Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @Neytiri111: Megtakarítást/befektetést nem csak pénzben lehet eszközölni, léteznek különféle érték... (2024.11.21. 19:53) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.10.13. 11:20 Fabius

Orbán megnevezte az utódját

Le lehet nyugodni a picsába, a Nagy Kérdés nem kérdés többé: Viktor megnevezte az utódját. Oké, nem mondta ki konkrétan, hogy lázárrogánpéter, de azért a leírás amit adott róla eldöntötte a kérdést.

Legalábbis szerintem.

52 éves lesz mindjárt, áll a stadizóleum, Viktor World szórakoztató játékai épülgetnek ha lassan is, a hűbéri rendszer kialakítva, de azért a potroh már leér a földre fekvőtámasz közben. Szóval nem jön majd rosszul, ha valaki átveszi a stafétát egy alkalmas pillanatban. Cárevicset kettőt tart számon a közbeszéd, mert azt a legelvetemültebben sem tartják igazán valószínűnek, hogy a parasztbarokk rajongó ananászfejűből utód lehetne. Lázár és Rogán pedig ha lapozgat a főni gondolatai között akkor megtalálja a megoldást.

1: A utódnak bírnia kell a karakterkillerezést. 

Ebben jelentős különbség nincs a két versenyző között. Mindkettő állja amit kap, pedig kapnak rendesen. Szemük nem rebben, arcuk nem rezzen, és ugyanazzal a fapofával tudnak az emberek szemébe hazudni mindketten folytatólagosan, mintha nem történt volna annyitisér pasapark. 

2: Hit, bátorság, lelkierő, ez kell másodjára

A jelöltek hitével én nem foglalkozom, mindkettő elhiszi magáról, hogy bármire alkalmas. Bátorság dolgában már az egyik felé billen a mérleg, mert a másikban nagyobb adagban meglévő sunyiságot én nem nevezem ennek. Sunyi jelöltünk lelkierőben sem áll olyan jól, mint minden morális gátlást régen levetkőzött riválisa. 

3: Gógyi- ez még ami nagyon kell!

Vagyis a dörzsöltség meg a jó iskola. Ezek szerint az a jelöltünk, aki a jódörzsölt életiskolába járt kérdést eldöntő előnyt élvez. Róla én is inkább elhiszem, hogy képes a folyamatosan mozgó falak között úgy lavírozni, hogy azok ne nyomják össze. Én úgy érzem számomra Viktor kétséget kizáróan megnevezte az utódot, ám kíváncsi vagyok a véleményedre, nyájas olvasó, szerinted:

 

308 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr257964162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egyébként az ominózus idézetet a guglinak nem is muszáj ismernie elég, hogy vezénylő tábornokunk ismeri, hiszen ő viszi már 5 éve csatába a magyart.:D

Azért sokan meglepődnének, ha tudnák, kitől származik ez a fontos ötlet. Talán Pozsgai nertárs még emlékezik rá.
@Ballib Cenzúra: ah, mintha maga itten nem az anyázásra helyezte volna a hangsúlyt: "Pl az itt kommentelő emberek ékes példái a cikknek. Természetesen mindenki."
akkor-akkor? de legalább megtalálta az ősokot károlyiban, na, menjen vissza nyugodtan kemtrélezni.
@látjátok feleim szümtükkel:
Úgy látom te a "Sötétben bújkáló ellenforradalmár, reszkess!" vonalat löketed.
Minek harcot oda képzelni ahol az nincs.
Ezt úgy hívják 4 évig, hogy politika, majd egy ezután 1 napig választásnak becézik.

A demokrácia az, amivel problémáid adódtak pillanatnyilag.
@parti_giano:
Nem érzem személyeskedésnek ezt a kitételt, már csak azért sem, mert a mindenki terminusba magam is beletartozom.
@parti_giano:

maga megballibcenzúrázta ezt a kiváló elmét azzal, hogy elküldte kemtrélezni, ezért aztán neheztelek is magára, mert az adai rémig így sosem fogunk eljutni.
@Ballib Cenzúra:

Fordulj bizalommal Orbán Viktorhoz, és neki is mode el, hoyg ez nem harc, meg csata, meg háború. Nem én, ő mondja mindig, hogy ezt meg azt a csatát meg kell vívni, a földet, nyugdíjat, pálinkát, rezsicsökkentést stb. meg kell védeni. Erre tekintettel ne told rám azt amit nem én teszek és mondok.
@látjátok feleim szümtükkel:

Az a fránya érzékenység.
Bezzek mikor a demokraták szólítanak fel ellenállásra kérlelhetetlenül, abban csupa lányos szelídság rejtőzik, és empátia.

Kb ezekre az allűrökre céloztam "politika" címszó alatt, amit 4 évig művel az úgynevezett elitünk.
A demokrácia nem tehet arról, amit a fideszkormány művel. A burzsoázia kisajátítása egyébként sem demokratikus foylamat.Hehehe.
@Ballib Cenzúra: azzal nincs is gond, hogy maga beletartozik a tömeg sötét részébe, ahogy be is vallotta. ám rám ne alkalmazza, mert cenzúrán rúgom.
@parti_giano:

eszem ágában sincs. pusztán érdeklődő magatartást tanúsítok irányában, mely látszólag pajzánkodásnak tűnik a kedves mama szempontjából, mégsem opció.
@parti_giano:
Ha olvastad volna a cikket, és megfelelően értelmezted volna, akkor rájöttél volna, hogy az elhatárolódás a legcinkesebb, amit megtehetsz a témákörben.
énszerintem Orbánnak nem lesz utódja a Fideszben
@Ballib Cenzúra: maga keveri a horganyt a horgonnyal. ennyit a cinkesről.
@hacsaturján: maga tudja, csak bíztatni tudom a becsületesen adózó kereskedő jelmondatával: nyugtával dícsérd a napot. vagy számlával.
@Ballib Cenzúra:

"_Nem érzem személyeskedésnek ezt a kitételt, már csak azért sem, mert a mindenki terminusba magam is beletartozom._"
Egy Ballib Cenzúra adjon magára. Egy Ballib-nek keresztelt Cenzúra még ha önmaga cenzora is, senki, de legfeljebb szinte porszem sem az egészhez képest, tehát nem lehet mindenki. Magyarországon a Mindenki - a Főnök. Amikor mégsem, akkor jött a békemenet meg a nemzeti konzultáció. Újabban már csak a nemzeti konzultáció.
Aztán eljön az az időszak, amikor már csak magában s magával konzultál. Ehhez viszont senki sem kell rajta kívül. Így lesz a mindenkiből senki, s a tartós Főnökből tartósan Mindenki.
Egy Ballib Cenzúra lásson a szavak mögé, sőt lásson jelentésük mélyére, de érezze magas ívű röptük szédítő szárnyalását, s akkor nem fordulhat elő, hogy senki és mindenki viszonylatban szédítse a felbuzdult, de tisztes pótcselekvők fáradtságos, olykor szórakoztató időáldozatát a Nemzet Oltárán. Amen.

09:47:27-hez

"_Az a fránya érzékenység.
Bezzek mikor a demokraták szólítanak fel ellenállásra kérlelhetetlenül, abban csupa lányos szelídság rejtőzik, és empátia._"

Lányos, langymeleg lámpavason lógás igenis lágy lelki indíttatásból fakadó szelíd buzdítás népünk tevékeny önkifejezésére és nem illik a kemény hangzású demokrácia szószólóihoz. Hogy mégis megteszik ez csak abbeli készségüket jelzi, hogy hajlanak elfogadni hosszabb távon is az illiberális demokráciát mert tudják, hogy akik jelzőkkel aggatják tele eme szép fogalmat, az mind született despota, mert a demokrácia fogalma kizárja azt, hogy liberális, illiberális, vagy keresztény, netán polgári legyen, hiszen lényege, hogy mindenkire vonatkozzon, azaz mindenki részese lehessen a jogokat és kötelezettségeket tekintve s mint ilyen, nem tűri a jelzőt, legyen az bármilyen fennkölt, mert a jelző lényege ebben a kirekesztés, azaz kirekeszt mindenki mást, akire nem illik a skatulya. Márpedig a demokrácia nem fiókos szekrény hogy mindig azt a fiókot húzogassuk-tologassuk amelyik a legkényelmesebb és amelyikkel az ellenvéleményen levők illetlenül matató elméjét jól odacsíphetjük, esetleg még meg is szappanozzuk a nutot, hogy: -Nu, kellett a macera? továbbá s valamint.
@jaegtoer: Ezt nevezik populista összehasonlítgatásnak ám. Focira mindenhol, ahol tehetik irreálisan sokat költenek, mert általános és semmivel sem összehasonlítható legális hangulatfokozónak számit. Ukrajna majdnem csődbe ment nemrég, de a Sahtar brazil játékosai zokszó nélkül megkapták az ukrán átlagbér többszázszorosát kitevő jővedelmeiket. Miért is? Mert ők is tudják mit jelent az.(Kehet hogy ők nem a költségvetéstől kapták, hanem egy azt lenyúló milliárdos oligarhától, na és?) Téves összevetni ilyen módon a dolgokat, mert nem a focira költött pénzek az okai az említett anomáliáknak,(bár sokkal ésszerűbben is költhetnék el azt a pénzt is, ez tény), hanem egyéb korrupciós bajok.
Az, hogy politikai meggyőződéshez kőtődjön, hogy valaki magyarként a magyarok ellen szurkol és kárörvend saját hazájáb, az viszont olyan kificamodás, amely ilyen méretekben, mint nálunk látható, párját ritkítja a világon - így aztán nincs is esély sehová sem kijutni, mert ha még mi is magunk ellen szurkolunk, az ellenfél nem fog nekünk szurkolni....
@huzzadneki shakespeare: Ilyen szélsőséges hulligán mindenhol van, sokkal aktívabb is mint nálunk (lásd a horvát horogkereszteket, amiért kétmeccses nézőtlenítést kaptak, mondjuk ez nem zavarta a csapatukat abban, hogy kijusson). Az említett alakok nálunk jórészt inkább csak a románok, izraeliek elleni meccseken bújnak elő valahonnét, most azonban a keményebbeket be sem engedték a stadionba.... Mellesleg ha jól rémlik az UEFA még nem zárta le az ügyet, úgyhogy a pótselire még megkaphatjuk a zártkaput (Isten őrizz!)
@Henry Jaaxto: ez a nap aranyköpése foci témában: "mert általános és semmivel sem összehasonlítható legális hangulatfokozónak számit." gratula. ukrajnára hivatkozni a témában meg egyenesen fenomenális. ha igyekszel még kijuthatsz a díleredhez, hogy pótoljad, mi nem legális.
@Henry Jaaxto:

"_Ezt nevezik populista összehasonlítgatásnak ám._"

Igen?

Akkor az anyád picsáját! Sürgősen keresd fel, további tájékozódás céljából, hülye kecske.
@parti_giano: Először is nem költünk a focira irreálisan sokat.
Másodszor a labdarúgás belső rendszere hibás azért, hogy jelenleg nincs eredményesség. Kb. ugyanilyen ráfordítás mellett a csehek simán abszolválnak selejtezőket sikerrel.
Harmadszor rossz helyről kérünk segítséget, mert egy tízmilliós országnak nem a spanyoloktól vagy németektől kellene "tanulni", hanem a hozzán egyező kaliberű sztorikból (csehek, szlovákok, horvátok)... De ahhoz túl elszálltak egyesek....
Ukrajna sokkal szegényebb, mint mi és sokkal, de sokkal többet költ a focijára a nagy oligarhacsapatokkal (Sahtar, Dnepropetrovszk) és sikeresen teszi ezt....A hangulatfokozó jelleg pedig TÉNY! Jó hogy ezt nálunk felismerték, de a költés módja még elég meggondolatlan (mondjuk bivalybaszomi nb3-as stadionok műfüvesítése nem biztos, hogy a legoptimálisabb befektetés, de azért egy két "nagy" csapat stadionjának helyretétele, pláne a Puskás stadion, az nagyonis logikus. Persze nem a stadionoktól lesz jó a foci, hanem a rendszert kellene helyre rakni...)
@Henry Jaaxto:

"_ Téves összevetni ilyen módon a dolgokat,_"

Szar-nyalás versus egymillió légy viszonylatban sem áll fenn tévedés, mely szerint a szar finom.

Csak a könnyebb érthetőség kedvéért.
@jaegtoer: A szinvonallad téged minősít. Vitakultúra helyett ez? Ezzel azt mondtad, hogy nincsenek érveid, és nekem van igazam. Köszi! :-)
@Henry Jaaxto:

"_Az, hogy politikai meggyőződéshez kőtődjön, hogy valaki magyarként a magyarok ellen szurkol és kárörvend saját hazájáb, az viszont olyan kificamodás, amely ilyen méretekben, mint nálunk látható, párját ritkítja a világon -_"

Semmilyen csapatnak, semmilyen válogatottnak nem szurkolok.
Nem értek egyet azzal, hogy az adóforintjaimból tartják életben ezt a fost, amit focinak neveznek, és minden futball stadiont nagy ívben leszarok, amikor az iskoláknak nincs rendes tornatermük, hogy az uszómedencéről ne is szóljak.

Persze akinek egy focuilabdába belefér az egész világegyetem, annak nyilván felesleges magyarázni.

Felebarátom, és miért nem a focirajongóktól szedik be a focira a zsét? Tőlem még zártláncú tv adásban is nézhetnék a meccseket (saját költségen) nem érezném hiányát.

A nemzeti összetartozásról meg értelmetlen értekezni, főként nem egy fél, vagy egészen hülye futballmániás majom előadásában, mert ez az ország amióta Vajkot megkoronázták még nem tudott felmutatni 50 évnyi folyamatos összetartást. Ez csak porhintés a hülyéknek.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Már miért is halott? Vajon milyen reakciót várt a 444? (Valószínű maga sem tudja, lényeg hogy most van felület kötekedni)
Valóban az északír utolsó percben dőlt el. Az is tény, hogy sokan még idáig sem jutottak el (Hollandia, Izrael)....
@Henry Jaaxto:

Seggfej. Az érveimet elég érthetően kifejtettem. Erre azt írtad, hogy az populista álláspont
Legyen.
Akkor a 'kurva anyád' az pont megfelelő és gondosan mérlwegelt reagálás részemről. Azt vagy képes felfogni, mert az nem populista.

Ja. és nem is érvelésnek szántam az 'anyád picsáját', hanem világításnak, bazdmeg.
@jaegtoer: Nem hiszem, hogy a véleményed reprezentatív. A focira költött "mítikusan nagy" összegek valójában zsebpénzek a magánosított, elmutyizott milliárdokhoz képest, amit különböző pártszínű nem annak nevezett oligarháink a korházaid és iskoláid rovására lenyuldostak. A foci csak egy látványos belekötési lehetőség, egy figyelemelterelés....Nemzetközi összehasonlításban semmi jelentős pénzt nem költünk a focira. Egy két nem is topcsapatban futkosó Bundesligás játékos éves fizetése több, mint az a "sok pénz".
Mivel utálod a focit fogalmad sincs róla, mi hogy van a fociban, de nyilatkozol. Szived joga olyan véleménnyel bírni, amilyennel akarsz, de realizáld, hogy nem vagy reprezentatív. Ha nem szurkolsz senkinek az is a te bajod, hiszen úgy kimaradsz egy csomó felemelő élményből. A nemzeti összetartozásról nagy lózungokat mondani lehet minden oldalról, azért azt nem a sportnak kell megteremtenie, de erősítheti. Egyébként nem állunk olyan rosszul abban sem, bárhogy próbáltak orbánok és gyurcsányok éket verni közénk, emberi szinten igenis van ilyesmi. Persze 100%-os összetartás nincs, de az sehol nincs, beteg is lenne az a társadalom, ahol ilyesmi lenne...
@jaegtoer: Meg fog ütni a guta Jég! :-) Vigyázz magadra!

Egy kis Off. Vajk óta hiányolt összetartás és népképviselet témában botlottam tegnap egy videóba. Első kétharmada érdektelen, de a végén a maszkulin világban is működő ősi rendszert ismertem meg. A tizedes rendszer. Ami ha jól értettem az előadást, utoljára Árpád apánk esetében működött. Biztosítva ezzel a legrátermettebbek vezető helyét. És lám a Pozsonyi csatában a papírforma ellenére győztünk.

Ha nem akarod a fél órát végig nézni, lényegét összefoglalom. 10 szomszéd összeül és kiválasztja maga közül a tizedesét. Aki a maradék 9-et is képviseli. Hol? Hát a tizedesek gyűlésén. Ahol is 10 tizedes választ magának egy századost, aki a 10 tizedest képviseli. És így tovább. 6 szinttel 1 milla fő képviselete, a mindenkori legjobb kiválasztása ezzel biztosított. Ősi magyar rendszer, amit elfeledtettek velünk. Papok, Vajk, hospesek. :-(

www.youtube.com/watch?v=C4S2HZTS6as

On
@jaegtoer: Nagyon szánalmas ez a nyelvezet, de végig csak magadat mutatod be, nem veszed észre? :D
Nem szállok alá erre a szintre, meghagyom neked, "világíts" benne saját sötétségednek. Köszi, hogy a nyomoroddal alátámasztod az igazamat!
@rdos: Ja, és vegyük észre pártok sem kellenek hozzá. Ami miatt nekem kifejezetten szimpatikus. :-)
@Henry Jaaxto: leszarom, mi a hibája a magyar focinak. az én hangulatom nem múlik azon, hogy világbajnok vagy nem éppen a csapat. a retorikád erősen emlékeztet az 1950-es évekre, ahol a szart sportsikerekkel akarták eltakarni. még csak-csak, hogy legyen egy olyan stadion, ahol a válogatott játszhat (bár ezek szerint bármelyik klubstadion alkalmas rá), de magáncégeket (ugye a klubokat működtető gazdasági vállalkozások, netán alapítványok) tömjünk ki közpénzzel... miért is nem olasz, francia, angol és német példákra hivatkozol?
@Henry Jaaxto:

"_Mivel utálod a focit fogalmad sincs róla, mi hogy van a fociban, de nyilatkozol._"

Henry.

Nem a focit utálom, hanem amit itthon művelnek ezen a címen. Ilyenbe nem szabad invesztálni.
A munkámban nap mind nap prioritást kell figyelembe vennem. Akár szervezési, akár költségfelhasználással járó feladatot kell megoldanom.
Az első hsz-emben írtam, hogy nem a foci a kizárólagos ok, hanem egyike. Ellenben 100-120 mrd Ft. már elég szép összeg központi költségvetési szinten is. Erre azt írod populisták az utána felsorolt a focit megelőző prioritások.
Nyilván a falnak beszéltem.

Az utálat kedvéért pedig nem utálok semmit, és senkit, ennél sokkal jobban szeretem és becsülöm magamat.
Mint írtam, nálam nem fér bele egy focilabdába a világ. Másoknak igen. Ez van.
Az orbán által kidobott állami 100 000 milliók magán focicsapatoknál landolnak?
Igen.
Az én, a ti magánhobbitokat, magánvállalkozását az állam hasonló bőkezűen támogatja?
Nem.
Kevesebb jut magán focicsapatok állami megtámogatásánál a magyar úthálózatra?
Igen.
Ezeknek az összegeknek nem lenne helye az állami költségvetés óriási hiányokkal küzdő szereplőinél, ahelyett, hogy magáncélra felélik?
Lenne, csak oda nem jut...

Innentől meg a qrva anyját a sok tolvajnak! A szart lehet polírozni, csak a végeredményen nem kéne csodálkozni.
@Henry Jaaxto: így van, attól,hogy épitünk csomó díszes arénát még nem fog változni a történet
@Henry Jaaxto: én ennek a szerencsétlenkedő focialista bagázsnak nem hogy drukkolni nem fogok, de még a levegőt is sajnálnám tőlük, ellenben tudok sírni és nevetni más csapatsportágakkal /vízilabda, jégkorong, kézi...stb/

A magyar focializmus lényege a pénzmosás, és a lopás, semmi más egyéb. Ezért lehet milliókat kapni semmi teljesítményért. Lásd pl. korábban egy általam is ismert csapatot a REAC-ot, ami csak a jéghegy csúcsa volt már akkor is. Mi mehet a puskásféle "foci""akadémián"???

Nem elég hogy csapnivalóak a focistáink, de még arcoskodnak is, meg jó magyar szokás szerint mindig a másikra mutogatnak, és ez nem csak az én véleményem, hanem durvábban egy UTE-és vezérszurkolóé is, aki néhány napja fejtette ezt ki egy beszélgetés közben mellékszálként.
@parti_giano: Először is köszi az érvelő válaszért. Meglepő, hogy itt már ez is érték, de nem számítottam anyázó ösemberekre egy ilyen blogon....
Ami a lényeg: minden ország ad magára annyit, hogy legyen egy két reprezentatív intézménye, stadionja, ahol megfelelő szinten képviseltetheti magát nemzetközileg. Másrészt ez nem jelenti azon értelmetlen pénzszórás támogatását, ami jelenleg megyei, nb3-as 2-es csapatoknak ad csókos alapon összegeket.
Az 50-es években valóban a foci tartotta az emberekben a lelket, de ez inkább szerencse volt, hogy pont akkorra jött ki egy világklasszis csapat, semmint az akkori vezetés akarata.
A nyugati példákban te is nálunk nagyságrendekkel nagyobb országokat hozol fel. A kissebb országok hiába gazdagok, ott is csak nehezen boldogulnak, de persze előttünk járnak. Keleten az oligarchák tömik a futballt, nyugaton a helyi vállalkozók (lásd Salzburg, Basel). Nálunk nincsenek nagy oligarhák, és nincsenek érdekelt nagyvállalkozók sem, legalábbis akik vannak, a nyugatiakhoz-keletiekhez képest csórik. Az állam meg vaksi, jelenleg valóban az állam pénzel néhány csapatot, de nem eléggé. A Fradi támogatása magas, de ahhoz, hogy megtérüljön 20-szor ennyi támogatás is kevés lenne. Egy relative sikeres BL szereplés visszatéritené a befektetést, de jelenleg ettől még fényévekre vagyunk. (Mondjuk a Sahtarban szereplő brazil válogatott Fred éves jövedelme a Fradi 3 éves teljes költségvetése - csak az arányokhoz. És a Sahtar Doneck jelenleg ugyan jól áll, de még igy sem vezeti a BL csoportját).
A fociban irdatlan pénzek mozognak, de csak azok között, akik irdatlan pénzeket fektetnek bele.
A válogatott szint más. Nálunk gazdagabb, erősebb kisországok (Dánia, Norvégia, Svédország, Irország) magasabb fociszintjük ellenére is pótselejtezni kénytelenek, mint mi. Mondjuk azért esélyünk nem sok velük szemben....
igazi 50-es évek...hányok...

Két államtitkár, zene, vers és emléktábla is volt a szomori iskola vécéátadóján

Átadták a szomori iskola új vizesblokkjait (támogatta: a KLIK, az EMMI és a Domestos gyártója, az Unilever), amit át kellett adnia valakinek. Ezért rögtön két (!) államtitkár is Szomorra sietett, Rétvári Bence és Völner Pál, akik beszédet mondtak. "A kézdis nebulók pedig műsorral kedveskedtek a jelen lévőknek: az iskola indulója mellett zenével és szavalattal készültek", aztán emléktábla is elhelyezésre került a megújult vécék mellett – írja a Kemma.hu. (Kemma.hu)

444.hu/2015/10/14/ket-allamtitkar-zene-vers-es-emlektabla-is-volt-a-szomori-iskola-veceatadojan
@Henry Jaaxto:

"_Nagyon szánalmas ez a nyelvezet, de végig csak magadat mutatod be, nem veszed észre? :D
Nem szállok alá erre a szintre, meghagyom neked, "világíts" benne saját sötétségednek. Köszi, hogy a nyomoroddal alátámasztod az igazamat! _"

Szánalmas nyelvezet.
Kedvesem, ne szánd a nyelvezetemet, mert még megvágod magad vele, mindazonáltal helyedben nem lennék elégedett vele, hogy sikerült (is) volt 'szerencséd' megismerni.
[amilyen a mosdó olyan a törölköző. aki ugyanis szarik arra a prioritásra amit felsoroltam, az az ami.]

Bemutatkozás.
Örvendj, ne bánkódj. Emberrel találkoztál, akinek egy élet többet jelent 1000 gónál, és zsíros focimutyinál. (NBI-es játékos magyarázta el az üzleti részét, még 1996-ban. Semmi nem változott, csak a gazemberség nőtt a focitörpével fordított arányban és exponenciálisan.]

Az én nyomorom.
Végül az én nyomoromért és mindazok nyomoráért akiknek a prioritásban nem a foci az első, hanem az egészség helyreállítása, az oktatás és a korszerű testnevelés, valamint az időskorúak emberhez méltó ellátása -szívesen helytállok.

A te nyomorod.
Te meg állj helyt azért a szar fociért amit tapasztalni, persze ahhoz már egy nagy rakás szar vagy, hogy megtedd azt, hogy a focibunkó Főnökkel együtt ne lopott pénzből, hanem a saját, érdemi munkával megkeresett jövedelemből építsetek új futballt, amit egy-egy meccsen a bírón és a partjelzőkön kívül más is figyelemmel kísér.

Stílus.
Azért a szemléletért amit képviselsz igen meg vagy tisztelve.
@jaegtoer: 100-120 miliárd nem sok, ha célt érően és okosan van felhasználva. Sajnos nem teljesen úgy van. De én jobban sajnálom a Közgépes torzóútra elkótyavetyélt miliárdokat, meg a sok csöndes kis Questort - ott is százmiliárdos arányok vannak ám, de ott aztán tenyleg fontosabb dolgok rovására....
Figyelj az a lényeg nem kell qrvanyázni ahhoz, hogy kifejts egy álláspontot, emberek vagyunk, tiszteletből élünk, akceptáljuk mások más vélemenyét. Én elfogadom a tiédet, sőt látok benne logikát is (főleg utsó hozzászólásodban). A gyűlölet hangjával csak saját magát bántja meg az ember, a negativitás zárt kör, és visszatér a feladóhoz..
@rdos:

Köszönöm, ezt este alaposabban megnézem, hasonló elven (de csak hasonló) volt Párizs védelme is a közép-középkorban. így első ránézésre:)
@jaegtoer: De úgy látszik szóba állni sem érdemes ősemberekkel...
Hajrá Magyarország! Hajrá magyarok!
@Henry Jaaxto: értsd meg már, egy ország közérzetének nem egy efemer sporteseményen kell múlnia. de a szocializmusban és manapság ezt sulykolták/ják a népségbe. a foci ma már meg kimondottan üzlet. profi játékosok játszanak a bajnokságban, ebből élnek. nem, nem a közt szolgálják, hogy az állam vagy önkormányzat fizesse őket. az állam, jobban mondva a kormány nem vaksi, hanem korrupt. szerinted miért ülnek politikusok (főleg fideszesek) a nagyobb klubok elnöki székében?
@Henry Jaaxto:

Huszonötezer milliárdos államadósságnál az állami alapfunkciókhoz rendelhető költségvetési források terhére a futball nem élvezhet kiemelt központi költségvetési támogatást.

Ez államigazgatási egyszeregy. Nem lehet ennek
ellenkezőjét bizonygatni.
@Henry Jaaxto: "Nemzetközi összehasonlításban semmi jelentős pénzt nem költünk a focira."

Ja. De nemzetközi összehasonlításban is a béka segge alatt vannak a magyar bérek, különös tekintettel a rengeteg közmunkásra, aki nem segélyből él.:D Ehhez viszonyítva nagyon sok a stadijony és még több amit az állam a magántulajdonlású focicsapatokra költ. Külünös tekintettel arra, hogy a nézőszám még a békamenet színvonalát sem éri el, és semmi hasznot nem hoz az államnak, vagy ha így jobban teccik a közösségnek.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Nem értem mi bajod van a wc átadással. Tudod te mekkora kincs egy wc, főleg ha nagyon sietős az ember dolga?
@jaegtoer:

Ez a Henry pont olyan szagot áraszt, mint kedvencünk. Nem tán-é ebolás börbe bújt Jaaxto?
@parti_giano: Sajna magántőke nem megy be a fociba, volt erre kisérlet, de elbukott, mert nálunk ez nem lehet nyereséges, nem olyan a szinvonal. De mitől is nőjön a szinvonal? Magától? Vagy mondjunk le a fociról teljesen?
A jelenlegi trend az, hogy 5 nagy ország topligája viszi a prímet, mindenki más ehhez méri magát. Második vonalban van az orosz-ukrán oligarha-foci. Harmadik vonalban a kis, európai országok, kis bajnokságok és a szerencse faktorok. (A Steaua 3 éve negyeddöntőig jutott a BL-ben, de azóta alaptáblára se tudott kerülni)
Sajnos ott kell lennie az államnak, mert a másik út megbukott, de nem mindegy hogy hogyan. Nem így, nem korruptan és nem mutyikkal. Én nem látom át, és az előitéleteket leszámítva szerintem ti sem, hogy mi mennyire korrupt vagy tisztességes, de az biztos, hogy általánosságban le vagyunk maradva, és bár már 5 éve kifejezetten kedvezményezett ez a sportág, klubszinten semmilyen, válogatott szinten minimális az előrelépés - ez így kevés....
Jogos az a felvetés, hogy a sikeresebb sportágaktól vesznek el pénzt és öntenek bele egy feneketlen foci nevű zsákba....Szerintem csak alázat kellene, és elismerni, hogy van mit tanulni. De könyörgöm, ne a spanyoloktól (frászt kapok, hogy a Honvéd és a Real Madrid szerződést köt), hanem itt van a 4,5 milliós lakosságú és nálunk minden statisztika szerint szegényebb Horvátország és a focija, itt van a 350 ezres Izland, aki csont nélkül kvalifikált! Tanulni nem szégyen, de alázat, szorgalom és szigorú munka nélkül nincs, nem lesz eredmény.
@Henry Jaaxto:

"_Sajnos ott kell lennie az államnak, mert a másik út megbukott,_"

Egészségügy?
Oktatás?
Kutatás+Fejlesztés?
Közbiztonság?
Úthálózat?
Energiaellátás?
Közalkalmazotti bérezés?
Munkanélküli ellátás, átképzés?
Nyugdíjrendszer?

Ez mind megbukott, hagyjuk is a picsába.

Legyen első a foci. Ugyan ez is megbukott. De miért ne legyen első? Csak. Ja? Az más.
@jaegtoer:

Mondhatnám, irigyellek,hogy erre van időd és energiád.
@jaegtoer: Az említett területek fényévekkel többet kapnak a költségvetésből, mint a sport, azon belül is a foci. Kaphatnának többet is, ha nem lenne korrupció, meg vidasztikus hatóság. A foci csak gumicsont nektek, mert látványosan lehet rá mutogatni, ott a stadion, micsoda szimbólum ez! Miközben a többi, igazi ügy nem olyan látványos. 100-120 miliárd? Az értelmetlen kerités 40 miliárd volt idáig, az nem fáj? Meg aztán még a foci-tolást sem csinálják jól, talán pont ezért, talán pont nektek. Elvtelen Viktor simán beáldozza ezt, addig sincs fókuszban más.
Minden fontos, minden terület! És egyiknek sem szabad elbuknia!
@látjátok feleim szümtükkel: Talán a saját elfogultságod és előítéleted zápját érzed felszaglani Halotti beszéd....
@Henry Jaaxto:

Mit tartsak tisztességesnek? Hogy Mészáros Lőrinc főispán úr az állami megbízásokból milliárdos nyereséget (luxusprofit? ugyan már!) felhalmozó cégecskéjéből a pénzt átrakja a saját maga vezette fociakadémia kasszájába úgy, hogy eközben ebből a pénzből egy petákot sem kell a közösbe befizetnie? Hogy a miniszterelnök úr kegyeit keresők rántanak egyet a vállukon mert nekik így aztán marha mindegy, hogy a profitjukat a közösbe adják vagy a főni hobbijára fizetik be... ja, hiszen pont ettől nem lesz mindegy, csak az ország lesz szegényebb. Ez a kegy a garancia rá, hogy velejéig korrupt legyen az egész, mert nem is lehet más.

És akkor még van pofája ennek a gumicsizmásnak azt mondania, hogy a magánadomány az, ami jó a nemzetgazdaságnak, az állami segélyekért kuncsorogni meg rossz, mert pluszbevételt kell generálni mögé!
@rdos: amilyen agresszív mostanság a jég, inkább ő üti meg a gutát.
@Henry Jaaxto:
"A focira költött "mítikusan nagy" összegek valójában csak zsebpénzek."
Mindíg meglep az a hányavetiség, amikor száz milliárdokról ilyen nagyvonalú vélemények hangzanak el.
Érdemes összehasonlításokat végezni, vagy egy kicsit körülnézni, hogy reális véleményt formáljunk meg.
2014-2017. között a sportra fordított összeg 345.3 milliárd, Csányi szerint ebből 239 mrd a focié.
A 2015.évi évi tervezett sport kiadások 109 mrd-ra rúgnak. Most figyelj!
Ez az összeg a 2015. évi GDP NÖVEKEDÉS 6%-a. Hangsúlyozom, a növekményről van szó.
A honvédelmi tárca a seggét veri örömében, hogy ez évben 48 mrddal többet kapnak védelmi kiadásokra.
Ezt te normálisnak tartod?
Gondosan gazdálkodó állam olyan profilokba fektet be, amely a befektetés megtérülésén túl hosszú időn át profitot termel.
A foci évekre előre egy veszteségeket termelő ág, amely érdemtelenül eltékozolja azokat az értékeket, amelyeket az emberek nagy erőfeszítésekkel teremtenek meg.
Próbáld meg más aspektusból is szemlélni ezt a kérdést, nem célszerű kritikátlanul elfogadni azt, amiről Orbán a kedvtelése érdekében dönt.
@Mariann19:

És akkor tegyük még hozzá, hogy az a 230 milliárd évi átlagban 60 milliárdnak felel meg. Esetleg a TAO-kedvezmény még nincs is benne, hiszen azt már a nagyonokosok megmondták, hogy nem közpénz (naná, mert "köszpénz", tudjuk jól).

Összehasonlításképpen a magyar felsőoktatás kb. 150-160 milliárd állami juttatást kap.

Talán tényleg csak háromszor olyan fontos lenne, mint a foci?
@Henry Jaaxto:

Komám majd akkor is ezt mond, amikor a mostani 5 évért, meg a hátralévő 3-ért téged fog a gyereked, meg az unokád szidni. Majd ebből az azemútnyócév lesz, amit annyira a szocik orra alá dörgöltetek még tavaly is, de ugyé az idő az szarik rátok, és halad előre, oszt a négyből öt, majd nyolc lesz, és ki emlékszik már a tavalyi hóra/emútnyócévre? A következő 7-8 évben biztos, hogy csak a tietekre fog.

Tudod ép szemek mellett a vakság megbocsáthatatlan. A fidesz eljátszotta a nagy lehetőségét, amit magam a ti érdeketek/jövőtök miatt tartok megbocsáthatatlannak ( pedig nekem már nem érdekem értetek sírni ).
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
Mindíg indulatos leszek, amikor a fentihez hasonló témában az ellen nem tartja elég "vonalasnak", ha prioritásokat hozunk fel az állami herdálásokkal szemben.
Említed a felső oktatást, amelynek az a tulajdonsága, hogy egy befektetés, amely a szellemi javak által hosszú távon jelent nyereséget a gazdaságnak.
Most néztem meg, hogy ez a költségvetési tétel a kiadások főösszegének %-ban pl. a 2007-es 2.68%--ról
2013-ra 0.95%-ra zsugorodott.
Ezt a csökkenést úgy is felfoghatom, hogy egy átcsoportosítás történt a sport javára.
A TAO adókedvezmény egy akkora átverés, mint egy ház. Támogatási célú a megfogalmazás, de egy adó elengedés, amely nem kerül bele a büdzsébe.
A kormány azt hiszi, hogy egy ilyen homállyal eltüntetheti a valóságot, hülyének nézi az állampolgárokat.
@látjátok feleim szümtükkel: Komám, nehéz látnom mivel érdemeltem ki az többes szám 2-est, hacsak nem azzal az egyvonalas gondolattal, hogy azért, mert nem vagyok véresszájú antiakárki már oda is tartozom a Fideszhez. Sajnos, sztereotíp és bekategorizáló gondoslkodássall szemben nem látok orvosságot,de nem tartozom hozzátok sem, mert picit hasonlóak vagytok mint a szélsőjobb: ha nem fújod a gyűlöletet 24 órán át ezerrel, akkor máris az ellen vagy, csakugy mint ti. Igenis jó, ha stadionok épülnek és a foci egy kicsit több támogatást kap, de az nem jó ha ezt korrupció kiséri, meg mutyi. Az igazság középütt van: nem nálatok, nem is a Fidesznél (sosem volt), végképp nem Fletónál vagy Vonáéknál...Emútnyócévből emúttizenhat lesz - ebben egyetértünk, a stadionjai nem fogják megmenteni a bukástól az arra érdemeseket, de Orbán bűnei ellenére Fletót sem fogjuk visszasírni - ki kell nőni már végre ezt a két kriplit.
Nem érdekel a politika, imádom a focit, és reménykedem a jó dolgokban - pármillióan még vagyunk így - önök nem. Minden rossz, minden szar - nem igaz. Sokminden rossz és szar, de nem minden a politika, sokminden van a beszűkült látáson kívül is, meg azon túl, hogy 24 órán át borongjunk és a fogunkat csikorgassuk a hatalomra.
Adieu, jó kis mazoista terápia-nekem ez a szélsőbalos blog, de mindenből tanul az ember. Sokmindenben gyébként igazuk van, de nem mindenben....Az igazság középütt van!
@Mariann19: Igaz, igaz. Spanyolországban 26℅ a munkanélküliség, mégis, tudja mennyit költenek ott focistákra és általában a focira? Igaz ezt "magánszemélyek", részvénytársaságok teszik, és bevételük van belőle. Természetesen a csekély pénz a " nemzetközi összehasonlításhoz képest" kevés, nem a magyar költségvetéshez képest. Megnézném pl a horvátok mennyit költenek, de nem sokkal kevesebbet. Egy a baj: ők ésszerűen költik el, nem korrumpálodik a pénzük, és ami fô: eredményesen. Nálunk a fideszes urigyerekek nyálmócsing szinvonalú fociakadémiájára herdált eredménytelen miliárdok miatt nemcsak jogos, de megkérdőjelezhetetlen a felvetés: másutt több haszna lenne annak a pénznek. A költekezés egy jórésze biztos ilyen, de nem minden:korszerű Népstadionra szükség van, egy két nagyobb csapat stadionja is megújulhat, ezzel nincs semmi gond. De pont. Nem kell blasz3-as stadionokra pénz, nem kell irreálisan dotálni a klubokat, pláne nem korruptan és haveri alapon. Meg kell maradni a realitás talján - de senki nincs ott jelenleg.
@parti_giano: Ez egy vállalható vélemény, mármint, hogy foci nélkül is van élet :-)
Európában azonban általában minden országnak van bajnoksága, válogatottja - igazi magyar út lenne, ha mi beszüntetnénk és feladnánk, nézne mindenki nagyot. Pláne hogy a FIFA 190 tagországából idáig 13 játszhatott VB döntőt, ami az adott sportág abszolúte csúcsa. Mi kétszer is. Sok ország sokat odaadna azért, hogy ilyen történelme legyen - nincsen...De bezàrni és sóval behinteni - ez egy álláspont, sokan nem értenek vele egyet, de díjazom az őszinteségét!
@Henry Jaaxto:

No, akkor lassíts.

Utoljára vegyük sorra.

1.)
"_Az említett területek fényévekkel többet kapnak a költségvetésből, mint a sport, azon belül is a foci._"

Még az baszna be, ha a sport, azon belül a foci fajlagosan többet kapna, mint a közigazgatást igénylő funkcionális területek. Persze amennyiben a hasznosságát tekintem, akkor a foci 'fényévekkel' többet kap.
*

2.)
"_ Kaphatnának többet is, ha nem lenne korrupció, meg vidasztikus hatóság. A foci csak gumicsont nektek, mert látványosan lehet rá mutogatni, ott a stadion, micsoda szimbólum ez!_"

Igen. A foci szimbólummá nőtte ki magát értékelhető játék helyett.
Nem gumicsont, a foci és a stadionok látványosan jelenítik meg a korrupciót, s azt, hogy a miniszterelnök látványosan és ellentmondást nem tűrően tahó. Mert micsoda tahó az, aki kancellár meghívására Berlinben járva a tárgyalás végeztével és a protokolláris formaságoknak eleget téve a 1,5-2 órányi maradvány idejében nem a német szellemi és üzleti élet kiválóságaival szerveztet magának találkozót, hanem Dzsudzsák Balázzsal, a felkapott futballistával. Érted? A miniszterelnök kulturális és üzleti érdeklődése megreked a futball és a harács szintjén. Nemcsoda, hiszen "Európában neki van a legnagyobb facebook-ja" -saját szavaival idézve most a harsány röhögést kiváltó önerős bonmot-ját.
*
3.)
"_Miközben a többi, igazi ügy nem olyan látványos. 100-120 miliárd? Az értelmetlen kerités 40 miliárd volt idáig, az nem fáj?_"

Kedvesem, a kerítés ugyanennek a könyvnek egy sokadik, ám teljesen másik fejezetében van, külön alcímmel. Maradjunk a foci hasznosságánál és 'előrevivő társadalmi dicsőségénél.' Eddig erről volt ugyanis szó.
*

4.)
"_Meg aztán még a foci-tolást sem csinálják jól, talán pont ezért, talán pont nektek. Elvtelen Viktor simán beáldozza ezt, addig sincs fókuszban más.
Minden fontos, minden terület! És egyiknek sem szabad elbuknia! _"

Tehát azt állítod, hogy a futball prioritásban egyenlő az

egészségüggyel,
alsó, közép-, és felsőfokú oktatással
kutatás+fejlesztéssel,
közbiztonsággal,
úthálózat építéssel és fenntartással (beleértve a kötött-pályás és vízi utakat is, légi közlekedés?),
energiaellátással,
közalkalmazotti bérezés kellő fedezetének biztosításával,
Munkanélküli ellátás és átképzés pénzügyi alapjaival,
Nyugdíjrendszer fenntartásával és fejlesztésével?
*

5.)Végül s utoljára:
Köszönöm szépen a figyelmet, nincs több megbeszélni- és mondanivalóm. Veled.
Sem alpári, sem tárgyilagos-racionális, sem finomkodó stílusban.
Sajnos az alpárit jobban érted-érzed. Nem tévedtem. Az hatott. Az érvek nem.

Ja. Tisztelt Anyádnak és a saját -még talán ártatlan- gyerekeid, netán unokáid életének és egészségének és oktatásának továbbá legelsősorban a saját zsebed kontójára költsd csak azokat a forintokat focira és stadionra amit te kerestél meg, vagy te loptál össze. Ne a mások zsebére ácsingózva játszd a focifant.

Aha... jut eszembe: Az már megvolt hol keresd a világosságot. Indulhatsz. Szevasz.
@parti_giano:

"_amilyen agresszív mostanság a jég, inkább ő üti meg a gutát._"

Már üzentem neki, hogy - a saját érdekében- jobban teszi, ha elkerül.

Woody Allen megvan?

"Mint a történelem során megannyiszor, az emberiség ismét válaszúthoz ért. Az egyik ösvény kétségbeesésbe és reménytelenségbe torkollik. A másik a tökéletes pusztulásba. Imádkozzunk, hogy kellő bölcsesség adassék a helyes választáshoz."

Még több?:)

hu.wikiquote.org/wiki/Woody_Allen
@jaegtoer: Nem tudom buzi vagy e, mert ez a "kedvesemezés férfiak közt nem igazán megy. Annyit azért tisztázzunk: én nem. .Szövegértésből 1-es vagy, leülhetsz, sikerült a felét félreértelmezned amit mondtam. Valószínű a vaksi gyülölet szemüvegén át látsz mindent és mindenkit. Brrrr...nem irigylem a környezetedet, szerethetnek.... Az hogy Orbán Dárdaival (nem Dzsudzsákkal) találkozik Berlinben, azért talán nem a legnagyobb bűne, kapásból lehetne sorolni napestig a bűneit, de ezt felhozni itt, elég furi.
Ugy látom te is az a kategória vagy, hogy az ellenállásba annyira belemerevedett, hogy képtelen rugalmasan kezelni a világot, és ezzel önmagát zárja börtönbe. Gondolom utálod a narancs színt, mert azt egy párt használja. Utálod, ha azt hallod " Hajrá Magyarország, Hajrá Magyarok!", mert azt valaki felhasználta, és hiába, hogy azt már évszázadok óta használták őseink, mert pl. Én is használtam, abból már egyből következtetsz - én nem engedek kisajátítani szavakat, színeket, értékelet - mert szabad vagyok a használójától, te viszont a rabja vagy. Te utálod a magyar focit, mert Orbán "látszólag" felhasználja - én már akkor is szerettem, miekor Orbán még nem volt sehol, és akkor is szeretni fogom, amikor már nem is lesz sehol. Te Orbánhoz méred a létedet: a dühödet, a gondolataidat az ő elleni fellépés és harc motiválja - ezért vagy a fogja. Te Orbán börönében élsz, ráadásul ezt nem is Ő, hanem te magad kreáltad. Orbán-függő vagy...
Egyik ismerősöm ezt a skizoid negativitást mentális heroinizmusnak nevezi: gondolom ez a kommentelés is ennek része, itt böködöd magadat. Szomorú...

Az alpári stílus bizony ennek a függésnek a következménye: ellenség-barát polaritás van, nincs átmenet, finomság, kulturált meghallgatás, empátia. Van itélkezés, prejudikálás, obszcén harag. Az összes nekem szánt obszcénkodásod egyenesen Orbánnak szól - annyira frusztrál, hogy nem tudod neki megmondani, hogy ő ural, hogy bárkit azonnal beazonosítasz vele, adja bár a legkissebb jelét is egyet nem értésnek. Anyázásaid, mocskolódásaid nem nekem szólnak, hanem a börtönőrödnek!
Focifan szerencsére sok van Magyarországon. Ez az apukázós beszólás a végén, hogy "ne a mások zsebére ácsingozva játszd a focifant" elfelejti ezt a tényt, hogy pármillió adófizető szereti annyira ezt a sportot hogy nem bánja, ha a költségvetésben támogatásra kerül. Nem vagyok tehát egyedül, bárhogy is fáj ez neked...

Elég szomorú lenne, ha egy rab tanácsára szorulnék világosság tekintetében. A te börtönödben düh van, hideg és kevés fény, függés és frusztráció. A fény ott van, ahol mindez nincs - javaslom neked találd meg, még mielőtt orvosnál kötsz ki. Gyógyító fénykeresést kívánok!
@Henry Jaaxto:

Maradjunk az anyád picsájánál.
@Henry Jaaxto:

"_Te Orbánhoz méred a létedet"

Orbánozni te kezdtél.
Én korrupcióról értekeztem.
@Henry Jaaxto:
Úgy tűnik, közelednek az álláspontjaink. Azt viszont nem kedvelem úgy általában, ha egy vitában a külfölddel való összehasonlítások képezik az érvelést.
Eltérőek a gazdasági, politikai viszonyok, a tradíciókról nem is szólva, ezért az összehasonlításnak nincs helye.
A foci nálunk mindenben ultra előnyöket élvez.
Nézd meg a magyar futball bírók javadalmazását.
Végezetül. Magam is úgy gondolom, hogy szükség van sportlétesítményekre, de azok a verseny- és látványsportokon kívül az embereket kéne, hogy közvetlenül szolgálják
1 milliós fizetést kapnak/hó, emellett költségtérítést, egy meccs 90.000.- Ft-
Most lehet azt mondani, hogy a külföldiekkel kell a szintet tartani. Miért?
Egyéb foglalkozásoknál ez nem érv?
Jelzem, a Bundesligában 12 millió Ft-nak megfelelő a teljes szezonra járó fizetés, hasonló a miénkhez.
Igaz, a meccsek levezetéséért - ha jól emlékszem -
1.140.ooo Ft-ban átszámítva a díjazás.
Azokban az országokban, ahol a foci eltartja önmagát, ott nincs semmilyen téren kifogásolni való, mert az azért van, mert van teljesítmény, és annak a folyománya, a közönség.Ja, és a szponzorok.
@jaegtoer: Én is. Majd átadom neki, de nem hiszem hogy talizok vele. Fogod a börtönt "anyádpicsája-jegtoer," fáj az igazság, biztos. :D
@Henry Jaaxto:
Gőzöm nincs, hogy a "végezetül-lel kezdődő bekezdésem miért nem a végére került, kérlek, tekintsd záró mondatnak.
@Henry Jaaxto:

"_Fogod a börtönt "anyádpicsája-jegtoer," fáj az igazság, biztos. :D _"

Ha már a fogásig eljutottál, valami, mert jól demonstrálod, hogy mi fogott meg a mondandómból.

Az utóbbi 1-2-3-4 pontba foglaltakból semmi sem fogott meg, ellenben az anyád picsája rögtön rabul ejtett. Bele is kapaszkodtál rendesen:) Ha ezt érted, akkor veled szemben ez az érv. Ennyire egyszerű. Érted? Ja, ezt már nem.
@Henry Jaaxto: ha nem fújod a gyűlöletet 24 órán át ezerrel, akkor máris az ellen vagy, csakugy mint ti.

Egy csöppet el teccettél tévedni. Én még soha nem gyűlölködtem, és nem is fogok. Mert.
Ha találsz tőlem bárhol olyan gndolatot, ami erre utal, akkor megkövetlek. Addig bilire!

Amennyiben látó olvasó vagy, akkor itt érzékelheted, hogy a többség nem gyűlöködik, hanem kritizál. Tudom, most a gyülülködés szó a menő és bevett, de nem gyűlölködünk. Azt gondolom, te sem gyűlöletből írtad, hogy ha a focihoz korrupció társul, az nem jó. No én ettől tovább megyek, és azt mondom, korrupt az a foci, amelyik azért kap pénzt, mert Orbán kedvence, vagy ha nem is az, de hízeleg neki. Szerinted ez a ondat gyűlölködés?

Mondanám én azt, hogy Gyucsány is menjen valahol valaki várja, de bánatodra most nem ő fogja a kormányt, így kénytelen vagyok azt kritizálni, aki/ami éppen aktuális. Most az, hogy a te foci imádatod sem ér annyit, mint amennyit az állam beleinvesztál. És ez nem gyűlülködés, csak annak az ismerete, hogy bezony sok kis faluból az emberek minimál bérből, közmunka bérből nem hogy a stadijonyokba nem tudnak elmenni ( mellesleg ki is küldik őket mint az ismerőst a felcsúti csudából, pedig csak meg szerette volna nézni mi épült az adójűból ), de még arra sem fussa nekik ha elromlik a tv, hogy újat vegyenek. Így osztán még a focit nézni sem tudják. Mellesleg mit is kell rajta nézni? Ahogy Orbán és slepje köpködi a szotyit, miközben a "fontos" emberek udvarolnak neki? Láttam én már ilyet eleget, de ha nektek ez kell, tőlem élvezedjetek. De ha lehet, ne az adózók pénzén.
@jaegtoer: Ha esetleg elolvasná más, kulturált hangnemű bloggereknek hogyan és mit válaszolgatok, realizálná, hogy a pontjai nagy részét érrtelmezhetőnek tartom, és sokmindenben még egyetértés is mutatkozik. De nem csak a "mit" számít, hanem a hogyan is, és elvből nem lehetek kíméletes aztal, aki ilyen hangnemet használ. Mondom, Jobbikos birkáknál néha tapasztaltam hasonlót, de itt szélsőbalon alapból nem gondoltam, hogy második válaszra anyázik valaki.Viszont annyi szerencse, hogy tágult a kép, és azóta többen is reflektáltak és az ön stílusát senki nem követi. Én nem futok el a tények elől és a meggyőző érvek előtt meghajlok. De a személyeskedés és verbális erőszak nem út ehhez. ....
Óbazzz... Szép ez, de a drága mama hátsóját hanyagoljátok!
Maradjatok az érvelésnél. Már amennyiben ez akceptálható...
@Henry Jaaxto:

Mint már említettem volt, a kulturált szegmens nem talált halló fülekre magasságodnál. Maradt az a változat, amit egyből megértett.
@látjátok feleim szümtükkel: Ezt arra a megjegyzésére értettem, hogy megpróbált bekategorizálni valamiféle "szagra" hivatkozva. Talán azóta tisztáztuk, hogy nem volt helyes, és a most elmondottak túlnyomó részével teljesen egyetértek.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

A leghathatósabb érv a hátsó. Tehetek én róla? De vettem:)
@Henry Jaaxto: "Ha esetleg elolvasná más, kulturált hangnemű bloggereknek hogyan és mit válaszolgatok"

Henry Jaaxto 0 bejegyzést írt és 30 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban

2013.03.11. óta tag

Ez a 30 hsz nem valami sok, hogy láthassunk.:D
Sziasztok,

előbb nyerem meg a lottó ötöst négyszer egymás utáni héten, minthogy egy pillanatig is komolyan gondolja.
Ez csak egy politikai gumicsont (gy. k.: terelés), hogy az ecceri Abszurdisztáni polgár azzal foglalkozzon...

Az az ember még nem született meg, aki Abszurdisztán Kedves Vezetőjének méltó és egyes körökben elfogadott örököse lehetne.
@látjátok feleim szümtükkel: szerintem ez csak második nick, amikor az első wellnesezik :)
@graphics:

Hát tény, hogy Napóleonból is csak egy született.:O
@graphics:

Az úszkálónak nem teccik az anyázás, ezért gyanús.
@látjátok feleim szümtükkel:

"_Hát tény, hogy Napóleonból is csak egy született_"

Szerintem ez tévedés. Napóleonok többször is születtek, csak épp akkor, ott és abban az életben nem volt rájuk szükség.
@látjátok feleim szümtükkel: Valóban más néven szakmai blogokba irogatok és posztolgatok, nekem ehhez a politikai iszapbirkozáshoz, ilyen olyan oldali adok-kapokhoz drága az időm. Most csak mazoizmusból jöttem ide, annyira frusztrált a tegnapi focikudarc, hogy gyógyulásul egy kis önkínzást választottam, mikor láttam hogy élveznek itt egyesek azon a kudarcon, ami nekem fáj. De sikeres volt a terápia, és még tanultam is, na nem az anyázós bloggertől, de azért az lejött, hogy mi fáj annyira nektek, és jogos a felvetés, hogy a focin keresztül is a korrupcióhoz és mutyihoz landol a pénz, akkor hiába is várok eredményt, a látszólag nagyobb ráfordítás csak "látszólag" nagyobb, valójában nem a megfelelő emberekhez jut, mert szinte sehol sincsenek a megfelelő emberek a megfelelő helyen. Igy aztán álmodozás sikerre várni, meghogy majd máaok kikaparják nekünk a gesztenyét....
Most azonban kilépek a témából, mert sok más dolog is van, és ez csak kikapcsolási célt szolgált. Adieu!
@Henry Jaaxto:

Örülök, hogy segíthettem:) Hajrá Magyarok! Hajrá Henry!
@parti_giano: :-) Virág eftárs után szabadon. Háát? Nem szívesen lennék most a guták helyében.

@jaegtoer: Ha már láttad. Ha nem csak akkor érdekes ha az elejétől nézed.

Szaharai erdők emberiség általi kivágása. Már csak a nagyságrendek miatt is tévedés. Számoljunk fajlagosan, egy négyzetméterre. Légóceán egy négyzetméterének a tömege 10000 kg, vagy 10 t. Természetes erdő egy négyzetméterének a tömege 30-50 kg. Ez csücsül a légóceán alján.

1 ha-os biomio kertészetek. Ez az agrotechnika múltja. A jövője az öntözés, a hidropónia, az aeropónia, 2-4-10 szeres hozammal a normál szántóföldihez képest.

A borzalmas struktúrák. Sajnos igaz, és a helyzet fokozódik. :-(

Ami tetszik, az összefogás, és az Új Szövetség neve (nem keverendő a bibliaival). Nem kizárólag magyarokat vár bele. Szomszédainknak is kezet nyújt.

Lehet hogy hallunk még Géczy Gáborról? :-)
@Mariann19: Én abban sem vagyok biztos, hogy külföldön állami pénzekből megy a focira. Szerintem ott keményen magánpénzek vannak benne, és oda és akkor fektetnek be, ha úgy gondolják, hogy megtérül. Adófizetői pénzekből erre költeni, több mint bűn.
lézerjanó elég dörzsölt de valahogy túl sok.
viki amúgymeg még vagy húsz évig jól elpöföghet.
Talán ma vagy tegnap jutott eszembe a régi vicc a zsidóval aki minden nap vesz egy újságot,mert vár egy halálhírt,ami biztos a címlapon lesz (Hitlerét).
Namost én is még húsz évig minden nap vegyek újságot,:))
@Kacsura:

A külföldi foci a reklámokból és a fogadásokból él a belépőjegyek árán túl. Mondjuk ott az sem kispénz.:D

Nálunk a jobban teljesítünkre, mint reklámra nem fizetnek többet a fogyasztók. Bár mostanában nem hallani kormányzati részról ezt a szlogent. Lehet, hogy már maguk sem hisznek benne?
Az, hogy a reformok működnek, megint nem eladható a piacon, megenni sem lehet.
@rdos: Az autogyartast is a KGST tiltotta be. Akkor Kadarek meg nagyon le voltak kotelezve a baratiborszagokbak...
@Bicepsz Elek77: Pontosan. Akkoriban igencsak korlátozott volt a szuverinitásunk. Elnézegetve az utolsó negyed száz év történéseit azóta sem lehet sokkal nagyobb a mozgástere a hazai immár kétfelé is kollaborló politikumunknak. :-(
@jaegtoer:
kibickedem. welldone. elmondtad szépen, kulturáltan is, meg kicsit erősebben, de annyira igazad van, hogy ez a párbeszéd minden nyomdafestéket megér:-)
Snitt után szabadon:D
A gond az, hogy nagyon derága.:(

"Egy 20-25 éves amerikai mezőgazdasági projekt tankönyveit adta ki vadonatúj magyar könyvekként a Türr István Képző és Kutató Intézet az Eötvös-programban. A bruttó 31 millióért egyszerűen lekoppintották a pennsylvaniai állami egyetem kiadványait. Az uniós pályázaton kiválasztott kiadó vezetője elismerte, hogy fordítottak, azonban azzal védekezett, hogy nem szó szerint...
Luxemburgban van a vége
Az uniós támogatást pályázó kiadó hat éve offshore tulajdonban van. A Száz Magyar Falut egy budapesti cég tulajdonolja, de annak tulajdonosa már egy Luxemburgba bejelentett, LifeTree Holding S.a.r.l. nevű vállalkozás. A kézbesítési megbízottja pedig maga Farkas József."

index.hu/belfold/2015/10/19/amerikabol_nyultak_a_nyulkonyvet/

Én csak azt nem értem, hogy a mai világban miért kell idétlen rajzokkal etetni a tanulni vágyókat. Én ingyen vállaltam volna, hogy lefényképezzenek, miközben egy élő nyúlon bemutatom a rajzokon lévő fogásokat.
Egyébként ennek nincs valami lenyúlás szaga?
süti beállítások módosítása