Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @látjátok feleim szümtükkel: Bla-bla-bla. Nem volt érett :)))) Meg a szándékai sem voltak tiszták... (2024.11.25. 14:09) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.03.17. 08:10 Fabius

Lecsapnak a keményen dolgozó kisemberek

Címkék: románia dna korrupció elleni harc laura kövesi

Egyszer volt, hol nem volt, élt egyszer egy keményen dolgozó kisember. Ő nem ám ilyen Kocsis Máté féle pejoratív értelemben vett keményen dolgozó kisember volt, hanem amolyan rogánantal féle, aki felkelt reggel és keményen dolgozott estig. A keményen dolgozásnak meg mint az efféle mesékben meglett a jutalma, rábíztak egy fontos posztot ahol a maga köré gyűjtött többi keményen dolgozó kisemberrel együtt felkelt reggel, nyomta estig és lett eredmény.

  • 24 polgármestert,
  • 18 bírát,
  • 7 parlamenti képviselőt,
  • 4 ügyészt
  • 2 volt minisztert,
  • 1 tábornokot és
  • 1 volt miniszterelnököt

kaptak el csak tavaly, korrupt rendőrök és üzletemberek mellett. Miniszterelnökök, miniszterek kerülnek bilincsbe, és mit tesz az a Jóisten, bizony letöltendő börtönbüntetés is kijár akár nekik is a viselt dolgaikért. A keményen dolgozó kisemberek leszámoltak a korrupt nagyemberek érinthetetlenség mítoszával, a komplett politikai palettát lefedve vonnak vizsgálat alá és tesznek sittre bárkit. Ha másból nem ebből nyilván kitaláltad, nyájas olvasó, hogy ezek a keményen dolgozó kisemberek nem minálunk élnek és dolgoznak.

Laura Kövesije a románoknak van, nekünk poltpéter és magát kivizsgáló vezető hivatalnok jutott.

korrupcio_orban.jpg

A gazdasági bezzeg a szlovákok-ozás után jöhet a korrupcióellenes bezzeg a románok-ozás. Traian Basescu maga sem gondolta, hogy Pandóra szelencéjét nyitogatja Kövesi kinevezésével. Amíg nálunk a korrupció elleni harc kimerül Gripen Gabriella szenátor nagyívű beszédeiben és Horváth András meg a civilek baszogatásában, addig náluk a keményen dolgozó kisemberek elkapták Basescu testvérét, Viktor Ponta sógorát, de letöltendőt kapott Adrian Nastase egykori miniszterelnök is. Romániában szar lett korrupt politikusnak/köztisztviselőnek lenni, nekünk meg be kell érni egy homályos ígérettel, miszerint képviselőink 2017-től következmények viselésével mutyizhatnak a vagyonnyilatkozataikkal.

Hogy az addig hátralévő két évben mit művelhetnek? Pont azt, amit eddig is, mert mi így harcolunk a korrupció ellen.

Bízni kizárólag a véletlenben bízhatunk, ha egyáltalán. Mert jöhet egyszer itt is valaki, akinek kinevezésekor nem gondolják, a kinevezett keményen dolgozó kisember nem a kinevezőjéhez, hanem a feladatához és hazájához lesz lojális. Orbán rendszerében ez ma még elképzelhetetlen. De egyrészt semmi sem tart örökké, másrészt meg mit lehet tudni mikor ébreszt fel valakiben lelkiismeretet a Fidesz és Viktor erodálódó népszerűsége, és nem az lesz fontos, hogy többet lopjunk, mint négy éve.

294 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr287276763

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Viktor a barikádokra vezetné a népet 2015.03.17. 13:09:38

Már látom is magam előtt patyolat ruhában, csapzott hajjal, kilógó csöcsökkel. "El kell söpörni Orbán rendszerét!" - mondta Szigetvári Viktor az Origo szerint, és forradalmat hirdetett a nemzeti ünnepen. Azt nem írja az Origo, hogy mivel alapozott a m...

Trackback: Tóbiás befőtt megpróbálta eltenni Orbán nagymamát 2015.03.17. 13:08:20

De a nagyi résen volt, és odacsapott a fakanállal a szemtelen befőtt kezére. Az MSZP ma nem ünnepelt. Szégyellték volna a várhatóan 200 fős ünneplő tömeget, amit mozgósítani tudtak volna, ezért nem tartottak március 15-én központi megemlékezést? Vagy ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

az eddig lenézet románokra lehet felnézni, és szomorúan szemlélni az egyre messzebb lévő hátukat...
még egy kis kitekintés:

Ezeknek a Petro-cégeknek valahogy nincs szerencséje a kenőpénzekkel

Korrupció miatt nyomoznak a kínai PetroChina egyik vezetője ellen, a brazil PetroBras korrupciós ügye pedig a kormányzó párt pártpénztárnokáig ér. Még jó, hogy nincs magyar Petro-cég!

444.hu/2015/03/17/ezeknek-a-petro-cegeknek-valahogy-nincs-szerencseje-a-kenopenzekkel/
Jelenleg még csak álmodik a nyomor.:D
Minden Fideszes ismételgesse: "0%-os sikerrátájú elszámoltatás.". Hagyóról van még vallomás, amit nem vontak vissza? Hunvald hány milliós kártérítést is kapott, miután kiengedték? Simon Gábor érdekel még bárkit is, amióta nem lehet az ügyéből politikai tőkét kovácsolni?
Ez az, amire ők annyira büszkék...
@Gábris szomszéd:
Erre csak ne panaszkodj, mert ez az egyik dolog, ami a ti malmotokra hajtja a vizet:)!
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Szégyenszemre nálunk a huszonöt év alatt csak 'cusit sikerült 'facra húzni,ráadásul ő vissza is fizette 'zsét!!
Erre a keményen dolgozó kisemberre bezzeg nem csapnak le. Vagy talán ő is bekerült a jobban teljesítettek csoportjába?

www.atv.hu/belfold/20150317-blikk-kozel-felmillioba-kerult-hende-es-titkarnoje-parizsi-luxusutja/hirkereso
Egy dolgot azért hiányolok ebből a posztból, mégpedig hogy mit szólnak ehhez a saját szavazóik. Vajon ott is az lenne a népítélet, hogy ők nem baj, hogy korruptak, mert bezzeg, és az utcára megy az ottani Békemenet hőbörögni, hogy nekik azt szabad, mert nekik lopnak? Nekik is megvolt vajon a saját "emúttnyócévük", amire vissza lehet mutogatni, ha van értelme, ha nincs?
Sehol egy lófa.z a posztban? Komolyan, szerintem direkte csináltad, hogy a Bayer Zsolt baráti kör csicskája megpukkadjon. :)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Nem jó, nálunk is - mielőbb - létesíteni kell egyet!
Sürgősen kellene nekünk ez a nő,Ő 'bezzeg nem tud áttelepülni!

www.google.hu/search?q=Laura+K%C3%B6vesi&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=CNwHVciCBMmuUYWthLgJ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=633

Polt 'megaszondta mennyivel kevesebb nyomozás volt!
Na és??
Már ezért el kellene hajtani a 'halálfarkára!

Dühös voltam a Horn kormány időszakában,hogy talán kompenzálás képpen,a kétharmada ellenére mindenféle gesztusokat tett az ellenzék helyzetbe hozására!!

Ezeknél a kreténeknél semmi!

Miért nem követeli a 'zellenzék kétpofával Polt menesztését és egy független kinevezését!!

Mert lehet,hogy sok ellenoldalit is bevarna a kaptárba!!
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

fac..egyfekete pont
bac..kétfekete......
ge@i...három.....
pina kétpiros:))
Kisemberek perspektívájából nézve az elmúlt 5-6 évet:

"– A fizetéseket tekintve mintha az elmúlt 5-6 évben megállt volna az idő – mondta egy somogyi vasutas. –"

Erre mondja az a büdös lábú, hogy hamis hír?

www.sonline.hu/somogy/kozelet/husz-eve-megallt-az-ido-somogyban-nyomaszto-adatok-601901
@gazoló:

Valahol azt olvastam a két piros pontodról, hogy az a fekete lyuk.;Đ
@Gábris szomszéd:
.
Miért mindig ez a rosszindulatú feltételezés?

A pigmeusnak is lehet esélye távolugrásba a világbajnoki címre.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Ugye,ugye,mi a bánatos kisvirágnak:)kell Neked,'többtiszteletérdemlő jobboldali 'nagysasszonyok után nyomozni:)????

hvg.hu/tudomany/20150317_Egyre_tobb_adatot_kernek_Orbanek_a_Facebo
@gazoló:
.
''''Miért nem követeli a 'zellenzék kétpofával Polt menesztését és egy független kinevezését!!''''

Miért, miért?
A függetlenség jegyében megkapnánk mondjuk Gaudi Nagyot, mert nem fideszes.
Valami jobbra számítani ezektől?
Tizenhat féldeci sem alapoz meg ilyen reményt.
A lelkiismeret felébredése önmagában nem elég, mert nagyon sok pénz nagy hatalmat biztosíthat. Az olaszországi példák megmutatták, hogy a "Tiszta Kezek" elnevezésű rendvédelmi és igazságszolgáltatási csoportosulás tagjai milyen veszélyeknek tették ki magukat, illetve társaikat. Szinte minden hétre, sőt 2-3 napra jutott olyan merénylet, amelyek halállal ("kedvező esetben" maradandó egészségkárosodással, vagy rokkantsággal) járt. Bónuszként pedig a jelentős anyagi kár kapcsolódott.
A rendbetételhez általános társadalmi igény és összefogás kell. Nálunk nincs és előreláthatóan sokáig nem lesz...
@gazoló:
Nekem? A bánatos harapós lovat érdekelje ez az ecceri.
@dr. jenőke (jenőke): D

Tök józanul,ez csak elméleti fejtegetés:) volt,egy percig sem gondoltam komolyan!
Ennyire azért én sem vagyok naiv.

De mi lenne,ha?
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

ottapont!

/..de! jó nélküle../

További szép napot mindenkinek!

www.youtube.com/watch?v=Va2zCRNInVw

:)))
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): A listádhoz, még hozzá lehetne írnia XI. kerület volt polgármesterét Molnár Gyulát is. Őt is rabláncon vezetgették az önkormányzati választások előtt, hogy bukja a polgármesterséget (Dr.) Hofmann Tamással szemben. A vele szemben felhozott vádakat azóta régen ejtették. Most már tényleg azt kellene csinálni, hogy meglátogatni egy kötéllel Polt Petyát és felhúzni az első lámpavasra. A többiek biztosan értenének a szóból és elkezdenék a korrupciós ügyeket firtatni. Ugyanezt tenném a NAV-os Vida Ildikóval is. A többiek itt is elkezdenék az ÁFA csalások sürgős kivizsgálását. Ez a két "tiszt"áldozat szerintem elég is lenne a közélet megtisztításának elkezdéséhez.
Amennyiben kevésnek bizonyulna, vannak még neveim, akiket meg lehetne látogatni.
@látjátok feleim szümtükkel:
8.46 Félmillió? Az smafu. Ez az igazi csoda!
444.hu/2015/03/17/eltitkolt-csoda-a-nyirsegben/
"A céget 2002-ben alapították, az Opten adatai szerint eleinte tésztafélék gyártása volt a főtevékenység, erről váltottak később üzletviteli tanácsadásra. 2009 és 2012 között néhány milliós árbevétel mellett pár tíz- illetve százezres éves nyereséget értek el.

Mostanában viszont óriásit megy a cég, 2014. december vége és 2015. január vége között, egyetlen hónap alatt öt megbízást is szereztek, összesen több mint 100 millió forint értékben."
@gazoló: Nem csak rohadtul elegem van ebből a posványból, amit nálunk korrupció elleni harcnak neveznek. Ennek a bagázsnak nem tűnik fel, hogy az egész EU kezd úgy tekinteni ránk, mint egy kibaszott közép-amerikai vagy közép-afrikai banánköztársaságra? Az egyetlen különbség közöttünk és az említett banánköztársaságok között az, hogy azokban az országokban időnként kivégeznek egy-egy feltűnően korrupt politikust. Nálunk meg csak a pofázás és a maszatolás megy .
@látjátok feleim szümtükkel:
9.18 Mivel nem is a kora-Kádár, hanem a Rákosi korszakra hajaznak, már csodálkoztam is, hogy az akkor divatos "ellenséges szabotázs"-t, mint magyarázatot még nem kapták elő a cilinderből!
Ezek jó mondatok:
www.atv.hu/belfold/20150316-kuncze-orbannak-van-vesztenivaloja-simicskanak-nincs/hirkereso
"A 3. Orbán-kormánynak a kommunista titkosszolgálatokhoz való viszonyát semmi sem írja le jobban, minthogy államtitkári rangban van egy egykori III/II-es titkosszolga.
Vágó Gábor civil aktivista, volt LMP-politikus (Átlátszó.hu, március 9.)"

Amit viszont hiányoltam (de lehet még a jövő heti gyűjteményben)
A nagyonnemzeti kormánynak a nemzeti jelképekhez való viszonyát semmi sem mutathatta volna jobban, mint a nemzeti ünnepen, a Múzeum lépcsőjén a FORDÍTOTT címer alkalmazása.
@The Ghost Wolf:
Persze, ezt a listát is lehetne bővíteni, de az ellenzéki botrányok kavarásának majd azok elsikkadásának van egy sokkal rosszabb következménye.

A "0%-os sikerrátájú elszámoltatás" azt a hamis illúziót kelti, hogy a szocik idejében minden rendben volt, pedig kurvára nem! Tucatjával lehetne sorolni azokat az ügyeket, amik a korrupció melegágyai voltak, de ha csak az M6-os építéséről próbálnának meggyőzni, hogy hótiszta volt az egész ügylet, ordítva röhögnék ki bárkit. De arról sem nagyon sikerülne meggyőzni, hogy a szocik annyira ügyesek voltak, hogy annak minden nyomától sikerült megszabadulni.

Nem. A "0%-os sikerrátájú elszámoltatás" azt üzeni mindenkinek, hogy az egész csak hergelés, és nem csak azért nem kapják el a korrupt faszokat, mert azzal a saját zsebüket is ki kéne forgatni (mert azért azt talán már az olajügyeknél lehetett tudni, hogy ha az ember elég mélyre ás a szoci mocsokban, előbb-utóbb fideszes mocsokra fog bukkanni, és fordítva), hanem mert miért lenne érdekük az ellenzék megtisztítása? Azzal a saját eszközüket csavarnák ki a kezükből, aminek a visszatérésével riogatni lehet az arra fogékonyakat, azt meg miért tennék?
Hogy meglepődtem megint. :)

A tarnaleleszi uzsorás zsebében van a Fidesz

heveskozelet.blog.hu/2015/03/16/zsiraf-tarnaleleszi-uzsoras-fidesz
Nem árt tudni:
" Eddig a hazai jogszabály blokkolta ezeket az utalásokat"
azaz most van jogi alapja a vezetők és családtagjai betétkifizetésének blokkolásának. Viszont egy csomó dologra meg nincs, holott, ha nem blokkolják, most lehetne:
privatbankar.hu/penzugyek/a-brokercsodok-legalizalhatjak-az-unortodoxiat-279054
Nos, aki lakást adott el, vagy az önkormányzatok esetében, nem is értem, hogy mi igazolná az unortodoxiát? Mert unortodoxián kívül van még bűnügyi zárlat is (már normális országban)
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Engem nem érdekel, hogy kinek minek mi a mocska. Kezdjék el végre a korrupció felszámolását. És ha kell elmegyek börtönépítésre dolgozni a kőművesek mellé, csak lássam azokat börtönben akik szanaszét lopják/ták az országot. Rohadtul elegem van, hogy mostanra azok váltak a követendő példává, akiket az előző rendszerben mélyen lenéztünk. Nem érdekel, hány szoci, Fideszes, KDNP-s, Jobbikos stb. politikust kell sittre zavarni, de már elegem van abból, hogy a Zuschin kívül csak talpig becsületes, feddlehetlen emberek politizálnak Magyarországon.
Na ja. :)

Magyarországon nincsenek baloldali pártok

index.hu/video/2015/03/15/magyarorszagon_nincsenek_baloldali_partok/
@The Ghost Wolf:
Látod, pontosan ezt írtam le:)!

Hogy az ilyen maszatolás mennyire szemét és aljas (ha úgy tetszik, korrupt) dolog is, ahol az egyik azt hiszi, hogy az övéi milyen tiszták, csak mert nem "sikerült" rábizonyítani jól kiválogatott vádakat, a másik meg dühöng, hogy ezek a szemétládák még mindig a politikában rontják a levegőt, mintha szegény kormány tehetetlen lenne a mocsok szocikkal szemben.

És persze így dagad igazán a Jobbik vitorlája, mert éppen a kölcsönös mocsok gerjesztette harag miatt egyre többen alkudnak meg annak egyéb intézkedéseivel, elképzeléseivel, főleg azokkal, amikhez ők esetleg nem is kötödnek annyira.
@kekex:

Ami késik, nem múlik, majd kifogynak az "érvekből" és ez is sorra fog kerülni.
@kekex:

"A Közbeszerzési Értesítőből kiolvasható, hogy a Mekasnak a megrendelő vállalkozás hány dolgozóját kell informatikára illetve egészség- és munkavédelemre képeznie. Mindenhol 50-60 dolgozó szerepel. Ehhez képest viszont az Igazságügyi Misztérium céginformációs rendszerének legfrissebb adatai szerint az öt megbízó közül kettő 2013-ban a teljes évben egyetlen munkavállalót sem foglalkoztatott."

Hát ez tényleg maga az igazi csuda. Gondolom 2014-ben jobban teljesítettek. Basszus, már ez a szlogen nem divat.:D
Szerencsére a don Pintér rendőrsége és Polt Péter ügyészsége fáradtságot nem kímélve hajszolja a nagy bűnözőket... index.hu/mindekozben/poszt/2015/03/17/megint_bortonbe_kerulhet_zalatnay_cini_aki_azt_hitte_hogy_nem_kolcson_kapta_a_penzt/
Remélem elnyeri méltó büntetését. :-)
azért árnyaljuk a dolgokat. nekem mindig hiteles, ha egy helyit is beveszünk a diskurzusba, erdélyből ilyen parászka boróka tök friss írása:

Harc a korrupció ellen: látvány és kudarc

erdelyiriport.ro/tarsadalom/harc-a-korrupcio-ellen-latvany-es-kudarc
@parti_giano: igaza is van, meg nem is. nekem ugy tunik a cikkbol, hogy a legnagyobb szivfajdalma az, hogy egy rmdsz-es politikus kapott negy evet, mikozben a taxisofor, meg a vizsrelo sosem ad szamlat. csak eppen ez a hozzaallas az, ami nem vezet sehova. a politikus nagybani korrupciojat nem teszi semmisse a kisemberek korrupcioja es viszont. tehat romania mar csak abban is elottunk jar, hogy legalabb a politikusokat elkezdte egyelni es ezzel is peldat mutat. tehat abban igaza van a cikknek amit en is oly' gyakran felhoztam a multban, hogy a politikusok korrupcioja a taxisofortol, a vizszereletol indul, igy szocializalodtak, ezt hoztak a kornyezetukbol, otthonrol, hogy mindenki lopott es csalt es ugy ervenyesult. ahogy Maon is megy ez. de ok legalabb elkezdtek lekapcsolni a korrupt politikusokat, amig itt a korrupcioellenes harc kimerult az ellenzek egyeleseben es ot is egymas utan dolnek meg a vadak. szerintem is jbb lenne, ha a romanok, vagy a magyarok elkezdenenek becsuletesen elni, ennek szellemeben gyereket nevelni es a korrupciot elutasitani, mint pl tortenik az itt svajcban. de addig is oruljunk minden lepesnek. azaz oruljenek a romanok;-)

ti meg ott nem orulhettek.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Milyen "intézkedéseikről" tudsz? ;) Vagy megint én maradtam le valamiről? ;)
Azért buszkék lehetnénk arra , hogy 5 év kormányzás után egyetlen , ismétlem EGYETLEN korrupt politikusunk sincs , se korrupt állami vezetonk !!!
Asszem ez világcsúcs !
Allami vállalat vezetonk...
Pedig van megoldás.....Polgári Konzervatív Párt a neve ...persze le lehet őket hülyézni, meg le lehet őket ezeknek is csak a píz kellezni....de akkor vagy ballib. restauráció lehet vagy Jobbik jön vagy marad a Fidesz. Szerintem mind a három nagyon rossz megoldás.
Van alternatíva!!!!!!!!!!
@Fuxos (ex bömis): ide liberalizmus kell. meg egy begyepesedet agyu, bajuszpodorgeto, bekebeli rendszert visszasiro koldoknezegeto bagazs nem allapot. pontosan ez a fajta, polgri konzervativizmus utani csaloka vagy vezetett a fideszhez. a modern vilag liberalis. meg a konzervativok is liberalisak, akar az angol konzikat nezzuk, akar a republikanusokat az usban, vagy a cdu-t a nemeteknel. nem elutasitjak a liberalizmust, mindossze lassabb tempoban akarjak a liberalis eszmek menten megvaltoztatni a vilagot. az illiberalis gondolkodas = orbanizmus
"És persze így dagad igazán a Jobbik vitorlája"

Erre gondolsz esetleg? ;)

A Jobbik soha nem állt ilyen jól: teljes népességen belül nagyon megközelítette a Fideszt - derül ki az Ipsos legfrissebb kutatásából. Fidesz-Jobbik-MSZP 21-18-12 a teljes népesség körében. A Fidesznek 1,7 millió, a Jobbiknak pedig 1,5 millió támogatója van.

index.hu/belfold/2015/03/17/ipsos_fidesz-jobbik_21-18/
"az állam piaci alapon versenyzik majd a többi szolgáltatóval, de a legalacsonyabb árral és a legmegbízhatóbb szolgáltatással fogja ellátni a fogyasztókat"

németh szilárd

nyomja a kretént.
Teljes tévedésben van a Népszava publicistája az ünnepi jenki-fikázás kapcsán.

Szerintem Orbán azt a bizonyos mondatot nem az amcsiknak küldte, nagy ívben le vannak azok ejtve, meg már úgyis veszett fejsze nyele ... Ez a magyaroknak, a keményen dolgozó kisemböröknek lett címezve, hogy Kossuth népe, én így sz.rok a palacsintába ...
Ha Orbán így folytatja, kinyomtatom a pofáját, és azon fogok dartsozni.

nepszava.hu/cikk/1051352-mosoly-es-rohej
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): az a baj, hogy rajottek, hogy a bal oldal rantana magaval a melybe a jobbat is. Tul sokat tudnak egymasrol ahhoz, hogy legyen tenyleges elszamoltatas. Feddhetetlen ember pedig a parlament kornyeken sincs.
@Fuxos (ex bömis): "de akkor vagy ballib. restauráció lehet"

Ha Béndeknek az a programja, hogy a szoclibek nem részei a magyarságnak, akkor köszönjük, nem kérjük.
@ausländer Sipi: "meg a konzervativok is liberalisak, akar az angol konzikat nezzuk, akar a republikanusokat az usban, vagy a cdu-t a nemeteknel."

Könyörgöm, mekkora az esély, hogy a négymillió mélyszegény országában a liberálisok 5%-nál több szavazatot nyernek?? Ráadásul erős dzsobbik fertőzés alatt áll a vidék.
Megeszem a kalapom, ha őket a radikális baloldalon kívül bárki is meg tudja szólítani. És még akkor is kétséges, hogy nemzeti maszlag nélkül vevők lennének-e a polgárok a szocdem retorikára. Ekkora a baj.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

Nézőpont kérdése, hogy mi a baj. Baj az, hogy "dzsobbik fertőzés alatt áll a vidék"?
Nem az a baj esetleg, hogy csak a jobbik tudja megszólítani a vidéket oly módon, hogy mellé álljon?
Szerintem nem baj, mert így láthatja a baloldal, milyen béna. Ha meg nem ltája, akkor különösen nem baj, mert vakokra nem kell országot bízni. Még akkor sem, ha nem szeretem fideszt.
vannak érdekes mondatok:

"Két hónap alatt egymillió szavazót veszített a Fidesz. Én ezt az egymillió embert képviselem, aki azért volt a Fidesznél, mert a párt 2010-ben azt ígérte, hogy rendezi az ország gazdasági helyzetét, egyenlőbb teherviselést vezet be. Ez majdhogynem szociáldemokrata program volt."

illés zoltán

magyarnarancs.hu/belpol/mert-mohok-es-sibolnak-93895
@parti_giano: Már kezdtem megijedni, hogy a magad nevében beszélsz. :)
„Megmondom őszintén, én tegnap este értesültem arról, hogy itt népszavazási kezdeményezés van és engem nagyon rosszul érintett.”

Az ezt követő egy percben Kész Zoltán elmondja, hogy miért rossz a 19 pont.

The show must go on. :D

valasz.hu/itthon/kesz-110621
@vigyüktúlzásbaadolgokat: na igen, tudom mi a baj. es tudom, hogy nem is fog megoldodni mostanaban. nem eletlenul vagyok ott, ahol.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Mivel liberális konzervatívként határozta meg magukat - te honnan olvastad ki, hogy szerintük a szoclibek nem része a magyarságnak?
Az országok versenyében eleve hátránnyal indulunk, ha fél oldalunk (akár jobb, akár bal) le van bénítva.
Szükséges a kiegyezés - akár még abban is, hogy a fidesznyikek tekintetében milyen mélyre ásson a lusztráció. Mert az szerintem mindkét oldalé szerint szükséges, az alkotmányos puccsban résztvevőkkel nem lehet kiegyezni, azokat lapátra kell tenni, és irány a trágyadomb!
@látjátok feleim szümtükkel: Az Élőlánc oylan tizenkét pontot szedett össze március alkalmából, hogy le a kalappal előttük!!

12 közérthető, rövid mondatban jobban elmondják azt, amit a civilek 19 pontban sem tudtak értelmesen összefoglalni.

www.greenfo.hu/hirek/2015/03/15/12-pont-magyarorszagert

"Nem az a baj esetleg, hogy csak a jobbik tudja megszólítani a vidéket oly módon, hogy mellé álljon?"
Bocsánat, de szerintem a dzsobbik nem szólít meg senkit, hanem kitalálnak álproblémákat, álmegoldásokat. Ha én írnám a Legyen ön is milliomos! feladványait, akkor én is k.rva jó válaszokat tudnék rá adni. :) Szerintem nem a cigánybűnözés és nem az usa okozza a világ bajait, ezek kitalált néphülyítések.

Én csak attól félek, hogy az emberek úgy be vannak hülyítve a nemzeti maszlagokkal, hogy már nem éri el az ingerküszöbüket, ha valaki nem Pálinkás jó reggelt!-stílusban szólítja meg őket. Pl. az internacionalizmusról -többek közt a liberális népbutítás miatt- szerintem van aki azt hiszi, hogy fertőző betegség.
@kekex: "te honnan olvastad ki, hogy szerintük a szoclibek nem része a magyarságnak?"

Úgy írt a Fuxos nick, mintha a szoclib restauráció valami ördögien gonosz dolog lenne.
Spicliviki első uralkodása /1998-2002/ alatt a bevallott jövedelme 5 millió volt, míg a bevalott vagyongyarapodása 50 millió volt. Ez derül ki a sajátkezű vagyonbevallásaiból.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: A civil 19 pont első mondatánál szerintem elalszik az átlagpolgár.

Miért nem tudtak olyan egyszerűen, világosan fogalmazni és tényleg 12 mondatban, mint Ácsné meg Ertsey??

"1. Vissza a földet a falun élőknek! ...

3. A nemzeti parkok szétverésének azonnali leállítását! ...

5. A klientúrára épített pályázati rendszer felszámolását, átlátható, mindenki számára elérhető, tisztességes európai uniós pályáztatást!
...

8. Követeljük a média szabadságát, állami központosításának megszüntetését, a politikai, gazdasági érdekcsoportok médiauralmának eltörlését! Népbutítás helyett valódi műveltséget! ...

11. A tekintélyuralmi, centralizált politikai rendszer azonnali felszámolását! Előrehozott választásokat új választójogi törvény alapján! Közvetlen demokráciát, a pártok uralmának végét!

12. Haladéktalanul követeljük az Alaptörvény helyett a történelmi alapokon és széles körű közmegegyezésen nyugvó, demokratikus Alkotmány megalkotását és a jogállami normák betartását!"
A magyar kormány pénzügyileg roppantaná meg a Financial Timest

Kőkeményen bepereljük a tekintélyes brit pénzügyi lapot. A kormány ismét bizonyítja, hogy fogalma sincs róla, hogyan működnek a dolgok az ország határain kívül.

444.hu/2015/03/17/a-magyar-kormany-penzugyileg-roppantana-meg-a-financial-timest/
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
az magánvélemény. De honnan veszed, hogy az Pkp vélemény is? Nekem eddig legalábbis úgy tűnt, hogy tényleg próbálnak egy mérsékelt jobbközepet. Ami még mindig attól jobbra van, ami nekem bejön, de azért nem utasítom el élből.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: ühüm ebbe "-többek közt a liberális népbutítás miatt- " népbutításban, vastagon benne volt/van a szélbaltól a széljobbig az értelmiség jelentős része, tisztelet a nagyon kevés kivételnek...
@Gábris szomszéd:
Pontosan, és ezt még azelőtt írtam ugye, hogy a felmérés kikerült volna:).

Ezért is lennék kíváncsi, hogy ha esetleg a Jobbik kezébe kerül majd a korrupcióellenes fegyver, akkor képes lesz-e felszámolni azt, vagy inkább csak élni akar majd vele, mint eddig oly sokan:).

A szocik bukását a saját gyávaságuk és lustaságuk okozta, a Fideszét a pökhendiségük és a saját mindenhatóságukba, sebezhetetlenségükbe vetett hitük fogja. A Jobbikét szerinted mi?
@kekex: stimmt, mert egy normális társadalomban mindenre szükség van, kivéve a szélsőségesekre
@ausländer Sipi: "na itt egy jo pelda ra, hogy mekkora a baj. mennyi a proli es hogy megvette kilora oket a fidesz..."

Ez hagyján. Nagyobb baj, hogy a hvg kb. olyan égő cikket közölt tegnap, mint a "kommunisták" által felgyújtott Reichstag.
Az jött ki a vasárnapi boltbezárást firtató cikkükből, hogy a legtöbb családi vegyesbolt ill. plázasori butik tulajdonosa eddig is kb. rabszolga kismamákkal és másodállású ápolónőkkel oldotta meg a vasárnapi nyitvatartást.
Ők -azonkívül, hogy jól pofán vágta most a fidesz a kis mellékkeresetüket-, eddig is csak zsebbe kapták a vasárnapi pénzt, természetesen pótlék nélkül.
És a hvg-nek van képe ezekkel a szerencsétlenekkel kampányolni, akik így is-úgy is szívnak ...
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: A jobban teljesítésben sikerült elérni, hogy a balkánozás országok, országok közállapotának irigykedő felmagasztalását jelenti.
@ausländer Sipi:

Ez egy modern konzervatív párt.....mint a brit Torry..... :)

@vigyüktúlzásbaadolgokat:

"Úgy írt a Fuxos nick, mintha a szoclib restauráció valami ördögien gonosz dolog lenne." Nem ördögien gonosz dolog, sőt a mostaninál jobb....a kisebbik rossznak nevezném....de én azt nem kívánom vissza.
A szoclibek is részei a magyarságnak!!!!!!!!!!!!!.....de ezt a régi garnitúrát nem kívánom mégeggyszer a hatalomban látni.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Ezért írtam, hogy többek közt. :)

De míg Thürmer Gyuszitól nem várod el a néptanítóskodást, addig egy Magyar Bálint vezette Oktatási Minisztériumtól több, mint kínos, hogy pl. nem vezette be az állampolgári ismeretek tantárgyat, és nem osztottak a végzős középiskolásoknak Alkotmányt a bizonyítvány mellé.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Ezért írtam, hogy többek közt. :)

De míg Thürmer Gyuszitól nem várod el a néptanítóskodást, addig egy Magyar Bálint vezette Oktatási Minisztériumtól több, mint kínos, hogy pl. nem vezette be az állampolgári ismeretek tantárgyat, és nem osztottak a végzős középiskolásoknak Alkotmányt a bizonyítvány mellé.
Mi is ez a kisemberezés? OK, ha mi lennénk azok, akkor kik a NAGYemberek? Csak nem Rogánék? Mert akkor innen üzenem, hogy a jó k. a-kat ... (ezek szerint NAGYemberek = csaló (bróker)cégvezérek + Rogánék mint politikusok? Végülis megvan a közös nevező, ez a "lenyúlás ahol csak lehet a kisemberektől"...)
@Fuxos (ex bömis): "A szoclibek is részei a magyarságnak!!!!!!!!!!!!!....."

Ha Béndek így gondolja, akkor ez természetesen garancia, hogy nem az árvalányhajas Horthy-nosztalgiát képviseli.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: ellenben most a narancsosok osztogatnak alaptákolmányt, és ezzel semmi nem változott, sőt rosszabb lett. Az állampolgárrá váláshoz nem egy-két tantárgy kell, hanem olyan társadalmi körülmények és átláthatóság és példamutatás. Lásd Sipi nagy igazságát az ügyeskedünk és nem adunk számlát a kisemberektől kezdve a "tisztelt" politikus bagázsig.
.
Teszkósodott a Puskás akadékmia

A Puskás Akadémia meccseire most már hét különböző irányból ingyen buszokkal juthatnak el a klubkártyával rendelkező szurkolók a hazai meccsekre.

Mint a Tescóba! Juhhhhé!
Akciós jobbszélső balhátvéd Monus Áron eladó!
Ja nem, bónusz áron.

tenytar.blog.hu/2015/03/17/magyar_foci_nezok_sehol_de_a_stadionokra_tovabbra_is_omlik_a_penz
@ausländer Sipi: Te miről beszélsz? :) Liberalizmus, liberális állam berendezkedés? :) Az a baj, hogy nálunk baj van a fejekben. Itt mindenki a múltba szeret visszanézni. Akkor nem kell gondolkodjanak a jövő kihívásain. Most is ki a második legnagyobb párt az országban? A Jobbik. Az elavult, populista, EU ellenes retorikájú, ordas rasszista eszméivel.
Sajnos ennek az országnak vége van. Te tetted jól, hogy időben leléptél.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

"Ha Béndek így gondolja, akkor ez természetesen garancia, hogy nem az árvalányhajas Horthy-nosztalgiát képviseli."

Nem csak erre refrektálok, hanem úgy általában.
A Polgári Magyarországnak van értelme és olyan irányba kellene mozdítanunk az országot. Tudom, hogy ezt a hívószót csúnyán lejáratta a Fidesz, de a gondolatot nem kellene kidobni. Hányan éltek már vissza olyan szavakkal mint a Haza, Szabadság stb. de azért mi még hazafiak vagyunk akik szabadságban szeretnénk élni.
@The Ghost Wolf:
Neked is a PKP-t tudom ajánlani......van választás és van kiút....ha mi, akik egy normális országot szeretnénk összeállunk.
Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz.

Ezt úgy írják ki, mintha a "jelenleg" szónak határozott értelme lenne. Nincs, baszod. Nyugodtan írhatod azt is, hogy "Ebben a blogban innentől kezdve már soha a kibaszott életben többé nem kommentezhetsz. Mert kibasztalak, és kurvára nem fogom átnézni, hogy miért is, meg egy telibebaszott számláló sincs, ami az eltelt napokat méri, hogy mondjuk egyszer valaha visszajöhess."
Ezért van az, hogy már alig olvasom a szarjaitokat. Ha a teszt nem sikerül, akkor baszódjatok fel öreganyátokba, bazdmeg. Ez a Fabius gyerek még elvisel valahogy, tehát elolvasom az írását. A többiek meg bekaphatják.
@The Ghost Wolf: szerintem keson leptem le. de jobb keson, mint soha:-)
na, tessék. amíg ilyen széplelkű hősök vannak az országban...

Én szeretetet sugárzok mindenki felé
Beszélgetés Baldauf Lászlóval

"Értse meg, én nem a CBA-ért, hanem az egész nemzetgazdaságért küzdök."

www.168ora.hu/itthon/en-szeretetet-sugarzok-mindenki-fele-134216.html
@parti_giano: De most komolyan ki más lehetne ? :D:D

Orbán vejének testvére lett a NAV Informatikai Fejlesztési Főosztályának vezetője

444.hu/2014/09/10/orban-vejenek-testvere-lett-a-nav-informatikai-fejlesztesi-foosztalyanak-vezetoje/
@parti_giano: ez Index közszolgálati különkiadása nagyon jó :))))
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: "az állampolgárrá váláshoz nem egy-két tantárgy kell, hanem olyan társadalmi körülmények és átláthatóság és példamutatás."

Ebben az országban úgy szüntették meg az Alkotmányt, hogy a népesség cirka 80%-a azt se tudta, hogy éppen puccs történt!! Nyafogtak pár hétig az ellenzéki pártok, aztán minden ment tovább (az Am. Népszavát kivéve).
Tehát nem értek egyet veled. Amíg az alapok nincsenek meg, addig hiába akarsz építkezni. Homokra nem építhetsz házat!

"ellenben most a narancsosok osztogatnak alaptákolmányt, és ezzel semmi nem változott, sőt rosszabb lett."
Szerinted ha Magyarék négy, Gyurcsányék meg nyolc évig tolták volna ezerrel az állampolgári oktatást, akkor a magyar nép beveszi azt a maszlagot, hogy az egypárti alaptörvény az alkotmány?! Jó, néhány eszement biztosan lett volna, de most a tömegekre gondolok.
@The Ghost Wolf: "Az Ipsos szerint a Jobbik sikeréhez nagymértékben hozzájárul, hogy maga mögött tudhatja a tavalyi parlamenti választásokon a pártra szavazók több mint kilenctizedét, s emellett sikerült új támogatókat is gyűjtenie.

A kutatás alapján a tavaly áprilisban a Fideszre voksolók egytizede, körülbelül 200 ezer ember időközben átpártolt a radikális jobboldalhoz, de sikerült maga mellé állítania az urnáktól távol maradók bő egytizedét is, nagyjából 350 ezer szavazópolgárt."

444.hu/2015/03/17/egyre-jobban-kozeliti-a-jobbik-a-fideszt/
@vigyüktúlzásbaadolgokat: ugyan így bevették volna, mert ezzel addig senki nem foglalkozik amíg meg nem szűnik, a 300ft fizetése érthetőbb, a többi nem számít. Amíg van ellenség akikre ki lehet vetíteni a bajokat /cigány, idegen, bal, kommer, liberál, náci stb... kinek kinek igénye szerint/ addig nem lesz semmi változás ebben az országban.

Ezzel is tudnék vitatkozni, de nagy vonalakban egyetértek vele:

Az évnyitó ünnepség képmutatás, hiszen a szünidő végének senki sem örül, a gyerekek nem az életre készülnek, hanem élnek, a jó iskola pedig nem jogi és hatalmi eszközökkel, hanem a személyesség erejével motivál. Így látja ezt Horn György, az Alternatív Közgazdasági Gimnázium pedagógiai vezetője, az Alapítványi és Magániskolák Egyesületének elnöke, akivel a 21. század iskolájáról beszélgettünk.

www.origo.hu/kultura/20150316-minden-iskola-eroszakszervezet.html
@s: Szép belépő! Nagy szükség van az ilyen kommentekre. Méltatlan a kitiltásod, én mondom!
@hauptrichter: "Csak nem Rogánék? Mert akkor innen üzenem, hogy a jó k. a-kat ... "

Ez a Rogán túltolta a nemzeti ünnepet a családi huszáregyenruhákkal. Látszik, hogy nem olcsó kölcsönzőből valók a jelmezek, hanem méretre varrták őket valami elegáns szabóságban. Mi lesz a következő? Faluról hoznak föl inges-bőgatyás parasztgyerekeket, hogy játszanak a kis Rogán "úrfiakkal"?

Unom már, hogy a plázákban a szupermenek mellett a cowboy az egyetlen értelmes jelmez. Persze, kínai jelmezgyárban nem fognak huszáruniformist varrogatni, mert nem is ismerik. De talán a közmunkások szívesen csinálnák, normál bérért. Semmi ötkilós aranysujtás, csak egy piros csákó, kék zubbonnyal és műanyag karddal. Abban pompázzanak a politikuskölkök nemzeti ünnepen, amiben a többi proli ("kisemberek") gyerekei!
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: "mert ezzel addig senki nem foglalkozik amíg meg nem szűnik, a 300ft fizetése érthetőbb, a többi nem számít."

Ez fából vaskarika érvelés. :) A pógár azzal foglalkozik, ami az újságban van. Ha senki le se sz.rja az Alkotmányt, akkor honnan veszed, hogy nem érdekelné a zembereket?!
"Romániában szar lett korrupt politikusnak/köztisztviselőnek lenni"

Ja. De ott nem régen le is lőttek pár faszkalapot, ha jól emlékszem. Mi ezt kihagytuk sajnos. Meg is látszik a gyatra eredmény.
@Gábris szomszéd: Tele lett a faszom a faszkalap bloggerekkel, mert az önhitt pojácák kifossák magukból a szószart és ha nem azt röfögöd rá, amit hallani akar, már ki is baszott örökre. Ja. Én meg többet nem olvasom, mert csak. Hülye faszok mind.
@miva?: Vicces gyerek vagy. Még sokra fogod vinni.
@ausländer Sipi:

"_nem eletlenul vagyok ott, ahol."

Ezt sejtettem. Élesre vagy töltve. Elvégre meg is házasodtál:D
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Horn György: "A liberális iskola olyan intézmény, ahol a szabadság jogi definíció. Ahol közösen elfogadnak bizonyos szabályokat, amelyek mindenkire nézve kötelező érvényűek, és ezeket – mondjuk, iskolabíróságok révén – betartatják. Nálunk nincs ilyesmi."

Mivel a Horn-tesók ilyen nagy szerepet vittek a rendszerváltozás utáni magyar közoktatásban, nem csodálom, hogy itt tartunk. :(

Talán akkor dobjuk ki a BTK-t is, ne korlátozzuk a betyársereg működését, és parlament helyett egy király hozza a törvényeket?! Maga az interjúalany mondja, hogy ez csak a gazdagok iskolájában működik, Borsodban öt perc alatt megbukna.
@Gábris szomszéd:

Igen őket. A Facebookon is fenn vannak....Polgári Konzervatív Párt.....érdemes meghallgatni a beszédeket. Én élőben hallottam és nagyon jó benyomást tettek rám.....számomra egy támogatásra érdemes kezdeményezés. Szerintem jobbközép párt....én liberális konzervatív vagyok és részemről teljesen rendben van. Most indítottak egy kezdeményezést...Az Ország Fája a neve...elsőre talán meredeknek is tűnhet, de valahogy meg kell hogy találják az utat a választókhoz és lehetőséget ad arra is, hogy te is tegyél valamit.....hangsúlyozom nem kötelező.
@parti_giano:

"_
Beszélgetés Baldauf Lászlóval

"Értse meg, én nem a CBA-ért, hanem az egész nemzetgazdaságért küzdök."_"

Bukott ember. Nem említette sem a focit, sem a stadion-küzdelmet. Szotyizni nem elég a lelátón.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: A királyt csak azért vettem ide, mert van Orbánnak az a mániája, hogy király (köztárs. elnök) akar lenni.

Kíváncsi lennék, Horn Gyuszi a kis Orbánt hogyan fegyelmezte volna, miközben az a falra keni a mákos rétest, és beszól a tanárnőnek? :)
@jaegtoer: akkor nem olvastad el alaposan. biztos, csak a porsche fotókat kerested.

" – A Puskás Alapítvány évzáró vacsorájára azért eljár?

– Az csak természetes. Utoljára betegségem miatt hiányoztam, de Felcsútra sokan elmegyünk. Csányi, Demján, a Spar vezére, én és még sokan mások."

nagyképű egy pali. na, ja. tudod, hogyan lesz öngyilkos egy fideszes (boli, ne figyelj!)? leveti magát az egojáról az iq-jára.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: öööö a közösen elfogadvából eljutni a királyi rendeletekig még nekem is nagy bakugrás, az meg hogy ki mondja kevésbé érdekel, mint az amit.

Szerintem túl nagy jelentőséget tulajdonítunk az újságoknak a híreknek és a tálalásnak, ha az emberek többségében nincs felkeltve a tájékozódás a kitekintés igénye, annak marad a 300ft és a zsigeri gyűlöleti irányítás.

Tökéletes oktatási rendszerünk soha sem volt, de ami most van az még veri a 80-as évek bélit is, a többiről nem nyilatkozom, mert nem ismerem. De legalább korábban a lelkiismeretes tanároknak lehetőségük volt önálló döntéseket hozni, ma már esély sincsen erre, a szülök meg választhattak, ma már mindenki az egységes szart kapja...
Abból lesz ma alkotmánybíró, akire Lázár János rámutat

Teljessé vált a Fidesz hatalomátvétele, az alkotmánybírók többsége pont úgy táncol, ahogy a kormány fütyül. És akár 2023-ig a székükben maradhatnak.

q.444.hu/k/http%3A%2F%2F444.hu%2F2015%2F03%2F17%2Fabbol-lesz-ma-alkotmanybiro-akire-lazar-janos-ramutat%2F
Azért érdekes megjegyzést tett erről a témáról tgm legutóbbi írásában...
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
"Maga az interjúalany mondja, hogy ez csak a gazdagok iskolájában működik, "

Nem egészen ezt mondja. Mivel az állami oktatás keretei közé a módszerei miatt nem illeszthető be, magániskolaként működik. Az meg ugye fizetős, merthogy valamiből mégiscsak működtetni kell. Ha figyeltél, azért a jelentkezők tanulmányi átlagáról is beszélt.
Van ilyen általános iskola (mármint alapítványi, fizetős) is jónéhány, sőt óvoda is.
Ha Borsodban is tudnának ilyen jövedelmet biztosítani a tanároknak (meg minden állami iskolában), akkor ott sem bukna meg módszer.
@jaegtoer:
"Bukott ember. Nem említette sem a focit, sem a stadion-küzdelmet"

Viszont említette az utódjául kiszemelt Lázár Vilmost.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
"Horn Gyuszi a kis Orbánt hogyan fegyelmezte volna"

Ezt csak elírtad ugye, nem Gyuszi, Gyuri... És hidd el, hogy tudta volna fegyelmezni.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: "a közösen elfogadvából eljutni a királyi rendeletekig még nekem is nagy bakugrás, "

Kettővel fölötted írtam, csak talán nem láttad, hogy a királyos részt Orbán miatt írtam.
Horn György iskolájában talán még azt is elnéznék, hogy Orbán szabadon kiélhesse a kis mániáit? Agitáljon a diákönkormányzat ellen, és hogy őt válasszák diákkirálynak? Mert most az országban ez megy nagyban: mindenki azt csinál, amit akar, semmi törvényt be nem tartanak, nincsenek KÖZÖSEN hozott szabályok, az elmebeteg kitalál valamit, és a szolgái megvalósítják.
Ez lehet, hogy a budai elitgimnáziumban ésszerű mederben tartható, de országos szinten nem nagyon működik.

"ami most van az még veri a 80-as évek bélit is, a többiről nem nyilatkozom, mert nem ismerem."
Speciel a 80-as években volt politikai oktatás, és szerintem egy úttörő többet tudott az állam felépítéséről (mégha pártállam is), mint amit ma egy érettségiző tud a demokráciáról és az Alkotmányról. Ez nemcsak a fidesz bűne, hanem az elmúlt huszonöt évé.

"az emberek többségében nincs felkeltve a tájékozódás a kitekintés igénye, annak marad a 300ft és a zsigeri gyűlöleti irányítás."
Most azt mondod, hogy a magyarok hülyébbek/igénytelenebbek, mint pl. az amcsik? Ahol még az akciófilmekben is fújják az Alkotmány negyedik kiegészítését, és a korrupt politikusokat azzal buktatják le a "kisemberek", hogy az "adófizetők pénzéből nem lopsz, te szemét"? Komolyan hiszed, hogy ez nem (nagyrészt) oktatás kérdése? :)
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: "Ha Borsodban is tudnának ilyen jövedelmet biztosítani a tanároknak (meg minden állami iskolában), akkor ott sem bukna meg módszer."

Nekem nem az alternatív módszerekkel van bajom, Horn György (Gyuri) iskolátlanítási vágyálmaival. Igaza van Vajda Zsuzsannának, a csóró gyerekek nagy tömegeinek az az előnyös, ha az állam megszervezi a közoktatást, akár évnyitóstul és nemzeti ünnepestül.
És van Hornnak egy nagy önellentmondása: ha a szülők nem érnek rá a nevelésre, akkor a suli miért is erőszakszervezet, amelyik kiragadja a gyereket az otthoni üres lakásból? Pont hogy emberi környezetet biztosít a diákoknak, mint egy szülő-pótlék.
ha a jobbiknak lenne egy csöpp kis esze, akkor meglovagolhatná ezt a "keményen dolgozó kisemberes" trendet a szomszédok jó példáival.

ugyanis ha eltekintünk a hazaárulás kopejka baksisától ők azok, akik nem nagyon jutottak hazai - európai - konc közelébe, ráadásul híveik vagy jobb híján bennük gondolkodó valódi kisemberek alkatukból, iskolai végzettségükből, társadalomban elfoglalt pozíciójukból, a rendszerváltás veszteseiként követelhetik a legradikálisabban az elszámoltatást.

A városi értelmiség civil mozgalmai erre képtelenek, túl "intelligensen" gondolkodnak ahhoz, hogy radikális követeléseket fogalmazzanak meg.

Minden folyamat a jobbik hatalomba kerülését erősíti.

(remélem, addigra sikerül elpaterolnom a gyerekeimet ebből az országból)
@Gábris szomszéd:
Ha az előzmények és a háttér is érdekel, akkor érdemes Béndek saját blogját is nézni.
Ez madarab:
hafr.blog.hu/2015/03/15/orban_harca_a_nacionalizmusert
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

Igaz, a csóró gyerekek nagy tömegeinek előnyös a közoktatás. De annak lehetne más formája is, mint ma.
A suli egyébként már egy jó ideje nem nevel (tisztelet a kivételnek), csak oktat.
A dolog rákfenéje szerintem ebben a mondatodban van: "ha a szülők nem érnek rá a nevelésre". Ez az, ami rettenetes és elborzasztó számomra. Pedig tudom, hogy sok esetben igaz...
@Gábris szomszéd:
bár neked inkább ez az olvasnivaló:
hafr.blog.hu/2014/04/26/hazank_szexepilje_a_nacizmus
"szórjuk ki gyorsan az ilyen hitek közül a rovásírást is, a fajelméletet is, Csaba királyfit és a magyar Szent Korona intim viszonyát Gábriel főangyallal. Nyilvánvalóan ezek is jeles szektahagyományok, amelyeket minden politikai konzervativizmusnak messzire el kell kerülnie."
"(Született pedig ez a cikk a magyar jobbközép figyelmeztetésére: hogy ő maga Orbánon túl, a saját jogán nincs, ezért a még nem náci, csak erkölcsi és szociális kiutat kereső Jobbik-szavazóknak sincs más választásuk, mint nácivá válni, ha hagyományt és világnézetet keresnek maguknak.)"
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: Nálunk már a 80-as években voltak ilyen próbálkozások, pl. beszélgetőkör, kár hogy nem váltak gyakorlattá. Most talán jobb a helyzet.

Arra emlékszem, hogy harmadikban kiválasztottuk az osztály fáját a vasútparkban, és a suliban lerajzoltuk. Ma is mindig megnézem, ha arra járok, egy nagy fehér platán a volt múzeum sarkánál. :)

Horn Györgyre visszatérve, nekem ez a mondata nem tetszik, ezzel nem értek egyet:
"Ahol közösen elfogadnak bizonyos szabályokat, amelyek mindenkire nézve kötelező érvényűek, és ezeket – mondjuk, iskolabíróságok révén – betartatják. Nálunk nincs ilyesmi."
Erre mondtam, hogy ilyen profi suliban, "jó" családból való gyerekekkel ez működhet. De egy önkormányzati suliban, akár a Józsefvárosban, akár Szabolcsban, szerintem megőrülnének a tanárok, ha nem lenne házirend meg ilyesmi.
Én emlékszem, az őrsöket is lehetett (volna) jól csinálni, értelmes programokkal. A gimiben már diákönkormányzat volt, és emlékszem mekkora buli volt a diákelnök választás. Csak a farok harmadikosok (akiknek a jelöltje megnyerte), elhülyéskedték a végén, és a vadiúj elnök bejelentette, hogy "császárságot" alapít. Nagyon fárasztó volt, egyáltalán nem volt vicces, és az addig munkánkat is tönkrecseszte.
@Penivaldes:
"vagy a szülők nem alkalmasak a nevelésre"

Ilyen is van nem kevés, de ez ugyanúgy elborzasztó.
@Fuxos (ex bömis): "a szoclibek is részei a magyarságnak!!!!!!!!!!!!!...."

ahogy a másfél milla jobbik szavazó is. ;)
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

"elhülyéskedték a végén, és a vadiúj elnök bejelentette, hogy "császárságot" alapít"

most őszintén, ebből vajon mennyit tanult az akkori ifjúság, mert szerintem rengeteget, persze az akit érdekeltek a történések, mert ez a valóság, ez van most nagyban. Kellenek ezek a rossz élmények is, az a fószer volt az akkori troll, és sajnos őket is kell valahogy kezelni egy társadalomnak.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: az, mindennap látom, és a gyerekeikből sajnos ugyanolyanok lesznek. elenyésző azok száma, akiket valamelyest változtatni tud a bölcsi, óvoda, iskola, golfklub.
@kekex: Alapvetően hülye következtetés. Pontosan azért nő a táboruk, mert néhány műrettegőn kívűl még többen látják a valóságot. Na és persze az egyre több jobbik vezetésű településen sem jött el a világvége. ;)
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

Én értem amit írsz, de az a baj, hogy belőlem van a kevesebb, és sok az aki nem érti. No, ha valaki halat akar fogni, akkor ahhoz megfelelő hálót kell használnia. Ennyire eccerű a világ. Egyes halászni szándékozók meg ezt nem akarják megérteni.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: én azt mondom, hogy kellenek szabályok, mert anélkül nem megy.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: "ebben a mondatodban van: "ha a szülők nem érnek rá a nevelésre". Ez az, ami rettenetes"

Ezt egyébként Horn mondja: "Amire biológiailag, társadalmilag hivatva lennénk anyaként-apaként, azt ma nem tudjuk megtenni, mert egyszerűen nem tudunk kellő mértékig jelen lenni a gyerekeink életében. Ezért is mondom, hogy az iskola erőszakszervezet, hiszen kiszakítja a gyerekeket a családból. "

Régebben a falusi gyerekek sokat voltak egyedül, bandában, mikor vigyáztak az állatokra. Nagymamám mesélte, hogy mikor nagyon fázott a talpuk -szégyen, nem szégyen-, de beleálltak a tehénnek a vizeletébe, mikor a dolgát végezte, mert az kicsit melegítette a lábukat.

Szomorú esemény, de másik nagymamám ma hajnalban tért örök nyugalomra hosszú betegség után. Nyáron lett volna 94 éves. Ő volt az utolsó a nyolc testvér közül (korban az utolsó előtti). Mondhatni, hogy az idősebb testvérek nevelték őt meg a húgát, mert a szülők akkoriban nem értek rá a gyereket a tanyáról az iskolába vinni meg vissza.
@Fuxos (ex bömis): Belehalgattam Béndek beszédébe. Voltak szimpatikus gondolatai. Persze a blogján olvastam olyat, amivel már nem értek egyet. ;)
Ércsük uram, ércsük, csak föl nem foghattyuk.
Amikor nekünk szól a törvény, akkor kötelező alkalmazni, ha meg ellenünk, akkor rossz, meg kell változtatni?

index.hu/belfold/2015/03/17/csak_meszaros_lorinc_vette_komolyan_a_meltatlanna_valast/

Kisembernek miért kell minden törvényt mindig betartani? Ja és aki nem kisember, az mi?
@látjátok feleim szümtükkel: Jó a kérdésfeltevésed.

Elég baj, hogy nem nagyon fognak elgondolkodni a válaszon Angyal haverjainak kivételével.
tök jó ez az új tv, tiszta nosztalgia-tv.

régen is szerettem az aratásos kombájnos riportokat, aztán ha kíváncsi voltam az egyebekre, hallgattam a Szabad-Európát és bbc-t is lehetett.

bár a fradisták csoda, hogy nem dobálták ki az ablakon a tv-ket ettől a sok lilától.
@Penivaldes: Különben tőlem azt csinál a saját iskolájában, amit akar, ha a szülőknek ez tetszik.

Az már pikánsabb, hogy ennek a Hornnak testvére az a Horn Gábor, aki hozzájárult Gyurcsány bukásához a kis beszólásával, és államtitkár volt Magyar Bálint idején az oktatásügyben. Na most képzeljük el, ha ők számítottak az akkori minisztérium legnagyobb lobbistáinak Vekerdyvel együtt ... Nem vitatom a jószándékukat, de tipikus doktriner liberálisok.

Ugyanez a típus Ungár Klára. Múltkor nagy sejtelmesen somolygott az ATV-n, hogy ő most mekkora leleplezést mond Orbánról. Az volt a nagy titok, hogy Orbán egyszer megdicsérte Antall Józsefet, hogy az milyen jól elmagyarázta neki a fasizmus és nácizmus közötti különbséget.
Ungár meg ezen röhögcsélt a műsorban, hogy ez "gimnáziumi tananyag".

Riporter másodpercekig nézett maga elé a "bomba hír" hallatán. Lengyel László meg előtte 10 perccel mondta, hogy a szadesz oylan tárasaság volt, hogy "gettósítottak", "kíméletlenül kiközösítettek" olyanokat, akikkel nem értettek egyet valamiért. Egyesek szerint Orbán is akkor zakkant meg, mikor a székházügy után kinézték maguk közül Szárszón.
@Gábris szomszéd: én nem értem azt a boldogságot - illetve értem én - amit majd mindenki érez az első napok hibái miatt, ezt én kisstílűségnek tartom,

a királyi tv-vel nem az a baj, hogy kurva sok pénzért még nem sikerült perfekten dolgozni az első naptól kezdve, ez próbaüzem, nyilván ki kell jönni a hibáknak, mondjuk nem nagy dicsőség, de ez van

"Termeléssi kisregény", elő lehet szedni a sublótból a hetvenes nyolcvanas évek könyveit, szociográfiáit, riportjait.

szóval ez valami teljes csőd, hogy annyi kreativitás nincs a propagandistákban, hogy ne új eszközöket, módszereket találjanak ki, hanem előszedjék a kádárizmus rég elavult propaganda műsörrendjét
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
"Ezt egyébként Horn mondja"

Igen, közben rájöttem, hogy te is idézted.
A téma egyébként messzire vezet, most viszont mennem kell, majd alkalomadtán beszéljünk még róla.
@Fuxos (ex bömis): Mesélj az alapelveitekről, ma délután óta én I. Ferencnek szólíttatom magam :-)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: "ebből vajon mennyit tanult az akkori ifjúság, mert szerintem rengeteget,"

Az ilyenből lesz a jó fideszes káder?
@vigyüktúlzásbaadolgokat: "Lengyel László meg előtte 10 perccel mondta, hogy a szadesz oylan tárasaság volt, hogy "gettósítottak", "kíméletlenül kiközösítettek" olyanokat, akikkel nem értettek egyet valamiért."

Azért ilyesmit itt a gyíkon is elég gyakran lehet tapasztalni. ;)
@vigyüktúlzásbaadolgokat: " pógár azzal foglalkozik, ami az újságban van. Ha senki le se sz.rja az Alkotmányt, akkor honnan veszed, hogy nem érdekelné a zembereket?! " Nos a nyomtatott újságok számát tekintve, akkor nagyon kevés embert érdekel semmi :-)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Szerintem túl nagy jelentőséget tulajdonítunk az újságoknak a híreknek és a tálalásnak, ha az emberek többségében nincs felkeltve a tájékozódás a kitekintés igénye, annak marad a 300ft és a zsigeri gyűlöleti irányítás. +1
@Gábris szomszéd: Nincs időm, se türelmem minden blogot olvasni. MInt Tőled is, más tól is azt szeretem, ha a saját gondolatait fejti ki. Ez esetben legalább azt tudom, minek vallják magukat, az kezdetnek már valami.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: "Speciel a 80-as években volt politikai oktatás, és szerintem egy úttörő többet tudott az állam felépítéséről (mégha pártállam is), mint amit ma egy érettségiző tud a demokráciáról és az Alkotmányról. Ez nemcsak a fidesz bűne, hanem az elmúlt huszonöt évé." Ha te a nyolcvanas években úttörősködtél, akkor biztosan jobban tudod. Én kissé korábban... De, ha tudsz valamit mondani a népköztársaság elnöki tanácsa elnökének konkrét hatásköreiről, szívesen tanulnék tőled.
"Ahol még az akciófilmekben is fújják az Alkotmány negyedik kiegészítését, és a korrupt politikusokat azzal buktatják le a "kisemberek", hogy az "adófizetők pénzéből nem lopsz, te szemét"? Komolyan hiszed, hogy ez nem (nagyrészt) oktatás kérdés-e?" Lehet, hogy már valaki reagált erre, de én is leírom: ha neked egy nép "eszére" az a jó példa, hogy a Bill of Rightsból minden bűnöző tudja a negyediket, ami pont a rendőri intézkedések jogszerűségére vonatkozik, akkor... nem értek veled 1-et.
@s: :D Ejnye, ez nem szép dolog. Hofi szerint legalább alternatívát kell adni: kapják be, vagy nyalják ki.
@pianolight: Persze így OK csak azt hittem jobban beléjük akarsz melyülni. ;)
@habakuk000: "ugyanis ha eltekintünk a hazaárulás kopejka baksisától ők azok, akik nem nagyon jutottak hazai - európai - konc közelébe, ráadásul híveik vagy jobb híján bennük gondolkodó valódi kisemberek alkatukból, iskolai végzettségükből, társadalomban elfoglalt pozíciójukból, a rendszerváltás veszteseiként követelhetik a legradikálisabban az elszámoltatást." Ez 1 nagyonigaz mondat, és, ha nem lenne a vége, még meg is sértődhetne egy vérbeli jobbikos :-)
@pianolight: Egy vérbeli jobbikos nem sértődik meg, hanem győzelmi táncot jár népszerűségük növekedése miatt.

Abba viszont nem gondol bele - vagy ha igen, mélyen eltemeti -, hogy ehhez a talmi dicsőséghez nagyigazán semmi közük, ők csak a huszonx év szerencsétlenjei és elhagyottai kilátástalanságainak vámszedői
@Gábris szomszéd: "a szoclibek is részei a magyarságnak!!!!!!!!!!!!!...."

ahogy a másfél milla jobbik szavazó is. ;) Mintha a "szoclibek", (akikhez szerinted nem jobbikosként valszeg én is tartozok), a jobbikot nem a magyarságból akarták volna eltávolítani. Gondolkozz, hátha eszedbe jut, fordítva ez hány embernél van így a másfélmilliódból, szerintük kik a hazaárulók?
Mai találós kérdés a nagyérdeműnek.

Milyen reakciót fog kiváltani a fideszből, hogy a bennük csalódott szavazóik elkezdenek átpártolni a jobbikhoz? ;)
@pianolight:

1. Én nem gondolom, hogy aki nem jobbikos az szoclib lenne.

2. Tisztázzuk gyorsan, hogy akkor szerinted a szoclibek honnan akarnak eltávolítani.

3.Tényleg szerinted kik a hazaárulók?
@Gábris szomszéd: semmi komolyat, tesók vagytok, s úgy hiszik, a választófülkékben nem a radikalizmusra szavaznak a pógárok

szerencsétek van, túlságosan önhittek és el vannak foglalva belső hatalmi harcaikkal, ami érthető:

ez az utolsó hét év, amikor uniós pénzt lehet kisíbolni, a fidesz ezzel foglalkozik és utánuk a vízözön
@vigyüktúlzásbaadolgokat: "Szomorú esemény, de másik nagymamám ma hajnalban tért örök nyugalomra hosszú betegség után. Nyáron lett volna 94 éves." Őszinte részvétem.
Nekem az Édesanyám ennyi idős.
Nem gondolnám, viszont, hogy az "idilli" múltban kellene keresnünk a jövőnket. Én is tudom, hogy az más világ volt.
@Gábris szomszéd:

Igen... a jobbikos szavazók is...ismerek néhányat.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: "Az már pikánsabb, hogy ennek a Hornnak testvére az a Horn Gábor", Horn Gyuri 1-el felettem járt, 18 felett. Alapvetően ő nem is pedagógusnak készült. Nálam nem bántandó.
@habakuk000: Ehhez csak azt tenném hozzá, hogy nem biztos, "matematikailag" helyes sz a huszonx év. 2015. 03. 17.
@Gábris szomszéd: 1. Ha te nem így gondolkodsz, netán elítéled az ilyesmit, akkor nem itt kellene hintened az igét? Én nem akarok jobbikosokat meggyőzni, talán jobb lenne mindenkinek a saját másfélmilliós családjában ( nekem "csak" 15 fő.
2. Kevés vagy ahhoz, hogy sikerüljön provokálnod. Nem tudom ( mivel nem vagyok az), a szoclibek honnan akartak, de biztos nem a nemzetből. A magam részéről meg sehonnan, mert amiben soha nem voltál benne, onnan felesleges lenne eltávolítani.
3.A hazaárulók rossz kérdés számomra, mert mindig rossz volt a csengése: a nem nyilasok, a nem kommunisták, utoljára meg a nem jobbikosok. De konkrét személyekről az előbbiek alapján ( és mivelhogy ismét divatba hoztátok) jó eséllyel találgathatsz, ha nem megy, sajnálom...
@pianolight: nagy valószínűséggel nem helyes, igazad van.
Ugyanakkor ez a felület nem ad elég helyet arra, hogy alaposan elemezzek, ( és ahhoz kéne nekem egy kicsivel több ész is)

Véleményem szerint a Horn-Bokros éra kivételével folyamatos leszállóágban vagyunk Antalléktól kezdve, ugyanakkor az is szilárd meggyőződésem, hogy a puha-pihe gulyásszocializmus is komoly szerepet játszik a sajátosan össznépi korrupciós és csalásos társadalmi játszmáinkban.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: biztos vagyok benne, nekem se lettek volna emiatt könnyes éjszakáim...a kis Orbán egy hónap után sírva könyörgött volna anyucinak egy másik iskoláért....kkk..nagy dolog a közösség és a közösségi programok vonzóak, az ablakból bámulva nem varázslatos, dehát mindenki azt kap, amit megérdemel....
@habakuk000: Ne szerénykedj, annál sokkal többet tudol :-)Én is úgy vagyok, hogy hosszabb dondolatmenetekre nem ez a hely az alkalmas, így is túlfolynak a szövegeim.
1etértek, hozzátéve, hogy én határozottan jobboldali vagyok, persze nem a mai, magukat an nak hazudó pártok híve.
Azt gondolom, hogy bármilyen, becsületesen gondolkodó embörrel élvezet a disputa, ha meg egy nézeten vagyunk, akkor direkt szívesn beszélgatak. Horn nekem nem annyira, mint ember, de szakmámból eredően Bokrost személyesen ismertem, és igen.
@pianolight: "Nem tudom ( mivel nem vagyok az), a szoclibek honnan akartak, de biztos nem a nemzetből. A magam részéről meg sehonnan, mert amiben soha nem voltál benne, onnan felesleges lenne eltávolítani."

Sikerült kedvesen megtudnom tőled, hogy nem vagyok a magyar nemzet része. Még szerencse, hogy te egy józan hang vagy itt. Képzeld milyenek lehetnek a véresszájúak. ;)
@pianolight: Én úgy gondoltam sokáig, baloldali vagyok, aztán játszottam egy teszttel - itt elég sokan tették ezt talán tavalyelőtt - s olyan jobboldali pontjaim lettek, hogy öröm volt nézni.
mellette erősen liberális.

Jók tudnak lenni a tesztek, ha értelmes emberek állítják össze a kérdéseket, nagyon jó játék, s meglehetősen objektív eredményt mutathatnak.

A magyar pártokat "értékeik" szerint nem nagyon tudom besorolni, talán nem is egyszerű.
Persze itt is van kivétel.
@habakuk000: Politicak compass? 10 éve többször megcsináltam, és határozottan jobbra tolódom. Először Jézus, és Gandhi között voltam :-)De! Vannak erős baloldali tulajdonságaim is, és az alap a liberális ( +hegeliánus, idealista), amit erős toleranciának hívok.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

Szép, hosszú utat járt be, volt benne minden, amit ember élhet, láthat. Emléke sokáig maradjon veled.
@pianolight: nem, magyar nyelvű volt, nem angol, de most, hogy megmutattad, játszom ezzel is majd.:)

Elköszönök, a kutya úrral jelenésünk van a haverjainál.
@pianolight:

Már többször mondtad, hogy te jobboldali vagy. Érdekelne mi az, ami eltér nézeteidben a baloldali nézetektől. Szánhatnál a válaszra egy kis időt.
@Gábris szomszéd: Tévedésben vagy kedves örménybarát. A provo ( a múltkor Éanyó aztatat írta provocateur, én nem tudok flansziául)megejst nem jött be, de az biztosan, hogy szövegértésed, mint minden véleményed egészségtelenül " biased". Bevallom, jobban szeretném, ha nem lennél sem ennek a klubnak, sem pedig az általam nagyra becsült magyar emberek közösségének tagja, sőt, nem ha nem tartanád magad jobboldalinak sem, de, tudod, liberális jobboldali vagyok, így eszembe sem jutna, bármilyen butaságot írsz, kizárni a magyarok közül. Máshova nem kerültél be, még találgathatsz. Főleg, ha te ( ügyesen titkolva más népek iránti egyoldalú imádatodat), magyarnak tartod magad.
@habakuk000:

"Elköszönök, a kutya úrral jelenésünk van a haverjainál."

Mi pedig megdöbbenve olvassuk. Kértek időpontot?
@vigyüktúlzásbaadolgokat: "Egyesek szerint Orbán is akkor zakkant meg, mikor a székházügy után kinézték maguk közül Szárszón."

Kettesek szerint nem megzakkant, hanem felfújta magát, hogy majd megmutatja ő, ki is fújja a passzátszelet. Neki lett igaza, ő fújja. A kiközösítőket meg már a szél se fújja, elfelejtették őket.
@Gábris szomszéd:

"2. Tisztázzuk gyorsan, hogy akkor szerinted a szoclibek honnan akarnak eltávolítani."

:)Te meg a tisztázás:)

:)Te mit tisztáztál itt valaha valamit is azon kívül, hogy kreml-manager vagy? Ezt is csak ráutaló magatartással, linkekkel és kopizással, de önálló magfogalmazásban egyszer sem volt hozzá gerinced:)

:)Mennyi kérdés elől osontál el sunyin, sebesen surranva?:)

:) :) Na, még kettő: :) :)
@100 kóbor kutya: a kutya úr nehéz fizika, talajelokeszitesi munkat végzett a kerben - asott mint a veszedelem- ihy, mint igen keményen dolgozó hátrányos helyzetű - negylabu- kisember, kiérdemelte méltóságos vezirunk nagyarabecsuleset, igy nem kell elore bejelentkeznie
@látjátok feleim szümtükkel: Jobboldali vagyok a Mo-on ismert fogalmak szerint, azonban nem az itteni pártokkal egyetértve. A lényeg: a kádárkori baloldalt nem csípem, és akkor még finom voltam. Továbbmenve, 25 év óta még mindig sok olyan emberrel dolgozok együtt, akik 90 előtt cseperedtek, sőt, 80 előtt, és valamiféle titkos hálózatot alkotnak, akik ( nem a legmagasabb szinten, de összetartanak azok ellen, akik nem velük vannak, ugyanúgy, mint a Fidesz, csak kisebb mértékben tudják a dolgokat befolyásolni. Nem vagyok sem Horthysta, sem a háború végéig ugráló mocskos majmok híve!
De az utána következőké sem, akiket úgy érzem te néha relativizálsz. Mondjuk Gyurcsányról is jóval többet tudok, mint te, egyik cégénél dolgoztam, mint külsős. Ott nem kérdezték, ki milyen párt híve, de érdekes módon egyszercsak mindenkit kirúgtak, egy orosz fiú, meg az egy Szilvásyn kívül, aki mindig egy paraszt bunkó volt, ott meg rátett egy lapáttal. Nem tekintelek ellenségemnek, még rossz érzésem sincs veled kapcsolatban, annyi, hogy amit nem tudsz, úgy érzem, azt próbálod védeni. Tudod, nekem most nincs rossz dolgom, de attól még mélységesen elítélem a mai rendszert. Te is így vagy azzal a rendszerrel, ami nekem nem volt jó? Mert akkor empatikus demokratának is foglak tekinteni.
@habakuk000:

Kutya Úrral -fáradtságos munkáját átérezve- mélyen együtt érzünk. Egy kutyaként reméljük, fejedelmi vacsorát kap vagy kapott főtt füstölt csülök formájában.
@pianolight:

Terelsz ( holott te nem is vagy egy gárisfajta ), pedig csak az érdekelne, mitől vagy jobboldali, mi az, ami eltér a balodali nézetektől. Mit gondolsz te ezekről, és mitől érzed magad jobboldalinak.Az utolsó három mondatoddal nem tudok mit kezdeni, és isten bezony, csak az érdekel, mitől érzi magát jobboldalinak valaki. Mitől másabb, mint aki úgy gondolja, hogy ő baloldali, miben térnek el egymástól.

Mivel én kérdeztem előbb, talán majd ha választ is kapok, utána lehet arról beszélni, én mit gondolok. Akkor lesz is miről mit gondolni.
Azt meg nem bírom értelmezni, hogy miként került a Gyurcsány az asztalra.:D
@pianolight:

"_ Jobboldali vagyok a Mo-on ismert fogalmak szerint, azonban nem az itteni pártokkal egyetértve._"

Biztosítalak elvi támogatásomról, lévén én is jobboldali. A világ égtájai, vagy a szélrózsa irányaival megegyező politikai csoportosulásokkal való összehasonlítgatással szemben ezt onnan tudom kőbiztosan, hogy valahányszor álmomból ébredek, mindig a jobb oldalamon fekszem. Ez akkor is így van, ha nem álmodtam. Ennek némileg ellentmond, hogy második fejemet balra hordom.
@100 kóbor kutya: kutya úr legbüszkébben a nyers karalábées alma darabkákateszegeti, amit szemelyese falkavezari mivoltomban harapok ki számára
@habakuk000: Szevasz.
@látjátok feleim szümtükkel:

Gyurcsány azért kerül mindig az asztalra, mert még mindig nem érti senki, mit jelent a:
-Nincsen ingyen ebéd,
-El lehet menni,
-Majd megunják és majd hazamennek, usw.

Csak a Kurvaországban van megegyezés, és a -Mondjak még valamit Ildikó?-ból is csak az Ildikót értették.

No, hát ezért.
@habakuk000:

Szentséges Canis Major! Egy vega eb! Nem nyúl az mégis, esetleg kecske?:)
@pianolight: telefonom nem avatkoznek be komoly beszélgetés e, de csináltass egy tesztet a kollégával szerintem, hadd gondolkodjon az ertekrendeken
@Heimdalll:

Az első mondat helyesbítve, mielőtt megköveznek:

*Gyurcsány azért kerül mindig az asztalra, mert még mindig nem érti senki, vagy csak túl kevesen, hogy mit jelent a...
@100 kóbor kutya: a hangsúly a sajat harapasomon van, nem a karalaben, habár amilyen kutyaetelek készülnek manapsag, a vegasagon sem csodálkoznék
@habakuk000:

Meg tudjuk érteni. Jó kutyálkodást:)
@habakuk000:

Ja, persze, értékrendek! A fenébe, nem is jutott eddig eszembe.
Miről szólnak, mi a tartalmuk? Lopni a jobboldalon, meg a balon sem illő dolog, hazudni sem, meg köpönyeget forgatni sem. Ugyé?
Mitől is lesz jobb a bal? Talán attól, hogy kinek mi/ki az isten? Vagy esetleg nincs is akkora különbség, csak az, hogy egyik utálja a másikat és viszont?
@habakuk000: aambator falkavezeri szerepemet némileg árnyalja az a tény, miszerint én rendszeresen lobalom az általa termelt salakanyagot, o Viszont nem takarítja utánam a wc-t
@látjátok feleim szümtükkel: Bocsi, de ez a terelés nem az a terelés, mire te gondolsz. Nem gondolom, hogy az életemet itt kellene kiteregetnem. Ha értesz a szóból, annyit mondok, hogy amire 90 előtt szűk baráti körben büszke voltam arra ma nem vagyok az. Lehet,hogy korkülönbségünk miatt nem értesz, de ezt nem róhatom fel neked.
De, hogy a lényegre térjek: Egyetértek az emberek, jogaik egyenlőségével. Nem értek egyet az egyenlősdivel, azt gondolom, mindenkinek munkája szerint, tudása szerint ( akarod ezt elitizmusnak nevezni? tedd azt)
Nem értek egyet a polgárok párthovatartozás szerinti megkülönböztetésével ( de én ezt óvodáskoromtól tapasztaltam, nem úgy, mint te, jóval később, és nem azért, mert az apám fasiszta lett volna, csak azért mert vallásos volt. Bár a családom tele volt igazi jobboldaliakkal,: Kisgazdapárt, a régi szocdemek). Írhatnék "baloldali" gondolatokat is, de ezt a modern európai jobboldal régen átvette. Emlékszel még a " konvergencia elméletre"? Na, ugye az mintha fordítva sült volna el, mint B. T. Iván, vagy S. mihály elképzelte.
Ja, és úgy tűnik, mintha az a baloldal 100%-osan politikailag megbukott volna a kulturált világban.
Ennyit a terelésről tanult fiatal barátom Most viszont türelmetlenül várom, hogy te elmondjad, a terelésen kívül, mit tudsz jobb és baloldalról.
Ja a Gyurcsányt ma sokan a baloldal reményének tartják, még itt is. Így került ide.
Azt, hogy nem teljesen érted a magyar nyelvet nagyon sajnálom, de ettől még biztos rendes ember vagy.
@habakuk000: Azt gondolom, ez nem komoly beszélgetés. Egyébként, mint írtam is, 100%-os a jobboldaliságom, de mindent összevetve ez jön ki, és nemcsak a teszt miatt.
@látjátok feleim szümtükkel: Kisöcsi ne provokálj, mert elvisz a Gábris. És vigyázz, mert még elszédülsz a negy kérdezősködésbe'. Talán mondjá valamit te is, ki vagy, azon kívül, hogy kekeckedsz.
@Heimdalll: Megvan még a másik fejed is?
Most jövök rá, hogy én Északra ébredek, tehát akko jegesmedve lennék???
@pianolight: "Azt, hogy nem teljesen érted a magyar nyelvet nagyon sajnálom, de ettől még biztos rendes ember vagy."

Ezzel teljesen egyetértek, de nem az életedre, csak arra voltam kíváncsi, hogy mit gondolsz a saját jobboldaliságodról. Látom neked is van legalább annyi gondod a magyar szavak jelentésével, mint amennyit nekem tulajdonítsz. Azért amit megtudtam nem kevés, bár nem az, amit akartam.

Nekem kétségeim vannak az olyan emberekkel szemben, akik egyszerű kérdésre körmondatban válaszolnak. Olyan elvtársias viselkedés az ilyen. Majd szólj, ha tőlem hasonlót látsz.
Bocs, öcskös, az a baj veled, hogy csak kötözködsz, jobboldalival baloldalival. Beteg lélek. Válaszolok röviden: jó!
Aki meg nem tud körmondatokat írni úttörő úr, annak én mindig gyanús leszek.
Nevetséges vagy, Az én kérdésemre egy szóval sem válaszoltál.
1 esélyed van még, hogy válaszolj.
Azt hittem értelmesebb vagy, de hiába, fáj a csalódás. Ja, és beszélgess otthon, ott biztos mindig igazad lesz.
@látjátok feleim szümtükkel:

Mert csak hiszed, hogy egyszerű a kérdés, és nem tudod, mert ha tudnád, nem mondanád egyszerűnek azt, amire igen sok tanult és okos és bölcs ember keresi hosszú ideje a választ.
Igen-nem, fekete-fehér. Valójában még ez sem egyszerű , mert mi az, ami már fehér és meddig tart az amikor még fehér.
Végül, van amikor megtiszteltetésnek veheted a körmondatokat, még akkor is, ha kissé ki van csipkézve:)
@pianolight:

E kérdés megválaszolására még fel kell fedezni az északi oldalamat is, melyet eddig rejtve tartott előttem a teremtő.

De miért éppen jegesmedve? És ha odobenus rosmarus?
@pianolight: Egyre jobban szerepelsz meg kell hagyni. Most épp sikerült megtudnom tőled, hogy "természetesen" provokátor vagyok. De ennél is nagyobb hab a tortán, amikor megírod "jobban szeretném, ha nem lennél sem ennek a klubnak, sem pedig az általam nagyra becsült magyar emberek közösségének tagja" a következő mondatodban pedig egyből lenyugtatsz, hogy "eszedbe sem jutna, kizárni a magyarok közül."
Még szerencse, hogy nem szoktál ellentmondásokba keveredni. :)
@Heimdalll: Kéne még egy "l" a nicked végére. :)
Édes Jézus most segíts. Előbb akasztanának, most már szimbolikus mozdulatokkal lőnének is. Előszőr szóban, aztán mutogatásban és a végén mindent elsöpörnek majd az ordaseszmék, hiszen tudjuk, hogy mindíg így kezdődtek a történelmi tragédiák.

alfahir.hu/a_parlamentben_lovoldozott_majd_hazudott_a_szoci_kepviselo
@Heimdalll:

Nem szeretem a csipkét, bár ha egy rozmár csipkézi...:D
Megint megy egymás kutyázása, de szép is ez...
Szomorú, ha egy eccerű kérdésre >mit jelent neked a saját jobb/baloladaliságod< indulatok jönnek, és nem a gondolatok. A válaszokról nem is beszélve.

Tanulság?

Lehet, hogy sokan nem is tudják mit jelent a saját oldaliságuk? Csak mondják, mert az olyan jól hangzik?Vagy hiányzik az önismeret?
@Gábris szomszéd: Na, aztán te is ismered az ellentét fogalmát!
Nincs itt semmi kontraszt, a baj az, hogy te azt a gondolatot te nem ismered fel, még akkor sem, ha leírják neked: Nem bírom a nézeteid, de nem teszek ellene semmit, hogy elmondjad. Ja, az vili, hogy nálad egy toleráns gondolat, már per se ellentmondás. Ha én nagyon szeretném mondjuk C. Schiffert elkapni egy fordulóra, de ezért nem utazok oda, ahol ő épp van, és nem ugrok rá, az nálad ellentmondás . Egy kis formális logikát tanulhatnál az ellentmondás mibenlétéről. Vagy legalább gondolat és a tett kapcsolatáról.
@látjátok feleim szümtükkel:
.
Könnyen lehet, hogy igazad van.
Nagyapám még oldal szalonnákat aggatott fel a karában, és egyáltalán nem érdekelte, hogy a mangalica jobb, avagy bal oldalából származik.
És manapság?
Már az is baj, ha az autóddal átvergődsz a baloldali sávba. Az angoloknál meg az a kötelező.
Ki érti ezt? És a pártokról nem is beszélve.
Pont ma hallottam hogy hende vitéz is közpénzen ment kurvázni Párizsba. Lézer jankó nyomdokaiba lépett, persze poltpetike majd ezt is tisztára mossa.
@ornagy50:
Igen!
Nekem itt csak magamat kell ellátnom - végre... - amit meg én támasztok magammal szemben, azt be kell tartanom, különben...

Most a Kuznyecov NK-8-as hajtómű indításának a hangját keresem, ezek tolták a B2-es 154-eseket, ne keress semmit, ezt csak műértők tudják...
@Gábris szomszéd:

Nem lehet elégszer mondani:

fsp.nolblog.hu/archives/2015/03/17/Nacul_a_Jobbik/

"Úgyhogy, jó okunk van azt mondani, hogy ameddig a Sneider Tamásokat, Kulcsár Gergelyeket és a többi hozzájuk hasonló élőlényt Vona Gábor pártja nem öklendezi ki magából, addig a Jobbikra nincs találóbb minősítés, minthogy náci párt. Mutatkozhatnak akárhány vizslakölyökkel a kampányban, átsegíthetnek akárhány vak nénit az úttest túloldalára, ez nem változtat azon, hogy nácik vannak a magyar parlamentben, Egyik képviselőjük ráadásul alelnök, aki valahol szintén náci, mert semmi baja nincs azzal, ha valaki a késelést a gyilkosság intim formájának nevezi."
@látjátok feleim szümtükkel: A nagy fiú úgy tűnik szégyenli, hogy kőkemény baloldali. Pedig ez nálam nem jellemhiba, estleg kellemetlen. A jellemhiba, az, hogy ezt nem meri bevallani, inkább engem elvtársaz..
"indulatok jönnek, és nem a gondolatok. A válaszokról nem is beszélve." most akkor mivan? indulattal még a válasz előtt meglézereztelek?
"Lehet, hogy sokan nem is tudják mit jelent a saját oldaliságuk? Csak mondják, mert az olyan jól hangzik?Vagy hiányzik az önismeret?" voilá! önismeretből jeles!
Itt leírtam, bár neked, ez hosszú körmondat vót:
"Egyetértek az emberek, jogaik egyenlőségével. Nem értek egyet az egyenlősdivel, azt gondolom, mindenkinek munkája szerint, tudása szerint ( akarod ezt elitizmusnak nevezni? tedd azt)
Nem értek egyet a polgárok párthovatartozás szerinti megkülönböztetésével ( de én ezt óvodáskoromtól tapasztaltam, nem úgy, mint te, jóval később, és nem azért, mert az apám fasiszta lett volna, csak azért mert vallásos volt. Bár a családom tele volt igazi jobboldaliakkal,: Kisgazdapárt, a régi szocdemek)"
Most viszont türelmetlenül várom, hogy te elmondjad, a terelésen kívül, mit tudsz jobb és baloldalról."
Na, erre nincs válasz már harmadszor.
Tudod én megtiszteltelek azzal, hogy elmondtam, mit gondolok.
Te kösd fel az úttörőnyakkendőd, és gyakorold az olvasást, hátha sikerül valamit írnod is. Sajnállak, legközelebb olyannal kezdj, aki a te szinteden van.
@Knósszosz:

"_Megint megy egymás kutyázása, de szép is ez..._"

ugye? hiába ugatunk, így mi, kutyák, egymásközt...

Vau-va-vauu ...ez se hallatszik az Holding.
@Oxica:

Pedig a Viagrát bármelyik budapesti vagy vidéki szállodában is bevehetné. Felesleges annyit utazni érte.
@Gábris szomszéd:
.
Milyen kérdés?
Csak annyi, hogy létrejött-e közöttük valamiféle váltópárti működésről szóló egyezség?
.
@pianolight:

Én magamoldali és magampárti vagyok, ezért nincs mit írnom sem a jobb, sem a bal oldalról.

Szeretem a nyílt, és becsületes embereket, akik nem két kilométeres mondatokkal mondják el amit közölni akarnak. A tiszta beszéd a legjobb út az előre haladáshoz.
Nem szeretem, ha valaki olyan hangnemben beszél velem, mint te ( én nem tettem veled, nem öcsiztelek, meg kisfijúztalak, de ha szereted hugi, akkor így is beszélgethetünk ), legyen jobb- vagy baloldali.
Ki vagyok? Ki, sok mindentől. Ezen túl egy magyar állampolgár, aki tiszteli polgártársait oldaluktól függetlenül. Nem csak tiszteli, de lehetősége szerint segíti is. Persze az öndícséret néha büdösnek tűnhet, de ilyenekkel nem foglalkozom, mert magamnak akarok megfelelni, és nem neked, meg másoknak. Bár eddig a másoknak megfelelésemmel nem voltak gondjaim. Mondjuk meg is tettem mindent ezért.

Becsületre neveltek, és jól is tudok aludni, sötétben nem kell a hátam mögé lesni.

No ha ettől baloldali vagyok, azt nem szégyellem, de nem is dicsekszek vele. A szolidaritást pedig oldaltól függetlenül felvállalom, mint eszmét. Gondolkodhatsz rajta miért.

Van még kérdésed?
@jöttem: Ja és ha földespeti blog mondja akkor az úgy is van.:) Közben már másfél milla szavazó nem látja az igazságot, pedig te is elmondod itt naponta háromszor. LOL
@Gábris szomszéd:

Nem a blog a mérvadó, hanem Kulcsár Gergely jobbikos parlamenti képviselő szavai:

"Ma délután egy kis feltöltődésre vágytam, ezért meglátogattam a Duna parton a képen látható vidám helyet. A kép a cipőbe köpés után készült. Mindenkinek ajánlom, ha szomorú vagy fáradt, látogasson el ide, meg jön a kedve folytatni a munkát, amit őseink sajnos nem fejeztek be! Kitartás!"

Ma ez az első kommentem ennél a posztnál. Százszor is elmondom ha kell, hogy az, aki a Duna-parti holokauszt emlékmű elárvult cipőibe beleköp, a fenti szavak kíséretében, az náci.

Két hónap alatt el lehet veszíteni másfél millió szavazót, ahogy a fidesz pédája mutatja.
Ne igyál előre a medve bőrére!
@jöttem: Figyu már. Ez nem náciság max. egy nagy faszság a részéről, ami ugye 2011-ben történt. De meséld már el nekem, miben más ez az embertelenség a kollektív akasztás emlegetésétől vagy a jobbikosok szimbolikus lelővésétől? Ugye te sem fogsz kiemelni egy csoportot a történelemből a többiek háttérbe szorításával?
@jöttem:

Szomorú, hogy ettől az embernek csúfolt élőlénytől a pártja nem bír elhatárolódni. Talán szétnézhetnének a kamrában régi képek után, hátha találnak egy-két-három családtagot, akinek szintén ott maradt a cipője a parton.
@látjátok feleim szümtükkel: Abban az időben sajnos sokfelé maradtak cipők mindenfelé. :( Egyébként meg azt mondták, hogy elítélik és vállalhatatlannak tartják ezt a cselekedetet. Ez nem elhatárolódás szerinted?
@Gábris szomszéd:

Az eszébe jutott a "kedves" képviselő úrnak, hogy Boldog Salkaházi Sárát is jelképezi az egyik cipő?
Mert ti ugye mindannyian hithű keresztények vagytok.

"A foglyokat este a Fővámház elé terelték, levetkőztették és a Duna partjára állították őket. Mielőtt a sortűz eldördült, egy alacsony, fekete hajú nő – Sára nővér – a kivégzők felé fordult, a szemükbe nézett, letérdelt, az égre nézett, és keresztet vetett."
hu.wikipedia.org/wiki/Salkah%C3%A1zi_S%C3%A1ra#Hal.C3.A1la

Na ebből a szemszögből nézve még gyalázatosabb ez a tett.

Jó, hogy említed a dátumot. Vagyis 4 éve nyugodt lelkiismerettel megy be a templomba és imádkozik a "kedves" képviselő úr.

Szerinted pedig csak egy faszság.

"De meséld már el nekem, miben más ez az embertelenség a kollektív akasztás emlegetésétől vagy a jobbikosok szimbolikus lelővésétől?"

Ti már rég túl vagytok a verbalitáson. Ebben más.
@látjátok feleim szümtükkel:

Elhatárolódni? Ne viccelj! Ez náluk az alaphang. Képzeld el, mi folyhat zárt ajtók mögött.
@jöttem: Hiába emeled ki minden ártatlan áldozat tragédia volt. Amúgy miben is vannak túl a verbalitáson? Vagy az egyik verbalitás fújjcsúnya míg a másik OK? Alaphang. Képzeld akkor mi folyhat a dékánál meg a cociknál a zárt ajtók mögött?
@jöttem: Látom a lényegen továbbra is elsiklasz.

ELÍTÉLENDŐ és VÁLLALHATATLAN.

Sikerült elolvasnod?
@Gábris szomszéd:

Közöld ezt a holokamuzó jobbikos kollégáiddal is. Azt hiszem, egyiküket nemrég elmarasztalta a bíróság.

Na, eddig tologattalak.
No itten van a kutya elvermelve. Nem minden ártatlan áldozat halála azonos fajsúlyú az ok tekintetében ( az áldozatéban egyforma ). Akit valami kóbor lövedék talált el, az véletlen áldozat, akit meg kihajtottak az állomásra, Duna partra, majd elgázosították, meg belelőtték a folyóba, az már gyilkosság, embertelenség, és nem eccerű háborús kár. Valahol úgy is nevesítették, hogy háborús bűntett. Öreg belügyért ilyenért vallatják.

"Mindenkinek ajánlom, ha szomorú vagy fáradt, látogasson el ide, meg JÖN A KEDVE FOLYTATNI A MUNKÁT ???????????????????????????????????????????????????, amit őseink SAJNOS NEM FEJEZTEK BE ??????????????????????????????????????????????????! Kitartás!"

Én nem lennék tagtársa ilyeneket beszélő embernek látszó lénynek.
@jöttem: Ha nem vetted volna észre közölték vele is. Te egyébként tudsz már jogerős ítéletről, mert én nem.
@látjátok feleim szümtükkel: Jóval korábban nyilván a Hollán fivéreket is véletlen lőtték a dunába a Lenin fiúk, megteremtve ezzel ezt a szomorú hagyományt is. Persze a II. VH-ban szintén csak a velük kapcsolatos embertelenség a háborús bűntett, ha ez másokkal történik, akkor véletlen áldozatokról beszélhetünk.
Úgy látom sikerült neked is a véralgebrában az egyik áldozatot a másik fölé emelni, ezáltal szelektálva a halálos áldozatok között. :(
Nyilván amikor a zsidókat írtották az égbe kiáltó, (az is) amikor aztán a zsidók tették ugyanezt bosszúból az már jogos elégtétel, de minimum mély hallgatás övezi.

kkbk.blog.hu/2009/08/21/schlomo_morell_amit_tudnia_kell_mindenkinek
Egyesek nagyon várják, a jogerős itéleteket!
Bezzeg máskor nem ennyire jogérzékenyek.
Náci tempó!
@Gábris szomszéd:

Kulcsár Gergely:

"Ma délután egy kis feltöltődésre vágytam, ezért meglátogattam a Duna parton a képen látható vidám helyet. A kép a cipőbe köpés után készült. Mindenkinek ajánlom, ha szomorú vagy fáradt, látogasson el ide, meg jön a kedve folytatni a munkát, amit őseink sajnos nem fejeztek be! Kitartás!"

Jobbikos elhatárolódás ide vagy oda, Kulcsár jelenleg is a Jobbik országgyűlési képviselője.

Erről, te, szokatlan nyíltsággal ezt írod:

"_Figyu már. Ez nem náciság max. egy nagy faszság a részéről, ami ugye 2011-ben történt._"

Magam részéről, köszönöm szépen, nincs több kérdésem.
@jaegtoer:
Most képzeld... ha netán az lenne, ez a sok tisztességes, szlovák, tót származású vérmagyari tuttira elutasítaná.
Evégre ez csak egy félreértés, ráadásul magánlevél, magánemberek közt, a kuruc nevű szennyre kitéve.
Azért látom juhász sem kell a magyarnak, terel ő magától is szépen.:C
@látjátok feleim szümtükkel:
Má sarki politicusra gondótam esőre, de nálunk olyan amúgysenincs...
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Annyit azért lábjegyzetelnék, hogy mindkét 'illustrissimus' elég egyértelművé tette hovatartozását. Magán, nem magán.

És egyet is értek azzal, hogy emez itt kommentelhet, legalább szem előtt van.
Ha háború, akkor legyen háború. Kérdés mit szólnak azok a szavazók, akik azért szerették a szocik idején a Hírt tv-t, mert az olyan jól odamondogat?:D

mno.hu/magyar_nemzet_belfoldi_hirei/moralis-alapon-merlegelnek-1277722
@jöttem:

Jó reggelt,meg mindenkinek!

"mi folyhat zárt ajtók mögött."

Jól tudja mindenki mi 'folyik ebben a témában is összekacsintó 'fidessdzsobbik között...'
Többször tanúja voltam...pfej!!
Vagy talán már nem is kell összekacsintaniuk,hiszen egyek!
Jól látni a szavazórétegek mozgásán:(csak kiegyenlítődés folyik!
Lesznek itt még 'iciripiciri 'koalatárgyalások,(mint anno Torgyánpapával)vagy már vannak is!
'gecigömböc nem finnyás e téren!!
@látjátok feleim szümtükkel:

A fény már ideért,jönnek rének és a vikingek is? A 'nagyerejűkovácsot szívesen látnánk sorainkban'against'szügyészség-NAV-PSZÁF:))
Ki lesz ez vizsgálva!
Parlamenti 'bigottságot!!!
@parti_giano: @jaegtoer: Nagy kő esett le a szívemről és persze az is hasznos, hogy te is szem előtt vagy. :)
.................

civilhetes.net/velemeny/polt

"(Nyílt levél nemzetünk büszkeségéhez, a törvényesség legfőbb őréhez, a korrupció elleni ádáz küzdelem kérlelhetetlenül hősies bajnokához.)

Ugye tudod, hogy megszegted az esküdet? Megcsúfoltad a hivatalodat. Elárultad a hazádat. Eladtad a lelked. Hazudtál nekünk. Becsaptál minket. Aljas, hitszegő, patkány módon...Ugye tisztában vagy azzal, hogy elsősorban neked köszönhető demokráciánk csődje? A legújabb kori kifosztottságunk. A felső tízezer eszeveszett harácsolása, mely a tömegek vég nélküli nyomorából táplálkozik. A nélkülözésből. A reménytelenségből. A szegénység örök körforgásából. A gyermekeink százezreinek éhezéséből. A fásult, beletörődő és meggyötört tekintetükből. A holnaptól való félelmükből. A sírásra görbült szájukból. A könnyeikből.
Ugye a lelked mélyén sejted, hogy mindez nem fog örökké tartani? Ugye tudod, hogy a spicli Négybetűs nem fog örökké megvédeni téged? Ugye tudod, hogy amikor gazdádat már bentfekvőként kezelik Grazban, a Lóarcú Récsölke és famíliája már nem fog emlékezni arra, hogy elsősorban te voltál az, aki lehetővé tette számukra a "saját lábon állást"? Ők soha nem fogják ezt megköszönni neked. Soha nem fogják ezt honorálni. Számukra ez a természetes. Ez az alaphelyzet. Ők már ebbe születtek. Számukra te ugyanolyan alattvaló vagy, mint a stróman Mészáros-paraszt. Ugyanúgy lenéznek téged is, mint a borsodi nyomorgó cigány (és nem cigány-) gyerekeket. Számukra te egy senki vagy. Számunkra is...
Ugye van fogalmad arról, ténykedésednek köszönhetően nem csak a "Nagy Vízen Túliak" néznek ránk szánakozva, hanem saját nemzeted polgárai is szemlesütve tudatosítják magukban, hogy immár a demokrácia irigyelt, mesés fellegváraival, Oroszországgal, Törökországgal, Azerbajdzsánnal és Türkmenisztánnal kerültünk azonos platformra. Remélem, tömegeink hálája előbb-utóbb utolér téged."
@látjátok feleim szümtükkel:
Elsőre orálisnak olvastam...
Mostanság Lajos mélytorkoztatja a fijjúkat.
@jaegtoer: Na ezt kapd el ne a náthát. :)

Tudja, kik ellen szól a vasárnapi zárva tartás?

Nem fogják kitalálni, miért vezette be a kormány a vasárnapi nyitva tartást. Ha ön eddig azt gondolta, hogy a családok és a kisvállalkozások védelmében, vagy éppen a haveri CBA helyzetbe hozására - nos, mindkét verzió esetén súlyosan téved.

Bitó László a balliberális összefogás spiritus rectora, a kilencvenes évek szellemét közös rettegés-szeánszokon megidéző gyurcsányista feketemágus az ATV reggeli műsorában mondta meg a frankót. A kötelező vasárnapi zárva tartás fő célja tehát nem más, mint, hogy:

"kiszorítsa a vallásos zsidókat a kereskedelemből. Mert szombaton nem tarthatnak nyitva, vasárnap meg már nem nyithatnak ki."

Bitó szerint egyébként az egész egy gonosz kereszténydemokrata összeesküvés. A vasárnapi zárva tartás valójában egy erőpróba, és, ha sikerül, akkor jöhet a "KDNP fő célja, az abortusz betiltása".

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mJj_BDG7PdA#t=134
@gazoló:

Tárgyaljanak! Tegye azt Orbán velük, amit az mdf-fel és a kisgazdákkal. A kdnp-t ugye nem lehetett szétszakítani, mert az egy szellempárt.

Innen is jó reggelt, mindenkinek!
@Gábris szomszéd:
Egyrészt a konkrét köpés nagyon messze van a szimbolikus lövéstől. Másrészt EZ A NÁCI ALAPVETÉS, te tróger!
"látogasson el ide, meg jön a kedve folytatni a munkát, amit őseink sajnos nem fejeztek be! Kitartás!"
És sehol egy nyilatkozat, hogy 2011-ben másképp gondolta, mint idén!
De egyébként nekem is mindig köphetnékem támad a cipők láttán, ami a nagymagyar markecolóknak IS emléket állít. Mert cipőben is bele lehetett volna lőni a zsidókat a Dunába, de azokat még össze lehetett szedni!
@látjátok feleim szümtükkel:
Akasztott ember házában kötelet, Hortobágyon birkét ne emlegess!
fn.hir24.hu/gazdasag/2015/03/17/40-000-juh-es-szarvasmarha-halhat-ehen-a-hortobagyon-egy-gazda-szerint/
Qurmányunkat ez nem érdekli, hiszen ugyanennyi ember éhen halasztása sem lenne tétel!
@látjátok feleim szümtükkel: Elnézést, hogy csak most válaszolok. 1. Arról nem tehetek, hogy a körmondatokkal bajod van, , de az élet számomra bonyolultabb, mint ( a szövegedből következtetve) a te gondolataidban.
2. A magamé, magam világa számomra szintén elfogadható, csak akkor nem értem, miért nyomsz baloldalinak tűnő szövegeket. Szólj, ha a faültetés a baloldal kiváltsága, mert akkor tévedek.
Sajnálom, ha téged megbántott az öcsizés, de hálistennek 40 elmúlt a fiam, és azóta nem hívom "kisfiamnak". És hálistennek neki olyan szakmája van ami az egész világon elismert. Plusz szoktunk vitatkozni, de nem abban, hogy neki mi a jó, vagy nekem. Ha jól rémlik, te úttörő emlékekből akartál valami világot építeni. Képződ, én is voltam úttörő. Sőt még KISZ tag is, 18 éves koromtól, mert ez kellett ahhoz, hogy tovább tanulhassak. Aztán, mielőtt te még úttörő lehettél volna, engem ki is rúgtak onnan. Aztán megint visszavettek, hogy folytathassam a tanulást legyek hálás?).
3. Örülök, ha felvállalod a szolidaritást, oldaltól függetlenül! Ez nálam nagy piros pont! Sajnálom, hogy eddig elkerülte a figyelmem, pedig nagyon igyekeztem.
4. Én a nyíltsisakos vita híve vagyok, és nem csak azért, mert így látjuk egymás szemét. Nem mintha nem félnék az arccsapástól,sőt, nagyonis. Viszont, a zászlószíneim jelzik hogy ki vagyok, büszke vagyok rá, és azt gondolnám, ez mástól is elvárható.
Végezetül pont nélkül: szerinted miért van az, hogy ezen a helyen van 1-1 fityiszes-jobbikos, meg 1 MSZMP-s, bár ő nem bevallottan?
Miért nincs itt olyan, aki bevállalja, hogy ő baloldali, függetlenül attól, hogy számára melyik pártot, vagy milyen értékeket képvisel a baloldaliság. Miért csak a hsz.-ekből lehet ilyesmire következtetni?
@Gábris szomszéd: LOL. Véleményem szerint jobb lenne, ha te nem hivatkoznál blogok hitelességére. A .ru végű linkeidről, ugye nincs vita, hogy mit képviselnek.
A "globalresearch" pedig ezt írja: Disclaimer: The contents of this article are of sole responsibility of the author(s). The Centre for Research on Globalization will not be responsible for any inaccurate or incorrect statement in this article." Csak azért írom eredetiean, mert te ezt érted. felhívnám a figyelmed az " article, inaccurate, incorrect" kifejezésekre.
@látjátok feleim szümtükkel: Na látod, ezzel 100 %-ig egyetértek :Szomorú, hogy ettől az embernek csúfolt élőlénytől a pártja nem bír elhatárolódni. Talán szétnézhetnének a kamrában régi képek után, hátha találnak egy-két-három családtagot, akinek szintén ott maradt a cipője a parton.
@Gábris szomszéd: "Látom a lényegen továbbra is elsiklasz.

ELÍTÉLENDŐ és VÁLLALHATATLAN.

még nekem is! csak azt nem értem még mindig, hogy miért itt alakoskodsz ezzel, vagy ha komolyan gondolod, akkor miért nem a pártod site- ján ugatod le az elvtársaidat?
@jaegtoer: "Magam részéről, köszönöm szépen, nincs több kérdésem." Értve téged, nekem lenne még minimum 1 Gábrielhez: akkor az egész genocídium is csak egy szimpla faszság volt, nem államrezon, ami "nagyon sikeres" lett?
@pianolight: Ismét sikerült releváns módon hozzászólnod a témához? Ja és a szokásos tempó. Ha nincs érv a mondandóra, akkor jön a "csodafegyver": ok ok na de hol jelent meg. :)
@pianolight: Szerintem leugatják majd azok, akiknek ez a feladatuk. :)
@pianolight: Ne terelej nem vagy te Border Collie. :) Mind a ketten tudjuk, hogy szerintem IS mindenféle genócídium, érjen az bármilyen embercsoportot elítélendő és pont. Neked sem kell ezt túlragozni.
@jaegtoer:

mivel itten megin a tétova kivagyiság lassú és töketlen körüljárása történik, örömmel közlöm, hogy jómagam az eredeti, new york times szerinti political compass alapján az édeskevés jobbkonzerv kategórijába tartozok, mely megállapítást azzal is meg tudok erősíteni, hogy én nem szeretem, ha a szar szem előtt van, horribile dictu még a mocskos pofáját is járattya, amiről persze az jut eszembe, hogy a fabius által meglovagolt szólásszabaccság vagy betegség, vagy perverzió. s mivel egy valós jobbkonzervnek semmi keresnivalója a mai magyarországon, ezért vonultam el a kies svalbárdra.
@hacsaturján:

"a fabius által meglovagolt szólásszabaccság vagy betegség, vagy perverzió. "

Két napja morfondírozok azon, hogy gazoló felvetésére a házmesternék kapcsán reagáljak-e, miközben folyamatosan tort vigyorog itt a házináci.

Ha most nem olvaslak, nem szólnék hozzá.
Igen, ez a demokrácia csúf arca. Az alacsony IQ-júak perverziója, ha nem győzik szókinccsel, akkor kiegészítik ököllel, lábbal, hangerővel. A szabadon eresztett frusztráció tombolása, megrészegülvén a szabadságtól, a hatalom részesének érzik magukat - fél órára.

"a tétova kivagyiság lassú és töketlen körüljárása történik" - ehhez nem is szólok hozzá, úgy le vagyok taglózva:))
@Orica Középföldi:

én asse tudom, hogy aszt a demokráciját eszik-e vagy isszák, az bisztos, hogy krumplit nem lehet vele reszelni, mer akkor a krumpli reszelőről fojna az okfejtés, minden esetre nálunk, svalbárdon nem úgy ébred a lakosság, hogy moostasztán beszéjjünk a demokrácijárul, vagy mi a gólytöcs, sokkal inkább a jégvirág veteményrül, mer abban svalbárd jobban tejjesít.
@hacsaturján:

Tisztelt Mester!

Svalbárdi önkényes és tartós, mintegy életvitelszerű kirándulását meg tudom érteni.
Mindazonáltal a szólásszabadság mintázatának követése messzire vezet, ugyanakkor örömmel tájékoztatom, hogy már kergetem a marhát vigyázva arra, hogy ne legyen kerge, amelyből végül is meggyes-vargányás marha lészen.

Ezzel párhuzamosan Petschwari Mirabella is hivatalos lesz a tesztre, úgyhogy készüljön föl, mert Mirabella társaságában cseppet sem könnyebb a szólásszabadság szőnyegének mintázatát s változatait is szemügyre venni.
Az, hogy az a szóbanforgó szerencsétlen eme szép szőnyeget folytatólagosan összerondítja, nem a szőnyeg hibája, melynek kulcsa a derék lakástartozék alatt rejtezik, hanem annak a két pofonnak az elmaradása, amelyet Sanya bácsi, vagy maga a Főnök ígért de mindenképpen Sanyával tettestársi minőségben, de ők maguk is elbukni látszanak a szőnyegrojtok kusza, de legalább a NER-ben rögzített összevisszaságában.
Egyelőre vigyázó szememet a Svalbárdi Monarchikus Köztársaságra függesztem, különös tekintettel a marha projectre. Az idő közelg. Már csak egy fix pontot keresek és kérek, hogy kimozdítsam a stelázsiról meggybefőttet, mely a gyöngyhagymával bűnszövetségben hamiskásan kacsint az olívabogyóra, amely közben a fokhagymával kokettál.

Abban egyetérthetek magával, tisztelt Mester, hogy Fabius egy perverz alak lehet. Pláne, hogy ráadásul súlyosbító körülményként absztinens, s így a már említett Mirabella hívószava könnyen visszapattanhat a gyík páncéljáról.
@hacsaturján: A batáta sokkal egészségesebb mint a krumpli. :)
@jaegtoer:

mán kezdem mexokni, maga fideszes, hogy kegyed nem légből kap, ám, ha a saját, különbejáratú tőtött káposztáját is képes lekörözni, úgy állok mindenféle megpróbáltatás elé és sarkig tárt kebellel fogadok bárminő gyomorinzultust, mejjet a kies zugló terem.
@Gábris szomszéd: Nem is tudok ragozni. Bocsi, hogy felvetettem valamit hitelességi kérdést, tudjuk, te hiteles vagy, SFR hiteles.Látom, neked mi a feladatod. Itt pofátlankodni.
Örömmel hallom.

Azt a kitételt, mely szerint mit kezd megszokni, remekül ellensúlyozza ama emlékezetes rénkumisz, mely egyáltalán nem néz kancsalul festett egekbe, hanem az üveggel zörögve toporzékol a kövön várva-várva, mikor kerül jó társaságba.
@hacsaturján: Tisztelt Mester! A szólásszabadság az állam és polgárai közötti iszony.
Ittenmeg nincs állam, csak pógárok, márha..
Namármost én a jehovistákat sem hívom be szeretetvendégségre a lakásomba. Ez megitt, a Fabius lakása, ahol mi csak vendégek vagyunk, így sajnos az idetojt szart sem tudjuk a vizesblokkba juttatni, hacsaknem privatuzáljuk a lakást, és ott féregtelenítünk, meg fertőtlenítünk.
Így aztán a vendégeknek felszógált kellemetességek mellett, alkalmanként tűrnünk (?)kell a penetráns bűzt is.
Sajnos.
@pianolight:

úgy is van! szarszag ellen wunderbaumot! (és a haza fényre derül)
Esetleg a kiváltó okra egy jó adag aktív szenet, állítólag nincs mellékhatása.
@hacsaturján:

Most, hogy említette ezt a wunderbaum-ot, az jutott eszembe, hogy a klozetten is szem előtt lehetne.

Még tovább gondoltam a dolgot:

Szóval ez a G azért jár ide, mert klozettnek nézi a Varánuszt?

Asztakurva!

[ ha nehézkes felfogású is vagyok, de ezért nem én vagyok a Mester]
@jaegtoer:

jó vicc! magának nincsenek rénnyei.
@látjátok feleim szümtükkel: azok a nüansznyi preferencia különbségek elég jelentős eltéréseket okozhatnak közös dolgainkban.

Elismerem, hogy nem vagyok elég keményen gondolkodó kisember, mivel én nem tudom felforgatni a világban kialakult viszonyokat.
@pianolight: Tudsz te csak nem mindig akarsz.:)
Lecsaptak, csak előtte nem számoltak. Most meg az önálló képviselői indítványra mutogatnak. Mijaf*nak van ennek az országnak kormánya?

index.hu/gazdasag/2015/03/18/utana_se_szamolt_a_vasarnapi_zarva_tartanak_az_ngm/
A kis perverzek:D

index.hu/belfold/2015/03/18/miert_kivancsi_a_fidelitas_a_tapolcai_jobbikos_testere/

Erről egy vicc jutott eszembe.
Az öreg matróz beteg lesz és elmegy az orvoshoz. Az mondja neki, hogy vetkőzzön le, mire az öreg közli, hogy ő szégyenlős. No de miért, kérdi az orvos. Hát azért, hangzik a válasz, mert tetoválás van a fickómon. No hát nem kell azt szégyellni feleli az orvos, mire az öreg levetkőzik, és a doki látja rá van a botra tetoválva, hogy róza. Nincs ezzel semmi baj, mondja az öregnek, mire az válaszol, dehogy is nincs, fiatal koromban látszott a teljes szöveg: vitéz Horthy Miklós matróza.
Felhívás keringőre, akarom mondani bűnőzésre.

Azzal ugyan is, hogy "...aki provokátorokat ismer fel, küldje el nevüket, képüket, ők pedig közzéteszik..." előkészülnek a nagy nyilvánosság előtt elkövetett rágalmazás elkövetésére.
Úgy emlékszem a Vida rágalmazását az ügyészség képviseli, gondolom a provkátornak kikiáltott személyekért is helyt fog állni az ügyészség, no meg a rendőrség.

index.hu/belfold/2015/03/18/provokator_feljelentes_baloldal_fidelitas_adatbazis/
@100 kóbor kutya:
A Hóldingra hiába ugatunk, attól még nem lesz belőle makulátlan onshore égitest. Pedig lenne igény egy ilyesmire a csahos társadalom részéről - már csak a transzparencia okán is - de ez egyelőre nem látszik elérhető távolságban.

Marad a Mars küldetés, a veszett egyedeket oda kellene transzportálni, mert ugye az a küldetés Boney M potzitív, one way ticket misszió. Esetleg szóba jöhetne az LV-426 is, de azokat a lényeket én nem riogatnám fidexes kutyákkal, meg messze is van.

De ez még arrébb van, addig vonyítsunk tovább.
Van miért... va-úúúúúúúúúúúú.........
Nálunk meg csak a keményen dolgozó kisemberekre csapnak le!
süti beállítások módosítása