Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @látjátok feleim szümtükkel: Bla-bla-bla. Nem volt érett :)))) Meg a szándékai sem voltak tiszták... (2024.11.25. 14:09) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.04.20. 00:00 Fabius

TAO pénznyúló komisszárok mindenhol

Címkék: fidesz kézilabda kocsis máté

Kedvenc és évtizedekig űzött sportágamat, a kézilabdát is elérte a komisszárosítás. Kocsis Máté nertársat rendelte az Úr a szövetség élére, a módszerrel kiváltva a kézit szerető tömegek haragját.

kezi3.jpg

Az eseményekre adott reakció a szégyen és a gyalázat. Mi mást lehetne mondani arra, ha:

Farkas Ágnes:

  1.  Olimpiai és világbajnoki ezüstérmes.
  2.  Európa bajnok
  3.  A válogatottban 206 mérkőzésen közel ezer gólt szerzett.
  4. Az év magyar kézilabdázója (2001-2002)
  5. A Magyar Köztársasági Érdemrend Lovagkeresztjének birtokosa.

a jelöltlistára sem kerül fel Kocsis Máté komisszár bajtárssal szemben, akinek ugye valamivel vékonyabb a kézilabdához kötődése és szegényesebb az életrajza, hacsak a hajléktalanok baszogatása és a rendkívüli drogteszt ötlete nem nevezhető valamiféle érdemnek.

Mennyire kellett ehhez kutyába lemenni a küldötteknek? Mennyire kell beszarva lenni?

Ja, és vajon mit ígértek ezért cserébe odafentről? Mert sajnos ma ott tartunk ezek szerint, hogy ahol TAO pénz van oda mutyista komisszár is kerül, minden más szempont csak ezután jön. Szakmaiság? Lófaszt, mama! Az elnöknek ojjannya' nem kell legyen, majd mutatnak neki pár képet és mesélnek anekdotát, mekkora faszaság volt mikor még a TBSC - Veszprém párharcban dőlt el a bajnokság úgy, hogy a Hoffmann dokival, Kontrával, Sibalinnal, Marosival felálló Tatabánya kettős emberhátrányban lőtt góllal döntötte el a meccset. Mert az tényleg faszaság volt. Az éppen három éves Kocsis Máté tologatta a csattogós falepkét, Marosinak meg a gólkirályi cím ünneplése mellett meg sem fordult a fejében, hogy évtizedekkel később mennyit fog érni pár anekdota, ha a tejhatalommal felruházott elnök urat kell majd meggyőznie mondjuk az utánpótlás nevelés fontosságáról.

Persze lehet azt mondani, az elnök dolga nem a szakmázás, ezt megoldják alelnökei, Marosi és Pálinger.

Komisszár bajtárs dolga a kassza kulcsát őrizni és a Szabó László Zsolt féle haverokat beültetni az elnökségbe, mert jól jöhet a kézilabdának egy hozzáértő MTVA-s kapcsolat. Mit lehet tudni, előfordulhat, hogy a megszokott színvonalon belekül sportágunk a híradóba, ami óriási fegyvertény lenne. kezi4.jpg

Amúgy meg Kocsis szereti a sportot, gyerekkorában vízilabdakapus volt és szabadidejében szívesen focizik, szóval kár a közenincsséggel genyózni. Ráadásul szimpatikus gyerek, nem kezdte mindjárt azzal, hogy lövőpárbajon alázza Farkas Ágit, de nem is erre kérték föl. Mer'hogy őt fölkérték erre a szép feladatra, úgy biza! Hogy kicsoda azt nem feszegette, cserébe lobbierőről beszélt. Mármint valakik úgy hiszik neki van ilyenje, pedig ez a hit is csak olyan, mint a fing:

- Mindenki érzi de megfogni senki sem tudja.

 

254 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr727382110

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Orbán bróker haverjai nyúlják le a focipénzeket is? 2015.04.20. 09:35:19

Az Irapuato stadionban elszenvedett 6:0 után közhelynek számít: hiába öntik bele a közpénzt, komoly baj van a focival Magyarországon. S Orbán csak rontott a helyzeten, még a reményt is ellopta: ma már a gyermek-focit, a korosztályos utánpótlást használ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

''''Mindenki érzi de megfogni senki sem tudja.''''

Ebben tévedsz, kedves jó Fabius!
Csak egy üres luftballon kell hozzá.

De nem kell kíváncsinak lenni a fidesz lényegére. Megkapjuk azt kéretlenül, darabosan is.
"Arról pedig, hogy Farkas leköszönni készül Vas megyei sportági elnöki tisztéről, így vélekedett:

– Miért tenné? – így Laurencz. – Elvégre ő is fideszes. Másrészt nem megsértődni kell, hanem fáradozni szeretett sportágáért."

www.borsonline.hu/20150419_kezibotrany_laurencz_ovja_a_lemondastol_farkast
@Orica Középföldi:

"a magyar sportban csakis a pénz számít, és Kocsistól okkal várhatók a milliárdok."

"– Miért tenné? – így Laurencz. – Elvégre ő is fideszes. "

És szegény öreg nem értené, ha mondanák neki, hogy ez a két mondat az egész magyar közélet rothadtságának a teljes leirása.

A sportban pl. akkor van pénz, ha kormányközeli ember hozza. Másrészt aki fideszes, az nyelje a szart, ne undorkodjon.

Ezt eddig is tudtuk, de ennyire természetesen kimondva, a legkisebb fintor nélkül...
Valamikor régen, úgy 90 előtt, a sportszövetségek élén mindig jó elvtársak ültek. Ott egészen lent a VB titkárok ( gyengébbek kedvéért a tanácsok végrehajtó bizottságának a titkára ), akiknek még az unokája is a sportegyesület strandpapucsában járt.:D

Mondta is valaki a rendszerváltás után, hogy csak a kutya változott, a lánc a régi. Nem tudta, hogy a próféta szólt belőle.
Most is ott tartunk, ha valaki ért is a dolgához és vezető is szeretne lenni, akkor be kell lépni a pártba, illetve a nerbe. Aki nem lép be, az kimarad mindenből, mint kutyaszar a hóból. Vagy csak van nekie gerince?

Erre mondjuk: szép újvilág.
Ammeg, hogy a nertársak egymást is kiszorongatják a pozíciókból ( egyesek meg halmozzák ), szintén onnan öröklött jelenség, de akkor sem jöttek rá, hogy ez ássa alá a hatalmukat. Úgy látszik nehéz a fejük, és nem tanulnak elődeik hibáiból.
Kocsis elvtárs jó elvtárs, van 3 bírósági itélete, hogy hazudott.

politikusnak kiváló!!!
a többit meglátják, én nem nézem ezentúl, ezt sem!!!
.
A görögöknél az olimpiai versenyek tisztaságára egyrészt egy tíztagú bírói testület vigyázott, amely bírságot vethetett ki, illetve el is tilthatta a renitenskedőket, másrészt a versenyzőnek is esküdni kellett, hogy tartózkodik a bírák, illetve sporttársai megvesztegetésétől, hogy mellőz minden szándékos sértést, hogy nem okoz halált, valamint vállalja, hogy a jelentkezés előtt 10 hónapon keresztül lelkiismeretesen edz.
Az olimpiai játékok Kr. e. az 5. században érték el virágkorukat, majd ettől kezdve hanyatlásnak indultak. Megszűnésük időpontját a történelem Kr. u. 393-ra teszi, amikor Nagy Theodosius császár egy állítólagos edictummal a kereszténység végleges megszilárdítása érdekében majdnem 11 századnyi fényes múlt után végleg beszüntette az olimpiai ünnepet. Azért, hogy 1503 esztendő elteltével egy francia úriember, Pierre de Coubertin báró újjáélessze a játékokat, s szervezésének köszönhetően 1896-ban, Athénban ismét elinduljon a világ legnagyobb sportmozgalma, az újkori olimpia.

Namost itt jön a kétszer lépni és a folyó tisztaságának története...
Hogyisvan?
Nem a részvétel?
"Mer'hogy őt fölkérték erre a szép feladatra, úgy biza! Hogy kicsoda azt nem feszegette,"
Természetesen OV, ki más?
.
A sportéletet átszövi a korrupció, a mindennapjainak a része. Ez azonban nem jelenti azt, hogy a sport lényegi eleme, attól elválaszthatatlan összetevője is lenne - írja Dénes Ferenc sportközgazdász, aki a labdarúgó-Eb alkalmából a sport és a korrupció kapcsolatáról elmélkedik a hvg.hukorrupcióellenes sorozatában.

hvg.hu/gazdasag/20120614_Denes_Ferenc_korrupcio_sorozat
@Fabius: nincs mit hozza tennem, csak egy kis korrektorsag:

"belekül sportágunk"
@DarthVader:

Ezért a következtetésért tettem be:)
@dr. jenőke (jenőke):

Teljesen OFF

Nem volt érkezésem, hogy minapi lírai és fennkölt eszmefuttatásod az örmény konyak milyenségéről, megdicsérjem. Most pótolom:))

ON
@Orica Középföldi:

dicsérni? :DDD

nahát! engem kiakasztott, mert hihetetlen ritkán iszom, de akkor koccintottam volna vele, annyira jól hatása alá kerültem. :)
tehát, miért is illeti dicséret? mert elérhetetlen vágyakat generált?
@DarthVader:

"ez a két mondat az egész magyar közélet rothadtságának a teljes leirása. "

ez annyira tökéletes összefoglalás, hogy nem kell semmit hozzáfűzni.
@guma:

Nem ivott, csak mesélt róla:))) Az ilyen szöveghez idő kell, régi, nemesedő élmények, némi nosztalgia.
Villon jutott róla eszembe:)
@Orica Középföldi:

"Nem ivott, csak mesélt róla:)))"

nyálelválasztást indított be alattomosan! és ami nem sűrűn fordul elő velem: kívánós lettem! :DDD
Akkor hogy is van ez a rezsicsökkentés? Vagy csak választási évben csökkentjük a rezsit olyan bőszen?
index.hu/gazdasag/2015/04/20/nem_iger_a_versenytarsak_ala_az_allami_rezsiholding/
A jó kurva anyjukat! Bár én úgysem értek egyet a mesterséges rezsicsökkentéssel. Az energiaárakra a magyar kormánynak nincs ráhatása, legfeljebb az árakat terhelő adók mértékére, azokat meg nem akarják csökkenteni. A többi csak szómágia.
@látjátok feleim szümtükkel:

döbbenetes!
a rabok nem zavarják őket, csak a hajléktalanok vagy a csökkent képességű ill gondozásra szoruló emberek...
azoknak szinte sehol sem akarnak helyet adni. a börtön építés az pedig biznisz és még pár helyi embernek később talán még munkát is ad...
@guma:

Lehet, hogy csak előrelátás:? Oszt majd lesz belőle luxus börtön.
Érdekes, itt kb 1945 óta kb 2010-ig mindenhol szocik ültek, szocik gazdagodtak.
Most meg fideszesek ülnek, de ez rögtön kivágta a demokrácia biztosítékot mindenkiben.
Pedig akkor is uralkodtak a szakemberek felett. Tényleg ennek a Gyárfásnak mi vajon a szakképesítése azonkívül, hogy jó kis riporter volt?
.
@Orica Középföldi: --> csodálatos ízek!

@guma: --> ezt nem szabad nyakalni!

Nálunk viszonylag drága.
A teljes (lengyel, złotyi árban) kollekció itt:

www.sklep.araratpolska.pl/towar/lista/12/ararat-brandy
"Mennyire kellett ehhez kutyába lemenni a küldötteknek? Mennyire kell beszarva lenni?"

itt az első a nyerő. kutyába mentek, le, s kocsis a kutyák között elnök, miközben a király kutyája. ez már az öncenzúra világa, amit a küldöttek mutatja, ezt jelzi a szavazati arány is. tanultak a birkózok választásából, ahol a megfélemlítés is működött. ha már emlegeted veszprémet a tatabánya bajnoksága kapcsán, csöndesen, de biztosan ott is megy a simicskátlanítás. de talán ezt a látványsportágat a fidesz jobban megszállta, mint a focit. a veszprémi időközin talán a gulyás gyerek szerepelt a fideszes jelölt, a némedi szórólapján.
Ez a folyamatos érdeklődés már azért is különös, mert a közműszolgáltató vezetője kinyilatkozott, hogy nem ígérnek alá más szolgáltatóknak. No én innen kezdve nem értem az egész rezsicsökkentést. Abban ugyan is nem hiszek, hogy ebben az új társaságban van még belső csökkenteni való. Esetleg ha úgy nem csinálják, mint Orbán a kormányzati apparátus scökntésével.

hir.ma/gazdasag/nemeth-laszlone-folyamatos-az-erdeklodes-a-nemzeti-kozmuszolgaltato-irant/510985
@Imola Helyesi:
.
Nálad miért vágta ki a biztosítékot Kocsis Matyi elnökké választása?
@poor:
Hát, a Máté mintha kicsit fiatalkább lenne.
De tényleg Csányi ellen miért nem küzdenek? Inkább őt tennék lapátra, amióta ő van, lenullázódott a szurkoló közönség. És az a mintavétel a belépésnél übereli az FBI módszereit.
@Imola Helyesi: ha csak odáig jutsz, hogy visszafelé mutogatsz, annyit is érsz. mert azt mondod, ha ők loptak, akkor nektek is kötelességetek.
@dr. jenőke (jenőke):

semmit sem nyakalok! még egy felest is vagy 3, 4 korttyal tudok csak meginni :DDDD
@Imola Helyesi: "Érdekes, itt kb 1945 óta kb 2010-ig mindenhol szocik ültek, szocik gazdagodtak.
Most meg fideszesek ülnek, de ez rögtön kivágta a demokrácia biztosítékot mindenkiben."

Azért ez nem igaz, mert attól, hogy szocik ültek mindenhol, nem gazdagodtak. Más is el tudta érni a saját lakást-házat, gépkocsit ( még akkor is ha éveket kellett rá várni ), tudta a gyerekét egyetemre járatni, igaz nem sokmilliós tandíjú svájci iskolába, de tisztességes és jól oktató magyar intézménybe.

Azért majd hasonlítsd össze magad egy fidesz pontentáttal, és számold meg mennyit gyarapodott az ő, meg a gyereke svájci bankszámlája, meg mennyit gyarapodtál te, és még azt is, mennyit dolgozol te, és mennyit, és mit tesz ő. Kezdve azzal, hogy neked még akkor sincs esélyed sem, ha a ner elvtársa, vagy felmosónője vagy.

Egyébként meg már sokszor és sokan elmondták neked is itt, nézz már a szemeddel és láss is. Lásd meg, hogy kik is ezek a most gazdagodó questorozók.
Hm, emlékszem, hogy megvédték Gyárfást anno a mai kritizálók,amikor egy szociműsorból behuppant az úszószövetség elnöki székébe, pedig valami taxis bűnözővel is volt ügye / ha jól emlékszem/.
@parti_giano:

"kocsis a kutyák között elnök"

a kóbor kutyáknak azért ehhez a megállapításhoz lesz 1, 2 szava!
@Imola Helyesi:

Mé? Mibajod van Csányi nertárssal? Érti ő a dürgést meg a dörgést is.
Ezt a geci gennyládát hova a faszba kell még kitömni? Bár egy kitömési módszert jónak látnék, ha ténylegesen kitömnék afrikkal és hasonló anyagokkal.
index.hu/gazdasag/2015/04/20/andy_vajnanak_nagyon_bejott_a_kaszinobiznisz/
@guma: majd jegelem őket. másrészt, kis kortyokkal is lehet nagy mennyiséget inni.
@látjátok feleim szümtükkel:
A szocik már meggazdagodtak 2010-re. Volt viszkis, nokiás és sokféle más doboz, primitív de eredményesebb módszer a mainál, amikor inkább fizetéseket, és más legális jövedelemforrást adnak.
Amiről te írsz, az az átkosban volt, 1989 után a pártok mindegyike gazdagodott, pl. mennyi adóssággal szabadult pl. az szdsz?
Nem hasonlítom magam össze párttagokkal, mert én is választhattam volna ezt a pályát. Nem választottam.
@Imola Helyesi: Ha odafigyeltél volna a magyar fodball nézőszámának alakulására, akkor láthattad volna, hogy a nézőszámok már 30 éve egyre csökkennek.
A kegyelemdöfést nem Csányi adta meg a csökkenésnek, hanem a Felcsúti Fodball császár és a fodball mániájának túltolása.
@The Ghost Wolf:
A mai rendszer is a globalista kapitalizmus rendszere.
Meg kell változtatni, ha nem tetszik.
Andyt lapátra az összes multival egyetemben!!!
@Imola Helyesi:" @Imola Helyesi: "Érdekes, itt kb 1945 óta kb 2010-ig mindenhol szocik ültek, szocik gazdagodtak.
Most meg fideszesek ülnek, de ez rögtön kivágta a demokrácia biztosítékot mindenkiben.""

No te írtad, hogy itt kb. 1945 óta kb. 2010-ig ültek a szocik és gazdagodtak.
Tudod csak mindig tiszta forrásból. Arról nem tehetek, hogy a tiszta forrás szája szaros.
@The Ghost Wolf:
Meg a népesség is, meg a gyerekszám is. A fotball- korúak meg külföldön dolgoznak, mint európai emberek /by jöttem/, magyar foci sincs ezért, mert magyar emberek sem kellenek , csak európaiak.
@Imola Helyesi:
Mivel a sport mindig is fontos propagandaeszköz volt, így nem is lehetett kihagyni belőle a politikát. De arra még a legsötétebb komcsi időkben is figyeltek, hogy legalább olyan legyen a vezető, aki nem csak a lelátóról ért az adott sporthoz. RezsiSzilárd és Kocsis Máté nem ilyen, és nem, Kubatov mellett az FTC "ejtőernyős"-alelnöki posztját sem tartom annak. Főleg annak fényében, hogy kiket állítottak félre miattuk, csak mert még Fideszesebb kellett a posztjukra.

Gyárfás nemzetközileg jegyzett sportdiplomata volt 1979-től, így 1993-ra, amikor az Úszószövetség elnöke lett (azok voltak ám a szoci idők!), már lehetett némi rálátása a dologra.

Amúgy szerinted mikor lesz végre lejárt kifogás, hogy "a szocik is loptak, most jár nekünk, hogy mi is lopjunk!"?
@The Ghost Wolf:

Annyira igazad van a foci nézőszám alakulásával, hogy emlékeztetőnek le kell írnom: gyerekkoromban Szegeden négy focipálya volt, és ugyan annyi csapat. A meccseken mindig telt nézőtér volt. Most ha jól tudom nincs ott egy valamire való focicsapat sem. Erről sem a Csányi tehet.
@látjátok feleim szümtükkel:
Figyelj már, főleg akkor szaros, ha ideírsz sokszor, itt ez szó ui. vezérszó/by taga/.
@Fabius:
@parti_giano:

"_"Mennyire kellett ehhez kutyába lemenni a küldötteknek? Mennyire kell beszarva lenni?"_"

Ezt a 'lemenni kutyába' s a 'beszarva lenni' kitételt, szófordulatot, amit a posztolóval egyetemben elkövettél, inszinuációnak tekinti mind a Kutyatanács, mind a Falka Rendkívüli Közgyűlése.

Az az alkalomhoz illő egyöntetű és egyen tetű határozat született, hogy felhívást intézünk a magyarországi kutyatársadalomhoz, mely szerint minden magára valamit is adó eb minden fideszest illetve ezek ingóságait valamint ingatlanjait továbbá sírjaikat és sírhelyeiket pisálja le, nagydolgaikat a küszöbükre végezze. Tárgyalódelegációnk felvette a kapcsolatot a Kóbor Macskák Magyarországi Szövetségével is az egységes fellépés kialakításának érdekében.

A Kutyatanács nyomatékosan kéri, mi több, követeli, hogy az inszinuációt a továbbiakban mellőzzétek, nálunk kóbor kutyák között az olyan inkriminált eljárás, mellyel egy szövegkörnyezetben említtettünk, az elképzelhetetlen és nincs az a velős csont és cupák mennyiség, mellyel jóvátehető lenne.

Vau2.
@Imola Helyesi: "...fizetéseket és más legális jövedelemforrásokat adnak", mint Habony Árpádnak...is
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
Akkor küzdjetek, változtassátok meg a rendszert. De akkor sehol ne legyenek tiszteletbeli elnökök, felügyelő bizottságok, és mindenféle tisztségek. Sehová se fék, se egyensúly.
Mindenhonnan úgy vigyék ki innen a pénzt, mint a multik meg a cégek.
Gyárfásnak kétes múltja volt, amikor megválasztották.
@KÁTÉó53éúétr6:
Mintha Tóbiásnak és más szociknak sem lettek volna rendben a jövedelmeik. Valami költségtérítés ketyegett nekik?
Habonynak meg kérjétek ki a jövedelem bevallását.Azt hiszem, vállalkozó is / bár nem biztos, nem nagyon érdekel engem/
@látjátok feleim szümtükkel:
Szeged környékén a legkisebb településnek is volt focicsapata aminek/akinek vasárnap délután több százan szurkoltak.... a gyepen 2 kapufával .....ez volt a stadion
@Imola Helyesi:
Te legalább érted, hogy mit akartál ezzel mondani? Hogy ha nem tetszik a rendszer, akkor az a megoldás, hogy jelöltessem magam sportdiplomatának meg hogy dobjuk a lovak közé a gyeplőt?

Utóbbit már nem kell, pont az zajlik, a saját cégeik nyereségét a sporttámogatáson keresztül juttatják vissza, ahogy Mészáros Lőrinc is oly előszeretettel teszi a pénzét egyik zsebéből a másikba. A közös kassza meg le van szarva, fizessenek a multik, azoknak úgyis olyan sok van meg utáljuk is őket. Ez ma a magyar gazdaságpolitika.

"Fizetések és más legális jövedelmek..." :D :D :D :D ! A látványcsapatsportok legális adómegkerülése akkora szégyenfoltja a magyar adópolitikának, hogy nevetni tudnék, ha nem sírnék inkább az aljasságán.
@Imola Helyesi: "lettek VOLNA??? ezzel szemben: már kikérték,...nem volt
@Imola Helyesi:
Ez a tuti recept! Az egyik oldalon lehet, hogy talán esetleg valami mintha nem lett volna rendben, de ők a nokiásszocik, a másik oldalon meg pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa!

Azt tudtad, hogy a nokiásdobozos vallomás rég vissza lett vonva? Ja, tudom, az sem érdekel.
Tényleg az a gond, hogy kocsis lett az elnök és nem farkas? Mennyi drukker/fan/játékos hömpölygött az utcán, tiltakozva az Ökotárs miatt?...
@Imola Helyesi: " lapátra, az összes multival egyetemben" Akkor ezt is üldözzük el innen:

opened its first office in Budapest in 2005, but has partnered with Hungarian Institutional organisations since 1993.
In Autumn 2005, … established the Mathematical Modeling Centre in Budapest to provide quantitative analysis to support the Firm's global fixed income trading business. The decision to locate the centre in Budapest was based on the outstanding mathematical traditions in Hungary and the availability of high-quality talent.
In July 2006, … furthered its presence in the region by opening the Business Services and Technology Centre in Budapest to support its global business activities in North America, Europe and Asia. The office provides support across a variety of services including Information Technology, Financial Control, Operations, Credit Risk and Documentation. "
Menjen a francba innen, nehogymá magyar tehetségeknek adjon munkát DDDDDDDDDDDDDDD
@100 kóbor kutya: a kutyatanácsnak is lenne dolga felvilágosítás terén, említem itt a vizsla kölyköket bizonyos politikussal, a vak komondorokat és fideszes potentáltak ebjeiről ne is beszéljünk. minimum hömpölyögjenek az utcán, mint kéri ezt fentebb egyik kommentelő, aki ha nem is kutya, de szőrös.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): "
Amúgy szerinted mikor lesz végre lejárt kifogás, hogy "a szocik is loptak, most jár nekünk, hogy mi is lopjunk!"?"

Nem fogva a penpal pártját, majd akkor, ha a kritika nem a tolvaj személyére irányul, hanem a tettre:-)...
@pianolight: hagyjad már, imola a szittya szövetség multi-level marketing rendszerben terjesztett multiellenes szövegét nyomja. mert idézném nagybecsű kommenttársunk örökbecsűjét, miszerint nem a cél, hanem az eszköz a lényeg. kösz sipi!
@Sir Bates dö Hól: Mennyi hömpölygött? .... ebben az országban rabszolgák élnek gazdagon vagy szegényen, de rabszolgák.....'így döntött a gazda, ezt kell elfogadni"
@Imola Helyesi: Nem lehet, hogy egy kurva egyszerű magyarázat létezik arra, hogy miért hiányoznak a nézők? Mert a hokiban, vizilabdánál, kézilabdánál, kosárlabdánál tolonganak a nézők. Az ok egy lehet! A fodballra a Pancho aréna VIP páholyában helyet foglalókon kívül szinte senki sem kiváncsi. Akkor pedig a stadionokba beépített beton is fölösleges. Elég lenne néhány VIP páholyt építeni a falusi libalegelők mellé, és kész.
Mert a te gondolat menetedet követve a többi sportágnak sem szabadna nézőiknek lenniük, mert csökkenő születésszám, külföldre vándorlás, stb.
@parti_giano:

A Nemzetiben sem lesz egyhamar vendégjáték.
Remélem Vidnyánszky arcáról lefagyott pár percre az önelégült mosoly.
@parti_giano: Bocs, megvadult alattam a ló DDD
@parti_giano: kérdeztem, nem kértem, nehezményezés sugallatával pedig ne is inszinuáljanak a görények...
@Sir Bates dö Hól: azért hülye kérdés volt, mert mindkettő rossz. s te már megint két rossz között szeretnéd, ha választanánk.
annak örülj, hogy nem negligálnak a görények. ha inszinuálnak, legalább tartanak valamire.
@Imola Helyesi: "Habonynak meg kérjétek ki a jövedelem bevallását.Azt hiszem, vállalkozó is / bár nem biztos, nem nagyon érdekel engem/"

Afene sem gondolta, hogy ha egy kicsit büdös, akkor már nem is szereted.
@Imola Helyesi:

Tévedsz, nincs itt vezényszó, legfeljebb az ebola, vagy a béla, de nekem nem. Tudod én a gomolyát díjazom.

Az, hogy a tiszta forrás magad voltál, és nem mondtál igazat, az nem a blog meg az idejáró baja, legfeljebb a bánata. Ha nem sértené a sánta kutyát, akkor azt is mondattam volna, hogy téged, mint hazugot könnyebb utolérni.
Ahonnan meg szar ömlik, ott a be-kijárat is sajnos szennyeződik.
@Imola Helyesi: "Mindenhonnan úgy vigyék ki innen a pénzt, mint a multik meg a cégek."

Demagógicska vagy. Amikor bejöttek, akkor hoztak is, ha nem jönnek, akkor még most is a szocializmus lerobbant kóterjeiban éldegélnél te is, meg az ország is. A fene sé érti miért is questoroztak a minisztériumok, meg az önkormányzatok, ha ennyire szaros az a kapitalista nyereség, amit kivisznek. Itthon meg kamijonoznak, egyik off de sortból a másikba. Oda a svájciba, meg még ki tudja hová.
@látjátok feleim szümtükkel:
Te miért vagy ilyen ideges? Bocs, nem tudlak követni..
Miben is hazudtam?
Most, hogy itt mi ömlik, arról miért én tehetek?
Hívjál nyugodtan gomolyának, ha neked úgy tetszik. Én meg így: látjátok félszümtükkel? vagy: Nem látjátok vaksi szümtükkel? stb.
No, miben is hazudtam, hadd tudjam már meg.
@KÁTÉó53éúétr6: igen:-)... az állam jelenlegi kiterjedését, a redisztribúció moi struktúrájának grámitalapjait oly kevesen feszegetik:-)... feudális alapokra mi mást emelhetsz, mint istenkirályságot?:-)... moon csupán a két monoteista tábor vallásháborúja zajlik:-DDD... a politeisták/ateisták mindig célpontok:-)...
@látjátok feleim szümtükkel:
Dehogy hoztak, ingyen piacot kaptak.INGYEN PIACOT, adták nekik az első kormányok.
Képzeld csak el azt a rombolást, ha kimenne innen a teszkó, mi lenne a helyükön? Szinte legyalulták valamennyi település külső helyszínét. Mindenhol ott éktelenkednek ormótlan épületei benne a sok lejárt élelmiszerrel és az egereikkel.
@parti_giano: nincs mindkettő... egyetlen dolgot tettem szóvá... terjeszd ki/növeldd te is a "néha" mennyiségét:-)...
"Júdás pénzéről van-e szó? Esetleg visszavonulásra készül Gyurcsány?
- találgatja a megbízás okait Lázár", olvastam az Indexen, hogy erről beszélt a parlamentben.

Már csak azt nem értem, hogy most a EU parlamentjében pont az ő népnemzeti köreik vannak többségben, onnan van a főnök is. Az meg mi a francért is adna a Gyurcsánynak júdáspénzt?
erről is beszélt: "Magyarország is áll elébe, hogy ellenőrizzék a 2007–2013 között nyújtott EU-s támogatásokat – reagál Lázár János. A miniszter azonban nem érti, hogy az EU miért olyan emberre bízza az ellenőrzést – 5 millió euróért –, aki „hazudott reggel, délben és este” – idézi pontatlanul az őszödi beszédet Lázár."

Talán a Gyurcsány féle cég valami mást fog vizsgálni, mert erről a 2007-től 2013-ig terjedő vizsgálatról már korábban is mondtak valamit, ami nem is úgy volt ahogy a kormány és Lázár most mondja, hanem úgy. De csak a közszolgálati igazmondó berendezésen. Máshol arról beszéltek, hogy a 2010 utáni projektek felfüggesztése kapcsán vizsgálódnak. Emútnyócév?
@Imola Helyesi:

No emlékszel, hogy mi a repül a bálna vége?

Mit gyalultak le? A sok üres szántóföldet, amit beéptettek? Meg a százéves gyárépületeket?

Kár rád a szót pazarolni. A pénzt meg még inkább. Egyébként is dolgom van.
Egyébként nem tudtam, hogy a magyar kormány már az egereket is idomítja, mert gomolya szerint csak a multik üzletei vannak tele velük, meg lejárt élelmiszerekkel.

Talán ideje lesz szétnézni a magyar multik környékén is, aki tud, macskát vigyen magával, meg jó szemüveget, hogy a magyar terméken is meglássa a lejárai időt. Én néha meg sem találom.
@látjátok feleim szümtükkel:
Miben hazudtam? Ugye nem tudsz válaszolni? Inkább mellébeszélsz?
A logika nem az erősséged, ahogy látom. De én így is elfogadlak. Kicsit elfogult vagy, kicsit sértődős, kicsit, hm.. nem akarlak megsérteni, de még mindig jobb, mint pl. taga vagy néhány többi kommentelő.
Ha lesz időd, meg emlékszel még rá, írd le, miben hazudtam.
Ennyi:

Liszkay Gábor, a Magyar Nemzet volt főszerkesztője hétfőn megvásárolta a Századvég Gazdaságkutató Zrt.-től a Napi Gazdaság napilapot kiadó kft. százszázalékos üzletrészét – közölte a Napi Gazdaság KiadóKft. az MTI-vel.  A közlemény szerint a kiadó a lap főszerkesztőjévé Csermely Pétert, a Magyar Nemzet volt főszerkesztő-helyettesét nevezte ki. Erről eddig csak pletykaszinten volt szó.
dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fkultur%2Fmedia%2F2015%2F04%2F20%2Fliszkay_gabor_megvette_a_napi_gazdasagot%2F
@látjátok feleim szümtükkel:
Kiscsillag , milyen pénzt pazarolsz rám?
Nem vagyok én se a kvesztorod, se a mentorod, se a fodrászod, taxisod, manikűrösöd,, stb
@The Ghost Wolf:
Sőt, tornacipő se kell, minek az? Mezitláb, mint régen.
A futball egy világbiznisz lett, sokkal égetőbb szerintem az a probléma, hogy kialakult egy modern rabszolgakereskedelem, reklámpiac, egy világüzlet a focinál.Ehhez képest a stadionok befektetések, többcélú intézmények is egyben, és a jövőnek is épülnek.
Bár most már tényleg elég lenne belőlük.
@Sir Bates dö Hól: minőséget először, szőröm, hogy utána annak a mennyiségét növeljük. alsópolcossal nem fogod növelni a borszeretők táborát, maximum az alkoholistákét.
@Sir Bates dö Hól: Ezért nem csodálkozom, hogy mo-on nincs a monoteista táborokon kívüli ember/politikus, aki le tudná vezetni a "kiút" következetes lépéseit, így a tüntetések csak a hatalmasokat szórakoztatják.
@pianolight: helyes, szükség van partizánokra, kihalóban vagyunk. jó lesz, ha nem is elhúzod, de legalább elklimírozo a nótánkat halkan.
@Imola Helyesi:

"Ehhez képest a stadionok befektetések, többcélú intézmények is egyben, és a jövőnek is épülnek."

Ezen még mi is csak röhögni tudunk.
Többen úgy lettünk kivert kutyák, hogy műtétre várva, meghalt a gazdánk.
@parti_giano:

Olvastam. Tudott róla, és/vagy engedte/tudomásul vette. Nagyobb gáz, hogy nem jött el egy főnök sem.
@parti_giano:

"_a kutyatanácsnak is lenne dolga felvilágosítás terén,_"

A Kutyatanács teszi a dolgát, csak hát kutyaugatás nem hallatszik az égig. Pláne nem Z___-ig akarom ugatni Veszprémig. Sőt némelyikünkből a télen farkasbunda lett.
@parti_giano: A nickedről mindig az Urbinó egyik domján lévő " Parco de resistenza" jut eszembe, ahonnan a legszebb a rálátás a városmagra D
Kívánságműsor elklimpírozva D
@Imola Helyesi:
Ahogy az előző időszakban (az öt évvel ezelőtti "emúttnyócévben") az élményfürdők is, aztán meg nem győznek bezárni a finanszírozási problémák miatt.

Az a létesítmény ugyanis, ami nem termeli ki a fenntartás, nemhogy az állagmegóvás vagy a beruházás költségeit, óhatatlanul is rohadásra van ítélve. És akkor az sem lesz ám szebb, mint egy elhagyatott Tesco, csak hogy a te példáddal éljek! Töméntelen fotó van a neten arról, hogy hogyan pusztulnak százával az olimpiai és egyéb nagyszabású sportlétesítmények. Egyelőre nem látok sem okot, sem érvet arra, hogy Magyarországon más lenne a sorsa ezeknek a gombamódra szaporodó, óriási kapacitásfelesleggel rendelkező "fedett sportlétesítményeknek" (csak mert psszt!... a "stadion" szó az EMMI szerint már ciki).
@pianolight: sokkal jobb, mint a vénusz, mert akkor lesz neked mars. tényleg szép. nem voltam még urbinoban.
@100 kóbor kutya: "Többen úgy lettünk kivert kutyák, hogy műtétre várva, meghalt a gazdánk."

Legtöbbünk pedig úgy, hogy nem feleltünk meg az idióta tenyésztési elvárásoknak.

Tizenöt éves spanink halála után elhatározott szándékkal kivert kutyát akartunk magunkhoz venni.
Hat hete velünk van egy 3-4 éves, kiképzett, csodálatos középuszkár, "akinek" mindössze az volt a bűne, hogy nagyrészben elveszítette a nagyon ritkán és nehezen kitenyészthető őszibarack színét.
Kisvárdán - figyu mocskos tenyésztő!! - találták csontsoványan, puliszerű óriásszőrzettel, rengeteg sebbel a testén, elhanyagoltan.
Mi befogadtuk és mintha ösztönösen tudná, hogy szeretet bombázásával hogyan feledtesse el előző kedvencünk általi bánatot a szívünkben.
Van egy kutatás a trollok helyes táplálásáról. Olvassátok el!

Az a narratíva, hogy eddig mások loptak? Már meg sem próbálják eladni a makulátlan NER-t?

Szerintem igazi törős zúzós balhé akkor robban ki a legkönnyebben, ha a kéziszurkolóknak be akarják adni a sportág felemelkedését, miközben a sikeresség a focié felé közelít majd, és számolatlan lopják a kasszából az EU pénzét a NERokosok.
Ez innen úgy látszik Lázár, hogy érik a narancs. Kérdés, kinek esik le előbb?

index.hu/belfold/2015/04/20/parlamenti_kozvetites_percrol_percre/
Ellenállás? Támogatom.

"A quaestoros ügyfelek papírjaira normál betűmérettel rá volt nyomtatva, hogy sem az Országos Betétbiztosítási Alap (OBA), sem a Befektető-védelmi Alap (Beva) garanciája nem vonatkozik rá.
Nem is tartom etikusnak, hogy valaki azt kéri, hogy őt kárpótolják, ha nem volt biztosítása
– mondta a főtitkár.'"

index.hu/gazdasag/bankesbiztositas/2015/04/20/bankszovetseg_a_quaestor_karosultaknak_nem_jar_semmilyen_karpotlas/
Magyar fábólvaskarika, avagy a sok kisvállalkozás kasszázzon, meg a fuvart még mialatt megálmodja már jelentse be. Csak azt nem értem, ha ez ennyire jó biznic akkor miért nem államosítják? Vagy így igazán nagy biznic?

"A Világgazdaság által megkérdezett iparági szereplők becslése szerint Andy Vajna öt fővárosi kaszinójában mintegy 15 milliárd forint bevétel keletkezhet.
Mindez önbevalláson alapul, az automatákba már nem építették be az integrált ellenőrző készüléket, amely a működése során keletkező adatokat gyűjtené és rögzítené, szerveralapú összekötésről szó sincs. Így az állam az online pénztárgépek világában a kaszinók esetében sötétben tapogatózik."

index.hu/gazdasag/2015/04/20/andy_vajnanak_nagyon_bejott_a_kaszinobiznisz/
@Imola Helyesi:
"A szocik meggazdagodtak 2010-ig."
Tegnap este a TV-ben hallgattam Tölgyessy Péter elég haloványra sikeredett elemzését. Többek között volt egy sommás megállapítása, hasonló a tiedhez, miszerint a szocik és a Fideszesek is loptak, majd elegánsan túllépett a saját bölcseletén.
A lopás és a mérhetetlen meggazdagodás fogalmának összevetése mindíg kimarad ebből a körből, pedig a nagyságrendek különbségét naponta fel kéne sorolni a nép tisztánlátása érdekében, hogy jobban megvilágosodjanak.
A szocik a rendszerváltás előtt óriási botrányba keveredtek, amikor kiderült, hogy a TSZ elnöktől kapott fél sertést és egy demizson bort vitt haza a csomagtartójában.
Czinege elvtárs vityillója volt a meghökkentő
visszaélés, mert ingyen dolgoztatott a villáján a katonákkal.
Nem vitás, hogy a rendszerváltás után néhány szoci képviselő is kapott állami megrendeléseket - pl. a paksi buli - és ezen az egy esten hetekig csámcsogott a sajtó.
Most mi történik?
A Fidesz figurái már birodalmakban gondolkoznak. Övék lesz a Hortobágy, a Velencei tó környékének állami pénzből történő kialakítása L. Simon László birodalmának kiépítését szolgálja, az állami ágazatok és bankok átcsúsznak a Fidesz mamelukjaihoz, épül a felcsúti csodabirodalom, miközben a főváros
méregdrága ingatlanjait kezdik el birtokolni zsinórban.
A szocik terhére pár 10 milliárd róható fel, a Fidesz az ország kisajátításán fáradozik, igen kitartóan.
Próbáld meg nagyvonalúan számszerűsíteni a két oldalt, aztán szóljál, ha megváltozna a véleményed. Örülnék neki!
@guma:

"Azt persze mindenki megértheti, hogy a „magyar kormány” a nyílt pályázatnak a fogalmával sem nagyon tud mit kezdeni."

Amikor reggel olvastam a hírt, abbana piilanatban nekem is ez jutott eszembe :))
@látjátok feleim szümtükkel:

Államosítás:)?! Hiszen éppen most szerveződött ki az egész Vajnának! Andy egyik kaszinóját, a Tropicanát ez év elejéig a Szerencsejáték Zrt. üzemeltette (persze jó pénzt fizetve bérleti díjként a helyet amúgy tulajdonló Andynek), de minek lenne állami bevétel belőle, ha a pénz rögtön magánzsebekbe is mehet?

www.fortunaweb.hu/Andrew_G__Vajna_husvet_elott_nyitja_meg_otodik_ajandekkaszinojat
@látjátok feleim szümtükkel: jó kép, nem minden az, aminek látszik.
@Mariann19: Jó összefoglaló. Tölgyesi azt is mondta, hogy a szociknál a működés mellékterméke volt a lopás, a fityisznél meg a rendszer hajtóanyaga, motorja, maga a lényeg... valami ilyesmi rémlik D
@látjátok feleim szümtükkel:

Dehogy nincs, már eleve azzal, hogy nem igazán lesz külön ügyfélszolgálat, hanem az egészet rálőcsölik a postákra!

www.posta.hu/hirek/Tovabb_bovult_a_kozmuszolgaltatoi_ugyintezes_a_postai_halozatban
@Mariann19:
Én a "qrvaannyát mindegyik tolvaj tetűnek" nézetet vallom!
Az, hogy mennyit lopott, lényegtelen. Lopott, lop, ergo a közösség pénzének a kezelésére alkalmatlan. Ami a fociban történik - magánkluboknak állami pénzeket tolunk milliárdszám, az állami adók átcsatornázásával is - a legocsmányabb tolvajlás és közpénzeltüntetés. Kultúrállamban a sitten barátkozna Kalányos Rómeó lótolvajjal és rejtett erőforrással a tetves tolvaj politikusa.
@parti_giano:

Bevallom, nem szeretem a színházat. Még nem volt olyan darab, amit végig tudtam volna nézni. Legkésőbb a második felvonás után rendszerint feladtam.

Számtalan kísérlet után beláttam, nem az én világom.
Így Vidnyánszkynak esélye sincs:))
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

"Ami a fociban történik - magánkluboknak állami pénzeket tolunk milliárdszám, az állami adók átcsatornázásával is - a legocsmányabb tolvajlás és közpénzeltüntetés. Kultúrállamban a sitten barátkozna Kalányos Rómeó lótolvajjal"

Bűnszövetkezetben elkövetett nyíltszini rablás,'pszihopatás és a 'camorra részéről!!
'Ratyimáté csak egy epizódja ezeknek a mocsokságoknak:((

Felelni fognak érte!!!!
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
"Az, hogy mennyit lopott, lényegtelen."
Boli!
Miért lényegtelen? Amikor ellopják a fejed alól a párnát, attól még tudsz létezni, de ha a házadat, akkor már a léted van veszélyben.
Az viszont igaz, hogy aki a rábízott javakat a sajátjaként kezeli, azt azonnal ki kell rúgni.
Ez mind a két oldalra vonatkozik.
A TAO a világ legsunyibb átjátszása a sport javára, összegében pedig felháborító, hogy
2014-2017-ig 345 milliárd csorog át, miközben pl. az eü. napokon belül összeomlik.
@Gábris szomszéd:

Napok óta erre rázod már,hogy az ellenzék így' meg úgy' milyen gyenge!
Akadjál már le róluk!
Ti a 'dzsobbikban nem vagytok 'ellenzéknek nevezhető csoport és a legszebb öröm a káröröm:((
Menjetek inkább 'puszilkodni a'csúticézárral,mert még idejében megcsíphettek akár egy 'udvaribolond címet is a koalatárgyalások után:))

Van még nála hely a holdudvarban,legfeljebb felváltva nyaljátok:))
@pianolight:
Tölgyessy további szavaira már nem figyeltem, mert rögtön,az otthoniakkal kezdtünk el beszélgetni.
Tölgyessy szerint a lopás a Fidesz esetében egy felhajtó erő, amely dinamizálja a további síbolást?
Micsoda ideológiát talált ki...
na, sztrájkolnak az elte társadalomtudományi karán. azon gondolkodám, kibe nem kötött még bele ez a nagyszerű kormány.
@Mariann19: Számomra ez erősen elítélő jellegű volt, kvázi, hogy enélkül nem működne ez a rendszer ... amit ő "irányított kapitalizmusnak" hív, de azt mondja, '90 óta mindig az volt, és ennek valamilyen mértékben mindig része a korrupció. Azt én teszem hozzá, hogy a rablás nagyságrendje egyáltalán nem mindegy, miután leszögeztük, hogy mindig vót... Ez olyan eset, amikor a több rosszabb DDD
@parti_giano: furcsa egy szekcualitása van.
@pianolight: látod, ezek a mértékek, ami mariannak kevés, neked erős. de tegyük hozzák tölgyessy kanyargós pályáját.
@parti_giano: Akkó mééé nem úgy jelentkezik be,
hogy Mazo Pista?:)
@parti_giano: Akkó mééé nem úgy jelentkezik be,
hogy Mazo Pista?:)
@parti_giano: Az erőset én egyetértően említettem, nem túlzásként... Mariann meg az egészre mondta, hogy gyenge.
Ezt ugyan a focival kapcsolatban írtam, de valószínűleg ez vár a kézilabdára is (a két sportág gazdasági szervezése kísértetiesen hasonlít egymásra): liberatorium.blog.hu/2013/10/16/kapitalizmust_a_sportba
@pianolight: Ha zavarlak az ilyenekkel
nyugodtan szólj és "ABBA"hagyom!:)www.youtube.com/watch?v=xi-XVCdCKM4
@Mariann19:
A cél szentesíti az eszközt!
Már a spártaiak sem vártak arra, hogy a természet végezze el a feladatát.
Egyszerűen és hatékonyan, ennyi és nem több...
Lógni fog a kis geci is úgy mint a nagygeci és a többi geci huszár!
A geci tetűbaszó kurva anyjukat !
@pianolight:
A lopás mértékének igenis van jelentősége, annak ellenére, hogy a köztudatba megengedő hangnemben beszélnek mindkét oldalt illetően.
Azonban ami e tárgyban az országban folyik, az az eltulajdonlásnak a leggyalázatosabb formája.
Ugyanis csalárd módon legitímmé minősítették a lopást a teljhatalom birtokában úgy, hogy a törvényeket ennek alárendelték.
Álpályázatok, földtörvény, államosításokból magánvagyon, stb.
Úgy lehet értékelni mindezt, hogy ebben a szituációban 10 millió ember a meglopott károsult, és még jogorvoslatért sem fordulhat, hiszen minden törvényes.
A civil életben mindez főben járó bűn, a lopás mértékével arányos a büntetés.
Ez az igazi antagonisztikus ellentét.
@Kijelölt Önkéntes:
"Egyszerűen és hatékonyan. Ennyi és nem több."
Próféta szóljon belőled a megvalósításra, de gúzsba vagyunk kötve.
Ha megtennéd, a 17.41-es hsz-ben utaltam a gúzsra.
köztudatba = köztudatban
Úgy tűnik a külügy lyukra futott, talán jobban tette volna, ha bölcsen hallgat és nem írogat.

nol.hu/belfold/szijjarto-uzent-amerikanak-1529205
"Egyre nagyobb a karcagiak haragja
„HA A TÖRVÉNY SZIGORÁVAL NEM CSAPNAK LE EZEKRE A GAZEMBEREKRE, AKKOR A KARCAGIAK FOGNAK ÍTÉLKEZNI”
– mondta már egy átvert ügyfél. Jellemző vélemény volt az is a településen, hogy ha a kormány segített a devizahiteleseken és segít a Quaestor-károsultakon, akkor "őket se hagyják az út szélén". "

www.origo.hu/gazdasag/20150420-kun-mediator.html

Szerintem rendezzünk gyűjtést, úgy, mint az államadósság csökkentésére.

Valahogy azért érdekes, hogy ezek a nagyobb kamatra befektetők nem fizettek a nagy hozamból egy fillért sem kármentési vagy egyéb alapokba, most meg nagyon sírnak. Könnyen lehet, hogy a nagyobb hozam után még adót sem fizettek mivel ilyen tevékenységre gondolom nem volt engedélye a Marcsikának, magát meg adó levonással nem akarta büntetni.:D
@Mariann19:

A paksi buliról:

www.hir24.hu/belfold/2014/02/03/jozsa-istvan-aki-ert-hozza-tudja-ez-nem-sok%281%29/

Megjegyzés: magam is egyértelműen etikátlannak tartom, hogyha egy hatalmon lévő politikus cége állami megrendelést kap (ha szakértője a témának, ha nem), ahogy azt se, hogy Orbán apjának cége letarolta az állami piacot 1998 - 2002. között (útépítés, Dunaferr), tönkretéve egyetlen konkurensét, valamint a Közgép sikerszériáját, és Tiborcz meg Mészáros jelenlegi diadalmenetét se.

A feladat annyi, hogy a nép ezekről tudomást szerezzen, aztán (ahogy Orbán mondta) majd dönt. Úgy látszik, az utóbbiak szimpatikusabbak neki, mint Józsa.
@látjátok feleim szümtükkel: az a fekete fehér hassal pont olyan, mint a Frakkból a Lukrécia.
@látjátok feleim szümtükkel: miközben Marcsika Mexikóban áztatja a bütykeit a tengerparton. Onnan majd továbbmegy oda, ahol nincs kiadatási kötelezettség.
Nem tudom, miben bíznak a karcagiak, de sok jóra ne, ez egy zugbank volt, tele sumáksággal és aki kapzsiságában betette 20 %-ra a pénzét, amikor a hivatalos banki kamat 4-5 %, gyanakodhatott volna a biztos beomlásra..
A pénz meg valahol a Kajmán-szigeteken röhög.
@vakapad:
A paksi buli analóg a Közgéppel, csak kicsiben.
Az interjúban arra kérdésre, hogy Józsa nem érezte - e aggályosnak, hogy országgyűlési képviselőként állami megrendeléseket kap, azt felelte, hogy nem vett részt a saját cége dolgaiban.
Eszerint csupán az osztalék felvételkor volt jelen a cégeinél.
Azért emeltem ezt ki, mert jellemző, hogy a generál kivitelezők /a kiválasztottak/, leosztják az alvállalkozóknak a feladatot és az azzal járó felelősséget, és jónapot.
A Józsa ügy is mostanában bukott ki, én ma olvastam, hogy Balázs Péter volt külügyminiszterünk V. rendű vádlott volt a Baumag ügyben.Quaestor 2.
@Mariann19: én meg azt szeretném olvasni, hogy Varg Mihály és Fazekas Sándor miniszterek első- másodrendű vádlottak a Kun-Mediátor ügyben, Szijjártó miniszter pedig a Questor ügyben.
Orbán pedig hazaárulás ügyben.
Aki cinikus paraszt, az az is marad:

444.hu/2015/04/20/lazar-janos-szel-bernadettnek-vagy-onnek-en-jutok-mindenrol-az-eszebe-vagy-pedig-sok-kozos-temank-van/

Ez a sötét kretén ma politikus lehet... csodálkozunk, hogy itt tart az ország?
@Spániel:
Szia!
Az se lenne /lesz/ rossz, ha a nevezettek Kúria általi határozatát olvasnánk. Másodfokon.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: nincs egyedül:
"A fideszesek jót rötyögtek a „frappáns válaszon”."
ugyanonnan.
@Mariann19: szia.
bánomisén, csak történjen már valami.
@Spániel:
Még valami.
Vadai Ágnes szólalt meg a Kun-Mediátor ügy kapcsán a karcagi közállapotokról.
Valami elképesztő, hogy a polgármester és holdudvara ott élet és halál ura.
Az nem lehet igaz, hogy sem a Fideszes polginak, sem Fazekasnak, sem Vargának nem volt tudomása
a 20%-os hozamok igéretéről.
Ezt csípőből vizsgálni kellett volna.
Ráadásul Dobrainé egy amatőr volt az ilyen ügyletek bonyolításához.
@Mariann19: Csak annyit kérdeztek volna tőle, hogy: És a cégtulajdonos felelőssége?
Gondolom ez a kérdés nem hangzott el. Az eredeti kérdést pedig manipuláltnak érzem.
@Mariann19: pont így gondolom és pont ezért nem értem, hogy mindenki orra előtt hogyan követhette mégis el a nyilvánvaló sikkasztást.
@Spániel:
-- Mondj egy négybetűs ritka női nevet!
-- Béla!
;)
@parti_giano: minőséget említettem elsőre is:-)...
@KÁTÉó53éúétr6: mi végre is lenne tüntetés?... százból mennyinek van gondja a struktúrával valójában?;-)...
@graphics:
"Az eredeti kérdést pedig manipuláltnak érzem."
A kérdezőnek pont az volt a célja, hogy kiemelje ezzel a kínos kérdéssel a megkerülhetetlen választ.
Józsa - látod - ügyesen lerázta.
Kár, hogy a riporter nem kezdte el fircangolni a társaságok vezetőinek kötelmeit.
@Spániel:
Az is érdekes, hogy Karcagon vannak pénzintézetek, amelyeknek erős konkurrenciát jelentett Dobrainé üzletelése.
Ennyire megfélemlített lehet a város, hogy még a helyi bankszakma sem hívta fel a figyelmét az illetékeseknek, hogy szálljon alá némi kis ellenőrzésre.
@Mariann19: "A szocik terhére pár 10 milliárd róható fel,"

?!?... €/$/£ értékben?:-)...
@parti_giano: vagy engedd a kis szőrösöket a géphez, vagy ugorj neki a g/m-kombónak!...
@Orica Középföldi: sosem késő elkezdeni:-)... én is elezdtem a gallok nyelvével... (ki lesz a leütő?:-))
@graphics: mi a baj ezzel, a négy betű stimmel.
Visszatérve a poszthoz: azoknak van joga felemelni a szavuk, kikből akkor is elemi felháborodás tört ki, mikor a veszprémet vagy bármely más egyesületet részesítettek gyorssegélyben/adósságelengedésben...
@Mariann19: szerintem az téveszthette meg az eccerűbb zembereket, hogy azt feltételezték, h. az utazási iroda nagyot kaszál és abból telik a horror kamatra.
De ez két különböző ügylet, nem összemosható..
@Sir Bates dö Hól: hol tart a franszőzische projekt?
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA:
Szia!
Csak nyugodtan, ahogyan időd és kedved van.Pusz!
Azért kezeljük együtt a problémákat! A Kun M. nem független a többi pénzügyi mocsoktól. Nem kellene elmenni amellett sem, hogy az ezeken keresztül szerzett pénzeket máshonnan kell pótolni mostantól. Tippeket várok.

Az eredeti témához meg annyit, hogy elzárt EU-s pénzcsap, elzárt piramisjáték pénzcsap, Lázár nem akar állami pénzt profi sportba...

Mi lesz így a kéziszövetséggel?
@Spániel:
Az emberek nem firtatják a forrásokat.
A városi "elit"-nek tudnia kellett róla, meggyőződésem.
nyafogtok nyűglődtök, berzenkedtek, befogott orral elfordultok...

oszt' jónapot...

sajnálni sem lehet már Háccsó Hátaztánt/szotyisztánt és lakosságát, "ellenzékkel" egyetemben, ugyanis mindezt megteszik, megtehetik és fogják is tenni mindaddig amíg tehetik.
@Mariann19: hátja, nem véletlen ez a beszédes lapítás. Nem látni részükről a jogos felháborodást.
@Spániel: "...nem értem, hogy mindenki orra előtt hogyan követhette mégis el a nyilvánvaló sikkasztást."

Érthető pedig. Azokat az ügyfeleket, akik itt "befektettek" nagy valószínűséggel a nagy haszon motiválta. egy részük elmebeli képessége nem olyan mértékű, hogy képes lett volna a kockázat értelmezésére, műs része pedig tudta, hogy kockáztat, de bízott benne ő még az elején kimenekítheti a pénzét. Nem ismerős?

Hallottam egy olyan ügyről, amikor egy nő kicsalt majdnem két milliót egy főiskolára járó fiatal nőtől ( szülők vállalkozók ) azzal, hogy szerez neki hitelt lakásvásárláshoz. A pénzt részletekben adta át ( néha még a szülők is jelen voltak ), írás több esetben nem készült, amikor meg készült, az mindenről szólt, csak arról nem, hogy mikor kapja vissza amit átadott. No nem is kapott vissza semmit, és hitel meg lakás sem lett. Az ilyen embereket nem nehéz beugrasztani a 15-20 százalékos hozam ígéretével.
@Mariann19: "Ennyire megfélemlített lehet a város, hogy még a helyi bankszakma sem hívta fel a figyelmét az illetékeseknek, hogy szálljon alá némi kis ellenőrzésre."

Nem lepődnék meg ha kiderülne, hogy az ottani pénzintézeti alkalmazottak is itt fialtatták a megtakarításukat.
@gazoló: Ennyi? Mert ez így elég nyögve nyelősre sikeredett, amiről te is tudod, hogy köze nincs a valósághoz. :)
Nem piskóta. :)

Miért hagytam ott az Egyesült Államokat, hogy Magyarországon keressem az Amerikai Álmot

444.hu/2015/04/20/miert-hagytam-ott-az-egyesult-allamokat-hogy-magyarorszagon-keressem-az-amerikai-almot/
@nincs_itt:
...xy hsz-e mindent elmond, bár a spekuláló betétesek is megérdemlik a sorsukat, ki mint veti ágyát úgy alussza álmát most dögöljenek meg és nyeljék le a békát és senkit sem kell kártalanítani kivéve a megmaradó tőkéből ha még nem lopták el

csinnbummcsirkusz recece levédiabasznádon nyersen lócitrommal

kkkkkkkkkkkkkk

brühüyyy
Móka és kacagás. :)

Puzsér szerint: „Az pedig Lázár János és a lázárjánosság mély meg nem értéséről tanúskodik, hogy őt makulátlan jobboldalinak nevezed, és az ő nácizásával igazolod a magadét. Egyrészt Lázár egy politikus, mégpedig a legromlottabb fajtából: tegnap még haverkodott a jobbikosokkal, ma már nácizza őket, holnap majd koalícióra lép velük. Másrészt Lázárnak annyi köze van a jobboldalisághoz, mint a bölcsésztarisznyához. Az általa fémjelzett Gucci-frakció soha nem gondolt se többet se mást a világból, mint ami pénzben, hatalomban és kokainban kifejezhető. Lázárnak nem a jobboldalisága makulátlan, hanem a Rolex a csuklóján. nem hiszem, hogy értelmes diskurzust lehetne folytatni bármiről a Lázárok, a Gyurcsányok és a Rogánok szöveggyűjteményeit felhasználva”.

valasz.hu/itthon/kokain-es-rolex-ora-puzser-kemenyen-nekiment-lazarnak-111801
@Sir Bates dö Hól:

Mind a háromban pár 10-10 milliárd, ám vannak még valuták...
Hová lett a Fidesz lelke? - Bayer Zsolt nyomdokain járva videóztunk :)

hvg.hu/itthon/20150420_Hova_lett_a_Fidesz_lelke__Bayer_Zsolt_ny
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Cinikusnak cinikus, viszont a parasztot kirem azon gazdák nevében, akik a földművelés és állattenyésztési szakemberek!! Ők tisztességesen végezték/végzik a munkájukat még most is - ha hagyják -, nem keverendők a szarházi mosladék politikusokkal. Lázár mit tud felmutatni? A szomszéd Feri szerint a bérletét se, mer az is ingyé van nekije. És ez ugat?!

A paraszt viszont tudja, honnan jön ki a malac és honnan a disznó!
" Malac jön ki a disznóból, disznó a kocsmából." - Hofi
Ez a lázár ezt sem tudja, meg a hugyosmáté sem.
Máté csak azt tudja, hogyan lehet nulla hozzáértéssel valakinek látszani. Valakinek lenni azt nem, csak annak látszani. De már horpad a homloka, mert amikor a fecskendőből betolt anyag után visszafelé szívják a dugattyút, akkor ott vákuum keletkezi magát. Sokat persze nem számít, mert nincs mit visszaszívni a fecskendőbe, de a fizika az fizika akkor is, ha hugyos a magyarázat rája.

Szóval tűcsere és hajléktalanok kiebrudalása a csodálatos világvárosi szintű nyolcadik kerből... az hősies tett. Megér egy újraválasztást is- akár.

Amennyi hülye itt van, még össze is jöhet neki.
@Gábris szomszéd:
pipipipi

3 + (4/(2×3×4)) – (4/(4×5×6)) + (4/(6×7×8)) – (4/(8×9×10)) + ...
végtelen sorozatban>
brühüyyy
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Gábris szomszéd:

"_További szép napot mindenkinek. :)_"

Dögölj meg nyugodtan:) Reggelre is jó lesz:)
@ornagy50:

Hi!
A sorhajókapitányi rangot évekig sörhajókapitánynak olvastam. Úgy volt értelme.
@jöttem: OK. Akkor most beszéljünk a Fregoli
kapitányokról.:)
@Mariann19:

Tejóisten! Csak nem úgy tetszett gondolni, hogy egy vádlott volt a Magyar Köztársaság külügyminisztere?

Az ember néha azért komolyan elképed, hogy miket feltételez a "népfelség" a demokratikus oldalról ... nem csoda, hogy állandóan Orbán nyer.

jöttem (törölt) 2015.04.20. 21:54:17

@ornagy50:

Ajaj! Egy újabb könyv amit nem olvastam? )))
@jöttem: Ma már a MÁSODIK HIBA!!!:DD

jöttem (törölt) 2015.04.20. 22:02:11

@ornagy50:

Még egy és diszkvalifikálsz? ))
@ornagy50: Dehogy zavarsz, csak ez is igen jó kis régi zene, nem ismertem. Most éppen az új telefonomat vágom földhöz, az a baj.
@Mariann19: Bocsi, de éppen az agyamra megy a telefonom. Ezt mondom én is, a lopás az lopás, de a lopáson belül van orbitális, pofátlan, és van ami kisebb bűn. Ráadásul most nem az a kérdés, hogy régen ki lopott, hanem ma meg holnap ki lop állandóan. Tragikus.
@jöttem: Inkább "figyuzd",ahogy nyikorog az
ujja mikor "bundot" vált!:)www.youtube.com/watch?v=xi-XVCdCKM4
@ornagy50:
Mi ez ahhoz a pusztításhoz képest, amit az FX csinál, ráadásul egyre pofátlanabbul, pedig naponta kapják a pofonokat...!?

Lázár majd smóg a falnak, aztán nagyot koppan ott-oszt elhallgat... de addig sok lopatmány van még tervezve.
Milyen levegő-föld rakétát javasolsz?
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA:
Cak pickálodjá, maj lecneked kici ányi, ha nyelftanocol itt N.
A sikertörténet folytatódik!
Szerencsére a stadionépítkezésektől nem kell a pénz elvonni.

"Egyetlen hónap alatt 7 milliárddal növekedett a kórházak adóssága

A teljes kórházi adósság így 83 milliárd forint. Az egészségügyben teljes fizetési stop van, szakértők szerint hónapok óta egyetlen beszállítói számlát sem egyenlítenek ki az intézmények."

444.hu/2015/04/20/egyetlen-honap-alatt-7-milliarddal-novekedett-a-korhazak-adossaga/

Sosevóttmégilyenjó! Gebedjen meg az összes...
@Knósszosz: Ne szórjuk a "NÉP" pénzét!!!
Létezik olyan is,hogy job-BITO !!!:D
Lemaradtam valamiről?

@ornagy50:
Nem akarom idő előtt kibeszélni, de lőttem neked egy pápai 4605 oldalszámú MIG-21-est. A face-en fenn van, a többi kép majd egy posztban, még szerkesztés alatt. Linkelem majd, ha kijött.

jöttem (törölt) 2015.04.20. 22:26:08

@ornagy50:

Hallottam. A dal gyönyörű.
@Gábris szomszéd:
elolvasva a csikket(SIC) nagyon elgondolkodtat az illető elmebeli állapota, mint kezdő ablaktisztító (mongyuk ha olyan aki felhőkarcolók külső mosására specializálódott arról tudni kell, hogy az ilyen vállalkozás éves szinten adózás után legalább félmillió dollár tisztán...) ha nem ilyen hanem rohangál az üzleti negyedekben és leszerződik az ottani kirakatüvegeke állandó tisztántartására az is meg tud keresni évente 65000 - 95000 dollárt adófizetés után...és az nagyon jó bevétel!!! még LA és környékén is az ottani árakat ismerve, egy négyzetméter családi ház 15000 dollár!!! vagy több

szóval ez egy nagy marha akiről a cikk szól és megérdemli amit csinált én öngyilkosságnak nevezném

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
most meg a rémhírcsatornán a magyarázkodás miért törték el a néger gerincét aki nem is csinált semmit de lekapták mert ott volt az uccán és futott, érted a Baltimore-i uccán négernek futni tilos vagy eltörik a gerincét de előtte meg is kínozzák

szép kis izééééééééééé
@vakapad:
"Aztán az új tulajdonos felszámolta a céget.

Akkor meg minek vette meg?

Mert úgy gondolta, tudja majd működtetni. De nem tudta.

Miért?

Mert Nyergesék nem engedték neki. A Közgép letarol mindent az atomerőmű területén. Tavaly úgy nyertek el egy 5,8 milliárdos munkát, hogy versenytársuk sem akadt, mert már el sem indul ellenük senki. Megjegyzem, az a tíz év alatti 6,6 milliárd forintos bevétel nem csak paksi megrendelésekből jött össze."

félelmetes belegondolni, hogy kik fogják Paks2-t építeni!
@Rodeo36: ne ábrándítsd már ki a haverodat!
ő nem azért hozta ide ezt a linket, hogy lemarházd az amerikait, aki a csodás hazánkba menekült!:)
korán fúttatok takarodót, lejárt a mai műszak???
kkkkkkkkkkkk
brühüyyy
@punkfrog:
a világ tele van marhákkal (mégis marhahús hiány van mert nem mind Black Angus)

brühüyyy
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

te mint "olyan" meg tudod mondani (csak nekem) hogy a Huccik miért nem jók Yemenben az usának és a Tuccik miért jók???

és ha a Vörös tengert valamelyik szédűlt bebombázza (hajózhatatlanná téve?) akkor az mennyibe fog fájni és kinek

sikítófrász jön rám amint a Galaxis Legnagyobb és Legerősebb és Legokosabb ...hadserege nem tuggya seperc alatt mexüntetni (eltörölni a Föld színéről) a Zíszisz-t?

csak nem a saját hadseregük ( a víde Jókon csupa fehér ember kockás kendőben és burnuszban meg katonai mellényben és amerikai fegyverrel hadonászik???
szóval bármi ötlet (hatlet is jó)

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Rodeo36:
az édeni szorosra gondolok...

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@punkfrog: Neked még nem szóltak a libsi boszorkánykonyhából, hogy ez a lejárt lemez csak erősíti a jobbikot? :)
@Rodeo36: Nekem is hasonló gondolataim voltak, bár a bátorsága becsülendő lehet. Reméljük jó sokára fognak majd találkozni környékbeli és hasonló rejtett erőforrásokkal.

kuruc.info/r/2/142017/

Ami meg Baltimore-t illeti. Ezek szerint már nem csak előbb lőnek, hanem már gerincet is előbb törnek és utána kérdeznek az amcsi fakabátok?
@Rodeo36: Az még hagyján. Nem tudom tucc -e róla de 66 oldalas jelentést készített a Defense for Children International Palestine, a Palesztin Gyermekeket Védő Nemzetközi Szervezet. Az április 16-án napvilágra látott jelentés szerint Izrael tavaly nyáron a Gáza ellen viselt hadjáratában 547 palesztin gyermeket ölt meg. Ebből 535-öt közvetlenül, azaz szándékosan. További 3374 gyermek sérült meg. Több mint ezer gyermek sérülése olyan súlyos volt, hogy annak nyomán életük végéig nyomorékok maradnak.

www.dci-palestine.org/documents/operation-protective-edge-war-waged-gazas-children

Az viszont "szerencse", hogy az egyik "legerkölcsösebb" hadsereg (IDF) azért az isis-es terroristákat gyógykezelésben részesíti ha szükséges. :(

www.wsj.com/articles/al-qaeda-a-lesser-evil-syria-war-pulls-u-s-israel-apart-1426169708

www.i24news.tv/en/news/international/middle-east/64262-150314-israel-treating
@Gábris szomszéd:
az a helyzet, hogy egy héttel ezelőtti az eset, most derült ki mert eszt is valaki levídejózta (anélkül nem állnak velük szóba)

az ürge semmit sem csinált csak ment az uccán lerohanták és leteperték eltörték a gerincét és már úgy vonszolták be a rendőrautóba ahol olyan állapotba került (még hallani ahogy a lélegeztető készülékéért könyörög, mert asztmás)
de a rendőrautóból már kómában került ki és utána 24 óra múlva a kórházban belehalt a gerincvelő szakadásba

kkkkkkkkkkkkkkkk

brühüyyy

és most a rendőrség önmagát vizsgálja a tüntetés meg egyre vadabb
@Gábris szomszéd:
elég lenne ha a Bánki Egyetemen bemutatnák ennek a tetűnek a T1 modell-t amit ott végzett (akkor még technológia) magyar tervezett

poloskák és tetvek

brühüyyy
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Az ilyen román népművészeti cserépedények hazudozása annyira átlátszó, mégis állandóan nyomja a szerencsétlenje, oszt lebukik, lebukik...

"Kínunkban már nevetni sem tudunk azon, mennyire hülyének néznek minket a fideszes kommunikátorok, akik képesek gátlás nélkül az arcunkba hazudni még akkor is, ha tudják, pillanatokon belül kiderül az igazság. Az elmúlt hónapokban egyre sokasodtak a példák erre a cinikus arroganciára, és vannak olyanok, akik mintha boldogan vállalnák ezt a dicstelen szerepet. Közéjük tartozik Csepreghy államtitkár, akinek alig van olyan megszólalása, amely a valóságot tükrözné. A legfrissebb példa erre annak kommentálása volt, hogy az EU egy vizsgálat nyomán felfüggesztette három fejlesztési forrás kifizetéseit, súlyos problémákra hivatkozva.

Az államtitkár szerint a gond a szocialista kormányok által bevezetett rendszerrel volt, ebben talált hibát Brüsszel, de azt ők az uniós pályáztatás átszervezésével már orvosolták. Az egészért tehát Gyurcsány-Bajnai a felelős, ők rontották el, de az Orbán-kormány szerencsére mindent megoldott. Néhány nappal később Csepreghy mindezt megfejelte azzal, hogy azt sugallta, mindehhez köze lehet annak az uniós megbízásnak, amelyet Gyurcsány cége, az Altus az EU-tól kapott.

Tette ezeket a kijelentéseket annak biztos tudatában, hogy az uniós vizsgálati jelentések és megbízási szerződések a hazai gyakorlattal szemben a neten teljes mértékben hozzáférhetőek, azaz a tények azonnal ellenőrizhetőek, gyorsan kiderül hát, ha valaki hazudik. Ahogy gyorsan nyilvánvalóvá is vált, hogy az államtitkár állításai nemhogy nem felelnek meg a valóságnak, de leginkább az ellenkezőjük az igaz. A józanul gondolkodók számára már a konkrétumok ismerete előtt gyanúsnak tűnhetett, hogy ha annyira szabálytalan volt az előző kormány pályázati rendszere, miért csak négy év után tűnt ez fel Orbánéknak, miért kellett megvárni, hogy emiatt szankcionáljanak minket.

Aztán kiderült, hogy egyáltalán nem is ezt kifogásolták a vizsgálók, hanem a döntéshozatali gyakorlat visszásságait, és nem a szoci kormány időszakában, hanem 2012-13-as projekteknél. A vizsgálódás előzménye ráadásul az volt, hogy 2013 végén Orbánék az EU-val való egyeztetés nélkül, önhatalmúlag módosították az uniós pénzek pályáztatásának és elosztásának teljes rendszerét, megszüntették az ezzel addig foglalkozó szervezetet és az egészet a miniszterelnökség alá rendelték. Emiatt a gyakorlott szakemberek jelentős része távozott, az új gépezet sok hibával és még kevésbé átláthatóan kezdett működni."

Feltűnő az is, amit már régebben megírtunk, hogy az uniós támogatások hatékonysága a térségben nálunk a legalacsonyabb, ha összevetjük a kapott összeg nagyságát a növekedésre gyakorolt hatással. Orbánék azzal büszkélkednek, hogy 2012-14 között nagyjából 5500 milliárdnyi uniós fejlesztési pénzt tudtak lehívni, ami a három évi teljes GDP-nk csaknem 6 százaléka, és ehhez jön még a normatív földalapú támogatás több mint ezermilliárdja, azaz a teljes támogatás meghaladta a nemzeti össztermék 7 százalékát!

"Ezzel szemben ez alatt a három év alatt a magyar GDP alig 3 százalékkal nőtt! Hová ment el az a tömérdek pénz? Ebből a szempontból nézve a kifizetések felfüggesztését eredményező vizsgálat csak a jéghegy csúcsát karcolgatta, újabb uniós ellenőrzések ennél nagyságrendekkel nagyobb problémákat tárhatnak fel. Ezért aligha Gyurcsányék cége lesz a felelős, ahogy Csepreghy sugallja, mert ehhez köze sem volt és nem is lesz, a megbízást kapó tucatnyi cég ugyanis a szerződésük alapján az összes uniós tagország jövőbeni projektjeihez ad tanácsokat, nem pedig a korábbi projektek szabályosságát ellenőrzi. Ezt persze az államtitkár is tudja, de úgy hiszi, egy kis gyurcsányozás még mindig elvonhatja a figyelmet a saját felelősségükről."

www.168ora.hu/buxa/700-milliard-blokkolasa-csak-jeghegy-csucsa-135290.html

Viccország viccdíszrománjai vicceket mesélnek, sok agyatlan birka meg beveszi.
Ehhez nem nagyon lehet mit szólni, azt is csak halkan.

"A Kehi elismerte ugyanis, hogy a konkrét ügyben nem is fordult annak idején az illetékes hatósághoz, mert a vizsgálatot megszakította. Arra, hogy ezt a tényt korábban miért hallgatták el lapunk elől, most azt a választ kaptuk, hogy azért, „mert ilyen kérdést nem tettünk fel". Így arra sem válaszoltak, hogy az ETO Park hitelezése miatt miért nem tettek annak ellenére sem feljelentést, hogy azt az MFB is bűncselekménygyanúsnak minősítette."

nol.hu/belfold/quaestor-ugy-ezer-sebbol-verzik-lazar-es-a-kehi-magyarazkodasa-1529313
2015-04-21 06:20:00
"A bíróságon folytatódhat a Tállai-Lukács csata
Lukács László jobbikos képviselő beperli Tállai Andrást, mert szerinte az államtitkár bűncselekmény gyanújába keverte őt, a Kun-Mediátor kapcsán feltett hétfői kérdésére. A jobbikos politikus a karcagi illetőségű Varga Mihály, és Fazekas Sándor felelősségét firtatta. Tállai András a válaszában azt mondta: mivel a jobbikus politikus ügyvédi irodája ugyanabban az épületben van, mint a Kun-Mediátoré, kizárt, hogy Lukács nem tudott a bűncselekményekről."

No akkor hogy is van ez Tállai nertárs szerint?
Ki is tudott, meg miről is amikor questorozott? Hiszen ott volt a kormány minisztériumainak, meg önkormányzatainak a pénze is! Tudóssal szólva kizárt dolog, hogy ne tudták volna be fog dőlni a fal. Oszt majd az adja a másik pofont. Azt még nem tudni kinek, de majd csak kiderül előbb-utóbb.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Diszrománok? Kik is azok? Csak nem Csepreghyre céloz a nagyságos úr?
Á, azért nem vagyunk rászistákok, mi?
@Mariann19:
Tölgyessyt nem láttam, de örvendetes, hogy egyezik vele a véleményem, elég okos ember.
Az átkosban gyakori volt a példa, amit leírtál, az én egyik főnököm is fél disznóért kapott doktorátust, jó, azért be is adott valamit az egyetemre, és nem is volt hülye.
A pártok lopásának mennyiségéről csak akkor lehetne valódi tényeket megállapítani, hogyha a bírósági statisztikákat vizsgálnánk meg, ebből azonban igen kevés van. Pl. egy nő / nem jut eszembe a neve, fideszes robbantotta ki/korrupciós ügye kavart nagy vihart, a szociké meg általában felmentéssel végződött.
Így maradnak a sajtóhírek, ennek alapján viszont a jobbos sajtóban a baloldal, a balos sajtóban pedig a jobboldal politikusai lopnak többet. Mivel a baloldal a sajtóban felülreprezentált, és most jobboldal van kormányon, így a jobboldali korrupció az egeket verdesi /pláne a világsajtó is inkább magyar kormányellenes/. Mivel sem a törvényeink, sem a bűnüldözés és bírói gyakorlat nem ad reményt arra, hogy felderítsék a politikusi lopásokat, meggazdagodásokat és korrupciót, így a sajtóra hivatkozom én is, meg te is. Ezért a véleményünk különbözik. Pláne, ha figyelembe vesszük a vagyonok elrejtését is, különféle pitiáner szigeteken off shore-ban, stb.
Ezt találtam, Marianna, ezek az ügyek, amelyek nagy port vertek fel, politikai és gazdasági összefonódások az elmúlt 20 évből, azért a baloldal viszi a prímet:
www.vg.hu/manager-magazin/az-evtized-top-30-magyar-botranya-348132
A fentiek kirívó esetek, amelyek többségében emberek életét is veszélyeztették.
A Haza és Haladás Alapítvány egy hosszabb lélegzetű szünet után újra rendszeresen jelentkezik majd a nyilvánosságnak szóló szakpolitikai elemzésekkel, véleménycikkekkel. Az alapelveinkhez visszatérve a napi politikai vitákon túl, szakmai igényességgel.

www.facebook.com/hazaeshaladasalapitvany?fref=nf

A legfrissebb:

gurulohordo.blog.hu/2015/04/17/lathatatlan_plafon_a_relativ_gdp_felett_felzarkozik_valaha_magyarorszag
@Imola Helyesi:
"A baloldal a sajtóban felülreprezentált"... Ezen egyre inkább csak röhögni lehet.
Felsorolom neked a balos sajtótermékeket: Népszava, Népszabadság, pár hetilap, ATV, Klub Rádió. Ez ám a felülreprezentáltság!
Annyira nyomi ez a "szegény kicsi jobbosok vagyunk, akit elnyom a balos sajtó" hülyeség, hogy jaj. Persze, Nap-kelte, tudom, volt ebben igazság is, de öt év után nem kéne a nyafogás helyett belátni, hogy ez a kifogás már lejárt?
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
168 óra, magyarnarancs, hvg, kereskedelmi tv-k, blogok többsége, internetes hírportálok/index, átlátszó, 444, stb, meg még egy csomó.
@Imola Helyesi:
Az első három van benne a "pár hetilap" kifejezésben, a kertévék közül a TV2-nek Fideszes kötődései vannak, az RTL-nek meg simán tele lett a töke a reklámadós basztatásukkal.
Az internetes portálok közül azért ezeket látod, mert ezeket olvasod. Házhoz mész a lófaszért, utána meg szörnyülködsz rajta. Ha jobbosokat olvasnál, mondjuk mandinert, lehet, hogy nem látnád annyira "felülreprezentáltnak" azt a hármat "stb, meg még egy csomó"-t.
A blogok nem a sajtó részei, és ugyanez vonatkozik rájuk. Ide, a Varánuszra is úgy jössz, mintha muszáj lenne, fél napokat, de legalábbis órákat itt lógsz, aztán meg sírsz, hogy a balosok milyen "felülreprezentáltak".
@miva?: a nevem már le tudom írni:-)...
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
Rőfös, nemcsak én olvasom, mert pl. az index a legolvasottabb magyar internetes hirportál.
Ja, az origót kihagytam, az is balos többnyire. A mandiner meg felerészben jobbos csak.
Jobbos lap ma csak a Magyar Hirlap, Demokrata,vannak mások is, de nekem unalmasak, és ezek inkább liberálisok, Heti válasz, stb/blogok nem nagyon vannak, ha vannak, unalmasak / nekem/.
Tévedsz, ma a blogok válnak a közvéleményalakítás fő részeivé, mivel az egész ország a neten lóg, valamint ezek érdekesebbek, mint a napilapok, hetilapok.
@Imola Helyesi:
És megint eljutottunk oda, hogy nem a balos sajtó felülreprezentált, hanem egyszerűen csak olvasmányosabb, a jobbos meg unalmas. Ez nem felülreprezentáltság kérdése.

A Magyar Hírlap aztán állati liberális, évek óta Széles Gábor a tulajdonosa, utóbbit meg a békemenetes Bencsik főszerkeszti.

Nem baj, ha nincs fogalmad valamiről, mert nem érdekel, csak akkor ezt ilyen egyszerűen meg is lehet mondani.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
Szegény télleg olyan ecceri és ostoba, ahogy elsőre, másodikra,... sokadikra tűnik. Még csak nem is szórakoztató.
Mondjuk ilyen pofátlanságok láttán nem lehet elég balmédiát rikácsolni:

444.hu/2015/04/21/az-allam-toborzott-kulfoldi-befektetoket-a-quaestor-irrealis-ingatlanprojektjehez/

Rohadékok, kiteregették...
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
Te meg nem tudsz szöveget értelmezni. Olvasd el a mondatomat még egyszer, jó. Na, mire írtam, hogy liberális?
"vannak mások is, de nekem unalmasak, és ezek inkább liberálisok, Heti válasz, stb/blogok nem nagyon vannak, ha vannak, unalmasak / nekem/."
Pökhendi, Bolival együtt.
@Imola Helyesi:

És akkor nézzük, kb. mi a jobbos, vagy legalábbis a nem balos, a teljesség igénye nélkül:
A teljes közmédia az utolsó morzsáig, 0% ellenzéki megjelenéssel, TV2, Magyar Nemzet, Magyar Hírlap, Demokrata, Heti Válasz, Napi Gazdaság, Metropol, szinte az összes "ingyenes" terjesztésű helyi lap az önkormányzatok révén, stb, és még egy csomó. Internetes portálokat, blogokat szándékosan nem mondtam, mert ennyi erővel akkor belevehetném a templomokban folytatott nyílt politikai propagandát, és azt nem akarom, csak ha szeretnéd.

De van, aki jobban összeszedte, és nesze, hogy örüjjé, felírhatod "balra" a cinket is:
cink.hu/elkepesztoen-reszletes-cikk-a-fideszes-mediabirodalom-m-1686485076

Persze ez már elavult, legalább másfél hónapja nem él, de ne legyen kétség, Habony az új "nemzeti" médiabirodalom élén seperc alatt újra fogja ezt építeni.

És bónusznak a kedvencem, a "liberális" Magyar Hírlap tulajdonosának (tudod, ahova a hírhedten liberális Bayer Zsolt ír), Széles Gábor "liberális" tévécsatornájának egy emblematikus pillanata:
www.youtube.com/watch?v=irNDZhcd9yw
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Olvassál csak még egy kicsit, utána nyilatkozzál rőfösnek.
Nem olyan nehéz egy összetett mellérendelő mondatot elemezni szövegértés szempontjából.
@Imola Helyesi:
Aki engem Rőfösözik, az marha gyorsan leállhat a pökhendizéssel ám!!
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
Ki írta, hogy liberális a MH? Szövegértés!!!
Na, így terjednek a hírek a balmédiában, ahogy te rőfölöd a pletykát. Te állítasz valamit, mert nem jó a szövegértésed, vagy nem érted, utána meg terjeszted, a többi meg átveszi.
Lásd: álhírek, rosszindulatú pletykák, stb. Forrás: index, 444, aztán blogok...
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
Utólag, de már írtál róla először egy féloldalt felháborodva.
Hiába írjátok, hogy több a jobboldali médium, azok a tényekkel foglalkoznak, míg a baloldal a meghökkentésre, az indulati megközelítésre, a szenzációra hajt, és az embereket ez fogja meg.Híreket gyártanak, a jobboldal meg utólag magyarázza az ő híreiket.
Kétségtelen, hogy írásban a baloldaliak tehetségesebbek, több a fantáziájuk, tudják a sz.rt pofozni.
Az embereket meg ez fogja meg, az érdekesség, a szenzáció, stb. Nem az, hogy elmagyarázzák, mit csinál a kormány.
@Imola Helyesi:
Több a jobboldali médium. Ez a tény.
A darabszámot és a hálózat kiterjedtségét nem befolyásolja, hogy esetleg a balosokat olvassák, a jobbosokra meg a répát pucolják.

A többi az, amit kikész magadnak, pletyka meg hiedelem, kiegészülve a múltban gyökerező önsajnáltatással.

Ennyi.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
Ühüm, pl ez a mai cím sem pletyka, sem hiedelem, mi? Ma megszünik a CÖF.
Pedig csak az FB-oldala, nem a szervezet. No, ez az álhír, tesó.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): "És akkor nézzük, kb. mi a jobbos, vagy legalábbis a nem balos"

Tegyük gyorsan hozzá, hogy az országos jobboldali médiához tartozik pl. a mi megyénkben a megyei önkormányzat időszakos lapja, meg a nagyobb városok és a megyeszékhely önkormányzatának helyi lapja, ami közpénzből ontja a kormányzati jobban teljesítünket, és sehol nem esik szó - de soha - más oldalak rendezvényeiről. Kivéve ha valami hatósági eljárásról van szó. Mert azt osztán eltúlozva, mint pl. régebben a viskis dobozos hír.

No ugyé! Aki nem tudja kihúzni a fejét a langymelegből, az ezeket észre sem veszi.

Azt egyébként nem vitatja senki, hogy vannak eredmények ( egyesek a bevallott jövedelmükből táguló lakást tudtak venni, stb. ), csak nem elég ( nekünk is kéne ilyen tulajdonságú lakás vagy legalább is olyan munkahely, ahol annyit lehet keresni és találni, amelyből tágulni tud az a redves lakás, meg annyi jövedelem, hogy a gyerek svájci bankszámlája 18 éves korára akkorára hízzon, hogy jó parti legyen, mindez úgy, hogy ne kelljen se a jobb, se a bal oldal felé elköteleződni, és senki ne mondja ezért az óhajért, hogx libsibolsi, hanem úgy alanyi jogon legyen esélye mindenkinek ), és nem mindig hasznos. Ezek szóvá tevése meg az ellenzék, és nem kormánypárti polgárok feladata.

Esetleg kedvenc gomolyám ezt a jogot vitatja?
@látjátok feleim szümtükkel:
Ott vannak azok is a listámon:) ("szinte az összes "ingyenes" terjesztésű helyi lap az önkormányzatok révén").

Nem tudom, mit vitat, de szerintem inkább csak fájlalja, hogy kevesen olvasnak, látnak jobbos hírforrásokat, miközben ő maga sem teszi ezt, mert unalmasak:).
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
Hogy még okosabb legyél abban, mit olvasok. Szerzőket leginkább, többi bal-és jobb átlapoz, lényeges hír elolvas.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Már egyszer megkérdeztem tőle, ha annyira nem szereti a libsibolsikomcsi fejeket, mija*-nak jár ide? Azóta sem válaszolt, szokás szerint vagy elhallgatja a kérdést, vagy mellébeszél.

Annyit azért megjegeznék, hogy az ingyenes terjesztésű helyi lapokat a településeken minden postaládába bedobják, ennyit még a több baloldali hírforrásról.
@látjátok feleim szümtükkel:
Hogy neked legyen miről írni témahiány miatt. De igyekezz, mert már nem fogok ráérni ma.
Azért valami csak nincs renden az unios pályázatok elbírálásnál. Mondjuk nem nézik meg rendesen a pályázó üzleti tevékenységét.

index.hu/gazdasag/2015/04/21/na_igy_lehet_tonkretenni_egy_csaladi_nap_emleket/
@Imola Helyesi:

Nem érdekel, mit olvasol.
Azon a hazugságodon akadtam fenn, hogy 2015-ben balos "felülreprezentáltság" lenne a médiában. Azon is csak azért, mert ez a hazugság igencsak felülreprezentált a jobbos véleményformálóknál.
Ezt tényszerűen cáfoltam.
Hogy te ezt az állapotot balos "felülreprezentáltságnak" látod, mert azokat olvasod, az a te dolgod.
@Imola Helyesi:

Micsoda örömhír, talán még harangoztatok is.
Azok a mocskos külföldi multik, meg befektetők! Miért is itt fialtatják a pénzüket, mert ugyé a nyereséget ki talicskázzák.

"A külföldiek kezében lévő részvények a magyar részvénypiac teljes állományának 70 százalékát teszik ki, az államkötvények esetében pedig valamivel több, mint 70 százalék a külföldi befektetők részaránya. Mindkét adat kiugró a többi vizsgált feltörekvő országgal összehasonlítva. Az előbbi esetén Oroszország a második kevesebb mint 45 százalékos aránnyal, majd Hongkong és Brazília következik. Az utóbbi, az állampapírok esetén Románia a második, valamivel több, mint 60 százalékkal, utána Ukrajna jön, 55 százalékkal, majd Lengyelország ennél kicsit kevesebbel."

www.napi.hu/magyar_gazdasag/amerikabol_erheti_a_kovetkezo_csapas_magyarorszagot_ft_.596686.html
süti beállítások módosítása