úgy összehozni, hogy annak valóban olyan hatása és értelme legyen, amilyen lehetne. Mondhat bárki bármit, a mostani szakember gárda annyira képes amit eddig láttunk. Az meg kevés lesz, úgyhogy én az erősítésen gondolkodnék elsősorban."

Ezt igy nem pontosan ertem, de szerintem a hazai szakember garda nem annyira siralmas, mint amit produkaltak (1-2 kivetellel) a rendszervaltozas ota. Sajnos tobbsegukre a politikai elvarasok olyan sullyal nehezedtek, ami miatt nem lehetett normalis gazdasagpolitikat muvelni. Az egyik legjobb pelda Laszlo Csaba. Nem volt o hulye, am megis kicsontoztak a szocik rendesen.
Vagyis viszonylag realista politikat folytato part(ok) eseten igenis sokkal jobb teljesitmenyt lehetne kihozni a jelenlegi gardabol is.

Masreszt megnezheto, hogy az amerikai elit egyetemeken vegzo kozgazdak mit csinaltak az orszagukkal (es a vilaggal), vagy epp az MIT-s matematikusok, akik miatt a tozsde mar reg nem arrol szol amirol kellene...

Ilyenkor szoktam emlegetni a tarsadalmat, ugyanis ahhoz aminek meg KELL tortennie, annak a nep beleegyezese is kell. Mara tisztan latszik mekkora hatalmas kar volt a 2008-as "szocialis" nepszavazas. Marpedig eppen azert tudta, fokent a 2 nagy part igy elbarmolni az utobbi 20 evet, mert az emberek az ismert Fleetwood Mac slagert mondjak a partoknak:
"Tell me lies, tell me sweet little lies"

Most meg nem mondom melyik orszagrol olvastam, hogy ott mar az egyes valasztasi programokat is egy fuggetlen szervezet ugymond leellenorzi, es velemenyt mond rola. ennek ismereteben is szavazhatnak aztan a valasztok. Nalunkilyen tudatossagnak meg kozeleben sem jarunk.
@Fabius: Greczy blogjat olvastam, de azt hittem valami tobblet, reszletesebb infot olvastal valahol. Dujvaros lett volna erdekesebb, bar ketsegtelen, hogy erofelmeresnek egy kozos jelolt erdekesebb lett volna, meg ha szerintem nem is realis gyozelmi esellyel.

"A maszop öregek dolgán feleslegesen vitatkozunk. Te dogmaként elkönyveled, nem lehet velük kezdeni semmit. Szerintem meg lehetne. Csak nem akar senki. Nem fogjuk meggyőzni egymást."

Ez nem dogma, hanem teny. Amit az elmult 2 ev, sot mar Gyurcsany idoszaka is mutatott.
De valoban nem erdemes tulragozni. Ismerve a blog tendenciait, ugyis elokerul ez a tema heteken belul, ugyanitt fogjuk abbahagyni...
@mamitirtok sír derék (kommensevik):
A HVG az eredetisegre, es a kivitelezesre is tobb pontot kap nalam.
@Fabius:
"Én remélem idén is megcsinálják, meg azt is, hogy nem lesznek vele egyedül. Ha ma pártvezér lennék ebben az országban, ahol legégetőbb probléma az elkúrt matolcsyzmus, én bizony megtenném."

En mar regota a valasztasi es egyben kormanyprogramot varom mindtol. Amirol vegre lehetne beszelni, mert azok megvalositasa a neptol is erosen fog fuggeni. Marpedig tudjuk mi lesz a sorsa egy elore nem egyeztetett cselekvesi programnak Fidesz ellenzekkel...
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Hát eleganciával is mire mentünk: Medgyessy az volt, - puplining, franciás műveltség, stb. - aztán????

Valaki olyan legyen, aki önmaga és nem egy Habony gyurmázta izé. Vagy előtte egy másik guru összegalacsinozta izé. Mert Vikibojtot összerakták a hadari suttyóból - de akkor, amikor önmaga volt a hadarásával anno huszonsok éve, még volt benne valami hihető. Most egy manírgyűjtemény, ami mindig felfeslik, annyira erőltetett és hamis..
@simple observer 1.0:

Én nagyon is reális lehetőségnek látom. 52% bizonytalan szavazó mellett egy új pólus képzését meg sem próbálni ráadásul elég nagy hülyeség is lenne.

Ennek a tömörülésnek a krónikus szakemberhiányáról beszéltem, nem általában. Nekik legelső sorban ezen a vonalon kéne erősíteni: hiteles, a közvélemény előtt elismert szakértőket találni főleg gazdasági kérdésekben. Ezen kívül egy karizmatikus vezető sem ártana, aki képes nyilvános vitákat lefolytatni, riposztozni és tömeget mozgatni. Olyan, aki egyszerűen el tudja magyarázni a legegyszerűbb vidéki embernek is, hogy mi a stájsz.
@simple observer 1.0:

Nem tény, dogma. De ezt tényleg hagyjuk :-D

Gréczy és a DK reakciójának hevességéből mérhető mi volt Lázárfalván meg az összefogás tárgyalás után. Dunaújváros nem releváns példa, ott nem volt meg a szándék.
@simple observer 1.0:

Választási és kormányprogram még korai. Két év alatt annyi minden lehet még, hogy erre programot hirdetni nem lehet.

De minden évben eljön a pillanat, mikor a kormány a következő évre kiadja a végleges költségvetést. Akkor lehet mindenkinek mellétenni a sajátját, mit, hogyan csinálna másképp, mert ezzel szerintük mennyivel járna jobban az ország. Pillanatok alatt kiderülne, hogy ki az aki a realitásban él, és ki harapja a ködöt.
@Veszett Fejsze:
"rühellheted a küldetéstudatosokat, de arra kíváncsi volnék, hogy mi egyéb mozgathat valakit egy közösség érdekében végzett munka során. Ha csak a pénz, akkor az annyit is ér; ha van "majd én megmutatom" gondolat, akkor máris ott a küldetéstudat. Egy minimális mértékben szerintem ebből baj nem lehet."

Azt hiszem az utolso mondatodban a felreertes kulcsa. A minimalis mertek nalam meg nem kuldetestudat, es gondolom a legtobbeknel sem. Nalam ilyenek a vallasi fanatikusok (legyen az kereszteny, muszlim, vagy zsido). Mara Orban, aki szerintem magaeva is tette a korabbi hazugsagait, hogy o aztan jol megvaltja a Magyarsagot. Es igen, Gyurcsanynak is voltak ilyen periodusai (vagy csak egy, egybe veve azokat), amikor ugy gondolta, hogy neki sikerulni fog a felulrol vezenyelt reform.

"Azt hiszem, belelátsz valamit az ifjú szocikba, ami nincs ott. Ha valamire várnak, akkor az a vének tanácsának döntése."

Nem mondhatnam, hogy latok is valamit bennuk, inkabb remelek. Mert ha nincs ilyen a fiatalok kozott, akkor az oregekkel kell szamolni meg legalabb 1-2 cikluson at.

"És amikor kormányon vannak, bizony lefogják az önjelölt böllérek kezét azok, akik igen jól járnak a vének kormányra kerülésével... Hiszen ha ott kezdődne a mészárlás, abba a holdudvar is belebukna. Megnyert választás után pedig ugyan ki akarna bukni?"

Gyozelem utan ugyan miert bukna egy part egy ilyen akcioval? A jelenlegi allapotban a kemenymag barkit, de tenyleg barkit megszavaz, es elfogad. Es a '14-ben rajuk szavazok tulnyomo tobbsege is inkabb elfogadna egy ilyen fejlemenyt, mintsem felszedne az utburkolatot Puchek kicsinalasa miatt. Az MSZP-nek joforman mar nincs holdudvara, ami meg van az inkabb bukjon is!

"Mindenesetre azt tartom: közvéleményt felrázni, valami meglepően újat, ráadásul megszokhatót villantani most még lehet, választások előtt vagy győzelem után annál kevésbé. Ha valami kurvára nem hiányzik senkinek, az egy belharcoló kormányerő."

Ezekkel egyetertek, am a jelenlegi helyzet eppen ezekre nem ad lehetoseget, amint feljebb igyekeztem valamivel reszletesebben kifejteni. Ha pedig a penztarosekat csak kormanyon lehet kicsinalni, mert lathatoan ellenzekben remenytelen, akkor legyen kormanyon.
@Mariann19: mindig ezt a falusi favágóba ojtott Elvisz Prézlit, a Zembrek Legfőbb Emberét alakítja Wermer óta. Egy vagyok közületek, akit nem tör meg az IMf bűnös nyugati rabigája -amit az öltöny fejez ki és ezzel meglovagolja az öltönyösök iránti régi magyar ellenszenvet is - bízzatok benne,kivezetlek titeket megszorítás nélkül(amit ezek okoznának, ha hagynám) sivatagából.

És közben isten tudja mennyiért készített Vass-cipőben flangál, amiből egy falusi család két hónapig jóllakna. Csak ő egy ab ovo egy színmagyarosch prosztó jelenség, hiába rakják rá az isten pénzét is. Mert a munkáskék ing se tecsós, az biztos.
@Fabius: De ezzel sok lekötelezett vazallust szerzünk és tartunk meg. Akik jól jöhetnek.
@Fabius: "Én nagyon is reális lehetőségnek látom. 52% bizonytalan szavazó mellett egy új pólus képzését meg sem próbálni ráadásul elég nagy hülyeség is lenne. "

Probaljak! Valjek egeszsegukre, es lehetoleg az orszag hasznara is! Nem akarok en lebeszelnisenkit, sot tolem mindenki megprobalhatja. En csak annak a tapasztalatomnak adtam teret, ami az LMP elmult ket eve alapjan kialakult bennem.

"Ennek a tömörülésnek a krónikus szakemberhiányáról beszéltem, nem általában. Nekik legelső sorban ezen a vonalon kéne erősíteni: hiteles, a közvélemény előtt elismert szakértőket találni főleg gazdasági kérdésekben."

Ez a masik 2 partnal is gond mert ok is erosen amortizaltak sajat gardajuk embereit. De valo igaz, hogy ilyen tekintetben az LMP van a legrosszabb helyzetben. Tudna erdekelni, hogy egy jo esellyel a kovetkezo ciklusban is parlamenti part (a frakcio nagysaga erdektelen) miert nem mozgatja meg gazdasagi szakemberek fantaziajat. Pedig mar korabban is jopar muhely modelljei, programjai lattak napvilagot. Valamelyik ilyen csak ki tudna egyezni az LMP-vel, es az is veluk?

"Ezen kívül egy karizmatikus vezető sem ártana,"

Nem kedvelem a karizmatikusokat (nem vallasi ertelemben, de amugy oket sem). Szerintem beloluk sok jo nem sul ki. Valahogy a tortenelembol ugy latom, hogy az ilyenek kicsit elhajlanak es hajlamosak kuldetestudatossa valni (a sulyosabb ertelemben veve).

"aki képes nyilvános vitákat lefolytatni, riposztozni és tömeget mozgatni."

Az ilyen mar sokkal inkabb.

"Olyan, aki egyszerűen el tudja magyarázni a legegyszerűbb vidéki embernek is, hogy mi a stájsz."

Ez lenne a legfontosabb tulajdonsag szamomra, csak ezek meg helyzeti hatranybol indulnak, mert szaraz amit mondanak, idobe telik amit, es ahogy mondjak...
Vagyis konnyu preda az ellenfelnek. ;(
@Knósszosz: Sokat elszúrtak, szegény lányom - aki játszotta ezt évekig - úgy csapkodta a fejét, hogy csodálom az egybemaradását. :-))

Vezethettek volna simán. Szétestek fejben, de nem kívülről.
@simple observer 1.0: Ja, karizma legyen egy súlyemelőnek, de úgy amúgy karizmatikus kíméljen... Vááááá, most is egy ilyen cseszi szét az életem.

Jó humorú, intelligens, na az jöhetne. De egy karizmatikus elveszti a humorát - ha volt egyáltalán neki - , mert elhiszi, hogy ő sérthetetlen és érinthetetlen, ettől kritizálhatatlanul mindentudó. Mert hogy karizmatikus, hisz kajálják a népek minden baromságát.
@Fabius:
"Dunaújváros nem releváns példa, ott nem volt meg a szándék. "

Eppenhogy az a relevans, hiszen ott a masodik esetben, ha a szocik nem "onzozik el", meg az LMP nelkul is, a DK-val nyertek volna. Vasarhelyen pedig meg Javor szavaival is kis esellyel futottak volna neki.
@Veszett Fejsze: Talán a pártnak van egy Technokrata Platformja, önkéntes feliratkozáson alapuló.
Igazmondó juhász újabb fegyverténye: hvg.hu/gazdasag/20120807_eszkozkezelo_adosok_8_darab

Deazonbanpersze van, ahol nem bukdácsol az ingatlanbiznic: atlatszo.hu/2012/08/07/milliardos-ekszerdoboz-adokedvezmenybol/

Ezt lehetne piszkűlgatni, miutámn Sukoró kifújt - LMP is rámászhatna a dolgokra, Ferenczi Krisztina eléggé rajta van az ügyön, fel lehetne használni az anyagait némi alcsútozásra a közgépezés utáPláne az empátia ekkropa tobozódása idején: [..]"Zsinór és gödör

A stadionépítkezés előkészületi munkálatai már javában zajlanak. Első lépésben áprilisban elbontották a meglévő pályákat: felszedték a Magyarországon egyedülálló, a FIFA által két csillagos kategóriába sorolt füvet, és elszállították a százmillió feletti értéket képviselő, és egyébként az akadémia beruházásával megvalósult tesztpályát is. Az atlatszo.hu riportere helyszíni bejárása során azt tapasztalta, hogy az építkezésen vélhetően nem tartják be a biztonsági előírásokat. Mint az általunk elkészített fenti fotó bizonyítja a mintegy 7 méter mély építési gödröt egy jelentős szakaszon hetek óta egyetlen, felnőtt ember mellmagasságában elhelyezett zsinór választja el az utcától, és semmi nem jelzi a közúton gyanútlanul közeledő járókelő számára, hogy itt építkezés folyik.

Az akadémia helyszínen tartózkodó biztonsági őre kérdésünkre azt mondta, hogy szerinte a szülők felelőssége, ha mondjuk egy gyerek véletlenül beesik a gödörbe. A másik őr hol trágár szavakkal, hol a kezében fenyegetően tartott kötéllel és farkaskutyával próbálta elkergetni az átlátszó.hu munkatársát."
@rodeo36: 'ez az egyetlen "gazdasági program" ötletük van? '

Erről a pontról érthető, miért gondjolja Viktorovics, hogy a pü. szektor csinálja a pénzt: nekik megcsinálta az oda- és a visszaváltást is.
Na nekem is merülnek le az elemeim, pedig napelemmel működnék :-D. Jav: piszkálgtni, miután, után, ekkora
@Fabius:
"Választási és kormányprogram még korai."

Mar hogy lenne?! Az aktualis kormanyok mar joideje keszitenek nemzetkozileg az Eu altal auditalt konvergencia programokat evekre elore.

"Két év alatt annyi minden lehet még, hogy erre programot hirdetni nem lehet."

Sot meg rovidebb ido alatt is. 2002-ben kritizalta foleg Varga a keszulo koltsegvetest, mikozben Laszlo Csaba vedte, hogy az EU-s (es valoban) szamokon alapul. Nem jott be. Ugyanigy Gyurcsany EU-s velemenyek alapjan mondta, hogy a valsag nem gyuruzik be. Nem jott be. Es Orban is EU-s prognozisok alapjan remlte, hogy a gazdasag kinovi magat. Neki sem jott be.

"De minden évben eljön a pillanat, mikor a kormány a következő évre kiadja a végleges költségvetést. Akkor lehet mindenkinek mellétenni a sajátját, mit, hogyan csinálna másképp, mert ezzel szerintük mennyivel járna jobban az ország. Pillanatok alatt kiderülne, hogy ki az aki a realitásban él, és ki harapja a ködöt."

En epp ennek nem latom velejet, mert tet nelkuli. Barki azt ir bele, amit nem szegyell. Vagy kerekit evertekelo kore gorog eposzt (szocik). Elfogadasra nyilvanvaloan nem kerul, vagyis meg csak arra sem kell ugyelni, hogy valamennyire is realis legyen.
Mig egy program valoban nagy esellyel szorul majd kiigazitasra, am mar idejeben kiolvashatok belole az adott part prioritasai, es kulonosebb vilagvalsag nelkuli helyzetben pedig koti a partot a korabban adott szava, es a szukseges kigazitasok atvitele, azok modja is sokat arulna el az adott partrol.
@a szív fészkei:
Azt gondolom, hogy Gyurcsany is az (volt) nemelyest. Nyilvan o sem idegenkedett a feladattol, meg maga a part is elegge magara hagyta, es igy a part kommunikacioja is egyszerubb lett.
Ugyanakkor o eleg sok pofont kapott, es szinte folyamatosan, ahhoz hogy ugy igazan belemeruljon az onimadatba.

Szamomra Bajnai tobbek kozott ezert is lenne idealis jelolt. En egy foldhoz ragadt figura vagyok, es engem a szamok es a lenyeg erdekel, nem a korites.
Ahogy Mondale ota gyakran emlegetik az amerikaiak valasztasi idoszakban: "Show me the beef!"
@a szív fészkei:
Inkabb Felcsut, vagy Viktorgyongye?!

Mert mint tudjuk KELL egy csapat. Viktor rajta van az ugyon.
A jo oreg Minarik meg kispalyas modon menedzselte csapatat, bar meg akkor azt sem tudta, hogy ezt igy mondjak...
Maffiázásban már túl is léptünk Hofi korán: www.blikk.hu/blikk_aktualis/modell-volt-a-hajogyari-madamja-2100859

Legalább valamihez sikerált felzárkóznunk ugyebár. Miért nem lepődök meg, hogy épp ehhez?
@simple observer 1.0: Igen, Gyurcsányban is volt egy önnön lovasszobrát látni akaró fantaszta. És ripacsériára is hajlott alkatából kifolyólag. De őt sokkal több kötötte a földhöz, pont mert folyton pofozta z élet, a környezete, mindenért harcolnia kellett, hisz nem bólogató trabis kalaptartó-kutyusok vették körül.

rvbán szerintem épeszű normális emberrel már ezer éve nem találkozott.
@dr. mesterseges szinezek:
"De a MaNem bátyja erősebb."

Sajna, de elveszitettem a fonalat. De tartok tole soha nem is volt meg nekem igazan...
MaNem???
@simple observer 1.0: Minarik Ede a mosodájából, ergo a SAJÁT VAGYONÁBÓL (ami nem volt nekije)csinálta a csapatot, és ha kellett, együtt éhezett velük.

Orvbán meg a mi pénzünkből épp hogy nem éhezik csak dáridózik a csapatával és épít nekik kacsalábú stadiont. Van difi.
@a szív fészkei: Elkepzelni sem tudom, hogy hogyan lehet az, hogy egy politikus ennyire ne eszlelje a kulvilagot.
Mert hogy johiszemuen ezt feltetelezem. A masik esetben ugyanis azt kellene hinnem, hogy Viktor egy pszichopata. Ami nem is annyira ra, hanem a valasztokra nezvest lenne kisse szegyenletes.

Ugyanakkori amit Ferenczi muvel, az nagyon durva. Kivancsi lennek mibol el meg, mert nem nagyon duskalhat szerzodesekben.

Masreszt most gyorsan rakerestem, es ilyen finomsagot hozott ki. Akkoriban ez nem is esett le nekem, annyira elhallgattak az ugyet. Bar ketsegtelenul apro nuansz csupan.
galamus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=132785&catid=69&Itemid=106&limitstart=1
@a szív fészkei:
ez is egy része -kis picinyke- az adótokból ellopott 24000 milliárdnak...

így könnyű nagy vállalkozóvá válni gázszerelőből polgármester egy mezőgazdasági faluban ismeretlen eredetű (azaz adólopott) milliárdokból meggazdagodni 2 év alatt

hát ezt taníthattya a Rotschildoknak is azoknak 1650-1720-ig volt szükségük arra, hogy az alapokat lerakják...ezek zsenik ???

vagy csak tuggyák a Szezám Tárúlj magyar változatát és a dzsinnek nem viszik el őket

ez levédia

ha ezt én egyszer elméselem

brühühühühühü
@Fabius:
a "valós adatokról" a mai PÜ kimutatások meg vannak hamisítva -miért?, nem érdekes- az államháztartásból hiányzik 20000 milliárd forint vagy annak megfelelő álló és forgóeszköz...egyetértve veled a triplikációk meg a quadruplikációk az állami irányítás költségeiben hozhatnak megtakarítást, SZVSZ 40-60 milliárdot: az első évben=racionalizálés!!!

a magánszektor és az állam közös űlhetne egy röffenet erejéig -a javasolt excelre épűlt rencerre alapozva és modellezhetne vagy 50 különféle megoldást, és megállapodhatnának mit visznek és FŐLEG HOGYAN törvénykezésre

NA EZ MA LEVÉDIÁBAN NEM MEGY A ZALCSÚTI BOSZORKÁNYKONYHÁBAN AZ ASZTAL ALATTI ÜSTBEN FŐNEK A BÉKÁK ÉS AKíGYÓK MEG AZ ÖSSZES FÜVEK ÉS A GŐZÉBEN CSAKIS A TÖRPE KÁBÚL...majd kinyilatkoztat

na ezt azonnal megszűntetni

a többi?

brühühühühühühühühü
@simple observer 1.0: MaNem = Magyar Nemzet

Akik a rövidítés puszta formaisága helyett inkább a tartalom egyértelműsítésére törekszenek, MaNemmondunkigazatként hivatkoznak rá.
@a szív fészkei: Most vissza szeretném hozni kicsattanó kedélyállapotodat és humorodat. Míg mi az Eu támogatás mikéntjén tipródunk és a makro gazdaságpolitikán, a kormány is lázas buzgalommal hozza a törvényeket.
Tegnapelőtti hír, miszerint a BKV járatokon felszállási sorrendet kell betartanunk.Nem vicc!Sorrend: vonaljegyesek - bérletesek - mozgássérültek - kisgyermekesek.
Mindez nem ám egy belső utasítás vagy egyéb formában, a legmagasabb szintű jogszabályban, törvényben jelenik meg.
Mindez szembe megy a zsigereinkben lévő emberi magatartással, mellyel mindíg a gyengébbek mellé állunk.Tovább nem is taglalom.
Mai hír, szintén törvénybe iktatva: A kutyák farok kurtítását az állat 7 napos korában kell elvégezni.Végre ezt is megértük, hogy fajsúlyos ügyekben is döntenek.Elkezdtem röhögni!Kitaláltam, hogy itt az idő, megalapozom a válság miatt szétzilálódott anyagi viszonyaimat. Vállalkozásban farok kurtítás profilban fogok utazni, az alanyokat magam választom ki.És nem is kurtítok, teljes körű eltávolítást végzek magas színvonalon. Érzéstelenítés nincs!!!
Komolyan mondom, ez már ármány!
@Mariann19: Majd egy járatfőparancsnok fogja dirigálni, hogy mikor ki kezdheti meg a felszállást, vagy most ezt így hogy?

A kutyás részben még rációt is látok, mert nem kicsit megy szembe az állatkínzás tiltásával, amikor felnőtt, vagy majdnem felnőtt állat farkát csonkolják, mert a gazdi későn tudta meg, hogy mi a sztenderd, vagy meggondolta magát, és mégis követi.
@dr. mesterseges szinezek: Egyébként Észak-Koreában mi az előírt sorrend? Nehogy ne legyünk kimdzsongiksz-kompatibilisek!
@dr. mesterseges szinezek: Miután ezt a felszállási sorrendet törvénybe iktatják, ezért mi szépen be fogjuk tartani önként. A törvény része lesz a kiszabható bírság összege, mely felszálló csoportonként progresszíve emelkedik.A vonaljegyesek esetén pl: ha Te bérletesként előre furakodsz, alapból 100.000.- Ft, és így tovább... Olyan udvarias, fegyelmezett állampolgár leszel, mint még soha életedben nem voltál.
Milyen megengedő vagy kutyafarok ügyben...
@Mariann19:

Akkor a Csanád már lemaradt a kurtításról.:D

Amúgy, teljesen egyetértek az új állatvédelmi törvénnyel. Katasztrófa, amit vidéken a kutyákkal művelnek. Most már nem bújhat ki a jegyző sem a szankciók alól.
@Fabius:

Van ott pedig egy 600 milliárdos nem is lyuk az már, hanem a Grandkanyon. Fogadok, bevételnöveléssel próbálják betömni.
@dr. mesterseges szinezek: Folytatom a farok ügyet, de közben annyira elkezdtem röhögni, hogy valahogy kitöröltem elragadó humorba ágyazott szövegemet, úgyhogy tompítok egy kicsit.
A szánhúzó kutyáknál van farok kurtítás? Mert akkor elő lehet írni, hogy a műtétet csakis az inuit indiánok végezhetik el.Ezesetben előzőleg kimegy Gulyás Gergely államközi szerződést kötni a licencre kiemelt napidijjal a zimankóra való tekintettel.
Azért jó ez a kutyafarok törvény, szomorú életünkbe vidám perceket hozott.
@dr. mesterseges szinezek: kérdésem az, hogy a farokkurtítás az kötelező? vagy csak szokásból kell? fülkihegyezésre ugyanez a kérdés.
@Mariann19: Aranyos vagy,de az én tartósan jó kedélyállapotomat tényleg egy címlapos halálhír alapozná meg.
A bérletes megvette egész hónapra előre a pénzt, tehát ha utazik,ha nem, a BKV már nála pénzénél van. Kismama és kisgyerekes meg evidensen elő,ahogy a mozgáskorlátozott is. Vitézy is felfújódhatna és kilőhetné magát,mert úgyis szemét. Nü, akkor űrszemét lenne.
@Mariann19: Aranyos vagy,de az én tartósan jó kedélyállapotomat tényleg egy címlapos halálhír alapozná meg.
A bérletes megvette egész hónapra előre a pénzt, tehát ha utazik,ha nem, a BKV már nála pénzénél van. Kismama és kisgyerekes meg evidensen elő,ahogy a mozgáskorlátozott is. Vitézy is felfújódhatna és kilőhetné magát,mert úgyis szemét. Nü, akkor űrszemét lenne.
@Husz_János_Puszita: Nálam nagyobb állatbarát nem nagyon van, úgyhogy üdv. a fedélzeten. Azonban sokkal jobban örülnék, ha az állatkínzás megtorlása szerepelne fajsúlyosan és a gyakorlatban is a törvény útján.
A jegyzők eddig tapasztalt fellépése szinte csak buksi simogatás az elkövetett gazságokra.
@Mariann19: Na jó, de én bérletesként nem tudhatom, hogy ki van még jeggyel, bambán.
De még rosszabb, ha vonaljegyes vagyok, aki magam elé engedek egy bérletest, akit ezáltal megbüntetnek, amit joggal hárít rám vétlenként polgári perben, tetejébe a saját büntetésemet is ki kell fizetnem, amiért megbontottam a közlekedés rendjét.

Kell az a vonalfőparancsnok, aszondom.
@Penivaldes: Kutyasztenderdek vannak, amelyek - úgy tudom - már csak ajánlást tartalmaznak a kurtaságra, de nem kötelezőek. De tudod, 70 kilós, arányos fekete nőként se tilos szépségversenyen indulni, és ha a zsűri egyenként meg is döngetné az ilyet vállalót, a pontozáskor kijönne a Barabás-szindróma.

Persze egy magyar vizsla hosszú farokkal is mindig magyar vizsla, csak nem szalonképes, és a vadászat közben nem is célszerű úgy léteznie, ahogy a teremtő lábhoz szólította, mert csapkod, akad.
@Mariann19: Húha..., lehet, hogy a kínai közeledésünk hátterében csak a palotapincsitrimmelés-biznisz húzódik meg?
@dr. mesterseges szinezek: vagyis nem kell kötelezően kihegyezni egy boxer fülét? kivéve ha szépségversenyre viszem?
70 kg, és hány centi? :)
@dr. mesterseges szinezek: Szerintem a törvény végrehajtási utasításában az aggályaidat eloszlatják.Az úgy lesz, hogy magasra emelt karral állsz felszállásig, kezedben az utazásra jogosító bizonylatoddal, melyet csak a felszállás után tüntetheted el.Télen a jegyet tartó kezet kesztyű nem boríthatja. E fázisban lesz érvényes az l.sz. bünti tétel.
A sorrend be nem tartásának szankcióját fentebb ismertettem.
Még mindíg kell a vonalfőparancsnok?
@Penivaldes: Nem kell. Persze ha a törvényben annyi és csak annyi szerepel, hogy 7 napos korában kell, én a biztonság kedvéért még az orrábol is lecsippentetnék, mert a veszély órája mindannyiunk számára tek-tekkel.

Természetesen 105cm, hogy kijöjjön a nermetszési szám.
@a szív fészkei: Olvastad a kommentemben, hogy vállalkozásban farokkurtítás profilban kívánok utazni a vonatkozó törvény végrehajtási utasítás megjelenése után.Te kijelölnéd Nekem az alanyokat, és teljes körű csonkolást végeznék, és a címlapon megjelenne a mosolyt fakasztó hír. Látod, van remény!Olvasom a farokkurtítási hír hatását kommentelő társaimnál. Ritkán látott elementáris hatása van a csillogó elmékre, szétröhögöm a fejem.
@Mariann19: Rendben, ilyen jól koreografált felszállás mellett elegendő egy járatparancsnok-segédhelyettes is, csupán azt megelőzendő, hogy valaki előálljon valami trükkel, amit a Rodolfó bűvészdobozából tanult.
@Mariann19: Persze jó esélye van, hogy az egészet csak a Kétfarkú Kutya Párt kiszorítására találták ki.
@dr. mesterseges szinezek: Nem lesz itt kinai közlekedés, nem követted az eseményeket.Már az azeri biznisz van divatban, értékpapírt vásárolnak tőlünk, esetleg manatban fognak fizetni? Még nem dőlt el?
Egy külföldi szakértő csodálkozását fejezte ki, mert szerinte az ügyletet tekintve az azeriek még nem láttak ilyet és nem is tudják mi az.Majd mi megtanítjuk nekik, úgyis tőlünk tanul egész Európa.
@Mariann19: Kínai KÖZELedés. Mán hogy magyar kommunista kormány letérdelve szereti a kínait.
@dr. mesterseges szinezek: Na jó, nem ellenkezek tovább!Legyen!
Azonban ki kell egészíteni a törvényt az új státusszal. Maradjon akkor a járatparancsnok-segédhelyettes munkaköri besorolás?Bérkategória? Munkaruha vagy egyenruha?Fenyítőeszköz meghatározás?
Lesz dolga Vitézy Dávidnak!
@dr. mesterseges szinezek: Szellemesen játszol a szóösszetételekkel. Én momentán letérdelnék előttük némi baksis reményében. Egyelőre azonban nekem náluk csak a közfoglalkoztatás körében a riksa munkakör lehet a biztató jövőkép.
@Mariann19: Ó, én egy-két humanoid külsejű farkat kurtíttatnék veled töviről-hegyire mondhatni. Névsor leadva majd a metélőhelyeden. ;-DDD
Kutyókák farka nem zavar,bár egy vizsla oda tud csapni a hevesen járó farkincájával nagyon.

Talán a Csattogós Lepke Lovagja úgy gondolja két orrtúrás között, hogy először a jegyet érvényesítők szállnak fel a sofőr előtt lyukasztva, aztán a bérletesek, aztán a többi?? Ez kurva életszerű csúcsban és mínusz 15-ben, hóviharban.
@Mariann19: Fenyítőeszköz lehet pl. Kövér László ölelése.

A szervezeti felépítés pedig: az utasokat felügyeli a jpsh, azt a rendőrség, akikre felügyel a TEK, amely minden lépését szemmel tartja a Jobbik, amelyet kézben tart Vona, aki jelent a miniszterelnöknek, aki szervezetileg közvetlenül Simicska alá (technikailag Pintér Sándor alá van) beosztva.

Tehát ha valaki megjátssza a hülyét felszálláskor, az számoljon azzal, hogy az ügye könnyen az alkotmányos hülyeség nagymestere elé kerülhet.
@a szív fészkei: Jó is, hogy feldobsz a humoroddal ebben a szellemi és fizikai sötétségben. Bár a kézisek meccsére szabadságoltam magam délben, győztek embert próbáló izgalmak után. Az izgalmak alatt úgy összeziláltam a hajam, hogy a végén úgy néztem ki, mint Puck a Szentivánéji-ben, smink elkenve, szépségem romokban. Megérte!
Sürgősségi osztályt nyitok a műtéteimhez, hadd haladjunk!
@dr. mesterseges szinezek: A szervezeti felépités OK! Még hiányzik a törvényből a helyszini bírság meg nem fizetésének szankciója. Már ha momentán nincs pl.Nálad 100.000.- Ft. akkor mi lesz? Közmunka, ha igen, hány évszázadig? Ha nem lesz közmunka /munka most sincs/ fogház, fegyház, gulág? Ha gulág, akkor hol?
Ezt mind ki kell találni. Nem is olyan könnyű a jogalkotás.Meg kell lódítani az elménket!
@Mariann19: Smink ebben a hőségben leolvad, még én se kenem-fenem magam. A borzas frizúr nem gond, divat a sok órán át komponált spontaneitás, ahogy tudom. Amennyi hajam van, én elég hamar végzek a szopott gombóccal, ami a tarkómnál csúfoskodik - de nem is hajsátorral hasítottam Loreleyként soha. ;-DD Legalább tudtak a pasik másérkéeimre fókuszálni - már ha fogékonyak voltak rá. (akadt pár hálisten.)

Szegény kutyik, mindenki az ó farkukra ácsingózik!! Én meg Kétfarkúakra, annyira jót röhögtem két éve ilyenkor,amikor feltűntek!
@a szív fészkei: Tisztelettel kérem Önt, ne rontsa meg kétértelmű megjegyzéseivel Marian19-et, még a végén ő is olyan ballibsi lesz mint Ön. A kétfarkú kedvelő kutyafáját neki.
Kedves Marian19: Önnek pedig javasolnám, hogy koncentráljon inkább gyermekére és ne kerüljön ebbe a ballibsi hálóba. Méghogy kutyafarok metélő vállalkozás, csodálkozom, nagyon csodálkozom.
Az Apostoli Magyar Királyság Ügyészsége (Központi Nyomozó Főügyészség 1066 Budapest Zichy Jenő utca 14.) már felvette a kapcsolatot a nemzetközi bűnüldöző szervekkel illetve a nagyobb országok titkosszolgálataival a Magyar vonatkozású illet
ve a magyar állami vagyon terhére elkövetett bűncselekményekből származó offshore számlákra történt pénzek nyomon követése és az érintett számlák zárolása érdekében. Sorvezetőként a nemzetközi szervezetek is a POLIP XIII ábra alapján indultak meg sikerrel. A CIA már zárolt egy, a Nyergesék által offshore cég részére átutalt jelentősebb összeget, ami a Paksi Atomerőmű "karbantartási" munkáival volt kapcsolatba hozható, terrorizmus gyanújával. tempohirek.com/news.php?readmore=505
@a szív fészkei: Engedd meg, hogy bemutassam a fiamat, Aloneet. Időben szólok, nehogy kedvedet szegje a látszólagos kioktató stílus, mert ez egy sajátos, humoros megnyilvánulása.Ezt csinálja velem is, de megbocsájtok neki, mint legfőbb szellemi partneremnek.
@Alonee: Újdonsült vállalkozásom nagy reményekkel kecsegtet, miután a várólistám telitett, nem kell piackutatást végeznem.
Sajátos profil, mely jelentős bevételekkel kecsegtet, mely Önre nézve is kedvező hatást fog kiváltani.
@Mariann19: :-) Bár most szomorú vagyok a pólosok kudarca miatt - grat a fanyar humorú fiadhoz! De szép, hogy családi vállalkozásban marhultok itt (és fogtok farkakat trimmelni)! Irigylem.

Azt meg külön köszönöm neki, hogy én már fokozat vagyok szerinte a ballibsi skálán - pláne hogy elrettentésül írta! :-DDDDD Ilyenkor látom, hogy érdemes élnem. Újabb jogos kérdés, hogy mibul?????
@Mariann19: Bezzeg a zénidőmben! Próbáltam volna csak meg anyámmal blogon feleselni...
@a szív fészkei: De jó, hogy ilyen hangulatú a reakciód a fanyar kis intermezzóhoz.Ehhez egy ilyen magas fokú intellektus kell, hogy elfogadjunk egy sajátos megnyilvánulást. Nem magasztallak tovább, mert letolsz.
A skálán én is turbó fokozaton pörgök, leplezése eléggé sikertelen, mint látod.
Élni érdemes és baromi jó, hogy mibul? Kiadáscsökkentést hajtsunk végre, ha a bevételünk leértékelődött.Ukrán kaja recepteket kell böngészni, elég szűk aprofil a komponenseket tekintve, krumpli, káposzta, bab.Gyakoroljunk már holnaptól, az esedékesség napján mi lehetünk az etalon.
Na, ez is fanyar duma, még majd beecetesedünk. Bár egyelőre nem úgy nézünk ki.
A pólósok majdnem elaludtak a habokban, de én ezt is értékelem. Egyébként is 10. vagyunk az éremlistán, honleányi vénám ilyenkor jön elő.
@dr. mesterseges szinezek: Apukámtól örököltem a kissé bohém beütésemet, ez pedig megengedő stílust is jelent. Lazák vagyunk!
@dr. mesterseges szinezek: Van egy kis bohém vénám, ezért laza vagyok. Itt van az eb sírhantja.
dr.mesterséges szinezék: Jobb ez a lazaság.Nem?
@Mariann19: Merem remélni, hogy van öniróniám, ez eléggé zsidós vonás, jól jön a túléléshez. :-)))

Ukrán receptek közül én a pelmenyit ismerem - nem csináltam még - állítólag isteni: a tortellini ikertestvére. Meg a lecsekkoltam királynőnk itt lelkendezett az ukrán karamelláért, ami állítólag tényleg isteni, de még azt sem ettem.

Krumpli,káposzta, bab - szerintem kihozható finom is belőlük. Én ma épp rakott krumpliban utaztam, ami amerikaiak szerint gyilkos egy étel.

Mondjuk, mázlim van, mert anyám olyan környéken lakik - WestEnd - ahol egymást érik a kis olcsó diszkontok, egy eurós meg kínai boltok nagyon kedves személyzettel és viszonylag nagy és jó választékkal.+ a Lehel még mindig megfizethető, bár az a sajtparadicsom, ami nemrég volt francia és olasz, dán olcsó sajtokkal - kezd lehervadni. :-((

Ahogy szegény pólósok mondták Benedek szájával: minden álom véget ér.
@dr. mesterseges szinezek: Mi lett volna? Törül az ismerősei közül a FB-on???? :-DDD Vagy felteszi a bilizős bölcsis képedet? Bár az ugye a gyerek személyiségei jogainak durva megtiprása plusz pedofil veszély....

Én mondjuk IRL feleseltem, az se volt rossz móka, nézni,a hogy megy fel a pumpa benne. Most ugyanezt csinálják velem. ;-DDD (az egyik csak, hálisten)
Na, akkor Hofival énekeljük el a himnuszt, mert kicsit szóismétlésbe fulladt az ukrán recepicés hozászólásom.

És végre a Royal Filmharmónikusok normálisan játsszák el, amit Szilágyi Áron szegény még nem kaphatott meg első aranyosként.
@dr. mesterseges szinezek: "próbáltam volna anyámmal blogon feleselni..." Még annyit, hogy kettőnk közül egyikünk sem tud veszíteni, képzelheted, mekkora a kakofónia néha.
Megjegyzéseddel szárnyakat adtál. Nevezett Úr egy hétig nem nézhet tv-t büntiben.
@a szív fészkei: Tegnap összebarmoltam a gépemet a "tahótlanítok"-kal, most kértem segítséget a visszaállításra.
A "mibul" kérdésre én is keresem a választ, vannak ötleteim.
Először megnézzük, van-e ránk kapás bármely foglalkozás körében.Sikertelenség esetén létrehozzuk a kapitalizmus kialakuláskori egyszerű árúcserét.Pl:családi porcelán = 3o kg felsál, és így tovább.
Ezenközben estin lázas buzgalommal megszerezzük az azeri nyelvvizsgát, nem marad más hátra, mint a külföldi munkavállalás.
Az önirónia kedvenc megnyilvánulási forma, imádom, benne néha saját magamat is, hogy milyen dilis tudok lenni.
A zsidósághoz a családomnak személyes kötődése van, apai nagyanyám évekig házvezetőnő volt egy gyártulajdonosnál. Képzeld el, a ház bejárati ajtaja még mindíg ugyanott van a képek alapján látom.
Szerencsés vagy a túlélésben, jó a beszerzési lehetőséged, Rád néz az Úr!
A sajtokat ne is mond, nemrégen még a fiammal megvettünk egy angol camembert torta formájában, körbe dióval kirakva.Ez már a fájdalmas múlt. Már kvarglit sem lehet kapni, mehetünk Szlovákiába, porig vagyok sújtva.
@a szív fészkei: Most csak megnézem, hogy sikerült-e Fabius segítségével a műszaki operációm, bocs!
@Mariann19: :-) Gyere a másikra, a fiad már megtalált! ;-)))
süti beállítások módosítása