Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: wmn.hu/kult/61888-a-rajzfilm-varazslat-es-tundermese--macskassy-gyula-tortenete Macskássy Gyula m... (2024.04.19. 16:33) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.04.23. 08:50 Fabius

Én hiszek Varga Mihály ártatlanságában!

Címkék: fidesz varga mihály pilótajáték karcag

Kedves Miska!

Úgy érzem az elmúlt napok történései után szólnom kell hozzád, meg kell nyugtassalak: én hiszek neked. Igazságtalan az, hogy Dobrai Sándorné Marcsika - állítólag - Mexikóban dőzsöli el a hiszékeny hülyék pénzét, a sarat állni meg neked kell helyette.

- Én elhiszem, hogy se te, se a város másik félnótás minisztere - aki polgármestere is volt 1990-2010 között - semmit az ég egy világon nem sejtett a közel tíz éve tartó csalásról.

kun.jpg

- Elhiszem, hogy ti ki tudtatok maradni ebből egy vérfideszes kisvárosban, ahol fingani, vállalkozni és általában élni nem lehet a katonák árgus tekintete nélkül.

- Elhiszem, hogy nem volt gyanús neked, a gazdasági szakembernek, hogy Marcsika micsoda irreális kamatok ígéretével igyekezett fenntartani a pilótajátékot.

- Elhiszem, hogy a rokonok, haverok, aktivisták, ügyfelek, ismerősök, fele és igazbarátok eltitkolták hol, milyen körülmények között fial a pénzük. A gecik.

- Elhiszem, hogy se a 20 évig regnáló polgármesternek, se az 1998-2014 között parlamentben ülő országgyűlési képviselőnek nem jutott fülébe mi zajlik a városában/körzetében.

- Elhiszem, hogy erről is vagy a Gyurcsány, ha nem ő akkor Vadai, ha ő sem akkor a környékbeli jobbikosok tehetnek. Vagy a horngyula.

Éppen csak annyi a bibi, hogy ha én ezt mind elhiszem, akkor nektek kettőtöknek le kell mondani a picsába.

Mert szemmel láthatóan kurvára nem foglalkoztatok azzal ami a városotokban/választókörzetetekben történik.Ti voltatok a két lúzer akit orránál fogva vezettek, akik elől el lehetett titkolni, hogy:

 „A városban az icipici nyugdíjat kapó idős embertől kezdve a menő vállalkozóig mind vitték Marcsihoz a pénzüket. Akadt, aki eladta a házát, és az így kapott pénzt fektette be, a kamatokból pedig élt, utazott

Úgyhogy srácok, jó volt veletek, viszlát!

625 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr177390936

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Félelem és reszketés Újbudán 2015.04.23. 17:03:35

Ma másfél órás vita után elfogadtuk az új köznevelési koncepciót, ami központosítja az óvodákat. A szülők félnek, hogy milyen hatással lesz ez a gyerekekre, az alkalmazottak meg a székükért reszketve cselekednek... A köznevelési bizottság tegnapi vit...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@miva?:
megtiszteltetés lenne, de nem

kkkkkkkkkkkkk
brühüyyy
@jöttem:

Szent György nap után a füvet kalapáccsal sem lehet visszaverni a földbe,tartja a mondás:))

Aki ezt a konzultációt 'nyomatja és az ehhez tapsikolókat légkalapácsal verném a 'máriaszentmagoranyaföldjébe:))

www.youtube.com/watch?v=t_LZxoT0VeY

Jó éjt...meg mindenkinek!!
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA:
miért csoda(?), egy darab szar, akusztikai nonszensz!!!!

de nehogy zenei körökben védd!!!

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA:
ez az ügy nem kurvák védelmi buherája a bíróságon ahol miss domina nem dominál hanem elbassza, hanem fizikai és akusztikai kérdés amihez ügyvédek nem értenek pláne ha nem is ügyvéd csak annak mongya magát

kurvajól kinézhecc? de inkább kurva mint jól

ezzel a domina izével letepered az első arrajáró bakkecskét??

brühüyyy
@Rodeo36: azt a zongorát láttad, hallottad már élőben? Nem? Akkor addig talán maradj csendben, de azt is csak halkan.

Egyébként meg személyeskedtem veled? Nem. Persze kurvára örülök, hogy egy nick névből te valamit azonnal leszűrsz. Főleg, h a zenei tudásommal is képben vagy. Gratulálok. Külföldről ugatsz bele más életébe, tehát jó lenne, ha inkább azzal foglalkoznál, hogy veled mi van.

És rohadtul nem mondtam, h ügyvéd vagyok, lévén nem vagyok az.
@Rodeo36: Nem, én tepertem le őt a zongorán és onnét tudja hogy nagyon jó
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA:
igen hallottam ...kalap szar...
ne tagadd...ribanc szerepet vállaltál, és most beleragadtál

onnan dumálok ahol vagyok és aszt meg te nem tudhatod hol?

kkkkkkkkkkkkkkkkkkk

brühüyyy
@Rodeo36: értem, tehát itt voltál a Zeneakadémián és meghallgattad. Ja, így már minden világos.

Ribanc szerepet? :DDDDDDDD

Te hülyébb vagy, mint gondoltam. :)

@Schlomo Goldberg: jó, persze, de szerinte, én tepertelek téged :P
Amikor már tart az ámokfutás, akkor mindenki szíves figyelmébe ajánlom Seress Rezső egyik ismert dalának refrénjét:
Az élet úgyis tovaszáll,
A sír magába zár.
Szeressük egymást gyerekek,
Hisz minden percért kár!
@Kijelölt Önkéntes:

Nem muszáj szeretni. Ha már az elfogadás sem megy elég lenne kikerülni a másikat.
@Rodeo36:

Miért kell lekurvázni, leribancozni Dorothyt?
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA:
ez egy hivatásos zongorakereskedő
www.telegraph.co.uk/finance/personalfinance/investing/9966145/Buying-pianos-a-grand-idea-for-an-investment.html

lefordítottam csak neked: a cikk elejét, megjegyzéssel:

The biggest blue-chip name is Steinway – but a brand new grand can cost as much as £100,000 and loses value as soon as it leaves the showroom.

azaz egy Steinway 100000 angol font cca 150000 usa dollár és az csúcs gép és aszongya ugyanitt: amint elhagyja a bemutatótermet rohamosan veszít az értékéből egészen 10000 fontig zuhanhat...

tehát (ez egy hivatásos zongora kereskedő auctionnier) a 300000 dollár a pléhfazék hangú lófaszért 4*-es ár első nekifutásban

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

de te hallgasd életed végéig egy gumiszobában
@jöttem:
miért kérdezed? ismered közelről? nem arrafelé strichel ahol te jársz...

a krokogyéluson ez szokás, mondani valami lófaszt a másikról és utána hadd küzgyön az inszinuációval...most nem idézem erről a mai blogról benne van

te is szoktál mondani "szépeket" sokakról azután véggye meg magát ha tuggya ez olyan viceházmesteres eljárás
nem rakta ki a szemetet (persze mert átcincálja a vice, hogy utána elpletykálhassa, hogy lila kotonnal basznak a kovácsék és csak nullás liszttel sütnek)

kkkkkkkkkkkkkk
brühüyyy
@Rodeo36: és mondtam, h a zongora nem túlárazott? Nem. Akkor?
@jöttem: te külföldről dumálsz bele a levédiabasznádi belügyekbe de assziszed neked van jogod akkor másnak aki az északi sarkon van annak miért nem?

kkkkkkkkkkkkkkkkkk
brühüyyy
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA:
aszon'tad egy csodazongora (ami a zárát inszinuálja)

én meg aszondom, hogy egy pléhfazék hangú ketyere ami nem ér két lukas krajcárt azaz ajándéknak sem kellene

brühüyyy

delikvencsek mikor beledumálnak a nagyok dolgába???

szóval nem vagy ügyvéd csak véded a védhetetlen-t
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

jöttem (törölt) 2015.04.25. 00:17:54

@Rodeo36:

Biztos van valami oka, ami miatt így kivetkőzöl magadból.
Hogy miért szólok bele? Mert bántja a szemem hogy indokolatlanul, nyilvánosan kurvázol egy reget.

"te is szoktál mondani "szépeket" sokakról"

Erre kíváncsi lennék.
@Rodeo36: aham, arról esetleg még nem hallottál, hogy minden ügyvéd jogász, de nem mindegy jogász ügyvéd?

Inszinuál szó jelentésével azért tisztában tetszik lenni?

Igen, a maga nemében egy nagyon jó zongora, de örülök, hogy azt is tudod, hogy értek-e hozzá, vagy sem.

A nagy az te lennél????? Hihi :D

Egyébként meg igen, a zongora rohadt drága, ennyit nem ér meg, de az áráról te kezdetél beszélni, nem én.

jöttem (törölt) 2015.04.25. 00:22:12

@Rodeo36:

Talán a batyunak írt soraimra gondolsz?
Akkor tévedsz.
Ő taglalta, hogyan kellene nekem szlovákiai/felvidéki magyarként gondolkodnom.
Vagyis ő szólt bele az én életembe.
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA:
nem én kezdtem el beszélni az áráról, meg van hírdetve darabonként 75000000 azaz hetvenötmillió HUF nak megfelelően a 10 darabért 750 millió HUF-ot rendelt a kormány félretenni hogy megvegyék

a többit te valószínű érted nekem sötét mint az utcasarok ahol strichelni szoktál

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@jöttem:
nem olvasok batyut sem...de a többi szarkeverés aminek te tevékeny és kezdeményező részese vagy az itt bűzlik mint a 2 hetes rothadó hús amivel a krokogyélust lehet etetni

itt bűzlik nem máshol

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA:
igen, íme:
Traduções de insinuação
substantivo
insinuation
insinuação, sugestão, indicação indireta
innuendo
sugestão, insinuação, alusão indireta, indicação indireta
hint
sugestão, insinuação, palpite, aviso, conselho, alusão
suggestion
sugestão, proposta, idéia, insinuação, alvitre
implication
implicação, envolvimento, insinuação, sugestão, complicação, conclusão
instillation
instilação, insuflação, introdução gota a gota, insinuação, persuasão
instilment
instilação, insuflação, introdução gota a gota, insinuação, persuasão
whisper
sussurro, murmúrio, cochicho, confidência, coisa segredada, insinuação
whispering
sussurro, murmúrio, cochicho, rumor, boato, insinuação

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

brühüyyy

jöttem (törölt) 2015.04.25. 00:46:05

@Rodeo36:

Én, mint a szarkeverés kezdeményezője!!!

Rég nevettem ilyen jót.

Higgyél benne, ha téged ez boldoggá tesz!
@jöttem:
a boldogságért sohasem jönnék gyíkni ide a blogra...ide tanulmányozni járok...ilyen bőséges anyag kevés van hacsak nem mászkálnék a fácsén de az kibaszás...úgyhogy az kimarad sok mással együtt

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
látom mindenkinek lejárt a mai műszakja, RIP

kkkkkkkkkkkkkkkkkk

brühüyyy
STTL

Sit tibi terra levis.
kkkkkkkkkkkkkkk
brühüyyy
www.atv.hu/belfold/20150424-ket-es-fel-ev-bortonre-iteltek-hunvaldot

Felkészül 'ártatlan 'gülü'anti'lop'montecristo az ezeréves 'szappanszedegetésre:)))

www.youtube.com/watch?v=1zgja26eNeY
@Rodeo36: Rodi! miért kell neked mindenkit a legdurvább szavakkal bántani aki itt él vagy itt szólal meg. Ettől a tudat alatti honvágy nem enyhül, és NAGY EMBER sem leszel újra
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Vége a rezsiháborúnak?

Harangoztassunk? Kérdés, hogy örömünkben, vagy bánatunkban.
Reggelt, Népek!

Mióta kirobbant ez az Altus-ügy a zemegyen (bármikor bele nézek) percekig megy a fikázás, magyarázkodás, felháborodás, gyurcsányozás.

Tán csak nem be vannak fosva a fijúg? :D
Látom, a vén hülye megint be volt b@szva. Vagy nem. :)
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA:

Szép reggelt!

A vén hülye Rodeó papával meg ne foglalkozz!
Meggárgyult az öreg. Azt sem tudja, mit beszél/ír.
:D
@látjátok feleim szümtükkel: nyugodtan sirhatunk igy is ugy is mi szivunk

@Marcellusca: befosva, nem kicsit, ha nem droidok ellenorzik a rablasukat mint oly sok helyen, akkor szar van a palacsintajukban.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: @Marcellusca:

Nem értem ezt (dehogy nem:))) a cirkuszt.

Nem ellenőriznek folyamatban lévő konkrét ügyeket, sem itt, sem máshol.
A következő etapra nézvést adnak tanácsot, ami persze nem nélkülözheti az elemzést.
Tanácsadó nemzetközi cég, és belátom, ez baromira
fáj.
Az ismeretlen kotta, vagy a kottaolvasás hiánya, tuti disszonanciát szül.
Na ezt látjuk:))
@KÁTÉó53éúétr6:

Nem emlékszem,te már voltál bántva? Na most majd leszel:))
@Rodeo36: Nekem is volt egy csomó, amit nem ismertem, meg volt, amit következtetéssel raláltam el. Így :9, ja, és kettőt mellényomtam véletlenül DDD
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA:

Minek, minek? Mert muszáj írnia. :)
Szükségét érzi, hogy ossza az észt.
Pedig neki már nincs miből. :D
@Imola Helyesi: "az uborka görbülete fontosabb," szerinted mitől is fontosabb?
Tegyük már tisztába: a görbület a kígyóuborkára vonatkozik, és gyakorlatilag azt jelenti, hogy ha vízszintes felületre teszed az uborkát, a görbülete nem lehet nagyobb annál, hogy egy szép nagy férfikezet alátéve, ne érintse azt a közepén. Itthon sok ennél görbébb kígyóuborkát láttál már?
Talán le kellene szállni már erről a töröttlábú hintalóról...
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA: gyakorlatilag mindenhol, de a kedvencem Gouda ( városháza/főtér) nameg Delft. És Belgiumot is imádom.
@Orica Középföldi:
Vagy inkább kaka..., vagyis hivatalosan kakofónia.
@Orica Középföldi: Számítok rá,... Pedig olyan szépen kérdeztem/ véleményeztem
@Kijelölt Önkéntes:

A papagájkommandónak elég monoton a műsora, még levegőt is egyszerre vesznek, így nem kakofónia ez, csak ideges zsizsegés. Géefgé és Habony valószínűleg nem egyeztetett:)
@KÁTÉó53éúétr6:
ki az a "valaki" én senki-t sem...sohasem 'stenuccse... hülyepicsa nemcsak itt gyíkol...

senki sem merte megmondani neki, hogy umndorító amit körmicél és ezzel önmaga is gusztustalan meg undorító lesz?

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkk

megy az összetartás, látom még néhányan hiányoznak a brigádból, de ma már nem is olvasom a gyíkot ...más dolgom van
@Marcellusca:
gárgyűlt a kurvba anyád

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkk

összeáll ami összeragad szép kis brigád
@Rodeo36:

Hozzád ki szólt, Vénhülye????

Anyázd magadat, vén idióta, hígagyú!!!!
@évásanyó: Szia, én a társutasokkal mindig jóba vótam ...DDD
@Rodeo36: "Megy az összetartás"...szerinted ez helytelen?.... veled is volt, amíg értelmest "szóltál"
@Rodeo36: miért csoda(?), egy darab szar, akusztikai nonszensz!!!! Hallottad má élőben? Bösendorferes vagy?
Az ez alatt lévő hozzászólásod bántó, maradtál vóna józan, józan, mindenki örűűűt vóna neki DDD
Persze tudom, jobban érezted magad ...
@Rodeo36: Csak úgy mondom, nekem a stainwayek mindig sokkal keményebb billentésűek voltak, othon egy Hoffmann&czerny- n gyakoroltam. Így,a német-osztrákokat mindig jobban kedveltem.
@jöttem: "Biztos van valami oka, ami miatt így kivetkőzöl magadból." én merem sejteni DDD: tudatmódosító anyag lehet folyadék is...
Amikor már hátra kell hajtani a fejét, mert különben felül is kiömlik...
@Orica Középföldi: OFF tudom, hogy nem annyira állsz velem szóba, de lenne 1 kérdésem: Jelent-e az valamit, ha valaki, ha velem beszél, csk pillanatokra néz a szemembe, inkább a négy égtájba forgatja a szemeit? Nekem csak emocionális válaszom van a dologra, 2 ilyen embert ismertem, mindkettő a főnököm, az egyik lány, a másik fiú, az egyik 1 ideig a kedvesem...
Ja, a fiú, az SZT tiszt vót, lehet, hogy a másik is?
ON
Tán még fóliát is kéne tenni az ablakra, hogy sekisebe ne lehessen látni. Szögesdrótos kerítés, esetleg betonfal is szóba jöhet?

index.hu/mindekozben/poszt/2015/04/25/bayer_zsolt_egyenesen_kimondja_amit_orban_viktor_megkonzultal/
@Rodeo36: "megy az összetartás" - azt gondolom, ez nem az összetartásról szól, hanem a kulturált, összecsengő véleményről. Persze, senki sem szereti, ha anyázod, kurvázod azt akit kedvel.
Most már biztosan tudjuk, hogy te egy unikális fenomén vagy DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
@pianolight:
hasonló a véleményünk

valami lehet amögött, hogy (marketingen túl) hogy a Steinway-k elterjedtek, hangfelvételi technika, kevesebbet kell szenvedni a finomhangolással a felvételhez (nem a zongorán hanem az felvételi elektronikán mert különben azokat az árnyalatnyi különbségeket (amik a lényege az osztrák német hangszereknek) nem is tudja visszaadni, és a játéktechnika, ugye nem mindenki lang lang (hála a gének variációinak)

brühüyyy
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@pianolight:
tudod mióta megnyílt a blog nyílvánosháza és a hozzátartozó utcasarkok valamint a kedves szép hozzávaló képcserék azóta nekem nincsenek fenntartásaim senkivel kapcsolatosan, kibaszott undorítóak tudnak lenni ahogy a madamok és a lányok és a fijúk szépen "összehozzák" meg azután az egyirányba mentelés, aki nem lép eccerre nem kap rétest estére...és ez -ráadásúl- még meg is van szervezve hivatalos viceházmesteri mocsártani intézménnyel...a többit hagyom mert néha politika is próbál előbújni de azt azután kecske legyen a szarván amelyik megérti...

csak a lényeget nem de aszt azután csócsálják...

erről ennyit

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

(azért én nem felejtek ám, csak neked mondom)
közben Nepálban ugye
@Rodeo36: Figyelj rodi ( most leírtam a nevedetD) Miért kell neked permanensen anyáznod, amikor van 1 emberi éned is?
Azt sokan elfogadnák itt is.
Ja, mennyi az eredményed?
@Marcellusca: nem kérdeztem (sőt nem is kértem véleményedet szarházi)

maraggy magadnak

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Rodeo36: Nekem ez a kedvenc blogom, azt gondolom, minimális kivétellel nagyon menő a színvonal.
Hozzáteszem, a 444-en sokszor szellemesebbek a hozzászólások, de nem ennyire őszinték. Mást meg nem olvasok DDD
Ja, és én sem felejtek, mindent fenntartok DDD
@pianolight:
12, van két tétel benne ami szószerinti kibaszás, ahol az egyik megoldásnak a Bach h-moll misét írja (az tisztán láccik hogy csak az nem mert azt ismerem) de egyáltalán nem olvasható semmi...a másik ahol csak a hangszerek nevei látszanak egy quintett kapcsán...na akkor majdnem abbahagytam...véleményem szerint hivatásos zenészek sem érnek el ezzel az átbaszással 17-nél többet...

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

brühüyyy
@pianolight:
na, akkor most ez önmagad cáfolata vagy kevesebb volt a folyékony "lélekemelő"?

sohasem fogja elérni a totaw blogjának színvonalát...(ami azóta mexünt)

színvonal? na az van (kérdés milyen ???)

egyébként arra már nagyon régen rájöttem, semmilyen módon nem lehet a blog látogatóit kibillenteni: "a sehová sem megyünk de oda együtt" thesys -ből, és erre a semmilyen módszerre kapom a hideget meleget, kövületek vannak és bájcsevej, meg nyílvános ház (bordély)

de ...

és ez a

szóval evvan

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

jó, hogy említetted, hogy nem felejtetted el...őrzöm, mint paleontologiai leletet
A másodikkal én is így voltam, mert mind a 4 megoldás kvintett. Hogy megnyugodjál, az ország 1-ik legjobb kórusának tagja ( akitől kaptam) 10-et ért el DDD
@Rodeo36: Szánalmas vagy, Vénhülye.
@Rodeo36: én nem vagyok érzékeny az elitológiaiai fejtegetéseidre, szerintem itt sokan vannak, akik nem a levédiabasznádi elithez, hanem az értelmes, hazában gondolkodó embörökhöz, és némbörökhöz tartoznak. Ne azt keresd, amivel nem értesz 1-et, hanem azt, ami közel áll hozzád. Tóta nekem is kedvencem, jópár éve, fiamtól egy gyűjtamánye rórakönyvet kaptam ajándékba DDD
@pianolight: Ezt jól alírtam, szóval gyűjteménye tótakönyv.
@pianolight: Harmadszorra csak sikerül: gyűjteményes tótakönyv
@pianolight:
a pocsolyák nem tartoznak a preferált helyeim közé, de itt sokan mint ebihal pacsatolnak benne és csodálkoznak amikor varangyosbékává lesznek vagy éppen az, hogy nem veszik észre

amivel egyetértek arról nem igen szoktam semmit sem mondani, viszont amivel nem azt mindíg megemlítem

ez sokaknak fáj, mert assziszik pedig dehogy

szóval pontosan attól van az ma levédiabasznádon ami mert egyetértés van, és ki is van jelölve a közellenség a többi az meg nem ildomos

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

brühüyyy

1905-1914 kávéházi tejszínhabos izé és szecesszió (sem!!!!!!)
@Marcellusca:
esz te honnan tudod?

csak nem te vagya sybilla vagy a Mirigy?

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

kispina

brühüyyy
@pianolight:
ja, és akkor kiírja, hogy "jólfelkészűlt amateur zenerajongó vagy"
hát nem kedves

az ilyen nagyokosokkal (tesztkészítő) szeretnék alaposan kibaszni, mert ők maguk sem tudnának 10-12-őnél többet elérni ezzel a mószerrel

na haggyuk ezt...

brühüyyy
Sajnálom, hogy az exhazádat így látod.
A másik énednek meg azt üzenem, billentéstechnikailag ( lévén, hogy Horowitzot már letárgyaltuk)hallgasss valakit, az "új" hazádból, az öregkori felvételeit főképpen, Petersont ( RIP) Ha a mesterét is akarod hallani: Art Tatum.
Most aldizni mentem.
@Marcellusca: Vannak olyan hülye napjaim, hogy az ilyen, valamiben jó, különben ... emberekkel beszélek. Mea culpa.
@pianolight:
be kell vallanom, hogy az az időszakom amikor jazz-t hallgattam az már régen véget ért, értékeit nem tagadom de egy könyvtárnyit tudnék a "miért nem" -ről írni és arra itt nincs hely...
láttam (már nagyon régen) azt a nagyon hírest aki úgy improvizált, hogy ott volt a széke mellett a literes konyakos kupa, és sűrűn emelgette, amikor a köd már ráűlt akkor volt a legjobb...de az már nem tartott sokáig...a színpadi személyzet fel volt készítve...kkkkkkkkkk

mint Ferencsik a Beethoven "ihletései"-vel az ÁHZ meg meg volt őrűlve érte, ő sörös volt a Pilvax-ban

és ők nincsenek egyedűl

magam részéről a legutolsó hasonló élményem Habana-ban (San Agustin) volt amikor meghívtunk zenészeket dobokkal és fafúvósokkal 5-en voltak ők is bedolgozták a rumot de közben azért adtak neki az meg olyan volt, mintha Yemayá érkezett volna (ott volt csak....kkkkkkkk)

brühüyyy

azóta ilyet nem, ki nem állhatom "józan" művészeket, la sobérbia az akkora nagy baromság hogy messze el kell kerülni, ugye Victoria de los Angeles Tereza Bergnaza tudna erről ők meg a zarzuela-kat meg a többieket csakis borközi állapotban adták felejthetetlenűl
@pianolight:
Tereza Berganza

elírtam

kkkkkkkkkkkkkkkkkk
brühüyyy
@pianolight:

" tudom, hogy nem annyira állsz velem szóba, de.."

Rossz megközelítés:))

Nem tetszett az antréd, nem volt elegáns. Nem volt olyan hsz-d, amire reagálnom kellett volna. Mariannal se tudok társalogni, mert a téma nekem kínai.

A kérdésedre viszont tudok válaszolni.
Nem kell paranoiásnak lenni. Egy jól képzett SZT tiszt szeme nem rebeg.
Aki nem bírja a szemkontaktust, az többnyire nem őszinte. Vagy nem érdekli a véleményed/személyiséged és azt hiszi, ezt ki is tudod olvasni a szeméből, vagy egyszerűen kisebbrendűségi érzése van, vagy rossz a lelkiismerete és nem uralja magát.

Minden eset egyedi.
@Orica Középföldi: Köszi a választ, a véleményem, tapasztalati alapon egyezik a szakvéleményeddel. Ha ismernél, az "antrémat" sem így értékelnéd, de mindenkinek( neked pláne DD) megadom a lehetőséget, hogy félreértsen. MInt, ahogy fenntartom magamnak is a jogot, hogy tévedjek. Most, és mindörökké DDDDD
@Rodeo36: Hola hombre! Akkor én úgy kezdeném, hogy én is bevallok... a "szomorútlan" ( by Presser) zenei ízlésem a beatlessel, rollinggal, ... vafgy mondjuk, a herman's hermits- el + omegával kezdődött. Osztég, valamilor a hatvanas évek második felében, itten vót Peterson bácsi9, az akadémián. Az egyik barátom valahogy felvette szalagosra, és megállás nélkül aztatat hallgattam. A C jam bluest ( bby Ellington)annyira szerettem, hogy az elejét, ahol csak jobbkézzel játszik, meg is tanultam, a pro akkor kezdődött, mikor a balkéz is belép DDDDD
Innentől kezdve fertőzött vótam, , jött a Rákfogó, meg a Syrius. 16 évesen itt vótam abban a csanádiutcai, 80 fős pincében, ahol ők kezdtek, és a levi, a zorán, meg a kóbor csak a lépcsőtől hallgatózhattak, mert későn jöttek D. Ja, különben, csak zsíroskenyeret, meg rumot lehetett kapni, a lépcső alatt, ahol a büfével kezdődött a dolog. Máig is azt mondom, hogy soha nem sikerült a bandának olyan felvételt csinálni, mint amit ott élőben nyomtak, pölö egy manic depression feldolgozás. Különbenmeg, 9-től jam session vót, amikor szó szerint, bárki odapofátlankodhatott a hangszerekhez!!! Voltak is jó sztorik (amikor az önjelölt szakszis elé odatoltuk a májkrofont, aztán gyorsan visszahúztukD)!
Ja, és nagyon szerettem Bajtalát Bögöllyel, ( aki " szabadidejében a Gelázs melletti Szeged étteremben nyomatta a magyaroscht), meg persze a Sakkmattot, Bélával ( RIP)
Na így " ferdültem el", de nem bánom DDDDD
Az kiment a fejemből, hogy a kubai dologra is reagáljak, imádom a latin zenét, ezen belül a kubait is! Annak valóban, egy semmi más, térségbelihez képest is különleges hangulata van. az ongorán, meg csuda, egyszerű: A-C-E, ACE, A-C-E-F-E és aztán gisszel folytatódik, ez a jobbkéz, a balmeg: A moll, megroldva, amikor kell 1 F-el. Persze C alapon gondolkozva. MOndjuk: Jose Chepito Areas ( bár ő santanás vót')
@pianolight:
most sokan sikoltoznak olvasván mindezt (megjegyzem az a "zenekar" ott San Agustin-ban az valami New Orleans Habana-ban, készített kazettákat, ott még akkor az volt a lehetőség, 2000-et írtunk, és hallva látva őket megállapítottam, hogy semmi establishment sohasem fog még hasonlót sem adni, beleírhattad volna, hogy kissé Pentatón, ) ami viszont el fog rémiszteni tőlem az az a tény, hogy én "genetikailag" ki nem állhatom mindazt amit te itt istenítesz, és sohasem vettem rajta részt mert a szőr feláll a hátamon és kiütéseket kapok tőle, sohasem fogom elvitatni bárki jogát arra, hogy (micsoda nagyképűség???) bármit úgy és akkor szeressen ahogy és amikor azaz a de gustibus max tisztelője maradok, de engem a jazz-es időszakomat kivéve semmilyen más zene sem tudott megérinteni sőt eltaszított, és ezért voolt zenétlen időszakom, a beat-es festészet és szobrászat meg öltözködési divat is hidegen hagyott, pl, sohasem volt farmerom sem hasonló cucc...ennek nincs semmiféle "humanvalue" vonzata, tényként kell kezelni, hogy vannak ilyen megátalkodott egyedek, 12 éves koromban már otthonosan úsztam a zene másik óceánjában...és a vasárnapi istentisztelet után a fiatalokat kivitték a környező erdőbe mezőre és emléxem az orgonistánk ott a hordozható rádión közvetített Messiás-t vezényelte és magyarázta, mi is micsoda és mikor, a többszólamú éneklést is ott tanúltam meg, bár a suli kórusban is oszlopos szoprán I. voltam...és ez a harmóniák világát kinyitotta és a disszonanciát és keserves keserűséget és a tagadást azaz a vulgármaterializmust amit a nyugat fiataljai műveltek nem is értettem bennem automatikusan élt a dialektika mely szerint csakis a tagadás tagadása a helyes és csak tagadással sehová sem jut senki csak a drogok és füst meg a társadalmon kívűliségbe, és ennél károsabb szart nem is találtam azóta sem...
na legyen ebből -részemről- mára elég, könyvtárak vannak tele hasonszőrű dolgokkal (megjegyzem a nyugat ma is ugyanott tart ahol akkor csak ma digitális és sok sok okos telefonja van bár akik használják egyre butábbak lesznek)

kkkkkkkkkkkkkkk

brühüyyy
@pianolight:
még valami ateljesség mellőzésével:

kulcsszó: (filozófia) vulgármaterializmus azaz a "tagadás" a nyugat halála, nincs alternatívájuk, szegény Aristotle ott forog a foteljában a halhatatlanok között és vadúl vigyorog mennyire visszafejlődik a zember??? a nagy művész felmutat: "EIS" íme ez ami és ahelyett amit máig tettél...
a sekélyes ripők ordítozik és tagaggya a fennállót de semmit sem tud helyére tenni (lásd isis és orbán) azaz kizárólag rombol és gyilkol

rocknemzedéke mit adott ahelyett amibe beleszarik?

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

tudtommal még brit miniszterelnök a Rolling Stone-s ból egy sem?
@pianolight:
hát ha ettől sem kapsz sikítfrászt?

tudod a rothadó nyugaton az uccsók között ott volt Karl Marx (akit manapság kibasztak az egyetemről holmi pedellusok) dialektikus, a német, francia, olasz és angol vonalak...azután "befagyott" a két VH körűl máig

a "nyugat" assziszi megtalálta, pedig egy faszt, arra amilyük van nincs (gyáva gecik) alternatívájuk és helyettük akkor a világ törvényszerű mozgásából kifolyólag (nem fejlődést írok, mozgást É pur si muove) jön az isis? levédiabasznádon a dzsobbik? vagy kokárdások az árvalányhajjal meg a kövérlacák?

ez már valaminek a vége de semminek sem a kezdete

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Neked is jogod van azt gondolni, és kedvelni, amit akarol D
Nem kell a dialektikához Marx, nekem pont elég Hegel, minda mellett, hogy Marx sem volt hülyegyerek, gondolkodó vót'
@Knósszosz:

Isten éltessen Knoszi! Még ugyanennyit+XX!
Varánusz a komodói sárkány vérre éhes, ezért belemar Varga Mihályba is, azzal vádolva őt, hogy nem mindentudó és nem mindenható.

Persze egy orbánfóbiás komodói sárkánytól nem lehet megkövetelni a racionális gondolkodást. Egy vérszomjas komodói sárkánynak nem kell tovább látnia az orránál!

A VG írta: 2009. 9. 12. 08:36

A Wall Street legnagyobb csalássorozatát elkövető Bernard Madoff lenézte és kinevette a tőzsdefelügyelet (SEC) ellenőreit, akiket szerinte könnyedén ki lehetett játszani, derült ki egy évekkel ezelőtti telefonbeszélgetésből, amelynek szövegét a napokban hozták nyilvánosságra.

Az egykori üzletember több évtizeden át

legalább 65 milliárd dolláros kárt okozott befektetők ezreinek, akiket a piramisjátékra hasonlító Ponzi-trükkel csapott be; fantom bevételeket produkált látszólagos tőzsdei ügyletekből, miközben a korábbi befektetők magas hozamát az új áldozatok pénzéből fizette ki.

Amikor azonban bíróság elé került, a bíróság nem sokat tökölt.

2009 márciusában Madoff bűnösnek vallotta magát 11 súlyos szövetségi bűncselekményben, amelyek együttesen az általa irányított befektetési alapot egy hatalmas piramisjátékká változtatták. 2009 júniusában Madoffot 150 év börtönre ítélték, a legnagyobb lehetséges időtartamra.

A bíróság ottan Madoffot és nem
Akinek több esze van, mintegy komodói sárkánynak az ebből a hírből érzékelheti, hogy az Egyesült Államokban Madoffot ítélték 150 év börtönre, nem pedig a Tőzsdefelügyeletet!

Tetszenek érteni magyarul?
@Vidéki:
A bíróság itt is csak a csalókat fogja elítélni, ha nem is 150 évre, de a SEC-nek nem volt pofája azt mondani, hogy ők aztán semmiről nem tehetnek, hanem bizony kemény reformokba fogtak, hogy az irányukban elvesztett bizalmat visszaszerezzék:
www.sec.gov/spotlight/secpostmadoffreforms.htm

És már most elhiheted, jobban elhiszem, hogy a SEC függetlenebb szervezet, mint a Fidesz-kormány házikuruzslója által vezetett MNB.

Arról nem is beszélve, hogy itt kevered a Buda-Casht, a Quaestort és "Marcsikát", de nem baj, már megszoktuk. Ez a poszt ugyanis nem arról szól, hogy a felügyeletet bármiért is el kell ítélni, hanem hogy Marcsika annyira része volt Karcag gazdasági életének, hogy valószínűsíthető, hogy ezt nem politikai hátszéltől mentesen cselekedte.

Vagy egy éve nem olvastam kommentedet, de azóta se sikerült megtanulnod, hogy legalább ne akkorákat csúsztass, hogy a légy is hanyatt essen rajtuk:).
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Azok talán nem hibáztak óriási nagyot, akik magas hozamok ígéretében bízva egy olyan alakra bízták a pénzüket, akinek nem volt engedélye olyan pénzügyi tevékenységre, amelyet illegálisan folytatott?

Miért viszed félre az éneket, miért akarod másra kenni a felelősséget?
süti beállítások módosítása