Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/04/20/lajtania-bezenye-beruhazas-nagy-istvan "a hitelezőknek – ingatlancége... (2024.04.20. 07:55) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2016.09.01. 09:05 Fabius

Orbán Ráhelék ennyire csórók?

Én mindent elhiszek. De most komolyan. Én tényleg elhiszem, hogy Rasi meg Pityu magánúton voltak Bahreinben. Nagyon is el tudom képzelni, hogy kikapcsolódni mentek, kipihenni a dolgos hétköznapok fáradalmait.

Azt is el tudom képzelni, hogy ilyenkor a kirendelt helyihülyékben felbuzog a gyáááj, ha már ide jönnek hozzuk össze őket legalább egy herceggel, miniszterrel vagy fasztuggya kivel, nehogymá' Papus azt gondolja, le se szarjuk a gyerek nyaralását. Meg azt is el tudom képzelni, hogy nem sokkal a legnagyobb ellenzéki párt feloszlatása után a bahreini diplomáciának is kapóra jött a balkán sarki uralkodócsalád tagjának látogatása. Még ha annyira nem is érdekelte őket az egész, hogy számon tartsák a hajszálpontos rokonsági fokot. Én ezt mind megértem és el tudom képzelni.

Azonban van itt valami, amit még én se értek. Nézzél a képre, nyájas olvasó:

orban_rahel.jpg

Mit veszel észre? Ha azt, hogy Pityu a kinőtt, kihízott ballagási öltönyét vette fel a jeles alkalomra, akkor pont azt, amit én is. Ennyire szegények ők így saját lábon állva, hogy egy normális szett hacukára sem telik? Orbán vagyonosodását firtatja az ellenzék, mikor a veje protokoll eseményen kénytelen a ballagási öltönyben úgy kinézni, mint egy teleszart zokni.

Nincs valami uniós pályázat az ilyen helyzetekre? Vagy ne rendezzünk gyűjtést?

683 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr5511667492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@taga20: komolyan elgondolkodtam, hogy időutazó vagyok, már tegnap is sikerült neki elkeseredve betenni ezt a linket

ami egyébként legalább annyira gáz, mint a vicclap
@habakuk000: +1 haver.

ráadásul szerintem ma még kéccer berakja a srák, eszt a szart.

ráadásul a bolhás is vakarózott tegnap éjjel:))
@Rodeo36: azt hiszem, nem személyek az "ősellenségeim", hanem inkább bizonyos viselkedésmódok

a rosszindulatot pl nehezen viselem, az alattomosságot úgyszintén, talán ezekre szoktam a legjobban pampogni

amúgy pedig ez egy virtuális kocsma, annak minden ismérvével, ahol adott esetben nagyon ritkán kialakulnak tartalmas beszélgetések, ahol van egy bizonyos közösség, ami természetesen állandóan változik, de ahová jó betérni, -erre te vagy a legjobb példa - akkor is, ha a zenegépből nem a kedvenc muzsikád folyik, jó nézelődni, szórakozni a rengeteg marhaságon, lehet bosszankodni, nőket lesni, dicsekedni, adott esetben ordítva kiengedni a gőzt, játszani, magyarul kocsmázni

elég nagy baj, hogy megszűnőben van nálunk a kocsmázás kultúrája is. ezzel is egyre inkább elidegenedünk a világtól a hülye villogó egyre inkább lebutított kereskedelmi képernyőt bámulva

a mocskoknak érdekük, hogy eltűnjön az önkormányzatiság, eltűnjenek a kis, helyi közösségek, eltűnjenek a kocsmák is

ezért is tartom öngyilkos, hülye magatartásnak az itteni szólók babaháborújának vagy cicaharcainak - kinek-kinek ízlés szerint - végeredményét, miszerint duzzogva elvonulunk

elmenekülni első pillanatban mindig a legegyszerűbb és leggyorsabb, hosszabb távon mindig magával hordoz némi űrt:)

de ismétlem, nem ér többet ettől az egész, nem kötelező kocsmázni, vannak más kocsmák is, vannak, lesznek új betévedők is, ez van
@taga20:

"ki a faszt érdekel egy vicclap?"

b+!

ez pont a maffia működését rajzolta meg, ahol ellopták az épületekből a cementet!
a homok meg kurvára nem tartotta meg a falakat és húspogácsát csinált az emberekből.

ha valaki erre azt mondja, hogy az áldozatokon viccelődnek az hülye!

persze mert nálunk is ha "valakit" kritizálnak az a magyarokat vagy országunkat bántja... röhely a köbön!
@habakuk000:

"a mocskoknak érdekük, hogy eltűnjön az önkormányzatiság, eltűnjenek a kis, helyi közösségek, eltűnjenek a kocsmák is

ezért is tartom öngyilkos, hülye magatartásnak az itteni szólók babaháborújának vagy cicaharcainak - kinek-kinek ízlés szerint - végeredményét, miszerint duzzogva elvonulunk "

duzzog a halál.

de utálom, ha valaki pofátlanul tele köpködi az asztalt vagy a "menüt" - csak azért is.

egy hülyét nem lehet kirugdosni és ha nem kezelteti magát távolságot tartok tőle egy idő után.

nem fogom százszor leírni - mint te:

"van arc, és rajta rinocérosz bőr, ugye angyal?

tönkrezúzol beszélgetéseket, estéket, nappalokat, más háta mögé bújsz picsogva, és van pofád pampogni

ritka jellemtelen alak vagy "
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

igen. néha nem árt gondolkodni, mert az erős ország seggre ülhet, ha így folytatja...

ez sem rossz és váratlanul jó összefoglaló:

nol.hu/kultura/geszti-peter-12-pontja-a-menekultkerdesrol-1562779
@guma: általánosítani fogok:
tudod, egyetlen egyet felejt el az a "hűdebüdösnagyonliberálisvagyok" attitűdű ember, értelmiség stb:

a liberális gondolatokat, elveket

ugyanis ezen a Földön kurva sokan, kurva sokféle gondolatokkal, kurva sokféle eredettel élünk
@guma: b+!

arról még nem hallottál, hogy túltolod a viccet?
velem má sokszor előfordult.
@habakuk000:

figyú!

nem vagyok értelmiség!

fizikai melós voltam világ életemben (még akkor is, ha irodákban helyetesítettem soxor, vagy felsőfokú humán végzettséget is szereztem!)

és hidd el a legliberálisabb melós is, aki nem akarta a másikat leütni a szemétségei miatt - az inkább a közelébe sem ment.
ahol számít a teljesítmény ott a pofátlan, jellemtelen okoskodással nem lehet eredményt felmutatni.

érdekes, de ha hiszed ha nem, ezzel a "kezeléssel" egy idő után valóban lehetett a több féle nézetet ütköztetni.

most pedig bocs(!), de valóban csak bekukantottam, hogy van-e valami változás...

tehát, üdv az értelemnek, józanságnak és a jó zenéknek!
további jó szórakozást
@habakuk000:
kösz...és akkor még téged igazol a @taga20 beszólása, miszerint én...az éjjel

kkk
brühüyyy
@guma: puszillak én is:)

egyébként, csak hogy képbe legyél. angyal eszt má tegnap is berakta, ezé ugrottam rá így.
@guma: szia, te szereted Erdős Virágot, parancsolj:

" Amikor Gulliver hazatért a jehuk országából, felülbírált magában mindent, amit az emberi társadalomról odáig gondolt. Úgy látta, a legtöbb bűnnel, emberi gyarlósággal, ha nagyon muszáj, végül is meg lehet békélni, de ha ezek gőggel és büszkeséggel is párosulnak, az úgy már nagyon nem oké. Az általunk olyannyira jó fejnek gondolt, úgynevezett balliberális értelmiség legellenszenvesebb vonása szerintem éppen ez a gőg, büszkeség és undor. Azoktól viszolyog, akiket kezdettől fogva maga hagyott a szarban. Odáig mindannyian­ eljutunk, hogy a szeretetlenség, a frusztráció és a tehetetlenség érzése természetes módon válthat ki kontrollálatlan dühöt és agresszív viselkedést bárkiből, de ha társadalmi méretekben történik, undorodva fordítjuk el a fejünket. Képtelenek vagyunk belátni, hogy ez triviális szociálpszichológiai törvényszerűség. Ezen már akkor el kellett volna gondolkozni, amikor megláttuk az első zavarodott tekintetű bácsikát vonulni a MIÉP zászlai alatt. Azért, hogy mára már egy fél ország üldögél zavarodott tekintettel a kék plakátok sűrű, sötét erdejében, és várja szívdobogva az „igazság pillanatát", szerintem eléggé nagy százalékban mi magunk vagyunk a felelősök. Mi, akik már akkor, felnőtt fejjel és a szükséges társadalomelméleti képzettség birtokában csak a saját pecsenyénk sütögetésére használtuk fel a hirtelenjében nyakunkba szakadt szabadságot. Úgyhogy ha én lennék Gulliver, azt mondanám, amit ő mondott: „nagyon kérem azokat, akik e képtelen s felfoghatatlan bolondságnak, a gőgnek halvány derengését érzik magukban, hogy a jövőben kerüljék el a házam tájékát". "
@Rodeo36: igen, pedig taga nem rosszindulatú, tud sematikusan gondolkodni, de róla pl nem jut eszembe a vasorrú bába
@habakuk000:
erről (is) kellene nyíoltan és ordítva beszélgetni: (ajesszusmáriabelzebúbjutrólaeszembe meg a 80 as évek szamizdatosai akik ma mindent ellopnak)

kolozsvaros.com/2016/09/01/egy-vasbilivel-a-fejen-oltonybe-szorulva-okolbe-randult-aggyal-hatrafele-nyilazni/

nem kommentelem, de ez ...miez?

brühüyyy
kkk
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Pedig nem is én írtam.

Egyébként azért lehet tudni, hogy nem én írtam, mert engem a "ballibsiző, gyurcsányozó, sorosozó" hívők nem érdekelnek (a másik oldalon se), csak az a 40 százaléknyi nemszavazó szavazó, akiket valakik (hehe) sikeresen meggyőztek az egyformaságról.
@Rodeo36:

Ez egy új mozgalom. Ha egyetértesz velük, akkor lépj be, ha nem, akkor meg ne.
Mindig volt, mindig van, és mindig lesz ilyen. Fősodorrá válásától én nemigen tartok, nem javaslom a vérbenforgó szemet senki liberálisnak, hogy így "küzdjön ellene".
@vakapad:

mivel x 10000 km-re vagyok, a szagukat sem érzem...de amit és ahogy szólnak az az idióta amelyik a parlament körűl filmeztette magát teljesen a zorbángeci kappanhangjára emlékesztet

csendben kérdem: te érted mit akarnak? horgászni, halászni, lopni, vagy mit? mert az nem derűl ki csak az, hogy gyökerek

brühüyyy
kkk

eszt a legyek ura című filmből koppintották?
@guma: jobban belegondolva micsoda arcátlanság sok itt íróval szemben, -nem Angyallal és hangsúlyozom végképp nem velem szemben - hogy nagy kegyesen, pórnép közé a mocsokba bekukkantottál körbenézni, történt-e valami változás, és mivel a sok majom még nem ért fel erkölcsi és szellemi színvonaladra, orrot befogva távozol

ilyen olvasata is van a dolognak, azért szép a világ, mert sokszínű:)
@taga20:

A túltolt poénok, a fejjel a falnak mentalitású kommentek és a gyorsabban gépelek, mint gondolkodok pillanatok eredményeként a tábla visszaüt, a fagyi visszanyal...
...és taga csodálkozik, megsértődik, duzzog, majd barátkozik.
És az egész kezdődik újra és újra és...
@Rodeo36: mit kell erről beszélni?

pont ezt próbáltam fejtegetni az előbb, a magyar un libsiknek, mint ahogyan az össze többi mindenfélének halovány segéd gőze sincs a liberalizmusról, szabadságeszmékről, toleranciáról, a más elfogadásáról aztán abszolúte

szerintem is szükség van nemzeti öntudatra, szükség van nemzeti ünnepekre, - mint ahogyan gyík kocsmára is:) -, ha ezt akarják a legények, csinálják, elférnek a palettán

ha a liberálisnak nevezett oldalra akarnak fröcsögni, akkor tegyék, a liberálisnak csúfolt oldal ugyanúgy visszafröcsög, a diákok maradék 80-90%-a pedig éli a remélhetőleg egyre európaibb életét, maguk mögött hagyva a hülyéket
@PeniValdes: így van, mindenki el tudja dönteni

csak ha tolja a felsőbbrendűség baromságait, ne csodálkozzon, ha visszaszól a korpa
@Harry Hole: van igazságod abban amit írsz.

de szinte minden vélemény szubjektív.
itt egy páran, ki nem állhatnak, és egy pár arccal egy hullámhosszon vagyunk.

pl. nézd meg verstappen spái esetét.
van aki a pokolba kívánja, valaki szerint ő az igazi versenyző alkat.

tégy igazságot:)
@habakuk000:
megjegyzés:
a fidex is ilyen kis léccámmal indult 1985 körűl, és mi lett belőle?

a többiben egyetértünk, engem mekksepróbáljanak megvezetni, mert azzal kezdem, hogy nem olvasom el, és ha valaki hülyeségeket dumál (aszt seperc alatt tudni lehet) akkor meg otthagyom a faképnél, ha vita van arról már ismersz...mit és hogyan

de azok meg az enyémet nem olvassák (itt a blogon is kiderült soxor)

brühüyyy
kkk

de azért be be szólogatnak (ugye a @taga20 nem "rosszándékú" de akkor mijafasznak hőbörög? igaz 36 órája ráborult valami amitől más az árnyalata???)
@habakuk000:

de vicces hangulatban tetszik lenni...

volt idő amikor, azt hallottam: csitt. meghallja a gyerek.
ma, a mentális egészségem és korom miatt kerülöm az olyan helyeket, ahol képtelenség lazítani, gondolkodni, szórakozni mert egy sutyó szórakozik velem (is), mert roppant unalmas amikor a fostalicska önjáró üzemmódba kapcsolva száguld vagy fröcsög.

szeretem a sok színű világot.
még te is eszembe jutsz, ha olyan témába botlok, amit emlegettél.
pl nálam Esterházy felolvas a Termelési regényből, amit lehet, hogy így élveznél...

mivel én is a pórnép tagja vagyok, valamiért jobban szeretem az emberi szót, gondolatot mint a piár propaganda anyagot.
szóval elég hüjjjje vagyok, még mindig.
@PeniValdes:

kösz!

néha benézek, mint te.
mivel senkit sem tahótlanítottam soha, kurva unalmas lett napokat görgetni, hogy találjak értelmes szöveget vagy jó zenét is.
@habakuk000: én keményebb vagyok ebből a szempontból
@habakuk000:

na ma ne igyál többet, mert már most nem tudod mit beszélsz
@guma: :) na ugye, hogy lehet provokálni:)

seregben olvastam a Termeléssyt, szép rózsaszínes vagy lilás kötésben, ha jól emlékszem, Liska Tibort pedig szép sárgában

(tényleg csak zárójelben, nincsenek nagy számban propaganda anyagok )
@guma: kávét szabad? azt szoktam literszám
@Rodeo36: a fidesznek szerencséje volt, űrt töltött be

taga szerintem kedvel téged - bár lehet tényleg megártott a sok kávé -
@habakuk000: hogy nem nyafogok senki után,hogy jaj elment, emberek jönnek és mennek az butcán is
@Philip F. Queeg: "Nem az van, hogy továbbra sem tudtok megküzdeni azzal, hogy általa a valóság egy olyan, bár apró szelete is bekerül a felépített álomvilágotokba, melyről amúgy nem akartok tudomást venni?"

ez vagy inszinuáció, vagy funkcionális analfabétizmus eredménye...
@taga20:

Az igazság az, hogy ott Vettel volt a hibás,ő volt a balfék.
@guma: Ha már megint a migráncs a téma, meg Geszti Peti 12 pontja. Gondolta valaki hogy az amiknak 46 milla "migráncsa" volt 2O15-ben?

www.pewglobal.org/2016/05/17/global-migrant-stocks/

Amiről pedig a jó megmondó emberek így Geszti Peti is nem beszél, az biza továbbra is el van hallgatva. Mi változott 1956 óta nemzetközi menekültügyi kérdésben?

Mert hogy a 200 000 honfitársunknak akkor eszébe nem jutott mondjuk az osztrák - német zöldhatáron tökön - babon átgyalogolni! Azért azt se felejtsük el hogy az akkor éppen többszörös katonai megszállás alól felszabadult Ausztriának felteszem komoly terhet jelentettek "kitántorgó eleink". Mégis humánusan kezelni voltak képesek a kérdést.
@PeniValdes: jogos, maximálisan egyetértek veled ebben, én sem

ugyanakkor van egy problémám, amit végképp nem értek:
adott egy közösség, olyan amilyen, de az, abban egy deviáns kolléga, s a közösség egy része nem képes kezelni ezt a devianciát, hanem megfutamodik
szerintem gyáván, de ez pusztán az én véleményem, nem kell figyelembe venni, ahelyett, hogy megtartaná a játszóterét, ott hagyja általa vélten ebek prédájára
@habakuk000: figyewlj Habakuk! azt hiszem szövetkezet kéne csinálnunk
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Kolozsváros. Jó és mégsem. Ezért "beszélhet". :-( Idézem miért.

"Tehettek róla, hogy ez ne így legyen."

Mai napság az a dolga a sajtónak, ami volt annó az egyháznak. Tűrjél paraszt, aztán majd eljő a mennyeknek az országa. :-( Ma ez a sajtó dolga, sugallani a reménytelenséget, egyben önmarcangoltatásra készteti az olvasót (némi áthallást vélek az katolikus egyházi "bűnös létre"). :-(
@Harry Hole: először is, remélem vágod amit mondani akartam!

kettő, nem arról beszéltem, hanem arról mikor kimivel baszakodott, szándékosan a rajt utáni dologért, amit nem kimi, hanem seb okozott.
@taga20:

Azt hittem, hogy a rajtról beszélsz, mert szerintem Verstappen későbbi "ámokfutását" nagyjából egyformán ítéli meg mindenki.
@rdos:
jaaaaaa, meg még mijafasz???
he figures in this interactive feature refer to the total number (or cumulative “stocks”) of migrants living around the world as of 1990, 2000, 2010 or 2015 rather than to the annual rate of migration (or current “flows”) in a given year.

azaz 25 év alatt 1990-2015 között, amiből a mexicoi 12,5 millió elosztva 25 évre évenként átlag fél millió

úgyhogy sehol sincsenek

brühüyyy
kkk

te el is olvasod vagy csak rápillantassz?
@rdos: te saját magad találod ki eszt a sok baromságot, vagy összeollózod?
@habakuk000:
szvsz az a zűr egy szaroskübli volt, a sánta csótánynak sem hiányzott néhány dolgozni nemakaró léhűtő (ismertem belőlük egy párat) nagy pofával és állami meg egyéb hátszéllel

rohadt gecik voltak (annak születtek) és azok is maradtak

brühüyyy
kkk
@Rodeo36: Megvallom az igazat, az ámerikai adatra valóban csak rápillantottam, nekem ez egy igen távoli "egzotikus probléma". Igazándiból nem is értem mit néztem el.
@PeniValdes: kitalálom, de taga irigykedni fog, hogy van egy jó kis szövetkezetünk
@Harry Hole: nem. konkrétan még csak nem is vizsgálták a versenybírók az esetet.

a holland gyerek még ki is osztotta kimit és vettelt utána.
@taga20: Szinte biztos hogy ollózott anyag szinte száz százalékban. :-) Néha (nagyon ritkán) van egy-egy ötletem, amikről azt hiszem a sajátom, aztán kiderül hogy már sokan és előttem gondoltak hasonlót, ha nem pont ugyanazt. :-(

Még az sem saját, amikor az őrnagyeftárs addig tekergette a tüzér távcsövet, hogy a libellában a buborék már a fém házban volt, és az irányzó javaslatára el kezdték keresni az őrnaggyal a buborékot a fűben. :-)
@rdos: Mert hogy őrnagy eftársnak jelentem, alighanem az történhetett, hogy annyira ferdére tekerte a távcsövet, hogy

kiesett a libellából a buborék! :-)

Ha hinni lehet az öregeknek az őrnagy bevette. :-)
@habakuk000: á nem fogok, me penivel mindig a hogyvoltot kéne olvasnunk:))
@taga20:

Tagadhatatlanul tehetséges, de fiatal még, forró fejű és csak az ösztöneire hallgat.
Majd kinövi.

De tényleg, ismerek egy ilyen karaktert itt a blogon is...
:)

A versenybírók meg faszok vagy a pódiumos csajok tapizása mellett nincs idejük a versennyel foglalkozni.
Cirbi kollega hiányában gyorsan sajtófigyelek.

Lassan lezárul végre a 2.vh? Úgy tűnik igen.

kitekinto.hu/2016/09/02/europan-kivul/70-ev-utan-lezarulhat-a-vita-a-kuril-szigetek-ugyeben/

Négy ügyvéd baleset az akasztói juhász körül? Véletlen lenne?

www.blikk.hu/aktualis/belfold/felti-eletet-stadler-uj-ugyvedje/xt1pkfl

Újabb az eddigi legidősebbnél kétszáz évvel régebbi arany lelet, szintén Bulgáriából.

mult-kor.hu/megtalalhattak-a-vilag-legregebbi-aranytargyat-20160810
@punkfrog: én is szeretlek te wurzel! vacheron constantin kimaradt! de a motorokat imáááádom! meg bármit, amit nem izomerővel működtetnek!
@Rodeo36: nem, nem! vannak állócsillagok! lexarom, csak mechanikus legyen!
@taga20: kicsit nem vagyok itt, máris megnő az orczád??? megszívatlak, mint paraszt a berváját!
@punkfrog: te! a végén télleg mexeretlek! aludni időpocsékolás!
@Gábris szomszéd: ne örüjjé! mert 2%-ot adtak a cdu-nak, ami nem kunszt ott észak-keleten! viszont a cdu-spd nagykoala marad! 30% körül végzett a spd!
@nincs_itt:
egy ilyenhez akkó' miccócc (bugyelláris jó nagy kell hozzá)
www.patek.com/en/mens-watches/grand-complications/6300G-001/print
www.patek.com/en/mens-watches/grand-complications/6300G-001
ezen kívűl a Vacheron Worldtimer, IWC Portugue3se Scafusia (ennek tudom is az árát, alapár a te személyes kialakításod előtt (ami nélkűl nem gyártanak le egyet sem!!!) USD 950000,00 a New York-i boutique jukban bizonyosan meg tudod velük beszélni vagy csak átugrassz a szomszédos Svájcba és ott Genf ben?

brühüyyy

ezen kívűl kis olcsóbb játék (USD 13000 de vannak 21000 ért is)
ez teljesen mechanikus
seikousa.com/collections/grand%20seiko/SBGC017

kkkkkkkkkkkk
@Rodeo36: mondtam, hogy vannak állócsillagok! bizony, "csak egy óráért" ennyit adni... de ezek műremekek...

neked nem kell magyarázni, mi a különbség egy közepes, de jó zongorista/énekes/stb és egy valódi tehetség között...

mert a casio a hegyi kristály, de a gyémánt, az gyémánt!

egy glashütte-ért is elmennék...
@Rodeo36: ki ne felejtsem:

www.orient-watch.com/products/category/item/?category_id=219

igen szép és a seiko-nál jobb - szerintem - órákat gyártanak, szintén japán...
@Gábris szomszéd: nekem a breitling olyan mint rolex, kicsit elcsépelt, 2 hetente "vadi új" modell, nem az én ízlésem.

www.iwc.com/en/collection/portugieser/IW5007/

ez teccik! konzervatív, pontos, nem feltűnő...
@nincs_itt: az orient és az általam említett Seiko közötti különbség: super titanium és Zirconium Ceramics az óra teste (a csatt az ott is krokodil és fekete) mind a kettő (mostanában végre követelmény 24 órás kijelző és a GMT választás, én mégis a Seiko mellett szavazok

ha már valami: www.iwc.com/en/collection/siderale/
hozzátéve hogy a Portuguese serie bármelyik darabja csodálatosan szép

az általad beadott Lange az Glasshütte!!!! nézd meg! szép de csak 12 órás kijelző fentiekben említettem a Galsshütte-t

a Doxa-k is tudnak nagyon szépek lenni ez amit Gábor beadott az az eredeti Doxa 40 éves modelljeinek életrekeltése
nekem:
www.doxawatches.com/sub4000t_pro.htm

www.doxawatches.co.uk/125-years/

kkkkkkkk
brühüyyy

ezen jobb beszélgetni mint a politikán a zobama ma megint telibe pofába hazudta a világot a TPP ről de elszőlta magát: ha az usa nem uralja a távolkeletet akkor más fogja, (zokognak, hogy elveszítették a Kínával folytatott harcukat, az meg röhög rajtuk, most a G20 éppen ott van a Putyin nem akar találkozni vele, az erdogan sem de majd összetolják őket valami kávézóba sörözni mint az Antony Bourdain nel csinálta... majom)
@Gábris szomszéd:
EZ A DOXA HIVATALOS UTÓGGYA!!!!
www.edox.ch/shop/en/grand-ocean-gmt-automatic-stainless-steel-with-silver-dial-rubber-strap.html?___SID=U

EZ AZ ÓRA NEM AKÁRMI

és elérhető áron...
emlékesztetnélek rá, egy nagyon kedves barátom az első nagy kiküldetéséből egy akkori csodálatos Tissot mechanikus órával tért haza (és is meg van őrűlve olyan emberi termékekért amik különlegesen sok emberi munkát kívánnak, szellemit és fizikait) és az óra akkori (ez ma már történelem) pontossága +/- 3 másodperc volt havonta, és belekerült akármennyibe és csodálatosan nézett ki... de valaki vett egy 30 dolláros japán ketyerét Casio vagy Timex és annak pontossága felűlmúlta a Tissot -ét, szómiszó eladta... utána hangosításon ment a verseny én megvettem az akkori csúcsból a csúcsot a Marantz 2*350W kimenetű mindent tuggyát, és akkor ő mikor meghallotta nálam otthon akkor akkor csináltam neki egy szuper casetta-t metal meg amit akarsz (1985) és felvettem néhány Decca lemezemet neki mikor elmegy messzire legyen mit hallgatnia és a sötét sarokban a honvágytól sírni) és akkor mitadisten, vette egy japán Sony hordozható magnót és le tudta játszani benne (torzítás meg elnémulás nélkűl) a cassette-mat... és attól kezdve aszt játszotta, bárki a cvsoportből beállított kótyomfitty vásárlással aszon'ta neki dugd be eszt a cassette -t és ha végigjáttsza akkor a kütyü jó, ha nem dobd a szemétbe... és az utóbbi lett

a Revox csúcs szalagos magnóm olyanokat produkált 38 as sebességnél, hogy azóta sem hallottam olyat

szóval minőség... és ha rendeswen megcsinálják akkor jó, ha nem akkor szemét
ű
brühpüyyy
kkk
@Gábris szomszéd: annak a dög gazolónak ne mondd meg!!!
Fischer Annie Adrian Boult Mozart KV466-t hallgatom

brühüyyy
kkk
@Gábris szomszéd:
ez a Videoton valami újdomnság számomra, milyen évjárat? az a kazettás magno az meg hasonló az enyémhez (MARANTZ ESOTERIC SERIES 1983/4 de fekete kiadásban és RACK-ba csavarozhatóan: erősítő volt vagy 25 kg két hatalmas sárga fényben világító kijelzővel, előerősítő, tuner kék fényekkel a rack mahagoni színű acélvázas és a fogantyúkkal amit külön fel kellett csavarozni az egységekre lehetett a rack be szintén becsavarozni a homloklapon lévé nyílásokon át díszcsavarral semmi más nem tartotta, svájci hangszóróim voltak Béta akármi és JVC direct hajtású lemezjátszó de volt egy tartalék REVOX és volt két profi szalagos magnóm REVOX az egyik 9,5/19 4 sávos, a másik 19/38 sebességgel és ez kétsávos volt azaz csak egyirányban lehetett a szalagra felvenni olyan szélesen elfoglalta... és olyan élő volt a mic felvétel szintén REVOX mic set...nem találom a képeit, impozánsan nézett ki az akkori idő csúcsgépe volt mindegyik, az NSZK ban vettem egy Marantz ügynöktől de mással is foglalkozott, a Revox okat közvetlenűl a gyártótól

B77
www.google.ca/search?q=revox+b77&espv=2&biw=1600&bih=779&tbm=isch&imgil=VcxdyVpmPYFu4M%253A%253BdnFsRrur7j5OoM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.reeltoreel.de%25252Fworldwide%25252FB77.htm&source=iu&pf=m&fir=VcxdyVpmPYFu4M%253A%252CdnFsRrur7j5OoM%252C_&usg=__uFLUD9cdXleO4KMwBaswFEGEjfA%3D&ved=0ahUKEwiagOGzzffOAhXk1IMKHQrbDQAQyjcIJw&ei=YRHNV9rLJ-SpjwSKtjc#imgrc=VcxdyVpmPYFu4M%3A

a képek közűl az, amelyiken a szalagorsók takarva is vannak a védőburkolattal

na erről ennyit

brühüyyy

inkább ez, mint politika
most ebbe vagyok beleesve:
potom 400000HUF
www.edox.ch/shop/en/grand-ocean-gmt-automatic-stainless-steel-with-silver-dial-rubber-strap.html

kkkkkkkkkk
@Gábris szomszéd:

szvsz jobb ha senki sem piszkál határokat egyik megpiszkálás sem jött jól ki Koszovó, szudánok, izrael palesztina, >>>kurdok törökök, irakiak, szírek,...
meg kell oldani a békés egymásmellett élést intelligensen és üzletelve és nem mindent magunk alá söpörni mint a kedves tuggyukkik csinálják... most az a bajuk, hogy Kína feltöltötte az óceán egy részét ugyanez Dubai nál nem gond?

mindenki foglalkozzon a saját hülyeségével és olgya meg a saját seggségét és semmi kereskedelmi megállapodás szabad, abszolút szabad kereskedelem, ha ma kell megveszem ha holnap nem kell nem veszem hoci nesze

kontinenseket lehet (és akarnak) tönkretenni ezekkel a baromságokkal a túltermelési szarjaikat akarják rásózni mindenki vegyen méjdinjúeszéjt ha kell neki ha nem

ez a fejlesztés és fejlődés gáttya!!!!!!!!!!!!!!! lehessen kutatni bárhol bármit és ne legyenek egyeduralkodó gyógyszeripari konglomerátumok amelyek termékeit kurva drágán a szintén monopolizált biztosítók ráerőltetik a zemberekre a gyógyszerre is gyógyszert szedünk és senki sohasem tuggya, milyen gyógyszer mit is csinál vele

és ez minden másra is igaz...
@Gábris szomszéd:
a határok...ugye szó van a különféle hatalmas kereskedelmi megállapodásokról!!! valakinek érdeke elhelyezni (mint már írtam, az én próféta lelkem) a többszörösen túltermelt termékeket...most pattant ki a hír:
www.cbc.ca/news/business/hanjin-shipping-financial-trouble-1.3746049

RÖVIDEN 500000 KONTÉNER BEHAJÓZVA ÉS AZ ÓCEÁNON úszva nem engedik kikötni, azaz a világ egy túltermelési válságban van mialatt a világ közel fele nyomorog

ez világjelenség a Hanjin az egy konténer szállító vállalat de a hajózás és szállítmámnyozás labirintos úttyán a pénz eltűnik egyik fél várja az árút a másik várja a pénzét de míg az árú a hajóról a polcra vagy kikötői tranzit raktárba kerül (az üzletekről vagy felhasználókról ne is beszéljünk) addig sok sok munka és pénz szüxégeltetik és az most nincs a hajózó szállító csődvédelmet kért és nincs értelme kikötnie sehol!!!!!!!!! mert elkobozzák az egész izét a hajót és a matrózokat is beleértve mert nincs a vállalatnak elég forgótőkéje

lelassúl a világgazdaság (a szállítmányozás eme jelei borzalmasak!!!!!!!!!!!!! ezen mindent le lehet mérni a többi rablómese) azaz egy szép deflációs spírál kezdődik ugyanakkor az inflációs spírál is robbanásra készűl

szép kilátások, és akkor egy ország uralni akarja az egész világkereskedelmet a saját önző szempontyai szerint de mindebből a defláció és infláció eccerre támad azaz EZ NEM MEGOLDÁS SŐT ELKERÜLENDŐ

brühüyyy
kkk

képzeld el, ha valaki hajóra rakta a kis termelését 25 db 20 lábas konténerben ami darabonként képes fogadni 28 MT mennyiséget és FOB paritáson, a CIF valamivel jobb de nem mindenkinek van erre pénze...
@Gábris szomszéd:
én ott -jóval korábban- a VIDEOTON legújabb csúcs sztereo rádió ját vettem OTP hitelre 6000 FT volt ez a 70-es ???? évek eleje

brühüyyy
kkk
MIVA???????????????
TUTTA?

Csóró 1200 betelepítendő migráncsra, akire otthon lőnek, nemmel szavazunk, közben meg a tizenvalahány ezer letelepedési kötvényesnek ide sem kell jönnie, csak fizetnie?

"Nálunk ugyanis elég a pénzt befizetni, ami mellett nem kell ingatlant venni, sőt, még csak az országban tartózkodni sem. Cserébe az arab vagy afrikai vásárló hozhatja a teljes családját, szüleit, gyerekeit, és mind szabadon utazgathatnak és üzletelhetnek az EU-ban."

index.hu/belfold/2016/09/05/garamvolgyi_balazs_bahrein_orban_rahel_tiborcz_istvan/
Nálunk ugyanis elég a pénzt befizetni, ami mellett nem kell ingatlant venni, sőt, még csak az országban tartózkodni sem. Cserébe az arab vagy afrikai vásárló hozhatja a teljes családját, szüleit, gyerekeit, és mind szabadon utazgathatnak és üzletelhetnek az EU-ban.

Nálunk ugyanis elég a pénzt befizetni, ami mellett nem kell ingatlant venni, sőt, még csak az országban tartózkodni sem. Cserébe az arab vagy afrikai vásárló hozhatja a teljes családját, szüleit, gyerekeit, és mind szabadon utazgathatnak és üzletelhetnek az EU-ban.
A csudát, ismételtem, pedig nem is akartam. Nem baj, ismátlés a tudás szülúője.:D
@látjátok feleim szümtükkel:
te kis dadogós...mindent kéccer mondassz?

most mongya a cé néni elemzője pápápápá rízs ből...(eddig eszt nem is mertem sejteni sem) a migráncsokra ráakaszkodnak és elkeverednek bennük a tenoristák... és most (hány hónappal a zesemény után???) felfedeszték, hogy a zahmed meg a zali ott voltak a bombázó mellett és eccerre érkesztek

mekkora nagy felfedezés mint ámerika és a Hold együtt

brühüyyy

kkk
Tuggya?

Melesleg az unijó miért nem tiltakozik a magyar kormányzati letelepülő migráncsok ilyetén befogadása ellen? Vagy esetleg mi magyar polgárok?
Hol is van a kutya elvermelve?

"Elég csak egy adóparadicsomban lévő lakcímre bejelentkezni, máris igényelhető a patyolattiszta erkölcsi bizonyítvány."

index.hu/belfold/2016/09/06/orosz_csaloval_is_uzletelt_a_kormany_letelepedesi_ugyben/

Szóval mennyivel is különb a csóró migráncstól az, aki sokat "ad kölcsön" az államnak, és fizet jutalékot a haveroknak?
@csentecsa: megy a trafik troll, vagy inkább matocsi babája lennél, havi kétmisiért?:)
@csentecsa: "Mi a helyzet az izreli -magyar kettős állampolgárokkal..? Nekik Izraelben kell tartózkodniuk??"

Kiaj*-t érdekel, hogy mi van izraelben? Abból a pénzből, amit a haverok keresnek a letelepedési kötvényen, a magyar állam is kereshetne, és fordíthatná a bevételt pl. az egészségügyre, hogy ne három-négy hónapot kelljen várni egy ultrahang vizsgálatra ( az alatt ugyan is nyugodtan meghalhat a megvizsgálandó személy ha nincs pénze magánvizsgálatra ).
@csentecsa: "TUDTA E kispajtás..."

Tuggya, hogy mafija, holnap unokája, oszt a magyar meg mehet világgá a saját hazájából. Maga tutta?
Nem hárítani, hanem a tényekre kéne néha reagálni. Essetuggyák?

Tény pedig ( nem olyan, mint ami az óriásplakátokon nem tény ), hogy a leteledési kötvényesnek nem kell itt lakni, csak kipöngetni a pénzt, főleg a jutalékot, a kölcsönt meg majd a magyar adózók kamatostól visszafizetik.
süti beállítások módosítása