Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @Neytiri111: Megtakarítást/befektetést nem csak pénzben lehet eszközölni, léteznek különféle érték... (2024.11.21. 19:53) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.05.27. 09:20 Fabius

Viktor feltámasztja Ferencet

Címkék: orbán fidesz gyurcsány pártfinanszírozás

Nem mondom, hogy nincs abban semmi cinizmus mikor az EP Gyurcsány cégére bízza a hazai programok monitorozását. Mert van. Jókora. Viktor, kistáska, téged ott szopatnak ahol tudnak, megtettél mindent azért, hogy így legyen, és most elkészült a genyóságfőzelék amihez jó étvágyat kívánnak. Pluszbónusz, hogy a te recepted alapján főzték: a nyilvános tenderen elnyert poszt jogszerű még akkor is, ha nektek pont annyira nem tetszik, mint nekünk nem szokott amikor ti csináljátok hajszálra ugyanezt.

Pech.

Ha tudnám Feri számát most eskü rászánnám azt a huszonöt forintot és fölhívnám gratulálni, mert akkora csapdát állított neked amekkorát már régen nem állított senki. Te meg úgy estél bele, mint egy nyeretlen kétéves.

gyurcsany2.jpg

A valaha legendás politikai ütemérzéked régen cserbenhagyott, amire bazírozni lehet az a mértéktelen gyűlöleted. És bejött neki. Kiszámítható és ostoba vagy, hiú, kicsinyes és gyűlölködő. Aki nyilván nem hagy megtorlás nélkül egy ekkora égést. A probléma annyi, hogy ezzel egyszerre csináltál magadból bazári majmot, és gereblyézted össze Feri mellé azokat, akik - velem együtt - nem rajongják még úgy sem, hogy téged sem bírunk. A költségvetési támogatás felfüggesztését harsogod, tiltott pártfinanszírozásról papolsz - amin a fideszhitűeken kívül mindenki csak röhögni tud - Feri pedig máris ott van, ahová ezzel a manőverrel elindult: a mártírszerepben.

Köszöni jól van és nem mellesleg remekül szórakozik.

- Politikai gyilkosságot emleget.

- Téged kioktat Európa előtt:  „Hogy én a törvényesen megkeresett és leadózott pénzemet törvényesen hogyan költöm el, ahhoz a miniszterelnöknek meg a pártjának semmi köze nincsen"

- Plusz "pártfinanszírozás" vonalon oda szúr, ahol a legjobban fáj: „Ha pikírt akarok lenni, akkor azt tudom mondani, hogy Orbán miniszterelnök vejének egyetlen egy világításmegbízásának több a nyereségtartalma, mint ami ennek esetleg lesz"

A tavalyi év választási eredményei után föltámasztottad és formába hoztad. Megtetted azt a szívességet, hogy jelentőséget tulajdonítottál neki, tényezővé tetted. Holott egy legyintéssel le is szarhattad volna, mert mi történik, ha az Altus elvégzi amivel megbízták? Semmi. Te csináltál ebből a semmiből valamit, mert a józanságodat leteperte a vak gyűlöleted, mint pannonhalmi diákokat a szerzetesbácsi. Téged leváltani csak a választók tudnak - mondtad a minap, és ezt ellenfeleid is tudják.

Azt viszont elérhetik, hogy megpukkadj. 2018-ig számtalanszor.

 

 

390 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr407495132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Trackers: "Nem hiszem hogy zavarná a többi országot, ha Gyurcsány keményen betartana az Orbánéknak.

Több pénzt kérnének vissza, mint bármikor, amit persze végső soron mi fizetnénk meg, de mint tudjuk Gyurcsányt az ilyen apróságok, nem érdeklik."

Légyszíves mond már meg, hogy hol olvastál ilyenről
A megnyert munka nem erről szól, vagy addig már nem nyúlik a mérföldes eszed?
@látjátok feleim szümtükkel:
Tudom, hogy kissé meglepő más oldalról nézni ezt a kérdést, de engem nem lehet a reális szemlélettől eltéríteni.
Bele gondoltál, hogy a nagyhatalmak -akiknek nem érdekük Európa erősödése - mennyire örülnek ennek a kedvezőtlen migrációs folyamatnak?
A partvonalról szemfényvesztő módon humanitárius
szólamokat hangoztatnak, miközben előkelő idegenként figyelik a folyamatokat, segédkezet nem nyújtanak.
Tudomásul veszem a kritikádat, de mond meg, mivel nem tudsz a véleményemben azonosulni?
"...igyekezni kell segíteni a menekülő embereken, de nem ész nélkül, és nem mindenkin. Azokon, akiket üldöznek."

Ja. Miután a saját éhezőinknek, nélkülözőinknek, hajléktalanjainknak sem tudunk. Igaz? Dögöljön éhen az éhínség, munkanélküliség elől menekülő is.
@Mariann19: "Le kell szögezni előljáróban, hogy azokat az embertársainkat, akik az életük veszélyeztetése elől menekülnek, azokat be kell fogadni. Pont."

Eddig egyetértek, de amit ez uátn összefésültél, az nem tetszik.

Mi az élet veszélyeztetése?
Ha valaki oda a miskolci régióba születik az istenháta mögé, és nincs se víz, se villany, se munka/étel, akkor annak az élete veszélyeztetett?
Biztos, mert a gyámosok ész nélkül elveszik a gyereket a szülőtől, és azzal indokolják, hogy nincs biztosítva a gyerek megélhetése.

Ha más ugyan ilyen körülmények közé afrikai, afganisztáni, vagy ázsiai területre születik, annak miért nincs veszélyben az élete?
Vagy a föld csak azoké, akik európéerek? A megélhetését nem biztosító részeken születetteknek nincs emberi joguk arra, hogy a föld olyan részeire vándoroljanak, ahol meg tudnak élni? Valami egyisten kinyilatkozott, hogy mindenkinek ott kell éhen halnia, ahol született?

Te okos vagy, és empatikus is, nem csak reális, gondolkodj el ezeken.
@nincs_itt:
a pontos találatokért vekker órákat sorsolunk a győztesek között

(meksúgom de ne mondd meg senkinek, 2012 ben helyettük kapta Délafrika a VB-t és 2016-ban meg a kurva oroszok+++++gumicsont ahelyett hogy a zisilnek álcázott usarmy miért nyomúl iraq-ban című kiskátét figyelné a világ...kis világbotrány itt másik kis világb otrány ott és máris nyugottan foglalják el iraq-ot hogy átmennyenek szíriába falseflag action beeeeeeeeeeeeeeee)

brühüyyy
kkk
Azért nem szeretném, ha a németek azt mondanák, hogy ott ők németek közt szeretnének élni, és a gyerekeinket ilyen indíttatásból haza küldenék.
@punkfrog:
de a vádpontokat nem az usában hanem usa bankok által követték el, azok a bankok nem lesznek letartóztatva, pedig a mosógép náluk műxik mai napig a Wallstreet -en, jó nagy mosógép

és kurvára bassza a csőrüket, hogy náluk ugyanolyan foci van mint levédiabasznádon csak többe kerül...egy Camerun vagy Togó jobban teljesít mint a világ esze
brühüyyy

hát még a ....csád
Minden törvényszegőt börtönbe!
Vagy nem annyira jó a fidesz ezen taktikája? Esetleg a több börtönhöz több felügyelő is kéne?

index.hu/belfold/2015/05/28/azt_sem_tudjak_miert_verik_egymast_a_fiatal_rabok/
“Azt látjuk, hogy általában is a fiatalkorúak között jellemzőbb az erőszak, a durva esetek” – mondta az Abcúgnak Ivány Borbála, a Helsinki Bizottság jogásza. Ennek szerinte több oka is lehet. Ezekre a gyerekekre jellemző a nagymértékű alulszocializáció, az elhanyagoltság, a legtöbbjük borzalmas társadalmi körülmények közül érkezik. “
@punkfrog:
egy szavazata van uggyanúgy mint Saint Kitts and Nevis-nek

meg kurva nagy pofája, még nem esett ki rajta

brühüyyy
@Rodeo36: a FIFA szerinted, hófehéren működött?
vajon miért Dél-Afrika kapta a VB-t?
@látjátok feleim szümtükkel:
"Vagy a föld csak azoké, akik européerek?"
Érvelésedben magasabb, elméleti síkú régiókban kezdtél el gondolkozni.
Nevezetesen abban, hogy a Föld szabad javainak
/természeti kincsek, a föld, maga a természet/
elosztása igazságos-e, nincs-e mindenkinek joga ezeket a javakat birtokolni?
Ne lepődj meg, ezen én is gondolkoztam már és vitatkoztunk is a köreimben.
Valóban nem igazságos!
Azonban helyzet van. Az emberiség az idők folyamán nemzetközösségekbe szerveződött, mely egyidejűleg sorsközösséget is jelent annak felvállalásával és felelősségével együtt.
A te teóriád szerint tehát nekünk jogunk van az olajmezők birtoklására, az aranybányákra is?
Miért nem emelsz szót ilyen alapon a gázmezők hasznosítására, melyet te annyira megfizetsz, hogy pl. Oroszország nagyjából ebből él.
Együttérző vagyok az országon belüli és az országon kívüliek éhezéséért, én nyújtanám elsőként a kenyeremet azért, hogy ne haljanak meg.
Azonban az ilyen kérdéseket úgy célszerű vizsgálni, hogy rossz döntésekkel ne hozzunk létre a többi embertársra veszélyes körülményeket.
teccik nagyon:

hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20150528_Tiborcz_panasza

Orbán szegény vejét annyira támadták, hogy el kellett adnia a lopótököt.
@punkfrog:
mert Africa úgy ahogy ki van velük baszva (főleg a zusáska által kibaszott rágcsáló rovar) többet ad a nemzetközi fodballnak mint a zusáska, ...csád Yayyayayaya Touré, Kolo Touré... Drogba Didier, Togo, Camerun, Délafrika, és a többiek én láttam ott a porgafingók tényleg a porba finganak de kergetik a lasztit és élvezik ...a nagypofájú senkiháziak milliók alatt nem is hajlandók megmozdúlni és amikor a vánnya'tt testüket kergetik akkor is pankrációt csinálnak és nem fodballt

többek között ezért a kurva annyukat

brühüyyy
@Mariann19:
és nagy különbség van a 20 éve mumifikált ügyek, meg a mainapi szabadrablás között is. Na meg, hogy Gyurcsány NEM minielnökként privatizált, és nem a haveroknak osztogatta az uniós pénzeket.
@kekex:
Aki nem látta közelről a privatizációs folyamatokat, annak szerencséje van.
Én nem voltam ilyen szerencse malac.
Akkortájt olyan cégnél dolgoztam, ahol a KFT ügyvezetői abban utaztak, hogy a lapokban megjelent privatizációs lehetőségeket figyelték.
Néhány ilyen útjukon részt vettem, ahol megtörtént, hogy eladósodott, ismert könnnyűipari vállalatot meztelen seggel is meg lehetett venni. A lényeg az volt, hogy a papíron átvállalt hitelből kellett kifizetni a vételárat. A hitelező banknál lehetett a + - -t
lezongorázni.
Gyurcsány bulija harmatcsepp ahhoz képest, ami ebben az országban folyt.
Sokáig lehetett Gyurcsányt ebben támadni, mindaddig, amíg látható nem lett, hogy a Fideszhez képest garasos ügyről volt szó.
Igen, és nem politikusként privatizált a mi Ferencünk.
@Mariann19:

"...nem politikusként privatizált a mi Ferencünk." Már akié, de az is igaz, nem ő, meg nem is a szocik csinálták a privatizációs törvényeket.

"...az ilyen kérdéseket úgy célszerű vizsgálni, hogy rossz döntésekkel ne hozzunk létre a többi embertársra veszélyes körülményeket."

Jah! Minden szentnek/államnak maga felé hajlik a keze.
@látjátok feleim szümtükkel:
"A mi Ferencünk" egy humoros beszúrás volt, tudod, hogy libsi vagyok, és egyszer nekünk is kitárul a horizont.
Amikor a szocikra szórják látványosan a privatizáció miatti átkokat, akkor egyszerű őket védelembe venni.
Mire 94-ben kormányra kerültek, addigra a privatizáció nagyja lecsengett.
"Minden szentnek/államnak maga felé hajlik a keze."
Meg a felelőssége is ott hajladozik.
Hű, de jót dumálunk!
hvg.hu/gazdasag/20150528_otthagytak_Varga_Mihalyt_a_kozszolgak?s=hk

"Fehér József, a munkavállalói oldal szóvivője szerint még 2015-re sem tudták megnyugtatóan rendezni a béreket, nemhogy 2016-ra. Kétszázezernél több munkavállaló helyzete hetedik éve változatlan, számukra most sincs bérintézkedés, és a költségvetés 2016-ra sem ígér számukra semmit – tette hozzá."
@AKIsTUDATLAN:

Hülyeség volt eladniuk..

Gyurcsány a lopott és kitömött cégeivel, és milliárdjaival, még EU-s szerződést is bír nyerni.

Pofátlannak áll a világ.
@Mariann19:

Hazudsz...

Gyurcsány lopott, közokiratot hamisított, adót csalt.

Börtönbe a helye.

A többi az csak Gyurcsány csicskák agymenése.

Persze nem lesz börtön. Ahogy senkinek se lesz, hiába jár a ti szátok is a közbeszerzések kapcsán.

De ettől még Orbán is és Gyurcsány is egy mocskos féreg.
@punkfrog: tisztázzuk! én zsigerből rühellem a fodballt, talán így is születtem. de! mivel magam is sportolgattam, ezért eljutottak a hírek ánnó decibell hozzám is a fodballisták béreiről, juttatásairól és egyebeiről. de nem ezért nem szeretem a focit(egyetlen csapat "sportot" sem kedvelek), de most pontosan láthatóvá vált, hogy a zusa bármibe beleugat, ami éppen politikai céltalanságának megfelel.
az európai focihoz annyi közük van, hogy fociznak arrafelé európaiak is.

de érdekes módon, már megint egy európai székhelyű szervezetet vegzálnak, gondolom mindenféle hírszerzési adatokra támaszkodva. Lásd még a német vs NSA botrányt, amiért még az SPD(kurvára usa barát) is a Bundesmutti mellé állt, hogy ez azért "kicsit erős volt".
@nincs_itt: félelmetes ez a sok baromság, amit leírtál!
milyen európaifociról dumálsz 2015-ben?
szerinted ki van a blattermaffia ellen, hát bakker az uefa!

pár hónapja, mi volt a véleményed, vidaildikó és társai ügyénél???

kurva unalmas ez a amcsifobiád, a bolhással együtt.
@taga20: ugye azért látod a különbséget az amerikai futball és az un. európai foci között???
na tessék még egy szervezet... amit ti foci rajongók tartotok el.

a vidaiildikó ügye és ez a fodball sztori 3 különböző dolog!

nincs amcsi fóbiám, csak látom mi zajlik a világban, rád férne egy kis tájékozódás!
ajánlottam Nógrádi Györgyöt, a 15 legjobb biztonságpolitikai szakértője között van, ahány amcsi képzés van azt elvégezte. hallgasd meg őt és meg látod mi az amcsi fóbia!
@taga20: kimaradt a világ szó! tehát a világ 15 legjobb biztonságpolitikai szakértője között van.
helyesen
@Muad\\\'Dib: Akármit is gondolsz, szerintem is xenofób,bármit is jelentsen ez a szó....de igazából ami erről elsőre az eszembe jut az a punci, vagy ahogy taga mondaná: pina.
@nincs_itt: "nincs amcsi fóbiám, csak látom mi zajlik a világban, rád férne egy kis tájékozódás!
ajánlottam Nógrádi Györgyöt, a 15 legjobb biztonságpolitikai szakértője között van, ahány amcsi képzés van azt elvégezte. hallgasd meg őt és meg látod mi az amcsi fóbia!"

ez azé szép bekezdés volt:))
bírlak haver, de eszt a kibaszott fifát(vagy gecivityát), má picsán kellett valakinek rúgnia.

ezért is írtam a vidáról, me ott is az amcsik rúgtak bele az orbánmaffiába.
@kentauri: mi van haver, rossz fát tettél a tűzre, asztán pinatiltólistára rakott az asszony?

ha jó gyerek leszel, köcsön adom a guminőm:)))
@nincs_itt:
az USA-ban, MLS néven, hivatalos soccer bajnokság zajlik, és teljes jogú tagjai a FIFA-nak.
a FIFA egy rohadt korrupt szervezet.
végre valaki, csinál valamit ellenük!
@punkfrog:
az MLS is egy hatalmas gittegylet meg a csapatai is, van belőlük részem, összességében egy kalap szar, még úgy is, hogy a nyugdíjba készülő Kaká-t is szerződtették valamelyik műintézetbe teljes a sikertelenség, persze nem fizetnek annyit a játékosoknak mint amennyit a nagymenők, olyan MEKI és Walmart szinten akarják elintézni mint a College Basquet ball -t ahol a diákok ingyen játszanak azért, hogy egyik másik majd valamikor igazi profi legyen a gazdáik (teljesen magántársaság) csilliárdokat kaszálnak, a diák kap egy basquetball diplomát amivel ki sem tuggya törölni mert némelyik analfabéta marad egyetem után...az MLS észak amerika azaz usa canadá tehát ebben sincs igazad
már leírtam hogy hogy kilóg a lóláb rájöttek hogy ez is hatalmas üzlet de ők kimaradtak belőle és még sokáig, hátha nem veszik őket komolyan majd szétbasszák a világban jól működő szervezetet Blatternak igaza van amikor ma mondta ugyanezt...és el akarják venni az oroszoktól a 2016-osat és a 2020 asat sem akarják...rendezzenek olympiát??? dehárt beszarnának már a biztonság annyiba kerülne, hogy nem érné meg nem is rendeznek semmilyen nagy nemzetközi izét mert be vannak szarva, de kibaszott irígyek...és szemetek belepofáznak mindenbe...lesz választás a Blatter t megválasztyák és akkor mindenki mehet a levesbe...egyébként inkább a saját házuk táján söprögethetnének az ottani összes sport egy zsebtolvajlás és átbaszás és legfőképpen KORRUPCIÓ A KÖBÖN

hátrább az agarakkal

te merrefelé mosogacc az usában?
vagy még nem jártál ott?

brühüyyy
@taga20: leszarom az összes fodball szervezetet, meg kell nézni az "arcképcsarnokot" összesített IQ < szobahőmérséklet.
akkorát rúgtak, hogy csak na! ha minden így megy tovább ott, akkor 2018-ban simán tripláznak.
de ez most mindegy, mert érezni véltem némi párhuzamot a német vs NSA koki és schaller parti, meg a hirtelen svejcba lekapcsolt IQ-nindzsák között.
télleg mikor bombázza a zerforsz cürikkot??
@kentauri: a xenofób
az idegen gyűlölő, más szóval soviniszta

brühüyyy
@nincs_itt:
te is olyan vagy??? a @taga -nak akarsz értelmesen válaszolni? az be van programozva és gombnyomásra jön belőle a kávé, a tea, a tej meg a baromság gombja válogattya
és a guminő

a @taga még soha semmit sem értett meg annak igaz valóságában preconcepiciói vannak és meg kiütései és piros pöttyök a valagán azaz ő a Mr Skatulyásító Ödönke...és a félcédulás bácsi

brühüyyy
@Rodeo36: leeccerűsítem a fifa vs usa problémát:

kimaradtak a "buliból"(mármint az MLS - jé, tök olyan mint az MLSZ-), most meg jáccák a szentfazekat. köll a píz kalácsra...
@Rodeo36: szevasz öreg! hogy szolgál a kedves egészséget?:)))
Mondhatjuk hogy Orbán értékel reggel, délben este, meg amikor ráér.

nepszava.hu/cikk/1058661-kitiltotta-a-nepszavat-a-fidesz/
@taga20:
szia, kösz ragyogóan még az orvosom is meg van elégedve sőt...de az már nem publikus

látom te már csak "úgy" maracc...eccer az életben ha megértenél egy igazi összetett összefügéést???
dehát...mint látom marad a dreha és +/- 0,012 mm

brühüyyy

kutya macsek és a többiek???
@Rodeo36: valakinek kukásnak is kell lennie, nem lehet mindenki hétnyelven beszélő polihisztor.:))

kutyamacska itt hetrázik a nappaliban, miután jó bezabáltak. fene a jó dolgukat:)))
@nincs_itt: csak aszt nem tudom, hogy melyik vagyok én, és melyik te.:))

na igyunk egyet!:)))

www.napiszar.hu/showPost/Mert_olyan_nincs_hogy_valami_nem_sornyito
@Trackers:

Különösen a "minden rágalom nélkül mondom" tetszett. Ezzel már a hazai erős mezőnyben is sokra lehet vinni.
@nincs_itt: bírtam a filmet.
de mielőtt eljönne, élvezzünk:))

www.youtube.com/watch?v=0RFoYCG4_TE
@taga20:

Úgy látom, téged már egy @nincs_itt: senki és egy kanadai nyugdíjas is lekezel@Rodeo36:!:) Nevetséges vagy!:)
@taga20: nem tettem én rossz fát a tűzre...csak simán félre kúrtam.....mint mindig, és le is buktam mint mindig.
Követem egy nagy bölcs tanácsát aki azt mondta, hogy amelyik puncit kihagyod azt a túlvilágon az orrodra húzzák.
17 évesen megfogadtam, hogy az összes nőt megdugom...nem állok nyerésre.
Viszont a Klárát bevállalnám csak, hogy a poszthoz is hozzászóljak...tuti tud dugni ha már ilyen csudijó pasit befogott magának.
@tristen2005: látom, azért reagálni muszáj volt
egy senkire...
na jóccakát
@kentauri:
Anikó ebben übereli Klárát, a te gondolatmeneted szerint...
@kentauri:
kár beléd, hülye
brühüyyy
@Knósszosz: ha má a logikátokat tovább bonyolítom, ako én inkább sarkakatánál maradnék:)))
@taga20:
Nem rossz!
De Hajdúnénak lenni komoly kihívás, tudja állni a sok baxtatást??
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
A habzó szádról töröld le az anyagot, mert megfulladsz a végén.
@taga20:

..válogat a kendermagban, a kiskirály sem él jobban..
@tristen2005:
a kis j=linformèlt megint kavarja ami a fej;ben l0ty0g

bocs...EN maradt klikk

brühüyyy

mijafasztakarc?
Sajna nem fogják leváltani de talán megpukkad......
@tomwar:

"_Hany indulo volt?
Milyen pontrendszer?_"

Járj utána, bazmeg.

"_Mert a Kozgep es az ELios sokszor egymagaban nyert..._"

Ebből következik szerinted, hogy mindenütt 1 induló van, különösen az Unióban. mi? Hülye.

"_amig ugye Lala ki nem verte a gecit a pelobol a telobe, hogy mas is hallja...na azota nem nyernek._"

Geci, pelo, telo... ez különösen fontos volt.

"_Veletlenul, mi?
Azert remelem majd a tobbi unios orszagban is rahorognek ferire, hogy na nemahogyagyurcsany vizsgaljon minket, kurvaorszagbol!?_"

Ez pont egy kurvaország kurvapolgárának kurvasrófra kurválkodó gondolata. És nem véletlenül.

@Trackers:

"_Én csak azt nem értem, hogy ezek után miért áll ki Feri mellett.
Persze amellé áll Fabius aki mellé akar.

De akkor nem kérheti számon azokat se, akik a Viktor mellé állnak.

Mert ahogy te is írod, nincs sok különbség. _"

Talán sok nincs, csak lényeges, s épp a lényegest nem sikerült megértened.

Az orbáni rendszer lényege a korrupció, működésének célja a korrupció fenntartása, a rendszer a korrupcióra épül, az tartja életben.

Az Unió meg egyelőre életben tartja az országot. A magyart.
@jaegtoer:
Az uniós országokban egyrészt tudják, hogy Gyurcsányt egy Nobel-díjas közgazdász választotta társszerzőül több fejezetnél (az első oldalon az önálló fejezetírók, a második oldalon már Gyurcsány is szerepel):
www.gbv.de/dms/zbw/675763169.pdf
másrészt tudják, hogy neki egyedül sikerült 1 %-os költségvetési megszorítást 0,5 %-os gazdasági visszaeséssel produkálni úgy, hogy közben pozitív maradt a GDP fejlődése.
Ezzel szemben Orbán és ElTolcsy békeidőben tudott horribilis minuszos GDP-t gyártani, és a tavalyi évben 6 %-os GDP befolyásból tudott 3 % alatti fejlődést előállítani.
Továbbá emlékeznek arra, ahogyan kiharcolt az országnak + 1 mrd euró forrást - és még mindig kérdéses, hogy Orbánék azt le tudják-e majd hívni.
Ja: és nem jegyzik pofozható bohócként!
@jaegtoer: Tenyleg, egynel tobb!? Nahat...ki gondoltad volna. Szerinted en nem ertem a lenyeget? De.
Mindegy, ma a fonok megint elmegy fenyeztetni magat a sajatjai elott es szetoszt par tucat faszsagot jo szokasa szerint..eloben adja tobb radio is hardcore rajongoknak.

Es igen, mar nem erdemlik meg hogy ne ruhelljem oket kurvara.

Ugy latszik, mar a cinizmusom se a regi....
@tomwar:
Szánalmas vagy, meg csőlátó. Meg agymosott. És akkor még finom voltam és úrinő, mert a többi jelzőt kitöröltem.
Kovács Árpád: Fel kell készülni egy következő válságra

"Viszont negatív kockázatok is vannak. A legnagyobb az, hogy a kkv-szektor teljesítményét és versenyképességét a szándékok ellenére nem tudjuk feljavítani. Miközben a munkaerő 80 százalékát a kkv-k foglalkoztatják, és adják a választói tömeget, ugyanakkor a gazdasági részesedésük 30-40 százalék közötti. Másik nagy kockázat, ha nem lesz jó a mezőgazdasági teljesítmény, ami lefelé húzná a növekedést. Nagy kérdés az is, hogy a társadalom és a külföldi befektetők bizalma hogyan alakul. Megjelennek-e a türelmetlenségek, amikor kisebb-nagyobb társadalmi csoportok nem fogadják el a közpolitikai lépéseket. Ezek mind kockázatok, de elég nagy biztonsággal tervezett a költségvetés. A kérdés a fenntarthatóság, de a szakértők szerint 2018-ig a konjunktúra kitarthat. "

www.vg.hu/velemeny/interju/kovacs-arpad-fel-kell-keszulni-egy-kovetkezo-valsagra-450894
Elgörbült a kiskereskedelmi adat

Nincs összhangban a kiskereskedelmi folyóáras adatsor a volumenindexszel, így nem számolható, hogy a szektor mennyivel járul hozzá a GDP-növekedéshez. Most az online pénztárgépek okoznak olyan hatást, mint korábban a trafikok.

www.vg.hu/vallalatok/kereskedelem/elgorbult-a-kiskereskedelmi-adat-450580
Sokkal több magyar halt meg idén, mint más évek elején

2015 első negyedévében 22 014 gyerek született Magyarországon, 3,3 százalékkal több, mint az előző év azonos időszakában. A halálozások száma 37 823 volt, ami 2014. január–márciushoz viszonyítva különösen nagymértékben, 15 százalékkal emelkedett. A természetes fogyás 15 809 fő volt, 4 125-tel több az egy évvel korábbinál.

www.vg.hu/kozelet/tarsadalom/sokkal-tobb-magyar-halt-meg-iden-mint-mas-evek-elejen-450756
Több mint négy százalékkal estek vissza a nemzetgazdasági beruházások

2015 I. negyedévében a nemzetgazdasági beruházások volumene 4,5 százalékkal esett vissza az előző év azonos időszak magas bázisához képest - jelenti a Központi Statisztikai Hivatal.

www.vg.hu/penzugy/befektetes/tobb-mint-negy-szazalekkal-estek-vissza-a-nemzetgazdasagi-beruhazasok-450840
Orvosok, mint megélhetési bűnözők

"A Magyar Kórházszövetség elnöke csütörtökön azt közölte, a társadalmat veszélyeztető kritikus helyzet elkerüléséhez módszeres és tervezett forrásbevonásra van szükség az egészségügyben, ezt a 2016-os költségvetési tervezet nem biztosítja."

www.origo.hu/itthon/20150529-egeszsegugy-beremeles-rezidens.html
@kekex: Persze. Sot! Ketszer!
De legalabb - veled ellentetben - volt mit mosni...Mondjuk sikertelenul.

Irhatnam persze azt is, hogy te...meg bibibi...meg hogy nalad az agymosas beontes lenne, akkora seggfej vagy..de minek?

Remelem, most mar nem fogod vissza magad...nem vennem szivemre, ha szetfeszite a sok mocsok, amit nekem szantal...HAJRA KI VELE!
@Mariann19: Szia! "Gyurcsány - akkor még civilként - előnyös poziciója révén a többiekhez hasonlóan részt vett ebben a folyamatban.
Utána ügyesen választott profillal kezdte gazdasági működését, melynek felvirágoztatása már a saját tehetségének köszönhető. "
Hozzátenném személyes tapasztalatból, hogy az apró familia inkább a financiális hátteret adta Gy. cégakvizícióinak.
A második fele a dolognak az, hogy a nevezett strohman lett, azidőben az eléggé ismeretlen figura megfelelőnek bizonyult a feladatra.
A harmadik "fele": a bizalmat az ígérettel, illetve annak beváltásával szolgálta meg: a magas közig pozíciókban, ám nem az első ( politikai)vonalban, jogosan szakemberként ismert, de a váltás miatt kirúgott baloldali kádereket a saját cégeinél alkalmazta, igencsak szépen jövedelmező, szakértői pozíciókban.
Amiben pedig gazdaságilag is okos volt: nem a "bukott", ám mindenképpen sértődött szakértőkkel vitte az üzleteit ( nekik csak jó meleg karosszéket adott egy ideig), hanem fiatal, általa tehetségesnek tartott profikkal ( kivétel ez alól, ha valakit nem lehetett kihagyni a buliból szakmai tudása miatt).
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Marian nem hazudik,! Egy bajod van, hogy fingod nincs gazdasági ügyekről. SI faktor a legmagasabb elvi alapvetésed!
@nincs_itt: A soccert én is szeretem, ám nem a magyar változatát:-( Viszont az valóban kérdéses, hogy netántán Platini segített-e a " mocskosamcsiknak", úgyismint amerikai hírszerző ...
@pianolight:
megemelem kalapom előtted, én ott álltam a gáton amíg te ellenálltál(????????)
de ez most engem meglepett, ez Bach Horowitz magasság...majdnem
lásd a sört az új blogon fabius elvetette a súlykot és a léábára esett
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

brühüyyy
@Rodeo36: Nem igazán értem a kalapemelést, de tőled, mindenki tudja, nagy dolog, mégha nemn is gondolod komolyan D
Hol álltál a gáton, nem tudom, csak sejtem ...
Információt nemcsak úgy lehet szerezni, hogy az ember egyetért a tartalmával...
Arról lemaradtál, amit a 80- as évek második feléről írtam, illetve a 20" ..,.
@pianolight: 20 évvel korábbiakról...
@taga20: Ecsém,ez már sajna ma délutánra marad DD
@pianolight:
a 80-as évek második feléről én 1987-től csak galambpostával de tudtam mindent és szégyelltem magam azok helyett is akik...kár volt

brühüyyy
tudod azok a lázadók sohasem hoztak létre semmit és ez van ma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a többi történelem

figyeld eszt:

www.youtube.com/watch?v=5VOCNHAh_XA
@Rodeo36: én most szégyellem magam ...
@pianolight:
azzal én nem megyek semmire

hallgasd meg soxor

ugye???????????????????????
nahátugye

brühüyyy

www.youtube.com/watch?v=CMBJ5uMWh1k

szerezte és el is játtsza
merész
@Rodeo36:
ugyanerről a leírás

Compositeur et Joeur: Jean Guillou.
Sa haute voûte est réputée pour ses qualités acoustiques et, dans cette superbe nef, les grandes orgues emplissent de leurs notes puissantes et riches l'espace dans lequel tous viennent s'imprégner de musique.

La richesse sonore de cet orgue est exceptionnelle : avec ses 8000 tuyaux et ses 5 claviers de 61 notes chacun, il offre une infinie possibilité de jeux harmoniques, particulièrement développés dans leur conception technique par l'organiste titulaire, Jean Guillou.
Il présente la richesse d'une double transmission et de deux consoles, transmission mécanique pour la console de tribune, électrique pour la console mobile dans la nef qui permet à l'organiste de jouer tout près du public et de dialoguer avec un orchestre ou une voix, sous les yeux des spectateurs.

De 1559 à nos jours, bien des instruments se sont succédé, détruits, incendiés, restaurés, remaniés. L'orgue tel qu'il se présente à nos yeux fut construit par Ducroquet en 1854. Les dimensions du buffet atteignent 18 mètres de haut sur 10,50 mètres de large. C'est Victor Baltard, architecte de la Ville, qui fut chargé de la réalisation du buffet, ainsi que de rétablir l'ornementation intérieure de l'église : chaire, maître-autel. La présentation qu'en fit Baltard au conseil de Fabrique laisse entrevoir toute la symbolique qui a présidé à la disposition des différents groupes de sculptures.
Alliant chimères, griffons, harpies, oiseaux noctures, lézards, dauphins, sirènes, tous les motifs réalisés dans la partie constituant le soubassement rappellent " les oeuvres de la nature combinées par l'imagination des hommes et caractérisent les compositions poétiques et musicales dans leurs élans imprévus et souvent inspirés ".

Mais la décoration de la partie supérieure : le couronnement, appartient à l'ordre des idées religieuses : anges, chérubins, et les trois statues massives de Sainte Cécile encadrée par Saül furieux, brandissant un javelot, et David cherchant à calmer par les accords de sa cithare l'agitation de Saül. Ce buffet fut réalisé en chêne de Hollande encaustiqué.
L'inauguration eut lieu le 26 mai 1854, en présence d'une foule immense, avec entre autres, le concours de César Franck. Par la suite eurent lieu de nombreuses restaurations, modifications (Merklin en 1879, Victor Gonzalès en 1932, Georges Danion-Gonzalès en 1967). Devenu muet pendant 10 ans, il fut intégralement reconstruit grâce à la Ville de Paris, propriétaire, par les facteurs Jan et Peter Van den Heuvel de Dordrech (Hollande) et inauguré en septembre 1989. Cette reconstruction fut rendue possible par la ténacité de Jean Guillou, arrivé comme titulaire en 1963, relayé dans cette entreprise par la création d'une association qui prit rapidement le sigle d' A.R.G.O.S. (Association pour le Rayonnement des Grandes Orgues de Saint-Eustache ).
@pianolight:
@Rodeo36:
ugyanerről a leírás

Compositeur et Joeur: Jean Guillou.
Sa haute voûte est réputée pour ses qualités acoustiques et, dans cette superbe nef, les grandes orgues emplissent de leurs notes puissantes et riches l'espace dans lequel tous viennent s'imprégner de musique.

La richesse sonore de cet orgue est exceptionnelle : avec ses 8000 tuyaux et ses 5 claviers de 61 notes chacun, il offre une infinie possibilité de jeux harmoniques, particulièrement développés dans leur conception technique par l'organiste titulaire, Jean Guillou.
Il présente la richesse d'une double transmission et de deux consoles, transmission mécanique pour la console de tribune, électrique pour la console mobile dans la nef qui permet à l'organiste de jouer tout près du public et de dialoguer avec un orchestre ou une voix, sous les yeux des spectateurs.

De 1559 à nos jours, bien des instruments se sont succédé, détruits, incendiés, restaurés, remaniés. L'orgue tel qu'il se présente à nos yeux fut construit par Ducroquet en 1854. Les dimensions du buffet atteignent 18 mètres de haut sur 10,50 mètres de large. C'est Victor Baltard, architecte de la Ville, qui fut chargé de la réalisation du buffet, ainsi que de rétablir l'ornementation intérieure de l'église : chaire, maître-autel. La présentation qu'en fit Baltard au conseil de Fabrique laisse entrevoir toute la symbolique qui a présidé à la disposition des différents groupes de sculptures.
Alliant chimères, griffons, harpies, oiseaux noctures, lézards, dauphins, sirènes, tous les motifs réalisés dans la partie constituant le soubassement rappellent " les oeuvres de la nature combinées par l'imagination des hommes et caractérisent les compositions poétiques et musicales dans leurs élans imprévus et souvent inspirés ".

Mais la décoration de la partie supérieure : le couronnement, appartient à l'ordre des idées religieuses : anges, chérubins, et les trois statues massives de Sainte Cécile encadrée par Saül furieux, brandissant un javelot, et David cherchant à calmer par les accords de sa cithare l'agitation de Saül. Ce buffet fut réalisé en chêne de Hollande encaustiqué.
L'inauguration eut lieu le 26 mai 1854, en présence d'une foule immense, avec entre autres, le concours de César Franck. Par la suite eurent lieu de nombreuses restaurations, modifications (Merklin en 1879, Victor Gonzalès en 1932, Georges Danion-Gonzalès en 1967). Devenu muet pendant 10 ans, il fut intégralement reconstruit grâce à la Ville de Paris, propriétaire, par les facteurs Jan et Peter Van den Heuvel de Dordrech (Hollande) et inauguré en septembre 1989. Cette reconstruction fut rendue possible par la ténacité de Jean Guillou, arrivé comme titulaire en 1963, relayé dans cette entreprise par la création d'une association qui prit rapidement le sigle d' A.R.G.O.S. (Association pour le Rayonnement des Grandes Orgues de Saint-Eustache ).

Tahótlanítok
és
ez egy közel 85 éves ????öreg ember???? szerzeménye

@Rodeo36:
ugyanerről a leírás

Compositeur et Joeur: Jean Guillou.
Sa haute voûte est réputée pour ses qualités acoustiques et, dans cette superbe nef, les grandes orgues emplissent de leurs notes puissantes et riches l'espace dans lequel tous viennent s'imprégner de musique.

La richesse sonore de cet orgue est exceptionnelle : avec ses 8000 tuyaux et ses 5 claviers de 61 notes chacun, il offre une infinie possibilité de jeux harmoniques, particulièrement développés dans leur conception technique par l'organiste titulaire, Jean Guillou.
Il présente la richesse d'une double transmission et de deux consoles, transmission mécanique pour la console de tribune, électrique pour la console mobile dans la nef qui permet à l'organiste de jouer tout près du public et de dialoguer avec un orchestre ou une voix, sous les yeux des spectateurs.
.......................

www.youtube.com/watch?v=5-UD86adGBI

?????????????
@pianolight:
ugye ilyen is van???
hát persze
és ez a francia orgona a meredező harsona sípokkal

www.youtube.com/watch?v=xXTwZ6vcSvY
brühüyyy
láttátok?

csak erős idegzetűeknek és ne igyál egyél, ha kattintasz!

(még nőnek turbózva se válnának be...)

organikusok.blogspot.hu/2015/05/igy-neznenek-ki-nokent-az-ismert.html
@pianolight:
na??????????
eszt hallottad (mintha én is benne lennék a kontra basszusban)

www.youtube.com/watch?v=Bt0srHszhxs
brühüyyy
@pianolight:
Eszerint közelebbről ismered Gyurcsány vállalkozói múltját, én csupán a médiából szereztem információkat, és azok alapján születtek gondolataim.
Amikor először hallottam az Altus vállalkozásáról, már akkor arra gondoltam, hogy milyen jó profil kiválasztásával kezdett.
Akkoriban a vállalkozások gyerekcipőben jártak, nem voltak tanult ismeretek, a szakmák tétován toporogtak az új rendben.
Gyurcsány jó érzékkel tapintott rá erre a gyenge pontra, és a képzések területét jelölte meg tevékenységi körként.
Ehhez nem volt szükség tárgyi befektetésre, a szellemi tőkét adta el igen jó pénzekért.
Mellesleg estin elvégezte a közgázt, tehát szakmailag sem volt idegen számára a vállalkozási szféra.
A kiszuperált volt MSZMP-s káderek alkalmazása - ahogy írod - arra jó volt, hogy azok az emberek képviselték az üzleti élet kapcsolati tőkéjét.
Nyilvánvaló, hogy a későbbiek során kiválasztotta a korszerű tudással bíró szakembereket, hiszen anyagilag már megengedhette magának a ragyogó elmék alkalmazásának luxusát.
Persze, ehhez is érzék és ész kellett.
Nem vitás, hogy a hardvert Piroska is biztosította számára, de hogy felfejlődött, az az üzleti érzékének a bizonysága.
@Mariann19: "Gyurcsány jó érzékkel tapintott rá erre a gyenge pontra, és a képzések területét jelölte meg tevékenységi körként. " Ha a perfektre gondolsz, az meghirdette a PM, és első nekifutásra, asszem az ár miatt nem volt értékelhető pályázó. Másodszori, alacsonyabb áron, könnyített feltételekkel történt meghirdetésre a Pefekt megyei vezetői összálltak, pályáztak ( kik lettek volna a hozzáértőbbek, tapasztaltabbak), aztán egyszercsak elvitte gyurcsány a területet, ezt nekem néhány megyei vezető ( úgy) mesélte, hogy nekik annyit írtak, mint az online casino :" nem nyert". Viszont: Gy. Senkit sem rúgott ki!!!
Az Altus főnöke 98 után szilvásy lett, miután o. győzött. Altus, mint olyan, nem volt valami komoly cég, szocikötődésű kisvállalkozó tanácsadó cégekkel dolgozott, a szellemi tőke nagyrészben szoci politikusok, anyagi támogatók releváns végzettségű családtagjaiból állt, a megrendelő klientúra pedig azonos politikai álláspontú önkorikból, illetve ezek háttérintézményeiből verbuválódott ( 22 m Ft éves díjjal, még egy bölcsőde is volt közöttük).
A felcsúti nyerésével ez a békés csodavilág elvesztette tartóoszlopait, úgy dőlt össze, mintha profi robbantók megtervezték volna. Ekkor alakították át a cégcuccost ha jól emlékszem, első lépésben 13 KKV-t olvasztott magába az Althus, másodikban, pedig átvette a Perfektet is szilvásy irányítása alá. A p. folyamatos, évi 1,1-1,3 md árbevétele, 100m Ft feletti nyeresége eltarthatja a beolvasztott kkv-k népét.
Na, ekkor a perfekt összes központi dolgozóját kirúgta, már szilvásy. Tán az Igor nevű , orosz IT főnök maradhatott. ... A kirúgottak között volt például a Perfekt addigi vezére, az ex elektrolux gazdasági igazgató ...,
@pianolight:
Az általad leírtakból az nem világos, hogy mi vagy kik voltak a hátszél Gyurcsány számára.
Volt ebben a profilban pályáztatás? Ha igen, akkor ki írta ki?
Amennyiben a síma verseny kedvezett Gyurcsánynak, abban pedig nincs kivetni való.
Persze elképzelem, hogy a PM versenyeztetett, mert ennek oktatási- továbbképzési formának komoly szalmai feltételei kellett, hogy legyenek.
Bár vettem én részt olyan méregdrága, a PM által szervezett továbbképzésen ÁFA ügyben,
hogy az előadót kezdetben hangosan kiröhögtük, aztán szépen, lassan leléptünk. Pedig az ország nagyvállalataiból jöttünk össze 400-an.
@Mariann19: A hátszél, ahogy már leírtam háromoldalú volt. Részben, a régiszoci, és tényleges szakemberek, részben az új közgazdtanból annyit megjegyzők, hogy a pénz hatalom, plusz a párton belüli reformisták D Gondolom én. (bár a párton belüli dolgokról semmit nem tudok)
Ugyanebből adódik, hogy kik lettek az ellenfelei, különösen gondolok a mély régiszocikra...
@pianolight:
Nem vonom kétségbe Gyurcsány vezetői képességeit, de ő is bele esett abba a hibába, mint oly sokan megteszik, hogy a holdudvara kialakításánál nem számolt az emberi tényezőkkel.
Először is nem szabad sértődött embereket alkalmazni, sem "kitermelni".
Abban a pillanatban, amikor GyF a fiatal szakembereket kezdte el favorizálni, addigi harcostársait mellőzte vagy háttérbe szorította.
Az új, ifjú erőkkel akarta Gyurcsány a modern politikusi eszmeiségét demonstrálni, miközben
a mellőzött emberek sértődötten elhagyták.
Azt nem tudom, hogy az üzleti életben is ez volt, de az MSZP-ben biztos.
A párton belül megkezdődött a frakciózás, a széthúzás a megbántott emberek hatására.
Jelzem, Orbán hasonló káderpolitikát folytat.
Nem tudom, a kék színű szöveg honnan származik, de néhány leírt adatból arra következtettem, hogy valamikor 1996 - 1997. környékén írhatták.

heaven.nolblog.hu/archives/2015/01/24/Gyurcsany_Ferenc__erkolcse/

"Az úgynevezett egyszerűsített privatizáció keretében 1995 decemberének utolsó napjaiban az Altusé lett a több mint 200 millió forint saját tőkéjű, évente 40 millió forintnyi nyereséget fialó, a pénzügyi-számviteli szakemberképzésben domináló Perfekt Pénzügyi Szakoktató és Kiadó Rt. is. Igaz, a cégre egyedül az Altus nyújtott be pályázatot, és nem csekély vételárat, 321 millió forintot ígért – amit az egyszerűsített privatizáció technikájának megfelelően nyomban jóvá is hagytak. A tranzakcióban az Altus partnere az az Eurohand nevű tanácsadó cég volt, amelynek vezetésében korábban hely jutott az ÁPV Rt. jelenlegi – az SZDSZ által delegált – igazgatósági elnökhelyettesének, Virág Attilának is. A hírek szerint az Altus most épp a Pénzintézeti Központ egykori irodaházainak a megvásárlására készül."

Hogy a hátszelet hogy kell érteni, arról fogalmam sincs, és hogy ez most erkölcstelen-e (= Gyurcsány olyasmihez jutott hozzá, amelynek megvételéből mindenki más ki volt zárva), arról pláne, de majd az értők elmagyarázzák.
@Mariann19: Orbán ennél sokkal mocskosabb poltiát folytat, elsősorban velünk, másodsorban a saját hazájával.
Gyurcsányhoz annyit tudok hozzátenni, hodtátenni, a népszabiban megjelent cikkei alapján, egy értelnmségiként gonsdlkodó fiatalemberként gondoltam rá, bár nem mindenben értettem vele 1-et akkorse.
Közg. tudását viktorhoz képest ma sem vitatom. D
@tomwar:
Nem duplán, hanem triplán (hogy szorosan álljon)
SZÉP ERNŐ: Ne hidd!
(részlet)

Ne hidd, ne hidd, ami igaz,
Ami kegyetlen, ami gaz,
Mi ocsmány és alávaló
Ne hidd, ne hidd, ami való.

Hazugság, amit a lap ír,
Félrebeszél az a papír,
Meredt szemekkel aki sug
Az mind gyalázatos hazug.

Ugratnak, játszanak veled;
Nem lehet az, hogy képzeled!
Nem hiheted, ha van hited,
Gazember vagy, ha elhiszed.

Ne hidd el, ne hidd el, mi gaz,
Ordítsd az égre: nem igaz!
Szeme közé kacagj neki,
Ki a borzasztót hirdeti.

Hátrálj, zárkózz el, menekülj,
Vigyázz, ne süllyedj, el ne züllj,
Vigyázz, a szenny meg ne egyen,
Ne rothadj itt elevenen.

Hallod, ne hidd, mi rút, mi vad,
Mi undort és gyötrelmet ad,
A fényképed, meg a tavasz,
S az Igazság, az az igaz.

Csak ami szép, jó, mindig az,
Mit álmodtál, az az igaz,
Mi nem divat, mi nem haló,
Az, ami örökkévaló.

Csak a kedvesség, az öröm,
A pardon, meg a köszönöm,
A gyöngédség, a figyelem,
Csak az az igaz idelenn.

Csak a segítség, a vigasz,
A barátság, az az igaz.
Csak az a gyémánt-szeretet,
Mi a szívekre veretett.

Beléd döfték a kést: ne hidd,
Kiszaggathatják beleid,
Míg lélegzel s eszmél agyad,
A bűnt tagadd, tagadd, tagadd.

Megmarkolom két válladat,
Szemembe nézz, ne hadd magad,
Tiszta maradj, maradj szabad,
Ne bukj el, meg ne add magad.

Légy tiszta, hős légy, légy erős,
Holtrészeg légy, légy eszelős,
A Földre felhőkből tekints.
Te légy az isten, hogyha nincs.
@látjátok feleim szümtükkel: És te hány menekültet fogadtál be eddig a saját házadba, vagy miért nem adod oda nekik a lakásodat, hiszen nekik is joguk van hozzá, micsoda dolog, hogy te szép lakásban laksz ők meg a fűvön alszanak, nem látom, hogy nagyon rohannál befogadni őket! Én albérletet adok ki, de cigány, néger, ázsiainak soha, azért nem mert nem vagyok hajlandó evlük egy háztartásban élni, és jogom van eldönteni, ki lépheti át a tulajdonomat képező lakás küszöbét! :D :D És mivel ők barnábbak a bőrszínük miatt, nem léphetik át! Jaj de szép is a törvény! :D
@pianolight: és egy kalap szarral egyenértéű a tudása, ezt én sem vitatom! Amúgy fikarcnyival sem jobb ő mint orbi, ugyanolyan semmirekellő mindkettő!
süti beállítások módosítása