Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri111: Leesett egy fikányi mennyiségű hó. Vége a közlekedésnek. A mk felkészült a télre. Mi lenne, ha eg... (2024.11.22. 09:04) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.09.20. 13:26 Fabius

Hova mutyizott Matolcsy 5,3 millió eurót?

Címkék: közpénz matolcsy györgy eiffel palace jegybank-mutyi

PöttyösSeggű TündérGyuri egyre jobban belegabalyodik az Eiffel Palace vásárlás körüli anomáliába. Mai állás szerint az alku valahogy így zajlott:

Gyuri: Mennyi?

Eladók: 40 millió euró.

Gyuri, - "nemközpénz" eredménytartalékba markolva vakon - : negyvenötmillió háromszázezer lett, maradhat?

Hihető, nem?

Az csak egy dolog, hogy az eladó a bizniszen a túlfizetés nélkül is tisztes hasznot realizált volna, az meg egy másik, hogy vajon kinek a kasszáját gazdagíthatja Gyuri hihetetlen nagyvonalúsága. Magyarázat persze van, több is. Az MNB szerint fasza bizniszt csináltak, mert egy olyan értékbecslés szerint, amit mások törvényesen nem is használhattak volna, elvileg olcsóbban vették, mint a becsérték. Az Eiffel Palace Kft igazgatója az Átlátszónak azt bizonygatja, hogy oppardon tévedés van, mert a megtalált olcsóbb hirdetés óta ők még beruháztak az épületben, több bérlő és satöbbi van. A gond annyi, hogy Bodoky szerint a 40 millás árat már befejezett épületre határozták meg 63% kiadottság mellett, vagyis a világon semmi nem változott ami indokolttá tenné a "váratlan" felárat.

Mit csinálhattak akkor? Levertek néhány falat és újra vakolták? Megszoborták a mi Gyurinkat aranyból, vagy megfestették freskónak az ügylet örömére?

matolcsy+gy%C3%B6rgy.jpgVagy esetleg pont az történt ami egyes rosszindulatú feltételezések, sanda találgatások és összeesküvés-elméletgyártások szerint ilyenkor szokott: el teccettünk lopni. 1,6 milliárd forint vagyigen-vagynem közpénzt. Mert azt ugye tudjuk jól, hogy az offshore cégekben pfújrossz emberek ülnek - esetleg közbeszerzési bizottság elnökök, akikből később anti-simicskaügyi miniszter lesz - ők mindenféle sötét üzelmeket végeznek, és/vagy átkúrják megvezetik az olyan ártatlan, világra csodálkozó hótisztákat, mint a jegybankelnök úr. Nem törődnek vele, hogy innentől minden látszat neki rossz:

1: Ha ennyire átbaszták akkor azért,

2: ha tudott róla és részt vett benne, akkor meg azért

alkalmatlan jegybankelnöknek. Még a végén a KEHI-t meg a rohamrendőröket leparancsolják a civilekről, és muszáj lesz kicsit magyarázkodni. Ja, nem, ez Magyarország, a következménytelenség hazája, itt ez fel sem merülhet.

343 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr916714195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: "Mit lehet ehhez még hozzátenni?
Talán azt, amit Kohn bácsi mondott: Ha nem megy a kupleráj, nem a bútorokat (jelen esetünkben a világnak való megfeleléskényszerből a liturgia, tanítás kidobálása, kiállás hiánya) kell lecserélni, hanem a lányokat."

amennyiben ismerkedésed a betűkkel nem torquemada írásaival, hanem gedeon/masa életével kezded, értenéd, hogy mit írsz... ugyanis jelen esetben a "lányok" a társadalom tagjai... vagy ismét feud zsiga jelent meg lápi-magyar agyadban...
@MACISAJT: Macisajt1, Matolcsy-tól pont annyira független a jegybank, mint tőlem, lévén Matolcsy -nak is csak 1/10 milliomod 'része' van benne, egyébként meg Matolcsy a munkájáért bért kap, nem tulajdonrészt. Egyébként, ha valaki a rábízott magán, vagy közvagyont felelőtlenül, nem az elvárható gondossággal kezeli, az hanyag kezelésnek, ha ilyen nyilvánvaló milliárdos indokolatlan túlfizetés van, mint ebben az ügyben, az pedig sikkasztás. Az MNB független intézmény, de pl. lopás, csalás, munkahelyi visszaélés témakörben pont úgy a BTK alapján kezelendők a munkavállalók, mint bármelyik Kft esetén.
@KÁTÉó53éúétr6:
Házon kívül voltam, és igen későn értem haza.
A "házból" (ami panel) szándékunk van elköltözni valódi házba. Szerencsére jókor jött a rezsicsökkentés, így máris sikerült félretenni a cserére 163 forintot, csak az a baj, hogy a tranzakciós adók ebből elvittek 410 forintot.
Hitünk töretlen, látjuk a kutat az alagút végén, szerencse, hogy a hívők rohannak az élen elvakultan.
Javasolnám Matolcsynak, hogy válassza a bevált lázári megoldást, fizesse be gyorsan a házikasszába hétfő reggel kp.-ban (de visszadátumozva) az 5,3 millió eurót, majd soroltassa át nemzetbiztonsági stratégiai kategóriába az ingatlanvásárlást és akkor se kár, se információ, nincs itt semmi látnivaló, van az úgy, hogy nem jön össze egy lenyúlás, tanulunk az esetből, majd legközelebb ügyesebben intézzük.
@dr. jenőke (jenőke): Két választás között minden normális adófizető/választó ellenzékiként viszonyul az aktuális Kormányhoz, aki nem, az (nálam) idióta, csicska kategória, aki önkéntesen feladja az adófizető vs. közszolga leosztásból fakadó jogokat, kötelezettségeket.
@Szamiz67:

Kedves kommettárs! Mivel szolgáltam rá csasztuskákat idéző rövid, ámde a jövendőre semmitmondó felvilágosításra?
Ha már így alakult, a szöveg belső ellentmondásának feloldását megtennéd helyettem?
Ugyanis: ha minden normális adófizető/választó ellenzékiként viszonyul az aktuális Kormányhoz, akkor a fideszesek lennének az új baloldal, vagy (bele sem merek gondolni!) mindegyik idióta, csicska?
Megjegyzem, nekem a csicska és idióta szókapcsolat jobban tetszik, de ezen ne vesszünk össze.
2010 előtt ennek tizedéért a fizetett-felhergelt fideszbirkák már gyújtogattak volna.
@dr. jenőke (jenőke):

www.youtube.com/watch?v=Vm6gnUvMF3Y

Hol volt és hol nem volt, Dániában
Egy királyfi, aki egy szép napon,
Hogy leplezze titkát, mely rosszra vinné,
bolondot mímelt, ó borzalom.

Bolondok között így lévén józan,
Mérgezett kardba ütközött;
S trónjába nyugodt urak beültek
Székelvén béke és harc között.

Ám e királyfi úgy hala meg,
Hogy adának néki díszsírhelyet.
És eme sírt, ó borzalom
Láthatni ma is a színpadon.

E kies hazában mutass nekem
Egy oly nagy ravaszt, mint Shakespeare William!
E kies hazában mutass nekem
Egy oly nagy ravaszt, mint Shakespeare William!

Egy sötét éjjel neje nyakára
Helyezte kezét egy mór vezér,
S belőle végén a szuszt kinyomta,
A látványt így nem zavarta vér.

Látjátok, micsoda kacskaringók
Jellemzik szívünk útjait.
Vacogva sandítunk tükreinkbe,
Hol a kulcs, mely minden zárt kinyit.

Itt állunk úgy, mint a mór vezér
Magunk kifosztva másokért.
Itt álunk és a szánk nyitva van:
– Ez aztán tud, ez a Sekszpír Viliam!

Refr:
E kies hazában mutass nekem…

Valószerűtlen púpot a háton
Valószerűvé tenni kell.
Méghozzá úgy, hogy világnak hátát
Hajlítni kell egy púpig el.

És ha egy gigászi gerinc is hajlik,
Richard-nak púpja nagy mintát követ.
Meggörbedt időben meggörbedt férfi
Legelső divatfi még lehet.

Viszkető háttal bámuljuk őt,
Idők hajlását felismerők,
Mert Richard király a nagy vég előtt
Négy felvonásra divatba jött.

E kies hazában mutass nekem…

És tükrünk szétszórt szilánkjait
Shakespeare úr ragasztja, foltozza itt.
Mi itt állunk és a szánk nyitva van:
– Hogy miket tud, ez a Sekszpír Viliam!

E kies hazában mutass nekem…

E kies hazában mutass nekem,
Egy oly nagy ravaszt, mint Shakespeare William, William!

:)))))))))))))))))999
@dr. jenőke (jenőke):

:))Látom jól elvoltatok itt 'fejeskáposztabatyufaszokkal:))
@dr. jenőke (jenőke): én annyi finomítással azonosulnék @Szamiz67: véleményével, hogy konstruktív és kontrolláló, de nem obstrukciós/mindent feleslegesen gátló, kicsinyes egyéni célból megakadályozó, gátló ellenzékként...
444.hu/2014/09/21/a-fonyodi-fidesz-kampanyvideo-tortenelmet-irt/

'aztakurva,meghajlok a 'naccságok előtt,de akarom én 'eztetet:))?
@jaegtoer: "Látom a szex gyenge pontod"
nem különösebben, max. annyira, mint az F1, a politika, a jó zene vagy egy jó könyv. a látszat ne tévesszen meg:)
te se vagy akkora szakács, mint ahogy előadod:)))
@taga20:
Látom, elkezdünk gyülekezni.
Hol lehetnek a társaink?
Csak nem a nemzetállam Nemzeti Vágtáján?
Te is ott voltál egész délután?
@Mariann19: nem! én villanytszereltem és F1-et néztem:)
egyébként, mindig jó téged olvasni.
@taga20:
Fészket raktam ide a gép elé, és vártam a kis szineseidet, de nem jöttek.
Fülkonyulás volt emiatt.
A hitves is egész délután meredten nézte a szingapuri futamokat, ilyenkor csendben van.
A baj az, hogy nekem is csendben kell lennem, az meg nagy mutatvány a részemről.
@gazoló:
Agysejt nem marad szárazon, szerintem gyönyörű!

Még drónt is bevetettek a forgatáson, hogy tökéletes legyen a végeredmény. Zseniális koreográfia, mesteri rendezés, és a vonuló/alakba rendeződő üveges tekintetű, egybites narancsdroidok... kész vagyok!!:)))
Ez alá véletlenül sem Havasi Balázs zenéje illik, hanem leginkább ez:
www.youtube.com/watch?v=X6WBQV1Y25Q
Ahogy indít a videó, olyan érzése támad a nézőnek a kék inges figura láttán, hogy éppen a The Expendables trailerét nézi, amin Jason Statham gázol át a kiszáradt parlagfű mezőn, szúrós tekintettel, aztán kis kitérő után megérkezik mellé jobbról-balról tökig géppisztolyban (csak az nem látszik) Csák Nóricz, meg az Özv. Sziveszteri Sztalónné... csillagos ötös!!!

Hahahaha... A hét alkotása!!!
És ezeket nem tudta legyőzni az ellenzék...???? Tényleg semmire sem alkalmasak!!:D
@Blogger Géza:,, Minden esetre most az EU-ban itt pörög a legjobban."....es 2016 vegere el is erjuk a 2007-es szintet.Ha jol megy minden.Ezt mert felejtetted el ide irni?
@martineden: Mert ez nem igaz, várhatóan pár hónapon belül elérjük a 2007-es szintet. Persze ha 2009-ben, a Gyurcsány-Bajnai időszakban nem lett volna olyan nagy (hat és fél százalékos) a zuhanás, már hamarabb is elértük volna.
@Mariann19: és kiköltötted má a kis csibéket vagy csak géza sikerült:)
@Blogger Géza: sőt, ha vitya grósz karcsi fia lett volna, ako evvel a renccerváltásos hülyeséggel se kellett volna annyit faszkodni:))
@Knósszosz: Látom irigykedsz a sikeres közéleti szereplők után. :)
@taga20:
Most, ezek után az embernek az az érzése támad, hogy a kövéré marosán elvtárs lehetett. Ideológiag legalább is, biztosan...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Persze!
Szegedicsanád sikereitől is besárgultam már annak idején:))
@taga20:
A fészekrakással a blogon lévő állandósult állapotomat jelképeztem.
Gézukát nem kell kikölteni, ő egy egysejtű.
Ma biztosan egész nap a tükör előtt memorizált, hogy előadja észbontó mondókáját.
Majd figyelem.
@Knósszosz: tévecc barátom! kövér az a rohatt tróger, pétergábor (szellemi) fizikai örököse:(
remélem a pokolba végzi ez a valami, ha van pokol!
@Mariann19: "Ma biztosan egész nap a tükör előtt memorizált"
meg nézte a tricepszét , meg a okos arcát a tükör előtt:)))
@taga20:
KIvárom, amíg alámerül.
Aztán elindul kalandos utazásra a szeretteihez felmarkolni a havi apanázsát az igéik hírdetése jutalmául.
@Mariann19: "Mert ez nem igaz, várhatóan pár hónapon belül elérjük a 2007-es szintet. Persze ha 2009-ben, a Gyurcsány-Bajnai időszakban nem lett volna olyan nagy (hat és fél százalékos) a zuhanás, már hamarabb is elértük volna."
azé má megvillantotta az elméjét:)
@Knósszosz:
Te, Sörök Atyja, olvastad?

"Nyílt levelet írt Vlagyimir Putyinnak Lovas István. Lovas, aki egészen mostanáig a Magyar Nemzet brüsszeli tudósítója volt – a Nemzetnél leépítések vannak, felszámolják a brüsszeli irodát is –, azt kérte Putyintól, hogy az orosz hír-, vagy inkább propagandatévé, az RT – aminek több amerikai műsorvezetője is felmondott az idén, volt, aki élő adásban – a jövőben magyarul is sugározza „híreit”.

Lovas egyik érve, hogy a Euronewsnak is van magyar adása, de az kevésbé különbözik „a magyarországi balliberális tévéadók által követett műsorfilozófiától és -politikától [nem vagyok benne biztos, hogy Lovas jól használja a szavakat, vagy egyáltalán tudja, hogy miről beszél - akiraly], mint egymástól az orosz és a finn vodka”. Amihez még hozzáteszi, hogy „az előbbi jobb”, ami nyalásnak jó, azt az érvet viszont, hogy a Euronews pont olyan, mint a magyarországi tévék, éppenséggel kiüti.
Lovas szerint az Európai Unió súlyosan megsérti az ENSZ emberjogi kartájának 19. cikkét, ami szerint mindenkinek jogában áll bármilyen médiumon át információt keresni és kapni. Ezt szerinte az bizonyítja, hogy

Európában nem fogható a libanoni al-Manar televízió (a terrorista Hezbollah tévéje), vagy az iráni Press TV „kitűnő, tárgyilagos, műholdon át sugárzott angyol nyelvű adása sem”.

Mondjuk ő maga írja utána, hogy ezeket az interneten bárki elérheti.
Ír még arról is, hogy 2002-ben a balliberális kormány „egy maffiózóval összefogva” tiltotta le a Sajtóklub című műsorát, amit utána hiába próbált Ausztriából újraindítani, mert az osztrákok is letiltották. Sőt, az osztrák határőrök szerint „keleti csürheként” terelték vissza a határon többezer rajongóját.

A levél maradéka sem kevésbé önellentmondásos:

egyrészt azzal érvvel az RT magyar adása mellett, hogy Charles Gati újra akarja indíttatni a Szabad Európa Rádió magyar adását, ami “amerikai kormánypropaganda”;
másrészt azzal, hogy az RT tárgyilagos, sőt, még a BBC-nél is tárgyilagosabb."
444.hu/2014/09/21/lovas-istvan-magyarnyelvu-orosz-propagandat-ker-putyintol/

A lábon kihordott agyhalál legeklatánsabb példája ez a szánalmas, köztörvényes aljanép, ki máig nem heverte ki, hogy a zsidók elutasították a nagyszülő jogán beadott kivándorlási kérelmét. Értem én, hogy ebbe IS belerokkant...
Aki IDEGEN ÉRDEKEKÉRT harcol, azt hogyan szokták MÁSHOL nevezni?
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: lovas egy ÓCSKA TRÓGER, remélem ő is kövérrel együtt a pokolba végzi, ha van!
remélem van:)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Mingyá, Te Boligarcha... épp söré kell mennem, mer mingyá bezár.

Addig figyelemmel a holnapi evezési napra:
444.hu/2014/09/21/jovo-heten-tamad-a-hodara/
Kedves Én, nagyrabecsült Magam, Lajos!
Újabb súlyos támadás érte hazánkat. Sajnos, a balliberális reakció által pénzelt frontok sem látszanak kíméletesnek lenni Magyarországgal szemben.

De mi nem hagyjuk magunkat kedves barátaim, csapataink felkészültek a harcra. A brüsszeli bürokraták után el fogunk bánni az északi Hódarákokkal is. Még egyszer mondom: el- fo-gunk-bán-ni-ve-lük! Nem tűrjük, hogy a bosszú vezérelte norvég alap időjárási anomáliának álcázott támadása sebet ejtsen a mi dinamikusan fejlődő Magyarországunkon! Csapataink készen állnak, a HEK (Hódara Elhárítási Központ) munkatársai minden lehetséges szituációra felkészültek és várják a bevetési parancsot. A 13-ik hajszárítós dandár 24 órás készültségben figyeli az időjárásjelentéseket, tehát kedves barátaim és kedves Lajos, aggodalomra semmi ok, mindenkit meg fogunk védeni, Magyarország nem hagyja magát!
Hajrá Én!
@Knósszosz:
Kövér állítólag kis kockás füzetbe mindenkiről mindent feljegyez.
Kende - könyvében írja - a kilencvenes évek elején Kövér füzetben vezette a frakció összes tagjának viselt dolgait, piros és fekete pontokat osztogatott, és havonta kiértékelte a tagok egyenlegét.
A legfrissebb hírek szerint már saját maga viselt dolgairól is vezet.
@dr. jenőke (jenőke):
Csak csekély mértékben haladja meg a Lenin-összest, vagy túlmutat azon?
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Erre hogyan lehet válaszolni anélkül, hogy megbántanám Lovast? A széplelkét nem ismerem, tehát arra vonatkozóan nem tudnék mit mondani, a sötét oldalát viszont minden írástudó olvasta már, így le is írták, ahhoz meg azért fölösleges hozzászólnom.

Egy Tóta, Para-Kovács és még páran mások nagyszerű értékeléseihez én mit tehetnék hozzá?
Csak annyit, hogy Lovas egy tetű, de ez szigorúan magánvélemény!
Söröd, Csoki??
@Knósszosz: beleolvastam a mandinerbe, me itt mindenki punnyad.
szerinted ott azok élő emberek?
ez komoly kérdés, nem vicc!
@taga20:
Ezt meg kell erősítenem?
Ugye nem? Országzászlót avatott itt, Kispesten.

Talán azért volt aznap olyan büdös...
De ha már, ahonnan a XI-ik kerületi fidesze csótánybrigád kiebrudalta a Zöld Pardont, hivatkozva rá, hogy a Goldmann György téren országzászló lesz... ott mi is van mostanában?

Úgy van! Lófasz se!
Telepisálják/szarják a szerencsétlen fidesz szociálisok, gaz, trágya és bűz uralkodik. Aki arra megy és ránéz, csekkolhatja, ez marad mindenhol, ahová a narancstrágya beteszi a lábát. Egy híddal arrébb a másik oldalon a Budapest Park, esetleg nem valamelyik haver vállalkozása...?

Micsoda hülyeségeket kérdezek...
@taga20:
Ezt én nem tudom, ritkán tévedek arra.
Van egy minimum...
@Knósszosz: azé remélem a kisközért nem vot bezárva:)
addig is egy jó kis gösszer:))
www.youtube.com/watch?v=ObHm1dLuWWs
@taga20:
Kösz, nyitva vót még!:)
Két Heineken köllött még ma estére, bár a Boli azt nem érti, ilyet, hogy tudok meginni?
Ja, nem eredeti, de ha a Szalon nevezetű akármihez hasonlítom, akkor a hazai utánzata mennyei.

Sznob ladikos, nem is iszik rendesen!:)))
mindenki alszik? ako nesztek az egyik leg...!
hamá vasárnap.
www.youtube.com/watch?v=JFM7Ty1EEvs
@Knósszosz: végre te, te mosógépek atyja:))
boli egy nagy hóhányó:)))
jó veletek itt!
bocs, nem kezdek el itt levedzni:)
@dr. jenőke (jenőke):
:DD
Várom a következőt: "megdőlt"
Na, az lenne az igazi!
Lesz az, hiába rikácsolnak itt a batyukommandósok, csak idő kérdése.
@taga20:
S'erre emléxel, esetleg:
www.youtube.com/watch?v=G9axhIjVGaw
Ilyeneken nyőttünk... persze volt más is nekem, de az akkor cziki vót! Ma már nem sajnálom se azt se emezt, viszont az tuti és igaz közhely, hogy a zene képes összekötni.

Legyen az rock, blues, klasszik, vagy akármi.
Kinek, mi. Hatalmas a választék, mindenki megtanálhassa benne a magának valót.
@taga20:
Javítsatok ki, ha tévednék, de nem 2007 volt a Gyurcsány megszorítások mélypontja? Még a 2008-as fellendülés előtt, amikor már az "Új Tulajdonosi Programmal" megint az osztogatáson törték a fejüket? Szóval EZT fogják Vityáék
MAJD elérni? Szupi! A ballibáknak hogy nem jut egy ilyen szöveg az eszébe?
Gondolom ERRE a bejegyzésre fog hivatkozni az illető enyhítő körülményként, hogy "belülről bomlasztotta a rendszert"???
@Knósszosz: haver, én mindenkire emlékszem:)
de mostanság őt hallgatom. lehet öregszem.
www.youtube.com/watch?v=XHOWa3MPYTM&list=RDXHOWa3MPYTM
@kekex: nem! 2011-ben és 2012-ben és 2013-ban vot, me akkor mínuszba ment a plusz:))
@taga20:
Khm... De akkor mintha nem Gy.F. lett volna a monogramja a főfütyinek!
@kekex: nem! ako a főfasz ovitya volt, van:(
Szurkolók randalíroztak a Váci úton és környékén este 9 óra után - értesült a hvg.hu. Munkatársunk fél 10 körül azt írta, hogy a Váci úton, a Lehel tér magasságában rendőrautók szirénáznak, az Alig utcában ordítva rohannak a szurkolók.

A Szusza Ferenc stadionban vasárnap este 2-1-re megverte az Újpest a Ferencvárost.
@taga20:
továbbra is ERRE szavazok.
www.youtube.com/watch?v=WUNdja3ZEXk
Majd ha nálunk lesz ILYEN antifasiszta előadás ILYEN közönséggel, akkor elismerem MAJD, hogy nem teljesen reménytelen ez az ország!
@dr. jenőke (jenőke):
Ez fontos hír, már azoknak, akiket érdekel az ezerszeresen felhigított magyar foci bármilyen "eredménye"...

Kell követnem egy elmebeteg vízióját?
Ha kell is, akkor sem teszem. Magasabb prioritást élvez az én felfogásomban egy egy tíz éves kölyök baja, akinek nincs pénz a gyógyítására, és ezért a szülei, meg jó érzésű valódi civilek gyűjtenek németországi gyógykezelésre. CÖF tetvek és egyéb hasonló ganaj paraziták ilyenkor hol vannak?
Ilyen ügyek mellé nem kell odaállniuk? Ez is komenista/NERépítő ellentét?

Csizmadia egy szar alak, meg az összes többi gané is, aki felsorakozott a tetű parazita mögé. Sértő? Istenem... nézzenek magukba, de szerintem erre képtelenek. Ebben no politika, csak emberség... kéne.
@taga20:

"_látszat ne tévesszen meg:)
te se vagy akkora szakács, mint ahogy előadod:)))_"

Ezt eltaláltad:) Nem fér az orcám a monitorra:)

"_ "Látom a szex gyenge pontod"
nem különösebben, max. annyira, mint az F1, a politika, a jó zene vagy egy jó könyv_"

Ködösítesz:), mint az álllllibsik a fénykorukban:), mert időközben elszóltad magad, hogy a hólapátolás a favoritod:) csak aztán nehogy anyuci egy bélyeggyűjteménnyel vigasztalódjon:) egy jó meleg kandalló előtt, amíg te a hóhányót alakítod 'kurvakussban' lapátolva, egyre csak lapátolva lapátolva...:)

"_@Knósszosz: de te is érted aszt, hogy december elején vagy közepén, amikor 20centis a hó, kimész az uccára, kurvakuss van, és csak lapátolsz, és lapátolsz.
nem kérdez senki.
szuper:)_"

Ugye?:D
@kekex:

"_Majd ha nálunk lesz ILYEN antifasiszta előadás ILYEN közönséggel, akkor elismerem MAJD, hogy nem teljesen reménytelen ez az ország!_"

Ne kekexkedjen, kedves kekex, a közönség még csak csak meglenne, hanem az 'előadók' lekésték a csatlakozást, aztán hogy ne álljanak ott bután, másik vonatra szálltak, így aztán a közönségtalálkozó el van napolva, hogy ne mondjam el van happolva. Igaz, utóbbi már egy másik dzsembori:)
Orbán alig bírja visszafogni magát - Mi jöhet a választások után?

Türelmetlenül várja a miniszterelnök, hogy véget érjen a választási év, és az önkormányzati voksolás után nekifuthasson a kormánya több terület további átalakításának. Forrásaink szerint a tettvágytól duzzadó miniszterelnök még azzal is számol, hogy a változtatások okozta érdeksérelmek népszerűségvesztéssel járhatnak, ezért stábja már azon dolgozik, hogyan lehet ennek hatásait kivédeni. Ennek hatásait médiafronton már látni.

hvg.hu/itthon/20140922_Orban_alig_birja_visszafogni_magat_mi_joh
Érdekes és meggyőző!

"Az alábbi cikk egy 38 oldalas könyvvizsgálói jelentés rövid összefoglalását tartalmazza. A szerzők kimutatják, hogy az elszállt államadósságok valójában nem a neoliberális közgazdászok által hirdetett állami (és helyhatósági) túlköltekezés, „pazarló gazdálkodás” következményei, hanem az elmúlt 30 évben a legmagasabb jövedelmű rétegeknek adott adókedvezmények és a hitelezőknek juttatott magas kamatok felelősek annak közel kétharmadáért. További, jelentős összegek tűnnek el adóparadicsomokban. Ennek alapján azt, hogy a megszorító politikák révén ezeket a munkavállalókkal, nyugdíjasokkal, a közszolgáltatásokat igénybe vevő lakossággal fizettetik meg, illegitim politikának kell minősíteni és állampolgári ellenőrzés alatt folytatott vizsgálattal kell minősíteni."

Folytatás:
transform.hu/index.php/elemzesek/elemzesek-kulfold/529-az-attac-cikke-az-illegitim-adossagrol
A rezsicsökkentés a kormánypártok csodafegyverévé vált a választási kampányban, sőt már azt megelőzően is.
[...]
Lássuk a tényeket egy adott fővárosi átlagos panellakás rezsijének példáján, ami nem általánosítható, de az árak alakulásának tendenciáját ennek alapján is jól lehet látni. Négy időpontban vizsgáljuk meg az árakat, mindig az adott év végén számlázott összegeket vetjük össze. A négy év: 2008, a válság kezdete, 2010, a kormányváltás utáni első évvége, 2012, a rezsicsökkentés előtti értékek, végül 2013 vége, a két rezsicsökkentés utáni helyzet.
[...]
Kezdjük a hulladékkezelési (szemét)díjjal, mivel ez a legegyszerűbb. 2008-ban az adott lakás esetében ez havonta 2036 Ft-ot tett ki, ez 2010-re 2420 Ft-ra nőtt, majd egészen 2012-ig a Fidesz-kormány alatt is nőtt, nem utolsósorban az áfaemelések miatt. Így 2012 végén 30 %-kal volt magasabb, mint 2008 végén, ami meghaladja az akkori inflációt. A 2013 végi összeg már csökkent, 2428 Ft volt, ami csak 8 Ft-tal, tehát minimális mértékben haladja meg a Fidesz kormányra kerülésekor elért összeget.
[...]
Az ivóvíz ára 199.8 Ft/m3-ről indult 2008-ban, 2010-ben 227.90-re, 2012-ben 243.70-re emelkedett, ami 22 %-os emelkedésnek felel meg, és még a rezsicsökkentés után is közel 10 %-kal magasabb (218.9 Ft) a kiinduló árnál. A csatornadíj 284.4 Ft/m3-ről indult 2008-ban, 2010-re 340.3 Ft, 2012 végére 423.7 Ft volt, ami brutális emelkedés (közel 49 % !), így még a 2013-as csökkentés után is (381.25 Ft) 34 %-kal magasabb, mint a válság előtti érték, ez bizony jelentősen meghaladja az inflációt !

Részletesen:
transform.hu/index.php/elemzesek/elemzesek-egyeb-belfold/455-ot-ev-rezsi
@dr. jenőke (jenőke): és ez milyen?

Ételt és tanácsot osztana a szegényeknek a kormány

Huszonkilenc milliárd forintos, rászorulókat támogató programtervet fogadott el a kormány, a részleteket most megküldik az Európai Bizottságnak - írta a Magyar Hírlap.
A lap hétfői számában azt írták, a kezdeményezés nyolcvanöt százalékban uniós forrásból valósulna meg. Kiemelt célja, hogy a háromévesnél fiatalabbak családját, a hajléktalanokat, valamint az alacsony nyugdíjú időseket segítse élelmiszercsomagokkal, életvezetési tanácsokkal a szegénységből való kitörésben. Az első pályázatokat várhatóan a jövő év elején írják majd ki.

www.napigazdasag.hu/cikk/23491/
@dr. jenőke (jenőke): És erre mi a válasz?
-Hazudnak a rohadt kommunistaballibsik!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Nem tudom mi lesz belőle és, hogy fog megvalósulni, viszont én minden ilyen programnak örülök. Persze sokkal jobb, ha az embereknek van rendes munkája, amiből meg tudnak élni.
@sas70: Igen szerintem is az utóbbi lenne jobb. Így fel sem kéne merülnie az ilyesmi programoknak.
@sas70: .

Mi a kérdés?
Tisztázzuk: mit értesz a kommunista fogalma alatt, szerinted mit jelent a liberalizmus, mit értesz a ballibsi meghatározáson.
Végül, mit értsek ezen a szóhalmazon, hogy kommunistaballibsi.
Kérdésedből a rohadt szó értelmével tisztában vagyok, remélve, hogy nem almára, vagy más gyümölcsre gondoltál.

Ha mindez megtörtént, szívesen válaszolok.

Köszönettel várom szíves értelmező magyarázatod.
@dr. jenőke (jenőke): Tényleg érdekes, bár kicsit egysíkúnak tűnik abból a szempontból, hogy csak az állam adósság szempontjából vizsgálja ezt a folyamatot. Persze lehet, hogy az eredeti elemzés ennél sokkal szélesebb körű és akkor azért másabb a helyzet.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Én a kormánynak osztogatnék - kedvem szerint - tanácsot, ha kéri, de ingyen is, ha biztos lehetek abban, hogy a számlát a te nevedre állítja ki.
@dr. jenőke (jenőke): Ezekhez szerintem nem kell értelmező magyarázat, mert lehetetlen hozzá értelmezést kapcsolni. Ez csak egy válasz, ami minden bírálatra ráhúzható, aminek tényszerű állításait nem lehet cáfolni.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Na ja egy értelmes vitának egyébként erről kellene szólnia, azaz, hogyan lehet felemelni azokat az embereket, akik saját erejükből nem képesek felemelkedni. Nem padig alamizsnát osztani. Csak ez kurvára nem látványos dolog, mert nem lehet benyögni, hogy rezsiharc! és mindenki fegyvert ragad.
@sas70:
Célzott vizsgálat volt - értelmezésem szerint.
Ha tévedek is, az eredmény az ami elgondolkodtató - például az egykulacsos adó, a támogatási rendszer (mi írható le az adóból) stb.
Én mondjuk egy dologra baromi kíváncsi lennék ebben a sztoriban. Hova, ment a pénz?
@dr. jenőke (jenőke): Ebben azért az adórendszer, adópolitika gazdasági szerepét kellene tisztázni. Mert kurvára jól hangzik, hogy adót csökkentünk, miközben a GDP-hez viszonyított elvonás mértéke szinte semmit nem csökkent, csak az adónemek sorain szerepelnek más számok, de a végösszeg szinte változatlan.
Egy kis külpol OFF

Avagy egy NATO tagállam Törökország nyakig benne van, a véres olaj vásárlásában, eladásában!
Avagy, a világ legnagyobb paraszt vakítását, és "false flag" akcióját láthatjuk most a Nyugat általi terrorizmus elleni harc során!

Így csempészik ki a terroristák kőolaját Szíriából és Irakból

keletport.hu/index.php/gazdasag/107-irak/2220-igy-csempeszik-ki-a-kalifatus-koolajat-sziriabol-es-irakbol

ON
@sas70:
Nincs igazad. A liberalizmus és a többi megharozható, de most külön kérlek arra, hogy tedd ezt meg, de gugli használata nélkül.
Az viszont igaz, hogy a kommunistaballibsi valóban értelmezhetetlen - gondolom.

Valóban kíváncsi vagyok, hogy te miként értelmezed, amiket kértem. Másképpen nem tudok válaszolni eredetileg feltett kérdésedre.
@dr. jenőke (jenőke):

"___@sas70: .
Mi a kérdés?
Tisztázzuk: mit értesz a kommunista fogalma alatt, szerinted mit jelent a liberalizmus, mit értesz a ballibsi meghatározáson.
Végül, mit értsek ezen a szóhalmazon, hogy kommunistaballibsi.___"

Már elég régóta molyolunk ezekkel az értelmezésekkel. Most megpróbálok egy generalista opciót bemutatni.

Azt jelenti a kommunista, a liberális, a libsi, a komcsi, a komcsi libsi, a balliberális, hogy mindenki más az, aki nem én vagyok, vagy aki vagy ami nem az én álláspontomat szajkozza.
Ugyanakkor ezzel egyidejűleg fenntartom magamnak a jogot, de csak magam számára, hogy ezen felsoroltak szakirodalmával esetenként véleményével tendenciózusan példálózzak, sőt olykor libsibb legyek mint John Locke, Montesquieu, vagy J. Stuart Mill, és ha a szükség úgy kívánja komcsibb lehessek Jézus Krisztusnál, Marx-Engels duónál vagy Uljanovnál. Ezekben a kabátokban grasszálva természetesen mindenki más náci, fasiszta vagy legalábbis teljeseen hülye, és csak én vagyok az okos. Különben is.

[:DDDD]
@jaegtoer: "mindenki más náci, fasiszta vagy legalábbis teljeseen hülye"

Nálad ugye ez lennék én? :)
@jaegtoer:
.
Érveid meggyőző erejűek, de a döntő és cáfolhatatlan az volt, hogy "Különben is".
Különben is mit okoskodok én? Kérdeztem magamtól, és jött az ihletett gondolat: csak.

(ha most mered kitalálni az ihletőt, száműzöm a jeget a whiskyimből- mert nem az!)
@sas70:

az unortodox gazdaságpolitika eredetileg azt jelenti, hogy 'megszorítások' esetén nem csak a lakosságra, ha nem a társadalom valamennyi szegmensére kiterjesztik a többlet teherviselést.
A magyarországi változat természetesen a közelében sincs ennek, hiszen protekcionísta, és még azt a súlyos anomáliát is felszínen tartja évek óta, hogy a 'szétterített és fokozott' teherviselésből befolyt összegeket elherdálja, és nem a gazdaság stabilizálására, fejlesztésére, hanem egy korlátozott számú (és agyú) támogatói körnek privilégiumként mintegy jutalmat, hűségpénzt elosztogatja (feudalizmus), illetve a Főnök személyes és privát hobbijának kielégítésére fordítják.
A fogyasztási típusú adók nem ördögtől valók egy a jövedelem eltitkolására, és adóelkerülésre berendezkedett népességű országban. Kár, hogy ebben a nemzeti sportban az uralkodó, és az uralkodó pártja, valamint uralkodó holduvara jár az élen, igénybe véve még a nemzeti offshore turizmust is, valamint az offshore nemzeti állampolgárság-árusítást egyenesen kormányzati szintre emelve.

Váljék egészségünkre és épülésünkre. Le.

[természetesen a teljesség igénye nélkül]
Kéri László véleménye 2001. évben: "bármit ír, mond a külföldi sajtó, vagy itthoni újság, például Simicska valamely legújabb húzásáról – az bennük és számukra, elsõsorban pedig Orbán Viktor számára elõször nem tartalmilag megközelítendõ kérdés.
Hanem az az elsõ lényegi elem: – Ez valami külsõ brancs háborúskodása, ha a Lajos így
gondolta, akkor az így van jól! – Nem mérlegel tehát, mert attól kezdve, hogy Simicska
tettérõl esik szó, a döntés – az, ami mérlegelés végeredménye kellene, hogy legyen – már elõre készen van: – Ha a Lajos így döntött, akkor az biztos így jó. – És kész.

Kíváncsi vagyok, hogy ez a vélemény igaz-e a mai viszonyokra is.
@dr. jenőke (jenőke):

A 'különben is' kifejezés a magyar érveléstechnikában a 'nyomatékosítás' ősi és felülírhatatlan kedvenc eszköze. Ilyen fegyver még a 'mindazonáltal', amellyel szintén szoktam élni, ha bizonytalanságot érzek az erőben, ezért mindazonáltal kérve kérlek, hogy tartózkoj a hirtelen felindulástól és a jeget ne mellőzd se szomjoltási sem egyéb szokásaidban, különösen ne a vishky-ből hogy a wishkey-t ne is említsem, vagy a korcsolyázást. Ezért haladéktalanul visszavonom minden kísérletezésnek szánt elméleti fejtegetésemet, legfeljebb annyit mormolok el az orom alatt, hogy ebura fakó, és még a pénzemet sem, nemhogy a véremet, de bárki más életét szívesen igen, feltéve, hogy azért tetszőlegesen válogathatok a jelöltek között:)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

"__@jaegtoer: "mindenki más náci, fasiszta vagy legalábbis teljeseen hülye"

Nálad ugye ez lennék én? :)__"

Nálam senki vagy, de amúgy halmozottan:) ha már....:)
@jaegtoer:

" Most megpróbálok egy generalista opciót bemutatni."

Ez remek volt:))))))))))
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

" "mindenki más náci, fasiszta vagy legalábbis teljeseen hülye"

Nálad ugye ez lennék én? :)"

Most őszintén, mit szeretnél? Egyetemes tiltakozást vagy megerősítést? Besorolást az első csoportba?:)))
@jaegtoer:
De ezt az adó szétterítést akkor nem az emberek fizetik meg?
A szétterítés azt jelenti, hogy a társadalom azon szegmense akinek a teherbíró képessége nagyobb, az kevesebb adót fizet?
A versenyképes, fejlődő gazdasági ágazatokat meg plusz adóval sújtják és visszafogják?
Az élő munka adóterheit, amik a kisvállakozások növekedésének egyik (talán) legnagyobb gátja nem csökkentik?
Torzítják a vállalkozások piaci működését és rontják a versenyképességét?
És ez csak pár szemelvény. Ez nem unortodox, csak simán szar, csomagolják bármibe.
És mindeközben dániában offsór, eltűnik a pénz.
Most kinek fáj az a pár milliárd, a fenébe is?!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
a zorbánnak nem vissza kellene fognia magát, hanem le kellene fogni, bilincsbe verni és 4000 év szigorítottra ítélni teljes vagyonelkobzással addig, hogy az 1985-ös vagyonszintjére menjen vissza.
az nem államvezetés amit ez a dilinyós és benfentesei csinálnak, amatőr tolvaj banda... a cikkben írtak azt mutattyák, hogy halvány lila fingja nincs arról, hogyan kell államot vezetni mert a célja nem államvezetés hanem tolvajlás...a 25 év alatt felmutatott csődtömeg ennek eredménye semmit sem oldott meg de sokkal többet lopott

a segélyezés is üzleti tevékenység, ezt máshol már megoldották, nem kell arra júnijós forrás a zország tele van olyan forrással amit ha hagynák az embereket alkotni és vállalkozni akkor az is megoldódna az ingyen kaja és ruha meg olcsó lakás sem újdonság, és ragyogó üzlet de ahhoz nem egy pudvás krumplinak kelelne a miniszterelnöki székben csücsülnie hanem valakinek akinek van esze és már dolgozott a kapitalizmusban és eredményesen (legalább mint egy középszintű vezető, mint vezérigazgató) nem pedig kiesni a ziskolapadból és eltartott ribancként az egész államot erre a formátumra alakítani

nem lesz, nincs és nem is volt megoldás kivéve az őszödi beszéd és azt meg a gyurcsány mondta akitől nem illik...és ha idéznek attól még nem csinálják

sok a duma és egyre szarabb a valóság...

bminderre már adtam linket és cikkeket msot ...csak látom, hogy a szar szintye növexik semmi más

brühüyyy
asztírgya a fácsé, hogy rendszeres délutáni szunyókálással elkerülhető az öregedés, különösen ha azt autovezetés közben csinálja

vagy parlamentben fogpiszkálás mialatt kövérelvtárs nagybaszól

brühüyyy

van ám stájlusz
@jaegtoer:
Megint meggyőztél, de egy kérdés nyitva maradt, vagy elírás történt.
Ebura fakó ?
Melyik a helyes: e búra, eb ura, vagy eb úr a...?
A fakót értem, és ajánlom, használj Ariel Color mosóport és a színes eb (vagy búra) nem lesz fakó.

Megtisztelő válaszodat érdemeid elismerésével egyidejűleg iktattam.
@rodeo36:
Viszont, ha Orbán Viktor, akkor ocsmány vigyor az ajkadon.
@sas70:

egyszerre 2-nél is több malomban őrlünk.

A második bekezdésben említettem, hogy a magyarországi változat nem felel meg az unortodox gazdaságpolitika eredeti szabályainak, legfeljebb részben.

"_De ezt az adó szétterítést akkor nem az emberek fizetik meg?
A szétterítés azt jelenti, hogy a társadalom azon szegmense akinek a teherbíró képessége nagyobb, az kevesebb adót fizet?_"

Tehát. A klaszikus unortodox gazdaságpolitika részét képező költségvetési bevétel terheinek a "szétterítése" nem azt jelenti, hogy akinek nagyobb a teherbiró képessége az kevesebbet adót fizet, hanem azt, hogy azok a gazdasági társaságok és pénzintézetek is részt kapnak a terhekből, akik a konjuktúra hasznait bezsebelték, ugyanakkor a dekonjuktúra idején 'mossák az -amúgy esetenként nagyon is szennyes- kezeiket', mindezt persze magyarországi viszonyokra, ha nem is a teljes vállalkozói körre értem, értettem.

"_A versenyképes, fejlődő gazdasági ágazatokat meg plusz adóval sújtják és visszafogják?
Az élő munka adóterheit, amik a kisvállakozások növekedésének egyik (talán) legnagyobb gátja nem csökkentik? __"

Talán 2011-ben minden gazdasági tevékenység veszteséges volt, kivéve reklám és marketingben utazó vállalkozásokat, amelyeket még a kormányzat külön megrendelésekkel is kistafírozott miközben az érdemi munkahelyteremtés késett.

Nem vitatva az élőmunkát terhelő adók magas voltát és a koncessziós időszakon túllevő cégek kimagasló adóterheit, amelyeket valóban kellene csökkenteni, csakhogy igen sok helyen a vállalkozások (kicsik és nagyok) pont erre hivatkozva fizetnek harmad, vagy negyed, vagy ötödannyi bért, mint a Lajtán túliak, esetleg a sokak által kedvelt minimálbért, közben az elvárások a Lajtán túli munkaadók elvárásait is meghaladják.
Azt 'szoktam' mondani, a magyar vállalkozások munkaadói és tulajdonosai azt követelik meg munkavállalóiktól, hogy érjék be a Lajtán túli 100 egységnyi bér negyedével-ötödével, de azt várják el, hogy a munkavállalóik termékeik és szolgáltatásaik megvásárlásakor négyszer-ötször annyit költsenek, mint amennyit egyébként ők fizetnek nekik. Hogy én is feltárjam az amúgy szívhez szóló panasz egy másik vetületének napsütéstől óvott oldalát.

Amúgy milyen kizárólag magyar tőketulajdonú hazai "versenyképes, fejlődő gazdasági ágazatok"-ra gondoltál?

"_Torzítják a vállalkozások piaci működését és rontják a versenyképességét? _"

Rossz helyen dörömbölsz. Igen, torzítják. Csakhogy torzítja azt a korrupció és adócsalás is mintegy évi 2500-3000 milliárd forintal és rövidíti meg az ország egészét, amiről a számonkérő székek és szájak rendre megfeledkeznek. Csak egyszer hallanám, hogy ennek felszámolását követelnék vérben forgó szemekkel, és habzó ajkakkal és nem a -magyarországi viszonyok között- jó keresettel rendelkező munkavállalók, vagy tényleg sikeres és eredményes gazdasági felső vezetők adóterheinek növelését.
Egyébiránt még megjegyezném, hogy amikor kiemelkedően nagy volt a 'jólkeresők' SZJA terhelése, a költségvetés akkor is 700-1000 milliárd Ft. közötti hiánnyal volt tervezve, és valamicskével többel végrehajtva, ergo az a 4-500 milliárdos SZJA többlet arra volt elég, hogy még többen meneküljenek el az országból. Persze ez még mindig a könnyebb út, mert a 'mától kezdve nem lopok, nem csalok, nem hazudok' követelésétől és megvalósításától lényegesen könnyebb az újabb lehúzás, az újabb kifosztás szorgalmazása, már csak a korrupció és az adócsalás folyamatosságának fenntartása érdekében is.

Talán érdemes megemlítenem, hogy a korrupcióra és az adócsalásra nincs az a pénz, ami valaha is elég lenne. Ezzel ellentétes véleményt is elfogadok, csak ne kelljen érte fizetnem. Ráfizetnem.

Végül hadd éljek én (is) csak kettő demagóg kérdéssel:
1)Az szja bevételek növelésével mennyivel csökkent az éhező gyerek száma a világban, és az adott országban úgy, hogy egyidejűleg minden más költségvetési tétel összege nem változott?

2. Az én offshore cégem miért nemzetibb és elfogadottabb, mint a piszok Józsi szomszéd konkurens offshore cége?

Ha nem lehet tárgyilagosan beszélni valamilyen problémáról, mert a számonkérő hangvétel válik súlyozottá a beszélgető partnerek mondandójában, akkor azt tudom csak javasolni, fordulon bizalommal Matolcsy Gyurihoz, és az ő tartójájhoz Orbán Viktorhoz, továbbá fenyegesse meg a TEK-et, és ne egy tárgyilagos -bár rendhagyó- véleményt összehozni próbáló nickhez, akinek annyi befolyása van a gazdaságirányítás megváltoztatására, mint a Józsi bácsi fingjának az üstökösök röppályája ívének görbületére.
@dr. jenőke (jenőke):

Köszönöm érdeklődésedet, de most kivételesen nem verem a falba a búrámat, pláne nem az ebemet, az urat meg végképp nem.

Lázas igyekezetemben egybe akartam írni az egészet így, hogy: 'eburafakó', de közben eszembe 'villant' egy hajdani dorgálás, és csak részben javítottam, mert közben egy telefon megzavart és el lett baszva az egész úgy, ahogy kell. Bocsánat a kellemetlen, szemet és agyat szúró mentális és vizuális 'kisiklásért'. Nincs rá mentség. Ezúttal még a tanulatlan, de igyekvő kóbor kutyákra sem hivatkozhatok.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Talán olvasgassa megnyugtatásképpen az őszödi beszéd idevonatkozó részét, a zárt körben előkészített reformokról. Meg elmélkedjen az ilyen módszerek következményeiről is.
@jaegtoer: Azért annyira nem őrlünk több malomban, mert nagyjából te is látod, hogy mik a problémás kérdések. Azt szoktam mondani a gazdaság olyan, mint egy nagy pókháló. Bármelyik szálat kezdik el rázni, remeg az egész és ha egy fő szálat vágnak el, akkor az egész leszakadhat.
Lehet (lehetne) értelmes vitákat folytatni a terhek elosztásáról és lehetne vizsgálni azok hatásait. Amit nem lehet, az az, hogy mint bolond tehén a fiának nekimegyünk mindennek és majd kijön belőle valami, ha meg nem jó, akkor kitalálunk még valami mást.
Egy ilyen kis, nyitott gazdaság mint a magyar, nem értelmezhető nemzeti szinten, sajnos. Csak a megfelelő európai, világgazdasági környezetben. Ez pedig akár tetszik, akár nem bizonyos dolgokat behatárol. Ami fontos lenne az az, hogy ezeknek a figyelembe vételével alakítsuk ki jól, azt a gazdasági irányvonalat, amiben egy nemzetközi vállalat is megtalálhatja a helyét és közben egy magyar kisvállalkozás sincs kiszolgáltatott helyzetben sem egy multinak, sem a belső piaci autokráciának, sem a politikai megrendeléseknek. Ez persze nehéz és rengeteg aprómunkát igényel, ráadásul sokkal kevésbé látványos politikailag, mint egy egykulcsos jövedelemadó, vagy egy látványos gyáravató.
És értem én, hogy egy politikus gyors sikert akar, mert jönnek a következő választások, de legyen már mindenki egy kicsit előrelátóbb, mert ha a padlón találjuk magunkat, az aktuális népharag először úgyis a politikusokon fogja elverni a port, vagy legalább is, valószínűleg azokon. Bár amennyire hit kérdés lett a politikai hovatartozás, lehet már semmi nem számít.
süti beállítások módosítása