Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: ha valaki azt állítja, hogy neki nincs eltitkolt gyereke, az miért nem jobb, mint akinek van? Furc... (2024.11.22. 13:31) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.09.20. 13:26 Fabius

Hova mutyizott Matolcsy 5,3 millió eurót?

Címkék: közpénz matolcsy györgy eiffel palace jegybank-mutyi

PöttyösSeggű TündérGyuri egyre jobban belegabalyodik az Eiffel Palace vásárlás körüli anomáliába. Mai állás szerint az alku valahogy így zajlott:

Gyuri: Mennyi?

Eladók: 40 millió euró.

Gyuri, - "nemközpénz" eredménytartalékba markolva vakon - : negyvenötmillió háromszázezer lett, maradhat?

Hihető, nem?

Az csak egy dolog, hogy az eladó a bizniszen a túlfizetés nélkül is tisztes hasznot realizált volna, az meg egy másik, hogy vajon kinek a kasszáját gazdagíthatja Gyuri hihetetlen nagyvonalúsága. Magyarázat persze van, több is. Az MNB szerint fasza bizniszt csináltak, mert egy olyan értékbecslés szerint, amit mások törvényesen nem is használhattak volna, elvileg olcsóbban vették, mint a becsérték. Az Eiffel Palace Kft igazgatója az Átlátszónak azt bizonygatja, hogy oppardon tévedés van, mert a megtalált olcsóbb hirdetés óta ők még beruháztak az épületben, több bérlő és satöbbi van. A gond annyi, hogy Bodoky szerint a 40 millás árat már befejezett épületre határozták meg 63% kiadottság mellett, vagyis a világon semmi nem változott ami indokolttá tenné a "váratlan" felárat.

Mit csinálhattak akkor? Levertek néhány falat és újra vakolták? Megszoborták a mi Gyurinkat aranyból, vagy megfestették freskónak az ügylet örömére?

matolcsy+gy%C3%B6rgy.jpgVagy esetleg pont az történt ami egyes rosszindulatú feltételezések, sanda találgatások és összeesküvés-elméletgyártások szerint ilyenkor szokott: el teccettünk lopni. 1,6 milliárd forint vagyigen-vagynem közpénzt. Mert azt ugye tudjuk jól, hogy az offshore cégekben pfújrossz emberek ülnek - esetleg közbeszerzési bizottság elnökök, akikből később anti-simicskaügyi miniszter lesz - ők mindenféle sötét üzelmeket végeznek, és/vagy átkúrják megvezetik az olyan ártatlan, világra csodálkozó hótisztákat, mint a jegybankelnök úr. Nem törődnek vele, hogy innentől minden látszat neki rossz:

1: Ha ennyire átbaszták akkor azért,

2: ha tudott róla és részt vett benne, akkor meg azért

alkalmatlan jegybankelnöknek. Még a végén a KEHI-t meg a rohamrendőröket leparancsolják a civilekről, és muszáj lesz kicsit magyarázkodni. Ja, nem, ez Magyarország, a következménytelenség hazája, itt ez fel sem merülhet.

343 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr996714195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Schiffer tett-e már feljelentést hűtlen kezelés gyanújával? Vagy valaki más...?
a magyar devízatartalék lenullázása és pártpénztárba meg magánzsebbe a Cayman Island bankjában a padló alatti széfbe toszták...mert ég a talpuk alatt a fenyér

brühüyyy

meg a főni ábrándozik...már két napja nem jutott gyógyszerhez...kifogyott a sarki kisbüdösből és egyébként sem nemzeti
ha a gázszerelő nagymester Lőrinc, minden vidékek Úra, mgúszhatik egy övetlen autó vezetést, akkor egy milliárdos lopó seggfej kuszaszemnek még többet el lehet nézni, elvégre így megy ez Nerrisztánban...
@elmeherceg: Feljelentést? hűtlen kezelés gyanújával? és ha tett is, mi változik? holnap lopnak mást.Itt nincs diktatúra, és szólásszabadság van. Mondhatod, hogy lopnak-rabolnak, és demokratikusan rabolnak tovább.
Mit tesznek a bírok, ha feljelentés érkezik /ha már a főügyész nem teszi a fiókjába/ a MNB ELNÖKE ELLEN?.. azt amit Pintér esetében: nem tudják mit kezdjenek vele
Ez itt hurrá!!!!Magyarország! kérem.
Ez a hatalom már csak a börtöncellában térne észhez, de ki juttatná oda?... még mielőtt lelép a fél ország vagyonával?
mutyi ???? má megint ez az elnéző jópofáskodás...

RABLÁS, HAZAÁRULÁS, BŰNSZERVEZETBEN ELKÖVETETT KÖSZPÉNZ elleni izé stb
@Spániel: egy végtelenített japán maffia-filmbe oltott Waczak-szálló epizód országunk, amelynek a kalapján mostantól Szíjjártó "Mokka 200" Péter a bokréta.
Megmondom, te barom, egész biztos, hogy nem oda, ahova az elődje, hanem a gazdaságba, a KKV-ba, hogy jóvá tegye azt, amit a 8 év alatt pusztítottatok élen azzal a Simor nevezetű alacsony homlokú maffiózóval.
@states1: most elő kellett vennem a hímzett zsebkendőmet. igen Matolcsy csak értünk dolgozik éjt nappal, és nappalt éjjé téve, agyának tekervényei folyamatosan kattognak, csak azért, hogy meg mentse eme nemzetet a hanyatlás veszélyétől.
@states1:

Ne baz + a szekrény száját!
Ha a Simor lopott, akkor már a bürgö kiskakas Matolcsynak is szabad?
Nem vagy te véletlenül Fidesz?
@Penivaldes:

Döbbenetes, egyesek képesek elhinni azt, hogy kuszaszem azért parittyázott oda plusz 5,3 millió EUR-t, hogy jobb legyen a szegény madzsaroknak.

Ááááá.....
@huzzadneki shakespeare: Értünk tette. Pedig haza is vihette volna, és elrejthette volna a kredencbe, meg a párnába. De nem tette. És miért? Mert az ő szeme mindig minket őriz.
@states1:
kommunista szombat van nálatok?
@Spániel: kommunista szombat? akkor akciós a dobozos tej?
@Penivaldes: a tejhez semmi köze nem volt a komm. szombatnak, leginkább a seggnyaláshoz.
Bár tanácsos volt benyelni, mert néha kötelező volt a "társadalmi munkában önként" vállalt munkavégzés.
@states1:
Miért szidod Simort?
Van némi különbség közte és Matolcsy között, mert Simor szakemberként a banki tevékenységét végezte.
Szemben Matolcsyval, akinél az embernek az a gyanúja, hogy handlézni fog, hiszen mint a falusi búcsúban megvesz mindent, amit lát.
Stradivári hegedűt, festményt, irodaházat, falusi kúriát.
Látod az összehasonlításban Simor a nyerő, mert ő tudta, hogy mi a dolga.
Magyarázkodni? Minek?

A Matolcsy vezette MNB csinált egy 200 milliárdos nyereséget. Amit lévén "független"(hej mit hallottam ezt a "függetlenséget" a simorok, királyjúliak alatt) arra költ amire akar.

Ellentétben azokkal a daliás időkkel mikor az államháztartásnak kellett állnia a veszteséget:

40 milliárd volt az MNB vesztesége
MTI2013. 02. 27. 21:13

2012-ben 39,8 milliárdos veszteséggel zárt az MNB.
@MACISAJT: ("40 milliárd volt az MNB vesztesége
MTI2013. 02. 27. 21:13

2012-ben 39,8 milliárdos veszteséggel zárt az MNB."

Csökkent az MNB vesztesége 2008-ban

2009. április 22., szerda, 11:11

Szerző: MTI

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) tavalyi eredménye 5,5 milliárd forint veszteség volt, ami 2007-hez képest 11,1 milliárd forintos javulás – közölte a jegybank szerdán."

Ezekhez képest most azon kötekednének a ballibák hogy a független(!) MNB mire költi a nyereségét...
Micsoda különbség, ugye.
@Mariann19: ("Látod az összehasonlításban Simor a nyerő, mert ő tudta, hogy mi a dolga.")

Valóban tudta mi a dolga...
A Magyar Nemzeti Banknál, ahol egy simor-karvalits-király júlia trojka "harcolt" évekig 7%-os alapkamattal a 3%-os inflációéért(nekik soha nem jött össze.)

Ahogy "ezek" eltakarodtak, láss csodát: infláció is 30 éve nem látott alacsony szintre zuhant, no meg az alapkamat is..És ahogy ők eltűntek, elpárolgott az a 206 milliárd forintos , 2013-as évre hivatalosan betervezett(!) MNB veszteség is, amit 2014 januárjában az állami költségvetésnek kellett volna pótolnia...

Érdekes, nem?
@MACISAJT: Te észlény, ezzel meg is magyaráztad, hogy miert az államkasszát illeti a nyereség, hiszem az állja a veszteséget is. Egyébként a jegybank nyeresége, vagy vesztesége nem a bank tevékenységéből fakad, hanem abból, hogy jelentős devizatartalékokat kezel, aminek az értéke a forintárfolyammal változik.
A jegybank akkor akkor tud nyereséget elérni, ha a forint árfolyam romlik, es közben tartalékot csökkent. Ezen mi ünnepelni való van te agyhalott??
2008. december 1-je és december 31-e között alkalmazható üzemanyagárak:

Ólmozatlan motorbenzin

ESZ-95 ólmozatlan motorbenzin
274 Ft/l
Gázolaj
297 Ft/l

2014. október 1-je és október 31-e között alkalmazható üzemanyagárakról

Ólmozatlan motorbenzin

ESZ-95 ólmozatlan motorbenzin
418 Ft/l
Gázolaj
427 Ft/l

szerintem is hasítunk, hogy bassza meg matolcsy a 0%-os inflációját...ja 2008-ban forintra annyit kerestem mint ma, és azt hiszem vagyunk még ezzel így egy páran.
@MACISAJT:
Amennyiben szakmailag a toppon vagy, tudnod kell, hogy a gazdaságban a 2.5-3%-os infláció az egészséges mérték.
Az alapkamat soha nem látott mérséklésének pozitív hatására mondjál példákat.
De ne az ócska hazug kliséket, hanem közgazdaságilag és a napi folyamatokban ellenőrizhető, a népgazdaságban eddig kimutatott eredményekre gondolok.
Amúgy szia! Én vagyok a Hófehérke, akit voltál szíves elkeresztelni egy ilyen vitánk kapcsán.
CHF 2008 októberében 163 Ft, ugyan ez ma CHF 259 Ft...segítjük a deviza hiteleseket nincs mese
mondjuk egy ilyen mutatványra - roppantul fontos és előnyös vásárlások :) - érkező reakciókat megfigyeltem volna 2006 őszén a "b középtől" meg a haverjaiktól, qrva nagy szerencséje van ennek a bandának, hogy az ellen oldal' ilyen lusta(?) felemelni a seggét...
@states1:

No, faszkalap, akkor számold már ide de egyesével, annak az egymilliárd hatszázmilliónak minden fillérjét, amit ebből Gyurika a kkv szektorba meg a gazdaságba tolt.

Ha nem megy akkor csak húzz anyádba.
@MACISAJT: mos má pihenjél! hétfőn beszólok a minisztériumba, hogy macisajtevtársnak dupla pénz jár a hétvégére, me még szombat este is védi az urát:)
Szép estét!

"A legjobb érv a demokrácia ellen egy ötperces beszélgetés egy átlagos szavazóval." Sir Winston C.
:))

youtu.be/lrPnwS0pP8A
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: haver, veled elég lenne egy!
vagy egy napi komment folyamod, egyből visszaállítanák a rabszolgaságot:)))
@MACISAJT: jaj, ez a független jegybank olyan jó duma. A FED is független jegybank, de azok cionista világkormány összeesküvők, mi? A MNB meg csak él a függetlenségének lehetőségeivel, ugye? Fityma logika. Aztán arra meg kurva büszkének kell lenni, hogy ez a kuszaszemű tolvaj majom agyonvágta a Forintot, azt ebből csinált egy kis pénzt. Ezt aztán ünnepelni kell, baromi jó lesz nekünk, majd csak figyeld! Tényleg egy zseni, kamatot vágni, ahhoz kell az ész, Taníttatni is fogják 200 milliárdért... én arról sem vagyok meggyőződve, hogy pusztán stratégiai megfontolásból, az ország gazdasági helyzetének pozitív mederben tartása volt a fő vezérlőelv, lehet nyugodtan úgy érteni, hogy önös, és bizonyos gazdasági körök érdekei mentén tevékenykedett /értsd: spekulált saját zsebre/, tevékenykedik most is. Baromi sokan meggazdagodtak azokban a körökben a kamatvágásokon. Az ország meg le van szarva, meg lettek győzve, hogy a hozzád hasonló hülyék még a szart is kétpofával, akármilyen büdös, ha közvetlen torkon szarnak még ti adtok zsebkendőt törölni, miután még tisztára is nyaltátok.
De erőlködj nyugodtan, lehet libsizni, komcsizni bárkit, világos lesz előtted is előbb utóbb. És nem a hozzászólások fognak meggyőzni, hanem majd az élet. Fájni fog.
@states1:

"states1 2014.07.27 17:50:51
Ha már a kormány nem meri, tudja, akarja megvédeni azt az emlékművet, amit ő állított, akkor itt az ideje, hogy a civil összefogás tegyen lépéseket ebben az ügyben, és szándékosan írom kis C-vel és Ö-vel. Azokat a gyalázatos állapotokat és tetteket ugyanis nem nézhetjük tovább tétlenül, ami a Szabadságtéren zajlik a most már elkészült emlékműnél. A német megszállásnak ugyanis nem csak zsidó áldozatai voltak, hanem számos magyar is. Ha a zsidóság nem érzi sajátjának ezt az emlékművet, az magánügyük, az viszont tűrhetetlen, hogy nap, mint nap gyalázza meg a magyar, vagy ha úgy tetszik, a nem zsidó áldozatok emlékét egy agresszív kisebbség, amelyik láthatóan vérszemet kapott attól, hogy senki nem mer fellépni ellenük, beleértve a magyar társadalomnak azt a részét is, amelyik egyébként elítéli az ott történteket, de úgy gondolja, ha a hatalom nem mer tenni semmit, akkor neki sem kell. Mindenképpen jeleznünk kell ott az emlékműnél, hogy vagyunk, nem is kevesen, akik nem tűrjük semmilyen kisebbség sem fizikai, sem lelki terrorját a továbbiakban.
Benkő László
06203771547
barnapontlaci@gmail.com "

Te most ennyire egybites vagy?

Melyik minisztériumból nyomod?
@taga20:

Óvatosabban ráncigájjad Márkó bajuszkáját, lehet ő lészen a következő külügyminyiszter.
Minden adoccsága adott:))))))
@DezInf: kösz az infot. ha ő lesz, még én leszek az első export észak-koreába vagy tádzsikba:)))
@elmeherceg:

REMÉLEM TETT VALAKI.

Bár ezt a hírt biztos az ügyészség is olvasta már, így akár hivatalból is indulhatna az a hűtelen kezelési nyomozás.:D:D:D:D:D
@taga20: Figy! Ha kedveskedni akarsz az asszonynak mutasd meg neki ezt. Szerintem magával ragadó.

lajk.hu/egy-elete-szuletestol-halalig-egyetlen-fantasztikus-animacioban/
"Hova mutyizott Matolcsy 5,3 millió eurót?"

No azszatat én nem tudhassam. DE!

Mit gondoltok a megyeszékhelyi polgármesterjelöltek közül kinek van óriási palkátja? ......Természetesen neki. A többinek coki.
Nekem úgy rémlik, hogy hasonlókért Hagyóék évekig voltak előzetesben, meg jártak bíróságra. Hogy is van ez?
@taga20: Mindenki nyugodjon le a picsába. :)

Szijjártó közben végig jegyzetelt, és végül egyesével mindenkinek válaszolt. Az MSZP-s Józsa István például így nyitott:

– Milyen érzés Orbán Viktor legjobb janicsárjának lenni?
– Büszke vagyok arra, ha ilyen kifejezésekkel illet.

Szijjártó: Clinton rég járt Magyarországon

index.hu/belfold/2014/09/20/szijjarto_clinton_reg_jart_magyarorszagon/
@MACISAJT: "Ezekhez képest most azon kötekednének a ballibák hogy a független(!) MNB mire költi a nyereségét..."
- ja ha nyereséges, akkor bele lehet markolni?
Érdekes ez a fideszes gondolkodás. Sajátos erkölcsök, bár nem meglepő tőled kockasajt.
@Fabius:
Engem inkább annak a 45 mrd-nak a sorsa érdekelne, ami bizonyítottan az irodaházba "épült bele" és nem a KKV szektorba.
Kivéve persze, ha a delikvencsnek adata van arról, hogy a Kajmán szigeteki tulajdonosi körben mely KKV-sok vannak érdekelve.
Csak halkan súgom: A közpénzgép nem KKV!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: öreg, van abban valami bájos, hogy eszt a filmet mindig bedobod ( érdekes én plö a . a judsüsst nem dobom fel soha). a szíved mélyén liberális, toleráns ember vagy, csak a gyerekkori trauma miatt kompenzálsz nap-nap után:)
nu....mielőtt-azelőtt elfelejteném: EZT A ROHADT, CSALÓŐ, UMBULDÁZÓ ZSIDÓ ZOLTAIT LÁZÁR BEEMELTE MAGA MERLLÉ TANÁCSADÓNAK, AKI AZ EGÉSZ ÉLETÉBEN JÁCCOTT KAMÉLEON-SZEREPÉÉRT MINDENFÉLE FASZ KITÜNTETÉST BENYELT, MÉG 56-ÉRT IS, MEG A COCILISTA HAZÁÉRT IS !...
A TÉNYLEGESEN ÉLETÜKET ÁLDOZÓKTÓL, AKIK MUNKÁS-PARASZT HATALOMÉRT EMLÉKÉRMET KAPTAK, ELVETTÉK EZEK A ROHADT ZSIDÓBÉRENCEK A NYUGHDÍJKIEGÉSZÍTÉST ÉS ODASADTÁK EZEKNEK A ROHADT ZSIDÓ KAMÉLEONOKNAK !
NU, EZT LE KELLETT ÍRNOM, MERT SOKAKBAN HÁNYÁSKELTŐ INGER KELETKEZETT A JELENLEGI ÉS EDDIGI ZSIDÓ KORMÁNYAINK ALATTOMOS, RAFINÁLT, ÓCSKA ZSIDÓTÖMŐ POLITIKÁJÁTÓL !!!!!

UNDORÍTÓ FÉRGEK VANNAK JELENLEG HATALOMBAN MAGYARORSZÁGON !

PONT.
@Fabius:

A states 1 egy rongy beszedő!
A többit később.
@states1: "...hanem a gazdaságba, a KKV-ba, hogy jóvá tegye..."

MIT tegyen jóvá? Tudod miről beszélsz?
Talán azt kell majd valamikor a te adódból is jóvá tenni, hogy az egyik legjobb közlekedési vállalat igazgatóját azért rúgták ki ( pedig fidesz elkötelezett volt ), mert nem volt hajlandó aláírni 500 milliós jelzálogkölcsönt. Közgazdászként ugyan is tudta, hogy nem fogja a cég a következő években a bevételből kitermelni a törlesztőt. Úgy látta, hogy ha ennek a kormányzatnak vége, akkor könnyen a vádlottak padján találhatná magát, oszt inkább félreállították, mint hogy a véleményét figyelembe vegyék. No majd amit nem tudnak kiternelni, azt te meg én, meg az adózók össszessége fogja jótátenni.
@kvadrillio: JAHHH ÉLS TOVÁBBRA IS SZAROK A HJOLOKAMJUKRA ÉS A SZABADSÁG TÉRI ZSIDÓ-GÁBRIELES Sasfészkükre !!! wizenhált EGYÉB VILÁGBAN ÖSSZETÁKOLT ZSIDÓ-TANÁCSOK,SZERVEZETECSKÉK ide...meg oda !!!
Ugyanúgy kell ezeket feljelenteni, ahogy ők jelenettek fel SUKORÓ ügyben, meg HUnvald ügyben.
Minden politikus ugyanúgy lop és csal, csak van aki még szabadlábon van.
@DezInf: "Mindenképpen jeleznünk kell ott az emlékműnél, hogy vagyunk, nem is kevesen, akik nem tűrjük semmilyen kisebbség sem fizikai, sem lelki terrorját a továbbiakban."

Kockakövet is visztek, vagy helyben szolgáljátok ki magatokat?
Istenem, még a leghülyébbek is tudhatják, hogy egy irodaház értéke annál nagyobb, minél több hosszú távú szerződéssel lefixált jól fizető bérlő van benne. A 40 milliós vételár egy jóval korábbi állapotnak felelt meg, amikor sokkal kevesebb volt a kihasználtság. Továbbá ahogy felpörög a gazdaság, ezt az ingatlanárak is egyre inkább tükrözik, nagy drágulás várható, és ez már meg is kezdődött. Ennyi.
@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:

Nemérted te a csíziót. Hagyóék a piaci árnál ócsóbban herdálták el a nép vagyonát. Matócsi meg a piaci árnál drágábban vett a népnek vagyont. Ugyi, hogy mecsoda különbség?
(Mondjuk, akinek Hagyó elatta, annak még tovább kelett adni drágábban, hogy a lóvéhoz hozzájusson, a Matócsi ügyfele pedig rögtön marokba kapta a lovettát, de hát a NER-ben gördülékenyebben mennek a dolgok. )

Istenem, de jó hogy vannak nekünk ezek a hordabarmok, csak hogy el tudjuk képzelni, hogy mennyire jó tud lenni egy őket nélkülöző világ. Különben nem vágynánk a jobbra, nem lenne motivációnk.
@Blogger Géza:

Ja. pörög a gazdaság, mint egy rotorja vesztett helikopter.
@Blogger Géza:
" egy irodaház értéke annál nagyobb, minél több hosszú távú szerződéssel lefixált jól fizető bérlő van benne."

te ugye nyilvánvalóan hülye vagy? ha valakinek van egy saját ingatlana, amiben benne lakik, akkor az nyilvánvalóan egyre többet ér, mert laknak benne, nem?
ezt nem fogod tudni kimagyarázni...
@Blogger Géza:

Te vagy a szombat fémponyttya! Ennyire már a Sirius (hanyatló myugat óótóipara sem pröröghet fel)
@Secnir: Te nyilvánvalóan nem értesz ehhez - velem szemben. Én első kézből ismerek milliárdos ingatlanprojekteket, azok sorsát, árazását, sikerét és sikertelenségét...
@DezInf:

Elnézésed, a 20:19:09-es hsz @states1-től idézettre reagáltam, csak elbénáztam, utóbb vettem észre, hogy az egy régi szövege, és azóta sem tettek érdemben semmit, csak a szájuk járt. Szerencsére.
@DarthVader: Minden esetre most az EU-ban itt pörög a legjobban.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: má megint evettél 4 percet az életemből. má megfogadtam, hogy csak turisztikai szarokat fogok tőled kinyitni.
más! azé az elég vicces, hogy mindenki utál, mint a szart, én meg nem.
aszt azé hozzátenném a védelmembe, hogy mindig utáltam a fősodort:)
@xyxyxy71: Kikérjük magunknak SECNIR és jómagam
nevében e név használatát az említett személlyel
kapcsolatban!!!
A NEVE:SZOMBÚLFA aga!!!DDD
@taga20:

Majd védelmen rúgunk. Üdv, a Fősodor.
@Blogger Géza: Géza!
Megint hülyeségeket beszélsz!
Az irodaház bérlő kapacitásának 60%-a van bérbe adva.
Az irodaházak működési költségeinek szinte teljes ráfordítása fix költség, amely akkor is felmerül, ha nincs kapás a bérleményre.
A 60%-os lekötés bukta.
A főváros tele van kiadó irodákkal, gondolod, hogy a legdrágább árfekvésűért fognak hadakozni?
Tökfej!
@states1: Bazmeg de tahó vagy te fideszes seggarcú, te!
@Mariann19: Jajj, a főbuta is előmászott... :(
2014. szeptember 16., kedd 15:15
pártkatona

És, még egy apróság. Az első munkahelyem egy még ma is létező gyár volt. Munkásőr csak párttag lehetett. Ha valaki belépett a pártba, automatikusan kapott 400 Ft fizetésemelést. Ha utána belépett a munkásőrségbe plusz 800 Ft-ot. Vagyis, összesen 1200 Ft-ot. Abban az időben a gyár főmérnökének 6000 Ft volt a havi fizetése. És, a munkásőröknek a fizetésemelésen kívül számtalan egyéb kedvezmény is járt. És, munkásőr lehetett egy gyári udvarsöprögető akkor úgy hívták, udvari munkás is. A legbutább, legprimitívebb, legtanulatlanabb ember is. A parancsnokaikon kívül nagyjából azok is voltak.

katona

gabor! A munkásőrségnek szerencsére sohasem volt komoly szerepe. '56 után Marosánék hozták létre a szervezetet, mert a forradalom alatt bebizonyosodott, hogy nem számíthattak sem a rendőrség, sem a honvédség hűségére. A megtorlás szörnyű évei alatt az emberek féltek, és meghúzódtak. Tehát ne úgy értékeljük a munkásőröket, hogy nem csináltak semmit. Ugyanis ők gondolkodás nélkül belelőttek volna egy tüntető tömegbe, még akkor is, ha tudták volna, hogy köztük vannak a szüleik, a testvéreik. Erre voltak kondicionálva, ezért jelentkeztek a testületbe. A munkanélküli hóhér is hóhér."""..
....EZT A MENTHETETLEN FANTAZMAGÓRIÁS GYÉPÉSET...:o)))))
...ben Clinton itt járt Bu-da-pes-ten,
Komoly képpel körül-nézett,
de nem értette a zorbán viktort...

Mellesleg egyet értek a Clintonnal. Sokkal jobb ha a Mónika cidáz le minket, mint ha mi cidázzuk le a putyint.
Az meg teljesen független attól mit állít a Clinton az orbánról. Az orbán ugyanis nyugdíjig (vagy még egy kicsit tovább is) Magyarország miniszterelnöke akar maradni. Szerencsére ez nem csak rajta múlik...
@kvadrillio: Cö-cö-cö!
"Ha utána belépett a munkásőrségbe plusz 800 Ft-ot. Vagyis, összesen 1200 Ft-ot. Abban az időben a gyár főmérnökének 6000 Ft volt a havi fizetése."

Ha ez igaz, akkor a pénz volt a fő motiváló tényező. Egy balhé esetén meg 5-en 10 felé szaladtak volna.
@látjátok feleim szümtükkel: azé egy szmájli jólesett vona, me így aszt hiszem, hogy beszóltál:)
@Blogger Géza: "Jajj, a főbuta is előmászott... :("

Így igaz! Gejza! Csak nem előkerültél te is? :(
@Mariann19: drága, géza fejelje le a térdemet? csak szójjon:)))
@Blogger Géza: Bvaahahahahahahahahaaaa!!! Te? Milliárdos ingatlan pro ... Micsoda? Egy közepesen jól sikerül homokvár közelébe nem engednélek, te szerencsétlen.
@Blogger Géza:
"Jajj, a főbuta is előmászott."
Te is szoktál üdvözölni itt néha, és legendás udvariasságom okán most viszonoztam.
Már csak azért is, mert már a lépcsőn dübörögnek az ápolóid a hátul kötős zubbonykáddal, már az autó is előállt, visznek be éjszakára.
@kvadrillio: Ja, még annyit. Egy igazi agyatlan pártpincsi nem kér plusz pénzt a rajongásért. Inkább még ő fizet azért, hogy seggeket nyalhasson. Lásd cöf és a sok fideszdroid a blogokon. Némelyikről viszont valóban elhinném, hogy ész nélkül a tömegbe lőne. Csak annyi kellene, hogy valaki mögötte azt mondja
- Öreg, akiket a távcsőben látsz azok mind ballibsik.
- Tényleg? (Ra-ta-ta-ta!)
@taga20:
Szia taga!
Ez a Gejza gyerek úgy jár, hogy mindíg rálép a saját kezére még józanul is.
Az ajánlat elfogadva.
@Mariann19:

Van abban valami egészen lefegyverző, ahogy Gézu elszomorodik: Jajj, a főbuta is előmászott... :(

Nem tudom megállni, de röhögnöm kell rajta:)))
@shinichi: Szerencsére ebbe neked semmi beleszólásod nincs. :)
@Mariann19: nem engedem, hogy téged valami debilbloggergéza inszinuáljon!

csak nehogy feljelentsen valaki a gyámhivatalnál, gyerek molesztálásért:))))
@taga20:

Persze, én neked? No ezt megjegyzem, oszt majd eccer beszólok, hogy elszökött a hártyásszárnyú.:D
@Blogger Géza:

"Én első kézből ismerek milliárdos ingatlanprojekteket, azok sorsát, árazását"

Jól van Gézuka kisfiam, de most már ne babráld azt a számítógépet, hanem menjél szépen vissza a színes ceruzáidhoz, és rajzolgassál megint napocskát.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Nem értem.
Történt valami? Úgy beszélnek szíjjártó kinevezéséről, mintha igen. Pedig semmi különös, pusztán a felsőbb tolvaj osztályba lépett egy teljesen hülye, viszot a kinevezőjéhez a végtelenségig lojális seggnyalójuk. Ugyan mi ebben a hírérték?

Ha azt hoznák az újságok címlapon, hogy: "szíjjártópéter múltjában fény derült egy eddig nem ismert sötét foltra: egyszer dolgozott 6 órát!!" - azt megérteném, hogy az a cikk szenzációként vonulna be a magyar bulvársajtó történelembe, de ez..?

Amúgy meg már az indulásnál orra esett a szerencsétlen, a Clintont és egyébként az amerikai adminisztrációt nem kell IBUSZ társasutazásra idecsábítani tájékozódás céljából, ők ott pontosan tudják azt is, hány grammot szart tegnap este a főnök. Súlyos zavar lehet a fidesz erőben, ha azt képzelik ott a külügyben, hogy Obama a Helyi Témából tájékozódik, aztán a Billnek meg ilyen hülyeségeket továbbít...

Apropó: van még baltánk? Lehet, hogy tömeggyártásba kellene kezdeni, most, hogy már külgazdaságilag nincs személyügyi akadálya az ilyesfajta üzleteknek.
Saját közgazdasági képzést indít a Magyar Nemzeti Bank (MNB). Erről Matolcsy György jegybankelnök beszélt a Vs.hu-nak, miután kiderült, hogy az MNB felettébb nagy költségekbe verte magát az utóbbi időben. A bank 18 milliárd forintért vett belvárosi irodaházat, 415 millióért vidéki kastélyt, és 200 milliárd forintot fizetett ki saját alapítványainak, miközben az állam a hazai felsőoktatásra éves szinten 160 milliárd forintot költ.

Matolcsy a lapnak azt írta, közgazdasági, illetve pénzügyi kart, doktori iskolát építenek a Kecskeméti Főiskolán, Marosvásárhelyen, a budai várban és Pesten. A jegybankelnök szerint azért van erre szükség, „mert a magyar közgazdasági és pénzügyi képzésben még mindig a korábbi, mára meghaladott neoliberális közgazdasági iskola tanai, tévedései a meghatározóak”, és „a közgazdasági és pénzügyi oktatásban is fordulatra van szükség”. Az interjúból kiderül, a pénznek a hozamát használhatják fel az alapítványok,

..AJJJAJJJJJ ! MA...TOLCSY....GOOGLEEEE......1977-BEN DIBBLOM...ÁZOTT A ROHADT, ELAVULT, MARX KÁROLY KÖZGAZDASÁGI EGYETEMEN !!!!!

SZTEM IS ÚJRA KELL NEKI JÁRNI A KÖZGÁÁÁÁZT......:)))))
@látjátok feleim szümtükkel: csinálhatnék úgy, hogy értem amit írsz, de nem:) mire utalsz a hártyásszárnyúval?
@kvadrillio: Életpályája

1973-ban érettségizett a budapesti Szilágyi Erzsébet Gimnáziumban, majd felvették a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem ipar szakára. Itt szerzett 1977-ben közgazdászdiplomát. 1981-ben egyetemi doktori fokozatot szerzett. Diplomájának megszerzése után egy évig az Iparszervezési Intézet munkatársa, majd 1981-ig a Pénzügyminisztérium ipari főosztálya, illetve 1985-ig a miniszteri titkárság főelőadója, majd osztályvezetője volt. Ezt követően 1990-ig a Pénzügykutató Intézet (1987-től részvénytársaság) munkatársa, majd tudományos főmunkatársa. [2] Rövid kormányzati kitérő után 1991 januárja és szeptembere között a Privatizációs Kutatóintézet igazgatója volt, ezt követően három éven át a londoni székhelyű Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bankban (EBRD) a magyar kormány képviselője. 1994-ben rövid ideig a bank egyik igazgatója volt. 1995 és 1998 között a Tulajdon Alapítvány Privatizációs Kutatóintézet igazgatója. 1998 és 1999 között, illetve 2002-től a Növekedéskutató Intézet igazgatója. Az MSZMP tagja volt [3].

...EGGGYEMMM ... A SZIVIT NEKIJEHHH.....:o)))))
@taga20:

", hogy mindenki utál, mint a szart, én meg nem.
aszt azé hozzátenném a védelmembe, hogy mindig utáltam a fősodort:)"

A fősodor utálata is fősodor, csak egy másik. Miért is kell védekezned? Most akkor utálsz itt mindenkit? Csupa kinzó kérdés:)
@kvadrillio: öreg, te ismered a caps lock billentyűt? esem hiszem:)))
@Blogger Géza:
:DD
Egyszer igazat is szóltál végre...
Azért szerencséd is van, nem elég a jó fizetés, a biztos előmenetel, ráadásul megvan az a könnyítésed is a mindennapok során, hogy sokkal könnyebb a reggeli nagydolog után a választékodat megtörölni, mint nekünk egyszeri szerencsétlenek ottan lejjebb matatni.
@Knósszosz: Igen, most te is. Ez a "szerencsétlen" elég jó jelző a blog törzsközönségére. :)
@states1:

"_Megmondom, te barom, egész biztos, hogy nem oda, ahova az elődje, hanem a gazdaságba, a KKV-ba, hogy jóvá tegye azt, amit a 8 év alatt pusztítottatok élen azzal a Simor nevezetű alacsony homlokú maffiózóval. _"

Mondod te az alacsonyan hordott homlokod mögötti birka agyaddal.
@Orica Középföldi: már vártalak drága orica. megadom magam, mindenkit szeretek, legyen hülyenáci, együgyű vallásos, dölyfös ateista, vagy simán csak pengecsaj:)))
eszt mindenkinek!
www.youtube.com/watch?v=6JEdf7XsV5g&list=RD6JEdf7XsV5g
@jaegtoer: jég bakker, a tizenegyest berúgták, erre te órákkal utána vetöcc:) jó vagy?
@kvadrillio: "Aztán idén a KDNP-s Rétvári Bence indított támadást a szobor ellen, azzal, hogy Marx antiszemita is volt."

OHHH ! RÉTVÁRI MEG EGY EHHHTE SZEMITA ZSIDÓ FIÚCSKAHHH !!!

AKI NAGYON SZERETNÉ, HA A KIS BÁLINT TONCSIKA, CSALÓ PILÓTAJÁTÉK-SZERVEZŐ, EMBEREK EZREIT KIFOSZTÓ "CELEBKE" POLITIKUS LEHETNE MERLLŰ...ETTE.....BENCUSKA ! BENCUSKA ! TE KÖNNYEN GERJEDSZ A CELEBECSKÉKRE !!! :o)

ANTI...MEG SEMITA...MEG POSZTKOMMUNIZMUS.....IDE...MEG ...ODAHHHHHHHH

MÉG JÓ, HOGY CSAK EGY NEM MÉRVADÓ PERCEMBERKE VAGY BENCUSKA ! :o)))))
@kvadrillio: "...Pénzügykutató Intézet (1987-től részvénytársaság) munkatársa, majd tudományos főmunkatársa.... 1991 januárja és szeptembere között a Privatizációs Kutatóintézet igazgatója volt..."

Nekem ez a két munkahely a legszimpatikusabb munkahelye. Hasznos foglalkozása lehett. Gondolom jól megtanult kutatni a mások zsebében.
@látjátok feleim szümtükkel: ez így nem ér! ha így hagyc, ako hánykolódj egész éjszaka:)))
@Blogger Géza:
Jól van, ezt sem sikerült kibogoznod, pedig nem olyan bonyolult. Neked van már narancssárga bocskaid mint a cunyi néninek? Esetleg kalocsai mintás boxer alsóval? Mert baromnak vagy akkora... Én nem hittem, hogy egyszer még szimpatikus lehet a raúzsika nénnye, pedig, de.

Ja, utóbbit azt nem neked, minden kétséget kizáróan félreértenéd.
@taga20:

Úgy jobban érted, hogy a hátántollas megszökött?:D
@kvadrillio: Harrach Tamás, a Fidesz választókerületi elnöke szerint Bálint Antónia azért lesz jó jelölt, mert jól ismeri a városrészt, és tisztában van azzal, hogy mire van szükségük az itt lakóknak – olvasható a Blikkben.NOMEGA HARRACHHHH...GYERKŐC IS GERJEDŐS FAJATAHHH...:))))

...jahhh.....mindegy....csak p.na legyen !!!!!!
@kvadrillio: remélem matolcsi kínok közt fog meghalni, hamá az élete ilyen babán alakult mindkét renccerben!
szegéééény....szegééény.....Magyarorszáááág !
@taga20:

"_jég bakker, a tizenegyest berúgták, erre te órákkal utána vetöcc:) jó vagy?_"

Mit zavar az téged, hogy mi folyik a fősodorban, ha amúgy sem állhatod?
@Orica Középföldi:
Tényleg nem lehet röhögés nélkül megállni ezt a "főbuta" titulusomat.
Képzelem, ahogyan hosszasan maga elé meredve töprengett, mire kimódolta.
Géza két dologra jó.
Lehet évődni vele, a másik, hogy végre az ember találkozik egy igazi janicsárral.
@látjátok feleim szümtükkel: te gábris miatt fújsz rám? ako ménem eszt mondod?
eszt hallgatom. neked is szeretettel.
www.youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4Go
@Knósszosz: Te figy ezt is megértük.:)

Kálmán Olga szigorítaná a Jobbik programját, amikor kiterjedtebb körben végeztetne kötelező vagyonosodási vizsgálatokat.

www.atv.hu/videok/video-20140919-elo-adasban-gyozte-meg-kalman-olga-a-jobbikos-kepviselot
@jaegtoer: igazad szótá, kussolok !
pár percig:))
addig eszt.
www.youtube.com/watch?v=jQcNiD0Z3MU
@taga20:
Hagyjuk, hadd tobzódjon a mi Gézánk!
Egészen felpezsdíti a blogot, ha megjelenik, mint régen a falvakban, amikor a főtéren megjelent a cirkusz.
Ilyen dilist még ott sem lehetett látni!
@Mariann19:

Nem. Egy dologra jó. Lehet rá pocsékolni az értékes időt.

Amúgy stratégiaváltás történt Gézánál is és a többi trollnál. Éppen, mint Gábrielnél. Bármilyen hamis, valótlan dolgot is állítsanak, mintegy varázsütésre egyszercsak átváltanak agresszív, számonkérésre, kioktatásra, vagy lesajnáló hangvételre. A legfrissebb az, hogy saját maguk gazemberségével vádolják meg vitapartnerüket és saját tulajdonságaikat aggatják rá. Lásd eu náci.
@Mariann19: tényleg király a géza! milyen szar lapos lenne ez a blog nélküle! élyen géza:)))
@taga20:

Ki az a gábris?:D:D:D

Én csak azt közöltem, hogy majd akkor szólok be neked, ha a tollashátú megszökött. Addig minek?
@jaegtoer:

Géza esetében, a főbuta...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Bocs, de húsz percet ma nem áldozok erre, van más is...
Teljes ismeret hiányában:
1: arra, hogy ne lopj, rá kell vezetni egy "felelős" politikust, mint a hülyegyerek Pistikét a mosakodásra?
2: ha nem kell rávezetni, akkor is hiteltelen a megnyilvánulása, mutass kampányidőszakban egyetlen olyan politikust, aki nem ugyanazt mondaná, mint staudt!? - aztán mikor és hol kérheted rajta számon, hogy... ugyan.
3: Jobbik; sajnálom, nálam a coccialistáknál is lejjebb van 11 ezer méterrel, pedig amazok is előkelő helyet foglalnak el nálam Cousteau-éknál...
@taga20:

akkor ne is tagát olvassam, hanem gézát?:)
@Mariann19:
Dehogynem!
A mai poszt pont egy olyan félkegyelműről szól!:)))
@jaegtoer: "legfrissebb az, hogy saját maguk gazemberségével vádolják meg vitapartnerüket és saját tulajdonságaikat aggatják rá."
nagyjából fején találtad a szeget, de szerintem eszt a moccert már régóta alkalmazzák.
@Blogger Géza: Géza! Hogy te milyen gátlástalan vagy. Akkor Hagyóék nem követtek el bűnt. A piaci árnál olcsóbban adták el a cuccost 2008 előtt, hiszen tudták, hogy bekövetkezik a válság és még annyit sem fog érni. Kitüntetést érdemelnek nem börtönt.
@jaegtoer: na erremit mondjak, egyik sekélyesebb, mint a másik.
talán az egyik a földön jár:)))
@Blogger Géza: "Én első kézből ismerek milliárdos ingatlanprojekteket, azok sorsát, árazását, sikerét és sikertelenségét."
- Aha.. mindent értünk.
@Blogger Géza: "Minden esetre most az EU-ban itt pörög a legjobban. "

Aha.

nettó GDP arányos adósság

2010 II. negyedév 62,4%
2014 II. negyedév 76,3%

pörgünk, pörgünk...
@Blogger Géza: "Jajj, a főbuta is előmászott... :("

Géza, figyelj amikor kimászol, az a tükör.
@shinichi: "Egy közepesen jól sikerül homokvár közelébe nem engednélek, te szerencsétlen. "

Bazzz... megpusztultam a röhögéstől :-))
Feljelentelek gondatlan veszélyeztetésért.
@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]: ezen átsiklottam, mint sebestyénbalázs a megerőszakolt csajon.
én is feljelentem me leszakatt a hasfalam:))))
más!
www.youtube.com/watch?v=nhZdL4JlnxI&list=RDnhZdL4JlnxI
@jaegtoer:
Milyen jó a helyzet elemzésed a trollokról.
"Mintegy varázsütésre egyszer csak átváltanak
agresszív számonkérésre, kioktatásra, vagy lesajnáló hangvételre."
Ennek náluk megvan menete.
Első ütemben vitaképesnek érzik magukat, majd jön a meglepi, az érvek kifújnak.
Nem kívánnak kiröhögött vesztesként levonulni, és bedobják a fölényes mindent tudó figurát.
Önkontroll nélküli idióták, valahol a kisebbségi érzetük is feltámad, és ezt kompenzálva nyúlnak a dölyfös stílushoz, áltatva az egojukat.
Szeretem ilyenkor elemezni magamban a magatartásukat, és elcsodálkozom rajtuk, hogy hogyan nem tudják felismerni, hogy mely közegben nincs helyük.
Ja, "leparancsolják a civilekről".

Egy egész ország röhög azon, ahogy ezek a "civilek" kénytelenek a külföldi pénzeikkel elszámolni.
@taga20:
"Milyen szar, lapos lenne a blog nélkülük."
Ugye milyen kontrasztos lesz egyből a résztvevők
színvonala?
Kellenek ide néha ilyen kissé csököttek is, hogy mindíg legyen viszonyítási alapunk.
@Fejesrob: és igen, fejesrobi, a fasz újra jelentkezik, pedig a kisfitymát véresre verték az alkutyák! haver, te szerencsétlen talpas, szét fognak szopatni!!!
nesze te sneci!!
www.youtube.com/watch?v=Rl6fyhZ0G5E&list=RDRl6fyhZ0G5E
@Knósszosz:
Szia Knósszi!
"A mai poszt pont egy olyan félkegyelműről szól."
Mert Fabius kiemelte, de ott van még a 2/3 is.
Van belőlük bőven!
@Mariann19: szerintem drága, minden nap emlékszik milyen büdöset szart. na ez a fidesz. no komment:))
@taga20: Cáfold meg te faszfej, trágárkodni minden hülye tud.
@taga20:
Nézd már taga! Eltűnt MACISAJT és a mi Gézánk.
Pedig nem is vagyunk sokan.
Netán a szellemi túlerő?
Na, akkor, hogy kibeszéltük a trollokat és kiengedtük a gőzt, térjünk vissza a témához.

Szerintetek van olyan ember aki tényleg elhiszi, hogy ezek a szadesz-közeli csókák "civilek"?

Csak őszintén. Pld. ti elhiszitek?
@Knósszosz: Nem is akartam, hogy végig nézd. Hová gondolsz?:) Csak azért említettem mert Olgika még egy lapáttal rátett élő adásban a jobbik programjára. :)
@Fejesrob: robi, most komolyan, neked ez rendben van, hogy például mészáros ezerszeresre kereste magát négy év alatt? nem ez ellen harcoltál? komolyan, nem az agitprop kell!.
@Mariann19:
Uhhhh... látod, ebbe még bele sem gondoltam.
A helyzet így már sokkal súlyosabb, mint azt én elképzelem.

Nincs is ilyenkor másnak helye, csak a lazulásnak.
Ha volt akkor elnézést, én még nem láttam, viszont most fuldoklok a röhögéstől (a Cinkről):
- magának akkor is ...hatnékja volt, pont a Gellért hegy tetején, mínusz 15 fokban
- ez jellemző rám...
KÉSZ, PADLÓ!!!:))))))))))))))
www.youtube.com/watch?v=_7ahbFmGxfM
@Mariann19: magácska túlll naiv, vége a túlóra pénzek, irány horány:)))
@taga20: Ne terelj, az egy másik blogbejegyzés.

Én pedig legfőképpen magamért "harcoltam".

Maradjunk a "civileknél".
@látjátok feleim szümtükkel: nem,! de 1990 környékén a czabán samu téri arénában votam:)
örök emlék, most is azé vagyok defekt:)))
@Fejesrob:
Nem hiszem!
Én kizárólag csizmadialászlóról tudom elképzelni, aki, hogy került az asztalra(?), meg a kerényimrusról, bayerzsoltiról, bencsikbandiról, óberstefsovszky buburól és szélesgábor elvtársról. Ők valóban hitelesen képviselik a civil szférát.
Meg anyád is, csak nem mondja, mert már ő is szégyell téged, te seggfej.

Oppardon, már hátrálok és igazat is adok neked, a személyeskedés nem vezet sehová, de ezt a blogszférában láttam - tőletek.
Szóval, menj a picsába!
@Fejesrob: ako melyik fityesz rablás teccik jobban, mint a szocik nokiás doboza?
arányokról hallottál barátom? bocs,ha túl közvetlen voltam.
csak neked, de nem neked!
www.youtube.com/watch?v=1ybaiCgOFUQ&list=RD1ybaiCgOFUQ
@Knósszosz:
"A helyzet így még sokkal súlyosabb, mint ahogyan én elképzeltem.
Nincs is itt ilyenkor másnak helye, mint a lazulásnak."
Ezért osontam ki a konyhai falodába a mai képviselő fánkom utolsó morzsáit likvidálni.
Előtte eltűnődtem a perspektívákon, és fel kellett oldanom valamivel hányatott lelkemet.
@taga20:
Ja, ja!
Trolléknál is baj van.
Megvonták náluk is műszakpótlékot, eszme rendszer ide vagy oda, szimpla lóvéért nem törik magukat még Orbánért sem.
Elvtelenek!
@Knósszosz: Te normális vagy b+? Olvasd már vissza ki személyeskedett?
A te anyád nyilván nem szégyell téged, mi szégyellünk mindkettőtöket. Pontosabban szégyelltünk 2010-ig, mert onnan ugye kuka.

Egyébként pontosan tudom mivel lehet a ballibsit idegesíteni, ne szarjál be, nem ma kezdtem, már komcsi kurukban is jól ismertem a ballibsi mentalitást. A ballibsit legjobban a tőle eltérő vélemény idegesíti. Aki liberálisozza magát azt pláne.

Sok ostoba, ezért buktátok el a tuti hatalmatokat is, mégis úgy viselkedtek, mintha komcsi korotokban.
@Mariann19: és feltetted a kérdést? volt értelme? érti valaki amit összehordtam, volt valami értelme az életemnek?
ha durva voltam, ako magamnak tettem föl:)))
www.youtube.com/watch?v=Xuz94ZIPfJk
@Mariann19:
:))
Egészségedre!
Mindjárt kész a Bableves (jókai), szóval lesz mivel mivel nyugtatnom nekem is magamat.

Képviselőfánk??
Neked van/volt édességed? Skandalum!!
Most a bablötty után nekem is elférne, gondoltam is rá, de czukrászdánál sokan álltak sorba. Nem véletlenül, jó híre van errefelé. Most irigy vagyok, beee.
@taga20:

Már csak azért kérdeztem, mert a banda is csúcs volt, no de a közönség az mindent vitt.
@taga20: Második emelet, dr. Vese. Én a libsi civilekkel foglalkozom, látom, nem fogod.
@Fejesrob: "Te normális vagy b+? Olvasd már vissza ki személyeskedett?
A te anyád nyilván nem szégyell téged, mi szégyellünk mindkettőtöket. Pontosabban szégyelltünk 2010-ig, mert onnan ugye kuka."
APÁM, HA TE NORMÁLIS VAGY, AKO MÁTÓL NEM HASZNÁLOM A NAGYBETŰT, TE TETŰ!
taga
Ez jó, ahogy trolloztok ballibsik, miközben látom, kivagytok rendesen. Az egyik idejön panaszkodni, hogy Bayer, a másik azon problémázik, hogy a fideszes lop.

Csak a témához nincs egyiknek sem, hozzászólása. Ti tulajdonképpen szopni jártok ide? Egy blogon nem csak ballibsi vélemény van, de ettől nem kellene ennyire szenvedni.
@Fejesrob: ha szétküldted a veséd, ako bocs, ha az agyad, ako te kérj bocst!
@taga20: Mégis mit vársz te faszkalap? Megdicsérlek, amiért anyázol te ostoba?:))))
@taga20:
Mi ez a drámai hangvétel? Ja, és mikor teszel eleget többszörös kérésemnek, és elkezdenél végre tegezni?
@taga20: Már kitől, tőled????? Vagy a másiktól, aki alapból egy jó anyázással indított?

Attól tartok, erősebb gyógyszert kellene felíratnod.
@Fejesrob:
Te, én ezek után ma már elégedetten térek Morpheusz karjaiba, mert sikerült nálad egy ártatlan kommentemmel stroke-közeli állapotot generálnom.

Ennek ugyan lehet, hogy te nem örülsz, viszont én jól szórakozom rajtad. Ja, azt szeretném mondani még, hogy ha már úgy is arrafelé jársz, nem tartasz igényt egy hajójegyre? Akciós, itt van nálam a Sztüx Lines járatára, de nem menettérti. Köll?
@Fejesrob: robi, most világgá kürtölted a bajodat. megértelek, láttam má ilyen defektes embereket.
www.youtube.com/watch?v=UMPC8QJF6sI
@Mariann19: anyám helyett anyám vagy, de megígérem, hogy szeretni foglak:)))
@Knósszosz:
Régebben a Corvin étteremben főzték a legjobb Jókai bablevest.
A képviselő fánkot én készítettem a szentséges két kezemmel, bár a siker kétséges lett.
Olyan szar volt a gáz ma, hogy nem jött fel jól.
A lakótársak is ezt tapasztalták.
Elfogyott az egész.
@taga20: Én vagyok defektes????

Leírtam két mondatot a blogbejegyzéssel kapcsolatban, erre egy tag trágár módon nekem esik (te), a másik dettó, miközben ez még felelősségre is von, hogy én személyeskedek.

Persze valahol megértem, kedvencek már jóideje a kukában, csak szerintem ez nem hatékony.

Erre az olvasó azt mondja magában, nézd már ezek a faszkalapok liberálisozzák magukat, hiszen semmiféle ellenvéleményt nem tűrnek
@Blogger Géza:

"Minden esetre most az EU-ban itt pörög a legjobban."

Az isten aldjon meg teged! Te nem olvasgatsz hireket?

"Ireland's economy has surged 7.7% in a year, according to official figures that appear to show the former Tiger economy has rediscovered its vigour."

www.theguardian.com/world/2014/sep/18/ireland-economy-growth-european-union

Csutortokon mar betettem a linket!!!

Egy FELEAKKORA lakossagu orszag, cirka KETSZERAKKORA koponyara juto GDP-t emelt tobb, mint ketszer akkora szazalekkal!!! (ugy, hogy meg volt benne egy -0.1%-os Q/Q is tavaly 4. negyedevben...)

Ebreszto!!!!
@taga20: "De megigérem, hogy szeretni foglak."
Affenébe! Én meg azt hittem, eddig is így volt.
Hát akkor idáig egyoldalú volt részemről az érzés, de gyógyír szenvedő lelkemnek, hogy ezután már rám is felragyog a napocska a te képedben.
Mindenkinek jó éjszakát kívánok!
@Knósszosz: Ez jó. anyázod a másikat, hogy jól szórakozz????

Nem azt mondom, én is élvezem, de azért én csak akkor, ha visszaadom a faszkalapjának a saját stílusában a saját mondatait.
@Fejesrob: ügyes vagy! de ne gyere hozzám pár év múlva, hogy ménem tagában bíztam!!!
hülye gyerek, egyébként bírlak, csak fasz vagy:)
www.youtube.com/watch?v=M2VBmHOYpV8
@Fejesrob: egyébként, rakd ki!
"Erre az olvasó azt mondja magában, nézd már ezek a faszkalapok liberálisozzák magukat, hiszen semmiféle ellenvéleményt nem tűrnek"
szeretném a keményet látni Robi!
baráti üdv. taga
@Fejesrob: ja még egy, ha kö a gondolkodási idő!
www.youtube.com/watch?v=crgW-05ipw0&list=RDcrgW-05ipw0
egészség minden puncinak!!!!
Nézd nem az én problémám, hogy a ballibsiket véleménnyel lehet a legjobban provokálni.

Miért megy el ballibsinek:)))
@Fejesrob:
Nem válaszoltál arra, amit kérdeztem.
Lassú a Gúgli, vagy nincs is?
Esetleg gondot okoz beírni a keresőszót?

Semmi gond, én nem vagyok egy haramia, nem veszek össze senkivel, de az érveid és a világlátásod ami itt lejön belőled... az ölég sánta képet fest rólad. Libsizel? Miért? Mert kineveztél annak? Akkor mondhatnám én is, hogy te meg náci vagy. Pedig nem, csak simán hülye vagy, a beszólásaid alapján.
Ez mentő körülmény-tényleg!

Győzz meg, hogy nem akarsz te balliberális vért ivó gyökér lenni, hanem emberszámba veszed az ellenfeleidet is (akik nem ellenségeid), mert ők is nyögik a 27%-os áfát és az egyéb zseniális sarcokat, amiket szépen eltalicskáznak jobbra az istenített kedvenceid. Bocs, ha gyökér voltam, de én nyújtok elsőként baráti jobbot neked, ha csak annyit mondasz; oké, mindenkinek helye van ebben a hazában, aki magyarnak érzi magát, nem vagyunk ellenségek.

Én ezt most megteszem, minden jót neked!
Majd megbeszéljük, viszont most a bableves akar velem beszélni...
@taga20: Most ezt a blogot valaki végigolvassa mire gondol?

Egy jobber csóka leírta a véleményét és az összes ballibsi személyeskedve nekiesett.

Egyik még le is baszta, hogy ő személyeskedik:)))))

Lehet, hogy minden ballibsi titokban jósrác, de ezért rossz a hírük. A libsi pld egy társaságban azt jelenti, hogy na azzal a csókával pár dologról nem lehet dumálni és semmiben nem tűri az ellenvéleményt.

Ezért nem szabad reklámozni, hogy libsi vagy.
@jaegtoer: akartam valamit írni, de eszt kapod t
helyette te kutyatanácsos:)))
www.youtube.com/watch?v=4aBPF6qVjac
@Knósszosz: Neked egyszer válaszoltam, de nem vetted észre, hogy abban a válaszban valójában nem volt benne a további társalgás lehetősége.

Szerintem olvasd vissza nekem írott első hsz-edet. Aztán gondold át, te vajon társalognál egy olyannal, aki így indít?

A libsi az libsi, ha úgy viselkedsz, akkor te is az leszel, tehát valójában te nevezed ki magadat, nem én.
@Fejesrob: haver, még jógyerek is lehetnél, de belefucc a zsákba:)
"A libsi pld egy társaságban azt jelenti, hogy na azzal a csókával pár dologról nem lehet dumálni és semmiben nem tűri az ellenvéleményt."
mé mit csinál? meg ver?
robi az a legnagyobb bajod, hogy nem vitatkozott veled senki egy jót, pedig penge az agyad, csak faszokkal élezed:))
baráti üdv. taga
@Fejesrob: Isten bizony elismerem, hogy "zseni" vagy, de nem úgy érzed, hogy már mindent elmondtál, leírtál amit tudsz? ne ismételd magad nem tesz jót neked, én pedig már unom.
@KÁTÉó53éúétr6: Ó b+, hát ne olvasd el hatodjára. Remélem, segítettem.
@Fejesrob: Ahogy a fideszszoponcokat is. Az összes általad ballibnek titulált blogban ott hemzsegsz és libsizel. Úgy látszik e nélkül már nem áll fel neked és durcás az asszony otthon. Gondolom közben lihegi a füledbe - rohadt libsik, rohadt libsik! - hogy ne lankadjál le.
Szánalmas vagy.
@Fejesrob: "Egy egész ország röhög azon, ahogy ezek a "civilek" kénytelenek a külföldi pénzeikkel elszámolni. "
- Közben Matolcsy két kézzel lopja a közpénzt.
Nekünk van kétharmadunk. Annyit lopunk amennyit akarunk, ballibsiknek most kuss van.
Aki csúnyán válaszol és szidja a nemzetmentő kormányt az csak hazaáruló ballibsi lehet.
Rohadt ballibsik!!
@taga20: Ez szerintem egy előítélet, de nem én tehetek erről. Nekem egyetlen libsi ismerősöm sincs. Már úgy értem olyan, aki a liberális mantrát mondja fel, azaz a volt SZDSZ-es értelmezés szerint liberális.

Legfőképpen itt vitázom, így van benne valami:)))
Ejnye, elfeledkeztem róla, hogy ez a nickem nem védett. Akkor váltsunk.
@Fеjesrob: eszt így? semmi szégyen érzet, te szar alak? ezé küzdöttél 10 évig, hogy szarrá válj?
utoljára.
www.youtube.com/watch?v=8JjQGt7WjK0&list=RD8JjQGt7WjK0
Egy libsi ismerősöm sincs, de szagról felismerem őket. Már a nézésükből.
Mindenesetre most nicket váltok.
Na már itt is vagyok. Csak azért nem szólok egy szót sem, mert én is rengeteg ballibsi nicket leklónoztam:))))
Más nickem van bőven libsikéim. Milyen jó leírni ezt a szót - libsi!
libsi, libsi, libsi, libsi, libsi, libsi, libsi, libsi, libsi,
szerintem megyek aludni vagy zenét hallgatni, me amit robi összehord, az minősíthetetlen!
@Fеjesrob:
Ez a te ars poetica-dö Rob?
"A libsi az libsi, ha úgy viselkedsz, akkor te is az leszel"

Ha már így szólítasz meg, dacára a békülékeny stílusom ellenére (de még mindig ki a lófasz is az a karó N aki a kapitány...?), akkor sajnos nincs más lehetőségem, mint szardarabnak tituulálni. Anyádat kivettem a lehetséges alternatívák közül, ahová visszabújhatsz, ő aztán nem tehet rólad, ebben igazad van! Meg is követem.

Viszont téged ezek után nem, akkor váltsunk édesapádra, aki nem csalódott benned, az jött ki, amit berakott.

Kedves faszfej, jó éjszakát.
Nehogy fáradj a válasszal, nem fogom látni.
@taga20: Mondtam már, én mindig magamért küzdöttem. Az eszme vagy a kormányok (vagy jó, vagy rossz) eszközök, de nem cél.
libsi, libsi, libsi, libsi, libsi, libsi, libsi, libsi, libsi, libsi, libsi, libsi,
@Fеjesrob: @♔batyu♔: ti nem vagytok robotok? komolyan?
u.i. : egy robot felfedné magát?
@Fеjesrob: Te hülye is vagy, meg undorító is vagy, még szerencse, hogy van itt egy "tahótlanítok" gomb.
libsi, libsi, jaj mingyá elélvezek.. libsi, libsi, libsi, fröccs...
@♔batyu♔: kárcos a lemez! fityesz a szíved csücske:)
Mondjuk már azért megérte a kis közjáték, hogy kiderült @♔batyu♔: és @Fejesrob: egyazon fidesz bérenc.
@taga20:
Ez csak most esett le?
Sokat melózhattál a héten, kedves kedvenc!:)
@Fеjesrob: apám, te a tévékettő nézőiket is hülyének nézed+magad:))
@taga20:
Ezt a higított trágyaszűrleményt szóra érdemesnek tartod?
Aggyámá magadra b+!
@Knósszosz: szeva haver, ha szarrá szedek valakit, ako is ostoba vagyok, ha megértem, ako is:))
és gábris mingyá jön:)))
@taga20:
Lóphastot!:))
Tudod te, mi a pálya, ezé is vagy toppos... ha érted vala?!:D
@Knósszosz: de te is érted aszt, hogy december elején vagy közepén, amikor 20centis a hó, kimész az uccára, kurvakuss van, és csak lapátolsz, és lapátolsz.
nem kérdez senki.
szuper:)
@taga20: olyan aranyos vagy ma.Kik és mivel töltik ma a poharadat?
@KÁTÉó53éúétr6: a keserűség. mindennap elromlott a héten valami. hol egy ezerforintos valami, hol egy 30milliós valami.
egyébként zavarba hozol:)
@taga20:
De legalább csönd van!:)))
Én már nagyra becsülöm!
@♔batyu♔: és egy valami , amiért élhecc, nem érdekel?
milyen valami vagy?
@Knósszosz: várom má aszt a kusst. és csak lapátolok, és lapátolok. sehol géza, macisajt, vidéki, stb.:))
u.i. : szeretem a csöndet.
@taga20: ész, erő a helyén van, tehát a jövő hét jó/jobb lesz
@Blogger Géza: "Te nyilvánvalóan nem értesz ehhez - velem szemben. Én első kézből ismerek milliárdos ingatlanprojekteket, azok sorsát, árazását, sikerét és sikertelenségét..."

gézám (igen, így, kis gével)! te -ki egykor a net alfa trollja voltál- az anyád redvás picsáját ismered maximum... no, meg a havanna-telepi panelt (elnézést az ott lakóktól az inszinuációért), idióta lápi-magyar...
@taga20: "mindig utáltam a fősodort:)"

ja, az animal-sex sem konvencionális:-)...
@Sir Bates dö Hól: amennyi energiát ebbefektettél, még vettel i s lehetnél:)))
inkábbne!
@Sir Bates dö Hól: te rohatt troger, mindig van egy-két jó szavad az emberhez!
a káanyádat!
www.youtube.com/watch?v=nHCX9rVCVJI&list=RDnHCX9rVCVJI
@KÁTÉó53éúétr6: úgy lesz, vagy mégse. de puncinyaláshoz se lehet odamenni csak úgy:))
@jaegtoer: így van... ezzel a gyufát is kihúzzàk...
@Fejesrob: "Persze valahol megértem, kedvencek már jóideje a kukában, csak szerintem ez nem hatékony."

Ez azért így nem igaz. Csak abban az esetben, ha "kedvencek" alatt moot, édes szülőhazánkat és honfitársainkat érted... akkor igazad van... viszont, ebben az esetben nem csak a személyeskedés, hanem a mindent elsöprő indulat is megengedett... igen, mint '10-ben, csak az rossz helyre kanalizálódott...
@Fеjesrob: "Nekünk van kétharmadunk. Annyit lopunk amennyit akarunk, ballibsiknek most kuss van."

Ez egy korrekt kijelentést. Egyenes beszéd. Nem hivatkozol közérdekre, nemzetre, semmi hagymázas , idejét múlt ostobaságra, mint a '10 előttiek nagy része. Csupán egy kérdés: a konzekvenciát is vállalod?...
Ezt innen, a távolból is érdemes meghallgatni... meg a szövegét is olvasni...
youtu.be/Z4RHuYmO93s
@Sir Bates dö Hól: @taga20:

"ja, az animal-sex sem konvencionális:-)..."

Jajaja. Valamelyik nap fenemód odavolt a macskáiért. Lám ez eszembe se jutott. Taga... Taga...
:DDDDDDDDDDD
Ezért a pénzügyi műveletért az olyan illiberális demokráciákban, mint Kína, a felelősők már régen golyóáltali halálbüntetés jutalmában részesültek volna. Több ilyenről is lehetett olvasni a magyar sajtóban is az elmúlt időszakban. Ja hogy az öt évvel ezelőtt volt? Azóta sokat fejlődött az illiberális demokrácia.
@taga20: "....odamenni csak úgy" ...bizony csak aranyosan lehet
Kösz a zenét, ez reggel is jó
'reggelt, Mindegykinek!

Látom, "szép" estétek volt. :)
@Fеjesrob: "libsi,libsi,libsi,...." óh! te szerencsétlen szegényt csak bezártak a gumiszobába? ....pedig szóltam időben, hogy ne ismételd magad
@Fеjesrob: "Nekünk van kétharmadunk. Annyit lopunk amennyit akarunk, ballibsiknek most kuss van."

No végre egy őszinte jobb oldali mondat.:D:D:D:D:D
@Fеjesrob: "Nekünk van kétharmadunk. Annyit lopunk amennyit akarunk, ballibsiknek most kuss van."

Ezt mondjuk mi is, nyuszómuszó.
@The Ghost Wolf: "halálbüntetés"???? ugyan-ugyan:Ez itt MO, ahol a MNB elnöke nem elszámoltatható," mert független" a miniszterek, államtitkárok, polgármesterek sem,.... na a Civil Alapítványok, az ellenzéki politikusok, a renegát vállalkozók és köztisztviselők /és mindenki aki nem hajol/ azok igen..... ez nekünk így jó? biztos, hogy így jó, ha nem teszünk ellene semmit
@jaegtoer: az a te bajod, hogy má fideszes lett az agyad. kiindulsz magadból, rávetíted a másikra utána meg ezé ekézed:)
egyébként a macskát levesnek szeretem legjobban:))
ja és most eszt hallgatom.
na megyek fúrni, faragni, me az asszony má élezi a nyelvét és osztja be az időmet:)))
www.youtube.com/watch?v=mcXYz0gtJeM
szép napot! irány Sárvár!

Átadták a sárvári lovascentrumot

mno.hu/belfold/atadtak-a-sarvari-lovascentrumot-1248873

Simicska nyilvános szereplést vállalt

A nyilvánosság előtt szerepelt Simicska Lajos, a Fidesz korábbi pártigazgatója. Az üzletember egy lovascentrum átadásán vett részt Sárváron. Az átadóról képek is készültek, amit a Magyar Nemzet online közzétett.

Félmilliárdos beruházás keretében épült egy az év mind a négy évszakában használható díjugrató lovaspálya Sárváron, a Vadkert Majorban. A fejlesztés során a Nádasdy-vár történelmi vadaskertjében álló, XIX. században emelet épületek is megújultak és a jövőben lovasturizmust szolgálják – írja a Magyar Nemzet online.
@taga20:

ne szívd mellre, mit foglalkozol egy buggyantal?!:D jégre ezt másképp mondják, de nem érek rá bogáraszni, mert én meg megyek kaput festeni nehogy macskalevest kapjak, mert azt nem állhatnám.
Látom a szex gyenge pontod. Pedig a változatosság jót tesz. Úgymint reggel, meg délben, meg este, és éjjel. kő szmájli? :DDDD
@Fеjesrob: "Nekünk van kétharmadunk. Annyit lopunk amennyit akarunk, ballibsiknek most kuss van" = Igen, miközben folyik a szánkból az isten-szar, nemzet-szar, erkölcs-szar, a saját anyánkat is megbaszhatnánk a templom úrasztalán, ha kedvünk lenne hozzá éppen, meg a csuhást is szájba hugyozhatnánk mink, fideszkeresztények, az Új Urak, elmenőben még a perselypénzt is ellopnánk, és rászarnánk a küszöbre és egy Wass-kötet lapjával törölnénk ki a szaros seggünket. közötök? kuss van, bibsi libsik nektek még legalább 50 évig, most ezt is megtehetjük. na, megyek is misére.
@xyxyxy71:

"na, megyek is misére"

A szöveged olvastán komoly aggályaim vannak. Biztos, hogy imádkozni fogsz ott?
@xyxyxy71:

No ha már ott vagy a templomba, mosd már ki szentelt vízzel egyik-másik istekirályimádó száját.
.
„Hát, állatokon mégsem lehet egy tankönyvet kipróbálni” – ennyi, és nem több. Ez a véleménye Navracsics Tibornak arról, vajon nem felelőtlenség-e a kísérleti tankönyveket a gyerekeken tesztelni. Navracsics Tibor leendő uniós oktatási(!) biztos jót nevetett saját viccén.

www.vasarnapihirek.hu/szerintem/heti_abszurd_nagyszabasu_kiserlet
Elképesztő pontatlanságok egy tankönyvben
Példák az egyetemes és a magyar történelemből:
122. oldalon: „Az antifasiszta szövetségesek az olaszországi hadművelettel elterelték a figyelmet a franciaországi, normandiai partraszállásról.” Ezzel szemben a németek várták a normandiai partraszállást. A megtévesztés abban nyilvánult meg, hogy a náci csapatok a La Manche csatorna legszűkebb részén, Calaisnál várták az inváziót, ám az angol-amerikai-kanadai csapatok távolabb szálltak partra. A németek felkészülését bizonyította az Atlanti fal megépítése is.

124. oldalon: „1941. április 3-án a magyar hadvezetés megindította a támadást Jugoszlávia ellen.” 1940. december 12-én kötötték meg a magyar-jugoszláv örök barátsági szerződést. 1941. március 26-án Belgrádban németellenes erők kerültek hatalomra. Hitler a támadás mellett döntött. Horthy kikötötte, csak akkor támadja meg az országot, ha Jugoszlávia felbomlik. Nem akarta a szerződést megszegni. A németek április 6-án indították támadásukat. Április 10-én Horvátország kikiáltotta függetlenségét. A magyar honvédség csak ezután, április 11-én lépte át a déli ország határát.
150. oldalon: „…1988 májusában megbukott a pártállam.” Ez egy évvel később következett be. Szűrös Mátyás, ideiglenes köztársasági elnök csak 1989. október 23-án kiáltotta ki a Magyar Köztársaságot.
.
Ezt olvastam valahol:
Az a helyzet, hogy a kormánypártiak, mivel elfogyott az ellenzék, most már egymást “lövik”

Most akkor mit keres itt fejeskáposzta, timur és csapata, Géza meg a többiek?
Nem járnak eligazításra?

Egyébként nem elfogyott az ellenzék, hanem érdeklődéssel figyeli a belülről rothadás kívülről látható jeleit. Nem csak látványos, de irgalmatlanul büdös is.
Lehet, azért menekülnek ide.
Csak szabadabb itt a levegő.
@dr. jenőke (jenőke): "..mit keres itt...?"
el kell mondaniuk, hogy. "nekünk van 2/3-unk és annyit lopunk amennyit akarunk" jegyezte:fejeskáposzta
mert te csak a szép szavakra és gondolatokra figyelsz, és az ilyen "racionális" robikákra nem
Miért nem kaptunk tegnap verset?....kérlek ne hanyagolj el bennünket
@xyxyxy71: Mit lehet ehhez még hozzátenni?
Talán azt, amit Kohn bácsi mondott: Ha nem megy a kupleráj, nem a bútorokat (jelen esetünkben a világnak való megfeleléskényszerből a liturgia, tanítás kidobálása, kiállás hiánya) kell lecserélni, hanem a lányokat.
Azért, mert a II. Vatikáni Zsinaton feladták azt, hogy a kereszténység kultúr- és civilizációformáló erő lehet, és Murray SJ és Maritain "korszellemhez való igazodását" fogadták el (liberális demokrácia és agnoszticizmus), ami genuin antikeresztény módon jött létre. Nem véletlenül mondta, ha jól emlékszem Congar, hogy a II. Vatikáni Zsinat az Egyház francia forradalma volt. Elfelejtették azt is, amire az anglikán T. S. Eliot figyelmeztetett. Semmi sem lehet katasztrófálisabb a keresztények és a kereszténység számára, mint megtűrt kisebbségnek lenni egy agnosztikus társadalomban.
Na további szép napot mindenkinek, irány a szabad ebben a szép időben. :)
1791. szeptember 21. napján született gróf Széchenyi István, a `legnagyobb magyar.
`
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: "Mit lehet ehhez még hozzátenni?
Talán azt, amit Kohn bácsi mondott: Ha nem megy a kupleráj, nem a bútorokat (jelen esetünkben a világnak való megfeleléskényszerből a liturgia, tanítás kidobálása, kiállás hiánya) kell lecserélni, hanem a lányokat."

amennyiben ismerkedésed a betűkkel nem torquemada írásaival, hanem gedeon/masa életével kezded, értenéd, hogy mit írsz... ugyanis jelen esetben a "lányok" a társadalom tagjai... vagy ismét feud zsiga jelent meg lápi-magyar agyadban...
@MACISAJT: Macisajt1, Matolcsy-tól pont annyira független a jegybank, mint tőlem, lévén Matolcsy -nak is csak 1/10 milliomod 'része' van benne, egyébként meg Matolcsy a munkájáért bért kap, nem tulajdonrészt. Egyébként, ha valaki a rábízott magán, vagy közvagyont felelőtlenül, nem az elvárható gondossággal kezeli, az hanyag kezelésnek, ha ilyen nyilvánvaló milliárdos indokolatlan túlfizetés van, mint ebben az ügyben, az pedig sikkasztás. Az MNB független intézmény, de pl. lopás, csalás, munkahelyi visszaélés témakörben pont úgy a BTK alapján kezelendők a munkavállalók, mint bármelyik Kft esetén.
@KÁTÉó53éúétr6:
Házon kívül voltam, és igen későn értem haza.
A "házból" (ami panel) szándékunk van elköltözni valódi házba. Szerencsére jókor jött a rezsicsökkentés, így máris sikerült félretenni a cserére 163 forintot, csak az a baj, hogy a tranzakciós adók ebből elvittek 410 forintot.
Hitünk töretlen, látjuk a kutat az alagút végén, szerencse, hogy a hívők rohannak az élen elvakultan.
Javasolnám Matolcsynak, hogy válassza a bevált lázári megoldást, fizesse be gyorsan a házikasszába hétfő reggel kp.-ban (de visszadátumozva) az 5,3 millió eurót, majd soroltassa át nemzetbiztonsági stratégiai kategóriába az ingatlanvásárlást és akkor se kár, se információ, nincs itt semmi látnivaló, van az úgy, hogy nem jön össze egy lenyúlás, tanulunk az esetből, majd legközelebb ügyesebben intézzük.
@dr. jenőke (jenőke): Két választás között minden normális adófizető/választó ellenzékiként viszonyul az aktuális Kormányhoz, aki nem, az (nálam) idióta, csicska kategória, aki önkéntesen feladja az adófizető vs. közszolga leosztásból fakadó jogokat, kötelezettségeket.
@Szamiz67:

Kedves kommettárs! Mivel szolgáltam rá csasztuskákat idéző rövid, ámde a jövendőre semmitmondó felvilágosításra?
Ha már így alakult, a szöveg belső ellentmondásának feloldását megtennéd helyettem?
Ugyanis: ha minden normális adófizető/választó ellenzékiként viszonyul az aktuális Kormányhoz, akkor a fideszesek lennének az új baloldal, vagy (bele sem merek gondolni!) mindegyik idióta, csicska?
Megjegyzem, nekem a csicska és idióta szókapcsolat jobban tetszik, de ezen ne vesszünk össze.
2010 előtt ennek tizedéért a fizetett-felhergelt fideszbirkák már gyújtogattak volna.
@dr. jenőke (jenőke):

www.youtube.com/watch?v=Vm6gnUvMF3Y

Hol volt és hol nem volt, Dániában
Egy királyfi, aki egy szép napon,
Hogy leplezze titkát, mely rosszra vinné,
bolondot mímelt, ó borzalom.

Bolondok között így lévén józan,
Mérgezett kardba ütközött;
S trónjába nyugodt urak beültek
Székelvén béke és harc között.

Ám e királyfi úgy hala meg,
Hogy adának néki díszsírhelyet.
És eme sírt, ó borzalom
Láthatni ma is a színpadon.

E kies hazában mutass nekem
Egy oly nagy ravaszt, mint Shakespeare William!
E kies hazában mutass nekem
Egy oly nagy ravaszt, mint Shakespeare William!

Egy sötét éjjel neje nyakára
Helyezte kezét egy mór vezér,
S belőle végén a szuszt kinyomta,
A látványt így nem zavarta vér.

Látjátok, micsoda kacskaringók
Jellemzik szívünk útjait.
Vacogva sandítunk tükreinkbe,
Hol a kulcs, mely minden zárt kinyit.

Itt állunk úgy, mint a mór vezér
Magunk kifosztva másokért.
Itt álunk és a szánk nyitva van:
– Ez aztán tud, ez a Sekszpír Viliam!

Refr:
E kies hazában mutass nekem…

Valószerűtlen púpot a háton
Valószerűvé tenni kell.
Méghozzá úgy, hogy világnak hátát
Hajlítni kell egy púpig el.

És ha egy gigászi gerinc is hajlik,
Richard-nak púpja nagy mintát követ.
Meggörbedt időben meggörbedt férfi
Legelső divatfi még lehet.

Viszkető háttal bámuljuk őt,
Idők hajlását felismerők,
Mert Richard király a nagy vég előtt
Négy felvonásra divatba jött.

E kies hazában mutass nekem…

És tükrünk szétszórt szilánkjait
Shakespeare úr ragasztja, foltozza itt.
Mi itt állunk és a szánk nyitva van:
– Hogy miket tud, ez a Sekszpír Viliam!

E kies hazában mutass nekem…

E kies hazában mutass nekem,
Egy oly nagy ravaszt, mint Shakespeare William, William!

:)))))))))))))))))999
@dr. jenőke (jenőke):

:))Látom jól elvoltatok itt 'fejeskáposztabatyufaszokkal:))
@dr. jenőke (jenőke): én annyi finomítással azonosulnék @Szamiz67: véleményével, hogy konstruktív és kontrolláló, de nem obstrukciós/mindent feleslegesen gátló, kicsinyes egyéni célból megakadályozó, gátló ellenzékként...
444.hu/2014/09/21/a-fonyodi-fidesz-kampanyvideo-tortenelmet-irt/

'aztakurva,meghajlok a 'naccságok előtt,de akarom én 'eztetet:))?
@jaegtoer: "Látom a szex gyenge pontod"
nem különösebben, max. annyira, mint az F1, a politika, a jó zene vagy egy jó könyv. a látszat ne tévesszen meg:)
te se vagy akkora szakács, mint ahogy előadod:)))
@taga20:
Látom, elkezdünk gyülekezni.
Hol lehetnek a társaink?
Csak nem a nemzetállam Nemzeti Vágtáján?
Te is ott voltál egész délután?
@Mariann19: nem! én villanytszereltem és F1-et néztem:)
egyébként, mindig jó téged olvasni.
@taga20:
Fészket raktam ide a gép elé, és vártam a kis szineseidet, de nem jöttek.
Fülkonyulás volt emiatt.
A hitves is egész délután meredten nézte a szingapuri futamokat, ilyenkor csendben van.
A baj az, hogy nekem is csendben kell lennem, az meg nagy mutatvány a részemről.
@gazoló:
Agysejt nem marad szárazon, szerintem gyönyörű!

Még drónt is bevetettek a forgatáson, hogy tökéletes legyen a végeredmény. Zseniális koreográfia, mesteri rendezés, és a vonuló/alakba rendeződő üveges tekintetű, egybites narancsdroidok... kész vagyok!!:)))
Ez alá véletlenül sem Havasi Balázs zenéje illik, hanem leginkább ez:
www.youtube.com/watch?v=X6WBQV1Y25Q
Ahogy indít a videó, olyan érzése támad a nézőnek a kék inges figura láttán, hogy éppen a The Expendables trailerét nézi, amin Jason Statham gázol át a kiszáradt parlagfű mezőn, szúrós tekintettel, aztán kis kitérő után megérkezik mellé jobbról-balról tökig géppisztolyban (csak az nem látszik) Csák Nóricz, meg az Özv. Sziveszteri Sztalónné... csillagos ötös!!!

Hahahaha... A hét alkotása!!!
És ezeket nem tudta legyőzni az ellenzék...???? Tényleg semmire sem alkalmasak!!:D
@Blogger Géza:,, Minden esetre most az EU-ban itt pörög a legjobban."....es 2016 vegere el is erjuk a 2007-es szintet.Ha jol megy minden.Ezt mert felejtetted el ide irni?
@martineden: Mert ez nem igaz, várhatóan pár hónapon belül elérjük a 2007-es szintet. Persze ha 2009-ben, a Gyurcsány-Bajnai időszakban nem lett volna olyan nagy (hat és fél százalékos) a zuhanás, már hamarabb is elértük volna.
@Mariann19: és kiköltötted má a kis csibéket vagy csak géza sikerült:)
@Blogger Géza: sőt, ha vitya grósz karcsi fia lett volna, ako evvel a renccerváltásos hülyeséggel se kellett volna annyit faszkodni:))
@Knósszosz: Látom irigykedsz a sikeres közéleti szereplők után. :)
@taga20:
Most, ezek után az embernek az az érzése támad, hogy a kövéré marosán elvtárs lehetett. Ideológiag legalább is, biztosan...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Persze!
Szegedicsanád sikereitől is besárgultam már annak idején:))
@taga20:
A fészekrakással a blogon lévő állandósult állapotomat jelképeztem.
Gézukát nem kell kikölteni, ő egy egysejtű.
Ma biztosan egész nap a tükör előtt memorizált, hogy előadja észbontó mondókáját.
Majd figyelem.
@Knósszosz: tévecc barátom! kövér az a rohatt tróger, pétergábor (szellemi) fizikai örököse:(
remélem a pokolba végzi ez a valami, ha van pokol!
@Mariann19: "Ma biztosan egész nap a tükör előtt memorizált"
meg nézte a tricepszét , meg a okos arcát a tükör előtt:)))
@taga20:
KIvárom, amíg alámerül.
Aztán elindul kalandos utazásra a szeretteihez felmarkolni a havi apanázsát az igéik hírdetése jutalmául.
@Mariann19: "Mert ez nem igaz, várhatóan pár hónapon belül elérjük a 2007-es szintet. Persze ha 2009-ben, a Gyurcsány-Bajnai időszakban nem lett volna olyan nagy (hat és fél százalékos) a zuhanás, már hamarabb is elértük volna."
azé má megvillantotta az elméjét:)
@Knósszosz:
Te, Sörök Atyja, olvastad?

"Nyílt levelet írt Vlagyimir Putyinnak Lovas István. Lovas, aki egészen mostanáig a Magyar Nemzet brüsszeli tudósítója volt – a Nemzetnél leépítések vannak, felszámolják a brüsszeli irodát is –, azt kérte Putyintól, hogy az orosz hír-, vagy inkább propagandatévé, az RT – aminek több amerikai műsorvezetője is felmondott az idén, volt, aki élő adásban – a jövőben magyarul is sugározza „híreit”.

Lovas egyik érve, hogy a Euronewsnak is van magyar adása, de az kevésbé különbözik „a magyarországi balliberális tévéadók által követett műsorfilozófiától és -politikától [nem vagyok benne biztos, hogy Lovas jól használja a szavakat, vagy egyáltalán tudja, hogy miről beszél - akiraly], mint egymástól az orosz és a finn vodka”. Amihez még hozzáteszi, hogy „az előbbi jobb”, ami nyalásnak jó, azt az érvet viszont, hogy a Euronews pont olyan, mint a magyarországi tévék, éppenséggel kiüti.
Lovas szerint az Európai Unió súlyosan megsérti az ENSZ emberjogi kartájának 19. cikkét, ami szerint mindenkinek jogában áll bármilyen médiumon át információt keresni és kapni. Ezt szerinte az bizonyítja, hogy

Európában nem fogható a libanoni al-Manar televízió (a terrorista Hezbollah tévéje), vagy az iráni Press TV „kitűnő, tárgyilagos, műholdon át sugárzott angyol nyelvű adása sem”.

Mondjuk ő maga írja utána, hogy ezeket az interneten bárki elérheti.
Ír még arról is, hogy 2002-ben a balliberális kormány „egy maffiózóval összefogva” tiltotta le a Sajtóklub című műsorát, amit utána hiába próbált Ausztriából újraindítani, mert az osztrákok is letiltották. Sőt, az osztrák határőrök szerint „keleti csürheként” terelték vissza a határon többezer rajongóját.

A levél maradéka sem kevésbé önellentmondásos:

egyrészt azzal érvvel az RT magyar adása mellett, hogy Charles Gati újra akarja indíttatni a Szabad Európa Rádió magyar adását, ami “amerikai kormánypropaganda”;
másrészt azzal, hogy az RT tárgyilagos, sőt, még a BBC-nél is tárgyilagosabb."
444.hu/2014/09/21/lovas-istvan-magyarnyelvu-orosz-propagandat-ker-putyintol/

A lábon kihordott agyhalál legeklatánsabb példája ez a szánalmas, köztörvényes aljanép, ki máig nem heverte ki, hogy a zsidók elutasították a nagyszülő jogán beadott kivándorlási kérelmét. Értem én, hogy ebbe IS belerokkant...
Aki IDEGEN ÉRDEKEKÉRT harcol, azt hogyan szokták MÁSHOL nevezni?
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: lovas egy ÓCSKA TRÓGER, remélem ő is kövérrel együtt a pokolba végzi, ha van!
remélem van:)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Mingyá, Te Boligarcha... épp söré kell mennem, mer mingyá bezár.

Addig figyelemmel a holnapi evezési napra:
444.hu/2014/09/21/jovo-heten-tamad-a-hodara/
Kedves Én, nagyrabecsült Magam, Lajos!
Újabb súlyos támadás érte hazánkat. Sajnos, a balliberális reakció által pénzelt frontok sem látszanak kíméletesnek lenni Magyarországgal szemben.

De mi nem hagyjuk magunkat kedves barátaim, csapataink felkészültek a harcra. A brüsszeli bürokraták után el fogunk bánni az északi Hódarákokkal is. Még egyszer mondom: el- fo-gunk-bán-ni-ve-lük! Nem tűrjük, hogy a bosszú vezérelte norvég alap időjárási anomáliának álcázott támadása sebet ejtsen a mi dinamikusan fejlődő Magyarországunkon! Csapataink készen állnak, a HEK (Hódara Elhárítási Központ) munkatársai minden lehetséges szituációra felkészültek és várják a bevetési parancsot. A 13-ik hajszárítós dandár 24 órás készültségben figyeli az időjárásjelentéseket, tehát kedves barátaim és kedves Lajos, aggodalomra semmi ok, mindenkit meg fogunk védeni, Magyarország nem hagyja magát!
Hajrá Én!
@Knósszosz:
Kövér állítólag kis kockás füzetbe mindenkiről mindent feljegyez.
Kende - könyvében írja - a kilencvenes évek elején Kövér füzetben vezette a frakció összes tagjának viselt dolgait, piros és fekete pontokat osztogatott, és havonta kiértékelte a tagok egyenlegét.
A legfrissebb hírek szerint már saját maga viselt dolgairól is vezet.
@dr. jenőke (jenőke):
Csak csekély mértékben haladja meg a Lenin-összest, vagy túlmutat azon?
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Erre hogyan lehet válaszolni anélkül, hogy megbántanám Lovast? A széplelkét nem ismerem, tehát arra vonatkozóan nem tudnék mit mondani, a sötét oldalát viszont minden írástudó olvasta már, így le is írták, ahhoz meg azért fölösleges hozzászólnom.

Egy Tóta, Para-Kovács és még páran mások nagyszerű értékeléseihez én mit tehetnék hozzá?
Csak annyit, hogy Lovas egy tetű, de ez szigorúan magánvélemény!
Söröd, Csoki??
@Knósszosz: beleolvastam a mandinerbe, me itt mindenki punnyad.
szerinted ott azok élő emberek?
ez komoly kérdés, nem vicc!
@taga20:
Ezt meg kell erősítenem?
Ugye nem? Országzászlót avatott itt, Kispesten.

Talán azért volt aznap olyan büdös...
De ha már, ahonnan a XI-ik kerületi fidesze csótánybrigád kiebrudalta a Zöld Pardont, hivatkozva rá, hogy a Goldmann György téren országzászló lesz... ott mi is van mostanában?

Úgy van! Lófasz se!
Telepisálják/szarják a szerencsétlen fidesz szociálisok, gaz, trágya és bűz uralkodik. Aki arra megy és ránéz, csekkolhatja, ez marad mindenhol, ahová a narancstrágya beteszi a lábát. Egy híddal arrébb a másik oldalon a Budapest Park, esetleg nem valamelyik haver vállalkozása...?

Micsoda hülyeségeket kérdezek...
@taga20:
Ezt én nem tudom, ritkán tévedek arra.
Van egy minimum...
@Knósszosz: azé remélem a kisközért nem vot bezárva:)
addig is egy jó kis gösszer:))
www.youtube.com/watch?v=ObHm1dLuWWs
@taga20:
Kösz, nyitva vót még!:)
Két Heineken köllött még ma estére, bár a Boli azt nem érti, ilyet, hogy tudok meginni?
Ja, nem eredeti, de ha a Szalon nevezetű akármihez hasonlítom, akkor a hazai utánzata mennyei.

Sznob ladikos, nem is iszik rendesen!:)))
mindenki alszik? ako nesztek az egyik leg...!
hamá vasárnap.
www.youtube.com/watch?v=JFM7Ty1EEvs
@Knósszosz: végre te, te mosógépek atyja:))
boli egy nagy hóhányó:)))
jó veletek itt!
bocs, nem kezdek el itt levedzni:)
@dr. jenőke (jenőke):
:DD
Várom a következőt: "megdőlt"
Na, az lenne az igazi!
Lesz az, hiába rikácsolnak itt a batyukommandósok, csak idő kérdése.
@taga20:
S'erre emléxel, esetleg:
www.youtube.com/watch?v=G9axhIjVGaw
Ilyeneken nyőttünk... persze volt más is nekem, de az akkor cziki vót! Ma már nem sajnálom se azt se emezt, viszont az tuti és igaz közhely, hogy a zene képes összekötni.

Legyen az rock, blues, klasszik, vagy akármi.
Kinek, mi. Hatalmas a választék, mindenki megtanálhassa benne a magának valót.
@taga20:
Javítsatok ki, ha tévednék, de nem 2007 volt a Gyurcsány megszorítások mélypontja? Még a 2008-as fellendülés előtt, amikor már az "Új Tulajdonosi Programmal" megint az osztogatáson törték a fejüket? Szóval EZT fogják Vityáék
MAJD elérni? Szupi! A ballibáknak hogy nem jut egy ilyen szöveg az eszébe?
Gondolom ERRE a bejegyzésre fog hivatkozni az illető enyhítő körülményként, hogy "belülről bomlasztotta a rendszert"???
@Knósszosz: haver, én mindenkire emlékszem:)
de mostanság őt hallgatom. lehet öregszem.
www.youtube.com/watch?v=XHOWa3MPYTM&list=RDXHOWa3MPYTM
@kekex: nem! 2011-ben és 2012-ben és 2013-ban vot, me akkor mínuszba ment a plusz:))
@taga20:
Khm... De akkor mintha nem Gy.F. lett volna a monogramja a főfütyinek!
@kekex: nem! ako a főfasz ovitya volt, van:(
Szurkolók randalíroztak a Váci úton és környékén este 9 óra után - értesült a hvg.hu. Munkatársunk fél 10 körül azt írta, hogy a Váci úton, a Lehel tér magasságában rendőrautók szirénáznak, az Alig utcában ordítva rohannak a szurkolók.

A Szusza Ferenc stadionban vasárnap este 2-1-re megverte az Újpest a Ferencvárost.
@taga20:
továbbra is ERRE szavazok.
www.youtube.com/watch?v=WUNdja3ZEXk
Majd ha nálunk lesz ILYEN antifasiszta előadás ILYEN közönséggel, akkor elismerem MAJD, hogy nem teljesen reménytelen ez az ország!
@dr. jenőke (jenőke):
Ez fontos hír, már azoknak, akiket érdekel az ezerszeresen felhigított magyar foci bármilyen "eredménye"...

Kell követnem egy elmebeteg vízióját?
Ha kell is, akkor sem teszem. Magasabb prioritást élvez az én felfogásomban egy egy tíz éves kölyök baja, akinek nincs pénz a gyógyítására, és ezért a szülei, meg jó érzésű valódi civilek gyűjtenek németországi gyógykezelésre. CÖF tetvek és egyéb hasonló ganaj paraziták ilyenkor hol vannak?
Ilyen ügyek mellé nem kell odaállniuk? Ez is komenista/NERépítő ellentét?

Csizmadia egy szar alak, meg az összes többi gané is, aki felsorakozott a tetű parazita mögé. Sértő? Istenem... nézzenek magukba, de szerintem erre képtelenek. Ebben no politika, csak emberség... kéne.
@taga20:

"_látszat ne tévesszen meg:)
te se vagy akkora szakács, mint ahogy előadod:)))_"

Ezt eltaláltad:) Nem fér az orcám a monitorra:)

"_ "Látom a szex gyenge pontod"
nem különösebben, max. annyira, mint az F1, a politika, a jó zene vagy egy jó könyv_"

Ködösítesz:), mint az álllllibsik a fénykorukban:), mert időközben elszóltad magad, hogy a hólapátolás a favoritod:) csak aztán nehogy anyuci egy bélyeggyűjteménnyel vigasztalódjon:) egy jó meleg kandalló előtt, amíg te a hóhányót alakítod 'kurvakussban' lapátolva, egyre csak lapátolva lapátolva...:)

"_@Knósszosz: de te is érted aszt, hogy december elején vagy közepén, amikor 20centis a hó, kimész az uccára, kurvakuss van, és csak lapátolsz, és lapátolsz.
nem kérdez senki.
szuper:)_"

Ugye?:D
@kekex:

"_Majd ha nálunk lesz ILYEN antifasiszta előadás ILYEN közönséggel, akkor elismerem MAJD, hogy nem teljesen reménytelen ez az ország!_"

Ne kekexkedjen, kedves kekex, a közönség még csak csak meglenne, hanem az 'előadók' lekésték a csatlakozást, aztán hogy ne álljanak ott bután, másik vonatra szálltak, így aztán a közönségtalálkozó el van napolva, hogy ne mondjam el van happolva. Igaz, utóbbi már egy másik dzsembori:)
Orbán alig bírja visszafogni magát - Mi jöhet a választások után?

Türelmetlenül várja a miniszterelnök, hogy véget érjen a választási év, és az önkormányzati voksolás után nekifuthasson a kormánya több terület további átalakításának. Forrásaink szerint a tettvágytól duzzadó miniszterelnök még azzal is számol, hogy a változtatások okozta érdeksérelmek népszerűségvesztéssel járhatnak, ezért stábja már azon dolgozik, hogyan lehet ennek hatásait kivédeni. Ennek hatásait médiafronton már látni.

hvg.hu/itthon/20140922_Orban_alig_birja_visszafogni_magat_mi_joh
Érdekes és meggyőző!

"Az alábbi cikk egy 38 oldalas könyvvizsgálói jelentés rövid összefoglalását tartalmazza. A szerzők kimutatják, hogy az elszállt államadósságok valójában nem a neoliberális közgazdászok által hirdetett állami (és helyhatósági) túlköltekezés, „pazarló gazdálkodás” következményei, hanem az elmúlt 30 évben a legmagasabb jövedelmű rétegeknek adott adókedvezmények és a hitelezőknek juttatott magas kamatok felelősek annak közel kétharmadáért. További, jelentős összegek tűnnek el adóparadicsomokban. Ennek alapján azt, hogy a megszorító politikák révén ezeket a munkavállalókkal, nyugdíjasokkal, a közszolgáltatásokat igénybe vevő lakossággal fizettetik meg, illegitim politikának kell minősíteni és állampolgári ellenőrzés alatt folytatott vizsgálattal kell minősíteni."

Folytatás:
transform.hu/index.php/elemzesek/elemzesek-kulfold/529-az-attac-cikke-az-illegitim-adossagrol
A rezsicsökkentés a kormánypártok csodafegyverévé vált a választási kampányban, sőt már azt megelőzően is.
[...]
Lássuk a tényeket egy adott fővárosi átlagos panellakás rezsijének példáján, ami nem általánosítható, de az árak alakulásának tendenciáját ennek alapján is jól lehet látni. Négy időpontban vizsgáljuk meg az árakat, mindig az adott év végén számlázott összegeket vetjük össze. A négy év: 2008, a válság kezdete, 2010, a kormányváltás utáni első évvége, 2012, a rezsicsökkentés előtti értékek, végül 2013 vége, a két rezsicsökkentés utáni helyzet.
[...]
Kezdjük a hulladékkezelési (szemét)díjjal, mivel ez a legegyszerűbb. 2008-ban az adott lakás esetében ez havonta 2036 Ft-ot tett ki, ez 2010-re 2420 Ft-ra nőtt, majd egészen 2012-ig a Fidesz-kormány alatt is nőtt, nem utolsósorban az áfaemelések miatt. Így 2012 végén 30 %-kal volt magasabb, mint 2008 végén, ami meghaladja az akkori inflációt. A 2013 végi összeg már csökkent, 2428 Ft volt, ami csak 8 Ft-tal, tehát minimális mértékben haladja meg a Fidesz kormányra kerülésekor elért összeget.
[...]
Az ivóvíz ára 199.8 Ft/m3-ről indult 2008-ban, 2010-ben 227.90-re, 2012-ben 243.70-re emelkedett, ami 22 %-os emelkedésnek felel meg, és még a rezsicsökkentés után is közel 10 %-kal magasabb (218.9 Ft) a kiinduló árnál. A csatornadíj 284.4 Ft/m3-ről indult 2008-ban, 2010-re 340.3 Ft, 2012 végére 423.7 Ft volt, ami brutális emelkedés (közel 49 % !), így még a 2013-as csökkentés után is (381.25 Ft) 34 %-kal magasabb, mint a válság előtti érték, ez bizony jelentősen meghaladja az inflációt !

Részletesen:
transform.hu/index.php/elemzesek/elemzesek-egyeb-belfold/455-ot-ev-rezsi
@dr. jenőke (jenőke): és ez milyen?

Ételt és tanácsot osztana a szegényeknek a kormány

Huszonkilenc milliárd forintos, rászorulókat támogató programtervet fogadott el a kormány, a részleteket most megküldik az Európai Bizottságnak - írta a Magyar Hírlap.
A lap hétfői számában azt írták, a kezdeményezés nyolcvanöt százalékban uniós forrásból valósulna meg. Kiemelt célja, hogy a háromévesnél fiatalabbak családját, a hajléktalanokat, valamint az alacsony nyugdíjú időseket segítse élelmiszercsomagokkal, életvezetési tanácsokkal a szegénységből való kitörésben. Az első pályázatokat várhatóan a jövő év elején írják majd ki.

www.napigazdasag.hu/cikk/23491/
@dr. jenőke (jenőke): És erre mi a válasz?
-Hazudnak a rohadt kommunistaballibsik!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Nem tudom mi lesz belőle és, hogy fog megvalósulni, viszont én minden ilyen programnak örülök. Persze sokkal jobb, ha az embereknek van rendes munkája, amiből meg tudnak élni.
@sas70: Igen szerintem is az utóbbi lenne jobb. Így fel sem kéne merülnie az ilyesmi programoknak.
@sas70: .

Mi a kérdés?
Tisztázzuk: mit értesz a kommunista fogalma alatt, szerinted mit jelent a liberalizmus, mit értesz a ballibsi meghatározáson.
Végül, mit értsek ezen a szóhalmazon, hogy kommunistaballibsi.
Kérdésedből a rohadt szó értelmével tisztában vagyok, remélve, hogy nem almára, vagy más gyümölcsre gondoltál.

Ha mindez megtörtént, szívesen válaszolok.

Köszönettel várom szíves értelmező magyarázatod.
@dr. jenőke (jenőke): Tényleg érdekes, bár kicsit egysíkúnak tűnik abból a szempontból, hogy csak az állam adósság szempontjából vizsgálja ezt a folyamatot. Persze lehet, hogy az eredeti elemzés ennél sokkal szélesebb körű és akkor azért másabb a helyzet.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Én a kormánynak osztogatnék - kedvem szerint - tanácsot, ha kéri, de ingyen is, ha biztos lehetek abban, hogy a számlát a te nevedre állítja ki.
@dr. jenőke (jenőke): Ezekhez szerintem nem kell értelmező magyarázat, mert lehetetlen hozzá értelmezést kapcsolni. Ez csak egy válasz, ami minden bírálatra ráhúzható, aminek tényszerű állításait nem lehet cáfolni.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Na ja egy értelmes vitának egyébként erről kellene szólnia, azaz, hogyan lehet felemelni azokat az embereket, akik saját erejükből nem képesek felemelkedni. Nem padig alamizsnát osztani. Csak ez kurvára nem látványos dolog, mert nem lehet benyögni, hogy rezsiharc! és mindenki fegyvert ragad.
@sas70:
Célzott vizsgálat volt - értelmezésem szerint.
Ha tévedek is, az eredmény az ami elgondolkodtató - például az egykulacsos adó, a támogatási rendszer (mi írható le az adóból) stb.
Én mondjuk egy dologra baromi kíváncsi lennék ebben a sztoriban. Hova, ment a pénz?
@dr. jenőke (jenőke): Ebben azért az adórendszer, adópolitika gazdasági szerepét kellene tisztázni. Mert kurvára jól hangzik, hogy adót csökkentünk, miközben a GDP-hez viszonyított elvonás mértéke szinte semmit nem csökkent, csak az adónemek sorain szerepelnek más számok, de a végösszeg szinte változatlan.
Egy kis külpol OFF

Avagy egy NATO tagállam Törökország nyakig benne van, a véres olaj vásárlásában, eladásában!
Avagy, a világ legnagyobb paraszt vakítását, és "false flag" akcióját láthatjuk most a Nyugat általi terrorizmus elleni harc során!

Így csempészik ki a terroristák kőolaját Szíriából és Irakból

keletport.hu/index.php/gazdasag/107-irak/2220-igy-csempeszik-ki-a-kalifatus-koolajat-sziriabol-es-irakbol

ON
@sas70:
Nincs igazad. A liberalizmus és a többi megharozható, de most külön kérlek arra, hogy tedd ezt meg, de gugli használata nélkül.
Az viszont igaz, hogy a kommunistaballibsi valóban értelmezhetetlen - gondolom.

Valóban kíváncsi vagyok, hogy te miként értelmezed, amiket kértem. Másképpen nem tudok válaszolni eredetileg feltett kérdésedre.
@dr. jenőke (jenőke):

"___@sas70: .
Mi a kérdés?
Tisztázzuk: mit értesz a kommunista fogalma alatt, szerinted mit jelent a liberalizmus, mit értesz a ballibsi meghatározáson.
Végül, mit értsek ezen a szóhalmazon, hogy kommunistaballibsi.___"

Már elég régóta molyolunk ezekkel az értelmezésekkel. Most megpróbálok egy generalista opciót bemutatni.

Azt jelenti a kommunista, a liberális, a libsi, a komcsi, a komcsi libsi, a balliberális, hogy mindenki más az, aki nem én vagyok, vagy aki vagy ami nem az én álláspontomat szajkozza.
Ugyanakkor ezzel egyidejűleg fenntartom magamnak a jogot, de csak magam számára, hogy ezen felsoroltak szakirodalmával esetenként véleményével tendenciózusan példálózzak, sőt olykor libsibb legyek mint John Locke, Montesquieu, vagy J. Stuart Mill, és ha a szükség úgy kívánja komcsibb lehessek Jézus Krisztusnál, Marx-Engels duónál vagy Uljanovnál. Ezekben a kabátokban grasszálva természetesen mindenki más náci, fasiszta vagy legalábbis teljeseen hülye, és csak én vagyok az okos. Különben is.

[:DDDD]
@jaegtoer: "mindenki más náci, fasiszta vagy legalábbis teljeseen hülye"

Nálad ugye ez lennék én? :)
@jaegtoer:
.
Érveid meggyőző erejűek, de a döntő és cáfolhatatlan az volt, hogy "Különben is".
Különben is mit okoskodok én? Kérdeztem magamtól, és jött az ihletett gondolat: csak.

(ha most mered kitalálni az ihletőt, száműzöm a jeget a whiskyimből- mert nem az!)
@sas70:

az unortodox gazdaságpolitika eredetileg azt jelenti, hogy 'megszorítások' esetén nem csak a lakosságra, ha nem a társadalom valamennyi szegmensére kiterjesztik a többlet teherviselést.
A magyarországi változat természetesen a közelében sincs ennek, hiszen protekcionísta, és még azt a súlyos anomáliát is felszínen tartja évek óta, hogy a 'szétterített és fokozott' teherviselésből befolyt összegeket elherdálja, és nem a gazdaság stabilizálására, fejlesztésére, hanem egy korlátozott számú (és agyú) támogatói körnek privilégiumként mintegy jutalmat, hűségpénzt elosztogatja (feudalizmus), illetve a Főnök személyes és privát hobbijának kielégítésére fordítják.
A fogyasztási típusú adók nem ördögtől valók egy a jövedelem eltitkolására, és adóelkerülésre berendezkedett népességű országban. Kár, hogy ebben a nemzeti sportban az uralkodó, és az uralkodó pártja, valamint uralkodó holduvara jár az élen, igénybe véve még a nemzeti offshore turizmust is, valamint az offshore nemzeti állampolgárság-árusítást egyenesen kormányzati szintre emelve.

Váljék egészségünkre és épülésünkre. Le.

[természetesen a teljesség igénye nélkül]
Kéri László véleménye 2001. évben: "bármit ír, mond a külföldi sajtó, vagy itthoni újság, például Simicska valamely legújabb húzásáról – az bennük és számukra, elsõsorban pedig Orbán Viktor számára elõször nem tartalmilag megközelítendõ kérdés.
Hanem az az elsõ lényegi elem: – Ez valami külsõ brancs háborúskodása, ha a Lajos így
gondolta, akkor az így van jól! – Nem mérlegel tehát, mert attól kezdve, hogy Simicska
tettérõl esik szó, a döntés – az, ami mérlegelés végeredménye kellene, hogy legyen – már elõre készen van: – Ha a Lajos így döntött, akkor az biztos így jó. – És kész.

Kíváncsi vagyok, hogy ez a vélemény igaz-e a mai viszonyokra is.
@dr. jenőke (jenőke):

A 'különben is' kifejezés a magyar érveléstechnikában a 'nyomatékosítás' ősi és felülírhatatlan kedvenc eszköze. Ilyen fegyver még a 'mindazonáltal', amellyel szintén szoktam élni, ha bizonytalanságot érzek az erőben, ezért mindazonáltal kérve kérlek, hogy tartózkoj a hirtelen felindulástól és a jeget ne mellőzd se szomjoltási sem egyéb szokásaidban, különösen ne a vishky-ből hogy a wishkey-t ne is említsem, vagy a korcsolyázást. Ezért haladéktalanul visszavonom minden kísérletezésnek szánt elméleti fejtegetésemet, legfeljebb annyit mormolok el az orom alatt, hogy ebura fakó, és még a pénzemet sem, nemhogy a véremet, de bárki más életét szívesen igen, feltéve, hogy azért tetszőlegesen válogathatok a jelöltek között:)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

"__@jaegtoer: "mindenki más náci, fasiszta vagy legalábbis teljeseen hülye"

Nálad ugye ez lennék én? :)__"

Nálam senki vagy, de amúgy halmozottan:) ha már....:)
@jaegtoer:

" Most megpróbálok egy generalista opciót bemutatni."

Ez remek volt:))))))))))
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

" "mindenki más náci, fasiszta vagy legalábbis teljeseen hülye"

Nálad ugye ez lennék én? :)"

Most őszintén, mit szeretnél? Egyetemes tiltakozást vagy megerősítést? Besorolást az első csoportba?:)))
@jaegtoer:
De ezt az adó szétterítést akkor nem az emberek fizetik meg?
A szétterítés azt jelenti, hogy a társadalom azon szegmense akinek a teherbíró képessége nagyobb, az kevesebb adót fizet?
A versenyképes, fejlődő gazdasági ágazatokat meg plusz adóval sújtják és visszafogják?
Az élő munka adóterheit, amik a kisvállakozások növekedésének egyik (talán) legnagyobb gátja nem csökkentik?
Torzítják a vállalkozások piaci működését és rontják a versenyképességét?
És ez csak pár szemelvény. Ez nem unortodox, csak simán szar, csomagolják bármibe.
És mindeközben dániában offsór, eltűnik a pénz.
Most kinek fáj az a pár milliárd, a fenébe is?!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
a zorbánnak nem vissza kellene fognia magát, hanem le kellene fogni, bilincsbe verni és 4000 év szigorítottra ítélni teljes vagyonelkobzással addig, hogy az 1985-ös vagyonszintjére menjen vissza.
az nem államvezetés amit ez a dilinyós és benfentesei csinálnak, amatőr tolvaj banda... a cikkben írtak azt mutattyák, hogy halvány lila fingja nincs arról, hogyan kell államot vezetni mert a célja nem államvezetés hanem tolvajlás...a 25 év alatt felmutatott csődtömeg ennek eredménye semmit sem oldott meg de sokkal többet lopott

a segélyezés is üzleti tevékenység, ezt máshol már megoldották, nem kell arra júnijós forrás a zország tele van olyan forrással amit ha hagynák az embereket alkotni és vállalkozni akkor az is megoldódna az ingyen kaja és ruha meg olcsó lakás sem újdonság, és ragyogó üzlet de ahhoz nem egy pudvás krumplinak kelelne a miniszterelnöki székben csücsülnie hanem valakinek akinek van esze és már dolgozott a kapitalizmusban és eredményesen (legalább mint egy középszintű vezető, mint vezérigazgató) nem pedig kiesni a ziskolapadból és eltartott ribancként az egész államot erre a formátumra alakítani

nem lesz, nincs és nem is volt megoldás kivéve az őszödi beszéd és azt meg a gyurcsány mondta akitől nem illik...és ha idéznek attól még nem csinálják

sok a duma és egyre szarabb a valóság...

bminderre már adtam linket és cikkeket msot ...csak látom, hogy a szar szintye növexik semmi más

brühüyyy
asztírgya a fácsé, hogy rendszeres délutáni szunyókálással elkerülhető az öregedés, különösen ha azt autovezetés közben csinálja

vagy parlamentben fogpiszkálás mialatt kövérelvtárs nagybaszól

brühüyyy

van ám stájlusz
@jaegtoer:
Megint meggyőztél, de egy kérdés nyitva maradt, vagy elírás történt.
Ebura fakó ?
Melyik a helyes: e búra, eb ura, vagy eb úr a...?
A fakót értem, és ajánlom, használj Ariel Color mosóport és a színes eb (vagy búra) nem lesz fakó.

Megtisztelő válaszodat érdemeid elismerésével egyidejűleg iktattam.
@rodeo36:
Viszont, ha Orbán Viktor, akkor ocsmány vigyor az ajkadon.
@sas70:

egyszerre 2-nél is több malomban őrlünk.

A második bekezdésben említettem, hogy a magyarországi változat nem felel meg az unortodox gazdaságpolitika eredeti szabályainak, legfeljebb részben.

"_De ezt az adó szétterítést akkor nem az emberek fizetik meg?
A szétterítés azt jelenti, hogy a társadalom azon szegmense akinek a teherbíró képessége nagyobb, az kevesebb adót fizet?_"

Tehát. A klaszikus unortodox gazdaságpolitika részét képező költségvetési bevétel terheinek a "szétterítése" nem azt jelenti, hogy akinek nagyobb a teherbiró képessége az kevesebbet adót fizet, hanem azt, hogy azok a gazdasági társaságok és pénzintézetek is részt kapnak a terhekből, akik a konjuktúra hasznait bezsebelték, ugyanakkor a dekonjuktúra idején 'mossák az -amúgy esetenként nagyon is szennyes- kezeiket', mindezt persze magyarországi viszonyokra, ha nem is a teljes vállalkozói körre értem, értettem.

"_A versenyképes, fejlődő gazdasági ágazatokat meg plusz adóval sújtják és visszafogják?
Az élő munka adóterheit, amik a kisvállakozások növekedésének egyik (talán) legnagyobb gátja nem csökkentik? __"

Talán 2011-ben minden gazdasági tevékenység veszteséges volt, kivéve reklám és marketingben utazó vállalkozásokat, amelyeket még a kormányzat külön megrendelésekkel is kistafírozott miközben az érdemi munkahelyteremtés késett.

Nem vitatva az élőmunkát terhelő adók magas voltát és a koncessziós időszakon túllevő cégek kimagasló adóterheit, amelyeket valóban kellene csökkenteni, csakhogy igen sok helyen a vállalkozások (kicsik és nagyok) pont erre hivatkozva fizetnek harmad, vagy negyed, vagy ötödannyi bért, mint a Lajtán túliak, esetleg a sokak által kedvelt minimálbért, közben az elvárások a Lajtán túli munkaadók elvárásait is meghaladják.
Azt 'szoktam' mondani, a magyar vállalkozások munkaadói és tulajdonosai azt követelik meg munkavállalóiktól, hogy érjék be a Lajtán túli 100 egységnyi bér negyedével-ötödével, de azt várják el, hogy a munkavállalóik termékeik és szolgáltatásaik megvásárlásakor négyszer-ötször annyit költsenek, mint amennyit egyébként ők fizetnek nekik. Hogy én is feltárjam az amúgy szívhez szóló panasz egy másik vetületének napsütéstől óvott oldalát.

Amúgy milyen kizárólag magyar tőketulajdonú hazai "versenyképes, fejlődő gazdasági ágazatok"-ra gondoltál?

"_Torzítják a vállalkozások piaci működését és rontják a versenyképességét? _"

Rossz helyen dörömbölsz. Igen, torzítják. Csakhogy torzítja azt a korrupció és adócsalás is mintegy évi 2500-3000 milliárd forintal és rövidíti meg az ország egészét, amiről a számonkérő székek és szájak rendre megfeledkeznek. Csak egyszer hallanám, hogy ennek felszámolását követelnék vérben forgó szemekkel, és habzó ajkakkal és nem a -magyarországi viszonyok között- jó keresettel rendelkező munkavállalók, vagy tényleg sikeres és eredményes gazdasági felső vezetők adóterheinek növelését.
Egyébiránt még megjegyezném, hogy amikor kiemelkedően nagy volt a 'jólkeresők' SZJA terhelése, a költségvetés akkor is 700-1000 milliárd Ft. közötti hiánnyal volt tervezve, és valamicskével többel végrehajtva, ergo az a 4-500 milliárdos SZJA többlet arra volt elég, hogy még többen meneküljenek el az országból. Persze ez még mindig a könnyebb út, mert a 'mától kezdve nem lopok, nem csalok, nem hazudok' követelésétől és megvalósításától lényegesen könnyebb az újabb lehúzás, az újabb kifosztás szorgalmazása, már csak a korrupció és az adócsalás folyamatosságának fenntartása érdekében is.

Talán érdemes megemlítenem, hogy a korrupcióra és az adócsalásra nincs az a pénz, ami valaha is elég lenne. Ezzel ellentétes véleményt is elfogadok, csak ne kelljen érte fizetnem. Ráfizetnem.

Végül hadd éljek én (is) csak kettő demagóg kérdéssel:
1)Az szja bevételek növelésével mennyivel csökkent az éhező gyerek száma a világban, és az adott országban úgy, hogy egyidejűleg minden más költségvetési tétel összege nem változott?

2. Az én offshore cégem miért nemzetibb és elfogadottabb, mint a piszok Józsi szomszéd konkurens offshore cége?

Ha nem lehet tárgyilagosan beszélni valamilyen problémáról, mert a számonkérő hangvétel válik súlyozottá a beszélgető partnerek mondandójában, akkor azt tudom csak javasolni, fordulon bizalommal Matolcsy Gyurihoz, és az ő tartójájhoz Orbán Viktorhoz, továbbá fenyegesse meg a TEK-et, és ne egy tárgyilagos -bár rendhagyó- véleményt összehozni próbáló nickhez, akinek annyi befolyása van a gazdaságirányítás megváltoztatására, mint a Józsi bácsi fingjának az üstökösök röppályája ívének görbületére.
@dr. jenőke (jenőke):

Köszönöm érdeklődésedet, de most kivételesen nem verem a falba a búrámat, pláne nem az ebemet, az urat meg végképp nem.

Lázas igyekezetemben egybe akartam írni az egészet így, hogy: 'eburafakó', de közben eszembe 'villant' egy hajdani dorgálás, és csak részben javítottam, mert közben egy telefon megzavart és el lett baszva az egész úgy, ahogy kell. Bocsánat a kellemetlen, szemet és agyat szúró mentális és vizuális 'kisiklásért'. Nincs rá mentség. Ezúttal még a tanulatlan, de igyekvő kóbor kutyákra sem hivatkozhatok.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Talán olvasgassa megnyugtatásképpen az őszödi beszéd idevonatkozó részét, a zárt körben előkészített reformokról. Meg elmélkedjen az ilyen módszerek következményeiről is.
@jaegtoer: Azért annyira nem őrlünk több malomban, mert nagyjából te is látod, hogy mik a problémás kérdések. Azt szoktam mondani a gazdaság olyan, mint egy nagy pókháló. Bármelyik szálat kezdik el rázni, remeg az egész és ha egy fő szálat vágnak el, akkor az egész leszakadhat.
Lehet (lehetne) értelmes vitákat folytatni a terhek elosztásáról és lehetne vizsgálni azok hatásait. Amit nem lehet, az az, hogy mint bolond tehén a fiának nekimegyünk mindennek és majd kijön belőle valami, ha meg nem jó, akkor kitalálunk még valami mást.
Egy ilyen kis, nyitott gazdaság mint a magyar, nem értelmezhető nemzeti szinten, sajnos. Csak a megfelelő európai, világgazdasági környezetben. Ez pedig akár tetszik, akár nem bizonyos dolgokat behatárol. Ami fontos lenne az az, hogy ezeknek a figyelembe vételével alakítsuk ki jól, azt a gazdasági irányvonalat, amiben egy nemzetközi vállalat is megtalálhatja a helyét és közben egy magyar kisvállalkozás sincs kiszolgáltatott helyzetben sem egy multinak, sem a belső piaci autokráciának, sem a politikai megrendeléseknek. Ez persze nehéz és rengeteg aprómunkát igényel, ráadásul sokkal kevésbé látványos politikailag, mint egy egykulcsos jövedelemadó, vagy egy látványos gyáravató.
És értem én, hogy egy politikus gyors sikert akar, mert jönnek a következő választások, de legyen már mindenki egy kicsit előrelátóbb, mert ha a padlón találjuk magunkat, az aktuális népharag először úgyis a politikusokon fogja elverni a port, vagy legalább is, valószínűleg azokon. Bár amennyire hit kérdés lett a politikai hovatartozás, lehet már semmi nem számít.
süti beállítások módosítása