Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/gazdasag/2024/11/22/emih-koser-vagohid-koves-slomo Vállalkozni tudni kerll. A folyamatos... (2024.11.22. 11:12) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.10.13. 11:20 Fabius

Orbán megnevezte az utódját

Le lehet nyugodni a picsába, a Nagy Kérdés nem kérdés többé: Viktor megnevezte az utódját. Oké, nem mondta ki konkrétan, hogy lázárrogánpéter, de azért a leírás amit adott róla eldöntötte a kérdést.

Legalábbis szerintem.

52 éves lesz mindjárt, áll a stadizóleum, Viktor World szórakoztató játékai épülgetnek ha lassan is, a hűbéri rendszer kialakítva, de azért a potroh már leér a földre fekvőtámasz közben. Szóval nem jön majd rosszul, ha valaki átveszi a stafétát egy alkalmas pillanatban. Cárevicset kettőt tart számon a közbeszéd, mert azt a legelvetemültebben sem tartják igazán valószínűnek, hogy a parasztbarokk rajongó ananászfejűből utód lehetne. Lázár és Rogán pedig ha lapozgat a főni gondolatai között akkor megtalálja a megoldást.

1: A utódnak bírnia kell a karakterkillerezést. 

Ebben jelentős különbség nincs a két versenyző között. Mindkettő állja amit kap, pedig kapnak rendesen. Szemük nem rebben, arcuk nem rezzen, és ugyanazzal a fapofával tudnak az emberek szemébe hazudni mindketten folytatólagosan, mintha nem történt volna annyitisér pasapark. 

2: Hit, bátorság, lelkierő, ez kell másodjára

A jelöltek hitével én nem foglalkozom, mindkettő elhiszi magáról, hogy bármire alkalmas. Bátorság dolgában már az egyik felé billen a mérleg, mert a másikban nagyobb adagban meglévő sunyiságot én nem nevezem ennek. Sunyi jelöltünk lelkierőben sem áll olyan jól, mint minden morális gátlást régen levetkőzött riválisa. 

3: Gógyi- ez még ami nagyon kell!

Vagyis a dörzsöltség meg a jó iskola. Ezek szerint az a jelöltünk, aki a jódörzsölt életiskolába járt kérdést eldöntő előnyt élvez. Róla én is inkább elhiszem, hogy képes a folyamatosan mozgó falak között úgy lavírozni, hogy azok ne nyomják össze. Én úgy érzem számomra Viktor kétséget kizáróan megnevezte az utódot, ám kíváncsi vagyok a véleményedre, nyájas olvasó, szerinted:

 

308 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr487964162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hihi, Fabius kedveskedett a fideszjobbik agitátoroknak, betóta a legnagyobb mumusát a fideszjobbiknak :D
Hehehe! Gyurcsány a második helyen.:O
Bár Imolyka is esélyes lehet/nemá.
@látjátok feleim szümtükkel:

Ebola nőnemű(?) lévén abszolúte esélytelen, mondá a Fővezér ugyanakkor, ugyanott.
@Fabius: nem írnám le a nőneműeket. egy victorica sanctio bőven belefér a trónutódlás kérdéskörébe.
Ügyészségen ismerik a mondást, hogy jó munkához idő kell, a szarhoz még több.

www.origo.hu/itthon/20151013-idore-van-szuksege-a-nyomozoknak-simon-ugyben.html
@Fabius:

Ebola azt mond a neméről amit akar, én még nem ellenőriztem, de a kritériumok alapján szerintem mindenben megfelelő. A legfontosabb tulajdonsága, hogy levakarhatatlan, és szemtelen, mint a piaci légy. Ez magában is elég.
@Fabius:
Pedig velem jóljárnának, fabszki, téged egyből felfüggesztenélek nyelvrontás, hírhamísítás / meg még ki tudja, mi mindent elkövettél/miatt.
Fab tényleg nyelvontó, mert a nyelvét nem rendeltetésszerűen használja.;Đ
Mégis mi a lófasz ez, baszki?!! A Bulvárkacsa Péter már smafu?!?
@Imola Helyesi:

Eddig is tudtuk, Ebola, hogy amilyen haladó szellem vagy csak második intézkedéseddel tiltanád be a véleményszabadságot.
Mostolvasom, megcsinálták okosba, Fideszé a tévékettő (Andy lerakta érte a málnát).
@Fabius:

Gondolt csak át ezt a kilátásba helyezett felfüggesztést. Köteles népe nem lacafacázik, ha egyszer valamit a fejébe vesz:) És mostanság előszeretettel karolnak fel jobbikos jobbító javaslatokat.
@Fabius:
Ezért a "nyugodjon le" angolos nyelvrontásért már megérdemelnéd. Calm down mintájára vettétek át.
Nyugodjon meg, írd csak azt nyugodtan, miután megnyugodtál. De már egészen a picsába kell lenyugodni, mi?
Számítógéptől való eltiltást kapnátok , az biztos.
@huzzadneki shakespeare:
Ne izgulj, ugyanolyan hitvány marad a műsor, és özönleni fog a gagyiamcsi ezentúl is, mert a gagyiamcsi egyik felkentje Vajna. Hogy tűzne már haza Amerikába.
Nem megy ő sehová!
Folydogálnak az uniós pénzek, van még mit kivenni az ország vászontarisznyájából.
Aztán kell még néhány stadion, meg Felcsút se teljesen százas!
@látjátok feleim szümtükkel:
Meg okos, erős,bátor, jólnevelt, tedd csak hozzá bátran.
Én csak irányítanék, viszont kiváló tudós emberekkel venném magam körül. Minden jó uralkodó ezt tette.
És tanulna mindenki látástól mikulásig, kötelező lenne legalább öt gyerek, de adnék hozzá lakást meg földet ingyen.
@Fabius: Segíts rajtam lécci. Tegnap ugyanezt a témát linkeltem amiről te ma posztot írtál, mire Boli kitiltott arra való hivatkozással, hogy szét akarom verni a blogot. :)

varanus.blog.hu/2015/10/12/aze_lesz_a_fold_aki_feliratkozott_a_mi_menedzsmentunk_is_ellopja_listara/full_commentlist/1#c28330444
@Imola Helyesi:

Akkor azt áruld el nékem, hogy mégis miért támogatod a NER-t? A NER ugyanis az ellenkezöjéröl szól:

=> tanulás helyett mindenki éljen tudatlanságban, ellenkezö esetben sok lenne a kérdés.

=> sok gyerek helyett hagyják el minél többen az országot, ellenkezö esetben el (vagy fel) kellene osztanunk a földvagyont-, trafikvagyont-, olyan bevételi forrásokból származó vagyonokat, amit a NER patronál.
@Gábris szomszéd:

Ahogy én látom az admin a napi aktuális témához ragaszkodást kérte rajtatok számon. Lehet ő is fontosnak tartotta, mint én aki írtam róla.

De ahogy látom ma már semmi nem gátol, hogy az Orbán-utódlásról formálj véleményt.
@Imola Helyesi:

A picsába elmenni kell, Ebola, én meg majd úgy írok ahogy nekem jól esik.
@Gábris szomszéd:

"_Segíts rajtam lécci._"

Szívesen.
Hova kéred, fejre vagy gyomorra?:)
@Fabius: Kissé lerontja a sztorid hitelességét, hogy utánam sokan és teljesen másról is írhattak, mégsem lettek kibaszva. Most már ott tarunk, hogy 444-et sem szabad linkelni. Szerintem sokkal tisztább lenne kitiltani végleg és akkor Bolinak sem kéne össze-vissza hazudoznia velem kapcsolatban, állandóan mondva csinált indokokat keresni és a számláló is tuti felpörögne. :)
"Orbán megnevezte az utódját" Miből gondoljuk hogy moszkoVitya ilyen kérdések eldöntéséért felel? Mikor a baráti szojvet csapatok itt állomásoztak, a magyari eftársaknak egyetlen válaszuk volt minden baráti szojvet kérésre; "igen".

magyarjarmu.hu/motorkerekparok/berva/

"A Berva végzetét nem az időnként jelentkező műszaki problémák okozták. A KGST határozata értelmében Magyarországon 1962-re be kellett szűntetni a robogógyártást"

Most meg fel-fel tűnik a háttérben finkimester, a szojvetek jogutódja, Oroszország. :-( Valamekkora szabad mozgástere biztosan van a hazai politikumnak, de gyanítom jóval kisebb, mint ahogy hisszük. :-(
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Te inkább offolgass tovább a témától eltérően. :)
@Gábris szomszéd:

És most mi tart vissza attól, hogy a poszt témájával kapcsolatban nyűgözd le közönséget - linkek nélkül saját kútfőből merítve? Rinyálas helyett? :)
@Gábris szomszéd:

Tudod nehéz meghúzni egy határt, ahol se a véleményszabadság nem sérül túlzott mértékben, de a posztok kommentjei sincsenek állandóan szétbaszva.

Az én hitelességem, hogy a közkívánat ellenére kísérletezek ezzel. Még.

Pedig az életem egyszerűbb, a "népszerűségem" nagyobb lenne, ha nem tenném.
OFF

Tényleg ez megy, ezt kell(?) olvasnom hetek óta, hogy megint terelnek, majd megy a picsogás, hogy kib@szták? :(

Aztán csodálkozik, ha megen kibaccák? :D

ON

És a zutód tuggyon ultizni is! :)
@Fabius: Nem tudom tudsz -e róla, de az igazság az, hogy nálam egyáltalán nem nehéz a viceházmesternek meghúzni a határt. Egy szó mint száz mindenért kibasz.:) Másoknál pedig semmilyen határhúzásról nincs, szó max. ha kedve tartja néha szól. A népszerűség csalóka. Lenne akiknél biztosan nőnének a százalékaid, viszont a belterjesség, ami igazán amortizál egy közéleti blogot, lásd a statisztikákat.
Chatelni lehet Skypon vagy levlistákon is.
@Fabius: Kecótóni nem jön szóba komolyan, csak olyan mumusként. Azé egy minelnöknek kéne valami karizma, snájdigság, meggyőző karakter.
Tónink pedig, áhh, mint egy leszart kilométerkő.
@jaegtoer: Hát speciel a FAB által linkelt 444 cikkben lenne amire reagálhatnék, de minek, ha úgyis törlődni fog, ha netán beesik a főcenzor. :)
@Baszki, nincs már mit ellopni...:
Orbán miatt, Európa legjobb, legokosabb politikusa.
A fideszesek sajnos nem sokat értenek a magyar kultúrához, sok köztük az agymosott liberális is, de még mindig jobbak minden más pártformációnál.
@Marcellusca:

És elkötelezett focirajongó és stadionépítő legyen.
Szent István kell ide, 3 példányban, bár neki a Főnök nem osztott lapot. Se trafikot, se földet, igaz a nyugdíjpénztári megtakarítását sem baszkurálta, de a koronáját -a rossz nyelvek szerint- megpróbálta:) viszont megúsztatta, ellenben nem elúsztatta. Mindazonáltal rajta van az Ügyön.
@Gábris szomszéd:
Figyelj, itt az számít terelésnek, ha nem a Fideszt szidod, ennyi. Pedig már évek óta itt vagy, rájöhettél volna.
Bevetnek műkommentelőket, hogy provokáljanak, aztán meg téged raknak ki.Itt ne várjál igazságot, nem arról híresek.
Így védik a blogjukat, azt mondják, az övék. De most már egyre kisebb a közönség.Nyilván, a fennen hangoztatott liberális, zöld meg mindenféle értékeik sérülnek, azért.
naccerű vezérünknek kibaszott pechje van. persze, hogy megtanálta a megfelelő utódot, aki nem más mint ő maga. így asztán örökké élnie köll, hogy ne kevereggyen szar az ő palacsintájába. esetleg följelentette valaki?
@Imola Helyesi:

Menjél te a kurva anyádbaaaaa...!!! Fábiusz, basszál ki engem, mert nem tudok normálisssan viselkedni egy ilyen kretén társaságában...!!!

Orbán maga NER.
Orbán zavarja el az embereket Magyarországról, tudatosan.
Orbán tartja tudatlanságban az embereket, tudatosan.
Orbán építi ki a hübéri rendszert, tudatosan.

Mégis mi a faszról beszélsz, tudathasadásos állat...
Szerintem évekig Orbán lesz még, több cikluson keresztül, utána meg jó lenne, ha Gulyás lenne. Okos, művelt fiú.
@Imola Helyesi:

Ja, és tényleg menj anyádba. Baszki, ember asszthinné, hogy van közöttetek értelmes...édes faszom.
@Fabius:
Nem csesznéd ki ezt az undorító majmot, ezt a basssssszkit?
Anyukát nem lehet a mocskos szájra venni, te írtad.
Légy következetes.Most megmutathatod, ne állatiasodjál el te is egyes kommentelők hatására.
na jó, mára elég belöletek, szarevök.
@Imola Helyesi:

Okos, művelt kizárt. Az Orbánnál hátrány. Különben is a művelt múltidő:) és Orbán a jelennek él, csak úgy zabálja fel a jövőt.
@Imola Helyesi:

"_Anyukát nem lehet a mocskos szájra venni, te írtad._"

Anyukát nem is... de egy kecskéét, disznóét miért ne?
@jaegtoer:
Tévedsz, mert szerintem afelé haladunk, hogy lesz majd egy közép-európai államszövetség előbb-utóbb, mert ez az unió el fog muszlimosodni. És akkor cseszhetik Trianont.
Majd létrejön a Kárpát-medencei egység, miről már Petőfi is álmodott
@Baszki, nincs már mit ellopni...:

"_na jó, mára elég belöletek, szarevök. _"

Köszi:)
@jaegtoer:
Ja, nem tudtam, hogy kecske vagy disznó kommentel a baszki néven.Bár csak mekegett meg röfögött, igaz.
Ne menj le közönségesbe, bár oricának az is tetszeni fog.
@Imola Helyesi:

"_Majd létrejön a Kárpát-medencei egység, miről már Petőfi is álmodott _"

Annyi folyó szabdalja szét, hogy az kizárt. Hídépítésben meg rosszul állunk, mert már minden szomszéd le van hülyézve (by Szijjártó).

Arról a Petőfi álomról valami közelebbit, ha lehetne...
Emlékeim szerint ő is inkább Európáról álmodott, még ha az Alföld is volt a favorit.
@jaegtoer:

"Pirosló arccal és piros zászlókkal
És a zászlókon eme szent jelszóval:
„Világszabadság!”
S ezt elharsogják,
Elharsogják kelettől nyúgatig,"
@rdos: Azért volt egy erdélyi fejedelem, aki először megválaszttatta magát és csak utána nyitotta ki a fermánt (majd megvesztegette a török követet, hogy mondja azt Sztambulban, hogy előbb kinyitották, és utána szeveztek). Legalábbis Passuth szerint.
Igaz, aztán ő is emigrált (királynak Lengyelországba).
@jaegtoer:
Szerintem nem lenne hülyeség egy államszövetség. Amerikában is van szövetségi meg helyi állami törvénykezés.
Megvédenénk a határainkat /külsőt/, direkt jó lenne, hogy az osztrákok nem lennének benne, mindig csak élősködtek rajtunk, a gazdaságban együttműködés lenne, a hadászatban is, de minden nép az önálló nemzeti kultúráját élhetné.
Nézd meg évszázadok folyamán hogyan változtak ezen országok haárai a két nagyhatalom Németország meg Oroszország miatt.
Meg még a másik két nagy is folyton belepofázott ebbe /franciák, angolok,/
Csak a románoknak, szerbeknek, szlovákoknak le kellene mondaniuk a nacionalizmusukról.
Most megyek úszni.
@Imola Helyesi: Inkább Kossuth, csak későn(meg Ferenc Ferdinánd).
@Imola Helyesi:

"_Ne menj le közönségesbe, bár oricának az is tetszeni fog._"

Tévedni tetszik. Sosem tetszett, sosem tetszik neki a közönséges, alpáriság.

"_Ja, nem tudtam, hogy kecske vagy disznó kommentel a baszki néven.Bár csak mekegett meg röfögött, igaz._"

Kegyed csak a saját tükrét nézegesse.

Egyébként a Bas Ki magyar írásmódja (Baszki) miatt miért ágál? Nem tetszik?
Akkor mit szólna Baskíriához, a kurájról nem is szólva. Persze magánál a kuráj is király, de egy kecskétől már az is valami. A tisztelt mamának persze patapuszi:)
@hacsaturján:

No, igen, de ez túl mutat valamelyest a Kárpát-medencén.

Azt már nem is róttam föl neki, hogy ne legyen szűkkeblű honleány medence ügyileg, mert mi lesz a Kárpátok karéjával? Megkeni zsírral, és az lesz az ozsonna zöldhagymával?

[régen írtam receptet. cudar világ van. nemde?]
@Imola Helyesi:

Ússzon drága. A legjobb amit tehet. Az árral vigyázzon. (mindegyikkel)
@Kuviklacz:

"_Szerintem László. Ő szigorított._"

Kérem szépen. Velem lehet tárgyalni. Máris meg vagyok győzve.
@Baszki, nincs már mit ellopni...:
Elnézést a feleségemért, buta egy liba, viszont sokat okoskodik.
@jaegtoer:

montam én, hogy a bugsy óvasott-é egyátalán petőfit? vagy aszt, hogy ötöse vót földrajzbul? egyiket se montam. persze, ha tud ultizni....
@Spániel:

Egyetértünk. Kecótóni csak arra való, hogy lázárban ébren maradjon a versenyszellem.
@Fabius:

Lázárban a táska effektus nagyobb dinamikával bír, mint egy önbővülő lakással s(z)erénykedő szerencsejáték maffia don jelenléte.
@hacsaturján:

Mester, maga mindig olyan kedvesen szól Imoláról, hogy könnyekig meghatódok.
@Fabius:

no, de tud-é ultizni az a lázár nevü? cincorgom én alázattal.
@Imola Helyesi:

"Gulyás lenne. Okos, művelt fiú. "

'Hábazmeg a 'nagyhohoho-ból a földigilisztát inkább!!

Kotródj innen mocskos 'fasszopó!!
@Imola Helyesi:

Nono! Vajna nertárs született magyar, és állampolgár is. Már a saját polgárainkat is kiútálod? Mivagyte? Zsandár?
@Marcellusca:

Az ulti az egy jó játék. De csak ennyi. A sakk az már szellmi teljesítmény. Nahát.
@Imola Helyesi:

Már vagy kettővel korábban írtam neked, de nem reagáltál rá, Orbán tényleg okos, ismeri ezt a gondolatot, és be is tartja:

"A szocialista forradalom nem egyetlen csata, hanem a legkülönbözőbb gazdasági és demokratikus átalakulásokért folyó csaták egész sorának a korszaka, amely csak a burzsoázia kisajátításával fejeződhet be."

Szerinted ebből mi nem valósult meg az elmúlt 5 évben?
Közben az jutott eszembe, hogy a Főnök inkább megvezette, mint megnevezte az utódját. Szűk családi körben lesz ez a kérdés megválaszolva.
Tényleg nem egy büdös kis maffiaállamban élünk, ahogy a Hága-érett az utódlásáról dönt.
Megis mit mondhatott volna, milyen legyen a kiválasztott majd: ő is köztörvényes bűnöző, Nyugaton kiközösített pária, féleszű vátesz, tolvajok fejedelme, nőgyülölő szociopata, aki a külvárosi szociproletár szintjén van leragadva?
Miért i hiszik azt a hülyék, hogy okosak? No lássuk ( a medvét ):D

"Nem képesek felismerni a saját hiányosságaikat.
Nem képesek felismerni a náluk magasabb szintűek tudását.
Nem képesek felmérni a saját inkompetenciájuk szintjét.
Viszont képesek arra, hogy ha fejlődnek az adott területen, akkor utólag felismerjék, hogy mennyire nem értettek hozzá korábban.
Mindez tökéletes körülményeket biztosít ahhoz, hogy az ember hamis sikerélményt biztosítson magának, növelje az önbizalmát, ne hallgasson a kritikára, és ezzel egyre kevesebb esélyt hagyjon magának a negyedik pont elérésére. Mindezt a tünetegyüttest a pszichológia a leíróinak tiszteletére Dunning-Kruger-hatásnak nevezte el. Ha bicskanyitogatóan ostoba emberrel találkozik, nyugodtan ajánlja a figyelmébe, az illető úgysem fogja érteni.
Nem volt elég, tanulni akarok!"
Lelki szemeimmel látom Orbánt, ahogyan a Bibó Szakkollégiumban bennfentesként bevonja a hallgatóságot politikai ars poeticájába, nevezetesen abba, hogy hogyan bassza át az országot és a világot. Bemutatja magát egy vagesz csávóként, cinkosan összekacsint az őt ájultan csodáló emberekkel.
Saját nagyságának hitétől átitatva fel sem merül benne, hogy a maga által vélt cseles fúrmányait a szemlélődő állampolgár pontosan felismeri, és gyermeteg hencegését elnéző mosollyal aposztrofálja.
Idézek:
"Ha az ország ellen támadások indulnak, nemzeti konzultáció lesz, de valójában előre eldöntött ügyekről van szó."
Tudjuk. Ezért küldik el a válaszok töredékét az emberek, mert tudják, hogy egy ripacs színjátékról van szó.
Orbán szólt az IMF hitel felvételének ármányos megrendezéséről, amely megtévesztő kommunikációs folyamat volt, pocsékul megrendezve.
Vagy.Orbán nyilatkozata szerint az adókat nem az aktuális időpontban vetik ki, hanem időzítik a politikai stratégiához.
Az állampolgárok ebben a kérdésben halmozottan hátrányos helyzetben vannak. Megfontolt politikai stratégia nincs, improvizáció az van. Ehhez a bizonytalansághoz még meggondolatlanul adósorozatokat is hozzávágni, kész gazdasági csőd, amit meg is tapasztalunk.
Ne legyünk naívak. Orbánnak komolyan nem jut eszébe az utódlás kérdése. Utolsó vérig küzdeni fog saját hatalmának megtartásáért, az általa vizionált mezőn a kardjával rendet vág azok között, akikben felmerül az a pajzán gondolat, hogy Orbán helyébe léphet.
@hacsaturján:

Azt nem tudom ultival hogy áll. Az tuti, hogy 19-re ólint megy álmából felköltve is.

@jaegtoer:

Családi vonalon? A Gazsi mimóza ehhez, a többi gyerek meg - khmm, apuka szerint - alkalmatlan, mert lyány.
@gazoló:
Kussolsz, világos?
Nem ferdehajlamúaknak és mocskosszájúaknak választunk kormányfőt. Nem a te ízlésed, te Magyarországon nem osztasz, nem szorzol.
Ha Imola nyer, Alaptörvénybe iktatjuk, hogy a Patyomkin jégtörő nyitott tüzet a Nyári Palotára.

(ment a klikk Fletóra. :DDD)
@Fabius:

ő maga jelentette ki a saját szájával, hogy a politikához gógyi köll meg ultizni tudás. ha a black jackhöz is értene mán régen indult vóna az obama választáson.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

...és a putyilov gyár dolgozói lampionos kasztrálást rendeznek a néva jegén.
@Imola Helyesi:
Be fog csavarodni. Hiába készíti ezerrel trónt, nem tud majd ráülni.
(legalábbis remélem!)
Lézertől pedig isten óvja a magyarokat!!!
Bukásuk után pedig jönnek a nyilasok.
A magyarok mindig fenékig ürítik a méregpoharat.
@Imola Helyesi:

Zsiga Marcellt a bársonyszékbe!!!
Ő egy igen csudálatos ember, nem ámítja dajkamesével a népeket.
Tisztán, világosan mögmondta, hogy negyvenhétezerbű meg lehet élni , oszt jónapot.
Az ucca embere meg halgassa a felcsúti tanitását, és ha hem előbb, akkor utóbb csak hitté keményedik benne. :-)
@Imola Helyesi:

"_te Magyarországon nem osztasz, nem szorzol._"

Ez könnyen lehet. Persze ha már az alapműveletekhez kegyednek sikerült eljutnia a számtani alapműveletekig, akkor bizonyára azt is érteni tetszik, hogy az állításának értékéből sokat levon az, hogy kegyed meg egy megtestesült mínusz jel.
@jaegtoer:
Még jó hogy, az lenne a ciki, ha itt plusszt kapnék.
@AKIsTUDATLAN:
Semmiféle utód kijelölés nem volt, kis tudatlan liberális "énvagyokajani" típusú okoskodás.
@sutyerák:

Ebola a blog kitüntetett kedvence, aki kitünteti a blogot jelenlétének fényével Imola álnéven. Időnként Bugsy. Már többen megkérték itt a kezét, viszont frusztrációjának engedve mindig nemet mondott.
@Imola Helyesi:

"_Még jó hogy, az lenne a ciki, ha itt plusszt kapnék.
_"

Nem ezt írtam. Tehát nem azt írtam, hogy mínuszt kapott, hanem azt, hogy kegyed a mínuszjel.

Mínuszt kapni már valami.
de ki az Ebola?
-mert az Alvin és a mókusok egyik tagját is így hívták.

youtu.be/IEI40UObdPM
@Imola Helyesi:

Azt írta "plusszt"....
Írtam, hogy mínuszjel, tehát hasznosítsa magát és vonja ki a betűfelesleget és akkor eljut a 'plusz'-hoz is. Önerősen.
@jaegtoer:
Gratula, sutyeráktól, gazolótól jár a + jel neked. Meg is érdemled.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: @hacsaturján:

Ezek a jeges dolgok kényelmetlenül érintenek.

Maradjunk az utódlásnál minden más vékony jégre visz.
@Imola Helyesi: szóltam rosszat rólad?
-nem.
-na,viszlát mkinek!
@Imola Helyesi:

Ne tegye ezt velem. Nagyon szégyellem magamat. Meg tudna nekem bocsátani? Esetleg megbocsájt? Akkor is, ha lánykérés nem lesz?
@jaegtoer:
Ne tereljél, a poszt fenn van az indexen, tessék a témáról szólni.
Ha jót akar az ország, akkor Bolgárországból importál magának valami vállalható figurát!

Különben eláshatjátok magatokat és Magyarország végérvényesen a neokonzervatív-liberálbuddhista fertőbe süllyed.
@Imola Helyesi:

Én már több szempontból is érdemben hozzászóltam a poszthoz. Sőt szavaztam is.
Ne vegye rossz néven, hogy kegyedhez is. Ön olyan otthonos itt.
@jaegtoer:
Feltalálom magam általában. Hülyékkel nem foglalkozom, de akiben pislákol valami értelem, azzal szívesen diskurzálok.
@Imola Helyesi: nyelvész és a "plussz"? hogy jön ez össze?
@maxell birka meghízott hegesztő:
Anemjó, mert Dobrevnek bolgárok a felmenői, ilyen már volt, nem jött be. Meg a drágabolgárúr se, csak egyeseknek.
@Imola Helyesi:

" Nem ferdehajlamúaknak és mocskosszájúaknak választunk kormányfőt."

De,de pontosan olyan "ferdehajlamúaknak ,mint te!!
Az,hogy titeket minimum ilyen terminus illet meg az a minimum,országrontó,agyatlan,csúszómászó bélgiliszták!!!!!!!
@maxell birka meghízott hegesztő:

"_Magyarország végérvényesen a neokonzervatív-liberálbuddhista fertőbe süllyed._"

Ez mesésen szépre sikeredett.
Megjegyzem, minden hatalom a Főnök kezében van ahhoz, hogy Magyarország ne süllyedjen fertőbe.

Szerencsére mi sorsunk (vagy legalábbis sokunknak meg Isten kezében. Ezért van még remény.
Akik semmilyen kézben nincsenek, azok viszont -lévén szabad a kezük- kapaszkodhatnak, szerencséjükre az elméjük (is) szabad.
@Spániel:
Vigyázó szemedet vesd gazoló elvtárs nagyívű kommentjeire, egyből rájössz.
Nem tudom, miért égeti ezt a blogot, nem minden tahó liberális ui, de minden liberális tahó? Ezt akarja sulykolni?
@Imola Helyesi:

"_Anemjó, mert Dobrevnek bolgárok a felmenői, ilyen már volt, nem jött be._"

Ugye? Most már látja, hogy a pokolba vezető út is maxell birkákkal van kibundázva.
@maxell birka meghízott hegesztő: @jaegtoer:
Jobb lett volna, ha mindezt az iszlámmal párosítjátok, asekutya.
@Mariann19: DDDDDDDDDDDDDDD

Nem csak kéziben értünk egyet maximálisan!!
Söröznünk kéne, az sem lenne baj ha "rezignált is ott lenne,legalább a focit is kidumálnánk:)))

'hármanpárban:))
@jaegtoer:
Nem, a hegesztőket csak hagyjuk, azok a bányában dolgoznak!
A szerkesztők nem biztos.
@Imola Helyesi: hát nem is gazoló, hanem te vered itt a melled, hogy mekkora nyelvész vagy és ekkora helyesírási baki után még vagdalkozol?
@Imola Helyesi:
"Feltalálom magam általában."
Csak az a harsogó halas kofa stílusod ne lenne!
@Spániel:
A matektanárom a hibás ebben, a vonalzóval vert bennünket, ha minusz helyett pluszt írtunk. Bocsi.
@jaegtoer:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++
@Mariann19:
Neked meg az az önmagától kielégült megmondójellegű zagyvaliberális stílusod ne lenne, mert néha az ingoványos liberális mocsárból kihallatszik nálad a józan hang. Lehet, hogy otthon kapsz ilyenkor egy reális fülest, ki tudja.
@gazoló:
Szia!
Gin tonikkal? Az is jöhetne ebben a szürkeségben.
Ami Orbán beszédét illeti, az egy cinikus kinyilatkoztatás volt a politikai gyakorlatát illetően.
Jobb helyeken ilyen szöveg után a nép megmutatja a kijáratot a miniszterelnökének.
@Imola Helyesi:
De jót röhögök rajtad.
Válaszodban láthatóan nem jutott eszedbe elég dehonesztáló jelző mérhetetlen dühödben.
Szóismétlések, idétlen szóhasználat... Rémes!
Próbáld újra!
@Mariann19:
Egyáltalán nem vagyok dühös. Miért kellene az lennem? Liberális szó kétszer? Hát nem írhatom rád egyszer sem, hogy konzervatív.
Pusszantás, ez itt egy kommentfolyam, nem stilisztikai dolgozat.
De ha maga a poszt majd ilyen igénnyel lép fel, akkor majd igyekezni fogok.
@Mariann19: szia.
"az egy cinikus kinyilatkoztatás volt a politikai gyakorlatát illetően."
szerintem pedig egy faék egyszerűségű megnyilatkozás volt, mint amit szotyiköpködés közben a Lőrivel beszél meg a vip-páholyban.

Néhány koleszos pedig elgondolkodhat, uramisten, ha ez a zsugabubu a miniszterelnök, akkor a többi.......
@Imola Helyesi:
Látod? Tudsz te, ha akarsz.
Mennyivel jobban nézett ki ez a mollban megfogalmazott válaszod, mint az előző.
@Gábris szomszéd:

Ki,ki Mariann férje, de 'jöhecc negyediknek:))

'gintonicforever:))
Agrippina ma ölte meg a férjét 54-ben
@Spániel:
Szia!
Én úgy látom, hogy a beszéde pontosan tartalmazta Orbán politikai gyakorlatát.
Feltárta, hogy működésében semmi nem az, aminek látszik, és ez nagyon is észrevehető a kormányzásában.
Alá is támasztotta, hogy milyen mögöttes szándékok vannak a döntésekben.
Beszéde egy diktátorokra jellemző szózat volt, amelyben a saját fölényes hatalmát érzékeltette.
Érdekes, hogy milyen lazán közölte, hogy hazugságok uralják a döntéseit.
@Marcellusca: Hát Magate még él?
de jó magáttéged itt észrevenni
@Mariann19:

Sajnos csak "jobb helyeken,itt nálunk isszák a szavait szopják a f...át az agymanipulált tömegek!!!

1984:((
Mert már ott tartunk hogy a csuti kanász jelöli ki az utódját?
Mint a belaruszoknál? Hát nem a nép választja? Ja tényleg, akkor nem a gazsi gyerek lesz az utód?
@Mariann19: hát ez az, ilyen stratégiákat egy államférfi nem fecseg ki zöldfülű diákoknak. Sem.
Ma sem tudom, fényezni akarta-e magát a hőstetteivel, vagy panaszkodott, hogy milyen sanyarú sorsa van nekije.
@gazoló:
Az ember úgy elképzeli, hogy mi lenne, ha Merkel asszony, vagy Obama közölné, hogy nem mondják meg az állampolgároknak az intézkedések okát, nem tartozik rájuk. Ráadásul, amit látnak és tapasztalnak, az nem igaz.
Mi már csak rezignáltan tudomásul vesszük, jobb esetben elemezzük az elmondottakat, aztán megyünk aludni, mintha mi sem történt volna.
Ja, és a Fidesz hívők még meg is tapsolják.
@gazoló: Vinnék fasza rosét, ha szeretitek. :)
@Spániel: "Ma sem tudom, fényezni akarta-e magát."
Abban biztos lehetsz, hogy egy leleményes politikusnak mutatta be magát, a mindenki felett álló államférfi
képében tetszelgett, miközben látható, hogy nincsenek erkölcsi fenntartásai.
Komoly bajok vannak az értékrendjével, ha már a hazugságot dicsőséges vénának mutatja be a kormányzati munkájában is.
@PeniValdes:
.
Az semmi!

1998. október 13. napján Járai Zsigmond kijelölt pénzügyminiszter Nyíregyházán kijelentette, hogy a magyar a világ legerősebb gazdasága.

Na?!
@PeniValdes:
.
Az semmi!

1998. október 13. napján Járai Zsigmond kijelölt pénzügyminiszter Nyíregyházán kijelentette, hogy a magyar a világ legerősebb gazdasága.

Na?!
@Imola Helyesi:
.
A kossuthi ideál: a Duna-föderáció - másként: a Duna-menti népek szövetsége.
Csak annyi volt a probléma, hogy Magyarország, Bulgária, Románia ekkor még nem volt szuverén állam, mint ahogyan Horvátország sem.

Jut eszembe: miért szerepel nagy Magyarország térképén Horvátország?
@Gábris szomszéd:

A'dzsobbik 'józanész koalicióra való tekintettel 'eccer behúnynánk a 'szemüinket,ha tovább nem 'cukikutyásodtok,hisz 'magyariak vagyunk mind :)) (..fújj de opportunista vagyok:))

De nagyon nem kellene itt szórnod a propagandát 'napszámba!!
Többre lennél hivatott IQ-d és személyiségjegyeid szerint és szerintem:)
Az igazi,jó rozé imádnivaló:))
@Imola Helyesi:

Az ingoványos liberális mocsárból már harmadszor teszem ide neked, mi a véleményed róla? Nem bírsz válszolni? Pedig eccerű.:D

Orbán tényleg okos, ismeri ezt a gondolatot, és be is tartja:

"A szocialista forradalom nem egyetlen csata, hanem a legkülönbözőbb gazdasági és demokratikus átalakulásokért folyó csaták egész sorának a korszaka, amely csak a burzsoázia kisajátításával fejeződhet be."

A tábornok megnyerte a csatákat, vége talán a háborúnak is, megvédte a nyugdíjat, mi kell még?
A burzsoázia kisajátítva. A mű elkészült. Jöhet az utód.
a maffia dinasztia:

Orbán Ráhelék 7 millióért licitáltak festményekre a Kieselbachnál

Két festményre is sikerrel licitált Orbán Viktor veje és lánya a Kieselbach Galéria hétfői árverésén - írja a Magyar Narancs oldala.

hvg.hu/kultura/20151013_Orban_Rahel_es_ferje_7_millioert_vett_kep
Vakler Szidi a befutó.
Orbán nem fog visszavonulni, ebben is követi a nagy példaképét, egészen az elhülyülésig a helyén marad, de ez fel sem fog tűnni ebben az országban, mert már rég a hülyék vannak többségben. Valaki majd rakja ki a youtube-ra az unokáinknak a videót, amiben elmondja (persze zárt körben), hogy "én elkövettem egy hibát", utána a sármosan ősz Lázár lekíséri a pódiumról: "Gyere, Viktor, kezdődik a meccs a tévében."
@gazoló: Ezt egyébként láttad már? Elég érdekes olvasmány. :)

No komment – Bármi, amit a kommentelői írnak felhasználható Ön ellen?

Az internetes kommentek gyakran sértenek személyiségi jogokat, az Alkotmánybíróság ezzel foglalkozó határozata viszont túlzó mértékű terhet ró a portálokra, a döntés szűkíti a véleménynyilvánítás szabadságának határát. Szerzőnk javaslatot tesz egy rugalmasabb és jobban használható szabályozásra.

www.arsboni.hu/no-komment-barmi-amit-a-kommenteloi-irnak-felhasznalhato-on-ellen.html?utm_source=
@igazi hős: Szerintem sem fog visszavonulni. Utódnak meg ott vannak akár a gyerkőcök is. :)
@Gábris szomszéd:

Mindkettőt utálom,de ebben a 'megafacult helyzetben,impotens,'nyöfögő,semmi ellenzék mellet minden kis 'összefogás figyelmet érdemel!
Ráadásul orbán földbedöngöléséhez szerintem nem fognak számítani az elnevezések!
Mindenkinek fel majd kell adnia egyes értékesnek tartott dolgokat,eszméket,új,nem megszokott frontvonalakat kell nyitni!

Később majd lehet 'reszeriszálni,önmeghatározni,'elvhűnek lenni,stb.de ezt a mocskot el kell söpörni,mindenek előtt!!!!!!!
@Imola Helyesi: Ha nem teljesítesz áteshetel a vak komondorotokon,hogy mutatnál 1 darabig szétvert bucival?
@Fabius: a lószart mama!!! gyurcsány lesz a befutó!!!

lázár? ááááá nem szereti eléggé a fodbaltot
a tóni gyerök meg olyannyira killed, karakterileg, hogy lujívütton legyen a körösztapja!

megnyertétek életfogytiglan a zellentengerkicsit! valami joszif visszárjonovics is elmélkedett erről, oszt' a szkp kb meg kihalt, mint a dinók...
@Gábris szomszéd: azé' dzsobbik is bazsalyog a húsos kondér fele... de akik még a szijjártónál is setétebbek, azoknak marad a lepergő morzsa...
@Gábris szomszéd: ájvéééé! de nagy a córesz! há' nem aszonták azok a dzsobbikos fijjug/hányok, hogy a zemeszpével sohasenem???

hát, van az a píz amijé' korpásodik...
@nincs_itt:

Kit szeretnél??

Én egy Juhász Pétert,egy Tétényi Évát vagy valami ismeretlen háttérből érkező 'keménytökű legényt pld.Majtényit,Bokrost tudnék elképzelni,de a jelenlegi 'fidess garnitúrából senkit!!
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: mijalószerszám??? dijakép árverés vót??? szaros 7 millióért?
@gazoló: nekem specilyell, sájszegál.... csak elmondtam, hogy mit merek gondolni.
@gazoló: ja, kérem!! teccik tunni, nekem a zemútt 25-26 év "felhozatalából" valahogy nem merek választani...
bánat tuggya mijé'!?
írdekes a poszt, de a fürdős vernyogása szórakoztatóbb, főleg, hogy megtámogatta bagarja... viszont bëlga mit ivott?...
@Oxica:

Na igen, az lesz az utód, akit az Orbán kijelöl. Kubában, É-Koreában sincs összevisszaság, ott is van erre gondjuk a kedves vezetőknek. Lemondásuk, vagy haláluk előtt szépen kijelölik az megfelelőnek tartott emberkét (mit bajoljanak utólag vele).
Lemaradtam vmiről?
Eszem-faszom megáll!
Hol élünk?
Mi az (ez most komolyan elhangzott??), hogy ez a pöcs kijelöli az utódját?
A Szeretett Vezető?
Imola becarik az élvezettől, olyan szép majdnem, mint egy igazi É-Koreai sorozat...
Oszt akkor az ettársak rohamra indultak az EU ellen és az össze pénzt ellopták!
Szép is ez...

@nincs_itt:
Te majom!
Ittál már "Nakouřený Švihák" (Cesky Krumlov) dunkel rauchbier-t?
Na, szóval gebedj meg, Tisztelettel! :D

AMúgy meg újra győztünk! Jó helyre került az a kis adóforintunk...

"Ha nem a Magyar Honvédség katonája, hanem egy állami katonai cég alkalmazottja illesztette a déli határ kerítésoszlopaira a szögesdrótot, akkor a Honvédelmi Minisztérium szerint 10 ezer forintos óradíjnál jobbat el sem lehet képzelni. A tárca közigazgatási államtitkára augusztusban a kerítés kiépítésért felelős munkacsoport vezetőjeként olyan cégnek adott 2 milliárdos megbízást, amelynek félmilliós fizetéssel ő az igazgatótanácsi elnöke. A HM EI úgy nyert a legalacsonyabb árajánlattal, hogy nem volt több ajánlat."
index.hu/belfold/2015/10/13/mennyi_volt_egy_allami_hatarkerites-drotozo_oradija/
@dr. jenőke (jenőke):
Már ha az itt kapható, komló tartalmú, sörszerű italt sörnek találjuk nevezni.
A Bőcsi Lábmosóvízgyár termékeit remélem nem a SÖR kategóriában emlegeti a T.Blogtettestárs...
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

"A tárca közigazgatási államtitkára augusztusban a kerítés kiépítésért felelős munkacsoport vezetőjeként olyan cégnek adott 2 milliárdos megbízást, amelynek félmilliós fizetéssel ő az igazgatótanácsi elnöke. "

Kérdeztem a beosztottól: tudja, mennyi 2 milliárd forint? Mondja, biztos sok. Mondom: az a maga ezer évi fizetése. Rögtön elborult az arca :)
@DarthVader:
Ezt már ismerem!
A sok nullát nem értik. (Tök hülyék az emberek)

Mindig Wagner Úr jut szembe:
"Hurrá! Szóval húsz fontot kap az illető!.. Ne mondja azt, hogy százat! Maga rosszul hallotta! Annyi font csak számtanpéldában létezik! De húsz, az van, vagy huszonnégy is lehet! Annyit már láttam!"

A 10 millión elborzadnak, a 100 millió az rettenet, a 100 milliárd az meg csak valami nyelvtani botlás...
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Úgy hívják a sört? )))))
A cseheknek van humoruk.
Orbán utódja Orbán Viktor. Olyan ő, mint az én Személyi igazolványom utolsó oldalán lévő bejegyzés: határidő nélküli.
Késsz!!

Pótselejtezőt játszik Magyarország 'istenkirály válogatottja az EB-re jutásért,ahová az induló csapatok 43 százaléka alapból is kijut,miután a bűn rossz törökök egy góllal leverték Izlandot és ""izgulhattunk,hogy Lettország egyenlítsen a kazahok ellen:))
ennyike!

junóóó:))

Én az albánokkal vagyok:))
@Eszter jött:
Meg jó sörük...
Nálunk a Staropramen is csak bőcsi lábmosóvíz... Ennek a népnek megfelel!
Rossz hírek vidékről. A törökök nyertek a 89. percben és így jönnek a svédek mert Jugoszlávia már nincs a térképen.

Pedig Platini mindent elkövetett hogy kijussunk (direkt ránk szabta ezt a selejtezősdit és a leggyengébb csoportba kerültünk) de az istennekse...
Azért játszásiból szavazhatnátok a Fletóra ,hátha megüt a guta valakit ha véletlenül a fülébe jut.Kis lépés nekünk,nagy lépés az emberiségnek.
@Oxica:
Mi pénzbe került ez? Ócsóbban megvót, mint a felcsúti kisvasút?
Az űrkikötő majd többe fog kerülni!
@Oxica:

Pótselejtező...

Ukrajna,Dánia,Svédország:)..Írország.

"ohh mondd Te kit választanál?

A sport1-en Török Gábor szakértett,mint kokó anno:))

Ehhez jobban ért,mint a politikához!
@avanivi:
Most mi a gondod Lézer (kurvázzunkállampénzen) Dzsonnival?
@gazoló:
...is...
Török szimpla fideszprosti, régóta mondom!
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Szoptaknyaltakgombotvarrtak,nyálaztak szakmányba,nem sikerült!
Pedig mindenki felkészült az ünneplésre és a főni és sanyi bácsi 'agyonnyaldoklására is!
De tényleg Boli,nem szégyen ez,hogy benne a sok gempa,meg stadizoo'k,oszt lettország góljára várunk a 96. percben!!!
.......
TG.gerinctelen féreg,de hogy 'fociszagértő is:))
@gazoló:
Irigyek vagytok b+, ő ehhez is ért, persze egy kis állami pénzecskét azért hozzávágnak.
Csak...
444
Néhány zönge:)

Ha megkapjuk Ukrajnát az szép lesz. Felkoncolnak, elásnak, táncolnak a sírunkon, kiásnak és megint felkoncolnak.

bele se merek gondolni, hogy Konoplyanka mit művelne velünk
• −

Kalle Blomkvist tjunior • 13 perce

Megnyugtatlak, a svédeket kapjuk. A magyar válogatott kegyelemlövését kábé 10 éve Ibrahimovics intézi. :)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:Lázárral semmi bajom jelenleg ,holnaptól bárki lehetne aki nem orbán ,ilyen megalkuvó vagyok.
www.youtube.com/watch?v=hFmRMaWK6Ns

"""Vejmelka Michal • 32 perce

Pech az lett volna, ha a kitűnően játszó magyar válogatott egy 93. perces góllal lecsúszik a csoportelső helyről, és másodikként jut tovább. Az pech. Ez meg olyan, hogy vártuk a csodát és matekoztunk, mint minden kibaszott fotball világverseny selejtezőjében EVER. Mert ennyit tudnak ezek a milliókkal kitömött, senkiházi, a futball szeretetét rég elfelejtett nyomorékok. Remélem azért a meccsprémiumból futja majd zselére a sok köcsögnek, meg Dzsudzsáknak egy új Lamborghinire. Aki pedig azt gondolja, hogy jogosan jutottunk volna ki, és csak balszerencsénk volt, azoknak ajánlanám, hogy nézzék újra a selejtezőmeccseket, hátha megtalálják bennük azt a 10 perc klasszikus értelemben vett európai szintű labdarúgást, amit sikerült összehozni.
És ezeknek a faszlábú anyaszomorítóknak építenek a ti pénzetekből stadiont. Hát gratulálok.
""
@avanivi:
Cseber&Veder. Népművészeti agyagedényt nem akartam említeni.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Csak.
Te is beiratkoztál egy szemeszterre az ősostoba szőkeség kommunikációs tréningjére??
Aztán ha végeztél és megkérdezik tőled, hogy maga miért evezett a mosonin oda-vissza 24 órán keresztül fröccs nélkül, akkor majd te is azt mondod; csak!? Vagy azt, hámerottvót??

Válts hajfestéket, a Gabikáé már ciki.
Nem véletlenül jegelte a pártja, már nekik is kényelmetlen volt a mérhetetlen ostobasága.
Jó a Lidl, megint tankoltam múlt héten. Faxe lityós, nem egy utolsó izé...
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: a kurvázás talán kicsit oocsóbb mint hat stadion+ kisvasút és egyebek. Aztán lehet,hogy a főni is kurvázik egy kicsit pluszban,ha megtalálja.
@avanivi:

Emlékszem még a régi mondásra : Basszanak, csak ne lopjanak!
Már ez sem érvényes.

Nertársáknak több csillag kell még a dugáshoz is.
@gazoló: Hát ezt a kérdést feltették már egyszer Baróti elvtársnak is. Kapásból rávágta az öreg hogy Argentínát. :)

Isten nyugosztalja szegényt mert azért jó ember volt. Kivezette a csapatot a 16 csapatos argentínai VB döntőre.
@Eszter jött:
A szomszéd Józsi gyerek mondta a haverjának -Mondtam b+,hogy ne b+ b+ mert rábaszol b+...
@avanivi:
a levédiabasznádi nyelv végtelen gazdagsága
b+ b+ b+ ha nem b+ akkor megbassza a szomszédbácsi

brühüyyy
kkk
Olvasom a nyálcsorgósan kárörvendő kommenteket a magyar válogatott pótselejtezős pályafutásán előre elélvező "szurkolóktól", és az a gyanúm, ezért (is) állunk itt ahol állunk. Nem hiszem hogy van hasonló ország körülöttünk, ahol a minimális jóindulat hiánya ekkora végbéltermék szellemiséget lenne képes generálni saját érdekei ellen...Szerintem nincs ilyen ország még egy....

Eredetileg azért írtam volna, hogy Lézerre tegyem le a voksom, mert Rogán mégiscsak nemzetiséginek számit ősmagyar Orbánnál, és a szlovén focit ugyan szívesen importálnánk, de szlovén min. elnököt nem biztos, hogy Orbán szívesen látna, de ki tudja.....
@Henry Jaaxto: azért tegyed már magadban is helyre, ha csak a fociban tudod kifejezni a nemzeti kötődésed, a sportban látod az ország sorsát, akkor nagyon sekélyes emociókkal rendelkezel.
@Henry Jaaxto:

Amit tapasztalsz az annak következménye, hogy az emberek világosan látják, de legalábbis jól 'ráéreznek' arra a visszás jelenségre, hogy amíg a labdarúgást a hivatalos politika szintjére emelték a központi költségvetés terhére, holott az a privát szórakozást hivatott szolgálni az üzleti nyereség megteremtése mellett, addig kulcsfontosságú állami feladatok megvalósításától vonnak el forrásfedezetet, mintegy szórakozva az egészségüggyel, az oktatással, a nyugdíjalapokkal. Ez olyan anomália, amely mellett nem lehet örömködni a focisták szánalmasnál szánalmasabb teljesítménye láttán, miközben életmentő műtétekre heteket-hónapokat kell várni, a tanulók a nemzetközi felmérési teszteken rendre alulteljesítenek és a leendő nyugdíjasok járandóságaira nincs semmilyen garancia.
Ennek természetesen nem a labdarúgásra fordított költségvetési százmilliárdok az egyedüli oka, de egy igen lényeges eleme és jól jellemzi azt, hogy a kormány olyan feladatok halogatásával szórakozik a társadalommal amelyek az alapfunkciói közé tartoznak, és olyan tevékenység finanszírozását emeli a politika szintjére, ami egyrészt magánügy, másrészt a privát üzleti szféra körében kellene maradnia.

Persze, ha úgy nézzük, hogy egy gól életbevágóbb, mint egy megmentett élet, egy stadion fontosabb, mint 50 jól felszerelt iskola vagy tíz kórház, és a focisták díjazása szükségszerűbb, mint a nyugdíjak fedezete és a közalkalmazottak tisztességes javadalmazása akkor feltehetően mégis jogos a szemrehányásod.
Szerintem nem írt körül senkit, esze ágában sincs kiengedni a kezéből a gyeplőt, arra egyébként is képtelen lenne alkatilag, ő a Kádár János / II. (Szent) János Pál pápa tér vonalat viszi-képviseli, amíg a demencia okán le nem léptetik vagy van levegő a tüdejében, első ember szándékozik lenni. Amiről szó lehet, az a versenyeztetés: amikor az első ember nyakára nő a második vonal, egymásnak kell ugrasztani őket, ki kell játszani őket egymás ellen, hadd fókuszálják az erejüket egymásra, ahelyett, hogy vezéri pozíciókra törnének. Klasszikus hatalomgyakorlási technika.
@Henry Jaaxto:

'Há wazz szép ecsém,jellemző rátok ez az igénytelenség,fociban és politikában is! Lázár mellett tennéd le a voksod!
Ahelyett,hogy megnéznéd egy kissé 'táskahordozónak,jellemét,politikai stb.előéletét!

"végbéltermék szellemiséget lenne képes generálni saját érdekei ellen...Szerintem nincs ilyen ország még egy"

Jól látod,hogy nincs,ahol kongó stadionokban szenvedő nulla 'foddballisták szolgáltatják,nulla focival az aláfestést egy megalomán rabló főnök és üresfejű hűbéresei hobbyjának,miközben szétrohad az országa számtalan területen:(

Én nem ettől a 'foddballtól szeretnék jó magyar lenni!
@Henry Jaaxto:

A nagy magyaroknak a budapesti román meccsen sugárban folyt a szar a szájukból.
Birság, fellebbezés, éppen csak megúsztuk a zárt kaput.
Előtte-utána az igaz hazafiak szétverték a belvárost, villamost, planetáriumot, Multiplát stb....
Fos a foci, primitívek a szurkolók, forintot nem érnek!!!
@Baszki, nincs már mit ellopni...:
egy imolatahótlanított kommentfolyam SOKKAL élvezhetőbb! Próbáld ki.
Teljesen mindegy ki az utód.
Akár le is válthatnák a válsztók a Fideszt, hisz lassan ideje lenne ennek is.

Csak arra kell vigyázni, hogy a ballib elkúró söpreedék ne jusson soha többé Magyarországon hatalomhoz.

A többi opció, ehez képest lényegtelen szempont.
@Argus:

EZ a cikk nem a veztőkről szól, hanem leginkább a tömegekről.
Ezt nem nehéz kihozni IQ-ból, hamár ilyen témájú cikkre hivatkozol.
Pl az itt kommentelő emberek ékes példái a cikknek.
Természetesen mindenki.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
mrd helyett már régen az ezermilliót kellene alkalmazni az ellenzéknek. Gyengébbeknek még talán ez is kevés, de 70 IQ felett esetleg leesne a tantusz, hogy 2 mrd az nem "kettő valamennyi"
@Henry Jaaxto:

A ballibek mikor képviseltek bármilyen magyar érdeket ?

Legyen szó sportról, kettős állampolgárságról, 2006 okt 23-ról, menekült kérdésről, EU-s szankciók megszavazásáról, .... ?
@Ballib Cenzúra:

"A többi opció, ehez képest lényegtelen szempont."

ez egy tökéletes megfogalmazás, kérem foglaljon helyet a brácsás mellett, avagy tanulmányozza a gőgös gúnár gedeon c. epikai tanulmányt, ennek segítségével ön akár indulhatna is az x-faktor magyar nóta tagozatán, mint nagygordon hordozó.
@Rodeo36:
+ izé, meg öööö. Azaz szorgos népünk nem csak B+-elni tud!
@hacsaturján:

A lecsupaszított intellektus mögött ugyanúgy csak egy "kurv@ anyád" jellegű böffenet rejtőzik, mint a általában minden személyeskedésben.
@Ballib Cenzúra:
A baloldal mikor okozott világháborús emberveszteséget az országnak? Mert a jobboldal rendszeresen!
@Ballib Cenzúra: "Pl az itt kommentelő emberek ékes példái a cikknek. Természetesen mindenki."

Megszólítván érzem magam a mindenkiben, ezért kérdem, hogy mi a véleményed erről?
Kar, illetve nertárs nőd szerint Orbán nagyon okos ember. Szerintem is tényleg okos, ismeri ezt a gondolatot, és be is tartja:

"A szocialista forradalom nem egyetlen csata, hanem a legkülönbözőbb gazdasági és demokratikus átalakulásokért folyó csaták egész sorának a korszaka, amely csak a burzsoázia kisajátításával fejeződhet be."

A tábornok megnyerte a csatákat, vége talán a háborúnak is, megvédte a nyugdíjat, mi kell még?
A burzsoázia kisajátítva. A mű elkészült. Jöhet az utód.

Szerinted is így van?
@kekex:
Tekintve hogy területeink elvesztésének túlnyomó többsége, Károlyi nevű baloldali főnök, hadsereg leszerelési ötlete nyomán abszorválódott, a kérdés meglehetősen álszent.
@látjátok feleim szümtükkel:

Nem tudom kiről illetve miről beszélsz ...
És nem csak azért mert semmi közöm a NER-hez pl.
Az ominózus idézetet a google se ismeri.

Az én véleményem az, úgy általában a politikai elitről, hogy a lecseréléséről csak a naívak álmodoznak.
A többiek próbálnak az általuk leginkább képviselt érdekek mentén választani, a szar felhozatalból, és választásuk kapcsán teszem azt blogokban érvelni.

Az én tapasztalatom tolvajlási szempontok alapján nem bír különbséget felfedezni, bal és jobb oldal között.
Gazdasági szempontok alapján viszont tutira nem bír ki még 4 év ballib elkúrást az ország.

Az utódlást és a többi rizsát, ha úgy tetszik leszarom.
@kekex:
hu.wikipedia.org/wiki/Trianoni_b%C3%A9keszerz%C5%91d%C3%A9s
Károlyi Mihály kormánya feloszlatta a hadsereget. Egyedül a Székely Hadosztály maradt meg mint számottevő katonai erő. Ezt kihasználva a háborút kevesebb emberveszteséggel átvészelő Románia, Szerbia és az addig nem is létező Csehszlovákia – melynek vezetői az Osztrák–Magyar Monarchia hadseregéből dezertáló katonákból toboroztak légiókat – az antant politikai és anyagi támogatásával bevonult az országnak saját nemzetiségei által is lakott területeire anélkül, hogy ott komoly fegyveres ellenállásba ütközött volna. Erre azért volt szüksége Romániának, Szerbiának és Csehszlovákiának már a békeszerződés aláírása előtt, hogy a majdan létrejövő határoknak kész helyzetet teremtve érvényt tudjanak szerezni. Nem volt ugyanis valószínű, hogy az antant vezető hatalmai komoly hadsereget küldve ezt megtették volna helyettük.
@Ballib Cenzúra:

Nem leváltani kell a hazaáruló, népbutító, tolvaj politikusokat, hanem függet bíróság elé állítani, felelősségre vonni, bebörtönözni (Románia!).
@Ballib Cenzúra:

kegyed egy intellektuális bruce lee, ezért asztán majd számonkérem kegyedtől kun bélát is. sic itur ad astra.
@Ballib Cenzúra:

Értem, nincs az általam felvetett témáról véleményed.
Persze van az a pénz, amiért az ember nem nyilvánít véleményt arról, ami ebben az országban ma folyik, pedig ez a jövő kulcsa. Aki viszont eldobja, az majd 20-30 év múlva ne mutogasson másra azzal, hogy én nem tehettem róla, mert ott se voltam.
Már öt éve nem a szocik, meg a libsibolsikomcsik lopásáról/uralmáról van szó, talán ideje lenne észre venni.

Azét te kedves bartánénknál ennyivet több vagy, reagáltál a felvetésre, és ez nem semmi.
Egyébként az ominózus idézetet a guglinak nem is muszáj ismernie elég, hogy vezénylő tábornokunk ismeri, hiszen ő viszi már 5 éve csatába a magyart.:D

Azért sokan meglepődnének, ha tudnák, kitől származik ez a fontos ötlet. Talán Pozsgai nertárs még emlékezik rá.
@Ballib Cenzúra: ah, mintha maga itten nem az anyázásra helyezte volna a hangsúlyt: "Pl az itt kommentelő emberek ékes példái a cikknek. Természetesen mindenki."
akkor-akkor? de legalább megtalálta az ősokot károlyiban, na, menjen vissza nyugodtan kemtrélezni.
@látjátok feleim szümtükkel:
Úgy látom te a "Sötétben bújkáló ellenforradalmár, reszkess!" vonalat löketed.
Minek harcot oda képzelni ahol az nincs.
Ezt úgy hívják 4 évig, hogy politika, majd egy ezután 1 napig választásnak becézik.

A demokrácia az, amivel problémáid adódtak pillanatnyilag.
@parti_giano:
Nem érzem személyeskedésnek ezt a kitételt, már csak azért sem, mert a mindenki terminusba magam is beletartozom.
@parti_giano:

maga megballibcenzúrázta ezt a kiváló elmét azzal, hogy elküldte kemtrélezni, ezért aztán neheztelek is magára, mert az adai rémig így sosem fogunk eljutni.
@Ballib Cenzúra:

Fordulj bizalommal Orbán Viktorhoz, és neki is mode el, hoyg ez nem harc, meg csata, meg háború. Nem én, ő mondja mindig, hogy ezt meg azt a csatát meg kell vívni, a földet, nyugdíjat, pálinkát, rezsicsökkentést stb. meg kell védeni. Erre tekintettel ne told rám azt amit nem én teszek és mondok.
@látjátok feleim szümtükkel:

Az a fránya érzékenység.
Bezzek mikor a demokraták szólítanak fel ellenállásra kérlelhetetlenül, abban csupa lányos szelídság rejtőzik, és empátia.

Kb ezekre az allűrökre céloztam "politika" címszó alatt, amit 4 évig művel az úgynevezett elitünk.
A demokrácia nem tehet arról, amit a fideszkormány művel. A burzsoázia kisajátítása egyébként sem demokratikus foylamat.Hehehe.
@Ballib Cenzúra: azzal nincs is gond, hogy maga beletartozik a tömeg sötét részébe, ahogy be is vallotta. ám rám ne alkalmazza, mert cenzúrán rúgom.
@parti_giano:

eszem ágában sincs. pusztán érdeklődő magatartást tanúsítok irányában, mely látszólag pajzánkodásnak tűnik a kedves mama szempontjából, mégsem opció.
@parti_giano:
Ha olvastad volna a cikket, és megfelelően értelmezted volna, akkor rájöttél volna, hogy az elhatárolódás a legcinkesebb, amit megtehetsz a témákörben.
énszerintem Orbánnak nem lesz utódja a Fideszben
@Ballib Cenzúra: maga keveri a horganyt a horgonnyal. ennyit a cinkesről.
@hacsaturján: maga tudja, csak bíztatni tudom a becsületesen adózó kereskedő jelmondatával: nyugtával dícsérd a napot. vagy számlával.
@Ballib Cenzúra:

"_Nem érzem személyeskedésnek ezt a kitételt, már csak azért sem, mert a mindenki terminusba magam is beletartozom._"
Egy Ballib Cenzúra adjon magára. Egy Ballib-nek keresztelt Cenzúra még ha önmaga cenzora is, senki, de legfeljebb szinte porszem sem az egészhez képest, tehát nem lehet mindenki. Magyarországon a Mindenki - a Főnök. Amikor mégsem, akkor jött a békemenet meg a nemzeti konzultáció. Újabban már csak a nemzeti konzultáció.
Aztán eljön az az időszak, amikor már csak magában s magával konzultál. Ehhez viszont senki sem kell rajta kívül. Így lesz a mindenkiből senki, s a tartós Főnökből tartósan Mindenki.
Egy Ballib Cenzúra lásson a szavak mögé, sőt lásson jelentésük mélyére, de érezze magas ívű röptük szédítő szárnyalását, s akkor nem fordulhat elő, hogy senki és mindenki viszonylatban szédítse a felbuzdult, de tisztes pótcselekvők fáradtságos, olykor szórakoztató időáldozatát a Nemzet Oltárán. Amen.

09:47:27-hez

"_Az a fránya érzékenység.
Bezzek mikor a demokraták szólítanak fel ellenállásra kérlelhetetlenül, abban csupa lányos szelídság rejtőzik, és empátia._"

Lányos, langymeleg lámpavason lógás igenis lágy lelki indíttatásból fakadó szelíd buzdítás népünk tevékeny önkifejezésére és nem illik a kemény hangzású demokrácia szószólóihoz. Hogy mégis megteszik ez csak abbeli készségüket jelzi, hogy hajlanak elfogadni hosszabb távon is az illiberális demokráciát mert tudják, hogy akik jelzőkkel aggatják tele eme szép fogalmat, az mind született despota, mert a demokrácia fogalma kizárja azt, hogy liberális, illiberális, vagy keresztény, netán polgári legyen, hiszen lényege, hogy mindenkire vonatkozzon, azaz mindenki részese lehessen a jogokat és kötelezettségeket tekintve s mint ilyen, nem tűri a jelzőt, legyen az bármilyen fennkölt, mert a jelző lényege ebben a kirekesztés, azaz kirekeszt mindenki mást, akire nem illik a skatulya. Márpedig a demokrácia nem fiókos szekrény hogy mindig azt a fiókot húzogassuk-tologassuk amelyik a legkényelmesebb és amelyikkel az ellenvéleményen levők illetlenül matató elméjét jól odacsíphetjük, esetleg még meg is szappanozzuk a nutot, hogy: -Nu, kellett a macera? továbbá s valamint.
@jaegtoer: Ezt nevezik populista összehasonlítgatásnak ám. Focira mindenhol, ahol tehetik irreálisan sokat költenek, mert általános és semmivel sem összehasonlítható legális hangulatfokozónak számit. Ukrajna majdnem csődbe ment nemrég, de a Sahtar brazil játékosai zokszó nélkül megkapták az ukrán átlagbér többszázszorosát kitevő jővedelmeiket. Miért is? Mert ők is tudják mit jelent az.(Kehet hogy ők nem a költségvetéstől kapták, hanem egy azt lenyúló milliárdos oligarhától, na és?) Téves összevetni ilyen módon a dolgokat, mert nem a focira költött pénzek az okai az említett anomáliáknak,(bár sokkal ésszerűbben is költhetnék el azt a pénzt is, ez tény), hanem egyéb korrupciós bajok.
Az, hogy politikai meggyőződéshez kőtődjön, hogy valaki magyarként a magyarok ellen szurkol és kárörvend saját hazájáb, az viszont olyan kificamodás, amely ilyen méretekben, mint nálunk látható, párját ritkítja a világon - így aztán nincs is esély sehová sem kijutni, mert ha még mi is magunk ellen szurkolunk, az ellenfél nem fog nekünk szurkolni....
@huzzadneki shakespeare: Ilyen szélsőséges hulligán mindenhol van, sokkal aktívabb is mint nálunk (lásd a horvát horogkereszteket, amiért kétmeccses nézőtlenítést kaptak, mondjuk ez nem zavarta a csapatukat abban, hogy kijusson). Az említett alakok nálunk jórészt inkább csak a románok, izraeliek elleni meccseken bújnak elő valahonnét, most azonban a keményebbeket be sem engedték a stadionba.... Mellesleg ha jól rémlik az UEFA még nem zárta le az ügyet, úgyhogy a pótselire még megkaphatjuk a zártkaput (Isten őrizz!)
@Henry Jaaxto: ez a nap aranyköpése foci témában: "mert általános és semmivel sem összehasonlítható legális hangulatfokozónak számit." gratula. ukrajnára hivatkozni a témában meg egyenesen fenomenális. ha igyekszel még kijuthatsz a díleredhez, hogy pótoljad, mi nem legális.
@Henry Jaaxto:

"_Ezt nevezik populista összehasonlítgatásnak ám._"

Igen?

Akkor az anyád picsáját! Sürgősen keresd fel, további tájékozódás céljából, hülye kecske.
@parti_giano: Először is nem költünk a focira irreálisan sokat.
Másodszor a labdarúgás belső rendszere hibás azért, hogy jelenleg nincs eredményesség. Kb. ugyanilyen ráfordítás mellett a csehek simán abszolválnak selejtezőket sikerrel.
Harmadszor rossz helyről kérünk segítséget, mert egy tízmilliós országnak nem a spanyoloktól vagy németektől kellene "tanulni", hanem a hozzán egyező kaliberű sztorikból (csehek, szlovákok, horvátok)... De ahhoz túl elszálltak egyesek....
Ukrajna sokkal szegényebb, mint mi és sokkal, de sokkal többet költ a focijára a nagy oligarhacsapatokkal (Sahtar, Dnepropetrovszk) és sikeresen teszi ezt....A hangulatfokozó jelleg pedig TÉNY! Jó hogy ezt nálunk felismerték, de a költés módja még elég meggondolatlan (mondjuk bivalybaszomi nb3-as stadionok műfüvesítése nem biztos, hogy a legoptimálisabb befektetés, de azért egy két "nagy" csapat stadionjának helyretétele, pláne a Puskás stadion, az nagyonis logikus. Persze nem a stadionoktól lesz jó a foci, hanem a rendszert kellene helyre rakni...)
@Henry Jaaxto:

"_ Téves összevetni ilyen módon a dolgokat,_"

Szar-nyalás versus egymillió légy viszonylatban sem áll fenn tévedés, mely szerint a szar finom.

Csak a könnyebb érthetőség kedvéért.
@jaegtoer: A szinvonallad téged minősít. Vitakultúra helyett ez? Ezzel azt mondtad, hogy nincsenek érveid, és nekem van igazam. Köszi! :-)
@Henry Jaaxto:

"_Az, hogy politikai meggyőződéshez kőtődjön, hogy valaki magyarként a magyarok ellen szurkol és kárörvend saját hazájáb, az viszont olyan kificamodás, amely ilyen méretekben, mint nálunk látható, párját ritkítja a világon -_"

Semmilyen csapatnak, semmilyen válogatottnak nem szurkolok.
Nem értek egyet azzal, hogy az adóforintjaimból tartják életben ezt a fost, amit focinak neveznek, és minden futball stadiont nagy ívben leszarok, amikor az iskoláknak nincs rendes tornatermük, hogy az uszómedencéről ne is szóljak.

Persze akinek egy focuilabdába belefér az egész világegyetem, annak nyilván felesleges magyarázni.

Felebarátom, és miért nem a focirajongóktól szedik be a focira a zsét? Tőlem még zártláncú tv adásban is nézhetnék a meccseket (saját költségen) nem érezném hiányát.

A nemzeti összetartozásról meg értelmetlen értekezni, főként nem egy fél, vagy egészen hülye futballmániás majom előadásában, mert ez az ország amióta Vajkot megkoronázták még nem tudott felmutatni 50 évnyi folyamatos összetartást. Ez csak porhintés a hülyéknek.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Már miért is halott? Vajon milyen reakciót várt a 444? (Valószínű maga sem tudja, lényeg hogy most van felület kötekedni)
Valóban az északír utolsó percben dőlt el. Az is tény, hogy sokan még idáig sem jutottak el (Hollandia, Izrael)....
@Henry Jaaxto:

Seggfej. Az érveimet elég érthetően kifejtettem. Erre azt írtad, hogy az populista álláspont
Legyen.
Akkor a 'kurva anyád' az pont megfelelő és gondosan mérlwegelt reagálás részemről. Azt vagy képes felfogni, mert az nem populista.

Ja. és nem is érvelésnek szántam az 'anyád picsáját', hanem világításnak, bazdmeg.
@jaegtoer: Nem hiszem, hogy a véleményed reprezentatív. A focira költött "mítikusan nagy" összegek valójában zsebpénzek a magánosított, elmutyizott milliárdokhoz képest, amit különböző pártszínű nem annak nevezett oligarháink a korházaid és iskoláid rovására lenyuldostak. A foci csak egy látványos belekötési lehetőség, egy figyelemelterelés....Nemzetközi összehasonlításban semmi jelentős pénzt nem költünk a focira. Egy két nem is topcsapatban futkosó Bundesligás játékos éves fizetése több, mint az a "sok pénz".
Mivel utálod a focit fogalmad sincs róla, mi hogy van a fociban, de nyilatkozol. Szived joga olyan véleménnyel bírni, amilyennel akarsz, de realizáld, hogy nem vagy reprezentatív. Ha nem szurkolsz senkinek az is a te bajod, hiszen úgy kimaradsz egy csomó felemelő élményből. A nemzeti összetartozásról nagy lózungokat mondani lehet minden oldalról, azért azt nem a sportnak kell megteremtenie, de erősítheti. Egyébként nem állunk olyan rosszul abban sem, bárhogy próbáltak orbánok és gyurcsányok éket verni közénk, emberi szinten igenis van ilyesmi. Persze 100%-os összetartás nincs, de az sehol nincs, beteg is lenne az a társadalom, ahol ilyesmi lenne...
@jaegtoer: Meg fog ütni a guta Jég! :-) Vigyázz magadra!

Egy kis Off. Vajk óta hiányolt összetartás és népképviselet témában botlottam tegnap egy videóba. Első kétharmada érdektelen, de a végén a maszkulin világban is működő ősi rendszert ismertem meg. A tizedes rendszer. Ami ha jól értettem az előadást, utoljára Árpád apánk esetében működött. Biztosítva ezzel a legrátermettebbek vezető helyét. És lám a Pozsonyi csatában a papírforma ellenére győztünk.

Ha nem akarod a fél órát végig nézni, lényegét összefoglalom. 10 szomszéd összeül és kiválasztja maga közül a tizedesét. Aki a maradék 9-et is képviseli. Hol? Hát a tizedesek gyűlésén. Ahol is 10 tizedes választ magának egy századost, aki a 10 tizedest képviseli. És így tovább. 6 szinttel 1 milla fő képviselete, a mindenkori legjobb kiválasztása ezzel biztosított. Ősi magyar rendszer, amit elfeledtettek velünk. Papok, Vajk, hospesek. :-(

www.youtube.com/watch?v=C4S2HZTS6as

On
@jaegtoer: Nagyon szánalmas ez a nyelvezet, de végig csak magadat mutatod be, nem veszed észre? :D
Nem szállok alá erre a szintre, meghagyom neked, "világíts" benne saját sötétségednek. Köszi, hogy a nyomoroddal alátámasztod az igazamat!
@rdos: Ja, és vegyük észre pártok sem kellenek hozzá. Ami miatt nekem kifejezetten szimpatikus. :-)
@Henry Jaaxto: leszarom, mi a hibája a magyar focinak. az én hangulatom nem múlik azon, hogy világbajnok vagy nem éppen a csapat. a retorikád erősen emlékeztet az 1950-es évekre, ahol a szart sportsikerekkel akarták eltakarni. még csak-csak, hogy legyen egy olyan stadion, ahol a válogatott játszhat (bár ezek szerint bármelyik klubstadion alkalmas rá), de magáncégeket (ugye a klubokat működtető gazdasági vállalkozások, netán alapítványok) tömjünk ki közpénzzel... miért is nem olasz, francia, angol és német példákra hivatkozol?
@Henry Jaaxto:

"_Mivel utálod a focit fogalmad sincs róla, mi hogy van a fociban, de nyilatkozol._"

Henry.

Nem a focit utálom, hanem amit itthon művelnek ezen a címen. Ilyenbe nem szabad invesztálni.
A munkámban nap mind nap prioritást kell figyelembe vennem. Akár szervezési, akár költségfelhasználással járó feladatot kell megoldanom.
Az első hsz-emben írtam, hogy nem a foci a kizárólagos ok, hanem egyike. Ellenben 100-120 mrd Ft. már elég szép összeg központi költségvetési szinten is. Erre azt írod populisták az utána felsorolt a focit megelőző prioritások.
Nyilván a falnak beszéltem.

Az utálat kedvéért pedig nem utálok semmit, és senkit, ennél sokkal jobban szeretem és becsülöm magamat.
Mint írtam, nálam nem fér bele egy focilabdába a világ. Másoknak igen. Ez van.
Az orbán által kidobott állami 100 000 milliók magán focicsapatoknál landolnak?
Igen.
Az én, a ti magánhobbitokat, magánvállalkozását az állam hasonló bőkezűen támogatja?
Nem.
Kevesebb jut magán focicsapatok állami megtámogatásánál a magyar úthálózatra?
Igen.
Ezeknek az összegeknek nem lenne helye az állami költségvetés óriási hiányokkal küzdő szereplőinél, ahelyett, hogy magáncélra felélik?
Lenne, csak oda nem jut...

Innentől meg a qrva anyját a sok tolvajnak! A szart lehet polírozni, csak a végeredményen nem kéne csodálkozni.
@Henry Jaaxto: így van, attól,hogy épitünk csomó díszes arénát még nem fog változni a történet
@Henry Jaaxto: én ennek a szerencsétlenkedő focialista bagázsnak nem hogy drukkolni nem fogok, de még a levegőt is sajnálnám tőlük, ellenben tudok sírni és nevetni más csapatsportágakkal /vízilabda, jégkorong, kézi...stb/

A magyar focializmus lényege a pénzmosás, és a lopás, semmi más egyéb. Ezért lehet milliókat kapni semmi teljesítményért. Lásd pl. korábban egy általam is ismert csapatot a REAC-ot, ami csak a jéghegy csúcsa volt már akkor is. Mi mehet a puskásféle "foci""akadémián"???

Nem elég hogy csapnivalóak a focistáink, de még arcoskodnak is, meg jó magyar szokás szerint mindig a másikra mutogatnak, és ez nem csak az én véleményem, hanem durvábban egy UTE-és vezérszurkolóé is, aki néhány napja fejtette ezt ki egy beszélgetés közben mellékszálként.
@parti_giano: Először is köszi az érvelő válaszért. Meglepő, hogy itt már ez is érték, de nem számítottam anyázó ösemberekre egy ilyen blogon....
Ami a lényeg: minden ország ad magára annyit, hogy legyen egy két reprezentatív intézménye, stadionja, ahol megfelelő szinten képviseltetheti magát nemzetközileg. Másrészt ez nem jelenti azon értelmetlen pénzszórás támogatását, ami jelenleg megyei, nb3-as 2-es csapatoknak ad csókos alapon összegeket.
Az 50-es években valóban a foci tartotta az emberekben a lelket, de ez inkább szerencse volt, hogy pont akkorra jött ki egy világklasszis csapat, semmint az akkori vezetés akarata.
A nyugati példákban te is nálunk nagyságrendekkel nagyobb országokat hozol fel. A kissebb országok hiába gazdagok, ott is csak nehezen boldogulnak, de persze előttünk járnak. Keleten az oligarchák tömik a futballt, nyugaton a helyi vállalkozók (lásd Salzburg, Basel). Nálunk nincsenek nagy oligarhák, és nincsenek érdekelt nagyvállalkozók sem, legalábbis akik vannak, a nyugatiakhoz-keletiekhez képest csórik. Az állam meg vaksi, jelenleg valóban az állam pénzel néhány csapatot, de nem eléggé. A Fradi támogatása magas, de ahhoz, hogy megtérüljön 20-szor ennyi támogatás is kevés lenne. Egy relative sikeres BL szereplés visszatéritené a befektetést, de jelenleg ettől még fényévekre vagyunk. (Mondjuk a Sahtarban szereplő brazil válogatott Fred éves jövedelme a Fradi 3 éves teljes költségvetése - csak az arányokhoz. És a Sahtar Doneck jelenleg ugyan jól áll, de még igy sem vezeti a BL csoportját).
A fociban irdatlan pénzek mozognak, de csak azok között, akik irdatlan pénzeket fektetnek bele.
A válogatott szint más. Nálunk gazdagabb, erősebb kisországok (Dánia, Norvégia, Svédország, Irország) magasabb fociszintjük ellenére is pótselejtezni kénytelenek, mint mi. Mondjuk azért esélyünk nem sok velük szemben....
igazi 50-es évek...hányok...

Két államtitkár, zene, vers és emléktábla is volt a szomori iskola vécéátadóján

Átadták a szomori iskola új vizesblokkjait (támogatta: a KLIK, az EMMI és a Domestos gyártója, az Unilever), amit át kellett adnia valakinek. Ezért rögtön két (!) államtitkár is Szomorra sietett, Rétvári Bence és Völner Pál, akik beszédet mondtak. "A kézdis nebulók pedig műsorral kedveskedtek a jelen lévőknek: az iskola indulója mellett zenével és szavalattal készültek", aztán emléktábla is elhelyezésre került a megújult vécék mellett – írja a Kemma.hu. (Kemma.hu)

444.hu/2015/10/14/ket-allamtitkar-zene-vers-es-emlektabla-is-volt-a-szomori-iskola-veceatadojan
@Henry Jaaxto:

"_Nagyon szánalmas ez a nyelvezet, de végig csak magadat mutatod be, nem veszed észre? :D
Nem szállok alá erre a szintre, meghagyom neked, "világíts" benne saját sötétségednek. Köszi, hogy a nyomoroddal alátámasztod az igazamat! _"

Szánalmas nyelvezet.
Kedvesem, ne szánd a nyelvezetemet, mert még megvágod magad vele, mindazonáltal helyedben nem lennék elégedett vele, hogy sikerült (is) volt 'szerencséd' megismerni.
[amilyen a mosdó olyan a törölköző. aki ugyanis szarik arra a prioritásra amit felsoroltam, az az ami.]

Bemutatkozás.
Örvendj, ne bánkódj. Emberrel találkoztál, akinek egy élet többet jelent 1000 gónál, és zsíros focimutyinál. (NBI-es játékos magyarázta el az üzleti részét, még 1996-ban. Semmi nem változott, csak a gazemberség nőtt a focitörpével fordított arányban és exponenciálisan.]

Az én nyomorom.
Végül az én nyomoromért és mindazok nyomoráért akiknek a prioritásban nem a foci az első, hanem az egészség helyreállítása, az oktatás és a korszerű testnevelés, valamint az időskorúak emberhez méltó ellátása -szívesen helytállok.

A te nyomorod.
Te meg állj helyt azért a szar fociért amit tapasztalni, persze ahhoz már egy nagy rakás szar vagy, hogy megtedd azt, hogy a focibunkó Főnökkel együtt ne lopott pénzből, hanem a saját, érdemi munkával megkeresett jövedelemből építsetek új futballt, amit egy-egy meccsen a bírón és a partjelzőkön kívül más is figyelemmel kísér.

Stílus.
Azért a szemléletért amit képviselsz igen meg vagy tisztelve.
@jaegtoer: 100-120 miliárd nem sok, ha célt érően és okosan van felhasználva. Sajnos nem teljesen úgy van. De én jobban sajnálom a Közgépes torzóútra elkótyavetyélt miliárdokat, meg a sok csöndes kis Questort - ott is százmiliárdos arányok vannak ám, de ott aztán tenyleg fontosabb dolgok rovására....
Figyelj az a lényeg nem kell qrvanyázni ahhoz, hogy kifejts egy álláspontot, emberek vagyunk, tiszteletből élünk, akceptáljuk mások más vélemenyét. Én elfogadom a tiédet, sőt látok benne logikát is (főleg utsó hozzászólásodban). A gyűlölet hangjával csak saját magát bántja meg az ember, a negativitás zárt kör, és visszatér a feladóhoz..
@rdos:

Köszönöm, ezt este alaposabban megnézem, hasonló elven (de csak hasonló) volt Párizs védelme is a közép-középkorban. így első ránézésre:)
@jaegtoer: De úgy látszik szóba állni sem érdemes ősemberekkel...
Hajrá Magyarország! Hajrá magyarok!
@Henry Jaaxto: értsd meg már, egy ország közérzetének nem egy efemer sporteseményen kell múlnia. de a szocializmusban és manapság ezt sulykolták/ják a népségbe. a foci ma már meg kimondottan üzlet. profi játékosok játszanak a bajnokságban, ebből élnek. nem, nem a közt szolgálják, hogy az állam vagy önkormányzat fizesse őket. az állam, jobban mondva a kormány nem vaksi, hanem korrupt. szerinted miért ülnek politikusok (főleg fideszesek) a nagyobb klubok elnöki székében?
@Henry Jaaxto:

Huszonötezer milliárdos államadósságnál az állami alapfunkciókhoz rendelhető költségvetési források terhére a futball nem élvezhet kiemelt központi költségvetési támogatást.

Ez államigazgatási egyszeregy. Nem lehet ennek
ellenkezőjét bizonygatni.
@Henry Jaaxto: "Nemzetközi összehasonlításban semmi jelentős pénzt nem költünk a focira."

Ja. De nemzetközi összehasonlításban is a béka segge alatt vannak a magyar bérek, különös tekintettel a rengeteg közmunkásra, aki nem segélyből él.:D Ehhez viszonyítva nagyon sok a stadijony és még több amit az állam a magántulajdonlású focicsapatokra költ. Külünös tekintettel arra, hogy a nézőszám még a békamenet színvonalát sem éri el, és semmi hasznot nem hoz az államnak, vagy ha így jobban teccik a közösségnek.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Nem értem mi bajod van a wc átadással. Tudod te mekkora kincs egy wc, főleg ha nagyon sietős az ember dolga?
@jaegtoer:

Ez a Henry pont olyan szagot áraszt, mint kedvencünk. Nem tán-é ebolás börbe bújt Jaaxto?
@parti_giano: Sajna magántőke nem megy be a fociba, volt erre kisérlet, de elbukott, mert nálunk ez nem lehet nyereséges, nem olyan a szinvonal. De mitől is nőjön a szinvonal? Magától? Vagy mondjunk le a fociról teljesen?
A jelenlegi trend az, hogy 5 nagy ország topligája viszi a prímet, mindenki más ehhez méri magát. Második vonalban van az orosz-ukrán oligarha-foci. Harmadik vonalban a kis, európai országok, kis bajnokságok és a szerencse faktorok. (A Steaua 3 éve negyeddöntőig jutott a BL-ben, de azóta alaptáblára se tudott kerülni)
Sajnos ott kell lennie az államnak, mert a másik út megbukott, de nem mindegy hogy hogyan. Nem így, nem korruptan és nem mutyikkal. Én nem látom át, és az előitéleteket leszámítva szerintem ti sem, hogy mi mennyire korrupt vagy tisztességes, de az biztos, hogy általánosságban le vagyunk maradva, és bár már 5 éve kifejezetten kedvezményezett ez a sportág, klubszinten semmilyen, válogatott szinten minimális az előrelépés - ez így kevés....
Jogos az a felvetés, hogy a sikeresebb sportágaktól vesznek el pénzt és öntenek bele egy feneketlen foci nevű zsákba....Szerintem csak alázat kellene, és elismerni, hogy van mit tanulni. De könyörgöm, ne a spanyoloktól (frászt kapok, hogy a Honvéd és a Real Madrid szerződést köt), hanem itt van a 4,5 milliós lakosságú és nálunk minden statisztika szerint szegényebb Horvátország és a focija, itt van a 350 ezres Izland, aki csont nélkül kvalifikált! Tanulni nem szégyen, de alázat, szorgalom és szigorú munka nélkül nincs, nem lesz eredmény.
@Henry Jaaxto:

"_Sajnos ott kell lennie az államnak, mert a másik út megbukott,_"

Egészségügy?
Oktatás?
Kutatás+Fejlesztés?
Közbiztonság?
Úthálózat?
Energiaellátás?
Közalkalmazotti bérezés?
Munkanélküli ellátás, átképzés?
Nyugdíjrendszer?

Ez mind megbukott, hagyjuk is a picsába.

Legyen első a foci. Ugyan ez is megbukott. De miért ne legyen első? Csak. Ja? Az más.
@jaegtoer:

Mondhatnám, irigyellek,hogy erre van időd és energiád.
@jaegtoer: Az említett területek fényévekkel többet kapnak a költségvetésből, mint a sport, azon belül is a foci. Kaphatnának többet is, ha nem lenne korrupció, meg vidasztikus hatóság. A foci csak gumicsont nektek, mert látványosan lehet rá mutogatni, ott a stadion, micsoda szimbólum ez! Miközben a többi, igazi ügy nem olyan látványos. 100-120 miliárd? Az értelmetlen kerités 40 miliárd volt idáig, az nem fáj? Meg aztán még a foci-tolást sem csinálják jól, talán pont ezért, talán pont nektek. Elvtelen Viktor simán beáldozza ezt, addig sincs fókuszban más.
Minden fontos, minden terület! És egyiknek sem szabad elbuknia!
@látjátok feleim szümtükkel: Talán a saját elfogultságod és előítéleted zápját érzed felszaglani Halotti beszéd....
@Henry Jaaxto:

Mit tartsak tisztességesnek? Hogy Mészáros Lőrinc főispán úr az állami megbízásokból milliárdos nyereséget (luxusprofit? ugyan már!) felhalmozó cégecskéjéből a pénzt átrakja a saját maga vezette fociakadémia kasszájába úgy, hogy eközben ebből a pénzből egy petákot sem kell a közösbe befizetnie? Hogy a miniszterelnök úr kegyeit keresők rántanak egyet a vállukon mert nekik így aztán marha mindegy, hogy a profitjukat a közösbe adják vagy a főni hobbijára fizetik be... ja, hiszen pont ettől nem lesz mindegy, csak az ország lesz szegényebb. Ez a kegy a garancia rá, hogy velejéig korrupt legyen az egész, mert nem is lehet más.

És akkor még van pofája ennek a gumicsizmásnak azt mondania, hogy a magánadomány az, ami jó a nemzetgazdaságnak, az állami segélyekért kuncsorogni meg rossz, mert pluszbevételt kell generálni mögé!
@rdos: amilyen agresszív mostanság a jég, inkább ő üti meg a gutát.
@Henry Jaaxto:
"A focira költött "mítikusan nagy" összegek valójában csak zsebpénzek."
Mindíg meglep az a hányavetiség, amikor száz milliárdokról ilyen nagyvonalú vélemények hangzanak el.
Érdemes összehasonlításokat végezni, vagy egy kicsit körülnézni, hogy reális véleményt formáljunk meg.
2014-2017. között a sportra fordított összeg 345.3 milliárd, Csányi szerint ebből 239 mrd a focié.
A 2015.évi évi tervezett sport kiadások 109 mrd-ra rúgnak. Most figyelj!
Ez az összeg a 2015. évi GDP NÖVEKEDÉS 6%-a. Hangsúlyozom, a növekményről van szó.
A honvédelmi tárca a seggét veri örömében, hogy ez évben 48 mrddal többet kapnak védelmi kiadásokra.
Ezt te normálisnak tartod?
Gondosan gazdálkodó állam olyan profilokba fektet be, amely a befektetés megtérülésén túl hosszú időn át profitot termel.
A foci évekre előre egy veszteségeket termelő ág, amely érdemtelenül eltékozolja azokat az értékeket, amelyeket az emberek nagy erőfeszítésekkel teremtenek meg.
Próbáld meg más aspektusból is szemlélni ezt a kérdést, nem célszerű kritikátlanul elfogadni azt, amiről Orbán a kedvtelése érdekében dönt.
@Mariann19:

És akkor tegyük még hozzá, hogy az a 230 milliárd évi átlagban 60 milliárdnak felel meg. Esetleg a TAO-kedvezmény még nincs is benne, hiszen azt már a nagyonokosok megmondták, hogy nem közpénz (naná, mert "köszpénz", tudjuk jól).

Összehasonlításképpen a magyar felsőoktatás kb. 150-160 milliárd állami juttatást kap.

Talán tényleg csak háromszor olyan fontos lenne, mint a foci?
@Henry Jaaxto:

Komám majd akkor is ezt mond, amikor a mostani 5 évért, meg a hátralévő 3-ért téged fog a gyereked, meg az unokád szidni. Majd ebből az azemútnyócév lesz, amit annyira a szocik orra alá dörgöltetek még tavaly is, de ugyé az idő az szarik rátok, és halad előre, oszt a négyből öt, majd nyolc lesz, és ki emlékszik már a tavalyi hóra/emútnyócévre? A következő 7-8 évben biztos, hogy csak a tietekre fog.

Tudod ép szemek mellett a vakság megbocsáthatatlan. A fidesz eljátszotta a nagy lehetőségét, amit magam a ti érdeketek/jövőtök miatt tartok megbocsáthatatlannak ( pedig nekem már nem érdekem értetek sírni ).
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
Mindíg indulatos leszek, amikor a fentihez hasonló témában az ellen nem tartja elég "vonalasnak", ha prioritásokat hozunk fel az állami herdálásokkal szemben.
Említed a felső oktatást, amelynek az a tulajdonsága, hogy egy befektetés, amely a szellemi javak által hosszú távon jelent nyereséget a gazdaságnak.
Most néztem meg, hogy ez a költségvetési tétel a kiadások főösszegének %-ban pl. a 2007-es 2.68%--ról
2013-ra 0.95%-ra zsugorodott.
Ezt a csökkenést úgy is felfoghatom, hogy egy átcsoportosítás történt a sport javára.
A TAO adókedvezmény egy akkora átverés, mint egy ház. Támogatási célú a megfogalmazás, de egy adó elengedés, amely nem kerül bele a büdzsébe.
A kormány azt hiszi, hogy egy ilyen homállyal eltüntetheti a valóságot, hülyének nézi az állampolgárokat.
@látjátok feleim szümtükkel: Komám, nehéz látnom mivel érdemeltem ki az többes szám 2-est, hacsak nem azzal az egyvonalas gondolattal, hogy azért, mert nem vagyok véresszájú antiakárki már oda is tartozom a Fideszhez. Sajnos, sztereotíp és bekategorizáló gondoslkodássall szemben nem látok orvosságot,de nem tartozom hozzátok sem, mert picit hasonlóak vagytok mint a szélsőjobb: ha nem fújod a gyűlöletet 24 órán át ezerrel, akkor máris az ellen vagy, csakugy mint ti. Igenis jó, ha stadionok épülnek és a foci egy kicsit több támogatást kap, de az nem jó ha ezt korrupció kiséri, meg mutyi. Az igazság középütt van: nem nálatok, nem is a Fidesznél (sosem volt), végképp nem Fletónál vagy Vonáéknál...Emútnyócévből emúttizenhat lesz - ebben egyetértünk, a stadionjai nem fogják megmenteni a bukástól az arra érdemeseket, de Orbán bűnei ellenére Fletót sem fogjuk visszasírni - ki kell nőni már végre ezt a két kriplit.
Nem érdekel a politika, imádom a focit, és reménykedem a jó dolgokban - pármillióan még vagyunk így - önök nem. Minden rossz, minden szar - nem igaz. Sokminden rossz és szar, de nem minden a politika, sokminden van a beszűkült látáson kívül is, meg azon túl, hogy 24 órán át borongjunk és a fogunkat csikorgassuk a hatalomra.
Adieu, jó kis mazoista terápia-nekem ez a szélsőbalos blog, de mindenből tanul az ember. Sokmindenben gyébként igazuk van, de nem mindenben....Az igazság középütt van!
@Mariann19: Igaz, igaz. Spanyolországban 26℅ a munkanélküliség, mégis, tudja mennyit költenek ott focistákra és általában a focira? Igaz ezt "magánszemélyek", részvénytársaságok teszik, és bevételük van belőle. Természetesen a csekély pénz a " nemzetközi összehasonlításhoz képest" kevés, nem a magyar költségvetéshez képest. Megnézném pl a horvátok mennyit költenek, de nem sokkal kevesebbet. Egy a baj: ők ésszerűen költik el, nem korrumpálodik a pénzük, és ami fô: eredményesen. Nálunk a fideszes urigyerekek nyálmócsing szinvonalú fociakadémiájára herdált eredménytelen miliárdok miatt nemcsak jogos, de megkérdőjelezhetetlen a felvetés: másutt több haszna lenne annak a pénznek. A költekezés egy jórésze biztos ilyen, de nem minden:korszerű Népstadionra szükség van, egy két nagyobb csapat stadionja is megújulhat, ezzel nincs semmi gond. De pont. Nem kell blasz3-as stadionokra pénz, nem kell irreálisan dotálni a klubokat, pláne nem korruptan és haveri alapon. Meg kell maradni a realitás talján - de senki nincs ott jelenleg.
@parti_giano: Ez egy vállalható vélemény, mármint, hogy foci nélkül is van élet :-)
Európában azonban általában minden országnak van bajnoksága, válogatottja - igazi magyar út lenne, ha mi beszüntetnénk és feladnánk, nézne mindenki nagyot. Pláne hogy a FIFA 190 tagországából idáig 13 játszhatott VB döntőt, ami az adott sportág abszolúte csúcsa. Mi kétszer is. Sok ország sokat odaadna azért, hogy ilyen történelme legyen - nincsen...De bezàrni és sóval behinteni - ez egy álláspont, sokan nem értenek vele egyet, de díjazom az őszinteségét!
@Henry Jaaxto:

No, akkor lassíts.

Utoljára vegyük sorra.

1.)
"_Az említett területek fényévekkel többet kapnak a költségvetésből, mint a sport, azon belül is a foci._"

Még az baszna be, ha a sport, azon belül a foci fajlagosan többet kapna, mint a közigazgatást igénylő funkcionális területek. Persze amennyiben a hasznosságát tekintem, akkor a foci 'fényévekkel' többet kap.
*

2.)
"_ Kaphatnának többet is, ha nem lenne korrupció, meg vidasztikus hatóság. A foci csak gumicsont nektek, mert látványosan lehet rá mutogatni, ott a stadion, micsoda szimbólum ez!_"

Igen. A foci szimbólummá nőtte ki magát értékelhető játék helyett.
Nem gumicsont, a foci és a stadionok látványosan jelenítik meg a korrupciót, s azt, hogy a miniszterelnök látványosan és ellentmondást nem tűrően tahó. Mert micsoda tahó az, aki kancellár meghívására Berlinben járva a tárgyalás végeztével és a protokolláris formaságoknak eleget téve a 1,5-2 órányi maradvány idejében nem a német szellemi és üzleti élet kiválóságaival szerveztet magának találkozót, hanem Dzsudzsák Balázzsal, a felkapott futballistával. Érted? A miniszterelnök kulturális és üzleti érdeklődése megreked a futball és a harács szintjén. Nemcsoda, hiszen "Európában neki van a legnagyobb facebook-ja" -saját szavaival idézve most a harsány röhögést kiváltó önerős bonmot-ját.
*
3.)
"_Miközben a többi, igazi ügy nem olyan látványos. 100-120 miliárd? Az értelmetlen kerités 40 miliárd volt idáig, az nem fáj?_"

Kedvesem, a kerítés ugyanennek a könyvnek egy sokadik, ám teljesen másik fejezetében van, külön alcímmel. Maradjunk a foci hasznosságánál és 'előrevivő társadalmi dicsőségénél.' Eddig erről volt ugyanis szó.
*

4.)
"_Meg aztán még a foci-tolást sem csinálják jól, talán pont ezért, talán pont nektek. Elvtelen Viktor simán beáldozza ezt, addig sincs fókuszban más.
Minden fontos, minden terület! És egyiknek sem szabad elbuknia! _"

Tehát azt állítod, hogy a futball prioritásban egyenlő az

egészségüggyel,
alsó, közép-, és felsőfokú oktatással
kutatás+fejlesztéssel,
közbiztonsággal,
úthálózat építéssel és fenntartással (beleértve a kötött-pályás és vízi utakat is, légi közlekedés?),
energiaellátással,
közalkalmazotti bérezés kellő fedezetének biztosításával,
Munkanélküli ellátás és átképzés pénzügyi alapjaival,
Nyugdíjrendszer fenntartásával és fejlesztésével?
*

5.)Végül s utoljára:
Köszönöm szépen a figyelmet, nincs több megbeszélni- és mondanivalóm. Veled.
Sem alpári, sem tárgyilagos-racionális, sem finomkodó stílusban.
Sajnos az alpárit jobban érted-érzed. Nem tévedtem. Az hatott. Az érvek nem.

Ja. Tisztelt Anyádnak és a saját -még talán ártatlan- gyerekeid, netán unokáid életének és egészségének és oktatásának továbbá legelsősorban a saját zsebed kontójára költsd csak azokat a forintokat focira és stadionra amit te kerestél meg, vagy te loptál össze. Ne a mások zsebére ácsingózva játszd a focifant.

Aha... jut eszembe: Az már megvolt hol keresd a világosságot. Indulhatsz. Szevasz.
@parti_giano:

"_amilyen agresszív mostanság a jég, inkább ő üti meg a gutát._"

Már üzentem neki, hogy - a saját érdekében- jobban teszi, ha elkerül.

Woody Allen megvan?

"Mint a történelem során megannyiszor, az emberiség ismét válaszúthoz ért. Az egyik ösvény kétségbeesésbe és reménytelenségbe torkollik. A másik a tökéletes pusztulásba. Imádkozzunk, hogy kellő bölcsesség adassék a helyes választáshoz."

Még több?:)

hu.wikiquote.org/wiki/Woody_Allen
@jaegtoer: Nem tudom buzi vagy e, mert ez a "kedvesemezés férfiak közt nem igazán megy. Annyit azért tisztázzunk: én nem. .Szövegértésből 1-es vagy, leülhetsz, sikerült a felét félreértelmezned amit mondtam. Valószínű a vaksi gyülölet szemüvegén át látsz mindent és mindenkit. Brrrr...nem irigylem a környezetedet, szerethetnek.... Az hogy Orbán Dárdaival (nem Dzsudzsákkal) találkozik Berlinben, azért talán nem a legnagyobb bűne, kapásból lehetne sorolni napestig a bűneit, de ezt felhozni itt, elég furi.
Ugy látom te is az a kategória vagy, hogy az ellenállásba annyira belemerevedett, hogy képtelen rugalmasan kezelni a világot, és ezzel önmagát zárja börtönbe. Gondolom utálod a narancs színt, mert azt egy párt használja. Utálod, ha azt hallod " Hajrá Magyarország, Hajrá Magyarok!", mert azt valaki felhasználta, és hiába, hogy azt már évszázadok óta használták őseink, mert pl. Én is használtam, abból már egyből következtetsz - én nem engedek kisajátítani szavakat, színeket, értékelet - mert szabad vagyok a használójától, te viszont a rabja vagy. Te utálod a magyar focit, mert Orbán "látszólag" felhasználja - én már akkor is szerettem, miekor Orbán még nem volt sehol, és akkor is szeretni fogom, amikor már nem is lesz sehol. Te Orbánhoz méred a létedet: a dühödet, a gondolataidat az ő elleni fellépés és harc motiválja - ezért vagy a fogja. Te Orbán börönében élsz, ráadásul ezt nem is Ő, hanem te magad kreáltad. Orbán-függő vagy...
Egyik ismerősöm ezt a skizoid negativitást mentális heroinizmusnak nevezi: gondolom ez a kommentelés is ennek része, itt böködöd magadat. Szomorú...

Az alpári stílus bizony ennek a függésnek a következménye: ellenség-barát polaritás van, nincs átmenet, finomság, kulturált meghallgatás, empátia. Van itélkezés, prejudikálás, obszcén harag. Az összes nekem szánt obszcénkodásod egyenesen Orbánnak szól - annyira frusztrál, hogy nem tudod neki megmondani, hogy ő ural, hogy bárkit azonnal beazonosítasz vele, adja bár a legkissebb jelét is egyet nem értésnek. Anyázásaid, mocskolódásaid nem nekem szólnak, hanem a börtönőrödnek!
Focifan szerencsére sok van Magyarországon. Ez az apukázós beszólás a végén, hogy "ne a mások zsebére ácsingozva játszd a focifant" elfelejti ezt a tényt, hogy pármillió adófizető szereti annyira ezt a sportot hogy nem bánja, ha a költségvetésben támogatásra kerül. Nem vagyok tehát egyedül, bárhogy is fáj ez neked...

Elég szomorú lenne, ha egy rab tanácsára szorulnék világosság tekintetében. A te börtönödben düh van, hideg és kevés fény, függés és frusztráció. A fény ott van, ahol mindez nincs - javaslom neked találd meg, még mielőtt orvosnál kötsz ki. Gyógyító fénykeresést kívánok!
@Henry Jaaxto:

Maradjunk az anyád picsájánál.
@Henry Jaaxto:

"_Te Orbánhoz méred a létedet"

Orbánozni te kezdtél.
Én korrupcióról értekeztem.
@Henry Jaaxto:
Úgy tűnik, közelednek az álláspontjaink. Azt viszont nem kedvelem úgy általában, ha egy vitában a külfölddel való összehasonlítások képezik az érvelést.
Eltérőek a gazdasági, politikai viszonyok, a tradíciókról nem is szólva, ezért az összehasonlításnak nincs helye.
A foci nálunk mindenben ultra előnyöket élvez.
Nézd meg a magyar futball bírók javadalmazását.
Végezetül. Magam is úgy gondolom, hogy szükség van sportlétesítményekre, de azok a verseny- és látványsportokon kívül az embereket kéne, hogy közvetlenül szolgálják
1 milliós fizetést kapnak/hó, emellett költségtérítést, egy meccs 90.000.- Ft-
Most lehet azt mondani, hogy a külföldiekkel kell a szintet tartani. Miért?
Egyéb foglalkozásoknál ez nem érv?
Jelzem, a Bundesligában 12 millió Ft-nak megfelelő a teljes szezonra járó fizetés, hasonló a miénkhez.
Igaz, a meccsek levezetéséért - ha jól emlékszem -
1.140.ooo Ft-ban átszámítva a díjazás.
Azokban az országokban, ahol a foci eltartja önmagát, ott nincs semmilyen téren kifogásolni való, mert az azért van, mert van teljesítmény, és annak a folyománya, a közönség.Ja, és a szponzorok.
@jaegtoer: Én is. Majd átadom neki, de nem hiszem hogy talizok vele. Fogod a börtönt "anyádpicsája-jegtoer," fáj az igazság, biztos. :D
@Henry Jaaxto:
Gőzöm nincs, hogy a "végezetül-lel kezdődő bekezdésem miért nem a végére került, kérlek, tekintsd záró mondatnak.
@Henry Jaaxto:

"_Fogod a börtönt "anyádpicsája-jegtoer," fáj az igazság, biztos. :D _"

Ha már a fogásig eljutottál, valami, mert jól demonstrálod, hogy mi fogott meg a mondandómból.

Az utóbbi 1-2-3-4 pontba foglaltakból semmi sem fogott meg, ellenben az anyád picsája rögtön rabul ejtett. Bele is kapaszkodtál rendesen:) Ha ezt érted, akkor veled szemben ez az érv. Ennyire egyszerű. Érted? Ja, ezt már nem.
@Henry Jaaxto: ha nem fújod a gyűlöletet 24 órán át ezerrel, akkor máris az ellen vagy, csakugy mint ti.

Egy csöppet el teccettél tévedni. Én még soha nem gyűlölködtem, és nem is fogok. Mert.
Ha találsz tőlem bárhol olyan gndolatot, ami erre utal, akkor megkövetlek. Addig bilire!

Amennyiben látó olvasó vagy, akkor itt érzékelheted, hogy a többség nem gyűlöködik, hanem kritizál. Tudom, most a gyülülködés szó a menő és bevett, de nem gyűlölködünk. Azt gondolom, te sem gyűlöletből írtad, hogy ha a focihoz korrupció társul, az nem jó. No én ettől tovább megyek, és azt mondom, korrupt az a foci, amelyik azért kap pénzt, mert Orbán kedvence, vagy ha nem is az, de hízeleg neki. Szerinted ez a ondat gyűlölködés?

Mondanám én azt, hogy Gyucsány is menjen valahol valaki várja, de bánatodra most nem ő fogja a kormányt, így kénytelen vagyok azt kritizálni, aki/ami éppen aktuális. Most az, hogy a te foci imádatod sem ér annyit, mint amennyit az állam beleinvesztál. És ez nem gyűlülködés, csak annak az ismerete, hogy bezony sok kis faluból az emberek minimál bérből, közmunka bérből nem hogy a stadijonyokba nem tudnak elmenni ( mellesleg ki is küldik őket mint az ismerőst a felcsúti csudából, pedig csak meg szerette volna nézni mi épült az adójűból ), de még arra sem fussa nekik ha elromlik a tv, hogy újat vegyenek. Így osztán még a focit nézni sem tudják. Mellesleg mit is kell rajta nézni? Ahogy Orbán és slepje köpködi a szotyit, miközben a "fontos" emberek udvarolnak neki? Láttam én már ilyet eleget, de ha nektek ez kell, tőlem élvezedjetek. De ha lehet, ne az adózók pénzén.
@jaegtoer: Ha esetleg elolvasná más, kulturált hangnemű bloggereknek hogyan és mit válaszolgatok, realizálná, hogy a pontjai nagy részét érrtelmezhetőnek tartom, és sokmindenben még egyetértés is mutatkozik. De nem csak a "mit" számít, hanem a hogyan is, és elvből nem lehetek kíméletes aztal, aki ilyen hangnemet használ. Mondom, Jobbikos birkáknál néha tapasztaltam hasonlót, de itt szélsőbalon alapból nem gondoltam, hogy második válaszra anyázik valaki.Viszont annyi szerencse, hogy tágult a kép, és azóta többen is reflektáltak és az ön stílusát senki nem követi. Én nem futok el a tények elől és a meggyőző érvek előtt meghajlok. De a személyeskedés és verbális erőszak nem út ehhez. ....
Óbazzz... Szép ez, de a drága mama hátsóját hanyagoljátok!
Maradjatok az érvelésnél. Már amennyiben ez akceptálható...
@Henry Jaaxto:

Mint már említettem volt, a kulturált szegmens nem talált halló fülekre magasságodnál. Maradt az a változat, amit egyből megértett.
@látjátok feleim szümtükkel: Ezt arra a megjegyzésére értettem, hogy megpróbált bekategorizálni valamiféle "szagra" hivatkozva. Talán azóta tisztáztuk, hogy nem volt helyes, és a most elmondottak túlnyomó részével teljesen egyetértek.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

A leghathatósabb érv a hátsó. Tehetek én róla? De vettem:)
@Henry Jaaxto: "Ha esetleg elolvasná más, kulturált hangnemű bloggereknek hogyan és mit válaszolgatok"

Henry Jaaxto 0 bejegyzést írt és 30 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban

2013.03.11. óta tag

Ez a 30 hsz nem valami sok, hogy láthassunk.:D
Sziasztok,

előbb nyerem meg a lottó ötöst négyszer egymás utáni héten, minthogy egy pillanatig is komolyan gondolja.
Ez csak egy politikai gumicsont (gy. k.: terelés), hogy az ecceri Abszurdisztáni polgár azzal foglalkozzon...

Az az ember még nem született meg, aki Abszurdisztán Kedves Vezetőjének méltó és egyes körökben elfogadott örököse lehetne.
@látjátok feleim szümtükkel: szerintem ez csak második nick, amikor az első wellnesezik :)
@graphics:

Hát tény, hogy Napóleonból is csak egy született.:O
@graphics:

Az úszkálónak nem teccik az anyázás, ezért gyanús.
@látjátok feleim szümtükkel:

"_Hát tény, hogy Napóleonból is csak egy született_"

Szerintem ez tévedés. Napóleonok többször is születtek, csak épp akkor, ott és abban az életben nem volt rájuk szükség.
@látjátok feleim szümtükkel: Valóban más néven szakmai blogokba irogatok és posztolgatok, nekem ehhez a politikai iszapbirkozáshoz, ilyen olyan oldali adok-kapokhoz drága az időm. Most csak mazoizmusból jöttem ide, annyira frusztrált a tegnapi focikudarc, hogy gyógyulásul egy kis önkínzást választottam, mikor láttam hogy élveznek itt egyesek azon a kudarcon, ami nekem fáj. De sikeres volt a terápia, és még tanultam is, na nem az anyázós bloggertől, de azért az lejött, hogy mi fáj annyira nektek, és jogos a felvetés, hogy a focin keresztül is a korrupcióhoz és mutyihoz landol a pénz, akkor hiába is várok eredményt, a látszólag nagyobb ráfordítás csak "látszólag" nagyobb, valójában nem a megfelelő emberekhez jut, mert szinte sehol sincsenek a megfelelő emberek a megfelelő helyen. Igy aztán álmodozás sikerre várni, meghogy majd máaok kikaparják nekünk a gesztenyét....
Most azonban kilépek a témából, mert sok más dolog is van, és ez csak kikapcsolási célt szolgált. Adieu!
@Henry Jaaxto:

Örülök, hogy segíthettem:) Hajrá Magyarok! Hajrá Henry!
@parti_giano: :-) Virág eftárs után szabadon. Háát? Nem szívesen lennék most a guták helyében.

@jaegtoer: Ha már láttad. Ha nem csak akkor érdekes ha az elejétől nézed.

Szaharai erdők emberiség általi kivágása. Már csak a nagyságrendek miatt is tévedés. Számoljunk fajlagosan, egy négyzetméterre. Légóceán egy négyzetméterének a tömege 10000 kg, vagy 10 t. Természetes erdő egy négyzetméterének a tömege 30-50 kg. Ez csücsül a légóceán alján.

1 ha-os biomio kertészetek. Ez az agrotechnika múltja. A jövője az öntözés, a hidropónia, az aeropónia, 2-4-10 szeres hozammal a normál szántóföldihez képest.

A borzalmas struktúrák. Sajnos igaz, és a helyzet fokozódik. :-(

Ami tetszik, az összefogás, és az Új Szövetség neve (nem keverendő a bibliaival). Nem kizárólag magyarokat vár bele. Szomszédainknak is kezet nyújt.

Lehet hogy hallunk még Géczy Gáborról? :-)
@Mariann19: Én abban sem vagyok biztos, hogy külföldön állami pénzekből megy a focira. Szerintem ott keményen magánpénzek vannak benne, és oda és akkor fektetnek be, ha úgy gondolják, hogy megtérül. Adófizetői pénzekből erre költeni, több mint bűn.
lézerjanó elég dörzsölt de valahogy túl sok.
viki amúgymeg még vagy húsz évig jól elpöföghet.
Talán ma vagy tegnap jutott eszembe a régi vicc a zsidóval aki minden nap vesz egy újságot,mert vár egy halálhírt,ami biztos a címlapon lesz (Hitlerét).
Namost én is még húsz évig minden nap vegyek újságot,:))
@Kacsura:

A külföldi foci a reklámokból és a fogadásokból él a belépőjegyek árán túl. Mondjuk ott az sem kispénz.:D

Nálunk a jobban teljesítünkre, mint reklámra nem fizetnek többet a fogyasztók. Bár mostanában nem hallani kormányzati részról ezt a szlogent. Lehet, hogy már maguk sem hisznek benne?
Az, hogy a reformok működnek, megint nem eladható a piacon, megenni sem lehet.
@rdos: Az autogyartast is a KGST tiltotta be. Akkor Kadarek meg nagyon le voltak kotelezve a baratiborszagokbak...
@Bicepsz Elek77: Pontosan. Akkoriban igencsak korlátozott volt a szuverinitásunk. Elnézegetve az utolsó negyed száz év történéseit azóta sem lehet sokkal nagyobb a mozgástere a hazai immár kétfelé is kollaborló politikumunknak. :-(
@jaegtoer:
kibickedem. welldone. elmondtad szépen, kulturáltan is, meg kicsit erősebben, de annyira igazad van, hogy ez a párbeszéd minden nyomdafestéket megér:-)
Snitt után szabadon:D
A gond az, hogy nagyon derága.:(

"Egy 20-25 éves amerikai mezőgazdasági projekt tankönyveit adta ki vadonatúj magyar könyvekként a Türr István Képző és Kutató Intézet az Eötvös-programban. A bruttó 31 millióért egyszerűen lekoppintották a pennsylvaniai állami egyetem kiadványait. Az uniós pályázaton kiválasztott kiadó vezetője elismerte, hogy fordítottak, azonban azzal védekezett, hogy nem szó szerint...
Luxemburgban van a vége
Az uniós támogatást pályázó kiadó hat éve offshore tulajdonban van. A Száz Magyar Falut egy budapesti cég tulajdonolja, de annak tulajdonosa már egy Luxemburgba bejelentett, LifeTree Holding S.a.r.l. nevű vállalkozás. A kézbesítési megbízottja pedig maga Farkas József."

index.hu/belfold/2015/10/19/amerikabol_nyultak_a_nyulkonyvet/

Én csak azt nem értem, hogy a mai világban miért kell idétlen rajzokkal etetni a tanulni vágyókat. Én ingyen vállaltam volna, hogy lefényképezzenek, miközben egy élő nyúlon bemutatom a rajzokon lévő fogásokat.
Egyébként ennek nincs valami lenyúlás szaga?
süti beállítások módosítása