Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: index.hu/gazdasag/2024/04/24/opusz-kozgyules-osztalek-meszaros-lorinc-reszveny-befektetes-befektet... (2024.04.24. 15:38) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: "A Muzsikáló Magyarország 2024 program a kávéházi cigányzenét támogatja 1 milliárd forintos keretö... (2024.04.23. 14:24) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.08.25. 09:13 Fabius

Csődöt mondott a határzár

A sajtós tesztmászások és vágópróbák után élesben is levizsgázott a határzár: úgy jönnek rajta keresztül a menekültek, mint kés a vajon. Ettől pedig a határzár pont annak látszik, ami: értelmetlenül, feleslegesen kidobott pénznek.

gyoda1.PNG

Ezt Pártunk talán nem is bánja, hisz az uborkaszezonban a kerítésépítés körüli hangoskodás segített életben tartani a nyár kiemelt kommunikációs témáját, a menekült ügyet. Ami hasznot hoz a Fidesznek az meg nem lehet túl drága, sőt, minden pénzt megér. Kedves Vezetőnk nyugodtan nyaralhatott, a nemzet el teccett foglalni magát a központilag kijelölt utálat-gyűlölködés témával, Viktor még arra is ráért, hogy tökéletesítse a megpocakosodott fodbalisták diszkótáncát, a gyíkember-tályogóst.

 

Szerintem annyira sukárul megy már neki, hogy ha balogzoltán meglátja a mindennapi táncórát is be akarja majd vezetni.

Mi lesz a határzárral? Innen nézve holnap a nagyját átvágja és jó eséllyel letapossa az a 6-8 ezres tömeg, amit a macedón hivatalos szerveknek sem sikerült megállítani. Esetleg ha jól neveltek lesznek és hagynak belőle valamit mutatóba akkor eljátszik majd vele a napi egy-kétezerben állandósulni látszó emberáradat. Vagy még az lehet, hogy a mindjárt megalakuló határvadászokból igazából drótostót-kommandót képeznek titokban, akik nappal megkötik, javítják, foltozzák az éjszakai károkat.

827 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr517732232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ha esetleg valakit érdekelnek a statisztikák.

Innen jönnek a bevándorlók

"Jellemző, hogy a menedékkérők nem tudják igazolni állampolgárságukat. Ilyenkor ezt úgy állapítják meg, hogy elbeszélgetnek velük."

alfahir.hu/megtudtuk_innen_jonnek_a_bevandorlok
@jaegtoer:

Szórakoztató Béndek a vincenten:)
@jaegtoer:

", önzés mámorában halálra fagyni"

'Azé ne fagyjatok ma jéggé,ebben a harmincötben:))

www.youtube.com/watch?v=iDHzBoHJk2E

Presser-Parti Nagy - Jégbüfé (Rutinglitang)

"muterka búg a lófagyi
vacorgok egy kredencben
hiába nincsen ajtaja
hogyha kilátni sincsen
muterka búg a lófagyi
jóllakni mennyi pózom
és sós e vanilia sós
jéggé fagylaltozódom
itt mindig kuglipálya van
babák a koponyámban
tarolják felállítgatom
dübörgő deszkaszámtan
oldóképletem itatós
elkenni felszárítani
és sós e vanilia sós
muterka búg a lófagyi"
Ma dal- és versformában vélményezek először:
A horgosi csárda meg van tömve,
Odajár a menekültek, bevándorlók javarésze
Kocsmárosné azt hiszi,
Hogy őket majd elviszi
Egyvalaki.

Amíg ráció a migráció

Elvadult a migráció,
Oldjuk meg, amíg ráció,
Kilyukadt a kerítés,
Egyre nagyobb lesz a rés,
Árad a sok menekült,
Még a nyomuk ki sem hűlt,
Újak jönnek gyalogolva
A síneken elbotolva,
Németországba loholva
Mi meg nézünk elbutulva,
Homlokunkat se ráncolva?
Köp öblít és feltesz egy új 'lemezetet:((

www.youtube.com/watch?v=SNQuKZ2RYRs

Weöres Sándor

A KILYUKADT VILÁG

Külön árkaink s gátjaink miatt
az Áldás tengerét fövény elissza.
Világunk mint sutba dobott kulissza,
tekints rá, itt is ott is átlyukad,

de résein nem tárul a valósága
szétfeslő tarka látszat helyett,
csak a poros sűlyesztő-gépezet,
a döglött jelmezek, a papír-rózsák,

néhány részeg dühödt komédiás
markában bicska játssza még a régi
rémdrámát és únja mindenki más,
filléreit sok kis statiszta félti;

vászonrongy-fal zuhan a koponyákra:
a Végitélet korcs paródiája.
Merkel kinyilvánította az óhaját megint, hogy nekik kellenek a szírek.
Akkor miért nem viteti el őket repülővel?
@jaegtoer: de nagyon hitehagyott valaki, pedig az ajtó mögött fal is lehetne.
@Orica Középföldi: van egy titkos is. de azt csak a beavatottak ismerik. és van persze a kisajtó, nekünk közép-európaiaknak.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:

Szögesdrótot gyártanak, de valamiért az nem volt jó, olasz pengésdrót kellett, kilónként 2000 forint (ez kb 10 folyóméter drót), de ekkora tételben talán van mennyiségi kedvezmény.
beindult, sőt, dübörög a magyar tudományos élet. most az m betűsök alkotnak, a másik a mocsai prof...

magyarnarancs.hu/belpol/matolcsy-gyorgy-a-matolcsyzmusrol-irja-phd-dolgozatat-96261
@Orica Középföldi: mert? bökény barnabás az ufó magazinban is publikál az orosz űrhajókról, tudhat valamit akár.
@parti_giano:

Amit Bökény tud, azt Pataki is tudhatja:)) Egyébként is, mit ér az a tudás, amit csak OV-val lehet megosztani? Mit ér az a titok, amit nyilvános felületen kell propagálni?
@evasanyoca: Szivemből szóltál.
A röszkei gyűjtőpontról szerda este indult el 200-250 bevándorló Szeged, illetve Budapest irányába, a falu lakott területén végigvonulva.
Az embercsempész bűnözők hatására keltek útnak, akik azzal ijesztgették őket, hogy visszatoloncolás vár rájuk Németországban, ha ujjlenyomatot adnak és regisztrálnak hazánkban. Valószínűleg GPS koordinátákkal is ellátták őket, de akik nem engedhették meg maguknak a drága "taxit", azok szétszéledtek a faluban, és gyalog igyekeztek eljutni a fővárosba. Egy részüket sikerült a rendőröknek bekönyörögni a buszokba, és visszavinni a gyűjtőpontba.

youtu.be/u61uP75luTU
@Gábris szomszéd:
Szerintem kéne egy csomó tolmács, mert ahogy látom, angolul sem tudnak, és nem értenek semmit.
@Gábris szomszéd:
Nincs veszélyesebb tudatlan, félrevezetett tömegtől.
Nem is tudják azok, akik idecsábítják őket, hogy a tűzzel játszanak.
"Nekem alapvetően szimpatikus a fent látható Zárug Péter Farkas hozzáállása, mert szeretem a legkisebb kellemetlenségeket is totális erőszakkal megtorolni. Ha elsózza az asszony a vacsorát, úgy megverem, hogy többet sózni sem tud majd, nem hogy el
Lassan sétál előttem egy mozgássérült? Felrúgom, nekem ne itt előttem legyen nyomorult. Nekem jön egy vak az utcán? Lásd az előző pontot.
Nem tudom meginni a hideg söröcskémet, mert két országgal arrébb háború elől menekülő nyomorultak hadakoznak egy hadsereggel. Le kell őket lőni. De mondjuk nem nekem, majd megoldják, akiknek ez a dolga.
A bonyolult kérdések és az egyszerű válaszok embere vagyok, Zárug Péter Farkas van a mellkasomra tetoválva, brute force a középső nevem.
Nem én leszek az, aki figyelmeztet, hogy mennyire para, ha lövetni akarunk a nyomorultakra, csak azért, mert zavarnak minket."

www.hir24.hu/poszt-itt-haztaji/2015/08/26/a-nap-felkegyelmuje-nem-tudta-meginni-a-hideg-sorocskejet-a-menekultektol/
@Imola Helyesi: Az kéne ide amit Eszter belinkelt, de erre van a legkisebb esély.
@öregmatróz:
még nincs 0857 mert 0827-kor írtál edrről
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

brühüyyy
@Gábris szomszéd: nem, nem. te tartsd magad a vona mondataihoz:

az iszlám az emberiség utolsó reménye

és ne gyere a szövegkörnyezettel, mert az sem változtatja meg a mondat értelmét.
@Rodeo36: Az én 10:10-kor írtam.

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Beeeeeeeeeeeeeeee
@öregmatróz:
Majd elolvasom később, túl hosszú, most nem érek rá.
De annyit megint megjegyzek, hogy Németország megint a más kontójára csinálja a világpolitikát, Merkel nyilatkozatával idecsábít a határainkra 200 millió bevándorlót. Menjen a pitcába, vagy vigye őket oda repülővel.
Ki fogja megint ennek meginni a levét, hát mi, az ütközőzónában fekvő ország.
Mit adott nekünk eddig az unió?
Határt zár nélkül, házasságot nő+férfi nélkül, utat akác nélkül, mézet méh nélkül, gyárat mérnök nélkül, kórházat orvos nélkül, kultúrát magyar nélkül, stb
Az EU nekem egy fosztó- nemcsak képző.
@Rodeo36: Rosszul jár az órád.

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@parti_giano: Amiket te mantrázol folyamatosan, ahhoz marhára nem kell tartani magam.
@Imola Helyesi: Őrülnék ha szánnál rá időt. Nekem tettszett.
@Gábris szomszéd: én csak idézem, fostalicska. s még az is megvan, hogy miként védted ekkor vonát.
@öregmatróz:

Örülök, hogy észrevetted.
Sheperd írása elgondolkodtató.
@öregmatróz:
Átfutottam, a helyzetelemzés előzményei párt- elfogultak,ellenzéki ítéletek, a tennivalóknál van sok jó ötlet, a konkluzíó nem tetszik, teljes befogadás, nemzetállamok felhígítása, stb.
Van egy olyan érzésem, hogy az unió szája íze szerint, a bal-és liberális irányítók véleménye szerint Brüsszel Európai Egyesült Államokat akar vegyes lakossággal.
De ennek ki a megrendelője? USA? Merkel a végrehajtó?
@öregmatróz:
kkkkkkkkkkk
összekevertem a dátummal
brühüyyy

fidex betegség
@Eszter jött: Nem tudom ki ez a Sheperd. De 1000-t teszek 1 ellen, hogy nem tartozik a törpe tanácsadói közé.
@Rodeo36: Na jó. Nem akartam kekeckedni. Nincs sok k
@Imola Helyesi:

"__Majd elolvasom később, túl hosszú, most nem érek rá.
De annyit megint megjegyzek,__"

Akkor meg minek, kinek, és miért lafatyolsz, ha el sem olvastad, kedves Samusuna.
@parti_giano: Te kiragadsz egy részt egy hosszabb idézetből. Miért kéne nekem ezzel foglalkozni? :)
@öregmatróz:
bizonyos, még a neve sem áll jól, nem zsidó és még csak nem buzi azaz nem tartozik a zorbángeci családba

kkkkkkkkkkkkkkkkkkk

brühüyyy
ez olyan jó kis déltexas-i farmer név: Sheperd (ugyi: pásztor, na még ez hiányozna a ZOGV-nek)
Na tessék. :)

A megszállt palesztin területen egy kis faluban talán a magyarok utódai lakják, akik próbálják megőrizni és egybetartani kis közösségüket.

orientalista.hu/magyar-kereszteslovagok-unokai-elnek-palesztinaban/
@Imola Helyesi: Érdekes, hogy ezt olvasod ki belőle, nekem nem ezt sugallja.
5.1. Célok.

A menekülteknek érteniük kell, hogy Európa nem zárt. Csak vannak feltételek, aminek meg kell felelni.

Ezzel azt mondja, hogy itt nem úgy lesz mint otthon volt.
Sajnos a németek annak isszák a levét, hogy eddig nagyon megengedők voltak a törökökkel. Lásd Svájcot ahol nem engednek mecsetet építeni, ergó ott nem fog elterjedni a muszlim vallás.
Talán majd a németek is váltani fognak.
Bocs, kicsit hosszú voltam.
@Rodeo36: Merjem azt gondolni, hogy szerinted is vannak jó gondolatok az írásban? Amilyen kritikus vagy, örülnék neki.......
@jaegtoer:
Hányszor kell elmondanom neked, hogy sem 42 kötet, sem a 42-es blogger alapján véleményezek.
De majd később, a kedvedért írok róla egy hosszabb elemzést, most nem érek rá.Csak belepillantottam.
De szerintem az egész azért készült, hogy indokolja a vegyes lakosságú Európa létrehozását.
@öregmatróz:
Írtam, hogy vannak benne jó ötletek is.
Amit írsz, azt a tennivalóknál fejti ki.
Csak az a nagy szervező munka a fenti cél érdekében történik./EEÁ/
@Imola Helyesi: Érdekes interjú

Henri Boulad: A nyugat flörtöl az iszlamizmussal

www.napigazdasag.hu/cikk/45071/
@öregmatróz:

Arra célzott Rodi, hogy a blogger Amerikából osztja az észt.
@Rodeo36:
Lehet, hogy Jockie Juongék megint találtak valamit, azért akarják kiüríteni Szíriát meg Libiát, Palagázt? De most Merkel mami is bevásárolta magát előre a bizniszbe?
Ne vedd halálosan komolyan, tudod a dallas-i kultúra és gazdasági élet megfilmesítésének nyomai bennem:))))
@Sir Bates dö Hól: Végre kitaláltál valamit magadtól.
@evasanyoca: Nem vénkurvázlak le...van neked bajod anélkül is.
Végül...nekem nincs bajom a cigányokkal, vagy egyéb fajjal sem, ( a zsidó kifejezést nem írtam le, ha már nácizol ) - viszont vannak elvárásaim...nem Indiában, nem Ázsiában, hanem itt Európában...kapisi?
Az iszlám egy kicsit más mint a cigányok, vagy egyéb maguktól fejlődni, a körülmények változásához igazodni képtelen népek, viszont a szíved alá nyomom...amikor más "kultúrát" képviselő országokban vagyok, az első, hogy körbenézek...pontosan azért, hogy betartsam még az íratlan szabályaikat is...a babám például magától terít a vállára kendőt, viszont előre szólok...ide most "menekülési" indokkal biztosan nem jött egy életerős férfi sem azzal, hogy elgondolkozzon azon...de jó lenne ha minden itt Európában is olyan lenne, mint otthon...továbbá...néhány százan megint nem akartak ujjlenyomatot adni...értem. Rendes ember ez mind. Olyanok, mint például te vagy.
Végül. Nem vagyok én egy valláshoz se tartozó, vannak az érdekeim, ahogyan neked is. Azt képviselem. Nekik is vannak érdekeik, csak mások, mint az enyém. Nem bonyolult.
Azzal a tudattal kell élned- nagy befogadó vagy te, de csak akkor, ha az érdekeid úgy kívánják, szóval azzal a tudattal kell élned, hogy nem megyek kurucinfóra, sosem voltam ott...itt maradok. Ugyanis nem te döntesz felőlem, ahogyan érdeklődési körömön kívül van az is, hogy te engem miért vetsz meg...én még téged se vetlek meg olyanok miatt, akiket nem kopogtatnak, köszönnek és cigányúton közlekednek, holott ugye ott van a határállomás. Sorompót se használnak már, csak köszönni kéne és előre...továbbá. Én nem használtam a "bokszos" kifejezést, ezt csak te hozzárakod. Mondjuk így születnek aztán a kabátlopási ügyek is.
Nemem más az álláspontom, meg neked is...viszont én nem tettem és nem is fogok javaslatot tenni, hogy te hová, milyen oldalakra látogass. Ez nagy különbség köztünk, ahogyan azzal sem értek egyet, hogy egy nyilvános rendezvényre ( most a 8.kerre gondoljunk Kocsis úr )nem engednek be más véleménnyel bírókat.
A szumma: az eddigi tapasztalatok azt mutatják a számomra és most a számomra legyen a lényeges, hogy a tapasztalati úton kialakult tapasztalatom azt mutatja. A nagy kulturális és főleg vallási különbözőségek előbb, vagy utóbb konfliktusokat fog okozni...és az iszlámot nem én képviselem, viszont ez Európa.
Ezzel a "menj a kurucinfóra" - már tudod, hogy sosem, tehát sosem olvasom - te épp olyan "kirekesztő" vagy, mint én. Az érdekeid szerint működsz te is.
@öregmatróz:

Egy közösség tagja - a 42-é.
www.facebook.com/negyvenketto42?fref=ts

Adományokból faluprogramot működtetnek.

www.negyvenketto.org/a-kert/
A cikk szerint ujjlenyomatot vesznek a belépő menekültektől, ami nagyon helyes. Kérdés csak az, hogy a kerítés árát nem lehett volna ennek a technikai fejlesztésére fordítani, meg több embert alkalmazni az ujjnyom levételéhez?
Talán hasznosabb lett volna.

index.hu/belfold/2015/08/26/az_ujjlenyomat_miatt_felnek_magyarorszagtol_a_menekultek/
@evasanyoca: 2015.06.26 óta tag. 331 hozzászólása volt.
Ha már arra hivatkozol, hogy mennyire olvasod ezt a blogot és a barátaid is itt vannak, én meg beleszellentek ebbe a nagy összeölelkezésbe.
Jut még eszembe...csak szeretnél te olyan kritikus lenni a mindenkori fönnálló rendszerekkel, mint amennyire velem szemben vagy. Teee... te kis nagyon te...te nagyon te kis te.
És amennyire én vagyok kritikus a mindenkori fönnálló hatalommal szemben.
Ezt miattad, ez sem bonyolult. Csak oda kéne figyelned...nekem mindegy, hogy Gyurcsány, vagy Orbán. De rend legyen! :D
www.youtube.com/watch?v=Oa5KiIYcdrM
@átlátó: "Az érdekeid szerint működsz te is."

Gondolja kend, hogy feltalálta a spanyolviaszkot? Annak régóta gyára van.
@átlátó:" Én nem használtam a "bokszos" kifejezést, ezt csak te hozzárakod. Mondjuk így születnek aztán a kabátlopási ügyek is."

átlátó 2015.08.26. 18:46:06
".bejön néhány bokszos képű és osztogatnak röplapokat, igen mérges tekintettel...".....

no hát, főleg, ha azt a kabátot el is lopták.Jóindulatúan: elfelejtetted Alzi miatt, mit írtál. Rosszindulatúlag: hazudsz, mint a vízfolyás és egy nagyképű nimand vagy.Válassz! Hogy is írtad az imént:"De rend legyen!:D".....kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@öregmatróz: köszi, meg a sajátomból is azért:kkkkkkkkkkkkkk
@evasanyoca: Nem nehéz téged berántani...:D valóban írtam a bokszosképűt, ha egyszer bokszosképű, akkor nem írhatom azt, hogy a szalafista retek nem bokszosképű...tehát elnézést kérek, hogy rosszul emlékeztem...innentől elhárult az akadály az elöl, hogy ne érzelmek mentén, hanem a ráció kezdjen el benned dolgozni.
A bokszosképűnek, a cigányt is ideértem, pedig én egy "csak" egy magyar vagyok. nem ismered az érvrendszerüket maguk között, ha egy cigány nagyon sérteni akar egy másik cigányt, egyszerűen lemagyarozza, vagyis paraszt...továbbá...tehát nem kurucinfóskodok, ezt ( IS )elegánsan átlépted.
Lassan mondom hátha le tudod olvasni számról. twhát rend legyen, ami Délvidéknél most folyik, az az én értékítéletem szerint nem az. Nem vagyunk egyformák, engem zavar, ha a kerítésemen másznak át, amikor ott a nagykapu.

@látjátok feleim szümtükkel: megtisztelő kérdésedre azt válaszolom, hogy nem gondolom, hogy föltaláltam a gyufát, a melegvizet, a távirányítót, az intimbetétet, a szigetelőszalagot, a zseblámpát, vagy akár a spanyolviaszt...csupán szembesítem a saját rasszizmusával a nőihölgyet. :D
A Vörösingesek se csipázták a Pál utcaiakat ( emelem kalapom Molnár Ferenc zsidó származású író előtt ) és mintha Fekete István a "Vuk"-ban azt adta volna a Simabőrű szájába, amikor a tikok elkezdtek fogyatkozni, hogy valami ilyesmit: "Biztosan cigányok jártak errefelé!"
Fekete István, aki ugye nem kannibál náci típus, vajon milyen tapasztalati úton kialakult tapasztalatok mentén nem a rókát gyanúsította meg elsőre dikk?! :D
@evasanyoca: Elfelejtettél még valamit. Mióta beszélgetsz te itt a barátaiddal? Néhány hete?Amit én zavarok meg?
Engem nem zavar, ha éppen engem találtál meg magadnak, viseld emelt fővel. :D
@evasanyoca: Asszony! Akkor most elveszem a kedvedet örökre, hogy velem szemben kurucoskodj. :D Igen régóta, ősidők óta Indexet olvasok, - szinte kizárólagosan...bár mindenben nem értek egyet, de ne nekem hidd el... jól nyomják.
@átlátó:

Bőlére eresztetted ( én csak arra az egy mondatra ragáltam ), már pedig aki röviden nem tudja előadni, az akár milyen huncutságra/aljasságra képes.:D
@látjátok feleim szümtükkel:
:D Ühüm...elvette ez az asszony az eszemet. Racionálisan gondolkodó férfiember fejfájást kap az ilyentől. Én konkrétan le szoktam a csillagos eget is hozni az aktuális babámnak, viszont fogalmatlan asszonytól konkrét herótot kapok. Ezért nem is ígértem neki semmit, viszont estére kikérdezem a Romána regényújságokból. Persze igyekezett küzdeni, - ezt értékelem...a nők általában egy karján gyerekkel gyalogoló asszony, férfi láttán azonnal arra asszociál, hogy "jajistenemszerencsétlenek". Én először gondolkodok egyet, esetleg kettőt is...aztán jól picsán rúgom azt a románkoldusgeciállatot, amelyik bércsecsemővel a karján, nyakában a szűzmária fényképével akar lehúzni...hogy szűz vagyok, azt én is el tudom játszani dikk.
@Gábris szomszéd: "Te kiragadsz egy részt egy hosszabb idézetből. Miért kéne nekem ezzel foglalkozni? :)"

te is ezt teszed: kiragadsz egy részt (kurva anyád) egy hosszabb kommentből... miért kéne nekünk ezzel foglalkozni?...
@átlátó:

Két napja olvaslak elkerekedett szemmel. Ma szummázhatlak - nyilván tévedéssel - , te az aktuális babáid "alultájékozott" haszonállata vagy.
@átlátó:
évásanyócának a másik neve évásanyó volt, régen itt van, csak mondom.
A box pedig egy régi cipőkrém volt, ma már nem kéne használni, egyrészt idegen szó, másrészt degradáló.
@Imola Helyesi: te ebola, ne vamzerkodgyá má minden nap, me rámegy az agyadra:)))
@taga20: ippeg most nem vamzerkodott.:))
@evasanyoca: szerinted nem, szerintem igen. ennek az átlátónak nyal ebola, má napok óta. lehet, hogy a bikája:)))
@taga20: a vamzerkodás sittes nyelven besúgást jelent, Imola mindkét állítása - miszerint régen itt vagyok, és a box jelentése - fedi a valóságot.:).degustibus
@evasanyoca: évike drága, keverni teccik a fogalmakat.
a valóságot lehet besúgni:)
@taga20: igazad van, meleg van,.... de akkor is védeni próbált engem, ez nem kérdés.
@evasanyoca: egyébként vágtam, hogy miért írtad.

de ebola- ha idejön egy futóbolond,-egyből tájékoztatja a varánuszról.
@taga20: akkor jó, tudod, a pokol tornáca is..., talán Alzi már kopogtat az ajtómon:))
@taga20: ma már mondtam, hogy csipolászlak???:))rendes kis fickó vagy taga!!
@evasanyoca: nem, és hiányzott is má, drága öreg barátném:))

u.i..a szeretett feleségem is évike:)
@taga20: ezt vedd úgy. hogy a térgyemre ültetve simizem azt az okos kis buksidat. szeretem, hogy olvasol engem és aranyos stílusban kijavítod a hülyeségeimet, nagyon rendes tőled.....úgy látszik szeretnek az évikék....:)))
@taga20:
Te csak bikában tudsz gondolkodni.
Csak vissza kell lapozni pár hónapra, és ott van az évásanyó név, nincs itt titok meg besúgás.
Évásanyónak meg olyan egyéni a stilusa, hogy rögtön felismerhető.
@evasanyoca:

Átlátónak meg küldhetnél valami hasfogót simi helyett, mert úgy tűnik szófosás bakterium támadta meg.:D
@Imola Helyesi: úgy érted egyéniségként vagyok vén hülye??? :)))))))))))))
@látjátok feleim szümtükkel: hát bogaram, olvastad, hogy per asszony lett a megszólításom.))) milyen jó érzés újra nőnek érezni magam....kkkk...te, potyogott a könnyem, úgy vihogtam, mint egy fruska.....én ugyan nem küldök semmit neki, küldjön négercsókot a Kolompár család a névnapjára.....kkkkkkkkkkkkkk
@látjátok feleim szümtükkel: tudod, mindig elámulok, mert őt is emberanya szülte.....:((
@evasanyoca:
Jön belőled a szó, mint a zuhatag, úgy értettem.
@Imola Helyesi: sejtettem, csak humoroltam veled aranyom:)))
@Orica Középföldi: ...legalább 2 azaz kettő napon át lekötött valami értelmes dolog.

@Imola Helyesi: Kösz a kisegítést. Ettől még tartok mindent vele szemben. Gyűlölködik. :)
A Bagarolról pedig nem vitázok. :)
Miközben nem érti...engem nem hat meg olyan fotó, amikor a "menekülő" vagy a "bevándorló" vagy az inkognitóban levő IS szimpatizáns gyerekkel a karján mászik át a mi kerítésünkön - attól, hogy nem hatásos, még a miénk és rongálja - akkor, amikor néhány kilométerrel odébb éppen olyan eljárási protokoll szerint jöhet be az országba...akinek pedig nincsenek rendben az útiokmányai, az legyen türelmes, adjon ujjlenyomatot, mert ha nem türelmes és nem akar ujjlenyomatot adni, akkor valami nem stimmel(het). Másrészt ne itt türelmetlenkedjen, ugyanis megérkezett...türelmetlenkedett volna indulás előtt otthon az útlevél osztályon. (Demagóg is leszek...próbálnék egy USA-ba tartó gépre fölülni rendes papírok nélkül én, az Schengenen belüli polgár. Úgy basz le a gépről a biztonsági ember, mint macskát ürítés után.)
Nem érti ez a több nevet használó jóasszony, hogy aki kerítésen mászik át akkor, amikor nem mellesleg ugyanaz az eljárás ha nem kerítésen mászik át, az nem csak rongál, hanem a kisdeddel szemben is eléggé felelőtlen. Amúgy legyen az ő dolga, de ettől még ezeket a fotókat ne úgy hájpolják, mint "szegények, így kell beszökniük".
Vállalom, hogy nem vagyok boldog az iszlám térnyerésének - amúgy hitetlen vagyok, meg gyaur kutya is - és majd elválik, hogy a kisdedek mikor nagyobbacskák lesznek, valamint a második generációsok hogyan akarnak visszatérni a gyökereikhez. Nem ott, hanem itt Európában...nekem Németország, stb. is Európa Itt sokan olyanok jártatják a szájukat, akik nem tudják, hogy például a Ruhr vidéken nagyvárosok hogyan alakultak át...a németek hogyan költöznek föl a dombokra és a főutcák hogyan gettósodtak el, románok, bolgárok nyomán is.
Nem komplikált dolgok ezek.
Továbbá. Mintha ez a határ lenne a schengeni határszél, szóval nem ez átjáróház. Hogy a németek most bemondásra hiszik el azt, hogy ki szír, vagyis valóban háborús övezetből "menekül" - majd látjuk. A németek ezt a témát pontosan azért kezelik óvatosan, mert azonnal rájuk sütik azt, amit itt rám is. Náci. Akik csak úgy ilyesmit kijelentenek, fingjuk sincs a világról, nagyjából eljárnak a piacra oszt jónapot. Ne picsogjon majd senki, amikor megmelegednek és elkezdenek feszengeni ezek a menekültek...hogy milyen helyre keveredtek, itt miniszoknya van, meg rokkendrol is.
Az lesz majd, hogy anyám, én nem ezt akartam és ezt nem ők, hanem mi fogjuk kijelenteni. (A franciák is magukra húztak valamit már ebből.
A lényeg. Aki nem kopogtat és köszön, majd közli, hogy nincs papírja, menekült státuszt kér, az ne kerítésen másszon át és szökjön meg a regisztrálás ( ujjlenyomat vétel )elől...én is regisztrálva vagyok és itt mindenkinek van adószáma is...majd holnap bejelentem, hogy ez nonszensz?! He? Ezrével jönnek követhetetlen múltú emberek, azzal az indokkal, hogy menekülnek, meg mert itt "demokrácia" van. Meg jólét.
Kolompároz nekem itt ez a jóasszony. :D Legyenek a szomszédai. És ne tőlem érezze magát nőnek, hiszen igen finnyás is vagyok.
Ha már megy az üzengetés,nem vagyok én szívbajos...mindjárt elküldöm ezt a picsát a halál retkes faszára. Abból legyen sértődés, ne abból, hogy más a véleményünk ezekről a kapukat nem használó kerítést mászókról. Hogy a gyerekeiket is ott hozzák át, hát legyen az ő felelősségük ez is.
Holnap szólok a Kolompároknak, hogy németben bemondásra elhiszik, hogy ki érkezik Szíriából. Csak ne szólaljanak meg a nyelvemen és minden sínen lesz velük.
@átlátó: "Ha már megy az üzengetés,nem vagyok én szívbajos...mindjárt elküldöm ezt a picsát a halál retkes faszára"

Ezért jöttél a gyíkra? Kár.
@látjátok feleim szümtükkel:

"legalább 2 azaz kettő napon át lekötött valami értelmes dolog."

Tudom, hogy az ember önnön nagyszerűségében való hitnél nincs csodálatosabb (és elviselhetetlenebb:)),de hogy ez mennyire értelmes, azt a befogadó dönti el.

Sajnálom, de nem az értelmedtől kerekedett el a szemem, hanem az érzéketlenségedtől.
@látjátok feleim szümtükkel:
Kiragadtad kontextusából.
@Orica Középföldi: Az idő. Az a legnagyobb dolog. Halad, és nem kell tenni semmit érte. :D
Szóval majd meglátjuk. Ez egy kisebb háború, Mátyás óta vesztes oldalán vagyunk a ló péniszének. Naponta egy nagyobb falu érkezik miközben az Unio önálló nemzetállamok módjára tologatja a cuccot maga előtt. Az megvan, hogy a németek bemondásra elfogadják a szíriai indulást? Nem érzéketlen vagyok, - mindig volt kutyám és mindet az utcáról fogadtam be...mindet ennek ellenére nem vállalom.
Itt valószínű én vagyok az egyetlen, aki BackiVinograd (Bácsszöllös) és Ásotthalom között a Jugoszláv testvériség szétesésekor koszovóiakat átsegített. Egyszer, mert ottani magyar barátaim erre kértek. Itt elméleti síkon okoskodnak öregasszonyok, meg fiatalemberek, arról hogy mitől megy a villamos. Elmondom, hogy nem a sárga festéstől. Általában urbánus emberek sommás véleményekkel vannak, miközben amikor elhagyják a Budapst, stb. táblákat, azt hiszik, a tehén lila. A tapasztalatlanság oda vezet(het), hogy nagy lesz a beszarás, amikor a tapasztalat utoléri az érzelmektől vezérelteket. A politikusok pedig hintalovak, pillanatnyi érdekeik mentén hoznak döntéseket.
Amúgy pedig unom ezt a témát már, viszont udvarias ember vagyok és nehezen adom föl. Mondhatni utolsó töltényes vagyok. :D
@átlátó:

"_Nem érzéketlen vagyok, - mindig volt kutyám és mindet az utcáról fogadtam be...mindet ennek ellenére nem vállalom._"

Érzéketlenség - szeretetlenség - kompenzáció. Elgondolkoztató triász:)
@jaegtoer:

Tudom:) Egész jó kis cikket rittyentett az Index.
@átlátó: "Kiragadtad kontextusából."

Kontextusában, de onnan kiragadva is csak egy féle értelme van ezeknek a szavaknak: "nem vagyok én szívbajos...mindjárt elküldöm ezt a picsát a halál retkes faszára".

Önmagában nem a mondandód, hanem a stílus a riasztó. Pedig lenne értelme a mondataidnak enélkül is. Bár néhány pohár után már könnyebben csúszik. Mármint a szó kifelé.
@látjátok feleim szümtükkel:
Feltételezel. Nem szokásom ittasan még közlekedni sem, nemhogy elhajtani. :D
Továbbá...fontos dolgokról az sem szokásom, hogy eltartott kisujjal fecsegjek, - mint a politikusok általában.
A stílus az már csak olyan, hogy vagy van valakinek, vagy középszerű és hát engem az átlag se vonz...azt valóban elismerem és köszönöm. Az én stílusomat meg szokták jegyezni még akkor is, ha keresgélem a szavakat.
Jut még eszembe...a kávét sem eltartott kisujjal iszom csészécskéből, marokra fogom a bögrét.
Érdekes, hogy ahogyan ez a rendes befogadó asszony elkolompározta magát velem szemben,az nem csípi a szemedet, de ha tőlem lop a "kolompár" és ezért elhajtom a halál retkes faszára, - akkor rögtön az a baj, hogy jajistenem, milyen má' ennek a stílusa.
süti beállítások módosítása