Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri111: Leesett egy fikányi mennyiségű hó. Vége a közlekedésnek. A mk felkészült a télre. Mi lenne, ha eg... (2024.11.22. 09:04) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.11.13. 08:56 Fabius

Aki letaszította trónjáról Gyurcsányt

Címkék: fidesz lomniczi zoltán cöf kitiltási botrány

Legjobb barátunknak, az USÁnak sikerült ami közel egy évtizede senkinek: lelökte, mit lelökte, lesöpörte trónjáról Leggyűlöltebb Ellenségünket, Ferit, és Jóbarát Andrét ültette a helyébe.

Innentől André a főgonosz, minden rossz megtestesítője, az ártatlan kormány-magyarokon vihogó kapitalista sátán, a hivatalnokokat és jó hírnévhez való jogot evő Lucifer Godzilla, a nyugat sötét erejét jelképező Fekete Lovag. Szóval ő a minden, és ő a hibás mindenért. Azért is, hogy a Lajos csicskák annyira bénák, hogy egy bullshitet is képtelenek úgy leforgatni, ne mémáradatba fulladó égés és kétségbe esett videó töröltetés süljön ki belőle.

andre.jpg

De majd most, most aztán emberére akadt ez a vihogó szemétláda, innentől nem médiaipari segédbalfaszok fogják fingatni, hanem maga a Magyar Civil Társadalom. Úgy bizony. Eddig azt hitte, hogy, most majd rájön, hogy dehogy! A CÖF megmutatja neki hol lakik a Szőrszálhasogatás Úristene, elvégre eltelt már vagy három befosással, bujdoklással teli hét, megbizonyosodtak róla nagyjából tuti biztosra, hogy az amcsik nem kívánnak - és módjuk se nagyon van - többet mondani ennél, úgyhogy el lehet kezdeni ugrálni.

Föl kell jelenteni ezt a genyó Andrét!

Ez a legkevesebb. Már úgy értem a legkevesebb amit a CÖF megtehet, hogy az eddigieknél is sokkal nagyobb blama legyen az egészből, mint amekkora most van. Mert például ha én lennék André, és feljelentene egy ilyen Lomnici féle kormány-seggevége, akkor lehet nekividámodnék annyira, hogy kidobnám az asztalra ami a kezemben van. Aztán rugózzunk a konkrétumokon, ha már a magyar kormány civilnek álcázott szócsöve három évig terjedő szabadságvesztéssel járó feljelentést lenget, mert esze annyi sincs, mint gondosan kontraszelektált társainak. Legfeljebb legközelebb nem békemenetet, hanem húsleveshordó zarándoklatot szerveznek a lebukottaknak Márianosztrára.

600 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr256892541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

André,
We transalted you list for Ildi, but we still do not understand.
All our friends in Baku, Moscow and even our godfathers in Siciliy say that everything is fine and legal. This is how we usually do business in this country.
We only investigate people who interfere in our business.
Viktor
@Gábris szomszéd:

Az indexé igen, de nem a bemásolt cikké, ami megint idézőjel nélkül került ki!
Nem állhatom a féligazságokat.
@Orica Középföldi: Nagyobb gondod ne legyen az életben. :)
@Szúnyog: Aha. Te meg miután az asszony nem enged téged az ágyatokba, itt baszod a rezet éjfél után. :-))
Vagy neked csak ötcombú feleséged van? :-))
@Orica Középföldi: Ezt csak a te kedvedért. :)

Dr. Répássy Róbertnek üzenem! - Egy ózdi "rasszista" levele

"Tisztelt Képviselő Úr! Mélységesen felháborított az ózdiakkal kapcsolatos parlamenti felszólalása. Bár naiv módon reménykedtem, hogy az Ön szájából elhangzott rasszistázás csak "nyelvbotlás" volt, de sajnos eme illúzióm szertefoszlott, amikor másodjára is kimondta ugyanazt.

Véleményem szerint egy felelős politikus, sőt mi több, egy kormánytag nem nyilatkozhat így 10.000 választópolgárról. Arról a 10.000 választópolgárról, akiknek legalább a fele, áprilisban a Fideszre szavazva járult hozzá az Önök 2/3-ához, az Önök pártjának képviselőjét juttatta be egyéniben, és az önkormányzati választásokon is az Önök pártjának képviselőit választotta be többségben a helyi képviselő-testületbe. Ezek után, lerasszistázni több ezer választópolgárt, az nem más, mint arcul köpése a saját szavazóinak.

Ebből is világosan látszik, hogy Önnek is csak addig voltak fontosak az emberek, amíg beszavazták Önt is a parlamentbe és most, hogy már 4 évre biztos a széke és a több százezres fizetése, már mindent megengedhet magának. Hát fel kell hogy világosítsam, hogy rosszul gondolja.

Ön a mi pénzünkből eszik, a mi pénzünkből és jóindulatunkból nyomkodhatja a parlamentben a gombot, épp ezért úgy gondolom, hogy ezek után az a minimum, hogy személyesen kér bocsánatot az Ön által megsértett Ózdiaktól. Nem nyilatkozatban, vagy tévén keresztül, hanem személyesen.

Mivel az utazása is a mi pénzünkből történik, így felhatalmazzuk rá, hogy autóba ülve a mi pénzünkön Ózdra látogasson. Habár a tömegközlekedés az országgyűlési képviselőknek ingyenes. Mi szívesen látjuk Ózdon és szívesen körbevezetjük, hogy Ön, személyesen megtalálhassa az "mszp rasszista szavazóit". Pusztán azért, mert mi nem találtuk őket. Vannak mszp-s szavazók, de ők nem rasszisták, vannak jobbikos szavazók, de ők sem rasszisták, sőt vannak még fideszes szavazók is, de bármilyen hihetetlen is Önnek, ők sem rasszisták.

Természetesen vannak a városunkban rasszisták is, őket lesz a legkönnyebb megtalálnia, sokukat talán személyesen is ismeri. Hogy kik ők? Azok a politikusok, akik 4 évente fűt-fát ígérnek a cigány embereknek, felhasználják őket, aztán a választások után ugyanúgy hagyják őket a nyomortelepeken, segélyből tengődni. Na ők a rasszisták, nem a szavazók.

Ózd most pont rasszizmus ellen szavazott. Azért hogy itt ne legyen több ilyen, hogy ne lehessen még egyszer felhasználni az ózdi cigányságot. Azért hogy Ózdon ne az alapján legyenek megkülönböztetve az emberek, hogy ki cigány és ki magyar, hanem az alapján, hogy ki tisztességes és ki nem az. Mi pedig a tisztességtelen embereket nem szeretjük, legyen akármilyen is a bőrszíne. Ha ez Ön szerint rasszizmus, akkor sajnos fel kell, hogy világosítsam, az ózdi "rasszizmus" most elsősorban Ön ellen irányul.

Mi itt Ózdon, tisztességesen szeretnénk egymás mellett élni, cigányok és magyarok egyaránt, abból a kevésből amink van. Mindez éles ellentétben áll az Ön helyzetével, akinek a parlamenti megnyilvánulása tisztességtelen és mégis sokkal több mindene van, mint nekünk, persze a mi pénzünkből, de úgy látszik ezt április óta már elfelejtette.

Maradok tisztelettel: Egy ózdi "rasszista""

www.facebook.com/hazaipalyaujsag/photos/a.418212051592015.86312.236346136445275/783346631745220/?type=1&fref=nf&pnref=story
@látjátok feleim szümtükkel:

Természetesen ez is az adóscsökkentés jegyében.

Kevés a 2010-hez képest a 41 új adó vagy adóemelés az évente 2,700 mrd-al több beszedett sarc.
@Gábris szomszéd: Nem is tiltottuk ki sose őket, ha egy kis kenőpénzt hoztak...
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): itt a közelben van egy ilyen "táltosiskola" bogár lászlói szellemmel, és ha jól emlékszem fémymagokkal...
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Ez nem még az az "ötödével csökkenés" amit korábban, a kötelező középárfolyam használattal értek el? Mintha az sem realizálódott volna még, csak ígérték tavaszra, hogy annak megfelelően átszámolják a hiteleket.

Az simán beleférne, hogy azzal a csökkentéssel együtt akarják lenyeletni ezt a szopást. Ami annyira "fix", hogy tovább csökkenni már nem nagyon fog vele a törlesztő, ellenben simán növekedhet, ha Matolcsy esetleg emelni kénytelen az alapkamatot.
@Penivaldes:

Nem maga a "táltosiskola" a lényeg; annak is megvan a helye, de az nem a gazdaságpolitika... hacsak nem kurzus lesz mondjuk az esőtánc a nagyobb mezőgazdasági termelés miatt.
@Gábris szomszéd:

Azért ez egy csodálatos levezetés: az amcsik levele szar, hiszen ugyanazok vannak benne, amit az ellenzék négy éve mond, akik ugye csak hazudni tudnak (emúttnyócév!), tehát minek is foglalkoznánk az üggyel?
oops, keveri a szart úgy narancsdroidosan, putyincsicskásan:

Orbán Viktor: az amerikaiak egy fecnit adtak

>>>>Nem biztos, hogy elfogadnám Vida Ildikó lemondását, mert egy Magyarország szuverenitásának kérdését veti fel<<<<< - mondta Orbán Viktor a Kossuth Rádió 180 perc című reggeli műsorának adott interjúban a kitiltási ügyről.

hvg.hu/itthon/20141114_Orban_Viktor

-
@Gábris szomszéd:

"_@Orica Középföldi: Nagyobb gondod ne legyen az életben. :) _"

Akik átlátnak rajtad, mint az üvegen, nekik nem gond.
Te az ország gondja vagy. Ezt még akkor sem fogod érteni, amikor felkötnek.

Amúgy meg érdeklődve várom az ózdi csodát.
Ez a szerencsétlen Demszky meg hordhatna magával egy üres hosszúnyakú üveget, vagy megtanulhtna már izzadni:

444.hu/2014/11/13/demszky-gabor-allitolag-pisilt/

A cikk végét én azért megváltoztatnám úgy: hogy mik nincsenek.
@jaegtoer: Hát az elmúlthuszonhoz képest nem lesz nehéz csodát tenni, még úgy sem, hogy a fidesz betart majd Dávidnak. Felkötés? Na az aztán tényleg megoldaná az ország problémáit.:) Ja és ne értékelj túl. Én egy ugyanolyan kisember vagyok, mint te vagy bárki itt.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

"Orbán Viktor: az amerikaiak egy fecnit adtak"

Ha az fecni, akkor a NENYI mi lehet, szarpapír, Orbán szája meg a segg?
@jaegtoer: üdv, köszönöm az estit, talán ma összeszedettebb leszek :)

gábris meg szuperül dezinformál, úgy igazi fideszesen, igaz is fidesz=jobbik, lásd a kommünikét amcsi ellenesség és eu ellenesség az alap...

A hiányos vezénylói mondat linkelés meg szóra se érdemes...
444.hu/2014/11/13/goodfriend-vegtelen-turelemmel-teszi-helyre-a-cof-ot/

Ez ugyan már volt más prezentációban, de azt a butaságot, amit a Lomniczi nevű akárki mutat, itt lehet jól látni. A diplomáciai mentesség teljes körű, bár lehet, hogy ő nem is az egyetemre, hanem mellé járt? A diplomájáért vajon bement?

Mellesleg nem ártana, ha az országgyűlési képviselők mentelmi jogával szemben lenne ennyire vehemensen igazságkereső.
@Gábris szomszéd:

"_Hát az elmúlthuszonhoz képest nem lesz nehéz csodát tenni, még úgy sem, hogy a fidesz betart majd Dávidnak._"

Mint írtam, érdeklődéssel várom az ózdi csodát.

"_Felkötés? Na az aztán tényleg megoldaná az ország problémáit.:)_"

Írtam, hogy nem fogod érteni.

"_Ja és ne értékelj túl._"

Ne képzelődj, illetve nyugodtan, csak ne ebben a trendben.

"_Én egy ugyanolyan kisember vagyok, mint te vagy bárki itt._"

Anyád picsája cukinácifalat
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Azért ha a jobb sarokban látható számot összeveted a kommentek számával, igen jó árarány jön ki.:D
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Tévecc. :) Nincs bennem semmilyen ellenesség, sokkal inkább építő a kritikám.
@jaegtoer: Reggeli nácizás kipipálva? Tényleg jókat röhögök, amikor fingod sincs a valóságról. :)
Reggelt, Népek!

2 napig alig-alig értek el a hírek. De jó vo't! :)

Látom, semmi nem változott, csak újabb idióta troll próbálkozott. Meg a hülye CÖF-ösök.
Jó lenne, ha je za Lomniczy-gyerek sürgősen nevet változtatna, mert csak égeti a fatert (is)!
Reggel látom a zemegy műsorában a Csizmadiát. Háááát ... úgy röhögtem, nem is tudtam odafigyelni mit is mond valójában.

Tennapelőtt meg (asszem) az MNB egyik volt alelnöke volt a vendég a reggeli műsorban (szintén m1), de felkaptam a fejem, mer' olyan tisztán, értelmesen beszélt, érthetően, fröcsögés mentesen elmondta, hogy mi a gáz a forintosítással, hogy le a kalappal. Még a Fábián Barna senem tudott mit mondani, kekeckedni, csak pislogott meg nyelt nagyokat. :D

Na, ő volt az:
hu.wikipedia.org/wiki/Bodn%C3%A1r_Zolt%C3%A1n_(jog%C3%A1sz)
Ez a Tökjóbarát Endre
Jobbtrollokat aláz rendre.
:)
Lecsaptak! De nagyon! Négy-öt zsák kocsányostölgy makkra. Meg is állapították, hogy selejtes az a makk. Annak a hülye kocsányos tölgynek meg előre nem szóltak, hogy ne selejtes makkot neveljen.

444.hu/2014/11/13/lecsapott-a-nebih/

Ja a lényeg. A sok-sok occo cukorra, meg étolajra nem rohantak ennyire.
@látjátok feleim szümtükkel:

Ezen már túl vagyunk. Láttam ifj. Lomniczi egy nyilatkozatát, mely szerint "nem kötelező" a diplomáciai mentesség mögé "bújni", arról "le is lehet mondani".

Láthatóan futni akarnak még egy tiszteletkört a faszerdőben, olyan információk át nem adása miatt vegzálva Goodfriendet, amivel neki nemhogy nem feltétlenül kell rendelkeznie, de a CÖF és a teljes magyar politikai elit szerint nem is léteznek.
@Marcellusca:

Ez egy nagyon okos pali, a liberális párt főpolgi jelöltje volt. Ezzel kb. el is ásta magát, pedig volt benne fantázia. Kár, hogy nem más találta meg.
Jó reggelt mindenkinek!

@Marcellusca:

véletlenül nem hallottad Atyánk reggeli sóműsorát?

Igaz, én csak az utolsó öt percet hallottam, de bőven elég is volt. Szerencsére utána jöttek a hírek! :(
Siker siker hátán továbbra is! Hogy csak egy példát mondjak: építőipar - igaz ugyan, hogy a lakásépítések nem növekednek, de szerencsére a közgép javítja a statisztikát útépítéssel és vasúti felújításokkal. A stadionokat már ide sem számítják? Baja lesz ebből a hírszerkesztőnek!

Bullshit bullshit bullshit
@látjátok feleim szümtükkel:
hogy csapnának le másfajta makkokra!

Ezek szerint a parlamentre is lecsaphatnának, mert ha valahol, ott aztán igazán silány makkok vannak...
@Orica Középföldi:
Nekem is feltűnt, hogy okos. :)

Összeszedett volt, érthető (még én is értettem, aki anno UV-zott makro-ökonómiából :D).
Oda is szúrt, de nem fröcsögő, populista módon, hogyaszongya: a forintosítás után, az MNB-nél nyereségként jelentkező lóvé jelentős részét vissza lehetne forgatni a károsultak segítésére, ezzel csökkentve a terheiket és nem elkölteni azt a lóvét. Fábián nagy naivan megkérdezi, hogy mire gondol. Ő meg kapásból: nem ingatlanokat kellene vásárolni. Mindezt higgadtan, nyugodtan, a legtermészetesebb módon. :)
@jaegtoer:

maga korán reggel a szart pacskolgassa, oszt elkezd bűzleni, úgy is, mint másik ódal. ejnye!
Szuper h megvan a kormány levele, ez BIZONYÍTÉK, h nem tették meg hivatalos személyként a feljelentést, így bűnösek.
@fzs.1933: 'reggelt!

Ekkora mazoPista nem vagyok. :)

OFF
Nem szoktalak látni a tankos játékban (engem könnyű megtalálni, csak nem ma :D). Gondolom, nem te vagy a "Yoofej". :P :DDDD
Képzeld, olyan kreténekkel rak össze a program, hogy kezdéskor simán oldalba lő (mindjárt ugrott az életerőm fel), vagy a nehéztankjával többször nekem jön, de nem zavartatja magát, simán, erőszakosan beletol egy tóba (ott fulladtam meg). És ilyenekkel vagyok egy csapatban. :(
@Gábris szomszéd: "Nincs bennem semmilyen ellenesség, sokkal inkább építő a kritikám."

Miként az enyém is: Menj az anyád picsájába!...
@Marcellusca:

pedig könnyebb megtalálni, mint gondolnád!
fzs1933 bármily meglepő... :)

Te is hasonló rejtőnév alatt üzemelsz?
@fzs.1933:
Ja, ja. Én is illen kreatív vagyok. :D
@Sir Bates dö Hól:

micsuda egy meggondolatlan alak maga! én mán rájöttem a nagy eszemmel, hogy a brit tudósok szerint a szar süket.
@hacsaturján:

Milyen igaza van megint, Mester, mentségemre legyen mondva, most vettem csak észre, hogy már elmúlt 13-adika, és az az izé nem is fal, hanem fostalicska. De legalább bal lábbal keltem, álmos vagyok, és rosszkedvű, bónuszként állami tulajdonba vagyok véve. Most mondja, hogy szépen süt a nap!
@Kdo Je Ugasnil Luč:

"_____Fabius helyett:_______"

Mit képzelsz te?!

Fecnit mutass bazmeg. Mi az hogy csak úgy belinkelsz egy posztot? Ex lex?
@jaegtoer: nincs pecsetem, fejlecem. kernek egy tolmacsot!
@jaegtoer: Köszi a javítást. Persze hogy Horváth András.
@jaegtoer:

nem süt szépen a nap. így jó?
OFF

@Marcellusca: @fzs.1933: hehe, szép is az, amikor az IS3 oldalba taszajt egy PIII-ast. :D
EU1 vagy EU2 szerver
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

Jól látod, nagyjából ezért is tartunk ott, ahol.
De a két felvetésed nem zárja ki egymást, sőt, ok-okozati összefüggés van.
Az emberek hülyék -> igénylik az ideológiákat.
Mert mi lenne akkor Józsival, ha valaki nem mondaná meg, miről mit kell gondolni, miben kell hinni, merre kell menni?
Semmi, B+, felnőtt ember, próbáljon már logikusan gondolkozni. Vagy helyeztesse magát gyámság alá, vagy akármi, de bármit tesz, ne szavazzon.
Azért megint lehet röhögni a magukat "demokratáknak" tartó elvtársakon, na meg rajtad is Fabius!!
Ugye te, mint nagy demokrata, elvileg nagyon fontosnak tartod azt az alapelvét a demokráciának, hogy mind addig ártatlan valaki, aki be nem bizonyosodik, hogy bűnös! Ez a nagy ámerika egyik alaptétele is.
Na, most a magyar nagy demokraták, megint úgy dobják sutba elveiket és gerincüket, ahogy már megszoktuk tőlük.
Rámutatnak valakire és azt mondják bűnös! Bizonyíték meg eddig sehol!
De ennyi már elég a "demokratáknak" már tüntetnek is, pl. olyan táblákkal, hogy NAV=ÁVÓ.
Pedig, ha itt valami az ÁVÓ-hoz hasonlítható, az a nagytestvér viselkedése.
Rád mutat, hogy bűnös, és ennyi legyen elég.
A magyar "demokraták" meg már bólogatnak is szépen üres fejjel gerinc nélkül.
Pedig Fabius és a hozzád hasonló ellenzéknek, ha minimális közötök lenne a demokratikus gondolkozáshoz, nektek kéne a leghangosabban kiabálni, hogy halló emberek egy jog államban ugye nem vádaskodunk bizonyítékok nélkül!!
Persze nem ez történik, hanem gerinc, meg ilyenek megy a kukába és persze mindenféle bizonyíték híján is kiabáljátok bűnös!!!
Nos itt tart a magyar "demokratikus ellenzék".
Közben kapnak még egy pofont a sok éven át hősük Kertész Imrétől is, aki elmagyarázza, mint a hülye gyerekeknek, hogy ahol szabadon jöhet-mehet az ember és szabadon mondhat bármit és leírhat bármit, ott bizony demokrácia van!!
Persze a kormány sértett amerikai érdekeket, amiért jön is a válasz. Aminek a gerinctelen, hazug ellenzék örül, mert van mibe kapaszkodni.
Csak, hogy ez nem Csehország, itt nem egy billegő kormány van.
Aztán, meg ha sikerülne is valahogy elintézni, hogy ha már belülről nem tudjuk, akkor meg buktassák meg mások a kormányt, akkor meg jön a Jobbik.
Ehelyett mennyivel többre menne a "demokratikus" ellenzék, meg a te írásaidnak is lenne némi hitele Fabius, ha a nagyon demokrata értékeiteket valóban használnátok!! Némi hitelt lehetne így nyerni!
Mert bizonyíték nélkül vádolni valakit, az bizony nem demokratikus, az inkább hasonlít diktatórikus dolgokhoz.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Énnemtúúúdom mijafasz vótaza nagy nehéztank, de csak beletuszkolta a tóba a kis MarderII-met. :)

Nekem automatára van állítva, de legtöbbször az EU1 szerverre visz.
@hacsaturján:

Ez nem olyan vicces és nem is derített vele jobb kedvre. Lassan már azt sem tudom mi a bajom. Ezt az államosítást nehezen viselem, talán azért hánykolódok. Attól tartok, még focimeccsre is kell járnom.
Mindenesetre a múlt hétvégén átültettem egy kis fát Egerben, ha holnap meglátom, hogy megmaradt, akkor talán jobb kedvem lesz. De most még ma van, ráadásul ez itt nem Svalbárd, de még mennyire hogy nem!
@Kdo Je Ugasnil Luč: Dobro jutro! :D

Új vagyol itten, vagy csak nicket cseréltél?
@irógép:

Vida Ildikó maga vallotta be, hogy rajta van a listán, az USA nem hozott nyilvánosságra neveket. Ennyit arról, hogy ki kit mivel vádol...
@irógép:

kegyed öléggé hüje, és akkor még nem vázoltam álláspontomat túlságosan körülírva, pusztán fölvetettem egy aktuális aspektust, miszerint a novemberi tavasz is a fabius számlájára írható és ezért az áfacsalás közkézen forgó ténye oj világos bizonyíték, mint kertész imre demokrácija tudata, mejjet az ávó finanszírosz amerikából.
@jaegtoer:

ugyan, ugyan! késő most mán nekikeseredni, én mán régen svalbárdra távosztam, mer ott legalább nincsen írógép, hanem hát jóféle rénkumisz.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): "Láttam ifj. Lomniczi egy nyilatkozatát, mely szerint "nem kötelező" a diplomáciai mentesség mögé "bújni", arról "le is lehet mondani"."

Ja! Hány fideszes képviselő mondott már le a mentelmi jogáról. Talán előbb a saját portáján söpörjön. Pl. ahol a lézeres támát, meg a túlfizetett szállodai számlát kellene vakargatni. Ott nincs semmi? Egy eccerű pógárt ilyenért meghurcolnak egészen a bíróságig.
@irógép: "Ugye te, mint nagy demokrata, elvileg nagyon fontosnak tartod azt az alapelvét a demokráciának, hogy mind addig ártatlan valaki, aki be nem bizonyosodik, hogy bűnös! Ez a nagy ámerika egyik alaptétele is."

Igen ez általános elv, de csak büntető ügyekben. Az meg tudod úgy viszonyul a te képzelődésedhez, mint a szezon a fazonhoz.
Itt igazgatási ügyben történt a kitiltás, abban meg nem foglalkoznak az ártatlansággal, de a szüzességgel sem. Nálunk is ez a gyarkorlat.
Gyengébbek kedvéért:

A DEMOKRÁCIA NEM CSAK A SZÓLÁSZSABADSÁGBÓL ÁLL.
@Marcellusca: dobro za tebe!

egy kicsit lecsereltem a huszarkucsmas munkasor kocsogot, mert mar kurvara untam a pofajat

most itt ez a louis vuitton nahrbtnik ;-)
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): @hacsaturján:
Ja és félre értés ne essék!! Én nem védem a Vidát!
Ha bűnös akkor váltsák le a kormány meg viselje következményeit!
Viszont évek óta hallgatja az ember az ellenzéktől, hogy demokrácia így meg demokrácia úgy!
Nos egy demokráciában nincs olyan, hogy valakit bevádolok és még hetek múltán sem nyújtok róla bizonyítékot.
Ez annyira alaptétele a demokráciának, mint rendszernek és ideológiának, amit egy 5 éves is tud már szerintem.
És az ellenzék meg a "civil" (annyira civilek, mint a CÖF) ellenzék, akik a demokráciát hiányolják itthon, egy bizonyítatlan vádnak szépen felül.
Ha valóban demokraták lennének, nekik kéne a leghangosabban kiabálni, hogy hahó bizonyíték is kéne!!
De nem ez történik. És ezért hiteltelen az ellenzék ma is! Itt csak vak gyűlöletről és ellenségeskedésről van szó nálunk. És minden tartásunkat és gerincünket kukába vágjuk, ha arról van szó, hogy a másikat legyőzzük.
És ezért van az, ha egy szép napon Viktor és kormánya majd megy, akkor sem lesz jobb semmi!
Az ellenzék meg újra megmutatta, elvtelen és gerinctelen és köze nincs a VALÓDI demokráciához!!
csak az fáj nekik, hogy most nem ők nyúlhatják le a sok pénzt!!
@Orica Középföldi:

Gyanúsan ismerős, de nem tudom beazonosítani. :)
@hacsaturján:

" miszerint a novemberi tavasz is a fabius számlájára írható és ezért az áfacsalás közkézen forgó ténye oj világos bizonyíték, mint kertész imre demokrácija tudata, mejjet az ávó finanszírosz amerikából."

Hú basszus, de tömény vagy:))))))))
@látjátok feleim szümtükkel:

Naná, de így ugye megint lehet hergelni a 27%-os kétharmadot, hogy Goodfriend sunnyog. Miközben már rég elcsendesedett volna mindez, megragadva a pletykák és a vélelmek szintjén, ha Vida nem áll ki azzal, hogy kitiltották.

Az egész ügy minden eleme magyar oldalról egy dolgot szolgál szerintem: minél inkább elterelni a figyelmet arról, hogy még van öt név azon a listán.
@Orica Középföldi:

Ha jól vettem ki abból, amit írt: @Kdo Je Ugasnil Luč: , akko' alsó- és felső Tahófalvi vitéz Munkásőr. :DDDD
@Orica Középföldi:

én csak szeretettel közöltem a t. szerzővel, hogy magvas gonolatait azonnal fölfogtam és ugyanazzal a lendülettel ad acta hejesztem.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): "ellenben simán növekedhet, ha Matolcsy esetleg emelni kénytelen az alapkamatot. "

És miután kötelező jelleggel (WTF???) kénytelen leszel aláírni, ez egyszerűen simán az útszéli rablás kategóriája nálam.

Hangsúlyozom: az sem megy persze, hogy ha a devizasérült benézi, akkor visszamegyünk 10 évet az időben, és széttépjük a szerződést, ő meg visszakapja a pénzét. No. No.

De a minimum az lett volna: vagy valami enyhébb árfolyamon egyszerre forintosítjuk, és onnan kuss van, vagy maradsz devizahiteles, és onnan szintén kuss van.
És természetesen nagyobb rugalmasság a bankoktól: futamidő hosszabbítás például.
De ez így már megint a fidesz szokásos erőszakoskodása.
@látjátok feleim szümtükkel:
Vasra verni őket és irány a márianosztrai kőfejtő, harminc év kényszermunka! Majd megtanulják a rendet és, hogy a törvényt azt be kell tartani! Négy zsák makk!:O - hová fog ez vezetni? Ma még csak négy, de mi lesz holnap? Öt...hat... vagy még több? Nagyon helyes, hogy megálljt parancsoltak a gazembereknek. Üzleteltek a Nemzet Makkjával, ez megengedhetetlen!! Hová jutna ez az ország, ha minden makkot csak úgy ukmukfukk értékesíteni lehetne? Számla nélkül! Mi lenne így a parlamenttel??

Szóval én csak gratulálni tudok a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal toboz-fagyöngy és makkhagyományőrző kommandójának, hogy leleplezték ezeket a nehézfiúkat, akik kótyavetyélték a Nemzet kincsét, le a kalappal előttük!

Csak halkan kérdezném meg itten a NÉBIH-től, hogy a *****s büdös darált hús az rendben van amúgy? Merasztat ugye élelmiszerként csak elfogyasztjuk némi hőkezelés után, míg a makkot se sütve-konfitálva, se főzve nem nagyon, bár lehet, hogy előbb-utóbb kénytelenek leszünk azt is?!
@irógép:
"Nos egy demokráciában nincs olyan, hogy valakit bevádolok és még hetek múltán sem nyújtok róla bizonyítékot."

Az USA nem vádolt meg senkit. Hozott egy döntést, miszerint aki az USA gazdasági érdekeit sértő korrupció gyanújába kerül, az nem szívesen látott vendég. Ennyi.
Mivel ez egy közigazgatási dolog, ezért nincs vád, nincs feljelentés, nincs nyomozás.
Ez a döntés alapvetően senkire nem tartozik, csak a kitiltottra és az USA külügyminisztériumára. A tényt a Napi Gazdaság közölte. Azután Vida Ildikó maga vallotta be. Igaz, két héttel korábban a repülőtéren meglehetősen "furcsa" módon nyilatkozott, inkább azt sugallva, hogy semmi köze nincs a dologhoz. Ez alapján - szerintem - jogos az az előítélet (bár nem szép dolog), hogy vaj van valaki, vagy valakik füle mögött.

Azért van egy olyan szint, ahol a minimum az lenne, hogy erkölcsösnek is kell látszani.

Az elmúlt hetek, kezdve a netadó körüli zagyvaságokkal, majd folytatva a devizahitelek körüli nyilatkozatok szélkakasságával, illetve a kitiltások és a korrupció gyanúja körüli össze-vissza nyilatkozatokkal, csak erősítik azt a képzetet, miszerint legalábbis a kormányzati kommunikáció nem koherens (de szépen fogalmaztam).

És ez azért baj, mert megkérdőjeleződik a kormány szavahihetősége. Az állampolgárok nem a hatályos törvények mentén gondolkodnak valamiről (értsd: ország sorsát érintő ügyek), hanem az alapján, amit látnak, hallanak; elsősorban ÉRZELMI döntést hoznak.

De ha már felvetetted: idéznél egy cikket, amiben kimondják, hogy Vida Ildikó korrupt? Kétségtelen, hogy fel lehet tüntetni a gyanút úgy is, hogy konkrétan nem mondjuk ki, csak sugalljuk. Viszont ez egy olyan horderejű ügy, ami fölött nem szabad gálánsan elsiklani. Pláne azon tények tükrében, miszerint az adóhatóság vizsgálata alapján az adóhatóságnál minden rendben van. Ez álságos és cinikus. Amikor raktárosként dolgoztam, soha nem én végeztem a leltárt. Vajon miért?
A NAV, de bármely állami szerv, nem engedheti meg magának azt a luxust, hogy akár valós, akár vélt ügyekben lejárassa magát.

Az elmúlt hetek kommunikációs (bárcsak azok lennének!) baklövései megingatták az igazmondó állam képét. Ezért az USA nem felelős, bármennyire is próbálják azt állítani.

Kertész Imrére hivatkozni meg nettó gusztustalanság ahhoz képest, hogy egy éve még hazaáruló zsidó volt...
@irógép:
"Nos egy demokráciában nincs olyan, hogy valakit bevádolok és még hetek múltán sem nyújtok róla bizonyítékot."

Akkor szerinted Magyarország nem demokrácia, ugyanis éppen ifj. Lomniczi volt kedves előcitálni egy jogszabályt, mely szerint Magyarország bármely diplomatát INDOKLÁS NÉLKÜL persona non gratának minősítheti, ami nyugodtan tekinthető a diplomata kitiltásának. Aztán nem volt olyan régen egy hónapja, amikor a magyar kormány kézzel-lábbal próbálta megakadályozni, egy fajvédő konferencia részvevői Magyarországra jöhessenek (beutazási és tartózkodási tilalom, közrendi, közbiztonsági vagy közegészségügy hatósági korlátozások, stb.). De arra ugye biztosan volt rengeteg bizonyíték...

"Ha valóban demokraták lennének, nekik kéne a leghangosabban kiabálni, hogy hahó bizonyíték is kéne!!"

Az ellenzék éppúgy szeretne bizonyítékokat látni, mint a kormány, csak ők úgy gondolják, hogy belföldi ügyekben a magyar hatóságoknak lenne joguk nyomozni. Az USA a saját állampolgárai vallomására hivatkozással és a nyilvános magyar adatok alapján rendelkezhet bizonyítékokkal, de honnan is tudhatnának a NAV belső ügyeiről, hatósági intézkedések hátteréről, minisztériumok, közhivatalok esetleges viselt dogairól?! Nem az lenne a felháborítóbb, ha az amcsik csak úgy idejönnének nyomozgatni a NAV-hoz meg a minisztériumokhoz?! A kitiltás kb. egy előzetes házi őrizetnek felel meg, és megtörtént a GYANÚ eljuttatása a magyar hatóságokhoz, annak reményében, hogy azok megteszik a szükséges intézkedéseket, és lefolytatják azt a nyomozást, amire hatóságilag csak nekik van jogosítványuk. A magyar hatóságok meg elkezdtek ujjal mutogatni az USÁ-ra és Goodfriendre, ezt tartották "szükséges"-nek.

Szerintem bármelyik országnak belügye, hogy kiket enged be a területére és kiket nem. Az USÁ-nak is, Magyarországnak is, és jelenleg éppen Magyarország az, aki megpróbál beleszólni az USA belügyeibe azzal, hogy márpedig akkor sincs joguk kitiltani Vida Ildikót a saját országukból. Eh?!
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

köszönöm a kiegészítést, az érthetőbb megfogalmazást! ;)
@hacsaturján: csupán kevesebb az ekszperimentem... vagy több az ideám... esetleg nem szeretnék kiesni a rutinból...
@fzs.1933:

A kormányzati kommunikáció totál koherens: egyértelműen minden felelősséget és hibát az amcsikra akarnak tolni a "rágalmazás" napirenden tartásával, és közben már nem érnek rá foglalkozni vele, vajon alaptalan-e a rágalom.

Kertész Imre meg olyan, mint a hitelminősítők: ha jót mond a kormányról, akkor a legnagyobb haver, a magyar közállapotok hiteles barométere, ha nem, akkor meg tévképzetekkel küzdő szemétláda. Az sem baj, ha a kettő között csak napok telnek el.
@Gábris szomszéd: szexpartner keresel mutternak?... gondolod én vagyok erre a legmegfelelőbb?... kámingáutolt nejed?...
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
a koherens szót elsősorban az egyéb ügyekre értettem, amikor minden nap és mindig másvalaki egy-egy újabb dolgot böfögött.

A kitiltási ügyben valóban egységes, amit mondanak. Egységesen idióta. Bár azt már lassan megszokjuk.

Nem vagyok egy Novák Előd fan (sőt!), de mélységesen egyetértek a Szíjjártónak adott szélkakassal.

Szélkakas-ország
@fzs.1933:

Kösz, de baszki, nem furcsa, hogy a legalapabb kérdéseket alig teszik fel:

- Miért tett "vallomást" Vida?
- Ki a másik öt név?
- Honnan kéne ismerni az amcsiknak egy magyar hatóság belső ügyeit?

Úgy látom, a magyar kormány éppen sarokba igyekszik szorítani az USÁ-t, mert amíg nem állnak elő bizonyítékokkal, addig mehet a rágalom-mantra, de ha megtennék, rögtön azt kezdhetnék fírtatni, hogy mégis hogyan juthattak hozzá azokhoz az adatokhoz.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Van még valami nem furcsa az egészben?
Szerintem OV-ék azt hiszik, hogy egykapuznak kapus nélkül. Csak azt nem látják, hogy nem náluk van a labda.

A kérdéseid jók, de nem én leszek, aki megválaszolja, mert egyelőre én is jóformán csak kérdésekkel vagyok tele. Meg kiabálhatnékkal!
No úgy tűnik a 20001-es belépő vagyok. Ez szép.
@fzs.1933:

Azért ne tagadjuk meg, Orbánnak a kitiltási ügy kapcsán egy dologban maximálisan igaza van: "egyre zavarosabb az egész dolog".

Persze nem lenne az, ha az Orbán-adminisztráció nem kavarná annyira a szart, de a mondat valóságtartalmát ez nem befolyásolja, ugye...
@Knósszosz:

Azért akadnak itt szám számmal makkfalók.:D
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
.
Szakócával az USA ellen?
Van kísérlet az USA gazdasági ellehetetlenítésére is. Különadó a Marlboronak!
Ez ám az ötlet! Pitiáner.
Még a bosszújukat is mi - mármint a magyar dohányosok - fizessük?
Régebben, csillapodott korában beérte azzal, hogy falra kente a mákos-tésztát...
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

akkor talán mint az ország vezetője kezdeményezhetne egy olyan vizsgálatot, ami az "egyre zavarosabb az egész dolgot" tisztázhatja.

Oh, wait...!
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Ja, különösen, hogy Vidának nem is a Varga a főnöke.:D:D:D

Álltólag a Vida egy talpig becsületes mondja régi beosztottja, ebből következően nyilván azért nem kívánatos amérikában, mert főnökként nem jól látta el a feladatát, és valami korrupt csapatot segített ezzel. No de akkor mit is csinál az ő főnöke, ha nem tudja, hogy Vida nem csinál semmit? Állítólag Horváth jelzett a fidesznek. Fokozzuk még?

Mondjuk a Parlament, meg a fidesz frakcijó, meg választmány, meg a mit tudom én kijük nem megfelelően elemzik az általuk kijelölt moiniszterelnök munkáját??????????????????

A CÖF-ről meg már ne is beszéljünk, nekik is minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel meg vannak elégedve?

Az egészben az a legszebb, hogy senki ez idáig nem cáfolta a Horváth féle állítás szakmaiatlanságát. Vagyis szakmailag ül.
@Knósszosz:

Egyébként majdnem sírtam a videó megnézése után. Eszembe jutott ugyan is a srác, aki a meggymagot gyűtjötte és adta el anno a 70-es években engedáély nélkül. A kis üzérkedő. Volt. Szegényt meg is hurcolták.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Kitiltás és beutazás nem azonos fogalmak.
Kitiltani azt lehet, aki bent van.
@látjátok feleim szümtükkel:
Így igaz:((
A történetet én is olvastam...
Mint piacjáró tapasztalom, hogy sokaknak valódi húsra már egyáltalán nem telik. Ezt itt nálunk a déli végeken felismerte egy nagy csirkés is, és bővítette a választékát olyan finomságokkal, mint; csirkeszárny vég (!), és a laboratóriumi tisztaságúra suvickolt és lekörmözött csirkeláb. Előbbi 99, utóbbi 150 forintért. Namost, amikor azt látod, hogy Mariska néni (nem – nem a wittNER) kér a Józsi hentestől háromnegyed kila szárnyvéget, azt nem a kutyának viszi, az fix! Jó kis pörkölt lesz belőle csirkelábbal, amiből kifő a zselés cucc és még kocsonyaként is funkcionálhat a maradék. Ilyeneket lehet itt felénk kapni. A két ízületes csirkeszárny (amiről Mariska néninek leesik a vég), az már a Bocuse d'Or kategória sokaknak. Mer nekünk állandóan jobban kell teljesíteni! Nem lehetne egy kicsit lassítani esetleg?

Amúgy NÉBIH-esek tetszettek, az ő kommandójuknak is megvan a saját külön bejáratú fegyverük, a csőre töltött metszőolló… kapitális!
@dr. jenőke (jenőke):

Azt értem, de azért mostanra elég közszájon forgó lett ezt kitiltás-ügynek nevezni. Márpedig tudtommal Vida Ildikó sem volt "bent", amikor megírták neki, hogy hesspicsába:)!
@dr. jenőke (jenőke):

"Régebben, csillapodott korában beérte azzal, hogy falra kente a mákos-tésztát..."

Nagyra nőve, nagydolgok, ventilátor
Rossz hírem van: Gulyás Gergely rátalált Gyurcsányra Godfriend mögött. Hajrá Gyurcsány! Jól irányítod az amcsikat!
süti beállítások módosítása