Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • taga20: @Ma született bálvány: "Mészáros évente bő 1 milliárdot jótékonykodik el .. mindenkit megelőzve.... (2024.11.27. 19:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.01.19. 05:03 Fabius

Orbán: London egy magyar falu!

Címkék: fidesz kivándorlás gazdasági menekültek

"Ne szoríts meg engem,
ne szoríts erősen ez fáj,
inkább szoríts nekem
ha menni muszáj,
hidd el én veled maradnék,
szívesen széjjelszakadnék
ha lenne mér',
Magyarország! "

(via)

 

Viktor Orbánovics megint elemében van, és ilyenkor ahogy szokta hegybe halmozza a hülyeséget mindannyiunk kacagtatására. Tegnap például bement a rádióba abszurd dolgokról beszélni. Naná, ott ugyanis nem látszik a libapásztorfiúból lett elégedett téeszelnök vigyor az időközben rinocéroszsegg szélességűvé és állagúvá lett pofázmányon, mikor felolvassa a gazdasági menekült magyarázkodást amit habonyárpád elé tett:

"abszurd, amikor Magyarországon politikai felhanggal arról beszélnek, hogy Magyarországról kivándorolnak Németországba vagy Londonba. Nem vándorolnak ki, hiszen mi magunk akartuk, hogy egy közös gazdasági tér jöjjön létre, ahol szabadon lehet munkát vállalni."

Hitted volna? Mármint azt, hogy ezt a habonyárpádot manapság jobban érdekli egy Giccsi táska, mint, hogy mekkora baromságokat ne mondasson ki a Főnökkel. Szerintem ezek néha fogadnak, hogy Viktor bármit, de tényleg bármit kimond gondolkodás nélkül. Ha kell Londont le magyar faluzza, Németországot megyézi úgy is, hogy ötödik éve vív szabadságharcot a gaz, mindenbe belepofázó, nemzeti szuverenitásunkat lábbal tipró rohadt Unió ellen.

orban_kivandorlas.jpg

Ehhez képest még visszafogottak is voltak, mert odaírhatták volna neki azt is, hogy Magyarországon az egy árokpart-négyzetméterre jutó közmunkások száma kettő, oszt' kell a francnak belőlük még több. Lehet ezt azért az urizálók pártjában is túlzásnak tartották, de az is lehet, Semjén Zsoltnak nem sikerült időben kiötölni, hogy a kelet felől állampolgárság dílereken keresztül érkezők gazdasági menekültnek vagy mifenének számítanak manapság, és maradt ez a visszafogott, London és Németország is mi vagyunk, ergo: hazánk fiai nem vándoroltak ki sehova szöveg.

Remélem most a kintre szakadt félmillió honfitársunk is boldog a tudattól, hogy bár azt hitték, a KSH-nak is azt mondták...

kiv-graf_1.jpg

...Viktor szemében nem számítanak holmi gazdasági menekültnek vagy kivándoroltaknak. Csak máshol élnek, dolgoznak, fizetnek adót, de ezt meg mi magunk akartuk így. Meg amúgy is egy keresztény ország vagyunk, van a szívünkben irgalom, plusz szerények vagyunk, mint az ibolya, úgyhogy nem haragszunk, hogy tévedésből azt hittétek a munkanélküliség, kilátástalanság, rossz megélhetés elől menekültök mind az ötszázezren. Tévedtetek kis butusok, van ilyen, Kedves Vezető nertárs elnézi. Nektek.

Mert asszem a KSH az MTVA archívummal együtt kemény napok elé néz, ha ilyen "kivándorlás" statisztikákat lehet előbányászni belőlük különösebb erőlködés nélkül.

367 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr357087299

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A zsidó lakosság felfegyverzését követeli az EU-ban egy ismert rabbi 2015.01.19. 14:04:15

Gyorsított eljárásban kapjanak fegyvertartási engedélyt az EU területén élő zsidók, mert akit csak lehet, önvédelmi fegyverhez kell juttatni - követeli az uniós tagállamok vezetőitől Menachem Margolin rabbi. Azt is követeli, hogy a zsidók kapjanak megf...

Trackback: Tudtad, hogy Goodfriend egy frissen kirobbantott polgárháborúból érkezett Budapestre? 2015.01.19. 14:02:10

Korábbi állomáshelye Szíria volt, ahol akár személyesen is részt vehetett a százezrek halálát követelő "Arab tavasz" nevű vérengzés kiprovokálásában. Mi is megtehetnénk, amit a nálunk józanabb török, német, orosz, bolíviai, ecuadori, bahreini, venezuel...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Imola Helyesi: legjobb ha leszállsz a lóról:jelentem megdöglött-Sanyi....Sanyikááááám.......legalább a bicskám éles lenne,megnyúzhatnálak!!
Semmi probléma. Azt hitte kimagyarázhatja, hogy aki kiment az gyakorlatilag nem kért az orbán rezsimből, és a lehetőség hiányából amit teremtettek ezek a megélhetési politikusbűnözők. Az emberek többsége pedig átlát a szitán, ami gyakorlatilag eme elmeroggyant esze is egyben...
@Secnir:
Mond, Te figyeled egyáltalán mi zajlik a világban? Vagy csak úgy szőrmentén nézed? Lehet hogy a pasas imitt amott kissé túloz, de sajnos sok mindenben, én legalábbis, egyet értek vele. Én rengeteg dolgot figyelek, és mondhatom, nekem az USA eljátszotta becsületét.Oké tudom, el sem jut hozzájuk, de le is szarnák.Te meg hogy kinek hiszel, az a Te dolgod.
@Sir Bates dö Hól:
de az amerikait sem...
a gmo az semmi más mint kereskedelmi és termelési monopólium kiépítése, dehát aki templomban tanulja az INCOTERMS-t az már csak ilyen és lelki beteg lesz ahelyett hogy számolna

a rabló monopol kapitalizmus öngyilkos, és ha már JP Morgan belső házi jelentése is erről sír akkor lehet benne valami

brühüyyy
@Imola Helyesi: megint az a fránya memória!!! NEM menóra!!
na figyelj, ismét! 2001-ben(igen az első stopplis kormány idején) foglalták törvénybe és szabályoztak kurva faxán a lakossági devizahitelezést.
szerintem a bolonyult tekin-tetű Matolcsy akkor is ott serte-pertélt a remek ötleteivel.
szóval reklamálj a fidesznél!
@Secnir: a video oldalán az ajánlott hasonló tartalmak böngészése is tanulságos:
13:09
26 mérföld széles anyahajót láttak a Föld közelében a kormány elismeri
Soulmastr1
195 191 megtekintés

5:09
Bill Gates népességirtó programja miatt halt meg Paul Walker?
sevaster1
56 199 megtekintés

4:21
Álom
sevaster1
14 841 megtekintés

6:20
A rezgésszint változása - David Icke
sevaster1
33 935 megtekintés

10:25
Hihetetlen - Földalatti UFO-bázisok (2013. 05. 31.)
HihetetlenTV
107 865 megtekintés

54:52
Putyin beszéde a német parlamentben 2001-ben
sevaster1
2 215 megtekintés

26:03
Villás Béla - A Hitgyülekezetről !
Justin Mátyás
21 187 megtekintés

3:19
A zeneipar leleplezése - The Truthseeker
sevaster1
14 646 megtekintés

12:55
A világ iskoláztatása - A fehér ember utolsó terhe
sevaster1
14 395 megtekintés

1:04:50
Ken Jebsen über: Putin Interview, MH17, Klo Affäre, Gauck und G20.
val sol
5 682 megtekintés

19:45
Carolyn Deal - A hatékony programozás titkai
erina61
55 799 megtekintés

1:31:13
Géczy Gábor NYC-MAG feladatvállalás az Óperencián túl!
anapszerelmese
4 517 megtekintés

1:50:01
Borzongás - Hajsza a metróban (teljes film magyar szinkronnal)
Péter Kujbus
82 436 megtekintés

1:18:47
Világ-Panoráma 2014 11 21 - Számolnunk kell azzal, hogy ezúttal az amerikaiak lesznek az oroszok!
ÁLOM EGY ÉLET
11 120 megtekinté
@nincs_itt: baden-wüttenbergben ennyi a kenyér ára, lehet, hogy bavariában olcsóbb; lehet, hogy te az ottani legalja minőséget veszed; lehet, hogy csak erre vártál, hogy megmutasd ellenállhatatlan humorod (tudod, a lakmusz)...
@jöttem: Padtársak voltunk .
Mennyi "eltávod"lesz?
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:
Akár!! Nem érdekel melyik párthoz tartozik aki gazember. Mond csak mi lett azokból az ígéretekből, amit az MSZP tett 2002-n? Azt mondták minden FIDESZ-t lecsuknak. Ugyan ezt mondta a FIDESZ, most aztán minden MSZP-t felelősségre vonnak. És?
@Sir Bates dö Hól:
nyisd ezt ki ez a hivatalos naprakész, (vásárlói kosár)

www.numbeo.com/cost-of-living/country_result.jsp?country=Canada

Index Info
Consumer Price Index (Excl.Rent): 78.42
Rent Index: 32.32
Groceries Index: 83.39
Restaurants Index: 72.10
Consumer Price Plus Rent Index: 55.77
Local Purchasing Power: 107.06

brühüyyy
@ornagy50:

A szokásos 2 hét.
Padtársak? Ő is repült?
@Sir Bates dö Hól: figyelj eccerű, bemész egy boltba baden-wüTTenbergben, ha találsz ilyen tartományt, és megnézed az árakat.
csontig magasról teszek a hozzád hasonló senkikre, csak helyre igazítom a ferdítést! ugyanis élelmiszerekben bavaria a legdrágább tartományok egyike.
valóban lehet venni 3,5-4 euróért kenyeret, de ez a legkevésbé sem általános.
a humor, pedig valóban ott volt, mint a szépség is mindenhol, Rodin szerint!
@ornagy50:
Kérdezek valami butát. Tőled merek, te nem fogsz kioktatni.
Hogy tudnak MO-n Grippenekkel gyakorlatozni? Mire begyorsulnak a határhoz érnek. Ott vissza kell fordulniuk?
@Rodeo36: ebben nincs is köztünk nézetkülönbség, te is tudod, hiába is személyeskedsz:-)...
Orbán azt mondotta nem régen, hogy nem fontos a kétharmad, mégis taposnak érte:

nol.hu/belfold/mar-jelolteket-is-importal-a-fidesz-veszprembe-1510739
@Sir Bates dö Hól:
akkor ugye semmiféle verseny nem lesz hanem? azaz @mariann19 "téved"

brühüyyy
@Sir Bates dö Hól:
mi is volt benne személyeskedés?
kizárólag tényeket soroltam

brühüyyy

és közben végignézheted németűl (vagy angolul) a teljes Deutsch nemzetgazdaságot és a fogyasztói kosarat
@jöttem: Nem muszáj,de 24 órával előtte légtér
használati engedélyt kell kérni az adott
körzetre .
Ez egyébként vonatkozik a Magyar légtérre is
gyakorló repülés esetén.
"Keszi-ből való emelés esetén nincsenek megkötések.
Az viszont rávezetéses verzió.
@látjátok feleim szümtükkel:

Már rég elmondta, hogy ne arra figyeljünk amit mond, hanem arra, amit csinál.
Mondjuk normális embernél összhangban szokott lenni a kettő.
Normális embernél.

Veszprémben sok aljasságra kerül még sor.
@punkfrog:
hát igen. oktatófilmek kezdőknek. kihagyhatatlan örökzöld mind. akkora tudást halmoztak fel 30 órában, mint a teljes kongresszusi könyvtár anyaga plusz(!) ami az indiana jones film (elveszett frigyláda) végén volt raktár (mert az egy lesikamera felvétel volt), abból balra a második sor külős 4. dobozban lévő intergalaktikus könyvtárak! (igaz, azt könnyű összetéveszteni egy rovásírással leírt fradi-vasas összefoglalóval, de csak azért, mert mindkettő ugyanazzal a szókiosztással dolgozik)
@ornagy50:

- "Keszi-ből való emelés
- rávezetéses verzió

Ezek mit jelentenek?
@nincs_itt: az "r" és a "t" egymás mellett van a telefonon... az, hogy ebbe kötsz bele, megmutatja kicsinységed... itt (vagy, ha az jobban tetszik, ott) ennyibe kerül a kenyér... és nem a pékségek árát jeleztem, az cca. 15-20%-kal magasabb...

(sz'tem az már kóros, ahogy rám vársz... )
@Rodeo36: ismerem a honlapot, de itt nem jellemzően a kila kenyér az alapállás...
.
Jó éjszakát, vidám hajnalt, jó munkát a munkába indulóknak, és pihenjen, aki akar. Kinek mi jár, vagy jut.
.
Koraesti vers - - mert később nem lesz lehetőségem nyilvánosságra hozni.

Kiss Judit Ágnes: Tatjána Larina piszkozatban maradt leveleiből
1.
Az érintést a legszarabb feledni.
Forró, száraz és érdes volt a bőröd,
Hogy egyből olyan lett tőle a torkom –
Ez a legtöbb, amit belőled őrzök.

De még ez is sok. Jobb, ha eltűnsz innen.
Öreg vagyok már, édesem, bohócnak.
Most megcsodálsz, de rám unnál maholnap,
Azért én ennél több vagyok szerintem.

Ne lett volna olyan forró a bőröd!
Feledni, mondom, ezt a legszarabb,
A tenyered, talán hajókötéltől,
A gitárhúrtól érdes ujjakat.

Hozzám értél, és kiszáradt a torkom.
Azóta iszom, pálinkára bort.
Fülemben dübörög a bűntudat,
Mint azéban, ki először rabolt.

Szóval föl a horgonyt, és tűnj el innen,
Van kikötő és bordély számtalan,
Az érintésed jólesik majd másnak. –
Nem tudhatod meg, meddig vártalak.
2.
Ó, jaj, barátság, és jaj, szerelem!
Ó, jaj, a mezsgye a kettő között
Szűk biztonsági sáv, és jaj neked,
Mert hogyha a vágy egyszer átlökött,

Nincs visszaút, ha nem is tudja más,
Mert odaút se volt, csak zuhanás,
És minden próbálkozás hasztalan,
Mert onnantól a bélyeg rajta van

A félrekapott pillantásokon,
Megállított mozdulaton, ahogy
Idegesen dobolsz az asztalon,
Én meg a saját combom markolom.

(Csak azt ne hidd, hogy te mozdulsz felém.
Bábok vagyunk egy játékos kezén.)
3.
A telefonszámodat kitöröltem,
és letiltottalak a fészbúkon.
Magam elől a G-talkon elrejtem
árulkodó, kis zöld csetablakod.
Az ajándékaidat is kidobtam
(az adóban nincs már a régi szándék),
átköltöztem a város túlfelére,
s ha véletlenül mégis arra járnék,
amerre szoktál, felfohászkodom:
„jaj, csak most ne!”, és mintha szemellenzőt,
a két kezem arcomra szorítom.
Készítem magam, nyelvemet a szóra,
a testem hosszú futásokkal edzem,
száraz kenyéren, vízen böjtölök,
hogy mikor visszajössz, abban a percben,
tépjenek bár a vágy vashorgai,
majd nemet tudjak neked mondani.
@jöttem: Készültség.
A fülecskédbe mondják a "kurzust"úgy,hogy a cél-
pont elérésénél te legyél előnyős helyzetbe.:)
@Sir Bates dö Hól: ez csak annyit mutat, hogy figyelek.

akkor utazz ki Baden-Württemberg-be és vizsgálódj az árak után...

ne reménykedj, a kutya sem vár rád. ahogy mondtam, csak szólok, amikor már égbekiáltó baromságot ír BÁRKI!
@nincs_itt:
mongyál példákat
sör bor pálinka kenyér virsli mercedes audi trabant és krumpli

kkkkkkkkkkkkkkk

brühüyyy
hadd tuggya a magyar miért is vagy miért nem alcsútbasznád szomszéggya a tajcslant
@Rodeo36: ezek nagyon hasonló árak (élelmiszer), mint itt... mitől halnának meg az egyezmény miatt az általad jelzett országok?...
@ornagy50:
Gondolom a kurzus az koordinátákat jelent.
WOWW! Ez érdekes!
De hogyan lehet a lövést gyakorolni?
Meg a célzást?
@Rodeo36: "aki templomban tanulja az INCOTERMS-t az már csak ilyen és lelki beteg lesz ahelyett hogy számolna"

(gondoltam, magamra is vehetem)

biztos, hogy verseny lesz, fejleszteni/beruházni kell mindenkinek, akit eddig védtek a vámok... az sosem rossz... igazi lökést adhat az új technológiáknak...
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Hol itt a "hozzáértés hiánya"???
Csak a gigantikus projektekből lehet gigantikus visszaosztásokat elvárni - ehhez képest a házi napelemek, de még a szélerőmű-parkok sem sokat hoznak a visszaosztási konyhára! Nagyon is tudják, hogy mit csinálnak, szó sincs itt "tévedésről"!
@nincs_itt: :-)... petite joueur, hidd el, tökéletesen tisztában vagyok az ottani árakkal...
(mindketten tudjuk, rám izgulsz... felláció kiváltója még nem voltam, ezt is kipipálhatom, bár ez nem volt a bakancslistámban...)

részemről befejeztem a dialógust... már, amennyiben ezt annak lehet nevezni... de mindig is nagylelkű voltam...
@Mariann19:
Nem magával a GMO-val van gond, hanem annak üzleti célú erőltetésével. Hogy monokultúrákat alakítanak ki, és a termelőket kiszolgáltatják a vetőmag-előállítóknak. Túl hamar vezetnek be terményeket, holott az emberi fogyasztásra szánt gyógyszereket
(rossz tapasztalatok miatt) akár évtizedekig is vizsgálhatják, szemben egy búza, vagy kukorica fajtával, ami közvetlenül, vagy takarmány formájában közvetve emberi fogyasztásra kerül.
A világon valamennyi kultúrnövény "GMO", azaz génmanipulált, csak éppen évszázados vagy éppen évezredes szelektálás eredménye. Volt idő javítani a tévedéseket. A GMO-nál erre nincs mód!
@dr. jenőke (jenőke): a tegnapi is jó volt, a mai is... nem ismertem a szerzőt (garayt sem)... köszönöm...
@Sir Bates dö Hól:
.
Van néhány kedvencem, de nem akarom erőltetni senkire. Nagyon jó, ha van visszajelzés.
Kösz.
:-))
@torró:
Oszt melyik lenne a társadalom bizonyos rétege, amelynek lépni kéne (és merre?) A kormánynak meg megfelelő adózási rendszert hozzá tenni?? (Mi a megfelelő?. Mert az "egykulcsos" finoman szólva sem vált be!)
De a végkövetkeztetéssel egyetértek: "És seggbe rúgni a sok pénz elsíboló bandát! A büdös francba!"
Sőt: szerintem minden javításnak ez lenne az első lépése!
@ornagy50:

Kigugliztam. Az volt a cikk címe: Éleslövészeten a kecskeméti pilóták. 2003-ból.
@dr. jenőke (jenőke): engem egy picit erdős virágra emlékeztet, bár nagyon más (csak egy megmagyarázhatatlan benyomás:-))...
@Secnir:
Micsurin nem manipulált növénygéneket baktériumDNS-el, nem épített be növényvédőszert növény dns-be, stb. Ellenőrzés nélkül a GMO veszélyes. Akkora gazdasági súlya van (vesztegetési potenciál) a gyártó cégeknek, hogy az emberi tényezőt ismerve jelenleg a teljes tiltás tűnik az egyetlen védekezési lehetőségnek.
Az ember mindig is szelektált a mutációk között - de most maga vált ki olyan mutációt, amely természetes úton nem jönne létre.
A méhez már rakásra döglenek, elfolyósodik a belső részük, és nem kéne megvárni, hogy az emberek is elkezdjenek hullani egy túl gyors és meggondolatlan manipulációtól. A GMO VESZÉLYES.
Aki mást mond, az egyszerűen hazudik!
A GMO viszont szükséges is, de egyszerűen nem látom az ellenőrzés valós lehetőségét egy ennyire profiterős ágazatnál. Ezért én (legalábbis itthon) támogatom a teljes tiltást.
@dr. jenőke (jenőke):

Kössz. A tegnapinál is az jutott eszembe: A'francba! Ez az élet! Most meg hatványozottan.
Olvastalak, hozd az összes kedvenced, kérlek!
Élvezem-élvezzük.)
@Sir Bates dö Hól:
csodálatias...ugye már kigúgliztad az INCOTERMS-t?

ennél nagyobb "tévedést" keveset láttam...de ha te is hiszel?

brühüyyy

ki kivel fog versenyezni és ki fog beruházni és hol?
@jöttem:
El szokták felejteni, hogy ezt a mondást (ne arra figyeljenek, amit mond) NEM a nyilvánosságnak szánta.
Csak kikerült, mint az ösződi beszéd.
@kekex:

Ha jól emlékszem, a külföldi diplomatáknak mondta. Javíts, kérlek, ha tévedek.
OV sosem lesz képes egy ösződi beszédre.
@Sir Bates dö Hól:
háááááááááááááát nem is tudom...(kkkk) de ha te tudod? akkor megmagyaráznád egy eccerű kis tranzakcióval
EXW >>>>>>>>>><<<<<<<<<EXW paritáson
Los Angeles - Cádiz

brühüyyy
@Sir Bates dö Hól:
pontosabban

háááááááááááááát nem is tudom...(kkkk) de ha te tudod? akkor megmagyaráznád egy eccerű kis tranzakcióval
EXW >>>>>>>>>><<<<<<<<<EXW DDP paritáson
Stockland Farm Texas US Los Angeles - Cádiz Rhone sur Meer Galligula Farms

brühüyyy
@Secnir: A Bloomberges cikk? blog? egy MNB közlemény, illetve néhány magyar szagember véleményének továbbadása volt.

A cikk szerzői: By Zoltan Simon and Edith Balazs

To contact the reporters on this story: Zoltan Simon in Budapest at zsimon@bloomberg.net; Edith Balazs in Budapest at ebalazs1@bloomberg.net

To contact the editors responsible for this story: Balazs Penz at bpenz@bloomberg.net Andrew Langley
@Rodeo36: miről beszélsz?... mit számolnék ki és miért?... mi köze van az alapkérdéshez/állításhoz (az egyezmény halálra ítélné az eu agráriumát) az incotermshez (nem, nem használom napi rendszerességgel*.. egyszer már elmondtam, mi mással kereskedtünk)

az egyezmény óriási távlatokat nyithat a fejlődésben, nem látod?... sőt, kötelező az innováció ezerrel!... neked minden megoldásra van egy problémád?

(*- Miért, talán bumerángot láttál már? Vagy hangyászsünt, kacsacsőrű emlőst, huszonnégy karátos aranyat, harisnyakötőt, gőzkalapácsot, bálnát, anakondát, hexencsúzt, lámát, bálombökit és guttermuttert? Láttál? Nem láttál! És mégis létezik valamennyi. Szörnyeteg Lajos behúzott nyakkal állt Aromo előtt, a szónoki hév elsöpörte maradék biztonságát is. De Vacskamatinak valami nem tetszett a szónoklatban. Aromo elé penderedett.- A guttermuttert nem hiszem. Meg a harisnyakötőt se. Muttert, azt már láttam, meg főkötőt is. De guttermutter meg harisnyakötő?!")
@glinolid:

www.bloomberg.com/news/2015-01-19/richest-1-will-dominate-world-wealth-in-2016-oxfam-tells-davos.html

Bank Losses From Swiss Currency Surprise Seen Mounting
By Elena Logutenkova Jan 19, 2015 4:46 AM ET
58 CommentsEmail Print
• Facebook
• Twitter
• Google+
• LinkedIn
Photographer: Ralph Orlowski/Bloomberg
Deutsche Bank's so-called stressed value-at-risk, which measures possible daily losses... Read More
Related
• Swiss National Bank Gave Up on the Euro: Zervos
• Guarco, Daingrfield Examine SNB's Currency Action
• Switzerland Remains Investor `Haven,' Scaroni Says
The $400 million of cumulative losses thatCitigroup Inc. (C), Deutsche Bank AG and Barclays Plc (BARC) are said to have suffered from the Swiss central bank’s decision to end the cap on the franc may be followed by others in coming days.
“The losses will be in the billions -- they are still being tallied,” said Mark T. Williams, an executive-in-residence at Boston University specializing in risk management. “They will range from large banks, brokers, hedge funds, mutual funds to currency speculators. There will be ripple effects throughout the financial system.”

brühüyyy

this is bloomberg
@kekex: Majd, ha a GMO termékeket gyártó cégek igazgatótanécsa is GMO élelmiszereket fogyaszt, és a kedvenc gourmet éttermeikben is GMO alapanyagokat használnak fel, akkor talán.
@jöttem: kétlem hisz mást akarnak.

Persze ha úgy gondoltad, hogy mindkettőnek megígéri hogy őket támogatja nem a másikat, akkor igaz.
@kekex: Móricka, a méhek pusztulasanak semmi köze a GMO-hoz. vagy te mennyi búza, kukorica mézet eszel? ;-)))
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

legalabb olvasnad mar el amit beirsz!

___
paragrafus CÍME: példa lehet Orbán

CIKKBEN : Orbán Viktor nem láthatta előre a svájci jegybank tervét, így a devizaalapú hitelek átváltására kidolgozott terve igen szerencsés időzítésűnek tűnik - áll a cikkben.
___

Tehát Orbán legyen példakép mert nem tudta mit csinál és szerencséje volt, hogy a svájci nemzeti bank nem párhónappal ezelőtt lépte meg ;-))))

Pontosan így hamisított az Heti Válasz is anno:

varanus.blog.hu/2015/01/19/orban_london_egy_magyar_falu/full_commentlist/1#c25801291
@Secnir: Sot ha azt is tudnak hogy a masodik/harmadik legfobb taplalek a kukorica nem is lenne kepes szaporodni magatol mar a termeszetben ;-)))

Az egyik leghíresebb tudományos folyóiratból a Mórickák kedvéért:

__________
Nature Biotechnology 20, 19 (2002)

"MAIZE is so dependent on human intervention that it CANNOT SURVIVE in the wild"

MAIZE SEEDS are attached to a cob and CANNOT FREE THEMSELVES: it absolutely requires human intervention.

As maize was first domesticated more than 6,000 years ago, only genes and alleles that are important for humans have been selected and preserved.

__________

Mert ugye a GMO-val ez utóbbi az egyetlen jogos kifogás, hogy direkt ugy módosítottak egyes fajokat hogy mindig meg kelljen venni a magvakat, ne szaporíthasd magad.

Es tessek pont az egyik legfőbb "természetes" táplálék olyan! ;-)))
@kekex: Fordítsd le guglival ha nem érted, aztan utána gyere azzal, hogy mi veszelyes, meg mi szolgáltat ki kinek mit!

Aztán szinte mindennap megeszed, nem aggódsz, hogy ilyen növény nem is lehetne a természetben, mert szaporodni sem képes és csak addig marad meg amíg az embernek tetszik.
____

"MAIZE is so dependent on human intervention that it CANNOT SURVIVE in the wild. MAIZE SEEDS are attached to a cob and CANNOT FREE THEMSELVES.
__________
.
Ma még kevesen mondják ki Vörös Imre alkotmánybíróhoz hasonló egyértelműséggel a hosszabb ideje nyilvánvaló igazságot: a legalábbis jogrendjét tekintve polgári demokratikus Magyar Köztársaságot államcsínnyel gyilkolták meg.

gepnarancs.hu/2012/11/bukott-puccskiserletek-utan-sikeres-allamcsiny/
@jöttem:

Visszacsatolás.

www.blikk.hu/blikk_aktualis/elmebajos-volt-szalasi-es-rakosi-2322107

A bulvárlapon túllépve, ma 22.40 RTL Klub: XXI. század - a legendák velünk élnek
@dr. jenőke (jenőke):

Szia, jó reggelt!
Lehet tudni, hogy Vörös hol/mikor mondta ezt?

***
Láttam, tetszett a versválasztásod másoknak is. Jöhet minden:))
@igazi Ténytár:

Pontosan erre gondoltam. Azt nem kellene elfelejteni, hogy Merkel és Putyin kommunikál egymással.
@Orica Középföldi:

Gondolom, te látsz aggodalomra adó jeleket a jelenlegi vezetők megnyilvánulásában.
Kíváncsi lennék a véleményedre.
Akár privátban is.
@látjátok feleim szümtükkel:

Olvastam tegnap a hírt valamelyik portálon. Aztán egy régi Bojtorján szöveg jutott az eszembe:
"A színhely mindig változik, a történet sohasem."
@jöttem:
Pont ez az. KÜLFÖLDI diplomatáknak. Nem a magyar plebsnek szánta!
@igazi Ténytár:
amerikai mézet? Soha. De lassan ők sem fognak.
Nézz utána a GMO monokultúrák és a méhpusztulás összefüggésének. Amit csak a GMO cégek tagadnak.
Na persze. Soha nem látott méhbetegség és korábban soha nem termelt termények. De összefüggés az nyema!
Egy darabig a DDT és a madárpusztulás összefüggését is tagadták, amíg meg nem jelent a Néma erdők Németországban. A GMO SOKKAL veszélyesebb, mint a DDT!
@kekex:
Orbán külföldi diplomaták előtt - Gyurcsány az mszp vezetősége előtt beszélt. Egyik sem a nagyközönségnek szánta a mondandóját. Nem látok különbséget, csak abban, hogy a jelenlegi ellenzék tehetségtelen a terjesztésben és tudatosításban.
Mindenheti ökörségünket add meg viktor ó nekünk!
@kekex:

Hát ez az! Úgy látszik, a jelenlegi ellenzék nem akar kormányra kerülni.
@dr. jenőke (jenőke):

"_Van néhány kedvencem, de nem akarom erőltetni senkire._"

Csak semmi öncenzúra. Eddig még egyszer sem csalódtam.
És különben is... Megtiszteltetés.
Mondhatnám,
sziget az örvények között, védett zug a rímek mögött, egy csendes pilledés a bajban, egy szökkenés a felhők közé a hegyoromra, egy jóleső pillantás a verssorokra, egy falatnyi örömözön kézen-közön, ahol senki sem várja, de mindig fel-feltűnik hiánya.
@dr. jenőke (jenőke):
"Van néhány kedvencem, de nem akarom erőltetni senkire"

De csak "erőltesd" nyugodtan, szívesen vesszük, mindig várjuk.
Ámbár ezt @jaegtoer kolléga százszor szebben fogalmazta meg, mint én.
@torró:
"Tehát tessék összeülni és elkezdeni ugyanúgy, kiépíteni a jövő vezetőit.
És engem ne kérdezgess, hogy mit kéne tenni?"
Te sokat tudóan felszólítasz bennünket sorsfordító cselekvésekre, az ilyen kérdés feltevőinél jogosan elvárható, hogy tudja, mi a teendő.
Válaszodból kiderül, hogy fogalmad sincs és nincs is szándékodban ilyen feladatban részt venni.
Arra gondoltam - amikor a kiút mikéntjére rákérdeztem - hogy aki ilyen dölyfösen felszólítja az embertársait, azt abból a pozicióból teszi, hogy ő minden titkok tudója.
Tévedtem.
Te sem tudsz semmit, és ezért helytelen parancsoló módban fellépni ellenünk.
@explanatus:
"Te veszélyes ember/tipus/ vagy.
Érvelsz, van saját véleményed."
Igyekszem úgy kialakítani és utána közre adni a véleményemet, hogy képes legyek vita esetén megvédeni.
Szerencsés embernek mondhatom magam, mert sok okos emberrel van módom eszmét cserélni, amely élesíti az elmét.
@kekex:
A tegnapihoz. A GMO kérdésében nem vagyok offé, még nem szereztem elég információt az álláspontom kialakításához. Tétova vagyok, mert nem áll közel hozzám ez a kérdés.
Viszont te egy lényeges körülményt említettél, miszerint üzleti célú erőltetésről is szó van, ezért ez a vonal már érdekesnek igérkezik.
Felkeltetted az érdeklődésemet, mert nagyon napirenden van ez a téma. Köszi.
@jöttem:

Majd válaszolok, de most máshol olvasok kommenteket, és rábukkantam erre. Ugyan off a témában, de zseniális, és érintőleges a CH témával . Is.

www.youtube.com/watch?v=NzeJGlqD7YQ
@Orica Középföldi:

Csak nyugodtan. :)
Szeretem Az elnök embereit.
En is kulfoldon elek, egyszeruen mert igy dontottem. Magyarorszag nem kepes ennyi embert se eltartani, sose lesznek nyugati fizetesek. En nem Europaban elek, de ugy fogom fel, hogy aki az Union belul a szabad mozgas jogaval el, az nem tekintheto bevandorlonak teljes mertekben. Egy egyseges piac, munkaeropiac lehetosegeit hasznalja ki. Ennyi erovel aki Nyiregyhazarol koltozik Budapestre, az is emigral Nyiregyhazarol? Europan kivulrol erkezo, eltero kulturajuk emberek bevandorlasa problema, mint azt nyugaton mar sokan latjak.
Az Europan vagy csak orszagon beluli mozgast, migraciot en pozitiv dolognak tartom. Ez az EU egyik nagy pozitivuma egy atlag polgar szamara, azert, mert egy csomo ember el ezzel nem hiszem, hogy a kormanyt kellene szidni. Csinalnak ok eleg okorseget, de pont a migracio nem az o saruk. Ez termeszetes folyamat, amig nyugaton negyszeres fizetest kereshet mindenki ugyanazzal a munkaval, amit otthon is vegzett. Es ez mindig igy lesz. Kelet-Europaban sose lesz nyugati berszinvonal.
@jöttem:

Két - országosan ismert - szakember osztotta meg véleményét nyilvánosan.

A kicsit nárcisztikus, de nagyon okos Popper, aki azt gondolván, már minden tapasztaláson túl, megengedheti magának ezt az irodalmi arcképrajzot.

dudasj.ath.cx/home/free/Popper_Peter_Orban.pdf

Rancshburg, mintegy hattyúdalként megengedte magának, hogy életében egyszer bátor legyen.

fn.hir24.hu/itthon/2011/01/12/ranschburg/

Ennél többet, konkrétabbat nem fogsz olvasni. Aki tud valamit, azt köti a hippokráteszi eskü.
Aki nem, az vélelmez. Ezzel meg tele a net. Az enyém végképp nem hiányzik:))
@Orica Középföldi:

Jó volt újra olvasni a két véleményt.
Mértéktartó véleményedre vevő vagyok, bármilyen téma kapcsán.:)
@Mariann19:
Pontosan leírtam,hogy miként lehet fordítani! Hosszú keserves munkával! Pártalapítás, kinevelni a vezetői réteget stb.Ez a demokratikus út! Más út nincs! Illetve van, az erőszakosan, durván 1év alatt végrehajtható puccs. De az teljes káosz évekig. Ez nem volt világos?
@Mariann19:
Egy barátommal levelezgetünk, hasonló korú mint én.Vele dolgoztunk a Bajoroknál is.Megosztom a tegnapi levelét.
"Én ezt tudom, látom úton, útfélen Ausztria , Németország, Svájc de a Benelux viszonylagos ismerete alapján. A kommentelők próbáltak ugyan belekötni több kevesebb sikerrel. Kurvára el is szomorít a saját tehetetlenségem, hogy látom a különbséget és tudom, hogy mi is alkalmasak, képesek lennénk rá, de a politikai környezet 25 éve csődbe viszi az ország gazdaságát. Pedig természeti adottságaink még jobbak is. Amíg a politikus védett személy, a kontroll hiánya fosztogatásra készteti. Megteheti. Van nekem egy 14 pontos saját bejárású petícióm, aminek megvalósulása esélyt adna a gazdasági eredményekhez is. Szoktam néha beilleszteni egy két vita esetén, de inkább egymást csepülik, minthogy konkrét megvalósításon agyalnának.
Nekem már a hatos pont megvalósítása nagy ugrást jelentene a valódi demokrácia felé. Persze ezt egyik párt sem szeretné. Ki szereti, ha ellenőrzik minden tettét? Nézd meg, add tovább, fejleszd, alakítsd! Csak legyen már valami konkrétum! Nekem nem elég az Orbán-Gyurcsány takarodj!"
És a petíció!:
„Párt nélkül a néppel egy az utunk! Jelszavunk munka és béke!”

1. Alkotmányunk tényleges megvitatása és elfogadtatása.! Min.2 év egyeztetéssel!

2. Választási párthegemónia felszámolása! Képviselőválasztás földrajzilag és egyéni érdekek és szerveződések alapján pl.Svájc. Így mindenkit duplán és konkrétan képvisel valaki, aki számon kérhető, leváltható, visszahívható! Pártlistás szavazás eltörlése!

3. Visszahívhatóság? A szavazók 50%-a +1 fő. Elektronikus szavazási lehetőség!

4. Mentesség helyett kötelező példamutatás! Ennek megszegése azonnali és örökös távozás a közéletből.

5. Országgyűlés félárbócon nem üzemelhet! Amennyiben az elsőként megválasztott akadályoztatva van (szabadság, betegség, maszek utak, …) mindig a választáson utána következő köteles képviselni a választókat!

6. Képviselő fizetését nem saját maga, hanem a munkaadói, (határozott időre szóló munkaszerződésén keresztül) azaz választói szabják meg, az éves munkájának elszámoltatása alapján! Nem a pártnak, hanem - évente kétszer - választóinak tartozik elszámolással és minden fillérrel köteles elszámolni! Közpénz nem dugipénz!

7. Csak két ciklusra választhatók, de ez lehetne akár 2X5 év is.

8. Államfő csakis népszavazáson, ahogy ezt már 1990-ben 86 %-l megszavaztuk, vagy véglegesen, vagy legalább 2x10 év. Akadályoztatás esetén a második helyezett ill. új népszavazás. Népszavazást a csekély részvétel nem érvénytelenítheti!

9. Több évre szóló nagyberuházások és döntések bizonyos összeg felett pl. atomerőmű, vízi-erőmű, gázvezeték, autópálya, privatizáció, államosítás…szavazásra kötelesek!

10. Civil szervezeteknek és adófizető állampolgároknak is ellenőrzési jog az állami hivatalok és közpénzek felhasználása felett. Példa Svédország 200 éves demokráciája. Hibák és tévedések esetén nem a hivatal (közpénzzel a mi pénzünkből kártérít) hanem az ügyintéző és leginkább a felelős vezetője saját fizetéséből fizet, vagy a hivatal közös prémium-jutalom kasszáját használhatja, mint a civil életben bárki, aki téved, vagy hibázik!

11. Közügy, közpénz nem titkosítható!

12. Népszavazást 4-5 évente közpénzből, ciklus közben csak a szavazásra igényt tartók pénzéből lehet tartani, vagy kétharmados többséggel.

13. Alkotmányosan tilos a szegénység, hajléktalanság, koldulás és éhezés! Ennek felszámolása és fedezete a magas ÁFA, a sok adófajta, ha el nem pazaroljuk pl. pártpolitikai csatákra, hirdetésekre, hibás, nem termelő, félbehagyott beruházásokra.

14. Döntéshozók nem csak erkölcsi, politikai, azaz nulla egyenértékű, hanem pénzügyi, gazdasági, büntetőjogi felelősségre vonhatósága!
@torró:
Miután felszólítottad a magyar állampolgárokat, hogy mozduljanak már meg, kértelek, hogy amennyiben a változtatásra buzdítasz minket, tudod, is, hogy ehhez milyen út vezet. Közölted, hogy te már ebben nem kívánsz részt venni.
Válaszodban mégis megjelöltél két módot, ami nem más, mint két közhelyes mondat.
Amit javasolsz, az évek hosszú, ám kétes kimenetelű módozata az ország helyzetének változtatásához.
Az embereknek, ezen belül az egyénnek egyetlen élete van, amit elviselhető körülmények között szeretne megélni.
Ebből kéne kiindulni, és akkor láthatóvá válik, hogy nincs idő pártot építgetni, majd, ha ez netán sikerül, megfelelő vezetőt választani. Ez utóbbit most kéne, de a belpolitika és a felépítmény ezt nem teszi lehetővé.
A barátod pontokba szedett écái egy laikus elme felsorolása az ország politikai életének folyamatához. Nem lehet komolyan venni.
Azért nem bonyolódom veled további vitába, mert kételkedem a realitás érzékedben egyrészt.
Másrészt számomra meglehetősen antipatikus a partvonalon kívülről bekiabálók mozgósítási felhívása, mert nincs jogalapjuk erre.
Vonatkozik ez rád, aki jövőbeni passzivitásodat itt deklaráltad, a külhoni magyarokra és azokra a külföldön munkát vállalókra, akik kioktatnak és szánakoznak rajtunk.
Nem kérünk ezekből az alig tisztelt és kétes értékű tanácsokból.
@Mariann19:

Nagyon szigorú vagy.
A tanács mindig jól jön, akár megvalósítható, akár nem. Toro és barátja abból a tapasztalatból indult ki, amit a külhoni tartózkodásuk alatt szereztek, ezért őket partvonali helyzetük miatt ostorozni nem szerencsés.
Azt -bármit is írjon, írjanak-, hogyha számottevő igyekezetet tapasztalnának itthonról, hogy miképpen viselkednének, milyen módon támogatnák a jobbító törekvéseket, azt nem tudhatjuk, mert a változás újabb változásokat hoz.

Még annyit jegyzek meg, hogy amíg olyan az alap és a felépítmény amilyen, addig mindegy ki van a piramis csúcsán. A fáradságos munkát nem lehet megspórolni, mert a sok lúd disznót győz, és itthon túl sokan ludasak abban ami kialakult, s aminek a levét kanalazzuk.
Annyi és olyan jellegű változások történtek, amelyeket -a mozgástér beszűkülése miatt- csak hosszú idő alatt lehet korrigálni. A "mi" életünk erre rámegy, az államadósság törlesztéséből viszont az unokáinknak is jut, még akkor is, ha csiribú-csiribá, holnaptól megjavul a 'világ':)
@jaegtoer:
"Nagyon szigorú vagy!"
Az nem szigor kérdése, hogy figyelek az árnyalatokra és a hangnemre.
Amennyiben jobbító tanácsokkal látnak el, és ez párosul az emberi együttérzéssel, a sorsközösség érzetével, jó szívvel és köszönettel venném változást illető módok közlését.
Azonban a felszólító mód, a tehetetlenségünk felemlegetése, a kaján indíttatású felszólítás bennem ellenkezést vált ki.
Amikor bárki kritikát fogalmaz meg, annak ismernie kell a kivezető utak mikéntjeit is, hiszen az a kritika tárgya. Ez alap felállás.
Persze, ez csupán azokra vonatkozik, akik a fentiek szerint nyilatkoznak, szerencsére kevesen vannak, több együtt érző honfitársunk létezik, hála az égnek.
Azt a bizonyos kivezető utat, lehetőségét és módját az itthoni gondolkodók sem tudják még megjósolni sem, mert gúzsba kötött országban
erőből kormányoznak, és erre a helyzetre nem könnyű tisztességes módon változást kikényszeríteni.
Az apró lépésekre pedig - miután az egyetlen életünk véges - nem közhelyes megoldásokkal kell tanácsokat adni.
Volt, hogy a fentiek kapcsán egyetértettünk.
Te most átmentél jóságosba?
@Mariann19:
Nem kellene talán rögtön megsértődni lieebe Mariann 19! Ha magad sem tudod mit kellene tenni akkor ha valaki felvázol valami megoldást, és nem kajánságból egyáltalán, akkor inkább el kellene rajta gondolkodni, mint sem rögtön lehurrogni, ha már fel tetted a kérdést! Amikor a német barátaimmal beszélgetünk, és elmondjuk az itthoni problémákat, akkor azt mondják, :Te, mi ilyenkor már 3 millióan vagy többen, az utcán vagyunk! Itt azért vigyázni kell! A két ország lakossága nem egyforma identitású. Ott simán megszokott tiltakozás, nálunk ekkora tömeg már teljesen más hatást kelt. Amúgy meg már itthon vagyok mint nyugdíjas. Azért írtam, hogy most már a fiataloké a tettre készség. Sajnálom, hogy félre érted a mondandómat.
@Mariann19:

Szerintem olvasd el miket is írtál:

"Amennyiben jobbító tanácsokkal látnak el, és ez párosul az emberi együttérzéssel, a sorsközösség érzetével, jó szívvel és köszönettel venném változást illető módok közlését."

- A jobbító tanács nem lehet figyelemmel emberi együttérzésre, sorsközösség érzetére meg egyéb hangzatos lózungokra. A történelem nem szubjektív, hanem objektív, a világ előre halad, és aki haladás helyett lelkizik, azt letapossák. Olyan tanácsot kell tehát adni, ami az előre vezető utat szeretné könnyebbé tenni. Aki már megélte a maga 40-50-60 évét választópolgári minőségben ( gyerekkoron kívül ), az ezt nagyon jól tudja, mert tapasztalta.

"Azonban a felszólító mód, a tehetetlenségünk felemlegetése, a kaján indíttatású felszólítás bennem ellenkezést vált ki."

- Nem érződött felszólító mód, és kaján indíttatás sem. Felszólítani pedig az idősebbeknek lehet/kell a fiatalokat, hogy ők ne essenek azokba a hibákba, amikbe a "felszólítók" benne voltak. Szomorú, ha te az idősebbek ajánlásaitól ellenkezni vágyódsz, mert ez nem visz sehová. Persze nem azokra gondolok, akik csak addig jutnak el, hogy itthon senki nem csinál semmit, hanem akik ötleteket is adnak ( mint pl. Torro ). Majd 30-40 év múlva gondolj erre vissza, amikor az akkori fiatalok veled "ellenkeznek" és hasonlóan reagálnak a jóindulattal adott tanácsodra.

"Amikor bárki kritikát fogalmaz meg, annak ismernie kell a kivezető utak mikéntjeit is, hiszen az a kritika tárgya. Ez alap felállás...."

- Én nagyon örülnék, ha nálad lenne a bölcsek köve, de sejtésem szerint nincs. Mint ahogy másnál se.

" Azt a bizonyos kivezető utat, lehetőségét és módját az itthoni gondolkodók sem tudják még megjósolni sem, mert gúzsba kötött országban erőből kormányoznak, és erre a helyzetre nem könnyű tisztességes módon változást kikényszeríteni.
Az apró lépésekre pedig - miután az egyetlen életünk véges - nem közhelyes megoldásokkal kell tanácsokat adni."

- A kivezető utat nem is kell ismerni, csak keresni. Az viszont csak akkor lesz meg, ha a sok tanácsot valakik átgondolják, az aktuális helyzettel ( a közhelyekkel is )összevetik, és döntenek. Ha kell, akkor a közhelyekről is. Ehhez a Torro által írt ötletek átgondolása nem árthat, hiszen programok nélkül mivel is tudjon azonosulni a bizonytalan polgár?
A programot meg a tetterős fiataloknak kell a saját jövőjük érdekében megfogalmazni, és lehetőleg abból senki nem kizárni. Az nem lehet program, hogy aki párt elkötelezettségű, az tartsa távol magát a mi rendezvényünktől, még akkor is, ha egyébként egyet ért velünk.

Sajnálatos ezen kirohanod Torro ellen, mert te úgy általában a józan ésszel jóba vagy, és okos/hasznos gondolatokat szoktál leírni.
@torró:
Minden oké torró!
Én is túlméreteztem az önérzetemet, de kérlek, lásd be, hogy rossz érzés kapni a pofonokat, amikor tehetetlenségre van az ember kényszerítve.
Szent a béke részemről.
"Te, mi ilyenkor már 3 millióan vagy többen az utcán vagyunk."
Ezt figyelem hosszú ideje a külföldi tüntetéseken, a tömeges részvételt.
Ennek a jelenségnek az a magyarázata, hogy bármilyen embercsoport sérelme miatt indul ott a tüntetés, az emberek egységbe szerveződnek.
Miután nálunk még nincs az utcai tiltakozásban rutin, az embereknek el kéne mondani, hogy ki kell állniuk kölcsönösen és mindíg egymásért.
Nem hallottam még egyetlen szónoktól sem hasonló megfogalmazást, pedig jó lenne kibontani ezt a mozgósító magyarázatot.
Az emberek jobban kiállnának egymásért, ha tudatosulna bennük markánsan, hogy soha nem lehet tudni ebben az országban, hogy mikor melyik célcsoport szenved el sérelmeket, és akkor csak a többiek segítségére számíthat.
@látjátok feleim szümtükkel:
Olvasd el fenti - torrónak írt - válaszomat, melyben korrigáltam saját magamat.
Ezt bármikor megteszem az emberi jó kapcsolatok érdekében, és nem érzem azt, hogy a megítélésem csorbát szenvedne.
Az általad leírtakat még értékelem, nem mindegyikkel tudok azonosulni, de több pontban
hajlok az egyetértésre.
Hasznos volt a kommented.
@Mariann19:
Semmi gond! Én megértem a türelmetlenséget, mert jogos. Én nem sértődöm meg könnyedén, mert tudom miről beszéltek.Az a baj, hogy mire a változást meg lehetett volna tenni (89) addigra annyira szét volt zilálva minden, hogy sajnos tehetetlenek voltunk. Látjuk kik vették kezükbe a hatalmat, de erőtlenek voltunk hiába láttuk mit kellene tenni. És abban bízunk, hogy talán a fiatalság talán megerősödik, és jó irányba indul.Csak legyen erőtök hozzá!
Én viszont türelmetlen vagyok, mert nekem már nincs annyi időm, mint amennyire lassan indulnak a változást kívánók. Pedig szeretném még egyszer érezni, hogy megmozdult a magyar föld, és előre gördül, nem vissza a múltba.
@Mariann19:

Te nem is gondolod, hogy milyen nagyon sokat teszel itteni jelenléteddel. Meg mások is. Kell a magot a földbe vetni.
Köszönöm nektek, csak ennyit szerettem volna elérni.
@torró:
Megnyugtató a válaszod, és a soraidból kiérzik az irántunk való aggodalom.
Remélem, hogy ezeken az oldalakon még találkozunk, és jókat beszélgetünk.
@látjátok feleim szümtükkel:
Meg sem érdemlem ezeket a kedves szavakat.
Én is szeretnék egy olyan különleges szeizmográfot látni, amelyik azt a sajátos rengést méri, amire vágyakozunk.
Türelmetlen vagyok.
@jaegtoer:
Szeretek indián hasonlatokkal élni.
Ebben a szituban olyan voltál, mint a bölcs törzsfőnök, aki megfékezte a fiatal harcosok
virgonckodását.
Jó, hogy itt voltál, mert nem jó úgy a napot zárni, ha nincs béke az ember körül.
süti beállítások módosítása