Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: rtl.hu/belfold/2024/03/28/osvath-zsolt-hajdu-peter-varga-judit-hangfelvetel?utm_source=hirkereso-h... (2024.03.29. 09:37) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Always www.youtube.com/watch?v=IyW-VAMXo9c (2024.03.28. 19:52) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.12.18. 08:43 Fabius

Goodfriend: Orbán legyen végre férfi!

Címkék: fidesz korrupció kitiltási botrány

Ez a mi legjobb barátunk, André megint belecsapott a lecsóba, had fröcsköljön a szaftja szerteszét. Ráadásul egyben olyan könnyed, elegáns mozdulattal vágta szájon Viktor Orbánovicsot, hogy azt tanítani fogják a Nemzetközi Diktátorszívató Intézet "Parádésan pukkaszd a pökhendi pukkancsot" szemináriumán. 

Szóval az volt, hogy a sifferandrás tájékoztatási kérelmére Goodfriend aszonta:

"Amennyiben a birtokukban levő információ áttekintését követően a magyar kormány arra a következtetésre jut, hogy bűncselekmény kivizsgálására sort kell keríteni, és ehhez a vízumügyletekkel kapcsolatosan konkrét információt igényel, az információt a kölcsönös jogi segítségnyújtási szerződés keretén belül kikérheti."

Teccikéteni, ugye? Ettől nyíltabban, egyszerűbben nem lehet megmondani, hogy átadják a bizonyítékokat, amennyiben a kormány végre szeretne valami érdemi dolgot tenni az ügyben az információk alapján, amik eddig is a rendelkezésére álltak. Hőzönghetett volna, hogy Orbán végre legyen férfi (!!!!) álljon ki és ne csak rinyáljon, hogy rettenetes análfűrésznek lennék áldozata ha leleplezném a környezetemben lévő korrupt szarokat, és az ánusz-szüzességem többet ér a saját és az ország becsületénél. Tele van Brútuszokkal a párt, és vagy jut konc nekik, vagy felkoncolnak engem a francba, úgyhogy:

orban_biboros.jpg

 

Nem ezt mondta, de amit mondott ettől még ezt jelenti.

Innentől pedig beköszönt a Fidesznél a véres veríték korszaka, valahogy ki kell izzadni egy ebből hogy bújjunk ki tervet. Ami lássuk be nem lesz könnyű. Azt már csak a legelvakultabb szektahívek hiszik el a főpapjuknak, hogy az amcsik kamuznak és valójában az uralmára törnek. A zemberek többi része a világgal együtt azon röhög kínjában, hogy Zérótolarencia Viktor és a slepp a világos "hogy kérd el" útmutató ellenére sem kíván tenni semmit a világon se a helyzet rendezésére, se az emlegetett korrupció felszámolásáért. Mindent bedobtak már amivel az időt lehetett húzni, talán csak az maradt hátra, hogy Viktor a fingpertut is követelni kezdje személyesen Obamátol barátsága jeleként.

 

1058 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr496994005

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tudtad, hogy Goodfriend egy frissen kirobbantott polgárháborúból érkezett Budapestre? 2014.12.18. 16:32:56

Más országból már rég kizavarták volna ezt az idegen belügyekbe avatkozó felforgató ügynököt, aki korábbi állomáshelyén, Szíriában az "Arab tavasz" nevű szörnyszülött tutujgatásában vett részt. Mi is megtehetnénk, amit a nálunk józanabb török, német, o...

Trackback: "Lehet tüntetni a Parlament előtt, előbb-utóbb megunják, hazamennek" 2014.12.18. 16:26:14

Ismételjük át az Őszödi beszéd leghíresebb, szállóigévé lett sorait, ha már a mi Ferink akkora vehemenciával próbál az ál-civil ellenzéki mozgalmak élére állni, mintha abban bízna, hogy senki nem emlékszik rájuk. Pedig a stílus ugyanaz. Ez az ember a ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@hacsaturján: de megyek is má tova mer gyűn az uram oszt lekardtáncolja magát
@zsanett- a csillagkútról:

ááá, csak a tükröm gyönyörű szép, amikor elbújok előle mert füligszájat csináltam borotválkozás közbe.
@zsanett- a csillagkútról:

engem nem lehet lekardtáncolni mert én találtam föl.
@zsanett- a csillagkútról:

montam neki tükröm tükröm, oszt válaszolt mi van mivan.

amikor én még kislány voltam akkor az ment, hogy nannannannááá.
@zsanett- a csillagkútról:

csak a fal felé fordítva működik rendesen.
@zsanett- a csillagkútról:

úgy köll kegyednek, minek kóricál koreába.
@hacsaturján: hát mé nekem is kell néhanapján ennem
@zsanett- a csillagkútról:

én most elmegyek kiganézni a rénistállót, mert kilukadt a strandpapucsom.
@zsanett- a csillagkútról:

kegyed után néztem és vanmárpalacsinta.
@hacsaturján: és mire jutott de nincsen mert megromoltam olyan vagyok mint egy partra sodort
@hacsaturján: csak nem mond semmit szépet nem dícséri alakom vállam szemem ajkam ettől hát most csúnyulok
hangulatom az most elveszett
@zsanett- a csillagkútról:

ne csináljon nekem kötélidegzetet, nem vagyok én trubadur, hanem inkább aféle magának való, csakhogy arra se jár az agyam.
@zsanett- a csillagkútról:

ha szépet akarnék írni, akkor azt írnám, hogy maga, ellenben kurafi se vagyok, mert akkor nem tudnék rénganézni.
@hacsaturján: hallja ha elrontja a maradék kedvemet magának essem
@hacsaturján: és mire jutott de nincsen mert megromoltam olyan vagyok mint egy partra sodort
@zsanett- a csillagkútról:

most mondja meg, hogy mit csináljak, mert a kedvébe járni akarok, de ha ezt így folytatja, akkor kidobhatom a strandpapucsom.
@hacsaturján: aztat én honnét tudjam hogyha a kedvemet akarja járatni hogy maga mit csináljon maga a kardtánc feltalálója akkó kéne tudnia
@zsanett- a csillagkútról:

csakhogy most éppen a valcert találom föl, ezért kérdezem.
@hacsaturján: én a gusztust megtevém a többi magán áll vagy keringő
@zsanett- a csillagkútról:

ezt képes vagyok értékelni és azóta már krumli is van.
@hacsaturján: hangulatom vidám mert ut ám valcer helyett járjon most egy se jut eszembét
@zsanett- a csillagkútról:

na, pont kegyed jutott eszembe ahol a madár se jár. hová tünt napsugaram?
@hacsaturján: sukárkodni de én itt nem maradom mert maga nekem nem trubadúrkodni
@zsanett- a csillagkútról:

náthás lett a trubadúrom és visszafelé ketyeg, de ezt ne vegye zokon, mert attul kódulok.
@zsanett- a csillagkútról:

kérem ne picsogjon, mert kedvemet szegi.
@hacsaturján: magának kedve na ne kacagtasson má he me akkor dalban regélne hogy mekkora nagy a kedve
@zsanett- a csillagkútról:

jó a kedvem tillárom
rámesett a csillárom
buci lett a fejembül
mehetek az ambulanciára!
sári, hopp!
@hacsaturján: a jó a kedvét most én lepitymálom
@hacsaturján: miért nem mondtam hogy bújék közelebb hogy ne magában fázzon
@zsanett- a csillagkútról:

biztos mondta csak én meg megijedtem a martens bakancsától.
@hacsaturján: én meg a fénylő mesztic bőrömre gondoltam
@zsanett- a csillagkútról:

én meg egy puklira a homlokom közepén.
@zsanett- a csillagkútról:

nem én voltam a csillár alatt, hanem az volt fölöttem.
@hacsaturján: dehogynem hát az imént mondta hogy az fölötte de nem alatta
@zsanett- a csillagkútról:

csakhogy nem úgy gondoltam, hanem először hátra és aztán megint előről.
@hacsaturján: maga csillárja asztat én nem tudhatom hogy hogyan működik de egy biztos én csillár alá nem állok nem hiányzik nekem ekkora kalamajka egy kis ugrabugrálásból
@csillagkúll:

de most kegyed álcát váltott én meg össze vagyok zavarodva, mint akinek csillár esett a fejire.
@hacsaturján: rosszul felszerelt csillár alatt ne trillázzon
@hacsaturján: én meg azon a véleményen vagyok hogy nekem arról nincsen véleményem
@csillagkúll:

nyugodtan az orromra köthetné van elég hely.
@hacsaturján: alaktalan a helyzet ítélőképességem
@csillagkúll:

én mindig azt jáccom, hogy jáccok.
@hacsaturján: ezt most komolyan veszem mert eddig azt hittem hogy csak az eszit játsza
@csillagkúll:

nekem olyan nincsen, ne is próbáljon sértegetni!
@hacsaturján: ídesapám óva intett az efélétől aki letagadja az okosát dehát maga csak nem dícséri púpos tartásom ódába szőve se nem korpás loboncomat lírába szedve se nem szemem reaktorsugárzását eposzba tömve se nem bőröm záptojásbársonyát epigrammába rejtve se nem nyakam retkét költeménybe kötve
@csillagkúll:

mint mondám az okosom a gyártás folyamán megveszett, a lírám meg el olyankor nyelvem botlik és meg se próbálom.
@csillagkúll:

no lássa kegyed nem veszem sértésnek és ezzel jól le is buktam.
@hacsaturján: már majdnem bedőltem magának de szívem mindég okosabb nálam mert szólni akartam hogy okosát nem bizza rókára se senkire s kiegyezek avval hogy én tartom a butaságomhoz magam
@csillagkúll:

ami azt illeti rókám úgyis leleplez ezért hiába is hordok össze hetethavat ha egyszer jól esik.
@csillagkúll:

a jólesés az élet sava borsa és a mezőgazdaság is jobban terem viszont nem tesz jót a hexenschussnak.
@hacsaturján: olyan géntérképűeknek akik nem szokták a szántást én viszont most mámorítom magam a derékfájást meghagyom az olan öjegeknek mint maga-maga csoroszlya- azé mepgpróbálhata volna a kedvemért
@csillagkúll:

az én géntérképem a futó f7 és huszár lép g4-re között van és a szakállam kender mondja mi a kedve és meg se próbálom kiegyenesíteni no hajja!
@hacsaturján: persze mert földtúrás után rögtön a sport milyen kedvem pont tőlem kérdi
@csillagkúll:

inkognitóban a jóleső kedvre gondoltam és a sportszerűen űzött hexenschussra mert ha a kettőt egy lébe eresztem az már egy merő hungarikum melyet azonnal sörrel boronálok.
@hacsaturján: hallja ebben nem folt rím és az egész úgy hangzott hogy maga iszákos
@csillagkúll:

maga csak azt hiszi drágalátos mert krőzus mivoltomat már régen elfeledtem a kukázásra meg nincs pénzem.
@hacsaturján: miért ne hinném ha asszonggya hogy magát kínozza a hexenschussa csináltasson magának kapor sorolót vagy adjon mattot magának a náncsikája a sörtől meg mindenki csak kijárna
@csillagkúll:

csakhogy én most négykézláb császkálok és a macskáim szolidárisak mert állandóan nyujtózkodnak.
@hacsaturján: és ezt pár sort is az orrával pöttyögte be
@hacsaturján: feltételezni merem hogy megint a csillár adta meg magát
süti beállítások módosítása