Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 444.hu/2024/04/24/valasz-online-megsem-lehet-csak-ugy-elvenni-nagyvallalatokat?utm_source=rss_feed... (2024.04.25. 06:38) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.11.04. 08:21 Fabius

Harrach: a gyerekek csak éhezzenek tovább, puszi!

Kedves gyerekek!

Harrach Peti bácsi vagyok, keresztény, szülő és nagyszülő. Szeretem a családot, a lurkókat, azért csináltam a srácaimból politikust, hogy az unokáim ne éhezzenek. Mert jobb ma egy szarvasbélszín, mint holnap egy háromnapos zsíros kenyér, szerintem ezt ti is megtanultátok otthon. - Ha nem csak szóljatok, a szarvast és a bélszínt szívesen elmagyarázom külön is. - Szóval én nagyon támogatok és szeretek mindent ami keresztény és családias, de...

- Ti nem vagytok az én családom semmilyen értelemben.

Ezért aztán úgy gondolom, ha enni kapnátok azzal csak a baloldal járna jól, ami az én politikai családomnak lehet, hogy ártana. Ilyen áron meg inkább ne legyen nemzeti minimum vajas kenyér se.

harrach.jpg

Amúgy se bírom, ha a luvnyák elszökdösnek a tűzhely mellől és két szülés közt azon okoskodnak, hogy ebben az országban minden gyereknek minimum enni kéne. Olyan ragályos gondolat ez, aminek terjedése nem állt meg a frakcióhatáron, egyik tagunkat, Csöbör Katikát is megfertőzte annyira, hogy nevét és arcát adta ehhez a gyermekéhezés felszámolásos baloldali kampánygyalázathoz. De nyugi, csak tévedés volt, dehogy akar ő itt enni adni bárkinek. Mindössze arról van szó, hogy a választókörzetében - Miskolc - sok aaaaaa, khm, izé, nem éhes, ezért alultáplált gyerek, akik rendszeres látványa összezavarta kristálytiszta ítélőképességét. Nem bujkál ő a sajtó elől, csak ebből a szerencsétlen súlyos betegségből lábadozik.

- Gondolom azt hallottátok, hogy az egyik etetés fetisiszta egyenesen lopásra buzdított minket?!

Igen gyerekek, ilyen világot élünk! Nem elég, hogy a migrik kerítésig hordják az éccebólát, egyes felnőttek nyíltan buzdítanak - mit buzdítanak, ordítva követelik!!!! - a lopásra. Még, hogy lopjuk el a javaslatukat! Még, hogy mi javasoljuk: a nemzeti minimumban ti kapjatok enni, pfff. Nem látják ezek mennyi minden tettünk mi értetek! Tudjátok ti, hogy a vasárnapi zárva tartást is miattatok erőltettük a népre? Igen, mert így legalább egy nap a héten nem kell néznetek ahogy mások megveszik amire nektek nincs pénzetek. Ilyen tettek mellett most minket gondolnak érzéketlen bunkónak!!!

Remélem sikerült elmagyaráznom mindent, ti csibészek. Vasárnap gyertek a templomba, csak öltözzetek vastagon, mert a csont-bőr látványotok a képetek sápadtságával eléggé bántja a szemet. Ölellek benneteket, csókpuszi!

 

 

359 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr298049194

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: KDNP új pártjelvénye 2015.11.04. 11:39:10

forrás:  Örexem Szatirikus lap

Trackback: Erkölcstelen KDNP 2015.11.04. 11:32:25

Erkölcstelen a KDNP azon elképzelése, hogy a híveiken kívül a teljes társadalomra próbálják erőszakolni bugyuta elveiket. Elég lenne ha a kb.800.000 judeo-keresztényt meg tudnák győzni, hogy viselkedjenek úgy. Viszont őket sem tud...

Trackback: KDNP új pártjelvénye 2015.11.04. 11:31:26

forrás:  Örexem Szatirikus lap

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Imola Helyesi: nem, magyar szakos sosem voltam, csak szigorlatom volt magyarból....ha elolvasod a kommentfolyamot, abból kiderül, mi kényszerített a nevem apró megváltoztatására....kkk
@evasanyox:
Nem olvasom, nincs kedvem a sok hülyeséget olvasni.
@Sir Bates dö Hól:

nem tudtam, hogy felcsaptál családfa kutatónak
@Eszter jött: ebben te vagy a profi, én csak 4 idős ember ápoltam halálukig, sok szeretet volt bennem irántuk, így nem éreztem őket tehernek, de nálad idegenek, szeretned kell neked is őket, nehéz a kenyered érzelmileg is és fizikálisan is....
@evasanyox:
Szerintem erre születni kell,én nem tudnám csinálni.
Szerintem Eszter - ha kiváltaná a magyar állampolgárságot-, itt kapna megfelelő állást.
@Imola Helyesi:

Tündérke! Bármikor dolgozhatnék Magyarországon. Az állampolgárság nem feltétel, hanem a szakirányú végzettség. Azt meg leokézta az Oktatási Hivatal, miután teljesítettem a feltételeiket.
Úgyhogy feleslegesen agitálsz.
@Imola Helyesi: amikor a magyar egészségügyi dolgozók tömkelege kivándorol, a maradók tüntetnek, elégedetlenkednek, a bérük a fasorban sincs a nyugatihoz képest, miért is tenné ezt Eszter, mikor van hová költenie, ha jól emlékszem tetőt akar cserélni és az nem két fillér!..miért is szegénykedne akarattal?
@evasanyox:

Drágám! A tetőt már kicseréltettem, most az ablakokra gyúrok.))
@Eszter jött: pardon!.no egy családi házzal rengeteg az abajgatás, én már csak tudom, de megéri......kkkk
@ördöngös pepecselés: "Nem tudom, hogy Harrach Péternek van-e lelke."

Én tudom, hogy nincs.
Tudod drága szegény pepecs, mifelénk lelketlennek tartották az olyan embert aki a gyereknek rosszat akart.

Olyan vagy mint a Harrach.

Ne is adjon az Isten neked több észt mert úgy sem bírnád el.
@Eszter jött
Ok, oké, pénz beszél, kutya ugat, régi magyar mondás.
Ott dolgozol, ahol akarsz.
Csak azért javasoltam, mert gondoltam, nem jó mindig a halál árnyékában lenni halálos öregek közt.
Még fiatal vagy, ráérnél ezzel később is foglalkozni.
@öregmatróz: valószínüleg egyfelé lakunk drága Popejem!...kkkkk
@öregmatróz:
Matróz, az nem verte ki nálad a biztosítékot, hogy szegény migránsok a gyerekeket használják pajzsnak?
@PeniValdes: nem közöltem a germániai alsót, viszont a nagy magyar átlagot igen.
értem, hogy falun nincs a boltban hús(nem nagyon, de ezért elfogadom), de teccik tunni lehet ottan termelni is ezt azt, meg állatot tartani, tudom nincsen rá pénz...

most jön germánija: kisvárosom környéke tele van apró, nagyobb, meg durva nagy gazdaságokkal. magyarul termelnek, állatot tartanak stb. a helyi gazdák, a hentes meg jól elaggya, meg még multi is a helyi tojást, húst, tejet!, zőccséget árulja, mondom a bótokat: aldi, lidl, rewe, real, norma

értem, hogy eccerűbb mindenre aszondani, hogy...
@Imola Helyesi: Képzeld el, az is kiverte de ott nem tudom megfogni senkinek a nyakát, Míg itt meg tudnám fogni!
@Imola Helyesi: aki az egészségügyben dolgozik, annak barátja a halál, miért gondolod, hogy csak az öregek halnak meg? nagyobbik nővérem csecsemőosztályon volt sokáig nővér, sok-sok kisbabának fogta le a szemecskéjét.....ez talán még nehezebb, bár a halál mindenkinél szomorú, vannak azonban esetek, mikor szinte megváltás.
@evasanyox: És még 1 húúúron pendülünk is......:))))

kkk
@evasanyox:

Nem a pénzért csinálom anyó. Ha az volna a cél, akkor elfogadtam volna szeptemberben azt az állást amit otthon kínáltak. Az eredeti szakmámban kb ugyanennyit keresnék, mint most.
De nekem az a tevékenység már kevés. Kevesebb a váratlan helyzet, az új kihívás.
Új páciensnél vagyok két hete. Nem kis munka volt megszelídíteni. Egy hét után felhangzott az első "Danke" pár napja rám mosolygott.
Pedig szigorú vagyok vele. Nem akar tornászni, ami nála létszükséglet. Még fiatal, alig 63 éves.
@Eszter jött: egy szatírt csak felismersz... persze, ő elsősorban a kecskére lehet büszke...
@evasanyox:
Ne vicceljél már, az egészségügy feladata a gyógyítás, és nem törvényszerű, hogy csak a halál győzedelmeskedjen. De ha valaki halálos beteg öregeket ápol, ott inkább arra kell számítani.
Anyóca, neked mindig mindenre van saját példád, vagy csak a beszélőkéd nagyon jó.
@nincs_itt:
Mitszósz, az osztrákok is drótoznak, pedig de nagy volt a pofájuk, bocsika.
@öregmatróz: kész zenekar vagyunk...kkk
@Imola Helyesi:

A halál békesség. Imola. Nagy-nagy békesség. akiket eddig láttam meghalni, mindannyian nyugalomban távoztak.
Nincs miért félni tőle.
@Imola Helyesi: eleget éltem ahhoz, hogy elég sok példám legyen, figyelmesen jártam-keltem a világban,és soha nem volt egy politikusban az orrom sem a szememem se takarta szemellenző....testvéreim is voltak, mi az szerinted, ami hiteltelen a történeteimben?
@Sir Bates dö Hól:

ha szétnyitja a kabátját, akkor talán. bár, te talán a mitológiai szatírokra gondoltál.
@Imola Helyesi: imolka, imolka! nem figyeltél! 2-3 hete mondogatom, hogy ez lesz!
most majd jönnek a bajorok, meg a svábok is. a német menekültügyi megbízott éppen most mondta, ma volt passauban, hogy bizony ez így nem mehet tovább...
még mindig naponta több ezer ember érkezik.
viszont, ma volt nagy razzia, felderítettek és elfogtak egy töröko.-ig érő embercsempész hálózatot! lesz még itten meglepi a sok "menekültnek"!
@evasanyox: Hát... ebből az egész "bandából" télleg jó zenekar jönne össze....:)
kkk
@Eszter jött: ügyesen ötvözöd a gyógypedagógiai vénádat az egészségügyi, gondozói vénáddal...ezt nem lehet csupáncsak lélekkel kipárnázva művelni....sok sikert és további boldogulást kívánok életed során......kkk
@Eszter jött: aki fél a haláltól, az nem jól élt!
@evasanyox: csak macerál! haggyad a fenébe!
@öregmatróz: a zenekarról jutott eszembe:
...Gazsi elmegy gyónni...atyám én hegedűltem..ugyan, fiam, ez nem bűn, menj isten hírével,...megjött a Lajos. atyám én hegedűltem,...ugyan fiam..menj isten hírével!...megjött a Béla:atyám, én hegedűltem...atya kezd idegessé válni, ugyan fiam....hírével, megjön Gyula:tudom, mondja az atya, hegedűltél, eredj haza.....Sára tolat elé nagy pocakkal:Hát atyám mint látja engem meghegedültek....kiront az atya a templomból és üvölt egy nagyot:Vonósnégyes vissza!...
@evasanyox: Hihihihihihi....olyan furcsán vettem a levegőt

...ez jó volt, mert még nem hallottam....
@nincs_itt: én csak azt nem értem Imolánál, hogy én kerülöm vele is a csúnya beszédet, csak magáért a bántásért én nem piszkálom soha, ha véletlenül mégis valami kétértelművé sikeredik igyekszem tisztázni....akkor ő miért bánt most pl.szavahihetetlenséggel? mi neki abban a jó, ha kötözködik? én nem gyüjtök ellenségeket, az nekem már fárasztó...
@nincs_itt: Fájdítod itt a szívem...

Bár a korom miatt is alám már nem való ilyen motor, de azért a szemem még legeltetem az ilyeneken.

Istenem.... ha ilyenkor a régi hátsóteleszkópos CSEPEL 125-ösömre godolok.....
@evasanyox: mert csak! kötekedik, mert ilyen. eccerű élete lehet.
ne vedd a lelkedre, csak azt akarja, hogy foglalkozzanak vele!

tudod, gyerekkorában rántott húst kötöttek a nyakába, hogy legalább a kutya foglalkozzon vele!
Kedves "BANDA"!!!

Jók voltatok ma!

Pusszantás mindenkinek.

Elteszem magam holnapra...:)))

kkk
@öregmatróz: na tessék kérem befejezni a nyavalygást!

öreg motoros nincs! legfejjeb hokkedlirül mászik fel a vasra!
de ha fent van!
@öregmatróz: te is jössz mindenféle kitalációval, nahát, motor neked, tényleg, vagy csak dicsekedel vén csontihaver?.....kkkkkkkkkkkkk
@nincs_itt: képzeld, a lányomnak is el kezdett viszketni a sejhaja, de ő nem Angliáért repes, mint a fiam, hanem dajcsba akar boldogulni...na jól nézek ki....kkkkkkkkkkk
@evasanyox: tájcslánd legalább közelebb van!
ha csicsrgi a nyelvet, akkor igyekezzen! mert ahogy
Bolinak is mondtam: eccer minden hajó megtelik!
@nincs_itt: igy igaz, de van nekünk ott édes rokonságunk, közeli.....mindkét gyermekem anyanyelvi szinten beszéli az angolt, németet, franciát és az oroszt.van róla papirjuk. ...nekem ez volt a heppem.....kkkkkkk
@nincs_itt: Jól mondod, de nekem már csak olyan motorom van amin úgy kell ülni mint 1 hokedlin. /robogó/ Na azé az is 250-es, hogy menjen is 1 kicsit.
Nagyon tettszik a BMW robogója aminek teteje is van, bár oldalszélben azon is megázik a dolgozó....
@evasanyox: "tényleg, vagy csak dicsekedel "

Tényleg. Akit 9 évesen beoltanak motorral, nem tud az leszokni arról..:)

kkk
@evasanyox: értem, de hajó akkor is tele lesz! tessék szépen nekivágni! osztán legfeljebb nem sikerül!

ahogy azt a tibetiek szokták volt mondani: ezer kudarc, ezer próbálkozást jelent!
@öregmatróz: na ja! méltóságod is 9 vót, amikor megfertőződött?

verhovina... hm?
@nincs_itt: verhovinám nekem volt, azzal jártam be Törökbálintról melózni...kkkkkkkkkkk
@nincs_itt: jól mondják a tibetiek...nem kő sietni, mert saját vállalkozásban tudna dolgozni a bátyjáéknál....majd ő eldönti, azt hiszem, leballagtatja az unokám, és akkor mennek...fáj a szívem.
@öregmatróz: nem jött át a humorom most, kötözködni akartam, mint velem Imola, de nem értetted...látod én még ezt se tudok rendesen...kkkk
@evasanyox: akkor meg csak szép nyugodtan!
@nincs_itt: "verhovina."???????

100-as Sachs, lemzevillás Csepel 100, hátsóteleszkópos 125-ös Csepel, TÜNDE robogó.
Itt hosszú kihagyás...autós korszak....aztán: 750-es Hohnda, 250-es Suzuki, és itt a vége felé...125-ös Kymco, 250-es Kymco,
Itt a végében benne van a nagy MAGYAR valóság.
Erre fussa 1 mai nyuggernek.
De azért mégis élünk...
@nincs_itt: azt mondják a gyerekeim, nem látják rövid távon a pozitív változást...ők megszokták, hogy úgy-ahogy, de szabadon éltek, és ami most van, az nem az....kikérik maguknak hogy az ő unokájuk a falanszterbe szülessen bele, nem látják ennek a végét.....a fiam pedig a példa....nos ez ellen nem akarok tenni.
@öregmatróz: urizálunk? urizálunk?

egy riga után, kisebb hypertérgrással 2 ütemű 500-as honda jött... azóta meg 900 alatt nem nagyon...
@öregmatróz:naná, hogy élünk, megedződtünk gyerekkorunkban a melaszba mártott kenyérrel, a pamutharisnyával és a barna fűzős egészcipővel, a lódenkabáttal...na nem sorolom....mégis itt vagyunk...kkk
@evasanyox: Bocsika ha nem vettem észre a kötözködni akarást.

Néha /1-re többször/ nehezen esik le a tantusz...
@evasanyox: AZ ÚT

1

Az út, mely szóba-fogható,
nem az öröktől-való;
a szó, mely rája-mondható,
nem az örök szó.
Ha neve nincs: ég s föld alapja;
ha neve van: minden dolgok anyja.
Ezért:
aki vágytalan,
a nagy titkot megfejtheti;
de ha vágya van,
csak a dolgokat szemlélheti.
E kettő mögött közös a forrás,
csupán nevük más.
Közösségük: csoda,
s egyik csodától a másik felé tárul
a nagy titok kapuja.

2

Mikor a szépet megismerik,
felbukkan a rút is;
mikor a jót megismerik,
felbukkan a rossz is.
Lét és nemlét szüli egymást,
nehéz és könnyű megalkotja egymást,
hosszú és rövid alakítja egymást,
magas és mély kulcsolja egymást,
sok hang összeolvasztja egymást,
korábbi s későbbi követi egymást.
Ezért a bölcs
sürgés nélkül működik,
szó nélkül tanít,
nézi az áramlást és hagyja, nem erőlködik,
alkot, de művét nem birtokolja,
cselekszik, de nem ragaszkodik,
beteljesült művét nem félti,
s mert magának nem őrzi,
el se veszíti.

3

Ha nem emelik fel az okosakat,
a nép közt rend és béke fakad;
ha nem kell többé a ritka, drága,
megszűnik a nép kirablása;
ha nem a vágy uralkodik,
a nép szíve megnyughatik.
Ezért a bölcs
a szívet kiüríti,
a gyomrot teletölti,
a sóvárgást gyengíti,
a csontot erősíti,
hogy az emberek ne tudjanak, ne vágyjanak,
az okosak veszteg maradjanak.
A nem-sürgés ez
és rend és békesség lesz.
@öregmatróz: vagy cavington, vagy csajozz.....értágító....kkkkk
@nincs_itt: ....bárcsak.....mélyenszántó gondolatok.
@nincs_itt: Bagoly mondja?

Ha később születek én is azt csináltam volna amit Te megléptél.

Bár...ha 45-ben kinn maradunk Enns-ben az amerikai zónában, az én gyerekeim is németül beszélnének és olyan motorokon ülnék amiknek most csak a képeit látom.

Akkor én voltam migráns és nem bántak velem úgy mint most.
@evasanyox: Lao Ce Az Út és Erény könyve Weöres Sándor fordítását ajánlom!
@evasanyox: Jaj a melasz!

Nagyon szerettem!
@nincs_itt: köszönöm, elolvasom, és értelmezem.....szeretem a kínai bölcseleteket.
@evasanyox: Persze, cavinton, hogy el nem felejtsem bevenni a ginkó bilobát...!

kkkkkkkkkk
@öregmatróz: a legmélyebb tisztelttel! de!
akkor neked érvényes úti és személy azonosító okmányaid voltak. nem az volt a válaszod minden kérdésre: "dzsörmeni" volt/van szakmád, európai közegből érkeztél, nem embercsempészeknek fizettél súlyos pénzeket, hogy a nyugati cócciális háló majd fenntart...
@öregmatróz: én Bruxellesben jártam így...nem maradtam, pedig a lehetőségem megvolt....na mindegy....akkor azt is tudod, mi volt a stangli?
@nincs_itt: " AZ ÚT"

A 3. versszak nagyon az igazi!
@nincs_itt: ó te drága, köszönöm!
@nincs_itt: ó te drága, köszönöm!
@öregmatróz: tedd el a hivatkozást, mert van ott több is, ami nagyon jó, beleolvastam , amikor a fejedelemség építéséről - kontra háború provokálásáról elmélkedik brilliáns!
@nincs_itt: Hát nem tudom, hogy voltak-e a szüléimnek okmányai de én inkább a magyar, migráns bánásmódra utaltam.
@evasanyox: Megfogtál:

nem tudom. De kíváncsi vagyok, segítesz?
@öregmatróz: kicsi koromban sokat játszottam un. cukorpadláson egy cukorgyárban.....az idénymunkások hívták így a fel nem darabolt kockacukrot stangli= rudacska...kk
@evasanyox: Én meg a sós stanglira gondoltam, amit nagyon szeretek.

Akkor biztos onnan ismered a melaszt.

45 után Pesten csak melaszt lehetett kapni cukor helyett.
@öregmatróz: innen is onnan is, hogy nehogy elfelejtsem....kkk... nevetni fogsz, de ma mászkáltam át a fél kerületet sós stangliért, pedig én egy lusta banya vagyok, de azt nagyon szeretem.....kkkkkkkkk....
@evasanyox:

Tudod, ha elmegy egy páciensünk, sosem tudjuk pontosan milyen lesz a következő helyünk.
Kapunk egy nevet, címmel és diagnózissal együtt.Aztán útra kelünk. Csak a helyszínen derül ki a valós állapot.
Sok mindent csináltam már életemben. Többek között voltam segítő mozgásterapeuta mellett. Most pillanatok alatt visszajöttek a mozdulatok.
Kösz a jókívánságokat.
@Eszter jött: szívesen....tudod a hivatás olyan, hogy azt sosem lehet elfelejteni......körbefon, beleeszi az ember pórusába magát....én is így vagyok, ha gyermekzsivalyt hallok, vagy szerenádot ballagáskor, pedig lassan 20 éve már, mikor nekem adták....kkk
No majd csak világos lesz ebben az ügyben előbb-utóbb. Kérdés most már csak az elhangzottak alaján az, hogy volt-e hivatali visszaélés amikor a közgyülés engedélye nélkül kötöttek szerződést.

www.atv.hu/belfold/20151104-quaestor-ugy-nem-ment-el-a-targyalasra-a-fideszes-polgarmester/hirkereso
Ha azállam által is megszerezhető hasznot a haverokhoz irányítják, akkor nem csoda, hogy nem jut a gyerekek élelmezésére elég pénz.

444.hu/2015/11/05/nem-stimmel-a-met-mvm-uzlet-miniszteri-magyarazata
@evasanyox:
Miért kötözködnék veled?
Jó beszélőkédhez jó fantázia társul, így nem vagy unalmas.
@nincs_itt:
Te meg mindig kimutatod a bunkóságodat.
Bármilyen téma van, te vezetsz ebben.
Van, aki szellemes, van, aki bunkó, van, aki önimádó, van, aki őszinte és van , aki egy nagy büdös tahó. A lelke átjön mindenkinek az írásán.Téged a Jóisten a Nagy Tahók Ketrecébe fog betenni, és mindennap el kell mondanod németül az imádságot a megbocsátásért, és ezzel kezded: Ich war in meinem Leben ein grosszer dunkler Schwein, bitte, entschuldigen Sie
Mindenki fél a haláltól, aki az ellenkezőjét mondja, az hazudik.
@evasanyox: szerencsére azon az osztályon ahol én dolgozom eddig nem volt halál..
@nincs_itt: nézd ha nincs meg az igény a népben,akkor mit vársz?..
@PeniValdes: pedig, ha az egészségügyben dolgozol csak idő kérdése egy randez-vous az "öreggel"....
@PeniValdes: pedig, ha az egészségügyben dolgozol csak idő kérdése egy randez-vous az "öreggel"....
@Imola Helyesi: látom, hogy gógli fordító ismét kiszúrt veled!

tényleg, amikor megszülettél akkor az orvos sírt fel először!
utána, anyád is csak csúzlival mert etetni...

kiharcoltad magadnak, hogy ne tekintselek embernek!
süti beállítások módosítása