Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: mandiner.hu/kulfold/2024/3/amerika-arra-keri-az-ukranokat-hogy-ne-bombazzak-az-orosz-olajfinomitok... (2024.04.16. 11:17) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.07.09. 11:15 Fabius

Tarlós, te állat!

Pista, baszod, meg akarsz ölni?

Mert amikor megláttam, hogy le Poppinsoztad gulyáscimborádat, lézerjanót, akkor bizony kevés híján megfulladtam.

lazar_p2.jpg

Az volt, hogy egy komoly társaságban untam halálra magam éppen, erőteljesen igyekeztem úgy tenni, mint aki a kapott táblázatokat böngészi mobileszközén, közben meg persze azt vizslattam mi történik a nagyvilágban. Aztán megláttam mit mondtál és belém szorult a levegő. Tudod te micsoda szenvedés az, ha az elemi erővel kitörni szándékozó röhögést kell rezzenéstelen arccal palástolni, mert a megtérülési mutatók fölötti hahotázás nem tartozik a megszokott tárgyalási formulák közé? Szóval csak ültem ott fapofával és képtelen voltam arra koncentrálni, hogy X termékből mekkora mennyiséget és hányszor kell(ene) vásárolnom, hogy rentábilis legyen a sztori. Helyette megjelent lelki szemeim előtt a Poppinsnak maszkírozott lézerjanó, amint éppen hasonlatodat olvassa az általa szétfingatott Origón.

Abban biztos vagyok, hogy ez a csörte nem itt ér véget köztetek. Kíváncsi leszek ezek után lázár haverod mivel áll elő, és te magad ttudod-e, és ha igen mivel emelni a tétet. Csak annyit kérnék, az egészségünkre vigyázzatok, ha lehet. Köszelőre.

422 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr57612068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Úgy látom, kemény napja volt valakinek.)))
@taga20: akkor az asszony megint átvert, átcsomagolta neked, csakhogy bevedd a prosztata gyógyszered.
@Knósszosz: engem rántott hússal bármire rá lehet venni.
megvagyok, strandolás,. lazulás. ez az élet.
@taga20:

Csak az utolsó száz hsz-t olvastam vissza többre nincs erőm.
@parti_giano: az a nagy hibája, hogy szeret, és viszont imádom:)
ezé mindent beveszek tőle:))))

de gyengülök, ezé eszt hallgatom.

www.youtube.com/watch?v=BWp8KuSFIPo
@Eszter jött: lazulunk gyíknertársnő?:))
lazulunk?
@Penivaldes: benne vagy a párnában?:))
@taga20: ez egy komoly filozófiai kérdés! hiszen nem tudjuk hogy mi a valóság. lehet, hogy ez egy párna, és mi tollak vagyunk benne, és ahogyan rázza valami a párnát, kavargunk. van valami biztos egyáltalán az életben? amire támaszkodhatunk? vagy csak a véletlenek játéka mindez?
és miért nem kegyes hozzánk az Égi Szellem? Miért veszi el azt, akit szeretünk?
@taga20:

Próbálok átállni normális üzemmódra. Nem tudok normálisan aludni, éjjelente felriadok minden neszre. Mintha a néni hangját hallanám, ahogy segítségért kiált.
Napközben meg úgy érzem magam, mint a mosott fos.
@Penivaldes:

a virtuális közmunkások belehalnának pár órás kétkezi dologba.
@Penivaldes: húgi egy társ, ha rá találsz az biztos lesz.
ilyen az én feleségem is. több, mint oldalborda.
a jobbik énem ő, aki kihozza belőlem a jót, az igazit:)))
@Eszter jött: meghalt valaki melletted?
ha igen, ako veled érzek. borzongató érzés, pedig az életünk része.
@taga20: ez szép, büszke vagyok rád.
de mi van ha elmész mellette?
@Penivaldes: jó kérdés. nem tudom a választ, van akinek sikerül , van akinek nem.
van aki nyer a lotton 5 milliárdot, van aki nem.

én se nem nyertem a lottón, de a feleségem egy főnyeremény.:))

ja és zene!

www.youtube.com/watch?v=pWmU966LanY
@taga20:

Ez most a kimerültségtől van. Kint éjjelente fel kellett kelnem a nénihez 4-5x. Éberen aludtam.
@taga20: így van, csak nem mindegy mikor ér el.
@Penivaldes: ha nem ebola vagy gábris féle arc vagy, ako hamarosan.

nézz a szemembe!

látom, má látom!
hamarosan elkap a te tagád, és szeretni fog a síródik.

www.youtube.com/watch?v=nhZdL4JlnxI
@Eszter jött: soha nem szeretnék valakire rászorulni. inkább amíg a tudatomnál és cselekvő képességemnél vagyok, addig kinyírom magam.
tudom, nehéz elkapni a megfelelő pillanatot.
@taga20: én láttam ennek példáját otthon, áldás volt.
@Penivaldes: ako van szerelem az életben, nem csak a filmekben?
@Penivaldes: megváltoztál. régen hamar ehúztál. mostanában sokáig itt baszod a rezet.
öregszel húgi?
@taga20: így van, megöregedtem, olyan lettem mint a magányos sas.
@Penivaldes: előbb kellett volna eszt mondanod:)

nesze, csak azé, hogy szenvegy!!:))

www.youtube.com/watch?v=KWmETxWM0h0&list=RDKWmETxWM0h0
@taga20:

Senki sem szeretne, taga. Az öregséggel együtt jár a kiszolgáltatottság érzése. Ezt fogadják el legnehezebben a páciensek.
Nálunk, nálatok olyankor bedugják őket egy elfekvőbe, vagy otthonba, mert nincs választási lehetősége a családnak.
Ezért tetszik nekem az osztrák rendszer. Az öregek megszokott közegükben maradnak. Otthon.
@Eszter jött: nem kell öregnek lenni hozzá, elég ha beteg leszel...apám sem volt öreg.
.
Kányádi Sándor: Elfújta a szél

Elfújta a szél a napot,
be a felhők sűrűjébe,
hajladozik a vén erdő,
úgy tesz, mintha jődögélne.
De ha a szél úgy akarja,
máris fordul, mintha menne:
leveleit hátrahagyva
kapaszkodna föl a hegyre.
Mintha jönne, mintha menne,
mintha vinne, mintha hozna:
de nehéz is az erdőnek,
mikor a szél kormányozza.
.
.
@Eszter jött: annyi idős vagyok, mint te. és egyre gyakrabban gondolok az öreg korra. nem szeretnék magatehetetlen lenni, inkább cselekszem, addig amíg cselekvőképes vagyok.
@Penivaldes:

Az enyém sem Peni. 55 évesen halt meg.

De én most kifejezetten az idősekről beszéltem.
Azért valaki kinyithatta volna az ablakot, hogy ez a förtelmes gomoylaszag kimenjen.:D
@Eszter jött: nem érdekel, hogy az idősekről beszéltél.
@Eszter jött: az én apám most lesz 73, és együtt melózunk:))
@taga20:

Ne gondolj olyan sokat rá!

Belőlem vidám öregasszony lesz. Az biztos. Időnként pirosra fogom rúzsozni a szám, és minden nap teszek majd valamit, amivel kiakasztom a környezetem.
Csak, hogy szórakozzak rajtuk.
@Eszter jött: remélem csókállót használsz:))

úgy szeretnék meghalni, hogy ....

nem szeretnék roncs lenni, és ezért teszek is.
@taga20:

Szerencsés vagy. Nekem már egyiken sem élnek. De velem vannak, lesznek, míg élek.
@Eszter jött: nekem ősz hajam lesz, és hintaszékem, meg könyveim.
@taga20:

Én is teszek. Pl. most elmegyek aludni.

Jó éjt! ))
@Eszter jött: talán igen, talán nem.
egy titok, csak neked. anyám viszont utál, ja a kurvámmal együtt, aki a feleségem.
na csak azért, hogy nekem se egyszerű az élet.
@Penivaldes: nem tudom, de a húszas éveimben mégcsak nem is gondoltam rá, max. a bohóc fényesítésre:))
@Penivaldes: jó éjt hugibaba, megyek alukálni, me má csak bénákat írok.
Imolát leszámítva ma jók voltatok, fiuk lányok.
@Imola Helyesi:

"_Kizárt, ha a gyermek megfelelően van nevelve érzelmileg és erotikusan, akkor nem lesz meleg.
Tisztességes családapákat elcsábítanak meleg kanok, azt abszolváljam? _"

Páros lábbal szabadon a Nap alatt, vagy sötétben a pince mélyébe zárva tetszik ennyire agyhalott lenni?
@Imola Helyesi:

"_@taga20:
Mire vagy büszke, hogy megint végigmentél a cigánysoron, ahol neked mindenki rokon?_"

Nem is tetszett említeni eddig, hogy kegyed ott strichel, és ennyire zavarja, ha valaki mégis kihagyja.
Mert honnan is lenne ilyen jól tájékozott, de érdekesebb verzió, milyen vastagon cigányozott.
@Imola Helyesi:

"_@jaegtoer:
Nyilván, hogy egy szibériai jégfarok nem érti meg.
Csak a kovát dörgöli, mást nem, az szikrázik neki._"

Ne strapálja magát kedves farokhercegnő, nincs esélye, de mondják, hogy éhes disznó makkal álmodik, gondolom kegyed is örülne, ha jutna legalább egy makk, nem pedig naponta ezernyi matt.

Úgyhogy jobb, ha nem bonyolódik abba, ki dörgöl mit, és mi szikrázik neki, mert kivetíti azt, maga miről is álmodik.
@jaegtoer: ebola mentes szép napot kívánok neked is:)))
@jaegtoer:
Tapasztalat:, az egyik főnököm összeköltözött a gondnokkal, mindkettő otthagyta a családját gyermekestül, asszonyostól. A gondnok egy undorító alak volt, a főnök viszont egy tehetséges ember, kár volt érte.
@jaegtoer:
Tegnap te kezdted, / fapina/, én csak válaszoltam, nem kell megsértődni.
@jaegtoer:
Mondjuk ő szokta a más fajtáját szidni mértéktelenül, és lekulázni az olyan nőket, akit nem kedvel.Mivel ez cigánysori szakszókincs, mi is a gond? Ja, és előzőleg putrizott, ez is cigányszleng.
Ne válaszolj, nem akarok ma többet írni.
@Imola Helyesi: egy példából általánosítottál. ezt nem nevezném tapasztalatnak.
@parti_giano:

Inkább a görényeiddel beszélgess. Üdítőbb és hasznosabb:)
@parti_giano: ráadásul kamuzik a gyökér gépésze:)
@Orica Középföldi: jó reggelt! már megdumáltam velük a fontos dolgokat, azaz, mi lesz a mai menü.
@taga20: hagyjuk, süt a nap, orica is magához tért. jég meg megint nem tud aludni. meló?
@parti_giano: mé, tegnap este lumpolt orica?:)

nyista, max. a kertet kell rendebe rakni az armageddon után, ja és egy-két karnis leesett a nagy szélben:)))
@parti_giano:

" egy példából általánosítottál. ezt nem nevezném tapasztalatnak. "

Pedig van ilyen:)) Amikor a gyerek megkóstolja a szappant, egy életre megtanulja, hogy a fürdőszobában semmi sem ehető. Aztán persze a gondolkodása fejlődése során képes lesz absztrahálni - már aki.

Amúgy neked is jó reggelt!
Látom a görögöknél kezdődhet jól teljesítés. A miniszterelnökül azért egyenes hátú, mert be merte ismerni, hogy nem ezt ígérték.

index.hu/gazdasag/2015/07/05/gorogcsod/
@taga20:

Egy kis szellemi lumpolásnak örültem volna, de kijózanítóan sívár volt a blog Imolának köszönhetően.
Amikor már Knoszi is kifordul magából az nem jó jel.
@Orica Középföldi: mondasz valamit, én is csak néztem, mint rozi a moziban.

na de, új nap virradt. legyünk pozitívak, örüljünk pl. hogy a ruszkik nyerték nagy csatában az emhármas tendert. tudhatnak ezek valamit:))

anyám, ilyen egy ócska országot:(
jó napot!

beleolvastam és nem is bántam, hogy szarakodok a géppel:(

van, hogy be sem tudok lépni sehova... majd gondol egyet a masina és enged vagy félóra olvasgatást. ez megy napok óta...

de most:

"Amikor már Knoszi is kifordul magából az nem jó jel."

valahogy többnek érzem ezt jelnél. és talán ezen Fab elgondolkodhatna. kár ezt a menedéket ennyire tönkre vágni.
@taga20:

A házinácit szégyenlős struccpolitikával kezeli, ez a primitív vámpír meg kirobbantja belőle a frusztrációt. Érdekes volt:)
de ne csak itt megfordulók állatságaiban "gyönyörködjünk"... :(((

tanulságos videó örökíti meg a vármegyéseket

CSECSEMŐDARÁLÓK

www.pupublogja.hu/2015/07/csecsemodaralok.html
a közpénz elkaszinózása zajlik, nem elaprózva:

Andy Vajna: a NER kaszinócsászára

tenytar.blog.hu/2015/07/10/andy_vajna_a_ner_kaszinocsaszara
@taga20:

Állandóan szar kerül a palacsintába. Azokkal élj, békében, akikkel egy fedél alatt élsz! Időnként az sem könnyű.
Nekem már gyanús, ha minden klappol körülöttem.
@taga20:

"anyám, ilyen egy ócska országot:("

világot, taga.

ilyen ócska világot!!!!!!!
@Eszter jött: ajánlok egy jó móccert, ha nagyon jól érzed magad, ako üss rá kalapáccsal az egyik ujjadra:)

mingyá nem lesz olyan szép az élet:)))

az ócska országot, pedig tartom.
@Imola Helyesi:

"_Tapasztalat:, az egyik főnököm összeköltözött a gondnokkal, mindkettő otthagyta a családját gyermekestül, asszonyostól. A gondnok egy undorító alak volt, a főnök viszont egy tehetséges ember, kár volt érte._"

Pedig logikus.

Ott volt neki otthon a sárkány, bent az undorító gondnok meg te. Naná, hogy a gondnokot választotta.

A többihez meg -teljesüljön a kívánságod- nem szólok hozzá.
@taga20:

Nincs szükségem eszközre. Valamelyik kényszerképzetemet szabadjára engedem és lőn diszharmónia.
Na,eleget offoltam.
Viszlát este.))))
@jaegtoer:
Nem stimmt, a gondnok fiú volt, helyzeti előnyben. Mellette még egy fiú volt a munkahelyen, de az nem tetszett neki.
@Orica Középföldi:
Nekem nem volt érdekes, gondolkodtam is rajta, miért nem?
Talán azért, mert ez a „primitív vámpír” már odáig merészkedett, amit képtelen vagyok tolerálni, viszont a házináci érdekes módon emberi megnyilatkozásokra volt képes, pár privát beszélgetésünk ezt támasztja alá, ezt most nem teszem ide a nyilvánosság elé mert nem vagyok felhatalmazva rá, és nem szeretnék Fabiusra sem hivatkozni, de valami ilyesmi játszhatott szerepet nála is abban, hogy visszaengedte.

Valamit szeretnék világossá tenni itt a nagy nyilvánosság előtt: az erőszak minden formáját gyűlölöm, legyen az fizikai vagy verbális, de van egy határ. Jogos a kérdés, hogy akkor Imolát miért küldtem el a picsába, miközben meg Gabriel nem löki le nálam az éxíjjat…?! Lelöki, bizony sokszor! De nem tehetek róla - és evvel most nem leszek népszerű -, én mégis látom benne néha az embert, de ennek ellenére azért nem csukott szemmel próbálok olvasni, még ha ez úgy tűnik is. Én nem fogok már más lenni, mert az már nem én lennék és ezen nincs is szándékomban változtatni.

Kedvelek itt mindenkit - és azokat is akik itt hagyták a társaságot -, szevasztok!
@Knósszosz:

Természetesen csak a szemlélőnek érdekes, hogy miért a kevésbé ártalmas, vagy majdnem ártalmatlan, ám vérszívó kommentelő késztetett, egy tőled szokatlan indulatkitörésre.

Megkockáztatom, hogy az indulatok - késleltetett,nem tudatos reakcióként - nem is neki szóltak:)) Ő volt az utolsó csepp a túlcsorduláshoz, de nem ő töltötte fel a poharat. Ezt azért ne feledd, miközben a felmentéshez magyarázatokat keresel magadnak.

Péterfyt parafrazeálva, nagyon emberi megnyilatkozásokra képes az is, aki a szemének hisz - felkel és lemegy a nap. Mégse gondolja mindenki, hogy a nap kering a föld körül.Igaz, ők túl vannak a Mosó Masán és meg is értették.

G előszeretettel hárít, hogy a "nácizás" kontraproduktív. Igen, azoknál, akik nincsenek tisztában azzal, hogy mit jelent.

Érdemes ismét elolvasni:

www.168ora.hu/velemeny/nyugat-szuszpenzio-136321.html

Végül, akár akarod, akár nem, változol te is, csak ez ritkán elementáris és még ritkábban nyilvánvaló saját magunknak, magunkról.

Abban azért egyezzünk meg, hogy semmiféle változás nem lehet gátja a tudáson alapuló gondolkodásnak:))

Én ma sem főzök be:) Helyette megnézem a Csontváry kiállítást és Haydné a nap további része.
@Knósszosz:
A gyermekekkel operáltál, és mi van, ha az én gyermekemet akarja megrontani egy homoszexuális, mert az enyém nem vált azzá?
Mindennek két vége van, még a botnak is. De te minden kritikára ocsmány szövegeddel replikálsz.
Nagyon szép volt ez a tegnapi menet, soha ne legyen szebb élményed.
A szivárvány az enyém is, nemcsak az övék, ők a kisajátítók.De ha szivárvány, miért akarnak egyformaságot?A másságot akarják elismertetni ezzel a deviáns, magamutogató viselkedéssel?
De: egy család, egy nemzet, egy közösség kihalását jelenti, ha túlzottan tág teret engedünk ennek, ez a világcél, ne legyen család, ne legyen nemzet, csak világpolgár értékek nélkül, aki kiszolgálja a globális pénz-és gazdasági piac érdekeit.
@Imola Helyesi:

"_Mindennek két vége van, még a botnak is._"

Szeretném megosztani kegyeddel azt a tapasztalaton nyugvó ismeretet, hogy én már találkoztam olyan bottal, amelyiknek három vége is volt, sőt olyannal is, amelynek négy vagy több. Igaz, egyes elvakult szektások beszűkült tudatukkal hivalkodva kiterjesztő értelmezéssel az ilyet ágnak nevezik, az igazán tudálékos mitugrászok és alattomos bajkeverők pedig egyenesen faágnak, de biztosíthatom kegyedet arról, hogy minden tudományos nevezéktan ellenére a gyakorlatban botként kiválóan funkcionáltak ezek a többvégű botok.
Talán jót tenne önmagának és önmagával, ha megbarátkozna azzal a sokat ígérő gondolattal, hogy nem minden az, ami annak látszik, s olykor éppen az a lényeg, ami nem látszik. Mondjuk, ez már közhely, de ennyire egyszerű, mi több annyira egyszerű, mint Occam borotvája, igaz kegyed nem férfi, pláne nem szerzetes, legfeljebb szerzet, de nem szőrzet, mindazonáltal az epilálás nem feltétlenül ismeretlen még nőemberi (innen a némber?, mert a 'nem ember' rövidüléséből származásra [nyelvtan!] gondolni sem merek:) szóval hölgyi körökben sem, mint azt számos tapasztalati tény mutatja, sőt hirdeti, ahogy a Philips, Rowenta és a Braun. Szóval a dzsungelben rendet kell tenni, bottal vagy Braunnal, de leginkább ésszel.
Persze vannak olyan képzetek is, hogy a botnak a végén ott leledzik az álnok férfi, kinek még további két keze, kettő lába, és nyelve is van az agya mellett, hogy akár botról, akár sunáról legyen is szó, ne lehessen könnyen félrevezetni.
@jaegtoer:
Sztem a bot, az bot, az ág meg ág, azért hívják őket különbözőképpen Nem a boton terem a gyümölcs, és a szegényt nem a bot, hanem az ág is húzza. /Bár a középkorban szerették az ágat felcserélni a botra a deresen, amire utaltál is az álnok férfi hasonlatoddal, mint sok baj, háború, visszásság, kalandorság és másság okozóira/.
De: mivel megértő vagyok, ezentúl a botnak még egy végét el fogom képzelni, hogy a látszatra is adjak, de mint haszontalan dolgot nem fogom figyelembe venni, mert esetleg a rántást is a 3. végével akarom majd megkavarni / bár ez fakanál , de nevezzük botjellegűnek/ vagy a seprű 3. végén akarok majd hozzád repülni, ha még egyszer ilyeneket írsz, és ezért nem fogok odaérni -szerencsédre. Vagy ezt akarod elérni, igaz?
@Imola Helyesi:

Tekintettel arra, hogy seprűről szó se volt és a banyáktól különben is óvakodok, eszembe se jutott elérni mást, mint a pincében -kivülről- felkapcsolni a villanyt, de arra nem számítottam, hogy kegyed átlényegül helikopterré. Ebből is látszik hogy ég és föld választ el egymástól, mert én a hajóknak nem birok ellenállni, azok meg vizeken érzik vígan magukat... de nem magát és magán. Próbálkozzon Svalbárdon, esetleg ha közelebbi úti célra gondolt, akkor Érden.
@jaegtoer:
Sajnos, se svalbard, se érd, senki nem akar tőlem tanulni, nagyon nyakasak, az eszme világít náluk is, mint nálad, hiába kapcsolgatod a villanyodat a pincédben , ahol a háromvégű botjaidat tartod, hogy észleld is őket, és nem csak filozófiailag.
Végül meg mindegyik elkezd káromkodni, hja az a tehetetlen düh!
@Imola Helyesi:

A kurva életbe! Milyen igazad van!
süti beállítások módosítása