Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: Always www.youtube.com/watch?v=IyW-VAMXo9c (2024.03.28. 19:52) Zeneszoba
  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/03/28/gulyas-gergely-miniszter-mutet-gyogyulas-fajdalmak-kormanyinfo "Vélet... (2024.03.28. 18:56) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.07.22. 09:20 Fabius

Vasárnap, vasárnap te csodás!

Címkék: fidesz semjén zsolt vasárnapi zárva tartás

Egyelőre nem merik népszavazásra adni a vasárnapi nyitva tartást, így semjénzsolt édesanyja sem tud felhagyni az akut csuklásrohamokkal. Időről időre megjelenik a statisztika, éppen hol tart a kereskedelemből elbocsátottakat számláló mutató, ami most 2600-at mutat. A beharangozott tízezerhez képest nem is olyan sok, mondják néhányan, szerintem meg ez az út eleje és nem a vége.

Van szerencsém(?) ismerni a vasárnapi zárva tartással rongált kereskedők helyzetről alkotott véleményét, a kezelésére hozott lépéseiket, és bátran kijelentem, lesz ez az elbocsátás szám ettől lényegesen magasabb. Sokan vannak ugyanis, akik a hétköznapi nyitva tartási idő kitolásával igyekeztek megoldani a vasárnapi forgalom elvesztését. A probléma annyi, hogy az egy órával korábbi nyitás és zárás nem váltotta be a reményeket, a kedves vásárlóközönség az eddig megszokott időintervallumban keresi fel a boltokat. A dolgozó túlórázik - 70 ezer órával többet, mint egy éve - a munkaadója meg látja, hogy ezzel többletbevétele nem képződik, mert a kedveslakosság se reggel, se éjjel nem tervezi megvásárolni az akciós szandacipőt. A vásárlási szokások átalakulása csak abban mérhető, hogy a csütörtök lett a húzónap a szombat helyett, és amikor egy vidéki pláza parkolójában szombat kora délután ekkora a tolongás:

plaza_1.jpg

...akkor nem kell nagyon találgatni, lesznek-e újabb elbocsátások. A nyári próbahónapok után az kereskedő beirkálja a számokat a bevétel - kiadás rovatba, majd meghúzza a nadrágszíjat ott, ahol tudja. A rövidebb nyitva tartás kevesebb munkaórát jelent, amihez kevesebb alkalmazott is elég, ez talán még semjénzsoltnak is nyilvánvaló. Mármint akkor, ha a baromfivadászatért lobbizás közben van ideje a kereskedelmi dolgozók nyűgjeire figyelni. Mert a gyöngytyúkra lődözés problematikája lehet előrébb való, mint munkahelyek ezrei.

872 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr257646286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Sok olyan pont van, amiben egyezik a véleményünk.
Akkor mi a lófxért is kell harcolnunk egymással??

Talán nem trendi elismerni hogy... ha idáig ez nem volt menő, akkor legyen ez mostantól másként - itt egy csülök, neked nyújtom.
Szevasz!
@Penivaldes a hercegnő és a topmanager:
Olyat hallottál már, hogy valaki éhes?
Hercegnőm... az vagyok éppen!:))
@taga20:

A tenger nem vonz. Egyszer elmentem megnézni, hajtott a kíváncsiság. Élveztem nagyon.
De a hegyekkel, erdőkkel teljesen más a viszonyom. Mintha hazaérkeznék.
@Knósszosz: na jó, én is előbb ettem sült szalonnát.
@taga20:
Küldj egy videót a te csörtédről, aztán ha megnésztem válaszolok.
Amúgy én is szeretlek, marharépa!:)))
@taga20: Teszek még egy próbát, hátha nem vagy reménytelen. :)

Mikor Gyurcsány az "öregecskedő feleségekről" beszélt, én belerúgtam volna. Az ellenzék (plusz a karaktergyilkosok) fölháborodott ugyanígy. Gyurcsi úgy emlékszem, bocsánatot kért.

Te egy Némethtől elvárod, hogy ezért bocsánatot kérjen?! Mondj egy esetet, mikor a fidesz bocsánatot kért valamiért! N.-be azért nem rúgnék bele, mert annyira sem tartom érdemesnek, hogy belerúgjak. Inkább lepöckölöm.
@Eszter jött: akkor te vagy a medvenéni.
a hegyek szépek, az Alpok, éppen 10 éve elmentünk családilag oda nyaralni, ahová egykoron szüleink 1982-ben motorral, a hágók, a sziklák, a fény, a hó, szép a világ.
és az erdő, a gyermekkori gombászások, meg a nagyfeszültség.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: ha lett volna eszed, má ako is tuttad volna mire mondta!

" Ráadásul: külön felháborít, hogy a liberális újságírók nem háborodnak föl a pálinkaivás népszerűsítésén!"

de ugyan olyan ostoba vagy, mint a fityeszesek, mint ebola.

semmi gecizkedés részemről, csak építő kritika:)
@Penivaldes a hercegnő és a topmanager:

Itt élek, Peni. Nekem ez a természetes közegem.

www.google.at/search?q=g%C3%B6m%C3%B6ri+hegyek&espv=2&biw=1024&bih=499&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CDAQsARqFQoTCNWU4uHX9MYCFUnXFAodXKgNJQ

Síkságon, tengernél csak téblábolok. Ahogy nagyvárosban is.

Inkább farkas lennék a vadon élő állatok közül.
@taga20:
Innen?
Mélyebbre biztosan nem.
Ez a nő megtestesíti mind azt a sötétséget, amely egy berobbantott meddőtárna mélyén uralkodik. Mit akarsz még róla tudni? Azt te is vágod testvérem, szóval?
@Eszter jött: komolyan mondtam Eszter. felesleges 2 olyan embernek beszélni egymással, akik elbeszélnek egymás mellett.
@Eszter jött: a hegyek és erdők olyanok, mintha elbújnál valamid elől.
ellenben a tenger, az a terítem a lapjaim állapot. nincs bujkálás, csak a csupasz igazság. és a gyönyörű kék, zöld víz:))

ui: tök ambivalens az érzéseim:)

a lelkemhez a hegy és az erdő áll közelebb.
@Penivaldes a hercegnő és a topmanager:
Egészségtelen.
De én szeretem, mert ha választanom kell az ápdát ganaj és a mocskos paraszti ételek között... hát, inkább a hagyományos étel, mint a fúújmoslék date No1! - ehetetlen fostalicska, de aki ettől érzi jól magát, annak egészségére! Nyilván szereti azt is, hogy a fost ötszörös áron fizettetik meg vele.

Jó éjt Peni!
@Knósszosz: :) én elkezdtem fogyni a sültszalonnás salátától:)
@Eszter jött: @Penivaldes a hercegnő és a topmanager:
csajok ne csináljátok! nekem jó áll, ha elküldök egy havert a picsába, ti bénák vagytok ehhez:))
@taga20: én nem küldtem senkit sehová. azt máshogy szoktam, halott vakonddal.
@Penivaldes a hercegnő és a topmanager: "komolyan mondtam Eszter. felesleges 2 olyan embernek beszélni egymással, akik elbeszélnek egymás mellett."

ez mi volt cica?:)
@Knósszosz: drága barátom, ugy láccik, ugyan attól hányunk:)
@Gábris szomszéd: mé nem alszol? holnap nehéz napod lesz:)
@Penivaldes a hercegnő és a topmanager:
szeressen téged a tompika!

"Ha ez nem lett volna elég, a szintén táborozó Deutsch Tamás sietett kollégája segítségére, és egy csütörtöki beszélgetésen szépen elküldte a transindexes újságírót a jó büdös franca. Így: „Kertész Melindának azt kívánom, hogy annak a kijelentésnek a harmadik része, amelyikbe belekötött, is legyen igaz, legyen neki a medve játék.” Egyen meg a medve, drága Melinda, mondta Deutsch, és kiterjesztette a jókívánságot a portál egészére, mondván „sikerült bevinni a haladó értelmiség szempontját a tusványosi fertőbe”
@Penivaldes a hercegnő és a topmanager:

Nem tudom mi a bajod, ahogy azt sem, miért rajtam vezeted le.
Röviden: Parancsolj az ujjaidnak! Ha nem írsz, nem válaszolok.
Nagy ez a blog. Simán el tudjuk kerülni egymást.
@taga20:

Na nekem ehhez semmi közöm. Olvass vissza!
De megjegyeztem amitt mondott.
@taga20:

Hát, a jelenlegi periódusom pont a nyitásról szól. Ennyi idősen a fene sem bujkál.
Vagy ha igen, nagy bajban lehet.
@Eszter jött: esztike kicsit túl tolod mostanába. úgy látom megmelegedett a füled töve.
kezdesz olyat csinálni itt, amit mikor jöttél nem bírtál.
én most is szeretlek, de egyre többször csak nézek, mint a jukinyúl:)
@Knósszosz: Itt a Banya Mancsom! :)

(Paw Paw Bears, Praclifalva lakói c. mese)
@Eszter jött: nem ajánlom, a beszélgessünk magunkkal terápiát:))
@taga20: pedig megtudod a sajád véleményed közben
@taga20:

mi a fact tolok túl?

egy reg, akivel eddig jól megvoltam, egyszer csak felszólít, hogy ne válaszoljak neki.
érted?
ne válaszoljak.
ezt szerinted hogy lehet normálisan lereagálni?

nézel, mint a jukinyúl?
hát nézzél taga!

napi 5-6 kommentet írok. de mindenkinek van gombja, el is tüntethet a felületről.

változtam?
igen.

senkivel nem keveredtem konfliktusba. azt írom, amit gondolok, érzek.

még egyszer mondom. ott a gomb. nem zavar, ha bárki is letilt.
@Penivaldes a hercegnő és a topmanager: az is valami, de ez más volt. látom, így utána.
@taga20:

értelmezz!

hibásan írtam valamit. javítottam.
@taga20: Béna újság ez a transindex, akármit mondasz. :)

Habonyi forrásuk szerint Orbán idén is "be fogja gyújtani a rakétákat" Tusványoson.

Galambokat fog eregetni, én arra számítok ...
@Eszter jött: bébi rileksz! rendben törjél zuzzál. néha én is eszt teszem.

ha bunkó voltam, ne haragudj, nem direkt volt.

u.i.: én senkit sem tahótlanítok, mert tahó vagyok:)))
@taga20:

mellé lőttél.
de nem gereblyézem tovább a vizet.
@taga20: Na, ez már hasonlít a "kiontom a béled" székely szólásra!

Ez a fidesz. Egyszerűbb lett volna, ha Németh is a félrebeszélés helyett egyenesen megmondja, hogy lenézi a nőket.

Azokat a szervező nőket sajnálom, akik most magyarázkodnak, hogy őket ez nem zavarja.
@Eszter jött: meddig kell visszaolvasnom, hogy kiderüljön, mi történt?
látatlanban, melletted vagyok.nem szoktál te így kiborulni!
vajon kí akasztott ki emyirre?
@Eszter jött: ako húzzál csicsikálni, me kezelhetetlen vagy.
@punkfrog: talán én papíron, de az élet valójában.
@Eszter jött: húha!!!!
Peni nagyon benézett valamit!
ezt csak taga tudja megfejteni!:)
bár úgy látom ő is belegabalyodott!
@taga20: milyen papíron?:)
faxot kűttté neki?:)
Kommentek a Németh-ügyben, ha érdekelnek valakit az eredeti mondások! Jó éjt.

"Az asszony az a férjezett nő, az ember pedig a férj székelyül. Pont úgy mint ahogy a gyermek az fiúgyermek, a lány pedig lánygyermek, Aki nem tud székelyül, ne beszéljen székelyül.
Egy székely.

''A sör nem ital. A tészta nem étel. A csürke nem hús. Az asszony nem ember. És a medve nem játék.''

''A bortól rossz gondolataid támadnak,de a pálinkától meg es csinálod.''
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
-hány gyereked van?
-kettő, meg egy lány!

amíg csak az eltérő nyelvhasználat a különbség, semmi gond!
@Penivaldes a hercegnő és a topmanager:
akkor én néztem be.
áruld már el, mi volt a gondod Eszterrel?
bár sose értettem, hogy a nők, miken, és miért, tudnak összeveszni!
.
Amennyiben sikeres lenne a férfiak 40 éves munkaviszony utáni nyugdíjazása érdekében tervezett referendum, akár nyugdíjcsökkentéssel is számolhatnak az öregségi ellátásban részesülők – mondta Varga Mihály az Origónak adott interjúban.

www.napi.hu/magyar_gazdasag/varga_csokkenhetnek_a_nyugdijak.600942.html
.
@Penivaldes a hercegnő és a topmanager: nem azt kérdeztem, hogy veszekedtél-e vele, hanem, hogy min vesztetek össze!
érted a különbséget?
@dr. jenőke (jenőke): de hát, már megvédték a nyugdíjakat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
.
Ez is székely eredetű:
- A szerelem olyan mind a fing, ha erőltetni kell, szar lesz belőle!

Más:

Vesz a Székely a fiának egy rugós bicskát. Reggel látja ám az ember, hogy a gyerek kezén egy kvarcóra van, és megkérdi:
- Honnan van az az óra, te gyerek?
- Hát cseréltem.
- És mire cserélted, te gyerek?
- Hát a rugós bicskára.
- És amikor apádat ütik a kocsmában, mit csinálsz? Azt mondod, hogy fél nyolc?!!!

Megint más:

Négy székely ül az asztal körül, azon egy üveg. Fogja az első meghúzza az üveget, majd visszarakja az asztalra. Majd a második is megfogja és az is meghúzza. Azután a harmadik is megfogja az üveget és az is iszik belőle.
Majd a negyedik iszik az üvegből, lerakja és megszólal:
- Ez petróleum.
Mire az első:
- Az.

Ez másabb:

Két székely télen, a nagy mínuszokban fát vág:
- Te komám, hol van a füles sapkád?
- Amióta balesetem volt nem hordom!
- Milyen baleseted volt?
- Megkínáltak pálinkával és nem hallottam...

És két életkép:

Székely a fiával ül az asztalnál, a kutya az asztal mellett
fekszik és éppen a tökeit nyalja.
- Hej ídösapám, bárcsak én is meg tunnám ezt csinyáni
- Csinyád, fiam, de szerintem megharap…

A székely és a felesége vacsoráznak. A nő magára borítja a paradicsomos szószt. Azt mondja a férjének:
- Most nézz rám! Úgy nézek ki, mint egy disznó!
- Ja! Meg még le is etted magad!
.
@punkfrog:
.
Nem eléggé.
Van akinek még maradt valami - - emlékeztetőbe...
@dr. jenőke (jenőke): Nem másoltam be, de az volt a kommentek lényege, hogy az eredetiben nem olyan hímsoviniszták a férfiak.

Pl. magát gúnyolja a férfi, hogy ő sem bírna el egy medvével.

Más. Mi van, ha Orbán bejelenti a lemondását Tusin? (science fiction)
Tegnap este hosszú áramszünet volt, utána nem volt érkezésem visszatérni, ezért maradtak el a válaszok.

Most visszaolvasva látom, hogy sok - helyenként zavaros - víz lefolyt azóta. Már nem érdekesek a válaszok.

A hőség ellenére derűs napot!
@Orica Középföldi: olé-oké az áramszünet, amiről mi nem tehetünk. akkor meg mire ez a fenyegetés?
@parti_giano:

Miben véled felfedezni a fenyegetést?
Reggelt, Népek!

Nemtom hogy állunk kreténügyileg, majd visszaolvasok. :)

Posztho': Ollan helyen dógozom, ahol rálátásom van a zegyik kerlánc üzlettyére. Mivel nem lehetnek nyitva vásárnap, ezé kitanátták, hogy csüt.-pént.-szo. 20 óra helyett 22-kor zárnak. A forgalom ezen időszakban meg MUHAHA-kategória. Kb. 10-en jönnek vásárolni. Összesen. A 3 nap alatt. Pedig lenne eladó/pénztáros, aki kiszolgálja. :)
Biztossan megéri nekik. :D
Ja, télleg, juteszembe: valaki nézi élő, egyenesbe, hogy a Miviktorunk mijaszart fog mondani azon a szabadizén?
Ha igen, kérjük röviden, tömören foglajja össze nékünk!
Danke!
:D
Tényleg jó, kicsit szünetelnem a kommentelést, a kedves blogtársak így egymásnak esnek. / nem nekem/
@Imola Helyesi: de szerencsére, megint itt vagy nekünk:))

és bízom benne, hogy ontani fogod a hülyeséget!:
@taga20:
Nekem tilos az evezős szerint, csak nektek lehet, teszitek is .
@taga20:
Így jártál, bár te nem Koppányra, inkább Biberachra ütsz / ha tudod, egyáltalán kik voltak/.
www.youtube.com/watch?v=MAYq3GhIQeg
@Imola Helyesi: szerintem a koppány, az egy kipufogó márka, és anno a ladákra szerelték fel.
biberach meg valami zsidó méregkeverő lehet gecivitya mellett:))
@Imola Helyesi: a zene nem rossz, de ez sokkal, de sokkal ütősebb.

www.youtube.com/watch?v=c0VSioAdyOw
@taga20:
Ühüm, csak azért tettem be ezt az előző számot, mert te egy kéjsóvár lehetsz.
@Imola Helyesi: azé nem vagyok én dalos ügynök:)))
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Másik tippem az lett volna, hogy kilépünk az EU-ból.

Bejött az eredeti tippem: galambok eregetése lett a "nagy tüzijátékból". Fröcsögés a sötétben bujkáló zellenség ellen.

Innen üzenem: Az lehet, hogy a baloldal nem szereti a magyarokat, de a magyarok szeretik a baloldalt!
@Marcellusca:
.
Nem nézem, de összefoglalom: tudálékosan előadott idiotizmus-halmaz, előzetes tanulmányok mellőzésével az ezotériára alapozva.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: és mi van a libsikkel? mi van velem?

én má szart se érek?:))))

de mindent elmond ez a pár sor, erről a geciről!

"„ Ilyenkor egész éjszakás ünneplés dukálna, de nekem másnap indulnom kellett Erdélybe. A Videoton eddigi legnagyobb BL-sikerét érte el. Négy éve az első akadályt nem tudtuk sikerrel venni. Most igen. (Magyarország miniszterelnöke, futballmágus, Európa védelmezője) "
@dr. jenőke (jenőke): ja és, szerintem ez a székely hülyeség túl van hájpolva.
én megfordultam arrafelé. parajd, bucsintető, udvarhely vagy csík.
ugyan olyan tróger népek élnek ott is, mint itt.
ha nem lenne így, ako má rég kibaszták volna a fityeszmaffiát a picsába, tusnádról.
@taga20: Most nem voltatok kiemelve, de ti vagytok az ősellenség, nyugodj meg! :)

Most csak a szolga, a Punci püspök rúgott belétek, hogy aszongya: a ballibek jöttek a komcsik után.
@taga20: Téged már le sem akarnak lőni Bástya elvtárs? ;) Nyugi a mai napot még végigpancsoljuk az adriában.
@taga20: A népköltészet egyik műfaja a leány és legénycsúfolók.

Szerintem nagyon viccesek, de ezek nem kikristályosodott népi bölcsességek. Ezeknek tényleg az a lényege, hogy ki tud nagyobbat beszólni a másiknak. Egy néprajzkutató azt mondta, hogy ezek a feszültség levezetésére szolgáltak régen.

Az, hogy miért a székely góbé lett ilyen híres, azt nem tudom. Olyan ez, mint a skót viccek, pedig máshol is vannak smucigok.
@dr. jenőke (jenőke): Körülbelül, de azért az szánalmas volt, ahogy Orbán nyílt színen összefosta magát a terroristáktól.

Előadta a nagyhalált, hogy jönnek a szélsőségesek menekültnek álcázva, és ezt a "Dévid Cameron is megmondta".

Eddig is tele volt Európa terroristával, addig nem fosott tőlük, csak most?
@Gábris szomszéd: jó, megnyugottam:)

azé remélem egy cápa megkóstol az utosó nap:))

és most kapsz egy olyat, amitől lever a víz, de kötelező végoig hallgatni!:))))))

www.youtube.com/watch?v=nWGDQu59g-I
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
.
Szeret ehhez a Camerához dörgölődzni, mert jó hivatkozási alap.
A sok dörgölődéssel majd úgy jár, mint Irinyi gyufája.
@dr. jenőke (jenőke):

Bingo!
Ez a képlet illik minden OV megnyilvánulásra.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

"_Jégtőr dobta föl a témát: "a multik tönkreteszik a kiskereskedelmet"._"

Ennél azért valamivel árnyaltabb a helyzet, aminek hangot is adtam.
Na mindegy. Írni-olvasni tudsz, a többit meg az 'Isten tudja'.
@jaegtoer: Földobni egy témát - ez szerinted mit jelent?

Más szóval: fölvetettél egy témát, ennyit szándékoztam írni.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

Én meg jeleztem, ha fel is dobtam, rossz helyre esett.
@jaegtoer: Engem érdekelt, amit a lepukkant Rákóczi útról meg a bezárt butikokról kezdtél írni.

Nem ismerem annyira a pesti helyzetet, bővebben is kifejthetted volna.
süti beállítások módosítása