Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @taga20: Jajj.. hát ezzel a verssel amúgy sikerült magadat rendesen tökön lőni.. de tuti, hogy nem... (2024.11.23. 19:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.09.04. 08:47 Fabius

Viktor, menj a picsába!

...és azért csak oda, mert édesanyádat érintőlegesen sem akartam ebbe belekeverni.

Milyen emberek vagytok ti? Igen, ez a kérdés hótkomolyan fölmerül bennem mikor az ámokfutást nézem amit műveltek. Huzakodtok az Unióval, beszólások ide-oda, közben pedig egy rakás tehetetlen szarnak látszik a fényességes ner, ami már a legalapvetőbb emberséget és levetkőzte magáról.

Egy magyar úgynevezett "rendőr" - faszparaszt inkább - könnygázzal fújkál le gyerekeket?

A napok óta bizonytalanságban tartott embereket a legprimitívebb módon egyszerűen átkúrjátok?

És ez a seggnyaló szavazórobotok szerint a legnagyobb rendben van?

Tényleg: miféle keresztények vagytok ti? Mert innen ahol én ülök úgy látszik, szerintetek az emberség minimum balliberális métely ami fertőz, kerülitek is rendesen, mint semjénzsolt a Stones koncertet. Nem lepődnék meg azon sem, ha holnap törvénytervezetet látnék a védőoltásról, ami tutira megvéd ellene. Pedig ha akarnátok tudnátok valamit kezdeni a kialakult helyzettel, ráadásul ha annyira bénák vagytok, hogy valóban nincs rá megvalósítható ötlet, akkor is csak a netet kéne bújni hozzá egy kicsit. Nekem teljes negyedórámba tellett megtalálni egy számotokra ingyen felajánlott ütemtervet a tegnapi kommentek között:

"1, a déli határ mellett (!!) felépiteni egy hét alatt néhány befogadközpontot és tábort, ha 170 km keritést 1 hónap alatt felrántottak, akkor összesen 17 km-hez kell 3 nap.

2, eközben (!!!) határozott akciótervet létrehozni a követendő eljárásról, egyeztetve a "befogadó" államok vezetésével, meghatározni, ki menekült, ki nem, ez kb 24 óra.

3, a 2. után (!!) többnyelvű szórólapokat/füzeteket nyomtatni angol, német, francia, arab, pastu, urdu, akármilyen nyelven az érvényes eljárásról, a szerb hatóságokkal egyeztetve már szerb területen osztogatni a várakozók között, hogy tudják, pölö, hogy csak regisztráció után mozoghatnak bárhol, és ez hol, mennyi időt vesz igénybe. Felhivni a figyelmet, hogy akinek személyi okmánya van, az hamarabb szabadul, akinek nincs, az vár.

4, eközben (!!) a befogadóközpontok közelébe telepiteni irodákat, akár konténerekben (kérni/bérelni cégektől) és levezényelni legalább angolul beszélő tisztviselőket, eszközöket (pl. ujjlenyomat-olvasó a kisebb okmányirodákból, van belőlük vagy 25-30, internetkapcsolat ofkórsz, gépi adatbázisépités 24 óra), összeszedni néhány kebabost tolmácsnak és két műszakban regisztrálni a migránsokat/menekülteket.

5, aki megfelel a "menekült" státusznak, (háborús övezetből, menekülttáborból jön pl, pár keresztkérdéssel kiderithető, pl. hol lakott, melyik városban, melyik utcában, mi volt az első keresztutca neve, stb, guglimapson leellenőrizni, 3 perc. azt papirokkal ellátni, haladék nélkül elengedni, menjen isten hirével. Aki európai országbeli - albán pl, azt habozás nélkül visszaforditani. Aki nem háborús övezetből érkezett, vagy nincs papírja, és nem tisztázható, honnan jött, azt ideiglenesen menekülttáborban elhelyezni, ahol megvárják, amig tiszátzódik a nacionáléjuk, és hogy mi lesz velük. Persze oda is telepiteni irodákat és embereket, akár uniós nemzetközi segitséget is kérve.

6, teljes mellszélességgel kiállni Olaszország (és Németország) mellett kvótaügyben, igy Magyarországra jutna kb 3000 ember, (már ha van olyan barom, aki ide akar jönni, de lehet valakinek rokona itt )

7, az EU megfelelő intézményeinél (tanács, parlament) sürgős tárgyalásokat kezdeményezni, hogy pl. Görögországnak nyujtott segitséggel előszűrést lehessen végezni.

8, az ENSZ megfelelő intézményeinél sürgős tárgyalásokat kezdeményezni, hogy a háborús övezetek közelében ENSZ felhatalmazással, támogatással és finanszirozással olyan fogadóállomásokat létrehozni, illetve fenntartásában az ottani államokat segiteni, amelyekből az ott élők nem menekülni akarnak, hanem megvárják ott, amig valami történik. "

Nem lenne túl bonyolult se pénz és időigényes, ráadásul az elkövető Vader nagyúr tényleg ingyen nektek adja ha kéritek. Jó, oké, ettől embernek és normálisnak látszanátok, akik a helyzet megoldására törekednek tehetetlenségből és politikai haszonszerzésből eredő látszatintézkedések helyett.

De egyszer talán ki lehetne próbálni milyen az, ha nem a kontinens leköpendő páriái vagytok!

795 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr637759648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@habakuk000:

Igen, Dublin megbukott. Ezért helyes, ha egy külügyminiszter - itt nem Szíjjártóra gondolok - felveti, hogy revideálni kell a rendszert. Ez stimmt.

"meg kell állítani a bevándorlást."

Igen. Ez is stimmt. De te is úgy gondolod, mint a kis zacskószökevény, hogy odaáll a miskolci gyors elé Hatvan és Vámosgyörk között, előretartott tenyérrel, hogy "erre pedig vonat ne jöjjön!" ?

Ehhez mi kicsik vagyunk, hogy megállitsuk. Kerités sem fogja megállitani. Ehhez mi annyit tudunk hozzátenni, hogy ésszerű ötleteket vetünk fel illetve más ésszerű ötleteit támogatjuk. Az olasz kvóta-ötlet is Dublin korrekciója lenne, lehet hogy nem a legjobb, de a semminél több. Nyilván a migráció megállitása valahol a keletkezés helyén kellene hogy történjen, ehhez még az EU is kevés, az ENSZ-et is be kellene vonni. Gondolom, nem a mi szavunk lesz a döntő.
@habakuk000:

H§t tudod, a habos rózsaszínű plázaflangálás kurvára messze áll a lelkivilágomtól. De ha már színekben gondolkodol velem kapcsolatban, akkor inkább égszínkék, vagy fűzöld, nyugalmi állapotban.
A kommnetedet olvasva szegecses bőrszerkó jellegű a hangulatom.
A bécsi plázában járva el tudtam képzelni, milyen reakciót váltana ki a mai Magyarországon egy hasonló közeg. Az emberek gyűlölködő pillantását, azt a mozdulatot, ahogy önkéntelen testükhöz szorítják a táskájukat. Néhányan be is szóltak volna.
Mert ez a mai Magyarország. A közhangulat felelőse pedig személyesen Orbán Viktor, akit te épp felmentesz minden felelősség alól.
Sötét Nagyúr itt kérdezi felettem, mikor és kitől kért Orbán segítséget?
A kérdés jogos.
Felelősséget nem vállaltak a kialakult helyzetért, mindent áthárítottak Németországra.
Ha az osztrákok és németek nem nyitják meg éjjel a határokat, ki tudja milyen katasztrófa történik.
A jelenlegi magyar kormány mocskos politikát folytat. Nem kezeli a problémákat, ujjal mutogat a környező országokra, aztán kivárja, míg azok cselekednek.
Kíváncsi lennék, milyen statisztikákból olvastad ki, hogy a menekültek 80%-a egyedülálló férfi?

Hosszú lett, érzelmileg túlfűtött. De nem kérek elnézést.
@guma: civilizációban gondolkodom, nem vallásban.

Sajnos én nagyon egyszerű faék vagyok: nem akarok muszlim civilizációt.

Bár csodálom, de nem szeretem és félek tőle.
@bellasignora:

Ha esetleg lenyugodtál volna,ismét felidegesitelek: az újabb hullám útban van, akkor is, ha nem küldenek vissza egy embert sem. És azokkal is kezdeni kell valamit. Nem baj, nem kell leállitani a buszokat :)
@DarthVader: Na látod. Európai politikusok közül először orbán mondta ki: meg kell állítani a bevándorlást, mert nem akarjuk.

Az ő szerepe ezzel véget is ért, nem biztos, hogy nem Angela mutti biztatta fel erre, mert magától azért nem olyan nagy legény.

El kell kezdeni a tárgyalásokat a Közel-Kelet pacifikálására, újjáépítésére.

Mellette természetesen az operatív feladatok új megoldási formáit is ki kell találni.
@vakapad:

Végleges nincs. Ideiglenes lenne, pölö a poszt tárgyát képező.

Csakhogy: ha eddig nem akartak regisztrálni a migránsok, ezután végképp nem akarnak, ennek a kormánynak már egyikük sem hisz. A kormány, mivel mást nem tud, és nem akar tenni, viheti őket a határra. És akkor ott tartunk, mint Görögország, meg Szerbia. Csak közben totál hülyét csináltunk magunkból, és kialakitottunk egy képet a világban.

(egyébként Orbán ne tévesszen meg senkit, lófaszt akarta ő Dublint egy percig is komolyan betartani. Az azzal járna, hogy a menekültet ide küld(het)ik vissza. Igy nagyjából megoldotta, hogy ide egyetlen menekültet nem küldenek vissza. Kérni is csak nagyjából még több suskát kért, semmi egyebet. Szóval amit kell, megoldotta, innen elmennek a menekültek, ide nem küldik vissza őket, felépült egy kerités dupla áron, aminek a fele zsebbe vándorolt, csak közben irakozunk kifelé Európából.)
@habakuk000:

Te figyejjé' má! Mi van akkor ha ez a sok szerencsétlen menekült pont az ostoba fanatikus iszlamista államok és maga az Iszlám Állam menekül?! Mi van akkor ha a Közel-Keleten sem mindenki vallásos és vannak akik csak szar helyre születtek és szeretnének egy szekularizált országban élni, sőt még JÓL is élni (ezért nem állnak meg a görögöknél, törököknél).
Abba senki nem gondol bele, hogy a Közel-Keleten is élnek olyan emberek akik nagy ívből szarnak Allahra, meg az iszlámra meg az összes vallásra?
Tényleg mindenki azt hiszi, hogy ott csak vallásos, allahista iszlám emberek élnek és mondjuk ateisták meg normális, nem buzgó vallásosok azok nem?
Ki terjeszti azt az ostobaságot hogy a Közel-keleti emberek azok mind fanatikus iszlamisták vagy zsidók?
@habakuk000:

figyelj, a lányaim már két éves korukban erős hisztit tudtak lenyomni, "mert nem akarták".

Diplomáciában olyan, hogy "nem akarom", olyan nincs. Csak ehhez kell egy megfelelő külügyi apparátus, aki úgy tálalja a nem akaromot, hogy az nem nem akarom, de mindenki érti. Szerintem Martonyi ilyenkor sírva fúrja a párnába a fejét.
A csúti gumicsizmás tahó ezt nem érti. Bedobban, pök hegyeset, pattanjon mindenki. A többiek meg néznek egymásra hitetlenül.
@habakuk000:

Haba! Azt hiszem elég egyértelmű véleményem van. Ha nem értek egyet - mint jelen esetben - abban is benne van.
Sötét nagyúr kiválóan összeszedte a megoldási javaslatokat. Nincs mit ragozni rajta - részemről.

Nem volt váratlan a menekülthullám. Ha OV igazi államférfi, stratéga lenne, már tavasszal egyeztet, letárgyal mindent, - persze nem egy tarajos külügyérrel - és az egész EU-val a háta mögött, felkészülten várja a rohamot.

Ez az Ébresztő! egy röhejes kotkodácsolás egy szarkupac tetején - miközben alszik.

Amikor kitántorgott 3 millió magyar, gyanítom senkinek nem az járt a fejében, mi lesz vele lakás, kocsi, munka, etc. nélkül. Élni akartak, és megoldották.Voltak konfliktusok? Igen.Túlélték? A többség igen.

Tudom, ma más a helyzet, más kihívásoknak kell(ene) megfelelni, de nem vizionálok egy iszlám és keresztény szélsőjobb háborúja által szétzilált Európát. Holnapra semmiképp. Azt csak zárójelben jegyzem meg, hogy a széljobb nem keresztény, hanem nacionalista.

A szolidaritást nem kéne keverni az álhumánummal.
Az egyén felelősségét sem ,a kormányéval. Másként gondolkodik az egyén, és másként kellene, hogy gondolkodjon egy felelős kormány.
@habakuk000:

Még egy kérdés:
Tegnap a szlovák és a cseh belügyminiszter kijelentette, hogy készek átengedni a menekülteket, amennyiben Magyarország és Németország megegyezik a feltételekben.
Kérdem tőled, a magyar kormány megkereste a németeket pl. a nagykövetet? Tárgyaltak velük érdemben?
A kommunikációs bullshiteket- Lázár nyilatkozatai
nem tekintem tárgyalásnak.
@habakuk000: "El kell kezdeni a tárgyalásokat a Közel-Kelet pacifikálására, újjáépítésére."

igen!
a helyzet rendezéséig azonban, be kell fogadnunk (az EU egészére gondolok), az onnan érkező menekülteket.
orbán meg azt mondta ki, hogy azonnal tagadjuk meg tőlük a segítséget!
"Európa iszlám állam lesz"

Tényleg mindenki elhiszi hogy a Közel-Keleten csak vallásos emberek élnek? Legyen az muszlim vagy zsidó...

Szánalom bazmeg.
@Eszter jött: súlyos tévedés, nem ez a közhangulat.

Ez csak a királyi tv hangulata, amiről beszélsz.

Ugyanakkor a probléma elmaszatolása egyre inkább úgy látom, a balos, liberális "értelmiségnek" nevezett megmondóemberek jellemzője.

Álszeméremség? Álhumánum? Félelem az igazságtól?

Hülye divat.

Mellesleg ha nem vennétek észre, a szörnyülködéssel annak a töméntelen embernek a munkáját, segítőkészségét kérdőjelezitek meg, akik a pofázás helyett a menekültekért dolgoznak, segítenek nekik.

( én pl szerveztem apró, nem napi de heti rendszerességgel, ha nem is segélyeket, de ajándékokat, amiknek örülnek. Nem dicsekvés, csak a szögesdzseki kihozta belőlem)
na, már csak az kell, hogy az ufók is megtámadják a földet. akkor majd lesz globális összefogás.
de a viccet félretéve, megértem @habakuk000: félelmeit, de messze nem orbán "bátorsága" a kulcs. ez egy belpolitikai akciónak indult nála, saját közönségének játszott (nem kell eu segítség, mert mo. jobban teljesít) . aztán meglepődött, hogy a migránsok leszarják a magyar belpolitikát. az eu. az együttműködésre épül, azzal a bájjal, hogy a nagyobb és erősebb országok érvényesítik az akaratukat. de persze lehet harcolni ellene, az eredmény itt van.
@DarthVader:

"Csakhogy: ha eddig nem akartak regisztrálni a migránsok, ezután végképp nem akarnak, ennek a kormánynak már egyikük sem hisz. "

pár percre visszajöttem, és maximálisan egyetértek az új híreket olvasva veled, ahogy a példa is mutatja:

17 perce

Több ezer újabb menekült érkezhet szombat este Magyarországra

A közmédia tudósítója szerint a Macedóniában található Presevo városának ideiglenes befogadóközpontja zsúfolásig megtelt, másfél ezren a kerítésen belül, további ezer ember pedig a kerítésen kívül rekedve várja, hogy elkészüljenek a dokumentumai. A Presevótól 8 kilométerre levő miratovaci sátortáborban is 2-3 ezer ember tartózkodik.

A menekültek a papírok birtokban 72 óráig tartózkodhatnak Macedóniában, ahonnan tovább mennek Szerbiába. Itt szintén 72 órájuk lesz, hogy áthaladjanak, nagy részük jó eséllyel a magyar zöldhatáron próbálkozik majd, talán már szombat este. (MTI)

index.hu/belfold/2015/08/31/menekultek_bevandorlok_krizis_percrol_percre/
@Amadeus62:

ettől összetettebb a dolog. Kétségtelen, hogy az iszlám hívői között is vannak langyosak, ahogy a zsidók között is, meg a katkók között is. Idegen közegben viszont mindenki igyekszik a hasonlókkal kapcsolatot tartani, (kivéve az intelligensebb magyarokat, azok már tudják,mindenki mással, csak a többi magyarral ne) és az elszigeteltség érzése nagy kohéziós erő. Szóval szó nincs arról, hogy az iszlám ne okozhatna problémát. Jut eszembe, nem merült fel senkiben, hogy a nem török németek jólétének az ára valahol a török németek rosszlétében van megfizetve? Nekem gyanús!
@guma:

Mondtam,a közeljövőben legalább 15000 ember várható.

És akkor a kormány elköltött több milliárdot a Dél-Dunántúlon és Szabolcsban kihejezett magyar nyelvű óriásplagátokra: ide ne gyertek.

ölni tudnék. A hülyeség mindig kiborít
@punkfrog: te konkrétan nem tanultál értő olvasást?

Hol olvastál te olyat, hogy tagadjunk meg mindent te nagyon érdekes???????

basszus, ne hozz már olyan helyzetbe, hogy én védjem orbánt az ostobaság árjától?

ne haragudj, ez nagyon baszatlan hülye picsa mentalitás, bocsáss meg, nem téged jellemezlek ezzel, pusztán a helyzet magyar ballibsi értékelését
@habakuk000:
Szerintem pont az történik most, amit Orbán mondott:
Ha átengedjük a bevándorlókat, akkor a shengeni határ áttevődik az osztrák-magyar határra.7 km-es sor az osztrák határnál. Minden migráns elindul most Mo-ról az osztrák határ felé.
A jelenlegi helyzet az osztrák és a német kancellár eddigi "átengedjük őket meg nem is" hintapolitikája miatt alakult ki.
@DarthVader: nem csak a magyar kormány miatt nem akarnak regisztrálni. úgy gondolják, vagy valaki ezt az információt adta nekik, hogy ha németo.-ban, ausztriában usw. regisztráltatják magukat, akkor automatikus a menekült státus és az azzal járó egyebek.

azt nem árulták el nekik, hogy bizony hosszú évekig lesznek kénytelenek a menekülttáborok és/vagy kijelölt "gettók" lakójaként élni, mielőtt ELKEZDHETNÉK a jó/jobb vágyott életet "nyugaton".

ebből sok-sok feszültség sőt veszély fog fakadni, amit lelkiismeretlen alakok ki fognak használni, jöhet a radikalizálódás, stb.
@Orica Középföldi:

"Nem volt váratlan a menekülthullám. Ha OV igazi államférfi, stratéga lenne, már tavasszal egyeztet, letárgyal mindent, - persze nem egy tarajos külügyérrel - és az egész EU-val a háta mögött, felkészülten várja a rohamot"

+ 1000
@Amadeus62: csak halkan merem felhívni a figyelmedet a menekült nők és fiatal lányok ruházatára. ez nem előítélet...
minden bizonnyal vannak olyanok is, akik az általad felvázolt csoportba tartoznak.
@habakuk000:

A tegnapi V4 találkozó állásfoglalása.Magyarul nem találom. Érdemes elolvasni.

www.visegradgroup.eu/calendar/2015/joint-statement-of-the-150904
Amit Orbán jósolt, be fog következni, milliók fognak elindulni erre a hírre Mo. felé/átengedi őket Ausztria /.
Vajon meddig?
@Amadeus62: nagyon igaz!

az idiótizmus terjesztésére, van itt is egy talicskás ember,0-24-ben, felpakolva "tényekkel"!:)
@DarthVader: helyszíni jelentés!
a török-németek, akik sokadik generációsok, még mindig török akcentussal beszélik a németet, pedig az óvodától itt végezték az összes tanulmányukat.
ez nem baj, csak jelzés.
@DarthVader:

"ettől összetettebb a dolog. Kétségtelen, hogy az iszlám hívői között is vannak langyosak, ahogy a zsidók között is, meg a katkók között is."

Sőt még olyanok is élnek az iszlám országokban akik egyáltalán nem vallásosak és szarnak Allahra. Nahát, mik vannak!

Pont az ilyenek menekülnek onnan, akiknek elegük van az ostoba vallásosdiból meg gyilkolászásból.
@habakuk000: orbán egyetlen menekültet se akar befogadni.
@nincs_itt:

Az viszont előítélet hogy az ostoba magyarok szerint akik a Közel-keleten élnek azok vagy zsidók (és vallásosak is), vagy iszlám vallásúak.

Mer' aztán ateisták biztos nem élnek ott...
@Amadeus62:
Az mindegy, de minden vallásnak kialakultak erkölcsi parancsai, ami szerint élnek. Más a napi vallásgyakorlás/szertartások, imák, stb/ és más a vallási erkölcsök alapján élni. Ld: Pl: keresztény: Ha megdobnak kővel, dobd vissza kenyérrel, zsidó: szemet szemért, fogat fogért, iszlám: szemért több szemet, fogért több fogat /Teller Ede/
Az átengedés ideiglenes: Véleményem szerint rövidesen megint le fogják állítani az átengedést, ezáltal nálunk sokkal több migráns fog felgyülni.
A németeknél majd meglepődhetnek a migránsok, ua-t csinálják velük, amit mi szerettünk volna, regisztráció, menekülttábor, csak ott nem szívózhatnak, mint itt.
@habakuk000:

Ezt a balosozást és liberálisozást elhagyhatod. Felesleges.
Tudod mit látok Szlovákiában?
Menekültek még nem jöttek, de a hadsereg, a rendőrség, a katasztrófavédelem, a Vöröskereszt már x-edik gyakorlatát tartja. Felkészülnek egy lehetséges menekültáradatra.
Befogadóállomásokat létesítenek a menekülttáborok mellett.
Azon dolgoznak, hogyan lehet legrövidebb idő alatt regisztrálni a menekülteket. Az eü dolgozókat is felkészítik.

Előre dolgoznak, ne érje felkészületlenül az országot egy lehetséges menekültözön.
Na, ezt pl nem láttam sehol MO-n.
@Orica Középföldi: Hívőkkel fölösleges folytatni, csak elbeszélünk egymás mellett.

Régóta érzem úgy, hogy az úgynevezett balos, liberális gondolkodás megszűnt létezni, felolvadt az orbán a hibás mindent elborító és elvakító masszában.

A Nagyúr javaslatai - amikkel egyetértek, nagyrészt csinálják is, csak még embercsempészetnek hívjuk részben- operatív javaslatok. Nem old meg dublint, nem oldja meg az elkövetkező 100.000 fő beérkezését.

Ha nem ismerném orbánt, most írhatnám azt is, hogy a kerítés volt a legvégső segélykiáltás, Európa, ébredjetek fel, mert rohadt nagy baj lesz.

Volt már ilyen, II Szulejmán idején folyamatosan óbégattunk, érdekelt bárkit is? El voltak foglalva magukkal, Rómával, Lutherrel, Navarrával, a Pfalzi őrgrófsággal, Németalfölddel.

Mindegy.

Szerintem orbán jó érzékkel - sudribunkó módon, az országot lejáratva - de jó érzékkel ragadta meg a menekültkérdést, s kihozza magának az összes kihúzható nyereményt.
@Imola Helyesi:

Már találtak rövidebb, veszélytelenebb utat. Repülővel Moszkvába, onnan vonattal Murmanszkba. Norvégia a célállomás.
2500 euró az út.
@punkfrog: de nem tagadja meg a segélyt
Ha a kormánynak van egy csöpp esze, most indít egy csomó vonatot migránsokkal Ausztria felé. Mindet, aki itt van 15-ig, amíg nem áll fel az új határzár.
@Eszter jött: durván 15-20e€/fő, akikkel beszélgettem, nagyjából ennyi pénzből jönnek átlagosan
@habakuk000: a segély még a magyaroktól is megvonta!
milyen segélyt biztosít a menekülteknek?
Minden migráns elindult gyalog, vonattal Budapest és Bécs felé.
A helyzet fokozódik.
@Eszter jött: ugyanez Magyarországon is megvan, lehet csodálkozni és tátani a csöppnyi szád.

Ezreket vesznek át naponta ebben az országban

Kurvára nem értem, ezt miért felejted el?

Működik a rendszer, ezt miért felejtődik el?
@habakuk000:

Vagy majd a jobbiknak átadja a helyet. Várjuk ki a végét. Azért a sok sudribunkó fideszesnek is tele van a töke a Geci balfaszságaival (plakátozás, szart sem érő kerítés, stb..)
@Amadeus62: Van egy könyv, Huntington: A civilizációk összecsapása és a világrend átalakulása.

Javaslom, olvasd el, s utána talán van értelme beszélgetni erről a kérdésről, mert jelenleg nem érted miről írok.

Van egy rövidebb is, a Behódolás. Az pár óra alatt megvan, ha kevés az időd.
@habakuk000: "Szerintem orbán jó érzékkel - sudribunkó módon, az országot lejáratva - de jó érzékkel ragadta meg a menekültkérdést, s kihozza magának az összes kihúzható nyereményt."

aha!
mindent, a politikai haszon irányából vizsgálsz!
szóval te Török Gábor vagy!
@punkfrog: Nem éppen, én az vagyok aki negyedévente felbuzdul valami komoly kérdés kapcsán, aztán két nap alatt megunja az értelmetlen szócséplést, ez most ismét bekövetkezett.:)
@Amadeus62: csak mert:

"Az iszlám túlmutat a dogmák és vallásgyakorlatok összességén, civilizációnak[3][4] is tekinthető: híveit Mauritániától Indonéziáig közös kultúra, közös hagyományok és az egyazon, vallást, erkölcsöt, jogot és mindennapi életet szabályozó jogrendnek (saría) való engedelmeskedés köti össze. Mindehhez egészen a modern időkig a vallási és tudományos életben az arab nyelv általános használata társult."

hu.wikipedia.org/wiki/Iszl%C3%A1m
@habakuk000:

Nem látom, haba. Nem látom a szervezettséget az állam részéről. Januártól tudhatták, mi vár az országra. Olyan ez, mintha a tornádó első szélrohama után kiülnénk kávézni a teraszra.
Plakátokat látok meg kerítést.
Civileket látok és fb csoportokat.
Mondd! Hogy lehet az, hogy egy embertömeg hetekig "táborozik" a Keletiben, vagy mellett, és hetekig nem hoznak létre számukra egy befogadóállomást? Két nap után kellett volna.
Legalább is egy helyet, ahol tisztálkodhatnak.
MIért ennyire rugalmatlan a Bevándorlási Hivatal? Miért nincs erre kiképzett szociális munkások csapata a terepen?

Nem civilek. Állami alkalmazottak.

Hol van az állam katasztrófa idején?
@látjátok feleim szümtükkel:

Mint az látható, itt mindenki a saját gondolatait ismételgeti, mintegy imamalom szerűen (én is). A gondolatok 98 % érzelmi töltetű, a többi racionális (valamennyire). Mindkettőnek van jogosultsága, kivéve, ha a helyzetértékelésre a már meglévő, jóval korábbról datálható elfogultságunk nyomja rá a bélyegét, lásd például avanivi Orbán utálatát, vagy habakuk000 ősi Gyurcsány iránti gyűlöletét, aki alig várta már, hogy Gyurcsány csináljon valamit, bármi legyen is az - elnézést, hogy pont őket emeltem ki, másokkal is megtehettem volna.

A másik probléma, hogy a saját gondolat érdekessége sajnos sokszor elnyomja a más gondolatok érdekességét (azaz nem olvas az ember, csak ír), ebből adódik a rengeteg elbeszélés egymás mellett, vagy egy teljesen lényegtelen kérdés késhegyig menő megvitatása, ami aztán anyázásba torkollik. Ebből következően (én úgy gondolom) a megoldás nem ezen a blogon fog kikristályosodni.

De ha már kérdezted a véleményemet (amely azért az eddigi hozzászólásaimból tudható – ha valaki elolvassa), akkor szubjektíven:

A jelenlegi helyzet:
Európa gazdag, és nem zárkózik el ab ovo szerencsétlenek befogadásától sem. Ennek praktikus okai is vannak, az öreg kontinens lakossága is egyre öregebb, ezért jó, ha jönnek orvosok a kiöregedettek helyett, meg mosogatók a mosogatni nem akarók helyett. Nem taglalnám, hogy melyik a döntő, a szolidaritás vagy a praktikum.
Az európai bevándorlást a Dublin III szabályozza. Mindenkit ott kell regisztrálni, ahol a menekült az EU területére lépett, utána tovább mehet, mert belül már a mozgás szabad. A továbbmenő azonban, a szabályok szerint bármikor visszaküldhető oda, ahol belépett, ha a képe a másik országnak nem tetszene. Ebből következően, aki ragaszkodik a Dublin III betartásához, az nem szolidáris (de nem ám), ugyanis fenntartja magának a jogot, hogy a krémet kiválogathassa, a többit meg visszazavarhassa oda, ahonnan jött. A szolidáris ugyanis nem válogatna, aki válogat azt önzőnek hívják, nem szolidárisnak.
A Dublin III tehát azokkal szúr ki, mégpedig nagyon, akik a z EU szélén vannak, és azokkal a legjobban, ahová szárazföldön is el lehet jutni. Görögországnak (lenne) a legrosszabb a helyzete, de ők ezt egyszerűen megoldották, aki ugyanis belép Görögországba, az ki is tud lépni belőle úgy, hogy nem egy másik EU országba jut, nekik tehát semmi dolguk a regisztrációval, jónapot. Így aztán maradtunk mi, akik a schengeni határok szempontjából a legrosszabb helyzetben vagyunk. Hozzánk jőve nem kell tengereken átkelni rozzant, mingyárelsüllyedő ladikokkal (amelyek ugyan Hamburgba is befuthatnának, de odáig nem bírnák ki a tengert). Amennyiben tehát valaki Dublin III betartást emleget, az velünk akar kiszúrni. Pláne, ha előtte még be is lengeti a mézesmadzagot a menekülőknek.

Hogy kinek köszönhetjük Európa velünk szembeni rosszindulatát, arról nem értekeznék.

A megoldás:
A megoldás egyszerű. Ki kell várni, amíg lecseng. Hogy a közel-keleti helyzet javuljon, arra nem látok esélyt, ugyanakkor ott is egyre fogy a megfelelő fizikai állapotban lévő, megfelelő pénzzel rendelkező, és olyan szakmával bíró egyed, akinek reménye lehet, hogy Európában nem hal éhen. Ráadásul előbb-utóbb megérkeznek majd oda is a hírek, hogy azért itt se folyik a patakokban tejjel kevert méz. A háborús övezetet illetően Európa Törökországnak kell adjon egy jókora (de tényleg jókora) summát, mert a háborús övezet az más, hatalmas menekülttáborokat kellene ott építeni európai pénzből és teljese ellátást biztosítani a családosoknak is, és mindenkinek, aki fizikailag, pszichikailag és anyagilag alkalmatlan arra, hogy a világ más, szerencsésebb helyeire vándoroljon. Az lenne az igazi szolidaritás, az euro milliárdok, nem pedig párezer mázlista nyomorult nyammogva való („a kiélezett helyzetre tekintettel”) befogadása.
@habakuk000:
"Ha nem ismerném orbánt, most írhatnám azt is, hogy a kerítés volt a legvégső segélykiáltás, Európa, ébredjetek fel, mert rohadt nagy baj lesz."

Ahogy Európa,úgy orbán is időben tudta,el is küldte időben a konzultációs leveleit, kirakta a plakátokat és építette a kerítés.Jó ismered orbánt.Időben elkezdte a gyűlöletkampányát a sok libsibolsi pedig azóta pofázza,hogy "orbán a hibás." Semmivel nem járult hozzá a "rohadt nagy baj" megoldásához orbán,csak jár a szája.
@vakapad:

Nem fog lecsengeni. Egyre többen jönnek. És hamarosan Afrikából is.
@avanivi:
.
Azt azért tegyük hozzá, hogy:
1. A migránsok elveszik a magyarok munkáját!
2. A migránsok nem a magyarok, hanem a németek problémája.

Aki e két kijelentés (a plakátokra ki sem térek) ellentmondását nem ismeri fel, az nem fideszes, hanem ápolt, vagy ápolásra szoruló magyarellenes, csak kiszabadult a hordozható gumiszobából.
@öregmatróz: nem azért, de ha nem az osztrákok, akkor a németek, miután megtörténik a "válogatás"... igen randán hangzik, de már hetekkel ezelőtt arról beszélgettek, hogy a menekült fiataloknál nem is a nyelvi képzés a legfontosabb, hanem a manuális képességeik kibontakoztatása...

szerinted?
@Amadeus62: nem csak hamarosan, 2-3 hete volt, asszem szászországban, hogy felgyújtottak egy lakást, ahol menekültek laktak. na honnan: Zimbabvéből...
@nincs_itt:

A német is olyan tahó nép mint mi? Merkel nem akarja elküldeni a gecibe a Gecit? Csak úgy határozattan, ahogy a Geci is kommunikál, abból ért.
@vakapad: Vakatya, mi gyakorlatilag soha semmiben nem értünk egyet, de ebben az ügyben te es a Nagyúr az véleményem szerint, aki átlátja a helyzetet és komolyan el is gondolkodik rajta.
Nem véletlenül erőszakoskodtam a múltkor a véleményed megismeréséért.
az teny, itt nem oldunk meg semmit. Ugyanakkor az is tény, hogy napi három négyezer ember tranzital at rajtunk viszonylag zökkenőmentesen.

az is tény, hogy a megoldáshoz Európai Egyesült Államok lenne szükséges, ez nem teny, hanem velemenyem.
ja, es Gyurcsányt tényleg tiszta szívből utalom, az igaz, orbant is, viszont mint a mai pelda mutatja, nem habozom védeni, ha úgy velem, van egy csöpp igazsága.

Fletó csináljon valami értelmeset, s leszek annyira opportunista, hogy támogassák.

ami engem nagyon zavar az egész történetben, az árok két partjától függő obegatas, pedig ez az Exodus adott esetben evszadra fog hatni.
@habakuk000:
@Amadeus62:
.
Samuel P. Huntington A civilizációk összecsapása
(1993 Foreign Affairs cikke, ez nőtte ki magát 1996-ra vaskos kötetté.)
Idézek belőle egy apró - talán nem is lényeges - részletet:
''''A Nyugat terjeszkedése persze kétségkívül elősegítette a nem nyugati társadalmak nyugatiasodását és modernizálódását, amire három módon válaszoltak a nem nyugati világ képviselői.
1. elutasították mindkettőt (Japán a második világháborúig)
2. elfogadták mindkettőt (Törökország és Kemal Atatürk: a modernizáció kívánatos, ám az nem összeegyezethető az őshonos kultúrával, így ez utóbbit el kell vetni, Nyugatosodni kell, de ennek még mérsékeltebb változata is kudarcot vallott
3. elfogadták a modernizációt, ám a Nyugatosodást már nem (reformizmus: Kína, Japán a második világháborút követően részben)''''

Most pedig egy kiragadott mondat:
''''Oroszország is sokáig bizonytalankodott, hogy a Nyugathoz csatlakozzon-e.''''

Nagy Péter, Katalin stb csupán e mondat miatt letépte volna Huntington szakállát.

Úgy gondolom kedves habakuk+3 darab 0, hogy nem csak szórakozásképpen keresed a konteokat, hanem hiszel is azokban.
@dr. jenőke (jenőke):

Pont meg akartam írni, hogy Haba szentírásnak veszi Huntingtont és Houellebecqet is :) Nem kéne.

Fukuyama is elég gyorsan finomított.

Ez meg - Nagy Péter, Katalin stb csupán e mondat miatt letépte volna Huntington szakállát - egy gyönyörű mondat.
@nincs_itt: ezek szerint nem utcaseprőnek akarják őket foglalkoztatni? Ahhoz nem kell sok manuális készség.
@habakuk000:

" én az vagyok aki negyedévente felbuzdul valami komoly kérdés kapcsán, aztán két nap alatt megunja az értelmetlen szócséplést, ez most ismét bekövetkezett.:)"

Az még nem jutott eszedbe, hogy nem vagy kellőképpen tájékozott?
.

Napóleon nevéhez fűződik a Német-római Birodalom átalakítása: ami addig több mint 1000 entitás volt, 39 állam modernebb együttműködése lett, megteremtve ezzel a Német Szövetség és a jövőbeli, 1871-es Német Birodalom által létrejövő német egység alapját.

Én is ajánlok egy konteót, ha úgy tetszik tanulmányt:
Révész Sándor: A NEMZET MINT MINDEN ÉS SEMMI
@habakuk000:

van igazság is abban amit mondasz, amitől félsz...

viszont én mint hülye, a politikától mentes de kurvára erős szociális érzékenységgel megáldott vagy terhelt ember, sajnos abból indulok ki, hogy vannak állami feladatok - ebben a helyzetben is - amit elmalmozott egy csiki-csuki játékkal a vezetés.
ami szomorú ezt játsszák az országgal is minden téren szerintem. ötletelnek és nem építenek, csak azt nézik számukra mi a haszon és nem azt, hogy mi jó az országnak.
láthattad a naponta változó véleményeiket, attól függően, hogy a vezér éppen mit bírt mondani.
majd az egész apparátus azon dolgozik, hogy ezt bizonyítsa, akár még törvényeket is gyártson rá magánkezdeményezésre...

lassan az lesz a látszat, hogy szemellenzős balos vagyok. pedig csak roppant mód irritál ez a sok szemétség amit kormányzás címszó alatt folyik itt.

roppant nehéz világ jön és nem minden menekült "bevándorló", legalábbis hozzánk szinte senki sem akar jönni. viszont minket is érint és ilyenkor én azt várnám egy felelős vezetőtől, hogy mindent, de mindent tegyen meg azért, hogy közös megoldást találjon az EU.
na eddig ezt szabotálta el hazánk vezetése. közösből nem kér, egyedül meg képtelen a feladatával megbirkózni.
@habakuk000: hi:-)

1) január elsejével eltörölték a vízumkényszert koszovó és szerbia közt. ez nyilvános információ volt, minden működő ország felkészülhetett erre és ennek következményeire, erről szól a hírszerzés, a külügyi apparátus munkája;
2) moon nincs működő kormány [az általam definiált fogalom alapján elvárt működés tekintetében], brainstormingoló cinikusok és hagymázas idióták gyakorolják a hatalmat;
3) pillanatnyi érdeküknek megfelelő lépéseket tettek az előreláthatóan meginduló bevándorlókkal összefüggésben: ellopják a magyarok munkahelyét, kultúráját, smartphonos banditák -> kinyitották pandora szelencéjét... ekkor beszélhetünk cca. 50-80 ezer, az eu-ba a jobb élet reményében letelepedni szándékozó, javarészt muszlim vallású (allahnak hívja istenét és nem eszik mindennap disznóhúst, ennyi a vallási fanatizmusa), az egykori jugoszláviában szocializálódott, alapvetően szekularizált tömegről;
4) a maghrebből és a subszáhel övezetből folyamatosan érkező menekültek/bevándorlók -kik nagyrészt francia exkolonizált területekről érkeznek, ekkor már két-három éve- problémájáról moon szó sem esik, egy recesszióba és belpolitikai válságba süllyedt itáliát magára hagyó, javarészt "kicsinyes", pillanatnyi belpolitikai érdekeket szem előtt tartó európai tanács bűnös asszisztálása mellett;
5) mint kés a vajon, szaladnák át a koszovóiak a moi schengeni határszakaszon, hisz orbánék a legostobább és legaljasabb megoldást preferálva (újabb lehetőség a síbolásra és újabb ellenségkép felmutatása), zéró erőfeszítést tettek a helyzet megértésére és kezelésére -> mintegy megnyitva a balkáni útvonalat a menekültek (!) és nem csak az illegális bevándorlók számára;

(többször feltettem a kérdést: van-e bármi különbség menekúlt és bevándorló közt, s, ha igen, tudjuk-e azt, hogy a menekülők átmenetinek vagy véglegesnek tervezik-e az unióbeli tartózkodásukat?... erre igen kevés reakció érkezett, többnyire azoktól, akiktől számítottam rá, míg a többség az iszlamofóbiáját éli ki... )

ám a fentiek csupán az én olvasatom a történteknek:-)..
@habakuk000:

" Hívőkkel fölösleges folytatni, csak elbeszélünk egymás mellett."

Ha ezt nekem szántad, akkor visszakérdezek, én miben hiszek szerinted?

"Szerintem orbán jó érzékkel - sudribunkó módon, az országot lejáratva - de jó érzékkel ragadta meg a menekültkérdést, s kihozza magának az összes kihúzható nyereményt."

Erre az eredményre én baromira nem lennék büszke, és még Huntingtonnak sem kell lennem, ahogy megjósoljam a következményeit.
@dr. jenőke (jenőke): Tudod kedves Jenoke + Dr, az nem nagyon számít, hogy én mit hiszek vagy nem hiszek, ez legfeljebb néhány 100 ember életét befolyásolja.
A kérdés az, hogy a nagyhatalmi döntéshozók milyen forgatókönyvek, milyen Eleve determinált viszonyok hatására döntenek.

Érdekes módon a balkáni forgatókönyv, az ukrán, a perzsa, szaúdi szórol szóra Bejött neki, ha Katalin tepne is a szakallat.

ettől még o sem lesz próféta, csak egy olyan ember, akinek az elemzését érdemes átgondolni.

tudom, sokkal egyszerűbb kiragadni egy két sort, s nagy képpel fellengzőskodni. Mondjuk ezzel a mondatommal igazságtalan vagyok veled, mert az esti vers valasztasaid lenyugoznek, s igencsak kultúremberkent definiálnak.

(ugyhogy a vege inkább Oricara vonatkozik, ha vélemény helyett csak személyeskedésre futja)

summa summarum, a javaslatom a zsigeri bozothaboru helyett több nézőpont szerinti olvasás, s akkor talán vagdalkozás helyett meg is erthetnenk, mit akar kinyögni a masik.
s nem pusztán Huntingtont, akkor sem, ha az utolsó harminc év az o általa leírt forgatókönyv alapján zajlik.
.
Legyen ilyen is:

.
GARAI GÁBOR:
ÁLMODJ EGY SZÉP VILÁGOT.....

Álmodj egy szép világot hol tenger a fény,
ott hol a béke az égig ér...
Álmodd,
hogy a szeretet örökké él,
A szívekben derű és senki sem fél...
Álmodd,
hogy az álmaid valóra váljanak,és elkerül minden,
mi szívednek fájhat.
@habakuk000:
.
Rendben van, ne ragadjunk ki mondatokat.
Közzé teszem, amit találtam:
www.bgk.uni-obuda.hu/~tkt/segedanyagok/valaszthato/huntington.pdf

Viszont kérek valamit.
Tedd meg, hogy megkeresed Révész Sándor: A NEMZET MINT MINDEN ÉS SEMMI elnevezésű tanulmányát és közzétennéd a linket.

Ha nem is egy Huntington, de az ő hangja sem hagyható figyelmen kívül.
Egyébként nem tudom miért, nem nyitja meg a gugli, remélem nem csak nálam, és neked sikerül.
Szerintem másokat is érdekelhet.
@Gábris szomszéd:

Nem említettem meg külön, mert olvasható, látható volt, hogy te segítettél. Köszönet érte!
De legközelebb már feltüntetem.
Úgy látom, igényeled.)))
@habakuk000: haver, te tök hülye lettél.
@dr. jenőke (jenőke):

Legyen, mert igény van rá. Köszönet érte!
/a rózsaszín/
@habakuk000:

Bakker Haba, amit H.leírt az a nemzetközi diplomáciában nem ismeretlen. Attól,hogy nem írnak népszerűvé váló ismeretterjesztés és konteokat, még napi téma/probléma.
Ezt persze, egy külügyet vezető és kézivezérelt tarajos futsalcsapat soha a büdös életben nem éri fel ésszel.
@Sir Bates dö Hól: szia, viszonylag személyes élményeim vannak, a nyáron Elkezdtem boltolni Koszovóban, nem véletlenül vagyok megriadva.
@habakuk000:
Ezt a marhaságot ÉN írtam:
''''Egyébként nem tudom miért, nem nyitja meg a gugli, remélem nem csak nálam, és neked sikerül.''''

Javítok:
Egyébként nem tudom miért, nem nyitja meg a gugli, remélem CSAK nálam, és neked sikerül.
@habakuk000:
.
Nem vitatkozni akarok, de a bevándorló az, aki itt marad. Pontosan: életvitelszerűen (család, munka, asszimiláció, egyebek) marad itt. Tehát migráns.

Orbán jelenleg és legutolsó álláspontja szerint a bevándorlás Németország problémája.

Miért is akarna bárki ott maradni, ahonnan az állam polgárai is menekülnek?
@dr. jenőke (jenőke): Huntington elmélete szerintem is nagyon érdekes, kár, hogy egy nagy szar.
@habakuk000: mitől riadtál meg? Van montenegró mellett egy másik "kvázi-állam", mely gazdasága a szervezett bűnözésen alapul, hihetetlenűl erős németországi kapcsolatokkal, lobbival (az ex-jugók ott vannak legnagyobb számban). Ennyi. Tetszik, nem tetszik, biztonsági szelepre a gőznek európának is szüksége van.

(én nem bevándorlóknak látom a szíreket, hanem itt kódorgó menekülteknek, de ebből nem vonnék le általánosítást... én nem csak menekülttábort nem szeretnék schengenen belül látni, de életvitelszerűen kukázó nyugdíjast sem, azt az is van [igen, ez demagógia volt:-)]...)
@vigyüktúlzásbaadolgokat: nem nagy szar, csupán más halmazokkal priorizál (vallások/kultúrák), mint te (osztályviszonyok)...
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
.
:))
Nem árt tudni, hogy sokan mit tartanak iránymutatónak.

Látszólag sem tartozik ide, mégis ez jutott eszembe: a tízes évek végén, a húszasok elején az volt a látomás, hogy 30-40 év múlva derékig ér a lócitrom az utakon.
Mára kiderült, más a probléma, nincs is ló, csak az ügetőn.
.
MA:
2015. szeptember 5. szombat, 36. hét, 17°C, Viktor, Lőrinc, Alpár
.
@Sir Bates dö Hól: Lófaszt mama! :)

Én pont azt mondom, amit a Biblia! A harcoló osztályok próbálják meg egymást elviselni, és egyik se törekedjen diktatúrára!
@dr. jenőke (jenőke): Na ez a lócitrom dolog tipikusan olyan fóbia, mint a civilizációk harca.

Egy nyugati ember nem látja át ezeket a dolgokat, nem is tudnak objektíven nyilatkozni a kérdésben. Úgy fél ez a Huntington is a komcsiktól meg a muszlimoktól, mint az ördög a tömjénfüsttől.

Nekem, mint kelet-európai magyarnak teljesen alaptalanok azok a félelmei, hogy az oroszok nem nyugatiak, meg hogy a törökökkel nem lehet együttélni.
Már egyszer leírtam, de ismétlés a tudás annya, vagy apja, ki tudja, ezért megint leírom.

A teremtő - legyen az isten vagy a természet, vagy bármi más - a földet az élővilágnak adta, és soha senki nem mondta, hogy annak bármely darabkájára bármely csoport-nemzet-állam-gyülekezet-felekezet saját igényt tarthatna.

Az isteni termetésmítosz is arról szól, hogy isten ( bármlyik )meggyúrta a földből az embert, és azt mondá, itten ez a golyó, szaprodjatok, sokasodjatok rjta. Mivel csak kettő értsd 2 embert teremtett, nyilvánvaló, hogy a sokszínű-soknyelvű-sokvallású embernek ugyan az az ősanyja és az ősapja. Az öröksége is, az egyetlen FÖLD.

Szóval hogy is vagyunk ezek után ezzel a ki, hová vándorolhat kérdéssel?

Nem én kezdtem hírdetni, hogy így népesedett be a föld, nekem is gyerekkoromban a pap tanította. Szóval van valakinek joga megtiltani egyetlen embernek is, hogy a földön ne mehessen oda, ahová szeretne? Van joga állam címszó alatt kisajátítani egy darabot? Van joga a hártányosabb helyzetű, adottságú területeken élőknek megtiltani, hogy olyan területekre vándoroljanak, amelyek jobb megélhetést biztosítanak? Volt joga az előnyösebb helyzetőeknek a hátrányosabb helyzetűeket kizsákmányolni?

Úgy gondolom ezen kérdések mentén adott válaszok alapján lehet a modern népvándorlás feltételeit megtahatározni.

Mellesleg hiszek abban, hogy a gazdag államok segítsége a hátrányos helyzetű térségek sok problémáját megoldaná. Persze az eredményhez a pénzek lenyúlását ki kéne zárni. Mellesleg hol az ENSZ? Tudtommal minden európai állam tagja.
Magyarország is.
@Orica Középföldi:

"_Erdő maga adott felmentést a katolikusoknak, nem bűn embertelennek lenni. Passz._"

erdő péter lehet, hogy katolikus, de nem keresztény,
erdő péter lehet hogy ember, de embertelen,
erdő péter lehet, hogy az igaz hitet hirdeti, de most már minden szava hazugság.
@Sir Bates dö Hól: "...én nem csak menekülttábort nem szeretnék schengenen belül látni, de életvitelszerűen kukázó nyugdíjast sem, azt az is van [igen, ez demagógia volt:-)]...)"

Ráadásul kedves vezetőnk, az ő párja és ormánya, valamint tárult hátsó fertálya a kukázós nyugdíjasra is a lenyulás módszerét választotta. Lásd 3000 milliárd.
Persze ez is demagógia, ami sajnos nagyot ütött.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

"Nekem, mint kelet-európai magyarnak teljesen" megalapozottnak kezdenek tűnni azok a félelmeim, hogy mielőtt meghalok, háborús ország polgára leszek. Kedves vezérünk mióta másodszor trónra ült, azóta egyfolyátban hol ezzel, hol azzal háborúzik. Addig toszogatja a témát és a honvédséget, mig a kapanyél el nem sül, úgy visszafelé, és rögtön mi leszünk a háborús övezet.:(
@Sir Bates dö Hól: eszméletlenül hatékony hálózat. Reggel lebeszeljuk, hogy kell minta, délután itt van egy legény, hogy jött a mintaert, posta, dhl rokkant csiga ehhez képest.

mondjuk, ha eszak-magyar félig kiürült félig betelepült falvakon megyek keresztül, az se jobb látvány
@dr. jenőke (jenőke): Remélem az lesz a névnapi ajándéka Viktornak, hogy kib@sszák az EU-ból! :)
@habakuk000:

"A fülem ketteall, ha nem csaholok a falkával"

Ebből most már elég volt. Álljon ketté, eggyé vagy néggyé esetleg még többé, vagy kevesebbé a füle, -a maga dolga.
Csaholjon, ha akar, vagy ne csaholjon ha nem akar, -a maga dolga.
De a Falkát kurvára ne keverje bele fentiekbe, mert a Falkának semmi köze ahhoz, hogy magának egyes darabjai mennyire állnak, és mit tart csaholásra méltónak, nem mail-to-nak.

A Falka messzebbre néz, és távolabbra lát, de itt nem részletezzük, mert a kicsik már egyáltalán nem kuncognak hitetlenkedve azon, hogy ember embernek farkasa, és vak vezet világtalant.

Lassan a Falka is útnak indul, jól látjuk itt mire számíthatunk.

Va-vau-va!

Vau2
@habakuk000:

"_Szóval nem nagyon esik, esett ki ilyen a számból, de kifejezetten nagyra értékelem Orbán nyilatkozatát, Európa ébresztő.

Elég a sunyiságból, álhumánumból, másra mutogatásból._"

Őrület! -szólt a tihanyi visszhang, de csak annyi hallatszott: -Haba, ébresztő!

Haba, ébresztő! elfelejtetted már kik védték meg a nyugdíjakat, hogy egy fillér nem sok, annyi sem maradt?

Haba, ébresztő, elfelejtetted már Kishantosi földeket és hogy az ifjú sajátlábonállok esküvői háttérképe az erdő- és trágyatolvajok traktora volt éppen ki csodák csodája szintén tiborcz, a másik meg mészáros, kire 2010-ben a Szentlélek szálla reá s csókolta milliárdossá az ötven évtizedes senkit,
Egyszer csak meg lettek védve a szerencsejátékok, meg lettek védve a trafikok , és minden, de minden, legutóbb már dróttal a határ (az ismert eredménnyel, húszezernyi átsziki-szöki-szegi-pengevágott szökevénnyel...

Haba, ébresztő. Meg vagy védve, bazmeg. Ébresztő!
És ha meg vagy védve, miért nyafogsz? Mi a kényelmetlen benne. Abban a nagy védelemben? Túl sokan, túl sokfelől köpnek? Mit törődsz velük? Neked 'Ébresztő!' van.
.
Váci Mihály:
TE BOLOND
(részlet)

Te gondok fölött számadó,
ország ügyében utazó
történelmi alkalmazott,
irodalmi vándorbotok
örököse, zarándoka,
te eszmék hivatalnoka.
Ünneprontó az ünnepen,
te országosan szemtelen,
feszengve hallgatott pimasz,
számonkérő hangú paraszt.
Rádszólnak, lásd, leintenek,
mosolyognak, legyintenek,
hagyják, hogy haragod kiöntsd,
- nem árt, ha ,,magában dühöng" -
S halálos indulataid
nem érti, kire tartozik.
@dr. jenőke (jenőke):

cserébe egy másik részlet:

Erdős Virág: Van egy ország

ez még bor de ez már abda
nem az összes csak a nagyja
aki tűri aki hagyja
aki tűrte aki hagyta
nem az összes csak a nagyja
vasárnap volt ahogy mindig
felöltöztek ahogy illik
csupa dolgos derék polgár
egy se ruszin egy se bolgár
olyan szépek hogy az csuhaj
egyik bérlő másik tulaj
kitűnőre szerepeltek
álmukban sem szemeteltek
nem engedték hosszú lére
elindultak a mi- sére
kukákat se borogattak
kutyákat se kurogattak
mise után leszavaztak
bezabáltak be is basztak
pöri volt tán isler is
jóllakott az isten is
nem az összes csak a nagyja
aki tűrte aki hagyta aki tűri
aki hagyja nem az összes
csak a nagyja
rajtam is múlt rajtam múlt
tegnap kezdődött a múlt
elkezdődött vége van
borzalom és béke van
semmi ágán lógó flakon
van egy ország ahol lakom
nevezd nevén szolgáld vakon
ma még bölcső ma már vagon
@Amadeus62: Pont elég, ha 2 ISIS harcos van köztük. Ezért nem kell egyet sem beengedni.
süti beállítások módosítása