Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/04/20/lajtania-bezenye-beruhazas-nagy-istvan "a hitelezőknek – ingatlancége... (2024.04.20. 07:55) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.12.22. 08:51 Fabius

Kövér: ide figyeljetek urizáló köcsögök!

Címkék: fidesz kövér lászló belharc urizálás

He!

Igen, ti, ti urizáló majmok. Én is mondhattam volna amit mondhattam volna. Például, hogy a pulpitus alatt kézzel bontalak ki titeket, mint egy halat, és kucsmát varrok a molyette bőrötökből.

kover_laszlo.jpg

De nem mondtam, pedig nagy volt a kísértés, helyette próbálom úgy elmagyarázni mi a stájsz, hogy azt a korlátozott értelmi képességetekkel is felfogjátok.

Szóval az van, hogy ez így nem van jól.

Habonynál csak egy dolgot utálok jobban, a Gucci táskával flangáló Habonyt. Ezt még a beszólogatástól is keményeben utálom, pedig azt jobban gyűlölöm, mint az aurámba belemolinózó elempéseket. Mert irritál. Engem is, de a népet - tudjátok ők azok, akikre aszondjuk velük kormányzunk - még sokkal jobban irritálja. Nekik állítólag gond ötezerért a megyei matrica, Habonynak meg nem gond ötszázezerért a táska. Hát ezért. Úgy értem hát ezért szarom le, mikor Lázár dünnyögi, zárt ajtók mellett kéne megbeszélni mi szúrja a szemet. Majd, ha nem viszitek utcára a Gucci táskát, nem nyilvánosan menőztök mellig Rolexben, ha nem fut össze senki Kósával új-zélandi Stones koncertre menet, akkor majd, de csak akkor én sem fogok nyilvánosan helyeselni ha urizálást kiált valaki.

Addig meg azt mondom: lófaszt! - és fonjatok ostort belőle, ha nem tetszik!

Éppen elég nekünk az összes ostoba kölyök butasága, nem kell még a tiétek is. Itt van mindjárt Rasi, aki ahelyett, hogy örülne a lehetőségnek és hallgatna mélyen, azzal jaszkarizik a faszbúkon, ők bizony önálló család önálló jövedelemmel. Mint aki nem tudja, hogy a hozzáértőknek nagyjából 30 másodperc kideríteni, az "önálló jövedelem" pont annyit, amit apuci baráti köre ilyen olyan módon - sajátos közbeszerzéssel - csurrant a közösből. Ez lehetőséget ad svájci iskolára tízmilliókért. Lehetőséget ad rá, hogy a miniszterelnök úr lánykájának ne kellejen 10-20 évet lehúzni a szállodaiparban havi átlag nettó 145 ezert, mire összejön egy saját tulajdonú panel Békásmegyeren. De arra nem ad lehetőséget, hogy ekkora pofát nyisson, hogy abból mindenkinek világos legyen: A mi gyerekeink úgy nőttek fel, hogy nekik ez a 15 milcsis kurzus és a rávaló ilyen módon megteremtése a világ legtermészetesebb dolga. Rasi nem tehet róla, őt az apucija és az őket - minket - körbevevő miliő nevelte ilyenné.

De ti, akik urizáltok bizony tehettek róla!

Tudom én, hogy minek a luxus ha nincs kinek mutogatni? Azt is tudom, hogy egy tollvonással képesek lennénk törvénybe iktatni, ez nektek/nekünk alanyi jogon jár. Azt is vágom, hogy aki berzenkedik azt személyre szabott adókkal képesek lennénk megfegyelmezni, amennyiben nem a Simicska Lajos. De ne legyetek már hülyék, semmi nem tart örökké! Amíg nem kiáltjuk ki a királyságot, addig újra és újra ezek a halálra irritált birkák kell megválasszanak minket. És oké, ezek annak is örülni tudnak, ha a Megyeri hídon átjárásért nem kell majd fizetni, de ne becsüljük már alá ennyire a székházablakon berepülő monitor súlyát! Éppen elég ciki, hogy úgyis jönnek még alapon nem siettünk beüvegeztetni az ablakokat. Nem mondhatjuk, hogy ha okosan spórolnak a rezsicsökkentéssel, akkor majd ők is törzsvásáróli kártyát kapnak a Louis Vuitton butikban. Legyen már eszetek!

Na, ezt is mind mondhattam volna. De se ennyire tökös, se ennyire hülye azért nem vagyok.

Csókpuszi, Lackó

331 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr167003507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@jöttem: ha én is küldhetek egyet. (bár már egyet küldtem)
Madárka.
érdekes, szép könyv, van benne egy-két mondat, ami szíven ütött gimnazista koromban.
@ornagy50:

Mint a nőknél..:)))
@taga20: nepszava.hu/cikk/1043311-elsapadtak-a-korallok-a-csendes-oceanban

Peace? (Megnéztem a képedet. Tudod, van úgy, hogy azt ajánlgatják az emberek másoknak, amire titkon ők vágynak. :)

Jó éjt.
@taga20:

:)))))))))))))
én is gimis koromban.
Van pár könyv, amit nem merek újraolvasni. Félek, hogy nem fogom érezni azt a varázst, mint régen.
Pl. A diadalív árnyékában-t sem.
@jöttem: kurvára igazad van. nem lehet ugyanabba a folyóba lépni.
én se merem elolvasni a nagy indián könyvet újból, pedig 10-12 éves koromban nagyon bírtam oldsaterhandot:)))
@vigyüktúlzásbaadolgokat: szép álmokat.
látom te is összeszeded magad, ha valaki a kis picsádba belerúg:)))
@jöttem: Karácsonykor Ország titka, teljesen más az ünnep, valahogyan belemászol.:)

Rászoktam arra, hogy próbálok aktuális regényeket keresni, egy Waltari köny, a Thurms adta az ötletet réges régen, pont Delphoiban olvastam, s azóta is a világ központjának tartom azt a varázslatos területet.

Ravennában adja magát a Ravennában temették Rómát, de pl dubrovniki nyaralásra kiváló a Sándor Mátyás, hiába gyerekkönyvként aposztrofálják sokan Vernét.
S onnantól máshogyan iszod a kávét, keresed Szávát, Sárkányt.:)

A hagymatea helyett egy fél fej fokhagyma nem jó?
@taga20:

elő szoktam venni a Winnetou-t időnként.:)))

egy kis karácsonyi blúz

www.youtube.com/watch?v=mIOcxEsX2pE
@taga20: olvasd bátran újra!... ugyanúgy nem fogod értsni, mint akkor:-)...
@taga20: Csingacsguk sápadtarcú haverját? van az úgy:)
@Habakuk000:

ok.
jó. zsíros kenyérrel, házi pálinkával.

Velencéhez meg a Lagúnák.
@Habakuk000:

Shatterhand az Winnetou-é
Csingacsgukké Sólyomszem
@jöttem: Pontosan. S ha Ceciliat nem is nagyon említik, az Orseolo família lépten nyomon látszik.
@jöttem: Én tudom, lehet, hogy taga is sejti valahol a lelke mélyén a nagy indiánkönyvét bújva:)
@Sir Bates dö Hól:

neked is volt indiános időszakod, Sir?
@Habakuk000: vinetú az a csingacsguk!
kevered gojkomiticcsel haver:))
@Habakuk000:

:)))
fel sem tűnt, hogy mellényúlt.
@guma: Titkára is van?! Esküszom Rejtő a jövőbe látott!
@taga20: hun láttál te nagy indiánkönyvben old Firehandot?
@Sir Bates dö Hól: sír, ezé bírom a csajokat jobban.
megfejtés: vesd össze a te és az előtted szóló kommentjét!:)))
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Te, jó ízű vagyok, hogy engem kóstolgacc?
Az előbb nyalással piszkáltál, most meg alkoholizmussal bacogacc???

Te, halászi rém, te!
Azé' mer a Mosoni ilyenkor nem pálya ne vetítsd ki a ... szóval ne vetítsd ki, vegyé vissza, jó!!

Joe Cocker meg...
Nagyon sajnálom. Az a vicc, hogy ő is gázszerelőként kezdte a pályafutását. Csak ő csinált is valamit utána... A magyar trágyalészivattyú reinkarnációjára ki a fax fog emlékezni? Max az Al Capone múzeum állít neki szobrot, a szarfejű főnökével együtt. Madam Tüsszó músziumában a helyük, vastagon kiöntve forró viasszal - vagy, ólommal.
@jöttem:
"Pl. A diadalív árnyékában-t sem. "

Pedig az második olvasatra is jó :)
@jöttem:
Nem olyan!
Egy gyönyörű 29-es dupla svanc az akkor is különleges szépség, ha ismerjük a Tomcat-et régebbről, meg mostanról az F 16-ost és még sok mást. Nem a legmodernebb, meg nem a kúúl izé, de mégis valami, ami különlegessé teszi. Az orosz repülőgépipar amúgy nem lebecsülendő, mielőtt bárki fikázná. Ezt azt hiszem a hozzáértők is megerősítik.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:

Egy évig olvastam újra és újra.
Felkutattam, hol lehet calvadost venni.
De az nem aranybarna volt, ahogy a könyvben ír róla Remarque.
@Knósszosz:

Jól van, jól van. Én csak érdeklődtem. Itt kérek elnézést minden 29-es dupla svanc-tól.
Mit jelent az, hogy dupla svanc és miért 29-es?
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: "Fletó leült a sarokba. A civil kávézóban percről percre egyre büdösebb lesz. Ha kidobják, mártír lesz. Ha marad, senki nem akar majd bejönni, s végül a törzsvendégek is kezdenek elszállingózni. Ő is tudja, hogy így lesz, és pontosan ezt akarja. Végül csak ő marad egyedül. Aztán a pincér kivisz az asztalához egy üveg pezsgőt, és a fülébe súgja: "Viktor küldi a szemben levő kávéházból". :)

jobbegyenes.blog.hu/2014/12/22/fleto_a_zsenialis_lepras
@ornagy50:
Nem veszed izének, ha egy műkedvelő érdeklődik a hozzáértőtől? Csak mert szereti a témát?
Végre egy igazi valaki, aki nem csak ugassa!!:))) Én igen, de azért mert nem művelem, csak szeretem!

Kurva szerencsés vagy!!
@jöttem: Kettős a hátsó függőleges vezérsík.
@Knósszosz: "Az orosz repülőgépipar amúgy nem lebecsülendő, mielőtt bárki fikázná."

Mondasz valamit. :)

youtu.be/MjQG1s3Isgg

youtu.be/kF_8U5X0HNw
@jöttem:
A dupla svanc az a kettős függőleges vezérsík, lásd; MIG-29, F-15 Eagle, és F/A-18 Hornet.
Keress rájuk ha érdekelnek, a képek magukért beszélnek.

De a legfrankóbb izé az a Dassault Rafaele volt Kecskeméten, elképesztő melót mutatott be tavaly előtt. Előtt?
nafene, meghalt joe cocker. és bemondták? nem, mert nem volt kossuth-díja.
@Knósszosz: Legutóbb szerintem 2010-ben volt itt Rafale. :)

youtu.be/M4bsLV6JX4s

Annak azért örülök, hogy 2013-ban őket is láthattam élőben Kecskeméten. :)

youtu.be/K64Y1kUgNcQ
@Knósszosz:
Ja, az nem dupla svanc, csak egyszerűen gyönyörű...
@jöttem: Jó éjt és kellemes utazást.
"kéz és lábtörést".:)
Köszönöm. Szép álmokat! :)
@jöttem: mindenkinek volt... azt van, aki benne marad...
@Habakuk000: májusban futotta a kúper-tesztet...
@ornagy50:
@Knósszosz:

Köszönöm a tanítást. Megnéztem és valóban szép.:)
@Sir Bates dö Hól:

én mindig is Nszo csi akartam lenni.
vajon olvasnak-e a fiatalok indiános könyveket, vagy eltűnik az emléke velünk együtt ?
@jöttem: a világ változik, most vámpíros könyveket olvasnak... meg varázslókról... a lényeg, hogy olvassanak...
::
Azzal már megbarátkoztunk, hogy van vérfarkas, vérnyúl, de vad evezős, vadevezős is lenne?

Mindegyis.
Legyen jó az éjszakája annak aki mostanság aludni tér.
::
:
Csukás István: IMA A VADEVEZŐSÖKÉRT

Merről fúj a szél? Kelet vagy Nyugat?
Fel ne borítsa könnyű sátrukat!
Barna a bőrük, a hajuk fakó,
róluk álmodik a városlakó.
Rőzsét gyűjtenek, tüzet gyújtanak,
fákra kóválygó szikrák hullanak,
arcuk feldereng, szemük elmereng,
mély torokhangon mormol a Duna lent.
Parton nagy halak, puffadt a hasuk,
fekszenek kajakok, kilbótok, kenuk.
Mogyoróbokor szolgáltat zenét,
nyikorog, zeng a szúnyogszövőszék.
A bodzabokor küld mézillatot,
melyet a tüdő télre elrakhat.
Piros barlangot a tűz öblösít,
nézik az ágak koromrajzait.
Árpádházi tájt idéz túlpartról
a krétafehér falú monostor.
A Hold az égi fókuszban ragyog,
kutyák köszöntik, kicsik és nagyok.
Tábortűz töpped, fiúk locsolják,
megvakul a prométeuszi láng.
Hétvégi csillag, szombat-vasárnap,
törékeny fénye a szabadságnak.
Ne zavarja meg semmi álmukat,
szélvészt ne küldjön Kelet, se Nyugat.
::
Azt hiszem, rájöttem mi van a napjainkban történtek mögött.
Hadat üzenünk Amerikának (szűkebb értelemben csak az usának) és az eunak.
Ha mindkettő megvédeni akar minket, akkor Orbán elköltözik a békés ukrajnába, amig kiderül, hogy ki gyöz(ike).
@Gábris szomszéd:
:
Érdekes, hogy Csukást már régrbbrn is ez foglalkoztatta:
"Merről fúj a szél? Kelet vagy Nyugat?"
@dr. jenőke (jenőke):

Jó reggelt!

Ez nagyon jó vers. Ahogy olvastam, láttam Csukás nevető szemét.

Gondolom, ha van vadvízi evezés, akkor van vadevezős is:)

www.froccs.hu/hu/allando-programjaink/vadvizi-evezes-rafting-kenu
@Rodeo36:

Tölgyessy csak annyiban érdekel, hogy készített egy átfogó elemzést. Ez csupán egy vélemény. Helyenként igen nagyvonalú, helyenként egyetértek vele.,

Sokkal jobban érdekel, mit gondol a kimenetről.

Ennél Esterházy lényegesen szórakoztatóbb és mélyebb elemzést írt,más megközelítésből, igazi stílusbravúrt elkövetve:)
@dr. jenőke (jenőke):

Jó reggelt

Örülök az esti versek visszatérésének, akkor is ja csak reggel olvasom, valahogy mindig aktuális. Ez viszont örök.
Köszönöm.
endresy.blogspot.com/2014/12/tiborczi-listara-varva.html
Azért most, hogy a veje a lánya szoknyája és a cége spanyolfala mögé bujik, azért Goodfriend is lehet, hogy ismét férfivé válik....
Csak azért bátorkodtam bejelentkezni, hogy mindenkinek, de szó szerint mindenkinek

békés, örömteli karácsonyt kívánjak!

Egy kis időre próbáljunk felülemelkedni hétköznapjainkon! Foglalkozzunk most inkább szeretteinkkel!

Szép napot!
Reggelt, Mindegykinek!

Címlapos hír?
::
Most látható a DUNA tévében ! !

TISZTELET A KIVÉTELNEK!

Régi politikai film, de a mának szól ezt acíme is jelzi.
Szerelők:
Tolnay Klári, a szép leány,
Ráday Imre a fiatal, de léha gyáros, másodállásban aranyifjú
.
@Orica Középföldi: Nem összehasonlítható a kettő, két különböző kategória.

Az elgondolkodtató csak az, mekkora a baj, ha már Esterházy is megszólal.
(tényleg jó írás, )
@Orica Középföldi:
.
Vadvíz -> vadevezős -> kell hozzá víz;
Szertorna -> természetesen szer nélkül ez sem megy;
Papasajt -> nem is értelmezem;
Tarvágás -> a legegyszerűbb fodrász-művelet
Diák -> vetítési alapok... és így továbbbbbb
@fzs.1933:
.
Vettem köszönettel, viszont kívánom.

Viszont ez esetben a mindenkinek azt jelenti, hogy mindegy kinek.
A felülemelkedés érdekében elkezdtem gyakorolni a levitálást.
@Habakuk000:

"__Karácsonykor Ország titka__"

'Az emberiség ellenségei'? :)

S ha már biblikus a téma, mit szólnál ehhez:

J. Heller: Isten tudja :D

"Rászoktam arra, hogy próbálok aktuális regényeket keresni, egy Waltari köny, a Thurms adta az ötletet réges régen, pont Delphoiban olvastam, s azóta is a világ központjának tartom azt a varázslatos területet."

Biztos ami biztos, én azért kavicsozok is:)
@jaegtoer: A Heller is jó, bár az egy más jellegű karácsony:)

mi az a kavicsozás?
@jaegtoer: Ja, és természetesen, másod és harmadnapján Minutus kalandjai:)
@Habakuk000:

Olyan vidékről, ahol először járok, onnan hozok egy kavicsot, vagy követ.
@dr. jenőke (jenőke):

Szasztok, mindenkinek,'karácsonyi illatokban,ízekben gazdag jó reggelt!!

Kösz a verset!
Érintettség révén:))telibetalált:))
@Habakuk000:

Nem először szólal meg. Ebben az évben viszonylag rendszeres.
Keress rá az alábbira. Nagyon jó:)

Pungor András írása - 168 óra

2014. június 24.
Kaffogni a kulturális bohócokra
@Habakuk000:

Egy kis hangulati elem... mert ('nekünk')Schütz István neve elválaszthatatlan Waltaritól, és annyira illik ide...:)

mno.hu/migr_1834/ket-oszlop-410897
Kedves Fabius és minden Varánuszos!

Nagyon kellemes, szeretetteljes Karácsonyt, és egészséges, sikerekben gazdag boldog Újévet kívánok Mindannyiónknak sok szeretettel!
"... ha szeretnéd megvédeni Orbán Viktort, akkor kérlek, add tovább!
Bencsik András, 2014.12.22."

orulunkvincent.blog.hu/2014/12/23/idezet_a_reggeli_kavehoz_162#comment-form

Erre...

"Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.12.23. 08:45:23

A múltkor valaki nem adta tovább, és a fürdőszoba-tükörben megjelent neki Gyurcsány Ferenc! Ez nem vicc! Ne küldj pénzt (ja, de!) csak tíz példányban add tovább a levelet! Aki megszakítja a láncot, az buzi lesz!"

Ez egy ilyen ÁLLAT!
Én továbbküldtem... :D
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium államtitkára, Fónagy János reagált az ellenzéki felvetésekre, felszólalását azonban elnyomta a képviselők hangos nevetése. Fónagy szerint megtakarítást jelent az intézkedés és több százezer családon segítenek, mert csupán havi 400 forintért használhatják az úthálózatot. Két gombóc fagyi árával kell hozzájárulni a költségvetéshez, ezt a budakesziek is ki fogják bírni – szegezte Fónagy Szél Bernadett képviselőnek. Az ország nagy része jól jár a javaslattal – vélte és hozzátette, hogy az emberek az útdíj bevezetése után is használnák az utakat, de lehet, hogy majd azért nem mennek fel az autópályákra, mert visszatartja őket az ellenzék agresszivitása.

Ez tetszik: agresszív ellenzék.
Ez a mai ellenzék annyira agresszív, mint egy szelídített éti-csiga.

A kádéenpé legnagyobb bánatára a csigák egy része hímnős (nem elírás, nem himlős), így körükben a szakállas bácsik nem értelmezhetők, ezért tüntetni nem érdemes ellenük. Viszont alkalmas arra, hogy kiegészítse a közmunkások bérét. Élemedett korú nyugdíjasok sokat hangoztatott panasza: lehajoltam, erre huss, elszaladt.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
.
Nem akarsz kádéenpés lenni?
Méééér nem?
Pedig az az erdélyi kép a Semjénnel terhes lóval...!
@dr. jenőke (jenőke):
Ez a csicskahad a mai ELIT!
Én szégyenlem magam... a szánalmas ellenzéknek nevezett izéke miatt is. :(
@dr. jenőke (jenőke):
Nem, mert olyan lesz a lábam...
Terhes? Hisz a paripán felül volt a szerszám.
@Habakuk000: Diákkoromban valamit nem értettem, mikor a művtöri albumban a Szabadság vezeti a képet nézegettem. Ha tényleg ledobná a hölgy a textilt a barikádokon, szerintem pont hogy elterelné sok pasi figyelmét a forradalomról. Ennek jó példáját látjuk a blogon is. Tisztelet a kivételnek. :)

(Persze allegória stb.)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
.
Ezt egy terhes nőnemű lénynek hiába mondod.
Akkor lássam, amikor a hátam közepét?
Nem venné be.
Képletesen sem.
@taga20: A világháború ehhez képest kofalárma vót! (Még a korallok is elsápadtak.)

Lehet, hogy Gogolák elvtársnő kéne ide. Boli akkor kapna levegőt, ha engedi. :)
@jöttem:
"De az nem aranybarna volt, ahogy a könyvben ír róla Remarque. "

És nem is volt finom (legalábbis nekem nem).
De nem a konyakról írta, hogy aranybarna?
@Knósszosz:
"Ja, az nem dupla svanc, csak egyszerűen gyönyörű... "

Szeretem ezeket a gépeket. A technikai részletek nem érdekelnek, csak a látvány...
Sokáig jártam a kecskeméti repülőnapokra (családi érintettség okán kezdtem, és ott ragadtam), de most már nem bírom a meleget elviselni, így csak vágyakozom és képeket nézek.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Bazzz... mit vétettem? :(
TömjénesZsótti simogassa meg a homlokodat!
@jaegtoer:
"J. Heller: Isten tudja :D"

Ez mekkora...! Időről időre, pár évenként előveszem, és még mindig jó :)
@jaegtoer:
"Olyan vidékről, ahol először járok, onnan hozok egy kavicsot, vagy követ. "

Szép szokás, de állítólag meg kell mosni a köveket, mert a sokféle kisugárzás megzavarja a lakás harmóniáját (nekem legalábbis ezt tanácsolták).
Elférsz még a kövektől?
.
Köszöntsük Fabiust is!

A blog betöltötte ötödik évét.

FOLYTATJUK!
hmmmmmmmmmmmmmmm

12:37
Megdöbbentő kijelentés forgathatja fel a világ egész energiaiparát

A Kőolajexportáló Országok Szervezete (OPEC) akkor sem mérsékelné olajtermelését, ha a nyersolaj hordónkénti ára 20 dollárra csökkenne - mondta Szaúd-Arábia olajipari minisztere.

hvg.hu/gazdasag/20141223_Megdobbento_kijelentes_forgathatja_fel_a
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:

'Isten tudja':
Először gyanakodva olvastam, majd félretettem.

Kisvártatva elolvastam egy szuszra Malamud-tól az Isteni kegyelem című 'opuszt', amit határtalanul élveztem, azok után úgy véltem, hogy készen ülök bármire, újra elővettem - és nem bántam meg:)
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:

A kavicsok, kövek mosottak, és igen, elférek, a Colosseum, és az Akropolisz és még számos rom nem miattam olyan, amilyen:)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

A Fűegerünk már csak olyan, hogy a macskát is megharapja, szerintem még a harciasabb kóbor kutyák is nyüszítve menekülnének előle, legalábbis úgy hallottam.
@dr. jenőke (jenőke):
"Köszöntsük Fabiust is!
A blog betöltötte ötödik évét"

Néha visszaolvasok régi posztokat és kommenteket.
Érdekes folyamatokat lehet követni.
És sajnálom azokat, akiket szerettünk/szeretünk, de már nincsenek velünk.
Tudom, hogy korai, de én akkor is elkezdem.
Boldog Karácsonyt!
pont mint a kemény mag itt is :)

„Orbán, takarodj” – felmérték a tüntetőket

2014. december 23., kedd, 13:21 Utolsó frissítés: épp most

Újfajta módszertanú felméréssel próbálta feltérképezni a tüntetők társadalmi megoszlását az MTA Társadalomtudományi Kutatóközpont Politikatudományi Intézete - és meglepő eredményeket kapott.

Asztalra csap a középosztály

- Egyharmaduk 35 éven aluli, felük 35-59 év közötti, negyedük pedig 60 év feletti – ilyen kormegoszlás bontakozik ki a visszaküldött kérdőívekből. Jómódú, döntően diplomás végzettségű, jellemzően alkalmazott, önfoglalkoztató, kisebb részt diák, nyugdíjas sokaságról van szó.

hvg.hu/itthon/20141223_Orban_takarodj__felmertek_a_tuntetoket
lezárásnak a kupolás kupolda és a házmestere:

Dull Szabolcs
31 perce
Kövér László L. Simonnal is összeveszik

Pikáns jelenet történt előbb. L. Simon László beszéde közben hangosan kiabáltak az ellenzéki képviselők, mire az államtitkár elkezdte őket fegyelmezni, és Szél Bernadetthez is odaszólt, hogy megadja a szót neki. Kövér László erre félbeszakította L. Simont:

Államtitkár úr, egyelőre még én vagyok a házelnök.

Ki tudja, ez mit jelent az elmúlt napok fideszes üzengetései, beszólásai után. Mint tudjuk, L. Simon László minisztere, Lázár János múlt csütörtökön szólt be elég keményen a fideszes veteránoknak, konkrétan megnevezve Kövér Lászlót is. L. Simon jelezte, hogy ő Kövér segítségére nagyon számított volna, hogy el tudja mondani a beszédét, de meggondolta magát:

Tudják mit, be is fejezem

- ült le durcásan L. Simon László, az ellenzékiek is megtapsolták.

index.hu/belfold/2014/12/23/parlament_rendkivuli_pp/
Bajuszkirály erre is mondhatna valamit ( ha esetleg mrá volt, elnézést):

egyenlito.blog.hu/2014/12/23/hetente_50-en_mondanak_fel_lazarnak
Jut eszembe, hogy ha jól emlékszem, a nemzeti feljesztési ügynökség osztja az unios pénzeket. Nos ha ott nagy a káosz, és ahogy hallani, vannak visszatettsző jelenségek is ( pl. a pályázaton nyereteseknél azonos cégek nyerik a közbeszerzést, mert ezt előre lezsírozzákl ), akkor ez a vezetőnek/miniszternek/Lázárnak a jó munkáját bizonyítja? Nem kellene átvilágítani a miniszterelnökséget? Mondjuk az ellenzéknek?
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: "Tudják mit, be is fejezem

- ült le durcásan L. Simon László, az ellenzékiek is megtapsolták."

Infantilis, nem politikus.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Ez nagyon ütős megfogalmazás:

"Kinek a szövetségese?

De nem csak nekik. Pár hónapja egyértelmű jelzések érkeztek arról, hogy Magyarországot már nem tekinti teljes értékű partnernek a NATO, s nagyon magas szinten megfogalmazódott az is: alaposan kurtítani kell azoknak a minősített információknak a listáját, melyekhez a magyar kormány egyáltalán még hozzáférhet. Az indok egyszerű: nem szeretnék, ha ezek Moszkva tudomására jutnának, pont akkor, amikor kibontakozóban van egy új hidegháború. Orbán Viktort pedig már nem szövetségesüknek, hanem az oroszok szövetségesének tekintik."

Azért azt szerintem már régen felmérték Orbánék is, hogy a lakosság többsége nyugyatra húz.
@V-PORT: 9.45.33-as bejegyzést olvasd el légyszíves, és neked is.:))
@jaegtoer: Látod, nem ismertem ezt az embert.
(pedig mennyit olvastam)
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:

már nem emlékszem kristálytisztán. talán mégis előveszem azt a könyvet.:)
@Gábris szomszéd:

"2014.12.22. 21:57:51
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: "Fletó leült a sarokba. A civil kávézóban percről percre egyre büdösebb lesz. Ha kidobják, mártír lesz. Ha marad, senki nem akar majd bejönni, s végül a törzsvendégek is kezdenek elszállingózni. Ő is tudja, hogy így lesz, és pontosan ezt akarja. Végül csak ő marad egyedül. Aztán a pincér kivisz az asztalához egy üveg pezsgőt, és a fülébe súgja: "Viktor küldi a szemben levő kávéházból". :)

jobbegyenes.blog.hu/2014/12/22/fleto_a_zsenialis_lepras"

ugye ezt letudod fordítani varanusra is....?
süti beállítások módosítása