Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri111: @Ma született bálvány: a cikk egy éves. A cikk úgy született, hogy az újdonsült apuci mondja. És e... (2024.11.25. 12:45) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.03.17. 08:10 Fabius

Lecsapnak a keményen dolgozó kisemberek

Címkék: románia dna korrupció elleni harc laura kövesi

Egyszer volt, hol nem volt, élt egyszer egy keményen dolgozó kisember. Ő nem ám ilyen Kocsis Máté féle pejoratív értelemben vett keményen dolgozó kisember volt, hanem amolyan rogánantal féle, aki felkelt reggel és keményen dolgozott estig. A keményen dolgozásnak meg mint az efféle mesékben meglett a jutalma, rábíztak egy fontos posztot ahol a maga köré gyűjtött többi keményen dolgozó kisemberrel együtt felkelt reggel, nyomta estig és lett eredmény.

  • 24 polgármestert,
  • 18 bírát,
  • 7 parlamenti képviselőt,
  • 4 ügyészt
  • 2 volt minisztert,
  • 1 tábornokot és
  • 1 volt miniszterelnököt

kaptak el csak tavaly, korrupt rendőrök és üzletemberek mellett. Miniszterelnökök, miniszterek kerülnek bilincsbe, és mit tesz az a Jóisten, bizony letöltendő börtönbüntetés is kijár akár nekik is a viselt dolgaikért. A keményen dolgozó kisemberek leszámoltak a korrupt nagyemberek érinthetetlenség mítoszával, a komplett politikai palettát lefedve vonnak vizsgálat alá és tesznek sittre bárkit. Ha másból nem ebből nyilván kitaláltad, nyájas olvasó, hogy ezek a keményen dolgozó kisemberek nem minálunk élnek és dolgoznak.

Laura Kövesije a románoknak van, nekünk poltpéter és magát kivizsgáló vezető hivatalnok jutott.

korrupcio_orban.jpg

A gazdasági bezzeg a szlovákok-ozás után jöhet a korrupcióellenes bezzeg a románok-ozás. Traian Basescu maga sem gondolta, hogy Pandóra szelencéjét nyitogatja Kövesi kinevezésével. Amíg nálunk a korrupció elleni harc kimerül Gripen Gabriella szenátor nagyívű beszédeiben és Horváth András meg a civilek baszogatásában, addig náluk a keményen dolgozó kisemberek elkapták Basescu testvérét, Viktor Ponta sógorát, de letöltendőt kapott Adrian Nastase egykori miniszterelnök is. Romániában szar lett korrupt politikusnak/köztisztviselőnek lenni, nekünk meg be kell érni egy homályos ígérettel, miszerint képviselőink 2017-től következmények viselésével mutyizhatnak a vagyonnyilatkozataikkal.

Hogy az addig hátralévő két évben mit művelhetnek? Pont azt, amit eddig is, mert mi így harcolunk a korrupció ellen.

Bízni kizárólag a véletlenben bízhatunk, ha egyáltalán. Mert jöhet egyszer itt is valaki, akinek kinevezésekor nem gondolják, a kinevezett keményen dolgozó kisember nem a kinevezőjéhez, hanem a feladatához és hazájához lesz lojális. Orbán rendszerében ez ma még elképzelhetetlen. De egyrészt semmi sem tart örökké, másrészt meg mit lehet tudni mikor ébreszt fel valakiben lelkiismeretet a Fidesz és Viktor erodálódó népszerűsége, és nem az lesz fontos, hogy többet lopjunk, mint négy éve.

294 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr417276763

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Viktor a barikádokra vezetné a népet 2015.03.17. 13:09:38

Már látom is magam előtt patyolat ruhában, csapzott hajjal, kilógó csöcsökkel. "El kell söpörni Orbán rendszerét!" - mondta Szigetvári Viktor az Origo szerint, és forradalmat hirdetett a nemzeti ünnepen. Azt nem írja az Origo, hogy mivel alapozott a m...

Trackback: Tóbiás befőtt megpróbálta eltenni Orbán nagymamát 2015.03.17. 13:08:20

De a nagyi résen volt, és odacsapott a fakanállal a szemtelen befőtt kezére. Az MSZP ma nem ünnepelt. Szégyellték volna a várhatóan 200 fős ünneplő tömeget, amit mozgósítani tudtak volna, ezért nem tartottak március 15-én központi megemlékezést? Vagy ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@habakuk000:

Meg tudjuk érteni. Jó kutyálkodást:)
@habakuk000:

Ja, persze, értékrendek! A fenébe, nem is jutott eddig eszembe.
Miről szólnak, mi a tartalmuk? Lopni a jobboldalon, meg a balon sem illő dolog, hazudni sem, meg köpönyeget forgatni sem. Ugyé?
Mitől is lesz jobb a bal? Talán attól, hogy kinek mi/ki az isten? Vagy esetleg nincs is akkora különbség, csak az, hogy egyik utálja a másikat és viszont?
@habakuk000: aambator falkavezeri szerepemet némileg árnyalja az a tény, miszerint én rendszeresen lobalom az általa termelt salakanyagot, o Viszont nem takarítja utánam a wc-t
@látjátok feleim szümtükkel: Bocsi, de ez a terelés nem az a terelés, mire te gondolsz. Nem gondolom, hogy az életemet itt kellene kiteregetnem. Ha értesz a szóból, annyit mondok, hogy amire 90 előtt szűk baráti körben büszke voltam arra ma nem vagyok az. Lehet,hogy korkülönbségünk miatt nem értesz, de ezt nem róhatom fel neked.
De, hogy a lényegre térjek: Egyetértek az emberek, jogaik egyenlőségével. Nem értek egyet az egyenlősdivel, azt gondolom, mindenkinek munkája szerint, tudása szerint ( akarod ezt elitizmusnak nevezni? tedd azt)
Nem értek egyet a polgárok párthovatartozás szerinti megkülönböztetésével ( de én ezt óvodáskoromtól tapasztaltam, nem úgy, mint te, jóval később, és nem azért, mert az apám fasiszta lett volna, csak azért mert vallásos volt. Bár a családom tele volt igazi jobboldaliakkal,: Kisgazdapárt, a régi szocdemek). Írhatnék "baloldali" gondolatokat is, de ezt a modern európai jobboldal régen átvette. Emlékszel még a " konvergencia elméletre"? Na, ugye az mintha fordítva sült volna el, mint B. T. Iván, vagy S. mihály elképzelte.
Ja, és úgy tűnik, mintha az a baloldal 100%-osan politikailag megbukott volna a kulturált világban.
Ennyit a terelésről tanult fiatal barátom Most viszont türelmetlenül várom, hogy te elmondjad, a terelésen kívül, mit tudsz jobb és baloldalról.
Ja a Gyurcsányt ma sokan a baloldal reményének tartják, még itt is. Így került ide.
Azt, hogy nem teljesen érted a magyar nyelvet nagyon sajnálom, de ettől még biztos rendes ember vagy.
@habakuk000: Azt gondolom, ez nem komoly beszélgetés. Egyébként, mint írtam is, 100%-os a jobboldaliságom, de mindent összevetve ez jön ki, és nemcsak a teszt miatt.
@látjátok feleim szümtükkel: Kisöcsi ne provokálj, mert elvisz a Gábris. És vigyázz, mert még elszédülsz a negy kérdezősködésbe'. Talán mondjá valamit te is, ki vagy, azon kívül, hogy kekeckedsz.
@Heimdalll: Megvan még a másik fejed is?
Most jövök rá, hogy én Északra ébredek, tehát akko jegesmedve lennék???
@pianolight: "Azt, hogy nem teljesen érted a magyar nyelvet nagyon sajnálom, de ettől még biztos rendes ember vagy."

Ezzel teljesen egyetértek, de nem az életedre, csak arra voltam kíváncsi, hogy mit gondolsz a saját jobboldaliságodról. Látom neked is van legalább annyi gondod a magyar szavak jelentésével, mint amennyit nekem tulajdonítsz. Azért amit megtudtam nem kevés, bár nem az, amit akartam.

Nekem kétségeim vannak az olyan emberekkel szemben, akik egyszerű kérdésre körmondatban válaszolnak. Olyan elvtársias viselkedés az ilyen. Majd szólj, ha tőlem hasonlót látsz.
Bocs, öcskös, az a baj veled, hogy csak kötözködsz, jobboldalival baloldalival. Beteg lélek. Válaszolok röviden: jó!
Aki meg nem tud körmondatokat írni úttörő úr, annak én mindig gyanús leszek.
Nevetséges vagy, Az én kérdésemre egy szóval sem válaszoltál.
1 esélyed van még, hogy válaszolj.
Azt hittem értelmesebb vagy, de hiába, fáj a csalódás. Ja, és beszélgess otthon, ott biztos mindig igazad lesz.
@látjátok feleim szümtükkel:

Mert csak hiszed, hogy egyszerű a kérdés, és nem tudod, mert ha tudnád, nem mondanád egyszerűnek azt, amire igen sok tanult és okos és bölcs ember keresi hosszú ideje a választ.
Igen-nem, fekete-fehér. Valójában még ez sem egyszerű , mert mi az, ami már fehér és meddig tart az amikor még fehér.
Végül, van amikor megtiszteltetésnek veheted a körmondatokat, még akkor is, ha kissé ki van csipkézve:)
@pianolight:

E kérdés megválaszolására még fel kell fedezni az északi oldalamat is, melyet eddig rejtve tartott előttem a teremtő.

De miért éppen jegesmedve? És ha odobenus rosmarus?
@pianolight: Egyre jobban szerepelsz meg kell hagyni. Most épp sikerült megtudnom tőled, hogy "természetesen" provokátor vagyok. De ennél is nagyobb hab a tortán, amikor megírod "jobban szeretném, ha nem lennél sem ennek a klubnak, sem pedig az általam nagyra becsült magyar emberek közösségének tagja" a következő mondatodban pedig egyből lenyugtatsz, hogy "eszedbe sem jutna, kizárni a magyarok közül."
Még szerencse, hogy nem szoktál ellentmondásokba keveredni. :)
@Heimdalll: Kéne még egy "l" a nicked végére. :)
Édes Jézus most segíts. Előbb akasztanának, most már szimbolikus mozdulatokkal lőnének is. Előszőr szóban, aztán mutogatásban és a végén mindent elsöpörnek majd az ordaseszmék, hiszen tudjuk, hogy mindíg így kezdődtek a történelmi tragédiák.

alfahir.hu/a_parlamentben_lovoldozott_majd_hazudott_a_szoci_kepviselo
@Heimdalll:

Nem szeretem a csipkét, bár ha egy rozmár csipkézi...:D
Megint megy egymás kutyázása, de szép is ez...
Szomorú, ha egy eccerű kérdésre >mit jelent neked a saját jobb/baloladaliságod< indulatok jönnek, és nem a gondolatok. A válaszokról nem is beszélve.

Tanulság?

Lehet, hogy sokan nem is tudják mit jelent a saját oldaliságuk? Csak mondják, mert az olyan jól hangzik?Vagy hiányzik az önismeret?
@Gábris szomszéd: Na, aztán te is ismered az ellentét fogalmát!
Nincs itt semmi kontraszt, a baj az, hogy te azt a gondolatot te nem ismered fel, még akkor sem, ha leírják neked: Nem bírom a nézeteid, de nem teszek ellene semmit, hogy elmondjad. Ja, az vili, hogy nálad egy toleráns gondolat, már per se ellentmondás. Ha én nagyon szeretném mondjuk C. Schiffert elkapni egy fordulóra, de ezért nem utazok oda, ahol ő épp van, és nem ugrok rá, az nálad ellentmondás . Egy kis formális logikát tanulhatnál az ellentmondás mibenlétéről. Vagy legalább gondolat és a tett kapcsolatáról.
@látjátok feleim szümtükkel:
.
Könnyen lehet, hogy igazad van.
Nagyapám még oldal szalonnákat aggatott fel a karában, és egyáltalán nem érdekelte, hogy a mangalica jobb, avagy bal oldalából származik.
És manapság?
Már az is baj, ha az autóddal átvergődsz a baloldali sávba. Az angoloknál meg az a kötelező.
Ki érti ezt? És a pártokról nem is beszélve.
Pont ma hallottam hogy hende vitéz is közpénzen ment kurvázni Párizsba. Lézer jankó nyomdokaiba lépett, persze poltpetike majd ezt is tisztára mossa.
@ornagy50:
Igen!
Nekem itt csak magamat kell ellátnom - végre... - amit meg én támasztok magammal szemben, azt be kell tartanom, különben...

Most a Kuznyecov NK-8-as hajtómű indításának a hangját keresem, ezek tolták a B2-es 154-eseket, ne keress semmit, ezt csak műértők tudják...
@Gábris szomszéd:

Nem lehet elégszer mondani:

fsp.nolblog.hu/archives/2015/03/17/Nacul_a_Jobbik/

"Úgyhogy, jó okunk van azt mondani, hogy ameddig a Sneider Tamásokat, Kulcsár Gergelyeket és a többi hozzájuk hasonló élőlényt Vona Gábor pártja nem öklendezi ki magából, addig a Jobbikra nincs találóbb minősítés, minthogy náci párt. Mutatkozhatnak akárhány vizslakölyökkel a kampányban, átsegíthetnek akárhány vak nénit az úttest túloldalára, ez nem változtat azon, hogy nácik vannak a magyar parlamentben, Egyik képviselőjük ráadásul alelnök, aki valahol szintén náci, mert semmi baja nincs azzal, ha valaki a késelést a gyilkosság intim formájának nevezi."
@látjátok feleim szümtükkel: A nagy fiú úgy tűnik szégyenli, hogy kőkemény baloldali. Pedig ez nálam nem jellemhiba, estleg kellemetlen. A jellemhiba, az, hogy ezt nem meri bevallani, inkább engem elvtársaz..
"indulatok jönnek, és nem a gondolatok. A válaszokról nem is beszélve." most akkor mivan? indulattal még a válasz előtt meglézereztelek?
"Lehet, hogy sokan nem is tudják mit jelent a saját oldaliságuk? Csak mondják, mert az olyan jól hangzik?Vagy hiányzik az önismeret?" voilá! önismeretből jeles!
Itt leírtam, bár neked, ez hosszú körmondat vót:
"Egyetértek az emberek, jogaik egyenlőségével. Nem értek egyet az egyenlősdivel, azt gondolom, mindenkinek munkája szerint, tudása szerint ( akarod ezt elitizmusnak nevezni? tedd azt)
Nem értek egyet a polgárok párthovatartozás szerinti megkülönböztetésével ( de én ezt óvodáskoromtól tapasztaltam, nem úgy, mint te, jóval később, és nem azért, mert az apám fasiszta lett volna, csak azért mert vallásos volt. Bár a családom tele volt igazi jobboldaliakkal,: Kisgazdapárt, a régi szocdemek)"
Most viszont türelmetlenül várom, hogy te elmondjad, a terelésen kívül, mit tudsz jobb és baloldalról."
Na, erre nincs válasz már harmadszor.
Tudod én megtiszteltelek azzal, hogy elmondtam, mit gondolok.
Te kösd fel az úttörőnyakkendőd, és gyakorold az olvasást, hátha sikerül valamit írnod is. Sajnállak, legközelebb olyannal kezdj, aki a te szinteden van.
@Knósszosz:

"_Megint megy egymás kutyázása, de szép is ez..._"

ugye? hiába ugatunk, így mi, kutyák, egymásközt...

Vau-va-vauu ...ez se hallatszik az Holding.
@Oxica:

Pedig a Viagrát bármelyik budapesti vagy vidéki szállodában is bevehetné. Felesleges annyit utazni érte.
@Gábris szomszéd:
.
Milyen kérdés?
Csak annyi, hogy létrejött-e közöttük valamiféle váltópárti működésről szóló egyezség?
.
@pianolight:

Én magamoldali és magampárti vagyok, ezért nincs mit írnom sem a jobb, sem a bal oldalról.

Szeretem a nyílt, és becsületes embereket, akik nem két kilométeres mondatokkal mondják el amit közölni akarnak. A tiszta beszéd a legjobb út az előre haladáshoz.
Nem szeretem, ha valaki olyan hangnemben beszél velem, mint te ( én nem tettem veled, nem öcsiztelek, meg kisfijúztalak, de ha szereted hugi, akkor így is beszélgethetünk ), legyen jobb- vagy baloldali.
Ki vagyok? Ki, sok mindentől. Ezen túl egy magyar állampolgár, aki tiszteli polgártársait oldaluktól függetlenül. Nem csak tiszteli, de lehetősége szerint segíti is. Persze az öndícséret néha büdösnek tűnhet, de ilyenekkel nem foglalkozom, mert magamnak akarok megfelelni, és nem neked, meg másoknak. Bár eddig a másoknak megfelelésemmel nem voltak gondjaim. Mondjuk meg is tettem mindent ezért.

Becsületre neveltek, és jól is tudok aludni, sötétben nem kell a hátam mögé lesni.

No ha ettől baloldali vagyok, azt nem szégyellem, de nem is dicsekszek vele. A szolidaritást pedig oldaltól függetlenül felvállalom, mint eszmét. Gondolkodhatsz rajta miért.

Van még kérdésed?
@jöttem: Ja és ha földespeti blog mondja akkor az úgy is van.:) Közben már másfél milla szavazó nem látja az igazságot, pedig te is elmondod itt naponta háromszor. LOL
@Gábris szomszéd:

Nem a blog a mérvadó, hanem Kulcsár Gergely jobbikos parlamenti képviselő szavai:

"Ma délután egy kis feltöltődésre vágytam, ezért meglátogattam a Duna parton a képen látható vidám helyet. A kép a cipőbe köpés után készült. Mindenkinek ajánlom, ha szomorú vagy fáradt, látogasson el ide, meg jön a kedve folytatni a munkát, amit őseink sajnos nem fejeztek be! Kitartás!"

Ma ez az első kommentem ennél a posztnál. Százszor is elmondom ha kell, hogy az, aki a Duna-parti holokauszt emlékmű elárvult cipőibe beleköp, a fenti szavak kíséretében, az náci.

Két hónap alatt el lehet veszíteni másfél millió szavazót, ahogy a fidesz pédája mutatja.
Ne igyál előre a medve bőrére!
@jöttem: Figyu már. Ez nem náciság max. egy nagy faszság a részéről, ami ugye 2011-ben történt. De meséld már el nekem, miben más ez az embertelenség a kollektív akasztás emlegetésétől vagy a jobbikosok szimbolikus lelővésétől? Ugye te sem fogsz kiemelni egy csoportot a történelemből a többiek háttérbe szorításával?
@jöttem:

Szomorú, hogy ettől az embernek csúfolt élőlénytől a pártja nem bír elhatárolódni. Talán szétnézhetnének a kamrában régi képek után, hátha találnak egy-két-három családtagot, akinek szintén ott maradt a cipője a parton.
@látjátok feleim szümtükkel: Abban az időben sajnos sokfelé maradtak cipők mindenfelé. :( Egyébként meg azt mondták, hogy elítélik és vállalhatatlannak tartják ezt a cselekedetet. Ez nem elhatárolódás szerinted?
@Gábris szomszéd:

Az eszébe jutott a "kedves" képviselő úrnak, hogy Boldog Salkaházi Sárát is jelképezi az egyik cipő?
Mert ti ugye mindannyian hithű keresztények vagytok.

"A foglyokat este a Fővámház elé terelték, levetkőztették és a Duna partjára állították őket. Mielőtt a sortűz eldördült, egy alacsony, fekete hajú nő – Sára nővér – a kivégzők felé fordult, a szemükbe nézett, letérdelt, az égre nézett, és keresztet vetett."
hu.wikipedia.org/wiki/Salkah%C3%A1zi_S%C3%A1ra#Hal.C3.A1la

Na ebből a szemszögből nézve még gyalázatosabb ez a tett.

Jó, hogy említed a dátumot. Vagyis 4 éve nyugodt lelkiismerettel megy be a templomba és imádkozik a "kedves" képviselő úr.

Szerinted pedig csak egy faszság.

"De meséld már el nekem, miben más ez az embertelenség a kollektív akasztás emlegetésétől vagy a jobbikosok szimbolikus lelővésétől?"

Ti már rég túl vagytok a verbalitáson. Ebben más.
@látjátok feleim szümtükkel:

Elhatárolódni? Ne viccelj! Ez náluk az alaphang. Képzeld el, mi folyhat zárt ajtók mögött.
@jöttem: Hiába emeled ki minden ártatlan áldozat tragédia volt. Amúgy miben is vannak túl a verbalitáson? Vagy az egyik verbalitás fújjcsúnya míg a másik OK? Alaphang. Képzeld akkor mi folyhat a dékánál meg a cociknál a zárt ajtók mögött?
@jöttem: Látom a lényegen továbbra is elsiklasz.

ELÍTÉLENDŐ és VÁLLALHATATLAN.

Sikerült elolvasnod?
@Gábris szomszéd:

Közöld ezt a holokamuzó jobbikos kollégáiddal is. Azt hiszem, egyiküket nemrég elmarasztalta a bíróság.

Na, eddig tologattalak.
No itten van a kutya elvermelve. Nem minden ártatlan áldozat halála azonos fajsúlyú az ok tekintetében ( az áldozatéban egyforma ). Akit valami kóbor lövedék talált el, az véletlen áldozat, akit meg kihajtottak az állomásra, Duna partra, majd elgázosították, meg belelőtték a folyóba, az már gyilkosság, embertelenség, és nem eccerű háborús kár. Valahol úgy is nevesítették, hogy háborús bűntett. Öreg belügyért ilyenért vallatják.

"Mindenkinek ajánlom, ha szomorú vagy fáradt, látogasson el ide, meg JÖN A KEDVE FOLYTATNI A MUNKÁT ???????????????????????????????????????????????????, amit őseink SAJNOS NEM FEJEZTEK BE ??????????????????????????????????????????????????! Kitartás!"

Én nem lennék tagtársa ilyeneket beszélő embernek látszó lénynek.
@jöttem: Ha nem vetted volna észre közölték vele is. Te egyébként tudsz már jogerős ítéletről, mert én nem.
@látjátok feleim szümtükkel: Jóval korábban nyilván a Hollán fivéreket is véletlen lőtték a dunába a Lenin fiúk, megteremtve ezzel ezt a szomorú hagyományt is. Persze a II. VH-ban szintén csak a velük kapcsolatos embertelenség a háborús bűntett, ha ez másokkal történik, akkor véletlen áldozatokról beszélhetünk.
Úgy látom sikerült neked is a véralgebrában az egyik áldozatot a másik fölé emelni, ezáltal szelektálva a halálos áldozatok között. :(
Nyilván amikor a zsidókat írtották az égbe kiáltó, (az is) amikor aztán a zsidók tették ugyanezt bosszúból az már jogos elégtétel, de minimum mély hallgatás övezi.

kkbk.blog.hu/2009/08/21/schlomo_morell_amit_tudnia_kell_mindenkinek
Egyesek nagyon várják, a jogerős itéleteket!
Bezzeg máskor nem ennyire jogérzékenyek.
Náci tempó!
@Gábris szomszéd:

Kulcsár Gergely:

"Ma délután egy kis feltöltődésre vágytam, ezért meglátogattam a Duna parton a képen látható vidám helyet. A kép a cipőbe köpés után készült. Mindenkinek ajánlom, ha szomorú vagy fáradt, látogasson el ide, meg jön a kedve folytatni a munkát, amit őseink sajnos nem fejeztek be! Kitartás!"

Jobbikos elhatárolódás ide vagy oda, Kulcsár jelenleg is a Jobbik országgyűlési képviselője.

Erről, te, szokatlan nyíltsággal ezt írod:

"_Figyu már. Ez nem náciság max. egy nagy faszság a részéről, ami ugye 2011-ben történt._"

Magam részéről, köszönöm szépen, nincs több kérdésem.
@jaegtoer:
Most képzeld... ha netán az lenne, ez a sok tisztességes, szlovák, tót származású vérmagyari tuttira elutasítaná.
Evégre ez csak egy félreértés, ráadásul magánlevél, magánemberek közt, a kuruc nevű szennyre kitéve.
Azért látom juhász sem kell a magyarnak, terel ő magától is szépen.:C
@látjátok feleim szümtükkel:
Má sarki politicusra gondótam esőre, de nálunk olyan amúgysenincs...
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Annyit azért lábjegyzetelnék, hogy mindkét 'illustrissimus' elég egyértelművé tette hovatartozását. Magán, nem magán.

És egyet is értek azzal, hogy emez itt kommentelhet, legalább szem előtt van.
Ha háború, akkor legyen háború. Kérdés mit szólnak azok a szavazók, akik azért szerették a szocik idején a Hírt tv-t, mert az olyan jól odamondogat?:D

mno.hu/magyar_nemzet_belfoldi_hirei/moralis-alapon-merlegelnek-1277722
@jöttem:

Jó reggelt,meg mindenkinek!

"mi folyhat zárt ajtók mögött."

Jól tudja mindenki mi 'folyik ebben a témában is összekacsintó 'fidessdzsobbik között...'
Többször tanúja voltam...pfej!!
Vagy talán már nem is kell összekacsintaniuk,hiszen egyek!
Jól látni a szavazórétegek mozgásán:(csak kiegyenlítődés folyik!
Lesznek itt még 'iciripiciri 'koalatárgyalások,(mint anno Torgyánpapával)vagy már vannak is!
'gecigömböc nem finnyás e téren!!
@látjátok feleim szümtükkel:

A fény már ideért,jönnek rének és a vikingek is? A 'nagyerejűkovácsot szívesen látnánk sorainkban'against'szügyészség-NAV-PSZÁF:))
Ki lesz ez vizsgálva!
Parlamenti 'bigottságot!!!
@parti_giano: @jaegtoer: Nagy kő esett le a szívemről és persze az is hasznos, hogy te is szem előtt vagy. :)
.................

civilhetes.net/velemeny/polt

"(Nyílt levél nemzetünk büszkeségéhez, a törvényesség legfőbb őréhez, a korrupció elleni ádáz küzdelem kérlelhetetlenül hősies bajnokához.)

Ugye tudod, hogy megszegted az esküdet? Megcsúfoltad a hivatalodat. Elárultad a hazádat. Eladtad a lelked. Hazudtál nekünk. Becsaptál minket. Aljas, hitszegő, patkány módon...Ugye tisztában vagy azzal, hogy elsősorban neked köszönhető demokráciánk csődje? A legújabb kori kifosztottságunk. A felső tízezer eszeveszett harácsolása, mely a tömegek vég nélküli nyomorából táplálkozik. A nélkülözésből. A reménytelenségből. A szegénység örök körforgásából. A gyermekeink százezreinek éhezéséből. A fásult, beletörődő és meggyötört tekintetükből. A holnaptól való félelmükből. A sírásra görbült szájukból. A könnyeikből.
Ugye a lelked mélyén sejted, hogy mindez nem fog örökké tartani? Ugye tudod, hogy a spicli Négybetűs nem fog örökké megvédeni téged? Ugye tudod, hogy amikor gazdádat már bentfekvőként kezelik Grazban, a Lóarcú Récsölke és famíliája már nem fog emlékezni arra, hogy elsősorban te voltál az, aki lehetővé tette számukra a "saját lábon állást"? Ők soha nem fogják ezt megköszönni neked. Soha nem fogják ezt honorálni. Számukra ez a természetes. Ez az alaphelyzet. Ők már ebbe születtek. Számukra te ugyanolyan alattvaló vagy, mint a stróman Mészáros-paraszt. Ugyanúgy lenéznek téged is, mint a borsodi nyomorgó cigány (és nem cigány-) gyerekeket. Számukra te egy senki vagy. Számunkra is...
Ugye van fogalmad arról, ténykedésednek köszönhetően nem csak a "Nagy Vízen Túliak" néznek ránk szánakozva, hanem saját nemzeted polgárai is szemlesütve tudatosítják magukban, hogy immár a demokrácia irigyelt, mesés fellegváraival, Oroszországgal, Törökországgal, Azerbajdzsánnal és Türkmenisztánnal kerültünk azonos platformra. Remélem, tömegeink hálája előbb-utóbb utolér téged."
@látjátok feleim szümtükkel:
Elsőre orálisnak olvastam...
Mostanság Lajos mélytorkoztatja a fijjúkat.
@jaegtoer: Na ezt kapd el ne a náthát. :)

Tudja, kik ellen szól a vasárnapi zárva tartás?

Nem fogják kitalálni, miért vezette be a kormány a vasárnapi nyitva tartást. Ha ön eddig azt gondolta, hogy a családok és a kisvállalkozások védelmében, vagy éppen a haveri CBA helyzetbe hozására - nos, mindkét verzió esetén súlyosan téved.

Bitó László a balliberális összefogás spiritus rectora, a kilencvenes évek szellemét közös rettegés-szeánszokon megidéző gyurcsányista feketemágus az ATV reggeli műsorában mondta meg a frankót. A kötelező vasárnapi zárva tartás fő célja tehát nem más, mint, hogy:

"kiszorítsa a vallásos zsidókat a kereskedelemből. Mert szombaton nem tarthatnak nyitva, vasárnap meg már nem nyithatnak ki."

Bitó szerint egyébként az egész egy gonosz kereszténydemokrata összeesküvés. A vasárnapi zárva tartás valójában egy erőpróba, és, ha sikerül, akkor jöhet a "KDNP fő célja, az abortusz betiltása".

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mJj_BDG7PdA#t=134
@gazoló:

Tárgyaljanak! Tegye azt Orbán velük, amit az mdf-fel és a kisgazdákkal. A kdnp-t ugye nem lehetett szétszakítani, mert az egy szellempárt.

Innen is jó reggelt, mindenkinek!
@Gábris szomszéd:
Egyrészt a konkrét köpés nagyon messze van a szimbolikus lövéstől. Másrészt EZ A NÁCI ALAPVETÉS, te tróger!
"látogasson el ide, meg jön a kedve folytatni a munkát, amit őseink sajnos nem fejeztek be! Kitartás!"
És sehol egy nyilatkozat, hogy 2011-ben másképp gondolta, mint idén!
De egyébként nekem is mindig köphetnékem támad a cipők láttán, ami a nagymagyar markecolóknak IS emléket állít. Mert cipőben is bele lehetett volna lőni a zsidókat a Dunába, de azokat még össze lehetett szedni!
@látjátok feleim szümtükkel:
Akasztott ember házában kötelet, Hortobágyon birkét ne emlegess!
fn.hir24.hu/gazdasag/2015/03/17/40-000-juh-es-szarvasmarha-halhat-ehen-a-hortobagyon-egy-gazda-szerint/
Qurmányunkat ez nem érdekli, hiszen ugyanennyi ember éhen halasztása sem lenne tétel!
@látjátok feleim szümtükkel: Elnézést, hogy csak most válaszolok. 1. Arról nem tehetek, hogy a körmondatokkal bajod van, , de az élet számomra bonyolultabb, mint ( a szövegedből következtetve) a te gondolataidban.
2. A magamé, magam világa számomra szintén elfogadható, csak akkor nem értem, miért nyomsz baloldalinak tűnő szövegeket. Szólj, ha a faültetés a baloldal kiváltsága, mert akkor tévedek.
Sajnálom, ha téged megbántott az öcsizés, de hálistennek 40 elmúlt a fiam, és azóta nem hívom "kisfiamnak". És hálistennek neki olyan szakmája van ami az egész világon elismert. Plusz szoktunk vitatkozni, de nem abban, hogy neki mi a jó, vagy nekem. Ha jól rémlik, te úttörő emlékekből akartál valami világot építeni. Képződ, én is voltam úttörő. Sőt még KISZ tag is, 18 éves koromtól, mert ez kellett ahhoz, hogy tovább tanulhassak. Aztán, mielőtt te még úttörő lehettél volna, engem ki is rúgtak onnan. Aztán megint visszavettek, hogy folytathassam a tanulást legyek hálás?).
3. Örülök, ha felvállalod a szolidaritást, oldaltól függetlenül! Ez nálam nagy piros pont! Sajnálom, hogy eddig elkerülte a figyelmem, pedig nagyon igyekeztem.
4. Én a nyíltsisakos vita híve vagyok, és nem csak azért, mert így látjuk egymás szemét. Nem mintha nem félnék az arccsapástól,sőt, nagyonis. Viszont, a zászlószíneim jelzik hogy ki vagyok, büszke vagyok rá, és azt gondolnám, ez mástól is elvárható.
Végezetül pont nélkül: szerinted miért van az, hogy ezen a helyen van 1-1 fityiszes-jobbikos, meg 1 MSZMP-s, bár ő nem bevallottan?
Miért nincs itt olyan, aki bevállalja, hogy ő baloldali, függetlenül attól, hogy számára melyik pártot, vagy milyen értékeket képvisel a baloldaliság. Miért csak a hsz.-ekből lehet ilyesmire következtetni?
@Gábris szomszéd: LOL. Véleményem szerint jobb lenne, ha te nem hivatkoznál blogok hitelességére. A .ru végű linkeidről, ugye nincs vita, hogy mit képviselnek.
A "globalresearch" pedig ezt írja: Disclaimer: The contents of this article are of sole responsibility of the author(s). The Centre for Research on Globalization will not be responsible for any inaccurate or incorrect statement in this article." Csak azért írom eredetiean, mert te ezt érted. felhívnám a figyelmed az " article, inaccurate, incorrect" kifejezésekre.
@látjátok feleim szümtükkel: Na látod, ezzel 100 %-ig egyetértek :Szomorú, hogy ettől az embernek csúfolt élőlénytől a pártja nem bír elhatárolódni. Talán szétnézhetnének a kamrában régi képek után, hátha találnak egy-két-három családtagot, akinek szintén ott maradt a cipője a parton.
@Gábris szomszéd: "Látom a lényegen továbbra is elsiklasz.

ELÍTÉLENDŐ és VÁLLALHATATLAN.

még nekem is! csak azt nem értem még mindig, hogy miért itt alakoskodsz ezzel, vagy ha komolyan gondolod, akkor miért nem a pártod site- ján ugatod le az elvtársaidat?
@jaegtoer: "Magam részéről, köszönöm szépen, nincs több kérdésem." Értve téged, nekem lenne még minimum 1 Gábrielhez: akkor az egész genocídium is csak egy szimpla faszság volt, nem államrezon, ami "nagyon sikeres" lett?
@pianolight: Ismét sikerült releváns módon hozzászólnod a témához? Ja és a szokásos tempó. Ha nincs érv a mondandóra, akkor jön a "csodafegyver": ok ok na de hol jelent meg. :)
@pianolight: Szerintem leugatják majd azok, akiknek ez a feladatuk. :)
@pianolight: Ne terelej nem vagy te Border Collie. :) Mind a ketten tudjuk, hogy szerintem IS mindenféle genócídium, érjen az bármilyen embercsoportot elítélendő és pont. Neked sem kell ezt túlragozni.
@jaegtoer:

mivel itten megin a tétova kivagyiság lassú és töketlen körüljárása történik, örömmel közlöm, hogy jómagam az eredeti, new york times szerinti political compass alapján az édeskevés jobbkonzerv kategórijába tartozok, mely megállapítást azzal is meg tudok erősíteni, hogy én nem szeretem, ha a szar szem előtt van, horribile dictu még a mocskos pofáját is járattya, amiről persze az jut eszembe, hogy a fabius által meglovagolt szólásszabaccság vagy betegség, vagy perverzió. s mivel egy valós jobbkonzervnek semmi keresnivalója a mai magyarországon, ezért vonultam el a kies svalbárdra.
@hacsaturján:

"a fabius által meglovagolt szólásszabaccság vagy betegség, vagy perverzió. "

Két napja morfondírozok azon, hogy gazoló felvetésére a házmesternék kapcsán reagáljak-e, miközben folyamatosan tort vigyorog itt a házináci.

Ha most nem olvaslak, nem szólnék hozzá.
Igen, ez a demokrácia csúf arca. Az alacsony IQ-júak perverziója, ha nem győzik szókinccsel, akkor kiegészítik ököllel, lábbal, hangerővel. A szabadon eresztett frusztráció tombolása, megrészegülvén a szabadságtól, a hatalom részesének érzik magukat - fél órára.

"a tétova kivagyiság lassú és töketlen körüljárása történik" - ehhez nem is szólok hozzá, úgy le vagyok taglózva:))
@Orica Középföldi:

én asse tudom, hogy aszt a demokráciját eszik-e vagy isszák, az bisztos, hogy krumplit nem lehet vele reszelni, mer akkor a krumpli reszelőről fojna az okfejtés, minden esetre nálunk, svalbárdon nem úgy ébred a lakosság, hogy moostasztán beszéjjünk a demokrácijárul, vagy mi a gólytöcs, sokkal inkább a jégvirág veteményrül, mer abban svalbárd jobban tejjesít.
@hacsaturján:

Tisztelt Mester!

Svalbárdi önkényes és tartós, mintegy életvitelszerű kirándulását meg tudom érteni.
Mindazonáltal a szólásszabadság mintázatának követése messzire vezet, ugyanakkor örömmel tájékoztatom, hogy már kergetem a marhát vigyázva arra, hogy ne legyen kerge, amelyből végül is meggyes-vargányás marha lészen.

Ezzel párhuzamosan Petschwari Mirabella is hivatalos lesz a tesztre, úgyhogy készüljön föl, mert Mirabella társaságában cseppet sem könnyebb a szólásszabadság szőnyegének mintázatát s változatait is szemügyre venni.
Az, hogy az a szóbanforgó szerencsétlen eme szép szőnyeget folytatólagosan összerondítja, nem a szőnyeg hibája, melynek kulcsa a derék lakástartozék alatt rejtezik, hanem annak a két pofonnak az elmaradása, amelyet Sanya bácsi, vagy maga a Főnök ígért de mindenképpen Sanyával tettestársi minőségben, de ők maguk is elbukni látszanak a szőnyegrojtok kusza, de legalább a NER-ben rögzített összevisszaságában.
Egyelőre vigyázó szememet a Svalbárdi Monarchikus Köztársaságra függesztem, különös tekintettel a marha projectre. Az idő közelg. Már csak egy fix pontot keresek és kérek, hogy kimozdítsam a stelázsiról meggybefőttet, mely a gyöngyhagymával bűnszövetségben hamiskásan kacsint az olívabogyóra, amely közben a fokhagymával kokettál.

Abban egyetérthetek magával, tisztelt Mester, hogy Fabius egy perverz alak lehet. Pláne, hogy ráadásul súlyosbító körülményként absztinens, s így a már említett Mirabella hívószava könnyen visszapattanhat a gyík páncéljáról.
@hacsaturján: A batáta sokkal egészségesebb mint a krumpli. :)
@jaegtoer:

mán kezdem mexokni, maga fideszes, hogy kegyed nem légből kap, ám, ha a saját, különbejáratú tőtött káposztáját is képes lekörözni, úgy állok mindenféle megpróbáltatás elé és sarkig tárt kebellel fogadok bárminő gyomorinzultust, mejjet a kies zugló terem.
@Gábris szomszéd: Nem is tudok ragozni. Bocsi, hogy felvetettem valamit hitelességi kérdést, tudjuk, te hiteles vagy, SFR hiteles.Látom, neked mi a feladatod. Itt pofátlankodni.
Örömmel hallom.

Azt a kitételt, mely szerint mit kezd megszokni, remekül ellensúlyozza ama emlékezetes rénkumisz, mely egyáltalán nem néz kancsalul festett egekbe, hanem az üveggel zörögve toporzékol a kövön várva-várva, mikor kerül jó társaságba.
@hacsaturján: Tisztelt Mester! A szólásszabadság az állam és polgárai közötti iszony.
Ittenmeg nincs állam, csak pógárok, márha..
Namármost én a jehovistákat sem hívom be szeretetvendégségre a lakásomba. Ez megitt, a Fabius lakása, ahol mi csak vendégek vagyunk, így sajnos az idetojt szart sem tudjuk a vizesblokkba juttatni, hacsaknem privatuzáljuk a lakást, és ott féregtelenítünk, meg fertőtlenítünk.
Így aztán a vendégeknek felszógált kellemetességek mellett, alkalmanként tűrnünk (?)kell a penetráns bűzt is.
Sajnos.
@pianolight:

úgy is van! szarszag ellen wunderbaumot! (és a haza fényre derül)
Esetleg a kiváltó okra egy jó adag aktív szenet, állítólag nincs mellékhatása.
@hacsaturján:

Most, hogy említette ezt a wunderbaum-ot, az jutott eszembe, hogy a klozetten is szem előtt lehetne.

Még tovább gondoltam a dolgot:

Szóval ez a G azért jár ide, mert klozettnek nézi a Varánuszt?

Asztakurva!

[ ha nehézkes felfogású is vagyok, de ezért nem én vagyok a Mester]
@jaegtoer:

jó vicc! magának nincsenek rénnyei.
@látjátok feleim szümtükkel: azok a nüansznyi preferencia különbségek elég jelentős eltéréseket okozhatnak közös dolgainkban.

Elismerem, hogy nem vagyok elég keményen gondolkodó kisember, mivel én nem tudom felforgatni a világban kialakult viszonyokat.
@pianolight: Tudsz te csak nem mindig akarsz.:)
Lecsaptak, csak előtte nem számoltak. Most meg az önálló képviselői indítványra mutogatnak. Mijaf*nak van ennek az országnak kormánya?

index.hu/gazdasag/2015/03/18/utana_se_szamolt_a_vasarnapi_zarva_tartanak_az_ngm/
A kis perverzek:D

index.hu/belfold/2015/03/18/miert_kivancsi_a_fidelitas_a_tapolcai_jobbikos_testere/

Erről egy vicc jutott eszembe.
Az öreg matróz beteg lesz és elmegy az orvoshoz. Az mondja neki, hogy vetkőzzön le, mire az öreg közli, hogy ő szégyenlős. No de miért, kérdi az orvos. Hát azért, hangzik a válasz, mert tetoválás van a fickómon. No hát nem kell azt szégyellni feleli az orvos, mire az öreg levetkőzik, és a doki látja rá van a botra tetoválva, hogy róza. Nincs ezzel semmi baj, mondja az öregnek, mire az válaszol, dehogy is nincs, fiatal koromban látszott a teljes szöveg: vitéz Horthy Miklós matróza.
Felhívás keringőre, akarom mondani bűnőzésre.

Azzal ugyan is, hogy "...aki provokátorokat ismer fel, küldje el nevüket, képüket, ők pedig közzéteszik..." előkészülnek a nagy nyilvánosság előtt elkövetett rágalmazás elkövetésére.
Úgy emlékszem a Vida rágalmazását az ügyészség képviseli, gondolom a provkátornak kikiáltott személyekért is helyt fog állni az ügyészség, no meg a rendőrség.

index.hu/belfold/2015/03/18/provokator_feljelentes_baloldal_fidelitas_adatbazis/
@100 kóbor kutya:
A Hóldingra hiába ugatunk, attól még nem lesz belőle makulátlan onshore égitest. Pedig lenne igény egy ilyesmire a csahos társadalom részéről - már csak a transzparencia okán is - de ez egyelőre nem látszik elérhető távolságban.

Marad a Mars küldetés, a veszett egyedeket oda kellene transzportálni, mert ugye az a küldetés Boney M potzitív, one way ticket misszió. Esetleg szóba jöhetne az LV-426 is, de azokat a lényeket én nem riogatnám fidexes kutyákkal, meg messze is van.

De ez még arrébb van, addig vonyítsunk tovább.
Van miért... va-úúúúúúúúúúúú.........
Nálunk meg csak a keményen dolgozó kisemberekre csapnak le!
süti beállítások módosítása