Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/12/18/online-agresszio-visszaszoritas-magyar-kormany-fidesz-torveny-komment-... (2024.12.18. 21:43) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.04.13. 09:57 Fabius

Tapolca után jön az atomvillanás?

Történelmi győzelmet aratott a Jobbik tegnap. Érdekes, hogy első egyéni győzelmüket nem a hagyományos terepnek számító Borsodban vagy a Nyírségben aratták, hanem a Fidesz bástyaként ismert Veszprém megyében. Viktorkám, most aztán tényleg nix ugribugri, a kétharmadhoz immár kevés, ha egy jobbikos képviselő távol marad.

orban_kanape.jpg

Az időközi győzelmekbe belekényelmesedett baloldal számára is legyen tanulság, hogy mennyien maradtak távol a szavazástól most. De igazán mulatságos azt lesz figyelni, hogy dolgozzák fel Viktorék a jobboldali rivális erősödését, mert az "ellenzékválasztás történt" és a kapufa, eleve ezt vártuk mellett a Jobbik biztosan nem ússza meg ennyivel.

Élesedik az atomháború?

Mert állítólag az idő eljött, a fegyver megvan, és most már az a saller is megérkezett ami a végső lökéshez eddig talán hiányzott. A kampányban nem érdekelt Rig nertársnak mi van a felsőtestére tetoválva valójában, de ha az amit híresztelnek akkor fideszkeresztény szentatyáink helyet kell szorítsanak egy náci jelképeket magán hordó képviselőnek is. Ez az aktus pedig felvet némi felelősséget még akkor is, ha a hely sorsáról a zemberek voltak szíves dönteni. Orbán Viktor és a Fidesz hívei pedig pontosan tudják honnan fúj a szél:

tapi2.png

Azt, hogy mit kell(ene) tenni az úgynevezett baloldali pártokkal nem is kérdés:

tapi1.png

Mer'hát összenő ami összetartozik, ugye, legalábbis az egyszerű fideszes szimpatizánsok fejében:

tapi3.png

Vagyis az ellenség immár nem csak a ballib, hanem az egyéni győzelmétől ballibbé vált Jobbik is. Valamit tenni kell, lehetőleg olyat amitől a nép legegyszerűbb, még a Fideszre szavazó gyermekei lenyugszanak, és az elkódorgott kiábrándult bárányok visszatalálnak a nyájhoz. Erre a célra pedig kevés lesz, ha semjénzsolt megígéri minden lepuffantott állatka emlékére elénekel egy zsoltárt, az önálló életet élő, saját erőből boldoguló kiccsalád kettővel kevesebb közbeszerzést nyer mint előirányozva volt, és Rogán Antal tetőkertből leköltözik a szuterénba. Ide valami több kell, valami olyan, ami tényleg felér egy atomvillanással.

Kérdés a Fidesznek van-e ilyen eszköze, vagy csak a pofájuk nagy ahogy mindig.

833 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr317363770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@♔bаtyu♔:
A baj csak az, hogy kizárólag optikai tuning volt a 2014-es eredmény, amely egyszeri tényezőknek köszönhető és nem fenntartható. Azért vagyunk még mindig bóvliban. Ha most tényleg a bankrendszerrel fizettetik ki a questor számlát, akkor még jobban be fogunk fékezni (sajnos) mint az előre látható volt.
@kekex: Szerintem ezzel várjuk meg 2018-at. Egyenlőre ez az állításod 2015-re sem igaz.

Bóvliban pedig a bankadó miatt vagyunk, ezt pontosan ezzel indokolták is. Jobb mutató ennél pld. éves hiteligényünk és a CDS felár.
@♔bаtyu♔:
"Ezt ugyanis én úgy hívom, hogy eredményes gazdaságpolitika."
Ez nagyon szomorú, hogy belengetik nektek a költségvetési hiány tartását és némi GDP növekedést, és már eldobjátok magatokat a gyönyörűségtől.
Közben nem vizsgáljátok azt, hogy ezeket az örömtelinek látszó mérőszámokat hogyan lehetett elérni.
A Fidesz nem a felpörgetett gazdaság plusz adóbevételeiből képes a hiányt tartani, hanem e nép elnyomorításából.
Mit gondolsz? Miért növekszik az elszegényedés, az éhezés?
Jobb helyeken a hiányt tartják, és a népjólét is növekszik. Egyszerre.
Egy erős gazdaságban saját forrásból dübörögnek a beruházások, nem az eu-s pénzek lehívása az üdvözítő út, melyhez alig tudja a 15%-os saját erőt kiköhögni.
Nem szabad csak a Fidesz médiát ismételgetni, gondolkodni is kell.
@Mariann19: Nekem nem lengetnek be semmit, mert én megvárom az év végét.

Ami pedig a gazdaság pörgését illeti, nézz rá pár grafikonra, de nyilván én is érzékelek pár dolgot a mindennapokban.

Egyébként szinte kizárólag indexes cikkekre hagyatkozom, tehát nem a "fideszes médiára."

Ha már azok is leírják, hogy nőtt GDP, akkor elhihetem.
@Mariann19: "Tóbiás László általi beszédében bűnbánóan arról szólt, hogy nem fordítottak figyelmet a vidékre, de a jövőben ez változni fog."

Jó ötlet elvben, de a gyakorlatban nem ajánlom nekik, hogy szóbaálljanak az emberekkel! Senki nem szeretné, ha éjszaka nyolcvanéves osztrák állampolgárok gázolnák halálra a politikai hovatartozása miatt. :((((
(Nagyon bűzlik megint a rendőrség viselkedése Váradi-ügyben!)

Ez a vonat már elment, szerintem az mszp nem fog vidéken senkit megszólítani. Még az lmp-nek van némi esélye erre a jelenlegi "ellenzéki" oldalról.
@♔bаtyu♔: "de nyilván én is érzékelek pár dolgot a mindennapokban."

Én pl. az élelmiszerek pofátlan drágulását, és a rettenetes várólistákat a szakrendeléseken.
@kekex: "Akkor mi nem vagyunk "ballibsik"

És ha ballibsik vagyunk, akkor mi van? Nehogy már szégyen legyen ebben az országban balosnak lenni, vagy liberálisnak vagy polgári konzervatívnak!!

Az egyetlen szégyen a nemzeti-keresztény fasiszták és nácik, akik még büszkék is erre.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Tóbiás László megszólalásában egy nagyfokú cinizmus sejlik fel egyrészt, másrészt az, hogy egy ilyen belengetett igérettel hülyének nézi az embereket.
Kár volt megemlítenie ezt a kérdést, mert ráadásul az MSZP nincs is olyan helyzetben, hogy
bármit is igérhetne, hiszen nem a hatalom birtokosa, amely efelől dönthetne.
Miért nem védi meg a hortobágyi állattartókat?
A tegnapi parlamentben a Jobbikos képviselő interpellált ebben az ügyben, a többi párt hallgatott, mint aki...
@vigyüktúlzásbaadolgokat: A tapasztalatok alapjan elhihettek. Egyebkent eleg szanalmas, hogy az emberek csak azon haborodnak fel kello mertekben ha a netet kicsit megadoztatjak. Az mindenkinek rogton faj, de az, hogy stadionokat epitunk, egerben uszodakomplexumot (nem vitas, jo dolog az) mikozben a korhazak pusztulnak le, az nem verte ki elegge a biztositekot.

@♔bаtyu♔: a helyzet az, hogy ugyanaz a rendor fog veled szemben allni mint velem. Az, hogy pofan ver-e a gumibottal az nem az aktualis vezetosegtol fugg. Ha videkrol idevezenyelnek x rendort azok kelloen mergesek lesznek, hogy barkit lecsapjanak.
@Mariann19: "Miért nem védi meg a hortobágyi állattartókat?"

Na, ezért nem szavaztam én senkire 2014 áprilisa után. Azt hittem, lesz valami konszolidáció, ehelyett elindultak a gépek Kishantos földjeire, hogy letiporják.

Nyilvánvaló, hogy ezek a jelenlegi ellenzéki pártok senkit nem tudnak megvédeni a "NEmeRd rendszertől" (by kekex). A jobbikos segítséggel meg hosszútávon senki nem jár jól, de ettől még persze sokan elfogadják.
@vernarancs: "az, hogy stadionokat epitunk, egerben uszodakomplexumot (nem vitas, jo dolog az) mikozben a korhazak pusztulnak le,"

Engem a náci emlékmű meg a szegények kiközösítése zavar, én pl. ezek ellen tüntetnék.
@vigyüktúlzásbaadolgokat
A Jobbikos képviselő megszólalása sem jelent áttörést a hortobágyi állattartóknak. A kormány részéről Bitay kormánytag válaszolt, melynek lényege az volt, hogy 40 ezer pályázó közül 7 ezer nyertese lett az ügynek, és mindíg van olyan pár kárvallott, aki nem szerencsés.
Ezzel az ügy lezárult, és az ember tudja, hogy nincs segítség a szerencsétlen emberek számára.
Közben magam előtt láttam a TV-beli riportot, ahol a gazdák sírtak a reménytelenségük miatt.
Szívszorító volt látni, hogy 40 éves munka után mindent elveszítenek ezek az emberek és nincs védelem a számukra.
@Mariann19:

Ha valaki nincs képben, akkor beírja a keresőbe, hogy "mszp hortobágyi állattartók", aztán elolvassa, hogy mik gyünnek ki belőle.

Ha csak az MSZP-be való belerúgás a lényeg, akkor nem írja be, mert csak megzavarná.

Tóbiás egyébként tudomásom szerint József.
@Mariann19: "Szívszorító volt látni, hogy 40 éves munka után mindent elveszítenek ezek az emberek és nincs védelem a számukra."

Szomorú, nagyon szomorú.
@vakapad: "Ha csak az MSZP-be való belerúgás a lényeg, akkor nem írja be, mert csak megzavarná."

Tegyük fel, hogy az mszp tényleg szívből karolta föl a gazdák ügyét, végre egy tüntetésen is megszólaltatták egy képviselőjüket.

Túl kevés, túl későn.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Vegtelen a lista. A nyugdij lenyulasa, az oktatas szetverese es pl. ez a mai friss hir:

"Senki se láthatja Kósa fantomgarázsának papírjait
Védett személyes adat lett a papíron nem létező garázs engedélye."

Mijaf@sz? Ez is nemzetbiztonsagi adat???? Undorito es gyomorforgato viselkedesek tomkelege. Autokrata intezkedesek amik Eszak-Koreara emlekeztetnek. Az uram-batyam rendszer magasfokra fejlesztese, a kivagyisag es pokhendiseg, a serthetetlen uralkodoi statuszra valo torekves. Ezek mind legalja jellemek akikre egy doglott bekat sem lenne szabad bizni, nemhogy egy orszagot. Csak igazi alternativat sem latok jelenleg.
@jöttem: Kedves jöttem!
ennyire tán nem kéne elfogultnak lenni.
A fidesz ellenzékben is felelős, mert csak, a szocik viszont nyolc év kormányozással sem, mert az a csúnya fidesz nem hagyta őket kormányozni.

Hát álljon már meg a menet kedveseim egyszer és mindenkorra.

Az a párt, az a kormányfő, aki hagyja magát eltéríteni a kormányzástól, az ne picsogjon, ne magyaráztassa a semmit a híveivel, hanem alkalmatlanságát tudomásul véve takarodjon a civil életbe dolgozni vagy békés nyugdíjas éveit eltölteni.
Véleményem szerint.

Soha, soha nem áll talpra a demokratikus oldal, amíg olvasni-írni tudó szimpatizánsai struccként - ráadásul hüle struccként - viselkedve próbálják mentegetni a menthetetlent.
@vernarancs: "Undorito es gyomorforgato viselkedesek tomkelege. Autokrata intezkedesek amik Eszak-Koreara emlekeztetnek."

Ez van sajnos. :((((
@habakuk000: A cinket legalább úgy szeretem, mint a hvg-t. :)

Azt írja Inkei, hogy Szálasi náci vezetőnek látszott, Vona meg nem. Nóórmális?

Meg hogy a tévében néha "határozottnak és slágfertignek" látta, de élőben rájött, hogy "merev és humortalan". Jó reggelt! Komolyan, hol élnek ezek a pesti újságírók, melyik bolygón??
@vigyüktúlzásbaadolgokat: szerintem normális.

Élőben tényleg merev kicsit, a salamonos és Gazsis viccek pedig nem a humor csúcsát képezik.
@Trackers:

hvg.hu/nagyitas/20110125_feszekrakok_avasi_lakotelep

Szóval:

1, nem önkormányzati hanem magánlakásokat
2, ingatlanosok és ügyvédek bűnszövetkezetben.

Gyurcsányahibás.
@DarthVader:
Ja, már láttam, hogy válaszoltak rá. Akkor is Gyurcsányahibás.

Ja, még1. Ha Imolka végre eltakarodott a retkes anyjába, akkor muszáj ezzel a geciputtony Batyufasszal polemizálni? Még akkor is fárasztó, ha őt magát nem is látom. Van ember, aki úgy gondolja, hogy tud rá hatni, ha válaszol neki?
@habakuk000: Szálasinak talán rá volt írva a homlokára, hogy náci?

Mert egyébből nem lehetett róla megmondani, hogy ő a rettegett nyilasvezér.

De igaza van TGM-nek, Vona "jéghideg és dögunalmas", és ez átjön a tévé képernyőjén keresztül is.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Szlovák-örmény keverékként lett vérmagyari... Ahogy a jobbikban is túlteng a szlovák-tót vonal. Ki érti ezt...
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

Kikérem minden jég nevében.
TGM téved.
Vona langyos és unalmas.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: az a nagy büdös helyzet, hogy a lópikulát sem érdekli már ebben az országban, hogy náci vagy nem náci.

És ez nem a Vona felelőssége.

nol.hu/velemeny/ma-csak-a-jobbik-1527881
@jaegtoer:

Javítás:

Vona langyos és unalmas és dög.

[Mondhatni döglégy, bár a döglégy ellen meg Ganxsta Zolee tiltakozna.]
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Akkor maga most bithuszár, vagy genealógia analitikus?
@Mariann19:

Igen. Túl vagyok az atomon is, a villanáson is. Már többsejtű vagyok, viszonylag fejletlen aggyal, de a távlatok biztatóak.
@habakuk000:

"a lópikulát sem érdekli már ebben az országban, hogy náci vagy nem náci."

Ez nem igaz. Viszont, ha az aktuális hatalom megengedő, elnéző, akkor a tömeg valóban azt gondolja nincs is baj velük. Ezzel nem számolt a fidesz.
@Orica Középföldi:

A fidesz a zsetont számolásával van elfoglalva. Ez lesz a veszte is. Elszámolja magát.
@jaegtoer:

"Vona langyos és unalmas."

Én nem tudom milyen igazából Vona. Amit látok, az egy eszelős tekintet, teljes érzelemmentesség, ami valóban a "jéghideg" benyomást kelti.
@Orica Középföldi:

Egy tárgyilagos pali benyomását szeretné kelteni magáról.
Mivel ez egy felvett póz, ezért inkább egy közönyös, kegyetlenül számító és képmutató alak képét látom benne.
@Orica Középföldi:

Ó, bár fogytán, azért még tart a zseton. A nagy összezavarodás akkor lesz, amikor összekapnak a maradékon:) Az lesz az elszámolás:)
Jenőke, a nemzetnek számtalan meghatározása van, kultúrnemzet, államnemzet, filozófusok, szociológusok vitatkoznak ezen.
Én a következőt tudom elfogadni:
A nemzet az emberi közösség tartós formája, hosszas történelmi folyamat eredménye ; egy sor jellemző, sajátos megkülönböztető tulajdonságot is mutat. A nemzet jellemző jegyei kétségtelenül a lélektani sajátosságok, a hagyományok értékelése, a nemzet értékeihez való ragaszkodás, az a törekvés és akarat, hogy továbbfejlesszék és gazdagítsák őket. A nemzet „kultúrtermék, és azt a kulturális közösséget fejezi ki, amely az élők szüntelen alkalmazkodásának eredményeképpen alakul ki, azonos szokások kifejlesztésével, az egyazon csoporthoz való tartozás tudatának felismerésével" A magyar nemzettudatot, amely a maga folytonosságát jóval a honfoglalás előtti időkre vezeti vissza, az egy őstől, egy vérből származásra alapozott történelmi, azonos hagyomány, kultúra és nyelvi azonosság jellemzi.
De:
A virtuális enciklopédia így fejezi ki a nemzet fogalmát:
A nemzet szó, jóllehet igen régi keletű.
A nemzetfogalom átalakulására a versenyszellemű polgári társadalom kialakulása és a hagyományos közösségi keretek felbomlása következtében került sor.
A hagyományos közösségek meggyengülésével az egyén számára a közösségi önmeghatározás legfontosabb elemévé a nemzet vált.
A nemzet fogalma a 18–19. század folyamán nyerte el két alapvető mai jelentését.
A nemzet egyrészt jelenti az egy nyelvet beszélő, egy kultúrájú és történeti tudatú emberek, másrészt az egy nemzetállamhoz tartozó emberek összességét.

És:
Alapja: honfoglaló magyar nemzetségek
Őseink szakrális közös ős alapján – és részben vérségi alapon – összetartozó nemzetségek nagycsaládokra, azok családokra tagolódtak.
A nagycsaládok voltak a legnagyobb biztosan valódi vérségi egységek, amelyek vagyonközösséget alkottak, a föld pedig a nemzetség kezelésében volt. A nemzetség élén a nemzetségfő állt.
A hagyomány szerint a honfoglalás idején a magyar nemzetségek száma 108 volt.
A teljes szabad népesség beletartozott a nemzetségi szervezetbe, bár a vagyon igazi haszonélvezői ekkor is a nagycsaládfők és a nemzetségfők voltak
I. István államszervezetében
Az István király korabeli birtokrendezés vált a későbbi birtokviszonyok alapjává. Kálmán 1100 körüli törvényei megkülönböztetik Szent István adományát – nyilván beleértve a még régebbi saját birtokot – a későbbi királyok adományától.
Az utóbbit – ezt nevezték később „adománybirtoknak” – csak a fiak és testvérek, valamint a testvérek fiai örökölhették, egyébként visszaszálltak a királyra, míg az előbbieket – ezt nevezték később „nemzetségi birtoknak” – a szélesebb rokonság, a nemzetség is. Ezen jogi viszonyok miatt nevezték magukat az úri nemzetségek az István korabeli – vagy későbbi bevándorló esetén a későbbi – birtokosról, s nem az eredeti nemzetségfőről vagy törzsfőről, akitől a nemzetség valójában eredt.
vezéri eredetű nemzetségek (például Tétény, Szabolcs)
régi nemzetségfői nemzetségek (például Farkas-Agmánd, amelyik a totemisztikus ős Farkas-Apára vezette vissza magát)
egyéb magyar nemzetségek
vendég nemzetségek (például Hont-Pázmány)
Vagyis:
A magyar nemzettudat többezeréves történelmünk során alakult. Alapja: a vérségi nemzetségi kötelék volt, de a történelem folyamán sok etnikummal való együttélés folyamán alakult, majd átesett a 19. sz. 20. sz.-i kultúrnemzet, államnemzet fejlődési szakaszokon.Ma a nemzethez tartozónak veszi az alaptörvény a kisebbségeket is, mint államalkotó tényezőket.
@DarthVader:
Látom emeled a varánuszi fényeket:
"Ha Imolka végre eltakarodott a retkes anyjába, akkor muszáj ezzel a geciputtony Batyufasszal polemizálni? Még akkor is fárasztó, ha őt magát nem is látom. Van ember, aki úgy gondolja, hogy tud rá hatni, ha válaszol neki?"
Dehogynem látod. Saját tapasztalataidat / retkes anyuka/, ne vetítsd ki másra. Sötétség.
@habakuk000:

Kezdünk két malomban őrölni.
Azt kérdezted tőlem, szerintem mi az oka a Jobbik előretörésének.
Innen indult a beszélgetés.

Nem vagyok elfogult a szocikkal. Balfaszságaikkal több könyvtárt lehetne megtölteni.

DE!

Az elveszített választás után Orbán elkezdte kiépíteni saját személyi kultuszát. Olyan viselkedési antikultúrát honosított meg MO-n, ami példátlan a volt szocialista államokban. Ehhez társult egy hamis nemzeti-keresztény- idegengyűlölő ideológia.
Hab a tortán a történelem teljes mértékű átírása. Ahol Jézus is magyar volt, ahol minden MO-t ért csapás csakis és kizárólag külső ellenséges erők műve.

Ezzel traktálták éveken keresztül az embereket. Akik számomra megmagyarázhatatlan módon vevők rá.

A kérdés, van-e ellenszer?

Szerinted a Jobbik szavazótáborát érdekli a párt gazdasági programja? Elgondolkodtak azon, hogy reális, megvalósítható-e?
Nem.
A fenti elegyet szeretnék. Továbbá rendet, létbiztonságot és egy erős kezű vezetőt.

„Soha, soha nem áll talpra a demokratikus oldal, amíg olvasni-írni tudó szimpatizánsai struccként - ráadásul hüle struccként - viselkedve próbálják mentegetni a menthetetlent.“

Ezzel a kijelentéseddel teljesen egyetértek. Be kellene fejezni a politikai bábszínházat és a megélhetési politizálást!
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Nem az a baj, hogy szlovák őseik is vannak / utálom a tótozást!!/.
Hanem az, hogy magyarkodással akarják ezt kompenzálni.
Mintha szégyellnivaló lenne!!
@jöttem: könyörgöm, ki volt 8 évig kormányon? Kinek kellett volna pl a ciganykerdessel ténylegesen foglalkozni a szőnyeg alá sopres helyett ?

Ennek semmi köze orbanhoz.
orbannak is megvan a maga nagyon komoly felelőssége, de ez nem menti fel a többieket, Minket.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

"Tegyük fel" helyett javasolnám a tényeket, amelyekkel kissé hadilábon tetszenek állni. Fenti okból beírni sem kell semmit a keresőbe, én megtettem, és prezentálom. Pazsáluszta:

www.google.hu/?gfe_rd=cr&ei=Nhd_VLurHqmt8weU3oKoAg&gws_rd=ssl#q=mszp+hortob%C3%A1gyi+%C3%A1llattart%C3%B3k

Ebben vannak dátumok is, melyek ismeretében a "túl kevés, túl későn" ostoba csúsztatás érvényét veszti.
@Orica Középföldi: ok, egy picit barokkos túlzás. Vagyunk néhányan finnyás olvasók, amiket még érdekel.
de mi nem jelentunk semmit, az átv ügyeletes sopankodoi szava már nem érdekli a jonepet. S ha szereznek még öt százalék népszerűséget, elkezd áramolni feléjük a *szakértő *, az értelmiség is, orditozhat Szanyi torkaszakadtából, nacik haza.
Főleg Úgy, hogy pl a műszaki egyetemeken messze ok a legnépszerűbbek.
Ha semmi másért nem is, mar ezért az egy trendert is el kéne hajtani a demokratikusok főnökeit.
@habakuk000:
Szerinted nincs, szerintem van.
Itt a holtpont.
@habakuk000:

Csak kíváncsi voltam, hogy az odavetett "szőnyeg alá söprés" mit takar. Hát ezt:

"A második Gyurcsány-kormány a romák helyzetével kapcsolatban kiemelt feladatnak tekintette a diszkrimináció elleni küzdelmet, valamint a kisebbségek, így a romák védelmét is a gyűlöletbeszéddel szemben. A Macika ösztöndíjon kívül az oktatási támogatások nem kiemelten a romákra, hanem a halmozottan hátrányos helyzetű (HHH) diákokra koncentráltak. Az Útravaló program az általános iskola befejezésétől nyújtott segítséget havonta folyósított támogatásokkal, az Arany János Tehetséggondozó Program az elsőfokú oktatás legtehetségesebb HHH-s diákjait karolta fel. Az LHH-program a leghátrányosabb helyzetű kistérségek felzárkóztatására koncentrált, 2009 és 2013 között százmilliárd forint elköltését javasolva. A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség adatai alapján ennek 9 százalékát kimondottan a romákat célzó projektekre költötték."

Azért ha valaki állít valamit, célszerű utána nézni, mert egyébként bukfenc lesz a vége (ahogy az már annyira megszokott).
@vakapad: mielött nekikezdenel bukfencezni, elmeselhetned, hova is tűnt az az irdatlan pénz. Elmeselhetned azt is, hany osbaloldali szavazó állt at a jobbikhoz a masodik gyurcsany kormany kisebbségvedelmi terve helyett a többség mindennapi nyugalmas életét védő programja miatt.
elmeselhetned hányan helyeselték azt a családtámogatási rendszert, ami dotalta az eltartottak számának ugrásszerű növekedését.
az útravaló program jo, csak keves, meg most is működik
@habakuk000:
köze OV-hoz. te írtad.:)
@jöttem: ahhoz nincs köze, hogy a két ciklusban csapnivalóan kormányozzák, ezt a koalíció magától is tudta.
a politika érdekek, eszmék harca, ha képtelen vagyok érvényesíteni az elképzeléseiket, ha nem tudom elfogadtatni a társadalom többségével, akkor az bukás es nem karaktergyilkossag.

a jobbik fejlődésében természetesen orban is erősen felelős, de a baloldal ugyanúgy, csak itt az eltérés köztünk.
@habakuk000:

Ne légy naiv, haba!

Mi köze van a politikai eszméknek és érdekeknek a gyurcsánytakaroggy, monnyonle és a libajnaizáshoz?
Vagy annak a "művész úrnak" viselkedéséhez, aki nem fog kezet egy állami kitüntetés átvételekor a soros miniszterelnökkel? Vagy a tv székház ostromához?
Mert akkor ez a stílus dívott.

Kemény karaktergyilkosság folyt.

Hogy lehet bármit is elfogadtatni a társadalom többségével, ha egy markáns csoport folyamatosan lázít?
@habakuk000:

Jót vigyorogtam, ahogy olvasom @jöttem: mondatát, ne légy naiv:)) Hányszor leírtam én is, de mára tudomásul vettem.

Azért néhány gondolatot engedj meg.
A politika valóban az eszmék és érdekek harca, de normális körülmények között ez a kormány és ellenzék között zajlik, nem a koalíción + párton belül - ráadásként.

A bukáshoz vezető, kapkodó kormányzás és a karaktergyilkosság egymás mellett, egyidejűleg zajlott, és hatványozott lett a végeredmény .Emlékezz vissza, milyen büszkén mondta a szarházi fürjvadász, fontos feladatuk a karaktergyilkosság. Mindezt a keresztényi szeretet képviselőjeként.
@Imola Helyesi:
.
Idézed: ''''A nemzet egyrészt jelenti az egy nyelvet beszélő, egy kultúrájú és történeti tudatú emberek, másrészt az egy nemzetállamhoz tartozó emberek összességét.''''

Az idézet azonban folytatódik. Többek között:
"A nemzetek kollektív azonosságtudata az idegennel szemben határozza meg önmagát."

Gondolom, azokat a gondolatokat vetted ki, amelyekkel lehet azonosulni.
A lényeg az, hogy a nacionalizmus ne legyen egy ország jellemzője.
Ilyenek miatt érdeklődtem.
Kösz a választ.
Azért ez egy rendkívül érdekes téma, és sokrétű.
:))
@dr. jenőke (jenőke):
Idézni tudni kell... Még ha a majomja az idézőjelet el is sunnyogja! :)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
.
Azért van min elgondolkodni.
Mert az alaptörvény így szól: "Kinyilvánítjuk, hogy a velünk élő nemzetiségek a magyar politikai közösség részei és államalkotó tényezők."
Tehát nem vagyunk tisztán (?) nemzetállam, bármit is értsen ezen bárki.
Más a politikai közösség és más a nemzetállam.

Olyan ez, mint amikor valaki mást mond, ígér, de nem a valóságot mondja, ígéretét pedig nem tartja be.
Egy példa az alkotmányból:
- - védi a családokat, a gyermekeket, a nőket, az időseket és a fogyatékkal élőket;
- - védi a Magyar Tudományos Akadémia és a Magyar Művészeti Akadémia tudományos és művészeti szabadságát;
- - védi a sajtó szabadságát és sokszínűségét, biztosítja a demokratikus közvélemény kialakulásához szükséges szabad tájékoztatás feltételeit;
- - védi a fogyasztók jogait;
- - védi a házasság intézményét;
- - védi a magyar jelnyelvet mint a magyar kultúra részét;
- - védi a magyar nyelvet;
- - védi a családokat, a gyermekeket, a nőket, az időseket és a fogyatékkal élőket.
De ni van például a magántulajdonnal?
Hát ez: Mindenkinek joga van törvényben meghatározottak szerint a személye, illetve a tulajdona ellen intézett vagy az ezeket közvetlenül fenyegető jogtalan támadás elhárításához.
Tehát védd meg, ha tudod.
Nem bonyolódok tovább, ezek csak szemelvények.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Gyerekek, ezek ott fönt úgy szarnak le mindenkit, hogy ihaj.

Pár éve, amikor a Kapuvári Húsipar becsődölt, parlamentben jobbikos képviselő szólalt fel emiatt.
1. A levezető elnök (nem emlékszem ki volt, egy idősebb fazon) elmondta, hogy a kaposvári húsipar miatt lesz felszólalás. Ja, hogy Kaposvár és Kapuvár nem ugyanaz? Kit érdekel, rajtam kívül talán észre sem vette senki.
2. Jobbikos képviselő pici papírkáról felolvasott valamit, olyan 3. osztályos szinten
3. Jelentéktelen válasz, újra Kaposvár! ügyében (még mindig nem tűnt fel nekik, hogy Kapuvárról van szó), parlament elfogadta a választ

Így megy ez, azt sem tudják miről van szó, olyan távol vannak a valóságtól, mint Makó Jeruzsálemtől.
@habakuk000:

Értem. Tehát szerinted a cigánykérdés "szőnyeg alá söprése" a következőkben nyilvánul meg:

1./ Volt ugyan program, de a pénzt "valakik" ellopták.
2./ Volt ugyan program, de az rossz volt, mert a romákat preferálták a nemromák helyett, azaz a jó cigányprogram a Jobbik szerinti megoldás lenne, hogy ne riassza el a balos szavazókat.
3./ Volt ugyan program, de annak a nagy hibája, hogy a sokgyerekeseket túlzóan preferálta, amely szintén szavazóelriasztó tényező.

Hát, bár inkább tényleg a szőnyeg alá söpörték volna. Ennél az is jobb lett volna, nem?
Érdekes, hogy az értékelések szerint mintha világválság nem is lett volna.
@jaegtoer:
"Már több sejtű vagyok, viszonylag fejletlen aggyal, de a távlatok bíztatóak."
Ahogyan elnézlek, az agysejtjeid már gyémántkeménységűek.
Valld be, hogy mellékállásban már jársz üveget vágni velük.
Te, álszerény!
@parti_giano:
"Vágja az üveget, de mindíg mattra sikerül."
Összhangban van nála a gyémántnak a csillogása és matt homálya, utóbbit gyakran slusszpoénnak is nevezhetnénk.
Néha egy-egy kommentjében ádáz ellenségével megdöbbentően engedékeny, megengedő stílusban ért egyet, és záradékként közli pl.hogy:
"Búcsúzóul nyalja ki a seggemet!" Ez a nagy matt!
Halálra röhögöm magam sokszor.
@Mariann19: nem políroznám a jeget, mert olyankor olvad. aztán hordhatna inkontinencia betétet.
@parti_giano:
Tényleg!
Már így sem bocsájt elég gyógyászati segédeszközt rendelkezésre a lerohasztott egészségügy.
Mi lesz, ha túl gyors lesz az olvadás, és kifúj a kvóta.
Gyűjtést rendezünk?
@Mariann19: van neki saját jól bejáratott patikusa. majd gründol neki valahogy, vagy lavorba állítja.
@vakapad: érdekes, hogy világválság csak a második ciklus második felében jelent meg
@Orica Középföldi: nekem büszkeség naivnak lenni, a ma Magyarországán ez a jelző szerintem, szigorúan szerintem, pozitív jelző.

Orica, nem azt állítom, hogy nem volt karaktergyilkolás, pusztán csak azt jegyzem meg szerényen, a célszemély legalább olyan szinten gyilkolta és gyilkolja ma is saját karakterét, mint nemes ellenfeleinek nevezett haverjai.
S azt még szerényebben, hogy ha nem ad jelentős alapot a gyilokra, hanem megpróbál picit kormányozni, tán a patásoknak se sikerült volna oly intenzitással uszítani.

A koalíciós kormányzás, a pártok belharcai minden boldogabb demokráciában jelen vannak, s ha jobban belegondolsz, szükségesek is. Úgyhogy ezzel a bekezdéseddel erősen vitatkoznék, dialektika nélkül ugyan mi lenne a világból?

még orbánia sem.
@jöttem: ok és okozat, tyúk és tojás, balfasz semmittevő kormányzás és karaktergyilok+uszítás.

Ebből a tyúk a kakukktojás. Volt lehetőség kormányozni, két évig senki a füle botját nem mozgatta, mi a francot is csinál ez az aranyos feri vezette koala.

A diplomáciai testületek durván fele szintén nem fogott kezet az ország gyalázatosan hazudozó miniszterelnökével, én sem szívesen.

Az a baj jöttem, hogy nagy elvakultságotokban nem akarjátok látni az eredményeket, azt a folyamatos lepusztulást, ami főleg a visegrádiakat vizsgálva vált egyértelművé.

Ez az a tipikus mentalitás, ami lehetetlenné teszi, hogy a baloldal megváltozzon és megújuljon.
Sok igazság van a batyuk és az istentudjakik időnkénti ideokádásában, a baloldal egyszerűen alkalmatlan a megújulásra.
(nem értem amúgy, miért, ez is érdekes kérdés.)

Számomra ez a gyík egy jó minta volt, hogy ne reméljek baloldali megújhódást, a keserű poharat ki kell inni fenékig.

Itt - most szintén erősen sarkítok - a konkrét pártszimpatizánsok, hívek közül egyedül Angyal az, aki képes alkalmazkodni a megváltozott körülményekhez. A többiek képtelenek széttörni kővé vált burkukat.
Ő nyilván fegyelmezetten, szigorúan követve a párt szavát teszi ezt.

Ja és a kérdésedre a válasz: LE KELL GYÖZNI, nem kell hagyni, hogy lázítson. Kemény munkával, harccal, ha kell karaktergyilkossággal, vagy ami még jobb, korrekt, normális politikával.

Ezt sem értem, miért nem tud megfordulni a balos szimpatizánsok okos kis buksijaiban, hogy nem csak picsogni lehet hanem esetleg győzni is.
Ez is érdekes kérdés.
@vakapad: Ja, ha már okvetlenül bukfenc: 2009-ben már folyt a cigány-gyilkosság sorozat, vagyis továbbra is kérdeném erősen: hat év alatt mik is voltak azok a nagy jelentőségű dolgok, amik mutatják, hogy a bal-koala egy árva petáknyi energiát is befektetett a cigány-probléma megoldásába.

Nem tudsz ilyet mondani. A tények sem téged igazolnak, a 2010-es szavazás sem, s 2015 sem.

Szerintem ne is ragozzuk tovább.
@habakuk000:
Ott a sok pont neked. Ez egy ilyen ország.
@habakuk000:

Aha. 2009-ben a cigánygyilkosság. Az mutatja. A szőnyeg alá söprést. Aha. Nomostan, az rendben van, hogy engem hülyének nézel, de legalább a többiekre lehetnél némi tekintettel. Bár, ha tapsolnak, akkor érthető a nagy kivagyimivagyiság ...
@habakuk000:

Mint már többször írtam, de valahogy nem megy át, 2008 augusztusában az adósság (bruttó!) 65 % volt, a várható éves hiány 3 %, a CHF 165 Ft, az ipari fejlődés (egész évre!) 8 %, a GDP most(!) kezdi elérni az akkori szintet, az állam nemhogy nem vette ki a fiókból a MANYUP vagyont, de évente lemondott a munkavállalók által oda utalt pénzről (~ 400 milliárd/év), volt 13. havi nyugdíj meg fizetés, és nem voltunk bóvli kategóriában.

Ez persze nem fog változtatni a hiteden (az köztudomásúlag a hegyeket is arrébb teszi, ha köll), de azért nyilvános imába foglalni nem kellene. Csak halkan, belül ...
@vakapad: nem nézlek hülyének. elkötelezettnek igen, ezért írtam, lapozzunk.
Unom a fölösleges szócséplést, annyi sok jó dolog van a világban.

Amúgy meg: 2008.03.07 - 2009.08.02.

Ezek már jelenthettek annyi nyilvánosságot, hogy a semmit nem tevő kormány kénytelen legyen kihúzni fejét a homokból és legalább látszólag foglalkozni az üggyel, nem?

De megy a meccs, sok minden jót neked!
@vakapad: hagyj már békén légy szíves, illetve tanulj grafikonokat nézegetni, parancsolj:

hvg.hu/kkv/20141212_5_abra_arrol_hogy_mennyire_csuszik_le_Mag

hvg.hu/gazdasag/20130815_Ez_mar_a_Balkan

külön figyelmedbe ajánlom a második link gdp táblázatait, és rendkívüli érdeklődéssel kisérném figyelemmel magyarázatodat a 2005-től tartó mélyrepülésre.

De ez utóbbi nem igaz, ahogy taga szokta mondogatni.

A számok nem hazudnak, sem azelmúttnyócévben sem manapság.

Szóval hagyjuk békén egymást, mert véletlenül én is elkezdenék személyeskedni, azt pedig sajnálnám.
@habakuk000:

Imádom az agyad, haba! Bocs a profán megnyilatkozásért. Kb 4 órája értem haza és ilyenkor a föld felett járok 2 centivel. Holnap válaszolok érdemben, de ezt most el kellett mondanom. :)
@habakuk000: "Ja és a kérdésedre a válasz: LE KELL GYÖZNI, nem kell hagyni, hogy lázítson. Kemény munkával, harccal, ha kell karaktergyilkossággal, vagy ami még jobb, korrekt, normális politikával."

azt hiszem, az alapállásunk nem egyezik: a vágyott polgári társadalom előtti korszak a "legyőzések kora"... itt köszön vissza a máig mindent meghatározó feudalizmus... nálad is:-)...
@Sir Bates dö Hól: lehet.
Bár úgy látom, úgy a természet mint az emberi társadalom örök harc, harc a fényért, az ennivalóért, az életért.

S ilyen szempontból nincs alapvető különbség, hogy valaki karddal hadonászik napestig vagy szavakkal és gazdasági pozíciókkal.
Tény, ez utóbbi elegánsabb, de a lényeg nem változik.
@habakuk000:

Haba! Én egy másik visegrádi országban élek. Így sokkal jobban érzékelem az országok közti különbséget.
Jó ideje hatalmas ellenérzéssel figyelem a Magyarországon uralkodó viszonyokat. Nem tudom elfogadni a karaktergyilkosságot, mint a politikai versengés eszközét.
Szintén elfogadhatatlan számomra az a hozzáállás, hogy három körmondatom után azonnal beraknak valamiféle skatulyába ahogy tettél te is, a baloldali szavazókkal azonosítva engem. Közöm nincs hozzájuk.
Ezt művelik most Mo-n.
Én Szlovákiában élek, itt teljesen más a közgondolkodás.
A politikusok politizálnak. A nép, a polgárok /szeretem ezt a kifejezést/ pedig négy évente szavaznak, esetleg kirívó esetekben tiltakozásként az utcára vonulnak több-kevesebb sikerrel.
Nem pártszimpatizánsokként éljük az életünket.
Magyarországon jó ideje valamiféle elferdült gondolkodás uralkodik. Ahol nem politikai ellenfelek, hanem ellenségek állnak egymással szemben.
Nem pártszimpatizánsok, hanem párthívek vannak.
Ez nagy különbség!
Egy ilyen közegben, közgondolkodásban nem működnek a demokrácia íratlan szabályai, csak a farkastörvények.
Az a szűk réteg, akiben még él a normális viszonyok iránti vágy, tehetetlenül szemléli a történéseket. Ezt látni itt a gyíkon is.
Az ide írogató Fideszt ellenzők nagy többsége nem balos szimpatizáns. Én sem vagyok az.
Azt hiszem sokan vagyunk, akik vágyunk rá, hogy a politika legyen újra érdekek és eszmék harca, ahogy nemrég megfogalmaztad.

Hibás következtetést vontál le. Mikor kifejtettem, hogy szerintem a a Fidesz, személy szerint OV a felelős a mai állapotokért, azonnal azt szűrted le belőle, hogy felmentem az mszp kormányokat.

Nem teszem, nem tenném.

Csak rávilágítottam, milyen körülmények uralkodtak akkor. Valami nagyon kisiklott, és azóta is teljes sebességgel haladunk ezen a tévúton.
@habakuk000:

Két egymásnak ellentmondó megjegyzésed közül (a./ "szóval hagyjuk békén egymást" és b./ "rendkívüli érdeklődéssel kísérném figyelemmel magyarázatodat") inkább talán a másodikat választanám ki iránymutatásnak, mert a rendkívüli érdeklődés mindig megtisztelő.

Az általában úgy szokott lenni, hogy a saját tőkét és a világpiacon eladható terméket sajnálatosan nélkülöző gazdaságoknál, pláne, ha ásványkincsük sincs (pl. visegrádi négyek), a fejlődést kizárólag a beáramló, nem spekulatív tőke biztosíthatja. Az pedig akkor jön, ha a gazdasági és jogi körülmények stabilak, az infrastruktúra viszonylag fejlett, a munkaerő pedig elég olcsó. A Bokros csomag az olcsóságot biztosította, és így az ipari fejlődés 97-től 2000-ig kétszámjegyű volt a beáramló tőkének köszönhetően (2000-ben 18,1 %).

Ekkor következett be az első törés az olcsóságban a példátlan minimálbér emelés képében, amelynek hatását mutatja, hogy az ipari fejlődés 2001-ben 3,6 %-ra, 2002-ben pedig 2,8 %-ra esett (a szlovákok és a lengyelek ilyet nem csináltak, a cseheknek meg még a Monarchia korából és Németország közelsége miatt helyzeti előnyük volt). A minimálbér emelés a közfoglalkoztatásból elszívta a kiskeresetűeket (ápolónők, tanárok), akik átmentek az iparba, és relatíve alacsonnyá tette a nyugdíjakat. Erre jött Medgyessy válasza a közfoglalkoztatotti béremeléssel és a 13. havi nyugdíjjal, majd miután így az egyensúly helyreállt, bokrosi módra inflálni akart, visszaállítva az eredeti állapotot, és újabb tőkebeáramlást generálva, de ezt Járai úgy vágta keresztbe a 12 %-os kamatával és a 230 forintos euróval (a szlovákok és a lengyelek ilyet se csináltak, Csehország meg lásd, mint feljebb), hogy Medgyessy belebukott. Az eredmény: az olcsó munkaerőt foglalkoztató cégek kivonultak innen (már Medgyessy alatt, persze, kapott is érte a Parlamentben a FIDESZ-től - aki még emlékszik rá), a képzettet foglalkoztatók meg inkább elmentek Szlovákiába, és bokrosi "éltanulóból" sereghajtók lettünk. Így fordult Medgyessy lángelmés terve negatívba, azaz az egyensúly helyreállítása mellett az eladósodottságot alaposan megnövelte, és ezt kapta Gyurcsány örökség gyanánt.

Hogy ebből mit hozott ki, az megítélni (amint látom) egyéni ízlés dolga, mert bonyolult dolgok ezek, és akkor a racionalitás háttérbe vonul, hogy átadja a helyét az érzelmeknek.

Az én(!) véleményem szerint tehát az I. Orbán kormány sikereit nagyrészt Bokrosnak köszönheti (a diagram 66%-a ezt mutatja), a 8 év kudarcaiban pedig döntő szerepe az Orbán-Járai tandemnek van. Nodepersze mindenki azt ír ide, amit akar.
@jöttem:

csillagvirág! közel s távol te vagy az egyetlen, akinek a naivitására kénytelen ráfigyelni az ember gyerekinek, mer az itteniekhöz képest ojjan, de ojjan kapitalista vagy, hogy attul kódulsz. most példának okául magyarászkocc egy ojjan faszfejnek, akinek hosszabb a nyelve, mint az esze, penig az eszibül akarna megélni, csakhát a nyelvibe nincsen agya, így kár a gőzér. szarok én nagyívbe az erkölcsi fennen létbe, meg a horpatt bádog iccére, nochdazu, a tököm fog foglalkozni tapolcával, a náci mentőápolóval, a lefagyott szakszervezeti izével, a lehetmásapolitika nevű elmebajjal, meg az összes többi kukatöltelékkel.
persze, azzal a kisiklással nem értek egyet, csillagom, itten minden a saját úttyát járja, nincsen fidesz, nincsenek komcsik, itten a sajátos, magyar elmebaj folyik a maga vehemenciájával meg a 48-as gáboráronrézágyújával (bocs, ez krúdy).
évekkel ezelőtt figyeltem ki a fafejű szlovák tesvérek pálfordulóját, akkor kesztem el kínomba röhincsélni, majd svalbárdra távozni, mer a habakukk félékkel nem lehetett szót érteni (dögőjjön meg a te tehened is!), a többivel viszont csak kompromittáldat magadat. itten bajnok lehetett egy demján sándor meg egy csányi sándor, csak az a hüje tarsoly bukott meg, de ő is csak azér, mer a lufi már évekkel ezelőtt kipukatt, csak a spét mijatt tartott a dolog idáig, ami a szociálizmus bukásához viszonyítva télleg röpke momentum.
namármostan!
nem neked mondom, hanem sokkal inkább az itteni okosoknak, hogy marx elvtárs nem volt egészen hülye, mitöbb hozzá képest egészen nagy faszfejeket hordoz a paletta és mostan nem emlékszem meg a fideszrül, tamásgáspármiklósrul és főleg nem a magyar naccerűség önkifejeződésirül, mer szarrá röhögöm magam ezügybe.
marattam kiváló tisztelettel,
a hacsaturján.
@vakapad:

csakhogy a vita tüzét élesszem, valamint belefingjak a nulláslisztbe, az első orbán kormány cca. 2000-ig bírta szusszal a bokros paklit, utána szorgosan elbaszta, ahogy az hozzája illett.
@hacsaturján: :)))

jól esett a lelkemnek az észrevételed... pedig még svalbárdra sem távoztam, és kumiszt sem kaptam, hogy a szemem úgy kidülledjen mint neki:

cink.hu/most-mindannyian-ader-janosok-vagyunk-1697950067
@hacsaturján: már kezdem kapisgálni, miképpen lett magából ablakostót.
@parti_giano:

az ablakos tótkodás svalbárdon egy komplett startup, úgyhogy irigykeggyen csak! magának van egy komplett imolája meg a másik izé, aki túlzásba viszi.
@hacsaturján: de hiszen maga bolondította holmi lánykéréssel az imolát, hogy együtt eresztenek gyökeret svalbárdon. most meg a jöttem hölgyet birizgálja a nagy növekedési potenciállal rendelkező induló vállalkozásával.
azt beismerem, túlzásba vittem a kalandozással, sevilla még csak-csak, de milánó tényleg alsószéleközepe.
@parti_giano:

jóvicc! persze, hogy provokáltam a mi imolánkat, csakhogy végre listára kerűjjek valahol, viszont gyorsan beláttam, hogy az élő isten mellett semmi esélyen nem lehet, a ficoval meg még nem próbálkosztam. meglássuk! a kiskokas meg a rogán tóni nem igazán teccenek.
@hacsaturján: persze, mert beintett magának, akkor egyből csak provokáció meg lista. a ksikokas meg a rogán nálam is mehet a levesbe. még a gyémánt fél krajcáruk sem izgat.
@jöttem: "A politikusok politizálnak. A nép, a polgárok /szeretem ezt a kifejezést/ pedig négy évente szavaznak, esetleg kirívó esetekben tiltakozásként az utcára vonulnak több-kevesebb sikerrel."

Ezzel sem tudok azonosulni. Nem egy külön halmaz.
(Ez @habakuk000: -nak is szól:-)...)
@hacsaturján:

Köszönöm a gavalléros bókot.))))

"közel s távol te vagy az egyetlen, akinek a naivitására kénytelen ráfigyelni az ember gyerekinek.."

Szinte mindegyik jelző illik rám:
Ártatlan, balga, egyszerű, együgyű, elfogulatlan, eredeti, félrevezethető, gyanútlan, gyermekded, gyerekes, gyermeki, gyermekies, gyermeteg, hiszékeny, jámbor, járatlan, jóhiszemű, keresetlen, mesterkéletlen, nyíltszívű, nyitott, szende, tapasztalatlan, természetes, tudatlan.
meszotar.hu/keres-naiv

Ez ment meg attól, hogy beálljak a vicsorgók közé.

Üdv! j.

jöttem (törölt) 2015.04.16. 18:50:53

@Sir Bates dö Hól:

Elméletileg nem külön halmaz.
A gyakorlatban külön kasztot alkotnak a politikusok.
Megválasztásuk után 3 másodperccel elfelejtik, honnan jöttek és mit ígértek választóiknak.
Aztán a következő választásokig úgy viselkednek, mintha mandátumukkal a kezükben születtek volna.
@jöttem: nem, a "polgár" veszi magától értetődőnek a külön halmazt/kasztot... mint az istenkirályságban az uralkodó megkérdőjelezhetetlen hatalmát:-)...

jöttem (törölt) 2015.04.16. 19:26:24

@Sir Bates dö Hól:

Így van.
A polgár háborog, anyázik. Elmegy tüntetni. Keresi más polgárok társaságát, akiknek szintén nem tetszik ez a rendszer, hogy legalább azaz érzése legyen, nincs egyedül felháborodásában.
Övé a morgás joga.
Megesküszik, hogy soha az életben nem megy el szavazni.
Aztán ha eljön az idő, mégiscsak odahajtja lelkiismerete a paraván mögé.
Keres magának egy minimális mértékben is vállalható pártot, vagy rajzol egy kétfarkú kutyát a szavazólapra.
Valamilyen szinten örömmel tölti el a tudat, hogy a politikusok összes balfaszkodása sem tette őt enerválttá.
Szavaz, mert négyévente jogában áll.
Ő a polgár.
@jöttem: az *orban * egyszavas válaszból nehezen asszocialhattam a többiek felelősségére is. A kiegesziteseddel korrekt a valasz, ugy gondolom.
a kategorializalasert elnézést, nem volt benne bántó. Szándék. Sőt.
Kifejezetten tisztelem a híveket, lehet kissé irigylem is őket.
@hacsaturján: nobasszameg, bántottam a reneket? Attol lehet, hogy nekem a marxizmusból is az Engels által fogalmazottak tetszettek.
ezt teszi, amikor nem renkumiszt iszik az egyseru emberfia, csak sima lohugyost.
A@vakapad: az utolsó bekezdeseddel nagyjából egyetértek, nyilván szerintem lényegesen nagyobb Draskovicsek, Veresek szerepe, de ez egy dolog.
az első részét a mondokadnak viszont szerintem nem támasztják alá a Grafikonok, adatok.
szerintem a szlovák , cseh adóreform olyan versenyhatranyt okozott, amit nem ismert fel a magyar állam, s onnantól egyenes volt az út Horvath András zöld dosszejahoz es a legkorruptabb gazdaság büszke címéhez.
természetesen ez csak egy momentum, rengeteg reform elmaradását kellene említeni meg, de autópályán vezetve - es renkumisz nelkul- csak Ennyire telik

jöttem (törölt) 2015.04.16. 21:36:32

@habakuk000:

Véleményt cseréltünk. Tudtam, hogy nem bántó szándékkal írtad.
Ami másoknak csípőből megy, az nekem időnként gondot okoz. Úgy összerendezni a gondolataimat, hogy világos, érthető legyen a mondanivalóm.
De te kioperáltad belőlem.
Köszönet érte! :)
@hacsaturján:

Megrémít, Mester. Magától mindig lehet tanulni valami újat, pedig elég régóta kódorgok, ha nem is a nyomában, de a környéken:)
@jaegtoer:

tőlem mindig lehet újat tanulni, csak nem érdemes. járatom a pofám, mint rodeo olvtárs. ám azonban bátran kijelenthetem, hogy az üzleti sikertelenség két fő oka a nagy arc és a gondolati trehányság. lássa, locsogok itten, mikor tét esetén max. annyit mondok, hogy aha!
@habakuk000:

bizonyára nem bántotta a réneket, mert akkor már réges rég medveszar lett volna magából. én csak a körmömet reszelgetem, nem itt fogom megnyerni a muhi csatát.
süti beállítások módosítása